Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
rgras schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 15:08:
[...]

Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die een controller fijner vinden, maar dan zit je altijd nog met de mindere graphics.
Huh? Dus elke pc kan deze game draaien met betere grafix dan de One en de ps4?
Dat zie ik niet zomaar gebeuren.

Zeker niet als je kijkt naar de vereiste specificaties, de pc versie is gewoon een poort van de Next-gen versie. Of dit een goeie poort wordt valt nog te bezien.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
bram1984 schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 15:35:
[...]

Op de PC kun je ook gewoon met een controller spelen. Geen idee waarom je over graphics begint.
Maar een beperkt deel van 'PC-hoek' heeft een controller die ze kunnen aansluiten op hun PC, vandaar dat ik je opmerking als een vote voor de PS4 zie. Los daarvan sluit mijn comment gewoon aan op Pykows vraag (PC of PS4).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Pykow schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 11:07:
Twijfel er tussen PC en PS4.

omdat ik toch meer met me PS4 wil doen, maar toetsenbord en muis speelt misschien wat lekkerder.

zijn er al wat specs bekend voor watch_dogs voor op de PC ?
Als je de game "mooier" wilt spelen dan op de PS4 zijn de specs niet mals, zie hier
http://www.ign.com/wikis/watch-dogs/PC_System_Requirements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-09 17:50
Donstil schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 16:22:
[...]

Als je de game "mooier" wilt spelen dan op de PS4 zijn de specs niet mals, zie hier
http://www.ign.com/wikis/watch-dogs/PC_System_Requirements
En in datzelfde artikel:
Update: Watch Dogs' graphics technical director, Sebastien Viard, dismissed these specs earlier today, stating the real specs won't be as demanding.
Hoewel deze specs wel zijn overgenomen op de Steam pagina, kan het dus zomaar zijn dat deze specificaties niet helemaal kloppen, echter gezien het feit dat het spel over bijna een week beschikbaar is gaan ze in die specs weinig veranderen.

Het verschil tussen de aanbevolen processoren is bijna dag en nacht. Zo willen ze op de ultra spec dat je de 'nieuwste' 6-core processor van Intel gaat gebruiken. Voor AMD de nieuwste 8-core.

Daarbij worden als voorbeelden de i7-3930K en de AMD FX9370. Goed over de betrouwbaarheid van syntetische benchmarks kunnen we lang discussiëren, echter die i7 haalt in sommige benchmarks een score van bijna 100% hoger. Ook in de prijs overigens.

Kortom, volgens Ubi heb je een CPU van Intel nodig die nota bene meer kost dan de GPU die ze aanraden. Uh-huh.

[ Voor 38% gewijzigd door SacreBleu op 17-05-2014 19:16 . Reden: Typfoutjes en een kleine toevoeging. ]

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Donstil schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 15:44:
[...]
de pc versie is gewoon een poort van de Next-gen versie. Of dit een goeie poort wordt valt nog te bezien.
Nee, het is andersom, de console versies zijn een port van de PC versie.

Ubisoft CEO Yves Guillemot has revealed that the promising open-world hack-'em-up Watch Dogs is being developed using PC as the lead platform. In an interview with Dutch site Inside Gamer, Guillemot explained how, for once, it's the consoles that are on the receiving end of the port process.
En het is inmiddels wel duidelijk dat de X1 met 792p en de PS4 met 900p (beide met locked 30FPS) niet bepaald 1:1 gelijk zijn aan de PC versie.

Plus in de X360 en PS3 versie ontbreken de 4v4 Decryption en 8-player Freeroam multiplayer modes.

Kortom, als je een goede (en ws peperdure) game PC hebt is deze keer die versie met een straatlengte voorsprong het beste platform om Watch_Dogs te spelen. Nou ja, wat singleplayer betreft natuurlijk. Want multiplayer zal binnen een paar weken wel weer grondig verpest worden door cheaters.

[ Voor 28% gewijzigd door Bobnofski op 17-05-2014 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Bobnofski schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 18:42:
[...]

Nee, het is andersom, de console versies zijn een port van de PC versie.

[...]

En het is inmiddels wel duidelijk dat de X1 met 792p en de PS4 met 900p (beide met locked 30FPS) niet bepaald 1:1 gelijk zijn aan de PC versie.

Plus in de X360 en PS3 versie ontbreken de 4v4 Decryption en 8-player Freeroam multiplayer modes.

Kortom, als je een goede (en ws peperdure) game PC hebt is deze keer die versie met een straatlengte voorsprong het beste platform om Watch_Dogs te spelen. Nou ja, wat singleplayer betreft natuurlijk. Want multiplayer zal binnen een paar weken wel weer grondig verpest worden door cheaters.
Goed we moeten er geen consoles vs. pc discussie van gaan maken, maar je begrijpt wel dat resoluties op een console anders schalen dan op je monitor? Iets met optimalisaties en zo.

Op je 1080p monitor zal 900p er niet mooi uitzien, immers heeft het spel daarvoor zéér waarschijnlijk geen technieken toegepast omdat er op de PC altijd wordt aangehouden; gamen op je native resolutie van de monitor. Op de consoles kan van alles gedaan worden om de neveneffecten van een sub-native resolutie te verzachten tot een punt dat het verschil geheel verwaarloosbaar is: bron. Als je het verschil tussen 1080p en 720p al zo kunt verkleinen dan is 900p en 1080p peanuts.

Waarom? Heel simpel omdat ze maar voor één resolutie dat hoeven te doen. Dat ga je niet doen met de zeeën aan resoluties die je op een PC kan aangeven als output.

Dat gezegd te hebben, we weten niet eens of de PC versie überhaupt wel (veel) meer 'fidelity' gaat laten zien dan de console versies, misschien is het verschil wel verwaarloosbaar zoals dat ook was met Assassin's Creed: Black Flag. Een beetje meer AA, wat 'proprietary' technology van nVidia die - in de meeste gevallen - nauwelijks wat groots toevoegt en misschien wat meer AF.

Tot dat punt nog aan toe, je schrijft zelf al aan dat je - 'ws' - een peperdure computer nodig hebt. Als we naar de specs kijken die hierboven zijn geplaatst kunnen we dat waarschijnlijk wel weg laten.

Laten we ervanuit gaan dat de console versies tussen Recommended en Ultra zitten. Dan hebben we het over een computer die minimaal 2x het bedrag van de PS4 is. Waarvan we nog maar moeten bezien of het 'verschil' tussen die versies ook daadwerkelijk 2x beter is. 60fps daar nagelaten, verwacht ik dat er maar weinig mensen zullen zijn - relatief - die ook daadwerkelijk een PC hebben die iets uitpoept wat beduidend beter is dan de PS4 of X1 versie.

Ik ben bij hart en nieren ook een PC gamer, maar er zijn hier teveel mensen die uitgaan dat heel Nederland - of de wereld - een PC thuis hebben staan die Watch_Dogs met het grootste gemak uitpoept.
Wie-weet vindt Ubisoft wel dat je met de Ultra specs op de PC óók aan de 30fps komt. Zit je dan met je +/- €1000 machine. Ik zie het niet gebeuren dat iemand met een PC van €400, €500 of zelfs €600 hetzelfde op het beeld gaat toveren als mijn PS4 of zelfs de X1.

Sorry hoor, maar die hooghartigheid van de PC moet toch eens ophouden. Gaan we straks ook een Kia met een Ferrari vergelijken en zeggen: "Ja, maar die Ferrari is wel sneller". Staat toch totaal niet in vergelijking met elkaar? Je mag @%@$%) wel hopen dat je op je PC van +/- €1000 iets beters op je scherm krijgt te zien dan een PS4. Is het verschil alleen wel die €600 meer waard?

offtopic:
Wist je trouwens dat de WiiU versie van Mario écht véél beter is dan de NES of zelfs SNES versie? Wie had dat nu gedacht.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:39
SacreBleu schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 19:34:
[...]

Goed we moeten er geen consoles vs. pc discussie van gaan maken, maar je begrijpt wel dat resoluties op een console anders schalen dan op je monitor? Iets met optimalisaties en zo.

Op je 1080p monitor zal 900p er niet mooi uitzien, immers heeft het spel daarvoor zéér waarschijnlijk geen technieken toegepast omdat er op de PC altijd wordt aangehouden; gamen op je native resolutie van de monitor. Op de consoles kan van alles gedaan worden om de neveneffecten van een sub-native resolutie te verzachten tot een punt dat het verschil geheel verwaarloosbaar is: bron. Als je het verschil tussen 1080p en 720p al zo kunt verkleinen dan is 900p en 1080p peanuts.

Waarom? Heel simpel omdat ze maar voor één resolutie dat hoeven te doen. Dat ga je niet doen met de zeeën aan resoluties die je op een PC kan aangeven als output.

Dat gezegd te hebben, we weten niet eens of de PC versie überhaupt wel (veel) meer 'fidelity' gaat laten zien dan de console versies, misschien is het verschil wel verwaarloosbaar zoals dat ook was met Assassin's Creed: Black Flag. Een beetje meer AA, wat 'proprietary' technology van nVidia die - in de meeste gevallen - nauwelijks wat groots toevoegt en misschien wat meer AF.

Tot dat punt nog aan toe, je schrijft zelf al aan dat je - 'ws' - een peperdure computer nodig hebt. Als we naar de specs kijken die hierboven zijn geplaatst kunnen we dat waarschijnlijk wel weg laten.

Laten we ervanuit gaan dat de console versies tussen Recommended en Ultra zitten. Dan hebben we het over een computer die minimaal 2x het bedrag van de PS4 is. Waarvan we nog maar moeten bezien of het 'verschil' tussen die versies ook daadwerkelijk 2x beter is. 60fps daar nagelaten, verwacht ik dat er maar weinig mensen zullen zijn - relatief - die ook daadwerkelijk een PC hebben die iets uitpoept wat beduidend beter is dan de PS4 of X1 versie.

Ik ben bij hart en nieren ook een PC gamer, maar er zijn hier teveel mensen die uitgaan dat heel Nederland - of de wereld - een PC thuis hebben staan die Watch_Dogs met het grootste gemak uitpoept.
Wie-weet vindt Ubisoft wel dat je met de Ultra specs op de PC óók aan de 30fps komt. Zit je dan met je +/- €1000 machine. Ik zie het niet gebeuren dat iemand met een PC van €400, €500 of zelfs €600 hetzelfde op het beeld gaat toveren als mijn PS4 of zelfs de X1.

Sorry hoor, maar die hooghartigheid van de PC moet toch eens ophouden. Gaan we straks ook een Kia met een Ferrari vergelijken en zeggen: "Ja, maar die Ferrari is wel sneller". Staat toch totaal niet in vergelijking met elkaar? Je mag @%@$%) wel hopen dat je op je PC van +/- €1000 iets beters op je scherm krijgt te zien dan een PS4. Is het verschil alleen wel die €600 meer waard?

offtopic:
Wist je trouwens dat de WiiU versie van Mario écht véél beter is dan de NES of zelfs SNES versie? Wie had dat nu gedacht.
Excuus voor de off topic maar ik lolde. ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
@SacreBleu

Uh.. ik reageerde op Donstil die schreef dat de PC versie een port van de X1/PS4 versie is. En er vervolgens aan toevoegt dat we maar moeten afwachten of het een goede port is.

