bram1984 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 12:05:
[...]
Nu zit ik niet op Twitter, maar omdat MS iets actiever is, zijn ze gelijk "on a roll"? Ik vind die Spencer een erg sympathieke kerel hoor, maar ik kan niet echt een game opnoemen van MS waarvoor ik hypes ben. Halo is natuurlijk een knaller en over QB weten we nog niet enorm veel, maar verder zie ik (voor mij persoonlijk althans) niets van het kaliber The Order/Uncharted/The Last of Us/The Last Guardian.
Dat heeft weer niets te maken met het feit dat iemand "on a roll' kan zijn. MS probeert nu een grote inhaalslag te maken en ze zijn nu een stuk actiever dan voorheen. Voor MS zijn doen zijn ze nu 'on a roll'. Dat er (nog) geen games zijn aangekondigd die jou doen watertanden doet niet af aan het feit dat MS op dit moment goed bezig is.
Goed ik deel je sentiment; het enige spel waar ik een X1 - op dit moment - voor zou willen aanschaffen is Dead Rising 3, maar die komt naar de PC. Forza 2 vond ik leuk maar ik ga er geen X1 voor halen om de nieuwste te spelen. Er spreekt me op dit moment niets aan op de X1.
Maar ook op de PS4 is er niet écht iets wat me aanspreekt, de Order heeft me nog niet kunnen pakken en ik ben ook huiverig dat dit een overhypte game is die niet gaat waarmaken. Speculatie natuurlijk.
Driveclub lijkt me leuk om te spelen maar ik ben sowieso niet écht een racegame fan.
Ik kijk wel uit naar Destiny maar ben nog niet op de hype train gesprongen. Ook TLoU: Remastered zal ik toevoegen aan mijn collectie, maar alleen omdat ik het spel graag op de PS4 wil hebben.
Kortom, ook de lineup van Sony vind ik niet echt om over naar huis te schrijven.
Maaaar, de echte klappen worden straks op de persconferentie uitgedeeld van beide fabrikanten, en dat kan zomaar betekenen dat er een X1 in huis wordt gehaald óf dat ik juist nóg langer wacht met de aanschaf ervan. We gaan het zien, als ik zou de geruchten en lijsten doorlees gaat het een leuke E3 worden.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x