[ Voor 71% gewijzigd door DarkElement op 05-04-2015 15:24 ]
Zaterdag nacht heb ik met de nummer 6 in de overall ranking(MP) online multiplayer gedaan!
Heb toch mooi even zn aarsch geschopt haha!
Was wel grappig, ik was gewoon online mullti aan het spelen, toen ik ineens een friend request ontving.
Na deze geaccepteerd te hebben werd k uitgenodigd voor een party. Om vervolgens een enorm gefrustreerde dude aan de andere kant te horen met de vraag hoe ik zo snel kan zijn
Na wat geouwehoor zegt tie: "kijk eens naar mijn overal ranking"... Staat die gozer gewoon 6e van de wereld wahahaha.
Mede dankzij bovenstaande, ben ik uitgenodigd om eens een private game te joinen van de top 8 overall spelers.
Ben zeer benieuwd hoe dat gaat aflopen:+
Single player lane multiplayer is gewoon bij de al bestaande multiplayer ingegooid trouwens.
Waar je normaal kon voten voor 2 tracks, zijn dat er nu 3. (2 super cross tracks en 1 track uit de campaign)
Is toch wel leuk als rock of rages of een andere extreme track gekozen word. bijna een guaranteed win haha
Nieuwe DLC is trouwens hands down de beste/ mooiste DLC.
Iemand al de trials HD track voltooid die verstopt zit in de Extreme track van "after the incident" DLC?
Ben benieuwd wat jullie van het obstakel vinden waar je van 2 banden naar 4 banden moet springen met dynamiet er tussen
Heb toch mooi even zn aarsch geschopt haha!
Was wel grappig, ik was gewoon online mullti aan het spelen, toen ik ineens een friend request ontving.
Na deze geaccepteerd te hebben werd k uitgenodigd voor een party. Om vervolgens een enorm gefrustreerde dude aan de andere kant te horen met de vraag hoe ik zo snel kan zijn
Mede dankzij bovenstaande, ben ik uitgenodigd om eens een private game te joinen van de top 8 overall spelers.
Ben zeer benieuwd hoe dat gaat aflopen:+
Single player lane multiplayer is gewoon bij de al bestaande multiplayer ingegooid trouwens.
Waar je normaal kon voten voor 2 tracks, zijn dat er nu 3. (2 super cross tracks en 1 track uit de campaign)
Is toch wel leuk als rock of rages of een andere extreme track gekozen word. bijna een guaranteed win haha
Iemand al de trials HD track voltooid die verstopt zit in de Extreme track van "after the incident" DLC?
Ben benieuwd wat jullie van het obstakel vinden waar je van 2 banden naar 4 banden moet springen met dynamiet er tussen
[ Voor 11% gewijzigd door tellavist op 06-04-2015 15:00 ]
Een handtekening?!
Jammer dat MP ranking niks zegt over skills, maar over hoe nolife iemand speelt. Zelfs toernooien tellen mee. Dus multiplayer ranking kunnen ze of beter uit het spel halen of echt baseren op skills. Als is dat natuurlijk heel moelijk. Hoe hoger je komt hoe hoger de tegenstand. Maar ik denk dat er vast wel een formule te bedenken is.tellavist schreef op maandag 06 april 2015 @ 13:39:
Na wat geouwehoor zegt tie: "kijk eens naar mijn overal ranking"... Staat die gozer gewoon 6e van de wereld wahahaha.
Btw. Niks ten nadele van jou. Want jij bent nou eenmaal snel. Maar de nummer 6 van de wereld kan ook jij niet beaten. (Single player) Vandaar dat ik niet veel waarde hecht aan MP ranking.
Klopt is met de laatste patch live gegaan. Persoonlijk zie ik het toch liever los. Of supercross of Single lane. Maar goed dit is in ieder geval al een goede toevoeging.tellavist schreef op maandag 06 april 2015 @ 13:39:
Ja kut is die heh haha. Uiteindelijke wel een truukje gevonden die 1 van de 4 keer wel lukte. Ik had uiteindelijke de finish gehaald me een foutje of 80. Hij was pittiger dan ik had verwacht.tellavist schreef op maandag 06 april 2015 @ 13:39:
[ Voor 5% gewijzigd door JSchut op 07-04-2015 09:10 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Je zou toch verwachten van iemand die zo no-life speelt dat tie een stukje sneller is dan de rest van de wereld niet?! hahaJSchut schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 09:05:
[...]
Jammer dat MP ranking niks zegt over skills, maar over hoe nolife iemand speelt. Zelfs toernooien tellen mee. Dus multiplayer ranking kunnen ze of beter uit het spel halen of echt baseren op skills. Als is dat natuurlijk heel moelijk. Hoe hoger je komt hoe hoger de tegenstand. Maar ik denk dat er vast wel een formule te bedenken is.

Ik vond het toch best een schouderklopje voor mezelf waard haha!
Dit staat uiteraard buiten discussieJSchut schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 09:05:
[...]
Btw. Niks ten nadele van jou. Want jij bent nou eenmaal snel. Maar de nummer 6 van de wereld kan ook jij niet beaten. (Single player) Vandaar dat ik niet veel waarde hecht aan MP ranking.