Vervolgens post ik dat hij er compleet naast zit en onderbouw met feiten dat deze keer de console versie een port is. En dat die port op een aantal punten aanzienlijk afwijkt van de PC versie.

Dat jij daar blijkbaar een hooghartig PC-versus-console ding inziet is mij een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Bobnofski schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 19:58:
Dat jij daar blijkbaar een hooghartig PC-versus-console ding inziet is mij een raadsel.
Ik zal dat raadsel voor je oplossen:
Kortom, als je een goede (en ws peperdure) game PC hebt is deze keer die versie met een straatlengte voorsprong het beste platform om Watch_Dogs te spelen. Nou ja, wat singleplayer betreft natuurlijk. [...].
Je vergelijkt toch de PC versie tegen de consoles? Als ik met een vergelijking komt waar ik mijn opinie op baseer op bepaalde punten en daarna doe je alsof je neus bloedt. Het enige wat je als feit hebt is dat PC de lead platform is. Daarna stel dat het verschil dus 'aanzienlijk' is. Knap.
AtlAntA schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 19:57:
[...]
Excuus voor de off topic maar ik lolde. ;)
Als ik het he-le-maal mis heb dan mag je natuurlijk altijd inhaken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
SacreBleu schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 20:09:
Het enige wat je als feit hebt is dat PC de lead platform is. Daarna stel dat het verschil dus 'aanzienlijk' is. Knap.
*zucht*

Feit 1: PC is lead platform

Feit 2: PC is 1080p, PS4 is 900p, X1 is 792p.

Feit 3: Bij de X1 en PS4 is de framerate locked op 30FPS

Feit 4: Bij de X360 en PS3 ontbreken 2 multiplayer modes.

Daaruit concludeer ik dat de PC naar mijn mening met een straatlengte voorsprong het beste platform is om WD te spelen als je daarvoor de goede hardware hebt. Daar is niets hooghartigs aan, het is simpelweg mijn conclusie gebaseerd op de feiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Vind jij! Wordt echt moe van die elitaire pc mensen. Wanneer leren jullie (en console fanboys) dat mensen graag op hun eigen manier spelen.
Als iemand graag de 360 versie heeft. Who cares? Zelfde met andere console versies.

Gedraag je normaal en praat over de game!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:04
Als je met gemak de recommenend setttings aan kunt wel ja.
De pc/console duscussie daargelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Over enkele dagen genieten van 1440P, epische texture quality en een shitload aan AA! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
SacreBleu schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 20:09:
[...]

Als ik het he-le-maal mis heb dan mag je natuurlijk altijd inhaken :P
Hihi nee dankje dit zijn imho toch van die discussies die meestal op niks uitdraaien. Ik vond je schrijfstijl humoristisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
AtlAntA schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 20:56:
[...]

Hihi nee dankje dit zijn imho toch van die discussies die meestal op niks uitdraaien. Ik vond je schrijfstijl humoristisch.
Ik weet niet of ik dat positief of negatief moet opvatten. Ik neig naar negatief :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
SacreBleu schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 21:32:
[...]

Ik weet niet of ik dat positief of negatief moet opvatten. Ik neig naar negatief :P.
Je mag het als een compliment opvatten aangezien het ook zo bedoeld was. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 23:43

v8power67

Psn: Mausosaurus

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=820843
Hoop dat dit niet zo werkt.
Athans speel toch niet online maar voor de mensen die graag online gaan is dit geen leuk nieuws.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 22:19:
Athans speel toch niet online maar voor de mensen die graag online gaan is dit geen leuk nieuws.
Ik ben allang blij dat je het online gedeelte dus kan uitzetten: was bang dat dat niet zou kunnen. ;) En nu ik dit weet (als het echt zo is) is dat online gedoe het eerste dat ik uitzet als ik WD koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 22:59

Jelte,89

Woodworking

Je kunt er toch voor kiezen om eerst de game offline uit te spelen, en als het allemaal wat minder boeiend word de optie weer aan?!

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
v8power67 schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 22:19:
Dit is een screenshot van een stream met de waarschuwing die je krijgt als je multiplay uitschakelt.

By disabling Online Invasions you wil not be available for other players to invade, but you will also not be able to participate in Online Hacking and Tailing. Your Notoriety will be reset to 0 and any Notoriety Skills you have unlocked will be lost.
Inderdaad niet zo leuk gedaan van Ubisoft |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Bobnofski schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 20:29:
[...]

*zucht*

Feit 1: PC is lead platform

Feit 2: PC is 1080p, PS4 is 900p, X1 is 792p.

Feit 3: Bij de X1 en PS4 is de framerate locked op 30FPS

Feit 4: Bij de X360 en PS3 ontbreken 2 multiplayer modes.

Daaruit concludeer ik dat de PC naar mijn mening met een straatlengte voorsprong het beste platform is om WD te spelen als je daarvoor de goede hardware hebt. Daar is niets hooghartigs aan, het is simpelweg mijn conclusie gebaseerd op de feiten.
Oke ik dacht dat het een poort betrof van de console versie. My bad dacht ik eens ergens gelezen te hebben.

Is de pc versie maar 1080p trouwens? Als ik hem op mijn 2560x1440 monitor (iMac in mijn geval) wil spelen kan dat dus niet optimaal? Lijkt me vreemd, pc games ondersteunen toch vaak verschillende resoluties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
Donstil schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 23:15:
[...]
Is de pc versie maar 1080p trouwens? Als ik hem op mijn 2560x1440 monitor (iMac in mijn geval) wil spelen kan dat dus niet optimaal? Lijkt me vreemd, pc games ondersteunen toch vaak verschillende resoluties?
Die 1080p voor de PC is wat nu bekend is. Ze zullen ongetwijfeld hogere resoluties ondersteunen maar ik betwijfel of ze daar specifieke textures voor hebben gebruikt. Alhoewel, er is 4.5 GB verschil tussen de X1(20.42GB) en de PC(25GB) versie qua omvang dus wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Gewoon dubbele textures? PC heeft meer settings namelijk?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja dat kan ook door het verschil in code komen natuurlijk.

