Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Weet iemand toevallig wanneer het review embargo verloopt?
Zou dat echt op de 27ste zijn of al wat dagen eerder?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Zal wel gewoon de dag ervoor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Nou ook maar de dedsec edition (PS4) besteld bij Bol.com. Ben benieuwd of ze ook op de 27ste meteen leveren..

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• general_p
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-08 00:00
Madstorm schreef op maandag 12 mei 2014 @ 08:17:
Nou ook maar de dedsec edition (PS4) besteld bij Bol.com. Ben benieuwd of ze ook op de 27ste meteen leveren..
Dat hoop ik wel ja, ik kan me van eerder herinneren dat dat inderdaad wel het geval is, oftewel de 27e moet hij op je deurmat liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

general_p schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:19:
[...]

Dat hoop ik wel ja, ik kan me van eerder herinneren dat dat inderdaad wel het geval is, oftewel de 27e moet hij op je deurmat liggen.
Ja, normaal levert Bol wel redelijk vlot. Maar je weet maar nooit met de limited edition spul, hoor ook wel eens andere verhalen.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben echt benieuwd hoe het op een PS4 speelt , ik heb een aantal maanden geleden mijn gaming pc weg moeten doen wegens verhuizing. Nu ik een PS4 heb, is het toch nog iedere keer weer wennen aan de besturing ( het voelt toch alsof ik met de PC 100% accuratie heb maar met de PS4 niet )..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• general_p
Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:51:
Ik ben echt benieuwd hoe het op een PS4 speelt , ik heb een aantal maanden geleden mijn gaming pc weg moeten doen wegens verhuizing. Nu ik een PS4 heb, is het toch nog iedere keer weer wennen aan de besturing ( het voelt toch alsof ik met de PC 100% accuratie heb maar met de PS4 niet )..
ja dat heb ik zelf ook, kan ook echt geen shooters spelen, dingen zoals GTA enzo dat gaat nog wel, zal bij WD wel een beetje hetzelfde zijn. Maar BF4 dat was echt behoorlijk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:49

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Games als Assasins Creed spelen imho juist lekkerder met een controller, over het algemeen heb ik met thirth person actie/shooter games weinig moeite (uncharted, tomb raider) een echte FPs als Killzone blijft inderdaad wennen, maar hoe meer je speelt hoe beter het gaat.

Je zult nooit zoveel controle/precisie krijgen als met een muis, maar dat moet je ook niet vergelijken omdat het gewoon heel anders is.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• general_p
Chaoss schreef op maandag 12 mei 2014 @ 15:44:
Games als Assasins Creed spelen imho juist lekkerder met een controller, over het algemeen heb ik met thirt person actie/shooter games weinig moeite (uncharted, tomb raider) een echte FPs als Killzone blijft inderdaad wennen, maar hoe meer je speelt hoe beter het gaat.

Je zult nooit zoveel controle/precisie krijgen als met een muis, maar dat moet je ook niet vergelijken omdat het gewoon heel anders is.
Klopt, ik vind het ook heel erg knap als mensen dit wel kunnen. Ik zal dit zelf ben ik bang nooit gaan redden, daar heb ik de tijd denk ik niet voor op het op die manier te ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zelfde reden waarom ik alle GTA's en AC etc gewoon heerlijk speel met toetsenbord en muis, zal ook niet snel anders worden.

Idd, een prestatie met een controller spelen imo..

[ Voor 19% gewijzigd door Sipio op 12-05-2014 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Sipio schreef op maandag 12 mei 2014 @ 17:01:
Zelfde reden waarom ik alle GTA's en AC etc gewoon heerlijk speel met toetsenbord en muis, zal ook niet snel anders worden.

Idd, een prestatie met een controller spelen imo..
GTA5 speelde wel lekker met een Keyboard en muis zeker 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pterad0n
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-09 16:03
Donstil schreef op maandag 12 mei 2014 @ 20:17:
[...]

GTA5 speelde wel lekker met een Keyboard en muis zeker 8)
Waarschijnlijk zal Sipio hierop een reactie geven, zodra GTA5 gereleased is op de pc. ;)

Psn: Pteradon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 22:59

Jelte,89

Woodworking

Ik probeer beide gewoon,

Ik heb een xbox controller aan mn pc, fifa kun je gewoon niet met een toetsenbord en muis,
Racegames gaan ook met de controller, Dan kun je iig halfgas en halve kracht sturen,

Shooters gaan gewoon met de muis op een wat hoge DPI, dat went sneller als een controller imo.
Ik speel af een toe een shooter bij mn broer op de ps4, zo gauw als ik een vijand zie en ik draai er naar toe dan draai ik 5 rondjes om mijn as.... dead :)

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik ben van origine een PC gamer en ben opgegroeid met een muis en toetsenbord, maar voor third person adventures prefereer ik hands down een controller. Accuracy is niet echt belangrijk en het is gewoon lekker om soms langzaam en smooth te kunnen rondkijken. Ook voor de Uncharteds heb ik mijn FragFX laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Paar (nieuwe) feitjes,

Hier en Hier

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01:05
Ik was eigenlijk benieuwd waarom ik hier niks lees over de Veronica magazine actie.
Als ik kijk wat er in de PS4 versie zit dan is het best een aardige aanbieding. Toch?