Ik zie persoonlijk het lieft 3 modi:JSchut schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 09:05:
[...]
Klopt is met de laatste patch live gegaan. Persoonlijk zie ik het toch liever los. Of supercross of Single lane. Maar goed dit is in ieder geval al een goede toevoeging.
- Supercross
- Single Lane
- Mixed
Ik vind sommige supercross tracks ook wel wat hebben eerlijk gezegd.
Raar dat redlynx er voor kiest het zo gefaseerd uit te rollen eigenlijk... waarom niet gewoon in 1 keer goed?!
Ik heb hem de 1e keer met 160 fout gehaald. (120x op me bek gegaan bij dat obstakel) en ik was blij dat het klaar was. Daarna niet nog een keer geprobeerd, wat een draak van een track zegJSchut schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 09:05:
[...]
Ja kut is die heh haha. Uiteindelijke wel een truukje gevonden die 1 van de 4 keer wel lukte. Ik had uiteindelijke de finish gehaald me een foutje of 80. Hij was pittiger dan ik had verwacht.
De nieuwe extreme track bied ook aardig wat uitdaging trouwens!
Ben 2 dagen ziek geweest, dus helaas niet zoveel kunnen spelen. Misschien vanavond weer online!
Stuur maar een invite!
*tellavist heeft eindelijk het quoten door

[ Voor 25% gewijzigd door tellavist op 09-04-2015 10:34 . Reden: aan het klooien met het luxe gequote ]
Een handtekening?!
Je zou het verwachtentellavist schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:26:
Je zou toch verwachten van iemand die zo no-life speelt dat tie een stukje sneller is dan de rest van de wereld niet?! hahaIk snap wat je bedoeld man, singleplayer ranking zegt veel meer over de "skills" van iemand. Wat dat betreft zie je veel beter de skills van iemand bij een tournement. dan moet je meerdere tracks achter elkaar foutloos rijden. Alleen dat is zo allemachtig saai zeg...
![]()
Ik vond het toch best een schouderklopje voor mezelf waard haha!
Toernooien waren vroeger veel leuker. gewoon vaste toernooien met een leaderboard. Deze timed toenrnooien waren leuk voor een dag of 2
Ik vermoed dat het probleem is dat ze te lang old-gen willen ondersteunen. Die gohsts vragen nog best veel performance. Ook denk ik dat de community al aardig klein geworden is voor fusion en dat ze doormiddel van steeds weer een update uitbrengen het boeltje een beetje draaiende willen houden.tellavist schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:26:
Ik zie persoonlijk het lieft 3 modi:
- Supercross
- Single Lane
- Mixed
Ik vind sommige supercross tracks ook wel wat hebben eerlijk gezegd.
Raar dat redlynx er voor kiest het zo gefaseerd uit te rollen eigenlijk... waarom niet gewoon in 1 keer goed?!
Persoonlijk hoop ik dat ze al weer bezig zijn met een nieuwe versie die weer beetje terug gaat naar Evolution.
Haha ik heb hem ook maar 1 keer gedaan. En een tweede keer.... nee bedankttellavist schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:26:
Ik heb hem de 1e keer met 160 fout gehaald. (120x op me bek gegaan bij dat obstakel) en ik was blij dat het klaar was. Daarna niet nog een keer geprobeerd, wat een draak van een track zeg(qua moeilijkheidsgraad)
De nieuwe extreme track bied ook aardig wat uitdaging trouwens!
Ik vindt de tracks wel mooier en beter in deze DLC maar ook ik ben m'n interesse al grotendeels kwijtgeraakt. Het is dat Trials Evolution niet op de PS4 is anders had ik die weer opgepakt.
Heb de extreme track 1 x geprobeerd, maar mijn skills stoppen toch wel bij hard hoor
Ik heb het ook niet in me om het eindeloos te oefenen en mijn aandacht ligt bij teveel verschillende games. Er staat wel een score, maar die heeft Galvalas gereden.
Vind de nieuwe dlc weer top, maar sommige medium /hard tracks missen echt een flow. Het zal wel met opzet zo gemaakt zijn, maar het heeft iets weg van de user made tracks.
De DlC is natuurlijk vooral top omdat het weer lichtelijk op Revolutions lijkt
Dat gladde future stijltje heeft me nooit aangesproken.
Vind de nieuwe dlc weer top, maar sommige medium /hard tracks missen echt een flow. Het zal wel met opzet zo gemaakt zijn, maar het heeft iets weg van de user made tracks.
De DlC is natuurlijk vooral top omdat het weer lichtelijk op Revolutions lijkt
Kijk nog iemand die een aanmerking heeft op de "flow"Beakzz schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:27:
Heb de extreme track 1 x geprobeerd, maar mijn skills stoppen toch wel bij hard hoorIk heb het ook niet in me om het eindeloos te oefenen en mijn aandacht ligt bij teveel verschillende games. Er staat wel een score, maar die heeft Galvalas gereden.
De DlC is natuurlijk vooral top omdat het weer lichtelijk op Revolutions lijktDat gladde future stijltje heeft me nooit aangesproken.
Tijdens het streamen van mijn playthrough riep ik dat ook bij sommige tracks. die track waar je bijvoorbeeld door een orkaan heen moet rijden

Een handtekening?!
