[ Voor 194% gewijzigd door HA5H op 15-12-2017 18:40 ]
[ Voor 194% gewijzigd door HA5H op 15-12-2017 18:40 ]
Ik vind het op dit moment een belediging voor deze game om de vergelijking met de GTA's tot nu toe te maken. Dit is echt van een compleet ander niveau. De steden in GTA lijken wel van Lego, vergeleken met dit. Ik ben dan ook zeer benieuwd hoe GTA V eruit gaat zien.Haakontje schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 11:41:
Naar mijn idee, wordt dit naast GTA 5 een van de grootste titels van 2013!
Qua graphics ziet dit spel er top uit, ook de AI van de NPC's lijkt dik in orde (denk aan de voetganger die meteen te hulp schoot er zich een kettingbotsing voordeed) en de stad doet net als de GTA-steden mij erg levend voor.
Sowieso zet ik deze game dus al op mijn verlanglijstje! - Enige waar ik wel benieuwd naar ben, is of deze game ook een free-roam gedeelte zal bevatten, als dat zo is dan denk ik helemaal dat deze game zich kan meten met GTA 5!
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Ik hoop idd dat dat niet teveel gescript was. Als je bv bij elk kruispunt waar je met de stoplichten knoeit dezelfde botsing krijgt, kun je inderdaad makkelijk dat soort animaties implementeren. Als het echter live berekend wordt, lijkt me dat al een stuk lastiger.Haakontje schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 11:41:
Qua graphics ziet dit spel er top uit, ook de AI van de NPC's lijkt dik in orde (denk aan de voetganger die meteen te hulp schoot er zich een kettingbotsing voordeed)
Ja.. tot nu toe lijkt het nog lego ja.. Ik vergelijk het toch ook met GTA 5.. Je moet goed lezen.bram1984 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 11:51:
[...]
Ik vind het op dit moment een belediging voor deze game om de vergelijking met de GTA's tot nu toe te maken. Dit is echt van een compleet ander niveau. De steden in GTA lijken wel van Lego, vergeleken met dit. Ik ben dan ook zeer benieuwd hoe GTA V eruit gaat zien.
Misschien moet jij goed lezen. Ik heb het over de GTA's tot nu toe. Daarnaast hebben we nog geen reet van GTA V gezien, behalve een flauwe trailer waar we niet echt hoogte van krjigen. Daarnaast zeg je letterlijk "en de stad doet net als de GTA-steden mij erg levend voor". Je vergelijkt het dus wel degelijk met de oude GTA's, of heb je GTA V al gespeeld? In dat geval neem ik mijn woorden terug.Haakontje schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 14:34:
[...]
Ja.. tot nu toe lijkt het nog lego ja.. Ik vergelijk het toch ook met GTA 5.. Je moet goed lezen.
[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 08-06-2012 17:18 ]
Je hebt me nog steeds verkeerd begrepen, maar dat maakt niks uitbram1984 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 17:16:
[...]
Misschien moet jij goed lezen. Ik heb het over de GTA's tot nu toe. Daarnaast hebben we nog geen reet van GTA V gezien, behalve een flauwe trailer waar we niet echt hoogte van krjigen. Daarnaast zeg je letterlijk "en de stad doet net als de GTA-steden mij erg levend voor". Je vergelijkt het dus wel degelijk met de oude GTA's, of heb je GTA V al gespeeld? In dat geval neem ik mijn woorden terug.
Wat ik alleen maar wil zeggen is dat ik mezelf eerder afvraag (als dit inderdaad free-roam is), is of GTA zich hiermee kan meten, in plaats van andersom.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Bedoelde ook meer: wat als hij te vroeg of te laat de stoplichten hackt. Maar dat antwoord heb ik inmiddels zelf al uitgevonden; op 6:40 van de gameplay video zie je dat hij bij het hacken ook de auto's 'laat verschijnen' die de auto van het target rammen. Daarvoor was de weg leeg; je ziet de koplampen van de auto's nog net 'pop-uppen' als je goed kijkt.lanerios schreef op maandag 11 juni 2012 @ 10:11:
Voor mij echt de verrassing van de E3, en deze komt zeker in huis.
@Rivandu, van wat ik heb begrepen is dat er allemaal manieren zijn om dit soort issues aan te pakken. Hij had ook de target kunnen opwachten op de parkeerplaats, auto opblazen etc. Je hebt genoeg andere opties.