Ben benieuwd, wilde hem eigenlijk wel alvast proberen wanneer mogelijk.
(Lees: Als dit op de pc kan voor de Ps4 release)

De iMac met Windows is makkelijk krachtig genoeg voor de middelste spec cheat en exclusief processor lukt ultra ook nog wel.

Dan ga ik op de echte release verder op de PS4 versie, kan ik mooi het verschil een beetje checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Bobnofski schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 23:01:
[...]

Dit is een screenshot van een stream met de waarschuwing die je krijgt als je multiplay uitschakelt.

[...]

Inderdaad niet zo leuk gedaan van Ubisoft |:(
Dit is (gelukkig) een storm in een glas water. Die notodinges skill tree is MP specifiek. Wat dus betekent dat die skill tree puur alleen bedoeld is voor multiplayer.

Ik denk dat de reviewer het niet helemaal begrepen heeft. Maar ik moet erbij zeggen dat ik dat ook nog niet helemaal doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Ik vind het hele idee van 'invaden' eigenlijk nog best cool. Denk niet dat ik het uit gaat zetten, en misschien kun je ergens in de settings instellen dat alleen mensen uit je vriendenlijst kunnen invaden?

Ik wacht het even af, moet wel goed komen.
AtlAntA schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 21:40:
[...]

Je mag het als een compliment opvatten aangezien het ook zo bedoeld was. ;)
Awesome! Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
Nieuw screenshot van de PS4 versie.

klik voor fullscreen
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rogwgRG.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Het ging mij niet om de vergelijking tussen PS4 en PC jongens.
Het ging me om wat eigenlijk de specs zouden zijn op de PC om hem toch goed te kunnen bespelen.
Nu ik het zo gelezen heb, dan lijkt mijn pc behoorlijk dicht bij Ultra settings te zitten, dus dat is een positief teken.

PC is main platform, hoor ik net iemand zeggen ?
Waarom zijn de screenshots dan allemaal van de PS4 ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Pykow schreef op zondag 18 mei 2014 @ 07:31:
Het ging mij niet om de vergelijking tussen PS4 en PC jongens.
Het ging me om wat eigenlijk de specs zouden zijn op de PC om hem toch goed te kunnen bespelen.
Nu ik het zo gelezen heb, dan lijkt mijn pc behoorlijk dicht bij Ultra settings te zitten, dus dat is een positief teken.

PC is main platform, hoor ik net iemand zeggen ?
Waarom zijn de screenshots dan allemaal van de PS4 ?
"Iemand" beschikt al over de PS4 versie. Het verhaal gaat dat deze persoon beta code heeft weten te bemachtigen en aan zijn maat wilde laten zien hoe tof het was via Twitch.

Sindsdien komen er gifjes en screengrabs voorbij van de PS4 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khodamn
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-03 16:52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Damn! Gunplay en explosions zien er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bobnofski schreef op zondag 18 mei 2014 @ 06:24:
Nieuw screenshot van de PS4 versie.

klik voor fullscreen
[afbeelding]
Zie linksonder een teken van een volle accu. Hoelang gaat een volle accu in het spel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2014 @ 10:13:
[...]

Zie linksonder een teken van een volle accu. Hoelang gaat een volle accu in het spel mee?
Pin me er niet op vast maar ik geloof dat dat de accu indicator van je controller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op zondag 18 mei 2014 @ 10:48:
[...]

Pin me er niet op vast maar ik geloof dat dat de accu indicator van je controller is.
Daar heb je wel een punt. Ben toch wel benieuwd hoelang de smartphone in het spel vol blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Nu er wat screenies en videos zijn gelekt is uitgekomen wat ik al dacht. De ps4 versie heeft gebrek aan AA en een lagere framerate tenopzichte van de PC versie. Dit is het grootste verschil.
Ik verwacht (helaas) dat het verschil in worlddetail & textures niet aanwezig is. Puur omdat dit extra werk op levert wat alleen terug is te zien op de PC versie.

Aan de ene kant is het voor high end pc gamers fijn om wat meer AA te hebben. Dit springt er toch wel uit op de next gen versies. Een (persoonlijk) nog groter voordeel vind ik de framerate. (daarnaast zijn er natuurlijk nog de snellere laad tijden ivm ssd's)
Aan de andere kant is het wel jammer om te zien dat je met een pc van 1500euro zulke minimale verschillen krijgt tenopzicht van een ps4 of xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Laatst online: 20:33
AtlAntA schreef op zondag 18 mei 2014 @ 10:48:
[...]

Lijkt mij niet de accu van je controller. Bepaalde acties kosten volgens mij 'stroom' die van die teller afgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Alle hacks kosten een aantal accu punten, je kan dus niet constant blijven hacken, de accu van je phone laad vanzelf op...

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
Watch Dogs ziet er in de regen best goed uit, maar wanneer het droog en overdag is vind ik het totaal niet bijzonder en next gen ogen, meer GTA 5 met wat hogere kwaliteit textures. Maar we gaan het zien over een ruime week!

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redesign1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:17
net watchdogs ge pre-order kan niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
j0ppie schreef op zondag 18 mei 2014 @ 11:02:
Nu er wat screenies en videos zijn gelekt is uitgekomen wat ik al dacht. De ps4 versie heeft gebrek aan AA en een lagere framerate tenopzichte van de PC versie. Dit is het grootste verschil.
Ik verwacht (helaas) dat het verschil in worlddetail & textures niet aanwezig is. Puur omdat dit extra werk op levert wat alleen terug is te zien op de PC versie.

Aan de ene kant is het voor high end pc gamers fijn om wat meer AA te hebben. Dit springt er toch wel uit op de next gen versies. Een (persoonlijk) nog groter voordeel vind ik de framerate. (daarnaast zijn er natuurlijk nog de snellere laad tijden ivm ssd's)
Aan de andere kant is het wel jammer om te zien dat je met een pc van 1500euro zulke minimale verschillen krijgt tenopzicht van een ps4 of xbox.
Dat is toch met vrijwel elke multiplatform titel zo. Er zijn erg weinig games die een monster PC maximaal benutten.

En dat van die snellere laadtijden valt denk ik nog te bezien. AC4 heeft op de PS4 vrijwel geen laadtijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat is nou een beetje het probleem, want de PC is geen platform. Het ligt er namelijk puur aan wat voor PC je hebt, en daarom is die vergelijking nogal krom.
Vergelijk je het met een PC van 400 euro, dan zou ik eerder op de PS4 gaan spelen. Ook omdat je dan toch 5-7 jaar vooruit kunt, en die PC dan al minstens 2 keer hebt moeten upgraden om hetzelfde te kunnen spelen.
In het geval van die 1500 euro PC kun je er inderdaad niet onderuit dat het er dan beter uit gaat zien, al is dat natuurlijk eigenlijk wel meer dan logisch als je bijna 4 keer zo veel betaald.... Of het verschil dat nou waard is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redesign1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:17

watch dogs in real life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:00
Als je even de moeite had genomen om 2 a 3 pagina's terug te lezen, dan had je gezien dat dit al eens gepost was...

Maar het blijft naturlijk wel een leuke prank.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Die review van een aantal Posts terug is niet zo positief zeg, zou dit echt wat zeggen (ken de site niet) of zou het meer onder de noemer van "we zijn de eerste dus doen ff lekker kritisch voor de links naar onze site" zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Donstil schreef op zondag 18 mei 2014 @ 12:42:
Die review van een aantal Posts terug is niet zo positief zeg, zou dit echt wat zeggen (ken de site niet) of zou het meer onder de noemer van "we zijn de eerste dus doen ff lekker kritisch voor de links naar onze site" zijn?
Die site heeft voor de rest geen reputatie en het meeste wat ze schrijven konden we uit de trailers al opmaken. Ik denk dat dit onder het nom is van: "Wij hebben 'em al, dus we schrijven snel even wat om wat hits te vangen". Er wordt weinig diepgang geboden in het schrijven en wat er nu precies allemaal speelt, hoe de elementen samen komen en dergelijke.

Kortom, het is dat ze screenshots zelf hebben gemaakt, maar ze hadden deze review net zo goed kunnen schrijven door te kijken naar de trailers.

Ze schrijven ook een stuk over de multiplayer. Hoeveel mensen hebben het spel dan al? Die MP hebben ze toch nooit 'goed' kunnen testen?

[ Voor 7% gewijzigd door SacreBleu op 18-05-2014 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
dutchgio schreef op zondag 18 mei 2014 @ 12:04:
Dat is nou een beetje het probleem, want de PC is geen platform. Het ligt er namelijk puur aan wat voor PC je hebt, en daarom is die vergelijking nogal krom.
Vergelijk je het met een PC van 400 euro, dan zou ik eerder op de PS4 gaan spelen. Ook omdat je dan toch 5-7 jaar vooruit kunt, en die PC dan al minstens 2 keer hebt moeten upgraden om hetzelfde te kunnen spelen.
In het geval van die 1500 euro PC kun je er inderdaad niet onderuit dat het er dan beter uit gaat zien, al is dat natuurlijk eigenlijk wel meer dan logisch als je bijna 4 keer zo veel betaald.... Of het verschil dat nou waard is....
Je hoeft een pc van 7 jaar oud niet 2x upgegrade te hebben. Mensen die zeggen dat je elk jaar of elke 2 jaar moet upgraden om bij te blijven overdrijven. Met ultra settings klopt dit wel. Maar stel je hebt nu nog een 480gtx in je pc liggen. Dan kun je er prima mee uit de voeten.
En JA voor mij is het die 1500 euro waard:P Ik vind 30fps echt zo bloed iritand.
We gaan zien of er naast AA en FPS no9g meer verschillen zijn. Ik hoop het wel. Dat zou wel een toevoeging zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga Watch Dogs ( Xbox 360 versie ) niet te zeer vergelijken met Grand Theft Auto V .
Grand Theft Auto V is gewoonweg de allerbeste freeroaming game en dat zal zeker ook in 2014 het geval zijn .
Ik speel Grand Theft Auto V vanaf de release datum en tot op heden nog met plezier en dat zonder verhaallijn ( uitgespeeld ) .
Watch Dogs lijkt een boeiende game en ben vooral nieuwsgierig met de personages die rondlopen in free mode en wat kun je met deze personages doen , of blijft het maar bij teksten lezen ???
Hoe lang blijft het leuk buiten de verhaallijn , is het uitdagend genoeg ??
Dat zijn mijn belangrijkste vraagtekens .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Als de rest van je machine net zo oud is als de Gtx480 dan ga je hier nog best een kluif aan krijgen verwacht ik.

Althans als je stabiel boven de 30fps wilt zitten met mooie grafix.
(Uitgaande van de vrijgegeven specs uiteraard)

[ Voor 34% gewijzigd door Donstil op 18-05-2014 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 18 mei 2014 @ 16:13:
Als de rest van je machine net zo oud is als de Gtx480 dan ga je hier nog best een kluif aan krijgen verwacht ik.

Althans als je stabiel boven de 30fps wilt zitten met mooie grafix.
(Uitgaande van de vrijgegeven specs uiteraard)
Kijk voor de gein eens naar de subreddeit PCMasterRace (http://www.reddit.com/r/pcmasterrace/). Ze kunnen daar aardig de trol uithangen, maar ze hebben vaak wel een punt.

Voor de mensen die willen ragen: eind november staat hier waarschijnlijk gewoon een Xbox One in de woonkamer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorBlade72nd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-06-2023
bram1984 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 11:52:
[...]

Dat is toch met vrijwel elke multiplatform titel zo. Er zijn erg weinig games die een monster PC maximaal benutten.

En dat van die snellere laadtijden valt denk ik nog te bezien. AC4 heeft op de PS4 vrijwel geen laadtijden.
De reden dat de PC niet tot het uiterste wordt beslast is dat er ten eerste relatief weinig mensen een high-end PC hebben en dus loont het niet de moeite om daar speciale effecten voor te maken. Ten tweede is er altijd een kinderachtige strijd tussen de consoles en de PC gamers. Als het spel er veel mooier uitziet op de PC dan zullen de console gamers gaan klagen en dat willen de console fabrikanten niet dus is er een economisch belang om de PC er niet al te mooi uit te laten zien.

Wat we in Watch Dogs zullen zien is dat met name de next gen consoles er heel goed uitzien maar dat de PC versie er nauwelijks beter uit zal zien. De verschillen die je zal zien zijn de mogelijkheid om een hogere resolutie te kiezen. Tot 4K is inmiddels bevestigd. De framerate is mogelijk hoger en de anti aliasing is iets beter. Waarschijnlijk is dat het wel. Je zou dus kunnen zeggen dat een high-end PC de beste ervaring biedt maar dat het verschil minimaal zal zijn.

| MCTS:Exchange 2007/2010 | MCTS: SQL 2005 | MCSE:2003 | MCITP: EA | VCP 3/4/5 | CCNA |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:00
Zijn er ook screens en video's van de PS3 versie? Een PS4 komt er uiteindelijk wel maar voorlopig nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
PS3 versie staat hierboven ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
rgras schreef op zondag 18 mei 2014 @ 16:29:
[...]

Kijk voor de gein eens naar de subreddeit PCMasterRace (http://www.reddit.com/r/pcmasterrace/). Ze kunnen daar aardig de trol uithangen, maar ze hebben vaak wel een punt.

Voor de mensen die willen ragen: eind november staat hier waarschijnlijk gewoon een Xbox One in de woonkamer. :)
Wat moet ik hier precies zien 8)7 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
Dualshockers vergelijkt de high res Watch Dogs screenshots met GTA5 screenshots. Natuurlijk ziet WD er beter uit, dat mag ook wel op next gen, maar ik vind met name de screen van overdag erg flets en low quality textures. 's Nachts valt het minder op en hebben ze wat licht effecten toegepast zodat het er nog mooi uit ziet.

Maargoed, misschien ben ik wel verwend door Infamous. Ik zie ook weer een aantal mooie details van Chicago, erg veel zin om in die stad rond te gaan lopen, ben echt benieuwd hoe gedetailleerd ze het hebben nagebouwd. :)

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ze pakken grotendeels screenshots van GTA V die niet in-game zijn, maar met logo etc, terwijl ze dat bij Watch Dogs wel doen..
Vergelijking gaat dus niet helemaal op....
Ziet er IMHO goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
De vergelijking met Infamous is ook niet helemaal eerlijk.

Die game is erg mooi maar in die stad kun je verder niets en die bespaarde rekenkracht hebben ze overduidelijk in Graphics gestoken.

In WD lijkt de hele wereld een stuk interactiever. Als dat dan iets aan graphics kost vind ik het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 18 mei 2014 @ 17:01:
[...]

Wat moet ik hier precies zien 8)7 ?
Even goed zoeken tussen de post met een hoog trolgehalte en superioriteitsgevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Wat een onzin, kijk naar bf4 ps4 vs pc. De pc versie ziet er duidelijk mooier uit.
Het hangt er idd vanaf of ze bij ubisoft moeite hebben gedaan meer detail in de game te zetten. Maar als je dat optelt bij de framerate en de AA heb je toch een behoorlijk pakket te pakken.
Mensen kijken vaak naar comparison videos op youtube. Deze geven een verkeerd beeld. Want deze videos zijn gecomprimeerd. Wil je echt het versch8il zien dan moet je een plaatje bekijken of een ongecomprimeerde video bekijken (niet op youtube). Linus legt het hier ook uit YouTube: Next Gen Console vs PC in AC4 & BF4 - Image Quality Showdown - Xbox One vs PS4 vs Xbox 360 vs PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khodamn
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-03 16:52
Watch Dogs overdag is plat/kleurloos in vergelijking met GTAV. GTAV heeft veel last van aliasing, het wordt zelfs erger naarmate je wat goedkopere HDMI-kabel gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
LoL dat is echt onzin. Sowieso heeft GTAV geen last van aliasing, maar een gebrek aan.
En de kwaliteit van een HDMI kabel heeft hier geen invloed op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
khodamn schreef op zondag 18 mei 2014 @ 18:57:
GTAV heeft veel last van aliasing, het wordt zelfs erger naarmate je wat goedkopere HDMI-kabel gebruikt.
Haha ik moest even lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Watch Dogs overdag is plat/kleurloos in vergelijking met GTAV. GTAV heeft veel last van aliasing, het wordt zelfs erger naarmate je wat goedkopere HDMI-kabel gebruikt.
Lolwat?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Ik twijfel of ik deze game (voor PC) zou pre-orderen, ik vrees dat deze game wel eens gewoon overhyped kan zijn, gezien de reclame budgetten die ze uitgeven. Misschien wel het verkeerde topic om het hier in te vragen, maar wat denken jullie?

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-09 18:23
Helemaal gelijk khodamn! Ik sluit al mijn HDMI producten ook altijd aan met deze kabel. Ik kreeg er laatst zelfs 12 voor de prijs van 11 :D ! Lees ook de recenties, geweldig _/-\o_ .

[ Voor 19% gewijzigd door Balance op 18-05-2014 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Hahaha! Sorry hoor. Maar ik heb in mn leven wat onzin langs zien komen maar deze spant toch echt de kroon. _O-

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jortsteen2000
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-04-2023
Op welke settings zou dit draaien met een gtx 850m? Ik ben namelijk van plan een laptop met de gtx 850m te kopen.

[ Voor 4% gewijzigd door Jortsteen2000 op 18-05-2014 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Laatst online: 20:33
Laat me raden... Jij werkt bij MEdia Markt waar alle verkopers dure kabels aan proberen te smeren met dit soort onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jortsteen2000
Hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
Okee, dit is bizar news,

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/I8L9PIH.png

https://twitter.com/watchdogsgame/status/468071829509521408

Dus alle reviews mogen pas online komen op de dag van release? Volgens mij is dat een teken dat de scores veel lager zijn dan Ubisoft had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jortsteen2000
Zal Tweakers al een review hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
@ Jortsteen2000
Het draait op ultra settings als je dat zou willen. O-)

[ Voor 59% gewijzigd door j0ppie op 18-05-2014 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jortsteen2000
Op welke settings zou dit draaien met een gtx 850m? Ik ben namelijk van plan een laptop met de gtx 850m te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jortsteen2000
@j0ppie dank je! Ik had hem per ongeluk nog een keer geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Mwah, beetje rare tweet van WD, waarom zouden reviews 'false' kunnen zijn. ze komen van de ubi server af?! misschien oude screenplay?

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Bobnofski schreef op zondag 18 mei 2014 @ 19:47:
Okee, dit is bizar news,

[afbeelding]

https://twitter.com/watchdogsgame/status/468071829509521408

Dus alle reviews mogen pas online komen op de dag van release? Volgens mij is dat een teken dat de scores veel lager zijn dan Ubisoft had verwacht.
Dat is natuurlijk gewoon een verkapte reclame tweet, gehackt zijn omdat de thema van de game is.

Wel jammer dat het embargo de 27ste pas verloopt, dan zien we dus eerder geen betrouwbare reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
idd. vet achterlijk. Zorg dan dat het 1 dag eerder verloopt, zodat je dan overal reclame maakt voor een game die morgen uitkomt. Maar ik ga de game soweiso eerder kopen. Maar eerst men nieuwe GPU:P.
Hoewel het wel echt een ZWARE afknapper voor me zal zjin als deze game geen 120hz support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Die tweet is natuurlijk een verkapte PR-stunt...
Wel jammer dat het embargo op de releasedag zelf is :(
Van Tweakers verwacht ik ook wel een revieuw, al houd de redactie zich vaak wel aan een embargo dus die komt ook niet eerder dan op de dag zelf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
dutchgio schreef op zondag 18 mei 2014 @ 20:11:
Die tweet is natuurlijk een verkapte PR-stunt...
Wel jammer dat het embargo op de releasedag zelf is :(
Van Tweakers verwacht ik ook wel een revieuw, al houd de redactie zich vaak wel aan een embargo dus die komt ook niet eerder dan op de dag zelf..
Ik koop de game hoogstwaarschijnlijk toch digitaal dus in principe kan ik een paar uur na het releasen van de reviews al spelen mocht ik beslissen dat de game het waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89

Jelte,89

Woodworking

Het is wel kortzichtig denken van jullie, je 'moet' de game niet kopen he, je kunt ook wachten tot de 28ste,

maar idd, waarom niet 1 dag eerder met het embargo?

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
ik weet wel redelijk zeker dat ik watchdogs de 35 euro waard ga vinden. Daarom haal ik hem. Maar ik ben wel terughoudender geworden naar veel games.
Het is bij mij de combinatie van het vertrouwen in ubisoft en het feit dat ik veel van de game heb gezien en dat ik van sandbox games hou die er voor zorgt dat ik hem direct haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Jelte,89 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 20:22:
Het is wel kortzichtig denken van jullie, je 'moet' de game niet kopen he, je kunt ook wachten tot de 28ste,

maar idd, waarom niet 1 dag eerder met het embargo?
Ik moet die game wel kopen hoor :), mijn PlayStation4 staat al een dikke 3 weken stof te happen en na alles wat ik gezien heb in de trailers laat ik me niet zomaar afschrikken door de reviews hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
Een PR stunt zou wel toepasselijk zijn maar ik denk dat Ubisoft dit doet als damage control zodat mensen hun pre-order niet cancelen. Want reviews met een lage score zijn dodelijk voor pre-orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Hoe weet jij dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Er zijn nog geen reviews met een lage score toch? Behalve dat ding van een paar reacties terug wat bij elkaar verzonnen leek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Wat zitten mensen nu raar te lullen? Het is toch niets nieuws dat een embargo de dag voor release of de dag van de release afloopt?

Hier trouwens 15 min. free roam gameplay.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=9YtFVnaNV1M]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:01

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

All games hebben een review embargo daar is niets nieuws aan en meestal loopt het embargo af op de dag vd release, er is geen reden om daar iets achter te zoeken. Reviews die nu al online komen zijn sowieso van slecht betrouwbare bron want een gerenommeerde site of uitgever gaat geen risico's lopen met het verbreken van het embargo.

Als je een enigsinds goed beeld van de game wilt zul je toch op sites als Tweakers.net, gamekings, IGN etc moeten wachten.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
bram1984 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 21:07:
Wat zitten mensen nu raar te lullen? Het is toch niets nieuws dat een embargo de dag voor release of de dag van de release afloopt?

[video]
Dit is van de Xbox One toch? Dacht dat dit namelijk ook onder die "review" zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Het is in ieder geval Xbox, maar of het One of 360 footage is, geen idee. Het filmpje is niet van hele hoge kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
Het is hoogst uitzonderlijk dat een embargo afloopt op de dag van de release. Ik kan me MoH:Warfighter herinneren in 2012 en dat is het dan wel zo'n beetje. Dat spel werd vervolgens afgekraakt door de grote game sites met een gemiddelde van 5.5 op metacritic.

Tweakers publiceert reviews vaak de dag voor de release, net als de meeste andere grote game sites.

En pre-orders kun je cancelen tot 1 minuut voor de release dag begint. Ik bedoel, zo moeilijk is het toch niet om te begrijpen dat een lage review score invloed heeft op de pre-orders? De fans kopen het spel toch wel maar het is juist die grote groep casual gamers voor wie een review score erg belangrijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Bobnofski schreef op zondag 18 mei 2014 @ 21:20:Ik bedoel, zo moeilijk is het toch niet om te begrijpen dat een lage review score invloed heeft op de pre-orders? De fans kopen het spel toch wel maar het is juist die grote groep casual gamers voor wie een review score erg belangrijk is.
Ik vind dat wel moeilijk om te begrijpen. Een review is een subjectief iets, die van de reviewer zelf zijn/haar mening. Ik lees reviews voor een algemene indruk van een game. Ik ga niet af op een game score. Want die is tot stand gekomen op basis van een subjectieve mening. Ik koop Watch_Dogs net zoals ik Assassins Creed 1 vanaf het begin kocht. En wel omdat het concept mij aanstaat, hoe repetitief de game ook zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Er zijn meer grote games geweest die een reviewembargo hadden tot release. Volgens mij is dat bij Ubisoft games wel vaker. Je kunt het discutabel vinden, maar deze game haalt heus wel goede cijfers.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Dat slechte cijfers invloed hebben op de pre orders zou best kunnen. Maar jij doet net alsof je het weet. Alsof je cijfers hebt gezien waaruit specifiek blijkt dat het vooral invloed heeft op pre orders.
Daarnaast zeg je nu dat "fans" de game toch wel kopen.
Maar over welke fans heb je het? Dit is het 1ste deel van de game serie. Dus ik denk niet dat je van "fans" kan spreken. Of je bedoelt ubisoft fans:P

Over dat embargo. Ik vind het gewoon niet heel handig dat het op de release dag zover is. Verder moeten ze het zelf weten.

Weet iemand al wat WD nou gekost heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
Fans zijn de mensen die het concept van de game aanspreekt. Open world, hacking, grote stad, freeroam, enz.

Dat staat los van het feit dat het een nieuw IP is.

En WD was voor het uitstel vorig jaar begroot op ongeveer $70 miljoen. Dus dat zal nu wel ietsjes meer zijn.

Ik heb verder geen zin om uit te leggen waarom game publishers review scores zo belangrijk vinden in relatie tot pre-orders of in het algemeen voor de verkoop. Voor mij is het vrij logisch maar ik ga er geen lap tekst over schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:00
bram1984 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 21:07:

[video]
Ik erger me dood als ik naar het filmpje kijk. Die gast heeft echt geen idee waar hij mee bezig is. Op zich is dat niet erg, maar hij speelt alsof hij voor het eerst een controler in zijn handen heeft (misschien is dat ook wel zo).

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Of de helft van de tijd wat anders aan het doen oid...
Af en toe spontane momenten niks doen, zoals in die auto recht vooruit tegen de muur aan rijden, stil blijven staan en de politie je neer laten schieten?!
Rijden is ook niet z'n sterkste kant, of dat moet heel moeilijk zijn...

Is overigens wel echt alleen free-roam dus dat geeft wel een kleine indruk van Watch dogs zonder spoilers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik ben wel benieuwd of dit nou de 360 of de One versie is, lastig op te maken van een YouTube stream.
Er zit namelijk best een hoop pop-up in, vooral tijdens het rijden poppen er overal auto's op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
-

[ Voor 100% gewijzigd door falcon123 op 19-05-2014 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Je kan dus ook straat races doen in multiplayer. +1 erbij van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Donstil schreef op maandag 19 mei 2014 @ 00:28:
Ik ben wel benieuwd of dit nou de 360 of de One versie is, lastig op te maken van een YouTube stream.
Er zit namelijk best een hoop pop-up in, vooral tijdens het rijden poppen er overal auto's op.
Viel mij ook op. Hopelijk valt het mee op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Jackal131 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 23:59:
[...]

Ik erger me dood als ik naar het filmpje kijk. Die gast heeft echt geen idee waar hij mee bezig is. Op zich is dat niet erg, maar hij speelt alsof hij voor het eerst een controler in zijn handen heeft (misschien is dat ook wel zo).
Hoe durven slechtere gamers content te geven van een game die je wilt hebben. First world problems much 8)7

Vind het filmpje wel wat hebben. Speler speeld zoals ik en mn vriendin dat doen. Rondklooien in een stad. Zoals het hoort.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Pagina: 1 ... 7 ... 30 Laatste

Let op:

Voor discussie over de CONSOLE versies van Watch Dogs kun je hier terecht

- Geen PC vs console discussie wat betreft je persoonlijke voorkeur.
- Zet echte story line spoilers tussen [spoiler] tags.
- Geen discussie over de torrent versies
- Vragen/verhalen over aankoop zijn ook niet gewenst
- Géén slowchat!
- Voor problemen kun je hier terecht: >[PC]WatchDogs Problemen

Companion App:
Android
iPhone/iPad