Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:38
BlackMage schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 09:32:
Of er genoeg ganes zijn is natuurlijk grotendeels persoonlijk. Als iemand zich prima vermaakt met het huidige aanbod is dat alleen maar fijn.

Maar als je geen interesse hebt in indies, sport sims en jaarlijkse versies van dingen als COD, BF en AC dan blijft er erg weinig over.
Dat zal niet alleen aan het begin zijn, want de games die buiten deze reeks vallen zijn gewoon zeldzaam in gameland. Het vreemde blijf ik vinden dat mensen die niks hebben met de jaarlijkse releases ook vaak niets van indies moeten weten.(die toch juist vaak origineel zijn) Dan ben je naar mijn idee een beetje eenkenning op het gebeid van games en laat je heel wat leuke spellen liggen.

De mensen die nu vinden dat er niks boeiends uit is op de PS4 gaan altijd te weinig games hebben. Fifa,BF4, AC4, Watchdogs, Trials enz. Het zijn allemaal goede games die totaal niet op elkaar lijken en ondanks dat ze niet perfect zijn wel voor vele uren gameplay staan.

Met Tropico 4, Project Cars en Battlefield Hardline in het vooruitzicht ga ik me iig nog heel wat uurtjes vermaken met de PS4. Nu moeten ze alleen nog even Just Cause 3 en een nieuwe Fallout aankondigen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlphaBlack_NL schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:34:
Pro-tip: speel de game op Hard tenzij het echt te moeilijk voor je is. Hiermee komt de game veel beter tot zijn echt heb ik gemerkt op normal ben je veel te overpowered en is het makkelijk om te rushen wat niet echt bij het verhaal past.
Ik heb 'm gelijk op hard en zonder listen mode gespeeld. Dat laatste adviseer ik niet. Dat wordt echt trial & error gameplay dan. Ik ga 'm op de PS4 ook gelijk weer op hard spelen en daarna op survivor en de multiplayer wil ik ook eens gaan doen. Is erbij ingeschoten op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrij onverwachts m'n PS4 ineens weer terug ontvangen O+
Zonder enige communicatie nadat ik m had opgestuurd, maar gelukkig dus wel gewoon goed gegaan!
Ook vrij snel.
Zondag 25-05 kapot
Maandag 26-05 RMA aangevraagd
Woensdag 38-05 verstuurd
Woensdag 04-06 vervangend exemplaar ontvangen.

Alles opnieuw instellen gaat wel even wat tijd innemen....
Nu dus vandaag de nieuwe Ps Plus games meepakken, begin maken aan Watch Dogs die al een week stof ligt te happen, en FUT WC _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:22
Ik hoop dat ze bij TLoU naast 1080p/60fps ook een (betere) vorm van anti-aliasing toepassen. Dat stoort me altijd zo aan console games. En, ook al is dat het zwaarst, het liefst MSAAx4 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Beakzz schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:37:
Dat zal niet alleen aan het begin zijn, want de games die buiten deze reeks vallen zijn gewoon zeldzaam in gameland. Het vreemde blijf ik vinden dat mensen die niks hebben met de jaarlijkse releases ook vaak niets van indies moeten weten.(die toch juist vaak origineel zijn) Dan ben je naar mijn idee een beetje eenkenning op het gebeid van games en laat je heel wat leuke spellen liggen.

De mensen die nu vinden dat er niks boeiends uit is op de PS4 gaan altijd te weinig games hebben. Fifa,BF4, AC4, Watchdogs, Trials enz. Het zijn allemaal goede games die totaal niet op elkaar lijken en ondanks dat ze niet perfect zijn wel voor vele uren gameplay staan.

Met Tropico 4, Project Cars en Battlefield Hardline in het vooruitzicht ga ik me iig nog heel wat uurtjes vermaken met de PS4. Nu moeten ze alleen nog even Just Cause 3 en een nieuwe Fallout aankondigen :+
Ik koop de PlayStation consoles vooral voor de exclusives van Sony zelf. En buiten Killzone en Infamous (moet ik nog kopen) hebben ze nog niet veel interessants uitgebracht. Ik zit dus vooral te wachten op spellen zoals Uncharted, God of War, LittleBigPlanet, The Last Guardian, GT7. Dat zijn vaak ook de spellen die echt laten zien wat de console kan.
Naast de exclusives vind ik Assassin's Creed altijd wel leuk (deel 4 heb ik liggen en moet ik aan beginnen). Tomb Raider had ik op de PS3 jammer genoeg al gespeeld.

Drive Club lijkt me leuk, maar die is uitgesteld. Waarschijnlijk dat ik TLoU ook nog eens ga kopen :)

Qua Indie games is het ook nog wat magertjes. Ik heb nog geen goeie puzzelgames gezien. Ik kijk trouwens wel heel erg uit naar Oddworld, Rime en The Witness.

[ Voor 15% gewijzigd door SToRM666 op 04-06-2014 11:34 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:29

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

dutchgio schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:45:
Vrij onverwachts m'n PS4 ineens weer terug ontvangen O+
Zonder enige communicatie nadat ik m had opgestuurd, maar gelukkig dus wel gewoon goed gegaan!
Ook vrij snel.
Zondag 25-05 kapot
Maandag 26-05 RMA aangevraagd
Woensdag 38-05 verstuurd
Woensdag 04-06 vervangend exemplaar ontvangen.

Alles opnieuw instellen gaat wel even wat tijd innemen....
Nu dus vandaag de nieuwe Ps Plus games meepakken, begin maken aan Watch Dogs die al een week stof ligt te happen, en FUT WC _/-\o_
jij hebt een lange maand Mei ;p

maar dat is wel netjes dat je hem zo snel terug hebt ja. goed geregeld :)
is het eigenlijk je eigen ps4 of vervangende?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 10:19
Murdered: Soul Suspect was een titel waar ik zelf toch wel een beetje naar uitkeek. De trailer en het verhaal spreekt me namelijk best wel aan.
Echter, de eerste reviews komen nu binnen en de scores zijn niet al te best. Metascore van 59 op Metacritic.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:47

Falastine

Think about my signature...

Gister de demo gespeeld van UFC en moet zeggen dat dit misschien wel een aankoop word. Was vermakelijk.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:03:
[...]

jij hebt een lange maand Mei ;p

maar dat is wel netjes dat je hem zo snel terug hebt ja. goed geregeld :)
is het eigenlijk je eigen ps4 of vervangende?
Haha idd, voor het eerst een backlog op de PS4 opgebouwd :P
Vervangende; een ander serienummer.
Nu dus alles opnieuw instellen en downloaden....

Mijn eigen ging naar "cycleon" ter reparatie, maar zodra ze die binnen hebben en hebben verwerkt sturen ze dus een vervangend exemplaar op.
Ik was een beetje cynisch en bang dat ze m kwijt waren geraakt of iets dergelijks, want je hoort helemaal niets qua status etc.

Kan alleen m'n nieuwe niet activeren als primaire PS4, omdat de oude eerst gedeactiveerd moet worden. Maar die heb ik dus niet meer. :(
Heeft dat gevolgen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:51
MisterMichel schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:04:
Murdered: Soul Suspect was een titel waar ik zelf toch wel een beetje naar uitkeek. De trailer en het verhaal spreekt me namelijk best wel aan.
Echter, de eerste reviews komen nu binnen en de scores zijn niet al te best. Metascore van 59 op Metacritic.
Das jammer, leek me namelijk wel wat.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-10 18:25
Beakzz schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:37:
[...]

Tropico 5 bedoel je denk ik?

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:44:
[...]

Kan alleen m'n nieuwe niet activeren als primaire PS4, omdat de oude eerst gedeactiveerd moet worden. Maar die heb ik dus niet meer. :(
Heeft dat gevolgen?!
Volgens mij kan je dat met klantenservice regelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:18
Daarnet het 'sync trophies'-probleem opgelost. Hoe?
• Stap 1: check je saved games. Staan ze allemaal in de cloud of op een USB?;
• Stap 2: verwijder alle user-accounts;
• Stap 3: maak een nieuw account aan en log in met je PSN-gegevens;
• Stap 4: sync je trophies. :*);
• Stap 5: download je saved games.

De gedownloade PSN-games blijven gewoon op de harde schijf staan. :)

Trouwens, iemand had het hier laatst over een 'demo'-knop in de store. Waar staat die dan? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:38
Maichel schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:46:
[...]

Tropico 5 bedoel je denk ik?
Haha ja die inderdaad :o
SToRM666 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:02:
[...]

Qua Indie games is het ook nog wat magertjes. Ik heb nog geen goeie puzzelgames gezien. Ik kijk trouwens wel heel erg uit naar Oddworld, Rime en The Witness.
Awesomenauts is wel erg goed hoor als indie en al helemaal als je met 2 anderen vrienden op de bank zit en je het als team op kan nemen tegen de rest van de wereld :) Voor de rest heb ik ook nog geen echte indie topper gespot op de PS4, maar Stick it to the man, Trine 2 en Dead Nations vind ik wel vermakelijk. Eerlijk is eerlijk ik heb op het gebied van games (en muziek ) een zeer uitgebreide smaak.

[ Voor 65% gewijzigd door Beakzz op 04-06-2014 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:41
De review van reviews: The Last of Us: kandidaat voor game van het jaar ziet er echt super uit.

Ben benieuwd wanneer die op de PS4 komt, dan haal ik hem zeker :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Mars18 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:17:
De review van reviews: The Last of Us: kandidaat voor game van het jaar ziet er echt super uit.

Ben benieuwd wanneer die op de PS4 komt, dan haal ik hem zeker :)
Ja ik wacht ook echt zwaar op die game :D toen die op PS3 kwam had ik er toen geen geld voor en toen dacht ik al van: ik denk dat hier wel een remake van naar de PS4 komt. en dat blijkt :)

maar lijkt me echt een hele toffe game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Ik was de vorige generatie in het kamp van Microsoft, dus heb ik deze moeten missen. Ik ben dus ook erg blij met de remake. Maar ik hoop wel dat ze een beetje werk maken van de graphics. Een paar highres textures, hogere view distance en wat lichteffecten is wel wat kortaf voor een port waar ze ongetwijfeld weer volle pond voor gaan vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlphaBlack_NL schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:48:
[...]

Volgens mij kan je dat met klantenservice regelen ;)
Krijg je een halfbakken antwoord terug, volgens mij snapten ze het niet >:)
Had wel gedacht dat ze er met mijn gegevens remote in kunnen oid :o
Moest wel een screenshot mailen dat het niet via de site kan, ik ben benieuwd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Ik weet het nog niet zo of tLoU goed gaat verkopen, het is voor mensen toch een oude game. Het is een absolute topper, maar 2x kopen ga ik niet doen.

Ik vind dit echt een titel welke gebruikt moet worden in het digitaal upgrade programma wat nu dood is, upgraden voor 10 euro.
Desnoods in de winkel voor 29 euro oid net als Tombraider (koop ik hem alsnog niet opnieuw), maar de volle mep is voor bestaande eigenaars waarschijnlijk teveel van het goede voor een liniair singleplayer spel. Hoe goed de ervaring ook is (en die was absurd goed bij mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C4D
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 13:09

C4D

Internet plat voor een lange periode (altijd leuk).
Is er nog een andere manier om de ps plus games binnen te halen? Zou jammer zijn als ik deze moet missen.

psn: lupusergo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C4D

C4D

dutchgio schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:44:
Toevoegen aan je collectie via de web store ;)
Werken deze games dan 1 maand nadat je het voor het eerst hebt gedownload, of van woensdag maand x tot woensdag maand y?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:26:
Ik was de vorige generatie in het kamp van Microsoft, dus heb ik deze moeten missen. Ik ben dus ook erg blij met de remake. Maar ik hoop wel dat ze een beetje werk maken van de graphics. Een paar highres textures, hogere view distance en wat lichteffecten is wel wat kortaf voor een port waar ze ongetwijfeld weer volle pond voor gaan vragen.
De resolutie en de framerate zijn hoger. De textures zijn hi-res, de character models zijn gedetailleerder en de belichting is op de schop genomen. Verder krijg je alle DLC erbij. Ik zou niet weten er nog meer verbeterd zou moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@C4D
Voorheen een Xbox gehad? :+
Ze werken zolang je ps plus hebt ;)

[ Voor 4% gewijzigd door dutchgio op 04-06-2014 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:33
TLOU spreekt mij dus echt niet aan...

Een game met zombies beetje horror achtig... Heb hem ook niet gespeeld op de ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HaskoF schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:55:
TLOU spreekt mij dus echt niet aan...

Een game met zombies beetje horror achtig... Heb hem ook niet gespeeld op de ps3
Het is geen horror game en er zitten ook geen zombies in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:57:
[...]

Het is geen horror game en er zitten ook geen zombies in. :)
Het nare is dat zo een uitbraak niet eens zo gek is met die fungus.
Overigens een top game!

Voor mij misschien wel de beste game ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij dieren bestaat het sowieso, dus inderdaad. ND heeft zijn huiswerk goed gedaan. Maar het is bekrompen en je mist een van de beste games ooit, als je deze afdoet als; mèh, een horrorgame met zombies. Het is een verhalende action-adventure van een ontieglijk hoog niveau met horror/thriller achtige elementen. Maar de zitten ook in Uncharted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

DinoPK schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:36:
Ik weet het nog niet zo of tLoU goed gaat verkopen, het is voor mensen toch een oude game. Het is een absolute topper, maar 2x kopen ga ik niet doen.

Ik vind dit echt een titel welke gebruikt moet worden in het digitaal upgrade programma wat nu dood is, upgraden voor 10 euro.
Desnoods in de winkel voor 29 euro oid net als Tombraider (koop ik hem alsnog niet opnieuw), maar de volle mep is voor bestaande eigenaars waarschijnlijk teveel van het goede voor een liniair singleplayer spel. Hoe goed de ervaring ook is (en die was absurd goed bij mij).
Klopt dat ben ik 100% met je eens, ik zelf zou het ook niet gedaan hebben als ik hem al op PS3 had gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C4D

C4D

dutchgio schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:54:
@C4D
Voorheen een Xbox gehad? :+
Ze werken zolang je ps plus hebt ;)
Niet meer blijkbaar.

''Starting in July, every title in the Instant Game Collection will be available on the first Tuesday of the month, and will be free for the month, until the first Tuesday of the following month. Not only does this give you more time to download each game, but it takes the guesswork out of how long the game will be available for free.''
http://www.gamezone.com/n...-ps-plus-starting-in-june

Balen. Dan maar de ''kosten'' verhalen op de provider, stelletje prutsers. VPN/Netflix/PS Plus en de gemaakte tel kosten naar die geweldige helpdesk van O2 Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-09 16:08
Ricmaniac schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 13:15:
[...]

Klopt dat ben ik 100% met je eens, ik zelf zou het ook niet gedaan hebben als ik hem al op PS3 had gespeeld
Zit die DLC er eigenlijk bij? Misschien haal ik hem dan wel.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
C4D schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 13:17:
[...]

Niet meer blijkbaar.

''Starting in July, every title in the Instant Game Collection will be available on the first Tuesday of the month, and will be free for the month, until the first Tuesday of the following month. Not only does this give you more time to download each game, but it takes the guesswork out of how long the game will be available for free.''

Balen. Dan maar de ''kosten'' verhalen op de provider, stelletje prutsers. VPN/Netflix/PS Plus en de gemaakte tel kosten naar die geweldige helpdesk van O2 Duitsland.
Ehm je "koopt" de game in die tijd, dit kan via de PS app (wat ik doe zodat ik alles in een keer "koop") en later kun je deze games downloaden wanneer je maar wilt zolang je nog PS+ hebt.

Het downloaden na het "kopen" kun je doen wanneer je wilt, dat hoeft niet perse in de periode te zijn dat de games gratis zijn.
Euphanasia schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 13:17:
[...]

Zit die DLC er eigenlijk bij? Misschien haal ik hem dan wel.
Als het goed is zit inderdaad alle DLC erbij.

[ Voor 9% gewijzigd door Alvanosa op 04-06-2014 13:21 ]

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!
C4D schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 13:17:
[...]

Niet meer blijkbaar.

De game is niet meer gratis te downloaden dan, maar zolang jij hem in je IGC hebt zitten, kun je gewoon spelen.

De DLC zit inderdaad bij TLoU, zoals hierboven al vermeld. Ook via Google te vinden overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C4D

C4D

IC. Mooi zo. Bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Pre e3 sale van Sony deze week:
PS4

Assassin's Creed IV: Black Flag - Was £54.99/€69.99, now £44.99/€49.99 (Additional 10% discount for PS Plus members)
Battlefield 4 - Was £54.99/€69.99, now £44.99/€49.99
LEGO Marvel Super Heroes - Was £54.99/€59.99, now £29.99/€34.99 (Additional 10% discount for PS Plus members)
Need for Speed: Rivals - Was £54.99/€69.99, now £34.99/€54.99
Octodad: Dadliest Catch - Was £11.99/€13.99, now £7.69/€8.99
Outlast - Was £15.99/€18.99, now £6.79/€7.99
Thief - Was £49.99/€69.99, now £29.99/€34.99
Prijzen moeten later vandaag live gaan.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

DinoPK schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:36:

/
Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat je deze wel kon upgraden als je de PS3 versie hebt? Kan het alleen zo snel even niet terug vinden dus misschien heb ik het wel verkeerd gelezen :p Hoe dan ook, ik zou hem best nog wel een keer willen spelen. Ik vond 'm echt briljant, 1 van de weinige sp games op de ps3 die ik met veel plezier heb uitgespeeld _/-\o_

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
49,99 dat zouden digitale games eigenlijk normaal maximaal moeten kosten..... Maar mischien dat ik Octodad voor 8,99 ff download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Persoonlijk denk ik dat TLOU wel wat overhyped is, vooral hier wordt er gedaan of dat de heilige graal is van de Playstation games.

Ik heb de game op release gekocht (ps3) en was er met een weekje rustig spelen doorheen.
De game is mooi (voor een PS3 titel) en verhalend erg goed maar viel ernom vaak in herhaling.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
The last of us is mooi voor welk platform dan ook ;) . Absurd veel detail, weinig herhalende textures. Ik vond het zelf in ieder geval de beste rit die ik ooit heb meegemaakt in een computerspel, zeldzaam goed.

Jammer dat het horrorimage mensen afschrikt, daar jou ik ook niet van en was de reden dat ik het spel even heb laten liggen. Ik ben maar wat blij dat ik het spel uiteindelijk toch heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De stukken dat je tegen die andere overlevers speelt vind ik ook leuker dan de zombies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Het zijn toch infected ipv zombies? Of heb ik dat verkeerd begrepen toen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:10:
De naam 'zombies' wordt in de game niet genoemd nee, en dat zijn ze in principe ook niet. Is gewoon een verzamelterm voor dergelijke 'wezens'.
Die clickers vond ik nog het irritantst, naast die soort van grote bosses :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 14:55:
Persoonlijk denk ik dat TLOU wel wat overhyped is, vooral hier wordt er gedaan of dat de heilige graal is van de Playstation games.

Ik heb de game op release gekocht (ps3) en was er met een weekje rustig spelen doorheen.
De game is mooi (voor een PS3 titel) en verhalend erg goed maar viel ernom vaak in herhaling.
Is het voor mij ook. Welke PS titel vind je beter dan? Voor mij is het samen met de eerste Half-Life de beste SP ervaring die ik ooit gespeeld heb.
Donstil schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:10:
Het zijn inderdaad geen zombies.
Blijkbaar. Niemand hier had verder verwacht dat er binnen een half jaar 50 AAA exclusives zouden zijn, dus dat had je kunnen weten.

[ Voor 7% gewijzigd door Chaoss op 04-06-2014 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:21:
Is het voor mij ook. Welke PS titel vind je beter dan? Voor mij is het samen met de eerste Half-Life de beste SP ervaring die ik ooit gespeeld heb.
Welke ik beter vond staat hier niet ter discussie, dat is natuurlijk puur een smaak ding.

Ik vond de game leuk om te spelen hoor, alleen het viel gewoon vaak in herhaling.
Maar goed dat is wel vaker met NaughtyDog titels.
NotSoSteady schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:12:
[...]

Ach god je mag geen kritiek hebben hier? Ik heb vanwege de hardware gekozen voor de PS4, maar qua software is het behoorlijk karig, blijkbaar ben ik de enige hier.
Nee hoor, hier nog een.
Althans nu heb ik WatchDogs wel natuurlijk maar het is voor mij persoonlijk gewoon een wat karig Game jaar maar dat had het op de PS3 ook geweest.

Had wel iets meer verwacht van de "next-gen" games. De games die ik nu gespeeld heb (op infamous na) werden helaas erg geremd omdat ze multiplatform moesten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke lineaire game vind je dan niet in herhaling vallen? Kun je een voorbeeld geven?

Voor een lineaire game vind ik TLoU juist ontzettend veel variatie bieden: diverse omgevingen, diverse soorten combat mogelijk, ingenieus crafting systeem, exploring, verschillende soorten AI die een verschillende aanpak vereisen, puzzeltjes, allen gekoppeld aan een mooi verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Noem één next gen console die nu bulkt van de games..... Ik kan je alvast verraden, die is er niet. Het andere kamp heeft een nog kanslozer aanbod namelijk. En het mooie is dat de console daar geen reet aan kan doen. Het zijn de onafhankelijke ontwikkelaars wie blijven uitstellen. Ik begin zo langzamerhand wel schijtziek te worden over het zogenaamde karige aanbod van PS Plus en de geringe hoeveelheid games die uitkomt. Wacht de volgende generatie gewoon lekker een jaartje en kap met dat gezeik hier. Voegt helemaal niets toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Laatst online: 16:57

MazeWing

The plot thickens...

TLoU is een game waarbij het totaal plaatje gewoon zo'n ontzettend mooie en vette game is, waarbij gewoon alles klopt. Als we het echter helemaal gaan ontleden en elk onderdeel apart gaan bekijken, zullen er vast wel zaken zijn die iets minder zijn. Ik kan echter geen enkele andere game bedenken die zo'n goede sfeer had dan TLoU. Voor mij met afstand de beste game die ik ooit gespeeld heb!

Zodra ik een PS4 hier heb (hopelijk deze week), gaat de remastered versie er dan ook meteen komen en kan ik van het spel genieten zoals de artists het bedoeld hadden \o/

Verder snap ik het geziek over de PS4 games niet. Voor mij vallen er een aantal af omdat ik deze ook op de pc kan spelen (met vaak betere graphics). Er blijft echter nog ruim voldoende over die mijn inziens echt wel de moeite waard zijn.

Ik kan me herinneren dat de Xbox360 na ruim een half jaar toch echt wel minder vette games had. Pas ruim na de E3, rond de herfst begon het pas te lopen. Idem met de PS3, die ook pas na een dik half jaar langzaam de vette games begon te krijgen.

[ Voor 30% gewijzigd door MazeWing op 04-06-2014 15:52 ]

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
óók de Multiplayer is trouwens erg goed, zin om die weer op te pakken deze zomervakantie in glorious 1080P en 60fps :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Laatst online: 26-09 16:25
Het gras is altijd groener bij de buren toch?

Precies de zelfde situatie als bij de Xbox One, alleen met iets andere exclusives. Killzone, Knack en Infamous tegenover Ryse, Titanfall, Forza en Dead Rising. Als je denkt dat je je veel meer had kunnen vermaken met die laatste groep dan heb je wellicht voor de verkeerde console gekozen.

Ik niet in ieder geval. Ik vind het beiden even matig. Voor mij geen reden om een console wel/niet te kopen op basis van die titels. Uiteindelijk zullen ze beiden sterk zijn, maar zelfs dan voor mij geen overgewicht bij een van beiden. Ik zal nu Gears of War missen, maar is voor mij ook de enige MS franchise die ik echt leuk vond. Ik vind de hardware, voorsprong en controller van de PS4 toch meer waard dan een franchise waarvan ik niet eens weet of ze nog wel weer een leuk spel van komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlphaBlack_NL schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:59:
óók de Multiplayer is trouwens erg goed, zin om die weer op te pakken deze zomervakantie in glorious 1080P en 60fps :*)
Ik was er snel op uitgekeken.
Kleine maps, en hogere level wapens waren nogal overrated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik had best vrolijk geworden van Forza en DeadRising btw.
Koop er geen One voor maar op de Ps4 had ik ze zeker gekocht.

De hele Forza serie (Op horizon na) kan me altijd prima boeien namelijk, zelfde geld voor DeadRising (waar vooral 1 tof was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

BlackMage schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 16:00:
Het gras is altijd groener bij de buren toch?

Precies de zelfde situatie als bij de Xbox One, alleen met iets andere exclusives. Killzone, Knack en Infamous tegenover Ryse, Titanfall, Forza en Dead Rising. Als je denkt dat je je veel meer had kunnen vermaken met die laatste groep dan heb je wellicht voor de verkeerde console gekozen.

Ik niet in ieder geval. Ik vind het beiden even matig. Voor mij geen reden om een console wel/niet te kopen op basis van die titels. Uiteindelijk zullen ze beiden sterk zijn, maar zelfs dan voor mij geen overgewicht bij een van beiden. Ik zal nu Gears of War missen, maar is voor mij ook de enige MS franchise die ik echt leuk vond. Ik vind de hardware, voorsprong en controller van de PS4 toch meer waard dan een franchise waarvan ik niet eens weet of ze nog wel weer een leuk spel van komt.
Met de vorige generatie heb ik me veel meer vermaakt met al die Playstation exclusives dan Xbox360 , dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening maar daarom was de keuze voor mij erg makkelijk om naar PS4 te gaan en dan te zien dat de HW dit keer beter is vond ik geweldig.

Infamous vind ik trouwens echt een geweldige game voor de next gen. En kijk nog erg uit naar Uncharted en The last of us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-10 17:26

Pykow

Angelo OTR

Ik had al eerder aangegeven dat de echte titels pas in 2015 gaan komen.
Momenteel nog geen game gehad, die heel veel van zich liet zien.

Tijd voor GTA V op de PS4 en Xbox one en iedereen is dolblij met zijn nieuwe console.
Battlefield die nu 64 man aan kan op de console, is ook een grote vooruit gang.

Er zijn genoeg mensen die weggeblazen wilde worden, door de Next-gen consoles.
Maar dat gaat never nooit gebeuren. De hardware is slechter dan een gemiddelde game PC.
Pas na een aantal jaar, halen ze alles eruit wat er in zit, maar momenteel nog niet.

Het karige aanbod, kan ik niemand de schuld geven.
Hoelang van te voren hadden gameontwikkelaars al een PS4 of xbox one ?
Heeft Sony of MS de consoles wel goed uitgeleverd ?

Tot dus ver ben ik blij met Watch_Dogs.

Daarnaast ben ik er van overtuigd, dat we een karig game jaar hebben.
1. Grote titels als Call of Duty Ghost, Battlefield 4 en Fifa 14, hebben het gewoon niet uistekend gedaan en ik durf zelfs te zeggen, slechter dan zijn vorige delen.
2. GTA V was de klapper van 2013, maar is niet uitgekomen op de next-gen, waar iedereen toch op hoopt
3. Games als Division en Destiny zijn uitgesteld
4. Vraag ligt hoger dan het aanbod consoles.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-10 13:25
Ik zelf heb een xbox one en ps4 maar, beide systemen zijn wel redelijk vergelijkbaar. Ps4 ziet er soms net ietsje beter uit maar, zeker niet een systemseller point voor mij...

Ik heb de luxe dat ik 2 systemen kon aanschaffen maar op het gebied van functionaliteit en zeker de interface vind ik persoonlijk de xbox one superieur. (nogmaals ik ben geen fanboy en heb beide consoles. ) Ook maakt de xbox one een stuk minder geluid.

Als ik maar 1 systeem had kunnen kopen, denk ik dat ik blijer geweest was met de one.

Puur voor game zijn beide systemen top en tegenvallend, dat weet ondertussen iedereen. Koop gewoon lekker de console die jij tof vind ( en kijk lekker naar welke games de komende jaren uitkomen en kies je platform daar op)

[ Voor 17% gewijzigd door Xenophoben op 04-06-2014 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Als je goed naar de speech van Mark Cerny hebt geluisterd dan weet je ook dat ontwikkelaars in 2010 al wisten voor welke architectuur ze moesten ontwikkelen.

Ik denk eerder dat de druk bij ontwikkelaars tegenwoordig zo hoog is dat ze niet meer snel uit durven te brengen met een kans op falen. Kijk naar Bethesda met TES:O. Een kleinere ontwikkelaar doet dat de das om. Daarom worden ontwikkeltijden steeds langer.

Kijk ook gewoon naar de vorige generatie. Toen ik GRAW speelde had ik het eerste nextgen gevoel. Dat was in maart of april. Dat is dezelfde lijn als dat nu deze generatie volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:24
kbloem schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 16:58:
Als je goed naar de speech van Mark Cerny hebt geluisterd dan weet je ook dat ontwikkelaars in 2010 al wisten voor welke architectuur ze moesten ontwikkelen.

Ik denk eerder dat de druk bij ontwikkelaars tegenwoordig zo hoog is dat ze niet meer snel uit durven te brengen met een kans op falen. Kijk naar Bethesda met TES:O. Een kleinere ontwikkelaar doet dat de das om. Daarom worden ontwikkeltijden steeds langer.

Kijk ook gewoon naar de vorige generatie. Toen ik GRAW speelde had ik het eerste nextgen gevoel. Dat was in maart of april. Dat is dezelfde lijn als dat nu deze generatie volgt.
Wat ook meespeelt, denk ik, is dat in 2010 nog niet de specs helemaal bekend waren. Goed je kunt wel zeggen: "We gaan naar x86!". Maaruh, hoeveel geheugen kunnen we gebruiken? Hoeveel GPU kracht hebben we tot onze beschikking? Dat was in 2010 nog niet bekend. Sterker nog, had MS niet op het laatste moment nog ESRAM in de X1 gestopt?

Je kunt als ontwikkelaar moeilijk al iets gaan ontwikkelen en af hebben voor iets wat nog niet eens af is.
Da's hetzelfde als van een regisseur verwachten dat hij begint te filmen zonder acteurs.

Daarnaast liggen de verwachtingen van de next-gen consoles héél hoog. Watch_Dogs doet het bij de meeste mensen alleen slecht omdat het grafisch niet zo imposant is als in 2012. Kortom, genoeg mensen zijn veel meer gefixeerd op het grafische pracht en praal van de consoles dan gameplay. Nu wil ik niet zeggen dat WD een hoogtestandje is qua gameplay, maar verreweg het grootste commentaar is hoe 'slecht' het er uitziet.

Logischerwijs gaan ontwikkelaars iets uitstellen om er toch iets meer uit te persen.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C4D

C4D

SacreBleu schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 17:03:
[...]
Je kunt als ontwikkelaar moeilijk al iets gaan ontwikkelen en af hebben voor iets wat nog niet eens af is.
Da's hetzelfde als van een regisseur verwachten dat hij begint te filmen zonder acteurs.
Niet helemaal waar.
De meeste assets zijn schaalbaar, alsmede vrijwel alle game engines.
Meer geheugen beschikbaar? Mooi, dan genereer je een nieuwe base mesh (vrij simpel) en bak je de normal/color/spec maps op een hogere resolutie. Meer of minder particles, schaduwen op een lagere of hogere resolutie renderen etc..dat is tegenwoordig allemaal geen probleem meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

SacreBleu schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 17:03:
[...]

Wat ook meespeelt, denk ik, is dat in 2010 nog niet de specs helemaal bekend waren. Goed je kunt wel zeggen: "We gaan naar x86!". Maaruh, hoeveel geheugen kunnen we gebruiken? Hoeveel GPU kracht hebben we tot onze beschikking? Dat was in 2010 nog niet bekend. Sterker nog, had MS niet op het laatste moment nog ESRAM in de X1 gestopt?

Daarnaast liggen de verwachtingen van de next-gen consoles héél hoog. Watch_Dogs doet het bij de meeste mensen alleen slecht omdat het grafisch niet zo imposant is als in 2012. Kortom, genoeg mensen zijn veel meer gefixeerd op het grafische pracht en praal van de consoles dan gameplay. Nu wil ik niet zeggen dat WD een hoogtestandje is qua gameplay, maar verreweg het grootste commentaar is hoe 'slecht' het er uitziet.

Logischerwijs gaan ontwikkelaars iets uitstellen om er toch iets meer uit te persen.
Natuurlijk waren veel specs niet bekend, sinds 2010 is er het nodige veranderd hier in. Feit blijft alleen dat dit niets af doet aan het marge aanbod. Het is Sony schijnbaar niet gelukt (en ja, spreek hier bewust niet over MS omdat we daar een ander topic voor hebben) om voldoende ontwikkelaars op tijd te prikkelen om meer tijd, energie dus geld! in hun nog te introduceren console te steken. Ik ben benieuwd waarom; Is Sony is te laat geweest met overleggen van de developkids c.q. ontwikkelhardware? Of was de zak geld van Sony niet groot genoeg voor de ontwikkelaars om meer resources op de PS4 te zetten?

Overigens, ik vind W_D overigens een erg vermakelijk spel, natuurlijk zie ik de popup e.d. ook, maar dat doet niet zo heel veel af aan de spel-ervaring....

Kijk ook uit naar W_D2! ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PixelJunk nu gratis te downloaden voor PSPlus leden :

.

Echt een spel voor de liefhebbers.

Enjoy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trine 2 - Complete Story nu gratis te downloaden voor PSPlus leden :

Verbeterde graphics en een leuke sfeer.

Enjoy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-09 13:33
Wanneer komen die PS Plus games voor de maand juni beschikbaar in hemelsnaam? Ik had gehoord dat het vandaag zou moeten zijn maar tot nog toe staat alleen Stick it to the Man bij Instant Game Collection..

Het zal wel weer met het tijdsverschil te maken hebben oid, het is natuurlijk altijd US first, en daar is het nog geen prime time.

Ik ben hier echt ontstemt over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Th_mas schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 20:07:
Wanneer komen die PS Plus games voor de maand juni beschikbaar in hemelsnaam? Ik had gehoord dat het vandaag zou moeten zijn maar tot nog toe staat alleen Stick it to the Man bij Instant Game Collection..

Het zal wel weer met het tijdsverschil te maken hebben oid, het is natuurlijk altijd US first, en daar is het nog geen prime time.

Vandaag is er een vertraging. De afgelopen keren was het altijd rond 16.00 en kon je het een aantal uur eerder al via de browser downloaden. Je kan de downloads handmatig downloaden via de web browser sinds een paar uurtjes, dan laten downloaden op de PS3/Vita/PS4.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:24
Th_mas schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 20:07:

Ontstemt ook echt. Als je in de PSN Store zoekt op de namen van de spellen kun je ze al downloaden, zo gaat dat al bijna sinds het begin van PS+.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:05

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Modbreak:Topic is opgeschoond en gaat dus weer open.

Nogmaals: Een PS4 vs XBO discussie is niet gewenst daar is ooit een XBO vs PS4 topic voor geweest en dat is ook in no-time uit de klauwen gelopen. Dit topic gaat over de PS4, kritiek? prima maar onderbouw het dan en probeer niet domweg reacties uit te lokken.

[ Voor 77% gewijzigd door Chaoss op 04-06-2014 22:16 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:24
Voor de geinteresseerden in Guerilla's nieuwe IP: http://www.dualshockers.c...-still-a-lot-to-discover/

Blijkbaar dus idd dino, mechs, en dino-mechs? Verder ontdekte een user ook dat er een retro mappack aankomt voor KZ: SF. Props dat ze die game nog zo goed supporten, en dat alle maps gratis zijn. Inmiddels zijn er al 6 maps gratis uitgebracht geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En Killzone nog niet in de IGC voorlopig, zo lijkt het:

Speaking of the relationship with Sony, better not expect Killzone: Shadow Fall for PlayStation Plus instant game collection anytime soon:
"The Plus team consults with game studios, this is something the Plus team controls. My guess? No. We have just reduced price to 39.99 EUR/USD, and expect a lot of price sensitive players to take advantage of that."

En niet heel erg, want Killzone heb ik (helaas) al >:)

[ Voor 6% gewijzigd door dutchgio op 04-06-2014 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kbloem schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:50:
Ik begin zo langzamerhand wel schijtziek te worden over het zogenaamde karige aanbod van PS Plus en de geringe hoeveelheid games die uitkomt. Wacht de volgende generatie gewoon lekker een jaartje en kap met dat gezeik hier. Voegt helemaal niets toe...
Ik snap daar ook weinig van. Waarschijnlijk de 1e keer dat men een console bij launch koopt. Vorige generatie waren er precies dezelfde klachten...

Ik vraag mij af welke AAA titels de klagers dan nog meer hadden verwacht. Ieder AAA titel wordt tegenwoordig minimaal een jaar voor launch aangekondigd. Je kan dus vrij goed weten welke AAA titels je kan verwachten dit jaar. Beetje vreemd om daar dan achteraf over te lopen klagen. Met een klein beetje research had je deze teleurstelling simpel kunnen voorkomen.

Sowieso is dat "karige aanbod" zwaar subjectief want ik kom tijd kort om al mijn AAA games te spelen

BF4
NBA2k
AC:BF
WD
MLB The Show
Infamous SS

Allemaal AAA titels waar ik persoonlijk zeer tevreden mee ben en nog zeker niet op ben uit gekeken. Het is dus maar net wat je smaak is.

Maar ik vind het sowieso lekker om AAA titels af te wisselen met indie games. AAA's voor de hoge productie waarde, en indie titels voor de pure gameplay en de vernieuwing, want vernieuwing hoef je tegenwoordig niet meer te verwachten bij de AAA's met de huidige budgetten. Die spelen het allemaal op safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Allemaal mooi en aardig, maar je beschrijft een persoonlijke mening.... Voor een ander kan dit dus heel anders liggen. Het is net wat je zelf ook schrijft "het is maar net wat je smaak is"

Noem bijvoorbeeld een goede racegame voor de PS4, is er gewoon niet...

Hier in huis wordt uitgeweken naar andere consoles omdat een lekker potje racen er niet in zit..... En nee, NFS is niet het type racespel wat ik bedoel.

Misschien ben jij dan geen racer, maar voor anderen kan dit na meer dan een half jaar na de introductie van de console behoorlijk teleurstellend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijk eens naar alle nieuwe IP's die zijn uitgesteld; Driveclub, The Order, Destiny, The Division, Watch Dogs was doorgeschoven, etc.
Ik snap het best dat je het aanbod karig vind; er is niet echt een duidelijk onderscheid tussen last- en current/next-gen. Het zijn grotendeels allemaal multi-platform opgepoetste last-gen games.
En daar doe je het gewoon niet voor, een nieuwe console kopen.
Het is niet de hoeveelheid aan games, maar het feit dat deze nog niet echt toegevoegde waarde hebben danwel onderscheidend zijn voor een nieuwe generatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:07

Phydomir

Dennis

Bullet NL schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 00:22:
Allemaal mooi en aardig, maar je beschrijft een persoonlijke mening.... Voor een ander kan dit dus heel anders liggen. Het is net wat je zelf ook schrijft "het is maar net wat je smaak is"

Je hebt een punt. Echter, wist je dit ook al niet na de E3 van vorig jaar? Op Driveclub na is nu alles uit wat je had kunnen verwachten. Als je op dit moment meer (exclusieve) AAA titels had verwacht heb je je gewoon niet genoeg in de machine verdiept.
dutchgio schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 00:33:
Kijk eens naar alle nieuwe IP's die zijn uitgesteld; Driveclub, The Order, Destiny, The Division, Watch Dogs was doorgeschoven, etc.
En zoals ik al zei, op Driveclub na (en de vertraging van Watch Dogs) zouden die games sowieso nog niet op de markt zijn. Had je allemaal kunnen weten.

[ Voor 24% gewijzigd door Phydomir op 05-06-2014 07:31 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Bullet NL schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 00:22:

Hier in huis wordt uitgeweken naar andere consoles omdat een lekker potje racen er niet in zit..... En nee, NFS is niet het type racespel wat ik bedoel.

Misschien ben jij dan geen racer, maar voor anderen kan dit na meer dan een half jaar na de introductie van de console behoorlijk teleurstellend zijn.
Dit had je van te voren allemaal kunnen weten als men niet blind een console had gekocht, Driveclub komt nu in oktober.
Dus dat mensen teleurgesteld zijn dat er geen racers op een bepaalde console zijn is volledig hun eigen schuld.
Beetje research kan geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Origins schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 08:17:
[...]

Dit had je van te voren allemaal kunnen weten als men niet blind een console had gekocht, Driveclub komt nu in oktober.
Dus dat mensen teleurgesteld zijn dat er geen racers op een bepaalde console zijn is volledig hun eigen schuld.
Voor racen op een motor komt binnen een paar weken MotoGP 14 uit.

Dan kan je wel racen op de PS4 maar dan met motoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Pykow gefeliciteerd!

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Origins schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 08:17:
[...]

Kom nou, dit heeft niets met blind een console kopen te maken, leg dat maar eens uit aan een klein kind, natuurlijk bij de start van een nieuw platform kan je er op wachten dat er niet zoveel content is. Maar je zou van een bedrijf wel mogen verwachten dat ze in de gehele breedte van de game's line-up wat variatie hebben zitten. En dat is nu niet het geval.

Ze hebben de consoles gewoon gerusht om maar op de markt te brengen en daarbij onvoldoende gekeken naar de ontwikkeltijd van de games.

Wanneer je al bijna een jaar een console hebt mag je er wel vanuit gaan dat het gameportfolio beter gevuld is dan het dit nu is. Echt, je kan alles wat krom is recht proberen te praten, maar een nieuwe console scherpt gewoon verwachting. Zeker qua game's. Er is gewoon onvoldoende gekeken naar de games, consoles bouwen is schijnbaar belangrijker dan voor een gevarieerde game line-up zorgen.

Wanneer je naar een winkel gaat waar men PS4's verkoopt zijn er niet veel verkopers die zeggen, nee een PS4 wil ik je niet verkopen want er zijn bijna geen games voor. Alles draait om de handel, snelle verkoop.... Zo hier ook, Sony heeft meer belang bij het feit dat de console al bij mensen thuis staat dan met snel games uit brengt. Ze handelen van uit de gedachte dat een verkochte console gelijk staat aan iemand die voor een platform heeft gekozen, natuurlijk is dat ook deels zo, maar je moet de mensen wel bij je weten te binden, en dat doe je door middel van de games.

Overigens schrijf ik hier niets vreemds, dit is iets wat heel breed speelt op de verschillende internet fora. Ook op Tweakers lees je verhalen van mensen die naast hun PS4 andere consoles in huis halen, voornamelijk om de variatie van de games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Bullet NL schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:16:
[...]

Kom nou, dit heeft niets met blind een console kopen te maken, leg dat maar eens uit aan een klein kind, natuurlijk bij de start van een nieuw platform kan je er op wachten dat er niet zoveel content is. Maar je zou van een bedrijf wel mogen verwachten dat ze in de gehele breedte van de game's line-up wat variatie hebben zitten. En dat is nu niet het geval.

Ze hebben de consoles gewoon gerusht om maar op de markt te brengen en daarbij onvoldoende gekeken naar de ontwikkeltijd van de games.

Wanneer je al bijna een jaar een console hebt mag je er wel vanuit gaan dat het gameportfolio beter gevuld is dan het dit nu is. Echt, je kan alles wat krom is recht proberen te praten, maar een nieuwe console scherpt gewoon verwachting. Zeker qua game's. Er is gewoon onvoldoende gekeken naar de games, consoles bouwen is schijnbaar belangrijker dan voor een gevarieerde game line-up zorgen.

Wanneer je naar een winkel gaat waar men PS4's verkoopt zijn er niet veel verkopers die zeggen, nee een PS4 wil ik je niet verkopen want er zijn bijna geen games voor. Alles draait om de handel, snelle verkoop.... Zo hier ook, Sony heeft meer belang bij het feit dat de console al bij mensen thuis staat dan met snel games uit brengt. Ze handelen van uit de gedachte dat een verkochte console gelijk staat aan iemand die voor een platform heeft gekozen, natuurlijk is dat ook deels zo, maar je moet de mensen wel bij je weten te binden, en dat doe je door middel van de games.

Overigens schrijf ik hier niets vreemds, dit is iets wat heel breed speelt op de verschillende internet fora. Ook op Tweakers lees je verhalen van mensen die naast hun PS4 andere consoles in huis halen, voornamelijk om de variatie van de games.
Je kunt van te voren kijken wat je in huis haalt, de console is pas een half jaar uit, zoals gezegd komt in oktober Driveclub uit en in die maanden nog veel meer games en in november is de console dan pas een jaar op de markt.

Overigens heb ik ook een X1 in huis gehad, maar ondanks dat ik DR3 leuk vond heb ik de X1 weer verkocht na anderhalve maand omdat de games voor de rest niet zo heel boeiend zijn.

Dat geef ik mensen nu ook mee als je de console niets vind, verkoop dat ding lekker en ga naar de concurrent.
Er zijn nu gewoon meer dan voldoende games uitgekomen, dat er niets bij zit tja dat is dan jouw probleem toch?

Snap eerlijk gezegd ook niet dat je dan aangeeft dat ze de console gerusht hebben, want enkel omdat er een racer ontbreekt? 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Origins op 05-06-2014 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 18:13

Jumpiefox

Hoi ?

Genoeg games uit hoor, al helemaal gezien de console maar net 6 maanden uit is. Dat jij persoonlijk Need for speed geen echte race game vindt is jouw eigen probleem he. Zoals andere zeiden release dates waren al maanden van te voren bekend en je wist al wat je in huis zou halen. Dus stop gewoon met janken of verkoop dat ding lekker. Niks mis met kritiek maar nu kom je gewoon over als een klein spoiled kind. En als er iets is dat je mag verwachten dan is dat Delays, het is tegenwoordig hip ofzo om elke titel te vertragen :P Dus je kon van te voren al zien hoeveel games er gereleased zouden worden die je wel aanspreken en dan kon je ervanuit gaan dat er een aantal een delay zouden oplopen.

Of had je verwacht dat er out of thin air een game zouden worden gereleased zonder aankondiging?

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Jumpiefox schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:32:
Genoeg games uit hoor, al helemaal gezien de console maar net 6 maanden uit is. Dat jij persoonlijk Need for speed geen echte race game vindt is jouw eigen probleem he. Zoals andere zeiden release dates waren al maanden van te voren bekend en je wist al wat je in huis zou halen. Dus stop gewoon met janken of verkoop dat ding lekker. Niks mis met kritiek maar nu kom je gewoon over als een klein spoiled kind. En als er iets is dat je mag verwachten dan is dat Delays, het is tegenwoordig hip ofzo om elke titel te vertragen :P Dus je kon van te voren al zien hoeveel games er gereleased zouden worden die je wel aanspreken en dan kon je ervanuit gaan dat er een aantal een delay zouden oplopen.

Of had je verwacht dat er out of thin air een game zouden worden gereleased zonder aankondiging?
+1

De vorige generatie is niets anders, er zijn gewoon zat games, er blijven maar games uitkomen en overigens ook nog multiplats die beter draaien op de PS4 dan de concurrent.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-03 12:35
Ik lees veel negatieve verhalen over Playstation Network en hoor veel lof over MS hun netwerk.
Wat is hier nou van waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Confusius-nl schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:39:
Ik lees veel negatieve verhalen over Playstation Network en hoor veel lof over MS hun netwerk.
Watvoor verhalen hoor je precies dan?
Behalve dat er naar mijn mening iets te veel onderhoud wordt gepleegd op PSN is er voor mij weinig verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloebie
  • Laatst online: 17-05 20:08
hoewel vast met de beste bedoelingen gepost: er is een apart topic voor op/aanmerkingen op moderaties :)

Elke console release heeft dezelfde dingen, altijd een droogtw qua games, terwijl dit zeker meevalt imo.

Qua netwerk was er zeker een verschil tussen PS3 en Xlive.
Nu is het eigenlijk meer dat de PSN een streepje voor heeft.
Beter aanbod mbt games, PS+ is gewoon een heel stuk beter dan Xlive, ook als je geen PS abbo hebt kan je meer dan op Xlive, bv MMO's kan je gewoon spelen zonder dubbel betalen.

Chat en connectie is echt gelijk getrokken, daar zit geen verschil in meer, PS3 was tragisch wat dat betreft, maar PS4 is identiek, crosschat, parties maken etc.
Qua friendlist is er wel verschil, X1 werkt o.a met followers, PS is "old skool" gewoon een lijst met vrienden en that's it.

[ Voor 10% gewijzigd door BM op 05-06-2014 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:50

BM

Moderator Spielerij
Confusius-nl schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:39:
Volgens mij weinig. Heb welliswaar (nog) geen PS4, maar volgens mij is er tussen PSN en Xbox Live geen noemenswaardig verschil meer. Bij de vorige generatie wat Live (imho) wel duidelijk beter dan PSN, maar op dit moment? Verwaarloosbaar. PSN heeft misschien iets meer onderhoud, maar daar staat tegenover dat Live voor m'n gevoel wat meer storingen heeft dan in de vorige generatie.

Sony en MS hebben hun zaakje op online gebied allebei prima op order lijkt me zo.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

BM schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:47:
[...]

Volgens mij weinig. Heb welliswaar (nog) geen PS4, maar volgens mij is er tussen PSN en Xbox Live geen noemenswaardig verschil meer. Bij de vorige generatie wat Live (imho) wel duidelijk beter dan PSN, maar op dit moment? Verwaarloosbaar. PSN heeft misschien iets meer onderhoud, maar daar staat tegenover dat Live voor m'n gevoel wat meer storingen heeft dan in de vorige generatie.

Sony en MS hebben hun zaakje op online gebied allebei prima op order lijkt me zo.
Live heeft een uitgebreidere storingsmelding, bij Live krijg je tegenwoordige al een melding wanneer er bijvoorbeeld op de EA servers van Battlelog problemen zijn. Ook wanneer er bijvoorbeeld dingen aan de hand zijn met de koppeling naar de Youtube servers en of Twitch laat het Xbox Live storingsvenster dit zien.

Dus meer melding van bepaalde dingen op Live, dus inderdaad meer storingsmeldingen, maar het storingsmeldingsvenster geeft ook veel meer aan dan alleen maar het gaming deel. Allemaal meldingen die de werking van Live gelukkig niet beïnvloeden.

Sony heeft inderdaad meer onderhoud, wat ze ook nog eens doen in voor ons relatief ongunstige tijdstippen.... Zoals eind van de middag/savonds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloebie
  • Laatst online: 17-05 20:08
Bullet NL schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:54:
[...]

Live heeft een uitgebreidere storingsmelding, bij Live krijg je tegenwoordige al een melding wanneer er bijvoorbeeld op de EA servers van Battlelog problemen zijn. Ook wanneer er bijvoorbeeld dingen aan de hand zijn met de koppeling naar de Youtube servers en of Twitch laat het Xbox Live storingsvenster dit zien.

Dus meer melding van bepaalde dingen op Live, dus inderdaad meer storingsmeldingen, maar het storingsmeldingsvenster geeft ook veel meer aan dan alleen maar het gaming deel. Allemaal meldingen die de werking van Live gelukkig niet beïnvloeden.

Sony heeft inderdaad meer onderhoud, wat ze ook nog eens doen in voor ons relatief ongunstige tijdstippen.... Zoals eind van de middag/savonds.
Ps heeft hetzelfde, onder notifications is een tab PS Announcements of iets dergelijks.
Bv dat preloads beschikbaar zijn, twitch meldingen heb ik er ook al gehad etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Sloebie schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:58:
[...]

Ps heeft hetzelfde, onder notifications is een tab PS Announcements of iets dergelijks.
Bv dat preloads beschikbaar zijn, twitch meldingen heb ik er ook al gehad etc.
I know, zal straks ff een screenshot maken van de verschillen op de website's met wat ik bedoel...

Maar goed, zal hem hier: [PS] Playstation Plus posten, de hele PSN+ discussie is hier een beetje off-topic..

[ Voor 20% gewijzigd door Bullet NL op 05-06-2014 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
Origins schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 09:43:
[...]

Watvoor verhalen hoor je precies dan?
Behalve dat er naar mijn mening iets te veel onderhoud wordt gepleegd op PSN is er voor mij weinig verschil.
Veel onderhoud inderdaad, uber traag downloaden van games uit de Store.
Ik krijg hem pas midden Juni, en ben er wel van overtuigd dat ik een PS4 moet halen en geen xBone.

Vrijdag avond komt iemand me PS3 kopen, dus dan zit ik even zonder console :F
Gaan we maar even een beetje up to date komen met een aantal goede TV series :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Confusius-nl schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:26:
[...]

Ik krijg hem pas midden Juni, en ben er wel van overtuigd dat ik een PS4 moet halen en geen xBone.

Gaan we maar even een beetje up to date komen met een aantal goede TV series :*)
Ja die meldingen van trage downloaden zag ik volgens mij hier ook staan, heb er zelf weinig last van of anders even je PS4 opnieuw opstarten dit werkt vaak.
Ik denk dat dit even een hikje was in het netwerk van Sony.

Haha ja heb zelf toen 2 maanden zonder console gezeten nadat ik de PS3 had verkocht.
En verstandige keuze van de PS4 :+ en alvast heel veel plezier d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Act-One
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-10-2021
Confusius-nl schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:26:
[...]

Heel veel onderhoud, soms heb ik het idee dat een storing zelfs wordt vermeld als onderhoud......
Maar goed een beetje off-topic hier.

Ik begrijp het gevoel wel dat wordt uitgesproken, de PS4 heeft weinig racegames. Dat is toch erg jammer, terwijl Sony met GT5/6 een behoorlijke goede racer in huis heeft.

Ik begrijp dan ook niet waarom er niet is gekozen om destijds GT6 als lauche titel naar de PS4 te brengen, dit had voor Sony niet zo'n probleem moeten zijn. Schijnbaar hebben ze gekozen voor de verkopen op de PS3, maar jammer voor PS4 gebruikers is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08 01:54
Ik ga denk ik maar een PS4 Eye camera aanschaffen: slim idee? Ik heb zo het idee dat er vast wel in de komende jaren op een innovatieve manier gebruik gemaakt gaat worden van dat ding, zelfs wel met de toch wat meer progressieve en experimentelere/'indie' (alhoewel de term zwaar beladen is en niets meer waard is natuurlijk) games waar ik zo van houd.

Duur zo'n ding man! rond de 50 euro! En die moet ik gewoon op mijn flatscreen zetten? Heb een Bravia dus ik mag er van uit gaan dat zoiets direct werkt, toch? Nog andere dingen waar ik rekening mee moet houden? Mijn TV-setup is redelijk smal, zit dicht op de TV en ook de surround is dicht op elkaar afgestemd:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2lXnS4pl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kZsCd0Jl.jpg

Verder nog een vraag, naast de bekende sites als de Pricewatch, budgetgaming.nl, Play-Asia, eBay, Amazon, et cetera ben ik op zoek naar een tweede, officiële DualShock 4 controller. Die krengen zijn alleen zo belachelijk duur! Iemand die er nog misschien eentje over heeft en kwijt wil, of een adresje weet voor een laaggeprijs exemplaar? Gewoon een normale, zwarte. Thanks :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
Ik heb destijds voor de PS3 een keer een Killzone 2 bundel gekocht met een DUO Shock 3 controller er 'gratis' bij in Killzone stijl ( leger groen ). Ik zou er ook niet de volle mep voor betalen.

Zullen dit soort acties denken jullie binnenkort voor komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

kthxbye schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:35:
Ik ga denk ik maar een PS4 Eye camera aanschaffen: slim idee? Ik heb zo het idee dat er vast wel in de komende jaren op een innovatieve manier gebruik gemaakt gaat worden van dat ding, zelfs wel met de toch wat meer progressieve en experimentelere/'indie' (alhoewel de term zwaar beladen is en niets meer waard is natuurlijk) games waar ik zo van houd.

Duur zo'n ding man! rond de 50 euro! En die moet ik gewoon op mijn flatscreen zetten? Heb een Bravia dus ik mag er van uit gaan dat zoiets direct werkt, toch? Nog andere dingen waar ik rekening mee moet houden? Mijn TV-setup is redelijk smal, zit dicht op de TV en ook de surround is dicht op elkaar
Verder nog een vraag, naast de bekende sites als de Pricewatch, budgetgaming.nl, Play-Asia, eBay, Amazon, et cetera ben ik op zoek naar een tweede, officiële DualShock 4 controller. Die krengen zijn alleen zo belachelijk duur! Iemand die er nog misschien eentje over heeft en kwijt wil, of een adresje weet voor een laaggeprijs exemplaar? Gewoon een normale, zwarte. Thanks :*)
Tja, je zit wel vrij dicht op je pc, het kan dus zijn dat hij (je PS4/Camera) bij bepaalde games (indien je hem daar voor wil gebruiken) vraagt om verder naar achteren te gaan staan.

Voor prijzen van een DS4 kan je hier terecht: pricewatch: Sony PlayStation 4 Dualshock Controller Zwart, PlayStation 4

2e hands verkopen doen we op www.tweakers.net/aanbod ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Laatst online: 22-08 16:02
Ik snap soms niet het gezever over te weinig games bij de launch. Als ik dat vergelijk met andere consoles, ook in vergelijking met andere generaties. Er is altijd een karig aanbod, zoveel studio's zijn er niet die AAA games uitbrengen elk jaar. Dan nog brengt een launch game ook wat complicatie met zich mee, de install base is er nog niet. Vandaar dat ze allemaal ook op old-gen beschikbaar komen. Als je na een paar maanden al gezeik hebt op het aanbod, heb je je niet goed voorbereid. Launch datums zijn al een tijdje bekend en ja ze kunnen worden uitgesteld. Dat heb je wel eens met een nieuwe console, nieuw stukje techniek. Maar daar moet 1 game niet van afhangen, vind ik.

Op de vraag of de consoles gepushed zijn.... Ik denk van niet. Sony heeft er voor gekozen om als een van de eerste een launch datum aan te kondigen. Je console eerder launchen dan de concurent werkt (zie de Xbox 360), je console launchen met leverings te korten maakt ook niet veel uit (zie de Wii). Ik denk dat het een goede strategische zet was van Sony om hem voor de feestdagen te lanceren. Het uitstellen of aanbieden van games ligt aan de game studio's, niet aan Sony. Want het blijft een kip en het ei probleem. In tijden van crisis nemen game studio's ook een gok op een game te ontwikkelen waarvan je vooraf niet weet hoe groot de install base wordt / winst.

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

nieuws: Sony kondigt op E3 bundel met PS4 en PS Vita aan

Wat vinden jullie van de prijs van deze set? 579 euro geeft niet heel veel voordeel op beide producten los..... Het zou wel weer iets schelen als ze Infamous: Second Son er bij bundelen, maar goed.... het is de vraag als dat spel je maak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
SuperflipNL schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:49:
Ik snap soms niet het gezever over te weinig games bij de launch. Als ik dat vergelijk met andere consoles, ook in vergelijking met andere generaties. Er is altijd een karig aanbod, zoveel studio's zijn er niet die AAA games uitbrengen elk jaar. Dan nog brengt een launch game ook wat complicatie met zich mee, de install base is er nog niet. Vandaar dat ze allemaal ook op old-gen beschikbaar komen. Als je na een paar maanden al gezeik hebt op het aanbod, heb je je niet goed voorbereid. Launch datums zijn al een tijdje bekend en ja ze kunnen worden uitgesteld. Dat heb je wel eens met een nieuwe console, nieuw stukje techniek. Maar daar moet 1 game niet van afhangen, vind ik.

Op de vraag of de consoles gepushed zijn.... Ik denk van niet. Sony heeft er voor gekozen om als een van de eerste een launch datum aan te kondigen. Je console eerder launchen dan de concurent werkt (zie de Xbox 360), je console launchen met leverings te korten maakt ook niet veel uit (zie de Wii). Ik denk dat het een goede strategische zet was van Sony om hem voor de feestdagen te lanceren. Het uitstellen of aanbieden van games ligt aan de game studio's, niet aan Sony. Want het blijft een kip en het ei probleem. In tijden van crisis nemen game studio's ook een gok op een game te ontwikkelen waarvan je vooraf niet weet hoe groot de install base wordt / winst.
Het zou toch wel relaxed zijn als GTA V & GT6 gewoon in de winkel lagen voor de PS4.
GTA snap ik nog wel, maar GT6 zou Sony toch gewoon beschikbaar moeten hebben bij de release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:07

Phydomir

Dennis

Confusius-nl schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:51:
[...]

Het zou toch wel relaxed zijn als GTA V & GT6 gewoon in de winkel lagen voor de PS4.
GTA snap ik nog wel, maar GT6 zou Sony toch gewoon beschikbaar moeten hebben bij de release
Waarom zou GT6 er bij de release moeten zijn? Het was al ruim voor de release van GT6 duidelijk dat die alleen op de PS3 zou uitkomen. Voor GTA V moet je bij rockstar zijn, niet bij Sony.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

[...]

Precies, voor GTA5 is men natuurlijk afhankelijk van Rockstar, maar GT6.... das toch te recht opmerkelijk dat deze (nog) niet uit is voor de PS4? Heb je een hele grote racetitel in huis breng je hem (nog) niet uit op je nieuwste console.

Dat is nou precies wat ik zo straks probeerde duidelijk te maken, het zijn toch vreemde keuzes die dan gemaakt worden. Helemaal omdat GT6 een spel is wat erg lang in ontwikkeling is geweest, breng hem dan ook naar de PS4, dan zou Sony ook een systemseller van een racegame in huis hebben gehad.
Phydomir schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:53:
[...]

Waarom zou GT6 er bij de release moeten zijn? Het was al ruim voor de release van GT6 duidelijk dat die alleen op de PS3 zou uitkomen. Voor GTA V moet je bij rockstar zijn, niet bij Sony.
Natuurlijk was het duidelijk, maar dingen kunnen toch veranderen.... De release van GT6 ligt erg dicht bij de onthulling van de PS4..... 1 en 1 = 2..... Maar daar hebben ze niet voor gekozen..... Jammer in mijn ogen.

[ Voor 24% gewijzigd door Bullet NL op 05-06-2014 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:22
Bullet NL schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:51:
nieuws: Sony kondigt op E3 bundel met PS4 en PS Vita aan

Wat vinden jullie van de prijs van deze set? 579 euro geeft niet heel veel voordeel op beide producten los..... Het zou wel weer iets schelen als ze Infamous: Second Son er bij bundelen, maar goed.... het is de vraag als dat spel je maak is.
De officiële prijzen (adviesprijzen) van de PS4 en PS Vita zijn respectievelijk 399 en 199 euro. Dus het is zo'n 20 euro goedkoper. Maar de Vita is inderdaad goedkoper te krijgen, dus zit er geen voordeel in.
Eigenlijk zou de bundel 500 euro moeten kosten. Dat zou een mooie bundel zijn. Maar ik denk dat Sony dan iets teveel inlevert en daar moeilijk winst op kan maken. Het zou i.i.g. maximaal 549 moeten kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:25
Ik heb mijn vita voor 110 euro gekocht (nieuw), dus het lijkt me dat er nog wel iets van een spel bijzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Laatst online: 22-08 16:02
[...]

Ja, ik had het ook leuk gevonden en het had gelijk een system seller kunnen zijn. Maar ik vind de makers van GT al tijd al eigenwijs. GT is op geen enkel PS platform een launch game geweest, je hebt het altijd moeten doen met Rrrrrrrridge Racerr. Als ik al kijk hoe lang ze er over doen om die GT games te maken, hebben ze blijkbaar kwaliteit hoog in het vaandel staan. Dan zijn de devkits en ontwikkeltijd niet genoeg geweest om er een launch game van te maken.

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
Phydomir schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:53:
[...]

Uiteraard ligt dat niet aan Sony met GTA V. De keuze om het niet te doen met GT6 dat snap ik gewoon niet. Weet zeker dat hij massaal verkocht zou zijn. Ze zullen er vast een goede reden voor hebben.

Snap de studio's dan ook niet dat ze niet goed voorbereid zijn voor de release van een nieuwe console.

-

Is die Metal Gear Solid prologue trouwens de moeite waard om te halen?
Pagina: 1 ... 45 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]