Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Pfoe hé wel dood op dit forum hè!
Even een tussenstandje:
vandaag level 101 geworden woohoo!
Op 3 tracks na heb ik alle hard tracks op platinum gezet.(en dus aardig wat tijden van jullie verbeterd.)
Tsjosjop werk aan de winkel!
Vandaag op het trials forum is aangekondigd dat de multiplayer voor ps4 en xbone early 2015 gelanceerd wordt!
Kan niet wachten!

[ Voor 83% gewijzigd door tellavist op 11-12-2014 03:11 ]

Een handtekening?!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:16
tellavist schreef op woensdag 10 december 2014 @ 21:23:
Pfoe hé wel dood op dit forum hè!
Even een tussenstandje:
vandaag level 101 geworden woohoo!
Op 3 tracks na heb ik alle hard tracks op platinum gezet.(en dus aardig wat tijden van jullie verbeterd.)
Tsjosjop werk aan de winkel!
Vandaag op het trials forum is aangekondigd dat de multiplayer voor ps4 en xbone early 2015 gelanceerd wordt!
Kan niet wachten!
Ik vermoed dat het zo dood is omdat de game erg tegenvalt in vergelijking met de vorige delen. Het ontbreken van echte MP is daar ook 1 hele grote reden van. Nu komen ze eindelijk met een MP update en dan is het een uitgeklede versie. Leuk dat je nu met meer tegelijk op een supercross track kan rijden, maar persoonlijk heb ik supercross nooit echt Trials gevonden. In evo deed ik het ook zowat niet.

Zelf heb ik Trials om die reden aan de kant geschoven en zal hem op de PC ook niet heel veel meer spelen. Misschien alleen de nieuwe DLC heel even alle tracks en dan weer klaar.

Volgend jaar staat er een PS4 op de planning. Als Trials echte MP (met ghosts) toevoegd zal ik hem op de PS4 kopen. Anders is het wel een beetje gedaan voor mij. Toch erg jammer aangezien ik Trials HD en Evo grijs gespeeld heb.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• tellavist
JSchut schreef op donderdag 11 december 2014 @ 08:49:
[...]

Ik vermoed dat het zo dood is omdat de game erg tegenvalt in vergelijking met de vorige delen. Het ontbreken van echte MP is daar ook 1 hele grote reden van. Nu komen ze eindelijk met een MP update en dan is het een uitgeklede versie. Leuk dat je nu met meer tegelijk op een supercross track kan rijden, maar persoonlijk heb ik supercross nooit echt Trials gevonden. In evo deed ik het ook zowat niet.

Zelf heb ik Trials om die reden aan de kant geschoven en zal hem op de PC ook niet heel veel meer spelen. Misschien alleen de nieuwe DLC heel even alle tracks en dan weer klaar.

Volgend jaar staat er een PS4 op de planning. Als Trials echte MP (met ghosts) toevoegd zal ik hem op de PS4 kopen. Anders is het wel een beetje gedaan voor mij. Toch erg jammer aangezien ik Trials HD en Evo grijs gespeeld heb.
De ps4 MP zal ook supercross bevatten. Echter heb je in deze super cross ook hard en extreme banen zitten. Hier zul je dus ook nog wel een paar uurtjes zoet mee zijn. Persoonlijk zie ik inderdaad ook liever een muliplayer met ghosts. Het leuke is nu wel dat er weer een shitload aan nieuwe MP tracks aan zit te komen.

Oh dan nog iets!

Zojuist mijn laatste hard platinum medal gehaald op "the greater crater". Dat betekend dat ik de Hard platinum medal in bezit heb! :D

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Nice nice! :)

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Gisteren de 2 trophies gehaald met betrekking tot:
Unyielding challanges (3 tracks waar je niet mag leunen en 0 fout moet halen)
Full throttle challanges (3 tracks waar je niet van het gas af mag of mag remmen, 0 fout halen)

Vooral de laatste full throttle challange is echt een pain in the ass.
Ben er zeker 45 minuten mee bezig geweest.

[ Voor 22% gewijzigd door tellavist op 15-12-2014 14:40 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domih
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09 17:25

Domih

Domih.

Zou iedereen me toe kunnen voegen op PSN? :)
Ik heb helaas geen vrienden die dit spel hebben, dus ook geen competitie :(

PSN: Ddehoon

Apple Carplay/Android Auto voor BMW/MINI/Audi/Mercedes: Nextgearmedia.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:07

Oxigeon

En zo is dat!

Wil deze game eigenlijk ook nog een keertje aanschaffen. Eens wachten tot deze in de aanbieding staat voor een paar euro

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Domih schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:19:
Zou iedereen me toe kunnen voegen op PSN? :)
Ik heb helaas geen vrienden die dit spel hebben, dus ook geen competitie :(

PSN: Ddehoon
Heb je toegevoegd!
Ben benieuwd naar je tijden! :)
Oxigeon schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:21:
Wil deze game eigenlijk ook nog een keertje aanschaffen. Eens wachten tot deze in de aanbieding staat voor een paar euro
Trials fusion kost volgens mij maar 19.99 toch?
Voor mij is dit spel het meeste value for money ooit.
Heb er nu bijna 72uur op geklokt. voor 19.99... :+ Daarnaast vind ik het een serieus verslavend spel.
"nog even dat leveltje op platinum proberen te zetten" vervolgens is het half 3 snachts.... :+

[ Voor 48% gewijzigd door tellavist op 15-12-2014 17:54 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domih
  • Laatst online: 02-09 17:25

Domih

Domih.

tellavist schreef op maandag 15 december 2014 @ 17:51:
[...]

Heb je toegevoegd!
Ben benieuwd naar je tijden! :)

[...]

Trials fusion kost volgens mij maar 19.99 toch?
Voor mij is dit spel het meeste value for money ooit.
Heb er nu bijna 72uur op geklokt. voor 19.99... :+ Daarnaast vind ik het een serieus verslavend spel.
"nog even dat leveltje op platinum proberen te zetten" vervolgens is het half 3 snachts.... :+
Leuk!

Ik heb alleen nog niet alle banen gehaald Enzo, heb in total maar 2 of 3 uur gespeeld :P Dus tijden vallen nog tegen.

En laatst was het spel bij game mania maar 10 euro (op cd, dus doorverkoopbaar eventueel)

Apple Carplay/Android Auto voor BMW/MINI/Audi/Mercedes: Nextgearmedia.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik heb ook eindelijk TF aangeschaft op de PS4. Ook meteen aangemeld voor het team. willen jullie me toevoegen? M'n Nick is gelijk aan hier...! Ik zal ook een paar requests sturen...

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
Heb het al even in het PS4 topic gevraagd maar aangezien Trials 1 van mijn favo games is en er hier een hoop PS4 spelers zitten hier ook even de vraag.

