My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Juist wel. Het verschil met Watch Dogs gaat een stuk groter worden dan met AC4. De PC/PS4/X1 gaan er aanzienlijk beter uitzien dan de PS3/X360 versies, vermoed ik.Jelte,89 schreef op zondag 04 mei 2014 @ 21:07:
Inderdaad,
Ik verwacht dan ook geen noemenswaardige verschillen tussen de platforms, dat gaat een tijdje duren, de pc is gewoon makkelijker recent te houden, de PS4 en Xbox one is over aantal jaar gewoon weer 'oud'
Daarbij compenseren het lichte OS en het dichter op de hardware programmeren natuurlijk een hele hoop in het geval van een console ten opzichte van een PC. Over een aantal jaar poepen de consoles graphics uit waar een PC van dezelfde leeftijd niet eens bij in de buurt kan komen. Maar das een andere discussie.
Precies, plus het feit dat een Pc van 399,- absoluut niet in de buurt komt van de graphics van een Ps4 of Xbox One.bram1984 schreef op zondag 04 mei 2014 @ 21:53:
Over een aantal jaar poepen de consoles graphics uit waar een PC van dezelfde leeftijd niet eens bij in de buurt kan komen. Maar das een andere discussie.
Maar das (ook) een een andere discussie
Dat bedoelde ik, ik schaar onder de current gen ook PC/PS4/X1,bram1984 schreef op zondag 04 mei 2014 @ 21:53:
[...]
Juist wel. Het verschil met Watch Dogs gaat een stuk groter worden dan met AC4. De PC/PS4/X1 gaan er aanzienlijk beter uitzien dan de PS3/X360 versies, vermoed ik.
Revive the guild!
Die vergelijking is niet helemaal eerlijkDonstil schreef op zondag 04 mei 2014 @ 21:57:
[...]
Precies, plus het feit dat een Pc van 399,- absoluut niet in de buurt komt van de graphics van een Ps4 of Xbox One.
Maar das (ook) een een andere discussie
Anyway ik ga nu een beetje erg offtopic
Nothing to see here!
Ga er maar niet van uit, er is nog geen enkele game die dit ondersteund.Basekid schreef op maandag 05 mei 2014 @ 09:34:
Weet iemand of de multiplayer cross-platform te spelen is? Ik heb pc en de ander ps4. Ik gok van niet maar zou leuk zijn...
of volgens mij alleen Portal 2 , maar dat weet ik niet zeker.
Angelo NL / Global Cargo VTC
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Nee, kan niet, in ieder geval niet tussen je pc en ps4.Basekid schreef op maandag 05 mei 2014 @ 09:34:
Weet iemand of de multiplayer cross-platform te spelen is? Ik heb pc en de ander ps4. Ik gok van niet maar zou leuk zijn...
Zie www.pu.nl/artikelen/nieuws/nieuwe-details-watch-dogs/ en dan de eerste 2 tweets van Jonathan Morin.
Dus alleen cross-platform vanaf je mobiel naar andere platforms.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ik hoop eerder dat een onderdeel als Kenways Fleet helemaal niet aanwezig is in deze game, en dat we de app dus helemaal niet nodig hebben. De map navigeren vind ik sowieso een stuk fijner via de game zelf.AtlAntA schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:33:
Is er wat meer bekend over de mobiele app die bij deze game hoort? Afaik hebben we alleen nog maar dat stukje met die helikopter gezien. Ik was namelijk blij verrast door de app kenways Fleet bij ac4 en ik hoop dat Ubisoft zoiets ook voor elkaar krijgt bij watchdogs.
Verder gebruikte ik de app eigenlijk nooit.
Ik bij de usa psn store. Digitaal dus.jayesh schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 18:38:
Waar hebben jullie Watchdogs besteld voor de PS4?
[ Voor 106% gewijzigd door Talel op 06-05-2014 20:09 ]
Dit hoort eigenlijk meer hier:Talel schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 19:51:
Ik weet niet of dit tegen de regels is, maar ik werd doorverwezen naar dit topic. Ik wil graag een voucher voor de pc-versie van Watch Dogs verkopen voor 30 euro (aanzienlijk goedkoper dan in de winkel). Deze voucher kreeg ik bij aanschaf van een pc met een GeForce GTX770 bij Alternate. Laat effe weten of je geïnteresseerd bent, dan neem ik contact met je op! Nogmaals, als blijkt dat verkoop op dit forum niet toegestaan is, zal ik dit bericht direct weer verwijderen (ik weet niet of reviews: Tweakers FAQ hier ook geldt).
http://tweakers.net/aanbod/
[ Voor 100% gewijzigd door jayesh op 06-05-2014 21:04 ]
Ik bij de Neckermann. Niet dat ik daar een hoge pet van op heb verder maar ik had eens een Xbox One bij ze besteld voor €350,- dat bleek een fout maar iedereen die zijn order zonder vragen annuleerde kreeg een cadeaubon van €35,-jayesh schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 18:38:
Waar hebben jullie Watchdogs besteld voor de PS4?
Die heb ik daar dus bij gelegd, hoop wel dat ik hem een beetje rond release krijg.
volgens zo`n gast van game kings is de stad van watch dogs veel levender dan die van gta.bram1984 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 17:16:
[...]
Misschien moet jij goed lezen. Ik heb het over de GTA's tot nu toe. Daarnaast hebben we nog geen reet van GTA V gezien, behalve een flauwe trailer waar we niet echt hoogte van krjigen. Daarnaast zeg je letterlijk "en de stad doet net als de GTA-steden mij erg levend voor". Je vergelijkt het dus wel degelijk met de oude GTA's, of heb je GTA V al gespeeld? In dat geval neem ik mijn woorden terug.
Wat ik alleen maar wil zeggen is dat ik mezelf eerder afvraag (als dit inderdaad free-roam is), is of GTA zich hiermee kan meten, in plaats van andersom.
alleen al het feit dat je bij een hoop mensen op straat hun telefoon kan hacken en dus iets met de mensen kan doen is al beter dan die niets zeggende mensjes in gta die je alleen plat kan rijden
YO! fucknuts! It's Probing time!
Bedankt! Ik was te laat voor de 'nieuw' kortingscode. Nu hopen dat ze op releaseday bezorgen, anders had ik em wel bij videogamesplus kunnen bestellen...bram1984 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 08:14:
Wehkamp € 10,- kortingscode: mei. Denk dat ik 'm daar bestel.
Dit wordt de eerste game die ik koop na aanleiding van enkel previews. Ik heb er wel vertrouwen in dat Ubisoft een Assassins Creed in Chicago goed kan afleveren. Daarnaast zijn er op dit moment geen andere noemenswaardige SP games voor PS4.
[ Voor 27% gewijzigd door rnenator op 07-05-2014 10:18 ]
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Wat ik ervan weet is dat je daar WD kunt spelen, kan iemand dit bevestigen? en speel je dan een aangepaste versie? alleen de eerste 10 minuten ofzo? of de missie die we hebben gezien in de vele previews?
Revive the guild!
YO! fucknuts! It's Probing time!
Tweakers mocht ook naar FR, dat de stad meer leeft klopt wel, je hebt veel meer interactie met de npc's.Freakiebeakie schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:45:
hij zei dat de stad veel meer leeft dan in gta en dat de stad ongeveer net zo groot is als die van gta5. dus dat beloofd wat
De stad is alleen niet groter als in gta5, Dit compenseert met wat je allemaal kunt doen in een klein stukje.
Revive the guild!
Pas als de game echt uit is! Na 27 mei dus.Jelte,89 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:38:
Wat ik ervan weet is dat je daar WD kunt spelen, kan iemand dit bevestigen? en speel je dan een aangepaste versie? alleen de eerste 10 minuten ofzo? of de missie die we hebben gezien in de vele previews?
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Dit is het programma: http://www.gamekings.tv/nieuws/het-gamekings-studio-programma/Jelte,89 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 11:59:
http://studio.gamekings.tv/
Rechter kolom, welke games kan ik spelen... beetje misleidend dan...
Waarschijnlijk komt hij hier rond releasedate tussen te staan.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Verwijderd
meeste sites krijgen pas keys de dag zelfglydoscoop schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 14:20:
Is er misschien al iemand die deze game heeft gekocht via een key site?, zo ja kreeg je hem dan gelijk?. Ik heb eerder gehad dat ik hem gelijk kreeg en kon pre-loaden een paar dagen erna,
Bedankt voor je reactie, klopt had ik ook bij Ghost alleen een vriend van mij had hem al een week van tevoren best lullig maarja
Game is allang klaar... waarom niet vanmiddag, of morgen... of gisteren.
Revive the guild!
Sinds de E3 en de gameplay nu is er wel het 1 en ander veranderd, dat daar wat tijd inzit a la,
Maar hij had ook wel begin deze gereleased kunnen worden inderdaad, waarom dan kiezen voor de 27ste?
Revive the guild!
Het originele plan was ook al tijdje geleden, maar ze vonden de qualiteit niet hoog genoeg. En ik denk dat het nogal moeilijk is om bijvoorbeeld te zeggen dat een spel op 1 april af is, om het dan meteen 2 april in de verkoop te gooien. De hele hype train moet weer aangezet worden, previewers willen het nieuwe product zien, etc etc.glydoscoop schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 15:25:
nou het is meer om wat meer hype te creeeren zo is dat met alles, net als cod waarom altijd begin november waarom niet nu ? of in oktober net als films en series zijn de vaak al 3-4 maanden van tevoren helemaal klaar anders krijg je dus wat watch_dogs ook had toen het bijna zover was en ik denk niet dat zulke dingen helpen voor de populariteit . Ik denk toch dat veel kindjes die 50 euro hadden gespaard nu voor een andere game hebben gekozenof gekregen voor kerst,sint
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Verwijderd
Nice. Toch blijf ik me afvragen waarom je meteen ziet was echt is en wat game is. Zal nog wel een paar jaar duren voordat games echt echt lijken. Maar goed, tot die tijd lijkt dit spel me wel wat. Lang geleden dat ik heb uitgekeken naar een game!
daar krijg je toch net wat meer content. anders had ik hem bij wehkamp besteld
en had nog een tegoed
Revive the guild!
Ze komen toch wel in de buurt moet ik zeggen.Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 20:10:
[...]
Nice. Toch blijf ik me afvragen waarom je meteen ziet was echt is en wat game is. Zal nog wel een paar jaar duren voordat games echt echt lijken. Maar goed, tot die tijd lijkt dit spel me wel wat. Lang geleden dat ik heb uitgekeken naar een game!

Nu nog een rig die net zoveel peds kan weergeven als in het echt.
Over peds gesproken; kun je in WD gewoon iedereen kapot rijden inclusief sappige ragdol physics, zoals in GTA? Ik neem aan van wel.
De normale versie/special editionJelte,89 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 20:37:
Welke versie heb je besteld?
http://www.g2play.net/cat...pecial-edition-uplay-key/
Verwijderd
Te laat, maar wist je dat G2play een officiële dochtersite heeft die EXACT hetzelfde is maar 9 van de 10 keer goedkoper...? Zo kost de SE van WD daar 38,99 i.p.v. 46,99. Vraag me niet waarom maar het is zo. Als ik ooit een PC game wil kopen, kijk ik altijd op beide sites (ze zien er zelfs hetzelfde uit, alleen de kleur is anders!) maar Fast2play is bijna altijd goedkoper.kazuyakevin schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:14:
Ik heb watchdogs ook maar besteld voor de PC.
http://www.g2play.net/cat...pecial-edition-uplay-key/
http://www.fast2play.com/...n-pre-order-eu-uplay-key/
Goede weet voor de volgende keer (en voor andere geïnteresseerden).
Waarschijnlijk koop ik later dan nog wel de seasonpass en dan ben ik totaal voor max 42.49 klaar. De seasonpass kan je nu tevens ook al rond de 15 euro krijgen dus dan ben je rond de 38 euro klaar.
de seasonpass is toch alleen op steam? , ik wacht namelijk op een steam key uplay is voor mij altijd stront geweest, maar 22,50 is toch niet zo super goedkoop?falcon123 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:29:
Ik heb net via Tweakers V&A een Watch Dogs Special Edition Uplay key kunnen overnemen voor 22,50! Dat zijn nog is fijne prijzen![]()
Waarschijnlijk koop ik later dan nog wel de seasonpass en dan ben ik totaal voor max 42.49 klaar. De seasonpass kan je nu tevens ook al rond de 15 euro krijgen dus dan ben je rond de 38 euro klaar.
http://www.cdkeyvast.com/...13bc0&ru=dlcompare&bn=149
dat zijn de normale prijzen maar ik zie wel 6 editities ik snap der de balle van, net als die van g2play 47 euro? dan koop je toch veel beter die van 27 en dan de season pass erbij???
ook aan gedacht maar wat doe jij dan met zon pet en theedoek? ik vind die edities altijd wel grappig alleen volgens mij doe je er uiteindelijk niks mee . Dan heb je meer aan bijvoorbeeld een Seasonpass of de kaart , of zoals bij bo2 die dronegeneral_p schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 22:14:
ik heb vandaag bevestiging gekregen dat de PS4 morgen binnenkomt dus heb net de Vigilante Edition besteld. Kan niet wachten
De meeste goedkope rond wat ik er voor betaald heb zijn Russische keys, zoals hier onder kunt zien:glydoscoop schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:20:
[...]
de seasonpass is toch alleen op steam? , ik wacht namelijk op een steam key uplay is voor mij altijd stront geweest, maar 22,50 is toch niet zo super goedkoop?
http://www.cdkeyvast.com/...13bc0&ru=dlcompare&bn=149
dat zijn de normale prijzen maar ik zie wel 6 editities ik snap der de balle van, net als die van g2play 47 euro? dan koop je toch veel beter die van 27 en dan de season pass erbij???
http://www.allkeyshop.com...gs-cd-key-compare-prices/
Ik heb voor 22,50 gewoon een normale Europese key.
Daarnaast als je een steam key koopt dan moet je als nog uplay gebruiken. Dus dan start je via steam, Uplay en die start dan Watch Dogs voor je ofzo...
http://www.pcgamer.com/20...-uplay-against-your-will/
Daarnaast zie ik hier dat je ook gewoon Seasonpass voor uplay kan kopen:
http://www.allkeyshop.com...ss-cd-key-compare-prices/
[ Voor 9% gewijzigd door falcon123 op 08-05-2014 16:29 ]
das weer jammer om te horen maar alle keys die ik zie kosten onder de 30 euro en dan zijn pre-order of normal editions snap niet waarom iedereen zoveel betaald maar ik kan geen steam key vinden en ik zie de seasonpass niet in uplay dus dat gaat geheid fout als ik een uplay key heb een een steam seasonpassfalcon123 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:26:
[...]
De meeste goedkope rond wat ik er voor betaald heb zijn Russische keys, zoals hier onder kunt zien:
http://www.allkeyshop.com...gs-cd-key-compare-prices/
Ik heb voor 22,50 gewoon een normale Europese key.
Daarnaast als je een steam key koopt dan moet je als nog uplay gebruiken. Dus dan start je via steam, Uplay en die start dan Watch Dogs voor je ofzo...
http://www.pcgamer.com/20...-uplay-against-your-will/
Daarnaast zie ik hier dat je ook gewoon Seasonpass voor uplay kan kopen:
http://www.allkeyshop.com...ss-cd-key-compare-prices/
Digitale download van uit de USA? Zo'n 43 euro...Boinkie schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:25:
Iemand tips voor een zo goedkoop mogelijke key voor de xbox one?
Cogitationis poenam nemo patitur
Je hebt al een steam seasonpass aangeschaft?glydoscoop schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:36:
[...]
das weer jammer om te horen maar alle keys die ik zie kosten onder de 30 euro en dan zijn pre-order of normal editions snap niet waarom iedereen zoveel betaald maar ik kan geen steam key vinden en ik zie de seasonpass niet in uplay dus dat gaat geheid fout als ik een uplay key heb een een steam seasonpass
nee nog niet , ik was aan het wachte eerst op een steam key voor watchdogs, maar niet voor 50 euro. vind 30-35 mooi. Ik wil zoveel mogelijk digitale content. Dat het dan uiteindelijk 50 kost oke maar dat INCL seasonpassfalcon123 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:41:
[...]
Je hebt al een steam seasonpass aangeschaft?
http://www.kinguin.net/ca...tion-eu-ubishop-download/
Special Edition, voor 32 euri
En in de uplay store(browser based) de season pass voor 20 euri
dus totaal 52 euro en dan heb ik al mijn keys direct ontvangen en miss ik misschien alleen een kleien pre-order bonus
Revive the guild!
