BlackMage schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 17:01:
[...]

Het is een leuk spel en werkt ook verrassend goed. Het is een mix tussen Halo en Borderlands met MMORPG elementen.

Ik ben heel erg benieuwd wat voor businessmodel ze hier omheen gaan maken. Want dit soort games kan je heel snel verpesten met microtransacties voor exp-boosts en uitrusting. Voor zover ik kon zien zijn ze geen abonnementen van plan, maar die servers moeten wel onderhouden worden. Ik vraag me af hoe ze van plan zijn om een geldstroom te krijgen na de eerste aanschaf van het spel.
Ik vind dat de eerste aanschaf van een spel gewoon voldoende moet zijn. Tegenwoordig proberen uitgevers gamers na de initiële aanschaf nog meer te melken zij het via dlc of microtransacties.

Dlc heb ik niet eens erg veel problemen mee aangezien het meestal wel content toevoegd. Microtransacties daarentegen.. :r

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Dankzij deze eindbaas zit ik over een half uur ook te spelen. Hulde!
Nieuwe Tomb Raider volgend jaar, waarschijnlijk nog cross-gen :/ :F

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00KJGYGZU/

Jammer!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:07
AlphaBlack_NL schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 18:38:
Nieuwe Tomb Raider volgend jaar, waarschijnlijk nog cross-gen :/ :F

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00KJGYGZU/

Jammer!
Cross Gen zal denk ik uitsterven begin 2016. Mij kan het niet snel genoeg zijn. Als een nieuwe console wordt gelanceerd mag wat mij betreft de oude console gewoon direct af worden geschreven. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12-2025
uchiha tijntje schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 21:06:
[...]

Cross Gen zal denk ik uitsterven begin 2016. Mij kan het niet snel genoeg zijn. Als een nieuwe console wordt gelanceerd mag wat mij betreft de oude console gewoon direct af worden geschreven. :)
Dat heeft dan tot gevolg dat er vanaf de aankondiging van een nieuwe console er nauwelijks meer bestaande consoles verkocht gaan worden. Lijkt me economisch gezien niet wenselijk :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• uchiha tijntje
Dat snap ik :) ik vind het alleen erg jammer dat we ruim 2 jaar na launch nog steeds met cross gen games zitten kloten.

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:45
[...]

Vandaar dat je bij MS zit...daar laten ze de klanten bij elke nieuwe console in de kou staan. :P Een nieuwe console betekend niet dat de oude afgeschreven word. In sommige delen van de wereld is de PS2 nog het populairst
Bij de vorige generaties kan ik me zo geen cross-gen gebeuren herinneren ze beginnen weer te dagen, al was het niet zoals nu.
Geduld is een schone zaak, het komt allemaal wel ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Mutatie op 14-06-2014 21:21 ]

[...]

Eens, hopelijk stopt het snel inderdaad, gelukkig verkocht Watch Dogs al het overgrote deel op Next-gen. Benieuwd wat een mainstream game als CoD gaat doen.

@hierboven Dat is mischien wel zo maar had een game als GT6 liever op PS4 gezien en Sony achteraf gezien denk ik ook gezien de verkoopcijfers....

[ Voor 13% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 14-06-2014 21:23 ]

Mutatie schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 21:17:
[...]

Vandaar dat je bij MS zit...daar laten ze de klanten bij elke nieuwe console in de kou staan. :P Een nieuwe console betekend niet dat de oude afgeschreven word. In sommige delen van de wereld is de PS2 nog het populairst
Bij de vorige generaties kan ik me zo geen cross-gen gebeuren herinneren ze beginnen weer te dagen, al was het niet zoals nu.
Geduld is een schone zaak, het komt allemaal wel ;)
In Japan is de productie van de PSP nog maar net gestopt, stond ook op de frontpage. Die had ik inmiddels ook wel afgeschreven O-)

• Lekker Ventje
uchiha tijntje schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 21:13:
Dat snap ik :) ik vind het alleen erg jammer dat we ruim 2 jaar na launch nog steeds met cross gen games zitten kloten.
Cross gen hoeft geen probleem te zijn als ze het doen zoals bij Horizon 2. Gewoon twee verschillende studio's en engines.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• uchiha tijntje
Mutatie schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 21:17:
[...]
Vandaar dat je bij MS zit...daar laten ze de klanten bij elke nieuwe console in de kou staan. :P Een nieuwe console betekend niet dat de oude afgeschreven word. In sommige delen van de wereld is de PS2 nog het populairst.
Ja, in sommige delen van de wereld is een Lada ook nog steeds een luxe... Dat wil niet zeggen dat dat een gewenste ontwikkeling is.

Ik begrijp de economische gedachte achter al die cross gen games en al die remakes. Ik vind het alleen jammer, aangezien er best veel resources aan worden besteed die in mijn optiek beter in gezet hadden kunnen worden voor de nieuwe generatie.

En vandaar dat ik bij MS zit? Ik laat die opmerking maar even zitten..

[ Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-06-2014 21:55 ]

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-12-2025
Broertje speelt al tijdje destiney hier. Ziet er echt heel goed uit. Nog 0 verhaal maar logisch tis een alpha. Maar wel al veel tegenstand in begin. Lekker lange missies en ook de vijanden zien er goed uit. Doen soms aparte movew en qua ai best aardig.
Graphics ben ik zelf erg verrast hoe goed het eruir ziet. Soms wat aliasing maar wel scherp en strak. Digital foundry zegt dat het fxaa draait. Dan vind ik het nog verrekte scherp icm fxaa want vaak wordt het dan een blurfeest.
Al met al hwb ik zelf nog niet gespweld maar broertje laten spelen die is groots bungie fan.
Ik bennovertuigd met alleen kijken. En broertje is zwaar overtuigd na het spelen.
Vind het voor een alpha echt verrekte goed spelen. Geen bugs gezien geen crashes hellemaal niets. Zwlfs geen enkele disconnect gezien ondanks constant met mensen missies doen en de 6v6 te spelen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Met hoeveel spelers kan Destiny online? 64? Anders is dat echt wel een gamebreaker... :/

An  a day keeps the doctor away.

• Mutatie
uchiha tijntje schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 21:51:
[...]

Ja, in sommige delen van de wereld is een Lada ook nog steeds een luxe... Dat wil niet zeggen dat dat een gewenste ontwikkeling is.

Ik begrijp de economische gedachte achter al die cross gen games en al die remakes. Ik vind het alleen jammer, aangezien er best veel resources aan worden besteed die in mijn optiek beter in gezet hadden kunnen worden voor de nieuwe generatie.

En vandaar dat ik bij MS zit? Ik laat die opmerking maar even zitten..
Je hebt je nieuwe console, je hebt er mooiere games op dan op de 360 en met de tijd word het mooier. Waarom moet de oude dan afgeschreven worden als deze nog steeds populair is? Ik vind het kortzichtig.
Dat waar jij naar vraagt komt er wel gewoon hoor, maar nog niet nu. Ik vind het ook wel jammer dat het niet zo snel gaat maar de oude direct dumpen vind ik echt een middelvinger naar de klant.

Die resources zijn denk ik een grote reden van dit cross-gen gedoe. De budgetten rijzen de pan uit, en met de userbase in de begintijd na release van de huidige consoles vraag je misschien het onmogelijke.

Die opmerking eindigde met een smiley, al is het wel heeel typisch :+

• uchiha tijntje
Is het maar maximaal 6 vs 6? Ik dacht 12 vs 12, aangezien ik er verder niets 'negatiefs' over had gehoord (zeker gelet op de discussies rondom een andere game die maar 6 vs 6 had :P)

@mutatie: Ik heb sinds halverwege de jaren '90 bijna alle consoles gehad (met uitzondering van de laatste Nintendo consoles). Prima dat iemand nog lekker op zijn PS3, 360 of zelfs zijn PS2 wil blijven spelen.
Ik vind het echter niet nodig om na een looptijd van bijna 8 jaar met een enorme catalogus aan games, na de launch van de nieuwe consoles, ook nog zoveel aandacht te schenken aan de 'vorige' generatie. Dat zag je niet in de overgang van bijv. de nes naar de snes, van de ps1 naar de ps2 van de xbox naar de 360. Dat is nu echt iets van deze generatie. En je kunt beargumenteren dat als er geen cross gen was, we nog geen Black Flag of Battlefield hadden gehad, aangezien er idd een userbase moet zijn. Maar dan kan ik het nog steeds wel jammer vinden :)

[ Voor 73% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-06-2014 22:14 ]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[...]

Precies, niet wenselijk voor Sony wel voor ons.

Kan me ook niet herinneren dat crossgen games bij de vorige generatie zo lang bleven hangen eigenlijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Mutatie
uchiha tijntje schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 22:06:

@mutatie: Ik heb sinds halverwege de jaren '90 bijna alle consoles gehad (met uitzondering van de laatste Nintendo consoles). Prima dat iemand nog lekker op zijn PS3, 360 of zelfs zijn PS2 wil blijven spelen.
Ik vind het echter niet nodig om na een looptijd van bijna 8 jaar met een enorme catalogus aan games, na de launch van de nieuwe consoles, ook nog zoveel aandacht te schenken aan de 'vorige' generatie. Dat zag je niet in de overgang van bijv. de nes naar de snes, van de ps1 naar de ps2 van de xbox naar de 360. Dat is nu echt iets van deze generatie. En je kunt beargumenteren dat als er geen cross gen was, we nog geen Black Flag of Battlefield hadden gehad, aangezien er idd een userbase moet zijn. Maar dan kan ik het nog steeds wel jammer vinden :)
offtopic, Ik net zo :) Eigenlijk sinds de NES, bij de SNES begon het gamen hier echt. Deze generatie is het wel erg met het cross gen gebeuren en van mij mag het ook sneller (ik wacht zelfs nog met de aanschaf van een console tot de games er zijn).
Ik vind het ook jammer maar het ging me om het punt dat je graag direct de oude consoles afgeschreven zag.
Ik wijt het vooral aan zoals gezegd de budgetten (het kost zoveel meer tijd en geld telkens) en dat de hardware stap niet zo groot is waardoor cross gen goed kan.
Een beetje jennen tussen de consoles vind ik er wel bij horen als men het maar niet te serieus en persoonlijk opneemt. Soms zeik ik trouwens wel op de X1, deze is gewoon hardwarematig de mindere maar als de games daar zouden zijn komt hij hier gewoon in huis, al zal ik nooit fan van MS worden.
Ach en voor Sony is het niet slecht om een beetje concurrentie te hebben, houd ze scherp :P

[ Voor 8% gewijzigd door Mutatie op 14-06-2014 22:47 ]

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11-2025
Ik denk dat we vanaf 2015 al de meeste crossgen games zien verdwijnen. Alleen de grote AAA-franchises (die ongeacht kwaliteit e.d. toch wel verkopen) zullen crossgen blijven tot 2016. Daarna komt de oude generatie in de "wii" fase, waarbij je nog een shitload movie licence games zult krijgen en shovelware voor kinderen. Totdat de apparaten uit de schappen verdwijnen.

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-11-2025
Na wat uitzoekwerk aan mijn kant en hulp van andere medetweakers (Relodey, PimAalbers, laurensata)

http://www.battlefield.com/hardline/beta (aanmelden voor de beta)

Voor destiny worden via hun facebook nog codes weggegeven. Ik ben steeds net te laat, is in no time weg (ze posten maar een aantal per keer...) Doe er je voordeel mee (for the record, van beide heb ik nu dus nog geen code helaas...:S

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:42
Ben ik de enige die zich een beetje stoort aan de 'ik heb een key, 'wie heeft er een key voor mij', 'key dit', 'key dat'?

Ik begrijp dat er veel interesse is etc. Maar het voegt niet echt toe aan de kwaliteit van het topic eerlijk gezegd.

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-11-2025
v8power67 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 21:56:
Broertje speelt al tijdje destiney hier. Ziet er echt heel goed uit. Nog 0 verhaal maar logisch tis een alpha. Maar wel al veel tegenstand in begin. Lekker lange missies en ook de vijanden zien er goed uit. Doen soms aparte movew en qua ai best aardig.
Graphics ben ik zelf erg verrast hoe goed het eruir ziet. Soms wat aliasing maar wel scherp en strak. Digital foundry zegt dat het fxaa draait. Dan vind ik het nog verrekte scherp icm fxaa want vaak wordt het dan een blurfeest.
Grappig ik en een maat van me vinden het er nl juist niet mooi uitzien. Als je kijkt naar het gras en bosjes echt niet mooi. Ook als je kijkt naar kisten muren etc, er zit geen diepte in is gewoon "plat" erop getekend (deurtjes,klinknagels). Uiteraard nog een alpha maar zal dat nog veel beter worden, ik vraag het me af.

Wel lekker veel upgrade mogelijkheden voor guns, armor, etc. Gameplay vind ik erg op borderlands lijken. Verder loopt het soepel, geen gekke dingen gezien tijdens het spelen.

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
bukkum schreef op zondag 15 juni 2014 @ 01:06:
[...]

Grappig ik en een maat van me vinden het er nl juist niet mooi uitzien. Als je kijkt naar het gras en bosjes echt niet mooi. Ook als je kijkt naar kisten muren etc, er zit geen diepte in is gewoon "plat" erop getekend (deurtjes,klinknagels). Uiteraard nog een alpha maar zal dat nog veel beter worden, ik vraag het me af.

Wel lekker veel upgrade mogelijkheden voor guns, armor, etc. Gameplay vind ik erg op borderlands lijken. Verder loopt het soepel, geen gekke dingen gezien tijdens het spelen.
Gelukkig is het in een alpha phase en kan er nog genoeg veranderd en geoptimaliseerd worden :)
De game is echt niet in Alpha fase hoor 8)7 Hij komt in SEPTEMBER en dus bijna al zo goed als af. Enige reden dat dit een Alpha word genoemd is omdat het nog net voor de beta zit over een maand. Allemaal marketing dit en je kan het meer zien als stresstest voor de servers e.d.

• Lekker Ventje
dangerpaki schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 23:51:
Ben ik de enige die zich een beetje stoort aan de 'ik heb een key, 'wie heeft er een key voor mij', 'key dit', 'key dat'?

Ik begrijp dat er veel interesse is etc. Maar het voegt niet echt toe aan de kwaliteit van het topic eerlijk gezegd.
Nee.
Ze zouden per gameplatform een apart topic voor keys moeten openen.

• Brutal1ty
  • Laatst online: 30-11-2025
bukkum schreef op zondag 15 juni 2014 @ 01:06:
[...]

Dat is ook gewoon de grafische stijl van Destiny. Iedereen beoordeelt Destiny alsof het realistische graphics heeft, maar dat heeft het niet en dat is ook niet de bedoeling. Het ziet er ook weer niet uit als Borderlands, maar het zit qua art direction en stijl wel in de richting van Bioshock Infinite/Borderlands. Dat wil dus zeggen afgevlakte textures en details met leuke lichteffecten waardoor het in de verte wat cartoony lijkt.

Dat + Open world MMO =p

En voor een (semi)MMO met zo'n stijltje ziet het er heel mooi uit hoor. _/-\o_

• bukkum
Laat ik het zo zeggen ik had echt een grafische knaller verwacht en dan valt dit tegen. Daarbij denk ik dat er idd niet zoveel meer aan veranderd gezien dat de game in zijn eindfase zit qua ontwikkeling. Borderlands kiest echt voor cartoon dan snap ik het maar dit hangt er tussenin. Afgevlakte textures is precies de goede omschrijving. Echter dat gras en zo nog wel meer doet het voor mij niet. Dat voelt gewoon niet next gen, let op dit is persoonlijk hè niet om hier een discussie uit te lokken. Ik ben gewoon benieuwd of meer mensen daar toch een beetje teleurgesteld in zijn.

Dit betekend niet dat ik de game niet ga halen maar twijfel wel. Vind wel dat de game erg leuk is qua opzet met de mengeling van singleplayer en coöp. en mp. Zal zeer groot worden met meerdere planeten en daarmee dus meerdere settings. Dat is allemaal juist erg positief.

We krijgen ook nog een beta dus ;)

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-01 10:28
Iedereen verwacht gewoon veelste veel qua graphics, kijk naar de hardware in de ps4, meer dan wat destiny eruit trekt gaat lastig worden..

Die nieuwe uncharted ziet er mooi uit maar was een cutscene, de gameplay zal qua graphics ook minder zijn gok ik.

psn: HertogJack

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:05
HertogJack schreef op zondag 15 juni 2014 @ 08:47:
Iedereen verwacht gewoon veelste veel qua graphics, kijk naar de hardware in de ps4, meer dan wat destiny eruit trekt gaat lastig worden..

Die nieuwe uncharted ziet er mooi uit maar was een cutscene, de gameplay zal qua graphics ook minder zijn gok ik.
Een beetje voorbarig. Heb je het verschil gezien tussen een launch title van de PS3 en de laatste Uncharted? Het verschil tussen GTA IV en GTA V?

Het systeem is net iets meer dan een half jaar oud. Van geen één console kun je verwachten dat alles er ineens subliem uitziet tijdens de launch.

Van Uncharted 4 weten we alleen dat wat we zagen in-engine was. Het kan zomaar zo zijn dat het spel er ook zo gaat uitzien.

Ik heb zelf, helaas, Destiny niet kunnen testen, ik heb wel een preorder staan dus 17 juli kan ik wel los gaan :)

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Een beetje kortzichtig. Destiny is cross gen dus de oudere consoles houden wat dat betreft de grafische ontwikkeling tegen. Volgens naughty dog zal je met Uncharted de overgang tussen cutscenes niet meer zien /merken. :)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Brutal1ty

Aangezien cross-gen titel én op niet-final devkit ontwikkelde BF4 er beter uitziet dan Destiny denk ik dat dit te snel gezegd is. Optimalizatie is een beestje dat jaren, niet maanden of weken duurt. Op de PC gebeurt dat amper -> tegen de tijd dat je écht kan gaan optimaliseren is het al weer tijd voor een upgrade (laatste tijd iets minder, mantle Dx12 etc wat er aan komt), maar als je kijkt wat men op 720p 30fps uit een 256mb ram(!!) met stenen tijdperk GPU weet te persen (Last of Us?) aka de Ps3 dan zit er nog wel wat rek in de Ps4 hoor qua graphics =p

Call of Duty 3 met The Last of Us vergelijken bijvoorbeeld is wel even schrikken.

Maar ga vooral geen wonderen verwachten :+

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:02

Jumpiefox

Hoi ?

Destiny een tijdje gespeeld en echt wel een super vet spel, day 1 buy ;p Maar ook ik vind de graphics tegenvallen...had echt meer verwacht van "next gen" hoop dat het niveau met toekomstige spellen wat wordt opgekrikt want dit is gewoon niks. Trailer van uncharted zag er wel heerlijk uit en dat scheen ook ingame te zijn. Misschien komt het omdat het (waarschijnlijk) een multi-platform game is en de Xbox een bottleneck is? BEn ook wel een beetje verwend door de pc natuurlijk lekkere sli-setup etc dan vind je al snel console graphics tegenvallen :P maar neemt niet weg dat het spel echt dope is! Gaan heel wat uurtjes in zitten dat weet ik nu al.

The first casualty in war is always the truth...

• Lekker Ventje
AtlAntA schreef op zondag 15 juni 2014 @ 09:51:
[...]

Een beetje kortzichtig. Destiny is cross gen dus de oudere consoles houden wat dat betreft de grafische ontwikkeling tegen. Volgens naughty dog zal je met Uncharted de overgang tussen cutscenes niet meer zien /merken. :)
Als ze dat lukt dat je geen verschil meer gaat zien tussen de echte gameplay en de cutscenes dan zou ik dat enorm knap vinden en maak ik een diepe buiging. Maar eerst zien en dan geloven....

Lekker Ventje schreef op zondag 15 juni 2014 @ 11:22:
[...]

Als ze dat lukt dat je geen verschil meer gaat zien tussen de echte gameplay en de cutscenes dan zou ik dat enorm knap vinden en maak ik een diepe buiging. Maar eerst zien en dan geloven....
Kijk maar naar The Order bijvoorbeeld vrijwel seamless overgang van cutscene naar gameplay, En vanaf Uncharted 4 worden cutscenes helemaal realtime ipv pre-rendered zoals in de vorige delen. Dus daar zou geen verschil in meer moeten zitten. Metal Gear Solid heeft dit al heel lang en ziet er in Ground Zeroes erg mooi uit het scheelt ook enorm voor de grootte van de game.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:59

Infamous als open world game ziet er veeeel beter uit als Destiny. Misschien verwachten we teveel idd omdat we weten wat er mogelijk is als we naar de exclusives kijken. Ik vraag me soms ook af in hoeverre de beruchte parity clause van de concurrentie een rol speelt hierin.

• uchiha tijntje
Als er al zoiets is als de beruchte parity clause, komen ze die over het algemeen niet heel goed na :P

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-06-2014 12:24 ]

• bukkum
Trishul schreef op zondag 15 juni 2014 @ 12:19:
[...]

Infamous als open world game ziet er veeeel beter uit als Destiny. Misschien verwachten we teveel idd omdat we weten wat er mogelijk is als we naar de exclusives kijken. Ik vraag me soms ook af in hoeverre de beruchte parity clause van de concurrentie een rol speelt hierin.
Ik heb killzone en infamous gespeeld en dacht wel dat destiny minimaal gelijkwaardig zou worden. Echter snap ik dat het ook voor de current gen is ontwikkeld en dit dat daarom tegen houdt.

Nu toch flink wat uren gespeeld en speelt wel lekker weg. Je kan naast je wapens upgraden ook steeds betere special abbilities verkrijgen. Deze schiet je dan weer af met 1 bumper of beide bumpers. Doet me weer een beetje aan bioshock denken. Overall erg leuk.

Meerdere malen door meerdere mensen bevestigd: de Uncharted trailer is volledig in-engine en real-time footage. Echter: PS4 exclusive en gemaakt door ND.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
Destiny wordt niet zomaar open world. Wordt open universe zo ongeveer. Wat ik begreep is dat er onzettend veel planeten zijn ye bezoeken en er dus een hele grote gamewereld is.
Ik was juist blij verrast omdat ik veel mi der verwachte. Tuurlijk het is geen infamous of killzone. Maar het is netjes en strak en werkt perfect voor deze game.

Rumours gaan nog steeds dat ie 60fps wordt op ps4 ivm 1080p 30fps op x1. Mocht dit niet gebeuren wordt die parity agreement ineens stuk geloofwaardiger.
Ja of de x1 versie mist veel effecten maar dat betwijfel ik.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Alpha is vooralsnog locked 30fps op PS4. Kan ook zijn dat de framerate CPU limited is aangezien het een MMO achtige game is en die is in PS4 en Xbox One vrijwel gelijk. Vraag me af wat de framerate unlocked is. zal wel 40-50fps zijn en dan vind ik locked opzich wel betere keuze.

[ Voor 24% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 15-06-2014 13:07 ]

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Iemand iets gelezen wanneer de witte ps4 besteld/ge-preordered kan worden?

39

v8power67 schreef op zondag 15 juni 2014 @ 12:58:
Destiny wordt niet zomaar open world. Wordt open universe zo ongeveer. Wat ik begreep is dat er onzettend veel planeten zijn ye bezoeken en er dus een hele grote gamewereld is.
Ik was juist blij verrast omdat ik veel mi der verwachte. Tuurlijk het is geen infamous of killzone. Maar het is netjes en strak en werkt perfect voor deze game.

Rumours gaan nog steeds dat ie 60fps wordt op ps4 ivm 1080p 30fps op x1. Mocht dit niet gebeuren wordt die parity agreement ineens stuk geloofwaardiger.
Ja of de x1 versie mist veel effecten maar dat betwijfel ik.
Het is natuurlijk niet zo dat al die planeten tegelijk gerendered worden, iets wat in een GTA of inFamous wel het geval w.b. de wereld.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Fietsbel schreef op zondag 15 juni 2014 @ 13:12:
Iemand iets gelezen wanneer de witte ps4 besteld/ge-preordered kan worden?
Tijdens de E3 aankondiging zei men tegelijk met de launch van Destiny, dus begin september.

Ik hoop dat Destiny 2 in 2016 enkel current-gen zal zijn, dan kunnen ze grafisch toch wel een flinke stap vooruit zetten.

Overigens, die cutscene van Uncharted 4 was dan wel real-time echter kunnen ze wel alle toeters en bellen aanzetten omdat er geen interactie is van de speler. Desondanks ziet het er indrukwekkend uit maar ik denk als je met Drake in-game rondloopt en je zijn gezicht naar de camera toedraait deze er niet zo gedetailleerd uit zal zien als in de cutscene. Maar ja, het is wel Naughty Dog, dus ik laat me graag verassen :P

• Mutatie
kazuka schreef op zondag 15 juni 2014 @ 13:44:
[...]

Overigens, die cutscene van Uncharted 4 was dan wel real-time echter kunnen ze wel alle toeters en bellen aanzetten omdat er geen interactie is van de speler. Desondanks ziet het er indrukwekkend uit maar ik denk als je met Drake in-game rondloopt en je zijn gezicht naar de camera toedraait deze er niet zo gedetailleerd uit zal zien als in de cutscene. Maar ja, het is wel Naughty Dog, dus ik laat me graag verassen :P
Doet me denken aan dit destijds:

Zulke geweldige gfx zag je ook niet terug in games _/-\o_ :+
Mutatie schreef op zondag 15 juni 2014 @ 13:46:
[...]

Doet me denken aan dit destijds:
[video]
Zulke geweldige gfx zag je ook niet terug in games _/-\o_ :+
Misch niet zo gedetailleerd als die dino maar overall gezien is MGS1 toch wel behoorlijk indrukwekkend voor de PS1:

Afbeeldingslocatie: http://andrewhemphill.files.wordpress.com/2010/06/first-time-with-rex2.jpg

edit: denk idd niet origineel wss in emulator met hogere resolutie. De gamecube remake was weer nog anders

YouTube: Solid Snake vs. Metal Gear Rex (Metal Gear Solid The Twin Snakes Part 41)

[ Voor 20% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 15-06-2014 14:52 ]

• Mutatie
Klopt, maar bewegend is het wel anders (dat plaatje is niet origineel, alleen al de resolutie (gamecube?)

Het ligt idd aardig dicht bij elkaar, ik vind Rex wel veel gaver 8)
Maar ik geloof best dat ND die kwaliteit van de cutscene wel neer gaat zetten (ze hebben zichzelf al bewezen), ik moest gewoon even terugdenken aan die dino techdemo (en nu MGS!), good old memories :)

[ Voor 31% gewijzigd door Mutatie op 15-06-2014 14:17 ]

• Brutal1ty
AlphaBlack_NL schreef op zondag 15 juni 2014 @ 13:07:
Alpha is vooralsnog locked 30fps op PS4. Kan ook zijn dat de framerate CPU limited is aangezien het een MMO achtige game is en die is in PS4 en Xbox One vrijwel gelijk. Vraag me af wat de framerate unlocked is. zal wel 40-50fps zijn en dan vind ik locked opzich wel betere keuze.
Dat is precies wat ik denk en ik vind dat een redelijke inschatting: unlocked zou Destiny als ik naar de graphics en grootte van de alpha kijk op zo'n 35-50 fps kunnen draaien gok ik, maar een vaste 30 speelt toch echt prettiger als iets wat heen en weer schiet tussen de 35-50 bij wijze van spreken.

Zegt trouwens weer helemaal niks over Xbox One en Ps4 performance, want als de Xbox One net 29-30 haalt en de Ps4 35-50 (wat logisch zou zijn qua prestatie verschil bij andere multiplats) en Bungie locked het op 30 dan vallen die eventuele verschillen natuurlijk compleet in het water en ik zou deze keuze ook begrijpen.

Wel grappig dat ik pas deze generatie mensen echt hoor zeuren over resolutie en framerate. Ik heb altijd al gezegd dat 1080p 60fps eigenlijk de standaard had moeten zijn voor deze generatie omdat 1080p standaard vórige generatie al beloofd werd maar nooit gehaald is.

Er is dan nu ook al weer een enorme shitstorm ontstaan over het feit dat Bloodborne van FromSoftware ''targetted specs: 30fps 1080p'' als officiele opmerking er bij heeft staan. Shitstorms all over the place. Alhoewel ik bij games als Dark Souls en andere tragere games wel begrijp als je graphics over FPS kiest. Sfeer is erg belangrijk daar.

[ Voor 23% gewijzigd door Brutal1ty op 15-06-2014 15:14 ]

Ik heb die Thief demo even zitten doen en ik vind 'm toch wel vermakelijk hoor. De gameplay en besturing zijn zo strak als een snaar. Die haal ik nog wel een keer voor een laag prijsje.

edit: Vreem trouwens dat TLoU nog steeds niet in de Store te vinden is. Je zou toch denken dat mensen die willen pre-orderen.

[ Voor 25% gewijzigd door bram1984 op 15-06-2014 19:47 ]

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:40

Phydomir

Dennis

bram1984 schreef op zondag 15 juni 2014 @ 19:43:
Ik heb die Thief demo even zitten doen en ik vind 'm toch wel vermakelijk hoor. De gameplay en besturing zijn zo strak als een snaar. Die haal ik nog wel een keer voor een laag prijsje.
Weet niet wat je een laag prijsje vind, maar al voor rond de 30,- te vinden: http://www.budgetgaming.n...+benelux+edition_PS4.html

Zit er zelf ook aan te denken om die aan te schaffen, maar wacht even op de komende Steam sales, wellicht op de pc voor een nog leuker prijsje. Ben zelf na het uitspelen van Watch Dogs maar eens begonnen aan AC:BF. Gekocht in december, heeft tot nu toe ongeveer een half uur in de PS4 gezeten tot voor vanavond.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Phydomir

Phydomir

Dennis

dutchgio schreef op zondag 15 juni 2014 @ 22:17:
Vooral niet doen zou ik aan bevelen, althans ik vond het niet zo veel voorstellen ;)
Heb al te veel games gekocht die ik niet of nauwelijks heb gespeeld. Wil er dus wel even wat tijd in steken. :)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• SrbinYU
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-08-2025
Heb vandaag een us account aangemaakt en zou graag via die account mijn games digitaal kopen.

Enige probleem is hoe kom ik aan geld op mijn account, weet iemand waar ik us psn cards kan kopen of wat een makkelijke manier is om op te waarderen?
Phydomir schreef op zondag 15 juni 2014 @ 22:32:
[...]

Heb al te veel games gekocht die ik niet of nauwelijks heb gespeeld. Wil er dus wel even wat tijd in steken. :)
Ik heb m ook wel helemaal uitgespeeld, dus er zitten genoeg uren in, maar over het algemeen vond ik het gewoon een wat mindere game ;)
Phydomir schreef op zondag 15 juni 2014 @ 22:32:
[...]

Die redenatie snap ik niet helemaal ? 8)7 :? Je hebt al teveel games gekocht die je amper speelt en wil daarom dus tijd steken in een matige game als Thief ?

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

SrbinYU schreef op zondag 15 juni 2014 @ 22:46:
Heb vandaag een us account aangemaakt en zou graag via die account mijn games digitaal kopen.

Enige probleem is hoe kom ik aan geld op mijn account, weet iemand waar ik us psn cards kan kopen of wat een makkelijke manier is om op te waarderen?
offgamers.com

PayPal schijnt sinds kort ook te kunnen maar het is mij nog niet gelukt met een NL PayPal account.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:08
Ik snap niet goed wat iedereen roept over te weinig games. Ik heb BF4, COD:G, FIFA 14, Knack en Lego Marvel Super Heroes (die laatste twee voor € 17,50 nieuw gekocht, niet echt mijn games) en alle PS4 PSN Plus games vanaf november 2013 en ik kom echt tijd te kort om alles goed uit te spelen.

Vroeger kwam er een Nintendo NES game of op de PC bijvoorbeeld een Command & Conquer uit en speelde je een jaar niets anders. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
zijn van die mensen die alleen maar 1 genre speelt of gamen 24/7 voor hun werk.

Ik vind het wel oké zo. In de zomer komt er toch nooit wat uit en voor het eerste jaar zijn er niet veel spellen uitgekomen maar wel alleen maar toppers. Daar ben ik sowieso blij mee.

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10-2025

Bellerophon

Persona non grata

Dit weekend ontzettend genoten van de Destiny Alpha. Wat een spel zeg O+

PSN: Bellerophon-

• Phydomir

Phydomir

Dennis

AlphaBlack_NL schreef op zondag 15 juni 2014 @ 23:01:
[...]

Die redenatie snap ik niet helemaal ? 8)7 :? Je hebt al teveel games gekocht die je amper speelt en wil daarom dus tijd steken in een matige game als Thief ?
Ik had het over AC:BF.

• aidahmic
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09-2023
Heren,

Ik heb de key voor de beta van battlefield hardline binnen, maar ik kan de download van de game nergens terug vinden, ook niet bij Battlefield 4 als ik daar op klik... kan iemand mij vertellen waar ik de download kan vinden?

Thanks !

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
aidahmic schreef op maandag 16 juni 2014 @ 08:34:
Heren,

Ik heb de key voor de beta van battlefield hardline binnen, maar ik kan de download van de game nergens terug vinden, ook niet bij Battlefield 4 als ik daar op klik... kan iemand mij vertellen waar ik de download kan vinden?

Thanks !
Gewoon als game code invullen in de psn store. Daarna kun je de download starten.

43% of all statistics are worthless.

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09-2025
Heren,

Thanks !
USA Account, of code redeemen vanaf pc en dan naar je ps4 latn downloaden.

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-10-2025
Heren,

Thanks !
Je kan m terugvinden als je BF4 start onder het kopje DLC.

Sorry flauw :+

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Phydomir schreef op zondag 15 juni 2014 @ 22:14:
[...]

Weet niet wat je een laag prijsje vind, maar al voor rond de 30,- te vinden: http://www.budgetgaming.n...+benelux+edition_PS4.html

Zit er zelf ook aan te denken om die aan te schaffen, maar wacht even op de komende Steam sales, wellicht op de pc voor een nog leuker prijsje. Ben zelf na het uitspelen van Watch Dogs maar eens begonnen aan AC:BF. Gekocht in december, heeft tot nu toe ongeveer een half uur in de PS4 gezeten tot voor vanavond.
Ik denk aan nog lager. ;)

Bewaar mijn geld nu sowieso even voor The Last of Us en als ik die echt zat bent, wat waarschijnlijk wel even kan duren (ga me nu in de MP verdiepen), ga ik ff kijken of WD voor een ramprijs te krijgen is.

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:13
bram1984 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 09:32:
http://www.psx-sense.nl/1...-ps4-900p-op-de-xbox-one/

Vreemd dat een game als Diablo (grafisch niet heel zwaar toch?) geen 1080p haalt op de Xbox.
Diablo III is grafisch behoorlijk aan de maat. Zodra jij een beetje flink aan het mobben bent, en iets van 60 units op je scherm hebt welk spell effects, animaties, etc. gaande hebben dan hakt het er qua performance toch aardig in.
Ok, ben verder niet bekend met het spel. Dacht dat top down niet zoveel resources vrat. Ik heb het mis blijkbaar. :)

ND heeft de Uncharted 4 trailer in volle bak 1080p/60fps online gezet, trouwens.

http://www.naughtydog.com...iefs_end_2014_e3_trailer/

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-12-2025

Pykow

Angelo OTR

Ik vindt het erg jammer dat ze nog niks laten zien van Driveclub, ik ben toe aan een goede race game op de PS4.
Op dit moment is er nog helemaal niks
(need for speed is geen echte race game)

Angelo NL / Global Cargo VTC

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Paul Rustchynsky, de director van Driveclub, heeft aangegeven binnenkort nieuwe footage te laten zien van wat men op de E3 heeft laten zien aan de pers. Ze hebben een weather system (regen en sneeuw) toegevoegd en dat schijnt er erg indrukwekkend uit te zien.
bram1984 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 09:44:
Ok, ben verder niet bekend met het spel. Dacht dat top down niet zoveel resources vrat. Ik heb het mis blijkbaar. :)

ND heeft de Uncharted 4 trailer in volle bak 1080p/60fps online gezet, trouwens.

http://www.naughtydog.com...iefs_end_2014_e3_trailer/
Die stond al tijdje op Gamersyde ook TLOU Remastered touwens, sws een aanrader als je beetje kwaliteit beelden wil zien van games.

Youtube schiet echt tekort voor next-gen, zeker die ps3/ps4 vergelijkingen zijn waardeloos erop :X

[ Voor 8% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 16-06-2014 10:07 ]

• aidahmic
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09-2023
OcNewB schreef op maandag 16 juni 2014 @ 08:57:
[...]

USA Account, of code redeemen vanaf pc en dan naar je ps4 latn downloaden.
Nope lukt niet :( ik kom er niet uit heren is er niet ergens makkelijker haha

• Brutal1ty
AlphaBlack_NL schreef op maandag 16 juni 2014 @ 10:00:
[...]

Die stond al tijdje op Gamersyde ook TLOU Remastered touwens, sws een aanrader als je beetje kwaliteit beelden wil zien van games.

Youtube schiet echt tekort voor next-gen, zeker die ps3/ps4 vergelijkingen zijn waardeloos erop :X
Youtube heeft zelfs op de 4K setting nog steeds geen kwaliteit die kan tippen aan normaal in-game 1080p 30-60fps... Best heel tragisch eigenlijk. Het kost enorm veel bandwidth om te streamen/laden, maar andere websites geven op 1080p hogere kwaliteit én zelfs een 60fps optie soms :+ YouTube = achterhaald mbt kwaliteit en ernstig ook nog eens. Helaas baseren veel mensen hun mening qua graphics op YouTube nog altijd waardoor er nu met de next-gen consoles gebeurt wat vorige gen met console vs PC gebeurd: ''hardly any difference, next gen waste of money, just like PC!!'' 8)7

Begrijp me niet verkeerd YouTube heeft mij vélen uren entertainment gegeven, maar voor in-game visuals hoef je er niet te komen.

[ Voor 6% gewijzigd door Brutal1ty op 16-06-2014 11:30 ]

• volkano
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-12-2025
aidahmic schreef op maandag 16 juni 2014 @ 11:29:
[...]

Nope lukt niet :( ik kom er niet uit heren is er niet ergens makkelijker haha
1. Ga naar je PS Store
2. Kies linksonderin het menu op "Redeem code"
3. Code invullen
4. Downloaden

Makkelijk genoeg? :+

Edit: overigens heb ik (na 5 maanden!) bericht van Bart Smit gekregen voor het bestellen van een PS4 via de webshop. Ik heb hem natuurlijk allang liggen, dus als iemand interesse heeft, let me know (pm)! De link wordt uiteraard gratis toegestuurd ;)

[ Voor 27% gewijzigd door volkano op 16-06-2014 12:13 ]

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-12-2025
Voor degene die ook in de Destiny alpha zitten:
quote: @Bungie
There's a rumor that the #Destiny Alpha might be extended to allow dangerous experiments. Play beyond the official close at your own risk!
Ben benieuwd :)

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

iSpaceman schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:42:
Voor degene die ook in de Destiny alpha zitten:

[...]

Ben benieuwd :)
Hmm vanavond nog maar eens even kijken >:)

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-12-2025
volkano schreef op maandag 16 juni 2014 @ 12:10:
[...]

1. Ga naar je PS Store
2. Kies linksonderin het menu op "Redeem code"
3. Code invullen
4. Downloaden

Makkelijk genoeg? :+

Edit: overigens heb ik (na 5 maanden!) bericht van Bart Smit gekregen voor het bestellen van een PS4 via de webshop. Ik heb hem natuurlijk allang liggen, dus als iemand interesse heeft, let me know (pm)! De link wordt uiteraard gratis toegestuurd ;)
volgens mij zijn die links allang publiekelijk, stond in het kroegtopic, is het toevallig deze: http://www.bartsmit.com/n...ion-4-500gb-levering-juni

?

Gear | Last.fm | twitch.tv

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-12-2025

CR1691

Hero of Time

Afgelopen weekend redelijk wat tijd gestopt in Destiny en moet zeggen dat ik inmiddels wel overtuigd ben. Het speelt lekker weg en voordat je het weet ben je gewoon wat zijmissies aan het doen. Ook erg tof dat Peter Dinklage 1 van de voice actors is, al zal daar nog wel 1 en ander aan getweakt moeten worden. Inmiddels in de pre order gezet en heb al zin in de beta.

PSN: Finally_Chris

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:24

rally

Deyterra Consultancy

Ik ben weekend met WatchDogs aan de slag gegaan. In eerste instantie was ik niet helemaal overtuigd (vond het een slap aftreksel van GTA), maar na enkele uren is het toch vrij vermakelijk.

Stoplichten op groen zetten verveelt nooit :D

http://www.deyterra.com

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

rally schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:34:
Ik ben weekend met WatchDogs aan de slag gegaan. In eerste instantie was ik niet helemaal overtuigd (vond het een slap aftreksel van GTA), maar na enkele uren is het toch vrij vermakelijk.

Ik vind het ook een geweldige game, maar het besturen van voertuigen voelt (vind ik dan) erg houterig aan. Erg jammer voor een verder gave game :Y

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:38

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• lubbertkramer
UPDATE - Destiny servers appear to be offline now (1.30pm BST). Maybe it was only a short extension, or maybe they'll be turned back on shortly.

Bungie has confirmed that it has extended the Destiny alpha for PlayStation 4.

The former Halo developer announced the news on its official Twitter, though didn’t specify just how long the alpha will remain open.

"There's a rumor that the #Destiny Alpha might be extended to allow dangerous experiments," said the company. "Play beyond the official close at your own risk!"

What exactly does the company mean by ‘dangerous experiments?’ We’re as stumped as you, but if you’re one of the lucky gamers taking part in the action, be sure to leave us a comment if you spot anything...unusual.

Destiny is scheduled for release on PS4, PS3, Xbox One, Xbox 360, and PC in September. Read our impressions from E3 here, and be sure to check out our E3 Multiplayer Award for the shooter while you're at it.
http://www.psu.com/a023741/

Ik ben benieuwd wat ze hiermee gaan bedoelen.... :O

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:16

Pinjataaa

Hit me!

Pykow schreef op maandag 16 juni 2014 @ 09:51:
Ik vindt het erg jammer dat ze nog niks laten zien van Driveclub, ik ben toe aan een goede race game op de PS4.
Op dit moment is er nog helemaal niks
(need for speed is geen echte race game)
Ik wacht met smart op The Crew. Maar Driveclub lijkt mij ook niet mis.

• joey1990
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-10-2025
iemand enig idee of bijvoorbeeld de games zoals black flag, battlefield 4 en COD ghost in prijs gaan verlagen de komende tijd? ik ben aant twijfelen om een ps4 te kopen, maar ik vind de spellen die vanaf de launge zijn verschenen nog erg duur.

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:08
rally schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:34:

Idd een slap aftreksel van GTA dan...daar kan je stoplichten gewoon negeren en er snoeihard doorheen rijden:)

PSN ID Binloading_nl

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:08
joey1990 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:29:
iemand enig idee of bijvoorbeeld de games zoals black flag, battlefield 4 en COD ghost in prijs gaan verlagen de komende tijd? ik ben aant twijfelen om een ps4 te kopen, maar ik vind de spellen die vanaf de launge zijn verschenen nog erg duur.
Kijk eens in het vraag en aanbod gedeelte. De games die jij noemt zijn voor een goede prijs wel te krijgen.

PSN ID Binloading_nl

• Brutal1ty
joey1990 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:29:
Same here :D Dit dilemma net besproken in het Ps4Kroeg topic :P

En zolang F2P titels als Planetside 2 enzo er ook nog niet zijn... Blijven we hardcore twijfelen :+ Ik weiger 10 games van 70 euro te halen als die op de PC 25 euro nieuw zijn. Dan heb je na 10 games je PC upgrade ook wel weer zo'n beetje terug verdient :X

Aan de andere kant heb je wel PS+ om je zoet te houden met indies en weet ik het wat allemaal... :9 Argh.
steefje schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:32:
[...]

Idd een slap aftreksel van GTA dan...daar kan je stoplichten gewoon negeren en er snoeihard doorheen rijden:)
Weet niet of je post sarcastisch was, denk het niet:p Maar met stoplichten op groen bedoelt hij voor het overige verkeer. Dan staan alle stoplichten op een kruispunt op groen en ontstaan er botsingen. Je kan ook in Watch Dogs gewoon door rood rijden hoor :p

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Brutal1ty schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:32:
[...]

En zolang F2P titels als Planetside 2 enzo er ook nog niet zijn... Blijven we hardcore twijfelen :+ Ik weiger 10 games van 70 euro te halen als die op de PC 25 euro nieuw zijn. Dan heb je na 10 games je PC upgrade ook wel weer zo'n beetje terug verdient :X

Aan de andere kant heb je wel PS+ om je zoet te houden met indies en weet ik het wat allemaal... :9 Argh.
Er zijn al wel een aantal F2P games.
Blacklight:retrubution, DC universe, warframe en war thunder. >:)
[...]

€ 70,-? Waar koop jij je games dan? In de NL PS Store? Tja. Ik denk dat mijn duurste PS4 titel € 55,-. Fysieke disc die je ook nog eens door kan verkopen.
[...]

Gelukkig is er ook Marktplaats,V&A,PSN sales,VGP+,US Store,budgetgaming etc ;)

• MazeWing
  • Laatst online: 17:15

MazeWing

The plot thickens...

Vandaag naar Sony gebeld en mijn PS4 gaat morgen opgestuurd worden. Ik erger me te veel aan het geluid. Ook tijdens Netflix is de ventilator gewoon erg goed hoorbaar. Hopelijk heb ik snel genoeg een andere die het probleem niet heeft. Verder is het een super apparaat waar ik elke dag nog van genoten heb.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 9800X3D / RTX5090 / 64GB) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

• rally

rally

Deyterra Consultancy

MazeWing schreef op maandag 16 juni 2014 @ 17:20:
Vandaag naar Sony gebeld en mijn PS4 gaat morgen opgestuurd worden. Ik erger me te veel aan het geluid. Ook tijdens Netflix is de ventilator gewoon erg goed hoorbaar. Hopelijk heb ik snel genoeg een andere die het probleem niet heeft. Verder is het een super apparaat waar ik elke dag nog van genoten heb.
Maakt je fan veel herrie dan? Want die van mij klinkt bijna als een enorme stofzuiger.

Eerlijk gezegd dacht ik dat het zo hoorde (de Xbox 360 was ook "best luid" in het begin).

Maakt bij iedereen de fan hier geluid op een storend niveau?

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
rally schreef op maandag 16 juni 2014 @ 17:30:
[...]

Maakt je fan veel herrie dan? Want die van mij klinkt bijna als een enorme stofzuiger.

Eerlijk gezegd dacht ik dat het zo hoorde (de Xbox 360 was ook "best luid" in het begin).

Maakt bij iedereen de fan hier geluid op een storend niveau?
Nee dat hoort niet. De mijne hoor je bijna niet namelijk.

• BlackMage
MazeWing schreef op maandag 16 juni 2014 @ 17:20:
Mijne maakt ook lawaai hoor. Het is gewoon erg opgepropte hardware dat tot de uiterste grens van de koeling wordt gepusht. Natuurlijk kan er met jouw unit wat aan de hand zijn, maar de PS4 is gewoon niet gemaakt om koel en stil te blijven. Zeker als je hem in een tv meubel (zelfs al is het open) zet dan zal hij een ontzettend kabaal maken.

Als hij aan alle kanten vrij staat dan zal je merken dat ie al een stuk stiller is :)

• rally

rally

Deyterra Consultancy

BlackMage schreef op maandag 16 juni 2014 @ 17:31:
[...]

Mijne maakt ook lawaai hoor. Het is gewoon erg opgepropte hardware dat tot de uiterste grens van de koeling wordt gepusht. Natuurlijk kan er met jouw unit wat aan de hand zijn, maar de PS4 is gewoon niet gemaakt om koel en stil te blijven. Zeker als je hem in een tv meubel (zelfs al is het open) zet dan zal hij een ontzettend kabaal maken.

Als hij aan alle kanten vrij staat dan zal je merken dat ie al een stuk stiller is :)
Hij staat i.d.d. in een meubel (die aan de voor en achterkant open is). Dan ga ik hem daar uit halen, want hij maakt tijdens het gamen wel heel veel herrie...

• Brutal1ty
bram1984 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 17:15:
[...]

€ 70,-? Waar koop jij je games dan? In de NL PS Store? Tja. Ik denk dat mijn duurste PS4 titel € 55,-. Fysieke disc die je ook nog eens door kan verkopen.
NL PS+ store, Dixons, GameMania, Bartsmit, V&D, waar ik dan ook maar langs mag lopen in de stad O-)
Krijg je dan geen factuur als Sony geen klacht constateert? Lijkt me niet dat een luidruchtige fan tot een defect behoort. Ding moet nu eenmaal koelen. Tenzij je echt iets hoort aanlopen.

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Tijdens Netflix mag je toch wel verwachten dat hij stil is. Dat is die van mij in ieder gaval wel. Tijdens games gaan de fans wel hoorbaar draaien maar het geluid van mijn speakers komt daar met gemak over heen en hoor ik ze dus niet.
Nu ben ik met mijn pc en x360 wel wat gewend, stoor me er sowieso niet aan.

• BlackMage
Sowieso als je regelmatig Neflix kijkt, dan zou ik kijken naar een andere oplossing, want die heb je binnen een jaar terugverdient in stroomkosten :)

Bijv. een Chromecast.

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
Brutal1ty schreef op maandag 16 juni 2014 @ 17:34:
[...]

NL PS+ store, Dixons, GameMania, Bartsmit, V&D, waar ik dan ook maar langs mag lopen in de stad O-)
Dan loop je net de verkeerde winkels binnen. Bart Smit is altijd duur. Veel beter kun je naar de Media Markt gaan, door bulk kunnen ze prijs lager houden. Verder altijd online kopen ;).

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Pagina: 1 ... 53 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]