Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-06 09:54
dutchgio schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 15:31:
Werkt dat bij jullie wel?
Ik krijg elke keer dat ik zoek een foutmelding, alleen die challange tegen iemand die op z'n tablet of mobiel je moet proberen te hinderen werkt, de rest niet..
Werkt zelfs als de spreekwoordelijke trein. Zonet 2 uur niks anders dan tailen en hacken gedaan en zo goed als elke keer binnen luttele seconden een slachtoffer gevonden.

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:50
Denk dat ik het al heb gevonden: je mag blijkbaar niet direct aangesloten zijn op je netwerk, zonder NAT.
Toch jammer, want bij Fifa en Battlefield werkt dat als een speer, geen gedoe met UpNp of poorten etc.
In die verbindingstest krijg ik dan ook NAT1, terwijl ik op Wifi zit ;)
Alleen mag dat van Watch Dogs dus niet, want die doet het niet :(

Klein detail wat ze over het hoofd hebben gezien: op een begeven moment zie je voor een missie het oogpunt vanuit een camera, en waar je een paar uur het beeld versneld ziet. De schaduw, een klok op een gebouw etc. Beweegt dan dus erg snel, maar de auto's op de brug rijden op normale snelheid door, dan dus 2km/h :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-04 01:00
Is het nog leuk om watch_dogs te blijven spelen nadat de storyline is voltooid of blijf je dan toch spelen voor de rest? Ik heb vaak bij games dat ik de side-missions erg leuk vind, maar als ze nog komen na het complete van de storyline dan haak ik vaak af omdat ze dan niet meer variabel genoeg zijn. Terwijl ik tijdens het spelen soms gewoon uren alleen met sidemissies bezig kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-06 11:07
dutchgio schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 18:33:
Denk dat ik het al heb gevonden: je mag blijkbaar niet direct aangesloten zijn op je netwerk, zonder NAT.
Toch jammer, want bij Fifa en Battlefield werkt dat als een speer, geen gedoe met UpNp of poorten etc.
In die verbindingstest krijg ik dan ook NAT1, terwijl ik op Wifi zit ;)
Alleen mag dat van Watch Dogs dus niet, want die doet het niet :(

Klein detail wat ze over het hoofd hebben gezien: op een begeven moment zie je voor een missie het oogpunt vanuit een camera, en waar je een paar uur het beeld versneld ziet. De schaduw, een klok op een gebouw etc. Beweegt dan dus erg snel, maar de auto's op de brug rijden op normale snelheid door, dan dus 2km/h :+
Er zijn wel meer details die ze over het hoofd hebben gezien hoor. Zoals het ontbreken van reflecties van jezelf in ramen en plassen water. De reflecties in ramen zijn gewoon nep. Ik bedoel een andere locatie dan waar je bent weergeven is één ding, maar ramen die in een gebouw een reflectie geven van een willekeurige straat buiten, come on. En meer van dat soort dingen. Het spel schittert naar mijn mening in dit soort onvolkomenheden. Erg jammer.

En ja, nog genoeg sidemissions ed te doen na de main storyline :) Kan niet te specifiek erop ingaan vanwege spoilers. Maar veel sidemissions haken in op onderdelen van de main story. En dan heb je nog die fixer missies, privacy invasions, ar games, qr codes scannen etc.

[ Voor 9% gewijzigd door MrMistral op 07-06-2014 23:20 ]

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-04 01:00
Spel gekocht, preparing download :p

Maar ik las dat ik ergens al het online moest uitzetten ivm een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Ik kom het nou voor de zoveelste keer tegen zonder dat ik nou precies weet wat het is. Als je soms langs mensen op straat loopt komt het ook tevoorschijn.

Wat kan ik hier mee?

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2i8zs6v.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:47
Even gespeeld, maar het wegkomen van de politie vind ik wel een drama. Kortom, staat alweer te koop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

mobygo76 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 14:41:
Even gespeeld, maar het wegkomen van de politie vind ik wel een drama. Kortom, staat alweer te koop :P
Als je geduld hebt zijn de politie en andere achtervolgers best makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-06 11:07
MmarkM schreef op zondag 08 juni 2014 @ 12:09:
Ik kom het nou voor de zoveelste keer tegen zonder dat ik nou precies weet wat het is. Als je soms langs mensen op straat loopt komt het ook tevoorschijn.

Wat kan ik hier mee?

[afbeelding]
Als je dat hackt krijg je een crafting onderdeel :)

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
MrMistral schreef op zondag 08 juni 2014 @ 14:47:
[...]

Als je dat hackt krijg je een crafting onderdeel :)
Dat snap ik, maar hoe dan? Er gebeurt namelijk niks als ik er naar kijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
MmarkM schreef op zondag 08 juni 2014 @ 18:40:
[...]

Dat snap ik, maar hoe dan? Er gebeurt namelijk niks als ik er naar kijk :)
Je inventory zit al vol daarmee, vandaar ook de term "VOL" erboven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ben nu paar uru aan het spelen maar na missie 1 heb ik geen flauw idee waar je nou heen moet.
Hoe kom je aan de mission subjects net als mafia 2 waar dudielijk was waar je heen moest.

En hoe kan je een missie beeindigen? Want ik zit nu in een missie dat je met een auto een rally moet rijden en dat vind ik niet echt leuk om te doen.
Waar is de story line? welke knop moet je indrukken om te zien waar je heen moet?

[ Voor 46% gewijzigd door A87 op 08-06-2014 19:31 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
mobygo76 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 14:41:
Haha je verkoopt hem dus eigenlijk omdat er een uitdaging in zit?

Wat speel je dan liever als dit je al te lastig is?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07-06 12:26
Barbie's pony castle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Donstil schreef op zondag 08 juni 2014 @ 19:47:
[...]

Haha je verkoopt hem dus eigenlijk omdat er een uitdaging in zit?

Wat speel je dan liever als dit je al te lastig is?
Alsik eerlijk moet zijn snap ik helemaal geen moer van deze game, politie ontkom ik ook al niet aan.
Komt mede door de vreselijke besturing. Snap ook geen moer van de game verder en waar de story line is? Want echt duidelijk is het allemaal niet.

Ook te veel chaos in de game

[ Voor 31% gewijzigd door A87 op 08-06-2014 21:22 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-06 13:27

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Je kan ook de map gebruiken en de legenda. Er staan icons op de map voor campaign quests en side quests

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:26
A87 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 21:20:
[...]

Alsik eerlijk moet zijn snap ik helemaal geen moer van deze game, politie ontkom ik ook al niet aan.
Komt mede door de vreselijke besturing. Snap ook geen moer van de game verder en waar de story line is? Want echt duidelijk is het allemaal niet.

Zou dan eens beginnen met de trailer van de E3 van vorig jaar, Ubisoft heeft imo genoeg laten zien om al heel veel te snappen zonder het spel ook maar aangeraakt te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:14
A87 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 21:20:
[...]

De besturing valt echt ero mee. Ontkomen aan de politie is een eitje. Gewoon hard rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:33
Ik moet er ook nog aan wennen! De enigste ! keer dat ik (bijna) kon ontsnappen was omdat ik uit de bocht vloog en door een paar tuinhekken donderde (konden ze me ineens niet meer vinden.) Helaas was ik daarna niet snel genoeg uit de gele cirkel. Heb de console daarna uitgezet...... getverdegetver

Zal wel weer een gevalletje wennen zijn, in GTA knalde ik eerst ook overal tegenaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Gebruikt niemand de stoorzender ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:33
Ben net begonnen, heb nog niet zoveel perks....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Pandorian schreef op zondag 08 juni 2014 @ 22:24:
Ben net begonnen, heb nog niet zoveel perks....
Ik ben begonnen om eerst die perks te unlocken, de enige die ik nog moet is de stoomleidingen perk. Soms rij je langs stoplichten/paaltjes, dan hoef je ze nog niet perse te activeren. Soms als ze enige achterstand hebben en jij bent al voorbij de stoplichten/paaltjes of wat dan ook, verschijnt er een blauw vierkantje die je alleen hoeft in te drukken, daarmee elimineer (er staat wellicht ook 'eliminatie' ofzoiets) je vijanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
En ik dacht dat ik af en toe een faalhaas was ;)
Inmiddels werkt online ook, internet wat anders ingesteld en dan werkt het wel. Toch apart dat alleen Watch Dogs daar problemen mee heeft..
Moet wel na elke online-game zo snel mogelijk weer naar een match zoeken, anders ben ik degene die gehackt wordt :+

En soms kom je van die lui tegen die je gewoon op staan te wachten.... Al kan ik niet ontkennen dat ik dat zelf vanavond ook een keer heb gedaan :)
Ik spawnde na een race op het eiland dat je via een brug kunt bereiken(ook in missies...). Wilde eigenlijk net stoppen, maar kon niet naar het hoofdmenu, want ik werd direct daarna gehackt.
Dus ik die brug 'hacken' zodat ie niet direct op me af kon rijden. (De brug draait schuin en gaat niet omhoog zoals de andere bruggen doen, zodat je de overkant kunt zien.
In cover gaan zitten achter een muurtje en met de sniper inzoomen op de overkant. Een paar seconden later kwam er een auto aan gescheurd, en komt tot stilstand omdat ie de brug dus niet direct op kon om op mij af te rijden. En BOEM! sniped vanaf de overkant, terwijl hij nog in de auto zat.
Toen kon ik wel afsluiten, al had ik toen wel weer even door gewild :+

Missies zijn ook heerlijk, vooral dat sneaken in een gebied, dan schakel ik vaak de helft al uit via de camera's, en de rest met pistol silencer ;)

Qua skills zet ik vooral in op de hacks, voorwerpen maken doe ik bijna nooit.

[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 08-06-2014 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
@hierboven.

Nice One! Dat hacken is super tof maar ze moeten wel snel wat gaan doen aan al die gsmers die hun game uitzetten met 99%.

Vandaag weer een aantal x gehad, bij 98/99% die vervelende foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:18

justifire

Shut up and squat !!

dutchgio schreef op zondag 08 juni 2014 @ 22:34:
En ik dacht dat ik af en toe een faalhaas was ;)
Inmiddels werkt online ook, internet wat anders ingesteld en dan werkt het wel. Toch apart dat alleen Watch Dogs daar problemen mee heeft..
Moet wel na elke online-game zo snel mogelijk weer naar een match zoeken, anders ben ik degene die gehackt wordt :+

En soms kom je van die lui tegen die je gewoon op staan te wachten.... Al kan ik niet ontkennen dat ik dat zelf vanavond ook een keer heb gedaan :)
Ik spawnde na een race op het eiland dat je via een brug kunt bereiken(ook in missies...). Wilde eigenlijk net stoppen, maar kon niet naar het hoofdmenu, want ik werd direct daarna gehackt.
Dus ik die brug 'hacken' zodat ie niet direct op me af kon rijden. (De brug draait schuin en gaat niet omhoog zoals de andere bruggen doen, zodat je de overkant kunt zien.
In cover gaan zitten achter een muurtje en met de sniper inzoomen op de overkant. Een paar seconden later kwam er een auto aan gescheurd, en komt tot stilstand omdat ie de brug dus niet direct op kon om op mij af te rijden. En BOEM! sniped vanaf de overkant, terwijl hij nog in de auto zat.
Toen kon ik wel afsluiten, al had ik toen wel weer even door gewild :+

Missies zijn ook heerlijk, vooral dat sneaken in een gebied, dan schakel ik vaak de helft al uit via de camera's, en de rest met pistol silencer ;)

Qua skills zet ik vooral in op de hacks, voorwerpen maken doe ik bijna nooit.
The bunker ;)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Donstil schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 11:10:
God wat is het irritant Als mensen tijdens de hack gewoon hun PlayStation uit zetten.
Gister 10x gehacked, 5x was de speel sessie bij 85~99% ineens verbroken.
Ook al paar keer gehad met die Mobile Challenges dat ik bij checkpoint 11 van 12 ben bijvoorbeeld en "ineens" is de verbinding verbroken, zou flinke dip moeten zijn voor degene die disconnect in zijn notoriety points en ook een percentage van de te halen punten toewijzen aan degene die de challenge aan het doen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
die punten doe ik het niet voor, is meer dat je extra items krijgt als je bijvoorbeeld 10 hacks succesvol hebt voltooid, maar dat wordt dan dus mooi verstoord..
hacken is sowieso erg lastig en erg afhankelijk van waar degene zich bevindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:05

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
Gisteravond het hoofdverhaal uitgespeeld. Al met al is het spel me niks tegen gevallen. Prima mee vermaakt. Zijn genoeg verbeterpunten voor Ubisoft voor een deel 2, maar dat bederft het spelplezier verder niet.
Spoiler over het einde:
spoiler:
Mooi moreel dillema op het einde nog over wat je met Maurice doet :) Vond 't al een open eindje in de game, maar dat werd zo mooi opgelost :)

Nu nog alle openstaande zaken, heb tot nu toe eigenlijk niet al te veel aan de sidemissies gedaan. Nog een berg gang hide-outs te doen en nog een heleboel street games. Van de QR missies heb ik nog niks gehaald. Heb er een paar geprobeerd, maar meestal had ik geen ideeeeee waar te beginnen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-06 14:58
BM schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 15:43:
Gisteravond het hoofdverhaal uitgespeeld. Al met al is het spel me niks tegen gevallen. Prima mee vermaakt. Zijn genoeg verbeterpunten voor Ubisoft voor een deel 2, maar dat bederft het spelplezier verder niet.
Spoiler over het einde:
spoiler:
Mooi moreel dillema op het einde nog over wat je met Maurice doet :) Vond 't al een open eindje in de game, maar dat werd zo mooi opgelost :)

Nu nog alle openstaande zaken, heb tot nu toe eigenlijk niet al te veel aan de sidemissies gedaan. Nog een berg gang hide-outs te doen en nog een heleboel street games. Van de QR missies heb ik nog niks gehaald. Heb er een paar geprobeerd, maar meestal had ik geen ideeeeee waar te beginnen.
Die QR vind ik slecht uitgewerkt of verkeerde uitleg!! Volgens mij moet je een camera er op richten en op X drukken. Pas als je 4 delen heb gescand krijg jee een trhophie??
Ik zit net in Act IV hoeveel acts zijn er?

Daarnaast ik heb geen season pass ik zie het nut voor deze game daar niet echt in.. tenzij er een nieuwe lijn in de game wordt aangebracht.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Heb vanmiddag eens zo'n QR code met mijn Windows Phone (Lumia 920) gescanned van TV. Krijg je dus een:

*\0/* U found one! *\0/*

op je telefoon te zien.

Verder ben ik met het verhaal verder gegaan. In een of andere missie zit je in een gebouw van een neger gang. Moet je via camera's naar binnen hacken. Hoor je op eens gekreun....Ik draai de camera....staat daar een vent met een vrouw voor zich die op de knieën zit een blowjob te geven. Nadat die vent klaar is, veegt zij nog even dr gezicht schoon.

In een andere kamer weer gekreun....wordt een of andere chick hard gedoggy styled..... :)

Best grappig dat Watch_Dogs :D

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Qr-codes ben ik nog niet tegengekomen.

Was dat gebouw in Act2/3 met die koffer? Want dan heb ik dat stuk gemist?! ;)

Al kom je nog wel meer van dat soort situaties tegen...
Van een loodgieter die nog even op een andere manier bij wil klussen tot Chat roulette.. :+

[ Voor 8% gewijzigd door dutchgio op 10-06-2014 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:46
To_Tall schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 16:13:
[...]

Die QR vind ik slecht uitgewerkt of verkeerde uitleg!! Volgens mij moet je een camera er op richten en op X drukken. Pas als je 4 delen heb gescand krijg jee een trhophie??
Ik zit net in Act IV hoeveel acts zijn er?
Nee, de QR code fragmenten vormen als je ze onder precies de juiste hoek bekijkt één geheel. Kwestie van de juiste camera vinden om ze te bekijken en dan kan je ze scannen. De trophie krijg je als je ze allemaal hebt. Ik heb op de Fixer missies na nu alles gedaan en verzameld wat er te verzamelen valt in single player en heb het ook wel een beetje gezien. Leuk spel wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:58
Ik vind de QR codes juist wel grappig. De code is vaak weergegeven op verschillende gebouwen. Je moet één camera zien te vinden waardoor je de gehele code als een vierkant ziet...

mmmm... iemand was me net voor :)

[ Voor 9% gewijzigd door Rowwan op 10-06-2014 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

dutchgio schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 21:16:
Qr-codes ben ik nog niet tegengekomen.

Was dat gebouw in Act2/3 met die koffer? Want dan heb ik dat stuk gemist?! ;)

Al kom je nog wel meer van dat soort situaties tegen...
Van een loodgieter die nog even op een andere manier bij wil klussen tot Chat roulette.. :+
Er werd idd iemand met een koffer doodgeslagen. Een of andere rapneger die een andere rapneger afmaakt in zo'n vervallen ghetto flat.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
MRELynx schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 23:02:
[...]

Er werd idd iemand met een koffer doodgeslagen. Een of andere rapneger die een andere rapneger afmaakt in zo'n vervallen ghetto flat.....
Dat stuk bedoelde ik dus, maar die doggy style heb ik dan gemist :P
Ik ging vrij snel van camera naar camera. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
spoiler:
Het meest verfrissende stukje, na veel van hetzelfde, vond ik trouwens wel het gevecht in Raymond's achtertuin. Dat je z'n "kunstverzameling" kan inzetten tegen de baddies. Inwezen niet veel anders dan de overige hackable items die b00m doen in de omgeving, maar net anders genoeg.

Overigens was ik begonnen met een non-leathal playthrough, in de veronderstelling dat dat mogelijk was. Tot ze m'n hotelkamer aanvielen en ik Clara moest beschermen.

[ Voor 3% gewijzigd door Kwistnix op 10-06-2014 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

dutchgio schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 23:05:
[...]

Dat stuk bedoelde ik dus, maar die doggy style heb ik dan gemist :P
Ik ging vrij snel van camera naar camera. >:)
Ik ging op het gekreun af :D Was duidelijk te horen boven alle andere geluiden. Tja voor een stukje pr0n ben ik altijd wel in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
MRELynx schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 23:18:
[...]

Ik ging op het gekreun af :D Was duidelijk te horen boven alle andere geluiden. Tja voor een stukje pr0n ben ik altijd wel in ;)
Iedereen denkt het. Jij zegt het. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:17
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WzEb3hq.jpg

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 467839

Ik heb alle bendeschuilplaatsen, criminele konvooien etc voltooid, maar ik krijg de trophy's niet.

Op de map is geen enkel blauw logotje meer te zien van die missies, en ik heb alle CTOS torens vrijgespeeld etc.

Doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Anoniem: 467839 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 18:12:
Ik heb alle bendeschuilplaatsen, criminele konvooien etc voltooid, maar ik krijg de trophy's niet.

Op de map is geen denkel blauw logotje meer te zien van die missies, en ik heb alle CTOS torens vrijgespeeld etc.

Doe ik iets fout?
Ben je in de story line al voorbij act 3 mission 1 gekomen?

In het verloop van het verhaal worden er ook nog icoontjes vrij gespeeld ook al heb je alle torens al vrij gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Haha grappig ja, is dat officieel Rockstar (zo oogt het niet namelijk)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-06 21:41
Is fan made.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-06 09:58

Pykow

Angelo OTR

Damn wat is watch_dogs toch saai.
Te veel in de hype getrapt.

de missies zijn allemaal het zelfde.
je moet perse hacken, want als je wilt schieten ben je zo dood. (lijkt wel erg gescript dat je maar 1 bepaalde kant op kan enzo)

De besturing is echt niet fijn op de console, als ik het vergelijk met andere games.
Daarnaast is het de zoveelste Ubisoft game dat mij niet aanstaat en vanaf nu vertik ik het nog om een game van ubisoft aan te schaffen.

AC:Black flag viel tegen doordat het verhaal niet goed was, besturing mbt tot rennen slecht was, camara niet altijd lekker meewerkt.
Watch_Dogs: Eenzijdig en je wordt gedwongen tot stealth gameplay, ik had hier liever een keuze in gehad.
FarCry 3: Diertjes neerschieten voor items, WTF en tijgers hadden 5 hits nodig met een shotgun. Grafische stijl zag er niet uit (PC Versie)
Ghost recon: gelijk problemen met aim instellingen en FPS problemen (PC versie)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 513032

Dat was wel effen slikken toen
spoiler:
clara dood ging en zeker met die soundtrack en dat verhaal erbij.
;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 464519

henkyyyyyyy schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:11:
Ik download hem nu voor de xbox one, maar hij is na een uur pas op 11%.
Normaal zijn de spellen zo binnen.
Ik heb soms hetzelfde probleem , ik denk dat er dan meer mensen bezig zijn met het downloaden van hetzelfde spel.
Ene keer gaat het als een trein en andere keer helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Pykow schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 22:08:
de missies zijn allemaal het zelfde.
je moet perse hacken, want als je wilt schieten ben je zo dood. (lijkt wel erg gescript dat je maar 1 bepaalde kant op kan enzo)

Watch_Dogs: Eenzijdig en je wordt gedwongen tot stealth gameplay, ik had hier liever een keuze in gehad.
Ik ben het er mee eens dat de gameplay wel iets afwisselender had mogen zijn, maar het is absoluut geen game die je in stealth-mode dwingt. Je legt vrij snel het loodje, zelfs met skill-tree upgrade tegen wapen en explosieven schade, maar dat vind ik juist wel fijn. Het houd je scherp. Ik heb echt mega shootouts gehad in veel missies en bij ongeveer ieder konvooi (en ik heb ze allemaal gedaan). Cover is essentieel en ook het snel uitschakelen van baddies die versterking kunnen oproepen (later erg makkelijk met skill upgrade). Of in ieder geval een jam-comms hack onder de knop hebben zitten.
Oh en inversteer in een granaatwerper ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:18
Je dwingt jezelf alleen maar in die hoek omdat je hem op de hoogste moeilijkheidsgraad hebt gezet. Ik had op normal geen probleem om rambo te spelen. Dat is juist ook waarom ik vaak een makkelijkere modus neem: kun je meer je eigen ding doen. En verder kun je het verhaal beter volgen omdat je niet een half uur bezig bent over iets waar je normaal gesproken 5 minuten over behoort te doen waardoor je het verhaal niet meer kunt volgen.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:59
Het verhaal volgen valt toch al niet mee met zoveel afleiding tussendoor ;) Dit spel is voor mij absoluut geen miskoop aangezien ik er al een uur of 10 in heb zitten, maar toch heb ik niet echt de drang om het te spelen. Met GTA en AC4 bijvoorbeeld kon ik op mijn werk niet wachten om s'avonds weer verder te spelen, maar deze laat ik rusitg een paar dagen liggen.

Het verhaal boeit me op de één of ander ook totaal niet en ik zie gewoon teveel van AC in dit spel terug. Dat onderling lenen van Ubisoft zie ik echt nog een probleem worden (wat het nu blijkbaar al voor me is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:23
Iemand enig idee wat ik precies moet doen als ik een crimineel heb opgemerkt? Ik kan op afstand niks en als ik te dichtbij kom staat er dat ik 'm heb weggejaagd, heel irritant dit.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:20
DarkElement schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:25:
Iemand enig idee wat ik precies moet doen als ik een crimineel heb opgemerkt? Ik kan op afstand niks en als ik te dichtbij kom staat er dat ik 'm heb weggejaagd, heel irritant dit.
Vaak moet je even wachten en hem in de gaten houden totdat ie ook echt iets doet. Je krijgt dan de melding: Intervene, of Stop the criminal. En dan mag je hem stoppen.. Whatever means necessary... :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

DarkElement schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:25:
Als je in de buurt komt, rustig aan doen, niet rennen enzo. Kijk om je heen of je camera's ziet, vaak zijn die er bij deze missies wel.

Via de camera kun je het slachtoffer of crimineel opsporen, blijf even kijken totdat er staat dat je actie moet ondernemen, dan ingrijpen

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-06 20:08
Gisteren heb ik mijn subwoofer binnen gekregen. En hoewel Watch_Dogs mij minder heeft kunnen bekoren dan een GTA V, moet ik wel zeggen dat de LFE (low frequency effects) dik in orde zijn bij Watch_Dogs. Als ik nu een wapen afvuur dan 'voel' ik bijna de kickback van het wapen. Da's een hele andere audio ervaring dan voorheen. Met andere spellen heb ik dit iets minder.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Ik ga proberen om watchdogs op platinum (ps4) te halen. Ik ben begonnen bij de online trophies want die zijn het beroerdste imho. Nu zit ik een beetje vast met de decryption mode. Ik ben gewoon niet goed genoeg om ook maar een klein beetje te helpen waardoor mijn team bijna altijd verliest.

Iemand nog handige tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

AtlAntA schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:26:
Ik ga proberen om watchdogs op platinum (ps4) te halen. Ik ben begonnen bij de online trophies want die zijn het beroerdste imho. Nu zit ik een beetje vast met de decryption mode. Ik ben gewoon niet goed genoeg om ook maar een klein beetje te helpen waardoor mijn team bijna altijd verliest.

Iemand nog handige tips?
daar ben ik ook nog mee bezig ja, die online zijn het vervelendst inderdaad.

alle singleplayer trophies kosten soms wat tijd met wel makkelijk te halen

[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 13-06-2014 14:41 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Ricmaniac schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 14:41:
[...]

daar ben ik ook nog mee bezig ja, die online zijn het vervelendst inderdaad.

alle singleplayer trophies kosten soms wat tijd met wel makkelijk te halen
De hack en trail trophy had ik zomaar maar ben nu al 6 uur bezig met de online decryption en heb er nog maar 3 van de 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
En daar was de aftiteling ;)
Ik zag al een opening voor Watch Dogs 2 aankomen, maar dat krijgt uiteindeljk toch een iets andere wending dan ik had gedacht. Toch komt er natuurlijk wel een vervolg ;)
Nu maar proberen de platinium te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
dutchgio schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:49:
Ik zag al een opening voor Watch Dogs 2 aankomen, maar dat krijgt uiteindeljk toch een iets andere wending dan ik had gedacht. Toch komt er natuurlijk wel een vervolg ;)
Begin maar met online decryption. Heb je de beroerdste vast gehad. ;)

Ik heb nu 5/10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

dutchgio schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:49:
heb je wel de laatste aftiteling gezien? :P

een vriend van mij zag dus die aftiteling en sloot toen de game af en had het over het aller laatste (Ik had hem ook al uitgespeeld en toen vroeg ik dus welke keuze die gemaakt had)

en hij snapte me maar niet XD bleek dat die dus niet het laatste gedeelte had gedaan na de eerste aftiteling haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ja die ook ja, was wel een verassing, ook met dat stuk film ertussenin *insert spoiler* :+
Ook leuk dat je die laatste niet kan overslaan ;)

@atlanta
Maar er is toch helemaal geen trophy van online decryptie?! >:)

[ Voor 21% gewijzigd door dutchgio op 13-06-2014 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
dutchgio schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 16:43:
Ja die ook ja, was wel een verassing, ook met dat stuk film ertussenin *insert spoiler* :+
Ook leuk dat je die laatste niet kan overslaan ;)

@atlanta
Maar er is toch helemaal geen trophy van online decryptie?! >:)
Holy crap je hebt gelijk! Damn ik ga even naar buiten en mijn kopje 10x tegen een boom aan tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Hahaha had eigenlijk niks moeten zeggen, dan was je mooi een tijdje zoet met het zwoegen om die 10 te krijgen :+
Nu heb ik wel wat tips voor online hacking verdiend, die moet ik nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
dutchgio schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 17:07:
Hahaha had eigenlijk niks moeten zeggen, dan was je mooi een tijdje zoet met het zwoegen om die 10 te krijgen :+
Nu heb ik wel wat tips voor online hacking verdiend, die moet ik nog ;)
Ja natuurlijk. Ten eerste moet je hopen dat je iemand vindt / hackt die de exploits niet gebruikt. Ten tweede moet je proberen om bij een smal/rond gebouw te blijven. Dan kan je tijdens de hack gewoon rondjes om het gebouw gaan lopen. Dit werkt ook prima met grote bloembakken etcetera.

Ik moet wel toegeven dat de meeste mensen sinds release er wel veel beter in zijn geworden. Dus het is een beetje een hit and miss ding geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
'A pit of paranoia' is flink pittig, net een rage quit gedaan en doe nu ff lekker Trials :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Heb m'n ps4 nu op zolder staan en dan is het internet helemaal brak, dus mooi tijd om al die andere side-activiteiten te doen. Dan moet ik om en heel eind met de trophies komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net WD uitgespeeld , heerlijk spel , niet te moeilijk als je het eenmaal door hebt.

Tip voor als politie of fixers je achtervolgen : Zoek water op , hack de helicopter en vlucht per boot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Anoniem: 170423 schreef op zondag 15 juni 2014 @ 18:17:
Net WD uitgespeeld , heerlijk spel , niet te moeilijk als je het eenmaal door hebt.

Tip voor als politie of fixers je achtervolgen : Zoek water op , hack de helicopter en vlucht per boot.
Ik knal altijd die criminele konvoois af met granaatwerpers :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
En dan gaat het heel vaak mis omdat je per se je doel moet neerslaan, ook al spat ie ook in duizend stukjes door de ontploffing van de auto's :+
Dan is het toch maar auto op het midden van de weg parkeren, erachter in cover gaan zitten en dan in slow-motion met grenade launcher de juiste auto's raken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Politie afschudden werkt ook makkelijk met dat 'verduister'-item, weet niet hoe het in het engels heet, ik speel de Nederlandse versie :p

Man man, die cutscene
spoiler:
in die finale met Iraq duurt echt veel te lang elke keer als je sterft

[ Voor 30% gewijzigd door DarkElement op 15-06-2014 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-05 17:05

TRK

De aftiteling kan je ook een zak chips voor pakken, zo lang duurt die... Ik ben onderhand ook bezig alle trophy's te halen. Voor de rest een goed spel, ben benieuwd wat voor vernieuwingen we in deel 2 kunnen verwachten. Toch heb ik het gevoel dat GTA V dit spel enorm gaat overtreffen op de next gen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
DarkElement schreef op zondag 15 juni 2014 @ 20:16:
[...]

Ik knal altijd die criminele konvoois af met granaatwerpers :p
Kolere dat deed ik dus ook altijd, ik moest er echter nog 1 en juist die wat met alleen maar agenten.
Mijn hele reputatie naar de maan want je mag geen agenten afknallen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Die is bij mij ook naar beneden gekelderd, met name door iets te hard rijden bij fixer contacten en het op de stoep belanden :)
Maakt dat verder nog wat uit dan? Want ik dreig nu van het allerhoogst naar het slechtste te gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
dutchgio schreef op zondag 15 juni 2014 @ 21:38:
Die is bij mij ook naar beneden gekelderd, met name door iets te hard rijden bij fixer contacten en het op de stoep belanden :)
Maakt dat verder nog wat uit dan? Want ik dreig nu van het allerhoogst naar het slechtste te gaan :+
Volgens mij is het enige verschil dat de mensen op straat en in de winkel je sneller herkennen en de politie bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
dutchgio schreef op zondag 15 juni 2014 @ 21:38:
Is we, grappig hoor, loop je langs en roepen ze "hey that's the Vigilante from TV" en beginner ze foto's te maken. Of ze maken een saluut ofz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Hoe kan ik zelf een invasie doen op iemand anders?
-edit-

Ben er al achter
spoiler:
Jeus christus die 2e puzzel @ theater met Defalt :p

Hahahaha:

spoiler:
Oh aiden, i don't know guns: **BAM** DOOD :D ik moest lachen

[ Voor 73% gewijzigd door DarkElement op 15-06-2014 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Laatst online: 04-04 14:35
Is er hier een mede tweaker die zin heeft om de MP trophies van Watch Dogs te halen (op de PS4 dus). Als dit überhaupt wel mogelijk is =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
DarkElement schreef op zondag 15 juni 2014 @ 17:27:
'A pit of paranoia' is flink pittig, net een rage quit gedaan en doe nu ff lekker Trials :p
Die is idd lastig :)

Nu ook bezig om nog wat losse achievements op te pakken. Sommige Convoys zijn wel lastig trouwens, irritant dat je mensen moet neerslaan. Paar IEDs op de weg leggen en opblazen was juist zo effectief :p

Her en der ook nog een QR code waar ik niet uit kom, maar dat komt nog wel. Gaat wel een boel tijd in zitten op deze manier, en dan moet ik nog aan de online achievements beginnen....

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nipje schreef op maandag 16 juni 2014 @ 12:17:
Is er hier een mede tweaker die zin heeft om de MP trophies van Watch Dogs te halen (op de PS4 dus). Als dit überhaupt wel mogelijk is =).
Kan niet, je kunt alleen @random joinen, niet bij vrienden of party....

Die qr-codes zijn goed lastig inderdaad, je moet behoorlijk puzzelen met de camera's.
Die ct-os inbraken net zo; puzzels om binnen en bepaalde tijd met behulp van camera's en de omgeving 5 kastjes te hacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
dutchgio schreef op maandag 16 juni 2014 @ 12:43:
Die qr-codes zijn goed lastig inderdaad, je moet behoorlijk puzzelen met de camera's.
Die ct-os inbraken net zo; puzzels om binnen en bepaalde tijd met behulp van camera's en de omgeving 5 kastjes te hacken.
Ik vond ze allemaal wel goed te doen behalve
spoiler:
Wanneer je alle QR-codes hebt en je als "bonus-missie" het systeem van Giggles moet hacken 8)7
Daar heb ik echt wel even op zitten staren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
BM schreef op maandag 16 juni 2014 @ 12:35:
Nu ook bezig om nog wat losse achievements op te pakken. Sommige Convoys zijn wel lastig trouwens, irritant dat je mensen moet neerslaan. Paar IEDs op de weg leggen en opblazen was juist zo effectief :p
Ja, echt een take-down moeten uitvoeren maakt het wel een stuk lastiger. En een beetje bla, want je blaast alles en iedereen weg, behalve het doelwit (or meerdere) met als reden: hem voorschut zetten tegenover z'n crew. Juist ja. De crew die in stukjes het asfalt decoreert, die crew?
Trouwens een stuk effectievere methode (maar minder leuk dan IEDs) is de granaatwerpen icm focus. Langs de route een goed zichtpunt vinden waar je ook naar iets van cover kan rennen (desnoods een strategisch geplaatste auto), focus aan en dan niet-essentiele delen van het konvooi verwijderen :)
Oh en zorgen dat ze je niet met een wapen zien voordat je focus aangooit natuurlijk...

[ Voor 4% gewijzigd door Kwistnix op 16-06-2014 13:27 . Reden: dingetjes wegens redenen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik vind het ook zo irritant, en dat zie ik naarmate ik verder in de game kom steeds meer, dat bij sommige puzzels je 1 stuk hebt met een timer dat wanneer je binnen 25 sec. ofzo de puzzel niet af hebt je weer lekker opnieuw kan beginnen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-05 17:05

TRK

DarkElement schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:18:
Ik vind het ook zo irritant, en dat zie ik naarmate ik verder in de game kom steeds meer, dat bij sommige puzzels je 1 stuk hebt met een timer dat wanneer je binnen 25 sec. ofzo de puzzel niet af hebt je weer lekker opnieuw kan beginnen :p
Inderdaad, in de verhaallijn heb je later ook wel wat pittige serverhacks er tussen zitten...

De tropy's voor WatchDogs vallen opzich wel mee, gaat vooral om dingen uitspelen zoals alle qr codes vinden etc.

[ Voor 209% gewijzigd door TRK op 16-06-2014 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Laatst online: 04-04 14:35
TRK schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:55:
[...]

Inderdaad, in de verhaallijn heb je later ook wel wat pittige serverhacks er tussen zitten...

De tropy's voor WatchDogs vallen opzich wel mee, gaat vooral om dingen uitspelen zoals alle qr codes vinden etc.
Ik heb zelf het idee dat die multiplayer trophies ook best lastig kunnen zijn. Heeft iemand die al gedaan? Ik wordt altijd gepakt als ik iemand aan het hacken ben en wanneer ik zelf gehacked wordt dan kan ik de gene zelden vinden. Zitten ze weer in een trein verstopt of in een auto tussen 300 andere auto's :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Nipje schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:42:
[...]

Ik heb zelf het idee dat die multiplayer trophies ook best lastig kunnen zijn. Heeft iemand die al gedaan? Ik wordt altijd gepakt als ik iemand aan het hacken ben en wanneer ik zelf gehacked wordt dan kan ik de gene zelden vinden. Zitten ze weer in een trein verstopt of in een auto tussen 300 andere auto's :').
Ja je moet dat echt heel goed spelen :P bijvoorbeeld als je hem hackt heb je een minuut de tijd voordat je die initiate moet doen. zoek dan een drukke plek op of creeer alvast een file of chaos zodat je moeilijk te vinden bent.. wat ook vaak werkt is verstoppen achter een auto en elke keer als die gast voorbij die auto loop naar de andere kant van de auto verstoppen.. dat je gewoon rondjes loopt. dat heeft bij mij al 4 keer gewerkt van de 5

Maar dat zijn de moeilijkste trophies ja, die online trophies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-06 08:45

xAnarchyBaS

Urist

En rond kleine gebouwen lopen werkt ook goed, zeker in het donker. zo kun je contstant uit het zicht blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
De allermoeilijkste trophy vind ik toch echt de drinking game trophy. Je moet tegen alle 3 de tegenstanders level 10 halen. Ik heb zo goed als alle trophys al op deze na. Ik kom niet voorbij level 5 bij de 2 makkelijken en bij de extreme drinking game in Pawnee niet eens voorbij level 2.

Als iemand nog een tip daarvoor heeft dan hoor ik het graag!

De Online trophies vallen best mee. 10x succesvol hacken moet je even mazzel mee hebben en de rest komt eigenlijk vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

AtlAntA schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:59:
De allermoeilijkste trophy vind ik toch echt de drinking game trophy. Je moet tegen alle 3 de tegenstanders level 10 halen. Ik heb zo goed als alle trophys al op deze na. Ik kom niet voorbij level 5 bij de 2 makkelijken en bij de extreme drinking game in Pawnee niet eens voorbij level 2.

De Online trophies vallen best mee. 10x succesvol hacken moet je even mazzel mee hebben en de rest komt eigenlijk vanzelf.
klopt je hebt gelijk. dat vind ik ook de moeilijkste, alleen heel vaag bij die extreme ben ik op level 7 en bij die andere kom ik niet voorbij 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:58
Die level 5 police trophies lukken me ook niet echt. Drinking trophies en online ben ik nog niet aan begonnen. Misschien iets voor deze week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Zo, bezig met de laatste missie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
Rowwan schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:10:
Die level 5 police trophies lukken me ook niet echt. Drinking trophies en online ben ik nog niet aan begonnen. Misschien iets voor deze week :)
Die zijn eigenlijk heel makkelijk (moet er nog 1, daar niet van).

spoiler:
Ergens bijna bovenaan, aan de rechterkant van de map heb je een haventje waar altijd behoorlijk veel mensen lopen. Als je daar een stuk of 30 man neerschiet (let op de mensen die bellen, die eerst 'weg werken') zit je in no time aan lvl5 zonder dat er politie is. Als je dan zorgt dat er politie gebeld word en snel een boot in springt zou je vrij snel weg moeten kunnen komen.
In mijn geval werd het onbedoeld een lvl5 chase escape ipv een lvl5 scan omdat ik te lang tegen iemand aanliep die in de weg stond :p Snel met de boot naar de vuurtoren, even uitstappen, helikopter hacken, en snel de boot weer in en wegwezen.
Zou dit wel doen na dat je het verhaal uitgespeeld hebt, want je reputatie gaat volledig naar de kloten. Ben van 100% Vigilante naar 50% Anarchist gegaan :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rowwan schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:10:
Ik kreeg die trophy tijdens een missie waar ik 5 sterren politie achter me aan had.

Naar het water , helicopter hacken en daarna met een boot ontsnappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Tering jantje, volgens mij ben ik nog wel even bezig met de laatste missie... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DarkElement schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:42:
Tering jantje, volgens mij ben ik nog wel even bezig met de laatste missie... :'(
Ik had em binnen een half uur met gemak uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-06 09:58

Pykow

Angelo OTR

Het is erg jammer van de personage en de gameplay.
Toch 70 euro neergeteld voor een game die voor mij persoonlijk nogal tegen valt.

Farcry,Assassins creed en watch_dogs lijken qua game allemaal op elkaar.
Personage niet al te veel zeggend, gameplay eenzijdig, goed in het hypen van de games (ook door media)

ik kan niet begrijpen dat mensen hier zo lyrisch over kunnen zijn.
al met al een matige game, maar ik ga hem wel een keer uitspelen (denk ik)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
AtlAntA schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:59:

De tegenstander dat je L en R hebt is kinderlijk eenvoudig als je met een 2e persoon beide 1 pookje bestuurd. Gisteren in 15 min lvl 7-10 foutloos gedaan.

Zit zelf momenteel vast op lvl 5 van die extreme. Ik fail steeds op de laatste opdracht waar je gewoon geen fout kan veroorloven. Paar keer per dag proberen anders vrees ik dat ik straks m'n controller door midden breek.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Uitgespeeld :)
spoiler:
Maurice nog even door zijn donder geschoten op het eind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
DarkElement schreef op maandag 16 juni 2014 @ 17:35:
Uitgespeeld :)
spoiler:
Maurice nog even door zijn donder geschoten op het eind
Je wilt niet weten hoeveel mensen de aftiteling niet afwachten en die scène dus niet mee maken.

@hierboven met de tip van de drinking games. Bedankt! Zal ik eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Heb me de laatste missie vooral met de boot verplaatst @ Dennis

edit: Nu bezig met de bonusmissie CTRL_

[ Voor 25% gewijzigd door DarkElement op 16-06-2014 21:18 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste

Let op:

Voor discussie over de PC versie van Watch Dogs kun je hier terecht

- Geen PC vs console discussie wat betreft je persoonlijke voorkeur.
- Zet echte story line spoilers tussen [spoiler] tags.
- Geen discussie over de torrent versies
- Vragen/verhalen over aankoop zijn ook niet gewenst
- Géén slowchat!

Companion App:
Android
iPhone/iPad