Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:37
Oxigeon schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:50:
[...]

Ik ga het precies andersom doen. Ik ga eerst de torens allemaal vrijspelen en daarna aan de missies verder. Of ik ga toch maar een mix van beide doen. Er is gewoon zoveel te doen in de game.
Dat gaat niet. Je krijgt in het begin 1 van de gebouwen die je kunt hacken om vervolgens 3 torens te pakken. Later unlocked er nog 1 (volgens mij ergens in hoofdstuk 1 nog) en de rest unlocked pas ergens in hoofdstuk 2 waardoor je vanaf dat punt dus pas alle torens kunt pakken en de hele map unlocken.

Ben je overigens ook nog wel even zoet mee. Vond het zelf wel leuk om te doen. Vooral het puzzelen op den duur waar je de toren moet bereiken is erg leuk gedaan.

[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 28-05-2014 13:58 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-06 09:40

Oxigeon

En zo is dat!

Martinspire schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:53:
[...]

Dat gaat niet. Je krijgt in het begin 1 van de gebouwen die je kunt hacken om vervolgens 3 torens te pakken. Later unlocked er nog 1 en de rest unlocked pas ergens in hoofdstuk 2 waardoor je vanaf dat punt dus pas alle torens kunt pakken en de hele map unlocken.
Weten we dat ook weer. Zit zelf pas in hoofdstuk 1 en was het dus een toevalstreffer dat het 2e gebouw beschikbaar is/was. Moet dus toch eerst ff wat missies gaan spelen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:00

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Nog even inhakend op de CTOs torens, ik had er eentje gehacked, maar even later kon ik die opniew hacken? zijn die hacks tijdelijk?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Chaoss schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:59:
Nog even inhakend op de CTOs torens, ik had er eentje gehacked, maar even later kon ik die opniew hacken? zijn die hacks tijdelijk?
nope.. maar als je de main servers van een CTO toren unlocked, krijg je altijd een paar anderen eromheen die het signaal versterken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Dit was echt dezelfde, misschien ben ik dood gegaan waardoor bepaalde voortgang niet opgeslagen is en ik de toren opniew moet hacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Artwido schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:22:
[...]

Dan speel jij zeker op een Playstation.
GTA5 ziet er grafisch beter uit op de xbox360 met meer details.
Ik vind WD een leuk spel maar net niet het niveau dat GTA5 heeft.
Het zijn de details die dat hem doen. Zoals de weerspiegeling in ramen en water etc. Je kunt zeggen daar let ik niet op. Prima maar ik, en vele anderen vinden dat juist wel een punt. Het is de totaal beleving die het verschil maakt.
GTA5 is vrijwel identiek op de PS3 en 360. De PS3 versie heeft een hogere gemiddelde framerate en de 360 versie heeft een gemiddeld lagere, maar wel stabielere framerate.

En als de details het hem bij jou doen, dan zou ik me meer irriteren aan de enorme pop-up in GTA, auto's die ineens verdwijnen als je even de andere kant op kijkt, auto's die ineens overal rijden die eerst heel zeldzaam waren, en de matige animaties van de personages. In mijn optiek grotere dealbreakers dan reflecties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Precies en andere details in WD zijn juist erg goed, vegetatie tussen de tegels, rommel op straat, blaadjes die over straat waaien, de soepele bewegingen van het hoofd personage, interieur van auto's, het veel mooiere water. etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graizie
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-06 13:18
Ik heb 'm gisteravond 4 uurtjes gespeeld op de PS4. Prachtige game, maar om een bepaalde reden toch niet vergelijkbaar met een GTA (natuurlijk in de grote lijnen wel) in mijn ogen. Waar ik meer aan moest denken was een Red Dead Redemption. Waarom?

Bij RDR - als je van dorp naar dorp ging - kon je je per paard verplaatsen. Onderweg kwam je ontzettend veel tegen, dieren waar je op kon jagen, mensen die je kwamen overvallen, etc. Ik kon me dan totaal niet op het verhaal concentreren en wilde alles wat ik tegen kwam zien en doen. Dat gevoel heb ik nu ook bij WD. Als ik over straat loop wil ik iedereen hacken en zien. Zal wel een autistisch tikje zijn. Daardoor was ik na 4 uur he-le-maal kapot haha. Wat een berg aan informatie krijg je over je heen in dit spel zeg.

Overall: ik ben positief en wil spelennnnnn. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Graizie op 28-05-2014 14:11 . Reden: typo ]

Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
To_Tall schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:41:
[...]

Ik vraag me af wat voor soort machine ze bij de E3 hebben gebruikt.
Morin also said that the recently released PC trailer that was showing the game at its best was recorded on an Intel Core i7-3930K with a GeForce Titan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Waarom lijken sommigen hier te vergeten dat de E3 demo een concept was. Zo van "zo willen we het er graag uit laten zien"? Want natuurlijk moeten ze dingen laten gaan, natuurlijk lukt het niet om sommige dingen volledig uit te werken. Maar dat is niet erg, want de game die is overgebleven is nog vrij gelijk aan die demo's. Verder merk ik dat sommigen meer hadden verwacht of sommige zaken anders. Maar dan heb je gewoon niet goed gekeken want het hacken e.d. is niet veel anders dan hoe het in de E3 demo zat.

Wel leek het alsof je bij die E3 demo elkaar te pas en onpas kon joinen ook al was je met een missie bezig, maar dat is nu dus wel weg. Ik denk dat ze meer hadden kunnen doen met de MP, al verwacht ik dat een 2e Watch_Dogs wel veel zaken beter gaat doen. Zeker als ze die oude consoles droppen. Feit blijft dat ze teveel consoles moesten ondersteunen en de next-gens nog niet helemaal klaar waren bij de ontwikkeling en daarom hebben ze aardig wat zaken moeten inperken of laten vallen.

Toch vind ik dat het resultaat er mag zijn en ik ben nu al aardig wat uurtjes kwijt aan de wondere wereld die Watch_Dogs heet. Vermaak me prima en begin hem steeds beter te waarderen. Iedereen die na 5 minuten al afhaakt neem ik in ieder geval niet meer serieus, want je hebt dan nog maar weinig gezien. Ik heb trouwens het idee dat Watch_Dogs mooier wordt naarmate je verder komt. Iets wat Wolfenstein ook al had, alsof ze de tools beter onder de knie kregen en meer tijd hadden om alles uit te werken ofzo.

[ Voor 30% gewijzigd door Martinspire op 28-05-2014 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Graizie schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:10:
Ik heb 'm gisteravond 4 uurtjes gespeeld op de PS4. Prachtige game, maar om een bepaalde reden toch niet vergelijkbaar met een GTA (natuurlijk in de grote lijnen wel) in mijn ogen. Waar ik meer aan moest denken was een Red Dead Redemption. Waarom?

Bij RDR - als je van dorp naar dorp ging - kon je je per paard verplaatsen. Onderweg kwam je ontzettend veel tegen, dieren waar je op kon jagen, mensen die je kwamen overvallen, etc. Ik kon me dan totaal niet op het verhaal concentreren en wilde alles wat ik tegen kwam zien en doen. Dat gevoel heb ik nu ook bij WD. Als ik over straat loop wil ik iedereen hacken en zien. Zal wel een autistisch tikje zijn. Daardoor was ik na 4 uur he-le-maal kapot haha. Wat een berg aan informatie krijg je over je heen in dit spel zeg.