Of mis ik iets. Misschien ergens anders een betere/gelijkwaardige aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Razzy schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 08:45:
Ik was eigenlijk benieuwd waarom ik hier niks lees over de Veronica magazine actie.
Als ik kijk wat er in de PS4 versie zit dan is het best een aardige aanbieding. Toch?

Of mis ik iets. Misschien ergens anders een betere/gelijkwaardige aanbieding?
Je bedoelt deze http://www.veronicamagazine.nl/watchdogs ? Niet onaardig nee. Probleem met dergelijke acties is vaak wel dat het heel lang duurt voordat je hem thuis hebt. Zeker niet op releasedag en met een beetje pech is dat een maand later.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzy
Maar er staat wel "Je speelt Watch Dogs dan op de dag van release!".

Alleen de extra content krijg je 30 dagen na de release.

Maar door de vele versies zie ik door de bomen het bos niet meer helemaal goed. Maar dit is dus best een aardige aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Omar007 heeft een mooie lijst samengesteld! Wat welk pakket inhoud

http://watchdogs.wikia.co...-Order_Edition_Comparison

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzy
Thx, is er geen Uplay PS4-versie te verkrijgen?

[ Voor 50% gewijzigd door Razzy op 13-05-2014 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:43
Razzy schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 09:35:
Thx, is er geen Uplay PS4-versie te verkrijgen?
http://shop.ubi.com/store/ubiemea/nl_NL/search/plat.ps4

Hier heb ik hem besteld..
Paar extra's omdat je m uit de ubisoft store haalt..
de uplay versie voor PS4 bestaat echter niet:
http://shop.ubi.com/store...evanceFactor?q=watch+dogs

http://shop.ubi.com/store...ay_Exclusive_Edition.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-09 22:56
Kwam deze site tegen in google.

http://chicago-ctos.com/

site van de makers van ctos :)
Word er steeds meer warmer voor de game >:)

[ Voor 37% gewijzigd door Qualixo op 13-05-2014 15:17 ]

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Jelte,89 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 09:30:
Omar007 heeft een mooie lijst samengesteld! Wat welk pakket inhoud

http://watchdogs.wikia.co...-Order_Edition_Comparison
Wow, dat is toch niet meer normaal :X.
Hoeveel verschillende soorten pre-order editions kan een game hebben? 8)7

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Pterad0n schreef op maandag 12 mei 2014 @ 22:29:
[...]

Waarschijnlijk zal Sipio hierop een reactie geven, zodra GTA5 gereleased is op de pc. ;)
haha idd and i wish ;)

Ook RDR nooit kunnen spelen, denk onderhand dat GTA5 ook nooit meer naar PC komt helaas maar goed das een ander verhaal.

[ Voor 16% gewijzigd door Sipio op 13-05-2014 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat2005
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-09 10:09

Canon Eos 40d, 28-105 F3.5-F4, 18-55 is F3.5-F5.6, Lowepro Slingshot 350AW, 70-200mm F4L,580EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glydoscoop
  • Laatst online: 19:45
zo wel veel extra modes hoop dat ik ze ook allemaal kan benutten met mijn season pass, dat free-runnen en 8-bit shooter lijkt me niet zo. Maar met die zombies en die spin ziet er goed uit als extra's. Ik ben ook blij dat je iets van muziek hebt, zoals ik bij gta san andreas uren kon rondrijden op b.v a horse with no name

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Hier is de trailer te downloaden in 1080p, http://www.gamersyde.com/...101_trailer-32075_en.html

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Dit gaat toch ook nergens meer over...hoeveel versies met exclusieve content kun je uitgeven 8)7

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/On8T9hQd47kHiMPsXN7XxL55/thumb.png

[ Voor 26% gewijzigd door kazuka op 13-05-2014 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Hmm:
UBISOFT CONFIRMS RESOLUTION, FRAMERATE FOR WATCH DOGS ON PLAYSTATION 4/XBOX ONE

Ubisoft has revealed in a blog post the graphics resolution and framerate for the PlayStation 4 and Xbox One versions of Watch Dogs.

The post, titled "What makes Watch Dogs a true next gen game," confirms that the PlayStation 4 version will run at 900p resolution while the Xbox One version will display at 792p. Ubisoft confirms that the game will run at 30 fps on both consoles.

Creative director Jonathan Morin explains the game's resolution.

Resolution is a number, just like framerate is a number. All those numbers are valid aspects of making games. But you make choices about the experience you want to deliver. In our case, dynamism is everything. Exploration and expression are everything. You want to have a steady framerate, but you want to have dynamism at the core of the experience. The same goes with resolution. People tend to look at corridor shooters, for example, where there’s a corridor and all the effects are on and it’s unbelievable, and they forget that if you apply those same global effects to an open city with people around and potential car crashes and guys in multiplayer showing up without warning, the same effect is applied to a lot of dynamic elements that are happening in every frame. So it becomes magnified in cost.