Serieus? Dat vond ik juist 1 van de lekkerste/beste trackstellavist schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:51:
[...]
die track waar je bijvoorbeeld door een orkaan heen moet rijdenwat een bout track was dat zeg
[ Voor 3% gewijzigd door JSchut op 10-04-2015 15:58 ]
Ja serieus, toen ik die track voor het eerst speelde dacht ik echt: wtf redlynx, ga je een "meer realistische" DLC uitbrengen, vlieg ik al motor rijden door een orkaan waarin de obstakels van rondvliegend puin bestaan?!JSchut schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:58:
[...]
Serieus? Dat vond ik juist 1 van de lekkerste/beste tracks
Daarnaast heb ik een hekel aan objecten met eigen physics waar ik op moet rijden. Die electriciteitspaal waar je tegenaanrijd bijvoorbeeld. Elke keer land ik weer anders.
Nee, ik vond het geen succesje.
(overigens wel erg fantasierijke gast, die dat verzonnen heeft
[ Voor 8% gewijzigd door tellavist op 10-04-2015 16:46 ]
Een handtekening?!
Verwijderd
Ik zag de uitnodiging vrij laat, dus die ging aan mij voorbij. De MP is wel erg vermakelijk!
Moet zeggen dat ik weer even een opleving kreeg toen ik bij bambeakz de laatste extreme speelde. Dus het wordt tijd om weer wat content te gaan checken en spelen!
Moet zeggen dat ik weer even een opleving kreeg toen ik bij bambeakz de laatste extreme speelde. Dus het wordt tijd om weer wat content te gaan checken en spelen!
Even wat nieuw level in dit dode topic blazen 
Er was gister een update die een hoop dingen fixte. Maar ook hebben ze het domme xp gebeuren uit de multiplayer gehaald. Ze hebben er nu een ranking van gemaakt. Dus quitten levert je nu ook min punten op.
Gister even geprobeerd. Eerst keer werd ik finaal afgemaakt omdat ik het zolang niet gespeeld had en ze nu ook een aantal user created tracks en een paar nieuwe x-supercross hebben toegevoegd aan de multiplayer. Twee keer sessie won ik maar net. Hierdoor wel een leuke boost in de ranking.
Geen idee of deze ranking een beetje een goed systeem is. Het ziet er goed uit en het zal sowieso beter zijn dan XP.
Er was gister een update die een hoop dingen fixte. Maar ook hebben ze het domme xp gebeuren uit de multiplayer gehaald. Ze hebben er nu een ranking van gemaakt. Dus quitten levert je nu ook min punten op.
Gister even geprobeerd. Eerst keer werd ik finaal afgemaakt omdat ik het zolang niet gespeeld had en ze nu ook een aantal user created tracks en een paar nieuwe x-supercross hebben toegevoegd aan de multiplayer. Twee keer sessie won ik maar net. Hierdoor wel een leuke boost in de ranking.
Geen idee of deze ranking een beetje een goed systeem is. Het ziet er goed uit en het zal sowieso beter zijn dan XP.
[ Voor 5% gewijzigd door JSchut op 13-05-2015 08:34 ]
Oeh!JSchut schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 08:33:
Even wat nieuw level in dit dode topic blazen
Gauw maar even checken!
Een handtekening?!
Even nieuw leven in dit topic blazen.. 
Ik zag vandaag in de PS Store nieuwe DLC voor Trails, genaamd 'The Awesome MAX Edition'.
Echter vraag ik mij af of er nu naast de 'complete' versie (enige die ik kan vinden in de store), ook een losse dlc versie is..
Ik ga natuurlijk geen 40,- betalen, voor een beetje dlc, met een compleet spel en reeds uitgebrachte dlc welke ik al heb..
Edit:
En toch gevonden, blijkbaar niet goed genoeg gezocht.. Nah voor 9,99 maar ff afwachten of hij binnenkort in de aanbieding komt..
Ik zag vandaag in de PS Store nieuwe DLC voor Trails, genaamd 'The Awesome MAX Edition'.
Echter vraag ik mij af of er nu naast de 'complete' versie (enige die ik kan vinden in de store), ook een losse dlc versie is..
Ik ga natuurlijk geen 40,- betalen, voor een beetje dlc, met een compleet spel en reeds uitgebrachte dlc welke ik al heb..
Edit:
En toch gevonden, blijkbaar niet goed genoeg gezocht.. Nah voor 9,99 maar ff afwachten of hij binnenkort in de aanbieding komt..
[ Voor 15% gewijzigd door mr_zippey op 16-07-2015 16:50 ]
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
Is hij dan 9,99 totaal voor die Awesome max edition? Want die leek mij wel grappig of is dat geen stand alonemr_zippey schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 16:43:
Even nieuw leven in dit topic blazen..
Edit:
De base game kost € 20,-rwbk schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 17:28:
[...]
Is hij dan 9,99 totaal voor die Awesome max edition? Want die leek mij wel grappig of is dat geen stand alone
De Season pass kost € 20,-
Awesome Max DLC kost € 10,-
Maar nu is er dus een The Awesome MAX Edition en deze kost € 40,- Hier zit alle in dus scheelt je € 10,- als je trials nog niet hebt,
Deze DLC bevat wel behoorlijk meer content dan de vorige 6 DLC's. De vorige DLC's hadden gemiddeld 10 nieuwe tracks. De Awesome Max DLC heeft 30 nieuwe tracks. Qua prijs dus compleet in verhoudinhg met de season pass prijs. (6DLC = 60 tracks voor € 20,-)
Ze hebben nu ook microtransacties toegevoegd (Met de title update dus niet met de DLC meegekomen) voor een aantal motor en rider skins. Allemaal cosmetische. Ik heb er zelf geen problemen mee maar je leest een hoop negatieve verhalen. Je kan de nieuwe "acorns" ook verdienen met toernooien die waarschijnlijk voornamelijk in het weekend voorbij zullen komen. Al hebben ze aangegeven dat het "next to impossible" zal zijn om alles zo vrij te spelen.
Waar ik ook achter kwam is dat ze de MP aangepast hebben. Je krijgt nu 4 keer een verschillende track in plaats van 2x 2 dezelfde tracks. Weet niet of dat met de laatste tilte update meegekomen is, maar een hele verbetering vind ik.
En voor wie het nog niet wist. Er is nu ook een vrouwelijke rider.
Ik ga de Awesome Max DLC wel halen, maar nu even te druk met andere games (Diablo 3 en Witcher 3)
Ja maar die zat er toch al even in?! net als die minibike..JSchut schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 08:44:
[...]
En voor wie het nog niet wist. Er is nu ook een vrouwelijke rider.
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
Klopt idd. Dat was met de vorige Title update meegekomen.mr_zippey schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 11:26:
[...]
Ja maar die zat er toch al even in?! net als die minibike..
Eeeeeeeen alles staat weer op goud
Over naar multiplayer. eens kijken of we de top 250 binnen kunnen komen
Een handtekening?!
Hoe beviel de Awesome Level Max DLC je?tellavist schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 12:04:
Eeeeeeeen alles staat weer op goud![]()
Heb de DLC toch maar even gehaald. En ik moet zeggen beste DLC tot nu toe.
De Eenhoorn met de kat. Ach ja. Het is leuk voor even.
Het is een beetje vreemd en niet echt Trials.
De tracks van Redlynx en de All-stars. zijn van hoge kwaliteit. Heb ze nog niet allemaal gedaan, maar wat ik gezien heb is puik werk.
Leuk dat je nu soms met toernooien "acorns" kan verdienen. Dan heeft het tenminste een doel om die dingen te doen.
Wel ben ik ondertussen een beetje teleurgesteld in multiplayer.
Stond rond de 1950 punten en reed tegen 6 anderen. 5 van deze anderen hadden een behoorlijk lagere rating dan mij. Hier kan ik echter niks aan doen want ik wordt random gematched. Ik win 3 van de races en wordt 1 keer tweede. Alle 4 de races zonder of iig de minste fouten. En wat krijg ik..... MIN 55. Ja dat schiet lekker op. Ik snap dat ik geen plus punten krijg maar laat me dan iig niet zakken als ik win.
Zo kom ik nooit hoger natuurlijk...
De Eenhoorn met de kat. Ach ja. Het is leuk voor even.
De tracks van Redlynx en de All-stars. zijn van hoge kwaliteit. Heb ze nog niet allemaal gedaan, maar wat ik gezien heb is puik werk.
Leuk dat je nu soms met toernooien "acorns" kan verdienen. Dan heeft het tenminste een doel om die dingen te doen.
Wel ben ik ondertussen een beetje teleurgesteld in multiplayer.
Stond rond de 1950 punten en reed tegen 6 anderen. 5 van deze anderen hadden een behoorlijk lagere rating dan mij. Hier kan ik echter niks aan doen want ik wordt random gematched. Ik win 3 van de races en wordt 1 keer tweede. Alle 4 de races zonder of iig de minste fouten. En wat krijg ik..... MIN 55. Ja dat schiet lekker op. Ik snap dat ik geen plus punten krijg maar laat me dan iig niet zakken als ik win.
Zo kom ik nooit hoger natuurlijk...
Gisteren mijn eerste 10 platinums gehaald in de nieuwe DLC
Ik vind de nieuwe DLC goed! Lekker veel nieuwe tracks! Er zit zelfs een track bij die door een nederlander gebouwd is!
Multiplayer is niet heel dramatisch meer vind ik hoor! Je moet gewoon consistent winnen om te stijgen in de ranking!
Je hebt weer wat lekkere tijden neergezet in de nieuwe DLC!
Een handtekening?!
3 keer op rij gewonnen net. Drie keer in de min omdat ik tegen 1600 en lager zat... Werkt nog steeds niet naar behoren wat mij betrefttellavist schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 10:23:
[...]
Gisteren mijn eerste 10 platinums gehaald in de nieuwe DLC
Ik vind de nieuwe DLC goed! Lekker veel nieuwe tracks! Er zit zelfs een track bij die door een nederlander gebouwd is!Die track met het reuzenrad erin. Erg mooi gemaakt!
Multiplayer is niet heel dramatisch meer vind ik hoor! Je moet gewoon consistent winnen om te stijgen in de ranking!