Ook zonet via kinguin besteld, dank voor de tip. Zie je je game al in Uplay? Want, ik zie de mijne nog niet. Ik heb wel een bevestigingsmail gehad van Ubisoft.glydoscoop schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 20:06:
Ik heb hem nu ook besteld op de volgende manier:
http://www.kinguin.net/ca...tion-eu-ubishop-download/
Special Edition, voor 32 euri
En in de uplay store(browser based) de season pass voor 20 euri
dus totaal 52 euro en dan heb ik al mijn keys direct ontvangen en miss ik misschien alleen een kleien pre-order bonus
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Hoe meer keys er verkocht worden hoe actiever dit topic op 27 meiOMD schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 23:10:
Ach jee, wordt het nu weer 10 pagina's over keys kopen? Zonde...
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
| MCTS:Exchange 2007/2010 | MCTS: SQL 2005 | MCSE:2003 | MCITP: EA | VCP 3/4/5 | CCNA |
Nee klopt als je naar je account gaat kan je de aankopen zien staan met daarachter proccesing. Dit betekend dat je hem 26-27 mei in uplay zelf zal zien staan en dan kan downloaden zo was het ook bij AC etc.khodamn schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 21:47:
[...]
Ook zonet via kinguin besteld, dank voor de tip. Zie je je game al in Uplay? Want, ik zie de mijne nog niet. Ik heb wel een bevestigingsmail gehad van Ubisoft.
je hoeft niet eens te zoeken, altijd dlcompare.com beter is der niet, hun hebben namelijk ook kinguin in de vergelijkingen staan.lanerios schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 08:31:
Ja, maar beetje onzin om daar veel over te posten lijkt me. Gewoon goed zoeken, en je hebt een key
ik snap dat dit vervelend kan zijn, alleen ik zit nou ook weer niet te wachten op de 999ste trailer, nu is het voorbereiden voor de game zelf. maarja volgens mij hadden we hier bij ghost een apart topic voor ?OMD schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 23:10:
Ach jee, wordt het nu weer 10 pagina's over keys kopen? Zonde...
| MCTS:Exchange 2007/2010 | MCTS: SQL 2005 | MCSE:2003 | MCITP: EA | VCP 3/4/5 | CCNA |
In maart was het overigens nog 1080p/30fps (PS4) vs 960p/30fps (X1) bij de nextgens, maar als 1 van beide nu 60fps haalt, is de kans groot dat ook de ander winst heeft geboekt. Toch geniet ik ook wel met 30fps van deze game denk ik. Heb me niet laten tegenhouden bij de GTA of AC games bv. Wat dat betreft is verhaal, karakters en de manier waarop het wordt weergegeven (cinematics) een stuk belangrijker dan pure performance imo.
Of 60fps is just de reden van de grafische downgrade die we gezien hebben en daarom geven de video's juist een realistisch beeld.RazorBlade72nd schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 14:44:
60 FPS zou betekenen dat de grafische kwaliteit naar beneden is geschroefd omdat er tot nog toe werd gezegd dat de PS4 altijd op 30 FPS heeft gedraaid. Dus alle video's tot nu toe is geven geen realistisch beeld.
Ik wil hem graag pre-loaden. Aangezien ik juist op 26 mei weg ga voor 6 weken. en Watchs Dogs dus een dag later uitkomt.
Iemand een idee?
Kan je hem net kopen waar je op dat moment bent?WishmasterNL schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 15:51:
Waarom staat Watchs Dogs voor de PS4 nog niet in de PS store om te pre-orderen?
Ik wil hem graag pre-loaden. Aangezien ik juist op 26 mei weg ga voor 6 weken. en Watchs Dogs dus een dag later uitkomt.
Iemand een idee?
Ik denk wel dat je binnenkort, op de PS store kan pre-orderen. Reken wel dat het duurder is dan de gemiddelde online game store. Wellicht dat je bij Gamedumper.nl kan bestellen zij leveren meestal iets voor de release van een game. Je kan ook een pre-order op bijv Bart Smit of Boll.com plaatsen en het verzend-adres naar je adres waar je dan verblijft laten zenden.
Check even budgetgaming.nl voor de actuele prijzen.
Deze game mag, denk ik, niet eerder dan 27-05 de lucht in. Wordt wel weer leuk om te zien of er ergens de 26e of eerder de game al verkoopt. (27 is wel een K@tdag om een game te releasen, DINSDAG
Iphone 5 -- eerste Iphone
Productnaam: Watch_Dogs - Special Edition
Platform: PC (Pre-Ordered)
pre-ordered release date: Fri Nov 21 00:00:00 CST 2014
Niet zo netjes van ze...
Bedankt voor je reactie.Mouse_NL schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 16:06:
[...]
Kan je hem net kopen waar je op dat moment bent?
Ik denk wel dat je binnenkort, op de PS store kan pre-orderen. Reken wel dat het duurder is dan de gemiddelde online game store. Wellicht dat je bij Gamedumper.nl kan bestellen zij leveren meestal iets voor de release van een game. Je kan ook een pre-order op bijv Bart Smit of Boll.com plaatsen en het verzend-adres naar je adres waar je dan verblijft laten zenden.
Check even budgetgaming.nl voor de actuele prijzen.
Deze game mag, denk ik, niet eerder dan 27-05 de lucht in. Wordt wel weer leuk om te zien of er ergens de 26e of eerder de game al verkoopt. (27 is wel een K@tdag om een game te releasen, DINSDAG![]()
)
Echter bevind ik mij op zee. dus even ergens anders kopen of laten bezorgen word hem niet
In de US psn store kan je hem al een paar weken pre orderen.WishmasterNL schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 17:13:
[...]
Bedankt voor je reactie.
Echter bevind ik mij op zee. dus even ergens anders kopen of laten bezorgen word hem niet
Je kan met optimalisatie wel iets winst boeken maar meestal geen 100%. Het gaat nu om een verdubbeling van de framerate dus dan verwacht ik echt wel een verlaging in de grafische kwaliteit. Maar goed, niets is zeker tot de game uit is. Zelf heb ik een PC en ik hoop dat hij daar goed op zal draaien. Ik verwacht het wel maar de review van Tweakers was niet al te optimistisch voor de PC.Martinspire schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 15:38:
Dat hoeft niet, SDKs werden ook beter afgelopen maanden en als ze een bepaalde winst hebben geboekt qua performance dan kan dat best. Als ze bv die (variant van) Mantle werkend hebben of een betere engine in het algemeen. De game is niet voor niets uitgesteld.
Tot een paar weken geleden met het persevent ging het nog om 30 FPS.Donstil schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 15:44:
[...]
Of 60fps is just de reden van de grafische downgrade die we gezien hebben en daarom geven de video's juist een realistisch beeld.
Als je je PS 4 maar mee kunt nemen op zee is online kopen je enigste optie. Of je moet echt geluk hebben dat hij voor de 27e geleverd wordtWishmasterNL schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 17:13:
[...]
Bedankt voor je reactie.
Dan zou ik ervoor kiezen om hem nu zo goedkoop mogelijk te pre-orderen. Of iemand in je omgeving rond de release te vragen hem voor een mooi prijsje op de kop te tikken.
Ik heb hem voor een zeer zacht prijsje al sinds januari kunnen pre-orderen bij bol.com. De special edition versie.
Ik zit alleen op een prijsstunt van de versie met die cap te wachten "Vigilante Edition" omdat ik een petjes freak ben. Maar dit doe ik als hij echt goedkoop te krijgen is of als iemand het petje los verkoopt of zo.
Iphone 5 -- eerste Iphone
Meestal is 30 (en 60) fps een lock. Oftewel: ook al doet ie bv 45 FPS, dan zullen ze hem toch vaak maar op 30 laten lopen. Gelimiteerd zeg maar. Als ze nou een gedegen boost hebben dat ze er bv grotendeels (op enkele drops na) 60 fps mee kunnen halen, dan is dat prima mogelijk. Die limitatie ligt vooral aan het feit dat tv's meestal geen variable fps kunnen weergeven. In tegenstelling tot desktop-monitoren dus.RazorBlade72nd schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 17:38:
[...]
Je kan met optimalisatie wel iets winst boeken maar meestal geen 100%. Het gaat nu om een verdubbeling van de framerate dus dan verwacht ik echt wel een verlaging in de grafische kwaliteit. Maar goed, niets is zeker tot de game uit is. Zelf heb ik een PC en ik hoop dat hij daar goed op zal draaien. Ik verwacht het wel maar de review van Tweakers was niet al te optimistisch voor de PC.
[...]
Tot een paar weken geleden met het persevent ging het nog om 30 FPS.
De hamvraag is natuurlijk, welke GPU is beter geoptimalizeerd voor WD. Ik begrijp dat dit nog niet bekent is. Zelf verwacht ik dat het Nvidia gaat zijn. Maar ik hoop stiekum toch AMD.
Maar ik heb een 2600K @ 4.4ghz 16gbram. een 120hz 1080P scherm. En een 1000watt voeding.
Dus beide kaarten komen prima tot hun recht in dit systeem.
Zelf ben ik van plan een GPU die bij deze actie hoort bij Azerty te bestellen, hier kan je de service mailen voor je code
Sony die zelf roept dat de game op PS4 de beste graphics weergeeft van alle consoles. Verschil zal wel minimaal zijn, maar ben wel benieuwd naar de framerate verschillen. Hier staat dus dat WD 1080p en 60fps gaat draaien. Nice.
klopt , zal wel een fout zijn gezien er bij de seasonpass wel 27 mei staatBasekid schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 16:49:
Ohjee, in de bevestigingsemail van ubisoft staat:
Productnaam: Watch_Dogs - Special Edition
Platform: PC (Pre-Ordered)
pre-ordered release date: Fri Nov 21 00:00:00 CST 2014
Niet zo netjes van ze...
Haha keurig! Dan kan je idd alle twee de kaarten goed benutten.j0ppie schreef op zondag 11 mei 2014 @ 09:27:
Nouja ik wil hier niet een heel discussie starten over "what gpu to buy".
Maar ik heb een 2600K @ 4.4ghz 16gbram. een 120hz 1080P scherm. En een 1000watt voeding.
Dus beide kaarten komen prima tot hun recht in dit systeem.
Verwijderd
Omdat Watch Dogs uitkomt op PC , Xbox One , Playstation 4 , Xbox 360 , Playstation 3 zijn er dus genoeg keuzes en ben ik ondanks deze 5 verschillende uitgaves toch nieuwsgierig of hij uitverkocht raakt op Playstation 3 en de Xbox 360 .
Want deze 2 zijn nog steeds de belangrijkste gameconsoles .
Wat denk jij er zelf over ?
Nee, dat gaat niet gebeuren.Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2014 @ 14:41:
Ik ben vooral benieuwd op de dag van de release of er wel genoeg Xbox 360 exemplaren zijn of krijgen we net hetzelfde als met Grand Theft Auto V die de eerste weken helemaal uitverkocht waren .
Omdat Watch Dogs uitkomt op PC , Xbox One , Playstation 4 , Xbox 360 , Playstation 3 zijn er dus genoeg keuzes en ben ik ondanks deze 5 verschillende uitgaves toch nieuwsgierig of hij uitverkocht raakt op Playstation 3 en de Xbox 360 .
Want deze 2 zijn nog steeds de belangrijkste gameconsoles .
Wat denk jij er zelf over ?
Misschien dat de kleinere speelgoedwinkel of gameshop door zijn voorraad raakt maar een MediaMarkt heus niet.
GTA is toch wel van een heel ander niveau kwa populariteit. Als ik nu ergens over WatchDogs begin moet ik vaak eerst nog uitleggen wat het is.
Ik wacht nog even op de eerste revieuws maar ik denk wel dat Watchdogs er gaat komen, Ubisoft is in staat prima games neer te zetten met AC Black flag heb ik me ook enorm vermaakt.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Voor discussie over de CONSOLE versies van Watch Dogs kun je hier terecht
- Geen PC vs console discussie wat betreft je persoonlijke voorkeur.
- Zet echte story line spoilers tussen [spoiler] tags.
- Geen discussie over de torrent versies
- Vragen/verhalen over aankoop zijn ook niet gewenst
- Géén slowchat!
- Voor problemen kun je hier terecht: >[PC]WatchDogs Problemen
Companion App:
Android
iPhone/iPad