Overall: ik ben positief en wil spelennnnnn. :)
Herken dat wel, maar ik heb het wel als positief ervaren, je hebt gewoon best wel veel te doen in WD, jah tuurlijk zit er herhaling in maar daat ontkom je simpel weg niet aan in een open wereld de game. de ontwikkelaar kan moeilijk 150 verschillende dingen maken om te doen.

En ik heb het gevoel dat GTA wel heel erg opgehemeld wordt. was daar zoveel te doen? volgens mij niet namelijk, ja tuurlijk side quests en "random" events maar die waren ook niet meer dan "rij daar heen", "vermoord persoon X". "vervoer persoon X", "win een race" etc. etc., allemaal vergelijkbaar met WD. Ik vond GTA een fantastisch spel, maar zijn onze herinneringen niet positiever dan dat de game daadwerkelijk was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-06 11:56

The_Worst

Unox

Mensen worden wel slimmer nu met het online hack gebeuren. Was het eerst nog 80% winkans met hacken dat is nu al snel gedaald naar 50-60%. Mensen worden slimmer met zoeken en daarnaast weten zij zich ook beter te verstoppen. Was daarnaast ook positief verrast dat je ook tijdens een invasion de stroom kon laten uitvallen. Erg leuk! :9

Enige wat ook nog ontbreekt is een soort van invite-systeem waarmee je kan racen met vrienden.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-06 10:20

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ik heb nu linksonder in beeld op het scherm zo'n accu icoontje van je mobile telefoon. Daarnaast staat zo'n ander icoontje met 4 erbij. Het is een of ander afleid apparaatje wat ook nog eens ontploft als ik op RB druk. Het is best irritant want soms druk ik per ongeluk dus op RB en dan gaat midden op straat zo'n ding af. Hoe krijg ik die weg ?

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
MRELynx schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:05:
Ik heb nu linksonder in beeld op het scherm zo'n accu icoontje van je mobile telefoon. Daarnaast staat zo'n ander icoontje met 4 erbij. Het is een of ander afleid apparaatje wat ook nog eens ontploft als ik op RB druk. Het is best irritant want soms druk ik per ongeluk dus op RB en dan gaat midden op straat zo'n ding af. Hoe krijg ik die weg ?
Dat accu icoontje geeft aan hoeveel stoplichten e.d. je kunt laten crashen. Staat ook 1 blokje bij, andere dingen vergen meer. Daarboven heb je je focus staan geloof ik en die vult zich langzaam bij.

Wat je bij RB hebt ingesteld kun je instellen als je LB ingedrukt houdt. Dan krijg je dat wiel met wapens en gadgets. Als je daar een andere gadget selecteerd, heb je daar geen last van (of je moet het opmaken). Wat je hebt ingesteld weet ik niet, maar het is handig om je er even in te verdiepen. Kijk anders even bij de ingame help (smartphone en bovenste rij rechts) wat alles betekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Martinspire schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:15:
[...]

Dat accu icoontje geeft aan hoeveel stoplichten e.d. je kunt laten crashen. Staat ook 1 blokje bij, andere dingen vergen meer. Daarboven heb je je focus staan geloof ik en die vult zich langzaam bij.

Wat je bij RB hebt ingesteld kun je instellen als je LB ingedrukt houdt. Dan krijg je dat wiel met wapens en gadgets. Als je daar een andere gadget selecteerd, heb je daar geen last van (of je moet het opmaken). Wat je hebt ingesteld weet ik niet, maar het is handig om je er even in te verdiepen. Kijk anders even bij de ingame help (smartphone en bovenste rij rechts) wat alles betekend.
Thanks...gewoon idd iets anders selecteren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graizie
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-06 13:18
Chaoss schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:31:
[...]
Herken dat wel, maar ik heb het wel als positief ervaren, je hebt gewoon best wel veel te doen in WD, jah tuurlijk zit er herhaling in maar daat ontkom je simpel weg niet aan in een open wereld de game. de ontwikkelaar kan moeilijk 150 verschillende dingen maken om te doen.

En ik heb het gevoel dat GTA wel heel erg opgehemeld wordt. was daar zoveel te doen? volgens mij niet namelijk, ja tuurlijk side quests en "random" events maar die waren ook niet meer dan "rij daar heen", "vermoord persoon X". "vervoer persoon X", "win een race" etc. etc., allemaal vergelijkbaar met WD. Ik vond GTA een fantastisch spel, maar zijn onze herinneringen niet positiever dan dat de game daadwerkelijk was?
Jouw tweede alinea kan ik dus volledig inkomen. Daarom dat ik de games ook niet wil vergelijken. GTA kon je prima free-roamen en bepaalde herkenbare plekken bezichtigen, maar voor de rest was er niet bizar veel te doen. GTA leunde voor mijn gevoel ook veel op de onlinemodus.

Ook ik ervaar het feit dat er in WD wel veel te doen als positief, maar het vrat wel energie haha :p

[ Voor 3% gewijzigd door Graizie op 28-05-2014 15:28 ]

Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-06 16:57

Pykow

Angelo OTR

Vandaag heb ik de Watch_Dogs Dedsec edition ontvangen van bol.com
Een dag te laat, want ze zouden de game gisteren tussen 10 en 12 uur leveren, maar dat is vandaag dus geworden.

Vanavond even alles uitpakken en kijken wat er allemaal in zit.
Het poppetje die erbij zit, ziet er echt goed uit.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Geniale game. Doet me ook een beetje denken aan Hitman Absolution. Dat je gewoon van de dingen in den omgeving gebruik kan maken om vijanden te doden. Net een aantal bewakers laten crashen die onder een container stonden. Container gehacked en naar beneden laten vallen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-06 09:40

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren een leuk momentje gehad in de game wat ik eigenlijk toch wel ff met jullie wil delen.

Ik liep door een parkje, zat iemand op een bank te telefoneren die ik kon hacken. Ik kon dus het telefoongesprek met haar man meeluisteren.

Vrouw aan de telefoon had het erover dat de loodgieter net was langs geweest en dat het verstopte riool kwam door het kwakkie van de man. En dat het riool niet was gemaakt om kwakkies weg te spoelen. Zegt die vrouw ook nog... Ik heb een klote baan. Zou je aub tegen me willen zeggen dat als ik ooit nog zeur over mijn werk je aub mij eraan helpt denken dat er ook nog loodgieters zijn die echt een klote baan hebben. Die zulke zooi moeten opruimen :P

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-06 13:12

Madstorm

Derping all the way!

Pykow schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:28:
Vandaag heb ik de Watch_Dogs Dedsec edition ontvangen van bol.com
Een dag te laat, want ze zouden de game gisteren tussen 10 en 12 uur leveren, maar dat is vandaag dus geworden.

Vanavond even alles uitpakken en kijken wat er allemaal in zit.
Het poppetje die erbij zit, ziet er echt goed uit.
Klopt het poppetje is erg leuk. Ik heb hem gisteren wel gekregen van Bol, en het zit erg leuk in elkaar. Plus de artbook vind ik ook erg mooi, ik houd erg van dat soort dingen. Ik weet nog niet zo goed waar de kaartjes voor zijn die je erbij krijgt, volgens mij kun je die invoeren in de mobile app van WD maar deze werkte gisteren nog niet.

Voor mij is het nog steeds wennen, en vooral uitzoeken hoe het één en ander moet. Ik ben redelijk nieuw in het gamen op een console, dus het aimen gaat me nog niet goed af. Daarnaast is 'rambo' stijl bijna niet mogelijk in WD aangezien je heel snel dood bent.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Toch wel tof dat hacken, net mijn eerste hack mogen uitvoeren.
Ik had het "achterdeurtje" geplaatst en toen gaan schuilen in een auto.

Super grappig hoe je de tegenstander dan als een gekke ziet rond rennen :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Laatst online: 13-06 16:57

Pykow

Angelo OTR

Madstorm schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:47:
[...]

Klopt het poppetje is erg leuk. Ik heb hem gisteren wel gekregen van Bol, en het zit erg leuk in elkaar. Plus de artbook vind ik ook erg mooi, ik houd erg van dat soort dingen. Ik weet nog niet zo goed waar de kaartjes voor zijn die je erbij krijgt, volgens mij kun je die invoeren in de mobile app van WD maar deze werkte gisteren nog niet.

Voor mij is het nog steeds wennen, en vooral uitzoeken hoe het één en ander moet. Ik ben redelijk nieuw in het gamen op een console, dus het aimen gaat me nog niet goed af. Daarnaast is 'rambo' stijl bijna niet mogelijk in WD aangezien je heel snel dood bent.
De kaartjes zijn Ingame unlocks die je moet scannen met je telefoon.
ik zat erg te twijfelen tussen PC of PS4 versie en ben toch voor de PS4 editie gegaan.

Op de PC krijg je UBI PLAY en dat is echt verschrikkelijk programma.
Daarnaast had ik nog niet veel PS4 games en dus heb ik weer een leuke erbij gehaald.
Daarnaast wil ik ook beter worden op de console, want ik ben echt niet goed in shooters op de consoles.

ik heb dan wel veel GTA IV en V gespeeld op de Xbox360, Killzone en Tomb raider op de PS4.
Verder speel ik vooral Fifa en race games op de consoles, want dat gaat altijd wel goed.

Op de PC speel ik alleen maar shooters en ook op ESL,PCW,Clanwars,Mid+ niveau ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:57
Vanmiddag WD opgehaald en anderhalf uurtje gespeeld. Eerste indruk is goed, de game ziet er goed uit op de PS4, en ik ben erg verbaasd over de extreem actieve wereld. Wat me in Saints Row en GTA stoorde was dat de "wereld" heel saai was. Stad ziet er bij nacht schitterend uit zeg.

Ik hoor veel mensen klagen over het onrealistische damage model in voertuigen. Ik vind dit een pluspunt! Als ik ergens absoluut ruk in ben is het wel in auto's rijden op een console. Ik vlieg altijd uit de bocht, raak van alles. Een auto die belachelijk lang meegaat vind ik dus erg prettig.

Anderzijds vind ik het erg jammer dat auto's weer behoorlijk geforceerd worden om te gebruiken. Ik voorzie nu al eindeloze retries op die big brother car chase missie. Ik kan het gewoon echt niet... Ik vind het jammer dat voertuigen geforceerd worden. Ik vind zelf ook dat je te voet veel meer meekrijgt van de speelwereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
ik heb nog niet 1x een game kunnen joinen in een multiplayer sessie.. iemand anders wel succes of kan deze weer onder de zoveelste awesome /sarcasm launch titel van ubisoft als het op online play aankomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-06 13:12

Madstorm

Derping all the way!

Flghter1982 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 20:15:
ik heb nog niet 1x een game kunnen joinen in een multiplayer sessie.. iemand anders wel succes of kan deze weer onder de zoveelste awesome /sarcasm launch titel van ubisoft als het op online play aankomt?
Ik heb dit zelf nog niet geprobeerd, maar ik ben zelf wel eens geinvade door iemand anders. Dus het werkt wel. Zal nog wel niet 100 procent zijn, ik heb gehoord dat het joinen heel lang kan duren.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-05 14:08
Aantal keer iemand anders gehackt en gestalkt en ook bij mij gebeurd. De Ubisoft (Uplay) servers hebben wel veel problemen, dus kan dat het daardoor komt dat je geen sessies kan joinen.

Hacken/Tail is leuk, maar erg erg erg jammer (zonde zelfs en gewoon dom) dat je niet eens je vrienden kan hacken...... :? :F

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik heb er nog maar een uur of 2 op zitten maar ik vind het lastig om in de game te komen. Veel auto's rijden heel vervelend. Net deed ik een side missie waar ik een take down moest doen op een auto, dus ik doe dat, krijg ik meteen 8 andere achter me aan! En het timen van blockers enz lukt ook nog niet.

Nooit gedacht dat ik er zo lastig in zou komen zeg. Misschien maar eerst wennen aan de auto's en het rijden voordat ik me ga wagen aan die side missies.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:41

Convoy

g44p

Hmz ik heb opeens (Xbox One) geen geluid meer tijdens de cut scènes. Al een keer console van de stroom gehad, zonder resultaat. Meer mensen hier hier last van? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Vanmiddag multiplayer gedaan (dat je iemand moet hacken of gehackt wordt) en dat ging probleemloos, hij gaf aan hoe lang je waarschijnlijk moet wachten (telkens 1 of 2 minuten) en als er een verbinding was met een ander dan werkte het altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
hoe werkt dat tailing? kan iemand b.v. zonder dat ik het weet mijn game joinen en mij proberen te tailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-06 22:02
Pff, toch net maar gehaald. Eerst naar de Saturn in Dord geweest, was die al uitverkocht voor de PS4. Toen maar naar Media Markt Alexandrium gereden, daar was die gelukkig nog.

Gaat een lange avond/nacht worden haha. Zoveel zin in :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Flghter1982 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 20:58:
hoe werkt dat tailing? kan iemand b.v. zonder dat ik het weet mijn game joinen en mij proberen te tailen?
Ja, hier merk je niks van.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:29
The_Worst schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 21:21:
[...]

Ja, hier merk je niks van.
Zeker weten? Ik heb dat tailen één keer gedaan dusver. Maar de game waar ik in kwam daarin bleef de persoon in hetzelfde vierkantje rijden. Ik kan me niet voorstellen dat iemand dit zou doen, zonder dat deze weet dat er een andere speler het spel joined.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dat invaden is trouwens wel echt tof.
Bij de andere gamer om de hoek een vrachtauto/busje jatten en dan daarmee rustig naar de andere gamer rijden en netjes parkeren.

Ze lopen dan bijna allemaal gewoon voorbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Donstil schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 21:43:
Dat invaden is trouwens wel echt tof.
Bij de andere gamer om de hoek een vrachtauto/busje jatten en dan daarmee rustig naar de andere gamer rijden en netjes parkeren.

Ze lopen dan bijna allemaal gewoon voorbij :)
dat is dan toch wel een vet concept.. elk idioot rijgedrag ga ik nu controleren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:25
Flghter1982 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 21:44:
[...]

dat is dan toch wel een vet concept.. elk idioot rijgedrag ga ik nu controleren :)
De kunst wordt dan om zo goed auto te rijden dat het niet te onderscheiden is ;)
Kun je ook kiezen om je friends te invaden, in plaats van een random speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
wat jammer dat die online functionaliteit zo slecht is op het moment van Uplay. je zou toch zeggen dat met zoveel spelers een game infiltreren een kwestie van 1-2 seconden zou moeten zijn. ik hoop dat dit wel zo is in een paar dagen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Pokeren is trouwens ook dikke pret, met de camera achter de andere spelers en je smartphone die een stress analyse kan doem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Flghter1982 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 21:44:
[...]

Inderdaad, zo hebben een paar mensen zich bij mij al verraden. Ik loop, toevallig, een steegje in komt er iemand met een noodgang hetzelfde steegje in gereden. Ik zonder twijfelen hem neergeschoten bleek het inderdaad een invader te zijn.

Zo zijn er wel meer dingen waar je op kan letten: auto's die uit de toon vallen, bushokjes e.d. die aan gort zijn gereden, mensen die niet normaal lopen of schiet een keer in de lucht, de persoon die blijft staan is de invader. ;)

Overigens vanmiddag ook een briljante gehad. Ik kom iemands spel binnen, zit het halve politiekorps achter hem aan. Ik kom in de buurt, hack hem en heb rustig op een bankje kunnen wachten en tegelijkertijd kunnen zien hoe druk hij ermee was. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
The_Worst schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 22:13:
[...]

Inderdaad, zo hebben een paar mensen zich bij mij al verraden. Ik loop, toevallig, een steegje in komt er iemand met een noodgang hetzelfde steegje in gereden. Ik zonder twijfelen hem neergeschoten bleek het inderdaad een invader te zijn.

Zo zijn er wel meer dingen waar je op kan letten: auto's die uit de toon vallen, bushokjes e.d. die aan gort zijn gereden, mensen die niet normaal lopen of schiet een keer in de lucht, de persoon die blijft staan is de invader. ;)

Overigens vanmiddag ook een briljante gehad. Ik kom iemands spel binnen, zit het halve politiekorps achter hem aan. Ik kom in de buurt, hack hem en heb rustig op een bankje kunnen wachten en tegelijkertijd kunnen zien hoe druk hij ermee was. _/-\o_
ik heb volgends mij nog niemand in mijn game gehad helaas. lijkt me wel tof.. daarom hoop ik dat de servers snel stabiel worden en er maar veel mensen me proberen te hacken.. tailen of whatever.. lijkt me erg kicken. zou ook leuk zijn als je een tail gehad heeft en die persoon is sucessvol dat je dan een bericht krijgt.. dan weet je dat je niet hebt op zitten letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Inderdaad, ik had graag willen weten hoe vaak ik al gevolgd ben en bericht hebben als iemand mij zojuist gevolgd heeft. Toch wel een stoer idee dat iemand je gevolgd heeft. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Scrisissszzz schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 20:24:
Ik heb er nog maar een uur of 2 op zitten maar ik vind het lastig om in de game te komen. Veel auto's rijden heel vervelend. Net deed ik een side missie waar ik een take down moest doen op een auto, dus ik doe dat, krijg ik meteen 8 andere achter me aan! En het timen van blockers enz lukt ook nog niet.

Nooit gedacht dat ik er zo lastig in zou komen zeg. Misschien maar eerst wennen aan de auto's en het rijden voordat ik me ga wagen aan die side missies.
Je moet niet zelf timen, dat doet de ai voor je. Gewoon langs stoplichten of blockers rijden. Als de hackfunctie blauw wordt pas drukken!

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-06 13:11
The_Worst schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 22:20:
Inderdaad, ik had graag willen weten hoe vaak ik al gevolgd ben en bericht hebben als iemand mij zojuist gevolgd heeft. Toch wel een stoer idee dat iemand je gevolgd heeft. :9
Dan weet je ook wel, aangezien er een melding komt dat je gehacked wordt.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Bij hacken wel, tailen niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Zijn dat aparte gamemodes dan? Ik dacht dat jou objective altijds was dat je een backdoor moest plaatsen en vervolgens hacken.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Ja,bij hacken moet je inderdaad gegevens stelen en bij tailen moet je de persoon ~1 minuut in het zicht houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Aha...nog niet tegengekomen dat ik dat kon doen. Heb ook nog maar 10 uur gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
  • Laatst online: 23:39
The_Bash schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 22:22:
[...]

Je moet niet zelf timen, dat doet de ai voor je. Gewoon langs stoplichten of blockers rijden. Als de hackfunctie blauw wordt pas drukken!
En niet te vergeten: je hoort het aan het geluid! Dat gebruik ik tenminste om het goed te timen, zo'n oplopende pieptoon :-)

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Hoe werkt die multiplayer nou precies? Ik heb geen PS plus, heb geen ubi account en toch heb ik al een aantal keer tail hack missies gedaan tegen andere spelers, ik begrijp er niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:35

kaanmijo

Picobello B.V.

Ik heb net met die companion app iemand achtervolgd, alleen door de lag is dit nu bijna niet te doen.. Zou dit aan de drukte op de uplay servers liggen of is de app gewoon brak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 483749

http://forums.ubi.com/sho...e9bc85f36945e38a5ab75f3d8

Help mee met een petitie voor het uitbrengen van een gamemode waarin je vrienden kunt hacken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ja uplay is helaas nog te instabiel, vanavond 3x geprobeerd een andere game te joinen om diegene te hacken maar elke keer duurde het te lang.

Dat tailen heb ik nog niet geprobeerd, klinkt ook wel leuk, morgen eens proberen. Vanavond heb ik me alweer 5-6 uren prima vermaakt met Watchdogs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:22
Ben er gisteren aan begonnen en ik vind het een prima game waar ik heel wat uurtjes zoet mee ga zijn. Alleen werkt de companion app niet, als ik hem start krijg ik een zwart scherm en na een paar seconden ben ik weer terug op het bureablad. Hebben meer mensen hier last van? Ik gebruik een galaxy tab2

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Tof spel, nog best lastig om de politie kwijt te raken, was een opdrtacht om een auto weg te brengen.
Alleen kan je ergens zien hoeveel uur je al gespeeld heb?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:48

v8power67

Psn: Mausosaurus

Zit nu al wat uurtjee erin en moet zeggen mijn enthousiasme begint iets te dimmen.
Heb echt het gevoel dat ze zoveel meer hadden kunnen doen met het hacken.
Bv de verkeerslichten. Waarom is er niet een optie dat jij altijd groen licht krijgt. (Bv door 1x vierkantje te klikken). Dan als 2e de optie alles op rood zetten dus files. (Bv 2x klikken vierkantje) en dan vierkantje vasthouden is alles op groen. Dat zou al zoveel meer diepgang bieden. En dat geld dus voor een helleboel hacks. Het zou allemaal veel dieper kunnen.

Tja de graphics. Nu ik er een beetje aan gewend ben ga je steeds meer de slechte puntjes zien. En die zijn er behoorlijk wat.

Deed gister een criminal convoy.
Nou daar was ik wel even mee bezig voordat het lukte. Stapt als je stopt een of andere cod juggernut uit die amper dood wil...
Opzich wel leuk gedaan maar ging constant dood.
Ook merk ik dat ik heel vaak dezelfde teksten terig zie komen als je mensen profiled.
En ook merk ik dst geld verdienen geen issue is...
had na 2 missies gedaan en verder freeroamen al een kleine 120000 bijmekaar. En nu heb ik nog steeds zoiets staan nadat ik kleding heb gekocht en automatische shotgun en een sniper etc. Dus denk dat dit iets te makkelijk weggegeven wordt op deze manier. Wel tof enigzins maar zorgt er wel voor dst je al zeer ssnel alles hebt en het bank accou t hacken dan dus nutteloos wordt.

Vind verder wel sfeer erin zitten. Zo liep ik op straat beetje geld te jatten van mens3n en reed er ineens een auto vol op een andere auto. Hup mensen uitstappen en schreeuwen naar mekaar. Was wel tof gedaan.
Of soms zijn er groepjes jongere die gaan rappen op straat.
Het leeft wel en icm de regen onweer nacht scenes is het soms heerlijk om rustig rond te lopen.

Al met al een leuke game die naar mijn gevoel zoveel meer had kunnen en denk wel moeten zijn.
Een 7 is wat ik hem tot nu toe geef.
En kijk erg uit naar een deel 2.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-09-2024
Ik heb het zo'n 2 uur gespeeld en erger me al aan de volgende dingen:
  • Freewalk is heel beperkt.. je kan niet eens over een paar rotsen heen klimmen.
  • Ik zocht avtiviteiten, bij alle blauwe markers waar ik heen ging kwam ik zo'n vent met zn balletje balletje spel tegen, niet anders..
  • Muziek is slecht
  • Autorijden is niet soepel, je moet de stick echt ver bewegen om te sturen en kan zo geen kleine correcties doen
  • Het is niet altijd duidelijk waar je naartoe moet rijden, en wat je daar dan moet doen
Ik neigde er gisteren al na om weer gta of bf4 te gaan spelen.
Ben benieuwd of ik dit spel nog vaak ga starten..

[ Voor 3% gewijzigd door Kjid op 29-05-2014 12:52 . Reden: ul li lilililil ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Kjid schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:51:
Ik heb het zo'n 2 uur gespeeld en erger me al aan de volgende dingen:
  • Freewalk is heel beperkt.. je kan niet eens over een paar rotsen heen klimmen.
  • Ik zocht avtiviteiten, bij alle blauwe markers waar ik heen ging kwam ik zo'n vent met zn balletje balletje spel tegen, niet anders..
  • Muziek is slecht
  • Autorijden is niet soepel, je moet de stick echt ver bewegen om te sturen en kan zo geen kleine correcties doen
  • Het is niet altijd duidelijk waar je naartoe moet rijden, en wat je daar dan moet doen
Ik neigde er gisteren al na om weer gta of bf4 te gaan spelen.
Ben benieuwd of ik dit spel nog vaak ga starten..
Als je op je map kijkt dan zijn er ontzettend veel verscihllende activiteiten te vinden, met A (op 360) kan je dan meteen een route instellen naar dat punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:12
niekvandermeer schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:29:
[...]

Als je op je map kijkt dan zijn er ontzettend veel verscihllende activiteiten te vinden, met A (op 360) kan je dan meteen een route instellen naar dat punt.
Nou dat valt ook wel mee...80% zijn collectibles, precies datgene dat me echt niets kan boeien in games. Al die minigames trekken me ook niet..blijft alleen gang hideouts en fixer contracts over.

[ Voor 8% gewijzigd door Mutatie op 29-05-2014 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dat hacken van andere spelers is toch wel dikke fun, ik heb het nu een keer of 25 kunnen doen waarvan de helft ongeveer positief maar het blijft leuk.

Vooral als je een leuk plekje hebt gevonden en je de andere gamer als een gek ziet rond rennen.

Jammer dat ik niet zo vaak terug gepakt wordt, dat is pas 3x gebeurd namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:26
Donstil schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 19:31:
Dat hacken van andere spelers is toch wel dikke fun, ik heb het nu een keer of 25 kunnen doen waarvan de helft ongeveer positief maar het blijft leuk.

Vooral als je een leuk plekje hebt gevonden en je de andere gamer als een gek ziet rond rennen.

Ik vind het ook een toffe feature en ik hoop dat ze het hacken van vrienden nog toevoegen. Dat had er imho meteen in moeten zitten.

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-06 09:17

Ja, dat hacken kan ik ook nog niet echt tegenhouden. IK heb nu gewoon mijn granaatwerper klaar en mijn ak47. Ik schiet alles af wat ik nu zie in de hackcirkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Adlermann schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 19:41:
[...]

Ja, dat hacken kan ik ook nog niet echt tegenhouden. IK heb nu gewoon mijn granaatwerper klaar en mijn ak47. Ik schiet alles af wat ik nu zie in de hackcirkel.
Haha je begint dan gewoon elk poppetje in je omgeving af te maken? Keldert je reputatie dan niet heel snel en krijg je niet meteen mega veel politie achter je aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-06 09:17
niekvandermeer schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 19:42:
[...]

Haha je begint dan gewoon elk poppetje in je omgeving af te maken? Keldert je reputatie dan niet heel snel en krijg je niet meteen mega veel politie achter je aan?
Mijn reputatie is al euh laag. Ik heb de hele dag burgers zitten afmaken, politie zitten afmaken, ontsnappen. Repeat.

Overal op straat roepen ze al ' daar heb je de vigilante' grr :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Adlermann schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 19:43:
[...]

Overal op straat roepen ze al ' daar heb je de vigilante' grr :)
Haha, doen ze bij mij ook maar ze maken daarbij ook foto's en vragen ze nog net geen handtekening. :9 Ja, ik ben een softie en een regelrechte goodguy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
AtlAntA schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 19:33:
[...]

Ik vind het ook een toffe feature en ik hoop dat ze het hacken van vrienden nog toevoegen. Dat had er imho meteen in moeten zitten.
Ja dat had leuk geweest ja.
The_Worst schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 19:51:
[...]

Haha, doen ze bij mij ook maar ze maken daarbij ook foto's en vragen ze nog net geen handtekening. :9 Ja, ik ben een softie en een regelrechte goodguy.
Ik zit nog een beetje rond het midden (iets aan de positieve kant).
Heb nog maar twee missies gedaan (die nodig waren om de torens te mogen hacken).

Heb nu de hele wereld open, alle 13 torens gehacked (sommige waren nog best ff puzzelen).

Nu mijn reputatie maar wat op krikken, bij mij zeggen ze nu al wel "he Is hij dat niet van tv?"
Adlermann schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 19:41:
[...]

Haha de granaatwerper is hier ook paraat hoor. Maar ik gebruik hem alleen als ze proberen te vluchten. Alles daarvoor doe ik stealty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Donstil schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 19:56:
[...]

Ik zit nog een beetje rond het midden (iets aan de positieve kant).
Heb nog maar twee missies gedaan (die nodig waren om de torens te mogen hacken).

Heb nu de hele wereld open, alle 13 torens gehacked (sommige waren nog best ff puzzelen).

Nu mijn reputatie maar wat op krikken, bij mij zeggen ze nu al wel "he Is hij dat niet van tv?"

[...]
Ik ben net in Act 2 volgens mij, Ik heb voornamelijk veel misdaden opgelost. Elke keer als ik een melding krijg doe ik deze missie. Hoofdverhaal is leuk hoor maar ik vermaak mij nu nog best met de zijmissies.

Overigens iets wat mij nog niet helemaal duidelijk is, wat is het verschil tussen de twee torens? Je hebt de 6 grote torens en daarnaast dus nog de kleinere maar wat kan de ene wat de andere niet kan? En wat kan er niet als de stroom uitvalt, de hacks werken niet maar kan je dan ook niet profilen?

[ Voor 18% gewijzigd door The_Worst op 29-05-2014 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:51

muhda

Time & Space traveler

Wat is de snelste manier om geld te verdienen? Ik heb nu pas €50.000. Ik probeer veel mensen te hacken en zo nu en dan wat zij-missies maar het schiet niet echt op.

Voor de rest vermaak ik me goed met de game. Er zijn wat kleinigheidjes maar dat lossen ze denk ik later op met een patch.

[ Voor 28% gewijzigd door muhda op 29-05-2014 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
The_Worst schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 20:21:
[...]

Ik ben net in Act 2 volgens mij, Ik heb voornamelijk veel misdaden opgelost. Elke keer als ik een melding krijg doe ik deze missie. Hoofdverhaal is leuk hoor maar ik vermaak mij nu nog best met de zijmissies.

Overigens iets wat mij nog niet helemaal duidelijk is, wat is het verschil tussen de twee torens? Je hebt de 6 grote torens en daarnaast dus nog de kleinere maar wat kan de ene wat de andere niet kan? En wat kan er niet als de stroom uitvalt, de hacks werken niet maar kan je dan ook niet profilen?
De grote torens spelen de kleine vrij, om de grote te unlocken moet je meer puzzelen met tegenstanders, de kleine torens zijn meer een soort puzzel om bij de zendmast te komen.

Als de stroom uitvalt kan je wel profilen geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude

Wordt wel meer nadat je notoriety score hoger wordt. De winst welk spelers dan op je kunnen behalen wordt groter. Terwijl het standaard zeer beperkt is, maar met wel groot risico op verlies. Zelf zit ik nu op een notoriety van ongeveer 1500 en wordt ik per 15 - 30 minuten toch wel weer aangevallen door een hacker.

Veel spelers leggen het echter dik bovenop dat het menselijke spelers zijn, dus maakt het gemakkelijk ze te detecteren. Ben vrij waardeloos qua shooters op consoles, dus dood krijgen is soms nog wel wat lastig :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Mag je eigenlijk als je iemand aan het hacken bent en je wordt gesnapt, die ander ook doodschieten? Want als verdediger kun je dat al wel heb ik gemerkt, maar andersom weet ik het eigenlijk niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Nee, jij mag de ander sowieso niet doodschieten dan verlies je sowieso.

Ik had een notierity van 1972, bijna de eerste upgrade, nu twee keer fout gegaan en ben gezakt naar 1500. Risico wordt ook een stuk groter. Meestal nog maar 25-50 winst terwijl, als je verliest, 250+ kan kwijtraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Martinspire schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 20:51:
Mag je eigenlijk als je iemand aan het hacken bent en je wordt gesnapt, die ander ook doodschieten? Want als verdediger kun je dat al wel heb ik gemerkt, maar andersom weet ik het eigenlijk niet
Nee, indien je de andere dood dan verlies je je punten. Dit geldt voor zowel hacken als tailen. Maakt niet uit overigens of je je target dood schiet, of dood rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-05 14:08
muhda schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 20:23:
Wat is de snelste manier om geld te verdienen? Ik heb nu pas €50.000. Ik probeer veel mensen te hacken en zo nu en dan wat zij-missies maar het schiet niet echt op.

Voor de rest vermaak ik me goed met de game. Er zijn wat kleinigheidjes maar dat lossen ze denk ik later op met een patch.
hack skills upgraden voor geldhacks ;) Ik kan nu zien wie een hoge saldo heeft staan op zn rekening en ze leveren nu meer op. Ik krijg van deze personen vaak 8000-15.000. Even een rondje maken, mensen hacken en ik heb 60K erbij ;)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ik zit net een CTOS toren te hacken. Mijn zoon zit mee te kijken..... Ben ik in de serverruimte, kun je van die filmpjes kijken die daar zijn opgeslagen van willekeurige burgers.

In een zo'n filmpje zit gewoon zo'n gast met een of ander penis verleg apparaat zijn pik groter te maken....14cm.....YES 15cm...

In een ander filmpje zit een of andere gast zijn vriendin keihard van achter doggystyle te nemen....

Blijf het geniaal vinden. Inmiddels alle CTOS torens en stations gehacked. Is eigenlijk iets te simpel.

Besturing is overigens net zo kut als is Assassins Creed. Wil je rechtdoor over een muurtje, val je links naast het muurtje naar beneden.....met als gevolgd dat je dood bent....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda

muhda

Time & Space traveler

ASNNetworks schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 20:56:
[...]
hack skills upgraden voor geldhacks ;) Ik kan nu zien wie een hoge saldo heeft staan op zn rekening en ze leveren nu meer op. Ik krijg van deze personen vaak 8000-15.000. Even een rondje maken, mensen hacken en ik heb 60K erbij ;)
Ah, mooi om te weten. Ik had mijn skill punten gebruikt voor IDE's (bommen) en voor bruggen, paaltjes etc
Want ik speel het spel op Hard en had veel moeite om politie en de fixers af te schudden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik zit op 1544 zie ik.
Gaat niet meer zo hard omhoog als eerst, een succesvolle hack is 50 maar een mislukte hack en een succesvolle ontsnapping is nog boven de 100.
Martinspire schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 20:51:
Nope, alleen als verdedigende partij mag je doden.
muhda schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 20:23:

Ik kwam toevallig langs een pawn shop, bleek ik al voor 20.000 aan spullen verzameld te hebben.
Dat verkopen kan dus ook best wat opleveren.

Ik heb nu 100.000 maar al wel flink geïnvesteerd in wapens, iets wat best een hoop geld kan kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda

muhda

Time & Space traveler

Donstil schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 21:02:
[...]

Ik kwam toevallig langs een pawn shop, bleek ik al voor 20.000 aan spullen verzameld te hebben.
Dat verkopen kan dus ook best wat opleveren.

Ik heb nu 100.000 maar al wel flink geïnvesteerd in wapens, iets wat best een hoop geld kan kosten.
Bij zo'n pawn shop was ik ook langs geweest. Ik heb toen paar outfits ervan gekocht.
Ik vind het jammer dat je niet je ongebruikte wapens kan verkopen, Ik speel meestal erg stealth.
Dus alleen wapens met dempers komen in aanmerking, dat zijn er maar 2. Hopelijk worden dat er later meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Weet iemand wat dit doet?

Zie ze regelmatig liggen maar kan er nooit wat mee (zo lijkt het).

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/30avrc8.jpg

http://i62.tinypic.com/30avrc8.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 29-05-2014 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-06 15:03
Donstil schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 21:19:

[afbeelding]

Da's een crafting item. En daar heb je er nu zoveel van dat je ze niet meer kan oppakken :)

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ooh hèhè vandaar. Welke van de Crafting items is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Donstil schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 21:19:

[afbeelding]

Nederlandse spraak of tekst in games. 😂

Daar knap ik nu altijd direct op af. Doet me direct aan A2 racer denken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:25
bram1984 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 22:02:
[...]

Nederlandse spraak of tekst in games. 😂

Daar knap ik nu altijd direct op af. Doet me direct aan A2 racer denken. ;)
Ik heb er niet heel veel moeite mee, al kan het soms wel storen door brakke vertaling of woorden die in het Nederlands gewoon niet goed klinken.
Games van Ubisoft hebben dat volgens mij vaak wel, AC:IV bijvoorbeeld is ook volledig in Nederlandse taal te spelen. Qua spraak dan weer niet, en dan is het prima IMHO. :P
Vaak is engels beter, maar dan wel met ondertitels. Of die dan engels of nederlands zijn maakt me niet uit :o

A2 racer is wel nostalgie, die heb ik ook nog wel ergens op zolder liggen :'(
http://www.ikoopjes.be/images/games/G0010.jpg
Grafisch ook top; pixels kun je tellen, en een stabiele 20fps :+

[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 29-05-2014 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Laatst online: 12-02-2023
shoombak schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:55:
Zit je dan met je nextgen console. Voel me zwaar belazerd door Ubisoft. Echt een schande dat mensen dit accepteren onder de trant van "maar je mag deze game niet vergelijken met GTA"
Ik vind dat je gelijk hebt hoor. Ik vind GTA V op mijn PS3 er mooier uit zien dan WD op mijn PS4. Ik hoor van xboxers hetzelfde.
Daarnaast, zelfs de voorstanders vinden WD er net iets mooier uit zien dan GTA V.. Net iets... Next Gen.. Net iets.. Maar goed..

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Normaal zet ik Nederlands altijd direct uit maar hier stoort het me eigenlijk niet.

Het is een prima vertaling ook. Geen Google translate Nederlands zoals je wel eens ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Iemand zin om op PS4 decryption te doen? Mijn PSN naam is The_Bash.

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
MRELynx schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 20:58:
Ik zit net een CTOS toren te hacken. Mijn zoon zit mee te kijken..... Ben ik in de serverruimte, kun je van die filmpjes kijken die daar zijn opgeslagen van willekeurige burgers.

In een zo'n filmpje zit gewoon zo'n gast met een of ander penis verleg apparaat zijn pik groter te maken....14cm.....YES 15cm...

In een ander filmpje zit een of andere gast zijn vriendin keihard van achter doggystyle te nemen....
Educatieve game dus >:)
Blijf het geniaal vinden. Inmiddels alle CTOS torens en stations gehacked. Is eigenlijk iets te simpel.

Besturing is overigens net zo kut als is Assassins Creed. Wil je rechtdoor over een muurtje, val je links naast het muurtje naar beneden.....met als gevolgd dat je dood bent....
Mja hier ook een paar keer dood geflikkerd, al had ik soms wel het idee van "dat haal ik wel" maar dat ging dus niet :+
jezzer schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 23:09:
[...]
Ik vind dat je gelijk hebt hoor. Ik vind GTA V op mijn PS3 er mooier uit zien dan WD op mijn PS4. Ik hoor van xboxers hetzelfde.
Daarnaast, zelfs de voorstanders vinden WD er net iets mooier uit zien dan GTA V.. Net iets... Next Gen.. Net iets.. Maar goed..
GTA heeft ook minder extra resources nodig gehad. Alle video, audio, tekst e.d. die je kunt hacken wordt meteen weergegeven en afgespeeld. Er zitten verder 2 layers over de spelwereld heen. 1 met soort ruis als je wisseld tussen camera's, 1 met alleen zwart wit als je een hoog overzicht hebt. Plus dat menu's en dergelijke ook enorm snel worden weergeven. Daar zal vast wat zijn voorgeladen. En het wisselen tussen camera's gaat ook razendsnel. Net als dingen hacken e.d. wat bv tijdens het rijden in rap tempo afwisseld.

Het vergt allemaal rekenkracht die je niet aan visuele presentatie kunt besteden. Daarom kun je minder grote stappen zetten. Want zeg nou zelf: de stad in GTA is niet echt interactief te noemen. GTA valt verder veel sneller terug op lagere resolutie textures (even snel rijden en het duurt even eer je stad is geladen, dat heeft watchdogs totaal niet), heeft minder detail in de omgeving zitten (loop eens door een achteraf straatje of door 1 van de buitenwijken, enorm veel objecten en afwisseling). Sure de resolutie van objecten kan nog wel een tikkeltje omhoog, maar ik stoor me er niet aan. De stad ziet er prima uit en voldoet aan waar het voor het verhaal en de gameplay toe dient.

Plus dat GTA een groter budget had voor slechts 2 platformen die beiden ook nog eens veel meer tijd hebben gekregen om voor te ontwikkelen (en voort te boorduren op jarenlange ervaring). Watch_Dogs 2 zal er ook een stuk beter uit zien en niet in de laatste plaats omdat ze dan niet meer naar PS3 en X360 hoeven te komen.

Ik ben het na een paar hoofdstukken in ieder geval gaan waarderen, ik zie waar alle rekenkracht in is gaan zitten en vind het nog een puike prestatie. Sure GTA 5 ziet er ook mooi uit, maar Watch_Dogs mag er zeker zijn. Toch speel ik dergelijke games voor de gameplay, de karakters, het verhaal en de sfeer. En die is wat mij betreft ook prima. Heb genoten van de 1e playthrough.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
  • Laatst online: 23:39
Iemand die drinking games al geprobeerd? Die zijn lastig man! :D

Edit: Blijkbaar zijn ze niet allemaal hetzelfde en begon ik bij de moeilijkste ;-)

[ Voor 40% gewijzigd door EvEs0r op 29-05-2014 23:57 ]

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:26
Ik moet eerlijk toegeven dat ik de online free roam een beetje een sof vind. De vergelijking met GTAV online kan ik helaas niet negeren en dan komt het erop neer dat je helemaal niks kunt behalve de politie achter je aan krijgen. Je krijgt wel wat gave shootouts maar verder is er helemaal niks te doen.

PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Kon er in het begin van het spel niet echt inkomen maar vind het nu toch wel een leuke game en, vooral als het donker of schemerig is ziet het er ook nog eens goed uit voor een open world game. Je ziet wel dat het een opgepoetste cross-gen game is (beetje a la AC IV) maar soms levert het toch wel erg mooie plaatjes op. particles, explosies en belichting zien er in een GTA V bijvoorbeeld stukken minder uit.

Wat me wel wat tegenstaat is dat het niet die revolutionaire open-world game is die Ubisoft ons voor heeft gehouden tijdens de E3 shows. Ik heb nog niks gezien wat op de vorige generatie consoles niet kan, op zich ook logisch als ze hem ook nog voor de 360/PS3 uitbrengen. Hopelijk bij een vervolg enkel current-gen en dan verwacht ik toch wel dat ze een flinke stap voorwaarts kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:35

kaanmijo

Picobello B.V.

Ik begin steeds meer te wennen aan die handling van de auto's, en moet zeggen dat ik het toch wel erg fijn vind rijden. Het is me alleen nog steeds niet gelukt om ook maar één van de online functies te proberen omdat er geen match kan worden gevonden. Beetje jammer weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
AtlAntA schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 23:50:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik de online free roam een beetje een sof vind. De vergelijking met GTAV online kan ik helaas niet negeren en dan komt het erop neer dat je helemaal niks kunt behalve de politie achter je aan krijgen. Je krijgt wel wat gave shootouts maar verder is er helemaal niks te doen.
Mja klopt. Wat ik ook jammer vind is dat je de collectables dus ook niet in free roam kan halen. Dat was nog enigszins boeiend geweest (of dat je ze samen kunt halen). Maar nu is er gewoon te weinig te doen.
kazuka schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 23:52:
Kon er in het begin van het spel niet echt inkomen maar vind het nu toch wel een leuke game en, vooral als het donker of schemerig is ziet het er ook nog eens goed uit voor een open world game. Je ziet wel dat het een opgepoetste cross-gen game is (beetje a la AC IV) maar soms levert het toch wel erg mooie plaatjes op. particles, explosies en belichting zien er in een GTA V bijvoorbeeld stukken minder uit.

Wat me wel wat tegenstaat is dat het niet die revolutionaire open-world game is die Ubisoft ons voor heeft gehouden tijdens de E3 shows. Ik heb nog niks gezien wat op de vorige generatie consoles niet kan, op zich ook logisch als ze hem ook nog voor de 360/PS3 uitbrengen. Hopelijk bij een vervolg enkel current-gen en dan verwacht ik toch wel dat ze een flinke stap voorwaarts kunnen maken.
Probleem is eerder dat GTA kwam tussen E3 reveal en release. Dat heeft ervoor gezorgd dat dingen nu niet meer revolutionair aanvoelen en de confrontatie met GTA zo heftig is geworden. Want in zekere zin doen ze best veel van wat ze op E3 hebben laten zien maar GTA was net wat eerder. Die had ook een wereld waar vanalles spontaan gebeurde, waar je ook gewoon een prima verhaal met prima karakters had en waarbij vooral online gewoon veel kon. Verder zijn de physics in GTA ook wel een stuk beter (al moet ik zeggen dat het op zich wel lekker rijd met een bak die wat overstuurt) en kun je daar veel beter aankloten.

Dat hele reputatie-balkje is aardig verzonnen maar zorgt er wel voor dat je uiteindelijk alleen maar goede of slechte dingen gaat doen. Ik vond pierce een redelijk goede gozer dus heb ook weinig kwaad gedaan maar omdat ik nu na er aardig wat tijd ingestoken te hebben helemaal de goede gozer ben, vind ik het jammer om dan ineens te gaan rampagen en ravage aan te gaan richten :P Ik mis een "ga maar even los, we letten niet op" modus :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:49
Op het killen van bad guys staan toch geen consequenties of wel?

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Martinspire schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 23:58:
vind ik het jammer om dan ineens te gaan rampagen en ravage aan te gaan richten :P Ik mis een "ga maar even los, we letten niet op" modus :9
Die minigame dat je een grote robot spin bestuurd is best wel rampage :P voelt echt goed om lekker om je heen te slaan en schieten met die spin, een van de betere minigames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ook maar eens die online shizzle aanzetten dan. Kun je dan echt veel meer dan offline mode ?

Vanmiddag nog weer zo'n irritant bugje ontdekt... Loop je over straat, zie je een paar van die negers rappen. Loop je de hoek om, staan er weer een paar negers te rappen, maar exact het zelfde deuntje....

En om vooruit te kijken. Watch_Dogs 2.... Tja, het is en blijft Ubisoft. Ik voel een 2e Assassins Creed aankomen. Nu Chicago, in deel 2 is het New York met net iets meer futuristische dingen.

Blijf het overigens leuker vinden om net zo als in AC dingen zoveel mogelijk stealth te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:18
Ik snap werkelijk waar niet waarom mensen zo negatief zijn over deze game. Ik heb er nu een flink aantal uur inzitten, en ik vermaak me prima! Het stealth aspect vind ik geniaal uitgevoerd. Net even die ene guard afleiden met een sms bericht voordat je hem neerslaat is awsome :)

Ik begrijp overigens ook niet waarom sommige mensen klagen over de graphics. Mijn persoonlijke mening is dat het echt wel mooier dan GTAV is, zelfs in het daglicht. OK, het is geen WOWOMG gevoel (al heb ik dit in de avond met regen wel), maar komop, de game is cross platform en de next gen consoles staan nog in de kinderschoenen.

Over 2-3 jaar gaan we pas de echte "next-gen" games meemaken. Kijk voor een aardigheidje maar eens terug naar de allereerste "old-gen" games ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:40
jezzer schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 23:09:
[...]

Ben ik niet met je eens. WD ziet er niet slecht uit maar grafisch is gta5 net even mooier, meer details en adembenemende vergezichten. Veel dingen in WD lijken hetzelfde. Bijvoorbeeld de bruggen. Ook de schade aan auto's ziet er in gta5 realistiser uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Laatst online: 12-02-2023
Artwido schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 00:25:
[...]

Ben ik niet met je eens. WD ziet er niet slecht uit maar grafisch is gta5 net even mooier, meer details en adembenemende vergezichten. Veel dingen in WD lijken hetzelfde. Bijvoorbeeld de bruggen. Ook de schade aan auto's ziet er in gta5 realistiser uit.
Dus je bent het wel met mij eens ;)

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Na een paar dagen heb ik het eigenlijk wel gehad met de game.
De graphics vind ik stukken minder dan GTA,de weg is vaak maar 1 groot grijs vak, de auto's zien er van de buitenkant niet uit en over het rijden en schademodel is al genoeg gepraat.

Het interactieve gedeelte is in het begin leuk maar na 2 dagen heb ik het wel gezien met de mensen die afgewezen zijn door een drukkerij, een infectie van een beenwond hebben en vaak een search doen online naar de vigilante.
Verder kom ik regelmatig bugs tegen van mensen die in de bosjes of door terrassen lopen, ik heb een paar keer een missie opnieuw moeten doen omdat de cirkel van de bewakers maar niet weg wou gaan of bewakers die tijdens een missie tegen een muur op blijven lopen.

Het stealthgedeelte is opzich wel leuk alleen na de zoveelste puzzel met de guard met toegangscode en de camerapuzzel weet ik het wel.

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Laatst online: 22:40
jezzer schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 00:29:
[...]

Dus je bent het wel met mij eens ;)
Euh.. In het eerste gedeelte van je post zeg je iets anders dan in het tweede gedeelte. :D of ik zie het verkeerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wat is nou de beste save methode? Door naar je schuilplaats te gaan en te slapen?

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste

Let op:

Voor discussie over de PC versie van Watch Dogs kun je hier terecht

- Geen PC vs console discussie wat betreft je persoonlijke voorkeur.
- Zet echte story line spoilers tussen [spoiler] tags.
- Geen discussie over de torrent versies
- Vragen/verhalen over aankoop zijn ook niet gewenst
- Géén slowchat!

Companion App:
Android
iPhone/iPad