The effort was split on continuing dynamism and making sure players can express themselves through hacking without ever being disappointed in how the game responds to them, whether it’s visually or through gameplay. That’s important. Resolution has nothing to do with that. That’s why stuff like resolution can scale a bit down so that we never compromise the soul of Watch Dogs.

The post by Ubisoft, which describes the development of Watch Dogs, confirms that the game has been in development for six years.

"In development for six years, Watch Dogs was started long before the next-gen arrived, and years before the team at Ubisoft Montreal had any clear insight into the exact specs they’d find in the PlayStation 4, Xbox 360 and present-day PCs," Ubisoft communications manager Gary Steinman wrote. "Yet Watch Dogs was designed from the very start to be a next-gen experience, regardless of the technology."
Wel jammer al sta ik er niet van te kijken. De game was immers al een tijd in ontwikkeling toen de nieuwe consoles nog moesten komen. Performance zal ook 1 van de redenen van uitstel zijn geweest.

Toch verwacht ik in de toekomst wel meer dan dit, al is het alleen al vanwege het feit dat ze dan al bij de opzet van de game de hardwarespecs mee kunnen nemen.

Sony slaat nu imo de grootste flater omdat ze even 1080p met 60fps hadden beloofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Kw4kje schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 23:38:
[...]

Damn, zoveel zin in deze game. :9~
Je hebt dezelfde naam als het gene mij overkwam na het zien van de trailer 8)
Inderdaad veel zin in de game,

Waar ik wel benieuwd naar ben, bij het multiplayer stukje, kun je offline (story mode) zien wie ook een online hacker is, Wil je deze dan hacken, dan spring je direct naar online play, (Dit betekend dus ook dat een pirate version sowieso niet gaat werken) "to hack them before they even know". Maar er zit toch wel onderscheid in online en offline of zie ik wat verkeerd? en hoezo voordat ze het weten, je ontvangt toch ook wel een melding dat je gehackt word, zoals het begin laat zien?

[ Voor 8% gewijzigd door Jelte,89 op 13-05-2014 23:46 ]

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:00
Jelte,89 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 23:45:
[...]
En hoezo voordat ze het weten, je ontvangt toch ook wel een melding dat je gehackt word, zoals het begin laat zien?
Ik denk dat ze bedoelen dat je pas in de gaten hebt dat er iemand in jou game zit, als je daadwerkelijk gehacked wordt.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We kunnen al blij zijn dat Watch Dogs op de Playstation 3 & Xbox 360 uitkomt omdat deze gameconsoles het meest populaire zijn .
Nee de Playstation 3 en zowel de Xbox 360 is nog niet afgeschreven .
Maar voor mij is Watch Dogs een mooie afsluiter van mijn Xbox 360 , het is voor mij zeer en zeker de laatste game wat ik koop voor mijn gameconsole .
Dus laten we eerst lekker genieten van een vernieuwende gameplay van Watch Dogs .
Laat de mensen die niet tevreden zijn over de kwaliteit maar zeuren .
Ik heb er zeer en zeker een goed gevoel bij omdat Ubisoft genoeg ervaring heeft met top titels .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik heb de trailer niet volledig bekeken maar zie dat de ctOS app voor de game alleen op iOS en Android uitkomt? Dus geen Windows8/WindowsPhone versie? Dat is imo wel slecht. Waarom verplicht Microsoft dat niet gewoon?

Beetje offtopic misschien:
Ik heb nog iets gevonden waarmee je goed kunt merken dat het oog veel sneller beelden kan verwerken en ook meer dan 60fps prima te doen is: http://www.spritzinc.com/
Even op NL zetten en probeer 600 of 700wpm (60 of 70fps dus) eens te bekijken. Dat is dus niet alleen het zien maar ook verwerken van beeld in die FPS. Best indrukwekkend overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Hoezo zou Microsoft dat moeten verplichten dan? Is toch een keuze van de gamemaker zelf?

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 22:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

*offtopic*

Hoewel ik vind dat deze game ontzettend gehyped word en onze verwachtingen straks praktisch alleen maar kunnen tegenvallen, kijk ik ook uit naar deze game. De hoofdprijs ga ik er niet voor betalen, maar zo'n Nvidia voucher zou een prima optie zijn. :)

Die trailer van gister was ook prachtig!

[ Voor 23% gewijzigd door BM op 15-05-2014 08:22 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
*offtopic*

[ Voor 91% gewijzigd door BM op 15-05-2014 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Wat vind jij er eigenlijk van Bram? Nu je de nieuwste trailer hebt gezien?

@PromWarMachine, Of hij voldoet zo aan onze verwachting, dat we niet eens zien wat überhaupt kan tegenvallen ;)

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 05-09 07:40
Martinspire schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:36:
Ik heb de trailer niet volledig bekeken maar zie dat de ctOS app voor de game alleen op iOS en Android uitkomt? Dus geen Windows8/WindowsPhone versie? Dat is imo wel slecht. Waarom verplicht Microsoft dat niet gewoon?

Beetje offtopic misschien:
Ik heb nog iets gevonden waarmee je goed kunt merken dat het oog veel sneller beelden kan verwerken en ook meer dan 60fps prima te doen is: http://www.spritzinc.com/
Even op NL zetten en probeer 600 of 700wpm (60 of 70fps dus) eens te bekijken. Dat is dus niet alleen het zien maar ook verwerken van beeld in die FPS. Best indrukwekkend overigens.
600 wpm = 10 fps. 600/60=10
Dit is een betere link om het verschil te zien. http://frames-per-second.appspot.com/

Overigens vind ik het jammer dat er wordt gekozen voor hogere resolutie ipv hogere fps. Ik heb toch liever 60 fps 720p dan 30 fps 1080p. Natuurlijk is dit wel afhankelijk van het spel. Bij een RPG heb ik weer liever een hogere resolutie dan fps.

[ Voor 12% gewijzigd door aicaramba op 14-05-2014 15:59 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
*offtopic*
Het gaat erom dat ze de game op een MS platform willen uitbrengen inclusief externe mobiele app maar dan het mobiele platform van MS niet meenemen. Dat vind ik gewoon raar. Ik heb ook nog niets gehoord over een Smartglass integratie.

Net als dat ik wel had verwacht dat Sony een integratie met de Vita zou vereisen.

[ Voor 30% gewijzigd door BM op 15-05-2014 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
*offtopic*
Jelte,89 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:53:
Wat vind jij er eigenlijk van Bram? Nu je de nieuwste trailer hebt gezien?

@PromWarMachine, Of hij voldoet zo aan onze verwachting, dat we niet eens zien wat überhaupt kan tegenvallen ;)
Ziet er leuk uit, hoewel de downgrade nog steeds zichtbaar is. Verder jammer dat die statement van Sony niet klopt, maar het is gelukkig geen 792p. Ik heb de game vorige week al besteld. :)

[ Voor 33% gewijzigd door BM op 15-05-2014 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

bram1984 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:10:

Ziet er leuk uit, hoewel de downgrade nog steeds zichtbaar is. Verder jammer dat die statement van Sony niet klopt, maar het is gelukkig geen 792p. Ik heb de game vorige week al besteld. :)
Waar zie jij de downgrade aan dan? waar refereer je aan?

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:39
Jelte,89 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:27:
[...]

Waar zie jij de downgrade aan dan? waar refereer je aan?
Zoek eens beelden van de aankondiging op op de E3 2012. Je zult versteld staan.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 16:00

TRK

AtlAntA schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:34:
[...]

Zoek eens beelden van de aankondiging op op de E3 2012. Je zult versteld staan.
Inderdaad, dit viel mij ook haast direct op... Ik hoop dat het niet zo erg zal tegenvallen qua graphics. Desondanks dat heb ik het gevoel dat de gameplay best wat kan goedmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
E3 2012 inderdaad. Die graphics ademen veel meer sfeer uit. Die wereld lijkt echt te leven en ook de animaties lijken geavanceerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 18:15
Misschien worden we op de One en PS4 aangenaam verrast als blijkt dat dit beelden van de 360 of Ps3. ( Goede hoop ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
*offtopic*

[ Voor 96% gewijzigd door BM op 15-05-2014 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Boinkie schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 17:02:
Misschien worden we op de One en PS4 aangenaam verrast als blijkt dat dit beelden van de 360 of Ps3. ( Goede hoop ;) )
Dat het er beter uitziet is een feit AC:Black Flag zag er op de next-gen ook veel beter uit, maar ik vind die 900P voor de PS4 toch wel een beetje opvallend, zeker omdat ubisoft AC:BF wel op 1080p werkend gekregen en die framerate was rockstable.

Vraag ik me toch af of dit bijvoorbeeld komt door de meer hoge gebouwen in WD, aan de ander kant was al die flora en fauna in AC:BF ook niet echt karig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
AC is, buiten het gebrek aan laadtijden om, natuurlijk technisch een stuk minder gecompliceerd. Eilanden zijn niet echt toegankelijk. De steden zijn relatief klein. NPC's hebben geen achtergrond informatie en verder is het alleen maar zee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Martinspire schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 17:49:
[...]
Juist in deze situatie doet marktaandeel er minder toe. Men doet immers al zaken met Microsoft, dan is het niet zo raar dat er eisen van beide partijen worden gesteld. Ik snap daarom niet dat ze niet gewoon elke publisher (of iig degenen van een AAA titel met second screen app) verplichten een WP/Win8 versie mee te leveren.

Heeft overigens totaal 0,0 met mijn mening in een ander topic te maken.
Waarschijnlijk omdat ze die game maar wat graag willen hebben op hun Xbox platform, zeker een grote titel als WatchDogs. Developers verplichten een app te maken kan ze natuurlijk ook enorm afschrikken.

Ik zou mezelf als developer ook wel 10x bedenken om moeite te steken in een Wp8 app.
Het marktaandeel van Wp8 is al enorm klein, laat staan het aandeel van daadwerkelijke gamers met een Wp8 toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
*offtopic*

[ Voor 97% gewijzigd door BM op 15-05-2014 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:09
*offtopic*

[ Voor 97% gewijzigd door BM op 15-05-2014 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:39
Gezien alle voorgaande vragen en zorgen over de multiplayer lijkt me dit een zeer handig linkje om even door te nemen.

http://blog.ubi.com/watch-dogs-multiplayer-guide/

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
*offtopic*

[ Voor 99% gewijzigd door BM op 15-05-2014 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
*offtopic*

[ Voor 91% gewijzigd door BM op 15-05-2014 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

bram1984 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 18:53:
AC is, buiten het gebrek aan laadtijden om, natuurlijk technisch een stuk minder gecompliceerd. Eilanden zijn niet echt toegankelijk. De steden zijn relatief klein. NPC's hebben geen achtergrond informatie en verder is het alleen maar zee.
Wat je niet ziet hoeft ook niet gerendeerd te worden dat geld ook voor WD, die stad is groot maar ook weer niet inmens en de gebouwen/objecten die je niet ziet worden ook net gerenderd. In ACBF had je een mix van eilanden die gedeeltelijk toegankelijk en eilanden die geheel toegankelijk waren, in alle gevallen had de omgeving veel detail qua beplanting, weer, belichting etc. En het water was wel het mooiste water wat ik ooit in een game heb gezien.

Die achtergrond info van NPC's is leuk maar wordt pas getoond wanneer je locked op 1 bepaalde NPC en is niet meer dan wat tekst. Intussen hebben de Ubisoft dev's ook alweer een half jaar extra ervaring met de PS4 dan lijkt 1080P/30fps toch niet zo'n onmogelijke opgave.

Maar misschien ziet de game er op 900P ook wel verbluffend mooi uit. :) belangrijkste is de gameplay en wat dat betreft heeft die laatste trailer toch wel veel moois laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
True, maar een straat vol met gebouwen, verkeer, voetgangers, verkeersborden, verkeerslichten en andere prullaria renderen, lijkt me een zwaardere aanslag dan wat je in AC ziet. Alleen al verticaal heb je in die game veel minder te renderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
*offtopic*

Ander nieuws:
WATCH DOGS HAS GONE GOLD

It’s official. Watch Dogs has gone gold, and is right on track for worldwide release on May 27, 2014.

Watch Dogs - Gone Gold

A next-gen experience that reinvents the way gamers will interact with an interconnected open-world city, Watch Dogs arms players with the most powerful of modern weapons: a cell phone that grants unprecedented access to Chicago’s Central Operating System (ctOS). Aiden Pearce wields this weapon – along with his brawn, his guns and his high-tech gadgets – as a vigilante driven to seek out justice (or vengeance) against those who harmed his family.

First revealed at E3 2012, Watch Dogs has been in the works since 2009. Now that the game’s gone gold after an epic five-and-a-half-year development cycle, what’s that mean for the team? “It’s exciting to be gold,” says Creative Director Jonathan Morin. “But it’ll be more exciting when people are playing. For the fans it means that it’s true. It means there will be no such thing as another delay. But for us, it’s not done until they actually have it in their hands.”

Morin’s fan-centric response might be true for any game, but with Watch Dogs it’s especially important for the team to hand their creation to players and allow them to take control of this fully interactive city. That’s because Watch Dogs is all about player choice. “We tried to make a game that’s very scalable in the sense that it supports your play style,” says Lead Gameplay Designer Danny Belanger. “It supports what you want to do most of the time. And it also supports your motivation. Do you want to play a story? Do you want to drive? Do you want to shoot? Do you want to hack? Do you want to play with others? Do you want to play on a tablet? It allows players to do what they feel like, which I find really cool. There’s lots of things to explore, there’s lots of things to try. I think the greatest thing about Watch Dogs is doing what you think is fun.”

Morin agrees, comparing Watch Dogs to a musical instrument. “I invite players to play it the way they want,” he says. “To explore the different ways of playing. To not necessarily follow the instincts they know from other games. To find your own fun in it. That’s how Watch Dogs is meant to be played.”

Watch Dogs

Of course, the team still would like players to spend a lot of time with the game’s central innovation. “I hope they enjoy hacking,” Belanger laughs. After all, one of the game’s biggest development challenges was layering the hacking mechanic over all the other core gameplay elements – driving, shooting, stealth, combat – while making sure it’s both fun and useful at all times. From what we’ve played so far, the team has definitely succeeded.

As for Morin, he’s looking forward to seeing his game in a whole new light. “I’m going to have fun hearing what the players have to say and how they might surprise us,” he smiles. “I invite you to embrace the whole player creativity and impress us with it!”

OUT OF THE SHADOWS

So what can you do while you wait for the game’s release later this month? Now’s the perfect time to check out the Watch Dogs Digital Shadow app. Since the app launched last month, almost a million profiles have been created. The app uses your Facebook data to piece together a comprehensive profile – and point out where you’re most vulnerable to an attack from a malicious hacker. For more on the app, check out: Watch Dogs – What Is Your Digital Shadow? And to go directly to the app (accessible only in the US), head to the official Digital Shadow website.
Good news everyone!

[ Voor 21% gewijzigd door BM op 15-05-2014 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:34

BM

Moderator Spielerij
Modbreak:Zullen het nu weer hebben over Watch Dogs, en de telefoondiscussie lekker achter ons laten?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 23:43

v8power67

Psn: Mausosaurus

Meh mn wehkamp order blijft staan op meer dan 3 weken, mag hopen dat ik hem gewoon op release heb.
Heb behoorlijk zin in deze game, ben op moment uit verveling vaak fifa aan het doen en dat is niet goed voor mn hart ;)

Dus deze nieuwe game kan ik goed gebruiken. Hoop echt dat hij een beetje de sfeer kan neerzetten zoals bij de e3 2012 werd getoond.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat2005
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-09 10:09
@v8power67: Bij mij duurt het volgens hun site idd ook nog meer dan drie weken. Echter staat er ook bij vragen:

Deze game Watch Dogs Special Edition heeft de releasedatum van 27 mei en is nog niet binnen. De levertijd is nog fictief momenteel.
Wij zijn voor levering mede afhankelijk van onze leverancier maar vooralsnog is de levering op de datum van de release. De levering gebeurd uiteraard wel op volgorde van bestellen.

Mvg, Anita

Ik heb dus goede hoop dat wij de game gewoon op release binnenkrijgen.

Canon Eos 40d, 28-105 F3.5-F4, 18-55 is F3.5-F5.6, Lowepro Slingshot 350AW, 70-200mm F4L,580EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Alrighty then. Heb echt zin in deze game!!
Countdown begins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
  • Laatst online: 15-09 22:56
Ben benieuwd of steam/origin gaat preloaden.
Heb zelf de deluxe via origin aangeschaft.

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 17:34
Qualixo schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 15:37:
Ben benieuwd of steam/origin gaat preloaden.
Heb zelf de deluxe via origin aangeschaft.
Ubisoft game, AC4 ging via die portal Uplay, maar wel preloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Verbaasd me elke keer weer dat mensen nog bij de wehkamp bestellen als je graag op de releasedag wilt spelen, of is het niet zo dat bij elke grote release vaak de mensen die bij wehkamp hebben besteld teleurgesteld zijn?

Het lijkt iig wel elke keer zo, ik vertrouw ze voor geen meter daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik heb de special edition alweer maanden geleden gepreorderd bij bol toen ze er tijdelijk minus €2,5 kortingcode nog maar €44 voor vroegen. Heb er absoluut zin in want het is voor mij mijn eerste PS4 game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Sipio schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 17:41:
Verbaasd me elke keer weer dat mensen nog bij de wehkamp bestellen als je graag op de releasedag wilt spelen, of is het niet zo dat bij elke grote release vaak de mensen die bij wehkamp hebben besteld teleurgesteld zijn?

Het lijkt iig wel elke keer zo, ik vertrouw ze voor geen meter daar.
Tot nu toe is het bij mij altijd goed gegaan.

Ik zelf wacht nog even, eerst de reacties van anderen afwachten.

Star Citizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Nieuwe ign tech trailers, valt tegen met nieuwe gameplay beelden helaas...

http://www.ign.com/videos...tch-dogs-tech-multiplayer

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Jorrie schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 18:04:
[...]

Tot nu toe is het bij mij altijd goed gegaan.

Ik zelf wacht nog even, eerst de reacties van anderen afwachten.
Ok dan, bedoel er verder ook niks mee en hoop natuurlijk dat iedereen de game op de dag van release in huis heeft, heb hem dit keer zelf van Bol.com en volgens mij zijn er daar ook wel eens mensen de boot mee ingegaan.

Afwachten maar, voor mij behoorlijk lang geleden dat ik zo uitgekeken heb naar een game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Al vaak zat bij vertrouwde en bekende webshops besteld zonder dat ze dan op release geleverd werden.
Waren altijd op tijd verstuurd maar kwamen door de post vaak een dag na release aan.

Erg vervelend is dat, een bobbeltjes envelop doet er helaas nog al eens een dag extra over (hier althans).

Heb zelf bij de Neckermann besteld omdat ik nog een bon voor 35,- korting had liggen.
Die geven aan de game te versturen "als hij binnen is, normaliter op of rond release".
Toen ik vroeg of dst betekend dat ik hem op release binnen had konden ze daar niets op zeggen.

Ik speel in ieder geval op release, als Neckermann niet op tijd verstuurd koop ik hem gewoon ergens anders en slinger in de Neckermann versie in seal voor 50,- online. Ben ik hem vast snel voor kwijt.

[ Voor 17% gewijzigd door Donstil op 16-05-2014 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Ik heb de dedsec edition besteld bij Bol. Wordt voor mij een eerste keer dat ik een limited edition bestel van een spel (op de standaard pre order bonussen na). Ben benieuwd hoe snel Bol dit levert, ik hoop dat ik hem de 27ste gewoon binnen heb. Maar ach, even wachten is ook geen probleem.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga em digitaal aanschaffen in de PSStore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Ik ga hem aanschaffen voor de PS4, aan de ene kant wil ik de dedsec editie, maar 120 vindt ik wel wat prijzig.
Dat poppetje is wel erg heftig ;)

Als hij 80 euro was, dan had ik het zeker aangeschaft.
nu twijfel ik te veel om het te gaan doen.
Blijft toch een Ubisoft game die soms tegen kunnen vallen

[ Voor 20% gewijzigd door Pykow op 16-05-2014 09:53 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
Pykow schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 09:53:
Ik ga hem aanschaffen voor de PS4, aan de ene kant wil ik de dedsec editie, maar 120 vindt ik wel wat prijzig.
Dat poppetje is wel erg heftig ;)

Als hij 80 euro was, dan had ik het zeker aangeschaft.
nu twijfel ik te veel om het te gaan doen.
Blijft toch een Ubisoft game die soms tegen kunnen vallen
Ik heb de Dedsec editie besteld bij de ubisoft online store..
Zaten daar nog wat extra ubisoft store only extra's bij voor dezelfde prijs ;)

Hopen dat ik hem op of 1 dag na de release binnen heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

GamezMaster schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 10:09:
[...]

Same here, ben reuze benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

GamezMaster schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 10:09:
[...]

Je krijgt 5 exclusieve ingame skins erbij via ubisoft online store.
Waarom moet de game gewoon 20 euro meer zijn op de PS4 :'(

[ Voor 7% gewijzigd door Pykow op 16-05-2014 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
Pykow schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 10:58:
[...]

Je krijgt 5 exclusieve ingame skins erbij via ubisoft online store.
Waarom moet de game gewoon 20 euro meer zijn op de PS4 :'(
http://www.zavvi.nl/games...sec-edition/10947888.html

Hier is de dedsec edition 9 euro goedkoper, maar dan moet je nog wat langer willen wachten (meestal een week)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Zucht. Mensen: grote sites als Bol en Wehkamp sturen de game altijd de dag VÓÓR release op. Als je 'm niet op tijd ontvangt ligt dit aan de postbode of aan de distributeur die hebben gefaald. Dat zenuwachtige gedoe zie ik bij iedere release voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-09 14:49
Heb een code gekregen bij mijn nieuw videokaart en ging toen pas kijken naar deze game.
Ziet er veel belovend uit (heb niet alles doorgelezen hier nog), ga deze zeker installeren en spelen en hopelijk gaat hij goed bevallen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vraag me af of je ook met vrienden kan kan spelen zonder een objective.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 15:34:
ik vraag me af of je ook met vrienden kan kan spelen zonder een objective.
Als er geen timer op invaden zit, zou dat geen probleem moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knarfi2
  • Laatst online: 16-09 21:34
Ithric schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 14:57:
Heb een code gekregen bij mijn nieuw videokaart en ging toen pas kijken naar deze game.
Ziet er veel belovend uit (heb niet alles doorgelezen hier nog), ga deze zeker installeren en spelen en hopelijk gaat hij goed bevallen.
Waar heb jij je videokaart besteld? Ik wil namelijk ook een videokaart bestellen die bij de actie hoort. En ik neem aan dat je hem pas op de dag van de release kan invullen in de Uplay store? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

CROSSPOST ps4 topic :
http://i.minus.com/ixqvI5NxXJZgC.gif
Ziet er netjes uit, is van ps4, schijnbaar heeft iemand de game al(reviewer denk).

http://giant.gfycat.com/ComposedMeanHagfish.gif
En nog vele meer :
http://www.neogaf.com/for...hread.php?t=820084&page=6

Laatste i promise :>
http://giant.gfycat.com/DiscreteSociableHind.gif
DAMN ziet er erg goed uit :D

[ Voor 6% gewijzigd door v8power67 op 17-05-2014 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 18:56

Stronkie

Where wind is Trouble

Mooi Add Campaign van UbiSoft :) Totally Fake.. Ook de zogenaamde mensen die hun phone laten repairen :)

Geniaal

[ Voor 58% gewijzigd door Stronkie op 16-05-2014 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Holy shit vet!

Afbeeldingslocatie: http://giant.gfycat.com/MediocreWillingIguanodon.gif

Afbeeldingslocatie: http://giant.gfycat.com/BreakableInsecureIrishdraughthorse.gif

[ Voor 43% gewijzigd door Donnie op 16-05-2014 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Als dit van de PS4 is (en niet een of andere high-end PC met super specs) dan ben ik tevreden!

Altijd nog een kleine kans dat dit op een of andere manier fake is, vooral die gif van dat frst person autorijden... ik weet niet maar dat is echt nog nooit in een trailer oid voorbij gekomen... Aan de andere kant bij Gamekings hadden ze Watchdogs ook al op "een" console binnen dus de preview exemplaren zijn blijkbaar al verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Als het er op de PS4 zo goed uitziet ben ik benieuwd hoe de PC-versie er wel niet uitziet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
rgras schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 08:29:
Als het er op de PS4 zo goed uitziet ben ik benieuwd hoe de PC-versie er wel niet uitziet!
Zit geen wereldschokkend verschil in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Chaoss schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 08:12:
Als dit van de PS4 is (en niet een of andere high-end PC met super specs) dan ben ik tevreden!

Altijd nog een kleine kans dat dit op een of andere manier fake is, vooral die gif van dat frst person autorijden... ik weet niet maar dat is echt nog nooit in een trailer oid voorbij gekomen... Aan de andere kant bij Gamekings hadden ze Watchdogs ook al op "een" console binnen dus de preview exemplaren zijn blijkbaar al verzonden.
Dat in car rijden is al officieel bevestigd een tijdje geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Is 100% ps4 is bevestigd. Was blijkbaar een persoon die de beta heeft. Die wou even aan een maatje laten zien hoe kick de game was op twitch. Dat liel even anders dan verwacht.
Hij heeft het over super stabiele fps op ps4 en kleine drops op x1. Maar nogmaals is een beta dus ja.
Kan er allemaal nog beter op worden.

Hier wat uitleg van de speler :(werd nog ervoor gezegd dat de graphics van de beta expres wat lager gehouden zijn, dus dat is alleen maar erg goed nieuws als het er al zo goed uitziet)
full impressions of the ps4 beta

Framerate is solid. Haven't encountered any areas where there's any drops at all. No screen tearing either.

The aliasing is pretty bad, but again this could be due to the downgraded beta.

Some areas look fantastic, others not so much. In some areas the textures look flat. Again tho, could be due to the fact its the beta. Overall tho the game looks really good.

Being hunted by the police chopper at night as it's scanning with its search light is damn impressive. Police chases are a lot of fun. If you time your hack correct ( changing traffic lights, activating security bollards etc ) the camera will switch to a slow mo shot of the cops as they crash and burn. The overall AI of the cops seems really good.

The pedestrians of Chicago are quite abundant too. There's lots more people walking the streets than there is in GTAV for instance. One of the early tutorials has you trying to find a hacker who has hacked into your phone. It leads you too a small open park type area and there was at least 50+ NPCs wandering around. But yeah the city seems "alive" I guess.

One of the multiplayer modes ( 1 v 1 ) has you hack into a rivals phone and initiate a backdoor exploit. Once you do this, the rival will know he's being hacked and will try to hunt you down and kill you before the exploit succeeds ( hits 100% ). You cannot kill them or it's a mission fail. All of this takes place in a radius from the person your hacking, which you cannot leave or you'll lose the signal. The area radius gets smaller the longer you keep the hack going for, so you've got to be careful and keep out of sight of the person your hacking. If your spotted a chase will ensue with you trying to get as much distance between yourself and your rival so as not to be shot dead.

There's no in game music unless your in a vehicle from what I can tell. I wasn't keen on the music so I turned it off.

[ Voor 77% gewijzigd door v8power67 op 17-05-2014 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Twijfel er tussen PC en PS4.

omdat ik toch meer met me PS4 wil doen, maar toetsenbord en muis speelt misschien wat lekkerder.

zijn er al wat specs bekend voor watch_dogs voor op de PC ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Pykow schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 11:07:
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knarfi2
  • Laatst online: 16-09 21:34
Ik heb al wel wat over de ingame muziek gehoord maar ik heb het idee dat er maar een paar genres zijn? In GTA vindt ik het ook gewoon lekker om rond te rijden met muziek uit de radio :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Pykow schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 11:07:
Twijfel er tussen PC en PS4.

omdat ik toch meer met me PS4 wil doen, maar toetsenbord en muis speelt misschien wat lekkerder.

Dit soort games zijn imo gemaakt voor analoge sticks en dus een controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
bram1984 schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 15:06:
[...]

Dit soort games zijn imo gemaakt voor analoge sticks en dus een controller.
Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die een controller fijner vinden, maar dan zit je altijd nog met de mindere graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Die graphics hangen ook weer van je pc af en kunnen daardoor vrij gelijk zijn aan consoles. Maar grote kans dat een Xbox 360 controller ook wel werkt met de pc-game*

*Bedraad of via wireless ontvanger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
rgras schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 15:08:
[...]

Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die een controller fijner vinden, maar dan zit je altijd nog met de mindere graphics.
Op de PC kun je ook gewoon met een controller spelen. Geen idee waarom je over graphics begint.
Pagina: 1 ... 6 ... 30 Laatste

Let op:

Voor discussie over de CONSOLE versies van Watch Dogs kun je hier terecht

- Geen PC vs console discussie wat betreft je persoonlijke voorkeur.
- Zet echte story line spoilers tussen [spoiler] tags.
- Geen discussie over de torrent versies
- Vragen/verhalen over aankoop zijn ook niet gewenst
- Géén slowchat!
- Voor problemen kun je hier terecht: >[PC]WatchDogs Problemen

Companion App:
Android
iPhone/iPad