Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
morm schreef op zondag 04 mei 2014 @ 20:32:
Zijn de ps4 en Xbox one ondertussen niet current-gen?

Lijkt mij wel na lancering van de consoles. Dan is dat de nieuwe current-gen imo.
Eigenlijk wel ja.

Last en current gen ipv current en next.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Jelte,89 schreef op zondag 04 mei 2014 @ 21:07:
Inderdaad,

Ik verwacht dan ook geen noemenswaardige verschillen tussen de platforms, dat gaat een tijdje duren, de pc is gewoon makkelijker recent te houden, de PS4 en Xbox one is over aantal jaar gewoon weer 'oud'
Juist wel. Het verschil met Watch Dogs gaat een stuk groter worden dan met AC4. De PC/PS4/X1 gaan er aanzienlijk beter uitzien dan de PS3/X360 versies, vermoed ik.

Daarbij compenseren het lichte OS en het dichter op de hardware programmeren natuurlijk een hele hoop in het geval van een console ten opzichte van een PC. Over een aantal jaar poepen de consoles graphics uit waar een PC van dezelfde leeftijd niet eens bij in de buurt kan komen. Maar das een andere discussie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
bram1984 schreef op zondag 04 mei 2014 @ 21:53:
Over een aantal jaar poepen de consoles graphics uit waar een PC van dezelfde leeftijd niet eens bij in de buurt kan komen. Maar das een andere discussie. :)
Precies, plus het feit dat een Pc van 399,- absoluut niet in de buurt komt van de graphics van een Ps4 of Xbox One.

Maar das (ook) een een andere discussie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 22:59

Jelte,89

Woodworking

bram1984 schreef op zondag 04 mei 2014 @ 21:53:
[...]

Juist wel. Het verschil met Watch Dogs gaat een stuk groter worden dan met AC4. De PC/PS4/X1 gaan er aanzienlijk beter uitzien dan de PS3/X360 versies, vermoed ik.
Dat bedoelde ik, ik schaar onder de current gen ook PC/PS4/X1,

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Donstil schreef op zondag 04 mei 2014 @ 21:57:
[...]

Precies, plus het feit dat een Pc van 399,- absoluut niet in de buurt komt van de graphics van een Ps4 of Xbox One.

Maar das (ook) een een andere discussie :)
Die vergelijking is niet helemaal eerlijk ;). Console games zijn aardig wat duurder dan een pc game en dus zou je dat verschil er ook nog eens moeten bij tellen en dan krijg je wat meer speling. Over 1-2 jaar kun je met pc hardware echt wel betere graphics krijgen dan een ps4 of xbox one voor dezelfde prijs. Consoles krijgen namelijk niet zo snel een prijsverlaging maar pc onderdelen wel ;).

Anyway ik ga nu een beetje erg offtopic :+

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 11:01
Weet iemand of de multiplayer cross-platform te spelen is? Ik heb pc en de ander ps4. Ik gok van niet maar zou leuk zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Basekid schreef op maandag 05 mei 2014 @ 09:34:
Weet iemand of de multiplayer cross-platform te spelen is? Ik heb pc en de ander ps4. Ik gok van niet maar zou leuk zijn...
Ga er maar niet van uit, er is nog geen enkele game die dit ondersteund.
of volgens mij alleen Portal 2 , maar dat weet ik niet zeker.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:00
Portal 2 in ieder geval (cross-platform tussen PC en PS3).

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamChinchilla
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-08 16:54
Basekid schreef op maandag 05 mei 2014 @ 09:34:
Nee, kan niet, in ieder geval niet tussen je pc en ps4.
Zie www.pu.nl/artikelen/nieuws/nieuwe-details-watch-dogs/ en dan de eerste 2 tweets van Jonathan Morin.
Dus alleen cross-platform vanaf je mobiel naar andere platforms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:39
Is er wat meer bekend over de mobiele app die bij deze game hoort? Afaik hebben we alleen nog maar dat stukje met die helikopter gezien. Ik was namelijk blij verrast door de app kenways Fleet bij ac4 en ik hoop dat Ubisoft zoiets ook voor elkaar krijgt bij watchdogs.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Jammer, maar niet onverwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
AtlAntA schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:33:
Is er wat meer bekend over de mobiele app die bij deze game hoort? Afaik hebben we alleen nog maar dat stukje met die helikopter gezien. Ik was namelijk blij verrast door de app kenways Fleet bij ac4 en ik hoop dat Ubisoft zoiets ook voor elkaar krijgt bij watchdogs.
Ik hoop eerder dat een onderdeel als Kenways Fleet helemaal niet aanwezig is in deze game, en dat we de app dus helemaal niet nodig hebben. De map navigeren vind ik sowieso een stuk fijner via de game zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Kenways Fleet was wel lekker makkelijk om "snel" veel geld te harken.
Verder gebruikte ik de app eigenlijk nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Dat zeker, maar ik zag het meer als noodzakelijk kwaad. Beetje zeeslag spelen en tot in den treure scheepjes op pad sturen. Ik heb dan liever toffe gameplay elementen waarmee je geld kan verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Laatst online: 27-08 07:56
Waar hebben jullie Watchdogs besteld voor de PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
jayesh schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 18:38:
Ik bij de usa psn store. Digitaal dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Als ik 'm haal, koop ik 'm op disc. Ik speel 'm waarschijnlijk toch niet meer als ik 'm uitgespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talel
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 30-07 19:17
Verkoop op het forum bleek niet te zijn toegestaan, dus zoals beloofd verwijder ik mijn reactie!

