1 april
Ik ben benieuwd of dit nou een sandbox a la GTA gaat worden, of meer hub based.
Wat bol.com nou weer heeft staan als datum, 31-12-2014...
http://www.bol.com/nl/p/w...edition/1004004013556913/
http://www.bol.com/nl/p/w...edition/1004004013556913/
Ah thanks!peto84 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 06:56:
Dat is een standaard datum voor als ze geen exacte datum weten.
Releasedatum op 27 mei dus. Helaas nog wel even weg, maar ja, heel veel eerder verwachtte ik ook al niet. De nieuwe trailer (directe link naar de video: http://www.gamersnet.nl/movies/watch_dogs/story_trailer/) is wel best tof.
Ik vertrouw dat niet hoor, filmpje ziet er te schokkerig uit en een slechte resolutie voor een official trailer en daarnaast is er nog geen enkel persbericht naar buiten gebracht.
Verwijderd
Schokkerig en slechte resolutie of niet (vind het wel meevallen trouwens), maar het ziet er alsnog inderdaad tof uit…! Wat valt er niet aan te vertrouwen, eigenlijk? Die datum moet ik ook nog maar zien maar het filmpje is heus niet door een fan in elkaar gedraaid…
Het is inderdaad nu officieel bekend gemaakt: https://www.facebook.com/...5463252424&type=2&theater
[ Voor 23% gewijzigd door XzeroD op 06-03-2014 15:34 . Reden: link aangepast ]
| MCTS:Exchange 2007/2010 | MCTS: SQL 2005 | MCSE:2003 | MCITP: EA | VCP 3/4/5 | CCNA |
Visueel niet meer indrukwekkend. Mag hopen dat dit 360/PS3 footage is.
De graphics vind ik prima. Als de gameplay maar snor zit en het niet een half QTE-spel is.
Edit:
En voor de lazy, de trailer:
Edit:
En voor de lazy, de trailer:
[ Voor 34% gewijzigd door anandus op 06-03-2014 18:15 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Alarmbellen gaan hier al af. Deze trailer benadert de graphics van de 2012 aankondigingstrailer niet eens.
Valt toch best wel mee? Ziet er netjes uit, alleen lijkt het me steeds meer een standaard lineair verhaaltje te worden, beetje zoals GTA5.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dit vind ik toch wel vrij pijnlijk:

Trailer vs echte gameplay neem ik aan? Toegegeven, dat is wel erg bizar verschil.
(gaat weer leuk worden met hele XBO/PS4 resolutie verhaal
).
(gaat weer leuk worden met hele XBO/PS4 resolutie verhaal
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ben benieuwd hoe hij op de PC gaat draaien (PC gamer hier)..
Precies dit.. Ik hoop stiekem dat het hier om "gameplay" beelden gaan van de X360 en de PS3, maar ik vrees een beetje het ergste.NikkiNailz schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 09:44:
Alarmbellen gaan hier al af. Deze trailer benadert de graphics van de 2012 aankondigingstrailer niet eens.
meer mensen die de Q&A kijken / hebben gezien ?
wat denken jullie er van
wat denken jullie er van
> There is no Real Life, It's just Away From Keyboard! <
Waarschijnlijk valt het graphics verhaal van WatchDogs wel mee en is het weer een storm in een glas water:
http://www.gamespot.com/a...bisoft-says/1100-6418171/
http://www.gamespot.com/a...bisoft-says/1100-6418171/
ik vermoed ook dat de trailer van de aankondiging niet is gemaakt op een PC maar op een console waar door de graphic's wat minder zijn.
> There is no Real Life, It's just Away From Keyboard! <
I don't know how legit this is, but it's being reported that at a recent Ubisoft press conference it was revealed that Watch Dogs will run at 960p on the Xbox, native 1080p on the PlayStation 4 and it will be up to 4K on PC. PC for the win.
http://www.cinemablend.co...ily-Downgraded-62655.html
http://www.cinemablend.co...ily-Downgraded-62655.html
[video]https://www.youtube.com/watch?v=wBGIi9VA_AI"]YouTube: Watch Dogs Graphic Comparison (2012 VS 2013 VS 2014) PC Dev Kit, PS4 Dev Kit, PS4[/video]
[ Voor 6% gewijzigd door I_am_akira op 10-03-2014 15:56 ]
Dit is echt niet te vergelijken. De ene is veelal 's nachts en de ander 's middags. Bovendien is het stukje op de pier (rond 1:05) duidelijk lichter. Ik zie geen verlies in kwaliteit. Makkelijk scoren.
Sowieso is op youtube vergelijken van beelden lastig door vrij stevige compression. Maar het komt wel vaker voor dat je de epic supercomputer generated early footage ziet, en dan zo'n afgekalefaterde versie in de release trailers te zien. ( ik kan echter niets zeggen over de clip, kan hier die niet zien op werk)
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Er staat toch ook welke beelden PC devkit en PS4 devkit zijn? Tja, PC is altijd krachtiger en PS4 en XB1 hardware zijn ondertussen alweer verouderd.SouLLeSSportal schreef op maandag 10 maart 2014 @ 16:54:
Sowieso is op youtube vergelijken van beelden lastig door vrij stevige compression. Maar het komt wel vaker voor dat je de epic supercomputer generated early footage ziet, en dan zo'n afgekalefaterde versie in de release trailers te zien. ( ik kan echter niets zeggen over de clip, kan hier die niet zien op werk)
Met nachtscenes ziet alles er sowieso veel beter uit, omdat je veel meer details kunt verstoppen of maskeren dmv regen- of lichteffecten. Ik denk dat de meesten dan ook een te rooskleurig beeld hadden van de game.
[ Voor 15% gewijzigd door P-Rock op 10-03-2014 17:02 ]
nogmaals ik oordeel niet over de clip zelf, ik geef alleen aan wat ik vaak genoeg heb gezien met geweldige beelden bij een vroege show, en dan mijn eigen ervaring of trailers waar het behoorlijk naar beneden geschaald is qua beeldkwaliteit.P-Rock schreef op maandag 10 maart 2014 @ 17:00:
[...]
Er staat toch ook welke beelden PC devkit en PS4 devkit zijn? Tja, PC is altijd krachtiger en PS4 en XB1 hardware zijn ondertussen alweer verouderd.
Met nachtscenes ziet alles er sowieso veel beter uit, omdat je veel meer details kunt verstoppen of maskeren dmv regen- of lichteffecten. Ik denk dat de meesten dan ook een te rooskleurig beeld hadden van de game.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Oh, dat klopt zeker. Kijk maar naar de beelden van Aliens: Colonial Marines op de E3 en het uiteindelijke resultaat, en ook Far Cry 3 zag er veel beter uit in het pre-release stadium.
Als mensen goed zouden hebben opgelet dan zouden ze hebben gezien dat het in die Youtube-video niet eens hetzelfde stuk stad is, gelet op de stand van de gebouwen en de omgeving. Als ze echt een vergelijking hadden willen maken dan zouden ze eigenlijk hetzelfde stukje weg en brug moeten laten zien. Ik vind de reacties zwaar overtrokken, vooral omdat er eigenlijk niks te vergelijken valt. De ene video speelt zich 's avonds af in het donker met regen, en de ander in zonnig daglicht. Die video is niets anders dan nog wat olie op het vuur gooien.
Als mensen goed zouden hebben opgelet dan zouden ze hebben gezien dat het in die Youtube-video niet eens hetzelfde stuk stad is, gelet op de stand van de gebouwen en de omgeving. Als ze echt een vergelijking hadden willen maken dan zouden ze eigenlijk hetzelfde stukje weg en brug moeten laten zien. Ik vind de reacties zwaar overtrokken, vooral omdat er eigenlijk niks te vergelijken valt. De ene video speelt zich 's avonds af in het donker met regen, en de ander in zonnig daglicht. Die video is niets anders dan nog wat olie op het vuur gooien.
[ Voor 4% gewijzigd door P-Rock op 10-03-2014 20:41 ]
Dan heb je echt een bril nodig. Wat een afgrijselijke popup in de rechter video. Nog erger dan in GTA, en daar irriteerde ik me er al kapot aan. Ik heb ernstig mijn twijfels over deze game.P-Rock schreef op maandag 10 maart 2014 @ 16:51:
Dit is echt niet te vergelijken. De ene is veelal 's nachts en de ander 's middags. Bovendien is het stukje op de pier (rond 1:05) duidelijk lichter. Ik zie geen verlies in kwaliteit. Makkelijk scoren.
Die scene met de auto op de brug vind ik er slecht uit zien in de 2014 trailer. Van de overige scenes ben ik niet onder de indruk (zeker niet als dit next-gen is), maar ik vind ze er ook niet slecht uit zien. Om de graphics maak ik mij niet zo druk mits de gameplay in orde is.
Ik kijk erg uit naar deze game (reden om een PS4 aan te schaffen) maar wacht nog wel wat reviews af voor ik het koop.
Ik kijk erg uit naar deze game (reden om een PS4 aan te schaffen) maar wacht nog wel wat reviews af voor ik het koop.
