En ik dacht dat ik af en toe een faalhaas was

Inmiddels werkt online ook, internet wat anders ingesteld en dan werkt het wel. Toch apart dat alleen Watch Dogs daar problemen mee heeft..
Moet wel na elke online-game zo snel mogelijk weer naar een match zoeken, anders ben ik degene die gehackt wordt
En soms kom je van die lui tegen die je gewoon op staan te wachten.... Al kan ik niet ontkennen dat ik dat zelf vanavond ook een keer heb gedaan

Ik spawnde na een race op het eiland dat je via een brug kunt bereiken(ook in missies...). Wilde eigenlijk net stoppen, maar kon niet naar het hoofdmenu, want ik werd direct daarna gehackt.
Dus ik die brug 'hacken' zodat ie niet direct op me af kon rijden. (De brug draait schuin en gaat niet omhoog zoals de andere bruggen doen, zodat je de overkant kunt zien.
In cover gaan zitten achter een muurtje en met de sniper inzoomen op de overkant. Een paar seconden later kwam er een auto aan gescheurd, en komt tot stilstand omdat ie de brug dus niet direct op kon om op mij af te rijden. En BOEM! sniped vanaf de overkant, terwijl hij nog in de auto zat.
Toen kon ik wel afsluiten, al had ik toen wel weer even door gewild
Missies zijn ook heerlijk, vooral dat sneaken in een gebied, dan schakel ik vaak de helft al uit via de camera's, en de rest met pistol silencer
Qua skills zet ik vooral in op de hacks, voorwerpen maken doe ik bijna nooit.
[
Voor 3% gewijzigd door
dutchgio op 08-06-2014 22:34
]