Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Tof, maar hoe zit dat precies, je kunt hem killen, maar ook als je hem laat gaan krijg je punten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Kw4kje schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 10:36:
Tof, maar hoe zit dat precies, je kunt hem killen, maar ook als je hem laat gaan krijg je punten ?
Mwah, ik zie in ieder geval dat wanneer je de hacker afschrikt ditzelfde gebeurt, maar wat er hierna gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-09 15:05
Meer info over de companion app en stealth op de Ubi blog..

http://blog.ubi.com/watch...on-companion-app-e3-2013/

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
De website WeAreData (Teasersite voor Watch_Dogs) is online gegaan, dit is een website waarbij je 'realtime' informatie over steden kunt inzien + extra layers voor social media:

http://www.reddit.com/r/w...1h5zc6/wearedata_is_live/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Watch Dogs lijkt trouwens sowieso een franchise te worden, aangezien Ubisoft recentelijk nog heeft gezegd dat ze geen game maken als ze er geen franchise van kunnen maken.

Oftewel: deel 1 wordt (hopelijk) het 'baanbrekende' deel, deel 2 wordt de beste uit de serie en deel 3 wordt door iedereen gezien als de slechtste :9

http://www.vg247.com/2013...ranchise-it-says-ubisoft/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Uniciteit schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 02:02:
Watch Dogs lijkt trouwens sowieso een franchise te worden, aangezien Ubisoft recentelijk nog heeft gezegd dat ze geen game maken als ze er geen franchise van kunnen maken.

Oftewel: deel 1 wordt (hopelijk) het 'baanbrekende' deel, deel 2 wordt de beste uit de serie en deel 3 wordt door iedereen gezien als de slechtste :9

http://www.vg247.com/2013...ranchise-it-says-ubisoft/
Laten we hopen dat 't wat wordt :9 , deze game is naast GTA V en The Division een van de ziekste en mooiste games ''till date' dus laten we hopen dat dit net zo'n vette franchise wordt zoals de Assassins Creed-franchise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
De PC versie van Watch_Dogs krijgt overigens dus blijkbaar ook de extra content die ook voor de PS4 gepland staat (pardon me als dit al bekend was, ik wist het nog niet). De content bestaat uit 3 extra single player missies waar je in totaal een uur mee bezig zal zijn (uiteraard afhankelijk van je speelstijl).

Ik heb verder weinig met SE's, maar ze zien er wel fraai uit. :)

http://www.pu.nl/artikele...s-editions-op-een-rijtje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunderlight
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 13:08

thunderlight

Tja...

heb hem gisteren ook maar eens in de pre-order gezet te weten de Uplay Exclusive Edition
de extra content is altijd leuk mee genomen al verwacht ik van de vele vrijheid die je hebt in de game dat je het niet zo heel snel nodig zal hebben.

weet wel dat ik naast de "basic" story line toch ook zoveel mogelijk wil zien van de game en alles wat te hacken valt wil gaan hacken

> There is no Real Life, It's just Away From Keyboard! <

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Zeer interessante presconf. vanaf Comic-con: YouTube: Watch_Dogs at San Diego Comic-Con: "Does Privacy Exist?"

Je gaat meteen nadenken over je eigen digital footprint, scary shit...

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Wow.. kijk eens aan hoe anders de graphics en de animaties er ineens uitzien (niet-vloeiend ofzo)?

Hebben we het hier over de current-gen versie of de Nintendo DS-versie.. wat is dit?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Oeh, Aisha Tyler zit er in! Nice!
Maar ehm.. Da’s geen DS versie, dat kan ik je wel vertellen ;). (Al ziet het er inderdaad anders uit, maar ik heb al lang geen video meer gezien)

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik zag hem ook al voorbij komen ja en op Neogaf is bevestigd dat het om een vroege build ging die zo niet gereleased had mogen worden. De current gen. uitvoering ziet er nog beter uit als dit volgens de creative director van Watch_Dogs.
Wel apart dat ze die versie promoten maar goed.

[ Voor 30% gewijzigd door kazuka op 31-07-2013 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
kazuka schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 14:26:
Ik zag hem ook al voorbij komen ja en op Neogaf is bevestigd dat het om een vroege build ging die zo niet gereleased had mogen worden. De current gen. uitvoering ziet er nog beter uit als dit volgens de creative director van Watch_Dogs.
Wel apart dat ze die versie promoten maar goed.
Waarom hebben ze dan alsnog deze versie gereleased? Dan is er ergens op de marketing-afdeling iets goed fout gegaan, want als je een game al die tijd gaat promoten met mooie graphics en dan ineens met deze troep aankomt, dan zal je dat niet in dank af worden genomen door de consument.

Edit: Desbetreffende topic waar bovenstaande bewering wordt bevestigd op Neogaf - http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=639303

[ Voor 9% gewijzigd door ProfoundValue op 31-07-2013 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Nieuwe trailer (dit keer wel de next gen versie, zo te zien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:32
Al die trailers worden gewoon vrijgegeven voor de hype, en iedereen doet er aan mee. Dan kan ubisoft dalijk laten zien dat de next gen versie er TE SICK uit ziet, en de current gen ook erg goed in vergelijking met dit filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
E3 net geweest dus ze zullen wel gedacht hebben......

:+

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Is het Watch_Dogs of Watch Dogs?

De game ziet er erg nice uit, al vraag ik me wel al hoe gevarieerd de gameplay zal zijn, dus ik zal eerst de reviews afwachten.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze game ga ik ook halen voor mijn Xbox One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 10:57

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

witeken schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 10:47:
Is het Watch_Dogs of Watch Dogs?

De game ziet er erg nice uit, al vraag ik me wel al hoe gevarieerd de gameplay zal zijn, dus ik zal eerst de reviews afwachten.
Ze adverteren het zelf als Watch_Dogs.. is opzich ook wel logisch natuurlijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 18:39
Nieuwe video

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

9 Min gameplay met diverse spel elementen.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=LdNfPioISAM]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ziet er goed uit.

Watvoor wapens kun je allemaal gebruiken in WD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Er zijn 7 wapens bekend (buiten zijn telefoon): http://watchdogs.wikia.com/wiki/Category:Weapons

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt , wapens zijn een must in dit spel.

En kun je ook voertuigen , boten of vliegtuigen besturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 18:47
Verwijderd schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 09:36:
[...]

Bedankt , wapens zijn een must in dit spel.

En kun je ook voertuigen , boten of vliegtuigen besturen?
Boten en auto's hebben we al gezien in de E3 trailers.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 09:39:
[...]

Boten en auto's hebben we al gezien in de E3 trailers.
Mooi , nu nog helicopters en vliegtuigen en het is het perfecte spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 18:47
Verwijderd schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 09:59:
[...]

Mythbusters heeft al bewezen dat je mobieltje aan hebben in een vliegtuig geen kwaad kan.
Maar dat gaat in dit spel misschien niet op ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 10:17:
[...]

Mythbusters heeft al bewezen dat je mobieltje aan hebben in een vliegtuig geen kwaad kan.
Maar dat gaat in dit spel misschien niet op ;)
Klopt , er gaat flink mobiel gehacked worden in dit spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Verwijderd schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 09:59:
[...]
Het is geen GTA hè... ;)

Edit:
Zojuist gelezen dat het niet mogelijk gaat zijn om te vliegen in Watch Dogs.

[ Voor 18% gewijzigd door Jackal131 op 14-08-2013 11:53 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackal131 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 10:27:
[...]

Het is geen GTA hè... ;)

Edit:
Zojuist gelezen dat het niet mogelijk gaat zijn om te vliegen in Watch Dogs.
Zeer goed nieuws dus , heb je een link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Hoezo zeer goed nieuws?

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 10:55:
[...]

Je zegt eerst dat je helikopters en vliegtuigen wilt, en nu bevestigd is dat deze niet komen, vind je dat zeer goed nieuws.. :?

Enfin, ik ben blij dat dit soort spul er niet in zit. Het zou afdoen aan de geloofwaardigheid en de serieuze ondertoon van de game. Laat dit soort voertuigen maar in GTA zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Verwijderd schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 10:55:
[...]
Inderdaad...hoezo zeer goed nieuws?

Zie het artikel op psx-sense. Hierin staat een quote van één van de ontwikkelaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL ik had het verkeerd gelezen en dacht dat er wel vliegtuigen te besturen waren.

Conclusie : teveel koffie en haastwerk is niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:04

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Dat filmpje is toch de eerste E3 trailer die er is vrijgegeven is het oudste van allemaal hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Hmm, ik ben echt benieuwd maar ik moet echt oppassen niet mee te gaan met de hype. Het heeft echt enorm veel weg van ACIII en deels ook met Far Cry 3. Typisch dat je weer nieuwe sectoren moet unlocken.

Ik hoop dat het allemaal wat vloeiender en natuurlijker aanvoelt en dat er wat minder obvious herhaling van zetten inzit als in ACIII. De setting is in ieder geval al erg tof en het is in ieder geval een innovatieve opzet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:15

flessuh

Set sail for fail!

finsdefis schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 16:07:
Hmm, ik ben echt benieuwd maar ik moet echt oppassen niet mee te gaan met de hype. Het heeft echt enorm veel weg van ACIII en deels ook met Far Cry 3. Typisch dat je weer nieuwe sectoren moet unlocken.

Ik hoop dat het allemaal wat vloeiender en natuurlijker aanvoelt en dat er wat minder obvious herhaling van zetten inzit als in ACIII. De setting is in ieder geval al erg tof en het is in ieder geval een innovatieve opzet!
Dat sectoren unlocken geeft wel een mooie snelheid aan het spelen. waarschijnlijk kan je net als met ACIII zelf wel beslissen wanneer je bepaalde delen unlockt, met uitzondering van een aantal waar je bepaalde skills/items voor moet hebben..

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Gameplay filmpjes zien er echt vet uit, Ga deze zeker halen bij de ps4, wanneer ik hem ook mag krijgen ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Ga deze zeker ook kopen maar vraag me af voor welk platform. Heb Xbox360 maar ook een redelijk moderne PC waar ik ook men Xbox controller kan op aansluiten. Is het eigenlijk een pure console port naar PC? Of wacht ik best gewoon eerst wat reviews af?

[ Voor 10% gewijzigd door Grompie op 21-08-2013 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Grompie schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 12:01:
Ga deze zeker ook kopen maar vraag me af voor welk platform. Heb Xbox360 maar ook een redelijk moderne PC waar ik ook men Xbox controller kan op aansluiten. Is het eigenlijk een pure console port naar PC? Of wacht ik best gewoon eerst wat reviews af?
Ik zou 'm sowieso niet op de current gens gaan spelen. Het verschil in graphics is echt veel te groot.

Off: wat is er trouwens gebeurd met "m'n" of "mijn"? Is "men" weer iets nieuws na "me"? :)

[ Voor 10% gewijzigd door bram1984 op 21-08-2013 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:21
bram1984 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 12:38:

Off: wat is er trouwens gebeurd met "m'n" of "mijn"? Is "men" weer iets nieuws na "me"? :)
Ken je de "is" in plaats van "eens" al? Mijn god, wat doen die mensen toch met onze fraaie taal?

Anyway, ik wil heel graag enthousiast zijn over dit spel maar ik ben stiekem bang dat het hetzelfde concept is als met film trailers. Het kleine beetje dat je te zien krijgt is letterlijk het enige interessant/leuke aan het product.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 16:29
Ik hoop dat de eerste "next gen's" wat PC benchmarks krijgen voor dat het spel gereleased word. Ben er benieuwd of Watch_Dogs meer van je pc vreet dan bij voorbeeld Crysis 3 ..

Het probleem met de eerste spellen van Ubisoft Montreal is dat het altijd zo repetetive als de neten is.
AC1, FC3, en ik verwacht dat Watch_Dogs hetzelfde probleem gaat hebben :(

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Zen!th schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:24:
Het probleem met de eerste spellen van Ubisoft Montreal is dat het altijd zo repetetive als de neten is.
AC1, FC3, en ik verwacht dat Watch_Dogs hetzelfde probleem gaat hebben :(
En daarom twijfel ik nu flink tussen meteen bij release aanschaffen of gewoon rustig afwachten tot ie in de budgetbak ligt. Het concept spreekt mij aan, net zoals dat het geval was toen AC1 voor het eerst uit kwam. Maar ik verwacht dat WD in essentie de gameplay van een AC-game heeft maar dan in de huidige tijd en het bekende verhaal erom heen. De punten waar je naar toe moet om meer controle te krijgen over ctOS doet mij meteen denken aan uitkijkpunten in willekeurige welke AC game. Of als je zeg maar gebieden moet vrij maken van invloed aan ctOS door net zoals in een AC game je de captain moet uitschakelen zeg maar.

Aan de ene kant ben ik mooi meegetrokken in de hype rondom de next-gens en het feit dat Ubisoft met WD zich met name richt op nextgen spreekt boekdelen. Maar ik heb nog wel een lijstje aan games die ik nog uit te spelen heb op de current gens, bovendien kan ik daarmee dus de afprijzing tot ie in de budgetbak ligt wel afwachten. Ergens overwoog ik nog dan maar eerst de currentgen te halen, ergens in de zomer 2014 de nextgen variant als je t.z.t. een nextgen console gebundeld ziet worden met de best verkopende games. Dus zoals gezegd.. ik weet even niet waar ik nu voor moet gaan. Ik heb het 'must have' gevoel wel, maar then again: ik weet hoe het met AC ooit begonnen is en dat deel 2 + uitbreiding toch wel het mooiste waren uit de hele franchise imho. :)

/me Iets met de geschiedenis herhaalt zich 6 jaar later in dit geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Dat heb ik dus ook, wat sowieso wel een leuk idee zou zijn voor Ubisoft is dat ze een Demo uitbrengen ..
In case ze dit lezen, een Demo is (i know) van vroeger, toen men spellen eerst een 2 weken van te voren kon spelen om wat dingen uit te testen. Ik heb de preorder al staan, alleen vind ik het handig om een paar weken van te voren te weten of mijn GPU dit met redelijk hoge settings trekt, of dat er wat anders moet komen :) ..

Gezien de trailers lijkt me dit gewoon een gruwelijk vette game, de mensen die overal op reageren in de game is top gedaan. Gebeurt er een ongeluk dan gaan mensen helpen enzo, ziet er erg levendig uit. Als ik naar GTA V kijk kan je waarschijnlijk nog steeds iemand zen date neerschieten zonder dat het de ander wat interesseert :p

Nu nog wachten tot 21 november :(

• bram1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 20:30
Ook dit ziet er goed uit hoor :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
YouTube: New Watch Dogs Gameplay from TGS 2013 Sony Stage Demo

Nieuwe gameplay, beeldscherm gefilmd met een camera door Gamespot. Komt van de Tokyo Game Show 2013. (2 dagen oud)

[ Voor 43% gewijzigd door ProfoundValue op 24-09-2013 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Waarom is dit topic zo stil ..

Het lijkt net of niemand zit te wachten op dit spel.

Gezien de openbaring over de 30fps op de PS4 is dat wel te verwachten, maar toch.

De pre-order blijft in ieder geval staan voor de PC.
Ben benieuwd of het (zoals AC1) veel herhaling is, of dat ze nu de eerste game van een reeks wel veel afwisseling gaan geven. (gezien de gameplay nu, heeft dit spel wel potentie voor een reeks).

[ Voor 135% gewijzigd door Zen!th op 30-09-2013 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Zen!th schreef op maandag 30 september 2013 @ 11:33:
Waarom is dit topic zo stil ..

Het lijkt net of niemand zit te wachten op dit spel.

Gezien de openbaring over de 30fps op de PS4 is dat wel te verwachten, maar toch.

De pre-order blijft in ieder geval staan voor de PC.
Ben benieuwd of het (zoals AC1) veel herhaling is, of dat ze nu de eerste game van een reeks wel veel afwisseling gaan geven. (gezien de gameplay nu, heeft dit spel wel potentie voor een reeks).
Ik denk dat dit komt omdat er erg weinig nieuws/leaks naar buiten komen van en over dit spel, dus is er weinig gespreksstof ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

systeemeisen zijn ook bekend:

Minimale systeemeisen
Videokaart: DirectX 11 graphics card
Videogeheugen: 1gigabyte
Processor: Quad-core
Werkgeheugen: 4 gigabyte

Aanbevolen systeemeisen
Videogeheugen: 2 gigabyte
Processor: Eight core
Werkgeheugen: 8 gigabyte

men heeft het er zelfs over dat het enkel te spelen is op x64?
zie dit: http://www.polygon.com/20...-only-supports-x64-bit-os

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Laatst online: 08-09 19:54
ProfoundValue schreef op maandag 30 september 2013 @ 13:24:
[...]

Ik denk dat dit komt omdat er erg weinig nieuws/leaks naar buiten komen van en over dit spel, dus is er weinig gespreksstof ;)
Dit inderdaad, naar deze game kijk ik al heel lang naar uit. Laat maar snel komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, rustig topic... Ik krijg ook interesse in deze game (zou m'n eerste fps-achtige game worden in jaren) dus ging ik op zoek naar 'het' topic om van alles en nog wat te lezen... valt wat tegen vooralsnog. ;)

De voornaamste vraag die ik heb, en die ik nu net al een paar keer voorbij zag komen, is hoe scripted alles is. Zo zag ik in een filmpje dat je een of andere bioscoop in moet zien te komen. Er staat camera's buiten en mensen in de rij. Ik vroeg me dus wat er gebeurt als je een dag later daar weer rondloopt: staan die lui daar dan weer...? Ik begrijp namelijk dat je niet echt het verhaal hoeft te volgen om van alles en nog wat te doen, maar iemand (Ubisoft) moet alles toch in het spel gestopt hebben, dus dan ga je inderdaad denken hoe lang alles nog leuk blijft...

Zo, en nu wil ik een filmpje zien dat echt HD is want tot nu toe zien zelfs de 1080i filmpjes er low res uit... Ff zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

flessuh schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 13:43:
systeemeisen zijn ook bekend:

Minimale systeemeisen
Videogeheugen: 1gigabyte
Processor: Quad-core
Werkgeheugen: 4 gigabyte

Aanbevolen systeemeisen
Videogeheugen: 2 gigabyte
Processor: Eight core
Werkgeheugen: 8 gigabyte

men heeft het er zelfs over dat het enkel te spelen is op x64?
zie dit: http://www.polygon.com/20...-only-supports-x64-bit-os
8 cores recommended... En die zijn ook erg mainstream intussen, ik neem de systeemeisen daarom met een korreltje zout, of de game voor PC wordt gewoon een brakke port, wat zonde zou zijn.

Ja, ik weet dat AMD die heeft, maar een goed presterende game PC heeft tegenwoordig toch echt een i5 er in zitten, die 4 cores is. De i7 is immers ook een quadcore, maar door de hyperthreading dénkt Windows dat het er 8 zijn. Hyperthreading uitschakelen en je hebt eigenlijk een i5. Een i7 dus een octocore willen noemen, nee, absoluut niet.

[ Voor 25% gewijzigd door CH4OS op 05-10-2013 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Die minimale systeem eisen lijken me behooooorlijk bs om eerlijk te zijn.

Als je kijkt naar fps/res en texture res van Watch_Dogs op de PS4 kan ik me niet voorstellen dat een nu redelijke game PC net aan de minimale eisen voldoet ..

x64 zou wel raar zijn, aangezien de consoles x86 zijn en die games for some reason prio hebben op de consoles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Zen!th schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 08:56:
Die minimale systeem eisen lijken me behooooorlijk bs om eerlijk te zijn.

Als je kijkt naar fps/res en texture res van Watch_Dogs op de PS4 kan ik me niet voorstellen dat een nu redelijke game PC net aan de minimale eisen voldoet ..

x64 zou wel raar zijn, aangezien de consoles x86 zijn en die games for some reason prio hebben op de consoles
Vergeet niet dat de game op de consoles veel dichter op de hardware draait onder optimale omstandigheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Laatst online: 06-09 09:57
Zijn ook niet de officiële specs.
Technical director van Watchdogs heeft onderstaande gepost:

Sebastien Viard ‏@SebViard

@Pixel67_FR Hello. Ce ne sont pas les configs officielles. Les vraies specs sortiront bientôt et seront moins élevées que celles-ci :)

Hello. These are not official configs. The real specs out soon and will be lower than one :)

https://twitter.com/SebViard/status/385815285116063744

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Als het zo dicht op de hardware draait dan heeft Watch_Dogs imho een bagger engine ..
Zo extreem mooi is het niet (wel 3-4x mooier dan GTA V) met de hardware die in de consoles zit (dat is rond de gemiddelde game pc op het moment). Voor zover ik weet draait Watch_Dogs maar 30fps en niet eens native 1080p ..

Gezien die feiten hoop ik dat een PC waar je nu crysis 3 30-40 fps @ 1080p draait toch wel richting High moeten kunnen bij Watch_Dogs.

@Flex0r, Gelukkig maar :p

[ Voor 3% gewijzigd door Zen!th op 07-10-2013 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Flex0r schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:02:
Zijn ook niet de officiële specs.
Technical director van Watchdogs heeft onderstaande gepost:

Sebastien Viard ‏@SebViard

@Pixel67_FR Hello. Ce ne sont pas les configs officielles. Les vraies specs sortiront bientôt et seront moins élevées que celles-ci :)

Hello. These are not official configs. The real specs out soon and will be lower than one :)

https://twitter.com/SebViard/status/385815285116063744
Gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:44

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Hier zijn dan wel de officiële specs: http://shop.ubi.com/store...ductID.288216200/sac.true

MINIMUM
Supported OS: Windows Vista SP2 64bit, Windows 7 SP1 64bit, Windows 8 64bit
Processor: Intel Core 2 Quad Q8400 @ 2.66Ghz or AMD Phenom II X4 940 @ 3.0Ghz
RAM: 6 GB
Video Card: 1024 VRAM DirectX 11 with Shader Model 5.0 (see supported list)
Sound Card: DirectX 9 compatible Sound Card
This product supports 64-bit operating systems ONLY

RECOMMENDED
Processor: Core i7 3770 @ 3.5Ghz or AMD FX-8350 @ 4.0Ghz
RAM: 8 GB
Video Card: 2048 VRAM DirectX 11 with Shader Model 5.0 or higher (see supported list)
Sound Card: Surround Sound 5.1 capable sound card

Supported Video Cards at Time of Release:
nVidia GeForce GTX460 or better, GT500, GT600, GT700 series;
AMD Radeon HD5850 or better, HD6000, HD7000, R7 and R9 series
Intel® Iris™ Pro HD 5200

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:58

Oxigeon

En zo is dat!

De systeemeissen zijn niet voor de poes zo te zien.

Ben eigenlijk zwaar aan het twijfelen of ik deze game ga halen voor de PS4 (als launchgame). Om de een of andere reden als ik naar deze game kijk lijkt het of ik er zo mee uitgespeeld ben. Van de andere kant lijkt me het hele hacken me wel weer supertof.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Chrasher schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 20:02:
Hier zijn dan wel de officiële specs: http://shop.ubi.com/store...ductID.288216200/sac.true

MINIMUM
Supported OS: Windows Vista SP2 64bit, Windows 7 SP1 64bit, Windows 8 64bit
Processor: Intel Core 2 Quad Q8400 @ 2.66Ghz or AMD Phenom II X4 940 @ 3.0Ghz
RAM: 6 GB
Video Card: 1024 VRAM DirectX 11 with Shader Model 5.0 (see supported list)
Sound Card: DirectX 9 compatible Sound Card
This product supports 64-bit operating systems ONLY

RECOMMENDED
Processor: Core i7 3770 @ 3.5Ghz or AMD FX-8350 @ 4.0Ghz
RAM: 8 GB
Video Card: 2048 VRAM DirectX 11 with Shader Model 5.0 or higher (see supported list)
Sound Card: Surround Sound 5.1 capable sound card

Supported Video Cards at Time of Release:
nVidia GeForce GTX460 or better, GT500, GT600, GT700 series;
AMD Radeon HD5850 or better, HD6000, HD7000, R7 and R9 series
Intel® Iris™ Pro HD 5200
Imma cry now 8)7
Ik had gehoopt dat ik met mijn 2 jaar oude 2500k, 8gb ram en GTX 580 wat zou kunnen, gezien deze specs komen ze net over de minimum specs -__-

Nu ben ik wel benieuwd hoe de minimum specs berekend worden, gezien de "next gen" consoles Watch_Dogs op 5 fps draaien en, voor zover bekend, niet op 1080p maar op iets van .. 900p of iets dergelijks.

Ben ik benieuwd of de recommended 900p 30fps(eerder genoemd 5fps) of dat het de res en framerate die pc gamers gewend zijn zou moeten kunnen weergeven, 1080p 60fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:43

v8power67

Psn: Mausosaurus

Gezien dat ze aanraden een i7 3770 gebruikt dit spel dan HT techniek van intel ??
Heb zelf een i7 920 @ 4.2 ghz zonder ht. En een 680gtx en 12gb. Mn broertje heeft een i5 4670k en mijn cpu is sneller dan zijn cpu(mijne met oc en zijn cpu stock) dus neem aan dat ik dan wel mee kan komen ?!?

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 12:13
Ik vind het zware eisen voor een game hoor :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Nou maar het is ook echt een hele mooie game he.
Deze beelden:

zijn van pc. Erna is alles next gen geworden was nog steeds mooi maar net iets minder.
Hier zie je toch waarom het zon zware game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Helemaal gelijk in, alleen als ik zo kijk vind ik Crysis 3 er niet minder uit zien.
En met mijn huidige setup draai ik Crysis 3 bijna max met een fpsje of 30-40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Naja even afwachten toch. Zal vast wel meevallen. Misschien zijn de low en medium instellingen al erg mooi, je weet het nooit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Ik hoop dat er voor Watch_Dogs een Demo komt ..

Je weet wel, zon klein deel uit het spel, wat je dan 2-3 weken van te voren kan installeren en een rondje buffelen. Lange tijd geleden dat ik zoiets gezien heb.

Die demo zou mij wel erg welkom zijn, puur om te checken of ik een fiksen upgrade moet gaan regelen voor Watch_Dogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 10:57

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Tegenwoordig zijn dat vaak geen demo's meer maar open beta's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Hmm, ja maar open beta's zie je vaak bij games gefocust op de MP, zoals Battlefield enzo.

Imho is Watch_Dogs toch echt een SP spel, met (hopelijk) full coop mogelijkheden. De MP mogelijkheid om bij iemand te dropinnen en te hacken is na 3x niet meer leuk denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Ik weet niet welke editie ik moet gaan halen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XzeroD schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:17:
Ik weet niet welke editie ik moet gaan halen :(
Degene waar je het meeste plezier aan gaat hebben.

Ik twijfel nog aan de game en ga em zeker niet op releasedag halen.

Ik heb nog meer overtuiging nodig om zeker te zijn van mijn keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Waarschijnlijk de versie de de beste prijs/content verhouding heeft.

Ik heb een Special Edition besteld zodra het mogelijk was voor de PC ofc.

http://www.bol.com/nl/p/w...edition/9200000012838080/

Prijs is wat hoger dan de gemiddelde webshops, heb alleen bij preorders liever wat garantie van levering op de goeie datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 16:10
Zen!th schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:29:
Prijs is wat hoger dan de gemiddelde webshops, heb alleen bij preorders liever wat garantie van levering op de goeie datum.
Ahum, dan moet je vooral bij Bol.com gaan zitten. In het verleden al eens vaker orders die spontaan gecanceled met een of andere loze reden of levertijden die niet nageleefd worden. Maar goed, dat kan sowieso overal gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:56

Niek_1981

Think Different.

Watch Dogs Update

Following is a statement directly from the Watch Dogs development teams.

Our ambition from the start with Watch Dogs has been to deliver something that embodies what we wanted to see in the next-generation of gaming. It is with this in mind that we’ve made the tough decision to delay the release until spring 2014.

We know a lot of you are probably wondering: Why now? We struggled with whether we would delay the game. But from the beginning, we have adopted the attitude that we will not compromise on quality. As we got closer to release, as all the pieces of the puzzle were falling into place in our last push before completion, it became clear to us that we needed to take the extra time to polish and fine tune each detail so we can deliver a truly memorable and exceptional experience.

We would like to take this opportunity to thank all of you. We thoroughly enjoy and appreciate the way you respond on the web, at events, press conferences and other opportunities we have to interact. Your passion keeps us motivated.

We can’t wait to see you in Chicago next spring. We are confident you’ll love this game as much as we love working on it.

Bron: http://blog.ubi.com/watch-dogs-delay/

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Ja las het ook al, fuu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PredNL
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-03-2024

PredNL

Help!

Verdomme en deze wou ik nog bij de launch van de PS4 halen. Blijft weinig over zo.. . ;(

The Crew is ook maar vertraagd...

[ Voor 6% gewijzigd door PredNL op 15-10-2013 19:21 ]

Asus N551JK-CN157H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Vind het persoonlijk niet erg. Het is ook wel redelijk kort na een andere open world game (GTA V) en zou wellicht tegenvallende verkoopresultaten kunnen opleveren. Daarnaast willen ze wellicht AC Blackflag niet teveel in de weg zitten.

Als de extra tijd een nog mooiere en betere game oplevert in plaats van een haastklus kan ik dat alleen maar toejuichen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Dat The Crew uitgesteld is, is ook spijtig. Ik heb wel enkele keren gehoord dat de besturing nog niet zo goed zal zijn, dus dat spel kan waarschijnlijk wel wat extra devtijd gebruiken.

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
kazuka schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:38:
Vind het persoonlijk niet erg. Het is ook wel redelijk kort na een andere open world game (GTA V) en zou wellicht tegenvallende verkoopresultaten kunnen opleveren. Daarnaast willen ze wellicht AC Blackflag niet teveel in de weg zitten.

Als de extra tijd een nog mooiere en betere game oplevert in plaats van een haastklus kan ik dat alleen maar toejuichen.
GTA V komt voor mij nu (volgens de geruchten) juist tegelijk met Watch_Dogs uit.
Beiden begin 2014.

Ik verwacht dat ze ook niet helemaal tevreden waren met de aangekondigde FPS en resolutie voor de PS4 en XBOXONE (Geen 1080p en maar 30fps). Hopelijk (voor de console gamers) weten ze die nog wat te verbeteren, zodat er at least 1080p op je scherm getoverd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Laatst online: 17-09 16:00

TRK

Zen!th schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:06:
[...]

GTA V komt voor mij nu (volgens de geruchten) juist tegelijk met Watch_Dogs uit.
Beiden begin 2014.
Al zou dit het geval zijn, zou het dan niet zo kunnen zijn dat er nóg de kans is dat de verkoop van WD tegen zou kunnen vallen? Ik denk zelf dat GTA V nog wel zeer goed gaat verkopen als deze uitkomt op de nextgen. Ik denk zelfs dat mensen die 'm op de PS3 ook nog gewoon op de PS4 gaan kopen.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
Ik krijg kippenvel van de Graphics.. het is gewoon NET echt.. (of het is hier gewoon koud)

[ Voor 19% gewijzigd door Dr.Root op 17-10-2013 12:33 ]

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:04

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Het is erg stil rondom Watchdogs op dit moment.. Mij mogen ze wel weer eens lekker maken met een nieuw stukje gameplay demo.. en er achteraan meteen een releasedate aankondigen.. zodat we ergens naar uit kunnen kijken.

Ik heb zo'n gevoel dat het misschien wel eens rond de launchdate van de xbox one zou kunnen komen te liggen.

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Chrosser schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:45:
Het is erg stil rondom Watchdogs op dit moment.. Mij mogen ze wel weer eens lekker maken met een nieuw stukje gameplay demo.. en er achteraan meteen een releasedate aankondigen.. zodat we ergens naar uit kunnen kijken.

Ik heb zo'n gevoel dat het misschien wel eens rond de launchdate van de xbox one zou kunnen komen te liggen.
Agree, het blijft te lang stil. Hopelijk komen ze snel weer met iets!

Verwijderd

Release is pas in de lente van 2014 dus ik denk dat het nog wel ff duurt voordat we er iets meer over horen.

Verwijderd

Jammer dat dit spel is uitgesteld , ik had er zin in , zeker na GTA V.

• RazorBlade72nd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-06-2023
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:35:
Release is pas in de lente van 2014 dus ik denk dat het nog wel ff duurt voordat we er iets meer over horen.
Dat zou niet echt een argument mogen zijn. Immers toen de releasedate nog op 21 november stond toen was er ook voldoende nieuwe gameplay, interviews, tweets, etc ruim 5 maanden van te voren. Het duurt nu nog iets meer dan 3 maanden voordat het lente is en eigenlijk verwacht niemand dat ze in juni een blockbuster game gaan uitbrengen. In juni denken mensen meer aan andere dingen zoals vakantie, tuin, barbecueën dan aan binnen zitten en gamen. Dus als het een lente release is dan zal dat nu ook binnen 4 tot 5 maanden zijn. Ik verwacht dat Watch Dogs gewoon nog een keer wordt uitgesteld tot na de zomer.

| MCTS:Exchange 2007/2010 | MCTS: SQL 2005 | MCSE:2003 | MCITP: EA | VCP 3/4/5 | CCNA |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
RazorBlade72nd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 14:59:
[...]

Dat zou niet echt een argument mogen zijn. Immers toen de releasedate nog op 21 november stond toen was er ook voldoende nieuwe gameplay, interviews, tweets, etc ruim 5 maanden van te voren. Het duurt nu nog iets meer dan 3 maanden voordat het lente is en eigenlijk verwacht niemand dat ze in juni een blockbuster game gaan uitbrengen. In juni denken mensen meer aan andere dingen zoals vakantie, tuin, barbecueën dan aan binnen zitten en gamen. Dus als het een lente release is dan zal dat nu ook binnen 4 tot 5 maanden zijn. Ik verwacht dat Watch Dogs gewoon nog een keer wordt uitgesteld tot na de zomer.
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben, alhoewel ik hoop van niet ;)

Gezien het uitstellen hoop ik dat er eind maart ineens een hele dikke release komt .. Als het na de zomer is ga ik huilen (letterlijk).

The Crew is ook al een heel eind uitgesteld, en beide games (The Crew & Watch_Dogs) zijn games die ik vanaf trailer 1 op zit te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik vermoed dat Ubisoft de marketing campagne een aantal weken voor release weer zal opstarten. De laatste weken voordat de game gereleased zou worden dit jaar werden we ook dood gegooid met trailers, dev-talks en reclame.

Benieuwd of de graphics er op de nieuwe consoles nog op vooruit zullen gaan. Moet zeggen dat ze met AC:BF een erg nette next-gen versie hebben afgeleverd voor een cross-gen game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze game staat zeker op mijn verlanglijst voor de Playstation 4.

Nextgen graphics moet je in een game als dit zeker wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
kazuka schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:59:
Ik vermoed dat Ubisoft de marketing campagne een aantal weken voor release weer zal opstarten. De laatste weken voordat de game gereleased zou worden dit jaar werden we ook dood gegooid met trailers, dev-talks en reclame.

Benieuwd of de graphics er op de nieuwe consoles nog op vooruit zullen gaan. Moet zeggen dat ze met AC:BF een erg nette next-gen versie hebben afgeleverd voor een cross-gen game.
AC:BF is idd wel een goeie release geweest, alhoewel ik em op de PS4 geen reet mooier vind en beter vind draaien dan op een game pctje die 2.5 jaar oud is ..

Gezien de filmpjes van W_D ziet het er wel iets mooier uit dan AC:BF, gezien de geruchten dat ie op 900p 30fps zou gaan draaien op de PS4 hoop ik voor die mensen dat ie dat dat in iedergeval 1080p word, en dan een tikje mooier dan AC:BF.

Ben benieuwd hoe AC:BF word als de PhysX geimplementeerd worden. hierdoor zou de regenval en dergelijke iets realistischer (en 3x zo zwaar) moeten zijn. Hopelijk zitten alle features en snufjes wel gelijk in de release van Watch_Dogs.

• bram1984
AC is ook dan gemaakt voor de last gen consoles en van daar uit geport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 09:53

MrDrako

nep ict'er

http://games.fok.nl/nieuw...h_dogs-is-uitgekeken.html

Einde oefening voor watch dogs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Is er al wat meer rond de release bekend? Eerst stond hij vor q1 maar ik las laatst ook veel over q4, nu is het al een tijdje stil.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunderlight
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 13:08

thunderlight

Tja...

het blijft maar verdacht stil rond de game. ben benieuwd wanneer ubisoft weer wat van zich laat horen omtrent WATCH_DOGS want na de melding omtrent de uitstel heb ik niks meer voorbij zien komen jammer genoeg.

> There is no Real Life, It's just Away From Keyboard! <

• baasbas2
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-08 22:54
Ik ben wel heel erg benieuwd wanneer de game komt, ik verheug me er wel zeer op... Ik hoop dat ze er binnenkort wat meer over bekend maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickster076
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20-10-2020
Speciaal hiervoor gaat er een fx8350 in xD.
Vraagje, waarom zou dit spel zo cpu intensief zijn.
Zelfs farcry3 en Blackflag pakken maar 60/70% van mijn fx4300 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben wel van plan om Watch Dogs ooit te kopen voor de X360/XONE, ik vraag me alleen af wanneer het spel uiteindelijk uitkomt :/

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2014 10:44 ]

Pagina: 1 2 ... 30 Laatste

Let op:

Voor discussie over de CONSOLE versies van Watch Dogs kun je hier terecht

- Geen PC vs console discussie wat betreft je persoonlijke voorkeur.
- Zet echte story line spoilers tussen [spoiler] tags.
- Geen discussie over de torrent versies
- Vragen/verhalen over aankoop zijn ook niet gewenst
- Géén slowchat!
- Voor problemen kun je hier terecht: >[PC]WatchDogs Problemen

Companion App:
Android
iPhone/iPad