[ Voor 3% gewijzigd door Tom op 11-03-2014 23:12 ]
nieuws: Ubisoft maakt minimale systeemeisen Watch Dogs bekend
Minimale systeemeisen bekend, damn dat zijn nogal wat specs voor minimaal.. ben benieuwd hebt voor aanbevolen systeemeisen dan wel niet de systeemeisen voor alles op maximum.
Minimale systeemeisen bekend, damn dat zijn nogal wat specs voor minimaal.. ben benieuwd hebt voor aanbevolen systeemeisen dan wel niet de systeemeisen voor alles op maximum.
Verwijderd
Zo, inderdaad pittig…! Maar goed dat ik al van plan was een nieuwe PC aan te schaffen dit voorjaar.XzeroD schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 10:05:
nieuws: Ubisoft maakt minimale systeemeisen Watch Dogs bekend
Videoreport zeg maar een achtergrondartikel van Polygon over het uitstel van Watch_Dogs. Geen idee of ie al gepost is, maar het geeft een duidelijker beeld waarom ze besloten tot uitstel
Wow! Die beelden die je daar weer in ziet heb ik nog nergens gezien in een trailer of andere gameplay en dat ziet er weer erg veel belovend uit. Ik kan persoonlijk niet wachten tot 27 mei om het spel zelf te spelen.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Verwijderd
Dat ziet er toch eigenlijk best goed uit
Al zie je ook wel beelden ertussen zitten die lage graphics hebben. Laten we hopen dat dat de beelden zijn van last gen consoles.
Verwijderd
In deze vette trailer zien de ps4 graphics er wel goed uit :
Kan niet wachten , must-buy voor mij.
Kan niet wachten , must-buy voor mij.
Net gepreorderd bij wehkamp voor 51 euro incl verzenden icm kortingscode LENTE.
Vond wel mooie prijs opzich. Is wel gewoon de standaard versie.
Heb wel meteen met ideal betaald weet niet namelijk of als je achteraf betaald je de korting nog hebt. Kan me herrineren met gta5 dat dit bij mij niet zo was namelijk.
Vond wel mooie prijs opzich. Is wel gewoon de standaard versie.
Heb wel meteen met ideal betaald weet niet namelijk of als je achteraf betaald je de korting nog hebt. Kan me herrineren met gta5 dat dit bij mij niet zo was namelijk.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik vind het toch echt knap van ze hoe het ze vanaf 2012 gelukt is om de grafische kwaliteit zo omlaag te krijgen. Echt een kunst.
PSN: MrMistral
Ik vind het nog steeds knap dat mensen niet snappen waarom zoiets gebeurt.MrMistral schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 19:00:
Ik vind het toch echt knap van ze hoe het ze vanaf 2012 gelukt is om de grafische kwaliteit zo omlaag te krijgen. Echt een kunst.
Denk dat iedereen het wel snapt hoor. Of we er blij van worden is vraag 2. Ik niet in ieder geval.Streskip schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 19:58:
[...]
Ik vind het nog steeds knap dat mensen niet snappen waarom zoiets gebeurt.
Ik had ook liever gezien dat WD een 'next gen' only was geworden, maar ik volg het WD nieuws op de voeten en ben toch wel elke keer erg blij met de teasers. De gameplay zoals het ons voorgeschoteld wordt is toch om van te dromenMrMistral schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 20:27:
[...]
Denk dat iedereen het wel snapt hoor. Of we er blij van worden is vraag 2. Ik niet in ieder geval.
Als je een dikke PC hebt dan zal alles er heel mooi uit zien. Uiteindelijk krijg je waar je voor betaald.
| MCTS:Exchange 2007/2010 | MCTS: SQL 2005 | MCSE:2003 | MCITP: EA | VCP 3/4/5 | CCNA |
Waarschijnlijk lang niet zo mooi als wanneer er geen versie voor de oude consoles zou zijn geweest.
Ik heb het ook niet over de gameplay hèStreskip schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 21:06:
[...]
Ik had ook liever gezien dat WD een 'next gen' only was geworden, maar ik volg het WD nieuws op de voeten en ben toch wel elke keer erg blij met de teasers. De gameplay zoals het ons voorgeschoteld wordt is toch om van te dromenAlles is lekker sneaky of juist niet, allerlei interactieve dingen in de wereld waarmee je kan spelen. Neem GTA V, ziet er ook niet zo geweldig uit eigenlijk, maar het speelt wel heerlijk weg en ik heb nog vaak genoeg dat ik denk 'wow, vet, foto!'. Misschien heb jij kwaliteit hoger op het lijstje staan als ik, maar je kan niet ontkennen dat Ubisoft ons wel een érg interessant spel voor schuift
Dit gok ik ook.bram1984 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 21:37:
Waarschijnlijk lang niet zo mooi als wanneer er geen versie voor de oude consoles zou zijn geweest.
Ziet het er echt zo slecht uit dan?

Vorige trailer zag er slechter uit dan de nieuwe, de nieuwe is gewoon
Verwijderd
Ik ga em zeker halen voor de PS4.XzeroD schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:27:
Vorige trailer zag er slechter uit dan de nieuwe, de nieuwe is gewoon
Voel met net zo meisje op dit moment; OMG!!!
Wat vet! Kan niet wachten tot ik hem eindelijk kan downloaden en spelen als ik mijn key binnen heb

Ik vind het opvallend dat mensen al zo enthousiast zijn over deze game. Ik moet het echt nog zien allemaal.
1. Het is een nieuwe IP waarvan niemand weet wat exact te verwachten
2. Hij is uitgesteld
3. De graphics zijn gedowngrade
Ik hoop van harte dat de game alles en iedereen wegblaast, maar het lukt me niet hier niet sceptisch naar te kijken. Ik hoop bijvoorbeeld ook heel erg dat de draw distance goed is en dat er geen traffic pop up is zoals in GTA. Dat laatste verneukt echt de ervaring vind ik.
1. Het is een nieuwe IP waarvan niemand weet wat exact te verwachten
2. Hij is uitgesteld
3. De graphics zijn gedowngrade
Ik hoop van harte dat de game alles en iedereen wegblaast, maar het lukt me niet hier niet sceptisch naar te kijken. Ik hoop bijvoorbeeld ook heel erg dat de draw distance goed is en dat er geen traffic pop up is zoals in GTA. Dat laatste verneukt echt de ervaring vind ik.
Niet volgens Ubisoft. De graphics in 2012 waren van een PC terwijl een aantal nieuwere trailers van een PS4 kwamen.
Uiteraard mag iedereen kritisch zijn en misschien moet dat ook wel, maar dit is een grote titel voor Ubisoft waar heel veel geld in is gestoken. Ik ga over het algemeen uit van het principe dat je krijgt waar je voor betaald en in dit geval lijkt het er op dat er flink is betaald voor de ontwikkeling van Watch Dogs. Er is door een erg groot team dat bestaat uit meerdere studio's ongeveer vijf en een half jaar aan ontwikkeld, dat zegt toch wel iets zou ik zeggen.
Het is het eerste deel van een franchise en ze willen daarom goed voor de dag komen. Flopt dit eerste deel dan heeft dat grote gevolgen voor komende delen. Ik denk dat ze daarom ook de release hebben uitgesteld.
Reken er maar niet op dat het op de PC zo heel veel mooier wordt dan op de PS4. Ik ga er althans niet vanuit dat het zo mooi als op de E3 trailer wordt. Dat was gewoon een closed demo waarin ze alle resources van een monster PC konden stoppen. De PS4 kan overigens veel mooiere plaatjes tonen dan die ene controversiële trailer. Kijk naar inFamous. Ik denk dat ze tegen de limieten van de X360/PS3 zijn aangelopen en dat de game daarom is uitgesteld.
De limieten van de XBOX360 en de PS3 zijn natuurlijk al die tijd al bekend en daar gaat ook niets aan veranderen door het spel uit te stellen. Verder hoeft er voor de PC weinig extra te worden gedaan om het er mooier uit te laten zien dan op de PS4. Ze hoeven alleen bepaalde limieten niet op te leggen aan de PC die er wel zijn in de PS4. Dat zoiets geen probleem is hebben we al gezien in 2012.
Ik denk dat ze te weinig prio aan de oude consoles hebben gegeven en er vorig jaar achter kwamen dat de game veel te zwaar was. Zomaar een theorie. Wellicht heb ik het mis. En op de PC moeten ze natuurlijk ook rekening houden met de minimum requirements. Die kunnen niet te hoog zijn.
Die nieuwe trailer ziet er dan wel weer heel tof uit, allemaal wel wat minder mooi dan die ene E3 sneak 2 jaar geleden maar de stad leeft tenminste wel overtuigend.
Ik kijk in ieder geval erg uit naar deze game, nu alleen nog hopen dat het geen assassin's creed 1 herhaling wordt.
Ik kijk in ieder geval erg uit naar deze game, nu alleen nog hopen dat het geen assassin's creed 1 herhaling wordt.