Je hebt weer wat lekkere tijden neergezet in de nieuwe DLC!
Welke rank heb je nu?JSchut schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 17:21:
[...]
3 keer op rij gewonnen net. Drie keer in de min omdat ik tegen 1600 en lager zat... Werkt nog steeds niet naar behoren wat mij betreft
Een handtekening?!
1890 ofzo. Was 1950 en toen begon het rare minnen. Vanmiddag nog wel een plus 4 gehad omdat er een 1900 bij zat.
Merk wel dat ik de controller beter onder de knie heb dus ben langzaam tijden aan het verbeteren.
Ja maar hoeveelste sta je dan op de global ranking?JSchut schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 19:11:
[...]
1890 ofzo. Was 1950 en toen begon het rare minnen. Vanmiddag nog wel een plus 4 gehad omdat er een 1900 bij zat.
Merk wel dat ik de controller beter onder de knie heb dus ben langzaam tijden aan het verbeteren.
Dat wordt aan de hand van die punten berekend namelijk!
Een handtekening?!
Ik heb alleen de basisgame op de PS4 en heb hier veel plezier van. Zie nu dat de Season Pass 20 euro is en The Awesome MAX Edition 25 euro. Is deze laatste een aanrader? Is de DLC die is uitgekomen überhaupt een aanrader?
Als je veel plezier hebt met de normale editie, raad ik je aan om eerst gold te krijgen op de extreme tracks. (ja, ook op inverno VI) Daar zit al meer dan zat uitdaging in.PeevdTee schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 22:59:
Ik heb alleen de basisgame op de PS4 en heb hier veel plezier van. Zie nu dat de Season Pass 20 euro is en The Awesome MAX Edition 25 euro. Is deze laatste een aanrader? Is de DLC die is uitgekomen überhaupt een aanrader?
Wanneer je dan halverwege toch denkt, "ik heb trek in wat nieuws": Ga lekker tracks downloaden van de trackcentral!
De DLC zijn eigenlijk gewoon extra tracks die toegevoegd zijn door redlynx zelf. Zijn goede tracks hoor, maar heel veel meerwaarde had de DLC voor mij niet.
Maarja, ik ben nogal een trials junkie, dus uiteraard schaf ik de DLC aan
Een handtekening?!
Recent heb ik de harde schijf van mijn PS4 vervangen. Data geback-upt en restored. Daarna bleek ik alle voortgang in Trials Fusion kwijt te zijn, terwijl dit in andere spellen gewoon bewaard is gebleven.
Zojuist zag ik onderstaande in de release notes van de "Day one"-patch (van 2 jaar geleden):
"You may need to uninstall and reinstall the game to successfully receive the update. This will reset your saved game progress."
Is dit inderdaad (nog steeds) de oorzaak? Vind ik wel een slechte zaak, als een herinstallatie de gamesaves gewoon kwijt doet raken. Daar had wel gefikst mogen worden, wat mij betreft.
Zojuist zag ik onderstaande in de release notes van de "Day one"-patch (van 2 jaar geleden):
"You may need to uninstall and reinstall the game to successfully receive the update. This will reset your saved game progress."
Is dit inderdaad (nog steeds) de oorzaak? Vind ik wel een slechte zaak, als een herinstallatie de gamesaves gewoon kwijt doet raken. Daar had wel gefikst mogen worden, wat mij betreft.
Dit is voor zover ik weet altijd al een issue geweest. Ik heb Trials Fusion ook op de PC en daar heb ik het ook gehad. Save in de cloud. PC stuk. Nieuwe gekocht en alles weg....ralph075 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:56:
Recent heb ik de harde schijf van mijn PS4 vervangen. Data geback-upt en restored. Daarna bleek ik alle voortgang in Trials Fusion kwijt te zijn, terwijl dit in andere spellen gewoon bewaard is gebleven.
Drama, maar ik heb ook het idee dat Trials Fusion beetje aan het dood gaan is. Al zegt Redlynx van niet. Maar ik geloof er geen bal van
Klein schopje omdat de game nu gratis bij de plus zit 
Leuke game, er zijn zo veel zaken waar je rekening mee moet houden omdat je op een motor rijdt
Ik kreeg van mensen te horen dat deze game wel iets voor mij zou zijn omdat ik Trackmania heel tof vind, maar het is buiten het feit dat je korte tracks binnen een bepaalde tijd af moet leggen echt niet te vergelijken imo.
Ik voorzie in elk geval wel een hoop uren speelplezier; we kijken wel hoe ver we gaan komen met de campaign mode
Leuke game, er zijn zo veel zaken waar je rekening mee moet houden omdat je op een motor rijdt
Ik kreeg van mensen te horen dat deze game wel iets voor mij zou zijn omdat ik Trackmania heel tof vind, maar het is buiten het feit dat je korte tracks binnen een bepaalde tijd af moet leggen echt niet te vergelijken imo.
Ik voorzie in elk geval wel een hoop uren speelplezier; we kijken wel hoe ver we gaan komen met de campaign mode
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
De game is tof. Heb er begin dit jaar mijn tanden in gezet nadat ik hem een hele lange tijd niet meer had gespeeld en heb hem uiteindelijk op 1000 / Platinum gezet. Bloed, zweet en tranendvdkiwi schreef op zondag 17 juni 2018 @ 11:05:
Probeer eerst even de basics goed door te krijgen, en als je die hebt kun je voor het wat technischer werk gaan… Als je de Ninja tracks op youtube gaat kijken zie je hoe veel er mogelijk is met goede skills
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
http://xboxdvr.com/gamer/vas-taijyn/video/53666759
Dat was mijn laatste achievement in de game die ik moest halen (DLC). Echt leuke tijden aan gehad. Maar wel blij dat die klaar was
.
Zag op E3 dat ze een nieuw deel hadden aangekondigd die zich meer gaat toespitsen op multiplayer? Dat is niet echt iets voor mij denk ik.
Hmmm, excuus voor de dubbelpost.
Dat was mijn laatste achievement in de game die ik moest halen (DLC). Echt leuke tijden aan gehad. Maar wel blij dat die klaar was
Zag op E3 dat ze een nieuw deel hadden aangekondigd die zich meer gaat toespitsen op multiplayer? Dat is niet echt iets voor mij denk ik.
Hmmm, excuus voor de dubbelpost.
[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-06-2018 21:35 ]
Als je voor snelste tijden gaat dan is elke beweging net zo belangrijk en kom je straks in extreme en ninja levels dan kan je helemaal je lol op. Dat komt wel overeen met Trackmania. Goud is pas het begin hé, Platinum all the waydvdkiwi schreef op zondag 17 juni 2018 @ 11:05:
Als mega Trials fan wilde ik een pre-order plaatsen. Dacht mooi gold edition met 20%korting bij Ubi voor 32 euro. Maar helaas verkopen ze daar enkel de disc versie. Van Trials wil ik echter echt de digitale versie.
Maar even wachten tot hij in de xbox store komt en dan maar zonder korting bestellen
Kan niet wachten tot februari!
Maar even wachten tot hij in de xbox store komt en dan maar zonder korting bestellen
Dacht eigenlijk dat jij ook in mijn PS4 Fusion leaderboards stond, maar aan je tag te zien was dat nog met Evolution op de Xbox. Fusion heeft mij niet hetzelfde gebracht als Evolution en dat was vooral de stijl. Hopelijk brengt deze weer genoeg uitdaging in de sp.JSchut schreef op maandag 18 juni 2018 @ 08:54:
Als mega Trials fan wilde ik een pre-order plaatsen. Dacht mooi gold edition met 20%korting bij Ubi voor 32 euro. Maar helaas verkopen ze daar enkel de disc versie. Van Trials wil ik echter echt de digitale versie.
Klopt sta ik waarschijnlijk ook. Heb Evolution en Fusion op zowat elk platform gespeeld waar deze op beschikbaar waren. De PS4 heb ik nu niet mee. Speel nu enkel op de XOne.Beakzz schreef op maandag 18 juni 2018 @ 10:32:
[...]
Dacht eigenlijk dat jij ook in mijn PS4 Fusion leaderboards stond, maar aan je tag te zien was dat nog met Evolution op de Xbox. Fusion heeft mij niet hetzelfde gebracht als Evolution en dat was vooral de stijl. Hopelijk brengt deze weer genoeg uitdaging in de sp.
Fusion was inderdaad een achteruitgang ten opzichten van Evolution. Ze hebben nu veel met mensen uit de community samengewerkt dus hopelijk gaat het weer meer de kant van Evolution op.
[ Voor 4% gewijzigd door JSchut op 18-06-2018 10:36 ]
Hoe weet ik welk voertuig voor welke track het beste is?
Gisteren ruim een uur bezig geweest met één van de medium career tracks, zonder resultaat.
Na het bekijken van iemand z'n replay zag ik dat diegene met de quad reed, dus zelf ook de quad
genomen en de track toen in één poging goud gehaald
In Trackmania was ik soms enkele uren met één track bezig maar haalde ik 'm uiteindelijk wel;
hier kan het dus ook nog eens zo zijn dat die uren weggegooide moeite zijn omdat de track onhaalbaar is met bepaalde voertuigen?
Tweede irritatiepuntje: waarom staat de tijd of score die je nodig hebt voor goud niet gewoon ergens boven in beeld?
Ik vergelijk het menu en de interface wellicht iets teveel met die van Trackmania, die naar mijn mening vrij eenvoudig maar wel zeer overzichtelijk waren. Wat dat betreft vind ik ze in Trials nog wat rommelig en onhandig.
Gisteren ruim een uur bezig geweest met één van de medium career tracks, zonder resultaat.
Na het bekijken van iemand z'n replay zag ik dat diegene met de quad reed, dus zelf ook de quad

In Trackmania was ik soms enkele uren met één track bezig maar haalde ik 'm uiteindelijk wel;
hier kan het dus ook nog eens zo zijn dat die uren weggegooide moeite zijn omdat de track onhaalbaar is met bepaalde voertuigen?
Tweede irritatiepuntje: waarom staat de tijd of score die je nodig hebt voor goud niet gewoon ergens boven in beeld?
Ik vergelijk het menu en de interface wellicht iets teveel met die van Trackmania, die naar mijn mening vrij eenvoudig maar wel zeer overzichtelijk waren. Wat dat betreft vind ik ze in Trials nog wat rommelig en onhandig.
[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 18-06-2018 13:43 ]
Tja ik vind het juist leuk om te kijken welk voertuig het beste is voor elke baan. Gewoon gelijk kijken of een ander beter werkt ipv uren proberendvdkiwi schreef op maandag 18 juni 2018 @ 13:34:
Punt 2 is een vraag voor de ontwikkelaar
Ik denk dat elk level op gold is uit te spelen met de viper, alleen soms wat moeilijker, soms wat makkelijker.dvdkiwi schreef op maandag 18 juni 2018 @ 13:34:
Maar in dat uur heb je vast weer wat skills opgedaan waardoor de toekomstige tracks wat makkelijker worden. Het is nooit volledig zinloos geweest
Qua interface ben ik het met je eens dat de menustructuur wat rommelig oogt.
Basis regel is een beetje:dvdkiwi schreef op maandag 18 juni 2018 @ 13:34:
Beginner + easy: Roach
Medium+: Pit Viper
Heeft de track echter de mogelijkheid voor een quad dan is die vaak het snelste.
Ze mogen van mij die quad er wel weer uithalen in Trials Rising.
Edit:
Waar ik mij altijd aan erger is dat ik niet in de track kan switchen tussen de motoren. Als je merkt dat je de verkeerde motor hebt gekozen dan moet je de hele track uit om een andere motor te kunnen selecteren.
[ Voor 10% gewijzigd door JSchut op 18-06-2018 14:04 ]
Goeie tip, ik ga het onthouden! 
*edit
Alles goud gaat 'm niet worden.
Moest net een trickmaster challenge doen (laatste van de cactus challenge) waarbij je bepaalde stunts moet doen voordat je de grond raakt. Zilver gehaald, maar grappig vind ik het niet.
Dat soort challenges laat ik wel voor wat ze zijn...
Daarna Training Program 4 voltooid, ook niet grappig imo.
Geef mij maar autootjes
*edit
Moest net een trickmaster challenge doen (laatste van de cactus challenge) waarbij je bepaalde stunts moet doen voordat je de grond raakt. Zilver gehaald, maar grappig vind ik het niet.
Geef mij maar autootjes
[ Voor 92% gewijzigd door Superkiwi op 19-06-2018 08:44 ]
Wat ik heel jammer vind aan Trials Fusion is al die extra onzin.dvdkiwi schreef op maandag 18 juni 2018 @ 15:04:
Goeie tip, ik ga het onthouden!
*edit
Geef mij maar autootjes
Heb er opzich geen moeite mee dat er challenges in zitten maar dat FMX wat ook telt voor je medailes bah bah bah.
Zelfde met die quad. blegh
Hou het nou gewoon bij Trials. Dat is waar ze goed in zijn.
Het FMX gedeelte vond ik ook het minste van het hele spel. Ben ik geheel met jullie eens. De controls voor de FMX tricks vond ik zo clunky wat dat betreft.
Vandaag mijn eerste hard track gedaan:
128 fout, 9 minuten
Ondertussen al terug kunnen brengen naar 27 fout en <2 minuten, maar wat een uitdaging
De bunnyhop is lastig onder de knie te krijgen.
128 fout, 9 minuten
Ondertussen al terug kunnen brengen naar 27 fout en <2 minuten, maar wat een uitdaging
De bunnyhop is lastig onder de knie te krijgen.
[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 20-06-2018 13:14 ]
Hoho niet alleen Trials. De challenges met die aanhanger/bom en dat je niet mag leanen, skischans enz. HeerlijkJSchut schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 10:08:
[...]
Wat ik heel jammer vind aan Trials Fusion is al die extra onzin.
Heb er opzich geen moeite mee dat er challenges in zitten maar dat FMX wat ook telt voor je medailes bah bah bah.
Zelfde met die quad. blegh
Hou het nou gewoon bij Trials. Dat is waar ze goed in zijn.
Jup maar dat zijn geen verplichtingen voor je medailles. Dus dat is prima.Beakzz schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 14:49:
[...]
Hoho niet alleen Trials. De challenges met die aanhanger/bom en dat je niet mag leanen, skischans enz. HeerlijkMeer van dat graag.
Maar voor de medailles/leaderboards moeten ze puur focussen op trials. (Tenminste dat is mijn mening
[ Voor 4% gewijzigd door JSchut op 20-06-2018 15:50 ]
Hmm echt niet? Kan me herinneren dat je een bepaalde afstand af moest leggen voor de medailles, maar kan zijn dat ik het alleen tegen de leaderboards opnam. Voor de rest eensch.JSchut schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 15:49:
[...]
Jup maar dat zijn geen verplichtingen voor je medailles. Dus dat is prima.
Maar voor de medailles/leaderboards moeten ze puur focussen op trials. (Tenminste dat is mijn mening)
Je hebt gelijk. De skill games wel. En dat is opzich ook nog prima omdat het echt trials is.Beakzz schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 16:03:
[...]
Hmm echt niet? Kan me herinneren dat je een bepaalde afstand af moest leggen voor de medailles, maar kan zijn dat ik het alleen tegen de leaderboards opnam. Voor de rest eensch.
Maar die achterlijke FMX en die lame quad tracks tellen nu ook mee. Zou van mij niet hoeven.
Meer mensen bezig met de beta van Rising? Helaas een stricte NDA moeten tekenen, maar meer Evolution dan Fusion gelukkig 
Voeg me toe als je op de PS4 speelt.
Voeg me toe als je op de PS4 speelt.
[ Voor 13% gewijzigd door Beakzz op 27-08-2018 21:38 ]
Helaas niet! Hoe bevalt ie? Voelt het niet aan als een bonus pack maar echt een nieuwe game?Beakzz schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 21:37:
Meer mensen bezig met de beta van Rising?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Hier ook de Technical test gespeeld. Inderdaad meer Evolution dan Fusion en dat is zeker goed.Royz schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:56:
[...]
Helaas niet! Hoe bevalt ie? Voelt het niet aan als een bonus pack maar echt een nieuwe game?
Ik heb alle Trials gespeeld en Evolution was mijn favoriet. Deze komt daar nu al dicht bij in de buurt!
Mijn pre-order blijft staan!
Nee dit voelt echt goed. Zoals ik al zei heb ik een NDA getekend, maar het is een download van 43GB en er lijkt echt veel in te zitten. Wil nu alleen niet meer verder spelen aangezien ik het spel gewoon bij release wil spelen als het allemaal af is:+ Op de ubisoft site kan je je nog steeds inschrijven en er zal heus nog wel een 2e test komen.Royz schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:56:
[...]
Helaas niet! Hoe bevalt ie? Voelt het niet aan als een bonus pack maar echt een nieuwe game?
Balen heh dat je er eigenlijk bijna niks over kan zeggenBeakzz schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 15:13:
[...]
Nee dit voelt echt goed. Zoals ik al zei heb ik een NDA getekend, maar het is een download van 43GB en er lijkt echt veel in te zitten. Wil nu alleen niet meer verder spelen aangezien ik het spel gewoon bij release wil spelen als het allemaal af is:+ Op de ubisoft site kan je je nog steeds inschrijven en er zal heus nog wel een 2e test komen.
Persoonlijk ben ik erg blij met wat ze gedaan hebben.
Er komt sowieso een beta van 13-17 september. Weet nog niet of ik die ga spelen. Speel idd op release wel.
Ik zag nog geen Trials Rising topic dus dan maar even hier.. vanmiddag mail gekregen dat ik nu een closed beta van Trials Rising kon pre-loaden. Is speelbaar vanaf de 13e, tot wanneer is nog onbekend, staat in ieder geval niet aangegeven in de mail die ik ontvangen heb.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Even een crosspost voor de mensen die de Trials Rising Beta willen spelen Vanaf nu tot en met maandag.
Via Game Mania (kan 250 keer gebruikt worden):
Kopieer de code 'M4L4RKKANAEU', ga naar http://trialsgame.com/beta_redeem en volg de stappen voor een gegarandeerd plaatsje in de beta!
Via PSX Sense (kan 500 keer gebruikt worden):
Ga naar http://trialsgame.com/beta_redeem
Login met je Uplay account
Klik op het platform naar keuze
In het veld daaronder voer je de volgende code in: FEGZGFP4DGQJ
Via Game Mania (kan 250 keer gebruikt worden):
Kopieer de code 'M4L4RKKANAEU', ga naar http://trialsgame.com/beta_redeem en volg de stappen voor een gegarandeerd plaatsje in de beta!
Via PSX Sense (kan 500 keer gebruikt worden):
Ga naar http://trialsgame.com/beta_redeem
Login met je Uplay account
Klik op het platform naar keuze
In het veld daaronder voer je de volgende code in: FEGZGFP4DGQJ
Ik heb me succesvol aangemeld maar zie nergens hoe ik de beta nu moet downloaden (Xbox One).
Kan nergens een redeemable code vinden of in de store de beta oid. Iemand een tip?
Edit: Gevonden, bij de Ubi-site via accountgegevens kom je op de volgende URL:
https://account.ubisoft.com/nl-NL/beta-access --> daar staat dan de code bij Actieve beta.
Kan nergens een redeemable code vinden of in de store de beta oid. Iemand een tip?
Edit: Gevonden, bij de Ubi-site via accountgegevens kom je op de volgende URL:
https://account.ubisoft.com/nl-NL/beta-access --> daar staat dan de code bij Actieve beta.
[ Voor 33% gewijzigd door MacorgaZ op 13-09-2018 18:26 ]
Bambu Lab P1S Combo
WLDQYD9X6VGY
HWXL39Q84GEQ
RG3TPE6MENKL
RGQF72L944AA
Beta codes voor trials rising die ik heb gekregen. Volgens mij 1x te gebruiken. Enjoy!
HWXL39Q84GEQ
RG3TPE6MENKL
RGQF72L944AA
Beta codes voor trials rising die ik heb gekregen. Volgens mij 1x te gebruiken. Enjoy!
psn: splettervlek
Onderste code gebruikt, bedankt!RavenLord schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 19:33:
WLDQYD9X6VGY
HWXL39Q84GEQ
RG3TPE6MENKL
RGQF72L944AA
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.