Huh? GTA 5 in 2013? Jij weet iets wat de rest van de wereld nog niet weet?Haakontje schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 11:41:
Cons:::BB4E
[ Voor 14% gewijzigd door HA5H op 20-02-2013 16:24 ]
Heb net deze officiële Open World-gameplay video toegevoegd aan de beginpost.. damn, het begint met de dagen er beter uit te zien!!
[ Voor 3% gewijzigd door shoombak op 21-02-2013 11:59 ]
[ Voor 25% gewijzigd door bram1984 op 21-02-2013 12:23 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Steam/XBL: Avioto
[ Voor 16% gewijzigd door HA5H op 22-02-2013 16:34 ]
kingfriko
Moet je trouwens is op die gast letten die op 02:06 rechts het beeld in komt lopen, met die muts op. Hij moet niezen, dat is toch gewoon geniaal, of niet dan.
[ Voor 39% gewijzigd door bram1984 op 25-02-2013 16:00 ]
[ Voor 82% gewijzigd door Nfear op 03-05-2013 08:08 ]
[ Voor 121% gewijzigd door Nfear op 03-05-2013 08:09 ]
Ligt aan de kracht van je PC. Is je PC "next-gen" waardig genoeg, dan heb je next-gen graphics en AI.NoFearz schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 18:35:
Is er al meer duidelijkheid met de verschillen tussen de PS4 en PC versie van het spel?
PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita
[ Voor 48% gewijzigd door Flex0r op 10-05-2013 15:45 ]
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
[ Voor 72% gewijzigd door bram1984 op 13-05-2013 15:49 ]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Als je het er next-gen uit vind zien is het hoe dan ook mooier dan GTA V, ik bedoel, dat ziet er behoorlijk beschamend uit voor een spel wat eind 2013 moet gaan uitkomen.bram1984 schreef op zondag 12 mei 2013 @ 17:03:
Ik vermoed PC met een Xbox controller.
edit: Ik vind hert er overigens wel degelijk next-gen uitzien. De manier waarop je character beweegt alleen al. En die achtergrond op 2:46. Wat ik tot nu toe gezien hebt, ziet er beter uit dan GTA V.
[ Voor 28% gewijzigd door swoutr op 13-05-2013 15:42 ]
[ Voor 20% gewijzigd door swoutr op 13-05-2013 16:03 ]
[ Voor 28% gewijzigd door swoutr op 13-05-2013 16:43 ]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Het zal de compressie van de video wel zijn dan, vond sommige dingen er nogal low-res en matig uitzien. Het E3 2012 filmpje bijvoorbeeld vond ik er een stuk fraaier uitzien.Donnie schreef op maandag 13 mei 2013 @ 17:16:
Bevestigd is dat deze beelden allemaal gemaakt zijn op een pc met een xbox controller.
Off: Beweegt* / interpreteert* (smurfenregel, erg handigswoutr schreef op maandag 13 mei 2013 @ 16:19:
@bram1984 Motion blur ja? Wie zegt dat de heli niet stil hangt? Het is maar net wat je interpreteerd, ooh kijk Motion blur, dus een heli die snel voorwaarts beweegd, en daarom is alles wazig. Lekker makkelijk toch, zoals ik al zeg, trucjes, motion blur kan er inderdaad ingegooid worden om het gevoel van beweging te benadrukken, maar geloof me, Rockstar weet deze techniek ook echt wel zo te gebruiken om models/textures die onscherp zijn te verbloemen. Neem als voorbeeld de motion blur bij het autorijden in GTA IV lekker overdreven, zeker als je met de snelste motor of auto door de stad heen raast, Vet voor het snelheids gevoel, maar ook zeker om de popup van textures en models te verbloemen. Maargoed je hoort mij ook niet zeggen dat de game niet mooi is hoor, zeer zeker wel
.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Over het algeheel ziet GTA V er minder uit, maar goed vind je het gek, het komt voor de xbox360 en ps3, en die zaten met GTA IV al tegen het punt dat je fps drops bij t leven had als je snel omdraaide of teveel crap in je scherm had.bram1984 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 17:22:
[...]
Off: Beweegt* / interpreteert* (smurfenregel, erg handig)
Haha, dat zie je toch zelf ook wel, of niet soms? Als dit geen motion blur is, dan houd ik mijn hart vast. En ja, als je in het echt een heli filmt die zich snel voortbeweegt, ziet de achtergrond er ook zo uit.
Anoniem: 329694
Ik heb begrepen dat watchdogs ontwikkeld wordt voor de next-gen consoles en de PC, om vervolgens deze engiszins te downtunen, zodat het ook op de PS3 en de Xbox360 speelbaar zou zijn.bram1984 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:59:
Daarom hoop ik ook alsnog dat ze achter de schermen allang met een opgepoetste next gen versie bezig zijn. Ik ben vooralsnog alleen van plan om The Last Of Us nog voor de huidige generatie te halen.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik reageerde op de persoon boven me, en doel op GTA V. Ik weet dat WD ook op de next-gens uitkomt.Jackal131 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:28:
[...]
Ik heb begrepen dat watchdogs ontwikkeld wordt voor de next-gen consoles en de PC, om vervolgens deze engiszins te downtunen, zodat het ook op de PS3 en de Xbox360 speelbaar zou zijn.
De beleving op next-gen en de PC's zullen anders zijn dan op de oude consoles.
bram1984 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:45:
[...]
Ik reageerde op de persoon boven me, en doel op GTA V. Ik weet dat WD ook op de next-gens uitkomt.
Anoniem: 153905
[ Voor 14% gewijzigd door swoutr op 19-05-2013 22:18 ]
Wat bedoel je daar precies mee? In welk opzicht denk je dat de stad van WD niet leeft en niet dynamisch is? Denk je dat je op een bepaalde weg iedere keer dezelfde auto's tegenkomt ofzo?swoutr schreef op zondag 19 mei 2013 @ 22:16:
Weetje wat het is bij deze game, ondanks dat het zeer zeker een vette game gaat worden, voelt het allemaal zo statisch en scripted aan, van wat ik tot nu toe heb gezien. De stad is heel levendig, maar wel op een gescripte manier, je zult snel alles herkennen. Ik herken het ook heel erg terug in Assassins creed, die game is erg vet, en het leeft ook wel degelijk, maar je ziet eigenlijk alleen maar overal hetzelfde, keer op keer.
Deze game slaat de eerste paar uur in als een bom, maar gaat bij lange na niet de replay'abbility van GTA V overtreffen. Ik blijf het maar vergelijken met GTA. Maar wat rockstar zooo goed doet is een stad neerzetten die echt leeft, en daadwerkelijk dynamisch is, die telkens anders is bij elke speelbeurt. Ik ben bang dat deze game dat niet waar gaat maken.
De game wil ook laten zien dat je alles in een ruimte kan gebruiken, maar er zullen maar echt 2 of maximaal 3 opties zijn die echt de max uit een missie halen, en ik denk dat die verschillende manieren heel snel in herhaling gaan vallen. Ook dat is een kwaaltje van AC.
[ Voor 11% gewijzigd door swoutr op 19-05-2013 23:39 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Tja dit is natuurlijk allemaal pure speculatie. Niemand weet nog hoe dit zal werken, behalve de devs. Als ik Martin van Gamekings moet geloven, is de wereld wel degelijk dynamisch en reageert iedere NPC anders. Dat is hem op de perstrip door Ubisoft verteld.swoutr schreef op zondag 19 mei 2013 @ 23:32:
Nee dat niet perse, maar bijvoorbeeld gedrag van npc's wat gewoonweg scripted is, het is allemaal leuk voor even, maar het valt allemaal zo snel in herhaling, en dan is het trucje er wel vanaf.
In de laatste demo van 5 minuten zie je (als voorbeeld) ook dat de speler met camera's op npc's inzoomt, die er vervolgens op reageren door een steen naar de camera te gooien, ja echt impressive, de eerste keer. Maar het voegt voor de rest zo weinig toe. Het gaat allemaal zo snel vervelen...Been there done that, maar dan net ff anders.
In theorie is het allemaal super vet, maar in de praktijk gaat het gewoon snel vervelen. Het is namelijk allemaal gescript. Wat dat betreft heeft Rockstar ook een echte troef in handen met de euphoria engine, waarbij alles dynamisch is, waarbij npc's reageren als "echte" mensen. Natuurlijk nog kinderlijk eenvoudig en simpel, maar het is een begin.
Als metafoor neem ik maar even een ontzettend lekker, maar oppervlakkig wijf (Watch dogs) In tegenstelling tot een heel doorsnee meisje met enorm veel inhoud (GTA V)Heel zwart wit maargoed haha...
Klopt is ook pure speculatie, maar het is niet nergens op gebaseerd, kijk naar alle voorgaande games van ubisoft, ze beloven een boel, en komen het ook zeer zeker grotendeels na, alleen heb ik altijd het gevoel alsof ik over de kleine lettertjes heen gelezen heb. En wat ik zeg over GTA V is gewoon puur vertrouwenbram1984 schreef op maandag 20 mei 2013 @ 21:38:
[...]
Tja dit is natuurlijk allemaal pure speculatie. Niemand weet nog hoe dit zal werken, behalve de devs. Als ik Martin van Gamekings moet geloven, is de wereld wel degelijk dynamisch en reageert iedere NPC anders. Dat is hem op de perstrip door Ubisoft verteld.
Die steen naar die camera: wie zegt dat dit niet een missie is? En zo niet: wie zegt dat dit iedere keer gebeurt, of dat juist die gasten precies bij die camera staan?
Tot nu toe heb ik een stuk meer van WD gezien dan van GTA, dus het is nogal vreemd dat je nu al zegt dat GTA meer inhoud heeft en WD oppervlakkig is. De stad schijnt bijvoorbeeld ook vol met zijmissies te zitten, en daarnaast zegt de dev dat nagenoeg alle gebouwen te betreden zijn. Hoe bedoel je geen inhoud?
Dus er zijn meer tweakers die de overeenkomsten zienKoos2009 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 12:06:
Het lijkt er mij op dat dit spel "enigszins" gebaseerd is op "Person of interest".
[ Voor 3% gewijzigd door RazorBlade72nd op 12-06-2013 04:18 ]
| MCTS:Exchange 2007/2010 | MCTS: SQL 2005 | MCSE:2003 | MCITP: EA | VCP 3/4/5 | CCNA |
Op de PS4 heb je exclusieve DLC. En wellicht zijn we straks iets vrijer in het aanpassen van de controls? Dit zijn nu juist games die ik lekker met een gamepad wil spelen. Daarnaast kun je verschillende layouts selecteren, dus ik zie het probleem niet helemaal.Metalkai schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:50:
Ik zit erg te twijfelen of ik dit spel voor de PC of PS4 moet kopen. Voor de PS4 is het natuurlijk een mooie launch title, maar aangezien ik een collector ben en de DedSec edition wil, is de PC version €20 goedkoper.
Ook heb je bij de PC meer control mogelijkheden omdat je de controls gewoon zelf aan kunt passen.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
| MCTS:Exchange 2007/2010 | MCTS: SQL 2005 | MCSE:2003 | MCITP: EA | VCP 3/4/5 | CCNA |
Maar is het niet zo dat je gewoon offline/singleplayer het verhaal speelt, maar wanneer een vriend je helpt of samen in jouw wereld wilt spelen (via zijn console of via de Companion-app op de tablet) dat er dan gewoon op jouw of op je vriend z'n console dan een soort van server wordt opgezet waardoor je meteen in zijn of haar wereld gespawned word maar er verder niks aan de wereld verandert?RazorBlade72nd schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 14:19:
Nee, ik denk het niet. Er zijn allerlei verschillende preorder packs waar je uit kan kiezen. Iedere preorder pack heeft een aantal bonussen. Klaarblijkelijke krijg je bij deze pack een aantal multiplayer skins en noemen ze het daarom een multiplayer pack. Uiteraard kan ik het mis hebben maar ze hebben bij de E3 net een beetje uitgelegd hoe de multiplayer werkt en dat het een geïntegreerd onderdeel is van de game en dus kan ik me niet voorstellen dat multiplayer niet in de standaard versie zit en dat je een speciale versie nodig hebt om online te kunnen spelen.
Van wat ik begrepen heb, loopt SP en MP door elkaar heen. Je speelt SP, maar anderen kunnen jou wereld joinen. Dit hoef je niet te merken, maar een willekeurige vreemdeling kan jou hacken en virussen achterlaten in jou wereld.Haakontje schreef op zondag 16 juni 2013 @ 13:54:
[...]
Maar is het niet zo dat je gewoon offline/singleplayer het verhaal speelt, maar wanneer een vriend je helpt of samen in jouw wereld wilt spelen (via zijn console of via de Companion-app op de tablet) dat er dan gewoon op jouw of op je vriend z'n console dan een soort van server wordt opgezet waardoor je meteen in zijn of haar wereld gespawned word maar er verder niks aan de wereld verandert?
[ Voor 21% gewijzigd door RazorBlade72nd op 17-06-2013 15:18 ]
[ Voor 20% gewijzigd door Kw4kje op 20-06-2013 22:22 ]
Geblokkeerd door YouTube op verzoek van Ubisoft. Het lijkt er dus wel op dat het écht was, en als ik de video zie, is het dat ook.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq