Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Bartske schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:57:
Ik heb mijn vita voor 110 euro gekocht (nieuw), dus het lijkt me dat er nog wel iets van een spel bijzit.
Dan klopt mijn opmerking toch helemaal dat er niet zo heel veel voordeel in zit..... Een game zou er dus inderdaad bij moeten zitten. Op de doos laten ze Infamous zien, het zou wel mooi zijn dat er bijvoorbeeld een giftcard van een spel naar keuze bij zou zitten....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:22
De bron bij het artikel van Tweakers geeft ook een Best Buy foldertje en daar kost een dergelijke bundel 'maar' 560 dollar. Er zit dan zo te zien een SD kaartje voor de Vita bij én Borderlands 2 (Vita versie?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:24
Bullet NL schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:54:
[...]

Precies, voor GTA5 is men natuurlijk afhankelijk van Rockstar, maar GT6.... das toch te recht opmerkelijk dat deze (nog) niet uit is voor de PS4? Heb je een hele grote racetitel in huis breng je hem (nog) niet uit op je nieuwste console.

Dat is nou precies wat ik zo straks probeerde duidelijk te maken, het zijn toch vreemde keuzes die dan gemaakt worden. Helemaal omdat GT6 een spel is wat erg lang in ontwikkeling is geweest, breng hem dan ook naar de PS4, dan zou Sony ook een systemseller van een racegame in huis hebben gehad.

[...]

Natuurlijk was het duidelijk, maar dingen kunnen toch veranderen.... De release van GT6 ligt erg dicht bij de onthulling van de PS4..... 1 en 1 = 2..... Maar daar hebben ze niet voor gekozen..... Jammer in mijn ogen.
Opzich zou het me niet verbazen als GT6 remastered aangekondigd zou worden voor de PS4. Is Polyphony meteen ook verlost van de PS3, waar Yamauchi niet zo van onder de indruk was vanwege de bottlenecks in de GPU. Ben benieuwd wat Polyphony kan met de PS4, hebben ze eindelijk hun zo geliefde en belangrijke bandbreedte en fillrate weer tot hun beschikking...

Er zijn ook veel geruchten dat TLOU lang niet de enige remaster zal zijn. Dat gaf een Guerilla medewerker gisteren ook aan op reddit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-10 13:25
SuperflipNL schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:58:
[...]

Ja, ik had het ook leuk gevonden en het had gelijk een system seller kunnen zijn. Maar ik vind de makers van GT al tijd al eigenwijs. GT is op geen enkel PS platform een launch game geweest, je hebt het altijd moeten doen met Rrrrrrrridge Racerr. Als ik al kijk hoe lang ze er over doen om die GT games te maken, hebben ze blijkbaar kwaliteit hoog in het vaandel staan. Dan zijn de devkits en ontwikkeltijd niet genoeg geweest om er een launch game van te maken.
uhhh gran turismo 3 op de ps2 was toch een launch game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Fleximex schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:59:
De bron bij het artikel van Tweakers geeft ook een Best Buy foldertje en daar kost een dergelijke bundel 'maar' 560 dollar. Er zit dan zo te zien een SD kaartje voor de Vita bij én Borderlands 2 (Vita versie?).
Ik kan die folder niet helemaal opmaken als de bundel een "Best Buy" actie is of juist vanuit Sony wordt geïnitieerd. In het laatste geval zal de bundel bij alle retailers verkrijgbaar moeten komen, waarbij de BB actie best exclusief kan blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-03 12:35
Bullet NL schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:54:
[...]

Precies, voor GTA5 is men natuurlijk afhankelijk van Rockstar, maar GT6.... das toch te recht opmerkelijk dat deze (nog) niet uit is voor de PS4? Heb je een hele grote racetitel in huis breng je hem (nog) niet uit op je nieuwste console.

Dat is nou precies wat ik zo straks probeerde duidelijk te maken, het zijn toch vreemde keuzes die dan gemaakt worden. Helemaal omdat GT6 een spel is wat erg lang in ontwikkeling is geweest, breng hem dan ook naar de PS4, dan zou Sony ook een systemseller van een racegame in huis hebben gehad.
Tja de PS4 is sowieso niet aan te slepen in Nederland. Maar ik zou zeker een GT6 bundel hebben gekocht als die beschikbaar was ;)

Belachelijk trouwens dat winkels nog steeds geen PS4 kunnen leveren in Nederland. Je zou als grote Nederlandse partij toch afspraken moeten kunnen maken met Sony. Een Mediamarkt of Saturn zou daar toch machtig genoeg voor moeten zijn? Zeker dat een bedrijf als Mediamarkt ook gewoon in Duitsland zit.

In de VS lag hij in elke wallmart, had er 1 mee moeten nemen á 270 euro 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:07

Phydomir

Dennis

Xenophoben schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 11:02:
[...]

uhhh gran turismo 3 op de ps2 was toch een launch game
PS2: 4 maart 2000
GT3: 28 april 2001

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Phydomir schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:53:
[...]

Waarom zou GT6 er bij de release moeten zijn? Het was al ruim voor de release van GT6 duidelijk dat die alleen op de PS3 zou uitkomen. Voor GTA V moet je bij rockstar zijn, niet bij Sony.
Inderdaad, Driveclub was hiervoor in de plaats gekomen en helaas is deze naar achteren gezet, deze komt echter nu dus in Oktober.
GT7 is al in ontwikkeling voor de PS4

": The PlayStation 4s large memory size is a unique trait, he said, but in terms of CPU performance, the PS3s Cell chip, while difficult to handle, is really capable. They both have different advantages. Besides, I think the online community aspect, one of the most fun parts of GT, doesnt have anything to do with the platform.

The PlayStation 4 game which well likely call GT7 will be done in about a year or two, I think, and I think the community aspects going to be vital there as well"

Ze wilde dus gewoon eerst de focus op GT6 op de PS3 daarna pas de focus op PS4, de installbase op de PS3 is gewoon nog vele malen groter.
Een port is niet even snel makkelijk gedaan, zoals sommige misschien denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Confusius-nl schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 11:03:
[...]

Tja de PS4 is sowieso niet aan te slepen in Nederland. Maar ik zou zeker een GT6 bundel hebben gekocht als die beschikbaar was ;)

Belachelijk trouwens dat winkels nog steeds geen PS4 kunnen leveren in Nederland. Je zou als grote Nederlandse partij toch afspraken moeten kunnen maken met Sony. Een Mediamarkt of Saturn zou daar toch machtig genoeg voor moeten zijn? Zeker dat een bedrijf als Mediamarkt ook gewoon in Duitsland zit.

In de VS lag hij in elke wallmart, had er 1 mee moeten nemen á 270 euro 8)7 8)7 8)7
De meeste Media-Markt's en Saturn zijn franchise winkels, ook verantwoordelijk voor hun eigen inkoop bij de distributeurs. Normaal gesproken kopen Nederlandse winkels ook gewoon bij hun Nederlandse distributeurs. Gezien het feit dat de PS4 in andere landen gewoon op voorraad ligt (Duitsland/Frankrijk) heb ik het idee dat de schaarste ook deels bewust gecreëerd wordt. Immers, ze hebben nog geen officiële concurrentie van MS in Nederland (gezien het feit dat alle in Nederland verkochte exemplaren van de Xbox via grijze import in ons land is gekomen)

Kortom, waarom zou Sony de hype van schaarste doorbreken..... Overigens, sommige retailers hebben de PS4 wel gewoon op voorraad, maar verkiezen er voor om dit niet op voorraad in de winkel te leggen, om bovenstaande reden alsware.....
Origins schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 11:09:
[...]
GT7 is al in ontwikkeling voor de PS4

": The PlayStation 4s large memory size is a unique trait, he said, but in terms of CPU performance, the PS3s Cell chip, while difficult to handle, is really capable. They both have different advantages. Besides, I think the online community aspect, one of the most fun parts of GT, doesnt have anything to do with the platform.

The PlayStation 4 game which well likely call GT7 will be done in about a year or two, I think, and I think the community aspects going to be vital there as well"
Aha.... Met het trackrecord van de ontwikkelingstijd van GT6 kan die 2 jaar dus maar zo 4 jaar worden.....

Blijft erg jammer, GT6 had een behoorlijke hit op de PS4 kunnen zijn....

[ Voor 22% gewijzigd door Bullet NL op 05-06-2014 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:10

PBP

Trishul schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 11:02:
[...]

Opzich zou het me niet verbazen als GT6 remastered aangekondigd zou worden voor de PS4. Is Polyphony meteen ook verlost van de PS3, waar Yamauchi niet zo van onder de indruk was vanwege de bottlenecks in de GPU. Ben benieuwd wat Polyphony kan met de PS4, hebben ze eindelijk hun zo geliefde en belangrijke bandbreedte en fillrate weer tot hun beschikking...

Er zijn ook veel geruchten dat TLOU lang niet de enige remaster zal zijn. Dat gaf een Guerilla medewerker gisteren ook aan op reddit.
Ik denk ook wel dat we GT6 remastered nog dit jaar voor de PS4 gaan krijgen. Yamauchi heeft er al een keer naar gehint. En GT6 heeft niet zo goed verkocht als de vorige delen. Zag hetzelfde met TLOU, uiteindelijk is die gelijktijdig met de PS4 ontwikkeld na een hoop onduidelijkheid of hij voor de PS4 zou verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:51
Gisteren een uurtje lopen stoeien met UFC Demo. Ik houd er mixed feelings aan over.

1. Grafisch vind ik het wat mager, zou wat mij betreft ook een 360/ps3 game kunnen zijn.
2. De Impact van stoten mis ik. Dat is iets wat in Fight Night naar mijn mening subliem is.
3. De laadtijden zijn lang. Dit was al één van mijn grootste irritaties in de vorige delen, het haalt de flow uit de game. Vooral als je straks je eigen mannetje gaat maken en deze wilt trainen. Door de laadtijden ging mijn plezier eruit.

Hier tegenover staat dan wel weer:

1. Eindelijk een realistische vechtgame
2. Mooie animaties (helaas kloppen ze niet altijd:)
3. Het grondvechten lijkt me iets gebruiksvriendelijker te zijn geworden. (al blijf ik hier een absolute noob in)
4. De coaching vanaf de zijkant voegt echt wat toe. Was mij in vorige delen nooit opgevallen.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PBP schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 11:12:
[...]

Ik denk ook wel dat we GT6 remastered nog dit jaar voor de PS4 gaan krijgen. Yamauchi heeft er al een keer naar gehint. En GT6 heeft niet zo goed verkocht als de vorige delen. Zag hetzelfde met TLOU, uiteindelijk is die gelijktijdig met de PS4 ontwikkeld na een hoop onduidelijkheid of hij voor de PS4 zou verschijnen.
Ik hoop het maar we krijgen ook al Driveclub natuurlijk, al zijn het verschillende type racers lijkt het niet bevordelijk voor de sales.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:10

PBP

AlphaBlack_NL schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 11:16:
[...]

Ik hoop het maar we krijgen ook al Driveclub natuurlijk, al zijn het verschillende type racers lijkt het niet bevordelijk voor de sales.
Als ze GT6 voor oktober releasen hoeft dat geen probleem te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:25
Bullet NL schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:59:
[...]

Dan klopt mijn opmerking toch helemaal dat er niet zo heel veel voordeel in zit..... Een game zou er dus inderdaad bij moeten zitten. Op de doos laten ze Infamous zien, het zou wel mooi zijn dat er bijvoorbeeld een giftcard van een spel naar keuze bij zou zitten....
Ik denk dat als ze er een spel bijdoen, dat dit sowieso een crossbuy voor PS4/vita zal zijn met zo'n mooie cross-save functie, dat je meteen de volledige kracht van die combinatie kunt zien. Dat zal dan waarschijnlijk een spel zijn wat nog uit moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Bullet NL schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 11:10:
[...]

De meeste Media-Markt's en Saturn zijn franchise winkels, ook verantwoordelijk voor hun eigen inkoop bij de distributeurs. Normaal gesproken kopen Nederlandse winkels ook gewoon bij hun Nederlandse distributeurs. Gezien het feit dat de PS4 in andere landen gewoon op voorraad ligt (Duitsland/Frankrijk) heb ik het idee dat de schaarste ook deels bewust gecreëerd wordt. Immers, ze hebben nog geen officiële concurrentie van MS in Nederland (gezien het feit dat alle in Nederland verkochte exemplaren van de Xbox via grijze import in ons land is gekomen)

Kortom, waarom zou Sony de hype van schaarste doorbreken..... Overigens, sommige retailers hebben de PS4 wel gewoon op voorraad, maar verkiezen er voor om dit niet op voorraad in de winkel te leggen, om bovenstaande reden alsware.....

[...]

Aha.... Met het trackrecord van de ontwikkelingstijd van GT6 kan die 2 jaar dus maar zo 4 jaar worden.....

Blijft erg jammer, GT6 had een behoorlijke hit op de PS4 kunnen zijn....
Andere, grotere markten zoals UK, Frankrijk en Duitsland krijgen gewoon voorrang. Daar worden nu eenmaal een stuk meer PS4's verkocht, en inmiddels zitten ze op ongeveer 8 miljoen wereldwijd. Maar een nieuwe verkoopmijlpaal zullen ze pas op de E3 verkondigen.

Over GT; als je ook maar een beetje weet van de ontwikkeling van GT5 op de PS3 destijds dan weet je dat Polyphony gewoon moeite had met de game goed werkend te krijgen op de PS3. Vandaar het vele uitstel. GT6 is netjes binnen drie jaar verschenen. Een GT7p ergens in 2015 behoort ook tot de mogelijkheden.

[ Voor 10% gewijzigd door Trishul op 05-06-2014 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
Bullet NL schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 11:10:
[...]

immers, ze hebben nog geen officiële concurrentie van MS in Nederland (gezien het feit dat alle in Nederland verkochte exemplaren van de Xbox via grijze import in ons land is gekomen)
Bij onze Saturn liggen geimporteerde xBone's en geen hond die ze koopt :?
Aangezien ze er al weken veel in het vak hebben liggen lijkt het niet zo hard te lopen.

Iedereen wil gewoon een PS4 _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Confusius-nl op 05-06-2014 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik dacht dat ze hier op Tenerife ook op voorraad lagen maar dat zijn allemaal lege dozen. Doen ze om mensen (toeristen) naar binnen te lokken. Sneaky Indiërs! ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:20
Laten we niet vergeten dat het om een PsVita slim gaat in de bundel en niet de oude dikke vita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Confusius-nl schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:59:
[...]

Is die Metal Gear Solid prologue trouwens de moeite waard om te halen?
Ja speelt lekker weg en uitdagend. Alleen de hoofdmissie is wel wat kort maar zitten ook leuke side-missies in. Zou hem niet voor de volle pond halen maar gebruikt zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:33
Iederen die een XBone wil hebben kan deze makkelijk via Amazon.de bestellen. Of inderdaad over de grens kopen.
Ik vermoed dan ook dat iedereen die een Xbone wilde hebben deze dan ook heeft.
Met de introductie in september zal dat niet veel uitmaken.

Iedereen verwacht wonderen met de Ps4. Het is inderdaad net zo goed als een bovengemiddelde PC.
Dat komt mede doordat men TE hoge verwachtingen heeft ( waaronder ik ook)
Marketing( NEXT GEN, 8x krachtiger dan PS3 )

Ik verwacht dat in november een AAA titel zal komen (ps4 1 jaar) en verder zal 2015 een leuk jaar zijn voor de next gen console eigenaren. Genoeg games die dan uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
HaskoF schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 11:48:
Iederen die een XBone wil hebben kan deze makkelijk via Amazon.de bestellen. Of inderdaad over de grens kopen.
Ik vermoed dan ook dat iedereen die een Xbone wilde hebben deze dan ook heeft.
Met de introductie in september zal dat niet veel uitmaken.

Iedereen verwacht wonderen met de Ps4. Het is inderdaad net zo goed als een bovengemiddelde PC.
Dat komt mede doordat men TE hoge verwachtingen heeft ( waaronder ik ook)
Marketing( NEXT GEN, 8x krachtiger dan PS3 )

Ik verwacht dat in november een AAA titel zal komen (ps4 1 jaar) en verder zal 2015 een leuk jaar zijn voor de next gen console eigenaren. Genoeg games die dan uitkomen.
Een console zal nooit een high-end computer kunnen verslaan.
Echter als je klaar bent met studeren, een drukke baan hebt en een vrouw+kids wordt het tijd wat je over hebt om te gamen DRASTISCH achteruit geschroefd. Zeker als je nog andere hobbys hebt.

Ik vind het zonde om een bak van 1500~2000€ boven te hebben staan dus dan neem ik maar een Console van 400 euries die een paar jaar mee gaat.

Als ik 16 was geweest dan zou ik alleen een console hebben voor sport en race spellen.

8x krachtiger maar? In die oude consoles zat maar 512RAM, en geen DDR5 , die videokaarten en processoren zijn toch ook veel slimmer/beter geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Confusius-nl schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 11:59:
[...]

Een console zal nooit een high-end computer kunnen verslaan.
Echter als je klaar bent met studeren, een drukke baan hebt en een vrouw+kids wordt het tijd wat je over hebt om te gamen DRASTISCH achteruit geschroefd. Zeker als je nog andere hobbys hebt.
Haha hier ben ik het er zeker mee eens alleen heb nog geen kids.
Door de weeks ben ik blij als ik af en toe de PS4 kan aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
HaskoF schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 12:09:
[...]

Haha hier ben ik het er zeker mee eens alleen heb nog geen kids.
Door de weeks ben ik blij als ik af en toe de PS4 kan aanzetten.
Ik vind het zo jammer dat ik sinds zondag watch dogs niet meer gespeeld heb. Met 40 urige werkweek en 2 uur reistijd per dag wordt alles toch snel krap jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
Trishul schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 12:14:
[...]

Ik vind het zo jammer dat ik sinds zondag watch dogs niet meer gespeeld heb. Met 40 urige werkweek en 2 uur reistijd per dag wordt alles toch snel krap jammer genoeg.
Waar zijn die tijden, dat ik 8 weken vakantie had en lan party's had tot we er bij neer vielen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Confusius-nl schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 11:25:
[...]

Bij onze Saturn liggen geimporteerde xBone's en geen hond die ze koopt :?
Aangezien ze er al weken veel in het vak hebben liggen lijkt het niet zo hard te lopen.

Iedereen wil gewoon een PS4 _/-\o_
Idem in Groningen (MM). Liggen zo 8 XB1's in het schap en als ze weer wat PS4's binnen krijgen zijn die op voordat de dag voorbij is. Zelfs de achterbakse samengestelde bundels (met allerlei turtlebeach prullaria erbij) van 500+ euro gaan zo hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er ook een mogelijkheid is om de Voice chat in zijn geheel uit te schakelen?

Wat een irritant geschreeuw over je Home Cinema zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 12:32:
Weet iemand of er ook een mogelijkheid is om de Voice chat in zijn geheel uit te schakelen?

Wat een irritant geschreeuw over je Home Cinema zeg.
Ik neem aan dat je het bedoelt bij games (zoals fifa) waar je de ander hoort. Veel games hebben de optie op VOIP uit te zetten in-game. Als je die optie niet kan vinden, of het ontbreekt, dan raad ik je aan om een Party op te zetten voor je zelf en chat op party chat zetten. Dan hoor je alleen de mensen in de chat. Zorg ervoor dat jij de enige in de chat bent (bijv private party maken) en je hoort niemand ;)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
BlackMage schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 12:31:
[...]

Idem in Groningen (MM). Liggen zo 8 XB1's in het schap en als ze weer wat PS4's binnen krijgen zijn die op voordat de dag voorbij is. Zelfs de achterbakse samengestelde bundels (met allerlei turtlebeach prullaria erbij) van 500+ euro gaan zo hard.
Ik wil hem gewoon in een winkel kopen, omdat ik doordeweeks niet thuis ben.
Dus ik moet wachten tot hij binnen komt bij nedgame ( haarlem ) ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Confusius-nl schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 12:35:
[...]

Je kunt meestal online bestellen met de optie afhalen. Op een koopavond of in het weekend kan je de ps4 ophalen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Confusius-nl schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 12:35:
[...]

Je weet dat je niet perse thuis hoeft te zijn voor pakketbezorging he? Je kan dat ding dan op zaterdag afhalen bij het postkantoor, of het wordt bij de buren bezorgd als er geen handtekening gezet hoeft te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
Ik weet niet hoe dat werkt wanneer je iets besteld in het buitenland ( Amazon FR ).
Andere hebben de PS4 ook niet op voorraad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Confusius-nl schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 12:39:
Ik weet niet hoe dat werkt wanneer je iets besteld in het buitenland ( Amazon FR ).
Andere hebben de PS4 ook niet op voorraad :)
Amazon.fr verstuurd met PostNL, maar vereist geen handtekening dus het pakje kan mogelijk wel bij de buren worden afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
BlackMage schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 12:41:
[...]

Amazon.fr verstuurd met PostNL, maar vereist geen handtekening dus het pakje kan mogelijk wel bij de buren worden afgeleverd.
Als je bij de eerste poging niet thuis bent, krijg je een brief in je postvak en kun je zelf een nieuwe afspraak maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
BlackMage schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 12:41:
[...]

Op dat soort ongein zit ik dus niet te wachten dat mijn buurman met mijn PS4 aan het spelen is ;-)
Hij doet nooit open als er iets is, behalve als ie mijn PS4 mag aannemen zekers :P

Nog 10 dagen ofzo en dan zullen ze hem wel hebben ( mid juni ).

Tot die tijd heb ik nog om te beslissen welke (tweedehands?) games ik ga halen.
Fifa 14 sowieso niet, aangezien FIFA 15 wel komt over een maandje of 3/4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Off topic maar ik wil jullie er graag op attenderen dat de bezorgers van postnl zelfstandigen zijn die per *bezorgd* pakketje betaald krijgen. De marges daarbij zijn zo klein dat als je in een wat landelijker gebied woont de bezorger verlies draait op jouw pakket als je 2x niet thuis bent. Doe dan wat meer moeite om het pakket bij de 1e bezorging ook daadwerkelijk te laten bezorgen. Denk daarbij aan familie vlakbij oid.

Namens een goede kennis van mij alvast bedankt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
[PS4] Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2

Hou deze topic in de gaten. Er komt regelmatig een link voorbij waarbij je uit een NL winkel kunt bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
AtlAntA schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 12:54:
Off topic maar ik wil jullie er graag op attenderen dat de bezorgers van postnl zelfstandigen zijn die per *bezorgd* pakketje betaald krijgen. De marges daarbij zijn zo klein dat als je in een wat landelijker gebied woont de bezorger verlies draait op jouw pakket als je 2x niet thuis bent. Doe dan wat meer moeite om het pakket bij de 1e bezorging ook daadwerkelijk te laten bezorgen. Denk daarbij aan familie vlakbij oid.

Als je bij het bestellen gewoon kunt aangeven, na 18:00 uur....
Dan had ik allang besteld via Amazon.fr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Als je zelf al weet dat het offtopic is, post het dan niet. Of in het juiste topic natuurlijk :)

[ Voor 88% gewijzigd door BM op 05-06-2014 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 12:54:

Namens de politie wil ik even laten weten dat ze graag niet achter inbrekers aangaan en de vraag is dan ook of niemand meer wilt inbreken! :p

Ik denk dat als iemand iets bestelt, diegene het ook graag zsm ontvangt. Wanneer het niet kan worden afgeleverd zal dit onmacht zijn, iets wat bij het beroep van postbezorger hoort. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 13:12:
[...]

Namens de politie wil ik even laten weten dat ze graag niet achter inbrekers aangaan en de vraag is dan ook of niemand meer wilt inbreken! :p

Ik denk dat als iemand iets bestelt, diegene het ook graag zsm ontvangt. Wanneer het niet kan worden afgeleverd zal dit onmacht zijn, iets wat bij het beroep van postbezorger hoort. :)
Je zal versteld staan hoeveel mensen klakkeloos iets bestellen bij bijvoorbeeld bol.com (voor 2200 besteld etcetera) en dan gewoon een paar dagen later het pakket afhalen bij het postkantoor omdat dat makkelijker in een schema is in te passen. Even bij het postkantoor langs gaan kost immers minder tijd dan een tijdvak van 2 uur oid.

Maargoed we gaan nu wel erg off topic. ;)

Ontopic : pixel junkie is nog niet via de psn webstore te vinden in de igc. Via d zoekfunctie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-10 11:29

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

AtlAntA schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 13:58:
[...]
Ontopic : pixel junkie is nog niet via de psn webstore te vinden in de igc. Via d zoekfunctie wel.
Is dat de enige game deze maand?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 14:07:
[...]

Is dat de enige game deze maand?
Nee trine 2 hebben we ook. Als ik het goed begrepen heb is dit ook de eerste game op de ps4 die in 3d te spelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08 01:54
Bullet NL schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:40:
[...]

Tja, je zit wel vrij dicht op je pc, het kan dus zijn dat hij (je PS4/Camera) bij bepaalde games (indien je hem daar voor wil gebruiken) vraagt om verder naar achteren te gaan staan.

Voor prijzen van een DS4 kan je hier terecht: pricewatch: Sony PlayStation 4 Dualshock Controller Zwart, PlayStation 4

2e hands verkopen doen we op www.tweakers.net/aanbod ;)
He das een hele scherpe opmerking, dank je wel, ik stond daar niet eens bij stil! De aangeraden hoeveelheid is zo'n 8 feet = 2.4384 meters. Dat gaat lastig worden... Iemand persoonlijke ervaring ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kleine crosspost uit het Sony TV topic, wellicht dat iemand hier het weet. Betreft voluit een KDL50W828B.
bram1984 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:05:
Ik heb mijn W828 inmiddels met HDMI device link aangesloten op mijn PS4. Erg handig. Als ik mijn PS4 aanzet, gaat de TV ook automatisch aan. Alleen schiet mij de volgende vraag te binnen: als ik via de PS app een game of demo download naar mijn PS4, dan gaat deze ook aan (staat altijd op stand-by), betekent dit dat mijn TV de rest van de dag aan zal staan? Ik heb gisteren gezien dat ik de TV namelijk wel zelf uit moet zetten. Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 14:27:
Kleine crosspost uit het Sony TV topic, wellicht dat iemand hier het weet. Betreft voluit een KDL50W828B.

[...]
Nee alleen als je hem met controller of knop aanzet. Heb er in iedergeval nog nooit last van gehad met remoteplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 14:27:

[...]
Bij mij met mijn 829b gebeurt dit niet. Ik denk dat er onderscheid wordt gemaakt tussen wake up on Lan en het gewone aanzetten via controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
AtlAntA schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 13:58:
[...]

Je zal versteld staan hoeveel mensen klakkeloos iets bestellen bij bijvoorbeeld bol.com (voor 2200 besteld etcetera) en dan gewoon een paar dagen later het pakket afhalen bij het postkantoor omdat dat makkelijker in een schema is in te passen. Even bij het postkantoor langs gaan kost immers minder tijd dan een tijdvak van 2 uur oid.
Nou nou klakkeloos, ik doe dat regelmatig.
Ik weet dan niet zeker of ik die 2 dagen thuis ben maar op dag 3 kan ik wel langs het post punt.
Het post punt is namelijk langer open dan de winkels waar ze die producten verkopen.

En als mijn buren het aannemen is dat alleen maar mooi megenomen.

Dat de bezorger dan weinig krijgt of verlies draait is vervelend voor hem maar niet echt mijn pakkie aan toch?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
OFF TOPIC
Deze week bij MM in de aabieding:
Samsung UE60F6300 LED SMART TV voor 999 een 60"
ik zou deze tv willen kopen. Is dit een goed toestel? iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
AtlAntA schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 14:18:
[...]

Nee trine 2 hebben we ook. Als ik het goed begrepen heb is dit ook de eerste game op de ps4 die in 3d te spelen is.
Zen Pinball 2 gaat bij mij naar 3D modus. Waar ik overgens best onder de indruk van was. Alles blijft mooi scherp en ook het PS menu wordt er 3D van totdat je de software afsluit.

Alleen het spel is een cashcow wat waardeloos is zonder er tonnen in te investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 00:26

The_Bird

Meneer de Raaf

HaskoF schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 14:38:
OFF TOPIC
Pricewatch al bekeken?

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
HaskoF schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 14:38:
OFF TOPIC
Ja dat zijn prima dingen, zeker voor dat geld :)
(Ik heb zelf een 65" panel, die grote went enorm snel en is daarna echt hemels.
Niet te ver vanaf gaan zitten trouwens, mensen maken die fout vaak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Donstil schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 14:46:
[...]

Ja dat zijn prima dingen, zeker voor dat geld :)
(Ik heb zelf een 65" panel, die grote went enorm snel en is daarna echt hemels.
Niet te ver vanaf gaan zitten trouwens, mensen maken die fout vaak)
Ik heb nu een 46"en zit er ongeveer 3,5 meter vanaf. op dat afstand is het niet te doen gamen.

Vandaar de overstap naar een 55 of 60. maar voor zo een prijs is het best een koopje. In het buitenland kost dat ding 1400 ... is ook naar mijn idee een duitsmodel. Kom het nergens tegen op de NL vergelijkingssites

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 14:32:
[...]

Bij mij met mijn 829b gebeurt dit niet. Ik denk dat er onderscheid wordt gemaakt tussen wake up on Lan en het gewone aanzetten via controller.
Ok cool. Ik ga nu meteen Trine en Pixel Junk downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inputlag is ook niet onaardig (wel het amerikaanse model):

2013 60" Samsung UN60F6300 1080p 120hz LED HDTV AVG 39ms (PC) Great

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:51
Even inzake Watch Dogs. Leeft het op tegen de verwachtingen? Of is het te overhyped. Persoonlijk kan de game me op één of andere manier niet echt raken. Buiten de gfx lijkt me de gamepaly ook niet zo spannend. Tevens hebben alle Ubisoft games de laatste jaren last van het beklim die toren/bezoek locatie x en zie meer van de map gameplay. Daar benik wel klaar mee

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
steefje schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 15:00:
Even inzake Watch Dogs. Leeft het op tegen de verwachtingen? Of is het te overhyped. Persoonlijk kan de game me op één of andere manier niet echt raken. Buiten de gfx lijkt me de gamepaly ook niet zo spannend. Tevens hebben alle Ubisoft games de laatste jaren last van het beklim die toren/bezoek locatie x en zie meer van de map gameplay. Daar benik wel klaar mee
overhyped over een week kan je deze game voor ik denk rond de 30-40 op MP zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlphaBlack_NL schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 14:51:
Inputlag is ook niet onaardig (wel het amerikaanse model):

2013 60" Samsung UN60F6300 1080p 120hz LED HDTV AVG 39ms (PC) Great
39 is toch niet zo heel goed? Weet dat de Sony's rond de 20 ms zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
steefje schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 15:00:
Het is wel een aardige game. Het kan nog wel beter, maar voor een eerste game in een nieuwe franchise is het echt veelbelovend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Uniciteit schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 15:09:
[...]

Het is wel een aardige game. Het kan nog wel beter, maar voor een eerste game in een nieuwe franchise is het echt veelbelovend.
Eens,

Ik vind het ook zelf wel een leuke game, toch al wat uurtjes in de game gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 15:02:
[...]

39 is toch niet zo heel goed? Weet dat de Sony's rond de 20 ms zitten.
Niet het allerbeste nee klopt maar alles onder de 40ms is wel geschikt voor serieus gamen. En dit is getest met Leo Bodnar’s Lag Tester dus absolute lag en niet ten-opzichte van CRT.

http://www.displaylag.com/testing-method/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
HaskoF schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 14:50:
[...]

Ik heb nu een 46"en zit er ongeveer 3,5 meter vanaf. op dat afstand is het niet te doen gamen.

Vandaar de overstap naar een 55 of 60. maar voor zo een prijs is het best een koopje. In het buitenland kost dat ding 1400 ... is ook naar mijn idee een duitsmodel. Kom het nergens tegen op de NL vergelijkingssites
Klopt, BesteKeus heeft hem aldus kieskeurig. Daar is het ook een EU model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
Ik zie dat Need for Speed Rivals in de aanbieding is in de Ps Store voor €40,-.
Is dit een beetje een goeie prijs voor deze game? En hoe zijn een beetje de ervaringen met NFS, de meeste reviews geven rond de 8.

[ Voor 3% gewijzigd door Poulske op 05-06-2014 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poulske schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 16:05:
Ik zie dat Need for Speed Rivals in de aanbieding is in de Ps Store voor €40,-.
Is dit een beetje een goeie prijs voor deze game? En hoe zijn een beetje de ervaringen met NFS, de meeste reviews geven rond de 8.
Prima prijs voor zo'n game als racen helemaal je ding is.

Check meerdere reviews en videos van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Ik heb hem toevallig voor 35 gekocht via v&a gekocht. Zal hier nog wel ff melden hoe hij is. Ga hem vanavond het voor eerst spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrichvdv
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
HaskoF schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 14:50:
[...]

Ik verkoop een 55 inch 4K LED TV van Samsung voor 1500 als je interesse hebt :) gloednieuw nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Jarrichvdv schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 16:52:
[...]

Ik verkoop een 55 inch 4K LED TV van Samsung voor 1500 als je interesse hebt :) gloednieuw nog
http://www.pu.nl/media/vi...hantom-pain-ps4-gameplay/
Gameplay beelden van MGS TPP
Een van de ontwikkelaars die indruk wil maken bij zijn vriendin:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:06
http://blog.eu.playstatio...ils-might-just-blow-mind/

Sommige van die lijst klinken wel heel bizar vpor een race game.
Clouds react dynamically to different wind speeds. This is then converted into a ground wind speed which accurately interacts with all vegetation, overhead cables and other environmental features, based on their height from the ground.

Waves and rippling on the surface of lakes is dynamically linked to wind speed, which affects how clear reflections are in the water.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:58
v8power67 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 18:04:

[...]
Hoop dat ze ook voldoende tijd hebben besteed aan het rijgedrag van de auto's in plaats van alleen maar naar de omgeving. Daar hoor je namelijk eigenlijk helemaal niets over, behalve dat ze zelf aangeven dat het geen simracer is. Maar ook in een arcade racer is rijgedrag van belang. :)
AlphaBlack_NL schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 17:25:
Hier betere kwaliteit zonder lag/slowmotion:
[video]
Japanners en hun filmpjes :P. Vind de vegetatie trouwens vrij magertjes? Ben benieuwd hoe MGS vertaalt wordt naar de grote open wereld. Het was altijd wel een redelijk lineaire game, ook al kon je soms wel veel backtracken.

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-06-2014 18:26 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komt nieuwe F2P game aan:

Een extreem lollige TF2 variant, Loadout genaamd

Kijk het filmpje maar zou ik zeggen :+

http://blog.us.playstatio...-weapon-combos/#sf3187418
uchiha tijntje schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 18:22:

Japanners en hun filmpjes :P. Vind de vegetatie trouwens vrij magertjes? Ben benieuwd hoe MGS vertaalt wordt naar de grote open wereld. Het was altijd wel een redelijk lineaire game, ook al kon je soms wel veel backtracken.
Ground Zeroes is me goed bevallen door de openwereldstijl kon je de missie erg vrij aanpakken.

Denk dat YouTube weinig recht doet aan de graphics, vegetatie was zeker niet verkeerd, niet op het niveau Crytek maar het deed zeker niet onder voor de meeste andere games. Overal gezien vondt ik de graphics uitstekend vooral de belichting zag er fantastisch uit, sommige textures waren soms wat minder maar de game liep geweldig met 1080P 60hz.

[ Voor 63% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 05-06-2014 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 18:04:

[...]
Wauw, ik weet dat het een marketing lijstje is maar toch ben ik wel onder de indruk. Ik hoop dat er ook een modus is waarbij je gewoon zonder tegenstanders of klok oid relaxed een stukje kan rijden. Beetje de omgeving en sfeer in je opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Vind vooral jammer dat het een circuit racer is. Had wel een open wereld racer willen zien op ps4 alla horizon. Ben wel fan van lekker rond chillen in een open wereld. En met de dingen uit die lijst zou een open wereld racer er fenomenaal uitzien.
Maja dan maar horizon 2 met een x1 halen ergens rond september.
Driveclub doe ik eerst de psn versie testen.
Lijkt een mooie racer te worden maar zonder customalisation iss het vrij snel saai. Ben geen online racer en als je eenmaal alles gereden hebt is het wel klaar denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is toch geen circuit racer? maar point to point?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Mja misschien beide. Maar het blijft een gesloten racer. Point to point zal dan een stuk zijn van een rondje die vast ook weer hellemaal te berijden is.
Maar beide is niet zelfde als open wereld wat toch met goeie physics heel tof is.
Had bij release beelden wel idee dat het open wereld werd. Maja misschien deel 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:41
AlphaBlack_NL schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 17:25:
Hier betere kwaliteit zonder lag/slowmotion:
[video]
Ziet er mooi uit!

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Ik moet zeggen dat nfs rivals na alle reviews toch wel tegenvalt. Ik heb na een avond spelen geen een moment van next gen gevoel gehad.... Grafisch valt hij ook tegen aangezien het de frostbite enginge is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar BF4 gebruikt dat toch ook? En dat ziet er toch meer dan prima uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocM3
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-02-2023
Xenophoben schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 08:55:
Ik moet zeggen dat nfs rivals na alle reviews toch wel tegenvalt. Ik heb na een avond spelen geen een moment van next gen gevoel gehad.... Grafisch valt hij ook tegen aangezien het de frostbite enginge is
Het was de eerste game die ik op de ps4 heb gezien. Ik vond toen juist het tegenovergestelde, vond hem er erg gaaf uit zien en aanvoelen. Moet ik wel toegeven dat ik lang geen racers had gespeeld en dus geen vergelijkingsmateriaal had. Mogelijk werd ik ook beïnvloed omdat het m'n eerste PS4 ervaring was :9

Don't they have towels in the future ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:41
Ik vind NFS ook een toffe game, die er mooi uitziet!

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
Heb NFS Rivals toch maar aangeschaft gisteren en even een half uurtje gespeeld. De auto's besturen lekker en ik vind het er zelf toch best goed uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te wachten tot MotoGP 14 op 20 juni uitkomt.

Ziet er veel belovend uit en wordt mijn eerste racer op de PS4.

Nog meer mensen die naar die game uitkijken?

Hier wat info over het spel :

http://www.psx-sense.nl/game/?g=motogp-14

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Witcher 3 trailer:

http://www.gamersyde.com/..._of_destiny-32222_en.html

Wow! jaw dropping :9~

Afbeeldingslocatie: http://a.pomf.se/vovhyi.gif

Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/witcher3vnf7l.gif

[ Voor 27% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 06-06-2014 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Verwijderd schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 09:13:
Ik zit te wachten tot MotoGP 14 op 20 juni uitkomt.

Ziet er veel belovend uit en wordt mijn eerste racer op de PS4.

Nog meer mensen die naar die game uitkijken?

Hier wat info over het spel :

http://www.psx-sense.nl/game/?g=motogp-14
Ik merk dat er toch zoveel uit komt dat er veel spellen onder mijn radar aan het vliegen zijn. E3 gaat hoop ik weer een hoop spellen de nodige aandacht geven. Nu kijk ik vooral uit naar Destiny en Project Cars / #Driveclub. want heb net Wolfenstein gekocht en man wat een topspel! Voor op de vakantie koop ik vandeweek nog even Child of Light voor de VITA.

IK vind het zo mooi om te zien hoe MS weer echt "on a roll" is en zicht lijkt te herpakken. Deze redelijk agressieve MS met onafgebroken stroom aan tweets, aankondigingen en interviews is de MS die ik ken van voor het Kinect tijdperk. Hadden ze zich zo opgesteld het afgelopen jaar dan was de stand denk ik heel anders geweest.

Het lijkt ook wel alsof Sony even geen antwoord meer heeft. Waar voor een paar maanden geleden Yoshida nog veel tweette en het positieve nieuws rondom de PS4 niet op kon lijkt er even een stilte te zijn onstaan. Je moet echt op zoek naar nieuws terwijl ms zoals gezegt "on a roll" is. En dat zonder machinima om te kopen.

Ben erg benieuwd wat Sony nog gaat brengen deze e3. Natuurlijk, ik ben enthousiast over Project Beast en Driveclub maar ik wil wel meer zien. Ik denk zelf niet dat Sony nog met iets komt dat release fall 2014 gaat hebben. Maargoed er zijn meerder studio's nu erg stil rondom hun PS4 project: Guerilla, Media Molecule, Polyphony Digital, Santa Monica, bend studio, studio Japen (project beast), Naughty Dog, studio Liverpool...

EA (battlefield) en ACTIVISION (COD) lijken weer een deal te hebben met MS en dus ben ik benieuwd naar de excl en timed content die zowel sony als MS hebben weten binnen te slepen. Wat mensen toch lijken te vergeten is de remake van The Last Of Us... die ga ik zeker kopen, ookal heb ik heb op PS3 ook gespeeld. Die game moeten ze bundelen met een PS4.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Zou zuur zijn als dit de third Party exclusive zou zijn voor de xbox one waarnaar gehint wordt op internet. Dit gaat mijn eerste witcher deel worden.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swopdark schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 10:35:
[...]

Zou zuur zijn als dit de third Party exclusive zou zijn voor de xbox one waarnaar gehint wordt op internet. Dit gaat mijn eerste witcher deel worden.
Is al officieel bevestigd voor PS4,Xbox One,PC:

http://www.gamespot.com/a...-ps4-and-pc/1100-6420136/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Maar van welk platform zijn die screens afkomstig? Zou namelijk zomaar van een PC met GTX780 of zelfs met SLI opstelling kunnen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 16:37
Wat is jullie ervaring met het vervangen van de thumbsticks?

Welke heb je gebruikt? bevallen deze wel of juist niet?
Ben op zoek naar andere sticks. Merk toch dat ik met enige regelmaat van de standaard sticks afglijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-09 13:14

TRK

Mistermo schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 11:03:
Wat is jullie ervaring met het vervangen van de thumbsticks?

Welke heb je gebruikt? bevallen deze wel of juist niet?
Ben op zoek naar andere sticks. Merk toch dat ik met enige regelmaat van de standaard sticks afglijd.
Ik ga binnenkort een aantal thumbsticks van deze website bestellen denk ik: http://www.kontrolfreek.com. Ik ben namelijk zelf ook een aantal sticks aan het zoeken aangezien het verhaal dat deze wel eens bij mensen willen snel willen scheuren/verslijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 16:37
Ik zie hier allemaal opzet stukken voor je sticks.
Ben bang dat je hiermee het algemene controller gevoel aantast. Aangezien je sticks hierdoor een stuk hoger worden.

Ik zoek echt sticks die de oude sticks vervangen.
TRK schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 11:07:
[...]

Ik ga binnenkort een aantal thumbsticks van deze website bestellen denk ik: http://www.kontrolfreek.com. Ik ben namelijk zelf ook een aantal sticks aan het zoeken aangezien het verhaal dat deze wel eens bij mensen willen snel willen scheuren/verslijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon Xbox One sticks erin zetten veel beter dan die opzetstukjes, al zijn ze wel net iets langer dan de originele sticks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Sommige zweren bij langere stick. Langer=meer dpi=meer controle. Ik kan er alleen niet aan wennen en gebruik ze dus ook niet meer.

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swopdark schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 10:32:
[...]

Ik merk dat er toch zoveel uit komt dat er veel spellen onder mijn radar aan het vliegen zijn. E3 gaat hoop ik weer een hoop spellen de nodige aandacht geven. Nu kijk ik vooral uit naar Destiny en Project Cars / #Driveclub. want heb net Wolfenstein gekocht en man wat een topspel! Voor op de vakantie koop ik vandeweek nog even Child of Light voor de VITA.

IK vind het zo mooi om te zien hoe MS weer echt "on a roll" is en zicht lijkt te herpakken. Deze redelijk agressieve MS met onafgebroken stroom aan tweets, aankondigingen en interviews is de MS die ik ken van voor het Kinect tijdperk. Hadden ze zich zo opgesteld het afgelopen jaar dan was de stand denk ik heel anders geweest.

Het lijkt ook wel alsof Sony even geen antwoord meer heeft. Waar voor een paar maanden geleden Yoshida nog veel tweette en het positieve nieuws rondom de PS4 niet op kon lijkt er even een stilte te zijn onstaan. Je moet echt op zoek naar nieuws terwijl ms zoals gezegt "on a roll" is. En dat zonder machinima om te kopen.

Ben erg benieuwd wat Sony nog gaat brengen deze e3. Natuurlijk, ik ben enthousiast over Project Beast en Driveclub maar ik wil wel meer zien. Ik denk zelf niet dat Sony nog met iets komt dat release fall 2014 gaat hebben. Maargoed er zijn meerder studio's nu erg stil rondom hun PS4 project: Guerilla, Media Molecule, Polyphony Digital, Santa Monica, bend studio, studio Japen (project beast), Naughty Dog, studio Liverpool...

EA (battlefield) en ACTIVISION (COD) lijken weer een deal te hebben met MS en dus ben ik benieuwd naar de excl en timed content die zowel sony als MS hebben weten binnen te slepen. Wat mensen toch lijken te vergeten is de remake van The Last Of Us... die ga ik zeker kopen, ookal heb ik heb op PS3 ook gespeeld. Die game moeten ze bundelen met een PS4.
Nu zit ik niet op Twitter, maar omdat MS iets actiever is, zijn ze gelijk "on a roll"? Ik vind die Spencer een erg sympathieke kerel hoor, maar ik kan niet echt een game opnoemen van MS waarvoor ik hypes ben. Halo is natuurlijk een knaller en over QB weten we nog niet enorm veel, maar verder zie ik (voor mij persoonlijk althans) niets van het kaliber The Order/Uncharted/The Last of Us/The Last Guardian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Nowa schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 11:58:
Sommige zweren bij langere stick. Langer=meer dpi=meer controle. Ik kan er alleen niet aan wennen en gebruik ze dus ook niet meer.
Lagere DPI. Je maakt de uitwijking van je duim groter, maar je maakt de precisie van de sensor niet beter. Je sensitivity wordt hierdoor effectief lager, wat voor sommigen resulteerd in betere resultaten bij richten.

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Ik kijk echt uit naar MGS TPP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:24
bram1984 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 12:05:
[...]

Nu zit ik niet op Twitter, maar omdat MS iets actiever is, zijn ze gelijk "on a roll"? Ik vind die Spencer een erg sympathieke kerel hoor, maar ik kan niet echt een game opnoemen van MS waarvoor ik hypes ben. Halo is natuurlijk een knaller en over QB weten we nog niet enorm veel, maar verder zie ik (voor mij persoonlijk althans) niets van het kaliber The Order/Uncharted/The Last of Us/The Last Guardian.
Dat heeft weer niets te maken met het feit dat iemand "on a roll' kan zijn. MS probeert nu een grote inhaalslag te maken en ze zijn nu een stuk actiever dan voorheen. Voor MS zijn doen zijn ze nu 'on a roll'. Dat er (nog) geen games zijn aangekondigd die jou doen watertanden doet niet af aan het feit dat MS op dit moment goed bezig is.

Goed ik deel je sentiment; het enige spel waar ik een X1 - op dit moment - voor zou willen aanschaffen is Dead Rising 3, maar die komt naar de PC. Forza 2 vond ik leuk maar ik ga er geen X1 voor halen om de nieuwste te spelen. Er spreekt me op dit moment niets aan op de X1.

Maar ook op de PS4 is er niet écht iets wat me aanspreekt, de Order heeft me nog niet kunnen pakken en ik ben ook huiverig dat dit een overhypte game is die niet gaat waarmaken. Speculatie natuurlijk.
Driveclub lijkt me leuk om te spelen maar ik ben sowieso niet écht een racegame fan.

Ik kijk wel uit naar Destiny maar ben nog niet op de hype train gesprongen. Ook TLoU: Remastered zal ik toevoegen aan mijn collectie, maar alleen omdat ik het spel graag op de PS4 wil hebben.

Kortom, ook de lineup van Sony vind ik niet echt om over naar huis te schrijven.

Maaaar, de echte klappen worden straks op de persconferentie uitgedeeld van beide fabrikanten, en dat kan zomaar betekenen dat er een X1 in huis wordt gehaald óf dat ik juist nóg langer wacht met de aanschaf ervan. We gaan het zien, als ik zou de geruchten en lijsten doorlees gaat het een leuke E3 worden.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 18:13

Jumpiefox

Hoi ?

swopdark schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 10:32:
[...]

Hoezo dan on a roll? Ik was net voor de release actief bezig met het volgen van nieuws van beiden consoles en had daarna een keuze gemaakt, uiteindelijk niks gekocht wegens omstandigheden en niet meer actief lopen volgen en alleen wat lezen als er wat langs kwam. En van sony is dat toch echt meer? Meer reclames op straat, op TV. Dus inhaalslag zou ik het niet noemen, ze doen gewoon hun best om hun imago recht te trekken. (afgelopen week toch maar ps4 gehaald 8) )

Ze moeten ook wel aangezien Sony veel meer consoles aan het verkopen is. Trekken ze vast wel een beetje recht met de price-drop zonder kinect (hadden ze allang moeten doen, zei het al vanaf dag1 en mensen waren er heilig van overtuigd dat ze dat niet zouden doen :p Money talks people)

Antwoorden is ook zoiets vaag, waar moet Sony op antwoorden? Ze verkopen meer consoles, meer reclames op straat en Tv commercials? Net voor de launch was die strijd er, mekaar aftroefen en op mekaar "antwoorden" maar dat is voorbij. Nu zijn het de games die het verschil uit gaan maken en laten we eerlijk wezen, Tot op heden vind ik het aanbod van zowel op de PS4 als op de Xbox one gelijk. De mooie titels en exclusives voor beiden moeten nog komen. Hoop wel voor beiden kampen dat de echte parels multi-platform zullen zijn, gun het iedereen een dope game 8)

E3 wordt voor beiden belangrijk.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik ben heel benieuwd wat de E3 gaan brengen, hoop op een aantal leuke PS4 games voor de kids, das nog niet zo best op het moment..... Op de X1 hebben bijvoorbeeld ZooTycoon.... Maar daar heb ik geen Sony ding voor hun voor gekocht ;)

Voor de huidige PS4 gamers die mogelijk een X1 in huis gaan halen...... Jullie voegen me toch wel toe als friend he.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 18:13

Jumpiefox

Hoi ?

Bullet NL schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 12:47:
Ik ben heel benieuwd wat de E3 gaan brengen, hoop op een aantal leuke PS4 games voor de kids, das nog niet zo best op het moment..... Op de X1 hebben bijvoorbeeld ZooTycoon.... Maar daar heb ik geen Sony ding voor hun voor gekocht ;)

Voor de huidige PS4 gamers die mogelijk een X1 in huis gaan halen...... Jullie voegen me toch wel toe als friend he.... ;)
Knack niks? Of zijn ze nog te jong daar voor :P
Rayman legends is er ook nog, Lego movie the game ( en de andere lego games :P),just dance, en anders putty squad :+

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk het niet, de E3 lijkt me meer voor de grotere main-stream games ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Bullet NL schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 12:47:

Welnee, ik ben blij dat ik van dat ding af ben :+

Overigens is de PS4 nu niet echt bepaald een console voor de kids, dan raad ik je aan een Wii U te halen.
Pagina: 1 ... 46 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]