[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 30-03-2014 23:12 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
En dan nog had ik genoeg lol aan AC1, vooruit het vaste stramien voor je eens een eindbaas mocht omleggen was irritant net zoals het niet kunnen skippen van dialogen. Maar verder vond ik het concept al meteen vanaf het begin prachtig. WD is wat mij betreft een een-op-een-kopie qua gameplay (je moet ook towers neerhalen voor je kan hacken ipv towers neerhalen om templar-invloed te laten afnemen) van AC qua hoe je ctOS moet blokken meets GTA qua hoe modern het eruit ziet, met een verhaallijn die een een-op-een kopie is van PoiDonstil schreef op zondag 30 maart 2014 @ 23:11:
Ik hoop dat ze dan niet teveel naar AC1 kijken maar wat meer naar AC2 en de rest.Joosie200 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 00:50:
[...]
En dan nog had ik genoeg lol aan AC1, vooruit het vaste stramien voor je eens een eindbaas mocht omleggen was irritant net zoals het niet kunnen skippen van dialogen. Maar verder vond ik het concept al meteen vanaf het begin prachtig. WD is wat mij betreft een een-op-een-kopie qua gameplay (je moet ook towers neerhalen voor je kan hacken ipv towers neerhalen om templar-invloed te laten afnemen) van AC qua hoe je ctOS moet blokken meets GTA qua hoe modern het eruit ziet, met een verhaallijn die een een-op-een kopie is van PoiDus die PS4-bundel met WD komt hier eind mei gewoon in huis! Ongeacht of er nu wederom van die foutjes in zitten zoals bij AC1 en praktisch elke eerste game in een reeks van meer.
Die vond ik prima afwisselend genoeg.
Torens overnemen kennen we van wel meer Ubisoft games natuurlijk, bv in FarCry3 heeft dit een belangrijke rol.
Voor mij verder niet erg, ik ontdek altijd zoveel mogelijk van de map (in hoeverre dat kan binnen de verhaallijn) en ga dan pas verder. Torens en gebieden veroveren vind ik daarom altijd wel leuk.
Zoals ik dus al dacht gaat de PC versie geen aanzienlijke verschillen opleveren ten opzichte van de next-gen console versies. Er zal door de hogere resolutie iets meer detail aanwezig zijn en de framerate zal hoger zijn, maar de effecten zijn in beide versies hetzelfde. Dit heeft de creative director bevestigd. De E3 trailer blijkt dus een redelijke utopie te zijn.
Bram1984, kan je aangeven hoe je aan die informatie komt?
Verwijderd
http://www.pcgameshardwar...o-zur-PC-Version-1115771/bram1984 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 22:10:
Zoals ik dus al dacht gaat de PC versie geen aanzienlijke verschillen opleveren ten opzichte van de next-gen console versies. Er zal door de hogere resolutie iets meer detail aanwezig zijn en de framerate zal hoger zijn, maar de effecten zijn in beide versies hetzelfde. Dit heeft de creative director bevestigd. De E3 trailer blijkt dus een redelijke utopie te zijn.
PU. Bericht van maandag.RazorBlade72nd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 09:45:
Bram1984, kan je aangeven hoe je aan die informatie komt?
@ Hierboven: nog steeds een wereld van verschil in vergelijking met de E3 trailer, niet? Het ziet er wat mij betreft vrijwel hetzelfde uit als de Chicago trailer.
[ Voor 29% gewijzigd door bram1984 op 01-04-2014 22:19 ]
Verwijderd
Volgends mij had ik een link gepost, aan de hand daarvan zou je kunnen concluderen dat de pc versie er grafisch beter gaat uitzien.
Ja daar reageer ik toch ook op? Ik ontken toch ook niet dat de PC versie mooier is? Waarom plaats je het filmpje nu nog een keer? Of is dit een andere?
Zover ik het nieuws heb gevolgd is de PC versie inderdaad mooier dan de PS4 versie. Ubisoft claimt zelfs dat de grafische kwaliteit beter is geworden sinds de 2012 E3 demo. Of dat ook klopt en hoe veel mooier de PC versie is, is lastig te controleren omdat Ubisoft claimt dat sinds 2013 alleen nog maar SP4 demo's en trailers zijn uitgebacht of SP4 dev kit footage.
Was dus blijkbaar niet de pc versie in die video, de video is ook weggehaald van de site :
http://www.neogaf.com/for...p=106637684&postcount=490
Is natuurlijk een rumour omdat iemand ineens dat zegt, maar het is wel zo de video is echt weg van die site dus denk dat er wel een waarheid in zit, is dus de ps4 versie volgens de dude.
Als dit de ps4 versie is dan ben ik een blij man
Ziet er goed uit en las laatst ook dat ze zeiden dat de ps4 versie heel stabiel was qua FPS. Dus ik ben heel blij 
En als laatste is er bekend gemaakt dat je cockpit view kan gebruiken in autos !!
http://www.vg247.com/2014...-spills-many-new-details/
Dat maakt het hellemaal gaaf voor mij
wou dat altijd al in gta games en nu dus in watch_dogs
http://www.neogaf.com/for...p=106637684&postcount=490
Is natuurlijk een rumour omdat iemand ineens dat zegt, maar het is wel zo de video is echt weg van die site dus denk dat er wel een waarheid in zit, is dus de ps4 versie volgens de dude.
Als dit de ps4 versie is dan ben ik een blij man
En als laatste is er bekend gemaakt dat je cockpit view kan gebruiken in autos !!
http://www.vg247.com/2014...-spills-many-new-details/
Dat maakt het hellemaal gaaf voor mij
Dit is ook bevestigd op twitter door de ontwikkelaars van Watch Dogs.v8power67 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 12:18:
Ja las het net idd. Naja ps4 footage dus. Ik ben een blij man
Leuk op neogaf de pc master race vs co sole mensen. Werd eerst beweert dit is zo mooi dit kan niet op ps4 want dan smelt hij. En dan later blijkt het ps4 footage te zijn. Zijn aardig wat mensen de mond gesnoerd daar haha prachtig.
Over welk filmpje hebben we het dan? Niet de Chicago trailer toch?v8power67 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 17:19:
Ja las het net idd. Naja ps4 footage dus. Ik ben een blij manLeuk op neogaf de pc master race vs co sole mensen. Werd eerst beweert dit is zo mooi dit kan niet op ps4 want dan smelt hij. En dan later blijkt het ps4 footage te zijn. Zijn aardig wat mensen de mond gesnoerd daar haha prachtig.
Prachtig al die PC fanboys op Neogaf inderdaad. Hoe zet je jezelf te kakken. Lees en geniet.
Nope gaat om deze video http://youtu.be/LheU2Zq4QsQDonstil schreef op woensdag 02 april 2014 @ 20:10:
[...]
Over welk filmpje hebben we het dan? Niet de Chicago trailer toch?
Ooh Thnx, die had ik gemist.v8power67 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 02:22:
[...]
Nope gaat om deze video http://youtu.be/LheU2Zq4QsQ
Ziet er toch wel uit vind ik persoonlijk.
Op de steam pagina van Watch Dogs staan nu beide specs voor de PC:
Ik weet niet of dit de echte specs zijn of gewoon random invulling aan de pagina...
De minimum specs komen in ieder geval wel overeen, maar zover ik weet waren de recommend specs nog niet bekend.
Recommend specs zijn best pittig gezien de CPU voornamelijk.
System Requirements
Minimum:
OS: Windows Vista (SP2), Windows 7 (SP1) or Windows 8 (Please note that we only support 64 bit OSs.)
Processor: Intel Core 2 Quad Q8400 @ 2.66Ghz or AMD Phenom II X4 940 @ 3.0Ghz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: DirectX 11 graphics card with 1 GB Video RAM - Nvidia Geforce GTX 460 or AMD Radeon HD 5770
DirectX: Version 11
Hard Drive: 25 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible Sound Card with Latest Drivers
Additional Notes: Broadband connection and service required for multiplayer mode. Supported Video Cards at Time of Release: nVidia GeForce GTX460 or better, GT500, GT600, GT700 series; AMD Radeon HD5850 or better, HD6000, HD7000, R7 and R9 series Intel® Iris™ Pro HD 5200
http://store.steampowered.com/app/243470?snr=1_41_4__42Recommended:
OS: Windows Vista (SP2), Windows 7 (SP1) or Windows 8 (Please note that we only support 64 bit OSs.)
Processor: Eight core - Intel Core i7-3770 @3.5 GHz or AMD FX-8350 X8 @ 4 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: DirectX 11 graphics card with 2 GB Video RAM - Nvidia Geforce GTX 560 ti or AMD Radeon HD 7850
DirectX: Version 11
Hard Drive: 25 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible Sound Card with Latest Drivers
Additional Notes: Broadband connection and service required for multiplayer mode. Supported Video Cards at Time of Release: nVidia GeForce GTX460 or better, GT500, GT600, GT700 series; AMD Radeon HD5850 or better, HD6000, HD7000, R7 and R9 series Intel® Iris™ Pro HD 5200
Ik weet niet of dit de echte specs zijn of gewoon random invulling aan de pagina...
