Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 467839

als ik iemand online hack staat er : bcsherming tegen online hacks : gemiddel/sterk/zeer sterk/zwak etc.

wat betekent dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:54
Anoniem: 467839 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 18:59:
als ik iemand online hack staat er : bcsherming tegen online hacks : gemiddel/sterk/zeer sterk/zwak etc.

wat betekent dit?
Als iemand zijn hacker vaak vind dan is diegene zeer sterk in het verdedigen.

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik zit vast in Een missie van act 4.
Ik weet niet hoe hij heet maar het begint bij een Coffee store.

Aiden heeft met zijn zus mogen spreken en aan de geluiden gehoord dat we daar moeten zijn, ik moet nu een kastje hacken welke zich in een aangegeven straal bevind.

Ik ben alleen overal al geweest maar kan het echt niet vinden. Iemand hier een idee?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:42
Daar heb ik ook heel lang naar moeten zoeken ;)
Ik liep richging het water, de trap op naar boven, daar zat ook zo'n kastje maar die is het niet, die heb je pas veel later nodig in een andere missie zo blijkt....
Maar je moet beneden zijn, er loopt daar een tunnel en daar bevindt het kastje zich ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
dutchgio schreef op maandag 16 juni 2014 @ 23:44:
Daar heb ik ook heel lang naar moeten zoeken ;)
Ik liep richging het water, de trap op naar boven, daar zat ook zo'n kastje maar die is het niet, die heb je pas veel later nodig in een andere missie zo blijkt....
Maar je moet beneden zijn, er loopt daar een tunnel en daar bevindt het kastje zich ook...
Ik stond idd boven te kloten :)

Ga morgen gelijk ff naar dat tunneltje zoeken.
Soort van Onder de koffie zaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:23
Donstil schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 00:04:
[...]

Ik stond idd boven te kloten :)

Ga morgen gelijk ff naar dat tunneltje zoeken.
Soort van Onder de koffie zaak?
Daar heb ik als enige x een walkthrough gebruikt, gewoon aan de
spoiler:
overkant van de weg
dus

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Moet dat ook al in spoiler tags ja, de ingang van een doodgewone verkeerstunnel? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Voor mijn gevoel heb ik daar overal gekeken. Ga het morgen nog maar eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Vind die online hacking missies best pittig en wat het allemaal niet makkelijk maakt is dat mensen die gehacked zijn en mij aan het zoeken zijn er gewoon bij 90% de brui aan geven en snel uitloggen of Watch Dogs afsluiten en de poging dus niet slaagt, daar moeten ze eigenlijk echt snel wat aan doen, had me juist goed verstopt en begin er steeds beter in te worden en dan gisteren 2 keer dit, dan ben ik daarna zelf ook wel in staat te stoppen, maar ik laat me dan nog "gewoon" hacken als ik die persoon niet kan vinden, dan was die er duidelijk beter in dan ik en verdient het dan ook, kennelijk is die mening nogal vreemd in Watch Dogs. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:05

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
Anoniem: 128025 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 10:53:
dan ben ik daarna zelf ook wel in staat te stoppen, maar ik laat me dan nog "gewoon" hacken als ik die persoon niet kan vinden, dan was die er duidelijk beter in dan ik en verdient het dan ook, kennelijk is die mening nogal vreemd in Watch Dogs. :X
Dat is helaas hoe het tegenwoordig in online games gaat, daar is Watch Dogs niet vreemd in. Vind het ook geen stijl, maar helaas lijken 'nette' gamers vaak in de minderheid te zijn :)

Binnenkort weer verder, opzich vermaak ik me nog prima met de losse convoys en gang hideouts, al zal dat wel anders worden als ik bij de moeilijkere aankom die ik nu nog laat liggen :X

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
BM schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:03:
[...]
Binnenkort weer verder, opzich vermaak ik me nog prima met de losse convoys en gang hideouts, al zal dat wel anders worden als ik bij de moeilijkere aankom die ik nu nog laat liggen :X
Ik heb de schuilplaatsen en de convooien allemaal al helaas.
Nu dus maar door met de echte verhaal lijn.
Anoniem: 128025 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 10:53:
Vind die online hacking missies best pittig en wat het allemaal niet makkelijk maakt is dat mensen die gehacked zijn en mij aan het zoeken zijn er gewoon bij 90% de brui aan geven en snel uitloggen of Watch Dogs afsluiten en de poging dus niet slaagt, daar moeten ze eigenlijk echt snel wat aan doen, had me juist goed verstopt en begin er steeds beter in te worden en dan gisteren 2 keer dit, dan ben ik daarna zelf ook wel in staat te stoppen, maar ik laat me dan nog "gewoon" hacken als ik die persoon niet kan vinden, dan was die er duidelijk beter in dan ik en verdient het dan ook, kennelijk is die mening nogal vreemd in Watch Dogs. :X
Dit haalt voor mij de fun echt totaal uit WatchDogs online moet ik eerlijk zeggen.
Zaterdag nog even zitten "hacken" maar elke spel sessie werd tussen de 95% en 99% verbroken (ongeveer 15 potjes).

