Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
pc vs ps4
Of je de textures hoger kunt instellen op de pc versie? Ik hoop het. Maar ik denk het niet. Dit is in bf4 wel het geval, maar dat komt omdat die op 60fps moet draaien op de ps4 versie. Ik denk dat de textures gelijk zijn, maar dat de ps4 versie op 30fps zal draaien. Daarnaast zal de ps4 versie geen anti aliasing techniek kennen.
Op de pc kun je waarschijnlijk kiezen tussen smaa/msaa/txaa. De txaa is van nvidia maar niet zo boeiend. Het is naar mijn mening redelijk algemeen bekent dat smaa de beste AA techniek is voor pc gamers.
Dus wat winnen pc gamers nou echt in watchdogs?
Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar ik verwacht extra AA en meer frames:). Dit is zeker een mooie verbetering ten opzicht van de PS4 versie.

Natuurlijk kunnen er ook andere opties zijn die net wat hoger op te krikken zijn op de pc versie. Maar dit geeft een minimaal verschil in graphics kwaliteit. De enige optie die naast AA echt veel toevoegt zijn extra textures kwaliteit. Het zou mooi zijn als de hier moeite voor hebben gedaan bij ubisoft. Maar ik verwacht van niet.

nvidia/amd
Ik denk dat het weinig voordeel heeft om een nvidia kaart te hebben ten opzicht van een amd kaart. Welke beter presteert is natuurlijk nog even afwachten. Maar de TXAA is totaal niet interessant als je het mij vraagt. Ik hoop vooral dat er goede driver ondersteuning komt vanaf beide kampen. En dat het geen slechte poort word zoals AC4. Het feit dat er veel aandacht is voor de next gen versie stelt me een beetje gerust.

Persoonlijk ga ik de game niet preorderen. Ik wil eerst wat benchmarks zien, en wat reviews. Echter ben ik zeer enthousiast en ga ik hem waarschijnlijk vlak na de release in huis halen.

Edit:
The rumblings began over at The Arab Gamer, which claims Ubisoft laid out the following resolution and frame-rate setting during a press event:

PS4: 1080p/30fps
Xbox One: 960p/30fps
PC: up to 4K/framerate varies

Maar de vraag is, heeft het ook 120hz support voor mijn 120hz monitor?? 8)

[ Voor 8% gewijzigd door j0ppie op 15-04-2014 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Geen AA techniek op de PS4? Dat gaat dan een kartelige bende worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 18:51:
Geen AA techniek op de PS4? Dat gaat dan een kartelige bende worden.
valt wel mee. Het draait op 1080p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Was meer sarcastisch. Ik mag toch aannemen dat WD een vorm van AA gaat gebruiken. De vorige generatie deed dit al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Nouja, de PS4 gebruikt AA bij games. Maar vaak is het een zeer zwakke mate van AA. Of zelfs helemaal geen. Watchdogs word een erg zware game, dus ik ga er vanuit dat er geen tot weinig AA in zit. Verder draait de game op 30fps. Zelf vind ik 30fps nog het grootste nadeel.

Verder komt nvidia met TXAA wat niks toevoegd ten opzicht van SMAA. En hebben ze HBAO wat ik oook niet merk behalve in men framerate:P

Het blijft natuurlijk allemaal gissen wat nou precies het verschil gaat zijn. Maar vaak komt het op dergelijke dingen neer naar mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je bronnen voor 30 fps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Eigenlijk heb ik persoonlijk nooit last van 30 fps bij dit soort games.
AC:BF speelde prima en is ook 30 fps toch?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 23:43

v8power67

Psn: Mausosaurus

Was toch al lang bekend dat 30fps zou worden. 60fps en de current gen games met zulke graphics in open wereld zie ik niet snel gebeuren. Daar zijn ze qua hardware denk niet sterk genoeg voor.
1080p 30fps open wereld zal ong de standaard worden. Of er worden behoorlijke besparingen gedaan met bv weinig leven in een stad of mindere graphics etc..

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
@ Dyon Calvo
http://www.destructoid.co...xbox-one-ps4-262582.phtml

@ v8power67
Het hangt er natuurlijk helemaal vanaf waar je wil compenseren voor het gebrek aan rekenkracht. Maar ik ben het met je eens dat dit vaak gebeurt bij de 30fps cap. Openworld games zijn idd erg zwaar. Net als FPS games. BF4 is een mooi voorbeeld waar ze ivm het competetieve aspect echt voor de 60fps moesten gaan. Maar hierdoor kozen ze voor een matige vorm van Anti aliasing icm minder detail dan op de pc versie mogelijk is. Het is eigenlijk vrij simpel. Waar je met een high end gpu alles open zet, moet je ergens snijden ivm de beperkte rekenkracht van consoles. Dit kan op een aantal manieren. Bij de PS3 zag je dat ze op begeven moment heel creatief werden hiermee. Ze hadden zelfs wat pixels aan de rechten en linker kant van het scherm weggenomen bij farcry 3 zodat deze iets soepeler liep. Gebruikelijke manieren zijn:
Minder textures
Minder AA
Minder FPS (standaard 30)
Ik hoop voor de PS4 gebruikers dat ze niet op de textures snijden maar vooral op de AA en de FPS. Dit is voor de meeste gamers toch het minst merkbaar.

Persoonlijk vind ik 30fps niet relax. Ook al geen ik toe dat het best speelbaar is. Het is volgens mij vrij simpel, als je geen mierenneuker bent als het gaat om framerate en graphics is de PS4 versie gewoon heel erg dik in orde. Maar voor de echte graphics fans met dikke pc's kom je daar wel het beste uit de verf. Wat ik persoonlijk boeiender vind is of die spel goed gepoort word, en wat AMD vs NVidia gpu's hier gaan doen. Dit is echter een kwestie van de benchmarks afwachten.

Ik kwam deze screenie tegen op de website van nvidia
http://www.geforce.co.uk/...shots/screenshot-3_22.jpg

Denken jullie dat dit ingame is @ ultra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Mja mijn pc is niet de slechtse maar gaat denk ultra met minimaal 30fps niet trekken (zie sig). Heb ook geen hypertreading meer aan staan en dat is nu blijkbaar een recommend iets. Zit te twijfelen om een 780ti te halen als ik geld heb. Maar denk dat ik beter een volledig nieuw systeem kan bouwen. Een i7 920 is ook niet de nieuwste meer en na jaren oced te zijn al hellemaal niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorBlade72nd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-06-2023
Ik kwam deze screenie tegen op de website van nvidia
http://www.geforce.co.uk/...shots/screenshot-3_22.jpg

Denken jullie dat dit ingame is @ ultra?
Deze screen is volgens mij niet eens een screenshot maar concept art. Deze komt volgens mij uit de periode E3 2012. Dit plaatje hebben we gebruikt op een WD fansite / forum waar ik actief ben en die staat er al meer dan een jaar op.

| MCTS:Exchange 2007/2010 | MCTS: SQL 2005 | MCSE:2003 | MCITP: EA | VCP 3/4/5 | CCNA |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
@ v8power67, je kan de benchmarks even afwachten, kijken hoe boeiend de CPU is. En welke GPU geschikt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Ja ga ik sowieso doen. Haal hem eerst op ps4. En dan kijken hoe die op de pc loopy qua benchmarks. En dan haal ik hem later als mn pc hem trekt of als ik mn pc geupgrade heb. Pa4 versie staat al in preorder. Haal de game hoe dan ook. En ja valt ie tegen verkoop ik hem weer. Maar verwacht wel dat ik het naar mn zin ga hebben in deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Is de fps eigenlijk locked? inFamous gebruikt een unlocked fps en die draait in vergelijking met AC4 toch een stuk soepeler voor mijn gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Las dat er nog wat problemen waren met een recente demo met stabiele fps. Dus gok 30fps lock en soms een drop vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rumpelstiltskin
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 08:38
wellicht voor de hand liggende vraag: ik heb een GTX-780ti maar "slechts" een i5-3570k (geen OC). Zal WD een reden zijn om te gaan upgraden? Ik was altijd in de veronderstelling dat een quadcore i5 altijd voldoende is voor een game machine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ligt eraan. Als de game compleet kut is, niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:30

Hupske

AFCA

Ah c'mon! Ik zal er nog een GTX780ti bij halen, daarbij nog een extra SSD, dan kan je daar WD alleen op laten draaien. Daarbij zal ik een Intel Core i7 4960X halen. Maar wellicht is dat ook nog niet genoeg, want je moet dan ook nog 24gb extra werkgeheugen hebben.

Het moet toch wel eens een keer duidelijk zijn, dat je zulke dingen pas weet als het spel uit is. Je weet net zoveel als ons.

Verder mijn mening over het laatste filmpje; Het spel ziet er daarop het zelfde uit als in de E3, althans als ik bekijk naar de kwaliteit van het weer en de weg etc. De gebouwen kwamen in de gameplay video's niet zo duidelijk naar voren als dat je nu hebt in de trailers. Maar die zien er wat minder gedetailleerd uit. Alleen ik weet niet in hoeverre je in de lucht hangt bij WD, zodat je het veel gaat zien.

Ik heb er iig alle vertrouwen in, dat het spel er gewoon erg goed uit ziet en daarbij ook lekker gaat lopen op de computer.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
upgraden voegt nagenoeg niks toe. Wat de HT onderstuening en wat het uti maakt weten we ook niet. maar ik zou sowieso je CPU OC'en:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorBlade72nd
vorrige week was er een persevent in Parijs en het ziet er naar uit dat vanavond om 18:00 uur het embargo afloopt. Ik verwacht dus over een paar uurtjes meer gameplay videos en een hoop previews.

| MCTS:Exchange 2007/2010 | MCTS: SQL 2005 | MCSE:2003 | MCITP: EA | VCP 3/4/5 | CCNA |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 18:15
Ik hoop het! Gisteren de pre-order gedaan voor de Xbox One! Lijkt me echt een leuk spel! Ook de reden waarom ik de One heb gekocht ( en The Division)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Klopt idd, er is een embargo afgelopen.
Online al best wat gameplay te vinden.

http://www.theverge.com/2014/4/23/5640896/watch-dogs-preview

Edit: en op de frontpage nu ook.

[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 23-04-2014 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:24

The_Worst

Unox

De bovenstaande preview van The Verge is erg leuk om te lezen. Vergeet de reacties niet te lezen, de auteur beantwoordt daar diverse vragen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
The_Worst schreef op woensdag 23 april 2014 @ 21:28:
De bovenstaande preview van The Verge is erg leuk om te lezen. Vergeet de reacties niet te lezen, de auteur beantwoordt daar diverse vragen.
Ja goed stuk idd :)
Dit beloofd ook veel goeds.
One of the most thrilling parts of Watch Dogs is getting hacked by another online player. At first, you don’t even notice they’re there. They seamlessly slip into your game like a shadow, and remain indistinguishable from any computer-generated character as long as they don’t tip you off by, say, parking in the middle of the street. Once they’re in your smartphone, stealing your data, it’s a mad dash to figure out which character could be a real flesh-and-blood person, chase them down, and shoot them dead. And there’s nothing quite like noticing that something, somewhere, is slightly out of place — like a glitch in The Matrix — only to realize the predicament you’re in.
Dit filmpje laat dat hacken tussen twee spelers goed zien.

Edit: Ik zie wel heel veel mensen met enorme inkomens trouwens. Misschien doe ik het verkeerd hoor in het echte leven maar het staat niet echt in verhouding als ik dit zo zie.

Zag net wat gameplay op YouTube en daarvan had de armste inwoner alsnog iets van $55.000.
Er waren er zelfs een hele hoop met meer dan 90k 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Donstil op 23-04-2014 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:24

The_Worst

Unox

Wellicht is Chicago een rijke stad. }:O

Maar inderdaad dat hacken lijkt mij een erg leuke uitdaging. Niet ontdekt worden en indien dit toch gebeurt zo snel mogelijk proberen te ontsnappen en anders eventueel toch je echte tegenstander neerknallen. Dit lijkt mij ook nog een extra uitdaging te geven in plaats van 'alleen maar' tegen NPC's te spelen.

Zeker nu ik de nieuwe beelden heb gezien ben ik nog enthousiaster geworden. Zo te zien is er veel de doen in de stad en de diverse mogelijkheden om missies te doen houden het spel mogelijk lang interessant. Helaas duurt het nog een maand. :-(

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Die multiplayer video heb ik nog niet eerder gezien. Allemaal zeer leuke game-modes etc. Leuk hoe hij de gewone burgers wegjaagd met wat schoten om zelf ongezien weg te komen.

Verder ziet de game waar ze die file moeten bemachtigen er ook zeer tof uit. Met een paar vrienden zal dat zeker lachen zijn. Denk toch wel dat dit de volgende game gaat worden die ik me aanschaf

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Net deze video nog tegen gekomen. Weet niet of hji hier al is gepost.

YouTube: Watch_Dogs Week: Brand New PS4 Gameplay and Info!

Vind het wel jammer dat in zo een high-tech game een of andere spin tevoorschijn komt wat gebouwen etc kan beklimmen en auto's kan opblazen. Vind ik dan weer een beetje over the top

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

Oxigeon schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:28:
Net deze video nog tegen gekomen. Weet niet of hji hier al is gepost.

YouTube: Watch_Dogs Week: Brand New PS4 Gameplay and Info!

Vind het wel jammer dat in zo een high-tech game een of andere spin tevoorschijn komt wat gebouwen etc kan beklimmen en auto's kan opblazen. Vind ik dan weer een beetje over the top
Dat is volgens mij een spelletje dat je ingame op je smartphone kan spelen.
uit de Watch_Dogs Preview van tweakers:
Dit is slechts één voorbeeld van een breed scala aan optionele missies die Watch Dogs de speler biedt. Het bezorgen van allerlei auto's, het onderscheppen van gevangenistransporten en het uitvoeren van allerlei VR-missies horen daar ook bij. De verleiding ligt op de loer om zeker die laatste variant te zien als gimmick. Je wordt immers in een schijnwerkelijkheid gestopt en mag dan bijvoorbeeld 'Carmageddonnetje' spelen door hordes zombies dood te rijden. De grap is echter wel dat deze spelletjes skill points opleveren, die vervolgens kunnen worden gebruikt om Aidens vaardigheden te verbeteren.
Game-ception :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:21
Donstil schreef op woensdag 23 april 2014 @ 22:41:
Edit: Ik zie wel heel veel mensen met enorme inkomens trouwens. Misschien doe ik het verkeerd hoor in het echte leven maar het staat niet echt in verhouding als ik dit zo zie.

Zag net wat gameplay op YouTube en daarvan had de armste inwoner alsnog iets van $55.000.
Er waren er zelfs een hele hoop met meer dan 90k 8)7
Van Amerikanen wordt verwacht dat ze hun eigen pensioen opbouwen middels sparen. Vandaar dat hun lonen hoger lijken te liggen dan in Europa. Zij dragen gewoon minder automatisch af dan wij.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Waar ik het meeste benieuwd naar ben, is de draw distance en daaraan geliëerd de eventuele aanwezigheid van traffic pop-up die tot mijn afgrijzen heel erg in GTA aanwezig. Echt een dealbreaker. Net als dat je de camera een rondje draait en er ineens hele andere auto's in beeld zijn verschenen of je eigen auto zelfs is verdwenen. Zou echt een dealbreaker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 09:09
Wat me nu al opvalt is het gebrek aan schademodel, dat vind ik wel heel jammer.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Richh schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:46:
Wat me nu al opvalt is het gebrek aan schademodel, dat vind ik wel heel jammer.
Matig of totaal gebrek aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de preview video's en de preview gelezen van Tweakers.net en Gamekings .
Vroeger moest je echt wachten dat er een review uitkwam van een game maar tegenwoordig zijn er al uitgebreide previews zodat je al een echt idee hebt hoe deze game gaat scoren .
Door deze previews weet ik nu al dat Watch Dogs een game word die je als gamer echt niet mag missen .
Watch Dogs is al een grote hype en word door deze previews nog alleen maar groter .
Voor mij mogen ze net zoals Grand Theft Auto V de verkoop starten om 12:00 in de nacht en ik reken dan ook heel veel Watch Dogs fans die in rijen staan wachten totdat de deuren opengaan .
Ik geloof dat het een gruwelijke mooie game gaat worden die heel lang speelbaar blijft en zijn geld zeker de moeite waard maken .
27-05-2014 word weer een heeel belangrijke dag .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2014 @ 15:36:
Ik heb de preview video's en de preview gelezen van Tweakers.net en Gamekings .
Vroeger moest je echt wachten dat er een review uitkwam van een game maar tegenwoordig zijn er al uitgebreide previews zodat je al een echt idee hebt hoe deze game gaat scoren .
Door deze previews weet ik nu al dat Watch Dogs een game word die je als gamer echt niet mag missen .
Watch Dogs is al een grote hype en word door deze previews nog alleen maar groter .
Voor mij mogen ze net zoals Grand Theft Auto V de verkoop starten om 12:00 in de nacht en ik reken dan ook heel veel Watch Dogs fans die in rijen staan wachten totdat de deuren opengaan .
Ik geloof dat het een gruwelijke mooie game gaat worden die heel lang speelbaar blijft en zijn geld zeker de moeite waard maken .
27-05-2014 word weer een heeel belangrijke dag .
Toch hoop ik nog steeds op GTA V op de PS4 en xbox one.

Eerste indruk van de gameplay beelden is te veel info op het scherm.
In het filmpje hierboven heeft hij het over Multiplayer en singplay all in the same world.
ik hoop de game ook gewoon solo te kunnen spelen net als bij GTA.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Pykow schreef op donderdag 24 april 2014 @ 15:56:
[...]

Toch hoop ik nog steeds op GTA V op de PS4 en xbox one.

Eerste indruk van de gameplay beelden is te veel info op het scherm.
In het filmpje hierboven heeft hij het over Multiplayer en singplay all in the same world.
ik hoop de game ook gewoon solo te kunnen spelen net als bij GTA.
Edit: oke ik dacht dat ik in het Ps4 topic zat. Alles hieronder kun je dus hierboven vinden :p

Voor dat de previews van gister kwamen was ik ook een beetje sceptisch over de wereld.

Nu heb ik gister een toch wel erg tof filmpje gepost in het watchdogs topic. Je ziet daarin goed hoe single player met multi player samen komt.

Een andere speler kan jou game dan hacken en dan is het aan de player om te ontdekken wie.

Speler 1 ziet speler 2 als normale npc's waardoor het speuren erg lastig en uitdagend zou kunnen worden.

Heeft mij in ieder geval positief verrast.

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 24-04-2014 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Donstil op 24-04-2014 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik vraag me af ze de repeterende factor zoals in Farcry/assasins creed/infamous hebben aangepakt, constant een toren/paal/locatie veroveren met dezelfde missies.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
  • Laatst online: 17-08-2024
Absoluut een must-have voor mij.
Enige wat me alleen tegenstond in de filmpjes was dat de auto's overal met het grootste gemak doorheen ploegen zonder ook maar enig weerstand. (zelfs in GTA dat redelijk bulldozeren is af en toe vertraagt je auto na iedere lantaarnpaal op je bumper)
Maar wellicht gaat dat nog veranderen in de final. (hoop ik, of anders via een update :D )

[ Voor 3% gewijzigd door Ghostley op 25-04-2014 14:09 ]

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Fietsbel schreef op donderdag 24 april 2014 @ 16:16:
Ik vraag me af ze de repeterende factor zoals in Farcry/assasins creed/infamous hebben aangepakt, constant een toren/paal/locatie veroveren met dezelfde missies.
Je moet iig wel steeds een soort van centrale veroveren omdat je anders niet in dat gebied kunt hacken.

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer dat er niet meer bekend is over de multiiplayer. Lijkt me tof om weer een game zoals SWAT te spelen. Misschien dat Watchdogs ook wel een soort tacticle MP game wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-star
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 15:04
Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 15:18:
jammer dat er niet meer bekend is over de multiiplayer. Lijkt me tof om weer een game zoals SWAT te spelen. Misschien dat Watchdogs ook wel een soort tacticle MP game wordt
Heb je dit filmpje al gezien?
YouTube: Watch_Dogs - 9 minutes Multiplayer Gameplay Demo [SCAN]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Niet alles is nieuw maar hier zit ook nog wel wat toffe gameplay in.

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 27-04-2014 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Net de Tweakers preview bekeken en tot mijn afgrijzen constateer ik weer pop-up. Een voetganger verderop die ineens uit het niets opdoemt. Teleurstellend. Zul je zien dat het verkeer hier ook last van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:00
bram1984 schreef op zondag 27 april 2014 @ 22:18:
Net de Tweakers preview bekeken en tot mijn afgrijzen constateer ik weer pop-up. Een voetganger verderop die ineens uit het niets opdoemt. Teleurstellend. Zul je zien dat het verkeer hier ook last van heeft.
Zucht....

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
bram1984 schreef op zondag 27 april 2014 @ 22:18:
Was dit het enige negatieve wat je kon vinden? Dan wordt het een prima game lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ja. Een van de redenen (ik zie het als bug) dat ik GTA na 2 uur spelen op Marktplaats heb gezet. Dit zijn PS2/PS3 taferelen, in mijn optiek.
Wat valt er te zuchten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb erg genoten van GTA V en ben van plan dat ook van Watch Dogs te gaan doen.

De problemen die Bram noemt zijn me in GTA V helemaal niet opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 28 april 2014 @ 08:12:
Ja. Een van de redenen (ik zie het als bug) dat ik GTA na 2 uur spelen op Marktplaats heb gezet. Dit zijn PS2/PS3 taferelen, in mijn optiek.
Dit zijn geen PS2/PS3 taferelen. Dit zijn gewoon open wereld taferelen.
De PS4 is niet krachtig genoeg om dit te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17-09 21:45
Ik heb een vraag over de verschillende versies van Watch Dogs voor de PC.

Op de website van Uplay zie ik verschillende versies staan; de standaard, standaard met pre-order bonus, Vigilante, Desec en ook nog een Uplay uitvoering?

De standaard en de standaard met pre-order bonus spreken voor zich.

De Vigilante heeft als extra Collector Box, Aiden Pearce’s iconische pet en Aiden Pearce’s Vigilante masker.

De Desec heeft dan weer een poppetje en het bovenstaande niet.

De Uplay heeft een steelbox maar geen pet, masker of poppetje.

Ik zie door de bomen het bos niet meer... Als ik geen pet, masker en poppetje hoef ben ik volgens mij het beste af met de Uplay editie. Deze heeft alles extra content en een steel box? Zie ik iets over het hoofd en is mijn keuze inderdaad de juiste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Donstil schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:01:
[...]

Dit zijn geen PS2/PS3 taferelen. Dit zijn gewoon open wereld taferelen.
De PS4 is niet krachtig genoeg om dit te veranderen.
Onzin. In Black Flag kun je NPC's wel van grote afstanden zien. Ik geloof verder niet dat men hier niets op kan verzinnen. Vanuit het niets ineens dingen die tevoorschijn komen is gewoon slecht. In inFamous heb ik het overigens ook niet zo erg gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:57:
[...]

Onzin. In Black Flag kun je NPC's wel van grote afstanden zien. Ik geloof verder niet dat men hier niets op kan verzinnen. Vanuit het niets ineens dingen die tevoorschijn komen is gewoon slecht. In inFamous heb ik het overigens ook niet zo erg gezien.
In blackflag komen ook NPC's ineens tevoorschijn. Voordat ze dan verschijnen krijgen zo zo'n animus laad texture ervoor. (weet ff niet hoe ik het uit moet leggen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Laatst online: 05-09-2024
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2014 @ 12:32:
[...]

In blackflag komen ook NPC's ineens tevoorschijn. Voordat ze dan verschijnen krijgen zo zo'n animus laad texture ervoor. (weet ff niet hoe ik het uit moet leggen.)
Precies. Ik heb dat overigens veel duidelijker gezien op de console dan op de pc. Maar dat ligt een beetje voor de hand.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
RJ-NL schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:48:
Ik heb een vraag over de verschillende versies van Watch Dogs voor de PC.

Op de website van Uplay zie ik verschillende versies staan; de standaard, standaard met pre-order bonus, Vigilante, Desec en ook nog een Uplay uitvoering?

De standaard en de standaard met pre-order bonus spreken voor zich.

De Vigilante heeft als extra Collector Box, Aiden Pearce’s iconische pet en Aiden Pearce’s Vigilante masker.

De Desec heeft dan weer een poppetje en het bovenstaande niet.

De Uplay heeft een steelbox maar geen pet, masker of poppetje.

Ik zie door de bomen het bos niet meer... Als ik geen pet, masker en poppetje hoef ben ik volgens mij het beste af met de Uplay editie. Deze heeft alles extra content en een steel box? Zie ik iets over het hoofd en is mijn keuze inderdaad de juiste?
De Uplay versie bevat tevens 3 singleplayer missies extra.

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Laden van npc's autos etc zal er alyijd inzitten ivm dat er een grens is vanaf waar bepaalde dingen laden of verdwijnen. Als dit er niets is heb je of een hele lelijke game of een game met 10fps als je geluk hebt. Is veelste zwaar voor sowieso current gen(next gen voor sommige nog ;) )

Maar ook op de pc zal dit blijven gebeuren omdat er geen dedicated pc games meer zijn bijna die gaan voor maximale halen uit een game op de pc.
Dus deze limieten zullen altijd blijven bestaan. Maar omdat watchdogs vaak in de stad is kun je het vaak verhullen. Omdat er dan een gebouw bv voor zit. Maar in een gta5 wwar je soms in lege gebi3den reed viel het heel erg op. En natuurlijk omdat het een last gen game is. Mocht deze komen naar ps4 hoop ik dat ze die grens wel stuk verlegen zodat het minder of niet meer opvalt. Maar ook daar zullen ze limieten tegen komen zoals altijd. Maar zou mooi zijn als ze er een trucje of iets voor kunnen verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
Macchill schreef op maandag 28 april 2014 @ 12:46:
[...]

De Uplay versie bevat tevens 3 singleplayer missies extra.
Dus als ik zoveel mogelijk digitale content wil moet ik de Uplay editie verkiezen boven de Desec en Vigilante?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:57:
[...]

Hier op de Playstation 4 wel hoor.
Zowel Black Flag als inFamous hebben hier gewoon pop-up.

Ik had gister zelfs in tombraider popup, de explosieve vaten moesten nog gerenderd worden toen ik het hoekje om rende. Dus die popte ook ineens op.

Ach ik kan me er niet echt druk om maken verder eigenlijk, hoort nou eenmaal bij de streaming laad techniek die ze toepassen. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Heb het even gecheckt en in inFamous zag ik het inderdaad ook, hoewel wel op een grotere afstand. Daar valt het verder minder op omdat je vnl. op de daken bezig bent. Ook in BF lijkt de afstand een stuk groter dan wat ik in de WD preview zag. Ik hoop alleen maar dat het niet zo erg is als in GTA. Daar kon je ook een rondje draaien en ineens reden er allemaal andere auto's. Drama. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

bram1984 schreef op maandag 28 april 2014 @ 16:11:
Heb het even gecheckt en in inFamous zag ik het inderdaad ook, hoewel wel op een grotere afstand. Daar valt het verder minder op omdat je vnl. op de daken bezig bent. Ook in BF lijkt de afstand een stuk groter dan wat ik in de WD preview zag. Ik hoop alleen maar dat het niet zo erg is als in GTA. Daar kon je ook een rondje draaien en ineens reden er allemaal andere auto's. Drama. :)
Het jammere van GTA is dat wanneer je een speciale auto hebt kunnen vinden, die je vrijwel nooit ziet rijden, dat je ze daarna de heletijd ziet rijden en dat is wel erg jammer,

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Ik heb nog geen positieve bijdrage van jou gezien in dit topic. Iedere keer als er weer een reactie van jou staat, dan kunnen we er bij voorbaat vanuit gaan dat het weer iets negatiefs is.

Ik ben in ieder geval positief verrast door wat ik tot nu toe gezien heb!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 22:59

Jelte,89

Woodworking

Zit nu een aantal filmpjes te kijken, maar blijf me verbazen over wat de mogelijkheden zijn... zo zag ik een paar missies al voorbij komen, en elk op een andere manier.

Top game!

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Jackal131 schreef op maandag 28 april 2014 @ 17:53:
[...]

Ik heb nog geen positieve bijdrage van jou gezien in dit topic. Iedere keer als er weer een reactie van jou staat, dan kunnen we er bij voorbaat vanuit gaan dat het weer iets negatiefs is.

Ik ben in ieder geval positief verrast door wat ik tot nu toe gezien heb!
Even op mijn naam zoeken in dit topic. Je hebt blijkbaar niet al mijn posts gelezen. ;)

Als je alleen maar hosanna wilt lezen, zit je hier denk ik verkeerd.

Ik ben gewoon iets kritischer als het aankomt op open wereld games. Ik vind GTA persoonlijk enorm overhyped en wil graag een vergelijkbare deceptie niet nog een keertje tegenkomen. Er zijn zoveel zaken die mij uit de immersie kunnen halen bij dat soort games. Nu heb ik AC wel helemaal uitgespeeld, dus het feit dat WD van dezelfde dev cq. uitgever is, is dan wel weer mooi. Ik hoop dat mijn kritiek op de graphics onterecht is, want ik ben toe aan een nieuwe game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-star
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 15:04
RJ-NL schreef op maandag 28 april 2014 @ 14:47:
[...]

Dus als ik zoveel mogelijk digitale content wil moet ik de Uplay editie verkiezen boven de Desec en Vigilante?
Ik denk het, ik heb ook die versie gekocht omdat je dan volgens mij het meeste hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freelh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 20:24
Ik denk eraan deze game een week na release te kopen.
Telkens wanneer ik denk 'deze game wordt de mijne', flopt die op de één of andere manier :-). (Zij het voor mij persoonlijk, zij het qua bugs etc.). Dus ik stap af van releases.
Moest deze game me toch aanspreken, zal er wel een nieuw werkpaard in huis moeten komen. Mijn GT555 zal dit vermoedelijk niet meer trekken.
Desalniettemin: een veelbelovend spel!

[ Voor 5% gewijzigd door freelh op 29-04-2014 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
A-star schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:24:
[...]

Ik denk het, ik heb ook die versie gekocht omdat je dan volgens mij het meeste hebt.
Dan ga ik de Uplay versie ook maar bestellen :) Hopelijk missen we dan geen content. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

freelh schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:58:
Moest deze game me toch aanspreken, zal er wel een nieuw werkpaard in huis moeten komen. Mijn GT555 zal dit vermoedelijk niet meer trekken.
Desalniettemin: een veelbelovend spel!
Hier hetzelfde probleem, heb een AMD Athlon II X4 630 en een Radeon 6950. Draaide altijd prima, (FIFA 14, Far cry 3, Battlefield en CoD, BF en CoD op medium).

De komende periode ben ik van plan om WD, Grid Autosports, en FIFA 15 te spelen. Vind het wel duur om alleen voor WD een nieuw paard aan te schaffen. Wacht tot na de release en ga de singleplayer wel even bekijken, dan ga ik overwegen wat te doen.

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:43
Ik snap die hele season pass niet..
Als je de dedsec edition koopt bijvoorbeeld, zit deze pass er niet eens bij, en mis je dus 2 uitbreidingen!

Heel raar gedaan weer van Ubisoft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Iemand deze demo al gedownload?
http://www.watchdogsdemo.org/

Ik dacht dat er geen demo van kwam.

Voor de mensen die een nieuwe GPU moeten aanschaffen:
http://www.geforce.com/wh...nvidia-geforce-gtx-bundle

Mogelijk dat de actie hier ook beschikbaar is/komt?

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
En jij denkt dat die demo echt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
bram1984 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:53:
Het is inderdaad niet van Ubisoft. Domeinnaam is geregistreerd in Panama...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freelh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 20:24
Jackal131 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:53:
[...]

Het is inderdaad niet van Ubisoft. Domeinnaam is geregistreerd in Panama...
Reden genoeg. Ook: de webfilter op 't werk verleent geen toegang wegens 'suspicious/scam'. Zegt genoeg, zeg ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

bram1984 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:53:
Zelfs je reacties zijn al negatief/septisch, In de volgende regel in mijn post, gaf ik al aan dat ik dacht dat deze niet uit kwam, ik kan hem niet downloaden om het zelf te onderzoeken omdat ik op mn werk zit.

Vandaar mijn twijfel...

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 07:53
Jelte,89 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:14:
[...]

Zelfs je reacties zijn al negatief/septisch, In de volgende regel in mijn post, gaf ik al aan dat ik dacht dat deze niet uit kwam, ik kan hem niet downloaden om het zelf te onderzoeken omdat ik op mn werk zit.

Vandaar mijn twijfel...
Ooit een game website van een grote maker gezien met .org?
Je mag het uittesten maar ik ga er vanuit dat je met spam/scam te maken gaat krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Jelte,89 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:34:
Iemand deze demo al gedownload?
http://www.watchdogsdemo.org/

Ik dacht dat er geen demo van kwam.
Haha dat is zeker legit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Jelte,89 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:14:
[...]

Vandaar mijn twijfel...
Ja want Ubi brengt ineens een demo uit op een of andere wazige .ORG website zonder dat ook maar één nieuwssite er melding over maakt. Twijfel rustig verder en klik lekker op de link als je thuis bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
RJ-NL schreef op maandag 28 april 2014 @ 14:47:
[...]

Dat zeg ik niet. ;)

Dedsec heeft (volgens Ubishop) geen extra missies (geen kleding-packs, maar echt missies).
Vigilante heeft als ik het goed lees maar 1 extra missie voor wat boosts.
Digital deluxe Edition heeft ook weer de 3 missies extra.

En per editie heb je weer verschillende (uiterlijke) extra's.

Check de ubishop site voor een uitgebreid verschil. :9

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

bram1984 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 16:08:
[...]

Ja want Ubi brengt ineens een demo uit op een of andere wazige .ORG website zonder dat ook maar één nieuwssite er melding over maakt. Twijfel rustig verder en klik lekker op de link als je thuis bent.
Ja, niet van plan dus... Ik bespaar me de moeite, door het hier eens rond te vragen, er is altijd wel een tweaker die het beter weet :)

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 18:56

Stronkie

Where wind is Trouble

GamezMaster schreef op woensdag 30 april 2014 @ 08:41:
Ik snap die hele season pass niet..
Als je de dedsec edition koopt bijvoorbeeld, zit deze pass er niet eens bij, en mis je dus 2 uitbreidingen!

Heel raar gedaan weer van Ubisoft..
Ik heb de "de luxe" uitvoering via steam gekocht. Zitten wel de missie's bij.. Hmmm wat kan nu die Season's Pass nu doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
Stronkie schreef op woensdag 30 april 2014 @ 17:23:
[...]

Ik heb de "de luxe" uitvoering via steam gekocht. Zitten wel de missie's bij.. Hmmm wat kan nu die Season's Pass nu doen ;)
De Dedsec editie heeft ook de 3 missies, en als je hem besteld vanuit de uplay store, ook nog eens alle skinpacks..
Alleen de T-Bone missie en de Conspiracy modus zit dus echt alleen bij die seasons pass..
En juist dat vind ik dus raar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

GamezMaster schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 10:41:
[...]
Alleen de T-Bone missie en de Conspiracy modus zit dus echt alleen bij die seasons pass..
En juist dat vind ik dus raar!
Op Eurogamer staat het volgende:
Season pass holders will get a new alternate reality Digital Trip mini-game, Conspiracy!, which sees players hunting down cyborgs, as well as "more single player missions, weapons and outfits"
Bron: Hier

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
Ik wilde net de Uplay Edition gaan bestellen voor de PC, staat hij er niet meer bij?
In Steam zie ik nu ook een Digital Deluxe staan die volgens mij hetzelfde is maar "het fysieke doosje" mist?

Klopt dat :S ?

EDIT

Een aantal outfits en bonussen missen bij de Digital Deluxe... |:(

[ Voor 15% gewijzigd door RJ-NL op 01-05-2014 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
Jelte,89 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 10:48:
[...]

Op Eurogamer staat het volgende:

[...]

Bron: Hier
Kijk de season pass trailer ;) die single player missies zijn dus precies hetzelfde als je bij bijvoorbeeld de dedsec edition krijgt. op de T-Bone missies na.
En verder dus inderdaad alleen die mini game modus die mist..
Dus je bent waarschijnlijk veel goedkoper uit door deze 2 er nog los bij te kopen als je de 3 extra missies en 5 extra skin packs al hebt (dat is de more weapons en outfits die je bij de season pass krijgt).

Voor de duidelijkheid, de dedsec edition via ubisoft store:

Uplay exclusive : Preorder nu en krijg het complete pack met Watch_Dogs skins.

Untouchables single player pack:
A nod to Chicago’s infamous 1920s criminal world.
Rewards: Tommy gun + 1920s Chicago outfit.

Cyberpunk single player pack:
The visual incarnation of a cyberpunk.
Rewards: cyberpunk gun (a powerful one-handed weapon) + cyberpunk skin.

Blume Agent single player pack
The visual incarnation of a blume agent.
Rewards: Blume outfit + Weapon boost: less recoil on shots.

DedSec Shadow single player pack:
Rewards : Dedsec outfit + hacking boost: add 1 battery slot.

Club Justice single player pack:
Rewards: Chicago South Club skin + driving boost: more hit points to vehicles.

3 single-player missies: 60 minuten extra gameplay:
Palace Pack
Signature Shot
Breakthrough Pack

Season pass aankondigingen = hetzelfde als hieboven PLUS:

T-Bone single player missies
Conspiracy mini game modus

En daar zou je dan weer extra voor moeten betalen, terwijl je al 120 euro neerlegt!
Is toch gek?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
Ik ben bang dat ik door deze game in een gameafkickkliniek terecht zal komen. Maar wat kijk ik ernaar uit om deze titel omhanden te krijgen zeg!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJ-NL
Tip. Bij Wehkamp krijg je alleen vandaag nog als nieuwe klant €10 korting met de kortingcode "nieuw". Dit geldt ook op Watch Dogs! Hierdoor kost de Special versie nog maar €34 voor de PC met verzending!

Aangezien de Season Pass maar €20 euro kost heb je straks alle content van de Uplay Editie voor maar €54!?

:)

[ Voor 9% gewijzigd door RJ-NL op 01-05-2014 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorBlade72nd
GamezMaster,

Klopt. Het enige verschil dat ik dan nog zie is dat je de content met de season pass een weekje eerder hebt. Aan de andere kant is het ook weer geen mega bedrag dus ik heb hem dan liever een weekje eerder. Je zal dus misschien een paar euro kunnen besparen door de season pass niet te kopen als je al de Dedsec versie hebt besteld maar ik denk dat veel mensen die voor de Dedsec versie gaan toch ook graag alles als eerste willen hebben. Je krijgt ongeveer 5 euro korting als je de season pass koopt en ik denk dat van de losse onderdelen de campagne het duurste is. Het is dus maar de vraag hoeveel je daadwerkelijk gaat besparen door losse DLC te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik wacht wel tot het zover is. De DLC van AC4 heb ik ook niet gehaald. Ik had het wel gezien na het uitspelen van die game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omar007
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-08 16:10
De DDE staat niet in de pricewatch. Geen enkele aangesloten winkel die de DDE verkoopt? xD

Anyhow, ik vond het nogal een gedoe met al die verschillende versie enzo dus heb ik een lijst gecreëerd waarin ik de verschillende versies vergelijk:
http://watchdogs.wikia.co...-Order_Edition_Comparison
Hoop dat dit sommige van jullie ook kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Mooie lijst Omar007!

Vraag ik me nu wel af... ik hou niet van DLC's e.d. Wat is nu de gewone versie die in elke intertoys op de hoek komt te liggen?
Ze hebben allemaal een 'speciale' naam.

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 11:01
Zelf het spel via een keystore gekocht. Die extra missies zijn me het extra geld niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omar007
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-08 16:10
De versie zonder sub-title is de gewone, maar aangezien de Special Edition voor de prijs van de gewone gaat, weet ik niet of je de gewone overal kan krijgen.
Dit zal wel veranderen na de pre-order periode denk ik zo.

[ Voor 122% gewijzigd door Omar007 op 02-05-2014 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwantje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 21:09
Zojuist besloten om toch maar voor de special edition + season pass te gaan. Weet alleen niet hoe je zo'n season pass aanschaft en linked aan je account... is dit bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Omar007 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 16:48:
De versie zonder sub-title is de gewone, maar aangezien de Special Edition voor de prijs van de gewone gaat, weet ik niet of je de gewone overal kan krijgen.
Dit zal wel veranderen na de pre-order periode denk ik zo.
Is de "Special edition" ook de "Bonus edition"?

Die heb ik besteld namelijk. Was net zo duur als de normale versie.

(Ps4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze game heeft toch wel een grote hypé en volgens mij word deze game gruwelijk mooi en veel nieuwe gameplay elementen die wij nog nooit eerder hebben gezien in in game .
Het mag dan wel een game worden waar de grafische kwaliteit heel belangrijk is maar ik ben al blij dat Watch Dogs uitkomt voor mijn Xbox 360 .
Voor mij is Watch Dogs een hele grote game en zeker de laatste game die ik koop voor mijn Xbox 360 en dan heeft deze mooie gameconsole zijn tijd wel gehad .
Maar ik ben over een maand wel zeker maanden bezig met Watch Dogs en dan mag mijn oude gameconsole zich nog eens bewijzen hoe heerlijk deze speelt op een grote LCD televisie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 22:44
Na veel twijfelen toch maar gekocht bij VideoGamesPlus voor 43 euro. (Xbox One). Kan voor die prijs ook zo weer op marktplaats als de game toch tegenvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat Watch Dogs een Tripple AAAA game word is niet aan te twijfelen .
Maar als Watch Dogs grafisch toch mocht tegenvallen op mijn Xbox 360 dan is het misschien het moment om over te stappen naar een Playstation 4 .
Maar toch de reviews afwachten .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Triple AAAA nog wel?

Maar wat denk je zelf? In het geval van AC4 werd de game nog geport vanaf de 360 en PS3, en deze is al aanzienlijk mooier op de next-gen consoles (met name PS4 en ook PC). Watch Dogs heeft als het goed is de PC als leadplatform waar vandaan het makkelijk overzetten is naar PS4 en X1. Ga er dus maar vanuit dat de current-gen versies grafisch geen potten gaan breken. Die verkeerde trailer waarna de kritiek over de graphics zo toenam, zoiets gaat het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Waarom zou een port vanaf de PC, naar next gen geen potten gaan breken?

imho is grafisch gezien de pc het beste referentiemiddel,

[ Voor 30% gewijzigd door Jelte,89 op 04-05-2014 20:11 ]

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Jelte,89 schreef op zondag 04 mei 2014 @ 20:10:
Waarom zou een port vanaf de PC, naar next gen geen potten gaan breken?

imho is grafisch gezien de pc het beste referentiemiddel,
Hij zegt Current gen. Dus 360 en ps3.

Verwacht ik persoonlijk ook. Watchdogs zal de eerste multiplatform game worden waar het gat wordt geslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Laatst online: 14:31
Zijn de ps4 en Xbox one ondertussen niet current-gen?

Lijkt mij wel na lancering van de consoles. Dan is dat de nieuwe current-gen imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Inderdaad,

Ik verwacht dan ook geen noemenswaardige verschillen tussen de platforms, dat gaat een tijdje duren, de pc is gewoon makkelijker recent te houden, de PS4 en Xbox one is over aantal jaar gewoon weer 'oud'

Revive the guild!

Pagina: 1 ... 4 ... 30 Laatste

Let op:

Voor discussie over de CONSOLE versies van Watch Dogs kun je hier terecht

- Geen PC vs console discussie wat betreft je persoonlijke voorkeur.
- Zet echte story line spoilers tussen [spoiler] tags.
- Geen discussie over de torrent versies
- Vragen/verhalen over aankoop zijn ook niet gewenst
- Géén slowchat!
- Voor problemen kun je hier terecht: >[PC]WatchDogs Problemen

Companion App:
Android
iPhone/iPad