Zijn er mensen die overgestapt zijn van Trials op de xbox naar trials op de PS4? Hoe doet de controller het? Vooral qua grip van de sticks.

Ben namelijk aan het kijken welke console ik moet gaan aanschaffen. Hang heel erg richting de PS.

[ Voor 20% gewijzigd door JSchut op 06-01-2015 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Heb Trials HD gespeeld op de X360 en speel het nu op de PS4. Ik heb redelijk grote handen en de DS4 voelt erg goed aan. Bij de X360-contoller kreeg ik nog wel eens kramp en met de DS4 heb ik dat nog niet gehad. Ook geen problemen met de sticks, maar mochten die toch tegenvallen heb ik hier alvast 2 Xbone sticks liggen... Ik zou zeggen: join the family! :)
Het spel is trouwens op dit moment in de aanbieding in de PSN-store. €16 voor het spel + season pass...
Gisteren de tutorial voor de Extreme tracks afgerond en eindelijk de 5e motor geunlocked. Moet wel zeggen dat ik nu niet meer via de Vita kan spelen, omdat je bij de krachtigere motoren toch het gas meer moet "featheren". De extreme intro was dan ook vrijwel niet te doen op de Vita.
Tot nog toe een lekker spel. Vooral leuk omdat ik hier wat mensen in m'n vriendenlijst heb staan. Dat maakt het spel wel een stuk leuker... Heb zelfs één keer Altavista Tellavista verslagen! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
SqueakyClean schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 11:34:
Het spel is trouwens op dit moment in de aanbieding in de PSN-store. €16 voor het spel + season pass...
Tot wanneer geldt deze actie? Tot en met 8-1 toch dus 8-1 23:59?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
SqueakyClean schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 11:34:
Heb Trials HD gespeeld op de X360 en speel het nu op de PS4. Ik heb redelijk grote handen en de DS4 voelt erg goed aan. Bij de X360-contoller kreeg ik nog wel eens kramp en met de DS4 heb ik dat nog niet gehad. Ook geen problemen met de sticks, maar mochten die toch tegenvallen heb ik hier alvast 2 Xbone sticks liggen... Ik zou zeggen: join the family! :)
Gisteren de tutorial voor de Extreme tracks afgerond en eindelijk de 5e motor geunlocked. Moet wel zeggen dat ik nu niet meer via de Vita kan spelen, omdat je bij de krachtigere motoren toch het gas meer moet "featheren". De extreme intro was dan ook vrijwel niet te doen op de Vita.
Tot nog toe een lekker spel. Vooral leuk omdat ik hier wat mensen in m'n vriendenlijst heb staan. Dat maakt het spel wel een stuk leuker... Heb zelfs één keer Altavista Tellavista verslagen! :o
Op welke track heb jij mij weten te verslaan?! >:)
Heb het spel niet op de xbone of x360 gespeeld. Dus ik zou de voor en nadelen niet kunnen zeggen!
Wel zijn de meeste wereldrecords op de xbone gereden, niet op de ps4.
Maar dat heeft meer te maken met het feit dat sommige top spelers toevallig een xbone hebben aangeschaft. dan met het feit dat je betere controlls op een bepaalde console hebt. :+

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

tellavist schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 12:15:
[...]

Op welke track heb jij mij weten te verslaan?! >:)

[...]
Laat me a.u.b. even genieten van de faam! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
SqueakyClean schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 12:45:
[...]

Laat me a.u.b. even genieten van de faam! 8)
Dan heb jij dus ook al platinum medailes gehaald! goed bezig! d:)b
Ik kijk vanavond wel even bij de notificaties :+

[ Voor 10% gewijzigd door tellavist op 06-01-2015 12:48 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

tellavist schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 12:47:
[...]

Dan heb jij dus ook al platinum medailes gehaald! goed bezig! d:)b
Ik kijk vanavond wel even bij de notificaties :+
Eerlijk gezegd heb ik geen idee.... :+ Qu'est que c'est?
Maar eerlijk gezegd had je niet echt geprobeerd, vandaar makkelijk verslagen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
Zojuist een PS4 laten wegleggen bij Mediamarkt.

Zal morgen even mijn nieuwe nick posten. (Nog niet aangemaakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
SqueakyClean schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:10:
[...]

Eerlijk gezegd heb ik geen idee.... :+ Qu'est que c'est?
Maar eerlijk gezegd had je niet echt geprobeerd, vandaar makkelijk verslagen... ;)
Weet je zeker dat je me verslagen hebt dan?!
Ik heb namelijk op bijna alle non - DLC tracks platinum gehaald :9 ik moet alleen nog 4 extreme banen en de DLC tracks doen. :+
JSchut schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:28:

Ik denk dat ik dragon age even maar aan de kant moet leggen om mijn tijden weer op te poetsen dan.
Op naar de top 500 global ranking!!! 8) Ben benieuwd wat je bevinding op PS4 zijn. Jij ben ook een fanatieke trials speler op PC toch? :)

[ Voor 24% gewijzigd door tellavist op 06-01-2015 13:39 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

JSchut schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:28:

Voeg me maar toe. M'n nick is gelijk aan hier. Zet er wel ff bij dat je van Tweakers bent...
Ik ben net begonnen, dus verwacht niet teveel van m'n tijden... :)
tellavist schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:37:
[...]

Weet je zeker dat je me verslagen hebt dan?!
Ik heb namelijk op bijna alle non - DLC tracks platinum gehaald :9 ik moet alleen nog 4 extreme banen en de DLC tracks doen. :+
Volgens mij de eerste van de 2e DLC... :) Ik zal vanavond ff kijken...

Maar platinum? Alles goud en alle challenges gehaald? Ik heb nu de eerste 4 of 5 alles op goud... nu begint volgens mij wel echt de pret!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Volgens mij de eerste van de 2e DLC... :) Ik zal vanavond ff kijken...

Maar platinum? Alles goud en alle challenges gehaald? Ik heb nu de eerste 4 of 5 alles op goud... nu begint volgens mij wel echt de pret!
Ik heb alle easy/medium/hard tracks op platinum staan. 1 extreme track staat nu op platinum. ik moet nog 4-5 extreme tracks op platinum zetten en dan heb ik overal platinum! echter zijn de laatste extreme tracks bijna onmogelijk om op platinum te zetten. Althans, voor mij in iedergeval. Je moet wel een echte dedicated Trials speler zijn om dat te kunnen hoor! 8)7
Voor de rest staat natuurlijk elke track op goud... :+
Challanges heb ik ook ook nog niet allemaal gehaald hoor. Heb er wel veel, maar hier geld weer het zelfde, de extreme challanges zijn echt heel moeilijk... :9

Dat is het mooie van trails, er zit ALTIJD uitdaging in. als je echt alles op platinum hebt staan en alle challanges ook nog eens gehaald hebt. zit je gelijk bij de absolute top van de trials community.
Volgens mij zijn er op de hele wereld maar 30-40 spelers die echt alles gehaald hebben met trials fusion. :P

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Maar hoe krijg je nou platinum? niet goud en challenges gehaald? wat is het criterium dan?

Ik zal ff in het topic zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
SqueakyClean schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:08:
Maar hoe krijg je nou platinum? niet goud en challenges gehaald? wat is het criterium dan?

Ik zal ff in het topic zoeken...
Platinum op een track haal je door foutloos en snel door een track heen te gaan.
Elke track heeft zijn eigen criteria.
Vaak is het gewoon 0 fout en extreem snel.
Volgens mij heb je alleen op infernoIV de voorwaarde dat je 2 restarts mag doen. :+

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

tellavist schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:26:
[...]

Platinum op een track haal je door foutloos en snel door een track heen te gaan.
Elke track heeft zijn eigen criteria.
Vaak is het gewoon 0 fout en extreem snel.
Volgens mij heb je alleen op infernoIV de voorwaarde dat je 2 restarts mag doen. :+
WTF, dan heb ik er nog geen, want het is me nooit eerder opgevallen. Ik heb wel alles goud en foutloos... Moet je eerst goud hebben en kan je daarna pas platinum krijgen?

Ik twijfel nu ook of ik je wel een keer verslagen hebt... Vanavond maar even zitten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
SqueakyClean schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:30:
[...]

WTF, dan heb ik er nog geen, want het is me nooit eerder opgevallen. Ik heb wel alles goud en foutloos... Moet je eerst goud hebben en kan je daarna pas platinum krijgen?

Ik twijfel nu ook of ik je wel een keer verslagen hebt... Vanavond maar even zitten... ;)
Daar twijfelde ik dus ook al over haha! :9
Als jij in 1 keer foutloos een track haalt en ook nog eens heel snel bent, kan je ook in 1 keer platinum halen ;)

Voorbeeldje
Op de baan:
Redlynx Derby

Bronze- complete the track
Silver- Complete the track with 50 faults or less within 7 minutes
Gold- Complete the track with 10 faults or less within 3 minutes
Platinum- Complete the track with 0 faults within 1:42:500

(zal niet helemaal kloppen qua tijden en fouten) Is puur even een voorbeeld van voorwaarden op een baan :)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
tellavist schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:34:
[...]

Daar twijfelde ik dus ook al over haha! :9
Als jij in 1 keer foutloos een track haalt en ook nog eens heel snel bent, kan je ook in 1 keer platinum halen ;)

Voorbeeldje
Op de baan:
Redlynx Derby

Bronze- complete the track
Silver- Complete the track with 50 faults or less within 7 minutes
Gold- Complete the track with 10 faults or less within 3 minutes
Platinum- Complete the track with 0 faults within 1:42:500

(zal niet helemaal kloppen qua tijden en fouten) Is puur even een voorbeeld van voorwaarden op een baan :)
Platinum medal moet je ook unlocken. Als ik me goed herinner doe je dat door de laatste hard track uit te rijden en minimaal 110 medailes te hebben.

Jammer dat ik op de PS weer opnieuw zal moeten beginnen. Maar goed is ook wel weer leuk. Eindelijk wat mensen om tegen te rijden. Weer helemaal zin in haha

Denk trouwen dat wij goed gewaagd zijn aan elkaar tellavist. (Als ik het zo lees. Volgens mij had ik op de PC ook alles platinum tot en met hard en 2 extremes op platinum)

[ Voor 8% gewijzigd door JSchut op 06-01-2015 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

JSchut schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:43:
[...]

Platinum medal moet je ook unlocken. Als ik me goed herinner doe je dat door de laatste hard track uit te rijden en minimaal 110 medailes te hebben.

Jammer dat ik op de PS weer opnieuw zal moeten beginnen. Maar goed is ook wel weer leuk. Eindelijk wat mensen om tegen te rijden. Weer helemaal zin in haha

Denk trouwen dat wij goed gewaagd zijn aan elkaar tellavist. (Als ik het zo lees. Volgens mij had ik op de PC ook alles platinum tot en met hard en 2 extremes op platinum)
Ah, dat verklaard. Dan heb ik waarschijnlijk alles al op platinum... :+

Als je voor unlocken al voldoet, unlock je ze dan automagisch? Dat zou wel fijn zijn, maar ik betwijfel het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
SqueakyClean schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:51:
[...]

Als je voor unlocken al voldoet, unlock je ze dan automagisch? Dat zou wel fijn zijn, maar ik betwijfel het...
Nee je unlocked ze zodat ze beschikbaar worden om te halen. ;)

Dus je kan max goud halen totdat je ze unlocked. Daarna kan je alles platinum halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
SqueakyClean schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:51:
[...]

Dat betwijfel ik ook inderdaad. :+
JSchut schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:43:
[...]

Dat denk ik ook ja!
Ik sta in volgen mij rond de 920e plaats in de global ranking.

Ik ben benieuwd naar je ervaringen op PS4 vs PC gebied!

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
tellavist schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:55:
[...]

Dat denk ik ook ja!
Ik sta in volgen mij rond de 920e plaats in de global ranking.

Ik ben benieuwd naar je ervaringen op PS4 vs PC gebied!
Op PC stond ik 150e toen ik stopte. Maar niveau op de PC is een stuk lager. Dit komt mede omdat de community veel kleiner is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
JSchut schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:56:
[...]

Op PC stond ik 150e toen ik stopte. Maar niveau op de PC is een stuk lager. Dit komt mede omdat de community veel kleiner is.
Een beetje competitie is altijd welkom! :)
Geeft mij ook weer motivatie om het weer wat meer te gaan spelen! :)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

tellavist schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 16:03:
[...]

Een beetje competitie is altijd welkom! :)
Geeft mij ook weer motivatie om het weer wat meer te gaan spelen! :)
Dat maakt de game ook echt een stuk leuker...! Het geeft je nl. wel een leuk streven en het "nog één keer" gevoel... tof spel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
SqueakyClean schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 17:15:
[...]

Dat maakt de game ook echt een stuk leuker...! Het geeft je nl. wel een leuk streven en het "nog één keer" gevoel... tof spel! :)
"Nog één keer" _O-
Hoevaak ik die onzin uitgekraamt heb tijdens het spelen van trials :Y

Je hebt me inderdaad verslagen op de track: Depth Disturbance. Je tijd is ondertussen weer verbeterd :9

[ Voor 13% gewijzigd door tellavist op 06-01-2015 19:24 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
Ff snel :)

Psn: jschut_82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

tellavist schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 17:21:
[...]

"Nog één keer" _O-
Hoevaak ik die onzin uitgekraamt heb tijdens het spelen van trials :Y

Je hebt me inderdaad verslagen op de track: Depth Disturbance. Je tijd is ondertussen weer verbeterd :9
haha, ik zag het... je had duidelijk nog niet echt geprobeerd... :)

Maar nu het moeilijk wordt moet ik er toch wel meer voor gaan zitten. Gisteren ff met de Vita gespeeld en op een medium track kreeg ik er niet eens een 0 errors run uit... :'(

Ik ben nu lvl. 38 en heb geloof ik 86 medailes... Leuk dat ik bij 100 weer opnieuw kan beginnen... ;)
FR gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
Ik had bedacht vanavond eens lekker Trials te gaan spelen, maar lijkt er helaas op dat ik een maandagmorgen model heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
JSchut schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 14:00:
Ik had bedacht vanavond eens lekker Trials te gaan spelen, maar lijkt er helaas op dat ik een maandagmorgen model heb :(
Aiaiai dat is zuur man!

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
Inmiddels een nieuwe :D Nu weer Trials installeren maar het is een beetje traag. 2 mb/s. grrr lol

Wie spelen er nog Trials op de ps4? Dan add ik je even.

[ Voor 9% gewijzigd door JSchut op 07-01-2015 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
JSchut schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 20:50:
[...]

Inmiddels een nieuwe :D Nu weer Trials installeren maar het is een beetje traag. 2 mb/s. grrr lol

Wie spelen er nog Trials op de ps4? Dan add ik je even.
Zojuist geaccepteerd!

Volgens mij spelen alleen squeeky en ik op het moment trials. Het is aardig stil qua trials op tweakers. Zal wel weer op gang komen als de online multiplayer van start gaat!

Zojuist eindelijk de goude medaille op "way of the machine" uit het DLC pakket empire of the sky. grrrr wat een lange rotbaan zeg!

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
tellavist schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 16:22:
[...]

Zojuist geaccepteerd!

Volgens mij spelen alleen squeeky en ik op het moment trials. Het is aardig stil qua trials op tweakers. Zal wel weer op gang komen als de online multiplayer van start gaat!

Zojuist eindelijk de goude medaille op "way of the machine" uit het DLC pakket empire of the sky. grrrr wat een lange rotbaan zeg!
ok ik Squeeky had mij al toegevoegd en ik heb darkelement toegevoegd. Mocht iemand mij willen toevoegen kan dat altijd :) (PSN: jschut_82)

Moet vanavond helaas weer opnieuw beginnen omdat mijn save blijkbaar niet in de cloud stond. Vanavond eerst maar eens alles op het gemakje unlocken zodat ik gewend raak aan de controller. Van het weekend maar eens scherpe tijden proberen neer te zetten :)

[ Voor 9% gewijzigd door JSchut op 08-01-2015 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
JSchut schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 18:33:
[...]

ok ik Squeeky had mij al toegevoegd en ik heb darkelement toegevoegd. Mocht iemand mij willen toevoegen kan dat altijd :) (PSN: jschut_82)

Moet vanavond helaas weer opnieuw beginnen omdat mijn save blijkbaar niet in de cloud stond. Vanavond eerst maar eens alles op het gemakje unlocken zodat ik gewend raak aan de controller. Van het weekend maar eens scherpe tijden proberen neer te zetten :)
Sodeju!
Ik heb ineens weer concurrentie! *O*
Wel fijn dat mijn tijden weer verbeterd worden. dan kan ik tenminste zien welke banen ik nog niet optimaal gereden heb! :)
Gisteren zowaar een 430e tijd neergezet op een baan waar jij mijn tijd verbeterd had! :D

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 18:59
Voeg me gerust toe hoor. Ben niet meer actief om de simpele reden dat ik deze versie veel minder goed vind dan Evolution, maar heb zeker in de easy tot hard strakke tijden gezet. Als ik weer wat mensen boven me heb ga ik misschien weer aan de bak :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Beakzz schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 10:46:
Voeg me gerust toe hoor. Ben niet meer actief om de simpele reden dat ik deze versie veel minder goed vind dan Evolution, maar heb zeker in de easy tot hard strakke tijden gezet. Als ik weer wat mensen boven me heb ga ik misschien weer aan de bak :p
Ga maar gauw eens je notifacations lezen dan :9
Zijn niet heel veel tracks meer waar jij sneller bent dan ik ;)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Haha ja helaas krijg je die notificaties alleen als je het spel opstart dus daar moet ik eerst zin in krijgen. Alleen de eerste paar weken dat het uit was heb ik flink gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Beakzz schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 11:10:
Haha ja helaas krijg je die notificaties alleen als je het spel opstart dus daar moet ik eerst zin in krijgen. Alleen de eerste paar weken dat het uit was heb ik flink gespeeld.
Ik speel het ook weer wat fanatieker sinds een maandje of 2.
Toen het uitkwam liep ik op een gegeven moment gewoon vast en werd ik niet beter.
Tot 2 maanden geleden dus >:)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
tellavist schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 10:08:
[...]

Sodeju!
Ik heb ineens weer concurrentie! *O*
Wel fijn dat mijn tijden weer verbeterd worden. dan kan ik tenminste zien welke banen ik nog niet optimaal gereden heb! :)
Gisteren zowaar een 430e tijd neergezet op een baan waar jij mijn tijd verbeterd had! :D
Haha, Sommige tijden waren al aardig maar ik heb nog niet echt lopen rossen :P De controller begint nu echt te wennen. Ik heb nu volgens mij all tracks gereden behalve de extremes en vanmiddag heb ik in de eerste 2 events alles op platinum gezet. Maar sommige kunnen nog sneller.

Die hard track uhm Jungle nogwat die staat wel redelijk strak nu dacht ik. Kan nog wel iets sneller maar niet heel veel voor mij.

Die track waar jij mij verbeterd heb is wel een nette tijd. Nog maar kijken of ik daar aan kan komen. Netjes!
Beakzz schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 10:46:
Zal je vandaag of morgen even toevoegen.

Edit: Frustratie ten top. Kan niet wennen aan de controller op de extremes. Stand van je duim is zo anders. Wordt er gek van haha. (Komt vast wel weer goed :P)

[ Voor 26% gewijzigd door JSchut op 11-01-2015 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
Weinig tijd momenteel maar ik zit er weer helemaal in. Ben nog steeds erg aan het wennen. Wat vooral wennen is dat je stick op en andere positie zit waardoor naar links en naar rechts bewegen een andere beweging is.