Zolang Ubisoft dit niet oplost ga ik met de single player verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
BM schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:20:
[...]

Die zijn eigenlijk heel makkelijk (moet er nog 1, daar niet van).

spoiler:
Ergens bijna bovenaan, aan de rechterkant van de map heb je een haventje waar altijd behoorlijk veel mensen lopen. Als je daar een stuk of 30 man neerschiet (let op de mensen die bellen, die eerst 'weg werken') zit je in no time aan lvl5 zonder dat er politie is. Als je dan zorgt dat er politie gebeld word en snel een boot in springt zou je vrij snel weg moeten kunnen komen.
In mijn geval werd het onbedoeld een lvl5 chase escape ipv een lvl5 scan omdat ik te lang tegen iemand aanliep die in de weg stond :p Snel met de boot naar de vuurtoren, even uitstappen, helikopter hacken, en snel de boot weer in en wegwezen.
Zou dit wel doen na dat je het verhaal uitgespeeld hebt, want je reputatie gaat volledig naar de kloten. Ben van 100% Vigilante naar 50% Anarchist gegaan :p
Ja even over dat reputatie stukje, ik word na het uitspelen constant lastig gevallen. Burgers bellen echt om niks de politie, zit ik rustig in mijn scheurijzertje te knappen: "911, what is your emergency: Yes i heard guns shooting" en dat soort onzin terwijl ik helemaal niks doe :p

Ligt dit aan een 'slechte' reputatie, en zo ja hoe krijg ik die weer normaal? Ik zit in zij-missies constant met politie op m'n dak.

[ Voor 5% gewijzigd door DarkElement op 17-06-2014 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 487878

DarkElement schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 12:14:
[...]

Ja even over dat reputatie stukje, ik word na het uitspelen constant lastig gevallen. Burgers bellen echt om niks de politie, zit ik rustig in mijn scheurijzertje te knappen: "911, what is your emergency: Yes i heard guns shooting" en dat soort onzin terwijl ik helemaal niks doe :p

Ligt dit aan een 'slechte' reputatie, en zo ja hoe krijg ik die weer normaal? Ik zit in zij-missies constant met politie op m'n dak.
Als je slechte reputatie heb dan bellen ze inderdaad heel erg snel. Als je burgers helpt bij bijvoorbeeld een "misdaad" dan gaat je reputatie omhoog. Je moet dan zorgen dat de burger niet gedood / gewond raakt. En de misdadiger niet doodschieten maar neer knuppelt. Dan krijg je de meeste reputatiepunten erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Anoniem: 487878 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 12:26:
[...]

Als je slechte reputatie heb dan bellen ze inderdaad heel erg snel. Als je burgers helpt bij bijvoorbeeld een "misdaad" dan gaat je reputatie omhoog. Je moet dan zorgen dat de burger niet gedood / gewond raakt. En de misdadiger niet doodschieten maar neer knuppelt. Dan krijg je de meeste reputatiepunten erbij.
Ik ben altijd geneigd de misdadigers te doorzeven :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
DarkElement schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 12:14:
[...]

Om nog maar te zwijgen over die random nieuwsberichten waarin je dan herkend wordt en ze ook de politie bellen ;)
Verduistering werkt dan, maar daar heb je ook geen oneindige voorraad van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Net door de politie gekillt tijdens een invasie die ik aan het winnen was :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-05 17:05

TRK

DarkElement schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 14:51:
Net door de politie gekillt tijdens een invasie die ik aan het winnen was :'(
Altijd zonde... Wat ook zo irritant is, is als je door de politie achtervolgd wordt en vervolgens iemand jou begint met hacken. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
TRK schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 15:22:
[...]

Altijd zonde... Wat ook zo irritant is, is als je door de politie achtervolgd wordt en vervolgens iemand jou begint met hacken. :/
Dat is super irritant he, had ik gister ook.
4 "sterren" politie. Kon ik niet vluchten en doden mag natuurlijk ook al niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Donstil schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 15:35:
[...]

Dat is super irritant he, had ik gister ook.
4 "sterren" politie. Kon ik niet vluchten en doden mag natuurlijk ook al niet.
Vluchten door de politie word makkelijker met verduistering en een bootje :p of gewoon verduisteren en dan snel een afslag pakken, ergens in de middle of nowhere parkeren en stilstaan met je lichten uit, wil ook helpen :)

Tjeuzes christus :o die ctos-tower missie met die container lift was best pittig, bleek achteraf gewoon dat je
spoiler:
de auto erin moest parkeren en er dan uit moest scheuren :p

[ Voor 17% gewijzigd door DarkElement op 17-06-2014 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
DarkElement schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 16:25:
[...]

Vluchten door de politie word makkelijker met verduistering en een bootje :p of gewoon verduisteren en dan snel een afslag pakken, ergens in de middle of nowhere parkeren en stilstaan met je lichten uit, wil ook helpen :)
Ja dat werkt top idd, kan helaas niet als je gehacked wordt.
Dan moet je in dat gebied blijven namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
DarkElement schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 16:25:
[...]

Tjeuzes christus :o die ctos-tower missie met die container lift was best pittig, bleek achteraf gewoon dat je
spoiler:
de auto erin moest parkeren en er dan uit moest scheuren :p
Haha idd, die is even uitvogelen en puzzelen hoe je daar komt, ik ben er ook wel een stuk of 5 keer omheen gelopen voor ik het snapte weet ik nog :+

Ik heb ook een 'manier' gevonden om wat eerder door te hebben dat je gehackt wordt en iemand je spel binnendringt, voordat je zelf die melding krijgt.
Als je naar de map gaat(touchpad), staat deze normaal gesproken stil op je eigen positie, en pauzeert het spel. Maar als je gehackt gaat worden kun je het spel niet pauzeren. Dan zie je dat je auto gewoon doorrijd, ondanks dat je het spel toch echt pauzeert. Zo voorspelde ik mijn hackpoging geheel onverwachts maar kon ik me er wel op voorbereiden :o

Met ruim 9 ton klopt dit wel: _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://s30.postimg.org/pj6jq6qtt/image.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door dutchgio op 17-06-2014 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Je kan ook focus gebruiken. Als de tijd dan niet in super slowmotion gaat zit er iemand in je game. Deze manieren worden wel beschouwd als exploits en ik hoop ook dat Ubisoft ze patched. Haalt toch veel van het verrassingseffect weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand tips hoe de trophy gehaald moet worden waarbij je een level 5 police scan moet ontwijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Helicopter uitschakelen en dan een eindje varen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dutchgio schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:22:
Helicopter uitschakelen en dan een eindje varen ;)
as we speak haalde ik hem net!:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
Water lijkt een beetje een 'gemist' gebied te zijn in de game. Ik vermoed dat we in deel 2 politieboten gaan zien :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:14
BM schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 15:22:
Water lijkt een beetje een 'gemist' gebied te zijn in de game. Ik vermoed dat we in deel 2 politieboten gaan zien :+
Ja, dat water is euh erg jammer. Vandaag ook al een paar keer gebruikt daarvoor lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Lijkt er inderdaad op alsof ze politie te boot zijn vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dutchgio schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 15:31:
Lijkt er inderdaad op alsof ze politie te boot zijn vergeten.
wel vrij episch:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ontwijken van level 5 politie werkt idd prima via jet water. Maar deze truuk werkt dus ook met een level 5 scan?

Hoe krijg je die level 5 scan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
Donstil schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 17:30:
Ontwijken van level 5 politie werkt idd prima via jet water. Maar deze truuk werkt dus ook met een level 5 scan?

Hoe krijg je die level 5 scan dan?
Zie mijn reactie hier :)
BM in "[Console] Watch Dogs"

Was eigenlijk van plan die lvl5 scan achievements te halen, maar het werd per ongeluk de lvl5 escape :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
BM schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:58:
[...]

Zie mijn reactie hier :)
BM in "[Console] Watch Dogs"

Was eigenlijk van plan die lvl5 scan achievements te halen, maar het werd per ongeluk de lvl5 escape :p
Had het hele tekstje niet gelezen. Nu wel, ik ga het onthouden.

Ben nu 90% goed maar heb de verhaal lijn nog niet helemaal uit (de Side missies wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Kan ik niet iemand inhuren die de drinking game trophy even voor me doet? ;)

Ik zit zo dicht tegen platinum aan maar het lukt me gewoon niet! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Als Sony nou die update uitrolt waarin je de game van je vrienden kan overnemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
dutchgio schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 13:24:
Als Sony nou die update uitrolt waarin je de game van je vrienden kan overnemen ;)
Owja dat was ik volledig vergeten dat ze daar ook nog mee bezig zijn. Nou ja dan wacht ik daar wel even op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShiftHappenz
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-05 11:37

ShiftHappenz

PSN: GameOfTrophies

ik zag laast in mijn car on demand app een paarse klassieke roadster staan? (naam even kwijt) helemaal mafia-stijl/tijd.. wanneer speel je die vrij? is die onderdeel van de DLC met die tommy-gun en mafia-outfit of?

I Don't want to sound like a badass but I eject my USB without removing it safely...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Dj.Restyle schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 15:37:
ik zag laast in mijn car on demand app een paarse klassieke roadster staan? (naam even kwijt) helemaal mafia-stijl/tijd.. wanneer speel je die vrij? is die onderdeel van de DLC met die tommy-gun en mafia-outfit of?
spoiler:
Daar is een missie voor halverwege het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShiftHappenz
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-05 11:37

ShiftHappenz

PSN: GameOfTrophies

Thx! zo zie je maar dat ik nog niet ver ben (damn u side-missies en interactieve leut :p )

[ Voor 5% gewijzigd door ShiftHappenz op 19-06-2014 16:08 ]

I Don't want to sound like a badass but I eject my USB without removing it safely...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Morgenochtend de PS4 versie voor € 35,- ophalen hier in de buurt bij iemand. Eens even kijken wat all de fuzz is about. Als het niks is pleur ik 'm er gewoon voor hetzelfde bedrag weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
bram1984 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:09:
Morgenochtend de PS4 versie voor € 35,- ophalen hier in de buurt bij iemand. Eens even kijken wat all de fuzz is about. Als het niks is pleur ik 'm er gewoon voor hetzelfde bedrag weer op.
Als je verwachtingen niet al te hoog zijn heb je er een prima spel aan. Nee, absoluut geen GOTY materiaal, maar ik heb me er prima mee vermaakt :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:00
Gisteren uitgespeeld. Story line is prima bevallen, nu nog even aanklooien met de side missies.

Ik was blij dat Engeland - Uruguay op tv was zodat ik niet alle credits hoefde te kijken. De filmpjes heb ik nog wel gezien, maar op een gegeven moment komt er een lijst....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
BM schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 07:48:
[...]

Als je verwachtingen niet al te hoog zijn heb je er een prima spel aan. Nee, absoluut geen GOTY materiaal, maar ik heb me er prima mee vermaakt :)
Zijn ze zeker niet, anders had ik 'm wel op release gehaald. ;)

Daarnaast is € 35,- natuurlijk een nette prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
m4yall schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 09:32:
Gisteren uitgespeeld. Story line is prima bevallen, nu nog even aanklooien met de side missies.

Ik was blij dat Engeland - Uruguay op tv was zodat ik niet alle credits hoefde te kijken. De filmpjes heb ik nog wel gezien, maar op een gegeven moment komt er een lijst....
En op het einde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Heb je het dan over de keuze tussen de twee credits in of echt over iets na de laatste credit?

Want ik kon me namelijk niet door die tweede credits slaan. Duurde zolang, heb de tv uitgezet en ben naar bed gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Watch Dogs is een verschrikking van een spel. Ik heb nog nooit zulke rare dingen in een open wereldgame meegemaakt. Normaal gesproken ben ik niet al te kritisch, maar deze game vind ik echt een verschrikking.

Zelf heb ik Watch Dogs op de PS4 gespeeld en man o man, het voelde als een game uit de begintijd van de PS2. De AI en de physics zijn gewoon uit het jaar 2002.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Donstil schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 12:04:
[...]

Heb je het dan over de keuze tussen de twee credits in of echt over iets na de laatste credit?

Want ik kon me namelijk niet door die tweede credits slaan. Duurde zolang, heb de tv uitgezet en ben naar bed gegaan.
Nee inderdaad die keuze Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
AtlAntA schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 12:46:
[...]

Nee inderdaad die keuze Ja.
spoiler:
Dood. Zonder een seconde twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04-04 14:35
AtlAntA schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 13:19:
Kan ik niet iemand inhuren die de drinking game trophy even voor me doet? ;)

Ik zit zo dicht tegen platinum aan maar het lukt me gewoon niet! :p
Dat is ook echt mijn probleem momenteel. Ik fail als een gek met die drinking games :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Donstil schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 13:39:
[...]

spoiler:
Dood. Zonder een seconde twijfel.
Alles voor de platinium :+
Al wordt dat wel een lastige begrijp ik, met name die drinking games? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
dutchgio schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:17:
[...]

Ik heb nog 2 van die geospots staan. Verder alleen de drinking games nog maar die zijn zwaar irritant.

@donstil en terecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
dutchgio schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:17:
[...]

Shit was dat een trophy? Dat heb ik even gemist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Maakt de reputatie voor de gameplay ofzo nog wat uit? Ik heb het spel nog niet uitgespeeld maar ben toch voornamelijk bezig met de trophies. Hierdoor willen er echter nog wel eens wat mensen gewond raken en mijn reputatie daalt hierdoor snel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Daar kom je snel genoeg achter ;)
Er zijn dan veel meer (negatieve) nieuwsberichten, en dan wordt je herkend en bellen ze de politie. :+

Nog tips voor Songsneak?!

[ Voor 9% gewijzigd door dutchgio op 20-06-2014 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
dutchgio schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:49:
Daar kom je snel genoeg achter ;)
Er zijn dan veel meer (negatieve) nieuwsberichten, en dan wordt je herkend en bellen ze de politie. :+

Nog tips voor Songsneak?!
Dan maar weer even wat mensen redden straks, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:34
Zo, vandaag eindelijk kennis mogen maken met Watch Dogs (Vigilante Edition) en wat me direct opviel is dat ik na het spel te hebben (nieuw) alsnog een Season Pass moet aanschaffen. Dacht dat zoiets alleen bij tweedehands spellen was maar blijkbaar tegenwoordig ook bij nieuwe of heb ik het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
schumi2004 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 15:04:
Zo, vandaag eindelijk kennis mogen maken met Watch Dogs (Vigilante Edition) en wat me direct opviel is dat ik na het spel te hebben (nieuw) alsnog een Season Pass moet aanschaffen. Dacht dat zoiets alleen bij tweedehands spellen was maar blijkbaar tegenwoordig ook bij nieuwe of heb ik het mis?
Als je alle toekomstige DLC verder gratis wilt ontvangen dan moet je die pass kopen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Je verwart volgens mij season pass met online pass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:17
Bij tweedehands spellen moest je soms een toegangspasje kopen om alle functies van het spel (bijv. multiplayer) te ontgrendelen.
Met een Season Pass koop je x aantal uitbreidingen (DLC) voor de game.

The Season Pass will include:

New single-player campaign – Puts you in the role of T-Bone, eccentric hacker and ally to Aiden Pearce
Conspiracy! – a new Digital Trip which sets you on the hunt for cyborgs

The Untouchables Pack – Go oldschool with some classic Chicago mobster film gear including a 1920s mobster outfit and a M1 SMG (in North America, the Untouchables Pack will only be available with the Season Pass)

Additional single-player missions, outfits and weapons

One week early access to all Watch Dogs DLC

Bron: http://blog.ubi.com/watch-dogs-season-pass-details/

[ Voor 3% gewijzigd door Aegir81 op 20-06-2014 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
AtlAntA schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 15:05:
[...]

Je verwart volgens mij season pass met online pass?
Stond duidelijk op die flyer die erbij zit. zolang ik hem nog niet nodig heb mogen ze hem van mij houden, 20 euro durven ze er ook nog voor te vragen.

/edit:
Ow wacht, online pass bij tweedehands ja. |:(

[ Voor 8% gewijzigd door schumi2004 op 20-06-2014 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Kolere werkt dat online racen bij jullie ook zo slecht? Is bijna niet te rijden zeg, lag niet normaal.
(Ik heb er nu twee races op zitten, wordt een tergende rit tot de 10 trophy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
nee, super veel lag bij het racen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Vanmiddag uurtje ofzo gespeeld. Ben nogal overwelmed door alle info die op je afkomt, en alle verschillende skill menu's enzo. Zo raap je ook regelmatig zakjes met chemisch spul op ofzo? Geen idee verder. En als je een nieuwe waypoint voorgesteld krijgt, kun je de ene keer wel op de D-pad omlaag drukken om 'm in ja navigatie te zetten, en de andere keer niet. Ook niet helemaal duidelijk.

Wel even met de spidertank gespeeld. Wel heel lekker om je ff af te reageren.

De pop-up is zoals verwacht wel echt tenenkrommend, haha. Is dit op de PC ook zo erg? Vooral als je op de snelweg rijdt is het echt absurd. Volgens mij is het bij GTA 5 last-gen zelfs nog minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Rowwan schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 20:04:
nee, super veel lag bij het racen
Zonde zeg.
Je moet deelnemen aan tien races. Winnen is alleen bijna onmogelijk op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Het is me toch gelukt om er een aantal te winnen. winnen komt overigens niet aan op snelheid, maar op stukken afkorten. Je hoeft ook geen 10x te winnen, alleen 10x te finishen (op max. 30 sec. van de winnaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik zit nu op 5x uitrijden. 1x winnen.

Toen ging de controller bijna tegen de muur dus moest even afkoelen

Edit: Dikke fun met online achtervolging trouwens. Heb er nu 8 ofz positief voltooid.
Het is echt grappig om te zien hoe andere gamers te werk gaan.

[ Voor 41% gewijzigd door Donstil op 20-06-2014 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is de game niet meer te spelen na het uitspelen van het hoofdverhaal? Ik zie alleen maar aftitelingen die blijven duren, en als ik de console uit en aan zet begint het weer opnieuw.

Ik moet nog een paar trophys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 513032

Anoniem: 467839 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 10:17:
is de game niet meer te spelen na het uitspelen van het hoofdverhaal? Ik zie alleen maar aftitelingen die blijven duren, en als ik de console uit en aan zet begint het weer opnieuw.

Ik moet nog een paar trophys!
Tuurlijk wel, maar je moet eerst een halfuur wachten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 513032 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 10:20:
[...]

Tuurlijk wel, maar je moet eerst een halfuur wachten. ;)
oke gelukkig;) eitje bakken dan maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

beetje irriant dat je niet kunt inchecken vanuit de auto/vanaf de motor, en dat die check in places verdwijnen van de map als je begint te rijden

Die songsneak uitdaging is toch gewoon in een auto zitten, liedjes opzetten en dan met de sonsneak app scannen right? ik heb nu minimaal 15 verschillende liedjes gescand, maar er staat gweoon vrolijk 9/23

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 467839 op 21-06-2014 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
Er zijn veel meer dan 23 nummers. Niet allemaal zijn noodzakelijk voor die trophy. Bepaalde nummers zijn ook alleen op straat verkrijgbaar via profilen. En sommige unlock je door het verhaal te spelen.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-06 21:41
Anoniem: 467839 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 10:34:
Die songsneak uitdaging is toch gewoon in een auto zitten, liedjes opzetten en dan met de sonsneak app scannen right? ik heb nu minimaal 15 verschillende liedjes gescand, maar er staat gweoon vrolijk 9/23
Die tracks zijn vanzelf al unlocked. Je moet juist de liedjes scannen die je nog niet hebt en dus niet kan luisteren op de 'radio' in de auto.

Iemand overigens al de 'Traced' trophy/achievement gekregen? Beetje jammer dat je daarvoor afhankelijk bent van andere spelers die jou invaden en je moet maar net het geluk hebben dat ze je niet gaan hacken.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
En die muziek vinden duurt tergend lang :(

[ Voor 4% gewijzigd door dutchgio op 21-06-2014 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Edit: ik heb 20 nummers trouwens. Zonder maar 1x de song app gebruikt te hebben. Gewoon mensen op straat hacken gedurende het spel en de verhaallijn.
Shinobi-vs-Gast schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 13:20:
[...]
Iemand overigens al de 'Traced' trophy/achievement gekregen? Beetje jammer dat je daarvoor afhankelijk bent van andere spelers die jou invaden en je moet maar net het geluk hebben dat ze je niet gaan hacken.
Ik heb die gekregen gister toevallig. Heb ook de 10x "tracen" trophy. Als je dat veel doet wordt je vanzelf een paar x terug gevolgd. Dan heb je hem zo binnen.

Gewoon doen alsof je niets door had en dat 5x.

Ik ben vandaag ook aan het trophy Hunten.
Ben nu met de laatste van QR bezig en heb net de onderzoeks trophy gehaald. Hierna mezelf inchecken op alles.

Jammer dat de online hacking trophy nu zo lastig is. Iedereen knalt zijn game uit bij 99%

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 21-06-2014 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Donstil schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 15:12:
Edit: ik heb 20 nummers trouwens. Zonder maar 1x de song app gebruikt te hebben. Gewoon mensen op straat hacken gedurende het spel en de verhaallijn.

[...]

Ik heb die gekregen gister toevallig. Heb ook de 10x "tracen" trophy. Als je dat veel doet wordt je vanzelf een paar x terug gevolgd. Dan heb je hem zo binnen.

Gewoon doen alsof je niets door had en dat 5x.

Ik ben vandaag ook aan het trophy Hunten.
Ben nu met de laatste van QR bezig en heb net de onderzoeks trophy gehaald. Hierna mezelf inchecken op alles.

Jammer dat de online hacking trophy nu zo lastig is. Iedereen knalt zijn game uit bij 99%
dommme vraag maar hoe kom je aan liedje, buiten de auto?:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:50

kaanmijo

Picobello B.V.

Anoniem: 467839 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 17:54:
[...]

dommme vraag maar hoe kom je aan liedje, buiten de auto?:O
Op je D-pad pijltje naar rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat tracen zit ook nog niet mee, na een aantal keren zelf iemand achtervolgen krijg ik alleen maar hack pogingen en geen achtervolging.
Verder moet ik nog 3 muzieknummers, drinkspelletjes en 15 politie scans ontwijken waarvan 1 level 5 moet zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maditude
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-07-2024
Op de site www.ps4trophiesgaming.com/watch-dogs-2 staat een uitleg hoe je aan sommige liedjes moet geraken.
Er zijn er maar 3 die je kan vinden door personen op straat te hacken. De andere verdien je door de verhaallijn te spelen, de andere in shops e.d. Zorg er ook steeds voor dat de media-app op je smartphone is uitgeschakeld. Anders scan je het liedje dat op dat moment op je smartphone aan het spelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik heb er inmiddels een uurtje of 4 op zitten, en helaas is de game nog middelmatiger dan ik had verwacht.

Ik wist dat de graphics niet bijzonder waren, maar ik snap nu mensen die zeggen dat GTA 5 er mooier uitziet. Vooral overdag is dit goed zichtbaar. Geloof dat je niet eens 50 meter verder auto's kunt zien. Ik zag in de verte een witte bestelbus tevoorschijn komen. Ik een stapje naar achteren, bus weg, stapje naar voren, en ineens staat er een rode bestelbus. Man man man. 8)7

Heb ook het idee dat AC4 er beter uit ziet. Met name de vegetatie en hoe deze meebeweegt als je er doorheen loopt.

En dan moet GTA voor de nieuwe consoles trouwens nog komen. Volgens mij dendert die hier grafisch 10x overheen.

Verder vind ik de interface redelijk onduidelijk en wordt er i.m.o. niet goed uitgelegd waar een en ander nu exact voor dient. Ook het feit dat je niet met je D-pad door menu's kunt scrollen, vind ik een redelijke faal.

Hoewel aanzienlijk lager becijferd, heb ik veel meer lol met een inFamous, al is het alleen al door de veel mooiere graphics en de manier van voortbewegen. Begrijp überhaupt niet helemaal waarom WD zo hoog scoort, maar dat terzijde.

Deze gaat direct weer op MP voor dezelfde € 35,-, zodat ik er in ieder geval geen verlies op maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Er is idd een behoorlijke pop-up aanwezig in de game. Mij stoort dat niet in een goeie open world game verder maar als dat een dingetje is voor je ja dan kan ik er wel inkomen dat dit stoort.

Neemt niet weg dat de wereld van WatchDogs met pop-up een factor 50 levendiger aan voelt als de wereld van Infamous zonder.

In WatchDogs is gewoon een hele berg meer te doen en dat moet natuurlijk allemaal ook geladen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Donstil schreef op zondag 22 juni 2014 @ 16:02:
Er is idd een behoorlijke pop-up aanwezig in de game. Mij stoort dat niet in een goeie open world game verder maar als dat een dingetje is voor je ja dan kan ik er wel inkomen dat dit stoort.

Neemt niet weg dat de wereld van WatchDogs met pop-up een factor 50 levendiger aan voelt als de wereld van Infamous zonder.

In WatchDogs is gewoon een hele berg meer te doen en dat moet natuurlijk allemaal ook geladen worden.
Ja ik vond de open wereld van Wd ook beter dan van infamous.

Infamous had wel betere gfx, maar ik vind de gameplay van wd veel beter en leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
WD voelt inderdaad levendiger, maar pretendeert ook een stuk realistischer te zijn. Daarmee bedoel ik dat je je continue op de grond bevindt en dat dus een zeer belangrijk aspect is. In inFamous bevind je je 80% van de tijd op gebouwen en in de lucht, wat ook de reden zal zijn dat er minder aandacht aan de wereld op de grond is besteed. In die zin doet inFamous hetgeen wat het wilt doen, meer dan goed. WD doet dat helaas erg matig, in mijn optiek.

Neemt niet weg dat als je je aan bovenstaande niet stoort, een prima tijdsbesteding hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
bram1984 schreef op zondag 22 juni 2014 @ 17:10:
WD voelt inderdaad levendiger, maar pretendeert ook een stuk realistischer te zijn. Daarmee bedoel ik dat je je continue op de grond bevindt en dat dus een zeer belangrijk aspect is. In inFamous bevind je je 80% van de tijd op gebouwen en in de lucht, wat ook de reden zal zijn dat er minder aandacht aan de wereld op de grond is besteed. In die zin doet inFamous hetgeen wat het wilt doen, meer dan goed. WD doet dat helaas erg matig, in mijn optiek.

Neemt niet weg dat als je je aan bovenstaande niet stoort, een prima tijdsbesteding hebt. :)
Ja precies, dat stoort me idd niet :)

Ik moet gewoon schieten en politie achter me aan krijgen en dan meer schieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK

TRK

Gisteren met een vriend een aantal potjes online-decryption gespeeld, alleen heb ik in de meeste potjes best wat lag maar niet allemaal. Ik weet niet of dit aan de host ligt? Het zal iig niet aan mijn internet liggen aangezien in nooit problemen heb wat betreft lag bij andere gamemodes van WD en andere spellen. Ik heb een 120 Mbit abonnementje bij UPC. Ondervindt iemand anders dit probleem ook?

PS. Als mensen zin hebben in een party om online-decryption te spelen, kan je me toevoegen.

[ Voor 10% gewijzigd door TRK op 23-06-2014 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TRK schreef op maandag 23 juni 2014 @ 09:39:
Gisteren met een vriend een aantal potjes online-decryption gespeeld, alleen heb ik in de meeste potjes best wat lag maar niet allemaal. Ik weet niet of dit aan de host ligt? Het zal iig niet aan mijn internet liggen aangezien in nooit problemen heb wat betreft lag bij andere gamemodes van WD en andere spellen. Ik heb een 120 Mbit abonnementtje bij UPC. Ondervindt iemand anders dit probleem ook?

PS. Als mensen zin hebben in een party om online-decryption te spelen, kan je me toevoegen.
Ook problemen mee inderdaad, met alle online activiteiten overigens, met racen ook, en heb ik een keer geen lag haakt de tegenstander met racen gewoon vrolijk af nadat die achter is geraakt, dankzij het beloningssysteem voor online van Ubisoft haken mensen liever af dan dat ze een keer verliezen, heel triest maar ontneemt voor mij wel een deel plezier van de game.
De online decription vind ik vaak nog het leukst van de online games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
En bij online achtervolging is het 9 van de 10 keer een AFK, of iemand die je wel ziet maar doet alsof van niet. ;) allemaal trophy hunters :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Ik blijf het zo'n zonde vinden dat je niet je vrienden kan hacken/trailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AtlAntA schreef op maandag 23 juni 2014 @ 17:21:
Ik blijf het zo'n zonde vinden dat je niet je vrienden kan hacken/trailen.
Zou ook wel leuk zijn als je met een groepje vrienden kan racen of online decription doen, iets van party ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zeker omdat mijn vrienden bij 98% niet de hack verbreken.
Dat stoort me zo enorm aan online spelen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:32

muhda

Time & Space traveler

Is er een manier om missies opnieuw te spelen? (naar keuze) Of moet je dan weer helemaal opnieuw beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-06 21:41
muhda schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:36:
Is er een manier om missies opnieuw te spelen? (naar keuze) Of moet je dan weer helemaal opnieuw beginnen?
Missies zijn niet te herspelen, dan moet je echt een nieuwe game beginnen.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-06 08:20

-SaveMe-

-klik-

Shinobi-vs-Gast schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 00:49:
[...]

Missies zijn niet te herspelen, dan moet je echt een nieuwe game beginnen.
Ik hoop dat ze dat met een update nog gaan fixen. Zou best leuk zijn om sommige missions opnieuw te spelen!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-06 19:46
pff ik heb ook op een paar kleine trophies zoals de 40 fixers alles gehaald.
behalve het leuke drinkspel :(
zijn er mensen die dat al hebben gehaald? moet er maar keer voor gaan zitten denk ik.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:18

justifire

Shut up and squat !!

Acces Granted Pack add-on is beschikbaar (Xbox One)
Nieuwe missies, outfits, perks en wapens.
(onderdeel van season pass)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
R-utger schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 16:16:
pff ik heb ook op een paar kleine trophies zoals de 40 fixers alles gehaald.
behalve het leuke drinkspel :(
zijn er mensen die dat al hebben gehaald? moet er maar keer voor gaan zitten denk ik.
Ik heb hem inmiddels binnen. (platina ook) Beetje vals gespeeld door met z'n tweeën beide een pookje te besturen. Fluitje van een cent is het dan eigenlijk. Die met die knoppen is kwestie van het juiste patroon vinden om alles langs te gaan voor de tijd om is, al was alleen lvl 5 in Pawnee echt een struikelblok.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Is het trouwens normaal dat bij Playstation store de gekochte items maar niet op Geinstalleerd willen komen?
De enige die ik installed krijg is Palace Pack en krijgt ook een mooit vinkje maar de PS extra content wil maar niet op installed komen.
Bij verkregen content staat het er wel tussen maar geen idee of het geactiveerd is.

/Edit:
Niet geactiveerd dus :(
Kan nergens de bonus items vinde, special weapons en suits.
Ook lijken de extra missions niet beschikbaar te zijn.

Heb spel al verwijderd van PS3 en opnieuw installed, vervolgens de extra content opnieuw installed maar het helpt allemaal niet.

[ Voor 30% gewijzigd door schumi2004 op 26-06-2014 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK

TRK

schumi2004 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 23:18:
Is het trouwens normaal dat bij Playstation store de gekochte items maar niet op Geinstalleerd willen komen?
De enige die ik installed krijg is Palace Pack en krijgt ook een mooit vinkje maar de PS extra content wil maar niet op installed komen.
Bij verkregen content staat het er wel tussen maar geen idee of het geactiveerd is.

/Edit:
Niet geactiveerd dus :(
Kan nergens de bonus items vinde, special weapons en suits.
Ook lijken de extra missions niet beschikbaar te zijn.

Heb spel al verwijderd van PS3 en opnieuw installed, vervolgens de extra content opnieuw installed maar het helpt allemaal niet.
Wat voor melding krijg je dan als bij de overige content die je niet geinstalleerd krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
TRK schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 12:25:
[...]

Wat voor melding krijg je dan als bij de overige content die je niet geinstalleerd krijgt?
Helemaal geen behalve dan de standaard PS3 melding dat het installed is.
Vervolgens ga je dan terug in-game en gaat er een indicator draaien om te checken waarschijnlijk of het ook installed is en vervolgens geeft deze Not Installed terug, het spel dus.
Er is echter 1 van de 8 DLC items welke wel in-game aangeeft dat deze geinstalleerd is nadat de normale install procedure verlopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-06 08:20

-SaveMe-

-klik-

justifire schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 18:36:
Acces Granted Pack add-on is beschikbaar (Xbox One)
Nieuwe missies, outfits, perks en wapens.
(onderdeel van season pass)
Is/komt die er ook voor de PS4 ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
En hoe gaat het met de drinking game trophy? Haha. Die games vallen toch vies tegen! Ik heb na veeeel spelen nog maar 1 level te gaan, eindelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Waar je vind je die extra missies eigenlijk?
Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste

Let op:

Voor discussie over de PC versie van Watch Dogs kun je hier terecht

- Geen PC vs console discussie wat betreft je persoonlijke voorkeur.
- Zet echte story line spoilers tussen [spoiler] tags.
- Geen discussie over de torrent versies
- Vragen/verhalen over aankoop zijn ook niet gewenst
- Géén slowchat!

Companion App:
Android
iPhone/iPad