Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:28
Il 2 schreef op zondag 01 juni 2014 @ 01:43:
[...]

Ik vind de verhaallijn wel tegenvallen eigenlijk. Ben nu in act 3 maar de hele tijd is het van 'oh, en nu moet je op zoek naar die personage, en daar moet je x aantal missies voor doen om dat voor elkaar te krijgen, en dan ontmoet je y personage..en doe die missies om zijn vertrouwen te winnen, en dan.... etc etc.. het lijkt gewoon te veel op uitstellen van de main missie waar het eigenlijk om draait..
En iedere keer ontsnapt die persoon, moet je er achter aan en roept die persoon hulp in die met hun auto's jou willen rammen. Dat scenario is iets te vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-09 10:20

Dazzler2120

FP ProMod
Jongens is er uberhaupt echt een spel waar iedere missie anders is?

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemyWD
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-11-2023
Ik heb al redelijk wat gespeeld en ben nog nooit 'gehacked/invaded' door andere speler(s).
Kan wel sommige online missies doen, sommige..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik merk dat als je zelf veel online missies start dat je dan zelf sneller invaded wordt. Ik deed gisteravond een uurtje steeds tail missies achterelkaar en ik ben tussendoor 3-4x invaded terwijl ik in de 4 uur daarvoor dat ik gewoon single player deed niet invaded ben.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Laat maar :), het verhaal uitgespeeld.

[ Voor 146% gewijzigd door carpebios op 01-06-2014 12:11 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:25
Chaoss schreef op zondag 01 juni 2014 @ 09:31:
Ik merk dat als je zelf veel online missies start dat je dan zelf sneller invaded wordt. Ik deed gisteravond een uurtje steeds tail missies achterelkaar en ik ben tussendoor 3-4x invaded terwijl ik in de 4 uur daarvoor dat ik gewoon single player deed niet invaded ben.
Hoe weet je dat je tussendoor 3-4x invaded bent? Doordat je deze mensen toevallig tegen het lijf loopt of krijg je een melding?

Gisteren liep ik een beetje rond (beetje mensen scannen en telefoons hacken) blijkt er dus iemand in mijn game te zitten die ik per ongeluk geprofiled heb (kill the bastard). Heb hier nooit een notificatie van gekregen.
Dit is natuurlijk anders als je gehacked wordt. Dat merk je wel degelijk, haha.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Jackal131 schreef op zondag 01 juni 2014 @ 12:17:
[...]

Hoe weet je dat je tussendoor 3-4x invaded bent? Doordat je deze mensen toevallig tegen het lijf loopt of krijg je een melding?

Gisteren liep ik een beetje rond (beetje mensen scannen en telefoons hacken) blijkt er dus iemand in mijn game te zitten die ik per ongeluk geprofiled heb (kill the bastard). Heb hier nooit een notificatie van gekregen.
Dit is natuurlijk anders als je gehacked wordt. Dat merk je wel degelijk, haha.
Dat is toeval. Heb ik ook een keer gehad.
Maar op het moment dat het "achterdeurtje" geplaatst wordt door de hacker begint er een teller te lopen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-10 21:43
Donstil schreef op zondag 01 juni 2014 @ 14:20:
[...]

Maar op het moment dat het "achterdeurtje" geplaatst wordt door de hacker begint er een teller te lopen.
Inderdaad. En de hacker moet binnen 5 minuten het achterdeurtje open zetten dus langer dan 5 minuten kan iemand niet onopgemerkt in je game zitten.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djiee
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Ik kan maar niet bij vrienden in de free roam modus joinen en zij ook niet bij mij (PS4). Krijgen steeds de melding: 'de spelsessie is niet langer beschikbaar'. Hebben hier meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

kaanmijo

Picobello B.V.

Weet iemand of het mogelijk is om de players in je multiplayer freeroam altijd op de map te zien? Ik heb namelijk Adversarial Freeroam aangezet om nog een beetje normaal te kunnen spelen, maar nu zien we elkaar pas op de map als we in de buurt zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:45

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Haha, net een beloning in de vorm van geld bij de Botanische tuinen opgehaald van een Tweaker. NL Darthvader had er iets van 100$ neergelegd.....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:12
MRELynx schreef op zondag 01 juni 2014 @ 15:58:
Haha, net een beloning in de vorm van geld bij de Botanische tuinen opgehaald van een Tweaker. NL Darthvader had er iets van 100$ neergelegd.....
Heb van Yaz ook al wat voorbij zien komen. Zelf heb ik ook op wat plekken een donatie gedaan. Wel jammer dat het max $1000 mag zijn, maar wel geinig. Geeft overigens ook geen achievement.

Geld is overigens bij mij ook geen probleem meer. Heb 1,3 miljoen ingame :+
Had redelijk vroeg de upgrades gekocht voor de money hacks en aardig wat binnen gehengeld tijdens missies. Zeker door die laatste upgrade krijg je soms wel 15000 bij een hack.

[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 01-06-2014 16:15 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Donstil schreef op zondag 01 juni 2014 @ 14:20:
[...]
Dat is inderdaad het geval als je het over hacken hebt.

In geval van Tailing weet je volgens mij niet dat er iemand in jou gamesessie zit. Aan de andere kant, ik heb nu ook al een aantal keren gehad dat ik iemand ging tailen en dat deze persoon meteen opzoek ging naar mij!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:01
Ik heb gisteren de Rewards van Ubisoft 'gekocht' met die Uplay points.
Ze komen alleen nergens tevoorschijn. De auto: Papavore Stealth verschijnt ook niet bij mijn 'Car on demand' app..
Meerdere mensen hier problemen mee? Ik las op internet iets over de servers van Ubisoft..
Het maakt me verder niet zo uit, maar leek me leuk om die dingen dan ook wel te hebben..

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Geen probleem mee. Ik bestel de auto regelmatig. Ik heb ook die gouden pistool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zo zo gouden pistool. Fluit je personage ook de "P.I.M.P" tune ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:26
Il 2 schreef op zondag 01 juni 2014 @ 01:43:
[...]

Ik vind de verhaallijn wel tegenvallen eigenlijk. Ben nu in act 3 maar de hele tijd is het van 'oh, en nu moet je op zoek naar die personage, en daar moet je x aantal missies voor doen om dat voor elkaar te krijgen, en dan ontmoet je y personage..en doe die missies om zijn vertrouwen te winnen, en dan.... etc etc.. het lijkt gewoon te veel op uitstellen van de main missie waar het eigenlijk om draait..
Gaat dit over GTA ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hebben jullie ook dat de "stads spellen" zovaak niet beschikbaar zijn?

Ik zit niet in een missie oid maar kan ze toch erg vaak niet openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat online hacken is ook niet altijd even fijn. Zat net bijvoorbeeld in een wilde politieachtervolging, tot ik plots gehackt werd. De hacker kunnen identificeren, maar de achtervolging eindige in mijn dood door één van de vele agenten. Het is in principe een leuke feature, maar komt vaak erg ongelegen.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2014 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Verwijderd schreef op zondag 01 juni 2014 @ 23:49:
Dat online hacken is ook niet altijd even fijn. Zat net bijvoorbeeld in een wilde politieachtervolging, tot ik plots gehackt werd. De hacker kunnen identificeren, maar de achtervolging eindige in mijn dood door één van de vele agenten. Het is in principe een leuke feature, maar komt vaak erg ongelegen.
Een wilde politie achtervolging tijdens free roamen of tijdens missie? Want tijdens missies komt het in ieder geval niet voor geloof ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op zondag 01 juni 2014 @ 23:57:
[...]

Een wilde politie achtervolging tijdens free roamen of tijdens missie? Want tijdens missies komt het in ieder geval niet voor geloof ik?
Tijdens free roam en normaal gesproken vind ik het ook echt een leuke toevoeging, maar op zo'n moment kan ik niet begrijpen dat Ubisoft het 'online hacken' tijdens zoiets toestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Iemand al logica in het puntensysteem van het online hacken kunnen ontdekken?

Dat schommelt bij mij echt alle kanten op, soms krijg ik maar 50 maar net had ik er een van 450
Maakt volgens mij niet uit of men een strong of weak defense heeft, zie ze beide schommelen.

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 00:01:
[...]

Tijdens free roam en normaal gesproken vind ik het ook echt een leuke toevoeging, maar op zo'n moment kan ik niet begrijpen dat Ubisoft het 'online hacken' tijdens zoiets toestaat.
Hmm ok, al is het minder dramatisch. Maar hij kan zijn hack dan toch ook niet afmaken? Al zou het fijn zijn dat je geen hackers binnenkrijgt tijdens politie achtervolgingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik de tutorial (of de buttons) voor het autorijden nog een keer kan zien? de eerste keer dat ik instapte kreeg ik een uitleg op het scherm, alleen skipte deze en hierdoor weet ik niet alle mogelijkheden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 00:06:
weet iemand hoe ik de tutorial (of de buttons) voor het autorijden nog een keer kan zien? de eerste keer dat ik instapte kreeg ik een uitleg op het scherm, alleen skipte deze en hierdoor weet ik niet alle mogelijkheden :(
Je weet dat je ingame gewoon de controls kunt opzoeken? Kijk eens bij de help. Telefoon openen (omhoog op de directional pad bij X1/X360/PS3 of touchbalk inhouden op PS4) en eerste rij rechts ;)
En volgens mij kun je het ook zien via start/menu knop en dan controller scheme oid?

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 02-06-2014 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op maandag 02 juni 2014 @ 00:07:
[...]

Je weet dat je ingame gewoon de controls kunt opzoeken? Kijk eens bij de help. Telefoon openen (omhoog op de directional pad bij X1/X360/PS3 of touchbalk inhouden op PS4) en eerste rij rechts ;)
En volgens mij kun je het ook zien via start/menu knop en dan controller scheme oid?
ik heb een ps4 maar als ik de touchpad inhoud krijg ik de map, en rechts staat "online contracten"
bij besturingsschema onder options staan ze! thx!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2014 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:05

muhda

Time & Space traveler

Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 00:06:
Om de button layout te zien, kan je op de PS4 het volgende doen:
Options -> Controle Scheme -> Driehoek

Oh, je had het al gevonden

[ Voor 5% gewijzigd door muhda op 02-06-2014 01:31 . Reden: al gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:27

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren ook weer een tijdje liggen gamen en ineens was ik invaded. Iemand was dus mijn game binnen gedrongen. Ik zag dat iemand een backdoor in mijn telefoon aan het propper was. Ik dacht ik pleit hem uit de cirkel. Moet je juist erin blijven :P. Zat ik net in een gedeelte van de map waar de map meerdere verdiepingen heeft. Hij naar het donkere onderste gedeelte. Kon hem dus met geen mogelijkheid vinden helaas.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:33

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
Toch vind ik het jammer dat je dat niet even uit kunt zetten zonder je stats te resetten. Tis me nu net iets te vaak gebeurd dat ik net aan een missie wilde beginnen en dan 'Invade' word. Kun je dat eerst weer gaan doen voor je verder kunt. Laatste paar keer heb ik ze ook niet kunnen vinden, gek genoeg alleen de 1e 2 heb ik tot nu toe gevonden.

Prima vermakelijk spel tot nu toe, valt me niks tegen. Hoewel de basisopzet van de missies inderdaad grotendeels hetzelfde is vermaak ik me er prima mee. Voor een deel 2 mag daar wel meer variatie in komen. Autos rijden prima, en grafisch is het best in orde. Al is het wel jammer dat er geen dynamic shadows in zitten, dat doet soms toch wat af aan de prima sfeer :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

BM schreef op maandag 02 juni 2014 @ 08:15:
Toch vind ik het jammer dat je dat niet even uit kunt zetten zonder je stats te resetten. Tis me nu net iets te vaak gebeurd dat ik net aan een missie wilde beginnen en dan 'Invade' word. Kun je dat eerst weer gaan doen voor je verder kunt. Laatste paar keer heb ik ze ook niet kunnen vinden, gek genoeg alleen de 1e 2 heb ik tot nu toe gevonden.

Prima vermakelijk spel tot nu toe, valt me niks tegen. Hoewel de basisopzet van de missies inderdaad grotendeels hetzelfde is vermaak ik me er prima mee. Voor een deel 2 mag daar wel meer variatie in komen. Autos rijden prima, en grafisch is het best in orde. Al is het wel jammer dat er geen dynamic shadows in zitten, dat doet soms toch wat af aan de prima sfeer :)
Invade ben ik pas 1x. Inderdaad vervelend als je lekker wat missies wilt doen je dit niet kan uitzetten. Vind het ook een tof spel. Heb ook geen problemen met de meeste dingen. Missies heb ik pas 7 gedaan. Ben eigenlijk met alles tegelijk bezig. Zo heb ik wel al 35 cityspots en 6 of 7 wegwerp telefoons. Beetje wapens/auto's unlocken. Kan me echt goed vermaken met de game. Gisteren ook mijn eerste konvooi gedaan, wist niet echt wat ik ervan moest verwachten omdat ik dacht dat het lastig zou zijn zoals ik hier las.

Moest een aantal autos tegenhouden op de autosnelweg. Ik dacht ik zoek me een dikke bak en ram die kerels eventjes van de weg. Dat eventjes werd toch wel een keer of 3 langs hun af :P. Gewoon plat rijden en ontsnappen was mijn doel. En moet zeggen dat het me ook netjes is gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:42

Madstorm

Derping all the way!

Donstil schreef op zondag 01 juni 2014 @ 23:30:
Hebben jullie ook dat de "stads spellen" zovaak niet beschikbaar zijn?

Ik zit niet in een missie oid maar kan ze toch erg vaak niet openen.
Ik ben er gisteren achter gekomen dan, bijvoorbeeld bij Cash en Run (dat je de muntjes moet verzamelen), je jouw telefoon niet in de hand mag hebben bij het starten. Ik wou die steeds proberen, maar er stond steeds dat hij niet beschikbaar was, na het wegdoen van mijn telefoon (vierkantje op PS4) kon ik hem starten. Misschien bij andere spellen ook het geval..

Ik zal vanavond het online gedeelte ook eens proberen. Wat ik mij afvraag, kan je als je gehackt wordt niet gewoon van de hacker weglopen? Dus dat je uit de paarse cirkel loopt? Dan zal de hacker achter je aan moeten komen denk ik, of mag je het gebied niet verlaten?
Ik heb gisteren balletje balletje ook 'uitgespeeld' maar daar moet je toch goed opletten. Ik moet alleen de drink game nog naar niveau 10 halen dan heb ik all stads spellen gehaald (althans de trophy ervoor). Moet ik maar eens goed voor zitten. :P

[ Voor 35% gewijzigd door Madstorm op 02-06-2014 08:55 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Madstorm schreef op maandag 02 juni 2014 @ 08:45:
[...]

Ik ben er gisteren achter gekomen dan, bijvoorbeeld bij Cash en Run (dat je de muntjes moet verzamelen), je jouw telefoon niet in de hand mag hebben bij het starten. Ik wou die steeds proberen, maar er stond steeds dat hij niet beschikbaar was, na het wegdoen van mijn telefoon (vierkantje op PS4) kon ik hem starten. Misschien bij andere spellen ook het geval..

Ik zal vanavond het online gedeelte ook eens proberen. Wat ik mij afvraag, kan je als je gehackt wordt niet gewoon van de hacker weglopen? Dus dat je uit de paarse cirkel loopt? Dan zal de hacker achter je aan moeten komen denk ik, of mag je het gebied niet verlaten?
Ik heb gisteren balletje balletje ook 'uitgespeeld' maar daar moet je toch goed opletten. Ik moet alleen de drink game nog naar niveau 10 halen dan heb ik all stads spellen gehaald (althans de trophy ervoor). Moet ik maar eens goed voor zitten. :P
Das dus de reden dat ik die cash run games vaak niet kan doen (weten we dat ook weer). Die citygames snap ik af en toe niet. Bij het schaken zijn er bijvoorbeeld 8 games. Ik heb er nu toevallig 2 gespeeld. Dus sta nu op 2/8 ofzo (geloof dat het er 8 zijn). Maar nu ging ik gisteren naar een "schaakpleintje" en daar stonden verschillende games. Bijvoorbeeld compleet schaakspel, of waar je 1 zet krijgt of waar je met 1 toren 4 pionnen moet killen. Maar hoe weet ik nu welke ik van die verschillende spellen ik moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Oxigeon schreef op maandag 02 juni 2014 @ 09:05:
[...]

Das dus de reden dat ik die cash run games vaak niet kan doen (weten we dat ook weer). Die citygames snap ik af en toe niet. Bij het schaken zijn er bijvoorbeeld 8 games. Ik heb er nu toevallig 2 gespeeld. Dus sta nu op 2/8 ofzo (geloof dat het er 8 zijn). Maar nu ging ik gisteren naar een "schaakpleintje" en daar stonden verschillende games. Bijvoorbeeld compleet schaakspel, of waar je 1 zet krijgt of waar je met 1 toren 4 pionnen moet killen. Maar hoe weet ik nu welke ik van die verschillende spellen ik moet doen
De complete schaak game is gewoon een extraatje. je moet de 10 games, waarbij je de pionnen van de tegenstander moet killen, spelen om de 10/10 te halen.. Volgens mij zijn het er 10..

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Niet mijn type spel. Jammer maar gelukkig weer makkelijk kunnen verkopen. De hype is wel weer redelijk gaan liggen merk ik.

Vond het vooral jammer dat je niet met psn vrienden kan spelen enz. Terug naar BF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Laatst online: 19:38

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Inmiddels alle 100 hotspots maar gehaald en bijna alle intrucions (die oogjes op de map)
Zit echt van alles te doen behalve de main story eigenlijk haha. Platinum trophy is onderweg :)

enige waar ik tegenop kijk zjin die online trophies weer >_>

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

BM schreef op maandag 02 juni 2014 @ 08:15:
Prima vermakelijk spel tot nu toe, valt me niks tegen. Hoewel de basisopzet van de missies inderdaad grotendeels hetzelfde is vermaak ik me er prima mee. Voor een deel 2 mag daar wel meer variatie in komen.
Noem 1 ubisoft game waarin dit goed/divers en gevarieerd is? I dare you .... just one!!!!

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:33

BM

Moderator Spielerij
Topicstarter
himlims_ schreef op maandag 02 juni 2014 @ 10:20:
[...]

Noem 1 ubisoft game waarin dit goed/divers en gevarieerd is? I dare you .... just one!!!!
Het is in ieder geval bij de 1e uit een serie meestal niet heel best. AC2 was er een stuk beter in dan AC1, althans, dat voelde een stuk beter aan. Verder ben ik niet zo'n Ubisoft kenner.
Ach, so far bevalt het prima :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

offtopic:
AC serie is ook herhaling op herhaling; nauwelijks diversiteit en innovatie/verandering omtrent missies; het is altijd, kill X, achtervolg X, breng object Y naar persoon X
Mag best wat meer variatie in de opdrachten zoals ze bij GTA doen, of zelfs world-of-warcraft kent meer diversiteit. De replay-value van de ubisoft games vind ik minimaal; na 2u heb je alle mogelijke missies gezien. De rest is slechts een matige variatiant van vorige al dan niet met andere in- outro. .

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik begrijp ook veel gehaat niet, moet wel zeggen dat ik vaak eerder tevreden ben dan een gemiddeld mens. Maar ook speelt het erg mee denk ik dat ik er niet zo veel om gaf enzo, de hype omtrent deze game leefde bij mij niet, en dan blijkt het erg leuk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-09 13:14

TRK

Madstorm schreef op maandag 02 juni 2014 @ 08:45:
[...]

Als je uit het paarse gebied loopt zal de hacker je nog steeds data van je stelen, dus zal jij er zeker geen profeit van hebben. Wat je wel kan doen om het hacken te vertragen is het gebruiken van "Jam coms" weet niet exact hoe het heet in het spel. Hiermee kan je voor 20 seconden het hacken van je data stoppen dus heb jij ook 20 seconden meer om te zoeken. Met deze tool kan je de actieradius waarin gehackt wordt tijdelijk soort van disablen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke voordelen geven het hacken van traffic lights eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:08
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:39:
welke voordelen geven het hacken van traffic lights eigenlijk?
Als je wordt achtervolgd door iemand kun je traffic lights gebruiken om je achtervolgers te 'neutralisen'.
Er komt vanzelf een popup onderin het scherm wat aangeeft wanneer het het beste is om dit uit te voeren samen met een geluidsignaal

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dazzler2120 schreef op zondag 01 juni 2014 @ 03:26:
Jongens is er uberhaupt echt een spel waar iedere missie anders is?
denk dat gta 5 hier een goede slag in heeft geslagen mbt het wisselen tussen de characters. Hierdoor "voelde" het als variatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SacreBleu schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:43:
[...]

Als je wordt achtervolgd door iemand kun je traffic lights gebruiken om je achtervolgers te 'neutralisen'.
Er komt vanzelf een popup onderin het scherm wat aangeeft wanneer het het beste is om dit uit te voeren samen met een geluidsignaal
hmm hier moet ik maar s wat mee gaan spelen dan:D

ik vond tot nog toe geen voordelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:59
SacreBleu schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:43:
[...]

Dat moment is niet altijd het beste. Heb vaak genoeg gehad dat het blauw werd + geluid - dus hacken maar. Vervolgens staan die palen al omhoog voordat je er zelf overheen bent. Bij de blokkades moet je dus zelf ook nog goed opletten. Bij stoplichten moet dit sowieso al dus ik vermoed dat je daar wel beter uit de voeten kan met het moment dat wordt aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
m4yall schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:45:
[...]

Dat moment is niet altijd het beste. Heb vaak genoeg gehad dat het blauw werd + geluid - dus hacken maar. Vervolgens staan die palen al omhoog voordat je er zelf overheen bent. Bij de blokkades moet je dus zelf ook nog goed opletten. Bij stoplichten moet dit sowieso al dus ik vermoed dat je daar wel beter uit de voeten kan met het moment dat wordt aangegeven.
Dat komt omdat 'dat' moment alleen wordt bepaald door de afstand van je volgers en niet die van jou. Als jouw volger je aan het bumperkleven is, tjah, dan moet je geen blockers gebruiken want dan vlieg je zelf door je voorruit heen. :P.

Daarom kies ik ook vooral motors want dan rij je tussen de palen door. \o/

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

m4yall schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:45:
[...]

Makkelijkst is dan ook om je focus (R3 op PS4) aan te zetten en dus in slomo als je er net overheen bent die dingen omhoog te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

Ricmaniac schreef op maandag 02 juni 2014 @ 13:20:
[...]

Makkelijkst is dan ook om je focus (R3 op PS4) aan te zetten en dus in slomo als je er net overheen bent die dingen omhoog te zetten.
Dat geld ook voor spikes en garagedeuren. gewoon focus aanzetten en dan precies timen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
SacreBleu schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:49:
[...]

Dat komt omdat 'dat' moment alleen wordt bepaald door de afstand van je volgers en niet die van jou. Als jouw volger je aan het bumperkleven is, tjah, dan moet je geen blockers gebruiken want dan vlieg je zelf door je voorruit heen. :P.

Daarom kies ik ook vooral motors want dan rij je tussen de palen door. \o/
Verklaart een hoop :+

@Ricmaniac, die focus heb ik nog niet gebruikt. Ben al wel een paar keer doodgegaan, maar kom op de een of andere manier niet op de gedachte om focus te gebruiken.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:33
Oxigeon schreef op maandag 02 juni 2014 @ 08:26:
[...]

Moest een aantal autos tegenhouden op de autosnelweg. Ik dacht ik zoek me een dikke bak en ram die kerels eventjes van de weg. Dat eventjes werd toch wel een keer of 3 langs hun af :P. Gewoon plat rijden en ontsnappen was mijn doel. En moet zeggen dat het me ook netjes is gelukt :)
Dit vind ik persoonlijk de makkelijkste missies. Op een druk kruispunt de stoplichten hacken net voordat het konvooi er langs wil rijden. Granaatwerper pakken en knallen maar.

Verder vermaak ik me prima met het spel. Tuurlijk is het niet de grafische pracht van de eerste trailer. Maar vind wel dat alles er lekker scherp uitziet (PS4). Vooral tijdens zonsondergang vind ik het er gaaf uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-10 21:09
Zijn jullie al door de hele stad geweest?
Zal eens wat torens hacken, want kan nu nog niet veel.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Die convoy missies zijn nu ook zo easy als wat... ik had vrij vroeg; volgens mij zelfs voor ik me eerste convoy deed al IED bombs unlocked. Ik plaats gewoon 2 a 3 bommen op die route die de convoy rijd en op het moment dat ze er op rijden laten ontploffen.. dan alleen nog even weg racen in een dikke bak en klaar :P
Mars18 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 14:13:
Ja stad heb ik al volledig explored. dat is eigenlijk een beetje het eerste wat ik deed, al die CTOS towers unlocken zodat je gelijk alles op de map zichtbaar hebt

[ Voor 37% gewijzigd door Ricmaniac op 02-06-2014 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-09 10:20

Dazzler2120

FP ProMod
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:43:
[...]

denk dat gta 5 hier een goede slag in heeft geslagen mbt het wisselen tussen de characters. Hierdoor "voelde" het als variatie
Maar je krijgt dan ook niet de band met het karakter ten opzichte van CJ in san andreas, of in dit geval Aiden Pearce... Teminste ik vind dan het gevoel met het karakter minder :)

Either way, beiden zeer goede spellen, heb story nu uitgespeeld; alle check-in points verzameld. Nu eens beginnen met de sidemissions en de rest van de collectibles.
Dit is een van de weinige spellen waar ik 100% op wil halen!

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ricmaniac schreef op maandag 02 juni 2014 @ 14:20:
Die convoy missies zijn nu ook zo easy als wat... ik had vrij vroeg; volgens mij zelfs voor ik me eerste convoy deed al IED bombs unlocked. Ik plaats gewoon 2 a 3 bommen op die route die de convoy rijd en op het moment dat ze er op rijden laten ontploffen.. dan alleen nog even weg racen in een dikke bak en klaar :P
Probleem is wel dat je bij sommigen iemand neer moet slaan ipv opblazen :(

Maar goed, ook met een grenadelauncher is het redelijk simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Martinspire schreef op maandag 02 juni 2014 @ 14:22:
[...]

Dat ding doet zijn werk goed idd. Komt me bij veel missies waarbij autos mij achtervolgen goed van pas :). Wel eenvoudig aan te schaffen via de winkel, want geld is geen probleem. Maakt het spel makkelijker maar niet minder leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

[...]

Zelf nog geen last van gehad met die convoys.. er staat wel altijd takedown maar tot nu toe altijd gewoon vermoord

Oja die grenadelauncher moet ik misschien ook nog maar is proberen... ik gebruik eigenlijk altijd alleen maar me Spec ops pistol :P die silencer er op en alleen headhots maken dan merkt niemand dat ik er ben

[ Voor 12% gewijzigd door Ricmaniac op 02-06-2014 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Ricmaniac schreef op maandag 02 juni 2014 @ 14:31:
[...]

Zelf nog geen last van gehad met die convoys.. er staat wel altijd takedown maar tot nu toe altijd gewoon vermoord

Oja die grenadelauncher moet ik misschien ook nog maar is proberen... ik gebruik eigenlijk altijd alleen maar me Spec ops pistol :P die silencer er op en alleen headhots maken dan merkt niemand dat ik er ben
Ik heb wel al een paar keer gehad bij convoys en bij gang hideouts dat ik mission failed krijg als ik het doelwit neerschiet.

Volgens mij zijn ook zover de problemen met de servers opgelost, online spelen en spelen vanaf de app gaan vlekkeloos, geen problemen met disconnects enzo meer.

[ Voor 12% gewijzigd door xAnarchyBaS op 02-06-2014 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 14:13:
Is er ergens iets van uitleg over die torens en alle dingen op de map en mogelijkheden etc? Ik mis wel een beetje begeleiding jn het begin:p

Dit vond ik bij infamous sterk, waar ze alles een beetje introduceerden etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 15:00:
[...]

Is er ergens iets van uitleg over die torens en alle dingen op de map en mogelijkheden etc? Ik mis wel een beetje begeleiding jn het begin:p

Je krijgt wel messages enzo, maar die duw ik ook meestal direct weg.
Ik geloof dat op de telefoon van Aiden ook een gedeelte speluitleg zit, maar ik kan me vergissen met de ctOS mobile app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 15:00:
[...]

Als je op de map op zo'n toren gaat staan staat er: "Reveals points of interest" of iets dergelijks. Ik denk dat Ubi had verwacht dat dat genoeg informatie was omtrent wat een toren nu precies doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

[...]

Mijn god, ik heb een hekel aan die dingen. Ik ben van de 10 convoys die ik heb gedaan heb ik er denk ik al 5 moeten neerslaan ipv doden. Ik heb ze op laatst maar geskipt omdat ik zo vaak faalde.. AINT NOBODY GOT TIME FOR THAT!..

Grenadelauncher.. hmm goed idee, nog niet aangedacht :P

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Madstorm schreef op maandag 02 juni 2014 @ 15:08:
[...]

Mijn god, ik heb een hekel aan die dingen. Ik ben van de 10 convoys die ik heb gedaan heb ik er denk ik al 5 moeten neerslaan ipv doden. Ik heb ze op laatst maar geskipt omdat ik zo vaak faalde.. AINT NOBODY GOT TIME FOR THAT!..

Je moet gewoon opletten wie je nou wel en mag neerschieten.
Het maakt het niet gemakkelijker, maar hirdoor moet je wel beter plannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Madstorm schreef op maandag 02 juni 2014 @ 15:08:
[...]

Moet ze wel doen voor platinum weet je. Trophy hunting to the bone!
Ik baal alleen altijd van die verborgen trophies, moet je altijd weer op internet zoeken wat het is ipv dat ze ze gewoon laten zien >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Ricmaniac schreef op maandag 02 juni 2014 @ 15:15:
[...]

Moet ze wel doen voor platinum weet je. Trophy hunting to the bone!
Ik baal alleen altijd van die verborgen trophies, moet je altijd weer op internet zoeken wat het is ipv dat ze ze gewoon laten zien >_>
Ja klopt.. Ze gaan ook zeker wel lukken.. ooit.. :9
De geheime trophies zijn vaak trophies die je haalt met storyline, zo ook die van watch_dogs.. Er zitten 5 delen in de storyline die elke een eigen (bronze) trophy geeft... De laatste geeft meestal goud dacht ik.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spel valt verschrikkelijk tegen. Singleplayer is leuk, maar online een draak van een spel. In Vrij Rondzwerven moet je geluk hebben dat er 1 iemand is die je WEL kan doden en bij Hacks is t (Iig bij mij) dat ik niet kan doden maar wel gedood kan worden. Een shooter, maar je weinig kan schieten lijkt t wel, wat een teleurstelling. Speel al ruim een half jaar fanatiek GTA V online, maar dit spel gaat vrees ik vaak en snel in de kast. Misschien dat ik iets fout doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:57
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 15:50:
Spel valt verschrikkelijk tegen. Singleplayer is leuk, maar online een draak van een spel. In Vrij Rondzwerven moet je geluk hebben dat er 1 iemand is die je WEL kan doden en bij Hacks is t (Iig bij mij) dat ik niet kan doden maar wel gedood kan worden. Een shooter, maar je weinig kan schieten lijkt t wel, wat een teleurstelling. Speel al ruim een half jaar fanatiek GTA V online, maar dit spel gaat vrees ik vaak en snel in de kast. Misschien dat ik iets fout doet.
Dit spel koop je ook niet voor de multiplayer. Het is grappig om af en toe een race te doen of iemand te hacken, maar ik zie dit meer als online 'minigames' dan het echte singleplayer verhaal en de dingen daaromheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dan ben je dus al inderdaad met hele verkeerde verwachtingen aan deze game begonnen. En dat hacken online dat jij niemand dood kan schieten is omdat je aanvaller bent, jij moet hacken en de ander moet jou vinden en jou kapot schieten. jij moet zelf uitgedaagd worden wil je de rollen omdraaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Het spel is ook niet echt een shooter, ik probeer om zo min mogelijk te schieten, an als ik het al doe met een silencer om ze echt uit te schakelen. Ik ga nergens guns blazing naar binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wel tof dat de hoogste toren in het spel ook in het echt bestaat. de willis tower.
Lijkt een beetje op het nieuwe hoge gebouw in rotterdam.

Helaas kan ik er niet in, is het iemand gelukt om op de 1 of andere manier op het dak te komen? lijkt me een geweldig uitzicht.

Laten we het proberen allemaal :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Mars18 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 16:36:
Wel tof dat de hoogste toren in het spel ook in het echt bestaat. de willis tower.

Helaas kan ik er niet in, is het iemand gelukt om op de 1 of andere manier op het dak te komen? lijkt me een geweldig uitzicht.

Zal wel met één of andere 'no-clip' / 'fly' command zijn geweest.. Of er moet een zieke jump zijn die je met auto/motor kan maken maar lijkt me sterk.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Mars18 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 16:36:

Heb ik zeker geprobeerd. Maar volgens mij kan het niet. Vind het zowiezo jammer dat je niet echt de hoogte in kan met deze game. Beetje met een helikopter om vliegen lijkt me fantastisch. Maar dat is voor de ontwikkelaars wel weer een hele uitdaging denk ik qua pop in (heeft de game nu al last van).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]AtlAntA schreef op maandag 02 juni 2014 @ 17:01:
[...]

Heb ik zeker geprobeerd. Maar volgens mij kan het niet. Vind het zowiezo jammer dat je niet echt de hoogte in kan met deze game. Beetje met een helikopter om vliegen lijkt me fantastisch. Maar dat is voor de ontwikkelaars wel weer een hele uitdaging denk ik qua pop in (heeft de game nu al last van).
[/quote]

que?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birelissimo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-09 20:53
Kan je niet met die spin tegen dat gebouw op klimmen?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:02:
[quote]AtlAntA schreef op maandag 02 juni 2014 @ 17:01:
[...]

[/quote]

que?
Tja misschien moet je er wel op letten om te zien maar als je het eenmaal gezien hebt dan zal het des te meer opvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:26

Pykow

Angelo OTR

Klopt het dat je offline ook steeds indringers kunt hebben ?
Ik krijg zo'n paars invader en er staat wel Online bij, maar ik heb aangegeven dat ik dat niet wilde hebben.

Nu vallen ze toch meestal op, doordat ze gaan rennen of anders lopen dan de rest.
Maar is dit nu gewoon een online gast ? of hebben ze op Offline mode soort van bots toegevoegd ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minuten lang wachten met zoeken naar Spelsessie om vervolgens wéér de melding te krijgen dat de sessie niet meer bestaat om zoiets, verschrikkelijk. Zometeen weer nar paar minuten spelen afzetten en PS3 aanzetten. 1 en al teleurstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:08
Ricmaniac schreef op maandag 02 juni 2014 @ 14:20:

[...]

Ja stad heb ik al volledig explored. dat is eigenlijk een beetje het eerste wat ik deed, al die CTOS towers unlocken zodat je gelijk alles op de map zichtbaar hebt
Speel je dan ook op moeilijk en hulp schieten op minimaal? Want er zijn een aantal van die convoy missies die verdomd lastig zijn als er 6 wagens bij zijn inclusief 3 juggernauts en dat je twee gasten moet neerslaan.

Als het spel te makkelijk is dan moet je echt de moeilijkheidsgraad omhoog gooien, is spannender en heb je meer voldoening na het behalen van een missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:08
Pykow schreef op maandag 02 juni 2014 @ 21:30:
Ik krijg zo'n paars invader en er staat wel Online bij, maar ik heb aangegeven dat ik dat niet wilde hebben.

Nu vallen ze toch meestal op, doordat ze gaan rennen of anders lopen dan de rest.
Maar is dit nu gewoon een online gast ? of hebben ze op Offline mode soort van bots toegevoegd ?
Volgens mij proberen ze je over te halen om toch on line te gaan met dit soort uitnodigingen. En in het begin van het spel zijn het bots als je iemand moet tegenhouden die je loopt te hacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op maandag 02 juni 2014 @ 21:30:

volgens mij idd trucken om je online te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Aramiss schreef op maandag 02 juni 2014 @ 22:58:
[...]

Speel je dan ook op moeilijk en hulp schieten op minimaal? Want er zijn een aantal van die convoy missies die verdomd lastig zijn als er 6 wagens bij zijn inclusief 3 juggernauts en dat je twee gasten moet neerslaan.

Als het spel te makkelijk is dan moet je echt de moeilijkheidsgraad omhoog gooien, is spannender en heb je meer voldoening na het behalen van een missie.
Vind het spannend genoeg hoor, want ik probeer alles sneaky te doen, zo min mogelijk gezien te worden. en nee ik speel gewoon op Normal.

Maar ik heb pas 12 convoys gedaan ofzo, meestal rijden er 3 auto's , maar blaas dus de middelste (target) op en dan rij ik gewoon keihard weg en die gasten ontvluchten, je hoeft de rest niet te killen dus ja
Birelissimo schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:38:
dat is wel een hele goeie, heb zelf die spin nog niet unlocked. kijken of dat kan als we zo ver zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Birelissimo schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:38:
Welke spin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Mars18 schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 08:29:
[...]

Lol, en die kan vliegen?
Nee die kan tegen gebouwen opklimmen.. het is een spin, geen vogel he :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 22:57:
Minuten lang wachten met zoeken naar Spelsessie om vervolgens wéér de melding te krijgen dat de sessie niet meer bestaat om zoiets, verschrikkelijk. Zometeen weer nar paar minuten spelen afzetten en PS3 aanzetten. 1 en al teleurstelling.
Voordat je WD gaat afkraken, eerst om je heen kijken. Blijkt dat ze gisteravond en nacht werkzaamheden hadden aan PSN. Ik had gisteren namelijk precies hetzelfde.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Dat is een digital trip die je al vrij vroeg vrij speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

AtlAntA schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 08:36:
[...]

Dat is een digital trip die je al vrij vroeg vrij speelt.
Oh dat wist ik ook niet, dan zal het niet kunnen denk ik. tenzij die digital trip heel dicht bij dat gebouw is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Ricmaniac schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 08:38:
[...]

Oh dat wist ik ook niet, dan zal het niet kunnen denk ik. tenzij die digital trip heel dicht bij dat gebouw is :P
Nee voor zover ik weet kan je die trip bij elke dealer wel starten maar is die trip in steeds hetzelfde afgezette gebied van de stad. Daarbij kan je wel tegen relatief hoge gebouwen op lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Als ik het goed heb heeft me vriendin vandaag avond dienst. dus dat betekent altijd lekker zo goed als de hele avond gamen. Wil vanavond eigenlijk zo goed als alleen focussen op main story quests en zo het verhaal een beetje doorlopen.

Tot nu toe naar vermoedens zo'n 15 tot 20 uur gespeeld en bijna alleen nog maar side dingen gedaan haha.

Is er een manier dat iemand van jullie weet hoe je misschien de online trophies kan halen door bijv een vriend te laten helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Ricmaniac schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 09:05:
Als ik het goed heb heeft me vriendin vandaag avond dienst. dus dat betekent altijd lekker zo goed als de hele avond gamen. Wil vanavond eigenlijk zo goed als alleen focussen op main story quests en zo het verhaal een beetje doorlopen.

Tot nu toe naar vermoedens zo'n 15 tot 20 uur gespeeld en bijna alleen nog maar side dingen gedaan haha.

Is er een manier dat iemand van jullie weet hoe je misschien de online trophies kan halen door bijv een vriend te laten helpen?
Nee dat kan niet en naar het schijnt is dat ook de reden dat je geen vrienden kan hacken of trailen. Zo voorkomt men dat je xp gaat boosten en dus trophys gaat halen op de niet door hen bedoelde manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Madstorm schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 08:34:
[...]

Voordat je WD gaat afkraken, eerst om je heen kijken. Blijkt dat ze gisteravond en nacht werkzaamheden hadden aan PSN. Ik had gisteren namelijk precies hetzelfde.
Weet dat er onderhoud op PSN was. Zet echter WD af omdat t online niet ging en GTA was geen probleem.
Elk spel heeft zn voordelen en nadelen. GTA bevriest regelmatig en WD is nu eenmaal ook niet gevrijwaard van mindere punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

xAnarchyBaS schreef op maandag 02 juni 2014 @ 16:25:
[...]

Het spel is ook niet echt een shooter, ik probeer om zo min mogelijk te schieten, an als ik het al doe met een silencer om ze echt uit te schakelen. Ik ga nergens guns blazing naar binnen.
Huh what? Een silencer?
Ik probeer ook altijd stealth naar binnen te gaan maar lukt mij niet altijd. Een silencer kan dan wel het verschil maken denk ik. Hoe kom ik aan zoon ding? Moet ik dan naar een wapenzaak gaan en daar een kopen? Of krijg je die later in het verhaal ergens?

Het gebied linksboven waar die gasten op een eiland zitten krijg ik helaas ook nu niet veroverd zonder afgeschoten te worden. Heeft iemand hier tips? Of is dit ook beter te doen met een silencer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Oxigeon schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 09:44:
[...]

Huh what? Een silencer?
Ik probeer ook altijd stealth naar binnen te gaan maar lukt mij niet altijd. Een silencer kan dan wel het verschil maken denk ik. Hoe kom ik aan zoon ding? Moet ik dan naar een wapenzaak gaan en daar een kopen? Of krijg je die later in het verhaal ergens?

Het gebied linksboven waar die gasten op een eiland zitten krijg ik helaas ook nu niet veroverd zonder afgeschoten te worden. Heeft iemand hier tips? Of is dit ook beter te doen met een silencer?
Volgens mij is helemaal in het begin een missie om dit wapen te kopen. Je kunt deze dan selecteren in je weaponwheel. Het kan zijn dat je een andere pistol hebt geselecteerd, maar dit kun je veranderen door de pistol te selecteren en dan pijltje naar links of rechts om te veranderen.

Ik doe daarnaast alles met de pistol met silencer...

[ Voor 3% gewijzigd door Madstorm op 03-06-2014 09:47 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-09 17:38
Hahaha dit had ik dus met de 'Focus'. Maar inderdaad met silencer is naar binnen sneaken veel makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

AtlAntA schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 09:33:
[...]

Nee dat kan niet en naar het schijnt is dat ook de reden dat je geen vrienden kan hacken of trailen. Zo voorkomt men dat je xp gaat boosten en dus trophys gaat halen op de niet door hen bedoelde manier.
Ja maar dan moeten ze zorgen dat die shit wel goed werkt.

Zoals gister ook iets vervelends mee gemaakt.. ik werd gehackt via een mobile.
ik accepteer die match en win ik principe bijna van die gast... ben ik bij checkpoint 12/14.. leaved die gozer die game waardoor je "lost connection" krijgt en heb je voor niks die tijd verbruikt want je krijgt er 0 punten voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-09 19:06
Ricmaniac schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 09:47:
[...]

Ja maar dan moeten ze zorgen dat die shit wel goed werkt.

Zoals gister ook iets vervelends mee gemaakt.. ik werd gehackt via een mobile.
ik accepteer die match en win ik principe bijna van die gast... ben ik bij checkpoint 12/14.. leaved die gozer die game waardoor je "lost connection" krijgt en heb je voor niks die tijd verbruikt want je krijgt er 0 punten voor..
Dat is ook zuur. Ik snap niet dat zulke mensen niet gewoon gedwongen worden om het spel af te maken door XP af te nemen. en de persoon die wel blijft hangen die XP punten te geven..

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:41
frank131331 schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 09:46:
[...]

Hahaha dit had ik dus met de 'Focus'. Maar inderdaad met silencer is naar binnen sneaken veel makkelijker :)
wtf, en ik altijd maar mijn ak47 gebruiken :)

Dat is ook stealth, maar dan van een andere orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Zat gisteren bij de missie Thanks for the Tip, heb serieus eerst 20 minuten lopen kloten om 2 doosjes te zien, zodat je verder kan gaan.
Kon ze alleen zien met de cameras. Dat is wel echt een verschil met gta. Dit is veel meer hacken, cameras bekijken enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:05

muhda

Time & Space traveler

Oxigeon schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 09:44:
[...]

Huh what? Een silencer?
Ik probeer ook altijd stealth naar binnen te gaan maar lukt mij niet altijd. Een silencer kan dan wel het verschil maken denk ik. Hoe kom ik aan zoon ding?

Het gebied linksboven waar die gasten op een eiland zitten krijg ik helaas ook nu niet veroverd zonder afgeschoten te worden.
Je hebt volgens mij 2 wapens die een silencer hebben, een pistool en een SMG (uzi). Met focus (R3) en van dichtbij schieten maakt veel missies erg makkelijk. Al moet ik zeggen dat ik tot nu toe (Alle CTO centrums en missies in act 2) geen wapens heb gebruikt maar met erg veel wachten, timen en gebruik maken van camera's en dingen die je kan hacken lukt het ook. Ik speel met "hard" als niveau.

Bij het eiland (CTO centrum) heb ik gebruik gemaakt van puur de camera's.

spoiler: CTO centrum eiland
  • Ik ben gaan zwemmen en heb aiden onder een van de bewakingshutten gepositioneerd
  • Ik ben met de camera's gaan hoppen
  • Let op de laatste bewaker, die heeft een camera op zijn borst, gebruik die.
  • Laat het kastje ontploffen, zodat de bewaker er naar toe loopt.
  • Je kan dan via de camera die hij draagt de CTO center binnen hacken.
  • Na het hacken, zwem je weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

muhda schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 10:26:
[...]

Je hebt volgens mij 2 wapens die een silencer hebben, een pistool en een SMG (uzi). Met focus (R3) en van dichtbij schieten maakt veel missies erg makkelijk. Al moet ik zeggen dat ik tot nu toe (Alle CTO centrums en missies in act 2) geen wapens heb gebruikt maar met erg veel wachten, timen en gebruik maken van camera's en dingen die je kan hacken lukt het ook. Ik speel met "hard" als niveau.

Bij het eiland (CTO centrum) heb ik gebruik gemaakt van puur de camera's.

spoiler: CTO centrum eiland
  • Ik ben gaan zwemmen en heb aiden onder een van de bewakingshutten gepositioneerd
  • Ik ben met de camera's gaan hoppen
  • Let op de laatste bewaker, die heeft een camera op zijn borst, gebruik die.
  • Laat het kastje ontploffen, zodat de bewaker er naar toe loopt.
  • Je kan dan via de camera die hij draagt de CTO center binnen hacken.
  • Na het hacken, zwem je weer weg.
Thx, ik ben aan de andere kant binnen gekomen bij de aanlegsteiger waar zoon mannetje in een hutje zit wat je gewoon kan elimineren. Kan vandaar uit ook makkelijk de camera's vinden. Moet dus gewoon de camera proberen. Thx

Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste

Let op:

Voor discussie over de PC versie van Watch Dogs kun je hier terecht

- Geen PC vs console discussie wat betreft je persoonlijke voorkeur.
- Zet echte story line spoilers tussen [spoiler] tags.
- Geen discussie over de torrent versies
- Vragen/verhalen over aankoop zijn ook niet gewenst
- Géén slowchat!

Companion App:
Android
iPhone/iPad