De minimum specs komen in ieder geval wel overeen, maar zover ik weet waren de recommend specs nog niet bekend.
Recommend specs zijn best pittig gezien de CPU voornamelijk.
Valt wel mee toch. de i7-3770 is inmiddels ook alweer 2 jaar oud.
(draait trouwens op 3,4 niet op 3,5)
(draait trouwens op 3,4 niet op 3,5)
[ Voor 22% gewijzigd door Donstil op 05-04-2014 17:58 ]
Recommended lijkt niet in verhouding te staan imo.
Octo-core i7-3770 en 'slechts' een 7850, waar is al die processorkracht voor nodig?
Octo-core i7-3770 en 'slechts' een 7850, waar is al die processorkracht voor nodig?
[ Voor 0% gewijzigd door Nazanir op 05-04-2014 22:16 . Reden: typo ]
-
Waarschijnlijk een slechte port en omdat de next gens een 8core cpu hebben is dit nu een vereiste zodat ze geen moeite hoeven te nemen om het goed te programeren op cpus met minder dan 8 cores. Athans zoiets kan ik me bedenken.
Ga zelf gewoon voor de ps4 versie want heb geen zin meer in ubisoft pc games. Zijn vaak drama en zietver op de ps4 heel netjes uit.
Ga zelf gewoon voor de ps4 versie want heb geen zin meer in ubisoft pc games. Zijn vaak drama en zietver op de ps4 heel netjes uit.
Ik ben benieuwd hoeveel geklaag dit spel gaat krijgen als de centjes van de pre-orders binnen zijn. 10,- korting, ladingen ingame items, dat trekt toch zelfs mensen over de streep die RTW2 PO'ed hadden?
Blub
Zijn er ergens ook keys te verkrijgen voor de Deluxe editie of zijn deze niet beschikbaar buiten Steam en Uplay om?
http://www.fast2play.com/...l&utm_campaign=allkeyshopNoFearz schreef op woensdag 09 april 2014 @ 21:05:
Zijn er ergens ook keys te verkrijgen voor de Deluxe editie of zijn deze niet beschikbaar buiten Steam en Uplay om?
Ik zie hier wel een special edition staan, maar niet weet niet of dat hetzelfde is als een deluxe edition.
Het lijkt er op dat Xbox wederom de inferieure versie gaat krijgen. In ieder geval is 1080p zo goed als confirmed op PS4.
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=799664
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=799664
Verwijderd
mooi. de specs zijn online. Maar kan deze laptop hem ook draaien?
i7 gt740m 4gb. Moet waarschijnlijk ram uitbreiden. maar hoop dat mijn videokaart het trekt.
i7 gt740m 4gb. Moet waarschijnlijk ram uitbreiden. maar hoop dat mijn videokaart het trekt.
Nieuwe gameplay (pc) ziet er erg goed uit moet ik zeggen hoor!
YouTube: Watch_Dogs featuring NVIDIA Technologies [UK]
[ Voor 51% gewijzigd door Donnie op 11-04-2014 19:08 ]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Dat klopt. De PS4 video's zien er echter ook niet slecht uit. Het is maar net waar je voorkeur naar uit gaat. PS4 wordt waarschijnlijk wel het beste ondersteund omdat Ubisoft daar een contract mee heeft maar de PC versie krijgt dezelfde features in de DedSec versie. Ik denk dat het voornamelijk af zal hangen welk platform mensen hebben en wat hun persoonlijke voorkeur is. Ik heb geen console dus ik zal het op de PC spelen, maar ik verwacht niet dat de console spelers veel hoeven te missen wat betreft grafische kwaliteit.
Uplay zal voor de PC versie verplicht zijn maar het schijnt dat dit alleen nodig is voor de activatie van het spel. Daarna zou het spel opgestart moeten kunnen worden zonder eerst Uplay te starten.
Uplay zal voor de PC versie verplicht zijn maar het schijnt dat dit alleen nodig is voor de activatie van het spel. Daarna zou het spel opgestart moeten kunnen worden zonder eerst Uplay te starten.
Dit ziet er toch wel weer E3 2012 waardig uit hoor. Erg tof.Donnie schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 19:07:
Donnie schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 19:07:
Alleen al die auto's en de grote stad, dat zorgt ervoor dat voor mij het spel al niet kan mislukken. Kan me altijd uren vermaken met alleen maar rond rijden en als het spel er dan ook nog eens zo goed uit ziet
Dit komt in mijn optiek niet eens een klein beetje in de buurt van de E3 trailer. De downgrade is goed zichtbaar.Donstil schreef op zondag 13 april 2014 @ 15:43:
[...]