[ Voor 106% gewijzigd door Talel op 06-05-2014 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Talel schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 19:51:
Ik weet niet of dit tegen de regels is, maar ik werd doorverwezen naar dit topic. Ik wil graag een voucher voor de pc-versie van Watch Dogs verkopen voor 30 euro (aanzienlijk goedkoper dan in de winkel). Deze voucher kreeg ik bij aanschaf van een pc met een GeForce GTX770 bij Alternate. Laat effe weten of je geïnteresseerd bent, dan neem ik contact met je op! Nogmaals, als blijkt dat verkoop op dit forum niet toegestaan is, zal ik dit bericht direct weer verwijderen (ik weet niet of reviews: Tweakers FAQ hier ook geldt).
Dit hoort eigenlijk meer hier:

http://tweakers.net/aanbod/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
:)

[ Voor 100% gewijzigd door jayesh op 06-05-2014 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
jayesh schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 18:38:
Ik bij de Neckermann. Niet dat ik daar een hoge pet van op heb verder maar ik had eens een Xbox One bij ze besteld voor €350,- dat bleek een fout maar iedereen die zijn order zonder vragen annuleerde kreeg een cadeaubon van €35,-

Die heb ik daar dus bij gelegd, hoop wel dat ik hem een beetje rond release krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Wehkamp € 10,- kortingscode: mei. Denk dat ik 'm daar bestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

bram1984 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 17:16:
[...]

Misschien moet jij goed lezen. Ik heb het over de GTA's tot nu toe. Daarnaast hebben we nog geen reet van GTA V gezien, behalve een flauwe trailer waar we niet echt hoogte van krjigen. Daarnaast zeg je letterlijk "en de stad doet net als de GTA-steden mij erg levend voor". Je vergelijkt het dus wel degelijk met de oude GTA's, of heb je GTA V al gespeeld? In dat geval neem ik mijn woorden terug.

Wat ik alleen maar wil zeggen is dat ik mezelf eerder afvraag (als dit inderdaad free-roam is), is of GTA zich hiermee kan meten, in plaats van andersom.
volgens zo`n gast van game kings is de stad van watch dogs veel levender dan die van gta.
alleen al het feit dat je bij een hoop mensen op straat hun telefoon kan hacken en dus iets met de mensen kan doen is al beter dan die niets zeggende mensjes in gta die je alleen plat kan rijden

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik heb inmiddels een en ander qua gameplay gezien. De quote die je aanhaalt is 2 jaar oud. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
bram1984 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 08:14:
Wehkamp € 10,- kortingscode: mei. Denk dat ik 'm daar bestel.
Bedankt! Ik was te laat voor de 'nieuw' kortingscode. Nu hopen dat ze op releaseday bezorgen, anders had ik em wel bij videogamesplus kunnen bestellen...

Dit wordt de eerste game die ik koop na aanleiding van enkel previews. Ik heb er wel vertrouwen in dat Ubisoft een Assassins Creed in Chicago goed kan afleveren. Daarnaast zijn er op dit moment geen andere noemenswaardige SP games voor PS4.

[ Voor 27% gewijzigd door rnenator op 07-05-2014 10:18 ]

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Game kings studio is open voor publiek, zo'n beetje de hele maand mei staan ze in de hoog catharijne, (Utrecht).

Wat ik ervan weet is dat je daar WD kunt spelen, kan iemand dit bevestigen? en speel je dan een aangepaste versie? alleen de eerste 10 minuten ofzo? of de missie die we hebben gezien in de vele previews?

