als ik iemand online hack staat er : bcsherming tegen online hacks : gemiddel/sterk/zeer sterk/zwak etc.
wat betekent dit?
wat betekent dit?
Anoniem: 467839
Als iemand zijn hacker vaak vind dan is diegene zeer sterk in het verdedigen.Anoniem: 467839 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 18:59:
als ik iemand online hack staat er : bcsherming tegen online hacks : gemiddel/sterk/zeer sterk/zwak etc.
wat betekent dit?
PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik stond idd boven te klotendutchgio schreef op maandag 16 juni 2014 @ 23:44:
Daar heb ik ook heel lang naar moeten zoeken![]()
Ik liep richging het water, de trap op naar boven, daar zat ook zo'n kastje maar die is het niet, die heb je pas veel later nodig in een andere missie zo blijkt....
Maar je moet beneden zijn, er loopt daar een tunnel en daar bevindt het kastje zich ook...
Daar heb ik als enige x een walkthrough gebruikt, gewoon aan deDonstil schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 00:04:
[...]
Ik stond idd boven te kloten![]()
Ga morgen gelijk ff naar dat tunneltje zoeken.
Soort van Onder de koffie zaak?
Anoniem: 128025
Dat is helaas hoe het tegenwoordig in online games gaat, daar is Watch Dogs niet vreemd in. Vind het ook geen stijl, maar helaas lijken 'nette' gamers vaak in de minderheid te zijnAnoniem: 128025 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 10:53:
dan ben ik daarna zelf ook wel in staat te stoppen, maar ik laat me dan nog "gewoon" hacken als ik die persoon niet kan vinden, dan was die er duidelijk beter in dan ik en verdient het dan ook, kennelijk is die mening nogal vreemd in Watch Dogs.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik heb de schuilplaatsen en de convooien allemaal al helaas.BM schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:03:
[...]
Binnenkort weer verder, opzich vermaak ik me nog prima met de losse convoys en gang hideouts, al zal dat wel anders worden als ik bij de moeilijkere aankom die ik nu nog laat liggen
Dit haalt voor mij de fun echt totaal uit WatchDogs online moet ik eerlijk zeggen.Anoniem: 128025 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 10:53:
Vind die online hacking missies best pittig en wat het allemaal niet makkelijk maakt is dat mensen die gehacked zijn en mij aan het zoeken zijn er gewoon bij 90% de brui aan geven en snel uitloggen of Watch Dogs afsluiten en de poging dus niet slaagt, daar moeten ze eigenlijk echt snel wat aan doen, had me juist goed verstopt en begin er steeds beter in te worden en dan gisteren 2 keer dit, dan ben ik daarna zelf ook wel in staat te stoppen, maar ik laat me dan nog "gewoon" hacken als ik die persoon niet kan vinden, dan was die er duidelijk beter in dan ik en verdient het dan ook, kennelijk is die mening nogal vreemd in Watch Dogs.
Ja even over dat reputatie stukje, ik word na het uitspelen constant lastig gevallen. Burgers bellen echt om niks de politie, zit ik rustig in mijn scheurijzertje te knappen: "911, what is your emergency: Yes i heard guns shooting" en dat soort onzin terwijl ik helemaal niks doeBM schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:20:
[...]
Die zijn eigenlijk heel makkelijk (moet er nog 1, daar niet van).
spoiler:Zou dit wel doen na dat je het verhaal uitgespeeld hebt, want je reputatie gaat volledig naar de kloten. Ben van 100% Vigilante naar 50% Anarchist gegaanErgens bijna bovenaan, aan de rechterkant van de map heb je een haventje waar altijd behoorlijk veel mensen lopen. Als je daar een stuk of 30 man neerschiet (let op de mensen die bellen, die eerst 'weg werken') zit je in no time aan lvl5 zonder dat er politie is. Als je dan zorgt dat er politie gebeld word en snel een boot in springt zou je vrij snel weg moeten kunnen komen.
In mijn geval werd het onbedoeld een lvl5 chase escape ipv een lvl5 scan omdat ik te lang tegen iemand aanliep die in de weg stondSnel met de boot naar de vuurtoren, even uitstappen, helikopter hacken, en snel de boot weer in en wegwezen.
[ Voor 5% gewijzigd door DarkElement op 17-06-2014 12:15 ]
Anoniem: 487878
Als je slechte reputatie heb dan bellen ze inderdaad heel erg snel. Als je burgers helpt bij bijvoorbeeld een "misdaad" dan gaat je reputatie omhoog. Je moet dan zorgen dat de burger niet gedood / gewond raakt. En de misdadiger niet doodschieten maar neer knuppelt. Dan krijg je de meeste reputatiepunten erbij.DarkElement schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 12:14:
[...]
Ja even over dat reputatie stukje, ik word na het uitspelen constant lastig gevallen. Burgers bellen echt om niks de politie, zit ik rustig in mijn scheurijzertje te knappen: "911, what is your emergency: Yes i heard guns shooting" en dat soort onzin terwijl ik helemaal niks doe
Ligt dit aan een 'slechte' reputatie, en zo ja hoe krijg ik die weer normaal? Ik zit in zij-missies constant met politie op m'n dak.
Ik ben altijd geneigd de misdadigers te doorzevenAnoniem: 487878 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 12:26:
[...]
Als je slechte reputatie heb dan bellen ze inderdaad heel erg snel. Als je burgers helpt bij bijvoorbeeld een "misdaad" dan gaat je reputatie omhoog. Je moet dan zorgen dat de burger niet gedood / gewond raakt. En de misdadiger niet doodschieten maar neer knuppelt. Dan krijg je de meeste reputatiepunten erbij.
Om nog maar te zwijgen over die random nieuwsberichten waarin je dan herkend wordt en ze ook de politie bellenDarkElement schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 12:14:
[...]
Ja even over dat reputatie stukje, ik word na het uitspelen constant lastig gevallen. Burgers bellen echt om niks de politie, zit ik rustig in mijn scheurijzertje te knappen: "911, what is your emergency: Yes i heard guns shooting" en dat soort onzin terwijl ik helemaal niks doe
Ligt dit aan een 'slechte' reputatie, en zo ja hoe krijg ik die weer normaal? Ik zit in zij-missies constant met politie op m'n dak.
Altijd zonde... Wat ook zo irritant is, is als je door de politie achtervolgd wordt en vervolgens iemand jou begint met hacken.DarkElement schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 14:51:
Net door de politie gekillt tijdens een invasie die ik aan het winnen was
Dat is super irritant he, had ik gister ook.TRK schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 15:22:
[...]
Altijd zonde... Wat ook zo irritant is, is als je door de politie achtervolgd wordt en vervolgens iemand jou begint met hacken.
Vluchten door de politie word makkelijker met verduistering en een bootjeDonstil schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 15:35:
[...]
Dat is super irritant he, had ik gister ook.
4 "sterren" politie. Kon ik niet vluchten en doden mag natuurlijk ook al niet.
[ Voor 17% gewijzigd door DarkElement op 17-06-2014 17:32 ]
Ja dat werkt top idd, kan helaas niet als je gehacked wordt.DarkElement schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 16:25:
[...]
Vluchten door de politie word makkelijker met verduistering en een bootjeof gewoon verduisteren en dan snel een afslag pakken, ergens in de middle of nowhere parkeren en stilstaan met je lichten uit, wil ook helpen
Haha idd, die is even uitvogelen en puzzelen hoe je daar komt, ik ben er ook wel een stuk of 5 keer omheen gelopen voor ik het snapte weet ik nogDarkElement schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 16:25:
[...]
Vluchten door de politie word makkelijker met verduistering en een bootjeof gewoon verduisteren en dan snel een afslag pakken, ergens in de middle of nowhere parkeren en stilstaan met je lichten uit, wil ook helpen
Tjeuzes christusdie ctos-tower missie met die container lift was best pittig, bleek achteraf gewoon dat je
spoiler:de auto erin moest parkeren en er dan uit moest scheuren
[ Voor 4% gewijzigd door dutchgio op 17-06-2014 23:22 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ja, dat water is euh erg jammer. Vandaag ook al een paar keer gebruikt daarvoor lolBM schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 15:22:
Water lijkt een beetje een 'gemist' gebied te zijn in de game. Ik vermoed dat we in deel 2 politieboten gaan zien
wel vrij episch:pdutchgio schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 15:31:
Lijkt er inderdaad op alsof ze politie te boot zijn vergeten.
Zie mijn reactie hierDonstil schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 17:30:
Ontwijken van level 5 politie werkt idd prima via jet water. Maar deze truuk werkt dus ook met een level 5 scan?
Hoe krijg je die level 5 scan dan?
Xbox
Had het hele tekstje niet gelezen. Nu wel, ik ga het onthouden.BM schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 19:58:
[...]
Zie mijn reactie hier![]()
BM in "[Console] Watch Dogs"
Was eigenlijk van plan die lvl5 scan achievements te halen, maar het werd per ongeluk de lvl5 escape
Owja dat was ik volledig vergeten dat ze daar ook nog mee bezig zijn. Nou ja dan wacht ik daar wel even op.dutchgio schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 13:24:
Als Sony nou die update uitrolt waarin je de game van je vrienden kan overnemen
I Don't want to sound like a badass but I eject my USB without removing it safely...
Dj.Restyle schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 15:37:
ik zag laast in mijn car on demand app een paarse klassieke roadster staan? (naam even kwijt) helemaal mafia-stijl/tijd.. wanneer speel je die vrij? is die onderdeel van de DLC met die tommy-gun en mafia-outfit of?
[ Voor 5% gewijzigd door ShiftHappenz op 19-06-2014 16:08 ]
I Don't want to sound like a badass but I eject my USB without removing it safely...
Als je verwachtingen niet al te hoog zijn heb je er een prima spel aan. Nee, absoluut geen GOTY materiaal, maar ik heb me er prima mee vermaaktbram1984 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:09:
Morgenochtend de PS4 versie voor € 35,- ophalen hier in de buurt bij iemand. Eens even kijken wat all de fuzz is about. Als het niks is pleur ik 'm er gewoon voor hetzelfde bedrag weer op.
Xbox
Zijn ze zeker niet, anders had ik 'm wel op release gehaald.BM schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 07:48:
[...]
Als je verwachtingen niet al te hoog zijn heb je er een prima spel aan. Nee, absoluut geen GOTY materiaal, maar ik heb me er prima mee vermaakt
En op het einde?m4yall schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 09:32:
Gisteren uitgespeeld. Story line is prima bevallen, nu nog even aanklooien met de side missies.
Ik was blij dat Engeland - Uruguay op tv was zodat ik niet alle credits hoefde te kijken. De filmpjes heb ik nog wel gezien, maar op een gegeven moment komt er een lijst....
Heb je het dan over de keuze tussen de twee credits in of echt over iets na de laatste credit?
Nee inderdaad die keuze Ja.Donstil schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 12:04:
[...]
Heb je het dan over de keuze tussen de twee credits in of echt over iets na de laatste credit?
Want ik kon me namelijk niet door die tweede credits slaan. Duurde zolang, heb de tv uitgezet en ben naar bed gegaan.
Dat is ook echt mijn probleem momenteel. Ik fail als een gek met die drinking gamesAtlAntA schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 13:19:
Kan ik niet iemand inhuren die de drinking game trophy even voor me doet?![]()
Ik zit zo dicht tegen platinum aan maar het lukt me gewoon niet!
Alles voor de platinium
Ik heb nog 2 van die geospots staan. Verder alleen de drinking games nog maar die zijn zwaar irritant.dutchgio schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:17:
[...]
Alles voor de platinium![]()
Al wordt dat wel een lastige begrijp ik, met name die drinking games?
Shit was dat een trophy? Dat heb ik even gemistdutchgio schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:17:
[...]
Alles voor de platinium![]()
Al wordt dat wel een lastige begrijp ik, met name die drinking games?
[ Voor 9% gewijzigd door dutchgio op 20-06-2014 14:55 ]
Dan maar weer even wat mensen redden straks, haha.dutchgio schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:49:
Daar kom je snel genoeg achter
Er zijn dan veel meer (negatieve) nieuwsberichten, en dan wordt je herkend en bellen ze de politie.
Nog tips voor Songsneak?!
Als je alle toekomstige DLC verder gratis wilt ontvangen dan moet je die pass kopen ofzo.schumi2004 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 15:04:
Zo, vandaag eindelijk kennis mogen maken met Watch Dogs (Vigilante Edition) en wat me direct opviel is dat ik na het spel te hebben (nieuw) alsnog een Season Pass moet aanschaffen. Dacht dat zoiets alleen bij tweedehands spellen was maar blijkbaar tegenwoordig ook bij nieuwe of heb ik het mis?
Je verwart volgens mij season pass met online pass?schumi2004 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 15:04:
Zo, vandaag eindelijk kennis mogen maken met Watch Dogs (Vigilante Edition) en wat me direct opviel is dat ik na het spel te hebben (nieuw) alsnog een Season Pass moet aanschaffen. Dacht dat zoiets alleen bij tweedehands spellen was maar blijkbaar tegenwoordig ook bij nieuwe of heb ik het mis?
Bij tweedehands spellen moest je soms een toegangspasje kopen om alle functies van het spel (bijv. multiplayer) te ontgrendelen.schumi2004 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 15:04:
[ Voor 3% gewijzigd door Aegir81 op 20-06-2014 15:07 ]
Stond duidelijk op die flyer die erbij zit. zolang ik hem nog niet nodig heb mogen ze hem van mij houden, 20 euro durven ze er ook nog voor te vragen.AtlAntA schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 15:05:
[...]
Je verwart volgens mij season pass met online pass?
[ Voor 8% gewijzigd door schumi2004 op 20-06-2014 15:07 ]
Zonde zeg.Rowwan schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 20:04:
nee, super veel lag bij het racen
[ Voor 41% gewijzigd door Donstil op 20-06-2014 23:21 ]
Anoniem: 513032
Tuurlijk wel, maar je moet eerst een halfuur wachten.Anoniem: 467839 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 10:17:
is de game niet meer te spelen na het uitspelen van het hoofdverhaal? Ik zie alleen maar aftitelingen die blijven duren, en als ik de console uit en aan zet begint het weer opnieuw.
Ik moet nog een paar trophys!
oke gelukkig;) eitje bakken dan maar!Anoniem: 513032 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 10:20:
[...]
Tuurlijk wel, maar je moet eerst een halfuur wachten.
[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 467839 op 21-06-2014 11:22 ]
Die tracks zijn vanzelf al unlocked. Je moet juist de liedjes scannen die je nog niet hebt en dus niet kan luisteren op de 'radio' in de auto.Anoniem: 467839 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 10:34:
Die songsneak uitdaging is toch gewoon in een auto zitten, liedjes opzetten en dan met de sonsneak app scannen right? ik heb nu minimaal 15 verschillende liedjes gescand, maar er staat gweoon vrolijk 9/23
Shikata ga nai.
[ Voor 4% gewijzigd door dutchgio op 21-06-2014 13:27 ]
Ik heb die gekregen gister toevallig. Heb ook de 10x "tracen" trophy. Als je dat veel doet wordt je vanzelf een paar x terug gevolgd. Dan heb je hem zo binnen.Shinobi-vs-Gast schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 13:20:
[...]
Iemand overigens al de 'Traced' trophy/achievement gekregen? Beetje jammer dat je daarvoor afhankelijk bent van andere spelers die jou invaden en je moet maar net het geluk hebben dat ze je niet gaan hacken.
[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 21-06-2014 15:24 ]
dommme vraag maar hoe kom je aan liedje, buiten de auto?Donstil schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 15:12:
Edit: ik heb 20 nummers trouwens. Zonder maar 1x de song app gebruikt te hebben. Gewoon mensen op straat hacken gedurende het spel en de verhaallijn.
[...]
Ik heb die gekregen gister toevallig. Heb ook de 10x "tracen" trophy. Als je dat veel doet wordt je vanzelf een paar x terug gevolgd. Dan heb je hem zo binnen.
Gewoon doen alsof je niets door had en dat 5x.
Ik ben vandaag ook aan het trophy Hunten.
Ben nu met de laatste van QR bezig en heb net de onderzoeks trophy gehaald. Hierna mezelf inchecken op alles.
Jammer dat de online hacking trophy nu zo lastig is. Iedereen knalt zijn game uit bij 99%
Op je D-pad pijltje naar rechts.Anoniem: 467839 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 17:54:
[...]
dommme vraag maar hoe kom je aan liedje, buiten de auto?
Ja ik vond de open wereld van Wd ook beter dan van infamous.Donstil schreef op zondag 22 juni 2014 @ 16:02:
Er is idd een behoorlijke pop-up aanwezig in de game. Mij stoort dat niet in een goeie open world game verder maar als dat een dingetje is voor je ja dan kan ik er wel inkomen dat dit stoort.
Neemt niet weg dat de wereld van WatchDogs met pop-up een factor 50 levendiger aan voelt als de wereld van Infamous zonder.
In WatchDogs is gewoon een hele berg meer te doen en dat moet natuurlijk allemaal ook geladen worden.
Ja precies, dat stoort me idd nietbram1984 schreef op zondag 22 juni 2014 @ 17:10:
WD voelt inderdaad levendiger, maar pretendeert ook een stuk realistischer te zijn. Daarmee bedoel ik dat je je continue op de grond bevindt en dat dus een zeer belangrijk aspect is. In inFamous bevind je je 80% van de tijd op gebouwen en in de lucht, wat ook de reden zal zijn dat er minder aandacht aan de wereld op de grond is besteed. In die zin doet inFamous hetgeen wat het wilt doen, meer dan goed. WD doet dat helaas erg matig, in mijn optiek.
Neemt niet weg dat als je je aan bovenstaande niet stoort, een prima tijdsbesteding hebt.
[ Voor 10% gewijzigd door TRK op 23-06-2014 11:33 ]
Ook problemen mee inderdaad, met alle online activiteiten overigens, met racen ook, en heb ik een keer geen lag haakt de tegenstander met racen gewoon vrolijk af nadat die achter is geraakt, dankzij het beloningssysteem voor online van Ubisoft haken mensen liever af dan dat ze een keer verliezen, heel triest maar ontneemt voor mij wel een deel plezier van de game.TRK schreef op maandag 23 juni 2014 @ 09:39:
Gisteren met een vriend een aantal potjes online-decryption gespeeld, alleen heb ik in de meeste potjes best wat lag maar niet allemaal. Ik weet niet of dit aan de host ligt? Het zal iig niet aan mijn internet liggen aangezien in nooit problemen heb wat betreft lag bij andere gamemodes van WD en andere spellen. Ik heb een 120 Mbit abonnementtje bij UPC. Ondervindt iemand anders dit probleem ook?
PS. Als mensen zin hebben in een party om online-decryption te spelen, kan je me toevoegen.
Zou ook wel leuk zijn als je met een groepje vrienden kan racen of online decription doen, iets van party ondersteuning.AtlAntA schreef op maandag 23 juni 2014 @ 17:21:
Ik blijf het zo'n zonde vinden dat je niet je vrienden kan hacken/trailen.
Missies zijn niet te herspelen, dan moet je echt een nieuwe game beginnen.muhda schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:36:
Is er een manier om missies opnieuw te spelen? (naar keuze) Of moet je dan weer helemaal opnieuw beginnen?
Shikata ga nai.
Ik hoop dat ze dat met een update nog gaan fixen. Zou best leuk zijn om sommige missions opnieuw te spelen!Shinobi-vs-Gast schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 00:49:
[...]
Missies zijn niet te herspelen, dan moet je echt een nieuwe game beginnen.
GamiQ, de game notes app met game maps!
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik heb hem inmiddels binnen. (platina ook) Beetje vals gespeeld door met z'n tweeën beide een pookje te besturen. Fluitje van een cent is het dan eigenlijk. Die met die knoppen is kwestie van het juiste patroon vinden om alles langs te gaan voor de tijd om is, al was alleen lvl 5 in Pawnee echt een struikelblok.R-utger schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 16:16:
pff ik heb ook op een paar kleine trophies zoals de 40 fixers alles gehaald.
behalve het leuke drinkspel
zijn er mensen die dat al hebben gehaald? moet er maar keer voor gaan zitten denk ik.
[ Voor 30% gewijzigd door schumi2004 op 26-06-2014 10:20 ]
Wat voor melding krijg je dan als bij de overige content die je niet geinstalleerd krijgt?schumi2004 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 23:18:
Is het trouwens normaal dat bij Playstation store de gekochte items maar niet op Geinstalleerd willen komen?
De enige die ik installed krijg is Palace Pack en krijgt ook een mooit vinkje maar de PS extra content wil maar niet op installed komen.
Bij verkregen content staat het er wel tussen maar geen idee of het geactiveerd is.
/Edit:
Niet geactiveerd dus![]()
Kan nergens de bonus items vinde, special weapons en suits.
Ook lijken de extra missions niet beschikbaar te zijn.
Heb spel al verwijderd van PS3 en opnieuw installed, vervolgens de extra content opnieuw installed maar het helpt allemaal niet.
Helemaal geen behalve dan de standaard PS3 melding dat het installed is.TRK schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 12:25:
[...]
Wat voor melding krijg je dan als bij de overige content die je niet geinstalleerd krijgt?
Is/komt die er ook voor de PS4 ?justifire schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 18:36:
Acces Granted Pack add-on is beschikbaar (Xbox One)
Nieuwe missies, outfits, perks en wapens.
(onderdeel van season pass)
GamiQ, de game notes app met game maps!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq