koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Heb de classic outfit en classic machinegeweer gekregen, maar de extra missies, character en minigame zijn nergens te bekennen.
(Xbox One)
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Heb zelf de PS4 versie en heb ook niks dan problemen met de Season Pass. Ik heb de game uit de US Store digitaal aangeschaft. Heb 0,0 content uit de Season Pass in de game. Hij geeft aan dat hij geïnstalleerd is (zowel in game als op de PS4), maar tijdens het spelen ontbreekt de content. Ik heb zelfs niet eens de classic outfit en machinegeweer gekregen...justifire schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 01:34:
Hier meer mensen die de seasonpass hebben aangeschaft ?
Heb de classic outfit en classic machinegeweer gekregen, maar de extra missies, character en minigame zijn nergens te bekennen.
(Xbox One)
Overigens worden de extra missie en character (T-Bone missies) later pas beschikbaar gesteld. De Digital Trip: Consiracy hoort wél al vrij te zijn. Bij mij ontbreekt de Digital Trip ook nog eens dus.
Dit is een probleem waar heel veel mensen last van hebben. Schijnt te maken te hebben met de Uplay servers.
https://www.google.nl/sea...rls=en&safe=off&tbs=qdr:d
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Volgens mij kan dat in de online free-roam. Een game joinen duurt momenteel nogal langMartinspire schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 23:58:
[...]
Dat hele reputatie-balkje is aardig verzonnen maar zorgt er wel voor dat je uiteindelijk alleen maar goede of slechte dingen gaat doen. Ik vond pierce een redelijk goede gozer dus heb ook weinig kwaad gedaan maar omdat ik nu na er aardig wat tijd ingestoken te hebben helemaal de goede gozer ben, vind ik het jammer om dan ineens te gaan rampagen en ravage aan te gaan richtenIk mis een "ga maar even los, we letten niet op" modus
De online functies zijn een beetje af en aan. Gisteren rond 8 uur een aantal games kunnen joinen. Daarna weer niets te vinden. Werd er nog een of andere amerikaan kwaad omdat ik bij decryption in een vrachtwagen iedereen afschudde en uiteindelijk won

[ Voor 17% gewijzigd door The_Bash op 30-05-2014 09:27 ]
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Het gevoel van macht is wel lekker, Ik gister een crime onderbreken, die gast rent er vandoor maar had een voorsprong, hij rent steegje in waar zo'n trafo aan de muur hangt waar mijn telefoon op lockte, dus ik dat ding laten ontploffen, die gast wordt omver geblazen en ik spring hem in zijn nek om hem neer te knuppelenSparksNL schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 00:12:
Ik snap werkelijk waar niet waarom mensen zo negatief zijn over deze game. Ik heb er nu een flink aantal uur inzitten, en ik vermaak me prima! Het stealth aspect vind ik geniaal uitgevoerd. Net even die ene guard afleiden met een sms bericht voordat je hem neerslaat is awsome
En in het begin had ik wat moeite om zo'n konvooi te verslaan, nu met een granaat launcher gaat het een stuk gemakkelijker, gewoon een stoplicht op de route zoeken, vlak voor het konvooi er is, stoplicht op groen, grote chaos en een opstopping en dan snel even het stilstaande konvooi te pakken nemen met je granaat launcher.
Het zijn kleine dingen, maar dat gevoel van macht maakt het voor mij wel leuk
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Klinkt een beetje als:Chaoss schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 10:12:
[...]
Het gevoel van macht is wel lekker, Ik gister een crime onderbreken, die gast rent er vandoor maar had een voorsprong, hij rent steegje in waar zo'n trafo aan de muur hangt waar mijn telefoon op lockte, dus ik dat ding laten ontploffen, die gast wordt omver geblazen en ik spring hem in zijn nek om hem neer te knuppelen![]()
En in het begin had ik wat moeite om zo'n konvooi te verslaan, nu met een granaat launcher gaat het een stuk gemakkelijker, gewoon een stoplicht op de route zoeken, vlak voor het konvooi er is, stoplicht op groen, grote chaos en een opstopping en dan snel even het stilstaande konvooi te pakken nemen met je granaat launcher.
Het zijn kleine dingen, maar dat gevoel van macht maakt het voor mij wel leuk

I'm an Ironman!
Verwijderd
Heb de game nog een paar keer gespeeld om misschien toch nog leuk te vinden .
Mijn conclusie over Watch Dogs is nu :
De stad Chicago ziet er helemaal niet mooi uit .
Als je door de stad rijd heb je helemaal niet het gevoel zoals in Grand Theft Auto V .
Het auto rijden is zeer en zeer slecht en kan er zeker niet aan wennen .
Het water in Chicago is zoooo slecht van kwaliteit en niet om aan te zien .
De kinderachtige spelletjes wat je in de game kunt doen breken het spel verder af .
Ik had stiekem toch hoop dat Watch Dogs een hele mooie game zou worden op de Xbox 360 net zoals Assassin's Creed Black Flag , Far Cry 3 en Grand Theft Auto V .
Maar helaas ben ik diep teleurgesteld in Watch Dogs en zijn er teveel minpunten om hem waardig te vinden .
Een freeroaming game als Grand Theft Auto V is gewoonweg niet te evenaren en heb er nog steeds heel veel plezier mee .
Ik snap alleen een ding niet helemaal, als je de politie heb afgeschud, en ze gaan op zoek naar jou.
Dan krijg je op je map allemaal van die gele cirkels en begint dat persentage links onder in de hoek op te lopen en te dalen.
Moet ik me dan in een steegje schuilen en me verstoppen totdat ze ophouden met zoeken?
Ik rijd nu gewoon naar de bestemming en krijg steeds weer opnieuw de politie achter me aan.
Hierdoor krijg ik die car delivery missies maar niet goed uitgespeeld, de politie zit me constant op de hielen.
Ben ik het niet met je eens. In GTA had ik juist het gevoel dat altijd alles hetzelfde was. Begrijp me niet verkeerd, ik heb erg genoten van GTA, en met plezier de story en side missies uitgespeeld. Maar ik zou nu niet voor de lol even SP van GTA spelen, aangezien er niks meer te doen is.Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 10:56:
Ik Watch Dogs slecht bekritiseerd enkele post terug .
Als je door de stad rijd heb je helemaal niet het gevoel zoals in Grand Theft Auto V .
In het begin was ik hier er zeker mee eens, het autorijden was vreemd. Maar na een paar uurtjes spelen vind ik het geen probleem meer, en het rijdt zelfs lekker. Ben er wel achter gekomen dat de view wanneer je in de auto zit beter rijd.Het auto rijden is zeer en zeer slecht en kan er zeker niet aan wennen .
Snap ik ook niet echt, iedereen prijst WD om het goede water/regen kwaliteit, en jij zegt dat het niet om aan te zien is. Kun je dit wat beter uitleggen?Het water in Chicago is zoooo slecht van kwaliteit en niet om aan te zien .
Dit is een persoonlijk iets denk ik. Ik vind het prachtig om af en toe eens te pokeren of balletje balletje te spellen, en ik vind het zeker wat toevoegen in het spel.De kinderachtige spelletjes wat je in de game kunt doen breken het spel verder af .
Ik neem aan dat je dan de MP bedoelt? Dit is inderdaad veel beter uitgewerkt dan in WD, maar GTA online heeft nooit mijn aandacht kunnen vasthouden. Dus heb ik misschien ook maar 2 a 3 uurtjes gedaan. SP van GTA is na het uitspelen ook gewoon niks meer.Een freeroaming game als Grand Theft Auto V is gewoonweg niet te evenaren en heb er nog steeds heel veel plezier mee .
I'm an Ironman!
Dit is alleen als je een misdrijf hebt begaan. Dus bijvoorbeeld een auto gestolen, en de politie wordt gebeld. Op dat moment begint de politie te scannen (de gele cirkels die langzaam vol lopen). Als je in een gele cirkel bent wanneer hij helemaal gevuld is weet de politie waar je bent en heb je politie achter je aan. Dus deze cirkels moet je zo snel mogelijk uit.xAnarchyBaS schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 11:05:
Ik vind de game heel leuk, het ziet er mooi uit, en na wat wennen is de gameplay en besturing ook leuk.
Ik snap alleen een ding niet helemaal, als je de politie heb afgeschud, en ze gaan op zoek naar jou.
Dan krijg je op je map allemaal van die gele cirkels en begint dat persentage links onder in de hoek op te lopen en te dalen.
Moet ik me dan in een steegje schuilen en me verstoppen totdat ze ophouden met zoeken?
Ik rijd nu gewoon naar de bestemming en krijg steeds weer opnieuw de politie achter me aan.
Hierdoor krijg ik die car delivery missies maar niet goed uitgespeeld, de politie zit me constant op de hielen.
Wanneer je politie achter je aan hebt moet je die zien kwijt te raken. Als ze je niet meer zien dan zie je op de map een grote grijze cirkel. Hier moet je zo snel mogelijk uit zien te komen, en dan ben je de politie helemaal kwijt. Als je in de cirkel blijft en je komt politie tegen heb je ze weer achter je aan.
I'm an Ironman!
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Op de 360 zal het inderdaad niet best zijn. Maar toch moet je het wel waarderen om het prima verhaal en de gameplay?Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 10:56:
Ik Watch Dogs slecht bekritiseerd enkele post terug .
Het auto rijden is zeer en zeer slecht en kan er zeker niet aan wennen .
Het water in Chicago is zoooo slecht van kwaliteit en niet om aan te zien .
De kinderachtige spelletjes wat je in de game kunt doen breken het spel verder af .
Ik had stiekem toch hoop dat Watch Dogs een hele mooie game zou worden op de Xbox 360 net zoals Assassin's Creed Black Flag , Far Cry 3 en Grand Theft Auto V .
Maar helaas ben ik diep teleurgesteld in Watch Dogs en zijn er teveel minpunten om hem waardig te vinden .
Een freeroaming game als Grand Theft Auto V is gewoonweg niet te evenaren en heb er nog steeds heel veel plezier mee .
Autorijden is zeker aan te wennen, vergt alleen andere manier van rijden dan in GTA. Eigenlijk moet je net iets te laat insturen om hem ook nog in een slip te krijgen, dan ga je het lekkerst door de bochten.
Op de X1 ziet ie er al een stuk beter uit, maar het blijft een game die op veel platformen moest draaien.
Wat politie achtervolgingen betreft, ik heb sinds gisteren de hack om helikopters tijdelijk uit te schakelen, dat scheelt enorm om die dingen kwijt te raken want dan vond ik voorheen toch redelijk onmogelijk.
[ Voor 51% gewijzigd door Chaoss op 30-05-2014 11:37 ]
I'm an Ironman!
Het water ziet er als 1 geheel uit, nergens zie je de golven breken op het land.Madstorm schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 11:14:
Snap ik ook niet echt, iedereen prijst WD om het goede water/regen kwaliteit, en jij zegt dat het niet om aan te zien is. Kun je dit wat beter uitleggen?
Als je bij GTA naar het strand gaat is afhankelijk van het weer eerst een stuk ondiep water doorzichtig, bij WD is het 1 grote massa.
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Wat ik tot nu toe gedaan heb is gewoon door rijden naar de bestemming en dan kreeg ik weer de politie achter me aan.Madstorm schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 11:41:
Een tip om makkelijk van politie af te komen: Stap in een boot en ga het water op, dan ben je ze zo kwijt. desnoods midden in een rivier even achter het stuur weg, en helicopter uitschakelen met de hack, en weg varen.
Nu dus gewoon in de auto wachten (ik mag er nl. niet uit) buiten de gele cirkels.
Verdwijnen die cirkels na een tijdje als je je rustig houd, zoals bij Assassins Creed, of blijven ze aanwezig en moet je je er maar doorheen manouvreren?
Wat ook werkt (zonder meteen op het water te eindigen waar je vaak niet makkelijk aan wal komt en ook niet werkt als je iets moet afleveren) is de blackout veroorzaken, vervolgens proberen om het gezichtsveld met de politie te breken en dan in een andere auto te stappen.Madstorm schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 11:41:
Een tip om makkelijk van politie af te komen: Stap in een boot en ga het water op, dan ben je ze zo kwijt. desnoods midden in een rivier even achter het stuur weg, en helicopter uitschakelen met de hack, en weg varen.
Of met een snelle auto een hele lange weg zoeken die je helemaal uit kunt rijden tot je het zoekgebied kwijt bent. Met een beetje mazzel rij je dan van de politie weg en kan de chopper je ook niet inhalen. Goed je powers gebruiken om bruggen open te doen en paaltjes te openen (nadat je er zelf doorheen bent natuurlijk) werkt ook wel goed.
Rest van de audio wel? Misschien iets bij settings verkeerd staan? Of dat je 5.1 aan hebt staan maar geen 5.1 hebt?Convoy schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 11:49:
Zit nog steeds met het probleem dat ik geen vocal sound meer heb tijdens de cut-scenes :x Heb de game al een keer verwijderd vaan mn X1 maar nog steeds het zelfde...... Kan ook niks vinden via google, hier mensen die dit probleem kennen?
Ja rest van de audio werkt prima, alleen in de cut-scenes dus niet.Martinspire schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 11:50:
[...]
Rest van de audio wel? Misschien iets bij settings verkeerd staan? Of dat je 5.1 aan hebt staan maar geen 5.1 hebt?

Misschien kun je je saves opslaan in de cloud of op USB en dan de game verwijderen en opnieuw installeren.
Kijk in Amsterdam eens in de gracht, 1 grote bruinige massa. Maar inderdaad, het water in gta ziet er mooier uit maar zoiets verandert voor mij niets aan hoe leuk de game is.Kez schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 11:43:
[...]
Het water ziet er als 1 geheel uit, nergens zie je de golven breken op het land.
Als je bij GTA naar het strand gaat is afhankelijk van het weer eerst een stuk ondiep water doorzichtig, bij WD is het 1 grote massa.
zie:dutchgio schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 12:01:
Geen krassen op de disc oid?
Misschien kun je je saves opslaan in de cloud of op USB en dan de game verwijderen en opnieuw installeren.
Maar..... Krassen op een harddisk?Convoy schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 11:49:
Zit nog steeds met het probleem dat ik geen vocal sound meer heb tijdens de cut-scenes :x Heb de game al een keer verwijderd vaan mn X1 maar nog steeds het zelfde...... Kan ook niks vinden via google, hier mensen die dit probleem kennen?
Cogitationis poenam nemo patitur
Daar heb ik overheen gelezenBullet NL schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 12:11:
[...]
zie:
[...]
Maar..... Krassen op een harddisk?
Fysieke discs(blu-ray) moet je ook installeren om te kunnen gamen, die bedoelde ik dan ook uiteraard, niet de HDD..

Tenzij je de digitale download hebt gekocht, maar dat kan ik van z'n posts niet afleiden.
[ Voor 13% gewijzigd door dutchgio op 30-05-2014 12:16 ]
Op de Xbox worden games net als op een PS4 geïnstalleerd, je krijg simpel weg een kopieerfout indien de data niet goed over kan worden gezet. Het is dus niet zo dat je in het spel problemen krijgt met schijfdata...dutchgio schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 12:15:
[...]
Daar heb ik overheen gelezen![]()
Fysieke discs(blu-ray) moet je ook installeren om te kunnen gamen, die bedoelde ik dan ook uiteraard, niet de HDD..
Tenzij je de digitale download hebt gekocht, maar dat kan ik van z'n posts niet afleiden.
Cogitationis poenam nemo patitur
Verwijderd
Meningen verschillen nou eenmaal .
De games die mij van het begin gewoon goed aanvoelde zijn Red Dead redemption , Far Cry 3 , Tombraider 2013 , Grand Theft Auto V , Assassin's Creed Black Flag .
Ik verkoop mijn game voor de helft van de prijs .
Iemand vraagt waarom het watereffect er niet mooi uit ziet dus wat Amsterdam er mee te maken heeft?niekvandermeer schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 12:05:
[...]
Kijk in Amsterdam eens in de gracht, 1 grote bruinige massa. Maar inderdaad, het water in gta ziet er mooier uit maar zoiets verandert voor mij niets aan hoe leuk de game is.
Overigens beoordeel ik de leukheidsfactor van de game ook niet om het water hoor, het ziet er imo gewoon niet mooi uit.
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Jij geeft aan dat in GTA het eerste deel van het water doorzichtig is, dat komt doordat het schoon is, Chicago is een stad, het water is er vies, dus kan de vergelijking met de Amsterdamse gracht worden getrokken, daar is het water ook niet doorzichtig, het is dus niet direct onrealistisch als water niet net zo helder is als in GTA.Kez schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 12:33:
[...]
Iemand vraagt waarom het watereffect er niet mooi uit ziet dus wat Amsterdam er mee te maken heeft?
Overigens beoordeel ik de leukheidsfactor van de game ook niet om het water hoor, het ziet er imo gewoon niet mooi uit.
Nee, ik geef aan dat afhankelijk van het weer het eerste deel van het water doorzichtig is,bij slecht weer bijvoorbeeld weer niet.niekvandermeer schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 12:37:
[...]
Jij geeft aan dat in GTA het eerste deel van het water doorzichtig is, dat komt doordat het schoon is, Chicago is een stad, het water is er vies, dus kan de vergelijking met de Amsterdamse gracht worden getrokken, daar is het water ook niet doorzichtig, het is dus niet direct onrealistisch als water niet net zo helder is als in GTA.
Je ziet bijv. ook schuimkoppen, het is veel dynamischer.
Bij WD is het 1 grote vloeibare massa.
Overigens, het water van LA is schoon...?
Ben het verder met je eens hoor, het water beweegt niet zoals het in GTA doet.Kez schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 12:43:
[...]
Nee, ik geef aan dat afhankelijk van het weer het eerste deel van het water doorzichtig is,bij slecht weer bijvoorbeeld weer niet.
Je ziet bijv. ook schuimkoppen, het is veel dynamischer.
Bij WD is het 1 grote vloeibare massa.
Overigens, het water van LA is schoon...?
De oceaan bij LA is opvallend helder, dus ja
Sorry was misschien niet helemaal duidelijkBullet NL schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 12:11:
[...]
zie:
[...]
Maar..... Krassen op een harddisk?

Heb je er ook een audio / video switch tussen gezet of iets dergelijks.Convoy schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 13:21:
[...]
Sorry was misschien niet helemaal duidelijkIs idd gedownloade content, zal zo anders eens de game naar een EXT HDD kopieren, kijken wat er dan gebeurd. Is wel gaar zo met alleen ondertiteling
Als ik die namelijk op 5.1 zet heb ik ook geen stemmen maar zet ik 'm op 2.0 dan doet al het geluid het wel en komt het ook wel door de juiste speakers.
Mijn conclusie erover(Ik zit nog in Act1) :
De stad is levendig, in een steegje zie je een jongetje een bal trappen en over straat lopend zie je de bladeren rondvliegen. De AI knalt soms nog wel eens tegen elkaar(zonder mijn hulp) en met een overval kunnen ze nog wel een schieten. Je krijgt dan doodsbangen burgers helpen om veilig uit hun auto te komen.
Het auto rijden is heel erg wennen.
Online hacken is ook wennen. Ik drukte iets te hard tegen mijn pookje en was al aan het rennen twee tellen later lag ik dood op de grond...
de mini games die ik gespeeld heb zijn Chess, word best lastig) en Madness, leuk spel om even te spelen in het spel zelf.
ik weet niet of het een spoiler is dus voor de zekerheid maar gedaan.
Verwijderd
Ziet er toch prachtig uit qua graphics.
De stad is ook vrij groot en begaanbaar.
Enjoy.
Het kost iets meer moeite om alles onder de knie te krijgen dan bij (bijvoorbeeld) GTA V maar dat komt het speelplezier alleen maar ten goede! Voor mij althans...
Ik heb al een aantal side missions VAAK over moeten doen omdat ik de juiste stealthy weg niet gelijk kon vinden. Iets wat mij bij GTA nog nooi overkomen is.
De (voor mij minder belangrijke) graphics vind ik wisselend goed tot ronduit prachtig (vooral tijdens de schemer met mooie lichteffecten) op mijn PS4.
De missies vind ik moeilijker als gta.
Als ik wil stoppen weet ik niet goed hoe je het spel moet opslaan.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Hij autosaved alles, dus je hoeft niet meer handmatig te saven.Mars18 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 14:59:
Valt mij op dat ik nooit politie zie rijden in de stad. Spel speelt geweldig vindt ik. Autorijden is voor mij ook prima.
De missies vragen meer stealth en planning van je, en zijn niet zozeer als een rambo erop los knallen met je machinegeweer. Dit vind ik wel leuk aan het spel, het feit dat je vijf stappen vooruit moet denken om goed uit een missie te komen.
In het begin gebied heb ik in het begin een aantal politie auto's zien rijden, maar niet zo veel.Mars18 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 14:59:
Valt mij op dat ik nooit politie zie rijden in de stad. Spel speelt geweldig vindt ik. Autorijden is voor mij ook prima.
Ook als je achtervolgt word zijn het er niet veel, meestal 3 + ene heli.
Politie kan je gewoon tegen komen hoor, niet zoveel maar ze rijden wel rond.Mars18 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 14:59:
Ze worden ook aangeduid op je minimap (ook als je niet gezocht wordt).
PSN: Carreon_TO
Het hangt ook af op welke mode je speelt, als je op Hard speelt of Realistic dan zie je vaker politie rondrijden en er zijn ook meer wagens betrokken bij een achtervolging.Mars18 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 14:59:
Zit dus niet meteen bij de seasonpass install.
(xbox one)
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
XBL: MRE Inc
Hier geen last van hoor? Wapencirkel bedien je toch met je rechterstick en niet de linker?MRELynx schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 20:12:
Grote irritatie is dat Aiden niet stil wil blijven staan. Zit je in een missie, verscholen achter een muurtje, wil ik de wapencircel openen om een lokker te maken....Je raadt het al, Aiden loopt automatisch uit zn cover terwijl ik bezig ben in de wapen circel. Gevolg is dat je wordt opgemerkt, er versterking komt en dat ik afgeknald wordt. Dit is me nu al meerdere malen overkomen.
Maar dat met het weapon wheel heb ik nooit last van gehad.
[ Voor 12% gewijzigd door Mutatie op 30-05-2014 20:25 ]
Die Cirkels ontstaan b.v. nadat een burger 911 heeft gebeld (auto stelen). De meldkamer gebruikt het CTos netwerk om jou te vinden. Als je buiten de cirkel kunt komen voordat deze helemaal geel is, voorkom je een politieachtervolging. Samenvatting: niet schuilen, auto pakken en wegscheuren!xAnarchyBaS schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 11:45:
[...]
Wat ik tot nu toe gedaan heb is gewoon door rijden naar de bestemming en dan kreeg ik weer de politie achter me aan.
Nu dus gewoon in de auto wachten (ik mag er nl. niet uit) buiten de gele cirkels.
Verdwijnen die cirkels na een tijdje als je je rustig houd, zoals bij Assassins Creed, of blijven ze aanwezig en moet je je er maar doorheen manouvreren?
Met een jamcoin kun je de scan verstoren, zo krijg je meer tijd om erbuiten te komen.
[ Voor 5% gewijzigd door The_Bash op 30-05-2014 20:34 ]
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Hoe meer politie des te beter. Lekker knallen met de granaatwerper. Dan naar de eerste de beste boot toe rijden en voila klaar.The_Bash schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 20:33:
[...]
Die Cirkels ontstaan b.v. nadat een burger 911 heeft gebeld (auto stelen). De meldkamer gebruikt het CTos netwerk om jou te vinden. Als je buiten de cirkel kunt komen voordat deze helemaal geel is, voorkom je een politieachtervolging. Samenvatting: niet schuilen, auto pakken en wegscheuren!
Met een jamcoin kun je de scan verstoren, zo krijg je meer tijd om erbuiten te komen.
Ik kan alleen echt nergens meer komen. Wil ik wapens kopen, word ik herkend door de verkoper en zie je hem heeeel sneaky op de panic button drukken. Prachtig gemaakt. Zal eens een opname maken.

Ja klopt, maar ik merk sinds vandaag dat ook gewoon midden op straat als ik de sticks los laat van de controller dat Aiden gewoon uit zich zelf gaat lopen. In een missie is dat echt irritant als je achter een busje staat en niet in cover met de A knop bijvoorbeeld. Dan laat je de sticks van de controller los en dan loopt hij gewoon uit zich zelf verder, uit cover zo in het schootsveld van de bewaker....Martinspire schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 20:14:
[...]
Hier geen last van hoor? Wapencirkel bedien je toch met je rechterstick en niet de linker?
Hmm, ik zal vanavond de andere controller eens proberen. Gaat om de Xbox One overigens. PS spelers en 360 spelers geen last van ? Anders verwijder ik de game gewoon en download en installeer ik het opnieuw. Save games staan toch in de cloud dus mijn voortgang zou gewoon moeten blijven bestaan.Mutatie schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 20:49:
Klinkt meer als een defect in je controller..
Vindt ik dan weer mooi aan gta5.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Verwijderd
Verwijderd
Klopt het dat je geen kaart tot je beschikking hebt? Waar je voorheen( in andere games ) op start drukte of iets dergelijks en dan kreeg je de kaart, nu heb je alleen maar een mini map.. En ik zoek nu echt al UREN naar me huis.. heb al x zo'n ctof ding gehackt en krijg vervolgens wat video bestandjes in te zien..
Doe ik nou iets fout? Of kan je niet meer terug naar je huis?
Leuk spel maar ik snap er de ballen van.. Overkomt me niet vaak met een game. :x
Als je nou eens verteld op welke console je speelt kunnen we je beter helpen.Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 02:43:
Het zal wel aan mij allemaal liggen maar ik snap de helft maar volgens mij..
Klopt het dat je geen kaart tot je beschikking hebt? Waar je voorheen( in andere games ) op start drukte of iets dergelijks en dan kreeg je de kaart, nu heb je alleen maar een mini map.. En ik zoek nu echt al UREN naar me huis.. heb al x zo'n ctof ding gehackt en krijg vervolgens wat video bestandjes in te zien..
Leuk spel maar ik snap er de ballen van.. Overkomt me niet vaak met een game. :x
Wie goed doet, die goed ontmoet.
De Map krijg je te zien als je de touchpad op je PS4 controller klikt. Je hebt niet echt een huis maar verschillende schuilplaatsen die zijn volgens mij met 2 pijlen (gele kleur) op de map aangegeven.Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 02:43:
Je kan volgens mij er ook naar "fast forwarden"
Edit:
Ik zie dat 'AtlAntA' me voor was.
[ Voor 2% gewijzigd door muhda op 31-05-2014 02:52 . Reden: Reactie van AtlAntA ]
Verwijderd
ps4! aha touchpad! kijk die heb ik idd nog niet geprobeerd... tering.. 10000x in de telefoon gekeken naar opties tnx ga meteen checken.AtlAntA schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 02:48:
[...]
Als je nou eens verteld op welke console je speelt kunnen we je beter helpen.Op de ps4 moet je het touchpad indrukken om de map te zien in ieder geval. Je hideouts staan als gele vooruitspoel tekens op de kaart. Met driehoekje (ps) ga je op de kaart naar de legenda.
edit:
Yeah, heb de kaart! Nu nog me woning terug vinden..
edit 2:
Ah nu wordt het echt een stukken duidelijker! De juiste torens gehackt en schuilplaats gevonden. Werd ook wel eens tijd, speel het spel al zo'n 7 a 8 uur
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2014 03:11 ]
Soms zijn ze pittig idd. Ik bestudeer altijd even de looplijnen en kijk langs welke hacks ze lopen. Dit kan al een aantal mensen schelen om te moeten neerschieten / omheen lopen.Mars18 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 01:20:
Zo, net mijn 1e bende-schuilplaats gespeeld, was bij een winkelcentrum, heb er serieus 45 minuten over gedaan om het eindelijk voor elkaar te krijgen.
Bij de laatste missie van hoofdstuk 1 begon ik vrolijk agenten overhoop te schieten, zag toen mijn balkje redelijk snel teruglopen. Plan is de eerste omloop zo min mogelijk burgers en coppers te killen. 2e omloop wordt aanklooien
Something under the bed is drooling
Haha, voel je niet te dom dat had ik ook met killzone. Heb de eerste 2 uur zonder HUD gespeeld omdat hij om een of andere duistere reden uitstond in de settings. Was ook lekker handig als je niet wist waar alle knopjes voor waren en waar je heenmoest/wat je moest doenVerwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 02:50:
[...]
ps4! aha touchpad! kijk die heb ik idd nog niet geprobeerd... tering.. 10000x in de telefoon gekeken naar opties tnx ga meteen checken.
edit:
Yeah, heb de kaart! Nu nog me woning terug vinden..
edit 2:
Ah nu wordt het echt een stukken duidelijker! De juiste torens gehackt en schuilplaats gevonden. Werd ook wel eens tijd, speel het spel al zo'n 7 a 8 uur
Volgensmij wel, bij mij kwam er wel een andere spelersnaam in beeld. Vind het ook erg tof en spannend als er zomaar iemand je spel binnendringt.Mauz1978 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 11:12:
Is die eerste 'online fixer' echt een andere speler of een NPC? Vond het wel erg tof bijna gehackt te worden, die gast echt klemrijden om vervolgens met een shotgun schot het tot een einde te brengen... kan niet wachten iemand anders te hacken
...
Wel ERG leuk moet ik zeggen het 1 op 1 online gedeelte. Iemand tailen is niet altijd even makkelijk, en het online hacken is erg spannend. En beiden erg fijn voor veel vaardigheidspunten, na ieder potje onderhand +1 punt.
Denk dat vandaag mijn reputatie van good guy wel zal omdraaien. Al gemerkt dat je met die missies aardig wat burgers per ongeluk vermoord of dood rijd. Tot nu toe was good guy best handig, mensen maakten er minder een probleem van als je hun auto jatte (ze belden geen politie) en ik kreeg ook nooit mensen in mijn game om me te infiltreren. Ook als mensen zagen wie je was vond ik de reacties wel leuk gedaan. Toch ga ik straks ook eens de bad guy, danwel hufter, uithangen om eens te kijken naar de andere kant van de balk
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 31-05-2014 11:46 ]
Is echt bedoeld om je dat gedeelte van het spel uit te leggen.
Gister middag een tijdje zitten hacken. Ik heb nu een reputatie van 2100 punten maar wordt nog steeds maar erg weinig terug gehacked.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Volgens mij wordt je het snelst terug gehacked als je iemand met je telefoon hacked die met Blume samenwerkt. Dan gaat die Blume bellen en krijg je een bounty. En een paar minuten later komt iemand die verheffen.Donstil schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 11:46:
Klopt dat is een NpC idd. Ik had op dat moment thuis geen internet (storing) maar kreeg wel die missie.
Is echt bedoeld om je dat gedeelte van het spel uit te leggen.
Gister middag een tijdje zitten hacken. Ik heb nu een reputatie van 2100 punten maar wordt nog steeds maar erg weinig terug gehacked.

Blume werkt? Is dat iets van het verhaal (ben daar nog niet zover in)?Martinspire schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 11:49:
[...]
Volgens mij wordt je het snelst terug gehacked als je iemand met je telefoon hacked die met Blume samenwerkt. Dan gaat die Blume bellen en krijg je een bounty. En een paar minuten later komt iemand die verheffen.
Zegt me helemaal niets namelijk
Blume is het bedrijf wat ctOS heeft ontwikkeld.Donstil schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 12:08:
[...]
Blume werkt? Is dat iets van het verhaal (ben daar nog niet zover in)?
Zegt me helemaal niets namelijk
Je kunt de friendly fire wel aanzetten hoor. Zit bij de instellingen van de sessie. Maar veel kun je er nog niet meekaanmijo schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 12:05:
Dat online freeroam met vrienden valt vies tegen. Je kan elkaar niet vermoorden, niet hacken. Het is zelfs zo erg dat je elkaars auto niet kan opblazen als die vriend erin zit.![]()
Ooh zo. Nee ik bedoelde het online hacken.niekvandermeer schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 12:13:
[...]
Blume is het bedrijf wat ctOS heeft ontwikkeld.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Gaat ook om online.
Die bounty loop je inderdaad op als je een geheim agent hacked in het offline gedeelte, hij gaat dan bellen om je lokatie door te geven, je kan dit voorkomen door hem neer te schieten.
Als je dit niet doet krijg je een bounty op je hoofd die andere spelers kunnen claimen door je te invaden.
[ Voor 19% gewijzigd door fonsmeister op 31-05-2014 18:05 ]
PSN: fonsmeister
Ooh echt? Die gast ben ik pas een keer tegen gekomen ofz.fonsmeister schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 18:02:
[...]
Gaat ook om online. Die bounty loop je inderdaad op als je een geheim agent hacked in het offline gedeelte, vervolgens kunnen andere spelers deze claimen door je te invaden.
Wereldrang: beste 2%

[ Voor 68% gewijzigd door Donstil op 31-05-2014 18:03 ]
Ik zit bij 1% en dit is blijkbaar niet zo heel moeilijk. Ik heb alleen de eerste twee notority skills.Donstil schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 18:02:
[...]
Ooh echt? Die gast ben ik pas een keer tegen gekomen ofz.
Wereldrang: beste 2%![]()
[afbeelding]
Ooh kakNoFearz schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 18:10:
[...]
Ik zit bij 1% en dit is blijkbaar niet zo heel moeilijk. Ik heb alleen de eerste twee notority skills.
Je hoeft niet meteen te schieten. Erheen lopen en op b drukken zorgt ervoor dat ie de telefoon uit de handen trekt en kapot gooit. Signaal jammen kan ook, dan kan ie niet bellen en ben jij alweer weg. Kortom: niet meteen dodelijk ingrijpen benodigd (al is het fijn dat er meer mogelijkheden zijn).fonsmeister schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 18:02:
[...]
Gaat ook om online.
Die bounty loop je inderdaad op als je een geheim agent hacked in het offline gedeelte, hij gaat dan bellen om je lokatie door te geven, je kan dit voorkomen door hem neer te schieten.
Als je dit niet doet krijg je een bounty op je hoofd die andere spelers kunnen claimen door je te invaden.
Overigens is het geen geheim agent maar iemand met banden naar Blume. Kan ook een normale medewerker zijn of iemand die er heeft gewerkt dus. In feite kill je dan dus een inwoner en gaat je rating naar beneden
Heerlijke game
Andere controller heeft het probleem niet. Maandag dus maar eens de controller aanmelden.Mutatie schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 20:49:
Klinkt meer als een defect in je controller..
Verder speel ik voor de fun. Ga niet het hele repertoire aflopen van missies, auto's, fixer opdrachten etc. Alleen alle CtOS stations hacken en voor de rest zie ik wel wat ik tegenkom. Klinkt een beetje dwangmatig Martinspire
Gister gaf hij bij mij de beste 0% aan, zal wel aan afrondingsfoutje zijn, had toen iets van 2850 punten.NoFearz schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 18:10:
[...]
Ik zit bij 1% en dit is blijkbaar niet zo heel moeilijk. Ik heb alleen de eerste twee notority skills.
De wapens zijn slecht geordend en bij het selecteren (in een categorie) moet je eerst langs wapens die je niet gebruikt.
[ Voor 3% gewijzigd door muhda op 31-05-2014 21:13 ]
Voorbeeld om duidelijk te maken wat ik bedoel: als je het menu van je telefoon naar voren haalt, moet je tussen de verschillende items switchen met de rechterpook. Andere menu's zoals bijvoorbeeld de catalogus van de wapenwinkel moeten weer met de linkerpook bediend worden.
Het lijkt erop dat wanneer het menu aan de linkerkant van je scherm staat je de linkerpook moet gebruiken en datzelfde geldt dan natuurlijk ook voor de rechterzijde van je scherm en rechterpook.
Voor mij is dit de eerste game waarbij ik dit aantref, en dus zodoende ook enorm verwarrend, en ik vroeg me af: ben ik de enige die dit zo ervaart, of komt dit vaker voor in games?
Verder ben ik echt een enorme sul als het aankomt op gehacked worden blijkbaar, wat ik ook doe, ik vind mijn hacker nooit
Iemand hier wat goede tipcs en trucs voor? Want zoals ik het nu doe werkt het blijkbaar niet
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Je kan altijd een paar keer in de lucht schieten, alle npc's rennen dan automatisch weg. Kijk daarnaast goed in de auto's. Volgens mij rijden npc's ook nooit op motoren en normaal gesproken rennen ze dus ook niet maar lopen ze rustig in rechte lijnen. Alles wat dus afwijkt kan je hacker zijn.Phase schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 21:32:
Verder ben ik echt een enorme sul als het aankomt op gehacked worden blijkbaar, wat ik ook doe, ik vind mijn hacker nooitIk zoek camera's in de buurt, ga goed ronkijken en scannen, maar toch ben ik al tig keer gehacked en heb ik nog nooit een spoortje van mijn hacker gezien.
Iemand hier wat goede tipcs en trucs voor? Want zoals ik het nu doe werkt het blijkbaar niet![]()
[ Voor 37% gewijzigd door Homeland op 31-05-2014 21:38 ]
Maar ik ren als "hacker" dan gewoon met de npc's mee en dat valt niet op.
Ook krijg je de politie achter je aan. Iets wat je niet kunt gebruiken als je nog 75% moet
In auto's zit je als hacker het beste. Het scannen van een npc gaat naar mijn ervaring net iets vlotter dan het scannen van een auto.
Vergeet ook niet te "schuilen" in auto's. Dus parkeer hem netjes en druk dan "rondje" (op de ps3/4)
[ Voor 29% gewijzigd door Donstil op 31-05-2014 21:50 ]
Vergeet daarnaast ook niet gebruik te maken van hoogte of diepte. Het schuilen op een dak van een gebouw, of in een tunnel onder de grond werkt vaak erg goed. Maak als hacker altijd goed gebruik van je timing tot hack en timing tot initiate.Donstil schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 21:49:
Toch werkt dat omhoog schieten niet geweldig, dat hebben ze in een trailer laten zien dus doen nu mensen veel.
Maar ik ren als "hacker" dan gewoon met de npc's mee en dat valt niet op.
Ook krijg je de politie achter je aan. Iets wat je niet kunt gebruiken als je nog 75% moet
In auto's zit je als hacker het beste. Het scannen van een npc gaat naar mijn ervaring net iets vlotter dan het scannen van een auto.
Vergeet ook niet te "schuilen" in auto's. Dus parkeer hem netjes en druk dan "rondje" (op de ps3/4)
Naarmate je de map beter leert kennen, wordt dit steeds makkelijker. Trail iemand enkele minuten tot dicht bij een tunnel entrance, brug, whatever. Doe de hack. En positioneer je vervolgens underground, initiate en wacht maar. Zeker indien de trap naar de tunnel buiten de paarse cirkel valt, zal het slachtoffer er niet aan denken naar beneden te gaan. Bij een brug wat je kunt doen is zorgen dat de edge van de cirkel op het begin van de brug valt. Ga vervolgens schuilen onder de ledge van de brug. Geen hond denkt eraan daar te gaan zoeken
Het enige wat je echt met de rechterpook doet is je smartphone. En dat komt zodat je nog kunt lopen/autorijden tijdens het navigeren in je smartphone. De rest werkt gewoon met links voor zover ik weet. Is ook logisch want tijdens het shoppen hoef je niet weg te lopen.Phase schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 21:32:
Ik vind het echt een geweldig leuke game, maar ik moet wel zeggen dat ik het enorm verwarrend vind dat het selecteren van een item in de verschillende menus's de ene keer met de linkerpook moet, en de andere keer met de rechterpook ipv gewoon altijd met 1 van de twee als default.
Voorbeeld om duidelijk te maken wat ik bedoel: als je het menu van je telefoon naar voren haalt, moet je tussen de verschillende items switchen met de rechterpook. Andere menu's zoals bijvoorbeeld de catalogus van de wapenwinkel moeten weer met de linkerpook bediend worden.
Het lijkt erop dat wanneer het menu aan de linkerkant van je scherm staat je de linkerpook moet gebruiken en datzelfde geldt dan natuurlijk ook voor de rechterzijde van je scherm en rechterpook.
Voor mij is dit de eerste game waarbij ik dit aantref, en dus zodoende ook enorm verwarrend, en ik vroeg me af: ben ik de enige die dit zo ervaart, of komt dit vaker voor in games?
Is mogelijk wat wennen, maar na een tijdje gaat het prima. Al wen ik zelf altijd wel snel aan controls, dus ik heb daar minder last van.
De soundtrack heb ik uitgezet maar de ambient muziek tijdens missies vind ik wel goed, past in het sfeertje.
Haha ik hier ook. Ben nu die missie aan het doen van die lege bunker. de opzwepende muziek erbij is erg goed.kazuka schreef op zondag 01 juni 2014 @ 00:23:
De soundtrack heb ik uitgezet maar de ambient muziek tijdens missies vind ik wel goed, past in het sfeertje.
Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 12:32:
Ik verkoop mijn game voor de helft van de prijs .
Ben je hem inmiddels al kwijt? Zo nee, stuur mij dan maar een DM.
Ik vind de verhaallijn wel tegenvallen eigenlijk. Ben nu in act 3 maar de hele tijd is het van 'oh, en nu moet je op zoek naar die personage, en daar moet je x aantal missies voor doen om dat voor elkaar te krijgen, en dan ontmoet je y personage..en doe die missies om zijn vertrouwen te winnen, en dan.... etc etc.. het lijkt gewoon te veel op uitstellen van de main missie waar het eigenlijk om draait..kazuka schreef op zondag 01 juni 2014 @ 00:23:
Moet zeggen dat de main story me tot nu toe positief verrast. Leuke en afwisselende missies, soms ook spannend. Goed 'acteer' werk in de cutscenes en sommige characters kan ik wel waarderen, vooral Jordi Chin ("these are sticky bombs... they stick!") met z'n droge opmerkingen
[ Voor 3% gewijzigd door Il 2 op 01-06-2014 01:43 ]
Voor discussie over de PC versie van Watch Dogs kun je hier terecht
- Geen PC vs console discussie wat betreft je persoonlijke voorkeur.
- Zet echte story line spoilers tussen [spoiler] tags.
- Geen discussie over de torrent versies
- Vragen/verhalen over aankoop zijn ook niet gewenst
- Géén slowchat!
Companion App:>
Android
iPhone/iPad