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

1 van de GK`s mocht naar frankrijk en daar heeft hij 4 uur gespeeld, hij zei dat de stad veel meer leeft dan in gta en dat de stad ongeveer net zo groot is als die van gta5. dus dat beloofd wat :)

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Freakiebeakie schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:45:
hij zei dat de stad veel meer leeft dan in gta en dat de stad ongeveer net zo groot is als die van gta5. dus dat beloofd wat :)
Tweakers mocht ook naar FR, dat de stad meer leeft klopt wel, je hebt veel meer interactie met de npc's.
De stad is alleen niet groter als in gta5, Dit compenseert met wat je allemaal kunt doen in een klein stukje.

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Waar ik vooral op hoop is dat alles wat je doet ook effect heeft (dynamic world), maar zover ik heb gelezen is dit niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Jelte,89 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:38:
Wat ik ervan weet is dat je daar WD kunt spelen, kan iemand dit bevestigen? en speel je dan een aangepaste versie? alleen de eerste 10 minuten ofzo? of de missie die we hebben gezien in de vele previews?
Pas als de game echt uit is! Na 27 mei dus.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

http://studio.gamekings.tv/

Rechter kolom, welke games kan ik spelen... beetje misleidend dan...

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Jelte,89 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 11:59:
http://studio.gamekings.tv/

Rechter kolom, welke games kan ik spelen... beetje misleidend dan...
Dit is het programma: http://www.gamekings.tv/nieuws/het-gamekings-studio-programma/

Waarschijnlijk komt hij hier rond releasedate tussen te staan.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15:17
Is er misschien al iemand die deze game heeft gekocht via een key site?, zo ja kreeg je hem dan gelijk?. Ik heb eerder gehad dat ik hem gelijk kreeg en kon pre-loaden een paar dagen erna,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

glydoscoop schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 14:20:
Is er misschien al iemand die deze game heeft gekocht via een key site?, zo ja kreeg je hem dan gelijk?. Ik heb eerder gehad dat ik hem gelijk kreeg en kon pre-loaden een paar dagen erna,
meeste sites krijgen pas keys de dag zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 14:24:
[...]

meeste sites krijgen pas keys de dag zelf
Bedankt voor je reactie, klopt had ik ook bij Ghost alleen een vriend van mij had hem al een week van tevoren best lullig maarja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Best wel irritant voor ons als addicts,
Game is allang klaar... waarom niet vanmiddag, of morgen... of gisteren.

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
ja ik vind het vooral jammer van het uitstellen toen met welke rede dan ook,ik zeg nie dat het gelogen was maar we hadden hem al lang kunnen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Mwa,

Sinds de E3 en de gameplay nu is er wel het 1 en ander veranderd, dat daar wat tijd inzit a la,

Maar hij had ook wel begin deze gereleased kunnen worden inderdaad, waarom dan kiezen voor de 27ste?

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 18:15
Wellicht om nog de laatste bugs eruit te halen. Liever dat dan nu een game die niet helemaal lekker werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
nou het is meer om wat meer hype te creeeren zo is dat met alles, net als cod waarom altijd begin november waarom niet nu ? of in oktober net als films en series zijn de vaak al 3-4 maanden van tevoren helemaal klaar anders krijg je dus wat watch_dogs ook had toen het bijna zover was en ik denk niet dat zulke dingen helpen voor de populariteit . Ik denk toch dat veel kindjes die 50 euro hadden gespaard nu voor een andere game hebben gekozenof gekregen voor kerst,sint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
glydoscoop schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 15:25:
nou het is meer om wat meer hype te creeeren zo is dat met alles, net als cod waarom altijd begin november waarom niet nu ? of in oktober net als films en series zijn de vaak al 3-4 maanden van tevoren helemaal klaar anders krijg je dus wat watch_dogs ook had toen het bijna zover was en ik denk niet dat zulke dingen helpen voor de populariteit . Ik denk toch dat veel kindjes die 50 euro hadden gespaard nu voor een andere game hebben gekozenof gekregen voor kerst,sint
Het originele plan was ook al tijdje geleden, maar ze vonden de qualiteit niet hoog genoeg. En ik denk dat het nogal moeilijk is om bijvoorbeeld te zeggen dat een spel op 1 april af is, om het dan meteen 2 april in de verkoop te gooien. De hele hype train moet weer aangezet worden, previewers willen het nieuwe product zien, etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice. Toch blijf ik me afvragen waarom je meteen ziet was echt is en wat game is. Zal nog wel een paar jaar duren voordat games echt echt lijken. Maar goed, tot die tijd lijkt dit spel me wel wat. Lang geleden dat ik heb uitgekeken naar een game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
zojuist bij bol.com besteld.
daar krijg je toch net wat meer content. anders had ik hem bij wehkamp besteld
en had nog een tegoed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Welke versie heb je besteld?

