Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiderZ
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15-09 15:52
dennisk. schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:52:
[...]

Uit nieuwsgierigheid heb ik zelf ook even contact opgenomen met Dixons. Ik moet zeggen dat elk gesprek wat ik met de medewerkers van Dixons heb erg raar gaat...

Toen ik vroeg of mijn bestelling inmiddels (deels) klaarstond werd mij gevraagd of ik al wat had ontvangen of dat ik het had geannuleerd. De vorige medewerker vroeg mij dit ook al.

Dit keer is een medewerker zo slim geweest om het even uit te zoeken. Ik heb nimmer na mijn bestelling bij Dixons een e-mail ontvangen dat de bestelling is omgezet oid. Blijkt dus dat ze een e-mail hebben gestuurd of ik nog interesse had, maar die heb ik niet ontvangen. Order was dus geannuleerd! Wat een verassing...

Hij heeft de order weer opnieuw aangemaakt en ik behoud mijn plek op de wachtlijst. Ik kan de bestelling binnen ongeveer twee weken ontvangen. Ik ben benieuwd!

edit:

[...]

Kostte € 500,-. Inmiddels is killzone ook vrij cheap te krijgen.
Dan zou ik als jou was PS4 bestellen bij wehkamp,barsmit of eventueel langs de winkel gaan en killzone kopen voor rond de 30-40 € ... heb je de PS4 nog eerder en goedkoper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesper vos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-12-2022
RaiderZ schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:03:
[...]

Dan zou ik als jou was PS4 bestellen bij wehkamp,barsmit of eventueel langs de winkel gaan en killzone kopen voor rond de 30-40 € ... heb je de PS4 nog eerder en goedkoper :)
Maar zonder camera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
RaiderZ schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:03:
[...]

Zitten naast killzone ook een 2de controller en de PSeyecam bij (wat de waarde van het pakket dus op ongeveer 540 euro brengt, maar toen we bestelden op zo'n 570)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Is killzone een leuke game ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik zit er serieus over na te denken om een PS4 te kopen, maar aangezien ik weinig tijd heb om te gamen weet ik niet of het een goede investering is. 400 euro is en blijft veel geld voor een student, kun je immers maar een keer uitgeven. Wat vinden jullie? Is de PS4 het waard?

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiderZ
iApp schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:40:
Ik zit er serieus over na te denken om een PS4 te kopen, maar aangezien ik weinig tijd heb om te gamen weet ik niet of het een goede investering is. 400 euro is en blijft veel geld voor een student, kun je immers maar een keer uitgeven. Wat vinden jullie? Is de PS4 het waard?
als je geen andere game console hebt dan ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:54
iApp schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:40:
In mijn ogen, als je goedkoop of low budget wilt gamen, dan kun je beter voor een PS3 met een PlayStation Plus abbo gaan. Kost 60 euro per jaar en daar krijg je elke maand een stuk of 2 / 3 'gratis' spellen bij die je vrij kan spelen zolang je abonement doorloopt. Ik ben er zelf vorig jaar aan begonnen en ben best wel onder de indruk van wat ze je geven aan titels, het zijn niet eens zo hele oude titels, meestal iets van rond een jaar oud. Zo had je Far Cry 3 en de nieuwste Tomb Raider, daarnaast kom je met games in aanraking die je normaal niet zomaar zou uitkiezen.
Maar goed, dan heb je niet de mooiste console graphics natuurlijk (ik wil overigens geen xbox1/ps4 flamewar starten ;) )

edit: hmm is dat eigenlijk wel antwoord op je vraag? 8)7

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik heb momenteel een game pc'tje, maar dat high-end is er inmiddels wel van af. De videokaart is brak en de processor en moederbord beginnen oud te worden (inmiddels 5/+ jaar oud). Ik heb daarom afgelopen jaar een MacBook Pro 15'' Retina aangeschaft, mede vanwege mijn studie. Met een blik op de toekomst, weet ik even niet waarin ik moet investeren. Ik ben nog niet onder de indruk van de games op de PS4 (behalve Uncharted 4, de nieuwe Assassin's Creed en GTA V), daarom vraag ik om jullie mening. Is de PS4 een echte game changer, zoals de PS2 destijds? Daar heb ik toen echt van genoten. Alle games waren geweldig en de graphics waren abnormaal voor die tijd. Delen jullie die ervaring ook met de PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
iApp schreef op maandag 16 juni 2014 @ 15:00:
Ik heb momenteel een game pc'tje, maar dat high-end is er inmiddels wel van af. De videokaart is brak en de processor en moederbord beginnen oud te worden (inmiddels 5/+ jaar oud). Ik heb daarom afgelopen jaar een MacBook Pro 15'' Retina aangeschaft, mede vanwege mijn studie. Met een blik op de toekomst, weet ik even niet waarin ik moet investeren. Ik ben nog niet onder de indruk van de games op de PS4 (behalve Uncharted 4, de nieuwe Assassin's Creed en GTA V), daarom vraag ik om jullie mening. Is de PS4 een echte game changer, zoals de PS2 destijds? Daar heb ik toen echt van genoten. Alle games waren geweldig en de graphics waren abnormaal voor die tijd. Delen jullie die ervaring ook met de PS4?
De grote kracht blijft hem altijd in de exclusieve titels zitten. Zoals je al aangeeft met uncharted 4. Maar ook een infamous, killzone bijvoorbeeld. Voor de multiplatform games zullen de onderlingen verschillen niet zo anders zijn.

Zelf heb ik altijd gekeken met consoles welke exclusieve titels ik goed ga vinden. en tot nu toe zijn die altijd van de playstation gekomen (voor mij dan). Dus kijk ook zeker naar die titels als je eventueel voor een console gaat kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Vergeet niet het juweeltje genaamd 'Last of Us', ziet er al goed uit op de PS3, wat zal dat binnenkort worden op de PS4?

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Voor mij is H1Z1 en dying light, Dead island 2, Unity, Destiny de reden dat ik me console nog niet verkocht heb :P. Op dit moment is het zo saai qua games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiderZ
The last of us is zeker de beste game die ik gespeeld heb op de PS3 kan niet wachtten om het te herspelen op de ps4 . en PS4 heeft wel leuke exclusieves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
EmilioFLR schreef op maandag 16 juni 2014 @ 15:17:
Voor mij is H1Z1 en dying light, Dead island 2, Unity, Destiny de reden dat ik me console nog niet verkocht heb :P. Op dit moment is het zo saai qua games.
Alleen is H1Z1 een spel voor de PC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uncharted is dat een leuke game of is het niet zo leuk als je de andere delen niet gevolgd hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:07
Proxzor schreef op maandag 16 juni 2014 @ 15:37:
[...]

Alleen is H1Z1 een spel voor de PC...
Van Sony, komt naar de ps4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey1990
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-08 13:05
Zelfs bij de lokale intertoys hebben ze gewoon de ps4 in de rekken staan.
Het te kort aan ps4 is dus waarschijnlijk voorbij! en ook al die mensen die dachten te kunnen verdienen op marktplaats aan de ps4 is dan gelukkig voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Argh de twijfels. Ik zit echt op het puntje om m'n Ps4 te bestellen (ipv m'n PC upgrade door te laten gaan) maar ik hik nog wel tegen de prijs van de games aan. PS+ is een fantastische deal, ookal zou ik maar 1ns per maand een indie titeltje krijgen vind ik dat al prima, maar dat nieuwe console games digitaal alsnog 70 euro kosten... Ehh... Sjah dan ben ik net even wat te verwend met het feit dat ik elke nieuwe PC game voor 25-30 euro kan krijgen, dan heb je na 10 games al weer bijna een PS4 terug verdient =\ :D Een pijnlijk dilemma voor een studentje als ik :'(

[ Voor 10% gewijzigd door Brutal1ty op 16-06-2014 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Brutal1ty schreef op maandag 16 juni 2014 @ 15:58:
Argh de twijfels. Ik zit echt op het puntje om m'n Ps4 te bestellen (ipv m'n PC upgrade door te laten gaan) maar ik hik nog wel tegen de prijs van de games aan. PS+ is een fantastische deal, ookal zou ik maar 1ns per maand een indie titeltje krijgen vind ik dat al prima, maar dat nieuwe console games digitaal alsnog 70 euro kosten... Ehh... Sjah dan ben ik net even wat te verwend met het feit dat ik elke nieuwe PC game voor 25-30 euro kan krijgen, dan heb je na 10 games al weer bijna een PS4 terug verdient =\ :D Een pijnlijk dilemma voor een studentje als ik :'(
Helemaal mee eens, blijft een moeilijke keuze! +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiderZ
Ja dat heb ik nou ook als pc gamer , al die games lekker mee snoepen voor 20-30 eurotjes maar je kan altijd alsnog 2e hands games kopen en als je de game uit hebt gespeeld door verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-09 17:20
Zojuist de MM in Apeldoorn binnen gelopen, hier waren nog ruim 20 PS4's op voorraad! De medewerker gaf aan dat ze wel goed verkochten dus wees er tijdig bij. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 15:37:
Uncharted is dat een leuke game of is het niet zo leuk als je de andere delen niet gevolgd hebt?
Nog nooit zoveel fun gehad met de uncharted games. De looks, actie, verhaal, karakters en de humor. _/-\o_

Ze zijn ook wel goed los van elkaar te spelen. Maar je mist wel 3 toffe games :) (deel 2 blijf ik het beste vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
RaiderZ schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:13:
[...]

Ja dat heb ik nou ook als pc gamer , al die games lekker mee snoepen voor 20-30 eurotjes maar je kan altijd alsnog 2e hands games kopen en als je de game uit hebt gespeeld door verkopen
Indien ik 2e hands games wil voor de Ps4 kan ik beter nog een jaartje wachten denk ik... Dus dan zou het automatisch al de PC upgrade worden ;) Games als Injustice enzo (de enige tweedehands titels hier in de buurt) doen me namelijk niets. En games doorverkopen... Mehhh... Alleen bij een miskoop. Ik ben daar niet zo van, ik hou wel van een (digitale) verzameling opbouwen waar ik op terug kan vallen zo nu en dan O-)

Dus we twijfelen stug verder! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiderZ
Brutal1ty schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:29:
[...]

Indien ik 2e hands games wil voor de Ps4 kan ik beter nog een jaartje wachten denk ik... Dus dan zou het automatisch al de PC upgrade worden ;) Games als Injustice enzo (de enige tweedehands titels hier in de buurt) doen me namelijk niets. En games doorverkopen... Mehhh... Alleen bij een miskoop. Ik ben daar niet zo van, ik hou wel van een (digitale) verzameling opbouwen waar ik op terug kan vallen zo nu en dan O-)

tsja uitendlijk bepaal je toch zelf wat het gaat worden he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Tja, maar games zoals Driveclub zijn wel érrrrug leuke exclusives. :) En PS+ is een mooie toevoeging, met de maandelijks gratis games die te downloaden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiderZ
iApp schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:47:
Tja, maar games zoals Driveclub zijn wel érrrrug leuke exclusives. :) En PS+ is een mooie toevoeging, met de maandelijks gratis games die te downloaden zijn.
nou dan heb je toch je eigen antwoord al ingevuld ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 00:24
Kartale schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 12:40:
[...]

Ik gebruik de X1 kabel om op te laden. Die is aanzienlijk langer :P. Snap niet dat ze bij PS4 niet gelet hebben op de mensen die niet 1,5 meter van hun tv af zitten. Maak hem of kort (<0.3 m) of echt lang genoeg om rustig verder te gamen.
Bij de X1 zit er toch standaard geen kabel bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Dat komt vooral omdat er nog niet echt veel keus is op de PS4. Console games zullen altijd iets duurder zijn, maar dat komt vooral omdat er nog een fysieke distributie is en digitale versies goedkoper maken dan de adviesprijs van de fysieke versies zou de verschillende partners erg boos maken.

De 'adviesprijs' is nu nog 70 euro, maar daar komt snel genoeg verandering in. Nu heb je zo weinig keus dat de uitgevers niet bang hoeven zijn dat je liever een ouder spel die je nog niet kent koopt dan hun nieuwe spel, want die oude zijn er gewoon nog niet.

Maar consolegames blijven restwaarde houden. Als je er zat van bent kan je ze verkopen. Dat compenseert het verschil in aanschafprijs wel, als je daar de moeite voor zou nemen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 20:47
Kom net van de MM in Middelburg, ze hebben hier nog vollop PS4's liggen. Telde er zojuist 17.
Voor die gene die er nog geen heeft zou ik er toch nog een aanschaffen ;)

Maar ze komen dus overal mondjesmaat op voorraad..
Gr.

Eli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paulus07 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:23:
[...]

Nog nooit zoveel fun gehad met de uncharted games. De looks, actie, verhaal, karakters en de humor. _/-\o_

Ze zijn ook wel goed los van elkaar te spelen. Maar je mist wel 3 toffe games :) (deel 2 blijf ik het beste vinden)
Ik heb geen ps3 dus ik kan ze denk niet op ps4 spelen dus dat word het niet. Maar hij komt wss pas in 2015 dus dat is nog lang :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Het zou me niets verbazen als ze die Uncharted 1,2,3 opnieuw gaan uitgeven voor de PS4, hebben ze ook met de God of War 1,2,3,4,5,6,$hoeveeldelenwarenhetookalweer? :) etc gedaan voor de PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

budi schreef op maandag 16 juni 2014 @ 18:44:
Het zou me niets verbazen als ze die Uncharted 1,2,3 opnieuw gaan uitgeven voor de PS4, hebben ze ook met de God of War 1,2,3,4,5,6,$hoeveeldelenwarenhetookalweer? :) etc gedaan voor de PS3
Zou wel handig zijn als ze dat doen. Maar als ik dan voor elke game 50-60 euro moet betalen ben ik €150 euro verder ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 18:51:
[...]

Zou wel handig zijn als ze dat doen. Maar als ik dan voor elke game 50-60 euro moet betalen ben ik €150 euro verder ....
denk niet dat ze die nog gaan uitbrengen voor de ps4. gok dat ze die gewoon via PS Now gaan streamen straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Welke games zijn een beetje aan te raden? Over Killzone hoor ik veel negatieve verhalen, Infamous is leuk maar weinig replay waarde (en geen multiplayer!!). FIFA blijf ik leuk vinden, net zoals zo nu en dan Call of Duty (heb het meer te doen met Battlefield 4, dat ter zijde). Knack vind ik iets te kinderlijk, en verder?

Destiny ziet er goed uit, weet iemand al of het 6vs6 of 12vs12 is?

*iApp blijft hopen op 32vs32 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brutal1ty schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:29:

[...]

Liep hier ook tegen aan maar dmv aanbiedingen en budget sites is het toch redelijk te doen.

Vaak is er wel ergens bij een winkel een aanbieding, en dan heb voor je 3 tientjes een leuke game, verder is er op de sites ook wel goed wat te vinden, kan je al gauw 15-20 euro schelen tov een winkel inlopen.

Verder ben ik een tijd geleden begonnen met pre order games bij 1 winkel te halen (het liefst met een puntensysteem), doe het zelf hier bij de GM in Tilburg, heeft me toch ook al aardig wat waardebonnen opgeleverd. Voor mij zijn FIFA, (tot vorig jaar) COD games die ik toch bij de release ga halen.

Verder is de PS4 volgens mij niet region locked, dus als je toch geen interesse in DLC hebt....
iApp schreef op maandag 16 juni 2014 @ 20:59:
Welke games zijn een beetje aan te raden? Over Killzone hoor ik veel negatieve verhalen, Infamous is leuk maar weinig replay waarde (en geen multiplayer!!). FIFA blijf ik leuk vinden, net zoals zo nu en dan Call of Duty (heb het meer te doen met Battlefield 4, dat ter zijde). Knack vind ik iets te kinderlijk, en verder?

Denk dat ik zelf voor Killzone ga (nog nooit gespeeld) simpel omdat COD eigenlijk al jaren hetzelfde is, en battlefield is niet helemaal mijn ding. Plus het is een exclusive, als je daar iets om geeft.

Men zegt dat FIFA op de next-gen toch een stuk anders speelt dan op de current-gen, maar om 50euro uit te geven aan een game die ik al heb. Ga ik liever voor een andere game.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2014 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
von ac black flag wel goed op de ps4. ook een goede next gen ervaring :) Killzone ben ik afgehaakt na deel 3. (geruchten gaan dat killzone mss ook deze zomer in PS+ zal komen).

Tomb raider is ook nice gedan net als rayman legends :) niet de nieuwste games maar spelen goed en zien er wel tof uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>:)
Paulus07 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 21:58:
von ac black flag wel goed op de ps4. ook een goede next gen ervaring :) Killzone ben ik afgehaakt na deel 3. (geruchten gaan dat killzone mss ook deze zomer in PS+ zal komen).

Tomb raider is ook nice gedan net als rayman legends :) niet de nieuwste games maar spelen goed en zien er wel tof uit :)
Het zal fijn zijn als killzone voor ps+ komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iApp schreef op maandag 16 juni 2014 @ 20:59:

WatchDogs lijkt mij leuke game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Erg goede game, maar duidelijk de standaard elementen die Ubisoft ook in Far Cry en Assasins Creed gebruikt komen er in terug.
Op dat punt moeten ze wel wat vernieuwingen gaan voeren, dat keert nu te vaak, te veel terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Een aantal jaar geleden heb ik ook de overstap gemaakt van PC (al was ik toen geen actieve gamer meer) naar console. Geen moment spijt van gehad. Disc erin en kunnen spelen zonder gezeik is ideaal. Open hier op GoT een topic over een PC game en een groot deel van de posts gaan over performance, drivers, vage crashes etc. Open hetzelfde topic van de console-variant en het gaat over het spel zelf.

De nieuwste games kun je vrijwel altijd voor maximaal 50 euro aanschaffen. In de winkel kan lastig zijn, al heeft de voor mij dichtstbijzijnde Mediamarkt (Eindhoven) meestal best scherpe prijzen. En anders kun je online bestellen. Prijzen even via budgetgaming.nl checken. Even wachten kan natuurlijk ook. Watchdogs wil ik wellicht nog wel, maar die koop ik over een tijdje wel.
Ik merk wel dat PS4 games nu nog prijzig zijn, neem aan dat ze bij wat meer aanbod vanzelf op het normale PS3-niveau belanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
hopelijk komen ze met GTA5 nog een leuke upgrade actie :)

YouTube: Grand Theft Auto 5 PS4 vs PS3 Trailer Comparison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 21:22
Ik kreeg deze in mijn mailbox van Bart Smit. Ik weet niet of deze al eerder is gepost, maar volgens mij werkt ie nog.

http://www.bartsmit.com/n...ion-4-500gb-levering-juni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crotchy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-03 08:56
Timmet schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 09:41:
Ik kreeg deze in mijn mailbox van Bart Smit. Ik weet niet of deze al eerder is gepost, maar volgens mij werkt ie nog.

Let wel op!
Dit stond ook in de mail:

Let op! Het is belangrijk om hetzelfde e-mailadres te gebruiken om de bestelling te plaatsen als waarmee de reservering gedaan is. Hier zal achteraf een controle op plaatsvinden en bestellingen die niet met een geldige reservering gedaan zijn zullen worden geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 21:22
Aiiiij. Dan was ik iets te enthousiast met plaatsen. Mocht er iemand echt hoog zitten en hem toch willen bestellen dan kan diegene mij even een PM sturen. Ik ben namelijk al voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maakt niks uit, ik heb mijn PS4 destijds ook via zo'n link besteld. 2 dagen later had ik hem binnen, zonder email controle en zonder reservering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat maakt niet uit, werkt gewoon als je besteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjuzt
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13-09 11:20
Wellicht interessant voor mensen die nog een aan het twijfelen zijn om een ps4 te kopen volgende week komt een mooie aanbieding bij gamemania. Ik zag staan dat bij inlevering van je oude ps3 (werkend en minimaal 160gb hdd) je een ps4 voor € 250,- kan krijgen.

Ik heb dit gisteren in een folder van hun gezien en de actie zou vanaf volgende week ingaan.

PSN: Joosty1986

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:27
Zjuzt schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 10:31:
Wellicht interessant voor mensen die nog een aan het twijfelen zijn om een ps4 te kopen volgende week komt een mooie aanbieding bij gamemania. Ik zag staan dat bij inlevering van je oude ps3 (werkend en minimaal 160gb hdd) je een ps4 voor € 250,- kan krijgen.

Ik heb dit gisteren in een folder van hun gezien en de actie zou vanaf volgende week ingaan.
Dat is zeker interessant, laat ik nou maar een 120GB HDD hebben :/

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ps3 incl. Games en toebehoren verkopen op marktplaats/V&A levert waarschijnlijk meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjuzt
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13-09 11:20
dutchgio schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 10:37:
Ps3 incl. Games en toebehoren verkopen op marktplaats/V&A levert waarschijnlijk meer op.
Volgens mij met 1 controller erbij.

http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=217&iid=121

en dan op de laatste pagina staat de aanbieding.

PSN: Joosty1986

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij de MM Rotterdam Centrum liggen nog een stuk of 30 PS4 (normaal + Killzone bundel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The last of us bij bol voor €50

http://www.bol.com/nl/p/t...astered/9200000026762122/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel op voorraad bij Bart Smit en Intertoys:

http://www.intertoys.nl/games/playstation-4-594428.html

Referral links doen we hier niet aan

[ Voor 130% gewijzigd door Gropah op 17-06-2014 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag hem lang gaan op bol.com dus ik dacht post hier het maar eff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg net mailtje van BS met persoonlijke link om de ps4 te bestellen . Vandaag besteld morgen in huis.

Ik heb er al 1, pm maar voor de link!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2014 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Bij yourgamezone is the last of us 46 euro, zie budget topic :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:53
http://www.consoleshop.nl...playstation-4-500-gb.html

op voorraad vandaag voor 23.59 besteld, morgen in huis

Referral links doen we hier niet aan

[ Voor 52% gewijzigd door Gropah op 17-06-2014 23:59 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Zjuzt schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 10:38:
[...]

Beetje twijfel geval. 150 korting is leuk... Maar aan de andere kant zijn er nog aardig wat PS3 games / collecties die ik zou moeten spelen (Metal Gear Collection, God of War collection etc etc) :9 :o

Plus dat ze hier in hilversum nogsteeds geen PS4's op voorraad hebben dus ben benieuwd hoe ze dat willen gaan doen dan die actie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purejet
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-09 16:21
Zjuzt schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 10:31:

Hmm.. leuke actie. Zouden ze hier een nieuwere PS3-slim 160GB mee bedoelen? of kan men ook een PS3 fat met eigen 160GB schijf aanleveren? Er staat namelijk geen FAT of SLIM vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ze bedoelen waarschijnlijk de Slim, omdat er geen originele 160gb versie van de Fat is, maar je kunt het altijd proberen met de Fat en een eigen 160gb HDD :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Apart, opeens na een week is toch de PS4 bezorgd. Nou ja, beter laat dan nooit zeg ik maar.

Doos ziet er wat rommelig uit. Wie bezorgt hem dan ook met SelektVracht... ik dacht dat Wehkamp DHL gebruikte... zou wel mogen voor die 10 euro verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
Zjuzt schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 10:38:
[...]

Folder is veranderd naar een andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purejet
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-09 16:21
Inderdaad. Nu een folder van kerstmis. Ben benieuwd of/wat ze gaan aanpassen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesper vos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-12-2022
http://www.dixons.nl/game.../16037490/sony-ps4-1.html Nog 7 stuks succes

[ Voor 10% gewijzigd door BM op 19-06-2014 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
6

[ Voor 4% gewijzigd door BM op 19-06-2014 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Jongens ze raken echt niet ineens meer uit voorraad bij alle winkels nu hoor :D Early adopters hebben em al en de rest heeft wss weinig haast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:51
Brutal1ty schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 07:55:
Jongens ze raken echt niet ineens meer uit voorraad bij alle winkels nu hoor :D Early adopters hebben em al en de rest heeft wss weinig haast.
Precies en dat mag ook wel na een maand of 7 dat hij nu gewoon op voorraad is..

Dus stop maar met het posten van linkjes nu ;)

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 23:53
En toch denk ik dat ze weer op gaan raken binnen afzienbare tijd. Het lijkt er op dat Sony massaal PS4's heeft gespaard om die tijdens de E3 los te laten. Ik denk dat het aanbod weer gaat opdrogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Ik wacht nog even op de last of us bundle.

Nu zijn er nog weinig exclusives en fifa doe ik nog even op de pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:52

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/krj2Cdi.png

Hebben een stuk of 30-40 gewoon in de winkel liggen! Dit betreffen geen reserveringen, maar allemaal PS4's bedoeld voor de vrije verkoop. Het gaat om de PlayStation 4 + DualShock 4 (standaard)-bundel van €399,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Lag er hier zelfs in in de lokale kleine Bart Smit :D

Dus denk ik toch dit weekend maar eens gaan shoppen. Voor die tijd beslissen of het nou de PS4 of de PC upgrade word <3 Oh 1st world problems....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Brutal1ty schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 16:35:
Lag er hier zelfs in in de lokale kleine Bart Smit :D

Dus denk ik toch dit weekend maar eens gaan shoppen. Voor die tijd beslissen of het nou de PS4 of de PC upgrade word <3 Oh 1st world problems....
wil je exlusives zoals, last of us en metal gear solid, dan PS4 anders PC. PC gamen is ook stuk goedkoper en beter graphics als je een goede kaart neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
HaskoF schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 16:54:
[...]

wil je exlusives zoals, last of us en metal gear solid, dan PS4 anders PC. PC gamen is ook stuk goedkoper en beter graphics als je een goede kaart neemt.
Voor mij een onmogelijke keuze dus :D Toch maar eens de lotto gaan winnen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djen1234
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-01-2021
HaskoF schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 16:54:
[...]
PC gamen is ook stuk goedkoper en beter graphics als je een goede kaart neemt.
Ben benieuwd hoe je dat ziet. Ik ben namelijk van mening dat gamen op een console goedkoper is dan op een PC. Tenzij je de PC van pappie gebruikt natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Djen1234 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:07:
[...]

Ben benieuwd hoe je dat ziet. Ik ben namelijk van mening dat gamen op een console goedkoper is dan op een PC. Tenzij je de PC van pappie gebruikt natuurlijk...
PC upgrade: 600 euro. Daarna kosten alle nieuwe games 25-30 euro nieuw op pc itt 50-70 voor console (aanbiedingen niet meegerekend zoals steam etc) dus na 10 spellen gekocht te hebben... Reken maar uit ;)

De tijd dat PC by far we duurste optie was is al een tijdje afgelopen :P

Maar dat ter zijde. Keuze wordt er niet makkelijker op voor mij, zonder er een vs topic van de maken want ik hou van beiden ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Brutal1ty op 19-06-2014 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djen1234
Brutal1ty schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:42:
[...]

PC upgrade: 600 euro. Daarna kosten alle nieuwe games 25-30 euro nieuw op pc itt 50-70 voor console (aanbiedingen niet meegerekend zoals steam etc) dus na 10 spellen gekocht te hebben... Reken maar uit ;)
En hoe vaak moet je je pc upgraden om de laatste spellen te kunnen spelen? 1 x in de 2 jaar? Laat maar weten dan reken ik even mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Djen1234 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:46:
[...]

En hoe vaak moet je je pc upgraden om de laatste spellen te kunnen spelen? 1 x in de 2 jaar? Laat maar weten dan reken ik even mee.
1x per console generatie... Want vooral veel ports enzo. Eens per twee jaar? Misschien als je er een koopt van 300 euro aan onderdelen nu...

Waarom zou je op je pc alles met ULTRA en 4k blijven spelen als je console dat ook niet doet? Waarom 140 fps als je na 4 jaar nog op 1080p en 60fps kan spelen?

Reken maar mee :P

Ik heb al 4 jaar niet geüpgraded en Titanfall draait op de pc beter dan op de Xbox One...

Upgraden om te kunnen spelen is al sinds einde Ps2 generatie niet meer nodig. Vooruitgang is veel trager nu.

Als je nu een pc koopt die iets sneller is dan de consoles (die van mij dus net niet op het moment) kan je de hele generatie mee vooruit, zolang je maar geen ultra en 60fps verwacht. Je zal net als op de consoles moeten kruizen tussen graphics of performance dan. Maar je hebt de keuze. Dit vergeet iedereen als ze over pc praten: upgrades zijn niet zo snel noodzakelijk als vroeger.

Maar is allemaal offtopic.

[ Voor 35% gewijzigd door Brutal1ty op 19-06-2014 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Er is ook zoiets als gemak. Op een console werkt een game gewoon. Zonder naar specs te moeten kijken. Lees hier een topic over de pc versie van een game en je ziet om de tig posts mensen zeuren over de juiste drivers voor hun videokaart, crashes en graphics instellingen (en zeiken over slechte ports van console naar pc). Lees het topic van dezelfde game voor de console en je ziet mensen praten over het spel zelf.

[ Voor 6% gewijzigd door Tom op 19-06-2014 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Tom schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:54:
Er is ook zoiets als gemak. Op een console werkt een game gewoon. Zonder naar specs te moeten kijken. Lees hier een topic over de pc versie van een game en je ziet om de tig posts mensen zeuren over de juiste drivers voor hun videokaart, crashes en graphics instellingen. Lees het topic van dezelfde game voor de console en je ziet mensen praten over het spel zelf.
Zelf vrijwel nooit gezeur op een defecte grafische kaart na (drama) , drivers al 2 jaar niet geüpgraded (waarom zou je... Als alles goed werkt...) dus daar herken ik eigenlijk niks van, ook dat komt minder voor (uitzondering: Watch Dogs).

Maar dit is niet de discussie die ik wilde starten jongens :D Ik begon over m'n persoonlijke twijfel tussen upgrade voor PC of PS4 halen dit weekend en 2 posts later ben ik devils advocate aan het spelen voor het PC platform vanwege, naar mijn mening, verouderde visies haha. Excuses ;) Ik heb automatisch de neiging alles te verdedigen op het net wat ik leuk vind, laatst ook andersom gehad in de PC topics hahaha.

/back on track

[ Voor 5% gewijzigd door Brutal1ty op 19-06-2014 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djen1234
Ps4 kopen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Tis nogal potato, potato PS4 vs PC..

Aanschaf
PS4: 400 euro
PC : 640 euro (een AMD R9 280x/Nvidia 770GTX haal je tweedehands voor 200 euro)

Games:
PS4: ~45 euro als je goed zoekt + tweedehands goedkoper (adviesprijs 60/70 euro =/= verkoopprijs)
PC: ~30 euro + Steam Summer Sale stuk goedkoper

Online:
PS4: ~50 euro voor PSN+ per jaar
PC: je hebt al een internetabonnement liggen om te kunnen internetten, dus online multiplayer 0 euro

Exclusives
PS4: Uncharted/The last of us > games van Naughty Dog iig om maar iets te noemen en tig andere Sony titels
PC: andere games maar ook dingen als RTS/Sim games komen eerder naar de PC dan console.

Input:
PS4: controller standaard bij inbegrepen + tweede controller of docking station: 50 euro
PC: keyboard + muis of xbox 360 controller for windows: 50 euro

Doe dan eens 4 jaar met een PS4 als diezelfde PC, zonder upgrades. Vanaf het begin ben je dus met de PC 640 + 30 euro per game = 670 euro kwijt. Bij een PS4: 400 + 50 + 45 euro = 495 euro kwijt. Verschilt: 175 euro. Koop in jaar twee dan weer een game voor elk systeem + 50 euro PSN+. Verschil: 175 euro - 65 euro = 110 euro. Koop dan in het derde jaar weer een game + 50 euro PSN+. Verschil 110 - 65 euro = 45 euro. Ben je dus in het vierde jaar goedkoper uit met de PC. En dat is sneller het geval wanneer je meer games koopt.

Met een PS4 is het schijfje erin doen, updates er door heen jassen die aangeboden worden en spelen maar. Bij een PC is het game toevoegen aan Uplay/Steam/Origin/[insert], eventueel mod downloaden en priegelen met settings door te kiezen voor low/medium/high/ultra. Met een PS4 speel je na 7 jaar nog immer games die daar voor uit komen op 900p/30fps, maar dat lukt met een PC en 770 GTX / R9 280X ook wel op 900p/30fps. En zelfs beter als je er de moeite voor wilt doen. Bij de PS4 ben je overgeleverd hoe goed de ontwikkelaars van games de specs van de PS4 optimaal gaan benutten, maar door de bank genomen leren ze dat beter te doen namate de tijd verstrijkt. Bij de PC ben je ook overgeleverd hoe goed de ontwikkelaars van games de moeite doen om het PC platform optimaal te benutten, maar kun je terugvallen op de community die mods uitspugen. Recent voorbeeld: Watch_Dogs > doet het initieel beter op consoles, maar door een fix van een mod voordat Ubisoft met een patch komt trekt de PC versie bij.

Ik herhaal het nog maar: ik ben neutraal want 'Tis nogal potato, potato PS4 vs PC..' Draait gewoon om de exclusives: pak je liever de console exclusives of de PC exclusives? ;) Dat en hoeveel moeite wil je doen? Geen moeite: pak een console, moeite doen om onderste uit de kan te halen met mods enzo: PC.

Ideaal is dus beide: PS4 voor de PS4 exclusives PC voor de multiplatforms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SrbinYU
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-08 19:28
Joosie200 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 20:22:
Tis nogal potato, potato PS4 vs PC..

Aanschaf
PS4: 400 euro
PC : 640 euro (een AMD R9 280x/Nvidia 770GTX haal je tweedehands voor 200 euro)
Weet niet hoeveel zo een kaart normaal kost, maar neem aan dat als de ps4 goed leverbaar is je hem ook tweedehands goedkoper kan krijgen dan 400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
SrbinYU schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 20:52:
[...]

Weet niet hoeveel zo een kaart normaal kost, maar neem aan dat als de ps4 goed leverbaar is je hem ook tweedehands goedkoper kan krijgen dan 400
Anders doe je +50 want menig 280X kost 250 euro nieuw in de pricewatch. Ben je met 1 game per jaar pas in het 5e jaar goedkoper uit met een PC. Maar sneller wanneer je meer games koopt. Dus ik snap die twijfel van Brutal1ty wel, heb zelf die twijfel net zo goed. Ben al sinds de PS2/gamecube/xbox praktisch consolegamer geweest, daarvoor PC (voor NFS/Rollercoaster Tycoon/Age of Empires/Red Alert en zo) en gameboy color + de N64/PS1 kreeg ik mee van schoolgenootjes. Heb elke generatie wel alle consoles eens in handen gehad van Sony, Microsoft en Nintendo. En sindsdien niks of nauwelijks aan PC gaming gedaan op WoW/GW/Warhammer online na. :P

Maar met Steam sales toch nog games als LA Noire, Mirrors Edge op de kop getikt voor weinig die ik links had laten liggen voor mijn 360 en PS3. Met de komende summer sale van Steam is de kans groot dat ik nog meer van zulke links laten liggen games ga inhalen. En dan is een pc upgrade toch wel handig onderhand. (ssd alleen doesn't cut it) Maarja een goedkope XB1 via Neckermann of een goedkope PS4 via Wehkamp lonkt ook. First world problems, gamen kost gewoon geld punt uit. Tis alleen jammer dat beide doen nogal hard gaat aantikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Je vergeet alleen de 2-jaarlijkse upgrade van je PC, want met een PC van 680 euro loop je zo achter de feiten aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
dutchgio schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:02:
Je vergeet alleen de 2-jaarlijkse upgrade van je PC, want met een PC van 680 euro loop je zo achter de feiten aan.
Niet als je genoegen neemt met [insert vaste resolutie] 1920x1080 bijv gamen en je fps voor lief neemt, wat je met een PS4 ook moet doen. Ik heb mijn PC uit 2008 alleen van een SSD upgrade voorzien, ja je loopt zo achter de feiten aan, maar dan ga je snel niet meer op ultra/high/medium 4k/full hd gamen, anders ultra/high/medium 900p, doesn't cut it? ultra/high/medium 720p. Das ook wel fijn aan pc gamen, je kunt terugschalen. Bij de PS4 wordt dat vastgezet door de ontwikkelaar.

Bovendien heb ik in mijn vergelijking een tijdspanne van 4 jaar aangehouden. Dat houdt een beetje PC nog wel uit, al gaat ie op den duur wel achterlopen op een PS4. Maar ook daar zit verschil.. zie je nu ook met Watch_Dogs. Ziet er minder mooi uit op PS3/360 dan op PS4. Welnu.. op den duur zien games er op een PS4 minder mooi uit dan een PS5 > is ook een upgrade. Dan upgrade je de PC gewoon mee.

[ Voor 25% gewijzigd door Joosie200 op 19-06-2014 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-03 12:35
Zijn er trouwens geen websites, zoals voor de PC g2play.net, waar je goedkoper PS4-keys kan kopen die je in de store kunt invullen en zo nieuwe games kunt downloaden?

Heb al een beetje zitten zoeken en zag dat amazon.com wel enkele titels heeft. Was benieuwd of er ook andere sites zijn!

http://www.amazon.com/b/?...rd_r=193T0VX7GKD14RPNWYKB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Confusius-nl schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:15:
Zijn er trouwens geen websites, zoals voor de PC g2play.net, waar je goedkoper PS4-keys kan kopen die je in de store kunt invullen en zo nieuwe games kunt downloaden?

Heb al een beetje zitten zoeken en zag dat amazon.com wel enkele titels heeft. Was benieuwd of er ook andere sites zijn!

http://www.amazon.com/b/?...rd_r=193T0VX7GKD14RPNWYKB
Was ik, ivm m'n getwijfel, ook al naar op zoek geweest idd O+

EDIT:
Iemand enig idee waarom de kale PS4 bundel bij Bol.com gewoon 399 is, maar de Knack bundel (kaal + knack dus) 699? En kaal +Infamous 615?? 8)7 |:(

Betaal je 1.5 tot 2x meer voor een game als die bij een bundel geleverd wordt ofzo? |:(
Voor de rest zijn ze exact hetzelfde maar duurt het langer voor ze geleverd worden :X

Ik denk dat ik iets mis óf Bol.com heeft echt een hele, héle grove fout gemaakt hier. Ik hoop het eerste. Ben al sinds heel vroeg op namelijk :+

EDIT2: Ohjah, andere verkopers vía Bol.com :+ Lekker bezig Brutal1ty... :+

[ Voor 30% gewijzigd door Brutal1ty op 19-06-2014 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
LordLynx schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:11:
[...]

Ben zaterdag gebeld dat ze de PS4 binnen hadden. Dus ik gevraagd of dat om die bundel ging. 'Nee, het is een losse'. Oww, dan kunnen jullie de controller, camera en killzone wel uit de winkel pakken en toevoegen natuurlijk... dat ging natuurlijk allemaal niet. Heb dus maar weer een mailtje naar de klantenservice gestuurd.
Inmiddels overigens helemaal geen interesse meer in, ga wachten op een witte, maar zo makkelijk komen ze er natuurlijk niet vanaf....
Ik neem aan dat je dan wel je order had laten omzetten naar keuze 5, alle losse onderdelen voor 500 euro.
Ik werd ook gebeld door een filiaal en heb toen gemeld dat ik vanuit het hoofdkantoor de toezegging had gekregen dat ik dus alle losse onderdelen voor 500 euro zou krijgen.

In de winkel heb ik het mailtje laten zien van HarmonyFS dat ik voor keuze 5 was gegaan. De medewerker gaf aan dat hij het nog wel met zijn regiomanager moest bespreken.
Ondertussen zijn de losse controllers uitverkocht bij Dixons, maar die komen met een week of twee.
Ik heb nu 500 euro afgerekend en kan de tweede controller ophalen met de bon. Mederwerker heeft daar wel op geschreven dat de tweede controller op vertoon van de bon geleverd moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:13
Mediamarkt Utrecht had er vandaag gewoon ongeveer 20 voor het grijpen staan. De schaarste lijkt aan het einde te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-03 12:35
RobvG schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 01:01:
Mediamarkt Utrecht had er vandaag gewoon ongeveer 20 voor het grijpen staan. De schaarste lijkt aan het einde te komen.
Bij nedgame is hij op voorraad te bestellen.
zijn nog steeds gasten die 430€ vragen op MP.. die krijgen dat normaal er nooit meer voor xD. Zou sowiedo nooit zo een product op MP halen. Je haalt iemand anders zijn ellende in huis. Las van de week iemand die had een PS4 gekocht via MP en die viel na een uur spelen altijd uit. Ben je mooi klaar mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Confusius-nl schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 01:39:
[...]

Bij nedgame is hij op voorraad te bestellen.
zijn nog steeds gasten die 430€ vragen op MP.. die krijgen dat normaal er nooit meer voor xD. Zou sowiedo nooit zo een product op MP halen. Je haalt iemand anders zijn ellende in huis. Las van de week iemand die had een PS4 gekocht via MP en die viel na een uur spelen altijd uit. Ben je mooi klaar mee :P
Hey niet altijd hoor, ik heb zelf mijn Ps4 destijds (bleek het geld nodig te hebben vlak voor kerst...) aan een mede tweaker verkocht. Oh wacht... dat was niet via marktplaats :+

Nou verkoop ik ook liever iets via internet peer to peer zeg maar dan dat ik iets koop op die manier. Zeker bij luxe elektronica enzo. Van mezelf weet ik wel dat ik geen onzin verkoop, maar een ander vertrouw ik nooit via het internet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 16:46
Zowaar hier bij de Dixons en Bart Smit deze week 1 PS4 in het schap gezien. Wacht wel met aanschaf tot het najaar, kan eigenlijk niet 1 game opnoemen die ik echt heel graag wil spelen. Of ze moeten Skyrim uitbrengen op de PS4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
PC vs PS4 = Geen uncharted vs Wel uncharted = PS4 wins

:D :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dageeknerd
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 16:32
Gamemania Tilburg heeft er 9 op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Paulus07 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 09:19:
PC vs PS4 = Geen uncharted vs Wel uncharted = PS4 wins

:D :P :P
Dit + fifa met vrienden op de bank was voor mij de reden om een PS4 naast mijn PC aan te schaffen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Sony is still struggling to manufacture enough PS4s to meet demand in Europe.

“We haven’t yet caught up with the initial demand across Europe.” SCE UK MD Fergal Gara told TrustedReviews. “We are still dealing with the day one market. We are very close to being in a full supply situation, but we are not quite there yet.

“We may have lost some sales. There is no update on PS4 sales figures right now, but suffice to say it is still selling, and selling very well.”

The situation is apparently better in the UK, where the console remains mostly available, but other key territories are still falling short.

Added Gara: “We are in a bit better shape in the UK, but there are countries that are still selling out every last unit that drops into the market on a weekly basis. A good example at the moment would be Germany who had phenomenal sales figures last week, but they just haven’t had enough stock so far.”
http://www.mcvuk.com/news...upplies-in-europe/0134301

Ze kunnen pas net een beetje aan de vraag voldoen blijkbaar :> ,nu eindelijk ook Nederland een beetje voorraad :)

En Sony Duitsland baas zegt dat ze nu volledig kunnen leveren :

http://de.gamesindustry.b...b-sofort-voll-lieferf-hig

[ Voor 6% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 20-06-2014 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
Eerlijk is eerlijk, had het niet verwacht, maar toch wel netjes van de Wehkamp. Ik heb geklaagd over de slechte en trage verzending van de PS4 en voorgesteld dat ze de 10 euro verzendkosten naar KWF Kankerbestrijding over zouden maken. Het ging me toch niet om die 10 euro, maar het principe. Ze crediteren de 10 euro en ik ga het dus zelf overmaken naar KWF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ps4 lijkt op voorraad, echter Sony heeft nog steeds problemen:

We haven't yet caught up with the initial demand across Europe. We are still dealing with the day one market.

We are very close to being in a full supply situation, but we are not quite there yet.

We may have lost some sales and there is no update on PS4 sales figures right now, but suffice to say it is still selling, and selling very well.

We are in a bit better shape in the UK, but there are countries that are still selling out every last unit that drops into the market on a weekly basis. A good example at the moment would be Germany who had phenomenal sales figures last week, but they just haven’t had enough stock so far
Pagina: 1 ... 44 ... 47 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Wat niet is toegestaan in dit topic:
- Het aanbieden van PS4's
- Klagen over het feit dat er (te dure) PS4's te koop zijn.
- Melding maken dat je handelt in PS4's of weer X aantal console's heb ingekocht.
- Heb je een product aan de bieden dan gebruik je daar de V&A voor.

<strong><u>E3-topic</u></strong>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1590386" rel="external" target="_blank">Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni</a>-topic (opent in nieuw tabblad)~~~[/html]