Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:05

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
Mede-auteur:
  • HA5H
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

HA5H

Ontwikkelaars: Ubisoft Montreal & Ubisoft Reflections
           Uitgever: Ubisoft
           Engine: AnvilNext
           Platformen: PC, PlayStation 3, PlayStation 4, Wii U, Xbox 360 , Xbox One
           Genre(s): Actie-avontuur & Sandbox
           Modi: Singleplayer, Multiplayer & Co-Op
           Officiële website: http://bit.ly/KbDnPT

Releasedatum: dinsdag 27 mei 2014

Watch_Dogs - Open World Gameplay Premiere

Kennismaking met deze nieuwe IP: Watch Dogs!

Watch Dogs: UK Gameplay Video van 10 minuten + Analyse van deze beelden!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=OTXJ50FQjek]

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/thumb/1338869345.jpeg Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/thumb/1338869346.jpeg Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/thumb/1338869347.jpeg Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/o6q4aM8s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/v6gssK8s.jpg Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7AUTbFqs.jpg Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cNFf3Tps.jpg Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZlSlzu3s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rhvPtp0s.jpg Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NcmCWlds.jpg Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UPjJvxjs.jpg Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/73LwCtfs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GhLj1Kd.jpg

Prijs: €49,99
Preorder - Watch_Dogs - PC-versie (Via Ubisoft uPlay)

Prijs: €49,99
Preorder - Watch_Dogs - PC-versie (Download) (Via Ubisoft uPlay)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0i967Me.jpg

Prijs: €69,99
Preorder - Watch_Dogs - XBOX 360-versie (Via Ubisoft uPlay)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qfYfnVv.jpg

Preorder - Watch_Dogs - PS3-versie (Via Ubisoft uPlay)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ddlaAQp.jpg

Preorder - Watch_Dogs - Wii U-versie (Via Ubisoft uPlay)

Deze openingspost word u gepresenteerd door HA5H!

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:05

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
Modbreak:Dit topic voor de console versie van Watch Dogs!. Voor de PC versie kun je hier terecht: [PC] Watch Dogs

Even voor de duidelijkheid. Slow chat is niet gewenst!
Posts als: 'ik heb 'm eindelijk' of 'waarom kan ik nog niet downloaden' voegen niks toe aan dit topic en willen we daarom niet zien.

UPlay heeft op dit moment problemen, dus dat hoeft ook niet continu gemeld te worden :)

Happy gaming!

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:16
Zojuist het eerste uurtje achter de rug en even kort mijn eerste bevindingen:

Overall een 7,5

pluspunten
Grafisch ziet het er prima uit, geen Last of Us, maar toch ruim voldoende
Het idee, concept is leuk bedacht. Alles is te hacken
Vrij drukke omgeving waar vanalles gebeurt
Sneaken en gebruik maken van je omgeving, of gewoon knallen -> de keuze is aan jou

minpunten
Besturing auto's is echt ondermaats. Gezien het feit dat auto's toch een veel gebruikt vervoermiddels is tijdens het spel, is dat wel een gemis.
Hoofdkarakter is een beetje inspiratieloos figuur.

Al met al ga ik me hier wel mee vermaken :)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:18
Ahh eindelijk een Watch_Dogs topic zonder dat pc-gezeur erbij.

Hier iemand met de X1 versie. Ben er happy mee :)

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hee dat lucht op, geen geneuzel over drivers, ini files of meer van dat gezever.

Vanmorgen de game gehaald hier bij de GameShop en eigenlijk de hele dag (met wat pauzes) zitten spelen.
Ik kan me eigenlijk totaal niet vonden in de kritiek van de afgelopen dagen, de game is op wat pop-up na eigenlijk heel erg mooi (ps4 versie) en de besturing is ook dik voor mekaar, de eerste minuten had ik wel even wat moeite met het rijden in de auto's maar nu ik daar aan gewend ben gaat alles eigenlijk zoals je mag verwachten.

Wat me nog het meeste opvalt is het niveau van de missies. Sommige zijn nog behoorlijk pittig, iets wat ik van bv een GTA niet gewend ben.

Wel merkte ik direct dat we met GTA enorm verwend zijn wat betreft incar audio. De radio stations daar zijn van een dusdanig hoog niveau dat ik die nu echt mis in WD. Je eigen muziek importeren is helaas geen optie maar het uitschakelen van bepaalde muziek stromen gelukkig wel.

Ubisoft heeft wat mij betreft een prima game neer gezet, alleen moeten ze het online gedeelte nog even stabiel krijgen :)

Edit : Mochten er nog mensen twijfelen over WatchDogs. Ik heb een (HD) stream open voor een collega, dus wie het wil kan mee kijken.

Www.twitch.tv/donstil

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 27-05-2014 19:29 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

The_Worst

Unox

Inderdaad, de kritiek van de afgelopen dagen vind ik zeer overdreven. Het is zeker geen foutloos spel maar desondanks erg leuk om te spelen en het ziet er zeker niet slecht uit. De combinatie van on- en offline play vind ik ook erg gaaf. Ben je aan het freeroamen krijg je ineens de melding dat je gehackt wordt, nou dan wordt het ineens speuren geblazen. Andersom net zo, jezelf proberen te verbergen zodat je niet gevonden wordt. Dit voegt een extra spannende dimensie toe aan het spel.

Enige minpunt is dat de auto waarin je rijdt als een blok op de weg ligt. Besturing is goed, je moet wel remmen je kan niet met 100 de bocht om, maar je drukt andere auto's zo weg en het is lastig om je auto flink te beschadigen.

[ Voor 19% gewijzigd door The_Worst op 27-05-2014 19:48 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-06 08:57
Volgens mij trekken de servers van Ubisoft het niet helemaal. Het lukt mij niet om iemand te invaden/intruden/tailen. Na een paar minuten krijg ik de melding dat er niemand is gevonden om te trailen. Lijkt me vreemd. Ik zie genoeg mensen in mijn vriendenlijst alleen al spelen :*) .

Hier ga ik me nog wel even mee vermaken!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carreon
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:29
Misschien een domme vraag, maar moet je PS PLUS/Xbox Live hebben om hackers in je SP game te laten opduiken?

PSN: Carreon_TO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

The_Worst

Unox

Jackal131 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:39:
Volgens mij trekken de servers van Ubisoft het niet helemaal. Het lukt mij niet om iemand te invaden/intruden/tailen. Na een paar minuten krijg ik de melding dat er niemand is gevonden om te trailen. Lijkt me vreemd. Ik zie genoeg mensen in mijn vriendenlijst alleen al spelen :*) .

Hier ga ik me nog wel even mee vermaken!
Klopt, heel Uplay ligt plat. Het is nu ook middag in Amerika en in Europa komt nu ook iedereen thuis van werk dus de servers zullen het wel zwaar te verduren hebben.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
Ik download hem nu voor de xbox one, maar hij is na een uur pas op 11%.
Normaal zijn de spellen zo binnen.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-06 08:06

Madstorm

Derping all the way!

Zo, de eerste uurtjes gespeeld. Mijn ervaring, het spel moet erggggg wennen. Alles lijkt net even anders dan andere spellen, de movement, het rijden, zelf het aimen lijkt anders te gaan.
De eerste missie waar ik een server moest hacken heb ik denk ik 5 a 10 keer over moeten doen omdat ik gezien werd, en zodra dat gebeurt ben je vrijwel dood.
Had zonet mijn eerste online invasie, maar blijkbaar is dat ook aardig bugged of ik deed iets fout natuurlijk wat ik ook niet kan uitsluiten. Ik heb die kerel namelijk opgezocht en gedood. Prima dacht ik, en ik kreeg ook de melding dat ik de "fixxer" gedood had en dus 'gewonnen' had. 5 seconden na deze melding krijg ik een melding dat hij ontsnapt is... ik bedoel, had ik hem twee keer moeten doden ofzo? :P

Maar ik ga rustig door met spelen, alle tijd om aan het spel te wennen. Mijn Aiden Pearce mannetje staat mooi in mijn kastje op mijn kamer :)

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:51

v8power67

Psn: Mausosaurus

Hier de ps4 versie. Heb ong ujrtje of 2 a 3 gespeeld. Amper missi3s gedaan. Maar wel lekker rond gereden en beetje gehacked en mensen geholpen etc. Het rijden is zeker anders dan meeste spellen. Maar opzich met inbeeld camera is het heel goed te doen. Uitbeeld is beetje zweverig.
Graphics zien er voor een console game heel goed uit. Soms beetje flets maar beetje spelen met je brightness kan soms wonderen doen.
Heb nu al iets van 45000 aan credits. Heb iets van 2x een main story missie gedaan.
Maar vind de vibe wel goed zitten. Zeker als het regent en onweert en dan beetje rondslenteren op straat ziet er super uit. En dsn mensen beetje hacken en lezen wat ze doen.
Vind het voor een nieuwe IP heel tof. Maar er is zeker voor een deel 2 heel veel uitbreiding nodig. Want heb nu al soms gevoel dat ik hetzelfde lees zie of doe.
Maar nogmaals vind het een goed begin. Geef het nu ong een 7 a 7.5
Maar dit is pas na 3 uurtjes ong :p

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-06 10:08
Heerlijke review, en heerlijke beelden op youtube enz.
Helaas in een verhuizing nu, maar daarna ga ik hem zeker halen voor de ps4.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:13
Het hacken van de camera's vind ik leuk gedaan. Je kan zo via andere standpunten kijken en andere dingen hacken voor afleiding.
Het rijden met de auto's vind ik de grootste tegenvaller. Het rijden opzich vind ik niet goed uitgevoerd en botsingen zijn zeer onrealistisch gedaan.

Weet iemand btw hoe ik van standpunt kan veranderen wanneer ik mijn pistool richt.
Ik bedoel als ik om een rechterhoek of een linkerhoek wil kijken? (xbox360)

En je zou ook je dasboard moeten kunnen zien in de auto maar dat is me ook nog niet gelukt.

[ Voor 11% gewijzigd door Artwido op 27-05-2014 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Eén van de games die op de wish-list staat, maar dat zal wel met kerst worden haha...
Ben geen fanatieke gamer en heb The Last of Us nog liggen, daar moet ik eerst maar is mee beginnen.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:50
Als je dat kunt verandereb zou dat denk ik door 1 van je thumbsticks in te drukken moeten gaan, net als voor de auto. al weet ik dat niet zeker omdat ik nog geen Watch dogs heb gespeeld, en dat ook niet op de Xbox One ga doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 308200

Iemand enig idee hoe je bij de PS4 versie je uplay account kunt uitloggen? Ben per ongeluk ingelogd met een verkeerd email adres en zou deze graag willen veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
dutchgio schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:39:
Als je dat kunt verandereb zou dat denk ik door 1 van je thumbsticks in te drukken moeten gaan, net als voor de auto. al weet ik dat niet zeker omdat ik nog geen Watch dogs heb gespeeld, en dat ook niet op de Xbox One ga doen :+
nee dat werkt dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:17
Iemand strategie voor die missie: The Beast, je moet een of andere Brinx wagen stoppen voor hij zijn eindbestemming ze bereikt heb al vanalles geprobeerd rammen heeft amper zin en schieten ook niet en die traficlights hacken schiet je ook weinig op En als je hem klem rijd en uitstapt komt er gast met ultra armor je ff vol me lood pompen....Nu al paar keer op nieuw gedaan om moedeloos van te worden ;p

Nvm was uiteindelijk toch makkelijk 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 27-05-2014 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Speel hem op 360 en heb niets te klagen, game speelt erg lekker, rijden is enorm arcade maar dat vind ik niet zo erg. Heb hem sinds uurtje of 4 en speel hem sindsdien non-stop, nog maar 2 missies gedaan en verder een beetje aanklooien en side-dingen uitgeprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Civilians gaan wel snel dood zeg, Al na 1 Schot in been/voet. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-06 20:08
Artwido schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:31:
En je zou ook je dasboard moeten kunnen zien in de auto maar dat is me ook nog niet gelukt.
Die functie zit, volgens mij, niet in de 360(/PS3) versie.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
SacreBleu schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:19:
[...]

Die functie zit, volgens mij, niet in de 360(/PS3) versie.
Oh ok vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 513032

Carreon schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:39:
Misschien een domme vraag, maar moet je PS PLUS/Xbox Live hebben om hackers in je SP game te laten opduiken?
Volgens mij wel nodig.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 513032 op 27-05-2014 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:31
Ik heb een klein probleempje. Bij het intro filmpje en het filmpje dat het kind van Aiden wordt vermoord zie ik heel veel blokjes en dergelijke ( alsof er een codec niet helemaal goed werkt), hoort dit of ligt dit aan mijn xbox?. Nog nooit eerder bij een game meegemaakt en WD is de eerste. Kan dit eventueel aan de HDMI kabel liggen of kan m'n xbox het niet aan en is die stervende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Haha dat heb je altijd met dit soort special effects, in Pc thread dachten er ook paar al aan artifacts. Maar nee is gewoon normaal en heeft iedereen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:45
Ik ga morgen mijn Watch Dogs binnenkrijgen voor de PS4 :) Even een vraagje voor iemand die hem al heeft gespeeld op de PS4: Voelt het aan als 60 of 30 fps? Ubisoft heeft er geen duidelijke uitspraak over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-06 00:55

Bullet NL

Eigen Wijs

mprkooij schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:23:
Ik ga morgen mijn Watch Dogs binnenkrijgen voor de PS4 :) Even een vraagje voor iemand die hem al heeft gespeeld op de PS4: Voelt het aan als 60 of 30 fps? Ubisoft heeft er geen duidelijke uitspraak over.
De framerate ligt hoger dan GTA op de PS3....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:32

muhda

Time & Space traveler

Jammer dat je in het spel items die je niet nodig hebt kunt verkopen.

[ Voor 61% gewijzigd door muhda op 28-05-2014 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-06 20:08
mprkooij schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:23:
Ik heb hem nu al een uur of zes gespeeld en de framerate is vloeiend. Daarmee moet ik ook toevoegen dat 30fps prima is. Ik mis de 60fps totaal niet.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:47
Voelt als 60 fps hier op de PS4.
Vind de graphics enigzinds tegenvallen, het heeft geen wow-factor zoals GTA V dat wel had op de PS3.Ik stoor me er verder helemaal niet aan, het gaat immers om de gameplay.

Hier ook nog niet veel missies gedaan. beetje ATM gegevens verzamelen en cashen. Wat rondrijden, CTOS torens hacken (Assasins Creed anyone?) en wat side missies. Tijdens het rijden voelt de wereld wat onwerkelijk, wat je omver rijd vliegt weg also het van plastic is gemaakt.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:42

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Zo mijn eerste avondje Watch_Dogs zit er ook op, kheb zo'n 5-6 uur gespeeld en geen moment spijt van mijn aankoop. DE stad voelt er levendig aan, natuurlijk door al die profielen die je kunt scannen maar ook door de manier waarop het is ingericht, veel details, veel mensen op straat die gesprekken hebben etc. etc.

Grafisch is het mij ook mee gevallen, Dusk en Dawn zijn het mooiste qua belichting maar ook overdag ziet het er prima uit. Na alle verhalen en filmpjes was ik een beetje bang voor een tegenvaller.maar dit is gewoon prima en echt wel mooier dan GTA met een veel betere framerate.

Het online hacken is ook erg leuk, de eerste keer dat ik gehacked werd gaf dat toch wel een heel kewl gevoel je voelt je echt gelijk opgejaagd om die hacker te vinden, als het dan lukt en om hem dan af te maken geef een voldaan gevoel :P Ook zelf hacken voelt erg bruut als je iemand in paniek heen en weer ziet rennen op zoek naar jou. Verder vind ik het totaal niet storen, de eerste hack poging kreeg ik pas na een paar uur spelen daarna heb ik zelf een poging gedaan en nog eens een "invite" gedaan voor een hack, ik kan iedereen het aanraden om de online functie aan te laten staan!

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:18

justifire

Shut up and squat !!

Helemaal eens met Chaoss !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Heerlijke game on lekker in aan te klooten :

Dit is op de PlayStation 4

Enjoy.

[ Voor 10% gewijzigd door BM op 28-05-2014 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Iemand al rare bugs zoals in GTA ontdekt? Dat je een rode auto ziet, een rondje draait, en dat die rode auto ineens weg is of een andere kleur heeft?

En ik vraag me of die belichting zoals in de comparison met GTA4, er echt zo in zit. Dus geen schaduw als je voor de koplampen van je auto langs loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:32

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren ook de eerste uurtjes gespeeld. Vind de game heel erg tof. Missies heb ik gedaan tot waar je de online contracten unlockt. Daarna dacht ik ook eventjes een online contract te doen. Maar het zoeken naar een persoon om te hacken duurt toch wat lang en lukte gisteren vrijwel niet (denk omdat de servers het wat druk hebben). Uiteindelijk in een pot terecht gekomen met iemand die in een busje rond reed. Snapte er eigenlijk de ballen van. Hij crashte, en reed daarna weer verder. Maar de cirkel bleef staan op de plaats waar hij crashte, moet ik er dan achteraan of in de cirkel blijven staan. Ik dacht rij hem maar achterna, maar moest dus in de cirkel blijven staan.

Verder nog een CT-os systeem gehackt in de rechterbovenhoek van de map. Moet zeggen dat de beveiliging steeds sterker wordt (legeruniformen). En dat de eindpuzzel ook moeilijker wordt. Tot nog toe prima vermaakt met de game. Verschillende keren dood gegaan omdat ik van te hoog val.

Hoe zit het trouwens als ik 25 burgers hack. Dan opgepakt wordt door de politie? Of kun je niet opgepakt worden en schieten ze je gewoon lek? En kan ik dan gewoon nog naar een pinautomaat lopen? of is het gehackte geld dan verdwenen en moet ik gewoon vaker naar de automaat lopen?

Verder snap ik het idee van de autos ook niet echt. Soms stap je in een auto en staat er voertuig vrijgespeeld ofzoiets. Ik neem aan dat je die auto dan kan bestellen bij die chinees? Waarom zijn sommige auto's gratis en moet ik voor sommige betalen? Of komt dit omdat ik nog niet in die betaalde autos heb rondgereden? Al heb ik bv wel in de ferrari-achtige rondgereden tijdens een online hackmissie. Maar kan ik die bij de chinees kopen voor 80k??

EDIT: Inloggen via de Itunes app en Play store werkt nog niet (of althans gisteravond) Ik wilde het proberen maar kon helaas geen verbinding krijgen met het netwerk

[ Voor 4% gewijzigd door Oxigeon op 28-05-2014 08:34 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Ik begin er in te komen. De framerate is goed soepel, en in de auto''s rijdt het een stuk beter in cockpit view (alleen zie je dan geen fuck hahah).

Maar waar ik nog niemand over hoor zijn de (psygidelische) minigames. Ik heb er tot dusver 2 gespeeld, Mayhem (oid) en Alone. Wat zijn deze games fantastisch uitgewerkt zeg! Wel een bugje bij Alone, ik kon het spel niet verlaten wanneer ik dood ging. Met als resultaat dat ik die minigame maar volledig heb uitgespeeld, toch een uurtje of 2 mee bezig geweest :D . Een erg leuke minigame met de sfeer van the Last of Us, top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diederik0
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-05 23:24
Ik kan op de ps3 niet inloggen op de Ubisoft servers (Ubisoft error 1-0x00000202), ligt dat aan mij of aan overbelaste servers? Gaat via een UPC horizon box.
Alle hulp welkom!

Ben trouwens posiftief verrast hoe het er op de ps3 uit ziet, ook blij met de controls en er is echt mega veel te doen in de single player. Voor degene die Alone (Digital trip) nog niet hebben geprobeerd, echt heel vet!

Ennuh, iemand al de Season pass in de NL psn store gezien?

[ Voor 7% gewijzigd door diederik0 op 28-05-2014 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

diederik0 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:06:
Ik kan op de ps3 niet inloggen op de Ubisoft servers (Ubisoft error 1-0x00000202), ligt dat aan mij of aan overbelaste servers? Gaat via een UPC horizon box.
Alle hulp welkom!

Ben trouwens posiftief verrast hoe het er op de ps3 uit ziet, ook blij met de controls en er is echt mega veel te doen in de single player. Voor degene die Alone (Digital trip) nog niet hebben geprobeerd, echt heel vet!

Ennuh, iemand al de Season pass in de NL psn store gezien?
Ik had gisteren veel problemen met de ubiservers. Zo kon ik bv geen online matches vinden etc. Ik speel op de PS4 en snap allemaal die negatieve reacties van afgelopen dagen ook niet echt. Heb het idee dat die negatieve reacties allemaal van de PC gebruikers afkomen. Hoe ze er dan bij komen om alles te vergelijken met GTA geen idee, want die is op de PC niet uit.

Ik zag ook veel filmpjes voorbij komen waar je met een hele gang tegen elkaar aan speelt online waar je een of andere file moet vinden. Hoe vind ik zoon game? Want volgens mij kan ik dat nergens vinden in mijn "online menu"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diederik0
Oxigeon schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:13:
[...]

Ik zag ook veel filmpjes voorbij komen waar je met een hele gang tegen elkaar aan speelt online waar je een of andere file moet vinden. Hoe vind ik zoon game? Want volgens mij kan ik dat nergens vinden in mijn "online menu"
Uit alle trailers heb ik kunnen op maken dat je waarschijnlijk Decryption bedoelt. (Of freeroam), beide niet beschikbaar op de ps3 :(

Dit helpt wellicht met zoeken.

Maar had jij ook de 1-0x00000202 fout? Ben nameljik bang dat ik zit te wachten op rustige servers en het stiekem aan de Horizon shizzle ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-06 11:42
Oxigeon schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:13:
[...]

Ik had gisteren veel problemen met de ubiservers. Zo kon ik bv geen online matches vinden etc. Ik speel op de PS4 en snap allemaal die negatieve reacties van afgelopen dagen ook niet echt. Heb het idee dat die negatieve reacties allemaal van de PC gebruikers afkomen. Hoe ze er dan bij komen om alles te vergelijken met GTA geen idee, want die is op de PC niet uit.

Staat gewoon in die online app in je smartphone hoor, elk gebied is een andere gametype. Die gametype heet Online Decryption :-) Volgens mij is dat het gebied rechtsboven, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen ;)

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-05 14:08
Ligt het aan mij of kan je NIET je vrienden hacken en tailen? Juist dat sprak mij zo erg aan :S Vind het echt achterlijk dat je alleen random mensen kan hacken. Ze maakten het zo groot en spectaculair. Als je gehackt wordt kan je wraak nemen in hun wereld werd zelfs nog gezegd.

Oja, ook zo kansloos dat je Decryption niet met je vrienden kan spelen, of ik heb het niet kunnen vinden. Een team based online mode en dan niet met je vrienden kunnen spelen 8)7 |:( |:(

Zonde.

[ Voor 75% gewijzigd door ASNNetworks op 28-05-2014 09:33 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-05 12:35
ASNNetworks schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:30:
Ligt het aan mij of kan je NIET je vrienden hacken en tailen? Juist dat sprak mij zo erg aan :S
Weet ik ook nog niet.. Je kan ze wel dwars gaan zitten met bijv die Companion app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-05 14:08
Justdoit schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:32:
[...]

Weet ik ook nog niet.. Je kan ze wel dwars gaan zitten met bijv die Companion app.
Ja, maar dat kan dacht ik alleen in een race, of quick game en dan zoekt ie random...

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-04 08:44
Boinkie schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:12:
Ik heb een klein probleempje. Bij het intro filmpje en het filmpje dat het kind van Aiden wordt vermoord zie ik heel veel blokjes en dergelijke ( alsof er een codec niet helemaal goed werkt), hoort dit of ligt dit aan mijn xbox?. Nog nooit eerder bij een game meegemaakt en WD is de eerste. Kan dit eventueel aan de HDMI kabel liggen of kan m'n xbox het niet aan en is die stervende?
Hier hetzelfde probleem en ik denk inderdaad dat de xbox het niet aan kan.. aangezien ook tijdens cutscenes poppetjes verdwijnen en later weer terugkomen.. Xbox begint ook enorm te blazen bij mij alsof die gaat gaat opsteigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
Dit heb ik ook, maar dan op de PS4. Ik vermoedt dat dit gewoon hoort. Het WD logo is toch ook zo geblokt? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangeTux
  • Laatst online: 20-07-2023
Die effecten horen erbij ;). Als er allerlei mensen zijn die beginnen te twijfelen aan hun console hebben ze het goed nagebootst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 13:28
Ik heb 'm voor PS4 gehaald, maar eerlijk gezegt vindt ik het wel een beetje tegenvallen..
Laatste tijd voornamelijk GTA5/online zitten spelen op PS3. In vergelijking met GTA5 is het rijden echt een drama, dit lijkt meer op een zeepkisten race. Ik heb zowel snelle als langzame auto's uitgeprobeerd, maar dat maakt voor de besturing niet veel uit. Wellicht wordt het nog iets beter als ik een paar levels omhoog ben.

Verder vindt ik het irritant dat als je gaat rennen, het beeld zo overdreven meedeint..
Layout van de knoppen moet ik nog wel ff aan wennen of ga het aanpassen.

Ja, het is een mooi spel, maar niet zo'n hype waard. Las het eerder ook al in de tweakers review in 2012 op de E3 was het wow, nu blijkt mwa.. :) Qua gameplay speelt GTA5 voor mij nog steeds lekkerder.. Die heb ik gisteravond dan ook nog maar opgestart om met een goed gevoel naar bed te gaan..

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShiftHappenz
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-05 11:37

ShiftHappenz

PSN: GameOfTrophies

gisteren zo een klein 4 uurtjes gespeeld. (PS4)
snap vele toch niet hoor, ik heb me 4 uur zalig vermaakt!
ok er zijn wat kleine bugjes hier en daar maar dat bederft m'n pret niet

I Don't want to sound like a badass but I eject my USB without removing it safely...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-06 11:42
OrangeTux schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:57:
Die effecten horen erbij ;). Als er allerlei mensen zijn die beginnen te twijfelen aan hun console hebben ze het goed nagebootst.
Haha best wel briljant gedaan ja! Had zelf gelukkig wel meteen door dat het hoort :-)

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diederik0
Het autorijden voelt meer als een game als Dirt, auto zijn wat zwaarder, bevalt me goed! Mis wel de onboard camera op de ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moosterbaan
  • Laatst online: 07-05 14:40

moosterbaan

Gamerstag: cusmar21

Ik heb watchdog gisteren een kleine 3 uur gespeeld. Ik heb me er prima mee vermaakt. Het auto rijden is minder, maar je krijgt het wel onder de knie. Ik heb nog wel even moeten stoeien met de controls als de politie achter je aanzit. Vaak drukte ik te vroeg voor een obstakel of stoplicht met als gevolg dat ik zelf op het obstakel knalde of een groep auto's. De verhaalijn trekt me wel al hoewel ik nog steeds in hoofdstuk 1 zit. Wel ver gevorderd denk ik in hoofstuk 1. Ik vind zelf de side missies erg leuk om te spelen. En vooral puzzelen met de camera's en totale mayhem aanrichten terwijl jij ergens veilig achter een muurtje zit. Rambo stijl er in gaat lukt me niet. Ik ga te snel dood. Ik geef de game een 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

moosterbaan schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:20:
Ik heb watchdog gisteren een kleine 3 uur gespeeld. Ik heb me er prima mee vermaakt. Het auto rijden is minder, maar je krijgt het wel onder de knie. Ik heb nog wel even moeten stoeien met de controls als de politie achter je aanzit. Vaak drukte ik te vroeg voor een obstakel of stoplicht met als gevolg dat ik zelf op het obstakel knalde of een groep auto's. De verhaalijn trekt me wel al hoewel ik nog steeds in hoofdstuk 1 zit. Wel ver gevorderd denk ik in hoofstuk 1. Ik vind zelf de side missies erg leuk om te spelen. En vooral puzzelen met de camera's en totale mayhem aanrichten terwijl jij ergens veilig achter een muurtje zit. Rambo stijl er in gaat lukt me niet. Ik ga te snel dood. Ik geef de game een 8
Inderdaad. Ik zit ook nog ergens in hoofdstuk 1 geloof ik, net die missie waar de online contracten worden uitgelegd uitgespeeld en wat torens gehackt zodat ik wat meer safehouses krijg.Rambo-stijl is ook niet echt mijn ding omdat ik redelijk snel af ga, zelfs met mijn hyper-moderne aanvalsgeweren welke ik al heb opgeraapt van wat militairen.

Af en toe is het ook nog een aardig gepuzzel hoe je precies bij een zendmast komt. Vaak is het gewoon ga op een lift staan en ga omhoog. Meerdere keren nu via andere gebouwen moeten klimmen om bij een toren uit te komen.

Probleem van te vroeg op de knop drukken om stoplichten en paaltjes etc te betoveren heb ik ook. Wil ook vaak net achter me een deur sluiten zodat de politie tegen de deur aanrijd. Af en toe ben ik te snel met op de knop drukken waardoor ik de poort voor mezelf sluit haha.

Gisteren bij een server van Ctos een mooie witte terreinwagen gevonden met het Ctos logo erop. Moet zeggen dat ik die toch wel echt fijn vind rijden en lekker stevig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Laatst online: 09-04 08:44
Wat een weerspiegeling ook 8)7 Faal Ubisoft!

http://i.imgur.com/T3leCeT.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
En dit dan :

Afbeeldingslocatie: http://cdn3.wccftech.com/wp-content/uploads/2014/05/Watch-Dogs-gif.gif :9~

Dat ziet er wel weer goed uit ,3D interieur : :>

[ Voor 7% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 28-05-2014 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Foutje met de kopie van de ramen, ze hebben de weerspiegeling ook gekopieerd en niet vervangen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 13:28
Ghehe, net als je eigen spiegelbeeld bekijken in je hideout.. Gewoon één waas..

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Laatst online: 07-06 14:58
AlphaBlack_NL schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:38:
[...]

En dit dan :

[afbeelding] :9~

Dat ziet er wel weer goed uit ,3D interieur : :>
Kan aan mij liggen maar snap dat GIFje niet echt..

Je kan idd bij bepaalde gebouwen naar binnen kijken dat vind ik wel een toegevoegde waarde, Jammer dat weerspiegeling niet gerenderd worden, en jammer dat spiegelingen van personen niet in ruiten naar voren komen.. ook Schaduwen bij avond zit er niet in..

Misschien dat ze bepaalde elementen nog met een patch kunnen oplossen. Geen idee..

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Zit je dan met je nextgen console. Voel me zwaar belazerd door Ubisoft. Echt een schande dat mensen dit accepteren onder de trant van "maar je mag deze game niet vergelijken met GTA"

[ Voor 11% gewijzigd door shoombak op 28-05-2014 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangeTux
Aan PS3 spelers. Mijn menu's en texten worden lelijk gerendered, heel 'pixelig'. Licht dat aan mij of hebben jullie zelfde ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

shoombak schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:55:
Zit je dan met je nextgen console. Echt een schande dat mensen dit accepteren onder de trant van "maar je mag deze game niet vergelijken met GTA"
Hup, snel terug naar je pc-topic. Hier zitten we niet om de consoleversies de grond in te schoppen want op de pc- is dit precies hetzelfde. Mij boeit die hele reflectie niet echt. Daar let ik niet eens op als ik in-game zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-05 19:07
Ook een avondje kunnen spelen... Het is een open wereld Splinter Cell game met dezelfde structuur als iedere open wereld Ubisoft game. Ik ben gek op stealth games en ongezien langs obstakels komen en dan kun je best veel van deze game genieten. Het hacken zorgt ervoor dat je nog meer mogelijkheden hebt om ergens binnen te dringen, en de game biedt de speler ook genoeg kansen om chaos te creëren.

Toch ben ik van mening dat het hacken in zijn huidige vorm slechts een gimmick is dat niet goed genoeg is uitgediept. Ubisoft had de mogelijkheid om de speler nieuwe manieren te geven om de open wereld te beinvloeden, maar als gameplay mechanic is het hacken erg oppervlakkig. Denk alleen al aan identiteitsfraude.

Omdat de game open wereld is ontkom je er niet aan om hem te vergelijken met GTA, en die vergelijking doet Watch Dogs weinig goeds! GTA heeft een veel betere flow, een constante stroom aan prettige afleidingen in een rijke wereld. In Watch Dogs kun je maar beter snel naar de volgende campaign missie rijden, anders riekt het naar stilstaand water.
Qua graphics en art direction wordt een prachtige stad neergezet, die echter wel soul mist. Zelfs Mafia 2 gaf mij meer het gevoel in de wereld te zijn.

Maar kan Ubisoft qua structuur in haar grote games nu niets anders bedenken? Ik was oprecht verrast door Black Flag; naval battles waren echt heel goed gedaan. Jammer dat deze lijn met WD niet is doorgezet.

[ Voor 4% gewijzigd door Arrahant op 28-05-2014 11:04 ]

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Zit je dan met je nextgen console. Echt een schande dat mensen dit accepteren onder de trant van "maar je mag deze game niet vergelijken met GTA"
Dat komt juist doordat Watch Dogs ook voor de PC en lastgen consoles is ontwikkeld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diederik0
OrangeTux schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:56:
Aan PS3 spelers. Mijn menu's en texten worden lelijk gerendered, heel 'pixelig'. Licht dat aan mij of hebben jullie zelfde ervaringen?
Dat hoort zo, helemaal hip trippy hackachtig enzo. Ik heb het ook zo op de ps4 gezien, en op youtube en op mijn ps3.

Kan jij inloggen bij de ubisoft servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:35

kaanmijo

Picobello B.V.

Ik heb Watch_Dogs voor de PS4 en ben er erg tevreden mee. Ik dacht dat de graphics wel goed waren en dat de 'graphic downgrade' gewoon een spookverhaal was.

Niet dus. Erg jammer dit

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=dDQem9-ghc4#t=22]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Oxigeon schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:57:
[...]

Hup, snel terug naar je pc-topic. Hier zitten we niet om de consoleversies de grond in te schoppen want op de pc- is dit precies hetzelfde. Mij boeit die hele reflectie niet echt. Daar let ik niet eens op als ik in-game zit
m'n reactie was beetje onduidelijk. Ik heb een PS4 en vind het gewoon triest te zien wat een gare gameplay en graphic bugs erin zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangeTux
Ah, oke. Thanks. Nee, gisteravond kon ik niet connecten met Ubisoft.
diederik0 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:03:
[...]

Dat hoort zo, helemaal hip trippy hackachtig enzo. Ik heb het ook zo op de ps4 gezien, en op youtube en op mijn ps3.

Kan jij inloggen bij de ubisoft servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
kaanmijo schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:04:
Ik heb Watch_Dogs voor de PS4 en ben er erg tevreden mee. Ik dacht dat de graphics wel goed waren en dat de 'graphic downgrade' gewoon een spookverhaal was.

Niet dus. Erg jammer dit

[video]
Dit is toch te erg voor woorden... Als ik dit zo zie ben ik toch wel very much disappointed... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-05 19:07
kaanmijo schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:04:

Niet dus. Erg jammer dit

[video]
Ongelofelijk idd! Ik was haast vergeten hoeveel ik destijds onder de indruk was van de reveal beelden van Watch Dogs.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangeTux
Bliksem, dat is een fors verschil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Zit je dan met je nextgen console. Voel me zwaar belazerd door Ubisoft. Echt een schande dat mensen dit accepteren onder de trant van "maar je mag deze game niet vergelijken met GTA"
GTA heeft ook schoonheids foutjes, ik heb WD nu zo'n 5-6 uur gespeeld en het ziet er beter uit dan GTA met een veel levendiger wereld.

Dat vergelijkings filmpje hierboven is hier en daar wel kort door de bocht, op bepaalde punten van de dag (met zonsopgang/ondergang) is de belichting veel mooier. Als ze een juiste vergelijking hadden willen maken hadden ze de tijdstippen moeten pakken.

[ Voor 22% gewijzigd door Chaoss op 28-05-2014 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-05 17:05

TRK

Haha dat hoort bij het spel. Als ik denk waar jij het over hebt. Tijdens het spelen heb je er geen problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:31
Nee klopt haha, ik erger me wel gigantisch aan. ( Is dan wel weer het enige, het spel zelf vind ik super )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moosterbaan
  • Laatst online: 07-05 14:40

moosterbaan

Gamerstag: cusmar21

Het verbaasd me toch wel weer hoe groot de meningen kunnen verschillen. Als je op de ps4 zulke lelijke graphics vindt dan speel je in mijn ogen op het verkeerde platform of zie ik dat verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

moosterbaan schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:08:
Het verbaasd me toch wel weer hoe groot de meningen kunnen verschillen. Als je op de ps4 zulke lelijke graphics vindt dan speel je in mijn eigen op het verkeerde platform of zie ik dat verkeerd.
De graphics zijn gewoon niet lelijk op de PS4, ja de beelden van de E3 2012 waren iets mooier maar het grootste verschil zit hem erin dat dei constant tijdens de mooiste belichting (ochtend/avond) opgenomen zijn. Daardoor krijg je een ontzettend hoog verwachting patroon.

Dingen als regen in de avond/nacht/ochtend ziet er gewoon verbluffend mooi uit in WD. tijdens mijn speelduur heb ik moment gehad van "wow dit ziet er goed uit" tot "ok dit is niet bijzonder", maar lelijk is het spel nooit. de PS4 zit waarschijnlijk net onder de Ultra instelling van de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s.vanrossem
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-06 00:59
Ben gisteren de PS4 versie gaan spelen. Ik heb het spel geen moment vergeleken met anderen maar viel me grafisch wel een beetje tegen.
Heb al heel wat uurtjes zitten in de exclusives killzone en infamous en de grafische missers zoals jullie aangeven zaten daar ook in (reflectie ramen).
Ik heb sterk het gevoel dat jullie dan meer willen shinen en warm krijgen van de effecten dan van de gameplay. Gameplay is goed en bevat fouten, ach...
De auto's rijden niet best idd, bij FIFA 11 schoot je iedere bal door het net... Blijkbaar is het nog moeilijk dit allemaal na te bootsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Chaoss schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:37:
[...]

GTA heeft ook schoonheids foutjes, ik heb WD nu zo'n 5-6 uur gespeeld en het ziet er beter uit dan GTA met een veel levendiger wereld.
.
Dan speel jij zeker op een Playstation.
GTA5 ziet er grafisch beter uit op de xbox360 met meer details.
Ik vind WD een leuk spel maar net niet het niveau dat GTA5 heeft.
Het zijn de details die dat hem doen. Zoals de weerspiegeling in ramen en water etc. Je kunt zeggen daar let ik niet op. Prima maar ik, en vele anderen vinden dat juist wel een punt. Het is de totaal beleving die het verschil maakt.

[ Voor 3% gewijzigd door Artwido op 28-05-2014 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doughty
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 31-10-2024

Doughty

Bral unit

Weet iemand hoe je iemand uit je friendlist kan hacken? Ik heb die optie nog niet gevonden namelijk.

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diederik0
Artwido schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:22:
[...]

Dan speel jij zeker op een Playstation.
GTA5 ziet er grafisch beter uit op de xbox360 met meer details.
Ik vind WD een leuk spel maar net niet het niveau dat GTA5 heeft.
Het zijn de details die dat hem doen. Zoals de weerspiegeling in ramen en water etc. Je kunt zeggen daar let ik niet op. Prima maar ik, en vele anderen vinden dat juist wel een punt. Het is de totaal beleving die het verschil maakt.
Sorry hoor, maar details zoals weerspiegeling doen niets met gameplay. Dat iedereen een zo mooi mogelijk spel wil is logisch, maar hangt toch samen met controls, content, verhaal gameplay etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
diederik0 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:27:
[...]

Sorry hoor, maar details zoals weerspiegeling doen niets met gameplay. Dat iedereen een zo mooi mogelijk spel wil is logisch, maar hangt toch samen met controls, content, verhaal gameplay etc.

:X

[ Voor 7% gewijzigd door shoombak op 28-05-2014 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
De companion app is bijna 45 Mb voor Android. Das wel een forse app! Wat kun je er allemaal mee, is et een echt nuttige toevoeging op de game of is het meer een gimmick.

De app van GTA V was bijvoorbeeld waardeloos. De officiele PLaystation App is trouwens ook een draak van een app. Net als die van Battlefield 4. Niet echt de beste ervaringen dus met apps die aansluiten op de games. Daar laten ze altijd toch een heel stuk liggen...

Ben dus erg benieuwd wat de toegevoegde waarde van de app gaat zijn. We shall see...

[ Voor 29% gewijzigd door Geronimous op 28-05-2014 12:32 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
diederik0 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:27:
[...]

Ben ik niet met je eens. Wat jij opnoemt is belangrijk maar de details maken het verschil of het een top spel is of dat het een gewoon leuk spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diederik0
lol, dat is wel weird id. Ik hoop dat ze dat zien, lijkt me nog te fixen met patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrangeTux
Jeroenimoes schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:30:
De companion app is bijna 45 Mb voor Android. Das wel een forse app! Wat kun je er allemaal mee, is et een echt nuttige toevoeging op de game of is het meer een gimmick.

De app van GTA V was bijvoorbeeld waardeloos. De officiele PLaystation App is trouwens ook een draak van een app. Net als die van Battlefield 4. Niet echt de beste ervaringen dus met apps die aansluiten op de games. Daar laten ze altijd toch een heel stuk liggen...

Ben dus erg benieuwd wat de toegevoegde waarde van de app gaat zijn. We shall see...
Ik wilde'm installeren op mijn Android apparaat, totdat ik de rechten zag. Waarom in godsnaam heeft de app mijn telefoonstatus nodig, waarom wil het weten welke anders apps ik open heb staan? En waarom zoveel netwerkmachtigingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
OrangeTux schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:35:
[...]

Ik wilde'm installeren op mijn Android apparaat, totdat ik de rechten zag. Waarom in godsnaam heeft de app mijn telefoonstatus nodig, waarom wil het weten welke anders apps ik open heb staan? En waarom zoveel netwerkmachtigingen?
Zodat ze je kunnen hacken!! Snap dat dan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Arrahant schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:59:
Maar kan Ubisoft qua structuur in haar grote games nu niets anders bedenken? Ik was oprecht verrast door Black Flag; naval battles waren echt heel goed gedaan. Jammer dat deze lijn met WD niet is doorgezet.
waar ik beetje mee zit; wat eigenlijk bij praktische iedere ubisoft game na voren komt;
gebrek aan variatie en innovatie omtrent missies en gameplay. is allemaal 10x hetzelfde in ander jasje; kill die, hack zus, transport x en beveilig y. ..... *zucht*

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10-2024

Bansheeben

There never was any cake...

diederik0 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:32:
[...]

lol, dat is wel weird id. Ik hoop dat ze dat zien, lijkt me nog te fixen met patches.
Lijkt me niet... Als de physics engine dit soort onzin toelaat zijn we toch wel erg ver van huis. WD is een leuk spel, niet meer en niet minder. Verder niets next-gen aan. En dat is dus het probleem dat ik er mee heb. Al dat gelieg van gamepublishers/devs puur om een shitload aan pre-orders binnen te krijgen. Als ze niet zo hard gelogen hadden, was er niets aan de hand geweest en had iedereen het een prima spel gevonden. Maar nee, Ubisoft moest weer eens alles op alles zetten om hun eigen incompetentie te compenseren met hype (zoals we wel bij meerdere publishers zien gebeuren...).

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Bansheeben schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:49:
[...]

Lijkt me niet... Als de physics engine dit soort onzin toelaat zijn we toch wel erg ver van huis. WD is een leuk spel, niet meer en niet minder. Verder niets next-gen aan. En dat is dus het probleem dat ik er mee heb. Al dat gelieg van gamepublishers/devs puur om een shitload aan pre-orders binnen te krijgen. Als ze niet zo hard gelogen hadden, was er niets aan de hand geweest en had iedereen het een prima spel gevonden. Maar nee, Ubisoft moest weer eens alles op alles zetten om hun eigen incompetentie te compenseren met hype (zoals we wel bij meerdere publishers zien gebeuren...).
Eerlijk gezegd denk ik meer dat het probleem bij de consoles ligt. Ik denk dat ze de PC wederom weer naar beneden halen met betrekking tot graphics, en laten we eerlijk wezen er is iets goed mis in de engine van Watch Dogs waardoor het spel zo brak loopt. Er zijn meerdere spellen die er beter uit zien en minder brak lopen als Watch Dogs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Het spel is geport van Pc naar Consoles dus die redenatie gaat niet op.

En laten we er niet (weer) een Pc vs Console discussie van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
Chaoss schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:02:
Het spel is geport van Pc naar Consoles dus die redenatie gaat niet op.

En laten we er niet (weer) een Pc vs Console discussie van maken.
Klopt, maar als jij een PC spel veel te mooi maakt, en je gaat het daarna pas porten naar console versies, dan heb je wat probleempjes, wat ze dus al ondervonden en het ineens 900p werd voor de PS4 en ook lager voor de xbox. Nee ik wil geen Pc vs Console discussie hier van maken, dus laat maar inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:29
Chubz schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:24:
[...]

Klopt, maar als jij een PC spel veel te mooi maakt, en je gaat het daarna pas porten naar console versies, dan heb je wat probleempjes, wat ze dus al ondervonden en het ineens 900p werd voor de PS4 en ook lager voor de xbox. Nee ik wil geen Pc vs Console discussie hier van maken, dus laat maar inderdaad.
"Klopt, maar als jij een PC spel veel te mooi maakt..." dan kan ook geen enkele PC het meer fatsoenlijk draaien 8)7
Ze kunnen het spel echt wel zo mooi maken als op de E3, alleen zal je dan een monster-machine nodig hebben om het soepel te draaien... Of ze moeten het veel meer optimaliseren, wat waarschijnlijk over een (paar) jaar dus wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Laatst online: 07-06 14:58
FabianNL schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:29:
[...]

"Klopt, maar als jij een PC spel veel te mooi maakt..." dan kan ook geen enkele PC het meer fatsoenlijk draaien 8)7
Ze kunnen het spel echt wel zo mooi maken als op de E3, alleen zal je dan een monster-machine nodig hebben om het soepel te draaien... Of ze moeten het veel meer optimaliseren, wat waarschijnlijk over een (paar) jaar dus wel kan.
Ik vraag me af wat voor soort machine ze bij de E3 hebben gebruikt.

Natuurlijk ze zullen moeten incalculeren dat niet iedereen een beest van een machine thuis heeft staan van 5000 euro

Maar de verwachtingen kwa grapichs was volgens mij toch ook wel een puntje om next gen te promoten.

Ik vind het spel zelf super.. maar de drama die bij E3 zat mis ik een beetje..

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Er zijn 13 van die CTOS torens die je moet hacken. Ik heb er maar 2 gevonden en gehacked. Die andere staan niet op de kaart. Komt dat omdat ik net met het verhaal pas in deel 2 zit en komen ze gaande weg het spel in beeld of zoek ik niet goed ?

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
FabianNL schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:29:
[...]

Dat ligt ook puur aan de engine waar het spel op draait, er zijn genoeg engines die echt geniaal goed werken, en sommige wat minder. Ik heb met dit spel toch weer oude herinneringen als toen GTA 4 op de pc uit kwam, klopt deze was nog slechter geoptimaliseerd maar het is wel een perfect voorbeeld voor hoe belangerijk het kan zijn. Gelukkig draai ik het spel zonder problemen en heb ik weinig te klagen, maar als meer dan de helft van de gebruikers van je product problemen hebben het spel aan de praat te krijgen, dan moet je jezelf toch gaan afvragen of het spel misschien niet nog een 6 maanden nodig had.

Een aantal missies die ik heb gespeeld zijn ook heel krom gedaan, begrijp me niet verkeerd ik probeer het spel niet af te kraken want eerlijk gezegd denk ik dat ik 1 van die positievere over het spel ben als het over gameplay gaat. Maar heel veel dingen zijn te snel afgemaakt, in sommige missies heb je cut scenes, en als die over zijn word je of in een keer dood geschoten, of andere gekke dingen gebeuren. En dat gepaard met de vele PC problemen en dan is het vrijwel zeker dat er een grote fout is gemaakt binnen Ubisoft.

Een half jaar had het spel niet mooier gemaakt, maar had het waarschijnlijk beter geoptimaliseerd waardoor meer systemen het ook mooier en beter kunnen draaien. Maargoed, zoals ik zei ben ik verder te spreken over het spel zelf, heb er nu al zeker 15 uur in gestoken (speelde het spel al eerder dan gister omdat ik een australische VPN gebruikt heb op maandag) en ik gok dat ik van die uren maar ongeveer 5 in de singleplayer gestoken heb. Helaas werkt de multiplayer gedeelte van het spel nog niet zeker maar ik weet zeker dat ik daar ook veel uren in ga vertoeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:18
MRELynx schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:42:
Er zijn 13 van die CTOS torens die je moet hacken. Ik heb er maar 2 gevonden en gehacked. Die andere staan niet op de kaart. Komt dat omdat ik net met het verhaal pas in deel 2 zit en komen ze gaande weg het spel in beeld of zoek ik niet goed ?
Klopt, die komen later. Volgens mij al redelijk snel in hoofdstuk 2

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Op een bepaald punt moet je in de verhaallijn een bewaakt ctOS gebouw hacken waar een server staat. Als je die server hackt (een soort puzzel), dan sluit je dat gebied aan als het ware, en verschijnen in dat gebied die torens op je map. Ook zie je de ctOS servers in de andere gebieden, die je eerste moet hacken om de torens vrij te spelen...

Gebeurd vrij vroeg in het verhaal, dus.

[ Voor 0% gewijzigd door Geronimous op 28-05-2014 13:47 . Reden: typos ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
Dat zou goed kunnen, ik heb na een paar uur singleplayer spelen mijn missie ervan gemaakt om alle CTOS torents te hacken. Uiteindelijk vond ik er 12 en zag ik de laatste een tijdje niet, een paar uurtjes later en ik zag hem ineens op me map verschijnen, ik denk dat ze inderdaad unlocked worden door de missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb de kaart nu niet bij de hand. Maar volgens mij zit het zo.

De kaart bestaat uit 5 verschillende districten. Op elk district staat 1 servergebouw welke je moet hacken door mannetjes overhoop te schieten etc en aan het einde krijg je een minigame.

Nadat je dit gebouw/district hebt overgenomen komen er rode symbolen op de kaart wat de CTos torens voorstellen. Deze moet je overnemen en je hebt het hele gebied onder controle. Onder andere zie je dan al je schuilplaatsen etc.

EDIT: Volgens mij zijn ze allemaal direct beschikbaar. Zonder een server te hacken kun je overigens niet hacken in dat district

[ Voor 7% gewijzigd door Oxigeon op 28-05-2014 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

okee duidelijk. Ga ik eerst maar verder met het verhaal....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

MRELynx schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:49:
okee duidelijk. Ga ik eerst maar verder met het verhaal....
Ik ga het precies andersom doen. Ik ga eerst de torens allemaal vrijspelen en daarna aan de missies verder. Of ik ga toch maar een mix van beide doen. Er is gewoon zoveel te doen in de game.

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste

Let op:

Voor discussie over de PC versie van Watch Dogs kun je hier terecht

- Geen PC vs console discussie wat betreft je persoonlijke voorkeur.
- Zet echte story line spoilers tussen [spoiler] tags.
- Geen discussie over de torrent versies
- Vragen/verhalen over aankoop zijn ook niet gewenst
- Géén slowchat!

Companion App:
Android
iPhone/iPad