Dat zal niet alleen aan het begin zijn, want de games die buiten deze reeks vallen zijn gewoon zeldzaam in gameland. Het vreemde blijf ik vinden dat mensen die niks hebben met de jaarlijkse releases ook vaak niets van indies moeten weten.(die toch juist vaak origineel zijn) Dan ben je naar mijn idee een beetje eenkenning op het gebeid van games en laat je heel wat leuke spellen liggen.BlackMage schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 09:32:
Of er genoeg ganes zijn is natuurlijk grotendeels persoonlijk. Als iemand zich prima vermaakt met het huidige aanbod is dat alleen maar fijn.
Maar als je geen interesse hebt in indies, sport sims en jaarlijkse versies van dingen als COD, BF en AC dan blijft er erg weinig over.
De mensen die nu vinden dat er niks boeiends uit is op de PS4 gaan altijd te weinig games hebben. Fifa,BF4, AC4, Watchdogs, Trials enz. Het zijn allemaal goede games die totaal niet op elkaar lijken en ondanks dat ze niet perfect zijn wel voor vele uren gameplay staan.
Met Tropico 4, Project Cars en Battlefield Hardline in het vooruitzicht ga ik me iig nog heel wat uurtjes vermaken met de PS4. Nu moeten ze alleen nog even Just Cause 3 en een nieuwe Fallout aankondigen