MRELynx schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 20:58:
Ik zit net een CTOS toren te hacken.
Mijn zoon zit mee te kijken..... Ben ik in de serverruimte, kun je van die filmpjes kijken die daar zijn opgeslagen van willekeurige burgers.
In een zo'n filmpje zit gewoon zo'n gast met een of ander
penis verleg apparaat zijn pik groter te maken....14cm.....YES 15cm...
In een ander filmpje zit een of andere gast zijn vriendin keihard van achter
doggystyle te nemen....
Educatieve game dus

Blijf het geniaal vinden. Inmiddels alle CTOS torens en stations gehacked. Is eigenlijk iets te simpel.
Besturing is overigens net zo kut als is Assassins Creed. Wil je rechtdoor over een muurtje, val je links naast het muurtje naar beneden.....met als gevolgd dat je dood bent....
Mja hier ook een paar keer dood geflikkerd, al had ik soms wel het idee van "dat haal ik wel" maar dat ging dus niet

jezzer schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 23:09:
[...]
Ik vind dat je gelijk hebt hoor. Ik vind GTA V op mijn PS3 er mooier uit zien dan WD op mijn PS4. Ik hoor van xboxers hetzelfde.
Daarnaast, zelfs de voorstanders vinden WD er net iets mooier uit zien dan GTA V.. Net iets... Next Gen.. Net iets.. Maar goed..
GTA heeft ook minder extra resources nodig gehad. Alle video, audio, tekst e.d. die je kunt hacken wordt meteen weergegeven en afgespeeld. Er zitten verder 2 layers over de spelwereld heen. 1 met soort ruis als je wisseld tussen camera's, 1 met alleen zwart wit als je een hoog overzicht hebt. Plus dat menu's en dergelijke ook enorm snel worden weergeven. Daar zal vast wat zijn voorgeladen. En het wisselen tussen camera's gaat ook razendsnel. Net als dingen hacken e.d. wat bv tijdens het rijden in rap tempo afwisseld.
Het vergt allemaal rekenkracht die je niet aan visuele presentatie kunt besteden. Daarom kun je minder grote stappen zetten. Want zeg nou zelf: de stad in GTA is niet echt interactief te noemen. GTA valt verder veel sneller terug op lagere resolutie textures (even snel rijden en het duurt even eer je stad is geladen, dat heeft watchdogs totaal niet), heeft minder detail in de omgeving zitten (loop eens door een achteraf straatje of door 1 van de buitenwijken, enorm veel objecten en afwisseling). Sure de resolutie van objecten kan nog wel een tikkeltje omhoog, maar ik stoor me er niet aan. De stad ziet er prima uit en voldoet aan waar het voor het verhaal en de gameplay toe dient.
Plus dat GTA een groter budget had voor slechts 2 platformen die beiden ook nog eens veel meer tijd hebben gekregen om voor te ontwikkelen (en voort te boorduren op jarenlange ervaring). Watch_Dogs 2 zal er ook een stuk beter uit zien en niet in de laatste plaats omdat ze dan niet meer naar PS3 en X360 hoeven te komen.
Ik ben het na een paar hoofdstukken in ieder geval gaan waarderen, ik zie waar alle rekenkracht in is gaan zitten en vind het nog een puike prestatie. Sure GTA 5 ziet er ook mooi uit, maar Watch_Dogs mag er zeker zijn. Toch speel ik dergelijke games voor de gameplay, de karakters, het verhaal en de sfeer. En die is wat mij betreft ook prima. Heb genoten van de 1e playthrough.