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weedme
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-11-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 20:10:
[...]

Nice. Toch blijf ik me afvragen waarom je meteen ziet was echt is en wat game is. Zal nog wel een paar jaar duren voordat games echt echt lijken. Maar goed, tot die tijd lijkt dit spel me wel wat. Lang geleden dat ik heb uitgekeken naar een game!
Ze komen toch wel in de buurt moet ik zeggen.

Afbeeldingslocatie: http://www.gamepur.com/files/imagepicker/6/watch-dogs-chicago-city-comparison-screenshot.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Nu nog een rig die net zoveel peds kan weergeven als in het echt. ;)

Over peds gesproken; kun je in WD gewoon iedereen kapot rijden inclusief sappige ragdol physics, zoals in GTA? Ik neem aan van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
De normale versie/special edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• general_p
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-08 00:00
ik heb vandaag bevestiging gekregen dat de PS4 morgen binnenkomt dus heb net de Vigilante Edition besteld. Kan niet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dunta
  • Laatst online: 08-07 13:05
Ik heb watchdogs ook maar besteld voor de PC.
http://www.g2play.net/cat...pecial-edition-uplay-key/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
_O-

[ Voor 20% gewijzigd door Jackal131 op 08-05-2014 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Te laat, maar wist je dat G2play een officiële dochtersite heeft die EXACT hetzelfde is maar 9 van de 10 keer goedkoper...? Zo kost de SE van WD daar 38,99 i.p.v. 46,99. Vraag me niet waarom maar het is zo. Als ik ooit een PC game wil kopen, kijk ik altijd op beide sites (ze zien er zelfs hetzelfde uit, alleen de kleur is anders!) maar Fast2play is bijna altijd goedkoper.

http://www.fast2play.com/...n-pre-order-eu-uplay-key/

Goede weet voor de volgende keer (en voor andere geïnteresseerden). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Ik heb net via Tweakers V&A een Watch Dogs Special Edition Uplay key kunnen overnemen voor 22,50! Dat zijn nog is fijne prijzen :D

Waarschijnlijk koop ik later dan nog wel de seasonpass en dan ben ik totaal voor max 42.49 klaar. De seasonpass kan je nu tevens ook al rond de 15 euro krijgen dus dan ben je rond de 38 euro klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
falcon123 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:29:
Ik heb net via Tweakers V&A een Watch Dogs Special Edition Uplay key kunnen overnemen voor 22,50! Dat zijn nog is fijne prijzen :D

Waarschijnlijk koop ik later dan nog wel de seasonpass en dan ben ik totaal voor max 42.49 klaar. De seasonpass kan je nu tevens ook al rond de 15 euro krijgen dus dan ben je rond de 38 euro klaar.
de seasonpass is toch alleen op steam? , ik wacht namelijk op een steam key uplay is voor mij altijd stront geweest, maar 22,50 is toch niet zo super goedkoop?
http://www.cdkeyvast.com/...13bc0&ru=dlcompare&bn=149
dat zijn de normale prijzen maar ik zie wel 6 editities ik snap der de balle van, net als die van g2play 47 euro? dan koop je toch veel beter die van 27 en dan de season pass erbij???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
general_p schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 22:14:
ik heb vandaag bevestiging gekregen dat de PS4 morgen binnenkomt dus heb net de Vigilante Edition besteld. Kan niet wachten
ook aan gedacht maar wat doe jij dan met zon pet en theedoek? ik vind die edities altijd wel grappig alleen volgens mij doe je er uiteindelijk niks mee . Dan heb je meer aan bijvoorbeeld een Seasonpass of de kaart , of zoals bij bo2 die drone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Iemand tips voor een zo goedkoop mogelijke key voor de xbox one?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
glydoscoop schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:20:
[...]

de seasonpass is toch alleen op steam? , ik wacht namelijk op een steam key uplay is voor mij altijd stront geweest, maar 22,50 is toch niet zo super goedkoop?
http://www.cdkeyvast.com/...13bc0&ru=dlcompare&bn=149
dat zijn de normale prijzen maar ik zie wel 6 editities ik snap der de balle van, net als die van g2play 47 euro? dan koop je toch veel beter die van 27 en dan de season pass erbij???
De meeste goedkope rond wat ik er voor betaald heb zijn Russische keys, zoals hier onder kunt zien:

http://www.allkeyshop.com...gs-cd-key-compare-prices/

Ik heb voor 22,50 gewoon een normale Europese key.

Daarnaast als je een steam key koopt dan moet je als nog uplay gebruiken. Dus dan start je via steam, Uplay en die start dan Watch Dogs voor je ofzo...

http://www.pcgamer.com/20...-uplay-against-your-will/

Daarnaast zie ik hier dat je ook gewoon Seasonpass voor uplay kan kopen:
http://www.allkeyshop.com...ss-cd-key-compare-prices/

[ Voor 9% gewijzigd door falcon123 op 08-05-2014 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
falcon123 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:26:
[...]

De meeste goedkope rond wat ik er voor betaald heb zijn Russische keys, zoals hier onder kunt zien:

http://www.allkeyshop.com...gs-cd-key-compare-prices/

Ik heb voor 22,50 gewoon een normale Europese key.

Daarnaast als je een steam key koopt dan moet je als nog uplay gebruiken. Dus dan start je via steam, Uplay en die start dan Watch Dogs voor je ofzo...

http://www.pcgamer.com/20...-uplay-against-your-will/

Daarnaast zie ik hier dat je ook gewoon Seasonpass voor uplay kan kopen:
http://www.allkeyshop.com...ss-cd-key-compare-prices/
das weer jammer om te horen maar alle keys die ik zie kosten onder de 30 euro en dan zijn pre-order of normal editions snap niet waarom iedereen zoveel betaald maar ik kan geen steam key vinden en ik zie de seasonpass niet in uplay dus dat gaat geheid fout als ik een uplay key heb een een steam seasonpass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Boinkie schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:25:
Iemand tips voor een zo goedkoop mogelijke key voor de xbox one?
Digitale download van uit de USA? Zo'n 43 euro...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
glydoscoop schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:36:
[...]

das weer jammer om te horen maar alle keys die ik zie kosten onder de 30 euro en dan zijn pre-order of normal editions snap niet waarom iedereen zoveel betaald maar ik kan geen steam key vinden en ik zie de seasonpass niet in uplay dus dat gaat geheid fout als ik een uplay key heb een een steam seasonpass
Je hebt al een steam seasonpass aangeschaft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
falcon123 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:41:
[...]

Je hebt al een steam seasonpass aangeschaft?
nee nog niet , ik was aan het wachte eerst op een steam key voor watchdogs, maar niet voor 50 euro. vind 30-35 mooi. Ik wil zoveel mogelijk digitale content. Dat het dan uiteindelijk 50 kost oke maar dat INCL seasonpass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
De nieuwe trailer is toch best wel tof.

[video]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
Ik heb hem nu ook besteld op de volgende manier:
http://www.kinguin.net/ca...tion-eu-ubishop-download/
Special Edition, voor 32 euri
En in de uplay store(browser based) de season pass voor 20 euri

dus totaal 52 euro en dan heb ik al mijn keys direct ontvangen en miss ik misschien alleen een kleien pre-order bonus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Je hebt toch een pre order gedaan?

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khodamn
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-03 16:52
glydoscoop schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 20:06:
Ik heb hem nu ook besteld op de volgende manier:
http://www.kinguin.net/ca...tion-eu-ubishop-download/
Special Edition, voor 32 euri
En in de uplay store(browser based) de season pass voor 20 euri

dus totaal 52 euro en dan heb ik al mijn keys direct ontvangen en miss ik misschien alleen een kleien pre-order bonus
Ook zonet via kinguin besteld, dank voor de tip. Zie je je game al in Uplay? Want, ik zie de mijne nog niet. Ik heb wel een bevestigingsmail gehad van Ubisoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:47

OMD

Ach jee, wordt het nu weer 10 pagina's over keys kopen? Zonde...

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
OMD schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 23:10:
Hoe meer keys er verkocht worden hoe actiever dit topic op 27 mei ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ja, maar beetje onzin om daar veel over te posten lijkt me. Gewoon goed zoeken, en je hebt een key :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorBlade72nd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-06-2023
Ik heb de DedSec editie en de seasonpass gekocht op de Uplay website. Het voordeel van Uplay is dat ze wat extra exclusive content aanbieden. Het nadeel is dat ze wat duurder zijn. Ik verwacht dat als je voor de PC koopt dat je altijd met Uplay opstart.

| MCTS:Exchange 2007/2010 | MCTS: SQL 2005 | MCSE:2003 | MCITP: EA | VCP 3/4/5 | CCNA |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
khodamn schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 21:47:
[...]

Ook zonet via kinguin besteld, dank voor de tip. Zie je je game al in Uplay? Want, ik zie de mijne nog niet. Ik heb wel een bevestigingsmail gehad van Ubisoft.
Nee klopt als je naar je account gaat kan je de aankopen zien staan met daarachter proccesing. Dit betekend dat je hem 26-27 mei in uplay zelf zal zien staan en dan kan downloaden zo was het ook bij AC etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
lanerios schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 08:31:
Ja, maar beetje onzin om daar veel over te posten lijkt me. Gewoon goed zoeken, en je hebt een key :p
je hoeft niet eens te zoeken, altijd dlcompare.com beter is der niet, hun hebben namelijk ook kinguin in de vergelijkingen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
OMD schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 23:10:
ik snap dat dit vervelend kan zijn, alleen ik zit nou ook weer niet te wachten op de 999ste trailer, nu is het voorbereiden voor de game zelf. maarja volgens mij hadden we hier bij ghost een apart topic voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Watchdogs op 1080p /60fps op de ps4.

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=816376

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorBlade72nd
60 FPS zou betekenen dat de grafische kwaliteit naar beneden is geschroefd omdat er tot nog toe werd gezegd dat de PS4 altijd op 30 FPS heeft gedraaid. Dus alle video's tot nu toe is geven geen realistisch beeld.

| MCTS:Exchange 2007/2010 | MCTS: SQL 2005 | MCSE:2003 | MCITP: EA | VCP 3/4/5 | CCNA |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Dat hoeft niet, SDKs werden ook beter afgelopen maanden en als ze een bepaalde winst hebben geboekt qua performance dan kan dat best. Als ze bv die (variant van) Mantle werkend hebben of een betere engine in het algemeen. De game is niet voor niets uitgesteld.

In maart was het overigens nog 1080p/30fps (PS4) vs 960p/30fps (X1) bij de nextgens, maar als 1 van beide nu 60fps haalt, is de kans groot dat ook de ander winst heeft geboekt. Toch geniet ik ook wel met 30fps van deze game denk ik. Heb me niet laten tegenhouden bij de GTA of AC games bv. Wat dat betreft is verhaal, karakters en de manier waarop het wordt weergegeven (cinematics) een stuk belangrijker dan pure performance imo.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
RazorBlade72nd schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 14:44:
60 FPS zou betekenen dat de grafische kwaliteit naar beneden is geschroefd omdat er tot nog toe werd gezegd dat de PS4 altijd op 30 FPS heeft gedraaid. Dus alle video's tot nu toe is geven geen realistisch beeld.
Of 60fps is just de reden van de grafische downgrade die we gezien hebben en daarom geven de video's juist een realistisch beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:36

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Waarom staat Watchs Dogs voor de PS4 nog niet in de PS store om te pre-orderen?

Ik wil hem graag pre-loaden. Aangezien ik juist op 26 mei weg ga voor 6 weken. en Watchs Dogs dus een dag later uitkomt.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
WishmasterNL schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 15:51:
Waarom staat Watchs Dogs voor de PS4 nog niet in de PS store om te pre-orderen?

Ik wil hem graag pre-loaden. Aangezien ik juist op 26 mei weg ga voor 6 weken. en Watchs Dogs dus een dag later uitkomt.

Iemand een idee?
Kan je hem net kopen waar je op dat moment bent?

Ik denk wel dat je binnenkort, op de PS store kan pre-orderen. Reken wel dat het duurder is dan de gemiddelde online game store. Wellicht dat je bij Gamedumper.nl kan bestellen zij leveren meestal iets voor de release van een game. Je kan ook een pre-order op bijv Bart Smit of Boll.com plaatsen en het verzend-adres naar je adres waar je dan verblijft laten zenden.

Check even budgetgaming.nl voor de actuele prijzen.

Deze game mag, denk ik, niet eerder dan 27-05 de lucht in. Wordt wel weer leuk om te zien of er ergens de 26e of eerder de game al verkoopt. (27 is wel een K@tdag om een game te releasen, DINSDAG }:O :( )

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Ohjee, in de bevestigingsemail van ubisoft staat:

Productnaam: Watch_Dogs - Special Edition
Platform: PC (Pre-Ordered)
pre-ordered release date: Fri Nov 21 00:00:00 CST 2014

Niet zo netjes van ze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:36

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Mouse_NL schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 16:06:
[...]

Kan je hem net kopen waar je op dat moment bent?

Ik denk wel dat je binnenkort, op de PS store kan pre-orderen. Reken wel dat het duurder is dan de gemiddelde online game store. Wellicht dat je bij Gamedumper.nl kan bestellen zij leveren meestal iets voor de release van een game. Je kan ook een pre-order op bijv Bart Smit of Boll.com plaatsen en het verzend-adres naar je adres waar je dan verblijft laten zenden.

Check even budgetgaming.nl voor de actuele prijzen.

Deze game mag, denk ik, niet eerder dan 27-05 de lucht in. Wordt wel weer leuk om te zien of er ergens de 26e of eerder de game al verkoopt. (27 is wel een K@tdag om een game te releasen, DINSDAG }:O :( )
Bedankt voor je reactie.

Echter bevind ik mij op zee. dus even ergens anders kopen of laten bezorgen word hem niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
WishmasterNL schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 17:13:
[...]

Bedankt voor je reactie.

Echter bevind ik mij op zee. dus even ergens anders kopen of laten bezorgen word hem niet :P
In de US psn store kan je hem al een paar weken pre orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorBlade72nd
Martinspire schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 15:38:
Dat hoeft niet, SDKs werden ook beter afgelopen maanden en als ze een bepaalde winst hebben geboekt qua performance dan kan dat best. Als ze bv die (variant van) Mantle werkend hebben of een betere engine in het algemeen. De game is niet voor niets uitgesteld.
Je kan met optimalisatie wel iets winst boeken maar meestal geen 100%. Het gaat nu om een verdubbeling van de framerate dus dan verwacht ik echt wel een verlaging in de grafische kwaliteit. Maar goed, niets is zeker tot de game uit is. Zelf heb ik een PC en ik hoop dat hij daar goed op zal draaien. Ik verwacht het wel maar de review van Tweakers was niet al te optimistisch voor de PC.
Donstil schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 15:44:
[...]

Of 60fps is just de reden van de grafische downgrade die we gezien hebben en daarom geven de video's juist een realistisch beeld.
Tot een paar weken geleden met het persevent ging het nog om 30 FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
WishmasterNL schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 17:13:
[...]

Bedankt voor je reactie.

Als je je PS 4 maar mee kunt nemen op zee is online kopen je enigste optie. Of je moet echt geluk hebben dat hij voor de 27e geleverd wordt

Dan zou ik ervoor kiezen om hem nu zo goedkoop mogelijk te pre-orderen. Of iemand in je omgeving rond de release te vragen hem voor een mooi prijsje op de kop te tikken.

Ik heb hem voor een zeer zacht prijsje al sinds januari kunnen pre-orderen bij bol.com. De special edition versie.

Ik zit alleen op een prijsstunt van de versie met die cap te wachten "Vigilante Edition" omdat ik een petjes freak ben. Maar dit doe ik als hij echt goedkoop te krijgen is of als iemand het petje los verkoopt of zo.

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
RazorBlade72nd schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 17:38:
[...]
Je kan met optimalisatie wel iets winst boeken maar meestal geen 100%. Het gaat nu om een verdubbeling van de framerate dus dan verwacht ik echt wel een verlaging in de grafische kwaliteit. Maar goed, niets is zeker tot de game uit is. Zelf heb ik een PC en ik hoop dat hij daar goed op zal draaien. Ik verwacht het wel maar de review van Tweakers was niet al te optimistisch voor de PC.

[...]
Tot een paar weken geleden met het persevent ging het nog om 30 FPS.
Meestal is 30 (en 60) fps een lock. Oftewel: ook al doet ie bv 45 FPS, dan zullen ze hem toch vaak maar op 30 laten lopen. Gelimiteerd zeg maar. Als ze nou een gedegen boost hebben dat ze er bv grotendeels (op enkele drops na) 60 fps mee kunnen halen, dan is dat prima mogelijk. Die limitatie ligt vooral aan het feit dat tv's meestal geen variable fps kunnen weergeven. In tegenstelling tot desktop-monitoren dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Goed, mijn GPU is dus kapot gegaan. En ik ga een nieuwe halen. Omdat ik op het moment toch geen zware titels speel is watchdogs de game waar ik mijn kaart op ga uitzoeken. Het word of een 290 of een 780. De 780 is iets duurder, maar als het goed is komt die met watchdogs bundel. Dus of ik betaal 375+30 euro voor watchdogs(AMD290). Of ik betaal rond de 420, amar watchdogs zit erbij(GTX780).

De hamvraag is natuurlijk, welke GPU is beter geoptimalizeerd voor WD. Ik begrijp dat dit nog niet bekent is. Zelf verwacht ik dat het Nvidia gaat zijn. Maar ik hoop stiekum toch AMD. :) Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nou de Hamvraag is niet welke kaart geoptimaliseerd is voor Watch dogs maar eerder wat er verder in je pc aan hardware aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Nouja ik wil hier niet een heel discussie starten over "what gpu to buy".
Maar ik heb een 2600K @ 4.4ghz 16gbram. een 120hz 1080P scherm. En een 1000watt voeding.
Dus beide kaarten komen prima tot hun recht in dit systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knarfi2
  • Laatst online: 16-09 21:34
j0ppie, let wel goed op dat deze actie niet bij alle winkels geld.
Zelf ben ik van plan een GPU die bij deze actie hoort bij Azerty te bestellen, hier kan je de service mailen voor je code :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
http://www.playstation.co...m_psblog_topbanner_3_4_14

Sony die zelf roept dat de game op PS4 de beste graphics weergeeft van alle consoles. Verschil zal wel minimaal zijn, maar ben wel benieuwd naar de framerate verschillen. Hier staat dus dat WD 1080p en 60fps gaat draaien. Nice. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
Basekid schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 16:49:
Ohjee, in de bevestigingsemail van ubisoft staat:

Productnaam: Watch_Dogs - Special Edition
Platform: PC (Pre-Ordered)
pre-ordered release date: Fri Nov 21 00:00:00 CST 2014

Niet zo netjes van ze...
klopt , zal wel een fout zijn gezien er bij de seasonpass wel 27 mei staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
j0ppie schreef op zondag 11 mei 2014 @ 09:27:
Nouja ik wil hier niet een heel discussie starten over "what gpu to buy".
Maar ik heb een 2600K @ 4.4ghz 16gbram. een 120hz 1080P scherm. En een 1000watt voeding.
Dus beide kaarten komen prima tot hun recht in dit systeem.
Haha keurig! Dan kan je idd alle twee de kaarten goed benutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vooral benieuwd op de dag van de release of er wel genoeg Xbox 360 exemplaren zijn of krijgen we net hetzelfde als met Grand Theft Auto V die de eerste weken helemaal uitverkocht waren .
Omdat Watch Dogs uitkomt op PC , Xbox One , Playstation 4 , Xbox 360 , Playstation 3 zijn er dus genoeg keuzes en ben ik ondanks deze 5 verschillende uitgaves toch nieuwsgierig of hij uitverkocht raakt op Playstation 3 en de Xbox 360 .
Want deze 2 zijn nog steeds de belangrijkste gameconsoles .
Wat denk jij er zelf over ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Ik denk niet dat xbox360 of ps3 de meest gebegeerde platforms gaan worden voor WD, en ze zullen naar mijn mening dus ook niet uitverkocht gaan worden voor die twee platformen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2014 @ 14:41:
Ik ben vooral benieuwd op de dag van de release of er wel genoeg Xbox 360 exemplaren zijn of krijgen we net hetzelfde als met Grand Theft Auto V die de eerste weken helemaal uitverkocht waren .
Omdat Watch Dogs uitkomt op PC , Xbox One , Playstation 4 , Xbox 360 , Playstation 3 zijn er dus genoeg keuzes en ben ik ondanks deze 5 verschillende uitgaves toch nieuwsgierig of hij uitverkocht raakt op Playstation 3 en de Xbox 360 .
Want deze 2 zijn nog steeds de belangrijkste gameconsoles .
Wat denk jij er zelf over ?
Nee, dat gaat niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Op de dag van release zijn ze zeker te krijgen, kan me niet voorstellen dat WD zo populair is eigenlijk.
Misschien dat de kleinere speelgoedwinkel of gameshop door zijn voorraad raakt maar een MediaMarkt heus niet.

GTA is toch wel van een heel ander niveau kwa populariteit. Als ik nu ergens over WatchDogs begin moet ik vaak eerst nog uitleggen wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:49

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Denk wel dat WD populair gaat worden maar inderdaad niet zo populair dat is game niet te krijgen is, uberhaupt gebeurd dat niet zo snel met games, GTA5 is echt een van de uitzonderingen.

Ik wacht nog even op de eerste revieuws maar ik denk wel dat Watchdogs er gaat komen, Ubisoft is in staat prima games neer te zetten met AC Black flag heb ik me ook enorm vermaakt.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Komende week of de week erna gaat de reclamecampagne al wel beginnen en dan zal je ook wel zien dat het toch wel leeft. Ze hebben in ieder geval al laten zien dat ze inventieve reclames maken, dus daar maak ik me niet druk om.

Pagina: 1 ... 5 ... 30 Laatste

Let op:

Voor discussie over de CONSOLE versies van Watch Dogs kun je hier terecht

- Geen PC vs console discussie wat betreft je persoonlijke voorkeur.
- Zet echte story line spoilers tussen [spoiler] tags.
- Geen discussie over de torrent versies
- Vragen/verhalen over aankoop zijn ook niet gewenst
- Géén slowchat!
- Voor problemen kun je hier terecht: >[PC]WatchDogs Problemen

Companion App:
Android
iPhone/iPad