Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Iemand ervaring met "Metal Gear Solid V: Ground Zeroes". Is dit de moeite waard of is het toch weer een demo die snel gaat vervelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paulus07 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 11:20:
Iemand ervaring met "Metal Gear Solid V: Ground Zeroes". Is dit de moeite waard of is het toch weer een demo die snel gaat vervelen?
Het is een vrij korte game / demo.

Maar als je er alles wil uithalen wat er in zit ben je wel 10 uurtjes zoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Gisteren aan Watch Dogs begonnen, eerste indruk is positief. :) Waar ik maar niet aan kan wennen is de handling van de auto's.. Gelukkig maakt Ubisoft GTA V niet.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SChief schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 13:37:
Gisteren aan Watch Dogs begonnen, eerste indruk is positief. :) Waar ik maar niet aan kan wennen is de handling van de auto's.. Gelukkig maakt Ubisoft GTA V niet.. :+
Het is even wennen , maar uiteindelijk is het heerlijk touren in Watch Dogs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:18
Confusius-nl schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 11:12:
[...]

De PS4 is dan ook gewoon overal leverbaar...
Behalve bij Dixons zeker.....ik heb nog steeds geen beicht dat de killzone bundel (of vervangende optie) kan worden opgehaald voor een maat van me.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:05

Niku

Alagaesii

Gisteren Towerfall Ascension gespeeld, echt een lachen game met vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Rode en blauwe controller zijn nu gelijk te bestellen bij Bol.com ;)
leuk voor de liefhebbers.

Geen wachttijd van 8 weken meer.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:16
Thanks voor de heads up. Ik wou al een tijdje zo een blauwe controller, maar de prijs is me helaas nog iets te gortig.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Die controllers dalen toch nauwelijks in prijs, jammer genoeg. En dan zijn ze nog van erbarmelijke kwaliteit ook, gezien de pookjes, echt bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Niku schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 17:26:
Die controllers dalen toch nauwelijks in prijs, jammer genoeg. En dan zijn ze nog van erbarmelijke kwaliteit ook, gezien de pookjes, echt bizar.
Dat laatste is niet langer van toepassing als het goed is. Of binnekort iig niet meer. Ze hebben al aangekondigd dat ze ander spul gebruiken nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft het nut om een garantieprocedure aan te vragen voor een krakende L2 knop? Het stoort mijn nogal bij het gamen. Heb de PS4 gekocht op Mediamarkt.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Brutal1ty schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 19:46:
[...]

Dat laatste is niet langer van toepassing als het goed is. Of binnekort iig niet meer. Ze hebben al aangekondigd dat ze ander spul gebruiken nu.
Zag laatst de toestand waarin een paar van die dingen bij maten van me verkeerden, poh, dat kon echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 07:56
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 20:10:
Heeft het nut om een garantieprocedure aan te vragen voor een krakende L2 knop? Het stoort mijn nogal bij het gamen. Heb de PS4 gekocht op Mediamarkt.nl.
Ja je krijgt een nieuwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Niku schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 20:53:
[...]

Zag laatst de toestand waarin een paar van die dingen bij maten van me verkeerden, poh, dat kon echt niet.
heb de ps4 sinds de release maar hier nog steeds nergens last van kapotte pookjes of buttons etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jayesh schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 21:16:
[...]

Ja je krijgt een nieuwe
Dan ga ik eens kijken hoe ik zo'n procedure aanvraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zwembroek schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 14:49:
[...]

Behalve bij Dixons zeker.....ik heb nog steeds geen beicht dat de killzone bundel (of vervangende optie) kan worden opgehaald voor een maat van me.
Ps4 is ook daar op voorraad, alleen ze leveren de bundel niet.
Vertel ff aan je maat dat ie naar zijn bestelling moet kijken.
Want ik keek laatst en mijn bestelling was mooi geannuleerd..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 11:24:
[...]

Ps4 is ook daar op voorraad, alleen ze leveren de bundel niet.
Vertel ff aan je maat dat ie naar zijn bestelling moet kijken.
Want ik keek laatst en mijn bestelling was mooi geannuleerd..... 8)7
Ik heb tijdig aangegeven dat ik voor optie 5 ging (alle losse onderdelen van een Mega Pack voor 500 euro).
Als je vriend dat ook gedaan heeft, contact opnemen met Dixons.

Ik had in een winkel gereserveerd en heb het mailtje aan het personeel laten zien.
Het moest nog goedgekeurd worden door een regiomanager, maar ik heb uiteindelijk een PS4 met tweede controller, camera en Killzone voor 500 euro gekocht.

Maar je moet dus wel kunnen bewijzen dat je tijdig hebt aangegeven dat je voor optie 5 ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Zo, de PS4 is eindelijk in huis! Begrijp ik nu goed dat ik het beste een Amerikaans account kan aanmaken en via daar dan een PSN+ abo'tje kan nemen? Zodat ik betere toegang tot games en demo's heb. Of heb ik dat verkeerd begrepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:07
Bijna goed :+
De US store is iets uitgebreider qua demo's etc. En digitaal aanschaffen is dan ruim de helft goedkoper.

Het is echter wel aan te reden om het daarbij te laten en PLUS "gewoon" op je EU account activeren, aangezien een paar PLUS features op dat account, je standaardaccount anders niet werken.

Dus US voor demo's/digitaal aanschaffen, EU voor PLUS wn Gamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Thx. En als ik het US account nu gewoon mijn standaardaccount maak? Dus gewoon alles Amerikaans doen? Of moet ik dat ook niet willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 01:22
Pykow schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 17:06:
Rode en blauwe controller zijn nu gelijk te bestellen bij Bol.com ;)
leuk voor de liefhebbers.

Geen wachttijd van 8 weken meer.
ik zag ze vandaag ook in de winkel liggen bij Bart Smit in Den Bosch (centrum) €62

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Oscar Mopperkont schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:04:
Thx. En als ik het US account nu gewoon mijn standaardaccount maak? Dus gewoon alles Amerikaans doen? Of moet ik dat ook niet willen?
Doen! Als je nog geen account hebt: maak gelijk een US account aan, koop daar PS+ voor en gebruik dat gewoon als je eigen main account. Heeft geen zin om een NL account nog daarnaast te maken, geen enkel voordeel. De enige reden om een NL en een US account te hebben is als je al een NL account had en je games/saves/trophies/aankopen niet kwijt wil.

Ik heb een NL account, maar mijn broertje en neefjes hebben allemaal een US account. Bovendien kan je ook je account delen met iemand anders en hierdoor games sharen. Als je eigen account een US account is, dan kan je dus games sharen van de US Store. $60 per game = $30 per persoon = €22 per persoon :)

Als je hier meer over wil weten adviseer ik je het forum door te zoeken. Ik heb een aantal keer een heel stappenplan met voor-en nadelen neergezet. Dus even zoekfunctie gebruiken als je hier meer over wil weten :)

[ Voor 10% gewijzigd door ASNNetworks op 13-07-2014 23:28 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:07
Wel zoeken in het 'echte' PS4 topic dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Thx, allebei :)

Heb even gezocht en de vele vele posts van ASNNetworks (hulde daarvoor :) ) doorgenomen. Enige "nadeel" lijkt dus te zijn dat er onzekerheid is of het altijd blijft werken en of je geen ban krijgt. Risico dat misschien wel genomen kan worden als alle content (die ik alleen al uit luiheid wel digitaal zal aanschaffen) een stuk goedkoper is.

Ik denk dat ik een volledige Amerikaan wordt voor Sony :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
waar zit de optie om het sharen van een gespeelde game uit te zetten? Nu is het zo dat die rommel ook allemaal naar facebook etc wordt verzonden.

Maar zie zo snel nergens in de opties waar dit uit kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:16
Oscar Mopperkont schreef op maandag 14 juli 2014 @ 11:20:
Thx, allebei :)

Heb even gezocht en de vele vele posts van ASNNetworks (hulde daarvoor :) ) doorgenomen. Enige "nadeel" lijkt dus te zijn dat er onzekerheid is of het altijd blijft werken en of je geen ban krijgt. Risico dat misschien wel genomen kan worden als alle content (die ik alleen al uit luiheid wel digitaal zal aanschaffen) een stuk goedkoper is.

Ik denk dat ik een volledige Amerikaan wordt voor Sony :P
Heb inderdaad dezelfde analyse gedaan als voormalige Xbox'er en heb nu ook gewoon US account genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Paulus07 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 14:09:
waar zit de optie om het sharen van een gespeelde game uit te zetten? Nu is het zo dat die rommel ook allemaal naar facebook etc wordt verzonden.

Maar zie zo snel nergens in de opties waar dit uit kan.
http://lmgtfy.com/?q=ps4+disable+facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
ja had het al gevonden. Had verwacht dat dit gewoon bij de privacy settings zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Zo, PS4 Amerikaans ingesteld en Amerikaans PSN account genomen. Wel jammer dat je daar 42 euro voor een jaar betaald, terwijl het omgerekend 37 zou moeten zijn. Of weet iemand nog een store waar je minder "opslag" betaalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Volgens mij heeft dat te maken met het adres dat je hebt ingesteld, bij sommige staten komt er geen belasting bovenop de prijs, oa Alaska.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe ik de garantie procedure, voor de controller, aanvraag op Mediamarkt.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Oscar Mopperkont schreef op zondag 20 juli 2014 @ 11:06:
Zo, PS4 Amerikaans ingesteld en Amerikaans PSN account genomen. Wel jammer dat je daar 42 euro voor een jaar betaald, terwijl het omgerekend 37 zou moeten zijn. Of weet iemand nog een store waar je minder "opslag" betaalt?
Indien je een credit card hebt: via Amazon :) Stel een US adres is als factuur adres en je kan digitale codes kopen. PS+ en PSN cards krijg je direct op je scherm te zien en je betaalt niks extra's.

Ik heb mijn credit card weten te koppelen aan een Amerikaans Paypal account. Kan nu hiermee gewoon in de PS Store op de PS4 direct afrekenen, scheelt een hoop gedoe met codes kopen, wachten en invoeren etc. Ik lees echter her en der dan sommigen het niet lukt om een NL credit card te koppelen aan een US Paypal account. Het is het proberen in ieder geval waard ;)

Als je geen credit card hebt, zit er niet veel op ben ik bang. De meeste sites die PSN cards en PS+ verkopen, vragen een extra bedrag.

Een ander mogelijke optie: geld van je NL Paypal overmaken naar je US Paypal account. Bij Paypal betaal je per $10 een fee van $0,10. Dus voor elke $60 betaal je maar $0,60 extra. Je zou dan met het tegoed die je op je US Paypal hebt betalingen kunnen doen via de US Store. Ik heb dit zo niet getest dus kan het niet bevestigen. Stel dat het niet werkt, kan je in ieder geval altijd het geld gewoon terug boeken.

Maar zoals je leest: een credit card voorkomt een hoop gedoe :P

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Ps4 is inmiddels al voor 350 euro te krijgen in de pricewatch! O_o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-09 11:02
Brutal1ty schreef op zondag 27 juli 2014 @ 16:32:
Ps4 is inmiddels al voor 350 euro te krijgen in de pricewatch! O_o
Zo dat gaat snel in prijsdaling. Een kennis heeft deze ps4 met de gamemania actie voor €250 gekocht.(wel een ps3 erbij inleveren)

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Daar lijkt gebruik gemaakt te worden van wisselkoersverschillen. Denk niet dat Sony met de huidige populariteit de prijzen echt omlaag gooit. Zelfs Nintendo doet dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Oscar Mopperkont schreef op zondag 27 juli 2014 @ 18:12:
Daar lijkt gebruik gemaakt te worden van wisselkoersverschillen. Denk niet dat Sony met de huidige populariteit de prijzen echt omlaag gooit. Zelfs Nintendo doet dat niet.
Inderdaad zo komt het ook op mij over. Maar alsnog is het natuurlijk wel heel gunstig ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeuroticaPills
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:52
Hoera! Ook een PS4 besteld! Nog even een toffe eerste game kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:46
Dixons verkoopt de PS4, in de winkel, 10 euro goedkoper dan Bart Smit. (389 vs 399). Benieuwd wat hij rond de feestdagen doet en welke bundels er te krijgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Voor de mensen die nog een dubbele controller lader zoeken: https://www.priceattack.nl/Webshop/0/dagaanbieding/

Dagaanbieding: PS4 Dualshock charging dock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Paulus07 schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 14:03:
Voor de mensen die nog een dubbele controller lader zoeken: https://www.priceattack.nl/Webshop/0/dagaanbieding/

Dagaanbieding: PS4 Dualshock charging dock
Wat is daar zo speciaal aan? Ieder geval geen aanbieding.
Vind hem fors duur voor een Chinese oplader... (24,90)

Exact dezelfde via ebay voor 7,25:
http://www.ebay.nl/itm/Du...pt=US_Video_Game_Chargers

Een willekeurig andere is al bij Bol.com 21,99
http://www.bol.com/nl/p/o...ion-ps4/9200000021764876/

Een als je echt geen geld wil uitgeven... 3,90 op ebay:

Ik ruik enigzins reclame.. of ontwetendheid, maar dan hoop ik dat je met deze tips geholpen bent ;)

En ja ik weet via Ebay duurt het 3 weken minimaal, maar of dat de prijsverschil van 17,65 goed maakt...
Wil je korter wachten is exact dezelfde via UK 9,58: http://www.ebay.nl/itm/Du...5841?pt=UK_Chargers_Docks

[ Voor 27% gewijzigd door Mau_Maus op 06-08-2014 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Mau_Maus schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 16:04:
[...]

Wat is daar zo speciaal aan? Ieder geval geen aanbieding.
Vind hem fors duur voor een Chinese oplader... (24,90)

Exact dezelfde via ebay voor 7,25:

Een willekeurig andere is al bij Bol.com 21,99
http://www.bol.com/nl/p/o...ion-ps4/9200000021764876/

Een als je echt geen geld wil uitgeven... 3,90 op ebay:

Ik ruik enigzins reclame.. of ontwetendheid, maar dan hoop ik dat je met deze tips geholpen bent ;)

En ja ik weet via Ebay duurt het 3 weken minimaal, maar of dat de prijsverschil van 17,65 goed maakt...
Wil je korter wachten is exact dezelfde via UK 9,58: http://www.ebay.nl/itm/Du...5841?pt=UK_Chargers_Docks
geen idee wat er speciaal aan is. zag hem toevallig voorbij komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Laatst online: 27-08 07:56
Let wel op dat geen van ze de oplader aan de onderkant gebruikt
Waardoor ze ondersteboven staan wat ik persoon best lelijk vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Voor de mensen zonder philips tv :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 12:22
Waar kun je het goedkoopst US cards krijgen? Als ik een ps4 haar wil ik graag gebruik maken van gameshare en van goedkoop digitaal aanschaffen van games (net als Xbox One)

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:48

PBP

cypress3d schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 23:08:
Waar kun je het goedkoopst US cards krijgen? Als ik een ps4 haar wil ik graag gebruik maken van gameshare en van goedkoop digitaal aanschaffen van games (net als Xbox One)
Als je Paypal hebt kun je tegenwoordig ook via de webstore geld toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:14

muhda

Time & Space traveler

Dat ziet er mooi uit, ik vind ambilight geweldig.
(Vooral 3 zone dus van boven en de zijkant, wij hebben een 2010 phillips model die heeft alleen aan de zijkant)

Het is wel een hele lijst aan spulletjes die je nodig hebt om het in elkaar te knutselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
PBP schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 23:43:
[...]

Als je Paypal hebt kun je tegenwoordig ook via de webstore geld toevoegen.
Top! maar vast niet met een tax free betaal systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Laatst online: 20:48

PBP

cypress3d schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 00:00:
[...]

Top! maar vast niet met een tax free betaal systeem?
Games in de PSstore kan tax opzitten las ik ergens. Alleen niet als je een tax-free staat kiest als woonadres ;) . Zo heb ik Oklahoma ingesteld en betaal ik nooit iets extra's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
PBP schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 00:08:
[...]

Games in de PSstore kan tax opzitten las ik ergens. Alleen niet als je een tax-free staat kiest als woonadres ;) . Zo heb ik Oklahoma ingesteld en betaal ik nooit iets extra's.
Ok dan! Dat werkt dus net als met de xbox one :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
muhda schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 23:53:
[...]

Dat ziet er mooi uit, ik vind ambilight geweldig.
(Vooral 3 zone dus van boven en de zijkant, wij hebben een 2010 phillips model die heeft alleen aan de zijkant)

Het is wel een hele lijst aan spulletjes die je nodig hebt om het in elkaar te knutselen.
Ambilight is inderdaad geniaal. Destijds gehad op een 32"philips tv en dan inderdaad alleen de zijkanten. Nu op de 21:9 tv ook boven erbij. Maar ambilight vind ik zelf een fijne toevoeging. als ik het uit zet mis ik het toch wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier nog een Arduino en een led slang liggen, misschien toch maar is gaan knutselen :D
Ziet er erg strak uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Ben ff het topic kwijt mbt ps4 games te koop. iemand linkje? :)

[ Voor 5% gewijzigd door Paulus07 op 20-08-2014 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag allemaal ik heb ongeveer de ps4 al een paar maanden en het valt me op dat ie soms erg veel lawaai maakt en warm wordt heb hem nu vertical staan zonder standaard
Weet iemand een oplossing???
Alvast bedankt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-09-2024
mijne wordt ook warm en blaast hard horizontaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Iemand anders ook dat de DS4's analoge sticks niet helemaal recht zijn? Mijn rechter analoge stick staat áltijd een klein tikkeltje naar links zeg maar. Ik heb nu Kontrol Freeks er op (CQC) dus nu is het verschil een stuk duidelijker. Hij gaat wel terug naar het ''midden'' door de veertjes, maar het ''midden'' waar hij heen gaat is dus eigenlijk hellend naar links =p Niet echt merkbaar in game, maar ziet er een beetje vreemd uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 16:46:
Dag allemaal ik heb ongeveer de ps4 al een paar maanden en het valt me op dat ie soms erg veel lawaai maakt en warm wordt heb hem nu vertical staan zonder standaard
Heb zelf een namaak stand van Ebay daarmee is hij stiller maar stilst blijft gewoon horizontaal geplaatst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2024
Van de normale PS4 topic hierheen verwezen:

Nu het duidelijk is dat er (blijkbaar) geen FIFA 15 + PS4 bundel uitkomt ga ik de PS4 los kopen.
Waar kan ik het beste halen? Ik heb begrepen dat MediaMarkt altijd een goede service heeft.

Ze hebben volgens mij ook iets van laagste prijs garantie toch? Online kopen doe ik liever niet om de zelfde reden, als ik een storing heb wil ik heb naar de balie kunnen brengen en niet opsturen of weet ik veel.

Thanks alvast.

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MediaMarkt heeft veelal afspraken met leveranciers om de service juist uit handen te nemen.
Alleen bij een DOA ( Dead on arrival ) of bij een defect binnen een x aantal weken zullen ze hem direct omruilen maar daarna word er netjes doorverwezen naar de servicelijn van Playstation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
Wat is wel een goede winkel om hem te halen?

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-09 09:56
HaWkY61 schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:14:
Had je hem beter gister kunnen halen..

Bundel van PS4 + Destiny voor 360.-
Verkocht je destiny mocht je het niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
Camo schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:15:
[...]

Had je hem beter gister kunnen halen..

Bundel van PS4 + Destiny voor 360.-
Verkocht je destiny mocht je het niks vinden.
Pff als ik het had geweten... Waar was dit?

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:16
HaWkY61 schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:17:
[...]

Pff als ik het had geweten... Waar was dit?
Intertoys online.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tostikoning
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-08 23:04
Ah balen net gemist dus.. Iemand nog andere goede aanbiedingen gezien voor de PS4?

Edit: Ik mezelf al verwezen naar het budget gaming topic: Console Budget Gaming topic O-)

[ Voor 41% gewijzigd door Tostikoning op 15-09-2014 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
HaWkY61 schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:14:
Gewoon via Mediamarkt kan geen kwaad hoor. Als je wil kan je het altijd via de balie regelen. Dat moeten ze zelfs. Enige nadeel is dat het een paar dagen extra kan duren dan wanneer je het rechtstreeks via fabrikant doet. En om echt altijd zeker van je garantie te zijn moet je zelfs bij de verkopende partij zijn ipv direct naar fabrikant gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 08:44
Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 16:46:
Je moet een stand gebruiken! Op de kant dat je hem hebt staan word gebruikt voor aanvoer lucht om te koelen.
De officiële stand heeft gleuven erin zodat er nog steeds lucht in kan.
Ik zou deze halen of anders horizontaal neerleggen.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-09 17:20
Mau_Maus schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 00:21:
[...]

Gewoon via Mediamarkt kan geen kwaad hoor. Als je wil kan je het altijd via de balie regelen. Dat moeten ze zelfs. Enige nadeel is dat het een paar dagen extra kan duren dan wanneer je het rechtstreeks via fabrikant doet. En om echt altijd zeker van je garantie te zijn moet je zelfs bij de verkopende partij zijn ipv direct naar fabrikant gaan.
Mijn DS4 met piepende L2 is per direct omgeruild in de MM, terwijl ik allemaal verhalen lees van mensen die 'm naar Sony opsturen. Heb zelf qua PS4 en alles er om heen louter goede ervaringen met MM. Kan natuurlijk per vestiging verschillen, maar de service is altijd wel goed met dit soort dingen, je kan altijd ergens binnenlopen.

[ Voor 8% gewijzigd door Martell op 16-09-2014 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaWkY61
Denk dat het gewoon MM wordt. Volgens mij hebben ze ook laagste prijs garantie toch..?
Ga vanavond er 1 oppikken dan..

Wesside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
HaWkY61 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:23:
Denk dat het gewoon MM wordt. Volgens mij hebben ze ook laagste prijs garantie toch..?
Ga vanavond er 1 oppikken dan..
Nou dat kon je best zelf opzoeken toch ;)

Wel met aantal voorwaarden. Zie hier:
http://www.mediamarkt.nl/...tml#laagste-prijsgarantie

Staat ook hier in de pdf Algemene Voorwaarden:
http://www.mediamarkt.nl/...%20Verkoopvoorwaarden.pdf

• Anonuser
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-04-2023
Mediamarkt dekt helaas niet de ps4+destiny box aangezien ze die niet meer op voorraad hebben.
Ik vroeg hen gewoon om een losse ps4 met Destiny voor die 399 mee te geven en hier gingen ze niet mee akkoord omdat de prijsdekpolicy enkel werkt op gelijke productcodes.

Volgens intertoys hoofdkantoor (die deze set binnen nederland ook niet meer op voorraad hebben) komt er binnenkort een aantal nieuwe packs uit (met andere games dus, welke konden ze me niet vertellen).

Gamemania mag als enige wél de ps4 meegeven met het losse destiny spel voor de originele 399. Zij hadden alleen niets meer op voorraad, zou voor het weekend binnen komen ( in zoetermeer) .

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 14:11

The_Bird

Meneer de Raaf

Anonuser schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:26:

Volgens intertoys hoofdkantoor (die deze set binnen nederland ook niet meer op voorraad hebben) komt er binnenkort een aantal nieuwe packs uit (met andere games dus, welke konden ze me niet vertellen).
En dat is dan wel weer interessante info. Gok op Assasin's Creed.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjuzt
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13-09 11:20
Voor geïnteresseerde zag vandaag ps4 bij de wehkamp voor 388..

PSN: Joosty1986

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Zjuzt schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:52:
Voor geïnteresseerde zag vandaag ps4 bij de wehkamp voor 388..
Daar komt nog wel €9,95 verzendkosten over heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Dit volgens mij momenteel wel de beste deal:

Sony PlayStation 4 Console 500GB Zwart + 2 Wireless Dualshock 4 Controllers + The Last Of Us: Remastered + Destiny en de Camera

http://www.bol.com/nl/d/a...ting/256100011/index.html

voor 498,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 00:29
Dat is veruit de beste deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
Komen ook nog nieuwe bundels aan:

http://blog.eu.playstatio...=social_20140919_31924896

Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3886/15099255398_92089a2e61_z.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm3.staticflickr.com/2941/15099056119_c58fc29c28_z.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 14:11

The_Bird

Meneer de Raaf

Is er eigenlijk een Youtube app voor de PS4?
Oh en ligt het aan mij of geeft de IGN app alleen maar Playstation videos weer en filteren ze bijv Nintendo-content er uit?

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:46
The_Bird schreef op maandag 22 september 2014 @ 06:58:
Oh en ligt het aan mij of geeft de IGN app alleen maar Playstation videos weer en filteren ze bijv Nintendo-content er uit?
Er is nog geen youtube app voor de ps4, al zal die er ongetwijfeld komen. Misschien met de nieuwe software update? Ik kijk nu af en toe een filmpje via de browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
The_Bird schreef op maandag 22 september 2014 @ 06:58:
youtube app komt er inderdaad nog aan zeggen ze: http://blog.eu.playstatio...be-app-coming-ps4-autumn/

• joey82
  • Laatst online: 09-09 12:49
ik hoop dat ze snel komen met het accepteren van externe hdd's :)

• Brutal1ty
Leuke bundels! Helaas heb ik al een Destiny bundel staan anders was het een simpele keuze! _/-\o_

Nu alleen wel met scheve rechter analog stick (maar amper te zien... merkte het wel meteen, hangt naar links zonder dat hij 'drift' in spellen) en piepende L2 en R2 :+ Is nog wel een nieuw model ook :/

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 21:04
Had me ps4 controller kapot (9 maand oude ps4). Eerst proberen sony te bellen voor reparatie maar niet te bereiken heb wel een half uur in de wacht gestaan... Toen maar naar de intertoys gegaan waar ik 'm vandaan heb en kreeg gelijk een nieuwe mee! wel is waar een witte maar dat maakt niet uit wou er toch nog een 2e bij aanschaffen :).

Nette service! de vrouw achter de balie begreep 't helemaal. Dan kan je tenminste gelijk weer verder gamen (een vrouw naar het hart toch?:P)

Nu maar een zwarte erbij besteld!

• ColonelSanders
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 09-09 15:20
Waar hebben ze nog de Sony Wireless Headset 2.0 op voorraad? Hij lijkt overal uitverkocht te zijn.

PSN: Space-o-saurus

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Is er iemand die nog een trial code heeft voor psn+ en deze zelf niet meer kan gebruiken die hem met mij zou willen delen? ik ontvang hem wel in de DM en stuur veel lovende woorden terug!

• Tomvanschayk
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:49
garriej schreef op donderdag 25 september 2014 @ 19:52:
Is er iemand die nog een trial code heeft voor psn+ en deze zelf niet meer kan gebruiken die hem met mij zou willen delen? ik ontvang hem wel in de DM en stuur veel lovende woorden terug!
Je hebt PM ;)

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:25
Weet er nog iemand een goede aanbieding toevallig? Was zondag net te laat voor de Bart Smit actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steen447
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 16:07
ColonelSanders schreef op donderdag 25 september 2014 @ 14:50:
Waar hebben ze nog de Sony Wireless Headset 2.0 op voorraad? Hij lijkt overal uitverkocht te zijn.
In de Pricewatch kun je zien dat ze hem nog op voorraad hebben bij Trendy Computers, alleen is hij daar een tientje duurder dan nodig. Ik wil er ook een aanschaffen, maar dan wacht ik nog nog wel even. Bovendien is het altijd maar afwachten hoe goed dat soort webshops hun voorraadindicatie bijhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColonelSanders
LuckyLuQ schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:05:
[...]

In de Pricewatch kun je zien dat ze hem nog op voorraad hebben bij Trendy Computers, alleen is hij daar een tientje duurder dan nodig. Ik wil er ook een aanschaffen, maar dan wacht ik nog nog wel even. Bovendien is het altijd maar afwachten hoe goed dat soort webshops hun voorraadindicatie bijhouden.
Ja ik had het gezien. Hij is echt nergens te vinden voor de normale prijs.
En inderdaad het is maar de vraag hoe de voorraad bijgehouden wordt.
Het komt te vaak voor dat iemand besteld en dat er dan na betalen ineens een flinke levertijd aan zit.

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Bazziek schreef op donderdag 25 september 2014 @ 20:01:
Weet er nog iemand een goede aanbieding toevallig? Was zondag net te laat voor de Bart Smit actie.
Same here..

• ColonelSanders
Moewahahah. Ik heb de sony headset nog gevonden. Bergen op Zoom en Breda afgespeurd. Uiteindelijk in een kleine Intertoys in Zundert de laatste uit de vitrine gekocht :)

Verwijderd

Zit er nog een enorm verschil in de nieuwe headset en de 'oude' wireless?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tengsys
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-11-2024
Wat zijn volgens jullie de beste webshops om PS4 games en accessoires te bestellen? Buiten NL is ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:48
Ik zag net dat je 50,- moet betalen voor Drive Club om van de PS Plus versie de volledige versie te maken :S Dan koop ik liever voor 55-60,- de volledige game met case :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Laatst online: 08-09 23:47
Anonuser schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:26:
Mediamarkt dekt helaas niet de ps4+destiny box aangezien ze die niet meer op voorraad hebben.
Ik vroeg hen gewoon om een losse ps4 met Destiny voor die 399 mee te geven en hier gingen ze niet mee akkoord omdat de prijsdekpolicy enkel werkt op gelijke productcodes.
Dat is vreemd, toevallig heb ik afgelopen vrijdag de PS4 gehaald ook bij Mediamarkt.
Eigenlijk wilde ik de box met PS4 + FIFA15, die 399 zou kosten. Maar deze box zou pas over 6-8 dagen beschikbaar zijn. Echter ik had me in het hoofd gehaald om deze afgelopen vrijdag te kopen en wat ik in mijn hoofd haal moet ook gebeuren. Dus ik netjes naar de Mediamarkt en pak de PS4, FIFA15, tweede controller en CoD Ghosts en loop er mee naar de kassa.

Kom ik bij de kassa aan, vraagt een medewerker of ik een bon heb. Ik een beetje verbaasd, nee want ik moet nog betalen. Dus de medewerker vraagt of ik hem alle spullen wil geven, dan zou hij een bon maken met een totaalprijs. Even gewacht tot dat die beste man terug was, kreeg ik toch netjes de "PS4 + FIFA15 box" voor 399 ipv alleen de PS4 voor 399 en FIFA15 voor 49,95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
iemand die wilt joinen voor de weekly heroic? 1 plek vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Wel klote dat de PS4 geen logitech stuurtjes ondersteund :( Zit ik dan met de G27 die niet gaat werken bij driveclub, project cars etc :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesper Los
  • Laatst online: 30-10-2023
Weet een van jullie of er verschil zit tussen een Europese en een Chinese PlayStation 4?
Mijn vader moet over 2 weken voor zijn werk naar China, en anders kan ie er eentje mee nemen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Jesper Los op 30-09-2014 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Jesper Los schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 21:35:
Weet een van jullie of er verschil zit tussen een Europese en een Chinese PlayStation 4?
Mijn vader moet over 2 weken voor zijn werk naar China, en anders kan ie er eentje mee nemen :P
enige verschil is denk de stekker. en misschien de handleiding, maarja wie leest die tegenwoordig nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesper Los
  • Laatst online: 30-10-2023
Maar als ik hier bijv. bij de weet ik t wat een game koop, past ie er wel gewoon in, en doet ie t ook gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steen447
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 16:07
Jesper Los schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 23:31:
Maar als ik hier bijv. bij de weet ik t wat een game koop, past ie er wel gewoon in, en doet ie t ook gewoon?
Ik weet in ieder geval dat ze in China ook ronde cd's gebruiken.
Pagina: 1 ... 46 47 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Wat niet is toegestaan in dit topic:
- Het aanbieden van PS4's
- Klagen over het feit dat er (te dure) PS4's te koop zijn.
- Melding maken dat je handelt in PS4's of weer X aantal console's heb ingekocht.
- Heb je een product aan de bieden dan gebruik je daar de V&A voor.

<strong><u>E3-topic</u></strong>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1590386" rel="external" target="_blank">Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni</a>-topic (opent in nieuw tabblad)~~~[/html]