Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 18:00:
Ps4 lijkt op voorraad, echter Sony heeft nog steeds problemen:

We haven't yet caught up with the initial demand across Europe. We are still dealing with the day one market.

We are very close to being in a full supply situation, but we are not quite there yet.

We may have lost some sales and there is no update on PS4 sales figures right now, but suffice to say it is still selling, and selling very well.

We are in a bit better shape in the UK, but there are countries that are still selling out every last unit that drops into the market on a weekly basis. A good example at the moment would be Germany who had phenomenal sales figures last week, but they just haven’t had enough stock so far
2 posts boven je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-03 12:35
Brutal1ty schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 09:08:
[...]

Hey niet altijd hoor, ik heb zelf mijn Ps4 destijds (bleek het geld nodig te hebben vlak voor kerst...) aan een mede tweaker verkocht. Oh wacht... dat was niet via marktplaats :+

Nou verkoop ik ook liever iets via internet peer to peer zeg maar dan dat ik iets koop op die manier. Zeker bij luxe elektronica enzo. Van mezelf weet ik wel dat ik geen onzin verkoop, maar een ander vertrouw ik nooit via het internet :+
Natuurlijk zal het gros prima zijn, maar ja ik koop het liever zelf in de winkel.
Een spel van 35€ tja, dat is natuurlijk minder vervelend dan 400€ en in een traject komen met Sony door een of andere lulhannes die je naait.

Ik hoop morgen mijn FIFA 14 binnen te krijgen via een tweaker.... Als ik niet genaaid wordt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Confusius-nl schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 20:04:
[...]

Natuurlijk zal het gros prima zijn, maar ja ik koop het liever zelf in de winkel.
Een spel van 35€ tja, dat is natuurlijk minder vervelend dan 400€ en in een traject komen met Sony door een of andere lulhannes die je naait.

Ik hoop morgen mijn FIFA 14 binnen te krijgen via een tweaker.... Als ik niet genaaid wordt :9~
Indien het ''bekende'' tweakers zijn op het forum óf via de vraag & aanbod pagina's zit dat meestal wel snor, die willen namelijk niet hun reputatie verliezen. Indien het een nieuw account is oid is meer voorzichtigheid geboden imo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiderZ
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:52
Beetje vaag dat ik er weer er op terug kom maar ben nog steeds nieuwsgierig ( tijdje geleden al over gehad) maar mag je als bedrijf (winkel, verkoper etc etc ) om officieel product aan de PS4 vast maken en verkopen en dat je verplicht bent om de extra accessoire te kopen ? (het gaat om dit soort bundel http://i.imgur.com/DhFHZva.jpg en het is ook niet een officieel bundel van SONY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net hier http://www.ebay.com/itm/351092748955
een playstation gekocht, kwam neer op 318 euro voor mij.
Heb nog wel een kabel nodig zodat ik hem ook echt kan gebruiken. weet iemand waar ik zo'n kabeltje kan kopen?
(voeding kabel)

als je hem in de USA besteld moet je niet vergeten dat je geen dvd's kunt afspelen op je playstation, wel blue rays natuurlijk. (die hebben geen region lock)

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiderZ
dus het is niet toegestaan ? ( ben niet zo goed in nette lange teksten te lezen :9 soz )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 22:17:
als je hem in de USA besteld moet je niet vergeten dat je geen dvd's kunt afspelen op je playstation, wel blue rays natuurlijk. (die hebben geen region lock)
Er zijn zat Blu-rays met regio-lock; Spelletjes voor de PS4 zijn inderdaad regiovrij, films absoluut niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:07
RaiderZ schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 22:21:
[...]

dus het is niet toegestaan ? ( ben niet zo goed in nette lange teksten te lezen :9 soz )
Jawel, ze kunnen het gewoon aanbieden, want er is in principe geen sprake van een dominante positie.
Toch zijn het eigenlijk gewoon aparte producten, en blijft het een grijs gebied of je als consument het recht hebt om alleen de PS4 te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
dutchgio schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 22:45:
[...]

Jawel, ze kunnen het gewoon aanbieden, want er is in principe geen sprake van een dominante positie.
Toch zijn het eigenlijk gewoon aparte producten, en blijft het een grijs gebied of je als consument het recht hebt om alleen de PS4 te kopen.
Als het een scherpe deal is, heb je wel meteen een tweede controller _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Ik zat ook met een dillemma toen ik mijn PS4 kocht bij zusterbedrijf MediaMarkt. Daar doen ze ook zo schofterig. Gelukkig was mijn 'deal' wel normaal geprijst en wilde ik ook alles hebben (ps4+watchdogs+jaarabboPSplus).

Wat betreft deze 'deal', je krijgt er een DS4 bij (a 70 euro) en een overpriced kabel (gok zo'n 15 euro als je die bij de kassa zou afrekenen) die ook bij de PS4 zit (en meeste mensen ook wel hebben liggen van een oude mobiele telefoon of whatever). En het zou mij niet verbazen als deze bundel voor meer dan 485 euro wordt aangeboden.

Klant onvriendelijke rotacties. Maar in mijn geval was mijn gevoel voor gerechtigheid kleiner dan mijn hebzucht voor een PS4 :P Anders had ik wel gewacht tot de schaarste voorbij was. Maar ga kassafoutjes in mijn voordeel niet meer aan het licht brengen. Justice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
BlackMage schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 23:52:
Ik zat ook met een dillemma toen ik mijn PS4 kocht bij zusterbedrijf MediaMarkt. Daar doen ze ook zo schofterig. Gelukkig was mijn 'deal' wel normaal geprijst en wilde ik ook alles hebben (ps4+watchdogs+jaarabboPSplus).

Wat betreft deze 'deal', je krijgt er een DS4 bij (a 70 euro) en een overpriced kabel (gok zo'n 15 euro als je die bij de kassa zou afrekenen) die ook bij de PS4 zit (en meeste mensen ook wel hebben liggen van een oude mobiele telefoon of whatever). En het zou mij niet verbazen als deze bundel voor meer dan 485 euro wordt aangeboden.

Klant onvriendelijke rotacties. Maar in mijn geval was mijn gevoel voor gerechtigheid kleiner dan mijn hebzucht voor een PS4 :P Anders had ik wel gewacht tot de schaarste voorbij was. Maar ga kassafoutjes in mijn voordeel niet meer aan het licht brengen. Justice!
Ik ben ook afgezet bij de Saturn met een Italiaanse import WD bundel á 479. Had ik 2 weken gewacht had ik hem voor een normale prijs gehad. Maar indd ik was hebzuchtig |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiderZ
Confusius-nl schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 00:05:
[...]

Ik ben ook afgezet bij de Saturn met een Italiaanse import WD bundel á 479. Had ik 2 weken gewacht had ik hem voor een normale prijs gehad. Maar indd ik was hebzuchtig |:(
Je hebt altijd nog 14 dagen niet goed geld terug ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:47
Confusius-nl schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 00:05:
[...]

Saturn heeft toch ook de laagste prijs garantie? Ik weet alleen niet of de termijn daarvan één of twee weken is.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 00:29
The Last of Us voor 37 euro bij wowhd.nl.

Is nu 20% korting op alle games!

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 09:27
ik liep laatst mijn kamer op en toen zag ik dat mijn ps4 aan stond (ondertussen op stand by stand) de ps4 had de disk er uit gegooit. Ik dacht zal wel allemaal dus toen heb ik de disk eventjes er uit gehaald en de ps4 in stand by laten staan. Nu wil ik 3 dagen later (gister) op de ps4 en ik klik hem dus aan. Waarop die elke 10-15 sec een eject geluid maakt terwijl er geen disk in zit.

Oke ik heb een oplossing gevonden: PS4 helemaal uit. Stroomkabel er uit. En de ps4 aanklikken je hoort een bliep, en de blauwe lamp gaat aan en meteen ook uit, daarna nog 2x aanklikken en dan hoor je enkel nog de bliep. (dit allemaal zonder stroom). Hierna start ik de ps4 op en voila hij pakt de disk weer en het geluid ook weg.

Nu loop ik net weer mijn kamer binnen en zie ik dat de ps4 weer aan heeft gestaan en het spel hangt er weer uit. Start hem op en ja hoor weer disk eject gebeuren. Zelfde uitgevoert en hij werkt weer...

Maar dit kan toch niet kloppen allemaal, ik zie dit als een defect en denk dat ik er mee terug ga.... (het gaat hierbij om een day 1 ps4). Wat zeggen jullie? Heeft iemand anders dit gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
CristianSchriev schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 14:17:
ik liep laatst mijn kamer op en toen zag ik dat mijn ps4 aan stond (ondertussen op stand by stand) de ps4 had de disk er uit gegooit. Ik dacht zal wel allemaal dus toen heb ik de disk eventjes er uit gehaald en de ps4 in stand by laten staan. Nu wil ik 3 dagen later (gister) op de ps4 en ik klik hem dus aan. Waarop die elke 10-15 sec een eject geluid maakt terwijl er geen disk in zit.

Oke ik heb een oplossing gevonden: PS4 helemaal uit. Stroomkabel er uit. En de ps4 aanklikken je hoort een bliep, en de blauwe lamp gaat aan en meteen ook uit, daarna nog 2x aanklikken en dan hoor je enkel nog de bliep. (dit allemaal zonder stroom). Hierna start ik de ps4 op en voila hij pakt de disk weer en het geluid ook weg.

Nu loop ik net weer mijn kamer binnen en zie ik dat de ps4 weer aan heeft gestaan en het spel hangt er weer uit. Start hem op en ja hoor weer disk eject gebeuren. Zelfde uitgevoert en hij werkt weer...

Maar dit kan toch niet kloppen allemaal, ik zie dit als een defect en denk dat ik er mee terug ga.... (het gaat hierbij om een day 1 ps4). Wat zeggen jullie? Heeft iemand anders dit gehad?
Het lijkt erop dat jouw "eject" knopje zichzelf indrukt. Daarvan gaat je PS4 ook aan namelijk. Je zou eens kunnen proberen om hem goed schoon te maken met wat alcohol ofzo. Anders is het inderdaad een defect en moet je er mee terug gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
BlackMage schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 14:21:
[...]

Het lijkt erop dat jouw "eject" knopje zichzelf indrukt. Daarvan gaat je PS4 ook aan namelijk. Je zou eens kunnen proberen om hem goed schoon te maken met wat alcohol ofzo. Anders is het inderdaad een defect en moet je er mee terug gaan.
Heel apart... ik las ook al zoiets (en oplossingen van je moet de ps4 op 2 game hoesjes zetten zodat de knop niet op de grond rust) Maar daar zit ik niet op te wachten! Ik ga eens kijken wat ik kan doen en ik ben bang dat het terug gaan wordt. Gelukkig zijn de ps4's nu leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Zo jammer dat er nog geen leuke PS4 game uit is.

Watch_dogs, AC:Black flag hebben alle twee een missie waarbij je niet ontdekt mag worden.
Als je er te veel op forceerd wordt, dan is het echt verschrikkelijk en gooi ik de game in de prullebak.
Second son heeft wat rare besturingen en speelt gewoon niet fijn weg voor mij.(daarnaast start hij 9 van de 10 keer ook niet op en krijg ik een foutmelding)

Er is nog geen race game op de markt uitgebracht.

Ik heb nog maar van 3 games kunnen genieten.
Killzone (jammer van de puzzels en onduidelijke wegen)
Tomb raider (had nog wel iets te veel quick time events, maar was verder erg leuk om te spelen)
Fifa 14 (ik speel alle Fifa games op de consoles)

Komt er nog een game uit zonder gedwonge stealth gameplay, maar wel een goede singleplayer ?

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
CristianSchriev schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 14:25:
[...]

Heel apart... ik las ook al zoiets (en oplossingen van je moet de ps4 op 2 game hoesjes zetten zodat de knop niet op de grond rust) Maar daar zit ik niet op te wachten! Ik ga eens kijken wat ik kan doen en ik ben bang dat het terug gaan wordt. Gelukkig zijn de ps4's nu leverbaar.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=rf4q2RzzSwo]

Heb je dit probleem?

En anders deze fix testen/controleren:

http://techbooters.com/20...ejecting-discs-heres-fix/
PS4 Auto Ejecting Disc Fix:

1. Follow the Official PlayStation Support guide showing how to pop off the glossy panel on top of the PS4.

2. Continue using the same guide to manually eject a disc using the manual eject screw, until you are at part 3 of step 2, where you’re asked to turn the manual eject screw counterclockwise.

3.Then instead of turning the screw counter-clockwise, try turning it clockwise, but just until it is nice and snug.

4. Now jump down to step 3 of the guide telling you how to put everything back together!

[ Voor 40% gewijzigd door Paulus07 op 21-06-2014 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
Paulus07 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 14:36:
[...]

[video]

Heb je dit probleem?

En anders deze fix testen/controleren:

http://techbooters.com/20...ejecting-discs-heres-fix/

[...]
Ik denk het wel, maar hij blijft dan de eject geluiden maken als je hem weer opstart. Geen idee of hij dat ook had. Maar het zou wel met de touch gevoeligheid te maken hebben. Sony stelt me wel teleur met de ps4 qua bouw... Heel slecht dat zoiets voorkomt en ik weiger hem op iets te zetten, denk dat ik maar even contact op neem met de game mania.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Holeee, iemand al opgevallen dat de PS4's steeds goedkoper worden? Weekje wachten en hij is voor 350,- te koop, instant buy. :)

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
iApp schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 19:11:
Holeee, iemand al opgevallen dat de PS4's steeds goedkoper worden? Weekje wachten en hij is voor 350,- te koop, instant buy. :)
Nog niets van gemerkt eigenlijk :|

EDIT: Of bedoel je Topprice of hoe die shop ook heet in pricewatch? Die biedt ook de XBox One al aan voor 375 euro En de PS4 voor 369 inderdaad :P

[ Voor 21% gewijzigd door Brutal1ty op 21-06-2014 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
Is die shop wel te vertrouwen dan? Vind het wel erg apart, ook dat ze de consoles op voorraad hebben.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Mr Ton schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 23:46:
Is die shop wel te vertrouwen dan? Vind het wel erg apart, ook dat ze de consoles op voorraad hebben.
Bijna elke winkel heeft er wel 1-20 op voorraad van wat ik heb gezien afgelopen week :P Maar de site zelf ken ik niet en ik twijfel ook... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiderZ
Brutal1ty schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 23:55:
[...]

Bijna elke winkel heeft er wel 1-20 op voorraad van wat ik heb gezien afgelopen week :P Maar de site zelf ken ik niet en ik twijfel ook... :X
het blijkt wel betrouwbaar te zijn ( beetje googlen ) maar de producten zijn niet van uit nederland maar uit het buitenland ( duitsland , engeland ,amerika )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ach Wehkamp haalt ze ook uit het buitenland, net zoals Bart Smit. Bij beide winkels heb ik een Europees exemplaar in handen gehad waarbij in het Spaans of Italiaans stond: geimporteerd door Sony Espana/Italia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
Gisteren bij de Game Mania geweest en een PS4 gereserveerd met de inleveractie van de PS3. Dinsdag de PS3 inleveren en dan kan ik de 4 vanaf donderdag ophalen (voor 250 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purejet
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:21
LordLynx schreef op zondag 22 juni 2014 @ 11:30:
Gisteren bij de Game Mania geweest en een PS4 gereserveerd met de inleveractie van de PS3. Dinsdag de PS3 inleveren en dan kan ik de 4 vanaf donderdag ophalen (voor 250 euro).
Welke model ps3 ga je inleveren? Een Slim neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Purejet schreef op zondag 22 juni 2014 @ 11:32:
[...]

Welke model ps3 ga je inleveren? Een Slim neem ik aan?
Ja, volgends de verkoper moest het een slim (of ultra slim) zijn. Ik heb een 250gb die ik in ga leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
LordLynx schreef op zondag 22 juni 2014 @ 12:12:
[...]

Ja, volgends de verkoper moest het een slim (of ultra slim) zijn. Ik heb een 250gb die ik in ga leveren.
Heb ook een 250 slim staan hier. Maar ik heb nog een aantal games die ik uit zou willen spelen (ondanks dat ik het nooit daadwerkelijk doe ondanks vrije tijd bv). De metal gear collectie zou ik ook wel willen doen nog bijvoorbeeld, maar als die ooit voor de PS4 geport word... Lastig dit. Op zich is 150 terugkrijgen voor de Ps3 namelijk geen slechte deal aangezien je de games dan los alsnog kan doorverkopen of kan inruilen voor korting op PS4 games.

Hoe doe jij dat met de games? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:16
Eigenlijk best zonde om je PS3 in te leveren. Zeker met de games die je maandelijks krijgt met Plus Dan heb je tenminste nog iets te spelen, mocht je door je PS4 games heen zijn.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Shinobi-vs-Gast schreef op zondag 22 juni 2014 @ 12:34:
Eigenlijk best zonde om je PS3 in te leveren. Zeker met de games die je maandelijks krijgt met Plus Dan heb je tenminste nog iets te spelen, mocht je door je PS4 games heen zijn.
PC, PS4 PS+? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio861
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 15:22
Ter info : bij mediamarkt rotterdam alexandrium staan er zeker 30-40 in het schap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
PS+ is echt een goudmijntje voor de PS3 nu. Kan je prima de rit mee uit zitten tot ze PS+ ook met AAA+ games komen voor de PS4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Brutal1ty schreef op zondag 22 juni 2014 @ 12:17:
[...]

Heb ook een 250 slim staan hier. Maar ik heb nog een aantal games die ik uit zou willen spelen (ondanks dat ik het nooit daadwerkelijk doe ondanks vrije tijd bv). De metal gear collectie zou ik ook wel willen doen nog bijvoorbeeld, maar als die ooit voor de PS4 geport word... Lastig dit. Op zich is 150 terugkrijgen voor de Ps3 namelijk geen slechte deal aangezien je de games dan los alsnog kan doorverkopen of kan inruilen voor korting op PS4 games.

Hoe doe jij dat met de games? :)
Mijn games gaan marktplaats op, zal wel een drama zijn om kwijt te raken :P
Shinobi-vs-Gast schreef op zondag 22 juni 2014 @ 12:34:
Op zich heb je daar gelijk in mits je genoeg tijd hebt om het allemaal te spelen, ik mag blij zijn wanneer ik eens in de week een uurtje of 2/3 kan gamen dus 1 console is voor mij echt wel voldoende. Meestal spel ik op de PS3 1 grote titel tegelijk en doe daar dan 1 tot 3 maanden over....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-09 20:04

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

http://www.nedgame.nl/pla...-ps4--console/7890684687/

Voor wie er nog 1 zoekt. Nu op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:36

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Zo'n beetje overal leverbaar nu :) Ben alleen op zoek naar een shop waar je de Glacier White versie kan vinden/preorderen ;)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
hier maakt de ps4 weer eindelijk overuren dankzij war thunder en de tanks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesper vos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-12-2022
Hier in de plaatselijke kleine intertoys nog 2 ps4's op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:32
Ze zijn overal ruim te verkrijgen, afgelopen weekend nog in Assen geweest, stond nog een hele pallet en de MediaMarkt Emmen liet in een tweet iets vergelijkbaars zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:22
Thrace Grumble schreef op zondag 22 juni 2014 @ 23:24:
[...]

Zo'n beetje overal leverbaar nu :) Ben alleen op zoek naar een shop waar je de Glacier White versie kan vinden/preorderen ;)
Gamedumper heeft de witte ps4

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Al meer mensen die gebruik hebben gemaakt van de Gamemania deal maar ook hun overige controllers/spellen daar hebben kunnen inruilen oid? Volgens mij zijn ze specifiek op zoek naar alleen de console + kabel+controller en mag je de rest dan alsnog gaan proberen los te verkopen oid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 23:53
Jongens hou maar op met melden. Nederland staat overal vol met PS4's. Elke winkel zo ongeveer heeft er zat op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
Brutal1ty schreef op maandag 23 juni 2014 @ 22:07:
Al meer mensen die gebruik hebben gemaakt van de Gamemania deal maar ook hun overige controllers/spellen daar hebben kunnen inruilen oid? Volgens mij zijn ze specifiek op zoek naar alleen de console + kabel+controller en mag je de rest dan alsnog gaan proberen los te verkopen oid :P
Wat doen ze met al die ps3s.....
verkopen aan derde wereld landen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Kol Nedra schreef op maandag 23 juni 2014 @ 19:03:
[...]

Gamedumper heeft de witte ps4
Zag het ook al bij Gamemania, dank je voor de tip! Nu nog ff de knoop doorhakken of ik zo lang kan wachten of toch voor de zwarte ga ;)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Brutal1ty schreef op maandag 23 juni 2014 @ 22:07:
Ik ga zo langs met het hele zwikje, laat het weten wat eruit komt, en anders kan de rest altijd nog op MP/V&A....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 14:11

TRK

Weet iemand nog een winkel waar de Playstation 4 Gold headset verkrijgbaar is. Ik zoek me rot maar nergens meer op voorraad... Ook een leveringsprobleem zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
LordLynx schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 11:03:
[...]

Ik ga zo langs met het hele zwikje, laat het weten wat eruit komt, en anders kan de rest altijd nog op MP/V&A....
Ben benieuwd!

Ik heb ze gecontact op facebook (ja, op facebook) en het antwoord was dat overige controllers en games via de standaard USED policy overgenomen kunnen worden, maar dat er geen garantie is dat ze alles overnemen. Oude of niet-populaire games zullen ze niet aannemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
TRK schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 11:14:
Weet iemand nog een winkel waar de Playstation 4 Gold headset verkrijgbaar is. Ik zoek me rot maar nergens meer op voorraad... Ook een leveringsprobleem zeker.
pricewatch: Sony Gold Wireless Headset
Bij Dixons zouden 23 winkels hem op voorraad hebben als je niet de hoofdprijs wil betalen.

[ Voor 10% gewijzigd door Mau_Maus op 24-06-2014 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 22:20
Rotterdam Alexandrium / Oosterhof: Toys XL + Bart Smit PS4 voorraad

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Brutal1ty schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 13:10:
[...]

Ben benieuwd!

Ik heb ze gecontact op facebook (ja, op facebook) en het antwoord was dat overige controllers en games via de standaard USED policy overgenomen kunnen worden, maar dat er geen garantie is dat ze alles overnemen. Oude of niet-populaire games zullen ze niet aannemen.
Net terug.

Accessoires nemen ze niet aan (op 1 controller die bij de PS3 moet zitten na). Games gaan via hun normale inkoop, sommige titels nog zeer redelijk, andere titels willen ze gewoon niet en daar geven ze dus tussen de 10 en 50 cent voor. Heb ongeveer de helft van mijn games achtergelaten voor een waardebon die ik dus van de week kan gebruiken voor de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
LordLynx schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:22:
[...]

Net terug.

Accessoires nemen ze niet aan (op 1 controller die bij de PS3 moet zitten na). Games gaan via hun normale inkoop, sommige titels nog zeer redelijk, andere titels willen ze gewoon niet en daar geven ze dus tussen de 10 en 50 cent voor. Heb ongeveer de helft van mijn games achtergelaten voor een waardebon die ik dus van de week kan gebruiken voor de PS4.
Kreeg je voor de PS3 ook waardebon ? Wil misschien PS3 inruilen eind deze vakantie voor een Xbone, PS4 heb ik al :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
LordLynx schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:22:
[...]

Net terug.

Ah bedankt voor de info! _/-\o_

Ik zit op het randje... heb eigenlijk nog wel een hele backlog aan games op de Ps3 die ik zou willen spelen die ik nog níet op de Ps4 kan spelen (Metal Gear collection, God of War collection etc om er een paar te noemen) dus dat zit me vooral dwars... Anders zou ik meteen gebruik hebben gemaakt hier van :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Zo'n goede deal is het toch niet? Op marktplaats doet de PS3+toebehoren het ook erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
dutchgio schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 22:07:
Zo'n goede deal is het toch niet? Op marktplaats doet de PS3+toebehoren het ook erg goed.
Dat is waar, maar het is wel gemakkelijk en dit soort ''USA-like'' deals mogen wel aangemoedigd worden. Ik moet altijd lachen als ik weer lees dat concurrenten je veel korting geven als je van de tegenpartij item X inlevert om item Y bij hen te kopen etcetera :9 Hier ruil je naar een upgrade toe eigenlijk, maar het gaat om het idee :+

[ Voor 7% gewijzigd door Brutal1ty op 24-06-2014 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Laatst online: 15-09 13:43
Ik heb voor mijn ps3 incl alle games (+/- 20 stuks) eind april €300,- gekregen.
Was binnen 2 dagen weg. Ik zou dat weer eerst proberen voor m in te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-12-2023
Bol.com heeft 4 nieuwe bundels online staan:

Witte PS4 + Destiny bundel
http://www.bol.com/nl/p/s...-bundel/9200000029990310/

Zwarte PS4 + Destiny bundel
http://www.bol.com/nl/p/s...-bundel/9200000029990324/

Zwarte PS4 + The Last Of Us Remastered bundel
http://www.bol.com/nl/p/s...-bundel/9200000029990182/

Zwarte PS4 + DriveClub bundel:
http://www.bol.com/nl/p/s...-bundel/9200000029990471/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Theregiment schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:48:
Bol.com heeft 4 nieuwe bundels online staan:

Zwarte PS4 + The Last Of Us Remastered bundel
http://www.bol.com/nl/p/s...-bundel/9200000029990182/
Zo die is gepreordered :)

Ik wilde net bij amazon.de de fifa bundel kopen voor dezelfde prijs maar fifa heb ik al op pc en xbox... Dan maar 4 weekjes wachten maar dan wel met een game die ik heul graag wil :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS4 ruim op voorraad :

http://www.nedgame.nl/playstation-4/spelcomputers/

Witte en zwarte PS4 pakketten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Net bericht ontvangen dat mijn nieuwe ps4 onderweg terug is.
Hopelijk dit keer geen DOA.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Wanneer is Gamescon eigenlijk? Denk dat dat de beste tijd is om een PS4 te kopen (i.v.m. nieuwe bundels). Ik wacht nog steeds op de 1TB uitvoering met 2 controllers. :D

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iApp schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 15:21:
Ik wacht nog steeds op de 1TB uitvoering met 2 controllers. :D
Is dat aangekondigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nee, daar kun je lang op wachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
gewoon zelf een 1tb schijf erin schuiven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-09 12:16
iApp schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 15:21:
Wanneer is Gamescon eigenlijk? Denk dat dat de beste tijd is om een PS4 te kopen (i.v.m. nieuwe bundels). Ik wacht nog steeds op de 1TB uitvoering met 2 controllers. :D
Gamescon is ergens in Augustus, maar ik denk zelf dat je inderdaad nog wel even mag gaan wachten op een 1TB uitvoering, misschien met wat mazzel volgend jaar. Je zou er ook gewoon schijt aan kunnen hebben en gewoon een andere HDD in je PS4 kunnen dumpen. :)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Gewoon games die je al uitgespeeld hebt, verwijderen van de HDD klaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 09:24:
Gewoon games die je al uitgespeeld hebt, verwijderen van de HDD klaar ;)
Zo doe ik het ook prima met de standaard 500gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Laatst online: 15-09 12:41
Voor wie nog twijfelde om mee te gaan met de Tweakers express naar Gamescom heeft nu nog meer reden om mee te gaan :)
Ja, het rumoer van de E3 is inmiddels overgewaaid en we gaan ons richten op het volgende grote evenement wat wij kennen als de Gamescom. Ook dit jaar zal het in Keulen weer losgaan in augustus. Sony heeft inmiddels ook al tegenover Gamereactor de eerste hint gegeven naar een aankondiging op de beurs in verband met PlayStation Now.
De collega’s van Gamereactor hadden de eer om Jim Ryan, CEO Sony Computer Entertainment Europe, te interviewen en hij liet iets interessants los. Hij zei namelijk dat de interviewer zeker naar de Gamescom moest komen. Dit nadat er gevraagd werd naar het brengen van PlayStation Now naar Europa, waarop Ryan antwoordde dat ze ermee bezig zijn, maar dat het lastig is omdat Europa vrij gefragmenteerd is. Hiermee bedoelt hij dat Europa natuurlijk veel verschillende landen heeft met veel verschillen in zaken zoals taal en wetten.
Gretig als de interviewer was vroeg deze uiteraard meteen waarom hij dan naar de Gamescom moest komen in verband met PlaySatation Now. Ryan antwoordde daarop dat hij ‘heel waarschijnlijk’ een aankondiging omtrent PlayStation Now gaat doen op de persconferentie. Eigenlijk kunnen we er dus wel vanuit gaan dat hij dit gaat doen, anders zou hij het er natuurlijk verder bij laten. Wat die aankondiging precies is gaat helaas dus nog wel even duren, maar Ryan belooft een denderende persconferentie in Keulen. Stay tuned!
Bron: http://www.psx-sense.nl/1...or-europa-op-de-gamescom/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
lubbertkramer schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 15:37:
Voor wie nog twijfelde om mee te gaan met de Tweakers express naar Gamescom heeft nu nog meer reden om mee te gaan :)

[...]

is dat PSnow trouwens gratis als PS+ member of moet je dan weer een los abbo aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Paulus07 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 15:58:
[...]

is dat PSnow trouwens gratis als PS+ member of moet je dan weer een los abbo aanschaffen?
Onbekend. Wss per game ''huren''. In de beta is het iig ziek duur en niet de moeite waard. Maarjah, beta heh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Brutal1ty schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 16:00:
[...]

Onbekend. Wss per game ''huren''. In de beta is het iig ziek duur en niet de moeite waard. Maarjah, beta heh.
Maar dan moet ik dus nog een keer mijn ps3 games gaan kopemn om eventueel op de ps4 te gaan spelen? Dat gaat hem dan niet worden voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
  • Registratie: December 2006
Ik ben net klaar met AC Black Flag.....
Prima game, echt genoten, ik kan niet wachten tot Unity.
Tussendoor twijfel tussen wacht dogs en infamous.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
lubbertkramer schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 15:37:

[...]

Van PS Now krijg ik het nou niet echt warm, zou liever gameplay van Uncharted 4 zien ofzo :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Paulus07 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 16:02:
[...]

Maar dan moet ik dus nog een keer mijn ps3 games gaan kopemn om eventueel op de ps4 te gaan spelen? Dat gaat hem dan niet worden voor mij :P
Nee, je mag ze dan ''huren'' O-) Maar dat komt op hetzelfde neer inderdaad. Komt bij dat de huidige prijs voor twee weekjes huren ofzo 25 dollar is op de beta of wat het ook was. En dan mag je nog eens met de input-lag gaan spelen. Denk dat als je God of War ooit hebt gespeeld en dat nu via Now gaat doen het wel eens schrikken kan worden :D
Mag het niet te hard zeggen want veel Tweakers kijken ernstig naar de service uit, maar ik blijf er bij: die hebben nooit zelf Gaikai oid uitgebreid getest.
Moet al helemaal lachen om al die Amerikanen die helemaal hyped zijn voor Now. Hun gemiddelde internet sntelheid stelt vrij weinig voor namelijk :+
Ik ga het ook gebruiken hoor, maar mijn verwachtingen liggen, terecht, ernstig laag. Het kan bijna alleen nog maar meevallen (zoals Steam In-Home streaming ook erg leuk, maar verre van perfect, is en beter dan dat gaat Now onmogelijk worden).

[ Voor 4% gewijzigd door Brutal1ty op 27-06-2014 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Brutal1ty schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 19:00:
[...]

Nee, je mag ze dan ''huren'' O-) Maar dat komt op hetzelfde neer inderdaad. Komt bij dat de huidige prijs voor twee weekjes huren ofzo 25 dollar is op de beta of wat het ook was. En dan mag je nog eens met de input-lag gaan spelen. Denk dat als je God of War ooit hebt gespeeld en dat nu via Now gaat doen het wel eens schrikken kan worden :D
Mag het niet te hard zeggen want veel Tweakers kijken ernstig naar de service uit, maar ik blijf er bij: die hebben nooit zelf Gaikai oid uitgebreid getest.
Moet al helemaal lachen om al die Amerikanen die helemaal hyped zijn voor Now. Hun gemiddelde internet sntelheid stelt vrij weinig voor namelijk :+
Ik ga het ook gebruiken hoor, maar mijn verwachtingen liggen, terecht, ernstig laag. Het kan bijna alleen nog maar meevallen (zoals Steam In-Home streaming ook erg leuk, maar verre van perfect, is en beter dan dat gaat Now onmogelijk worden).
Achja ie wel wat het gaat worden. Met het launch model van de ps3 dacht ik ook mooi, kan ik die oude ps2 titels ook nog spelen. Uiteindelijk ook maar 1 keer gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
Bizar, FIFA 14 op de PS4 lijkt wel een heel andere game dan die op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Klopt, andere engine en menu's zijn veel sneller.
Spel snelheid zelf lijkt ook wat hoger te liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Aangezien ik het spelen van een potje Fifa en Mario Kart wel mis, ga ik ook maar eens een nieuwe console aanschaffen. Op de WiiU kan ik echter weinig meer verwachten van EA en als het goed is zullen er ook wel alternatieven voor MK komen op de PS4 (neem ik aan... Gezien populariteit, moet je toch wel een arcade kart racer voor de PS4 kunnen verwachten).

Het wordt dus een PS4, maar ben een beetje aan kijken welke game ik er dan bij zou kopen als ik hem nu wil halen. Fifa14 is goed, maar 15 staat voor de deur. Beetje zonde geld dus. Anderzijds is er op dit moment nog geen leuke arcade racer of ander simpel arcadespel te koop dat je even makkelijk met een vriend kan spelen. Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 15:14
Resogun is wel een mooie arcade en sinds kort local co-op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 08:56
Need for Speed is een simpele arcaderacer die met vrienden erg leuk is. Meer keuze is er eigenlijk (nog) niet. Wacht zelf met smart op een goede racer, The Crew lijkt me niets, Driveclub wellicht ..

Sinds vrijdag ben ik ook eigenaar van een PS4. Kon het lang uitstellen, maar de laatste week stond er bij de Bart Smit (nagenoeg aan de overkant van mijn huis) een groot bord met 'PS4 OP VOORRAAD!' . Was eigenlijk van plan om te wachten totdat het game aanbod wat groter zou worden, maar de verleiding was te groot. Moet zeggen dat ik me uitstekend vermaak met Tomb Raider en Metal Gear. Grafisch beide erg mooi, kan niet wachten totdat Uncharted verschijnt. AC Black Flag vind ik grafisch erg tegenvallen, doet soms gewoon pijn aan de ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JMaster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-07 17:06
@Oscar: Awesomenauts is wel vermakelijk. Een beetje de versimpelde versie van League of Legends (2D) en maar 4 of 5 helden ofzo. Maar zeer vermakelijk om local coop (tot 3 man) of online coop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 16:49:
Aangezien ik het spelen van een potje Fifa en Mario Kart wel mis, ga ik ook maar eens een nieuwe console aanschaffen. Op de WiiU kan ik echter weinig meer verwachten van EA en als het goed is zullen er ook wel alternatieven voor MK komen op de PS4 (neem ik aan... Gezien populariteit, moet je toch wel een arcade kart racer voor de PS4 kunnen verwachten).

Het wordt dus een PS4, maar ben een beetje aan kijken welke game ik er dan bij zou kopen als ik hem nu wil halen. Fifa14 is goed, maar 15 staat voor de deur. Beetje zonde geld dus. Anderzijds is er op dit moment nog geen leuke arcade racer of ander simpel arcadespel te koop dat je even makkelijk met een vriend kan spelen. Of zie ik iets over het hoofd?
Haal je hem toch tweedehands FIFA?
3 maandjes á 35€ is niks mis mee toch :+

Avondje naar de kroeg en je bent het ook kwijt :P

Ik speel voor het eerst Offline-pro. Nog voor de winterstop ben ik al 9 niveau's gestegen... slaat nergens op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Fifa kan je atm kopen voor 20-25 euro op marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Fifa is echt geweldig op de PS4 als je van voetbal zelf houd.
De sfeer is een stuk beter.

ik heb de game op PC , PS Vita en PS4 en alle 3 echt verschillend en de PS4 is de beste versie.

oja heb ook WK 2014 op de Xbox360 en dat is gewoon Fifa14 op de PC en ook een stuk minder dan Fifa 14 op de PS4.

nog 2 maanden en dan kunnen we aan de slag met Fifa 15 en kan ik weer spelen met Willem II hahaha xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
Pykow schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 11:03:
Fifa is echt geweldig op de PS4 als je van voetbal zelf houd.
De sfeer is een stuk beter.

ik heb de game op PC , PS Vita en PS4 en alle 3 echt verschillend en de PS4 is de beste versie.

oja heb ook WK 2014 op de Xbox360 en dat is gewoon Fifa14 op de PC en ook een stuk minder dan Fifa 14 op de PS4.

nog 2 maanden en dan kunnen we aan de slag met Fifa 15 en kan ik weer spelen met Willem II hahaha xD
Ik ga meteen beginnen met een team uit de laagste divisie van Engeland. Jeugd afdeling beginnen en proberen met geheel eigen jeugd team de Premier League te bereiken.

Was me gelukt op wereldklasse met AFC Wimbledon :9~

Zo'n game duurt wel erg lang, met 60/70 wedstrijden per seizoen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Hoe kan Topprice de PS4 voor EUR 368 inc. verzenden verkopen? Ik zie dat het om een EU-model zou gaan, maar iets zegt me dat er toch een addertje onder het gras zit.

En als je garantieafhandeling via Sony doet, gaat dat dan goed? Bieden ze gewoon netjes garantie voor in ieder geval alles dat binnen de 2 jaar kapot gaat?

Heb immers inmiddels jullie tips gehad over spellen, dus nu maar eens wat gaan kopen :p

[ Voor 44% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 07-07-2014 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Oscar Mopperkont schreef op maandag 07 juli 2014 @ 22:10:
Hoe kan Topprice de PS4 voor EUR 368 inc. verzenden verkopen? Ik zie dat het om een EU-model zou gaan, maar iets zegt me dat er toch een addertje onder het gras zit.

En als je garantieafhandeling via Sony doet, gaat dat dan goed? Bieden ze gewoon netjes garantie voor in ieder geval alles dat binnen de 2 jaar kapot gaat?

Heb immers inmiddels jullie tips gehad over spellen, dus nu maar eens wat gaan kopen :p
ik ben al tot 2x tot het betalen knopje gekomen maar vertrouw die gasten niet... en gezeik is me die 30 euro niet waard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Haha, en uiteindelijk elders besteld? Of ga je morgen weer het proces door :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 07:56
Toys xl is die ook op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

En dus ook bij de Topprice waar hij aanzienlijk goedkoper is met EUR 368

http://topprice24.nl/playstation-4-500gb

Dat hij te verkrijgen is, is niet meer het issue :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Laatst online: 17:05

Niku

Alagaesii

Damn, begin nu toch echt te twijfelen om een PS4 aan te schaffen. Mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou het gewoon doen. Sterker nog. Ik heb 't afgelopen week gedaan en ik ben helemaal into AC4:BF en Resogun at the moment. Mijn PS3 is nog niet aangeweest de afgelopen week. Zelfs nog niet om de nieuwe PS Plus games te downloaden. Ik heb nog best een erg grote backlog op de 3, dus die blijft voorlopig nog een hele tijd staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey1990
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-08 13:05
Even een snel vraagje.
Als ik een 2de handse ps4 koop maar de ps is gekocht in duitsland. is dat gewoon hetzelfde als ik een 2dehandse koop die uit nederland komt?
Kan ik dan gewoon alles ermee doen? en is de garantie gewoon geldig?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
joey1990 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:41:
Even een snel vraagje.
Als ik een 2de handse ps4 koop maar de ps is gekocht in duitsland. is dat gewoon hetzelfde als ik een 2dehandse koop die uit nederland komt?
Kan ik dan gewoon alles ermee doen? en is de garantie gewoon geldig?

alvast bedankt
Ja hoor dit hoort geen enkel probleem te zijn.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Afgelopen weekend bij Media Markt Cruquius stonden er nog zeker 50 op een pallet.
(Uitgerekend na zelf een eeuw te hebben gewacht op een online order :P )

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:46
dutchgio schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 21:55:
Klopt, andere engine en menu's zijn veel sneller.
Spel snelheid zelf lijkt ook wat hoger te liggen ;)
maar vergeleken met fifa 13 op de ps3 is de spelsnelheid van fifa 14 op de ps4 extreem laag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
Ghostley schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:47:
Afgelopen weekend bij Media Markt Cruquius stonden er nog zeker 50 op een pallet.
(Uitgerekend na zelf een eeuw te hebben gewacht op een online order :P )
De PS4 is dan ook gewoon overal leverbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
RenaldoN schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:49:
[...]

maar vergeleken met fifa 13 op de ps3 is de spelsnelheid van fifa 14 op de ps4 extreem laag
Wat heeft het met de PS4 te maken? FIFA 14 is op de PS3 ook niet bewegelijk.
Dit is eigenlijk wel in mijn voordeel online, aangezien ik het van een tik spel moet hebben en niet van truukjes / solo acties.
Pagina: 1 ... 45 ... 47 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Wat niet is toegestaan in dit topic:
- Het aanbieden van PS4's
- Klagen over het feit dat er (te dure) PS4's te koop zijn.
- Melding maken dat je handelt in PS4's of weer X aantal console's heb ingekocht.
- Heb je een product aan de bieden dan gebruik je daar de V&A voor.

<strong><u>E3-topic</u></strong>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1590386" rel="external" target="_blank">Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni</a>-topic (opent in nieuw tabblad)~~~[/html]