Bedankt voor de reactie dan maar daar proberen te bestelen
In US/UK store staan veel meer demo'sVerwijderd schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 21:37:
Nou, PS4 is binnen! Zojuist even een eerste setup gedaan, morgen maar ff een game scoren, sowieso MGS Ground Zeroes en verder kijk ik nog wel wat er ligt. Heb nog PS Plus, dus kan alvast beginnen met Outlast... Jammer dat er zo weinig demo's zijn in de PS Store, vind ook dat de downloads nog erg lang duren, heb 100mbit up/down (bedraad).
PS4 was zowel te verkrijgen bij de Bart Smit in Deventer alswel bij de Mediamarkt. Overigens alleen de kale versie.
Ik mag me dan nu ook eindelijk PS4 eigenaar noemen!
Ik mag me dan nu ook eindelijk PS4 eigenaar noemen!
Is ergens een release lijst te vinden voor deze zomer? Ik wil ook een PS4 maar dan wil ik er wel een vette game bij en de eerste paar waren maar mwa...
Fifa15 is pas eind september en Mortal Kombat X eind dit jaar...
http://www.tothegame.com/gamebrowse.asp?platform=ps4Jedi Geub schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:05:
Is ergens een release lijst te vinden voor deze zomer? Ik wil ook een PS4 maar dan wil ik er wel een vette game bij en de eerste paar waren maar mwa...
Amazon 28 oktoberVerwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 06:40:
zag net op wehkamp dat GTA 5 1 september uit komt
Net een ps4 bundel gehaald bij saturn in Amersfoort stad (ps4 + controller + langere oplaadkabel koste 460 )
ben nog langs intertoys , bart smit , V&D en game mania geweest maar die waren allemaal uitverkocht dus als je nog een ps4 wilt dan moet je snel bij saturn zijn ( er liggen 2 bundels zo rond 7 stuks over )
ben nog langs intertoys , bart smit , V&D en game mania geweest maar die waren allemaal uitverkocht dus als je nog een ps4 wilt dan moet je snel bij saturn zijn ( er liggen 2 bundels zo rond 7 stuks over )
Media Markt EHV @MediaMarktEHV 8m
Ze zijn er weer! We hebben de #PS4 weer op voorraad. Ben er snel bij!
Ze zijn er weer! We hebben de #PS4 weer op voorraad. Ben er snel bij!
Welke bundels hebben ze dan? Of hebben ze weer een game aan de PS4 verpakking vast gemaakt? Dat laatste is gewoon koppelverkoop en is zelfs strafbaar, volgens mij.RaiderZ schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:42:
Net een ps4 bundel gehaald bij saturn in Amersfoort stad (ps4 + controller + langere oplaadkabel koste 460 )
Laatst zag ik dit ook consoles gebundeld met de slechts verkopende games, en dan de game prijs in de totaal prijs verwerkt. Behoorlijk triest als je het mij vraagt.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
deze had ik http://i.imgur.com/DhFHZva.jpg en de andere bundel is nog een controller met een dual charge deck en die kostte € 480 ik wou liever een kale PS4 maar die hadden ze niet .... dus dan maar met overbodige dingen erbij gekochtJumpman schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 17:44:
[...]
Welke bundels hebben ze dan? Of hebben ze weer een game aan de PS4 verpakking vast gemaakt? Dat laatste is gewoon koppelverkoop en is zelfs strafbaar, volgens mij.
Laatst zag ik dit ook consoles gebundeld met de slechts verkopende games, en dan de game prijs in de totaal prijs verwerkt. Behoorlijk triest als je het mij vraagt.
Jammer dat ze je zo die bundels opdringen. Ik zou ook liever een kale PS4 hebben.
Shikata ga nai.
geef je ik je groot gelijk in ! maar ja als het niet anders kan en wou hem nog graag in de weekend hebben dan moet het wel zo ( was overal uitverkocht behalve bij de saturn )Shinobi-vs-Gast schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 18:11:
Jammer dat ze je zo die bundels opdringen. Ik zou ook liever een kale PS4 hebben.
Nou de PS4 van Bart Smit is als het goed is ook onderweg
Media Markt Apeldoorn heeft ruim 20 PS4+Controller op voorraad, voor 399,-.
Iemand hier recent nog Destiny (PS4) besteld op bol.com en vandaag al de beta code ontvangen? Zou voor 18:00 verstuurd worden, maar wacht nog steeds. Wil mijn beta voor binnenkort zeker stellen!
euhm.... de beta duurt nog even hoor !psychodude schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:17:
Iemand hier recent nog Destiny (PS4) besteld op bol.com en vandaag al de beta code ontvangen? Zou voor 18:00 verstuurd worden, maar wacht nog steeds. Wil mijn beta voor binnenkort zeker stellen!
