Ze hebben dmv de meest recente update de knoppen toch veranderd voor Remote Play?Yonix schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 13:05:
Met dit heerlijke weer is zo'n PlayStation Vita best handig. Nu kan ik ook buiten genieten van Watch_Dogs.![]()
[afbeelding]
Is het nu beter? Ik vind de touchscreen op de achterkant echt naar om te gebruiken.
Ik had na een half uurtje watchdogs wel pijn in mn handen van het krampachtig vasthouden. Misschien toch maar even zo'n grip halen.Sloebie schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 13:07:
[...]
Ze hebben dmv de meest recente update de knoppen toch veranderd voor Remote Play?
Is het nu beter? Ik vind de touchscreen op de achterkant echt naar om te gebruiken.
De knoppen zijn hetzelfde gebleven. Zo zit de wapenselectie nog op het achterste touchpad. Dat is niet altijd even handig als je snel van wapen moet wisselen. Daarnaast krijg je al snel kramp in je handen inderdaad, niet echt ergonomisch. Maar goed, het is lekker weer en ik had toch zin in een sessie Watch_Dogs, dus dat het kan is mooi natuurlijk.Sloebie schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 13:07:
[...]
Ze hebben dmv de meest recente update de knoppen toch veranderd voor Remote Play?
Die van mij is vier en heeft Knack al drie keer uitgespeeld. Helemaal gek van. Verder zijn de Lego games ook wel kindgeschikt en hij vermaakt zich nu met Cell Damage.Bullet NL schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 12:47:
Ik ben heel benieuwd wat de E3 gaan brengen, hoop op een aantal leuke PS4 games voor de kids, das nog niet zo best op het moment..... Op de X1 hebben bijvoorbeeld ZooTycoon.... Maar daar heb ik geen Sony ding voor hun voor gekocht
Voor de huidige PS4 gamers die mogelijk een X1 in huis gaan halen...... Jullie voegen me toch wel toe als friend he....
ze hebben er nog 20!
Watchdogs bundel a 479.
wat ?? betaal je 79 euro voor watchdogs??Confusius-nl schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 14:41:
Ik heb net een PS4 gekocht bij Saturn hoofddorp..
ze hebben er nog 20!
Watchdogs bundel a 479.
slaat nergens op
Het probleem: op dit moment staat bij mij de SHARE-functionaliteit als volgt ingesteld: 'easy screenshot'. Dat wil zeggen dat ik één keer kort op de SHARE-knop moet drukken voor een screenshot en de knop lang ingedrukt moet houden om in het SHARE-menu te komen. Echter, eenmaal in het SHARE-menu ontbreekt vaak de optie om een video op te slaan ('save video' - vierkantje). Ik kan mijn herinneren dat dit in het verleden veel makkelijker en beter ging. Is deze optie aangepast in een recente update o.i.d.?
Nu loop ik vaak leuke videos mis, omdat mijn PlayStation ze simpelweg niet op wil slaan.
Rayman Legends is echt supermoeilijk af en toe.Jumpiefox schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 12:50:
[...]
Knack niks? Of zijn ze nog te jong daar voor
Rayman legends is er ook nog, Lego movie the game ( en de andere lego games),just dance, en anders putty squad
Misschien als de kids veel doorzettingsvermogen hebben ofzo.
Ik had met sommige levels best moeite en ik game al vanaf Super Mario World op de SNES.
PSN: Space-o-saurus
Ze hebben kosten om hem extern in te kopen natuurlijk. Het is een Italiaanse versie.HaskoF schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 14:48:
[...]
wat ?? betaal je 79 euro voor watchdogs??
slaat nergens op
Ik heb lekker lang weekend dus. Als ik vanavond naar de kroeg ga ben ik meer kwijt
Heb ik ook regelmatig.Yonix schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 14:58:
Sinds enkele dagen heb ik last van het volgende probleem, waar ik net ook weer tegenaan liep toen ik een video wilde opslaan van een leuk gameplay-moment.
Het probleem: op dit moment staat bij mij de SHARE-functionaliteit als volgt ingesteld: 'easy screenshot'. Dat wil zeggen dat ik één keer kort op de SHARE-knop moet drukken voor een screenshot en de knop lang ingedrukt moet houden om in het SHARE-menu te komen. Echter, eenmaal in het SHARE-menu ontbreekt vaak de optie om een video op te slaan ('save video' - vierkantje). Ik kan mijn herinneren dat dit in het verleden veel makkelijker en beter ging. Is deze optie aangepast in een recente update o.i.d.?
Nu loop ik vaak leuke videos mis, omdat mijn PlayStation ze simpelweg niet op wil slaan.
Als je dan een paar keer op die SHARE-button hebt gedrukt neemt ie wel op, maar pas vanaf het moment dat het al te laat is...
Wat wel eens het geval wil zijn als het "save clip"-vierkantje mist is om op "upload video" te klikken.Yonix schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 14:58:
Het grote icoon daarboven zeg maar.
Soms geeft ie dan ook de melding "videoclip saved".
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Lijkt me wel geinig, een soort PvZ maar dan nog gekker. 4 player splitscreen!
Nu nog afwachten wat Entwined, Bloodborne en Killstrain precies voor games zijn...
Ja maar fuck dat, normaal zijn ze 439 ofzo... wat een afzetters bij de saturnAlphaBlack_NL schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 14:55:
Supply and Demand hè:P
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Volgens onderstaande link 9304 UDP. Ik heb m'n PS4 gewoon in de DMZ range geplaatst.vj_slof schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:48:
Iemand enig idee welke poorten ik in m'n router moet forwarden om de PS4 op afstand te laten opstarten en remote play te activeren ?
http://manuals.playstatio.../ps4link/viainternet.html
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Ik wil namelijk een PS4 gaan kopen, maar dan wel eentje waar kinderziektes uit zijn van de eerste generatie. Zijn die er geweest, en evt al opgelost?
Zelf nog niet ondervonden met day one PS4. Maar nog niet veel uren achter elkaar gegamed.
Heeft misschien met warmte en transpiratie op je vingers te maken.
[ Voor 47% gewijzigd door SuperflipNL op 06-06-2014 17:08 ]
BFV: SuperflipNL [PS4]
Er zit gewoon garantie op het ding, dus als een kinderziekte later voor boven komt moet je winkel he mgewoon onder garantie repareren, ook al is ie 5 jaar oud.apNia schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 17:05:
OK is dat iets? Een preferred supplier? Heeft Sony daarin voorkeuren?
Ik wil namelijk een PS4 gaan kopen, maar dan wel eentje waar kinderziektes uit zijn van de eerste generatie. Zijn die er geweest, en evt al opgelost?
Precies, vaak vergeet men dit. Garantie sowieso op defecten binnen twee jaar, en kinderziektes (ofwel fundamentele fouten), zoals de RROD bij de X360 komen na 5 jaar nog in aanmerking voor een oplossing.Adlermann schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 17:36:
[...]
Er zit gewoon garantie op het ding, dus als een kinderziekte later voor boven komt moet je winkel he mgewoon onder garantie repareren, ook al is ie 5 jaar oud.
Dit klopt niet helemaal. De wet in Nederland kent maar 1 termijn en dat is die van 6 maanden van omgekeerde bewijslast.Trishul schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 19:02:
[...]
Precies, vaak vergeet men dit. Garantie sowieso op defecten binnen twee jaar, en kinderziektes (ofwel fundamentele fouten), zoals de RROD bij de X360 komen na 5 jaar nog in aanmerking voor een oplossing.
In principe heb je op elk product in Nederland garantie tijdens de levensduur. Elk defect tijdens de levensduur is gewoon garantie (je zult het lang niet altijd krijgen).
Belangrijk onderdeel hiervan is natuurlijk conformiteit (wat kan je er van verwachten). Een lampje stuk in een koelkast na 4 jaar dat is niet non-conform. Maar als je koelkast na 4 jaar er helemaal mee ophoudt dan is dat idd garantie.
Maar er is dus geen termijn, als jij een hakkie takkie koelkast koopt dan is de conformiteit anders dan wanneer je een koelkast koopt van 50000000 miljoen ziljoen euro
Kom ik vorige week mediamarkt duitsland twee palletten vol.
Dus de Killzone bundle 419.
midde in de week Seagate SSHD 1T gehaald.
En die net ingebouwd.
Kon die de USB update niet aan. Er is een 188MB en 700++MB firmware update. ik had dus de verkeerde kleine update.
Nou alle BF4 DLC aan het downloaden had ook premium.
Ook camera binnen. kan je mee inloggen.
Maar zal nog steed veel BF4 spelen op de PS3 aangezien ik de enigste ben met een PS4
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
haha, ja, ik woon in zuid Limburg, had 2 weken geleden iedere Mediamarkt in de buurt afgebeld: alle ps4's uitverkocht. Na een tip van een maat eens gebeld naar de Mediamarkt in Luik, 25km de grens over in België: 30 stuks op voorraad.SG schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 19:25:
Kom ik vorige week mediamarkt duitsland twee palletten vol.
Dat was dus simpel, even de grens over hoppen en daar eentje kopen
Time is never wasted when you're wasted all the time.
[ Voor 93% gewijzigd door Chaoss op 07-06-2014 12:46 ]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Doe niet zo denigrerend, waarschijnlijk is hij hartstikke enthousiast dat hij zojuist een PlayStation 4 voor €419,- op de kop kon tikken.
[ Voor 18% gewijzigd door Chaoss op 07-06-2014 12:46 ]
An a day keeps the doctor away.
[ Voor 96% gewijzigd door Chaoss op 07-06-2014 12:48 ]
[ Voor 118% gewijzigd door Chaoss op 07-06-2014 12:48 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
[ Voor 95% gewijzigd door Chaoss op 07-06-2014 12:48 ]
Ontopic : playstation 5 al in ontwikkeling en komt sneller dan we denken volgens AMD topman.
https://bgr.com/2014/06/0...and-next-gen-xbox-launch/
Vond je post best wel terecht eerlijk gezegd hoorAtlAntA schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 21:47:
Goed ik beken schuld. Te veel azijn gehad dus nu pis ik dat spul.![]()
Ontopic : playstation 5 al in ontwikkeling en komt sneller dan we denken volgens AMD topman.
https://bgr.com/2014/06/0...and-next-gen-xbox-launch/

Maar Ps5 en Xbox Two? Daar hoef ik voorlopig nog niet aan te denken en dat gaat minimaal nog 5-6 jaar duren. De consument zou het gewoonweg niet pikken als er over 2.5 jaar al nieuwe consoles aankomen... Waarom?
"0mG even PC gaming is cheaper na0!! Havink to buuy 2 consoles in 6 yearz = 800-1000 euro is insane!''
En ze zouden gelijk hebben... Als ik nu voor 1000 euro m'n PC upgrade gaat ie gegarandeerd langer mee dan de huidige console gen en kan ik er nog meer mee ook...
Dat ze al bezig zijn met concepten en ideeën? Zeker! De Ps4 was ook vlak na de PS3 al in 'ontwikkeling' gegaan. Dat weet ik zeker.
[ Voor 13% gewijzigd door Brutal1ty op 06-06-2014 22:45 ]
Ze zullen er ongetwijfeld wel mee bezig zijn, bedenken wat er in de toekomst uitgebracht gaat worden, en hoe, maar niet in detail.
Tussentijds nog wel een slim model met 1 TB HDD etc.
Natuurlijk is het mogelijk om in de VS gewoon een E3 app te downloaden voor je PS4, met extraatjes. Wij Europeanen kunnen gelukkig nog de IGN app gebruiken, die zenden alle conferences uit.
Een PS5 over vijf jaar zou me niet verbazen, om twee redenen:
-Als de X1 zo door blijft gaan (lees veel minder succesvol dan de PS4) zal MSFT weer de console-cyclus eenzijdig verkorten naar 4~5 jaar, hebben ze ook gedaan met de originele Xbox - Xbox360. Sony zal dan wel moeten komen met de PS5
-4K staat om de hoek, en de 8ste generatie consoles is er niet voor gebouwd, in mindere mate geldt dit ook voor VR. Je ziet al dat de 2014/2015 modellen 4K tv's voor betaalbare prijzen verkocht worden. De komende jaren zullen ze nog flink kelderen in prijs, maar nu haal je al een mooie, grote voor minder dan 2K. De huidige high-end GPU's zoals de 290X en GTX780Ti kunnen al 4K aan, maar natuurlijk is dergelijke GPU performance op dit moment onhaalbaar in een console. Echter, als je vergelijkt hoe de vooruitgang in het verleden is gegaan:
Jaar 2009: High-end GPU Nvidia GTX285. Jaar 2014: Mid-range GPU Nvidia GTX750Ti. Het leuke is nu dat een GTX750Ti erg goedkoop is, minder dan 75 watt verbruikt, klein en koel is, enz. maar wel een betere performance levert dan de 5 jaar oude high-end, de GTX285. Dus de performance van een GTX780Ti of 290X zal over vijf jaar beschikbaar zijn in een GPU die minder dan 100 watt verbruikt (PS4 APU is iets meer dan 100 watt TDP) en dus makkelijk past in een PS5/XB4. Iets dat de ontwikkeling binnen GPU's nog eens zal versnellen is stacked VRAM, zodat de broodnodige bandbreedte voor 4K resolutie beter beschikbaar wordt gemaakt. Wat ook meezit is dat als ze weer AMD kiezen, backwards compatibility met de PS4 en X1 een stuk eenvoudiger is.
Ik wil grwoon chill achter tv zitten en e3 kijken... nu moet ik de dekstop weer naar benede gooien... jammer dit.
Maja moesr eigenlijm toch wel omdat de ms show is er op de x1 en x360 maar heb geen van beide (meer)...
Maar een e3 app zou wel cool zijn. Kan die wel via amerikaanse account ?? Die heb ik wel.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Heb jij toevallig een biertje op?v8power67 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 23:55:
Waarom geen e3 app voor europa??
Ik wil grwoon chill achter tv zitten en e3 kijken... nu moet ik de dekstop weer naar benede gooien... jammer dit.
Maja moesr eigenlijm toch wel omdat de ms show is er op de x1 en x360 maar heb geen van beide (meer)...
Maar een e3 app zou wel cool zijn. Kan die wel via amerikaanse account ?? Die heb ik wel.
Maar zie nu dat mijn vorige bericht beetje wazig getyped is inderdaad. Mijn excuses.
Nogmaals de vraag dan.
Zal de amerikaanse e3 app te downloaden zijn voor mensen met amerikaanse psn account ?.
Zou heel tof zijn de e3 volgen via de ps4.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Net BF4 'tweede hands' gekocht. Was nog geseald.
Ziet er echt heel goed uit! Watchdogs vind ik een beetje een matige versie van GTA. Voelt teveel als Assassins Creed. Het pakt me nog niet!
Morgen nog een uurtje proberen anders gooi ik hem op marktplaats
Er zit ook een webbrowser op je PS4 he. Die heeft HTML5 ondersteuning dus als je een stream hebt die HTML5 kan dan wil dat prima. En anders zullen er vast ook wel twitch streams zijn lijkt me?v8power67 schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 00:30:
Ja maar niet veelNee het is vooral het typen via mn telefoon.. heb denk te dikke vingers, maak veel type fouten.
Maar zie nu dat mijn vorige bericht beetje wazig getyped is inderdaad. Mijn excuses.
Nogmaals de vraag dan.
Zal de amerikaanse e3 app te downloaden zijn voor mensen met amerikaanse psn account ?.
Zou heel tof zijn de e3 volgen via de ps4.
Ik zag wel een E3 menu in de EU store, maar verder niet op geklikt om te zien wat daar stond...
De persconferentie van Sony is toch om 3:00 en dus niet echt aantrekkijk om te gaan kijken, tenzij je er niet uit hoeft woensdagochtend....
Vaak heeft Twitch ook een stream, die aan het einde in een replay-loop gaat, dus dan kun je op een later tijdstip ook terugkijken.
Informatie over de app op de ps4.
Ga het zelf snachts volgen via gamekings/ign en gamespot.
[ Voor 5% gewijzigd door Trishul op 07-06-2014 00:52 ]
Kan je alleen de playstation content via de ign app zien of alles?Trishul schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 00:52:
Maar het schijnt dus dat je ook kunt kijken via de IGN app, voor wie uberhaupt om 03:00 tijd heeft/wilt maken...
Je moet even doorspelen tot 2/3 act 2. Toen kwam ik in het verhaal en de game.Confusius-nl schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 00:37:
Zo voorlopig even genoeg geld uitgegeven aan PS4.
Net BF4 'tweede hands' gekocht. Was nog geseald.
Ziet er echt heel goed uit! Watchdogs vind ik een beetje een matige versie van GTA. Voelt teveel als Assassins Creed. Het pakt me nog niet!
Morgen nog een uurtje proberen anders gooi ik hem op marktplaats
3.00 am op 10 juni. Maandag op dinsdag dus.DarkElement schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 12:19:
Als ik de E3 wil volgen moet ik dat dan van zondag op maandag doen of van maandag op dinsdag:P?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Toch heel veel old news....Aaru's Awakening
Akiba's Trip Undead & Undressed
Apotheon
Assault Android Cactus
Axiom Verge
Big Fest
The Binding of Isaac: Rebirth
Chasm
CounterSpy
Danganronpa 2
Destiny
Diablo III: Ultimate Evil Edition
Disgaea 4
Disney Infinity 2.0: Marvel Super heroes
Driveclub
Dynasty Warriors: Gundam Reborn
EarthNight
Freedom Wars
Galak-Z: The Dimensional
Gravity Crash Ultra
Guilty Gear Xrd
Gunship X
Helldivers
Hohokum
Home
Hotline Miami 2: Wrong Number
Hyper Light Drifter
Invizimals: The Alliance
Jamestown Plus
Killzone: Shadow Fall Intercept
Kingdom Hearts HD 2.5 Remix
Legend of Raven
Lego Batman 3: Beyond Gotham
MechRunner
Metrico
MLB 14: The Show
Murasaki Baby
N++
Nidhogg
Night in the Woods
Nuclear Throne
Oddworld: New 'n' Tasty
One Way Trip
Persona 4: Arena Ultimax
PS Vita Pets
PixelJunk Shooter Ultimate
Planetside 2
Plants vs. Zombies: Garden Warfare
Project Cars
Race the Sun
Road Not Taken
Rogue Legacy
Samurai Warriors 4
Secret Ponchos
Shadow Warrior
Source
Starwhal: Just the Tip
Super Exploding Zoo
Switch Galaxy Ultra
Tales of Xillia 2
Teslagrad
The Crew
The Golf Club
The Order: 1886
The Swapper
To Leave
EA Sports UFC
Valiant Hearts
Velocity 2X
Zen Pinball 2: The Walking Dead Table Pack
Die persconferentie van 03.00 is toch van Sony. En die hebben deze lijst vrijgegeven dus daar zul je wel de beelden van zien. Ik hoop dat Ubisoft, Bioware, EA en andere third party developers mooie dingen gaan laten zien maar dan moet je dus niet om 03.00 voor de tv gaan zitten. Ik denk dat de maandagavond in dat opzicht interessanter is met EA.Trishul schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 13:05:
Dat zijn dan ook de games die sowieso op de sony booth te vinden zijn, niet de games van de persconferentie, waar het dus over ging.....
Beter lezen, het zijn de games die op de booth sowieso aanwezig zijn. Daar staan sowieso niet de games bij die nog helemaal niet zijn aangekondigd, laat staan tijdens de pers conferentie.kbloem schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 13:08:
[...]
Die persconferentie van 03.00 is toch van Sony. En die hebben deze lijst vrijgegeven dus daar zul je wel de beelden van zien. Ik hoop dat Ubisoft, Bioware, EA en andere third party developers mooie dingen gaan laten zien maar dan moet je dus niet om 03.00 voor de tv gaan zitten. Ik denk dat de maandagavond in dat opzicht interessanter is met EA.
Nu heb ik zojuist een link gekregen om mijn wachtwoord te veranderen, maar wanneer ik alle stappen heb doorlopen krijg ik de volgende melding:
Er is een fout opgetreden tijdens het uitvoeren van deze bewerking.
Dit begint natuurlijk niet lekker. Ik heb het proberen te wijzigen via een android telefoon en via een windows laptop. Blijf continu dezelfde melding krijgen.
Meer mensen hier last van?
Verwijderd
Hier proberen hulp te krijgen :Steefmeister schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 15:15:
Ik heb zojuist een PS4 gehaald. Graag wilde ik mij aanmelden met mijn PSN gegevens, maar er wordt gezegd dat mijn gegevens niet correct zijn.
Nu heb ik zojuist een link gekregen om mijn wachtwoord te veranderen, maar wanneer ik alle stappen heb doorlopen krijg ik de volgende melding:
Er is een fout opgetreden tijdens het uitvoeren van deze bewerking.
Dit begint natuurlijk niet lekker. Ik heb het proberen te wijzigen via een android telefoon en via een windows laptop. Blijf continu dezelfde melding krijgen.
Meer mensen hier last van?
http://nl.playstation.com/psn/
Er is echter 1 ding waar ik mij toch flink aan stoor; de lightbar in de controller. Zelfs als ie gedimt is zie ik 'm nog steeds goed in de tv bij donkere scenes. Inmiddels heb ik maar een stukje karton op maar geknipt en dat voor de lightbar geplakt. Toch behoorlijk stom dat je het niet uit kan zetten. Zeker als het voor Morpheus is, zou er toch wel zeker een optie moeten zijn om het uit te zetten als je Morpheus niet wenst te gebruiken. Het is dan denk ik ook een kwestie van tijd voor die functie erin komt.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
http://inthegame.nl/e3/e3...sony-heeft-een-verassing/
[ Voor 6% gewijzigd door Theo27 op 07-06-2014 22:12 ]
Scrooge NL
Verwijderd
GTA V was vet inderdaad :Thinktank schreef op zondag 08 juni 2014 @ 08:39:
GTA V op de PS4 pls!
YouTube: GTA V Walkthrough
Yes! Ik ben wel een beetje bang dat ik mezelf aan het overhypen ben.Thinktank schreef op zondag 08 juni 2014 @ 08:39:
GTA V op de PS4 pls!
Gisteren worms battleground gekocht. Tot zover is het gewoon een worms. En daar is in principe niks mis mee. Leuke couch multiplayer.
http://blog.us.playstatio...unds-coming-to-ps4-on-63/
[ Voor 36% gewijzigd door AtlAntA op 08-06-2014 09:44 ]
[ Voor 38% gewijzigd door SToRM666 op 08-06-2014 09:31 ]
PSN id: NL_SToRM

officially nog wel... met als bron: IGN russia....
je zou toch zeggen dat niemand nu nog 55-65€ gaat uitgeven.
nba2k14 ofzo is 39,95
[ Voor 12% gewijzigd door dangerpaki op 08-06-2014 11:34 ]
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
NBA is en andere vergelijking omdat dat ook veel minder populair is hier in Europa.
Ik koop niet bij de eerste beste winkeldutchgio schreef op zondag 08 juni 2014 @ 11:44:
Ja of je koopt niet bij de eerste beste lokale gamewinkel...
NBA is en andere vergelijking omdat dat ook veel minder populair is hier in Europa.
Maar hij is er niet voor minder dan 55.
En tweedehands ook niet bij mij in de buurt. (Hoofddorp 20km )Tweedehands doe ik alleen ophalen.
Echt welConfusius-nl schreef op zondag 08 juni 2014 @ 16:20:
[...]
Ik koop niet bij de eerste beste winkel
En tweedehands ook niet bij mij in de buurt. (Hoofddorp 20km )Tweedehands doe ik alleen ophalen.
http://www.wehkamp.nl/ent...file%2ffifa%2b14_PS4.html
Verwijderd
Waarom? ik heb de meeste ps4 games (infamous, watch dogs, knack, etc.) allemaal via Mplaats.Confusius-nl schreef op zondag 08 juni 2014 @ 16:20:
[...]
Ik koop niet bij de eerste beste winkel
Betaald, dag erna verzonden en de dag erna in huis (met goede kortingen)
Vertrouw het niet meer sinds ik ben opgelicht via MP.Verwijderd schreef op zondag 08 juni 2014 @ 17:14:
[...]
Waarom? ik heb de meeste ps4 games (infamous, watch dogs, knack, etc.) allemaal via Mplaats.
Betaald, dag erna verzonden en de dag erna in huis (met goede kortingen)
oke voor drie tientjes maar dan alsnog.
eenmaal drie tientjes bedonderd, maar hoe vaak kun je iets besparenConfusius-nl schreef op zondag 08 juni 2014 @ 17:59:
[...]
Vertrouw het niet meer sinds ik ben opgelicht via MP.
oke voor drie tientjes maar dan alsnog.
Ik haal het meestal op in Amsterdam of HaarlemAdlermann schreef op zondag 08 juni 2014 @ 18:15:
[...]
eenmaal drie tientjes bedonderd, maar hoe vaak kun je iets besparen
Prima
Verwijderd
nou, hartstikke mooi dan!Confusius-nl schreef op zondag 08 juni 2014 @ 18:16:
[...]
Ik haal het meestal op in Amsterdam of Haarlem
Prima
Dit maakt me alleen maar minder enthousiast eerlijk gezegd. Ik hoop echt dat ze de AI ondertussen nog hebben verbeterd en verder doet het me erg denken aan Borderlands zonder de humor. Vooral de wapens, omgeving en dat vijanden punten verliezen. Laat de pre-order nog wel even staan.
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door BM op 09-06-2014 11:30 ]
Lijkt op spam...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Je bedoelt Halo denk ik. Verder vind ik het knap dat je het gebrek aan humor in zo'n clipje kan beoordelenBeakzz schreef op zondag 08 juni 2014 @ 23:53:
[...]
Dit maakt me alleen maar minder enthousiast eerlijk gezegd. Ik hoop echt dat ze de AI ondertussen nog hebben verbeterd en verder doet het me erg denken aan Borderlands zonder de humor. Vooral de wapens, omgeving en dat vijanden punten verliezen. Laat de pre-order nog wel even staan.
Tevens is het een typisch ''wacht hier en verdedig terwijl hordes aanvallen'' questje dus dat zegt ook niet echt veel...
Verwijderd
Wil echt mijn 3D blu ray speler de deur uit doen ding piept iritant heeft altijd problemen, geen zin nieuwe 3D blu ray player te halen als playstation 4 dit makelijk moet kunnen ondersteunen.
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2014 08:33 ]
[ Voor 83% gewijzigd door BM op 09-06-2014 12:30 ]
[ Voor 97% gewijzigd door BM op 09-06-2014 12:31 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Browsertje heeft natuurlijk wel een paar GB aan DDR5 ram nodigAtlAntA schreef op maandag 09 juni 2014 @ 12:57:
Ik probeer net via de ps4 web browser naar de E3 twitch stream te kijken en krijg ik een melding dat er te weinig system memory is. Heb geen games draaien op de achtergrond..
Verwijderd
Browsers zijn altijd al poep geweest op handhelds en consoles.AtlAntA schreef op maandag 09 juni 2014 @ 12:57:
Ik probeer net via de ps4 web browser naar de E3 twitch stream te kijken en krijg ik een melding dat er te weinig system memory is. Heb geen games draaien op de achtergrond..
Als ik Halo bedoelde had Ik Halo genoemdBrutal1ty schreef op maandag 09 juni 2014 @ 08:08:
[...]
Je bedoelt Halo denk ik. Verder vind ik het knap dat je het gebrek aan humor in zo'n clipje kan beoordelen![]()
Tevens is het een typisch ''wacht hier en verdedig terwijl hordes aanvallen'' questje dus dat zegt ook niet echt veel...
In dit geval heb ik het graag mis dus ik hoop alsnog op een topgame
Hoe? Ik zie er nu nog niks over de E3 bij staan.polopolo150 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 14:39:
Je kan de IGN app gebruiken op PS4 om een livestream te bekijken.
Trophy list van Entwined gespot, een game voor PS3, PS4 en PS Vita.
Stond op de site van IGN. Maar zelf ga ik het via mijn chromecast volgen dus heb niet uitgezocht hoe dat in elkaar steekt.AtlAntA schreef op maandag 09 juni 2014 @ 15:02:
[...]
Hoe? Ik zie er nu nog niks over de E3 bij staan.
Wat ik weet is dat je bij een eerder aangekochte game op DISC de game niet gratis zal kunnen streamen (althans nog niet direct bij launch van de service), maar hoe zit dit met digitaal aangekochte (downloads) PS3-games, en gratis titels van Playstation Plus bijvoorbeeld? Iemand daar enig idee van? Zou toch mooi zijn dat Now dan checkt dat je de game al bezit en hem dan gewoon gratis kan streamen.
Ik heb namelijke een aardige backlog aan PS3 games via Playstation Plus, maar ik bezit zelf helemaal geen PS3. Zou dus mooi zijn als ik die straks gewoon kan spelen via de stream
Dikke trailer, ziet er allemaal super uit alleen jammer dat alle characters zo plastic lijken in de night scenes, mocht wel wat minder glimmen allemaal.
[ Voor 24% gewijzigd door DarkElement op 09-06-2014 16:32 ]
Nog helemaal niks over bekend (over PS Now heb ik het over). Details en prijzen ontbreken nog. Zijn alleen maar geruchten, maar niks is bevestigd. Het is bijvoorbeeld nog niet bekend of je de games los moet huren, of je per jaar kan betalen voor onbeperkt games. Of misschien zelfs X aantal games per maand mag spelen voor X bedrag per maand. PS Now zal een publieke beta krijgen in de zomer en eind dit jaar uitkomen in de US. Ga er dus vanuit dat het een en ander duidelijk wordt tijdens de E3 (om 03.00 vannacht live).DarkElement schreef op maandag 09 juni 2014 @ 16:28:
Ik heb een vraag betreffende Playstation Now.
Wat ik weet is dat je bij een eerder aangekochte game op DISC de game niet gratis zal kunnen streamen (althans nog niet direct bij launch van de service), maar hoe zit dit met digitaal aangekochte (downloads) PS3-games, en gratis titels van Playstation Plus bijvoorbeeld? Iemand daar enig idee van? Zou toch mooi zijn dat Now dan checkt dat je de game al bezit en hem dan gewoon gratis kan streamen.
Ik heb namelijke een aardige backlog aan PS3 games via Playstation Plus, maar ik bezit zelf helemaal geen PS3. Zou dus mooi zijn als ik die straks gewoon kan spelen via de stream
[...]
Dikke trailer, ziet er allemaal super uit alleen jammer dat alle characters zo plastic lijken in de night scenes, mocht wel wat minder glimmen allemaal.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Verwijderd
De DLC gaat weer timed-exclusive voor Xbox worden.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=j35kNgIsCc0]
Je kiunt trouwens de deluxe editie van Battlefield Hardline ook alvast voorbestellen in de store
[ Voor 75% gewijzigd door dutchgio op 09-06-2014 19:23 ]
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]