Wie goed doet, die goed ontmoet.
Toch jammer, want bij Fifa en Battlefield werkt dat als een speer, geen gedoe met UpNp of poorten etc.
In die verbindingstest krijg ik dan ook NAT1, terwijl ik op Wifi zit
Alleen mag dat van Watch Dogs dus niet, want die doet het niet
Klein detail wat ze over het hoofd hebben gezien: op een begeven moment zie je voor een missie het oogpunt vanuit een camera, en waar je een paar uur het beeld versneld ziet. De schaduw, een klok op een gebouw etc. Beweegt dan dus erg snel, maar de auto's op de brug rijden op normale snelheid door, dan dus 2km/h
Er zijn wel meer details die ze over het hoofd hebben gezien hoor. Zoals het ontbreken van reflecties van jezelf in ramen en plassen water. De reflecties in ramen zijn gewoon nep. Ik bedoel een andere locatie dan waar je bent weergeven is één ding, maar ramen die in een gebouw een reflectie geven van een willekeurige straat buiten, come on. En meer van dat soort dingen. Het spel schittert naar mijn mening in dit soort onvolkomenheden. Erg jammer.dutchgio schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 18:33:
Denk dat ik het al heb gevonden: je mag blijkbaar niet direct aangesloten zijn op je netwerk, zonder NAT.
Toch jammer, want bij Fifa en Battlefield werkt dat als een speer, geen gedoe met UpNp of poorten etc.
In die verbindingstest krijg ik dan ook NAT1, terwijl ik op Wifi zit
Alleen mag dat van Watch Dogs dus niet, want die doet het niet
Klein detail wat ze over het hoofd hebben gezien: op een begeven moment zie je voor een missie het oogpunt vanuit een camera, en waar je een paar uur het beeld versneld ziet. De schaduw, een klok op een gebouw etc. Beweegt dan dus erg snel, maar de auto's op de brug rijden op normale snelheid door, dan dus 2km/h
En ja, nog genoeg sidemissions ed te doen na de main storyline
[ Voor 9% gewijzigd door MrMistral op 07-06-2014 23:20 ]
PSN: MrMistral
Maar ik las dat ik ergens al het online moest uitzetten ivm een bug?
Wat kan ik hier mee?

Verwijderd
Als je geduld hebt zijn de politie en andere achtervolgers best makkelijk.mobygo76 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 14:41:
Even gespeeld, maar het wegkomen van de politie vind ik wel een drama. Kortom, staat alweer te koop
Als je dat hackt krijg je een crafting onderdeelMmarkM schreef op zondag 08 juni 2014 @ 12:09:
Ik kom het nou voor de zoveelste keer tegen zonder dat ik nou precies weet wat het is. Als je soms langs mensen op straat loopt komt het ook tevoorschijn.
Wat kan ik hier mee?
[afbeelding]
PSN: MrMistral
Dat snap ik, maar hoe dan? Er gebeurt namelijk niks als ik er naar kijkMrMistral schreef op zondag 08 juni 2014 @ 14:47:
[...]
Als je dat hackt krijg je een crafting onderdeel
Je inventory zit al vol daarmee, vandaar ook de term "VOL" erbovenMmarkM schreef op zondag 08 juni 2014 @ 18:40:
[...]
Dat snap ik, maar hoe dan? Er gebeurt namelijk niks als ik er naar kijk
Hoe kom je aan de mission subjects net als mafia 2 waar dudielijk was waar je heen moest.
En hoe kan je een missie beeindigen? Want ik zit nu in een missie dat je met een auto een rally moet rijden en dat vind ik niet echt leuk om te doen.
Waar is de story line? welke knop moet je indrukken om te zien waar je heen moet?
[ Voor 46% gewijzigd door A87 op 08-06-2014 19:31 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Haha je verkoopt hem dus eigenlijk omdat er een uitdaging in zit?mobygo76 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 14:41:
Even gespeeld, maar het wegkomen van de politie vind ik wel een drama. Kortom, staat alweer te koop
Wat speel je dan liever als dit je al te lastig is?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Alsik eerlijk moet zijn snap ik helemaal geen moer van deze game, politie ontkom ik ook al niet aan.Donstil schreef op zondag 08 juni 2014 @ 19:47:
[...]
Haha je verkoopt hem dus eigenlijk omdat er een uitdaging in zit?
Wat speel je dan liever als dit je al te lastig is?
Komt mede door de vreselijke besturing. Snap ook geen moer van de game verder en waar de story line is? Want echt duidelijk is het allemaal niet.
Ook te veel chaos in de game
[ Voor 31% gewijzigd door A87 op 08-06-2014 21:22 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Zou dan eens beginnen met de trailer van de E3 van vorig jaar, Ubisoft heeft imo genoeg laten zien om al heel veel te snappen zonder het spel ook maar aangeraakt te hebben.A87 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 21:20:
[...]
Alsik eerlijk moet zijn snap ik helemaal geen moer van deze game, politie ontkom ik ook al niet aan.
Komt mede door de vreselijke besturing. Snap ook geen moer van de game verder en waar de story line is? Want echt duidelijk is het allemaal niet.
De besturing valt echt ero mee. Ontkomen aan de politie is een eitje. Gewoon hard rijdenA87 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 21:20:
[...]
Alsik eerlijk moet zijn snap ik helemaal geen moer van deze game, politie ontkom ik ook al niet aan.
Zal wel weer een gevalletje wennen zijn, in GTA knalde ik eerst ook overal tegenaan
Ik ben begonnen om eerst die perks te unlocken, de enige die ik nog moet is de stoomleidingen perk. Soms rij je langs stoplichten/paaltjes, dan hoef je ze nog niet perse te activeren. Soms als ze enige achterstand hebben en jij bent al voorbij de stoplichten/paaltjes of wat dan ook, verschijnt er een blauw vierkantje die je alleen hoeft in te drukken, daarmee elimineer (er staat wellicht ook 'eliminatie' ofzoiets) je vijanden.Pandorian schreef op zondag 08 juni 2014 @ 22:24:
Ben net begonnen, heb nog niet zoveel perks....
Inmiddels werkt online ook, internet wat anders ingesteld en dan werkt het wel. Toch apart dat alleen Watch Dogs daar problemen mee heeft..
Moet wel na elke online-game zo snel mogelijk weer naar een match zoeken, anders ben ik degene die gehackt wordt
En soms kom je van die lui tegen die je gewoon op staan te wachten.... Al kan ik niet ontkennen dat ik dat zelf vanavond ook een keer heb gedaan
Ik spawnde na een race op het eiland dat je via een brug kunt bereiken(ook in missies...). Wilde eigenlijk net stoppen, maar kon niet naar het hoofdmenu, want ik werd direct daarna gehackt.
Dus ik die brug 'hacken' zodat ie niet direct op me af kon rijden. (De brug draait schuin en gaat niet omhoog zoals de andere bruggen doen, zodat je de overkant kunt zien.
In cover gaan zitten achter een muurtje en met de sniper inzoomen op de overkant. Een paar seconden later kwam er een auto aan gescheurd, en komt tot stilstand omdat ie de brug dus niet direct op kon om op mij af te rijden. En BOEM! sniped vanaf de overkant, terwijl hij nog in de auto zat.
Toen kon ik wel afsluiten, al had ik toen wel weer even door gewild
Missies zijn ook heerlijk, vooral dat sneaken in een gebied, dan schakel ik vaak de helft al uit via de camera's, en de rest met pistol silencer
Qua skills zet ik vooral in op de hacks, voorwerpen maken doe ik bijna nooit.
[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 08-06-2014 22:34 ]
Nice One! Dat hacken is super tof maar ze moeten wel snel wat gaan doen aan al die gsmers die hun game uitzetten met 99%.
Vandaag weer een aantal x gehad, bij 98/99% die vervelende foutmelding.
The bunkerdutchgio schreef op zondag 08 juni 2014 @ 22:34:
En ik dacht dat ik af en toe een faalhaas was
Inmiddels werkt online ook, internet wat anders ingesteld en dan werkt het wel. Toch apart dat alleen Watch Dogs daar problemen mee heeft..
Moet wel na elke online-game zo snel mogelijk weer naar een match zoeken, anders ben ik degene die gehackt wordt
En soms kom je van die lui tegen die je gewoon op staan te wachten.... Al kan ik niet ontkennen dat ik dat zelf vanavond ook een keer heb gedaan
Ik spawnde na een race op het eiland dat je via een brug kunt bereiken(ook in missies...). Wilde eigenlijk net stoppen, maar kon niet naar het hoofdmenu, want ik werd direct daarna gehackt.
Dus ik die brug 'hacken' zodat ie niet direct op me af kon rijden. (De brug draait schuin en gaat niet omhoog zoals de andere bruggen doen, zodat je de overkant kunt zien.
In cover gaan zitten achter een muurtje en met de sniper inzoomen op de overkant. Een paar seconden later kwam er een auto aan gescheurd, en komt tot stilstand omdat ie de brug dus niet direct op kon om op mij af te rijden. En BOEM! sniped vanaf de overkant, terwijl hij nog in de auto zat.
Toen kon ik wel afsluiten, al had ik toen wel weer even door gewild
Missies zijn ook heerlijk, vooral dat sneaken in een gebied, dan schakel ik vaak de helft al uit via de camera's, en de rest met pistol silencer
Qua skills zet ik vooral in op de hacks, voorwerpen maken doe ik bijna nooit.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Ook al paar keer gehad met die Mobile Challenges dat ik bij checkpoint 11 van 12 ben bijvoorbeeld en "ineens" is de verbinding verbroken, zou flinke dip moeten zijn voor degene die disconnect in zijn notoriety points en ook een percentage van de te halen punten toewijzen aan degene die de challenge aan het doen was.Donstil schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 11:10:
God wat is het irritant Als mensen tijdens de hack gewoon hun PlayStation uit zetten.
Gister 10x gehacked, 5x was de speel sessie bij 85~99% ineens verbroken.
hacken is sowieso erg lastig en erg afhankelijk van waar degene zich bevindt.
Spoiler over het einde:
Nu nog alle openstaande zaken, heb tot nu toe eigenlijk niet al te veel aan de sidemissies gedaan. Nog een berg gang hide-outs te doen en nog een heleboel street games. Van de QR missies heb ik nog niks gehaald. Heb er een paar geprobeerd, maar meestal had ik geen ideeeeee waar te beginnen.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Die QR vind ik slecht uitgewerkt of verkeerde uitleg!! Volgens mij moet je een camera er op richten en op X drukken. Pas als je 4 delen heb gescand krijg jee een trhophie??BM schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 15:43:
Gisteravond het hoofdverhaal uitgespeeld. Al met al is het spel me niks tegen gevallen. Prima mee vermaakt. Zijn genoeg verbeterpunten voor Ubisoft voor een deel 2, maar dat bederft het spelplezier verder niet.
Spoiler over het einde:
spoiler:Mooi moreel dillema op het einde nog over wat je met Maurice doetVond 't al een open eindje in de game, maar dat werd zo mooi opgelost
Nu nog alle openstaande zaken, heb tot nu toe eigenlijk niet al te veel aan de sidemissies gedaan. Nog een berg gang hide-outs te doen en nog een heleboel street games. Van de QR missies heb ik nog niks gehaald. Heb er een paar geprobeerd, maar meestal had ik geen ideeeeee waar te beginnen.
Ik zit net in Act IV hoeveel acts zijn er?
Daarnaast ik heb geen season pass ik zie het nut voor deze game daar niet echt in.. tenzij er een nieuwe lijn in de game wordt aangebracht.
A Soldiers manual and a pair of boots.
*\0/* U found one! *\0/*
op je telefoon te zien.
Verder ben ik met het verhaal verder gegaan. In een of andere missie zit je in een gebouw van een neger gang. Moet je via camera's naar binnen hacken. Hoor je op eens gekreun....Ik draai de camera....staat daar een vent met een vrouw voor zich die op de knieën zit een blowjob te geven. Nadat die vent klaar is, veegt zij nog even dr gezicht schoon.
In een andere kamer weer gekreun....wordt een of andere chick hard gedoggy styled.....
Best grappig dat Watch_Dogs
XBL: MRE Inc
Was dat gebouw in Act2/3 met die koffer? Want dan heb ik dat stuk gemist?!
Al kom je nog wel meer van dat soort situaties tegen...
Van een loodgieter die nog even op een andere manier bij wil klussen tot Chat roulette..
[ Voor 8% gewijzigd door dutchgio op 10-06-2014 21:17 ]
Nee, de QR code fragmenten vormen als je ze onder precies de juiste hoek bekijkt één geheel. Kwestie van de juiste camera vinden om ze te bekijken en dan kan je ze scannen. De trophie krijg je als je ze allemaal hebt. Ik heb op de Fixer missies na nu alles gedaan en verzameld wat er te verzamelen valt in single player en heb het ook wel een beetje gezien. Leuk spel wel.To_Tall schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 16:13:
[...]
Die QR vind ik slecht uitgewerkt of verkeerde uitleg!! Volgens mij moet je een camera er op richten en op X drukken. Pas als je 4 delen heb gescand krijg jee een trhophie??
Ik zit net in Act IV hoeveel acts zijn er?
mmmm... iemand was me net voor
[ Voor 9% gewijzigd door Rowwan op 10-06-2014 22:53 ]
Er werd idd iemand met een koffer doodgeslagen. Een of andere rapneger die een andere rapneger afmaakt in zo'n vervallen ghetto flat.....dutchgio schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 21:16:
Qr-codes ben ik nog niet tegengekomen.
Was dat gebouw in Act2/3 met die koffer? Want dan heb ik dat stuk gemist?!
Al kom je nog wel meer van dat soort situaties tegen...
Van een loodgieter die nog even op een andere manier bij wil klussen tot Chat roulette..
Dat stuk bedoelde ik dus, maar die doggy style heb ik dan gemistMRELynx schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 23:02:
[...]
Er werd idd iemand met een koffer doodgeslagen. Een of andere rapneger die een andere rapneger afmaakt in zo'n vervallen ghetto flat.....
Ik ging vrij snel van camera naar camera.
Overigens was ik begonnen met een non-leathal playthrough, in de veronderstelling dat dat mogelijk was. Tot ze m'n hotelkamer aanvielen en ik Clara moest beschermen.
[ Voor 3% gewijzigd door Kwistnix op 10-06-2014 23:15 ]
Ik ging op het gekreun afdutchgio schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 23:05:
[...]
Dat stuk bedoelde ik dus, maar die doggy style heb ik dan gemist
Ik ging vrij snel van camera naar camera.
Iedereen denkt het. Jij zegt het.MRELynx schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 23:18:
[...]
Ik ging op het gekreun afWas duidelijk te horen boven alle andere geluiden. Tja voor een stukje pr0n ben ik altijd wel in
Verwijderd
Op de map is geen enkel blauw logotje meer te zien van die missies, en ik heb alle CTOS torens vrijgespeeld etc.
Doe ik iets fout?
Ben je in de story line al voorbij act 3 mission 1 gekomen?Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 18:12:
Ik heb alle bendeschuilplaatsen, criminele konvooien etc voltooid, maar ik krijg de trophy's niet.
Op de map is geen denkel blauw logotje meer te zien van die missies, en ik heb alle CTOS torens vrijgespeeld etc.
Doe ik iets fout?
In het verloop van het verhaal worden er ook nog icoontjes vrij gespeeld ook al heb je alle torens al vrij gespeeld.
Haha grappig ja, is dat officieel Rockstar (zo oogt het niet namelijk)?
Te veel in de hype getrapt.
de missies zijn allemaal het zelfde.
je moet perse hacken, want als je wilt schieten ben je zo dood. (lijkt wel erg gescript dat je maar 1 bepaalde kant op kan enzo)
De besturing is echt niet fijn op de console, als ik het vergelijk met andere games.
Daarnaast is het de zoveelste Ubisoft game dat mij niet aanstaat en vanaf nu vertik ik het nog om een game van ubisoft aan te schaffen.
AC:Black flag viel tegen doordat het verhaal niet goed was, besturing mbt tot rennen slecht was, camara niet altijd lekker meewerkt.
Watch_Dogs: Eenzijdig en je wordt gedwongen tot stealth gameplay, ik had hier liever een keuze in gehad.
FarCry 3: Diertjes neerschieten voor items, WTF en tijgers hadden 5 hits nodig met een shotgun. Grafische stijl zag er niet uit (PC Versie)
Ghost recon: gelijk problemen met aim instellingen en FPS problemen (PC versie)
Angelo NL / Global Cargo VTC
Verwijderd

Verwijderd
Ik heb soms hetzelfde probleem , ik denk dat er dan meer mensen bezig zijn met het downloaden van hetzelfde spel.henkyyyyyyy schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:11:
Ik download hem nu voor de xbox one, maar hij is na een uur pas op 11%.
Normaal zijn de spellen zo binnen.
Ene keer gaat het als een trein en andere keer helemaal niet.
Ik ben het er mee eens dat de gameplay wel iets afwisselender had mogen zijn, maar het is absoluut geen game die je in stealth-mode dwingt. Je legt vrij snel het loodje, zelfs met skill-tree upgrade tegen wapen en explosieven schade, maar dat vind ik juist wel fijn. Het houd je scherp. Ik heb echt mega shootouts gehad in veel missies en bij ongeveer ieder konvooi (en ik heb ze allemaal gedaan). Cover is essentieel en ook het snel uitschakelen van baddies die versterking kunnen oproepen (later erg makkelijk met skill upgrade). Of in ieder geval een jam-comms hack onder de knop hebben zitten.Pykow schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 22:08:
de missies zijn allemaal het zelfde.
je moet perse hacken, want als je wilt schieten ben je zo dood. (lijkt wel erg gescript dat je maar 1 bepaalde kant op kan enzo)
Watch_Dogs: Eenzijdig en je wordt gedwongen tot stealth gameplay, ik had hier liever een keuze in gehad.
Oh en inversteer in een granaatwerper
Het verhaal boeit me op de één of ander ook totaal niet en ik zie gewoon teveel van AC in dit spel terug. Dat onderling lenen van Ubisoft zie ik echt nog een probleem worden (wat het nu blijkbaar al voor me is)
Vaak moet je even wachten en hem in de gaten houden totdat ie ook echt iets doet. Je krijgt dan de melding: Intervene, of Stop the criminal. En dan mag je hem stoppen.. Whatever means necessary...DarkElement schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:25:
Iemand enig idee wat ik precies moet doen als ik een crimineel heb opgemerkt? Ik kan op afstand niks en als ik te dichtbij kom staat er dat ik 'm heb weggejaagd, heel irritant dit.
Als je in de buurt komt, rustig aan doen, niet rennen enzo. Kijk om je heen of je camera's ziet, vaak zijn die er bij deze missies wel.DarkElement schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:25:
Iemand enig idee wat ik precies moet doen als ik een crimineel heb opgemerkt? Ik kan op afstand niks en als ik te dichtbij kom staat er dat ik 'm heb weggejaagd, heel irritant dit.
Via de camera kun je het slachtoffer of crimineel opsporen, blijf even kijken totdat er staat dat je actie moet ondernemen, dan ingrijpen
PSN: fonsmeister
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Iemand nog handige tips?
daar ben ik ook nog mee bezig ja, die online zijn het vervelendst inderdaad.AtlAntA schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:26:
Ik ga proberen om watchdogs op platinum (ps4) te halen. Ik ben begonnen bij de online trophies want die zijn het beroerdste imho. Nu zit ik een beetje vast met de decryption mode. Ik ben gewoon niet goed genoeg om ook maar een klein beetje te helpen waardoor mijn team bijna altijd verliest.
Iemand nog handige tips?
alle singleplayer trophies kosten soms wat tijd met wel makkelijk te halen
[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 13-06-2014 14:41 ]
De hack en trail trophy had ik zomaar maar ben nu al 6 uur bezig met de online decryption en heb er nog maar 3 van de 10.Ricmaniac schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 14:41:
[...]
daar ben ik ook nog mee bezig ja, die online zijn het vervelendst inderdaad.
alle singleplayer trophies kosten soms wat tijd met wel makkelijk te halen
Ik zag al een opening voor Watch Dogs 2 aankomen, maar dat krijgt uiteindeljk toch een iets andere wending dan ik had gedacht. Toch komt er natuurlijk wel een vervolg
Nu maar proberen de platinium te halen
Begin maar met online decryption. Heb je de beroerdste vast gehad.dutchgio schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:49:
En daar was de aftiteling
Ik zag al een opening voor Watch Dogs 2 aankomen, maar dat krijgt uiteindeljk toch een iets andere wending dan ik had gedacht. Toch komt er natuurlijk wel een vervolg
Ik heb nu 5/10.
heb je wel de laatste aftiteling gezien?dutchgio schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:49:
En daar was de aftiteling
een vriend van mij zag dus die aftiteling en sloot toen de game af en had het over het aller laatste (Ik had hem ook al uitgespeeld en toen vroeg ik dus welke keuze die gemaakt had)
en hij snapte me maar niet XD bleek dat die dus niet het laatste gedeelte had gedaan na de eerste aftiteling haha
Ook leuk dat je die laatste niet kan overslaan
@atlanta
Maar er is toch helemaal geen trophy van online decryptie?!
[ Voor 21% gewijzigd door dutchgio op 13-06-2014 16:56 ]
Holy crap je hebt gelijk! Damn ik ga even naar buiten en mijn kopje 10x tegen een boom aan tikken.dutchgio schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 16:43:
Ja die ook ja, was wel een verassing, ook met dat stuk film ertussenin *insert spoiler*
Ook leuk dat je die laatste niet kan overslaan
@atlanta
Maar er is toch helemaal geen trophy van online decryptie?!
Nu heb ik wel wat tips voor online hacking verdiend, die moet ik nog
Ja natuurlijk. Ten eerste moet je hopen dat je iemand vindt / hackt die de exploits niet gebruikt. Ten tweede moet je proberen om bij een smal/rond gebouw te blijven. Dan kan je tijdens de hack gewoon rondjes om het gebouw gaan lopen. Dit werkt ook prima met grote bloembakken etcetera.dutchgio schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 17:07:
Hahaha had eigenlijk niks moeten zeggen, dan was je mooi een tijdje zoet met het zwoegen om die 10 te krijgen
Nu heb ik wel wat tips voor online hacking verdiend, die moet ik nog
Ik moet wel toegeven dat de meeste mensen sinds release er wel veel beter in zijn geworden. Dus het is een beetje een hit and miss ding geworden.
Verwijderd
Tip voor als politie of fixers je achtervolgen : Zoek water op , hack de helicopter en vlucht per boot.
Ik knal altijd die criminele konvoois af met granaatwerpersVerwijderd schreef op zondag 15 juni 2014 @ 18:17:
Net WD uitgespeeld , heerlijk spel , niet te moeilijk als je het eenmaal door hebt.
Tip voor als politie of fixers je achtervolgen : Zoek water op , hack de helicopter en vlucht per boot.
Dan is het toch maar auto op het midden van de weg parkeren, erachter in cover gaan zitten en dan in slow-motion met grenade launcher de juiste auto's raken
Man man, die cutscene
[ Voor 30% gewijzigd door DarkElement op 15-06-2014 20:44 ]
De aftiteling kan je ook een zak chips voor pakken, zo lang duurt die... Ik ben onderhand ook bezig alle trophy's te halen. Voor de rest een goed spel, ben benieuwd wat voor vernieuwingen we in deel 2 kunnen verwachten. Toch heb ik het gevoel dat GTA V dit spel enorm gaat overtreffen op de next gen.
Kolere dat deed ik dus ook altijd, ik moest er echter nog 1 en juist die wat met alleen maar agenten.DarkElement schreef op zondag 15 juni 2014 @ 20:16:
[...]
Ik knal altijd die criminele konvoois af met granaatwerpers
Mijn hele reputatie naar de maan want je mag geen agenten afknallen helaas.
Maakt dat verder nog wat uit dan? Want ik dreig nu van het allerhoogst naar het slechtste te gaan
Volgens mij is het enige verschil dat de mensen op straat en in de winkel je sneller herkennen en de politie bellen.dutchgio schreef op zondag 15 juni 2014 @ 21:38:
Die is bij mij ook naar beneden gekelderd, met name door iets te hard rijden bij fixer contacten en het op de stoep belanden
Maakt dat verder nog wat uit dan? Want ik dreig nu van het allerhoogst naar het slechtste te gaan
Is we, grappig hoor, loop je langs en roepen ze "hey that's the Vigilante from TV" en beginner ze foto's te maken. Of ze maken een saluut ofz.dutchgio schreef op zondag 15 juni 2014 @ 21:38:
Die is bij mij ook naar beneden gekelderd, met name door iets te hard rijden bij fixer contacten en het op de stoep belanden
-edit-
Ben er al achter
Hahahaha:
[ Voor 73% gewijzigd door DarkElement op 15-06-2014 23:55 ]
Die is idd lastigDarkElement schreef op zondag 15 juni 2014 @ 17:27:
'A pit of paranoia' is flink pittig, net een rage quit gedaan en doe nu ff lekker Trials
Nu ook bezig om nog wat losse achievements op te pakken. Sommige Convoys zijn wel lastig trouwens, irritant dat je mensen moet neerslaan. Paar IEDs op de weg leggen en opblazen was juist zo effectief
Her en der ook nog een QR code waar ik niet uit kom, maar dat komt nog wel. Gaat wel een boel tijd in zitten op deze manier, en dan moet ik nog aan de online achievements beginnen....
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Kan niet, je kunt alleen @random joinen, niet bij vrienden of party....Nipje schreef op maandag 16 juni 2014 @ 12:17:
Is er hier een mede tweaker die zin heeft om de MP trophies van Watch Dogs te halen (op de PS4 dus). Als dit überhaupt wel mogelijk is =).
Die qr-codes zijn goed lastig inderdaad, je moet behoorlijk puzzelen met de camera's.
Die ct-os inbraken net zo; puzzels om binnen en bepaalde tijd met behulp van camera's en de omgeving 5 kastjes te hacken.
Ik vond ze allemaal wel goed te doen behalvedutchgio schreef op maandag 16 juni 2014 @ 12:43:
Die qr-codes zijn goed lastig inderdaad, je moet behoorlijk puzzelen met de camera's.
Die ct-os inbraken net zo; puzzels om binnen en bepaalde tijd met behulp van camera's en de omgeving 5 kastjes te hacken.

Daar heb ik echt wel even op zitten staren.
Ja, echt een take-down moeten uitvoeren maakt het wel een stuk lastiger. En een beetje bla, want je blaast alles en iedereen weg, behalve het doelwit (or meerdere) met als reden: hem voorschut zetten tegenover z'n crew. Juist ja. De crew die in stukjes het asfalt decoreert, die crew?BM schreef op maandag 16 juni 2014 @ 12:35:
Nu ook bezig om nog wat losse achievements op te pakken. Sommige Convoys zijn wel lastig trouwens, irritant dat je mensen moet neerslaan. Paar IEDs op de weg leggen en opblazen was juist zo effectief
Trouwens een stuk effectievere methode (maar minder leuk dan IEDs) is de granaatwerpen icm focus. Langs de route een goed zichtpunt vinden waar je ook naar iets van cover kan rennen (desnoods een strategisch geplaatste auto), focus aan en dan niet-essentiele delen van het konvooi verwijderen
Oh en zorgen dat ze je niet met een wapen zien voordat je focus aangooit natuurlijk...
[ Voor 4% gewijzigd door Kwistnix op 16-06-2014 13:27 . Reden: dingetjes wegens redenen ]
Inderdaad, in de verhaallijn heb je later ook wel wat pittige serverhacks er tussen zitten...DarkElement schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:18:
Ik vind het ook zo irritant, en dat zie ik naarmate ik verder in de game kom steeds meer, dat bij sommige puzzels je 1 stuk hebt met een timer dat wanneer je binnen 25 sec. ofzo de puzzel niet af hebt je weer lekker opnieuw kan beginnen
De tropy's voor WatchDogs vallen opzich wel mee, gaat vooral om dingen uitspelen zoals alle qr codes vinden etc.
[ Voor 209% gewijzigd door TRK op 16-06-2014 14:06 ]
Ik heb zelf het idee dat die multiplayer trophies ook best lastig kunnen zijn. Heeft iemand die al gedaan? Ik wordt altijd gepakt als ik iemand aan het hacken ben en wanneer ik zelf gehacked wordt dan kan ik de gene zelden vinden. Zitten ze weer in een trein verstopt of in een auto tussen 300 andere auto'sTRK schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:55:
[...]
Inderdaad, in de verhaallijn heb je later ook wel wat pittige serverhacks er tussen zitten...
De tropy's voor WatchDogs vallen opzich wel mee, gaat vooral om dingen uitspelen zoals alle qr codes vinden etc.
Ja je moet dat echt heel goed spelenNipje schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:42:
[...]
Ik heb zelf het idee dat die multiplayer trophies ook best lastig kunnen zijn. Heeft iemand die al gedaan? Ik wordt altijd gepakt als ik iemand aan het hacken ben en wanneer ik zelf gehacked wordt dan kan ik de gene zelden vinden. Zitten ze weer in een trein verstopt of in een auto tussen 300 andere auto's.
Maar dat zijn de moeilijkste trophies ja, die online trophies
Als iemand nog een tip daarvoor heeft dan hoor ik het graag!
De Online trophies vallen best mee. 10x succesvol hacken moet je even mazzel mee hebben en de rest komt eigenlijk vanzelf.
klopt je hebt gelijk. dat vind ik ook de moeilijkste, alleen heel vaag bij die extreme ben ik op level 7 en bij die andere kom ik niet voorbij 5AtlAntA schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:59:
De allermoeilijkste trophy vind ik toch echt de drinking game trophy. Je moet tegen alle 3 de tegenstanders level 10 halen. Ik heb zo goed als alle trophys al op deze na. Ik kom niet voorbij level 5 bij de 2 makkelijken en bij de extreme drinking game in Pawnee niet eens voorbij level 2.
De Online trophies vallen best mee. 10x succesvol hacken moet je even mazzel mee hebben en de rest komt eigenlijk vanzelf.
Die zijn eigenlijk heel makkelijk (moet er nog 1, daar niet van).Rowwan schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:10:
Die level 5 police trophies lukken me ook niet echt. Drinking trophies en online ben ik nog niet aan begonnen. Misschien iets voor deze week
In mijn geval werd het onbedoeld een lvl5 chase escape ipv een lvl5 scan omdat ik te lang tegen iemand aanliep die in de weg stond
Xbox
Verwijderd
Ik kreeg die trophy tijdens een missie waar ik 5 sterren politie achter me aan had.Rowwan schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:10:
Die level 5 police trophies lukken me ook niet echt. Drinking trophies en online ben ik nog niet aan begonnen. Misschien iets voor deze week
Naar het water , helicopter hacken en daarna met een boot ontsnappen.
Verwijderd
Ik had em binnen een half uur met gemak uitgespeeld.DarkElement schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:42:
Tering jantje, volgens mij ben ik nog wel even bezig met de laatste missie...
Toch 70 euro neergeteld voor een game die voor mij persoonlijk nogal tegen valt.
Farcry,Assassins creed en watch_dogs lijken qua game allemaal op elkaar.
Personage niet al te veel zeggend, gameplay eenzijdig, goed in het hypen van de games (ook door media)
ik kan niet begrijpen dat mensen hier zo lyrisch over kunnen zijn.
al met al een matige game, maar ik ga hem wel een keer uitspelen (denk ik)
Angelo NL / Global Cargo VTC
De tegenstander dat je L en R hebt is kinderlijk eenvoudig als je met een 2e persoon beide 1 pookje bestuurd. Gisteren in 15 min lvl 7-10 foutloos gedaan.AtlAntA schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:59:
De allermoeilijkste trophy vind ik toch echt de drinking game trophy. Je moet tegen alle 3 de tegenstanders level 10 halen. Ik heb zo goed als alle trophys al op deze na. Ik kom niet voorbij level 5 bij de 2 makkelijken en bij de extreme drinking game in Pawnee niet eens voorbij level 2.
Zit zelf momenteel vast op lvl 5 van die extreme. Ik fail steeds op de laatste opdracht waar je gewoon geen fout kan veroorloven. Paar keer per dag proberen anders vrees ik dat ik straks m'n controller door midden breek.
Je wilt niet weten hoeveel mensen de aftiteling niet afwachten en die scène dus niet mee maken.DarkElement schreef op maandag 16 juni 2014 @ 17:35:
Uitgespeeld spoiler:Maurice nog even door zijn donder geschoten op het eind
spoiler:Maurice nog even door zijn donder geschoten op het eind
@hierboven met de tip van de drinking games. Bedankt! Zal ik eens proberen.
edit: Nu bezig met de bonusmissie CTRL_
[ Voor 25% gewijzigd door DarkElement op 16-06-2014 21:18 ]
Voor discussie over de PC versie van Watch Dogs kun je hier terecht
- Geen PC vs console discussie wat betreft je persoonlijke voorkeur.
- Zet echte story line spoilers tussen [spoiler] tags.
- Geen discussie over de torrent versies
- Vragen/verhalen over aankoop zijn ook niet gewenst
- Géén slowchat!
Companion App:>
Android
iPhone/iPad
:fill(white):strip_exif()/i/1366271108.jpeg?f=thumbmini)
:fill(white):strip_exif()/i/1385126641.jpeg?f=thumbmini)
:strip_icc():strip_exif()/u/399334/crop5a6e1999e99b3_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/453808/image.jpg?f=community) 
            /u/307103/crop5f63d8f1d48a2_cropped.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/192015/crop609667eb665d7_cropped.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/172393/crop575c1e0ea6322.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/387936/crop678dc91459451_cropped.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/206770/crop58d7bc261ea34.jpeg?f=community) 
            :strip_exif()/u/174719/Sparkler.gif?f=community) 
            :strip_exif()/u/34748/ferrari_avatar.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/122857/Ed.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/269321/crop60dec0d47c918_cropped.jpg?f=community) 
            /u/26735/crop5b6e03049ac12.png?f=community) 

:strip_icc():strip_exif()/u/491409/Afro%2520Samurai%2520avatar.jpg?f=community) 
            /u/231654/crop649be83ed19f0_cropped.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/75087/fallout3avatar.jpg?f=community) 

:strip_icc():strip_exif()/u/76569/garfield14.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/265780/beaker.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/166825/ava.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/437591/fonsmeister_bg_60x60.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/361253/8c7870cbb9ccfe37b1f0b796a7a93c23.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/268821/crop618cd8edc3ffb_cropped.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/423299/index.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/190571/ck-goodbye-2.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/474038/crop653b6f5b293fd_cropped.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/180824/magic.gif?f=community)