Weet ik, maar ga binnenkort op vakantie voor bijna een maand en daarna is de beta toch ineens vrij dichtbij. Dus weinig tijd dan om de code te regelenRaiderZ schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:41:
[...]
euhm.... de beta duurt nog even hoor !de alpha is nu uit niet de beta
Mediamarkt Arena had net nog een pallet vol met kale ps4's
kreeg vandaag een alpha code binnen in de mail. Maar heb totaal niks met destiny dus heb hem maar weggegeven aan iemandRaiderZ schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:41:
[...]
euhm.... de beta duurt nog even hoor !de alpha is nu uit niet de beta
Als iemand nog een BF Hardline beta key of een Destiny alpha code over heeft hou ik me aanbevolen!
Ik zal ook wel een key leuk vinden :3
[ Voor 94% gewijzigd door RaiderZ op 14-06-2014 11:48 ]
Ach je zal nog wel blij zijn met die 2de controlller, de accuduur is namelijk best bedroevend van de DS4 helaasRaiderZ schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 18:07:
[...]
deze had ik http://i.imgur.com/DhFHZva.jpg en de andere bundel is nog een controller met een dual charge deck en die kostte € 480 ik wou liever een kale PS4 maar die hadden ze niet .... dus dan maar met overbodige dingen erbij gekocht

daarvoor heb je toch de oplaadkabel ?AlphaBlack_NL schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 12:12:
[...]
Ach je zal nog wel blij zijn met die 2de controlller, de accuduur is namelijk best bedroevend van de DS4 helaas
Zijn er nog mensen die geen ps4 kunnen krijgen? Ik krijg net een mail van Bartsmit, helemaal vergeten dat ik me daar opgegeven had...
http://www.bartsmit.com/n...ion-4-500gb-levering-juni
Dat klopt maar dan zit je toch weer met zoon draad met beperkte lengte(die er stnd bij zit iig). Liever ff snel controller wisselen
Ik gebruik de X1 kabel om op te laden. Die is aanzienlijk langerAlphaBlack_NL schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 12:34:
[...]
Dat klopt maar dan zit je toch weer met zoon draad met beperkte lengte(die er stnd bij zit iig). Liever ff snel controller wisselen
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Vandaag op goed geluk Mediamarkt Rotterdam Centrum binnengelopen en ze hebben daar een flinke lading staan. Gelijk eentje meegenomen.
Shikata ga nai.
Je moet gewoon de code die je kreeg redeemen op bungie.net en dan krijg je later als de beta begint de daadwerkelijk code voor PSNpsychodude schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 22:17:
Verwijderd
Voor zondag 21.00 uur besteld , maandag in huis :
http://www.bol.com/nl/p/s...art-ps4/1004004013539792/
http://www.bol.com/nl/p/s...art-ps4/1004004013539792/
Nou dan kan dit topic binnenkort dus dicht
Haha, inderdaad.
De droogte lijkt voorbij te zijn en tegelijkertijd ook af van al die losers die hun PS4 met dikke winst willen doorverkopen.

Shikata ga nai.
Heren MediaMarkt in Arnhem heeft een mega grote voorraad ik zag er ruim 30 in de winkel staan
En vast nog meer in het magazijn! Het is voorbij met de wachttijden
Ik vraag me echt af of dit wettelijk en/of van Sony wel mag, is dit geen gedwongen koppelverkoop?RaiderZ schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 18:07:
[...]
deze had ik http://i.imgur.com/DhFHZva.jpg en de andere bundel is nog een controller met een dual charge deck en die kostte € 480 ik wou liever een kale PS4 maar die hadden ze niet .... dus dan maar met overbodige dingen erbij gekocht
Weet iemand dit?
Voor mij geen probleem heb al een PS4, maar vroeg het me af.
Mocht er iemand een BF Hardline Beta code hebben voor de PS4 waar die gene niks mee gaat doen: ik ontvang hem graag in mijn DM inbox!

Mijn dankbaarheid zal groot zijn
Edit: Zojuist een code gekregen van Tweaker: DarkElement! Bedankt
Edit: Zojuist een code gekregen van Tweaker: DarkElement! Bedankt
[ Voor 37% gewijzigd door vvs-odrs op 14-06-2014 22:05 ]
Bij bol.com kan je een tripje voor 2 personen naar de Bungie studio winnen:
http://weblog.bol.com/article/destiny
http://weblog.bol.com/article/destiny
Ik stuur je er 1 per pm, zeg ook even of hij werkt want heb hem via iemand andersvvs-odrs schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 16:38:
Mocht er iemand een BF Hardline Beta code hebben voor de PS4 waar die gene niks mee gaat doen: ik ontvang hem graag in mijn DM inbox!![]()
[ Voor 62% gewijzigd door DarkElement op 14-06-2014 17:00 ]
Volgende keer gewoon een kniptang mee nemenJumpman schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 15:34:
[...]
Ik vraag me echt af of dit wettelijk en/of van Sony wel mag, is dit geen gedwongen koppelverkoop?
Weet iemand dit?
Voor mij geen probleem heb al een PS4, maar vroeg het me af.
Nee. Gewoon aangeven dat je hem zonder accessoires wilt, en dan blijven aanhouden bij de verkoper in verband met koppelverkoop. Ze proberen het gewoon, pure arrogantie en snel geld verdienen.Jumpman schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 15:34:
[...]
Ik vraag me echt af of dit wettelijk en/of van Sony wel mag, is dit geen gedwongen koppelverkoop?
Weet iemand dit?
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Vanmiddag bij de MM Maastricht hadden ze ook een hele stapel (20+) PS4's (geen bundels of koppelverkoop). Lijkt inderdaad over te zijn met de slechte leverbaarheid!
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
I.v.m. de koppelverkoop met accessoires, bij Media Markt België heb ik enkele maanden geleden PS4's met Killzone voor 429€ gezien. Het leek op een 'Media Markt bundle' (zelfde manier samengebonden) maar ze hebben die consoles met games voor een speciale prijs bij Sony gekocht omdat het zo lang duurde voordat ze weer een levering hadden ontvangen. Daarna hadden ze wel weer losse PS4's in de verkoop.
Misschien hebben ze de PS4 met DS4 ook goedkoper kunnen krijgen maar dan zou de prijs minder moeten zijn dan een losse PS4 met DS4 apart. Met de USB kabel erbij lijkt het inderdaad op een gevalletje 'zoveel mogelijk winst pakken'.
Misschien hebben ze de PS4 met DS4 ook goedkoper kunnen krijgen maar dan zou de prijs minder moeten zijn dan een losse PS4 met DS4 apart. Met de USB kabel erbij lijkt het inderdaad op een gevalletje 'zoveel mogelijk winst pakken'.
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
Bol en bartsmit geven voor online bestelling levering na het weekend aan. Vraag is natuurlijk voor hoe lang dat zo zal zijn. Niet de 1e keer dat een nieuwe, kleine batch in no-time uitverkocht was.MazeWing schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 20:45:
Vanmiddag bij de MM Maastricht hadden ze ook een hele stapel (20+) PS4's (geen bundels of koppelverkoop). Lijkt inderdaad over te zijn met de slechte leverbaarheid!
Vanwaar al die stress om de beta van hardline . Ik heb me vandaag aangemeld uur later de code en 20 min later lekker spelen.
Experience is what you get when you don't get what you want.....
Nou, hierom: "Remember, there are limited spots so not everyone will get in. You will be notified with an email of your status after completing your registration."Falastine schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 23:32:
Vanwaar al die stress om de beta van hardline . Ik heb me vandaag aangemeld uur later de code en 20 min later lekker spelen.
Ik heb zelf geen code ontvangen tot op heden...
Ik heb me inderdaad ook gisterenmiddag aangemeld en in de avond had ik een e-mail (weliswaar voor pc). Moet nog steeds wachten op mijn ps4.Falastine schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 23:32:
Moet zeggen dat Hardline erg gaaf is!
Haha, geniaal! Je maakt geen originele verpakking kapot, en waarschijnlijk scannen ze alles toch los bij de kassa, dus scannen ze nu alleen de console.AlphaBlack_NL schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 17:21:
[...]
Volgende keer gewoon een kniptang mee nemenFuck die praktijken idd
Ik weet dat er weinig marge op de console zit. De ondernemer moet het echt van games en accessoires hebben. Op een controller zit al veel meer marge en op zo'n kabel enorm veel. Maar dit wetende is verplichte koppelverkoop gewoon niet fair.
[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 15-06-2014 00:41 ]
ik had het een stuk of 4 x gevraagd of ze het ook een kale PS4 hadden maar de antwoord bleef neeC0nscious schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 19:44:
[...]
Nee. Gewoon aangeven dat je hem zonder accessoires wilt, en dan blijven aanhouden bij de verkoper in verband met koppelverkoop. Ze proberen het gewoon, pure arrogantie en snel geld verdienen.
en ik denk dat het inderdaad gewdongen koppelverkoop is sinds de 3M oplaadkabel niet van sony is maar van
BigBen Play , is dit dus illegaal ? (https://www.acm.nl/nl/ond...ppelverkoop-en-bundeling/) hier nog wat meer informatie over koppelverkoop
heb saturn ook nog even een mail gestuurd hoe het nou zit .. nu ben ik ook nieuwsgierig
[ Voor 10% gewijzigd door RaiderZ op 15-06-2014 01:20 ]
je moest een aparte bon laten maken bij de "speciale elektronica afdeling " dus dat kan helaas nietJumpman schreef op zondag 15 juni 2014 @ 00:40:
[...]
Haha, geniaal! Je maakt geen originele verpakking kapot, en waarschijnlijk scannen ze alles toch los bij de kassa, dus scannen ze nu alleen de console.
Ik weet dat er weinig marge op de console zit. De ondernemer moet het echt van games en accessoires hebben. Op een controller zit al veel meer marge en op zo'n kabel enorm veel. Maar dit wetende is verplichte koppelverkoop gewoon niet fair.
Hmmm heb nu wel enigszins spijt dat ik hardline voor de PC heb gekozen, had hem graag op me PS4 willen spelen. Donderdag bij Bart Smit besteld, en vandaag in huis
Helaas heb ik nog geen spel gekocht, zit nog te twijfelen wat ik zal halen.
Je kan altijd nog de beta krijgen voor de PS4 hoorProxzor schreef op zondag 15 juni 2014 @ 01:39:
Hmmm heb nu wel enigszins spijt dat ik hardline voor de PC heb gekozen, had hem graag op me PS4 willen spelen. Donderdag bij Bart Smit besteld, en vandaag in huisHelaas heb ik nog geen spel gekocht, zit nog te twijfelen wat ik zal halen.
(ik had trouwens een live chat gedaan met een EA operator en hij gaf mij vriendelijk een beta voor de ps4 en ik zou Knack of infamous second son kiezen ( of een andere PS4 exclusives hoeft niet natuurlijk maar zal ik wel doen
Gisteren in een dolle bui naar de Intertoys hier in de buurt gegaan om te kijken of ze er (eindelijk) een PS4 hadden. Het is zo'n beetje de kleinste vestiging in de hele omtrek, maar wel dichtbij.
Ik schatte de kans ongeveer 90% in dat er niks zou zijn. Loop binnen en verrek, d'r staat gewoon een PS4 doos in de schappen (leeg omhulsel dat wel). Naar de kassa ermee en vragen of ze ook het daadwerkelijke systeem hebben, en ja hoor, gewoon een PS4 op voorraad bij de Intertoys in een klein gehuchtje
Ding gekocht, stap weer in de auto, onderweg nog eens kijken naar de doos, ja het is echt een PS4, ik heb me niet vergist met een PS3....shocking gewoon lol
Nu eens kijken of ik er maandag ofzo nog een kan bemachtigen, want dan hebben m'n broer en ik beide een PS4 en dat is wel zo fijn om ieder een eigen PS te hebben.
Ik schatte de kans ongeveer 90% in dat er niks zou zijn. Loop binnen en verrek, d'r staat gewoon een PS4 doos in de schappen (leeg omhulsel dat wel). Naar de kassa ermee en vragen of ze ook het daadwerkelijke systeem hebben, en ja hoor, gewoon een PS4 op voorraad bij de Intertoys in een klein gehuchtje
Ding gekocht, stap weer in de auto, onderweg nog eens kijken naar de doos, ja het is echt een PS4, ik heb me niet vergist met een PS3....shocking gewoon lol
Nu eens kijken of ik er maandag ofzo nog een kan bemachtigen, want dan hebben m'n broer en ik beide een PS4 en dat is wel zo fijn om ieder een eigen PS te hebben.
En trouwens voor de mensen die pas een PS4 hebben gekocht , hebben jullie grats PSN + erbij gekrijgen ? ik namelijk niet
Je kunt via de store gewoon gratis 14 dagen proberen. Daarna wel je creditcard loskoppelen, anders wordt het stilzwijgend verlengd.RaiderZ schreef op zondag 15 juni 2014 @ 14:10:
En trouwens voor de mensen die pas een PS4 hebben gekocht , hebben jullie grats PSN + erbij gekrijgen ? ik namelijk niet
Ja dat heb ik al inmiddels al gedaan maar ik heb toch liever 30 dagen gratis dan 14ikbenheelmoe schreef op zondag 15 juni 2014 @ 14:12:
[...]
Je kunt via de store gewoon gratis 14 dagen proberen. Daarna wel je creditcard loskoppelen, anders wordt het stilzwijgend verlengd.

Vandaag nog een extra code voor de Battlefield: Hardline beta ontvangen. Ik hoop dat ik er iemand blij mee kan maken.
Members only: Battlefield: Hardline Code
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Begint nu toch wel weer erg te kriebelen om een Ps4 te halen. Ben alleen bang dat ik net als een half jaartje terug toch snel op het ''en laat de games nu maar komen...'' momentje aan kom. Maar toch Ps4 of 400 euro PC upgrade moet er toch komen deze zomer. De kriebels worden te erg
Super bedankt, nu aan het downloaden. Ben benieuwd of dit beter is dan BF4, want dat is bagger.Terminator.T2 schreef op zondag 15 juni 2014 @ 14:36:
Vandaag nog een extra code voor de Battlefield: Hardline beta ontvangen. Ik hoop dat ik er iemand blij mee kan maken.![]()
Members only: Battlefield: Hardline Code
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Ik heb inmiddels de PS4 van Wehkamp een dagje aan gehad, Hardline geprobeerd, Trials Fusion demo gedaan, Trine 2 eventjes bekeken. Ik zit nu al aan het 'laat de games nu maar komen' moment.Brutal1ty schreef op zondag 15 juni 2014 @ 15:17:
Begint nu toch wel weer erg te kriebelen om een Ps4 te halen. Ben alleen bang dat ik net als een half jaartje terug toch snel op het ''en laat de games nu maar komen...'' momentje aan kom. Maar toch Ps4 of 400 euro PC upgrade moet er toch komen deze zomer. De kriebels worden te erg

Tsja voor iedereen anders natuurlijk maar ik weet al dat ik deze vakantie lekker aan de slag ga met The Last of Us Remastered op Grounded moeilijkheidsgraad en wil ook de multiplayer is serieus oppakken verder nog Destiny. Deze wordt echt gruwelijk nu ik de Alpha heb gespeeld.
[ Voor 12% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 15-06-2014 17:08 ]
Infamous Second Son, AC Black Flag en Battlefield 4? Watch Dogs uit de grabbelbak? Dit zijn allemaal sterke games die je 2e hands voor €30 kan vinden. Dat jij de games niet wil spelen is een ding, maar: laat de games nu maar komen is een beetje raar. Er zijn al genoeg games om te spelen, dat jij ze niet wil spelen is een ander verhaal.... Verder is het niet echt handig om alleen demo's te spelen en dan te zeggen: mua niet echt veel keus. Misschien moet je games kopen ipv alleen demo's downloadenJoosie200 schreef op zondag 15 juni 2014 @ 17:01:
[...]
Ik heb inmiddels de PS4 van Wehkamp een dagje aan gehad, Hardline geprobeerd, Trials Fusion demo gedaan, Trine 2 eventjes bekeken. Ik zit nu al aan het 'laat de games nu maar komen' moment.AC Unity/FIFA 15 komt pas eind oktober, Watch_Dogs pak ik wel uit de grabbelbak mee. De rest (Mirrors Edge 2, Uncharted IV, The Division) komt pas een keertje in 2015. Denk dat ik de PS4 maar weer in de doos opberg, kan ie zorgeloos stof gaan happen om in oktober er weer uit te komen. Wel zonde van mijn PSN+ abbo maar ik heb mij er best op verkeken dat er makkelijk een jaar over heen gaat tot er echt leuke games aan zitten te komen.

Overigens komt deze week ook de nieuwe UFC uit.
[ Voor 6% gewijzigd door ASNNetworks op 15-06-2014 17:13 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
wachten op de games was alleen op de release date van ps4, nu valt dat reuzen mee ...ASNNetworks schreef op zondag 15 juni 2014 @ 17:09:
[...]
Infamous Second Son, AC Black Flag en Battlefield 4? Watch Dogs uit de grabbelbak? Dit zijn allemaal sterke games die je 2e hands voor €30 kan vinden. Dat jij de games niet wil spelen is een ding, maar: laat de games nu maar komen is een beetje raar. Er zijn al genoeg games om te spelen, dat jij ze niet wil spelen is een ander verhaal....
Uhh, ik zeg toch juist dat er genoeg te spelen is?RaiderZ schreef op zondag 15 juni 2014 @ 17:13:
[...]
wachten op de games was alleen op de release date van ps4, nu valt dat reuzen mee ...
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Infamous is mijn type game niet, BF heb ik al voor de 360 gespeeld, BF4 doet mij niks. Vwb WD wacht ik tot ie in de grabbelbak komt te liggen aka tweedehands een keer halen voor 20 euro o.i.d. Er zijn een reeks aan games voor handen voor de PS4 atm, maar geen een die mij nu de moeite waard lijkt. Dus dan kan ik ze wel kopen, maar als het leeuwendeel van de huidige games mij niet boeit, wat heb ik er dan aan? Ieder zo zijn eigen voorkeur en zo. Daarom heb ik nu al het moment: laat de games maar eens komen, want het huidige aanbod kan mij weinig boeien. Wil niet zeggen dat er helemaal niks te gamen valt op de PS4, maar dat het er voor mij wel op neer komt dat ik beter in oktober weer kan kijken.ASNNetworks schreef op zondag 15 juni 2014 @ 17:09:
[...]
Infamous Second Son, AC Black Flag en Battlefield 4? Watch Dogs uit de grabbelbak? Dit zijn allemaal sterke games die je 2e hands voor €30 kan vinden. Dat jij de games niet wil spelen is een ding, maar: laat de games nu maar komen is een beetje raar. Er zijn al genoeg games om te spelen, dat jij ze niet wil spelen is een ander verhaal.... Verder is het niet echt handig om alleen demo's te spelen en dan te zeggen: mua niet echt veel keus. Misschien moet je games kopen ipv alleen demo's downloaden![]()
Verwijderd
Tussendoor vraagje: Kopen jullie nog gewoon discs of kopen jullie de digital releases?
Kan me niet echt een nadeel bij de digital versies bedenken, terwijl een disc altijd kapot kan gaan.(Weet mijn ouwe x-doos alles van)
Kan me niet echt een nadeel bij de digital versies bedenken, terwijl een disc altijd kapot kan gaan.(Weet mijn ouwe x-doos alles van)
http://www.lazygamer.net/...sion-of-gta-v-on-the-ps3/Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2014 @ 17:49:
Tussendoor vraagje: Kopen jullie nog gewoon discs of kopen jullie de digital releases?
Dit kan er misschien gebeuren
Ik heb bv bf3 online gekocht omdat ik het prijs verschil niet zo interessant vond tov de prijs in de winkel en ik wou ´s avond´s gelijk al spelen.Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2014 @ 17:49:
Wat nu wel heel gevaarlijk is met de ps4 als je iets wilt kopen is dat je nu via ideal betalingen kan doen direct vanuit je ps4. Dat gebeurd via de webbrowser en zo zit je game in de download.
Ik vind het alleen niet eerlijk dat een hard copy evenveel moet kosten als een online product.
Dit voelt als naaierij..
Verwijderd
Heb hier vorige week voor het eerst een aanbieding van Xbox gekocht(digitaal) en vond het wel soepel verlopen, het snel opstarten enz trekt me ook wel. Vooral later met meerdere games.innerchild schreef op zondag 15 juni 2014 @ 17:56:
[...]
Ik heb bv bf3 online gekocht omdat ik het prijs verschil niet zo interessant vond tov de prijs in de winkel en ik wou ´s avond´s gelijk al spelen.
Wat nu wel heel gevaarlijk is met de ps4 als je iets wilt kopen is dat je nu via ideal betalingen kan doen direct vanuit je ps4. Dat gebeurd via de webbrowser en zo zit je game in de download.
Ik vind het alleen niet eerlijk dat een hard copy evenveel moet kosten als een online product.
Dit voelt als naaierij..
Wow, die had ik niet verwacht. Maar dat zal toch wel beter zijn met de PS4?RaiderZ schreef op zondag 15 juni 2014 @ 17:51:
[...]
Ik heb onlangs voor het eerst via Xbox een digitale aankoop gedaan, en dat beviel me goed. Downloaden ging redelijk rap en het snel opstarten trekt me ook wel, vooral met meerdere games is het wel handig met het switchen en opstarten. Plus wat ik al zei dat mijn Xbox een gewoonte heeft van disc's krassen.
http://www.lazygamer.net/...sion-of-gta-v-on-the-ps3/
Dit kan er misschien gebeuren
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2014 18:01 ]
http://www.12game.com/playstation-4-500gb-black
op voorraad wel een hogere prijs
op voorraad wel een hogere prijs
yupiApp schreef op zondag 15 juni 2014 @ 19:15:
Bol.com had toch ook nog voorraad?
Verwijderd
volgens mij wel. Er stond vanmiddag nog voor 21:00 besteld morgen in huisiApp schreef op zondag 15 juni 2014 @ 19:15:
Bol.com had toch ook nog voorraad?
Het grote voorraad probleem zal ook wel zo'n beetje ten einde komen. De voorspellingen van een tijdje geleden klopten wat dat betreft dan dus ook wel. Pas in Juni voorraadVerwijderd schreef op zondag 15 juni 2014 @ 19:16:
[...]
volgens mij wel. Er stond vanmiddag nog voor 21:00 besteld morgen in huis
Ik heb mijn PS4 afgelopen woensdag 11 juni besteld bij de Wehkamp. Het was op voorraad en zou de dag erop geleverd worden. Bij 'mijn bestellingen' zag je wel staan dat het tussen 11:00 en 15:00 geleverd zou worden, maar er was geen volg informatie. Inderdaad, geen pakket gezien.
De dag erna stond hij nog een tijdje op de site als direct leverbaar om daarna over te gaan naar 5-7 dagen levertijd. Momenteel is hij weer voorradig, maar er staat nog steeds dat hij 12 juni geleverd zou worden.
Ik heb contact opgenomen met de klantenservice dat ik wil annuleren, maar ze verwachten dat hij dinsdag geleverd wordt, zo niet, dan moet ik een PDF downloaden, die printen, invullen en opsturen (of scannen en mailen) naar dat bedrijf. Lekker ouderwets. Blijkbaar is hun magazijn en voorraad informatie systeem niet gekoppeld. Nou ja, blijkbaar is Wehkamp nog nieuw in de post order business.....
Kort gezegd: ik raad af om bij de PS4 bij de Wehkamp te bestellen.
De dag erna stond hij nog een tijdje op de site als direct leverbaar om daarna over te gaan naar 5-7 dagen levertijd. Momenteel is hij weer voorradig, maar er staat nog steeds dat hij 12 juni geleverd zou worden.
Ik heb contact opgenomen met de klantenservice dat ik wil annuleren, maar ze verwachten dat hij dinsdag geleverd wordt, zo niet, dan moet ik een PDF downloaden, die printen, invullen en opsturen (of scannen en mailen) naar dat bedrijf. Lekker ouderwets. Blijkbaar is hun magazijn en voorraad informatie systeem niet gekoppeld. Nou ja, blijkbaar is Wehkamp nog nieuw in de post order business.....
Kort gezegd: ik raad af om bij de PS4 bij de Wehkamp te bestellen.
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Ik raad het af om uberhaupt iets te bestellen bij die winkel. Alleen als het onder de prijs kan en met zo'n kortingscode PSN tegoed kopen ofzo. Voor de rest, mijden als de pest.
Hoop 't wel, heb hem zaterdag gelijk bij bol.com besteld. Hij komt morgen als het goed is binnen.Brutal1ty schreef op zondag 15 juni 2014 @ 19:48:
[...]
Het grote voorraad probleem zal ook wel zo'n beetje ten einde komen. De voorspellingen van een tijdje geleden klopten wat dat betreft dan dus ook wel. Pas in Juni voorraad
bol.com is meestal wel strikt op leveringen dus ik denk dat je hem morgen wel binnen hebt !Daan87423 schreef op zondag 15 juni 2014 @ 22:16:
[...]
Hoop 't wel, heb hem zaterdag gelijk bij bol.com besteld. Hij komt morgen als het goed is binnen.
Wel een fijne gedachte dat als ik toch weer een Ps4tje wil scoren ik 'm ook snel kan hebben en niet nog eens 6 weken minimaal hoef te wachtenDaan87423 schreef op zondag 15 juni 2014 @ 22:16:
[...]
Hoop 't wel, heb hem zaterdag gelijk bij bol.com besteld. Hij komt morgen als het goed is binnen.
Verwijderd
Ik had mijn PS4 de 10de bij wehkamp besteld en hij werd de volgende dag netjes afgeleverd. Je zal wel net pech hebben gehad dat er iets fout is gegaan.. kan altijd en overal gebeuren. wil niet meteen zeggen dat de wehkamp zn slechte winkel is.
Bij de Media Markt Akerpoort in Amsterdam stonden er ook genoeg op voorraad, dus lekker niet via allerlei dubieuze sites en linkjes, maar gewoon lekker bij bartsmit of media markt.
Hij wordt nu verzonden, dus de 24u leveringstijd klopt.Brutal1ty schreef op zondag 15 juni 2014 @ 22:28:
[...]
Wel een fijne gedachte dat als ik toch weer een Ps4tje wil scoren ik 'm ook snel kan hebben en niet nog eens 6 weken minimaal hoef te wachten
Hahaha, ik heb op 20 december zo'n vrijblijvende reservering gedaan bij Bart Smit. En afgelopen vrijdag, 13 juni, kreeg ik pas een e-mail dat hij beschikbaar is. Gelukkig heb ik op 21 december via amazon.fr een Killzone Megabundel besteld en zat ik op 23 december lekker te gamen. Anders had ik lang moeten wachten. Absurd dat er bijna zes maanden tussen zit. Moet toch fijn zijn voor die winkels dat ze een half jaar lang elke console die ze inkopen direct ook al kwijt zijn.
Playstation 4 | ZTE Blade S6 | Onda v975m v1 | Dell XPS 13 (2015)
Voor de mensen zonder Playstation 4.
Afgelopen weekend lagen er een stuk of 5 Playstations 4 bij de Saturn in Tilburg.
Ik was er zelf erg verbaasd over, er was 1 man die hem gewoon oppakte en vroeg of deze wel echt verkocht mochten worden en het antwoord was JA.
Afgelopen weekend lagen er een stuk of 5 Playstations 4 bij de Saturn in Tilburg.
Ik was er zelf erg verbaasd over, er was 1 man die hem gewoon oppakte en vroeg of deze wel echt verkocht mochten worden en het antwoord was JA.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Wehkamp heeft voorraad!
BartSmit ook wanneer je zoekt op: PS4 levering juni
http://www.wehkamp.nl/Zoe...pp=192&Blocks=0&View=Grid
Met de wehkamp zou ik oppassen, zie mijn eerdere post, maar ook de review onderaan de pagina. Wel netjes overigens dat ze die hebben geplaatst. Mijn review is overigens nog niet doorgezet, maar dat kan nog komen. Er staat in elk geval iemand die de PS4 met 2 spellen bestelde en alleen de 2 spellen kreeg.Ralphoman schreef op maandag 16 juni 2014 @ 09:57:
Wehkamp heeft voorraad!
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Gewoon bestellen met acceptgiro??budi schreef op maandag 16 juni 2014 @ 10:27:
[...]
Met de wehkamp zou ik oppassen, zie mijn eerdere post, maar ook de review onderaan de pagina. Wel netjes overigens dat ze die hebben geplaatst. Mijn review is overigens nog niet doorgezet, maar dat kan nog komen. Er staat in elk geval iemand die de PS4 met 2 spellen bestelde en alleen de 2 spellen kreeg.
Kennis van mij heeft vorige week besteld, binnen 2 werkdagen gewoon ontvangen.
Maar goed dat je het opmerkt!
Ik dacht laat ik het doorgeven voordat er bij allerlei vreemde sites besteld wordt voor een te hoge prijs...
Saturn Leidsche Rijn had dit weekend een aantal PS4's staan..
Ps4 is op het moment overal wel te bestellen/te verkrijgen. Als dit een weekje of 2 aanhoud is het einde voor deze topics wel mbt onderwerp leverbaarheid wel in zicht
Hun strategie is je gewoon zo lang laten te wachten tot je annuleert , zitten duidelijk volhouders tussendennisk. schreef op maandag 16 juni 2014 @ 11:10:
Iemand al nieuws van Dixons? Dan doel ik met name op degene met de megabundel orders.
Ben zaterdag gebeld dat ze de PS4 binnen hadden. Dus ik gevraagd of dat om die bundel ging. 'Nee, het is een losse'. Oww, dan kunnen jullie de controller, camera en killzone wel uit de winkel pakken en toevoegen natuurlijk... dat ging natuurlijk allemaal niet. Heb dus maar weer een mailtje naar de klantenservice gestuurd.dennisk. schreef op maandag 16 juni 2014 @ 11:10:
Iemand al nieuws van Dixons? Dan doel ik met name op degene met de megabundel orders.
Inmiddels overigens helemaal geen interesse meer in, ga wachten op een witte, maar zo makkelijk komen ze er natuurlijk niet vanaf....
Hoeveel kostte die megabundel eigenlijk?
Shikata ga nai.
Uit nieuwsgierigheid heb ik zelf ook even contact opgenomen met Dixons. Ik moet zeggen dat elk gesprek wat ik met de medewerkers van Dixons heb erg raar gaat...LordLynx schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:11:
[...]
Ben zaterdag gebeld dat ze de PS4 binnen hadden. Dus ik gevraagd of dat om die bundel ging. 'Nee, het is een losse'. Oww, dan kunnen jullie de controller, camera en killzone wel uit de winkel pakken en toevoegen natuurlijk... dat ging natuurlijk allemaal niet. Heb dus maar weer een mailtje naar de klantenservice gestuurd.
Inmiddels overigens helemaal geen interesse meer in, ga wachten op een witte, maar zo makkelijk komen ze er natuurlijk niet vanaf....
Toen ik vroeg of mijn bestelling inmiddels (deels) klaarstond werd mij gevraagd of ik al wat had ontvangen of dat ik het had geannuleerd. De vorige medewerker vroeg mij dit ook al.
Dit keer is een medewerker zo slim geweest om het even uit te zoeken. Ik heb nimmer na mijn bestelling bij Dixons een e-mail ontvangen dat de bestelling is omgezet oid. Blijkt dus dat ze een e-mail hebben gestuurd of ik nog interesse had, maar die heb ik niet ontvangen. Order was dus geannuleerd! Wat een verassing...
Hij heeft de order weer opnieuw aangemaakt en ik behoud mijn plek op de wachtlijst. Ik kan de bestelling binnen ongeveer twee weken ontvangen. Ik ben benieuwd!
edit:
Kostte € 500,-. Inmiddels is killzone ook vrij cheap te krijgen.Shinobi-vs-Gast schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:50:
Hoeveel kostte die megabundel eigenlijk?
[ Voor 7% gewijzigd door dennisk. op 16-06-2014 13:53 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Wat niet is toegestaan in dit topic:
- Het aanbieden van PS4's
- Klagen over het feit dat er (te dure) PS4's te koop zijn.
- Melding maken dat je handelt in PS4's of weer X aantal console's heb ingekocht.
- Heb je een product aan de bieden dan gebruik je daar de V&A voor.
<strong><u>E3-topic</u></strong>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1590386" rel="external" target="_blank">Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni</a>-topic (opent in nieuw tabblad)~~~[/html]
~~~[html]Wat niet is toegestaan in dit topic:
- Het aanbieden van PS4's
- Klagen over het feit dat er (te dure) PS4's te koop zijn.
- Melding maken dat je handelt in PS4's of weer X aantal console's heb ingekocht.
- Heb je een product aan de bieden dan gebruik je daar de V&A voor.
<strong><u>E3-topic</u></strong>
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1590386" rel="external" target="_blank">Electronic Entertainment Expo (E3) 2014 - (9) 10 11 12 juni</a>-topic (opent in nieuw tabblad)~~~[/html]