Dit ziet er toch wel weer E3 2012 waardig uit hoor. Erg tof.
Sommige beelden zijn duidelijk mooier dan andere dat zie ik ook maar er waren wel wat scenes met mooie belichting die toch echt wel in de buurt komen.bram1984 schreef op zondag 13 april 2014 @ 20:10:
[...]
Dit komt in mijn optiek niet eens een klein beetje in de buurt van de E3 trailer. De downgrade is goed zichtbaar.
Ik had niet verwacht dat de pc versie zo superieur zou zijn aan de Next-gen console versie eigenlijk.
Neemt verder niet weg dat ik erg uitkijk naar deze titel.
Dit wordt naast Rayman de tweede echte topper op mijn Ps4.
"Zo superieur"? Zoveel verschil zie ik anders niet met de onlangs verschenen PS4 trailer, waarvan de grootste PC fanboys notabene dachten dat het PC footage was die PS4's zou laten smelten. Het is duidelijk dat de E3 versie blijkbaar alleen op de allerzwaarste PC's kan lopen en dat ze veel zaken hebben om moeten gooien. Verklaart ook meteen het uitstel.
Verwijderd
Ben bang dat je gelijk hebt. Mooi E3 trailers laten zien is niet zo moeilijk. Het vervolgens ook zo mooi in het uiteindelijke product laten uitzien wel. Maar nog steeds de beste game voor de nextgen generatiebram1984 schreef op maandag 14 april 2014 @ 11:42:
"Zo superieur"? Zoveel verschil zie ik anders niet met de onlangs verschenen PS4 trailer, waarvan de grootste PC fanboys notabene dachten dat het PC footage was die PS4's zou laten smelten. Het is duidelijk dat de E3 versie blijkbaar alleen op de allerzwaarste PC's kan lopen en dat ze veel zaken hebben om moeten gooien. Verklaart ook meteen het uitstel.
Ik zou het filmpje nog maar eens kijken dan, de Nvidia versie die we hier zien ziet er toch wel echt beduidend mooier uit dan de Trailer die we laatst zagen en van de Ps4 bleek te zijn.bram1984 schreef op maandag 14 april 2014 @ 11:42:
Je zal er best een dikke bak voor nodig hebben maar dat staat hier verder niet ter discussie.
Ze maken de Gtx780 TI niet voor niets zullen we maar zeggen.
Ik vraag me dan toch echt af of we dezelfde filmpjes bekijken. Wat ziet er volgens jou zoveel beter uit dan? Zowel de belichting als de effecten van regen op de weg hebben we al in AC4 gezien. Verder zie ik werkelijk niets dat de PS4 niet zou kunnen. Het oogt ook nergens next-gen zoals bijvoorbeeld The Witcher 3 dat wel doet. De animaties lijken daarnaast ook totaal niet meer op de E3 trailer.
Ik heb het over dat filmpje een paar Posts hierboven, die waar een nieuwe Nvidia Techniek in wordt besproken.
Is the witcher 3 ook een open wereld game? Ik ken de serie wel van naam maar nooit wat van gespeeld verder.
Is the witcher 3 ook een open wereld game? Ik ken de serie wel van naam maar nooit wat van gespeeld verder.
Yep daar heb ik het ook over. Ben benieuwd wat je er zo bijzonder aan vind, met de E3 trailer in het achterhoofd houdend.
Witcher is ook open wereld ja. Zoek maar eens wat footage op via YT.
Witcher is ook open wereld ja. Zoek maar eens wat footage op via YT.
Let op:
- Geen PC vs console discussie wat betreft je persoonlijke voorkeur.
- Zet echte story line spoilers tussen [spoiler] tags.
- Geen discussie over de torrent versies
- Vragen/verhalen over aankoop zijn ook niet gewenst
- Géén slowchat!
- Voor problemen kun je hier terecht: >[PC]WatchDogs Problemen
Companion App:
Android
iPhone/iPad
Voor discussie over de CONSOLE versies van Watch Dogs kun je hier terecht
- Geen PC vs console discussie wat betreft je persoonlijke voorkeur.
- Zet echte story line spoilers tussen [spoiler] tags.
- Geen discussie over de torrent versies
- Vragen/verhalen over aankoop zijn ook niet gewenst
- Géén slowchat!
- Voor problemen kun je hier terecht: >[PC]WatchDogs Problemen
Companion App:
Android
iPhone/iPad