Supercross Multiplayer en de volgende DLC zijn dichtbij. Op 6 januari hebben ze aangegeven dat ze de update naar alle partijen hebben doorgezet voor validatie. Dit zal dus niet lang op zich laten wachten. Ben bang dat deze week te vroeg is (ps update op woensdag toch?) maar misschien volgende week?

De volgende DLC wordt kort na de MP update gelanceerd. Ze kunnen hem niet eerder lanceren omdat ze de DLC blijkbaar in de MP update gebouwd hebben. Maar goed ze hebben er nog 3 te lanceren voor april dus zal wel wat haast achter zitten.

Misschien na de update wat tweakers supercorss partijtjes regelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
JSchut schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:42:
Weinig tijd momenteel maar ik zit er weer helemaal in. Ben nog steeds erg aan het wennen. Wat vooral wennen is dat je stick op en andere positie zit waardoor naar links en naar rechts bewegen een andere beweging is.

Supercross Multiplayer en de volgende DLC zijn dichtbij. Op 6 januari hebben ze aangegeven dat ze de update naar alle partijen hebben doorgezet voor validatie. Dit zal dus niet lang op zich laten wachten. Ben bang dat deze week te vroeg is (ps update op woensdag toch?) maar misschien volgende week?

De volgende DLC wordt kort na de MP update gelanceerd. Ze kunnen hem niet eerder lanceren omdat ze de DLC blijkbaar in de MP update gebouwd hebben. Maar goed ze hebben er nog 3 te lanceren voor april dus zal wel wat haast achter zitten.

Misschien na de update wat tweakers supercorss partijtjes regelen :D
Dankzij jouw ben ik ook weer een stuk fanatieker aan de slag gegaan!
Ik kwam er onder andere achter dat de DLC tracks ook voor de global ranking tellen. Dus ik ben gisteren avond van 975 naar 825 gegaan ofzo! :D Jouw tijd op "hornets nest" is rete strak trouwens! _/-\o_ Heb een half uur lang geprobeerd je tijd te verbeteren, maar ik kwam er gewoon niet aan! d:)b
Heb trouwens een nieuw record qua geregistreerde tijd! een van de tracks waar ik wel jouw tijd verbeterde sta ik nu 202e *O*

Ben nu vooral op de DLC tracks aan het focussen. Hier kan ik nog heel veel verbeteren, waardoor ik ook weer in de ranking ga stijgen! De 2 hard tracks van "riders of rustlands" zijn echt een pain om platinum op te halen. 0 fout lukt me wel, maar dan ook nog zo snel?! 7(8)7
Ik hoop inderdaad dat de multiplayer weer nieuw leven gaat blazen in de trials community hier op tweakers. Wacht nou al zoooo lang om jullie ass real time te whoopen :9

Bedankt j-schut voor de motivatie! >:)
Vanavond zal ik weer op het virtuele motortje zitten! 8)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
tellavist schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:00:
[...]

Dankzij jouw ben ik ook weer een stuk fanatieker aan de slag gegaan!
Ik kwam er onder andere achter dat de DLC tracks ook voor de global ranking tellen. Dus ik ben gisteren avond van 975 naar 825 gegaan ofzo! :D Jouw tijd op "hornets nest" is rete strak trouwens! _/-\o_ Heb een half uur lang geprobeerd je tijd te verbeteren, maar ik kwam er gewoon niet aan! d:)b
Heb trouwens een nieuw record qua geregistreerde tijd! een van de tracks waar ik wel jouw tijd verbeterde sta ik nu 202e *O*

Ben nu vooral op de DLC tracks aan het focussen. Hier kan ik nog heel veel verbeteren, waardoor ik ook weer in de ranking ga stijgen! De 2 hard tracks van "riders of rustlands" zijn echt een pain om platinum op te halen. 0 fout lukt me wel, maar dan ook nog zo snel?! 7(8)7
Ik hoop inderdaad dat de multiplayer weer nieuw leven gaat blazen in de trials community hier op tweakers. Wacht nou al zoooo lang om jullie ass real time te whoopen :9

Bedankt j-schut voor de motivatie! >:)
Vanavond zal ik weer op het virtuele motortje zitten! 8)
Die motivatie die ik nodig had en miste op de PC heb ik ook weer gevonden :D. Zoals ik aangaf weinig tijd (helaas). Ik ga eerst maar eens de extremes gewoon uitrijden zodat ik alles gecomplete heb dan alle DLC uitrijden en daarna rustig aan track voor track platinum proberen te halen. (Extremes uitgesloten :P)

"hornets nest" is 1 van de weingie tracks die waarvan ik nog alles wist :) Wel grappig want volgens mij schelen we vaak niet heel veel op tracks. Dat maakt de competitie ook erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
JSchut schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 11:28:
[...]

Die motivatie die ik nodig had en miste op de PC heb ik ook weer gevonden :D. Zoals ik aangaf weinig tijd (helaas). Ik ga eerst maar eens de extremes gewoon uitrijden zodat ik alles gecomplete heb dan alle DLC uitrijden en daarna rustig aan track voor track platinum proberen te halen. (Extremes uitgesloten :P)

"hornets nest" is 1 van de weingie tracks die waarvan ik nog alles wist :) Wel grappig want volgens mij schelen we vaak niet heel veel op tracks. Dat maakt de competitie ook erg leuk.
Extremes uitgesloten?!
Ik ben zooo dicht bij de platinum op Light city run... die komt binnenkort gewoon in mijn collectie hoor! :*)
Wij zijn volgens mij aardig aan elkaar gewaagd ja, over en weer steeds elkaars tijden verbeteren! :9
houdt je sherp ;)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
Ja als in eerst alles tm hard op platinum daarna de extremes proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Laatst online: 01-09 08:48
Gisteren aangeschaft voor de PS4. Paar levels gedaan. voornamelijk brons en zilver gehaald.
Ben van plan om eerst even zover mogelijk door te storen en straks pas de levels terug te pakken zodra ik niet meer verder kom.

PS4 tag: Bospony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Swaxie schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 08:28:
Gisteren aangeschaft voor de PS4. Paar levels gedaan. voornamelijk brons en zilver gehaald.
Ben van plan om eerst even zover mogelijk door te storen en straks pas de levels terug te pakken zodra ik niet meer verder kom.

PS4 tag: Bospony
Welkom bij de club! *O*
@ALL
Ik ben gister avond van rank 811 naar rank 515 gegaan trouwens!! 8)
Nu gaat het er nog om dat ik extreme's met 0 fout ga rijden. EN platinums ga halen op de DLC tracks!
Voor de nieuwe DLC uitkomt wil ik bij de 500 beste van de wereld horen :9

[ Voor 25% gewijzigd door tellavist op 14-01-2015 11:46 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
Baal echt dat ik geen tijd heb haha. Maar ik kom je achterna! (Ooit)
Al veel van mijn tijden gesneuveld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
JSchut schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:04:
Baal echt dat ik geen tijd heb haha. Maar ik kom je achterna! (Ooit)
Al veel van mijn tijden gesneuveld?
Nee niet zo veel, 4 ofzo.
Was bezig met alle DLC tracks op 0 fout te zetten (excl de extremes)
Dus kwam je wel een paar keer tegen. Die tracks moest ik natuurlijk sneller doen. Op hornets nest na dan. Die kreeg ik niet voor elkaar.
Nu nog platinum op alle DLC tracks (excl extreme) en dan zit ik rond de 400 rank :)
Tegen die tijd verwacht ik eigenlijk de nieuwe DLC al, dus die moet ik dan ook nog eerst doen.
Daarna zijn jouw tijden weer aan de beurt :9

[ Voor 23% gewijzigd door tellavist op 14-01-2015 14:48 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
tellavist schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:46:
[...]

Dus kwam je wel een paar keer tegen. Die tracks moest ik natuurlijk sneller doen. Op hornets nest na dan. Die kreeg ik niet voor elkaar.
Nu nog platinum op alle DLC tracks (excl extreme) en dan zit ik rond de 400 rank :)
Tegen die tijd verwacht ik eigenlijk de nieuwe DLC al, dus die moet ik dan ook nog eerst doen.
MMM Zal eens kijken naar die DLC tijden. Kijken of ik ze weer terug kan pakken.

Zit alleen zwaar te twijfelen om GTA te halen. Al Ben ik dan bang dat ik Trials weer ff niet zal aanraken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
JSchut schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:16:
[...]

MMM Zal eens kijken naar die DLC tijden. Kijken of ik ze weer terug kan pakken.

Zit alleen zwaar te twijfelen om GTA te halen. Al Ben ik dan bang dat ik Trials weer ff niet zal aanraken :P
Als je nu al weinig tijd hebt, zou ik GTA lekker laten wachten.
Wat een tijdvretende game is dat :+

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
tellavist schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:32:
[...]

Als je nu al weinig tijd hebt, zou ik GTA lekker laten wachten.
Wat een tijdvretende game is dat :+
Haha tijd komt wel weer. Vindt hem vooral erg duur nog atm. Maar vraag mij af of hij snel goedkoper zal gaan worden.

Ben benieuwd of de nieuwe DLC voor Trials weer een niveautje hoger wordt. Voor zover ik mij kan herineren werd het halen van goud/platinum per dlc strakker afgesteld voor de tracks in de dlc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
JSchut schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:41:
[...]

Haha tijd komt wel weer. Vindt hem vooral erg duur nog atm. Maar vraag mij af of hij snel goedkoper zal gaan worden.

Ben benieuwd of de nieuwe DLC voor Trials weer een niveautje hoger wordt. Voor zover ik mij kan herineren werd het halen van goud/platinum per dlc strakker afgesteld voor de tracks in de dlc.
Nooit Wotm (way of the machine) gespeeld ofzo?! 8)7
Maar de medium en hard tracks van de laatste 2 DLC zijn inderdaad pittig qua platinum medals.
Heb er tot nu toe 1tje kunnen bemachtigen (nog niet mijn best gedaan)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
tellavist schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:44:
[...]

Nooit Wotm (way of the machine) gespeeld ofzo?! 8)7
Maar de medium en hard tracks van de laatste 2 DLC zijn inderdaad pittig qua platinum medals.
Heb er tot nu toe 1tje kunnen bemachtigen (nog niet mijn best gedaan)
Haha jawel. Maar dat is nog een redelijke extreme. Volgens mij makkelijker constant te rijden dan inferno of die tweede extreme uit de originele game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
JSchut schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 15:47:
[...]

Haha jawel. Maar dat is nog een redelijke extreme. Volgens mij makkelijker constant te rijden dan inferno of die tweede extreme uit de originele game.
Hell no, er zitten ZO VEEL obstakels in. die rijd je echt niet zomaar constant of op 0 fout hoor!
Plat time: 03:00:00 8)7
2e extreme (rock of rages) zit ik op 1 fout grrr..... |:(
Inferno? daar heb ik het liever niet over :+

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
tellavist schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:46:
[...]

Junkyard fun is terug met een 126e tijd :D
Rag to riches terug met 339e tijd maar daar kan nog zeker een seconde vanaf :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
wordt steeds gezeliger op de ps4 zo te lezen, heb je ook even een friend request verstuurd JSchut :) mocht ik het weer gaan spelen dan heb ik nog een beetje extra uitdaging ;)

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
RevoNL schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 10:35:
wordt steeds gezeliger op de ps4 zo te lezen, heb je ook even een friend request verstuurd JSchut :) mocht ik het weer gaan spelen dan heb ik nog een beetje extra uitdaging ;)
Gezellig! Geacepteerd 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
Morgen Multiplayer update.

Ze posten morgen na livegang de patchnotes. Schijnt behoorlijke lijst te zijn. Ook niet MP gerelateerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Zo, gisteren mijn eerste potjes multiplayer gespeeld!
Klopt nu al geen hol van haha, in de leaderboards sta ik 12 potjes winst 72 potjes gespeeld.
In werkelijkheid heb ik misschien 25 potjes gespeeld o.i.d.

Dit is wel het eerste spel, waar ik het gross van de spelers het licht uit de ogen speel haha!
Ik heb 1 potje niet op het podium gestaan, toen er wat spelers van [1234] langs kwamen. (beste team)
Vind het wel leuk dat je echt merkt een stukje beter dan gemiddeld te zijn!
Met games als CoD e.d. wordt ik altijd vies ingemaakt.

Times have changed!! })

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
tellavist schreef op maandag 26 januari 2015 @ 12:30:
Zo, gisteren mijn eerste potjes multiplayer gespeeld!
Klopt nu al geen hol van haha, in de leaderboards sta ik 12 potjes winst 72 potjes gespeeld.
In werkelijkheid heb ik misschien 25 potjes gespeeld o.i.d.

Dit is wel het eerste spel, waar ik het gross van de spelers het licht uit de ogen speel haha!
Ik heb 1 potje niet op het podium gestaan, toen er wat spelers van \[1234] langs kwamen. (beste team)
Vind het wel leuk dat je echt merkt een stukje beter dan gemiddeld te zijn!
Met games als CoD e.d. wordt ik altijd vies ingemaakt.

Times have changed!! })
Dat komt omdat de potjes de afzonderlijke tracks zijn denk ik.

dus 72 = 72/4 = 18 sessies van 2x 2 tracks.

Ik heb nu 12/36 geloof ik. Eerste 8 gingen verloren omdat ik er blank in ging en geen track gespeeld had :)
Het is wel leuker dan de oude supercross, maar ik hoop toch echt dat de echte MP op normale tracks weer terug komt.

Het leaderboard is trouwens ook raar. Daar rekenen ze de toernooien XP mee. Dus speel je veel toernooien dan sta je heel hoog. Beetje nutteloos.

Single player ligt even aan de kant hier. MP is nu wel leuk en Gta v en driveclub snoepen ook tijd :P

Misschien binnenkort een Tweakers private session doen met een groepje?

[ Voor 4% gewijzigd door JSchut op 26-01-2015 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
JSchut schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:22:
[...]

Dat komt omdat de potjes de afzonderlijke tracks zijn denk ik.

dus 72 = 72/4 = 18 sessies van 2x 2 tracks.

Ik heb nu 12/36 geloof ik. Eerste 8 gingen verloren omdat ik er blank in ging en geen track gespeeld had :)
Het is wel leuker dan de oude supercross, maar ik hoop toch echt dat de echte MP op normale tracks weer terug komt.

Het leaderboard is trouwens ook raar. Daar rekenen ze de toernooien XP mee. Dus speel je veel toernooien dan sta je heel hoog. Beetje nutteloos.

Single player ligt even aan de kant hier. MP is nu wel leuk en Gta v en driveclub snoepen ook tijd :P

Misschien binnenkort een Tweakers private session doen met een groepje?
Dat laatste lijkt me een goed idee! :)
Ben benieuwd hoeveel actieve tweakers nog trials fusion spelen :+
Vanavond ga ik weer eens wat kont schoppen in MP 8)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
tellavist schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:45:
[...]

Dat laatste lijkt me een goed idee! :)
Ben benieuwd hoeveel actieve tweakers nog trials fusion spelen :+
Vanavond ga ik weer eens wat kont schoppen in MP 8)
Misschien kom ik ook ff. Misschien samen joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
Was gister leuk tellavist. Je merkt wel dat je meer gewend bent aan de Multiplayer tracks dan mij
Maar volgens mij was het een beetje stuivertje wisselen qua eerste en tweede plek. Al won jij wel met meer overtuiging dan dat ik dat deed :)

Vandaag komt de DLC Fire in the Deep uit. 11 nieuwe tracks. Ik ben heel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
Kom vanavond ook wel ff kijken. Laat ik Driveclub wel ff liggen ;).

Heb alleen de DLC niet, weet niet of dat de moeite waard is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
JSchut schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:00:
Was gister leuk tellavist. Je merkt wel dat je meer gewend bent aan de Multiplayer tracks dan mij
Maar volgens mij was het een beetje stuivertje wisselen qua eerste en tweede plek. Al won jij wel met meer overtuiging dan dat ik dat deed :)

Vandaag komt de DLC Fire in the Deep uit. 11 nieuwe tracks. Ik ben heel benieuwd!
Was inderdaad grappig om te zien dat [TWK] Consequent op de 1e en 2e plek van het podium te vinden was!
Jij moet het ouwehoeren en rijden tegelijk nog onder de knie krijgen volgens mij haha!
Lijkt me lachen om binnenkort met wat meer [TWK] leden online te raggen!

Vanavond de nieuwe DLC bekijken!! *O*

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Zo de nieuwe DLC staat alweer op goud. Alle tracks op 0 fout (behalve de extreme dan) sta je toch ineens 184e van de wereld haha! Zal wel weer zakken naar mate iedereen de tracks ook op 0 fout gaat zetten. Maar toch even mijn one week of fame haha!

De eerste medium track van de DLC vind ik zwaar irritant trouwens. Wordt er gewoon misselijk van.

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
tellavist schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 20:56:
Zo de nieuwe DLC staat alweer op goud. Alle tracks op 0 fout (behalve de extreme dan) sta je toch ineens 184e van de wereld haha! Zal wel weer zakken naar mate iedereen de tracks ook op 0 fout gaat zetten. Maar toch even mijn one week of fame haha!

De eerste medium track van de DLC vind ik zwaar irritant trouwens. Wordt er gewoon misselijk van.
Je kunt weer aan de bak op de eerste 5 tracks van fire in the deep ;) geen supertijden nog maar wel aardig. Beste dlc tot nu toe wat mij betreft eindelijk minder futuristisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
JSchut schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:27:
[...]

Je kunt weer aan de bak op de eerste 5 tracks van fire in the deep ;) geen supertijden nog maar wel aardig. Beste dlc tot nu toe wat mij betreft eindelijk minder futuristisch
Blech, ik haat medium tracks :+
Helemaal in multiplayer: Mad minute, murky marshes, dat klote winter level...
Komt bijna geen skill bij kijken joh. als je 1 foutje maakt en iemand anders heeft een beetje mazzel, verlies je gewoon. terwijl je op een wat moeilijkere track iedereen achterlaat als je een 0 fout run neer zet.
Ga maar eens platten binnenkort.
Volgens mij is dat bij deze DLC nog wel te doen! :)

Multiplayer kunnen ze nog wel een beetje verbeteren trouwens. paar puntjes:
-tracktijden, waarom kan ik geen personal records neerzetten?! :o
-Stabiliteit, als iemand finished glitcht de boel een beetje (heb het ook gemerkt j_schut!)
-Muliplayer challanges en rewards?

Volgens mij is op tweakers de trials community niet meer geintreseerd in MP. :9
Blijft aardig dood hier :/

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Zo dan, dit topic is nog wel aardig actief of niet :o ik speel tegenwoordig meer Destiny met Galvalas :p

En er was nieuwe DLC? Ik ga het ff proberen :)

[ Voor 19% gewijzigd door DarkElement op 30-01-2015 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
DarkElement schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:22:
Zo dan, dit topic is nog wel aardig actief of niet :o ik speel tegenwoordig meer Destiny met Galvalas :p

En er was nieuwe DLC? Ik ga het ff proberen :)
Ja stop daar eens mee. Ooit was Joost nog gezellig. Nu leeft hij in Destiny..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Hahaha :p zal t hem zeggen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
De Season pass nu voor een 10tje op PSN. Genoeg reden voor mij om weer eens een poging te wagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
YESSS!!!
BEAKZZ IS BACK *O*

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
Beakzz schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 18:52:
De Season pass nu voor een 10tje op PSN. Genoeg reden voor mij om weer eens een poging te wagen ;)
Ik heb de season pass net aangeschaft in ieder geval (Thanks voor de tip). Ff updaten en dan maar eens kijken welke tijden ik kan verbeteren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
Al oud nieuws en weet niet of jullie het al weten maar Single lane multiplayer komt eraan in de eetst volgende grote update (Dus niet de eerstvolgende update ;) Datum is ook nog niet bekend). De PS3 en X360 krijgen deze feature niet vanwege performance issues.

Hieronder wat Shifty erover zegt op het forum
Hello all,

There have been some questions as to why Single Lane Multiplayer has been announced for Trials Fusion on the Xbox One, PlayStation 4 and PC, while the Xbox 360 version of Trials Fusion is missing from that list. We’re going to shine some light on this situation right now.

The Xbox 360 will always be held in fond regard by all of us here at RedLynx, as we are sure that it is by many members of the Trials community. It’s where most of our console players got their first taste of Trials, be it in the form of Trials HD or Trials Evolution. By launching Trials Fusion in the time that we did, when multiple generations of consoles were available, we were able to make it available on most platforms and allow far more players to play without the need to purchase new hardware.

After looking at the feedback from the community about single player tracks not being available in online multiplayer, we made it a priority to see if, and how, this request could be fulfilled. The original plan for direct player vs player Trials Fusion Online Multiplayer is X-Supercross. X-Supercross was the only planned Online Multiplayer mode and there were no plans to include single player tracks in it. When the single player tracks were created they were intended solely for single player gaming and were optimized for performance based on the single player mode. Because of the added layers of multiplayer code, as well as the addition of more players on the track, it is more than enough to cause performance issues even on newer hardware.

We’ve been very ambitious with Trials Fusion from the beginning, the game and all of the planned Feature Packs and DLCs are pushing the hardware of this specific console to the limits. The inclusion of these tracks in this mode pushes it past those limits. We have maxed out what is possible from a technical resource standpoint with the planned content and features for Trials Fusion.

Trials Fusion has been pushing the limits of resources on all platforms, and some Single Player tracks are not currently running in Online Multiplayer at a level that we find acceptable. There is a possibility that there will be Single Player Trials tracks that will not be available in Single Lane Multiplayer for any platform.

It’s not a decision that has been taken lightly, but it is not possible to implement a Single Lane Multiplayer mode in Online Multiplayer on Xbox 360.
Wellicht zullen we dus niet alle tracks zien in Single lane multiplayer.

Als ik het goed begrepen heb ik het in eerste instantie alleen private matches waarmee je single lane kan spelen. Wellicht willen ze het zo eerst testen. Het lijkt mij namelijk logisch dat er met de tijd ook public single lane multiplayer komt. (Dat is toch waar iedereen op zit te wachten ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Uhm nou niet helemaal. Kwam er gisteren achter dat mijn PS plus is verlopen en geen zin meer om te vernieuwen voor de vakantie :p Daarna ben ik weer echt terug ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Nice! :D is dit intussen al uit of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
DarkElement schreef op zondag 01 maart 2015 @ 10:34:
Nice! :D is dit intussen al uit of?
Nope.
Nog steeds niks gehoord :'(

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Dan blijven we nog ff Destiny en DBZ spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
Dit topic is ook lekker aan het doodgaan of niet dan... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
DarkElement schreef op maandag 02 maart 2015 @ 14:58:
Dan blijven we nog ff Destiny en DBZ spelen :p
Hoe kunnen jullie nou nog steeds Destiny spelen joh?!
Ik was op een gegeven moment ZO klaar met dat spel!!
Heb echt 150 uur geklokt in 2 maand tijd ofzo. daarna was het echt klaar voor mij :+
(ik weet het, redelijk no life)
Als mijn vriendin ook maar het woord "destiny" hoort, begint ze spontaan haar spullen te pakken thuis :+

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Weet niet, het blijft gewoon leuk voor mij :p RevoNL zit ook in mijn clan. We hebben het ook heel gezellig, gisteren moest ik nog mijn bek houden :o maar verder zijn we wel lief voor elkaar hoor O+

[ Voor 44% gewijzigd door DarkElement op 02-03-2015 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
DarkElement schreef op maandag 02 maart 2015 @ 16:01:
Weet niet, het blijft gewoon leuk voor mij :p RevoNL zit ook in mijn clan. We hebben het ook heel gezellig, gisteren moest ik nog mijn bek houden :o maar verder zijn we wel lief voor elkaar hoor O+
Ik vond het ook altijd gezellig om met jullie op stap te gaan in the vault of glass. maar het werd zo repetatief op een gegeven moment! Continu dezelfde dingen doen voor +2 atk meer op een wapen ofzo.
Strange coins farmen om bij die blackmarket dude een exotic te halen (ALS er al wat leuks tussen zat)
Vond de endgame content echt heel teleurstellend :)
PvP zoog ik trouwens dikke stieren ballen. :9

Kan niet wachten tot single lange mp uit is overigens *O*

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
DarkElement schreef op maandag 02 maart 2015 @ 16:01:
Het is ook vrij irritant als iemand wat aan het vertellen is en er vervolgens dan een volgende doorheen begint te vloeken omdat we voor de zoveelste keer dood gaan :p (plus slecht geslapen). mijn excuses voor de uitbrander :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ja ik was swordbearer en was bezig met Crota hakken en opeens zit iemand in de party :p ik vergeef je <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
Eindelijke SP track in MP.
http://forums.ubi.com/sho...sion-Update-7-Patch-Notes

Tijd om Trials weer eens op te starten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Niemand enthousiast over de nieuwe dlc ?

http://youtu.be/9yrSdZ12XcY

Eindelijk ziet Trials er weer uit zoals het hoort. Gelijk weer zin om een track te bouwen...."I Got WOOD ! " :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
Beakzz schreef op woensdag 01 april 2015 @ 21:52:
Niemand enthousiast over de nieuwe dlc ?

http://youtu.be/9yrSdZ12XcY

Eindelijk ziet Trials er weer uit zoals het hoort. Gelijk weer zin om een track te bouwen...."I Got WOOD ! " :p
Ik heb alleen even snel de eerste 2 levels gespeeld. (Te druk met Dragon Age) Maar het voelde weer veel beter aan idd.

Van het weekend even de hele DLC doorspelen.

[ Voor 3% gewijzigd door JSchut op 02-04-2015 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Fifa gaat op pauze!

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik hoorde dat er Single Lane Multiplayer was :D wie binnenkort een paar potjes? NLRev0lution doet ook vast wel mee (a) en Joost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Ja nu Destiny even saai is zijn we weer goed genoeg zeker ;) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Kutbeakzz :p wees blij dat we weer willen meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Komt het donkere element in je boven :p ? Maarja ok als je perse verslagen wilt worden dan doe ik wel mee ;) Heb vanaaf laat / vannacht en morgen tijd dus laat maar weten.
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste