Ben ff het topic kwijt mbt ps4 games te koop. iemand linkje?
[ Voor 5% gewijzigd door Paulus07 op 20-08-2014 10:30 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Paulus07 op 20-08-2014 10:30 ]
Verwijderd
Heb zelf een namaak stand van Ebay daarmee is hij stiller maar stilst blijft gewoon horizontaal geplaatstVerwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 16:46:
Dag allemaal ik heb ongeveer de ps4 al een paar maanden en het valt me op dat ie soms erg veel lawaai maakt en warm wordt heb hem nu vertical staan zonder standaard
Weet iemand een oplossing???
Alvast bedankt:)
Wesside
Verwijderd
Wesside
Had je hem beter gister kunnen halen..HaWkY61 schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:14:
Wat is wel een goede winkel om hem te halen?
Pff als ik het had geweten... Waar was dit?Camo schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:15:
[...]
Had je hem beter gister kunnen halen..
Bundel van PS4 + Destiny voor 360.-
Verkocht je destiny mocht je het niks vinden.
Wesside
Intertoys online.HaWkY61 schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:17:
[...]
Pff als ik het had geweten... Waar was dit?
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
[ Voor 41% gewijzigd door Tostikoning op 15-09-2014 16:13 ]
Gewoon via Mediamarkt kan geen kwaad hoor. Als je wil kan je het altijd via de balie regelen. Dat moeten ze zelfs. Enige nadeel is dat het een paar dagen extra kan duren dan wanneer je het rechtstreeks via fabrikant doet. En om echt altijd zeker van je garantie te zijn moet je zelfs bij de verkopende partij zijn ipv direct naar fabrikant gaan.HaWkY61 schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:14:
Wat is wel een goede winkel om hem te halen?
Je moet een stand gebruiken! Op de kant dat je hem hebt staan word gebruikt voor aanvoer lucht om te koelen.Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 16:46:
Dag allemaal ik heb ongeveer de ps4 al een paar maanden en het valt me op dat ie soms erg veel lawaai maakt en warm wordt heb hem nu vertical staan zonder standaard
Weet iemand een oplossing???
Alvast bedankt:)
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Mijn DS4 met piepende L2 is per direct omgeruild in de MM, terwijl ik allemaal verhalen lees van mensen die 'm naar Sony opsturen. Heb zelf qua PS4 en alles er om heen louter goede ervaringen met MM. Kan natuurlijk per vestiging verschillen, maar de service is altijd wel goed met dit soort dingen, je kan altijd ergens binnenlopen.Mau_Maus schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 00:21:
[...]
Gewoon via Mediamarkt kan geen kwaad hoor. Als je wil kan je het altijd via de balie regelen. Dat moeten ze zelfs. Enige nadeel is dat het een paar dagen extra kan duren dan wanneer je het rechtstreeks via fabrikant doet. En om echt altijd zeker van je garantie te zijn moet je zelfs bij de verkopende partij zijn ipv direct naar fabrikant gaan.
[ Voor 8% gewijzigd door Martell op 16-09-2014 09:15 ]
Wesside
Nou dat kon je best zelf opzoeken tochHaWkY61 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:23:
Denk dat het gewoon MM wordt. Volgens mij hebben ze ook laagste prijs garantie toch..?
Ga vanavond er 1 oppikken dan..
En dat is dan wel weer interessante info. Gok op Assasin's Creed.Anonuser schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:26:
Volgens intertoys hoofdkantoor (die deze set binnen nederland ook niet meer op voorraad hebben) komt er binnenkort een aantal nieuwe packs uit (met andere games dus, welke konden ze me niet vertellen).
"21 jaar DSL!"
PSN: Joosty1986
Daar komt nog wel €9,95 verzendkosten over heen.Zjuzt schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:52:
Voor geïnteresseerde zag vandaag ps4 bij de wehkamp voor 388..
"21 jaar DSL!"
Er is nog geen youtube app voor de ps4, al zal die er ongetwijfeld komen. Misschien met de nieuwe software update? Ik kijk nu af en toe een filmpje via de browser.The_Bird schreef op maandag 22 september 2014 @ 06:58:
Is er eigenlijk een Youtube app voor de PS4?
Oh en ligt het aan mij of geeft de IGN app alleen maar Playstation videos weer en filteren ze bijv Nintendo-content er uit?
youtube app komt er inderdaad nog aan zeggen ze: http://blog.eu.playstatio...be-app-coming-ps4-autumn/The_Bird schreef op maandag 22 september 2014 @ 06:58:
Is er eigenlijk een Youtube app voor de PS4?
Oh en ligt het aan mij of geeft de IGN app alleen maar Playstation videos weer en filteren ze bijv Nintendo-content er uit?
Leuke bundels! Helaas heb ik al een Destiny bundel staan anders was het een simpele keuze!AlphaBlack_NL schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 14:28:
Komen ook nog nieuwe bundels aan:
http://blog.eu.playstatio...=social_20140919_31924896
[afbeelding]
[afbeelding]
PSN: Space-o-saurus
Je hebt PMgarriej schreef op donderdag 25 september 2014 @ 19:52:
Is er iemand die nog een trial code heeft voor psn+ en deze zelf niet meer kan gebruiken die hem met mij zou willen delen? ik ontvang hem wel in de DM en stuur veel lovende woorden terug!
In de Pricewatch kun je zien dat ze hem nog op voorraad hebben bij Trendy Computers, alleen is hij daar een tientje duurder dan nodig. Ik wil er ook een aanschaffen, maar dan wacht ik nog nog wel even. Bovendien is het altijd maar afwachten hoe goed dat soort webshops hun voorraadindicatie bijhouden.ColonelSanders schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:50:
Waar hebben ze nog de Sony Wireless Headset 2.0 op voorraad? Hij lijkt overal uitverkocht te zijn.
Ja ik had het gezien. Hij is echt nergens te vinden voor de normale prijs.LuckyLuQ schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:05:
[...]
In de Pricewatch kun je zien dat ze hem nog op voorraad hebben bij Trendy Computers, alleen is hij daar een tientje duurder dan nodig. Ik wil er ook een aanschaffen, maar dan wacht ik nog nog wel even. Bovendien is het altijd maar afwachten hoe goed dat soort webshops hun voorraadindicatie bijhouden.
Same here..Bazziek schreef op donderdag 25 september 2014 @ 20:01:
Weet er nog iemand een goede aanbieding toevallig? Was zondag net te laat voor de Bart Smit actie.
Dat is vreemd, toevallig heb ik afgelopen vrijdag de PS4 gehaald ook bij Mediamarkt.Anonuser schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:26:
Mediamarkt dekt helaas niet de ps4+destiny box aangezien ze die niet meer op voorraad hebben.
Ik vroeg hen gewoon om een losse ps4 met Destiny voor die 399 mee te geven en hier gingen ze niet mee akkoord omdat de prijsdekpolicy enkel werkt op gelijke productcodes.
[ Voor 4% gewijzigd door Jesper Los op 30-09-2014 21:41 ]
enige verschil is denk de stekker. en misschien de handleiding, maarja wie leest die tegenwoordig nogJesper Los schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:35:
Weet een van jullie of er verschil zit tussen een Europese en een Chinese PlayStation 4?
Mijn vader moet over 2 weken voor zijn werk naar China, en anders kan ie er eentje mee nemen
Ik weet in ieder geval dat ze in China ook ronde cd's gebruiken.Jesper Los schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 23:31:
Maar als ik hier bijv. bij de weet ik t wat een game koop, past ie er wel gewoon in, en doet ie t ook gewoon?
Dat is info uit oude nieuwsberichten, de upgrade prijs is verlaagd naar 39,95. Opzich nette prijs, maar vaak zijn games na 1-2 weken na de release ook voor 4 tientjes op te pikken van marktaats.mprkooij schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:56:
Ik zag net dat je 50,- moet betalen voor Drive Club om van de PS Plus versie de volledige versie te makenDan koop ik liever voor 55-60,- de volledige game met case
[ Voor 19% gewijzigd door Chaoss op 01-10-2014 00:25 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
PS4 games zijn regiovrij. Films volgens mij niet, dus daar kan je eventueel nog een probleem mee krijgen als je een film/bluray wil afspelen.LuckyLuQ schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 23:43:
[...]
Ik weet in ieder geval dat ze in China ook ronde cd's gebruiken.
Hier vindt je psn ids van tweakers ^_^0Burner0 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 00:15:
Beste Tweakers,
Na lang twijfelen tussen de XB1 en PS4 heb ik toch voor de PS4 gekozen en wel met deze mooie aanbieding van amazone: PlayStation 4 - console, een extra PlayStation 4-4 DualShock Wireless Controller (zwart), een PlayStation 4 - Camera en The Last of Us Remastered - Steelbook Edition voor slechts 449 euro
Nu komt hij als het goed is van het weekend binnen en kan natuurlijk niet wachten.
Heb me al in gelezen over een Amerikaans account maken wat ik ook natuurlijk ga doen.
Alleen als ik het goed begrijp kan je niet je CC koppelen en moet je losse kaarten kopen.
US account aanmaken op Amazon.com met als staat Billings Montana ivm de tax.
Hier de kaarten kopen.
Ook heb ik alvast de Playstation op me Iphone en Ipad geinstalleerd.
Ik heb totaal nog geen vrienden met een PS4 (xbox fans (wat ik hiervoor ook was)) maar is er iets als een tweakers clan speel groet etc?
Iemand nog meer beginner tips voor mij ??
Verwijderd
Kan wel als je wilt. Je hebt prepaid CC's die je op een amerikaans adres kan zetten. Is wel meer moeite.0Burner0 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 00:15:
Alleen als ik het goed begrijp kan je niet je CC koppelen en moet je losse kaarten kopen.
Hier de kaarten kopen.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2014 11:35 ]
Via offgamers.com kan je PSN cards (US) kopen:0Burner0 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 00:15:
Beste Tweakers,
Na lang twijfelen tussen de XB1 en PS4 heb ik toch voor de PS4 gekozen en wel met deze mooie aanbieding van amazone: PlayStation 4 - console, een extra PlayStation 4-4 DualShock Wireless Controller (zwart), een PlayStation 4 - Camera en The Last of Us Remastered - Steelbook Edition voor slechts 449 euro
Nu komt hij als het goed is van het weekend binnen en kan natuurlijk niet wachten.
Heb me al in gelezen over een Amerikaans account maken wat ik ook natuurlijk ga doen.
Hier de kaarten kopen.
Ook heb ik alvast de Playstation op me Iphone en Ipad geinstalleerd.
Ik heb totaal nog geen vrienden met een PS4 (xbox fans (wat ik hiervoor ook was)) maar is er iets als een tweakers clan speel groet etc?
Iemand nog meer beginner tips voor mij ??
werken de ps plus kaarten van die site ook in NL?b.o.n.s schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 16:27:
[...]
Via offgamers.com kan je PSN cards (US) kopen:
http://www.offgamers.com/...d-us-c-4999-5329-5330.ogm
Verwijderd
Verwijderd
De lijst is prima te bewerkenVerwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 09:23:
https://docs.google.com/s...cPs08JgViDQYC4/edit#gid=0
Is de lijst niet meer bewerkbaar? Of kan dit gewoon niet op mijn iphone?
Herrie? Hoor de PS4 gewoon niet als die aanstaat.0Burner0 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:22:
Hij is binnen !!![]()
Alles ingesteld meteen maar begonnen met us account.
Heb nu nog alleen te last of us, maar schijn goeie game te zijn dus daar eerst maar is doorheen worstelen.
Kan ik meteen aan de controller wennen.
Tot nu toe 1 maar negatief punt, wat maakt dat ding een HERRIE.
Hij staat niet ingebouwd, en hij staat pas 10 minuten aan.
[ Voor 4% gewijzigd door Paulus07 op 17-10-2014 14:36 ]
Liggend, hij ligt bij mij in een tv meubel. Net ff mijn hand er op en onder gehad hij is warm maar niet heet.Paulus07 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:35:
[...]
Herrie? Hoor de PS4 gewoon niet als die aanstaat.De ps3 was wel een bak herrie
heb je hem trouwens staand of liggend geplaatst?
Waar staat je Ps4 en hoe ver zit jij er vandaan? Headphones of speakers? Etc.Paulus07 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:35:
[...]
Herrie? Hoor de PS4 gewoon niet als die aanstaat.De ps3 was wel een bak herrie
heb je hem trouwens staand of liggend geplaatst?
Zal ff foto maken zit er meestal zo'n 3 meter vanaf, geluid via de speakers. (zou wel erg hard zijn als ik het hoor door mijn headphoneBrutal1ty schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:01:
[...]
Waar staat je Ps4 en hoe ver zit jij er vandaan? Headphones of speakers? Etc.
Élke Ps4 die ik heb gehad (2) en heb geprobeerd maakten herrie. Bij zware games (Killzone, BF, TLoU) vooral na een half uurtje ofzo staat ie toch echt wel te blazen. Net zo als mijn Ps3, maar dan een andere 'toon' zeg maar. Het is niet storend, maar ik hoor het wel (hij staat bij mij binnen 1.5 meter van m'n hoofd, letterlijk op m'n bureau).![]()
De groene X tegenpartij is een stuk stiller (vandaar de grote behuizing en véle ventilatiegaten), maar zolang het niet erger wordt dan dit vind ik het prima. Hij maakt wel andere 'rare' geluiden als ik m'n oor er vlakbij hou. Alsof ik de fans echt hoor draaien (de lagers ofzo). Rrrrrrrrrrrrrrrr heel lichtjes. Maar dat hoor je niet boven de fans uit.
Heb de PS4 hier liggend op het tv meubel liggen. Zit er ongeveer een 3 meter vanaf. Enige wat ik soms hoor is bij het opstarten dat de disc ff gaat draaien. Hij blaast wel tijdens het gamen maar dat hoor ik hier amper. Dus zie eigenlijk alleen aan de led strip bovenop dat hij aanstaatBrutal1ty schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:01:
[...]
Waar staat je Ps4 en hoe ver zit jij er vandaan? Headphones of speakers? Etc.
Élke Ps4 die ik heb gehad (2) en heb geprobeerd maakten herrie. Bij zware games (Killzone, BF, TLoU) vooral na een half uurtje ofzo staat ie toch echt wel te blazen. Net zo als mijn Ps3, maar dan een andere 'toon' zeg maar. Het is niet storend, maar ik hoor het wel (hij staat bij mij binnen 1.5 meter van m'n hoofd, letterlijk op m'n bureau).![]()
De groene X tegenpartij is een stuk stiller (vandaar de grote behuizing en véle ventilatiegaten), maar zolang het niet erger wordt dan dit vind ik het prima. Hij maakt wel andere 'rare' geluiden als ik m'n oor er vlakbij hou. Alsof ik de fans echt hoor draaien (de lagers ofzo). Rrrrrrrrrrrrrrrr heel lichtjes. Maar dat hoor je niet boven de fans uit.
Denk dat alle tweakers je aanraden in dit topic om voor de XO te gaanswoutr schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 19:23:
Ik weet dat veel mensen er een hekel aan hebben, maar ik ben al weken aan het twijfelen tussen de XO en de PS4. Veel vrienden hebben een XO, maar ik ben een echte graphics h**r, en zie overal dat de ps4 gewoon een stuk krachtiger is, vooral het feit dat de XO op lagere resolutie en lagere fps loopt, is een grote drempel. Ik ben bang dat als ik een XO koop de ps4 over 1 jaar de XO voorbij loopt. Multiplayer vind ik belangrijk, maar een goede singleplayer game als de uncharted serie of TLOU gaat er ook wel in.
Help o help! Heeft er verder iemand nog een goed artikel over de XO vs PS4 van de afgelopen maand?
Ben zelf van 360 naar ps4 gegaan, de xbox buddy's bleven veelal bij microsoft hangen. Jammer maar helaas. Hier op GoT zijn genoeg lijstjes met heel veel potentiele nieuwe game maatjes, sta er zelf ook op.swoutr schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 19:23:
Ik weet dat veel mensen er een hekel aan hebben, maar ik ben al weken aan het twijfelen tussen de XO en de PS4. Veel vrienden hebben een XO, maar ik ben een echte graphics h**r, en zie overal dat de ps4 gewoon een stuk krachtiger is, vooral het feit dat de XO op lagere resolutie en lagere fps loopt, is een grote drempel. Ik ben bang dat als ik een XO koop de ps4 over 1 jaar de XO voorbij loopt. Multiplayer vind ik belangrijk, maar een goede singleplayer game als de uncharted serie of TLOU gaat er ook wel in.
Help o help! Heeft er verder iemand nog een goed artikel over de XO vs PS4 van de afgelopen maand?
Ja zoiets heb ik dus ook wel een beetje, online maatjes vind ik wel, en ken ook wel wat mensen met een ps4 in mijn omgeving, maar het zijn allemaal minder goede vrienden, daarnaast wil ik graag gebruik maken van het sharen van games, en dat doe ik al helemaal het liefst met een goede vriend, waarvan ik weet dat ik hem de komende 5 jaar nog ga zienChrisLNFF schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 20:21:
[...]
Ben zelf van 360 naar ps4 gegaan, de xbox buddy's bleven veelal bij microsoft hangen. Jammer maar helaas. Hier op GoT zijn genoeg lijstjes met heel veel potentiele nieuwe game maatjes, sta er zelf ook op.
Volg je gevoel. Ik denk zelf dat bij games zoals Drakes Fortune pas echt duidelijk zal worden wat de ps4 kan, en dat is toch wel wat meer dan de One.
heb hem wat laat gekocht, maar moet zeggen dat ik me met watchdogs nog steeds vermaak. Heb de campaign nog niet uitgespeeld, maar ben op het moment een hoop side-missions aan het spelen. Vooral de gang hideouts zijn erg leuk om te doen.ChuckyDevil schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 19:53:
Bij mij ook... Alhoewel het met Ubsisoft ook maar weer afwachten is hoe mooi het daadwerlijk is gewordenIk heb me evengoed ook wel vermaakt met Watchdogs. Maar na het verhaal uitgespeeld te hebben ook wel klaar mee...
PSN: DutchTrickle PVoutput
ik koop echt geen 1 game meer van ubisoft, zei maken games die leuk ogen, maar verder totaal niet fijn wegspelen.Frank J. schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 13:57:
Destiny had ik echt veel hogere verwachtingen van.
Moet zeggen dat hoe The Division eruit ziet qua equipment en combat deze game op dit mijn moment op nr 1 staat van mijn wish list
Angelo NL / Global Cargo VTC
Dus je gaat alleen uncharted 4 kopen?Pykow schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:28:
[...]
ik koop echt geen 1 game meer van ubisoft, zei maken games die leuk ogen, maar verder totaal niet fijn wegspelen.
- Farcry 3 had een stom verhaal en steeds toren veroveren om een gebied vrij te spelen werd te eenzeidig.
- AC: Black flag begon het verhaal niet echt goed en je moet steeds torens beklimmen om een gebied vrij te spelen.
- Watch_Dogs heeft een saaie personage en het verhaal pakte me niet, je moet steeds een systeem hacken om een deel van de stad vrij te spelen.
Wait a minute![]()
3 games met een slecht verhaal, 3 games waarbij je een object moet veroveren voor een gebied, 3 open wereld games waarbij de gameplay niet lekker aanvoelde.
Oja The Crew komt er ook aan. Dat is een race game zonder een verhaal (lees slecht verhaal) en je moet een stad domineren om een gebied weer vrij te kunnen spelen.
WTF mind blowing Ubisoft doet alles hetzelfde en niemand die het ontdekt ?
Goede marketing waarschijnlijk.
O jawel hoorPykow schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:28:
[...]
ik koop echt geen 1 game meer van ubisoft, zei maken games die leuk ogen, maar verder totaal niet fijn wegspelen.
- Farcry 3 had een stom verhaal en steeds toren veroveren om een gebied vrij te spelen werd te eenzeidig.
- AC: Black flag begon het verhaal niet echt goed en je moet steeds torens beklimmen om een gebied vrij te spelen.
- Watch_Dogs heeft een saaie personage en het verhaal pakte me niet, je moet steeds een systeem hacken om een deel van de stad vrij te spelen.
Wait a minute![]()
3 games met een slecht verhaal, 3 games waarbij je een object moet veroveren voor een gebied, 3 open wereld games waarbij de gameplay niet lekker aanvoelde.
Oja The Crew komt er ook aan. Dat is een race game zonder een verhaal (lees slecht verhaal) en je moet een stad domineren om een gebied weer vrij te kunnen spelen.
Jawel hoor: Jumpman in "[PS4] PlayStation 4 - Deel 2".Pykow schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:28:
[...]
Wait a minute![]()
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
[ Voor 12% gewijzigd door DarkElement op 28-10-2014 15:09 ]
Verwijderd
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2014 14:08 ]
Heb je deze nog nodig? Ik heb er nog wel 1 liggenVerwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 14:07:
Heb mezelf ook op het lijstje toegevoegd. Voeg me maar toe op PSN, gebruikersnaam: Yssworks.
Verwijderd
Wat heb ik nodig? Ik had het over deze lijst.Tomvanschayk schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 19:31:
[...]
Heb je deze nog nodig? Ik heb er nog wel 1 liggen
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2014 22:21 ]
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Hij quote de verkeerde persoon. Diegene boven jou heeft nog een PS4 doosje nodig.Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 22:20:
[...]
Wat heb ik nodig? Ik had het over deze lijst.
Verwijderd
Ah ja, vandaar. Begreep het al niet.SR8 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:57:
[...]
Hij quote de verkeerde persoon. Diegene boven jou heeft nog een PS4 doosje nodig.
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door DarkElement op 08-11-2014 12:55 ]
Moet haast wel iets achter zitten lijkt me. Kan anders haast niet met die prijzen.0Burner0 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 12:11:
Iemand hier ervaring mee?
https://www.facebook.com/...s/718962974854325?fref=ts
Klinkt eigenlijk te mooi om waar te zijn, zelfs als ik de dollar prijzen terug reken kom ik niet op de bedragen die zij er voor vragen.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
[ Voor 70% gewijzigd door DarkElement op 08-11-2014 18:40 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq