Ik heb van de wee dit spel gekregen voor PS3. Leuk spel tot nu toe, maar heb wel regelmatig last van vastlopers. Overige spellen niet gehad. Iemand daar ervaring mee?
Ik had zelf het spel vanaf het begin gekocht de special edition ben daarna ook meteen genezen om special; editions te kopen.
Maar goed vond het wel een redelijk spel heb me opzich redelijk vermaakt wat ik ook wel leuk vond en soms samen mijn mijn zoontje deed was dat hij op de Ipad de Watch Dogs app speelde waar hij probeerde de politie achter mij aan te sturen en ik op de PS4 moest proberen om te ontkomen best wel leuk gedaan.
Maar goed vond het wel een redelijk spel heb me opzich redelijk vermaakt wat ik ook wel leuk vond en soms samen mijn mijn zoontje deed was dat hij op de Ipad de Watch Dogs app speelde waar hij probeerde de politie achter mij aan te sturen en ik op de PS4 moest proberen om te ontkomen best wel leuk gedaan.
PSN: FreakGIB
Watch the Watch Dogs 2 World Premiere June 8, 9am PDT
Begint over 5 minuten, ik kijk wel uit naar een nieuwe watchdogs
Niet live gezien, maar achteraf, maar voelde dat sfeertje van watch dogs 1 toch wel meteen weer. Afgelopen weekend game weer eens opgepakt en hij is meteen weer verslavend. Kwam er achter dat ik nog niet eens act 1 had uitgespeeld, dus ik was praktisch nog maar beginnen. Dit weekend even gebruikt om de controls onder de knie te krijgen, volgende week maar weer de story line oppakken.Scavy schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 17:57:
Watch the Watch Dogs 2 World Premiere June 8, 9am PDT
Watch dogs 2 ga ik waarschijnlijk ook wel halen, heb nog bonnetje liggen voor gratis game
www.youtube.com/DerOllie
In afwachting van deel 2, WD ook weer opgepakt. Ik was ook nog maar in het begin van de game, dus nog genoeg te doen. Zonder de hype is het eigenlijk best een vermakelijk spel. Al met al vindt ik het grafisch ook nog wel te pruimen, ondanks dat het spel wat ouder is. Online is het spel nog redelijk actief, had ik niet verwacht. Hoeveel acts zijn er eigenlijk ?
[ Voor 24% gewijzigd door Nol_NL op 27-06-2016 18:10 ]
Let op:
- Geen PC vs console discussie wat betreft je persoonlijke voorkeur.
- Zet echte story line spoilers tussen [spoiler] tags.
- Geen discussie over de torrent versies
- Vragen/verhalen over aankoop zijn ook niet gewenst
- Géén slowchat!
Companion App:>
Android
iPhone/iPad
Voor discussie over de PC versie van Watch Dogs kun je hier terecht
- Geen PC vs console discussie wat betreft je persoonlijke voorkeur.
- Zet echte story line spoilers tussen [spoiler] tags.
- Geen discussie over de torrent versies
- Vragen/verhalen over aankoop zijn ook niet gewenst
- Géén slowchat!
Companion App:>
Android
iPhone/iPad