Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 467839

ik moet nog 1 cTOS-inbraak, deze zit in Brandon Docks, op de grens met De Wards.

Het kastje dat ik moet hacken zit boven op een gebouw, maar ik kom er met geen mogelijkheid op/aan!

weet iemand wat ik moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-06 21:09
Anoniem: 467839 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 11:22:
ik moet nog 1 cTOS-inbraak, deze zit in Brandon Docks, op de grens met De Wards.

Het kastje dat ik moet hacken zit boven op een gebouw, maar ik kom er met geen mogelijkheid op/aan!

weet iemand wat ik moet doen?
Ik weet niet precies wat je bedoelt, een toren of het centrum? Dit filmpje kan je vast wel helpen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:37
Die weet ik nog, heb ik ook te lang naar moeten zoeken :+
Volgens mij moet ie zo, als het de goede is:
Aan de achterkant zit een trap, maar niet tot aan de grond en je kunt er ook niet op klimmen. Zoek een busje/truck waar je op kunt klimmen, en parkeer die eronder. Daarna klim je op de truck en vervolgens de trap op. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Oh die ja, die moet ik ook nog. Ik had die trap al gespot inderaad maar mijn pogingen om van het bovenliggende spoor op de trap te springen mislukten allemaal haha. Toen was ik maar gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bartske schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 13:10:
Oh die ja, die moet ik ook nog. Ik had die trap al gespot inderaad maar mijn pogingen om van het bovenliggende spoor op de trap te springen mislukten allemaal haha. Toen was ik maar gestopt.
het is me gelukt om met een motor van het spoor erop te springen:p

Maar je kunt natuurlijk ook, zoals Gio hierboven aangaf, de truck die naast de trap staat eronder parkeren en erop klimmen:p

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 467839 op 28-06-2014 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-06 21:41
Ik blijf het grappig vinden dat mensen games op de Nederlandse taal zetten. :+ Maar dat terzijde.

Ik zie echt op tegen die drinkgames. Ik ben gisteren in The Loop tot level 7 gekomen, maar na een paar keer proberen had ik het alweer gehad; te frustrerend. Iemand nog tips voor die drinkgames?

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:17
Shinobi-vs-Gast schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 14:32:
Ik blijf het grappig vinden dat mensen games op de Nederlandse taal zetten. :+ Maar dat terzijde.
Doe ik ook bij de games die de optie bieden: dialogen in oorspronkelijke taal en tekst in het Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aegir81 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:19:
[...]

Doe ik ook bij de games die de optie bieden: dialogen in oorspronkelijke taal en tekst in het Nederlands.
idd, zo heb ik het ook;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is er iemand die die drinking games leuk vind om te doen? ik vind het belachelijk dat ze hier een trophy van maken. Doe dan 500 check ins ipv 100 of 200 scan codes ofzo. Ook veel te veel maar dan doe/ontdek je iig nog IETS met het spel zelf en de inhoud/bedoeling daarvan, ipv alleen op een paar knopjes drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
Overigens heb ik sinds gisteren eindelijk de 'Traced' trophy binnen. Nu zijn die drink games het enige waar ik tegenop kijk. :F

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Ik heb een vraag. Gisteren heb ik Watch Dogs (PS3) gekocht en heb, naast wat side-missies, nu net missie 4 act. 1 gedaan. Nu wilde ik een auto bestellen zodat ik naar een ctOS toren kon alleen kan dat niet tijdens missies.
Mijn vraag is, hoe zie ik welke missie ik momenteel doe? Ik heb wel op "show possible crime locations" gedrukt blijkbaar, maar zie verder geen waypoint of een driehoek waar de locatie zou moeten zijn.

Hoe ik hierin verzeilt ben geraakt:
-Game gestart na last save (Hideout in een container bij een brug), werd gebeld om een gozer te vervoeren en ze wilden een goede bestuurder,
- Campaign missie gedaan waarin je eerste online hack (scripted event) uitgelegd wordt.
- Onderweg naar ctOS toren (kleintje op gebouw, geen mannetjes) blijkbaar op een "help burger bij misdaad" gedrukt en nu zit ik "vast" want ik zit in een missie.

Heb verder geen herkenningspunten oid en ook geen campaign dingen, al kan dat zijn omdat er net een kwartier tussen zit?

Heb de PS3 nu uitgezet en ga vanavond oid wel verder want moet vanmiddag even weg.

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
Linksboven op je scherm staat altijd wat je moet doen en anders kun je altijd nog op start drukken en de missie stoppen.

[ Voor 5% gewijzigd door Shinobi-vs-Gast op 29-06-2014 18:28 ]

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Na opnieuw starten kreeg ik inderdaad nog wat losse dingetjes en was ik weer vrij.

Ga het vanavond nog wel een keer proberen, maar kan tot nu toe niet echt goed in het spel komen.

-Het rijden vind ik niet prettig, vooral het feit dat auto's niet direct sturen en dat voetgangers in een vluchtpoging zowat voor je auto springen terwijl je die juist probeert te ontwijken omdat de politie achter je aan zit.

-Politie is relatief moeilijk af te schudden. Helikopters helemaal, al heb ik nu wel de heli hack sinds kort, maar nog niet kunnen gebruiken.

-Fixer missies zijn echt moeilijk en killing voor je reputatie want de stomme burger springen voor je auto.

-Er is niet echt een inleiding in hoe het spel werkt. Best wel onhandig met zoveel opties. Hoe gebruik je bijvoorbeeld de "lure"? Kan het niet direct selecteren terwijl ik er 3-4 heb gecraft.
Dat werd in de eerste missies uitgelegd, maar daarna ook niet meer en dat zou ik dan op internet op moeten zoeken wat ik ook wel doe, maar in de controller optie zou het uitgelegd kunnen worden.

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:26
De controls zijn zeker wennen. Maar je houdt L1 in en dan draai je door de circel met de linker stick (of rechter), of d-pad door de keuzes om de lure / lokker te selecteren. Het is ook wel verwarrend dat de gadgets op verschillende plekken in het wiel geselecteerd kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-06 08:45

xAnarchyBaS

Urist

Ik snap niet waarom iedereen problemen heeft met het rijden.
Ik vond het wel even wennen, maar ik rijd nu met gemak door chicago.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:41
xAnarchyBaS schreef op maandag 30 juni 2014 @ 10:55:
Ik snap niet waarom iedereen problemen heeft met het rijden.
Ik vond het wel even wennen, maar ik rijd nu met gemak door chicago.
Ja, allene de eerste 5 min zijn vervelend maar dan gaat het wel. Ik heb altijd hetzelfde met gta (elke versie). Het rijdt allemaal als een dweil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Laatst online: 16:03
Koos2009 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 10:34:

-Politie is relatief moeilijk af te schudden. Helikopters helemaal, al heb ik nu wel de heli hack sinds kort, maar nog niet kunnen gebruiken.
Die hack werkt goed alleen werkt de camera vaak niet mee. Als je in een boot of auto zit en die heli zweeft recht boven je dan krijg je hem niet te zien en lukt het niet om de hack te plaatsen. Complete verduistering does the trick dan meestal ook wel, maar die camera angle is best vervelend af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-05 17:05

TRK

Laatste tijd begint WD mij steeds meer tegen te vallen... Vooral op het gebied van Multiplayer. In sommige sessie's zit er gewoon enorm veel lag en is online-decryption haast onmogelijk om te spelen. Ook dat je niet eens normaal met een vriend samen in een team kan spelen, wat dramatisch. Van mij mochten ze dit spel nog wel een paar maanden uitstellen om die multiplayer wat beter in elkaar te zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

m4yall schreef op maandag 30 juni 2014 @ 11:32:
[...]

Die hack werkt goed alleen werkt de camera vaak niet mee. Als je in een boot of auto zit en die heli zweeft recht boven je dan krijg je hem niet te zien en lukt het niet om de hack te plaatsen. Complete verduistering does the trick dan meestal ook wel, maar die camera angle is best vervelend af en toe.
Je moet FF de boot niet besturen dan met de camera richten op de heli , dan hacken en dan snel wegvaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:31

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
Adlermann schreef op maandag 30 juni 2014 @ 11:24:
[...]

Ja, allene de eerste 5 min zijn vervelend maar dan gaat het wel. Ik heb altijd hetzelfde met gta (elke versie). Het rijdt allemaal als een dweil.
Ik vind het rijden in WD wel prima eigenlijk. Eindelijk een game waarbij ik ook het gevoel heb dat de auto wat gewicht heeft :) Wat mij betreft beter dan in GTA.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:34
BM schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:18:
[...]

Ik vind het rijden in WD wel prima eigenlijk. Eindelijk een game waarbij ik ook het gevoel heb dat de auto wat gewicht heeft :) Wat mij betreft beter dan in GTA.
Nou daar zijn de meningen over verdeeld dan. Ik vind het echt een drama die auto fatsoenlijk op de weg te houden, lijkt wel of er heel veel vertraging in een stuur beweging zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
Ik ben door het spel grotendeels heen. De hoofverhaallijn heb ik helemaal doorlopen en die vond ik onderhoudend en redelijk afwisselend.

De zijmissies vind ik wel een echt drama. De eerste 10 keer zijn ze nog wel leuk, maar 100 hotspots, 40 Fixer-klusjes, 18 onderscheppingen, het drinkspelletje, ... Dat is toch wat te veel van het goede. Op die manier wordt het extreem repetitief. Ook de QR-codes zijn nogal wat gedoe, en om ze nu gewoon op te zoeken, daar heb je dan ook niet veel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Die qr codes zijn nog wel te doen, daar komt nog wat puzzelen bij kijken.
De rest is wel wat teveel van hetzelfde.
Drinken slaat nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-06 23:25
Laatst voor het eerst GTA V gespeeld bij iemand op de PS3. Het zal wel aan mij liggen maar ik vind de graphics van WD echt veel en veel beter. Het beweegt ook vele malen vloeiender. In GTA V kon ik de auto niet op de weg houden, WD rijdt prima, bij een handrem bocht alleen eerst remmen, dan de handrem knop aantikken en niet ingedrukt houden. Werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Laatst online: 16:03
Anoniem: 170423 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 11:59:
[...]

Je moet FF de boot niet besturen dan met de camera richten op de heli , dan hacken en dan snel wegvaren.
:) zal dat eens proberen idd. Zo gauw nog niet aan gedacht. De heli vliegt soms weg om een beter vantage point te krijgen en dan lukt het wel, maar deze oplossing lijkt sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:35
Pfff wat is die drinking trophy toch lastig. Ik kom niet eens tot level 5..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
En dan ook nog 3 keer tot level 10 krijgen, op 3 locaties.
Zijn inderdaad flink lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
Het beste is om eerst in The Wards te beginnen, die is namelijk het makkelijkst; simpelweg dom knoppen indrukken.

Daarna doorgaan naar The Loop en de moeilijkste voor het laatst is Pawnee waarin het een combinatie van de voorgaande locaties is.

Bij The Loop zit ik op level 7 en bij Pawnee op -6. ;w

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
Wat zijn Traced en Social Lubricant ergerlijke trofeeën. Ik heb de game ondertussen op meer dan 90% en ik had gedacht dat Traced wel ging tevoorschijn poppen, maar niet dus.

Iemand tips om dit toch nog te halen.

Over de andere is al genoeg gezegd... Ergerins alom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
Traced is eigenlijk vrij makkelijk. Ik kreeg 'm zonder veel moeite te doen. Maar wat helpt is om je invasions uit te zetten en daarna weer aan te zetten. Daarnaast krijg je sneller een tailer als je zelf veel andere mensen gaat volgen.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
Shinobi-vs-Gast schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 00:57:
Traced is eigenlijk vrij makkelijk. Ik kreeg 'm zonder veel moeite te doen. Maar wat helpt is om je invasions uit te zetten en daarna weer aan te zetten. Daarnaast krijg je sneller een tailer als je zelf veel andere mensen gaat volgen.
Na 30-40(?) uur gameplay heb ik hem nog niet gehaald. Ik zette gisterenavond de invasions al even aan & uit maar kreeg daarna geen verbinding meer met de multiplayer...

Heb het idee dat de MP er achteraf maar wat bij verzonnen is. Het achtervolgen e.d. is niet echt spannend. Enkel de 1vs1 hacks zijn nog enigszins interessant.

[ Voor 9% gewijzigd door Aegir81 op 02-07-2014 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
Die Traced Trophy is ook vrij ruk, vooral omdat je er zelf geen invloed op hebt. Ik zat op iets van 95% game progress (alle hoofdmissies + sidemissies + een hoop online), maar had nog steeds geen Traced trophy. Zelfs na de PS4 dagenlang aan te hebben gelaten nog geen trophy. Het schijnt als je zelf niet veel Traced, dat je dan zelf ook niet getraced wordt.

Gisteravond nog een aantal traces zelf gedaan, en ... trophy binnen! Nu alleen nog die drinking trophy :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
Nu ook die gast in The Loop verslagen. Ik denk dat het makkelijker voor jezelf is als je je op één stick focust om die in positie te krijgen en vervolgens de andere. Overigens moet je maar subtiele tikjes geven en niet als een wilde je sticks rond bewegen.

Pawnee doe ik op een andere dag wel.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Dacht eerst nog om met wat extra inzet voor Platinum te gaan, maar zie het niet zo zitten met die drinking games en het online gedeelte is eigenlijk net wat teveel van het goede en de verbinding te brak helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik denk dat ik die voor nu ook maar even laat voor wat het is...
De online trophies heb ik al, dus daar ben ik niet meer afhankelijk van.

Die drinking games zijn alleen flink lastig en ik moet ook nog 1 muziek nummer van iemand hacken maar dat lijkt 'bugged', want ik heb al te veel mensen ge-profiled zonder succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:31

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
dutchgio schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:22:

Die drinking games zijn alleen flink lastig en ik moet ook nog 1 muziek nummer van iemand hacken maar dat lijkt 'bugged', want ik heb al te veel mensen ge-profiled zonder succes.
Er zijn maar 3 nummers die enkel door profiling te krijgen zijn, de rest is op andere plekken te vinden. Er zwerven wel wat goeie lijsten rond op internet welk nummer waar te vinden is. Zo heb ik het laatste nummer gevonden wat ik nog moest. Ik was ook volop mensen aan het profilen, waar ik domweg een koffietentje binnen moest lopen. 10 seconde werk 8)7

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-06 10:08
Las dat er nieuwe singleplayer DLC is, met 3 nieuwe missies.
Gaan jullie die nog halen?

Heb eerlijk gezegd al 3 weken geen watchdogs gespeeld.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
dutchgio schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:22:

Ik heb ook lang gezocht naar het laatste muzieknummer gezocht, tot ik ergens las (TrueTrophies?) dat het sneller gaat als je online zoekt. Ik startte dus even het 'vrij' spelen in de multiplayer op en binnen de 10 minuten had ik het laatste nummer gevonden. Misschien ook even proberen?

Ik heb ondertussen alles behalve het drinkspel. Wat een ergerlijke trofee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Aegir81 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 13:12:
[...]

Ik heb ook lang gezocht naar het laatste muzieknummer gezocht, tot ik ergens las (TrueTrophies?) dat het sneller gaat als je online zoekt. Ik startte dus even het 'vrij' spelen in de multiplayer op en binnen de 10 minuten had ik het laatste nummer gevonden. Misschien ook even proberen?

Ik heb ondertussen alles behalve het drinkspel. Wat een ergerlijke trofee.
Dat had ik eerder moeten weten; offline heb im me rotgezocht en oneindig veel mensen lopen profilen in die parken etc.
Online was ik halverwege de pier rechtsbovenin en ik had m binnen.. |:(

Nu alleen die drinking games nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
Fuck yeah, Social Lubricant binnen. Level 10 deed ik zelfs in één keer. 8)

Als je level zes en acht hebt gespeeld, ben je in principe wel goed voorbereid. Voor de stukken dat de controls omgekeerd zijn, moet je gewoon je controller ondersteboven houden om het makkelijker voor jezelf te maken.

En het belangrijkste: vooral niet in paniek raken. Ik merkte steeds wanneer het scherm zwarter begon te worden het op de één of andere manier iets makkelijker werd.

Succes mensen.

Zelf hoef ik nu alleen nog: Magic Smoke, White Rabbit Object, Scanproof, Hardware Fail en de laatste paar trophies gerelateerd aan het verhaal. Maar die zitten zo in the pocket lijkt me.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:54
Ubisoft servers bij jullie ook down?

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
Ik vond deze info over Social Lubricant op het forum van Ubisoft.

Lightbulb Update: fix on the way confirmed 😁😀😊
Question Ubisoft Devs please confirm patch for social lubricant trophy
60,000+ vies 500+comments on social lubricant really hard thread. please confirm if patch/fix is on the way

Cheers

Today, 11:02 AM #2
Mr_Shade Mr_Shade is offline
UK Forum Manager
Mr_Shade's Avatar Join Date
Nov 2009

Hi The team are looking into changing it - as already posted in the ongoing thread.

http://forums.ubi.com/sho...7?p=10082961#post10082961

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:54
Gaan ze die trophy echt veranderen?

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Las daar verderop ook al ergens dat ze navraag hadden gedaan maar ze wisten niets van een patch af die dat zou oplossen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
'Looking into' is niet hetzelfde als de trophy aanpassen. Ze denken er hoogstens over na momenteel.

Ik ben gestopt met het proberen van de trophy te halen. Het is me de tijd en frustratie niet waard. Ben gestart met Strider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Laatst online: 15:26
Begint al wat rustiger te worden hier. Vanaf release eergisteren de mainstory pas uitgespeeld. Had ook al 1 maand niet gespeeld en na het werk oppakken viel nog niet mee. Ik vermaak me nog even met de torens, convooi en bendeschuilplaatsen ( jah, Nederlands vertaald :) ) en dan ben ik er wel klaar mee voorlopig. Diablo komt er aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
19 augustus dacht ik?

http://www.ign.com/games/...e-evil-edition/ps4-161079

OT: na wat andere games gespeeld te hebben, gisteren nog eens een poging gedaan om door de drinkspelletjes te geraken. In de meest zuidelijke haalde ik level 10, de middenste staat op level 9 en bovenaan pas op level 3.

Ik heb het spel maar weer opgeborgen :-p

[ Voor 36% gewijzigd door Aegir81 op 17-07-2014 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:26
Gisteren begonnen met watch dogs!!!
Eerste indruk is redelijk/goed, niet meer dan dat ( paar uurtjes gespeld ).
Grafisch is OK maar ik had meer van verwacht.
Rijden vind ik echt een drama. Politie is mij altijd de baas en voorlopig zit ik vast bij de "passenger" missie.
Misschien heb ik tijd nodig om te wennen.
Wordt vervolgd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:10
chulin schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 15:53:
Gisteren begonnen met watch dogs!!!
Eerste indruk is redelijk/goed, niet meer dan dat ( paar uurtjes gespeld ).
Grafisch is OK maar ik had meer van verwacht.
Rijden vind ik echt een drama. Politie is mij altijd de baas en voorlopig zit ik vast bij de "passenger" missie.
Misschien heb ik tijd nodig om te wennen.
Wordt vervolgd...
In het begin kwam ik ook nooit los van de politie. Maar als je wat simpele side-missions doet en wat skill-points krijgt en besteed aan hacks, kun je ze toch wat sneller afschudden. Op gegeven moment is het een fluitje van een cent.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Weet er iemand nog een missie waar de trophy "Fatal Focus" te halen is?
De makkelijkste ben ik stom als ik ben al voorbij gegaan en kan niet meer terug of ik moet opnieuw beginnen.
Is er echt maar 1 missie waar dit zo makkelijk kan of zijn er nog meer truuks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
schumi2004 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 17:18:
Weet er iemand nog een missie waar de trophy "Fatal Focus" te halen is?
De makkelijkste ben ik stom als ik ben al voorbij gegaan en kan niet meer terug of ik moet opnieuw beginnen.
Is er echt maar 1 missie waar dit zo makkelijk kan of zijn er nog meer truuks?
Begin in het wilde weg wat burgers af te knallen en schakel degene die de politie bellen steeds uit, tot je een vrij hoog wanted-level hebt. Probeer dan in één focus 4 agenten uit te schakelen. Ik haalde het op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21-02 19:55
Op die manier heb ik het ook gedaan. Er is een motel wat tegelijk als safehouse dient, weet zo niet meer in welke wijk het ligt. Als je daar op wat mensen schiet komt de politie vaak al snel uitgerukt en aangezien het een vrij kleine ruimte is voor de auto's om te staan, had ik daar een aantal IED's in een strook neergelegd. Even wachten totdat er 2 auto's stonden, de agenten alle vier waren uitgestapt, focus aanzetten en ontploffen maar. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Aegir81 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 17:50:
[...]

Begin in het wilde weg wat burgers af te knallen en schakel degene die de politie bellen steeds uit, tot je een vrij hoog wanted-level hebt. Probeer dan in één focus 4 agenten uit te schakelen. Ik haalde het op die manier.
Martell schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 18:02:
Op die manier heb ik het ook gedaan. Er is een motel wat tegelijk als safehouse dient, weet zo niet meer in welke wijk het ligt. Als je daar op wat mensen schiet komt de politie vaak al snel uitgerukt en aangezien het een vrij kleine ruimte is voor de auto's om te staan, had ik daar een aantal IED's in een strook neergelegd. Even wachten totdat er 2 auto's stonden, de agenten alle vier waren uitgestapt, focus aanzetten en ontploffen maar. })
Ow dat gaat ik vanavond eens proberen. Dacht dat het alleen in een missie kon.
Thanks ;)

[ Voor 39% gewijzigd door schumi2004 op 07-08-2014 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
peto84 schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 17:15:
[...]

In het begin kwam ik ook nooit los van de politie. Maar als je wat simpele side-missions doet en wat skill-points krijgt en besteed aan hacks, kun je ze toch wat sneller afschudden. Op gegeven moment is het een fluitje van een cent.
Ja, idd, het gaat een stuk beter nu.

De "passenger" missie is nog niet gelukt..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb Watch Dogs binnen 1 week met groot gemak uitgespeeld.

Maar ik game al heel wat jaren , dus oefening baart kunst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-05 14:08
Anoniem: 170423 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 17:18:
Ik heb Watch Dogs binnen 1 week met groot gemak uitgespeeld.

Maar ik game al heel wat jaren , dus oefening baart kunst.
:X :X :X
Voor Watch Dogs heb je echt geen skills nodig hoor. Watch Dogs binnen 1 week uitspelen zegt meer wat over je vrije tijd besteding dan ervaring :+

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je hebt zeker skills en ervaring nodig in Watch Dogs.

Vooral met de vele helicopter politie achtervolgingen.

Watch Dogs vond ik moeilijker dan bijvoorbeeld GTA V op de Xbox 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Anoniem: 170423 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 17:40:
[...]

Je hebt zeker skills en ervaring nodig in Watch Dogs.

Vooral met de vele helicopter politie achtervolgingen.

Watch Dogs vond ik moeilijker dan bijvoorbeeld GTA V op de Xbox 360.
Dude, je hebt geen skills en ervaring nodig in Watch_Dogs. je moet even doorhebben hoe die brakke besturing werkt, maar verder is het simpe. en de politie-achtervolgingen zijn belachelijke simpel in watch-dogs omdat die brak geimplementeerd zijn. Naar water rijden, in een boot springen en profit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De boot truuk had ik al snel in mijn eentje door.

Ik heb me wel vermaakt met Watch Dogs.

En je hebt zeker skills en ervaring nodig in games.
Heb jij weleens een baby een game als Watch Dogs uit zien spelen.

Nee dus.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Anoniem: 170423 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 17:57:
[...]

De boot truuk had ik al snel in mijn eentje door.

Ik heb me wel vermaakt met Watch Dogs.

En je hebt zeker skills en ervaring nodig in games.
Heb jij weleens een baby een game als Watch Dogs uit zien spelen.

Nee dus.

:+
Weet je waar je skills en ervaring voor nodig hebt? Een baan, vriend(in), vrienden. De hele dag opsluiten in je man cave gamen is skillloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Adlermann schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 18:09:
[...]
Weet je waar je skills en ervaring voor nodig hebt? Een baan, vriend(in), vrienden. De hele dag opsluiten in je man cave gamen is skillloos.
_O- _O- _O-

Er zijn natuurlijk wel games waar je bepaalde skills kan gebruiken, zoals reflex en analysevermogen (denk aan shooters, sport games en puzzel games/puzzel elementen). Maar Watch Dogs (bijna alle Ubisoft games overigens) heeft 0,0 skills nodig.

Als je Watch Dogs NIET kan uitspelen kan het maar aan 2 dingen liggen lijkt mij:

1) Je vind het een schijtspel en je bent er op uitgekeken.

2) Je hebt te weinig tijd ervoor

of

3) Je hersenen zijn simpelweg niet volgroeid.

(nogmaals, Watch Dogs en skills _O- 8)7)

[ Voor 48% gewijzigd door ASNNetworks op 08-08-2014 18:28 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:41
Adlermann schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 17:54:
[...]

Dude, je hebt geen skills en ervaring nodig in Watch_Dogs. je moet even doorhebben hoe die brakke besturing werkt, maar verder is het simpe. en de politie-achtervolgingen zijn belachelijke simpel in watch-dogs omdat die brak geimplementeerd zijn. Naar water rijden, in een boot springen en profit.
Dat is lame en niets aan. Probeer het eens op een normale manier. Als je alleen die boot hebt gebruikt, kun je ze nog maar amper kwijtraken denk ik.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Martinspire schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 18:28:
[...]

Dat is lame en niets aan. Probeer het eens op een normale manier. Als je alleen die boot hebt gebruikt, kun je ze nog maar amper kwijtraken denk ik.
Ik heb de game uitgespeeld via de hoogste moeilijkheidsgraad en free aim. Ik raakte de politie vaak gewoon kwijt, heb nog nooit gebruik gemaakt van een boot escape. Er is echt letterlijk niks moeilijks aan, zelfs op alle hoogste moeilijkheidsgraad/free aim. Het is gewoon allemaal mini-event als je het globaal bekijkt. Op het juiste moment 'hacken', politieauto's worden gestopt door het verkeer, stoplichter, garages etc. Zo snel mogelijk uit het zoekveld wanneer je ze kwijt bent en via steegjes verstoppen.

Ik moet wel zeggen dat de achtervolgingen leuk waren om te spelen. Het voelde echt als een kloppenjacht aan (mede omdat je niet kan schieten vanuit de auto). Helaas hebben de repetitieve missie en wereld de game voor mij verpest. Alles is heel erg fake merk je gewoon op een gegeven moment, niks leeft. Het zijn gewoon voetgangers, met een willekeurige profiel erop geplakt, willekeurige dialogen eroverheen en dan nog soms willekeurige telefoongesprekken. Het is allemaal zo random en totaal niet levend als je het eenmaal door hebt. Had de Gold Edition met de Season Pass. De extra missies zijn pas geleden online gekomen en zijn gewoon weer exact dezelfde missies als de side missies en het verhaal.

(Ik heb het voorlopig wel even gehad met Ubisoft persoonlijk.... Assassins Creed ben ik nu echt meer dan zat geworden dus de nieuwe haal ik niet. Heel misschien Far Cry 4 (in ieder geval NIET de Gold Edition, dat heb ik inmiddels geleerd), maar voor de rest wacht ik wel even op The Division voor Ubisoft.)

[ Voor 38% gewijzigd door ASNNetworks op 08-08-2014 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Martinspire schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 18:28:
[...]

Ik hebh et ook gewoon normaal gedaan hoor. Gewoon op tijd op het hackicoontje rammen en profit.

En dan snel wegrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
Volgens mij mankeert niks aan mijn hersenen...... _/-\o_

Ik word nu langzaam beter maar ben ik nog niet.

Een beetje vergelijken met Black Flag, aan het begin was ook moeilijk maar toch uitgespeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-06 11:53
Ik ben vorige week begonnen met Watch Dogs nadat ik de game van een Tweaker had overgenomen.
Op de PS3 en het speelt tot nu erg lekker. Ik zit nog in hoofdstuk 2 en ben nog op zoek naar "m'n" zus.
Jacks is weg gelopen, dat wordt de volgende missie.
Tussendoor probeer ik ook ctOS torens vrij te spelen. Dit is altijd wel leuk en soms ff goed zoeken :+.

Online heb ik tot nu toe nog niet veel gedaan, af en toe dat ik een melding krijg dat ik gehackt wordt. Maar meer nog niet. Eerst de SP doorspelen. Maar Watch Dogs bevalt me zeer goed, alleen de voertuigen besturing valt wat tegen.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Het duurde even, maar ubisoft heeft dé langverwachte patch vrijgegeven. (PS4)
Zag ik zojuist toen ik m'n PS4 aandrukte en Watch Dogs ge-update is.

ik was Watch Dogs al weer vergeten, maar ga het misschien nu weer even oppakken.
Ze hebben het wel heel erg lang laten duren, maar dit zijn toch wel de meest gevraagde features/oplossingen;
- vrienden hacken is nu mogelijk.
- voltooide missies opnieuw spelen.
- niveau van drinking games is aangepast(!) - platinium here I come?! ;)
- spelers op consoles kunnen ctOS contracten voltooien als de mobiele speler de verbinding verbreekt.
- bug fixes

Ze luisteren dus wel naar de community, maar dit had echt veel eerder gemoeten. Het merendeel zal de game al lang hebben uitgespeeld en daarna ook niet zo snel meer aanraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21-02 19:55
Inderdaad! Zag de download lopen, vroeg me al af wat het was, maar goed dat ze dit hebben aangepakt. Wellicht dat ik 'm nu ook weer ga oppakken... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
dutchgio schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:17:

Het is grondig aangepast zelfs. Ik zat vast op level 5 in Pawnee, de rest had ik al. Vanmorgen even opnieuw geprobeerd en heb de laatste 5 op één na allemaal in één keer gehaald. Enkel level 8 speelde ik 2 keer.

Het is dus echt veel makkelijker geworden en de moeilijkheidsgraad sluit nu beter aan bij de rest van de game.
.
Edit: nog wat meer info via TrueTrophies.

- DRINKING GAMES – The Drinking Games were re-tuned based on community feedback. – (ALL PLATFORMS)

- Increase round fail time by 20%. More time for player to finish.
- Increase button cycling time by 50%. More time between button switch.
- Increase player reticle radius by 25% in collect button mode. Allow easier button press succeeded on bad latency tv.
- Increase player reticle last frame velocity impact on this frame position (inertia friction) by 70%. The player reticle slow down faster when no input from player -> easier to stay on the spot targeted & More precise player control.
- Increase player input factor by 50%. More precise and more reactive player control.
- Reduce max force applied randomly to player reticle from 0.35 to 0.29. Less strong random impulse for drunk effect.
- Reduce moving target speed by 15%. Easier for player to time his button press on a target.

[ Voor 48% gewijzigd door Aegir81 op 23-08-2014 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
Ik zal wel te oud zijn... ik vind hem nog steeds veel te lastig... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vizar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-02 21:24
Heb een vraag, heb watchdogs nu al een tijd op ps3, enkel vindt ik het autorijden zo irritant, zodra ik gas geef en ga sturen begint het hele scherm bovenin van mijn tv te flippen krijg hier artifacts en dergelijke.. kan dat komen door de grote van de tv ofzo ? heb een 53 inch phillips cinema tv namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03:09

muhda

Time & Space traveler

dutchgio schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 12:17:
Het duurde even, maar ubisoft heeft dé langverwachte patch vrijgegeven. (PS4)
Zag ik zojuist toen ik m'n PS4 aandrukte en Watch Dogs ge-update is.

ik was Watch Dogs al weer vergeten, maar ga het misschien nu weer even oppakken.
Ze hebben het wel heel erg lang laten duren, maar dit zijn toch wel de meest gevraagde features/oplossingen;
- vrienden hacken is nu mogelijk.
- voltooide missies opnieuw spelen.
- spelers op consoles kunnen ctOS contracten voltooien als de mobiele speler de verbinding verbreekt.
- bug fixes
He he, eindelijk voltooide missies opnieuw kunnen uitspelen. Na het uitspelen heb ik WD, niet meer aangeraakt. De side-missies doen het niet voor me. Het verhaal en de gameplay vond ik wel oké.

spoiler: Over een personnage, bekijk alleen na WD uitgespeeld te hebben
Ik vond het verhaal ook een raar wending nemen na Clara's "dood" ook al is er onduidelijkheid hier over. Dat ze gewoon in deel 2 zit omdat ze, misschien in haar schouder is geraakt.

Edit:
Net even gekeken, Voltooide missies opnieuw spelen lukt / kan nog steeds niet. Je kan alleen de Side-missies resetten.

[ Voor 5% gewijzigd door muhda op 24-08-2014 03:57 . Reden: Info over voltooide missies. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Het zou wel moeten kunnen, via het menu dacht ik..

De drinking games zijn nog steeds best lastig. Met name die in de stad level 10, moet je L en R in 2 kleine cirkels in het midden houden. Alleen zijn ze omgedraaid. Dus links R en rechts L. Nog behoorlijk lastig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
Controller ondersteboven houden. ;)

EDIT: Wacht, dat is voor als de controls ondersteboven zijn. My bad.

[ Voor 51% gewijzigd door Shinobi-vs-Gast op 24-08-2014 17:39 ]

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 617204

Hallo

Ik heb watch dogs voor de ps3 gekocht maar Elke keer als ik dood ga blijft het spel om wat voor een reden dan ook vast hangen in het laad scherm
Ik moet dan het spel afsluiten en opnieuw beginnen.

Heeft iemand hiervoor een verklaring?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 617204 op 27-08-2014 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Het duurde even, maar de platinium is dan eindelijk binnen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06-06 21:20
Heb het spel vandaag gekocht en al een klein uurtje gespeeld. Maar wat zeuren mensen hier over de besturing van de auto's zeg... Het is idd wat arcade maar voor de rest prima te rijden.

Voor de rest kan ik er nog niet heel veel over zeggen. Ga hopelijk voor de platinum trophie maar dat gaat nog wel even duren ;)

• arjanvds
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 03-06 12:16
Hallo wij hebben de season pass gekocht voor ps4 maar de extra missies ontbreken van tbone.

We zien alleen de andere contenten.
Maar inhoud van de season pass zoals missies en wapen en skins kunnen we niet terug vinden in het spel.

Iemand ook dit probleem ondervonden nar koop via de psn ?
Groetjes

• schumi2004
arjanvds schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 14:50:
Hallo wij hebben de season pass gekocht voor ps4 maar de extra missies ontbreken van tbone.

We zien alleen de andere contenten.
Maar inhoud van de season pass zoals missies en wapen en skins kunnen we niet terug vinden in het spel.

Iemand ook dit probleem ondervonden nar koop via de psn ?
Groetjes
Heb zoiets ook op de PS3.
Season pass, allerlei extra missies maar deze content installed krijgen lukt maar niet en vinden dus ook niet,
Of het is een bug of ze komen pas vrij na een bepaald level behaald te hebben.
Je kunt ze installeren wat je wilt maar ze blijven status uninstalled houden.

• arjanvds
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 03-06 12:16
schumi2004 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 15:05:
[...]

Heb zoiets ook op de PS3.
Season pass, allerlei extra missies maar deze content installed krijgen lukt maar niet en vinden dus ook niet,
Of het is een bug of ze komen pas vrij na een bepaald level behaald te hebben.
Je kunt ze installeren wat je wilt maar ze blijven status uninstalled houden.
Nou dat is niet zo mooi
Maar is dit een discussie waard op de PSN netwerk of bij Ubisoft ?
Of zijn er al mensen op PS4 die het al wel voor elkaar hebben ?
Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
chulin schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 19:38:
Volgens mij mankeert niks aan mijn hersenen...... _/-\o_

Ik word nu langzaam beter maar ben ik nog niet.

Een beetje vergelijken met Black Flag, aan het begin was ook moeilijk maar toch uitgespeld.
Ik ben zo goed als uitgespeld, alleen nog de k.t drinking game en heb ik mijn eerste platinum.
Ik zit vast op level 7....
Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-05 12:05

Niku

Alagaesii

Watch_Dogs voor de PS3 aangeschaft, probeer ik 'm vandaag te spelen: vastlopers tot en met. De game is nu al 4 keer in een halfuur gecrasht, wat een grap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-06 23:52

Ktenolix

Pijlsnel

Ik zit nog erg te twijfelen of ik Watch_Dogs moet gaan halen. In den beginne was ik erg enthousiast over de game, maar toen deze eenmaal was uitgekomen zakte het enthousiasme weg (overigens kwam dat mede doordat ik nog niet in het bezit was van een PS4). Nu ben ik nog druk of TLoU platinum te krijgen, daarna ga ik hoogstwaarschijnlijk met GTA V beginnen.. Misschien maar wachten totdat ik Watch_Dogs ergens voor een prikkie kan krijgen. :)

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Ktenolix schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 07:21:
Ik zit nog erg te twijfelen of ik Watch_Dogs moet gaan halen. In den beginne was ik erg enthousiast over de game, maar toen deze eenmaal was uitgekomen zakte het enthousiasme weg (overigens kwam dat mede doordat ik nog niet in het bezit was van een PS4). Nu ben ik nog druk of TLoU platinum te krijgen, daarna ga ik hoogstwaarschijnlijk met GTA V beginnen.. Misschien maar wachten totdat ik Watch_Dogs ergens voor een prikkie kan krijgen. :)
Als je het ergens goedkoop kan krijgen, dan is watch_dogs wel te doen hoor. Prima vermaak voor een weke of twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100197

Had m bij de Bart Smit voor 28 euro PS3 1 maandje geleden. Erg vermakelijke game vwb het hacken van anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurriaan10
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23-03 13:40
kan je in watch dogs op de ps4 vanuit je auto schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
Nee, omdat je personage te druk bezig is om met zijn mobiel allerlei objecten te hacken.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Wat een stilte, sinds gister het spel. En vind hem 100% meevallen. Had een stuk slechter verwacht na alle horror verhalen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15:49
lanerios schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 14:59:
Wat een stilte, sinds gister het spel. En vind hem 100% meevallen. Had een stuk slechter verwacht na alle horror verhalen.
Dat komt nog nadat je hetzelfde over en over doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
rwbk schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 18:02:
[...]

Dat komt nog nadat je hetzelfde over en over doet.
Haha bij mij was het al na de 1e missie, maar puur een grafische kwestie. Pop-in all ovet the place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
lanerios schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 14:59:
Ik vond het een prima spel, niet heel geweldig, maar prima voor de duur van de main story line hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153905

Ik heb Watch Dogs voor de Xbox 360 geprobeerd met de release , dus 1 jaar geleden .
Maar vond de graphics toch aan de slechte kant en vergelijkte de game met GTA V op de Xbox 360 en heb deze game dus niet verder gespeeld dan 2 uurtjes .
Nu ik een Playstation 4 heb gekocht met GTA 5 ( die ik later nog eens wil gaan spelen ) was ik toch weer nieuwsgierig naar Watch Dogs PS4 .
Als ik klaar ben met de game / The Last of Us remastered / dan begin ik aan Watch Dogs PS4 en laat dan mijn mening weten .
Maar ik had vorig jaar te hoge verwachtingen voor Watch Dogs en ging hem vergelijken met GTA 5 .
Maar ik heb er nu een andere gedachte bij het spelen van deze game en ook dat auto rijden meer arcade is moet ik er maar aan wennen en zal ik hierover ook op terugkomen .
Ben toch wel weer benieuwd naar de graphics .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
De graphics op de PS4 zijn ook redelijk bagger hoor. Het stikt van de pop-in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153905

Ik heb 2 uurtjes Watch Dogs gespeeld op mijn PS4 en het verschil met de PS3 is zeer en zeker groot te noemen naar mijn mening .
Voor mij is het een enorme stap vooruit en de PS4 is gewoon een must have voor gamers en vind Watch Dogs er zeker mooi op uitzien .
Alleen het autorijden is arcade achtig en moet ikzelf nog aan wennen , want je bots al snel tegen ander auto's omdat je de auto niet goed onder controle hebt en hopelijk is dat met een tijdje spelen een kwestie van wennen .
Maar tot nu toe ben ik dik tevreden .
Maar er zijn altijd wel mensen die zeuren over de grafische kwaliteit van Watch Dogs PS4 , het ziet er gewoon fantastisch uit .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Had zaterdag met me zwager weer eens Watch Dogs gespeeld. Toch is het spel wel mooi. Al vindt ik toch het camera werk niet echt leuk, ik hou meer van de actie opzoeken.

Gelukkig kan dat ook wel in Watch Dogs, maar heeft me toch weer zin gemaakt om het vaker te gaan spelen :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
watch it, niet zeggen dat het spel leuk is. Je mag alleen klagen hier is me opgevallen :-( Heb zelf ook nog wel plezier met het spel. Lekker simpel vermaak.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Ik vond het ook een prima spel! Heb wel alleen het verhaal gespeeld, en toen was ik er ook wel echt klaar mee. Geen zin om nog multiplayer en side missions te doen. Maar best een prima verhaal met leuke missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
corset schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:52:
watch it, niet zeggen dat het spel leuk is. Je mag alleen klagen hier is me opgevallen :-( Heb zelf ook nog wel plezier met het spel. Lekker simpel vermaak.
Heb je ook de DLCs gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:39
Hallo zou iemand me kunnen helpen om de 'traced' trophy te krijgen op PS4? Deze trofee houd in dat ik 5x succesvol online ongezien gevolgd moet worden door iemand anders en kan ook tussen vrienden behaald worden, alleen geen van mijn vrienden heeft watch dogs op ps4. Ik heb voor de rest alle trofeeën, alleen deze moet ik nog voor de platina trofee.

Mijn PSN ID vind je onderin deze post.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste

Let op:

Voor discussie over de PC versie van Watch Dogs kun je hier terecht

- Geen PC vs console discussie wat betreft je persoonlijke voorkeur.
- Zet echte story line spoilers tussen [spoiler] tags.
- Geen discussie over de torrent versies
- Vragen/verhalen over aankoop zijn ook niet gewenst
- Géén slowchat!

Companion App:
Android
iPhone/iPad