Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:31

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ja ik hoop dat YouTube en dnla functionaliteiten snel komen, dit is het enige waar ik mijn ps3 nog voor gebruik en door gebrek aan HDMI poorten moet ik dan het kabeltje omprikken best irritant :p

Helemaal top zou zijn als Sony met Synology DS video app komt.
mprkooij schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:56:
Ik zag net dat je 50,- moet betalen voor Drive Club om van de PS Plus versie de volledige versie te maken :S Dan koop ik liever voor 55-60,- de volledige game met case :P
Dat is info uit oude nieuwsberichten, de upgrade prijs is verlaagd naar 39,95. Opzich nette prijs, maar vaak zijn games na 1-2 weken na de release ook voor 4 tientjes op te pikken van marktaats.

Eerst maar eens de ps+ editie op 8 oktober afwachten.

[ Voor 19% gewijzigd door Chaoss op 01-10-2014 00:25 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 590917

Ik had eigenlijk wel een topic verwacht over Middle Earth Shadow of Mordor. Nu benik daar niet goed in maar anders wist ik het wel want meer gamers moeten weten van deze geweldige game.
Een waardige AAA titel die zijn beloftes nakomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
LuckyLuQ schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 23:43:
[...]

Ik weet in ieder geval dat ze in China ook ronde cd's gebruiken.
PS4 games zijn regiovrij. Films volgens mij niet, dus daar kan je eventueel nog een probleem mee krijgen als je een film/bluray wil afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-06 22:23
Beste Tweakers,

Na lang twijfelen tussen de XB1 en PS4 heb ik toch voor de PS4 gekozen en wel met deze mooie aanbieding van amazone: PlayStation 4 - console, een extra PlayStation 4-4 DualShock Wireless Controller (zwart), een PlayStation 4 - Camera en The Last of Us Remastered - Steelbook Edition voor slechts 449 euro

Nu komt hij als het goed is van het weekend binnen en kan natuurlijk niet wachten.
Heb me al in gelezen over een Amerikaans account maken wat ik ook natuurlijk ga doen.

Alleen als ik het goed begrijp kan je niet je CC koppelen en moet je losse kaarten kopen.
US account aanmaken op Amazon.com met als staat Billings Montana ivm de tax.
Hier de kaarten kopen.

Ook heb ik alvast de Playstation op me Iphone en Ipad geinstalleerd.

Ik heb totaal nog geen vrienden met een PS4 (xbox fans (wat ik hiervoor ook was)) maar is er iets als een tweakers clan speel groet etc?

Iemand nog meer beginner tips voor mij ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid86
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-06 22:41
0Burner0 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 00:15:
Beste Tweakers,

Na lang twijfelen tussen de XB1 en PS4 heb ik toch voor de PS4 gekozen en wel met deze mooie aanbieding van amazone: PlayStation 4 - console, een extra PlayStation 4-4 DualShock Wireless Controller (zwart), een PlayStation 4 - Camera en The Last of Us Remastered - Steelbook Edition voor slechts 449 euro

Nu komt hij als het goed is van het weekend binnen en kan natuurlijk niet wachten.
Heb me al in gelezen over een Amerikaans account maken wat ik ook natuurlijk ga doen.

Alleen als ik het goed begrijp kan je niet je CC koppelen en moet je losse kaarten kopen.
Hier de kaarten kopen.

Ik heb totaal nog geen vrienden met een PS4 (xbox fans (wat ik hiervoor ook was)) maar is er iets als een tweakers clan speel groet etc?

Hier vindt je psn ids van tweakers ^_^
https://docs.google.com/s...cPs08JgViDQYC4/edit#gid=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 335279

Hier de kaarten kopen.
Kan wel als je wilt. Je hebt prepaid CC's die je op een amerikaans adres kan zetten. Is wel meer moeite.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 335279 op 15-10-2014 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
Thnx mannen, bedenk me net ook ff een headset te regelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Beste Tweakers,

Hier de kaarten kopen.

Via offgamers.com kan je PSN cards (US) kopen:

http://www.offgamers.com/...d-us-c-4999-5329-5330.ogm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid86
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-06 22:41
werken de ps plus kaarten van die site ook in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-06 06:39
Ja maar dan wel op een US PSN account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273003

https://docs.google.com/s...cPs08JgViDQYC4/edit#gid=0

Is de lijst niet meer bewerkbaar? Of kan dit gewoon niet op mijn iphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 335279

De lijst is prima te bewerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
Hij is binnen !! :)
Alles ingesteld meteen maar begonnen met us account.

Heb nu nog alleen te last of us, maar schijn goeie game te zijn dus daar eerst maar is doorheen worstelen.
Kan ik meteen aan de controller wennen.

Tot nu toe 1 maar negatief punt, wat maakt dat ding een HERRIE.
Hij staat niet ingebouwd, en hij staat pas 10 minuten aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
0Burner0 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:22:
Hij is binnen !! :)
Alles ingesteld meteen maar begonnen met us account.

Heb nu nog alleen te last of us, maar schijn goeie game te zijn dus daar eerst maar is doorheen worstelen.
Kan ik meteen aan de controller wennen.

Tot nu toe 1 maar negatief punt, wat maakt dat ding een HERRIE.
Hij staat niet ingebouwd, en hij staat pas 10 minuten aan.
Herrie? Hoor de PS4 gewoon niet als die aanstaat. :) De ps3 was wel een bak herrie
heb je hem trouwens staand of liggend geplaatst?

[ Voor 4% gewijzigd door Paulus07 op 17-10-2014 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
Paulus07 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:35:
[...]

Herrie? Hoor de PS4 gewoon niet als die aanstaat. :) De ps3 was wel een bak herrie
Liggend, hij ligt bij mij in een tv meubel. Net ff mijn hand er op en onder gehad hij is warm maar niet heet.
Ben een xbox 360 gewend, maar de ps4 maakt wel meer herrie vind ik. Ga hem wel een buiten het tv meubel zetten kijken of dan beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-06 15:37
Paulus07 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:35:
[...]

Waar staat je Ps4 en hoe ver zit jij er vandaan? Headphones of speakers? Etc.

Élke Ps4 die ik heb gehad (2) en heb geprobeerd maakten herrie. Bij zware games (Killzone, BF, TLoU) vooral na een half uurtje ofzo staat ie toch echt wel te blazen. Net zo als mijn Ps3, maar dan een andere 'toon' zeg maar. Het is niet storend, maar ik hoor het wel (hij staat bij mij binnen 1.5 meter van m'n hoofd, letterlijk op m'n bureau). ;)

De groene X tegenpartij is een stuk stiller (vandaar de grote behuizing en véle ventilatiegaten), maar zolang het niet erger wordt dan dit vind ik het prima. Hij maakt wel andere 'rare' geluiden als ik m'n oor er vlakbij hou. Alsof ik de fans echt hoor draaien (de lagers ofzo). Rrrrrrrrrrrrrrrr heel lichtjes. Maar dat hoor je niet boven de fans uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
Brutal1ty schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:01:
[...]

Élke Ps4 die ik heb gehad (2) en heb geprobeerd maakten herrie. Bij zware games (Killzone, BF, TLoU) vooral na een half uurtje ofzo staat ie toch echt wel te blazen. Net zo als mijn Ps3, maar dan een andere 'toon' zeg maar. Het is niet storend, maar ik hoor het wel (hij staat bij mij binnen 1.5 meter van m'n hoofd, letterlijk op m'n bureau). ;)

De groene X tegenpartij is een stuk stiller (vandaar de grote behuizing en véle ventilatiegaten), maar zolang het niet erger wordt dan dit vind ik het prima. Hij maakt wel andere 'rare' geluiden als ik m'n oor er vlakbij hou. Alsof ik de fans echt hoor draaien (de lagers ofzo). Rrrrrrrrrrrrrrrr heel lichtjes. Maar dat hoor je niet boven de fans uit.
Zal ff foto maken zit er meestal zo'n 3 meter vanaf, geluid via de speakers. (zou wel erg hard zijn als ik het hoor door mijn headphone ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Brutal1ty schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 20:01:
[...]

Heb de PS4 hier liggend op het tv meubel liggen. Zit er ongeveer een 3 meter vanaf. Enige wat ik soms hoor is bij het opstarten dat de disc ff gaat draaien. Hij blaast wel tijdens het gamen maar dat hoor ik hier amper. Dus zie eigenlijk alleen aan de led strip bovenop dat hij aanstaat :) Hier is hij dus echt stil. Ook al zet ik de speakers uit.

De ps3 daarentegen was altijd een bak herrie tijdens het gamen. Dan leek het wel een stofzuiger (60gb fat model).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
Als het goed is krijg ik morgen de eye cam binnen, en nu ben ik eigenlijk opzoek naar games die worden ondersteund. Ook ben ik opzoek naar een spel zoals kinectimals voor mijn dochtertje van 3.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-06 10:05
Ik weet dat veel mensen er een hekel aan hebben, maar ik ben al weken aan het twijfelen tussen de XO en de PS4. Veel vrienden hebben een XO, maar ik ben een echte graphics h**r, en zie overal dat de ps4 gewoon een stuk krachtiger is, vooral het feit dat de XO op lagere resolutie en lagere fps loopt, is een grote drempel. Ik ben bang dat als ik een XO koop de ps4 over 1 jaar de XO voorbij loopt. Multiplayer vind ik belangrijk, maar een goede singleplayer game als de uncharted serie of TLOU gaat er ook wel in.

Help o help! Heeft er verder iemand nog een goed artikel over de XO vs PS4 van de afgelopen maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
swoutr schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 19:23:
Ik weet dat veel mensen er een hekel aan hebben, maar ik ben al weken aan het twijfelen tussen de XO en de PS4. Veel vrienden hebben een XO, maar ik ben een echte graphics h**r, en zie overal dat de ps4 gewoon een stuk krachtiger is, vooral het feit dat de XO op lagere resolutie en lagere fps loopt, is een grote drempel. Ik ben bang dat als ik een XO koop de ps4 over 1 jaar de XO voorbij loopt. Multiplayer vind ik belangrijk, maar een goede singleplayer game als de uncharted serie of TLOU gaat er ook wel in.

Help o help! Heeft er verder iemand nog een goed artikel over de XO vs PS4 van de afgelopen maand?
Denk dat alle tweakers je aanraden in dit topic om voor de XO te gaan |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
qua graphics zal het denk niet veel gaan verschillen. Enige wat nog telt is denk het het aanbod in exclusive games. En dan kan je kijken welke spreken je meer aan en daar maak je de keuze op (en eventueel welke controller vind je zelf fijner om te gamen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-06 20:54
swoutr schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 19:23:

Ben zelf van 360 naar ps4 gegaan, de xbox buddy's bleven veelal bij microsoft hangen. Jammer maar helaas. Hier op GoT zijn genoeg lijstjes met heel veel potentiele nieuwe game maatjes, sta er zelf ook op.

Volg je gevoel. Ik denk zelf dat bij games zoals Drakes Fortune pas echt duidelijk zal worden wat de ps4 kan, en dat is toch wel wat meer dan de One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-06 10:05
ChrisLNFF schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 20:21:
[...]

Ben zelf van 360 naar ps4 gegaan, de xbox buddy's bleven veelal bij microsoft hangen. Jammer maar helaas. Hier op GoT zijn genoeg lijstjes met heel veel potentiele nieuwe game maatjes, sta er zelf ook op.

Volg je gevoel. Ik denk zelf dat bij games zoals Drakes Fortune pas echt duidelijk zal worden wat de ps4 kan, en dat is toch wel wat meer dan de One.
Ja zoiets heb ik dus ook wel een beetje, online maatjes vind ik wel, en ken ook wel wat mensen met een ps4 in mijn omgeving, maar het zijn allemaal minder goede vrienden, daarnaast wil ik graag gebruik maken van het sharen van games, en dat doe ik al helemaal het liefst met een goede vriend, waarvan ik weet dat ik hem de komende 5 jaar nog ga zien :P. Het is dus echt een moeilijke afweging. Zeker nu ik aan de andere kant de ps4 voor 333 euro kan kopen met (wss) ook nog eens personeels korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
Heb net Destiny binnen. Heb me zelf op de tweaker id gamer lijst toegevoegd en al aardig wat spelers uitgenodigt om vriendjes te worden. Zoek je nog vriendjes?

burner0NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:58
Destiny had ik echt veel hogere verwachtingen van.

Moet zeggen dat hoe The Division eruit ziet qua equipment en combat deze game op dit mijn moment op nr 1 staat van mijn wish list :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:54
Bij mij ook... Alhoewel het met Ubsisoft ook maar weer afwachten is hoe mooi het daadwerlijk is geworden :) Ik heb me evengoed ook wel vermaakt met Watchdogs. Maar na het verhaal uitgespeeld te hebben ook wel klaar mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:51
ChuckyDevil schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 19:53:
Bij mij ook... Alhoewel het met Ubsisoft ook maar weer afwachten is hoe mooi het daadwerlijk is geworden :) Ik heb me evengoed ook wel vermaakt met Watchdogs. Maar na het verhaal uitgespeeld te hebben ook wel klaar mee...
heb hem wat laat gekocht, maar moet zeggen dat ik me met watchdogs nog steeds vermaak. Heb de campaign nog niet uitgespeeld, maar ben op het moment een hoop side-missions aan het spelen. Vooral de gang hideouts zijn erg leuk om te doen.
Wat me het meeste tegenvalt is het verhaal in de campaign, dat boeit me echt geen zier..

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:30

Pykow

Angelo OTR

Frank J. schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 13:57:
Destiny had ik echt veel hogere verwachtingen van.

Moet zeggen dat hoe The Division eruit ziet qua equipment en combat deze game op dit mijn moment op nr 1 staat van mijn wish list :)
ik koop echt geen 1 game meer van ubisoft, zei maken games die leuk ogen, maar verder totaal niet fijn wegspelen.

- Farcry 3 had een stom verhaal en steeds toren veroveren om een gebied vrij te spelen werd te eenzeidig.
- AC: Black flag begon het verhaal niet echt goed en je moet steeds torens beklimmen om een gebied vrij te spelen.
- Watch_Dogs heeft een saaie personage en het verhaal pakte me niet, je moet steeds een systeem hacken om een deel van de stad vrij te spelen.

Wait a minute :/
3 games met een slecht verhaal, 3 games waarbij je een object moet veroveren voor een gebied, 3 open wereld games waarbij de gameplay niet lekker aanvoelde.

Oja The Crew komt er ook aan. Dat is een race game zonder een verhaal (lees slecht verhaal) en je moet een stad domineren om een gebied weer vrij te kunnen spelen.

WTF mind blowing Ubisoft doet alles hetzelfde en niemand die het ontdekt ?
Goede marketing waarschijnlijk.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Pykow schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:28:
[...]

ik koop echt geen 1 game meer van ubisoft, zei maken games die leuk ogen, maar verder totaal niet fijn wegspelen.

- Farcry 3 had een stom verhaal en steeds toren veroveren om een gebied vrij te spelen werd te eenzeidig.
- AC: Black flag begon het verhaal niet echt goed en je moet steeds torens beklimmen om een gebied vrij te spelen.
- Watch_Dogs heeft een saaie personage en het verhaal pakte me niet, je moet steeds een systeem hacken om een deel van de stad vrij te spelen.

3 games met een slecht verhaal, 3 games waarbij je een object moet veroveren voor een gebied, 3 open wereld games waarbij de gameplay niet lekker aanvoelde.

Oja The Crew komt er ook aan. Dat is een race game zonder een verhaal (lees slecht verhaal) en je moet een stad domineren om een gebied weer vrij te kunnen spelen.

Dus je gaat alleen uncharted 4 kopen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-06 06:39
[...]

O jawel hoor ;)

Lees dit maar is:

http://games.on.net/2014/06/ubisoft-game-the-review/ >:)

Vind zelf Ubisoft games ook niet full-price meer waard, allemaal kopieren/plakken en vaak ondermaatste performance/downgrades(vooral op PC maken ze er een potje van).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:11
[...]

Jawel hoor: Jumpman in "[PS4] PlayStation 4 - Deel 2". ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-06 12:48
Heeft iemand toevallig nog een PS4-doosje over? (een lege blauwe dus) mag ook een PS-Plus doosje zijn, wel zo'n blauwe (ja die bestaan) anders past het hoesje van mijn spel die ik perongeluk kapot heb gemaakt er niet in :$

Ik wil eventueel de verzendkosten + een paar euro vergoeden.

[ Voor 12% gewijzigd door DarkElement op 28-10-2014 15:09 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 513032

Heb mezelf ook op het lijstje toegevoegd. Voeg me maar toe op PSN, gebruikersnaam: Yssworks.

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 513032 op 30-10-2014 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:51
Playstation Network is een groot drama. Ik heb al twee dagen geen verbinding met PSN omdat ik mijn e-mail moet verifiëren, maar account.sonyentertainmentnetwork is down. Dat terwijl ik zonder problemen kan inloggen op mijn PS3. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomvanschayk
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:35
Anoniem: 513032 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 14:07:
Heb mezelf ook op het lijstje toegevoegd. Voeg me maar toe op PSN, gebruikersnaam: Yssworks.
Heb je deze nog nodig? Ik heb er nog wel 1 liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tomvanschayk schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 19:31:
[...]

Heb je deze nog nodig? Ik heb er nog wel 1 liggen
Wat heb ik nodig? Ik had het over deze lijst.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 513032 op 30-10-2014 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Ik heb een ernstig lege friendslist dus voeg me vooral toe: RadikalZen, ik sta ook op de Google-sheet.

Ik speel nu Destiny en Sleeping Dogs. Vooral Destiny dus online, soms wat BF4.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Hij quote de verkeerde persoon. Diegene boven jou heeft nog een PS4 doosje nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SR8 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:57:
[...]

Hij quote de verkeerde persoon. Diegene boven jou heeft nog een PS4 doosje nodig.
Ah ja, vandaar. Begreep het al niet. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-06 15:37
Iemand anders ook problemen met geld toevoegen aan account? Krijg alleen maar internal error en error 82000002 en dat soort gezeur...

wil iets pre-orderen maar zo gaat het niet lukken meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
tijd dat een AC en FC4 uit gaan komen. Kan de PS4 hier weer een keer aan. Denk nog nooit zo weinig een console aangehad sinds release. PS3 draaide destijds overuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 632484

Heb Battelfield 4 liggen en speel hem niet meer. Omdat ik er klaar mee ben zowel online als singelplayer. Misschien dat iemand wil ruilen met een andere game. Bijvoorbeeld Need for speed rivals, Metro Redux, Call of Duty Ghost. of een ander spel.

je kan hem ook kopen van mij mensen die interesse hebben PM maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
Iemand hier ervaring mee?
https://www.facebook.com/...s/718962974854325?fref=ts

Klinkt eigenlijk te mooi om waar te zijn, zelfs als ik de dollar prijzen terug reken kom ik niet op de bedragen die zij er voor vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
http://www.xgn.nl/nieuwe-...utm_campaign=Headliner.nl

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D :D een nieuwe Tony Hawk game!

[ Voor 7% gewijzigd door DarkElement op 08-11-2014 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
0Burner0 schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 12:11:
Iemand hier ervaring mee?
https://www.facebook.com/...s/718962974854325?fref=ts

Klinkt eigenlijk te mooi om waar te zijn, zelfs als ik de dollar prijzen terug reken kom ik niet op de bedragen die zij er voor vragen.
Moet haast wel iets achter zitten lijkt me. Kan anders haast niet met die prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:31

SkyStreaker

Move on up!

Heb The Crew weer ff gespeeld, ik krijg er helaas toch ook echt teveel een "van Fuel geleend"-gevoel bij. Wat jullie? Fuel zelf vond ik niet slecht, maar dit lijkt gewoon slecht gejat.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik kan me niet meer aanmelden op PSN, meer mensen dit probleem? Heb sinds 1,5 uur van het ene op het andere moment de foutmelding CE-33987-0 als ik me wil aanmelden. :|

IP ophalen en internetverbinding leggen lukt wel. Daadwerkelijk internetten via de browser app gaat ook prima.

[ Voor 70% gewijzigd door DarkElement op 08-11-2014 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-06 20:54
Had vanmiddag ook wat gezeur op psn, vastlopers en foutmeldingen.

Als ze nou eens wat inkomsten uit psn abbo's daadwerkelijk investeren in een degelijk netwerk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
En net nu ik hier mijn probleem post doet ie het opeens weer :p vaag allemaal zeg!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:10

BM

Moderator Spielerij
De PS4 is ondertussen gelukkig goed verkrijgbaar, en echt storm loopt dit topic ook niet meer. Deze gaat dicht, vanaf nu kan [PS4] PlayStation (deel) 4 gebruikt worden :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1 ... 46 47 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Wat niet is toegestaan in dit topic:
- Het aanbieden van PS4's
- Klagen over het feit dat er (te dure) PS4's te koop zijn.
- Melding maken dat je handelt in PS4's of weer X aantal console's heb ingekocht.
- Heb je een product aan de bieden dan gebruik je daar de V&A voor.

<strong><u>E3-topic</u></strong>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1590386" rel="external" target="_blank">Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni</a>-topic (opent in nieuw tabblad)~~~[/html]