Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrisissszzz schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 08:54:
[...]

En wij mogen onze controllers gratis ruilen neem ik aan? ;)
Dat weet ik niet in de winkel zeggen ze dat je Sony daarvoor moet bellen. Ik had net m'n ps4 gekocht toen ik dit probleem hoorde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 08:58:
[...]

Dat weet ik niet in de winkel zeggen ze dat je Sony daarvoor moet bellen. Ik had net m'n ps4 gekocht toen ik dit probleem hoorde :(
Komt misschien nog wel een nieuwsbericht over. Maar dan gaat iedereen Sony bellen en dat kost ze natuurlijk aardig wat geld. Met een RMA voor je huidige zul je dan wel een nieuwe krijgen.

Gaat je huidige niet kapot dan hoef je ook geen nieuwe. Ik heb nog geen problemen met mijn controllers.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 16:27
De eerste vraag is of je uberhaupt last hebt van jouw controller? Zo niet dan hoef je die toch ook niet in te ruilen? Mocht die toch op termijn kuren vertonen dan heb je gewoon garantie. Als elke controller het probleem had dan was het Sony ook wel opgevallen en hadden ze die niet uitgebracht.

Ik zit sterk te overwegen om op mijn controller de sticks te vervangen voor die van de XB1 en de accu te vervangen door een grotere. Ik loop alleen elke keer tegen het probleem aan wat ik als accu ga kopen. Ben een beetje huiverig dat ik Chinees ontplof ding krijg.

[ Voor 31% gewijzigd door dangerpaki op 20-05-2014 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Beakzz schreef op maandag 19 mei 2014 @ 23:15:
[...]

In plaats van zo lekker onnodig bijdehand te reageren had je me ook gewoon even normaal kunnen corrigeren. Als ik nou een spoor van verkeerde informatie achter zou laten op dit forum dan had je een punt, maar nu zit je me een beetje de les te lezen omdat ik iets fout heb :?

Bij deze was ik dus zelf blijkbaar verkeerd geïnformeerd en aangezien ik het zelf (nog) niet nodig heb gehad heb ik het inderdaad niet zelf getest. Als je kritiek wilt uiten op deze manier dan stuur je maar een dm.
Nou het komt niet eens uit de lucht gevallen wat je zegt want 2vs2 online werkt gewoon niet als je naast elkaar zit. Dan moet er echt eentje naar huis om dat te doen. Internet staat er vol mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:42
dangerpaki schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 09:25:
De eerste vraag is of je uberhaupt last hebt van jouw controller? Zo niet dan hoef je die toch ook niet in te ruilen?
Inderdaad. Na +/- 800 uur spelen heb ik nog steeds geen problemen met mijn controler.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16:48

Madstorm

Derping all the way!

Jackal131 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 10:04:
[...]

Inderdaad. Na +/- 800 uur spelen heb ik nog steeds geen problemen met mijn controler.
:o
Wow, dus sinds de launch aantal maanden terug heb jij al een dikke maand (dag en nacht) gespeeld.. Dat is al aardig wat.. Wou dat ik die vrije tijd had :9

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:31
Jackal131 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 10:04:
[...]

Damn doe wat nuttigs met je tijd.... hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Mijn controllers hebben dus wel allebei al last van rubber-slijtage op de analoge sticks. Bij één van de controllers is er zelfs een klein scheurtje in gekomen waardoor je door het rubber heen drukt, en dat is niet heel erg fijn.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit bij Sony kan melden, want ik heb diverse nieuwsberichten gelezen, maar nergens kom ik een telefoonnummer of e-mail adres tegen.

Heeft iemand enig idee hoe lang je je controller kwijt bent? Ik ben bang dat dit zo'n 2 weken is. Als dat het geval is stuur ik ze rustig 1 voor 1 op :)

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerpaki schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 09:25:
De eerste vraag is of je uberhaupt last hebt van jouw controller? Zo niet dan hoef je die toch ook niet in te ruilen? Mocht die toch op termijn kuren vertonen dan heb je gewoon garantie. Als elke controller het probleem had dan was het Sony ook wel opgevallen en hadden ze die niet uitgebracht.

Ik zit sterk te overwegen om op mijn controller de sticks te vervangen voor die van de XB1 en de accu te vervangen door een grotere. Ik loop alleen elke keer tegen het probleem aan wat ik als accu ga kopen. Ben een beetje huiverig dat ik Chinees ontplof ding krijg.
Als ik jou was zal ik wachten, misschien komt er wel een nieuwe batterij in de volgende controller. Hier is namelijk ook veel over geklaagd. Mensen die wat vaker spelen slijten ook harder zo'n controller. Vooral de sticks, het rubber komt er dan vanaf en dan heb je niet meer zo'n goede grip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EricNL schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 10:36:
Mijn controllers hebben dus wel allebei al last van rubber-slijtage op de analoge sticks. Bij één van de controllers is er zelfs een klein scheurtje in gekomen waardoor je door het rubber heen drukt, en dat is niet heel erg fijn.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit bij Sony kan melden, want ik heb diverse nieuwsberichten gelezen, maar nergens kom ik een telefoonnummer of e-mail adres tegen.

Heeft iemand enig idee hoe lang je je controller kwijt bent? Ik ben bang dat dit zo'n 2 weken is. Als dat het geval is stuur ik ze rustig 1 voor 1 op :)
Ik ben bij diverse winkels geweest, maar ik kan nergens een controller kopen ze zijn al uit de handel denk ik. Als je het telefoonnummer van Sony wil, moet je het even vragen bij de winkel waar je je ps4 hebt gekocht. Die hebben vaak een direct nummer, zodat je meteen je vraag kan stellen over de ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 08:44:
[...]

Er komt een nieuwe controller, omdat de oude problemen had met de sticks (het rubber laat snel los) en de R1 en L1 blijven hangen na lang gebruik.
En hoe weet je dit als ik vragen mag? Ik kan er niks over vinden namelijk. Als je dit van een winkelier hebt gehoord zou ik het met een korreltje zout nemen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-09 20:39
Origins schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 08:16:
[...]

Polygon - 9
IGN - 7.8
Eurogamer - 6
USGamer - 4/5
Game Informer - 8
Destructoid - 7.5
Spawnfirst - 8.0
AusGamers - 8.7
Gamesrader - 4/5
CraveOnline - 8.0
Metro - 9/10

Ziet er toch niet echt slecht uit qua cijfers :)
Het is maar net waar je zelf waarde aan hecht. Ik vind zelf Eurogamer een hele goede reviewer, vooral omdat die erg veeleisend zijn en het nog durven om grote games erg slecht te beoordelen. Veel sites geven alle grote games alleen maar goede cijfers, helaas. Als je op Eurogamer een 7 haalt ben je een goede game, en een 8 dan ben je heel erg goed. Bij bijvoorbeeld IGN moet je uit gaan kijken als de game geen 8 haalt.

Maargoed, Wolfenstein trekt me toch totaal niet, prima budget bak of PS+ titel in mijn ogen.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 10:44:
[...]

En hoe weet je dit als ik vragen mag? Ik kan er niks over vinden namelijk. Als je dit van een winkelier hebt gehoord zou ik het met een korreltje zout nemen.
Een eigenaar van een winkel die goed contact heeft met Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011

PBP

Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 10:49:
[...]

Een eigenaar van een winkel die goed contact heeft met Sony.
Tja dat kan iedereen wel verzinnen dat Sony bezig is met een nieuwe controller. Hele generatie door krijgt de controller kleine aanpassingen alleen meld Sony dat niet maar voert het gewoon door. Zo is mijn 1e dualshock2 van m'n PS2 ook van ander materiaal dan die bij m'n PStwo zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:36
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 10:37:
[...]

Als ik jou was zal ik wachten, misschien komt er wel een nieuwe batterij in de volgende controller. Hier is namelijk ook veel over geklaagd. Mensen die wat vaker spelen slijten ook harder zo'n controller. Vooral de sticks, het rubber komt er dan vanaf en dan heb je niet meer zo'n goede grip.
Hier bij 2 controllers het rubber versleten bij de linkers thumsticks (Xboxone sticks onderweg) en bij allebei bleef de R2 hangen. Na openschroeven bleek1 van de 2 asjes gebroken en ik geef toe dat ik intensief Trials heb gespeeld, maar dat heb ik bij de vorige delen ook gedaan en ik heb nog nooit iets kunnen slopen aan een controller. Nu heb ik de veertjes er uit gehaald dus de R2 voelt iets anders, maar het werkt tenminste weer.

Het schijnt dat het veertje teveel kracht geeft op het asje in combinatie met dat je de knop schuin indrukt door het ontwerp. Dat maakt dit dus de beste en slechtste controller die ik ooit heb gehad :+

Nu maar hopen dat er snel een nieuwe versie komt en R2 triggers met metalen asjes van andere fabrikanten voor de huidige controllers :)

edit : en even om aan te tonen dat ik geen uitzondering ben :

http://community.us.plays...-in-under-a/td-p/42633627

[ Voor 9% gewijzigd door Beakzz op 20-05-2014 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PBP schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 11:02:
[...]

Tja dat kan iedereen wel verzinnen dat Sony bezig is met een nieuwe controller. Hele generatie door krijgt de controller kleine aanpassingen alleen meld Sony dat niet maar voert het gewoon door. Zo is mijn 1e dualshock2 van m'n PS2 ook van ander materiaal dan die bij m'n PStwo zat.
Bij meerdere filialen gekeken, en zelfs in andere streken maar kon m'n tweede ps4 controller helaas niet kopen. Iedereen zei hetzelfde: Sony is bezig met nieuwe controllers dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
Playstation Now komt er aan voor PS4 voor de Amerikaanse markt.

http://www.xgn.nl/nieuws/...-vandaag-op-playstation-4

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:25
Hebben jullie ervaring met remote play met de vita ? Hoe zijn jullie bevindingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:51

Melkaz

Melkazar

Xenophoben schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 11:08:
Hebben jullie ervaring met remote play met de vita ? Hoe zijn jullie bevindingen
Leuk bedacht maar helaas is het niet zo bruikbaar als ik vooraf had gedacht. Reden hiervoor is het ontbreken van de L2 en R2 toetsen. Het touchpad gedeelte aan de achterkant is daar absoluut geen vervanger voor.

Hiervoor zijn games als FIFA en AC IV niet speelbaar. Een game als Don't Starve werkt prima aangezien je de L2/R2 alleen gebruikt voor de camera te bewegen, dat lukt wel OK met de touchpad.

Gelukkig is de VITA zelf geen miskoop, genoeg leuke games op 8)

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Mr Ton schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 10:47:
[...]

Het is maar net waar je zelf waarde aan hecht. Ik vind zelf Eurogamer een hele goede reviewer, vooral omdat die erg veeleisend zijn en het nog durven om grote games erg slecht te beoordelen. Veel sites geven alle grote games alleen maar goede cijfers, helaas. Als je op Eurogamer een 7 haalt ben je een goede game, en een 8 dan ben je heel erg goed. Bij bijvoorbeeld IGN moet je uit gaan kijken als de game geen 8 haalt.

Maargoed, Wolfenstein trekt me toch totaal niet, prima budget bak of PS+ titel in mijn ogen.
Haha en ik vind het juist de beste FPS sinds jaren. Gewoon oldschool medkits zoeken, amor zoeken, verdwalen in maps. Dit heb ik echt gemist. Al die moderne shooters vind ik maar boring en gemaakt. Dit is zoals een shooter hoort te zijn, over the top en met game mechanics uit 1999.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:10
Werkt perfect, ziet er goed uit. Alleen wordt FPS terug naar 30 gezet, dat hoeft in sommige spellen geen probleem te zijn maar met Tomb Raider zie het het verschil duidelijk.

Je kunt de Vita zelfs als extra controller gebruiken op deze manier.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:36
Valt niet tegen eigenlijk. Als ik dichtbij de PS4 zit en een directe verbinding maak is er totaal geen hapering. Als de PS4 boven staat en ik via Wifi op de bank wil gamen dan krijg ik af en toe wel een connectieloss of hapering. Dat kan ook aan mijn Wifi liggen.

De spellen die de knoppen remappen zijn goed te spelen al kan ik je niet aanraden een multiplayer shooter te gaan spelen via remote play ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:08
EricNL schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 10:36:

PlayStation Support:
0495 574 817

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt fantastisch, beter dan op ps3 en geen lag ^^ de controls zijn wel iets anders. Het achterste touchpad wordt gebruikt als R3 L3 en R2, R1 knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben inmiddels ook door mijn rubber op d de sticks heen. Ik heb nu eerst maar wat orb grip covers besteld op de Saturn website. Als Sony echt met een redesign komt van d de ds 4 dan biedt ik ze dan wel aan ter garantie.

Edit : deze dus :
http://www.saturn.nl/mcs/...words-api&s2m_channel=524

[ Voor 30% gewijzigd door AtlAntA op 20-05-2014 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-09 20:18
^^

Ik heb dezelfde insteek...bovendien zitten die orbs nog lekkerder ook ;)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
De DS4 zwart via amazon.de (€ 54,99)
Klik hier

De DS4 zwart via amazon.fr (€51,34)
Klik hier

Genoeg NL winkels op voorraad
Tweakers Pricewach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaskoF schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 12:10:
De DS4 zwart via amazon.de (€ 54,99)
Klik hier

De DS4 zwart via amazon.fr (€51,34)
Klik hier

Genoeg NL winkels op voorraad
Tweakers Pricewach
Dan weet je het nu, dat er binnenkort nieuwe te koop zijn met geloof ik dezelfde rubbers als de DS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Laatst online: 15:51

Melkaz

Melkazar

Zijn er niet al minimale revisies geweest van de DS4? Ik had ook het probleem met de rubber, teruggegaan naar de lokale BS en kreeg zonder problemen een nieuwe mee. Deze toont nog 0,0 schade en heeft tevens een ander typenummer.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011

PBP

Melkaz schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 12:28:
Zijn er niet al minimale revisies geweest van de DS4? Ik had ook het probleem met de rubber, teruggegaan naar de lokale BS en kreeg zonder problemen een nieuwe mee. Deze toont nog 0,0 schade en heeft tevens een ander typenummer.
Zelfde hier, had hem naar Sony gestuurd. Binnen 2dagen een nieuwe en die slijt niet. M'n eerste werd na een aantal uren een beetje 'glimmend' en verloor die ruwe structuur. Deze na 3maanden nog niet.

Wat ik al zei, er zijn altijd minimale veranderingen in de loop van de jaren. De buitenkant van m'n dualshock 2 bij mn eerste PS2 is ook totaal anders (gladder/glanzender,andere buttons) als een nieuwe dualshock2 die ik bij mn PStwo kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-09 10:41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Melkaz schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 12:28:
Same here. Ik kon alleen wel gelijk weer de L1 en R1 lostrekken omdat die op beide controllers ook weer bleef hangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
AtlAntA schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 11:14:
Ik ben inmiddels ook door mijn rubber op d de sticks heen. Ik heb nu eerst maar wat orb grip covers besteld op de Saturn website. Als Sony echt met een redesign komt van d de ds 4 dan biedt ik ze dan wel aan ter garantie.

Edit : deze dus :
http://www.saturn.nl/mcs/...words-api&s2m_channel=524
Kuch "Lekker vervangen voor Xbox One sticks" Kuch ;)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 13:21:
[...]

Kuch "Lekker vervangen voor Xbox One sticks" Kuch ;)
An sich wel een goed idee maar als na die modificatie mijn triggers bijvoorbeeld kapot gaan dan kan ik geen aanspraak maken op garantie lijkt me? Zal toch wel ergens een zegel oid zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:42
Madstorm schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 10:16:
[...]
:o
Wow, dus sinds de launch aantal maanden terug heb jij al een dikke maand (dag en nacht) gespeeld.. Dat is al aardig wat.. Wou dat ik die vrije tijd had :9
HaskoF schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 10:30:
[...]
Damn doe wat nuttigs met je tijd.... hahaha
8)

Ach ja als je 7 weken in de ziektewet zit en het enige wat je kunt doen is liggen en af en toe een beetje zitten , dan heb je aardig wat tijd om te gamen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Jackal131 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 13:31:
[...]

[...]

8)

Ach ja als je 7 weken in de ziektewet zit en het enige wat je kunt doen is liggen en af en toe een beetje zitten , dan heb je aardig wat tijd om te gamen.
Zo heb ik Skyrim op 100% kunnen zetten anderhalf jaar geleden. Het beste uit een kutsituatie halen is dan alles wat overblijft :) Je hoeft ook niet tot maandagavond te wachten voor je Game of Thrones kunt kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan voor 500 euro een 49 inch LG LED TV zonder 3D op de kop tikken, speciaal bedoeld voor mijn PS4. Is dit handig of denken jullie dat 3D binnen afzienbare tijd nog een prominente rol gaat spelen op de next-gen consoles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
bram1984 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 13:49:
Ik kan voor 500 euro een 49 inch LG LED TV zonder 3D op de kop tikken, speciaal bedoeld voor mijn PS4. Is dit handig of denken jullie dat 3D binnen afzienbare tijd nog een prominente rol gaat spelen op de next-gen consoles?
Nee, ik denk dat 3D over is. Blijft nog wel even ondersteund worden. maar ik denk dat Sony nu games gaat maken voor de virtuel reality bril. Games met 3D ondersteuning kwam er al niet echt meer uit, als ik mij niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:10
bram1984 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 13:49:
3D zal bijzaak zijn, Morpheus zal dit taakje gaan overnemen. Wil je zelf graag 3D?

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13:13
Ik heb zelf een 3D tv gekocht twee jaar geleden en misschien drie keer gebruikt. De content ervoor stelt geen zak voor. Koop liever een goede tv, lekker groot en goede kleurweergave, 3D is onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Ik zou voor een grotere tv gaan als je daar de mogelijkheid voor hebt .

Dit is de goedkoopste 55 inch tv die ik heb gevonden.
Voor deze prijs ( €650 een 55 INCH ! )zou ik deze tv niet voorbij laten gaan.
niet de juiste topic maar check:
http://www.pixmania.nl/le...-55ln575s/21436777-a.html

[ Voor 3% gewijzigd door HaskoF op 20-05-2014 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
SuperflipNL schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 13:53:
[...]

Nee, ik denk dat 3D over is. Blijft nog wel even ondersteund worden. maar ik denk dat Sony nu games gaat maken voor de virtuel reality bril. Games met 3D ondersteuning kwam er al niet echt meer uit, als ik mij niet vergis.
Ik denk het dan weer niet omdat de filmindustrie het nog volledig kan uitmelken maar ik hoop het wel want 3D is gewoon zwaar kut. Het doet voor mij in elk geval het hele fullhd weer verpesten. Ik gebruik het ook nooit...
HaskoF schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:04:
Ik zou voor een grotere tv gaan als je daar de mogelijkheid voor hebt .

Dit is de goedkoopste 55 inch tv die ik heb gevonden.
Voor deze prijs zou ik deze tv niet voorbij laten gaan.
niet de juiste topic maar check:
http://www.pixmania.nl/le...-55ln575s/21436777-a.html
Ik denk als je goed zoekt dat je ze zelfs wel zonder decoder en smart functionalteit kunt vinden. Scheelt ook weer wat...

[ Voor 32% gewijzigd door Kenny_026 op 20-05-2014 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
kbloem schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:05:
[...]
Ik denk het dan weer niet omdat de filmindustrie het nog volledig kan uitmelken maar ik hoop het wel want 3D is gewoon zwaar kut. Het doet voor mij in elk geval het hele fullhd weer verpesten. Ik gebruik het ook nooit...
Nu heb ik zelf een mooie 3D tv, maar gebruik de functionaliteit zelden/nooit. In de bioscoop vind ik het af en toe nog wel leuk, maar thuis gebruik ik die brilletjes alleen om aan gasten te laten zien wat 3D tv voor effect geeft. Meer een gimmick dus, maar wel een die beter is/werkt dan gebogen schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is puur voor gaming op zolder. Ik zit op anderhalve meter ongeveer, dus groter dan 49/50 inch hoeft echt niet. ;)

Het betreft overigens de LG LB550: http://m.kieskeurig.nl/led_tv/product/1896900-lg-49lb550v

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook worms komt naar de ps4. Ben benieuwd!

http://www.psx-sense.nl/1...nd-naar-de-playstation-4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Laatst online: 16:56

Pykow

Angelo OTR

Ik vindt het jammer dat de rode en/of blauwe DS4 nog niet uitgekomen is ;)
ziet er leuker uit dan de zwarte.

Ik heb totaal geen last van de rubbertjes om me pook :+
wel dat me rechter trigger wat piept, dus niet netjes afgewerkt is.
Maar ik merk er verder niks van.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17:32
Pykow schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:35:

Bij mij is bij één stick dus een heel klein stukje van het rubber gescheurd, maar je moet wel goed kijken wil je het zien en je merkt er nog niks van dus ga het ook nog niet ruilen. Ben alleen wel bang dat het verder scheurt. Hoe het is gekomen weet ik niet precies, zo zomaar door iets te veel bier en iets te rauw kunnen zijn :P . Ik denk dat Sony er niet slecht aan doet om wat kleine aanpassingen aan de stick te doen, zodat de degelijkheid verbeterd. Daarnaast merk ik dat de pokjes als ik lang speel wat glad worden (vooraal bij fifa in combinatie met warm weer) en in een van de bovenste knopen een kleine piep zit. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
AtlAntA schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 13:30:
[...]

An sich wel een goed idee maar als na die modificatie mijn triggers bijvoorbeeld kapot gaan dan kan ik geen aanspraak maken op garantie lijkt me? Zal toch wel ergens een zegel oid zitten?
Ik heb niets hoeven verbreken.

Althans ik heb de sticker er afgehaald omdat ik dacht dat daar een schroefje onder zat. Dit bleek niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Laatst online: 13:25
Melkaz schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 11:11:
[...]

Leuk bedacht maar helaas is het niet zo bruikbaar als ik vooraf had gedacht. Reden hiervoor is het ontbreken van de L2 en R2 toetsen. Het touchpad gedeelte aan de achterkant is daar absoluut geen vervanger voor.

Hiervoor zijn games als FIFA en AC IV niet speelbaar. Een game als Don't Starve werkt prima aangezien je de L2/R2 alleen gebruikt voor de camera te bewegen, dat lukt wel OK met de touchpad.

Gelukkig is de VITA zelf geen miskoop, genoeg leuke games op 8)
Werkt het ook goed als je een goede upload hebt om vanaf andere locaties te verbinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Over dat 3D
Ik speelde Killzone shadowfall ALTIJD op 3D (campaign)
Dat was echt een verschil van dag en nacht. het zag er zoveel bruter uit gewoon.

Ik denk dat het ook heel erg per TV verschilt ofzo.

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik vond Uncharted 3 en Sonic Generations (360) erg leuk om te doen in 3D. Verder heel weinig 3D gespeeld (of films bekeken). Smart TV heb ik zelfs nooit gebruikt, maar dat wist ik op voorhand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:53
tellavist schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 15:14:
Over dat 3D
Ik speelde Killzone shadowfall ALTIJD op 3D (campaign)
Dat was echt een verschil van dag en nacht. het zag er zoveel bruter uit gewoon.

Ik denk dat het ook heel erg per TV verschilt ofzo.
KZ3 bedoel je denk ik. KZ SF had helaas geen 3D support. Maar idd gamen in 3D heeft absoluut toegevoegde meerwaarde tov 2D, veel meer dan bij films.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veertien14
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-09 08:20
Kan iemand die Wolvenstein the new order al in bezit heeft achterhalen of er ook een southpaw optie inzit bij de controls?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

Heb zelf een rode erbij gekocht met release :+
Laatste tijd heb ik enkel nog maar zwarte en blauwe gezien...

Zijn dus wel al uitgekomen maar misschien niet goed beschikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xenophoben schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:48:
[...]

Werkt het ook goed als je een goede upload hebt om vanaf andere locaties te verbinden ?
Ja :) merkte geen verschil met wifi en kon prima spelen. PS4 zit wel aan glasvezelinternet. Zorg wel ff dat poorten openstaan of Upnp aan en niet achter dubbele router oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Laatst online: 24-09 21:34

Ik heb een blauwe DS4. Had hem gereserveerd meteen toen ik mijn Ps4 ging ophalen bij launch en ongeveer een maand later kon ik hem ophalen. Maar ze waren toen dus ook al slecht leverbaar; blijkbaar nu nog steeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Vettigen_Dr33 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 15:34:
[...]

Heb zelf een rode erbij gekocht met release :+
Laatste tijd heb ik enkel nog maar zwarte en blauwe gezien...

Zijn dus wel al uitgekomen maar misschien niet goed beschikbaar :)
Ja er staat overal levertijd van 10 weken, dus daarom bestel ik hem niet, want ik geloof niet dat ze hem dan hebben. komt ooit wel in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Say what? Ik heb bij launch bij de Mediamarkt een rode DS4 gekocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-09 14:50
pagani schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 16:37:
[...]

Ik ook, vanaf dag 1.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Boobybandit schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 15:19:
[...]

KZ3 bedoel je denk ik. KZ SF had helaas geen 3D support. Maar idd gamen in 3D heeft absoluut toegevoegde meerwaarde tov 2D, veel meer dan bij films.
Nope,
Mijn TV converteerde uit zichzelf de content. en zelfs dan is het een stuk mooier!!

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
YouTube: Watch Dogs New Gameplay PS4 Walkthrough

Beelden van iemand die watch dogs schijnbaar al kan spelen op de ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

pagani schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 16:37:
[...]

1,5 week levertijd bij mycom haha :P geloof het zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

http://www.dx.com/p/diy-r...-cap-for-ps4-black-314146

Wellicht een optie voor als je garantie toch al verneukt is ;).

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nou dat ziet er weer uit als de kwaliteit van DX. Lekker skippen
(of voor Xbox One sticks gaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:47
Xenophoben schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:48:
[...]

Het werkte bij mij prima, tot mijn vriendin overstapte op horzion van UPC. De bijgeleverde modem/router heeft een waardeloze wifi verbinding en krijg meestal de melding dat de internetsnelheid te laag is :( . Binnenkort maar eens aan de slag om de "oude" netgear router als wifi accespoint te gaan gebruiken want daarmee werkt remoteplay perfect. Heb btw de PS4 wel met een utp kabel aangesloten :) .

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:04

Phydomir

Dennis

Er wilde iemand weten wanneer ik MLB 14 van videogamesplus.ca binnenkwam. Nou, die is dus vandaag ontvangen. Op 5-5 verstuurd. Geen extra kosten. Op de verpakking staat ook DVD media met een waarde van $16,- CND.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Phydomir schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 21:57:
Er wilde iemand weten wanneer ik MLB 14 van videogamesplus.ca binnenkwam. Nou, die is dus vandaag ontvangen. Op 5-5 verstuurd. Geen extra kosten. Op de verpakking staat ook DVD media met een waarde van $16,- CND.
Ja soms duurt het helaas wel even ja. Vroeger bestelde ik er veel.
Toen had ik het soms met 3 dagen binnen en de andere x weer met 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tellavist schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 16:46:
[...]

Nope,
Mijn TV converteerde uit zichzelf de content. en zelfs dan is het een stuk mooier!!
Dat is gewoon nep 3D en lijkt in de verste verte niet op the real deal. Dat vind ik persoonlijk echt niet mooier dan het normale beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-09 14:49
Phydomir schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 21:57:
Scheelt wel een hoop omgerekend joh.. Als je daar je games gaat halen betaal je eigenlijk 39 euro..

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de PS4 sinds launch en er al tientallen uren spelgenot op zitten. Het zijn voornamelijk de PS+ Indie games die de klok slaan (Resogun, Don't Starve, Mercenary Kings, Stick it to the Man)

Het linker pookje van de DS4 begint al aardig te slijten. binnenkort maar eens omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee wanneer de volgende lading in de winkels binnenkomen en dus vekrijgbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 01:54:
Iemand enig idee wanneer de volgende lading in de winkels binnenkomen en dus vekrijgbaar zijn?
Nee, maar de levertijden worden dan ook niet in dit topic besproken, probeer het hier eens; [PS4] Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2

[ Voor 7% gewijzigd door Bullet NL op 21-05-2014 02:42 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:04

Phydomir

Dennis

Kuhr89 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 23:01:
[...]

Scheelt wel een hoop omgerekend joh.. Als je daar je games gaat halen betaal je eigenlijk 39 euro..
Met verzendkosten kwam ik op 45 euro. Nog steeds een mooie prijs.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 16:27
Matedeor schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 16:56:
YouTube: Watch Dogs New Gameplay PS4 Walkthrough

Beelden van iemand die watch dogs schijnbaar al kan spelen op de ps4.
Beelden staan alweer geblokkeerd o.b.v. copyright grounds door Ubisoft. Ik vind dat echt een kwalijke zaak. Nou gebruiken ze de smoes copyright om het te laten blokkeren terwijl je gewoon beelden mag opnemen en verspreiden met de PS4. Ik vind echt dat bedrijven die dit flikken en copyright misbruiken goed op de vingers getikt mogen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wanneer de Voice packs voor CoD Ghosts op de PlayStation 4 beschikbaar komen?

Ik heb me *** gegoogled maar kon niks zekers vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 09:22:
Weet iemand wanneer de Voice packs voor CoD Ghosts op de PlayStation 4 beschikbaar komen?

Ik heb me *** gegoogled maar kon niks zekers vinden.
Wist niet dat mensen dit nog speelde :+
OT: volgens mij dat DLC voor CoD altijd een maand later kwam op de PS en PC. Dus op de Xbox is het op 22 april uitgekomen, dan zou je zeggen dat het morgen naar PS en PC komt. Heb geen bron ofzo die dit versterkt.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Madstorm schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 09:39:
[...]

Wist niet dat mensen dit nog speelde :+
OT: volgens mij dat DLC voor CoD altijd een maand later kwam op de PS en PC. Dus op de Xbox is het op 22 april uitgekomen, dan zou je zeggen dat het morgen naar PS en PC komt. Heb geen bron ofzo die dit versterkt.
Bedankt voor de info.

Maand later dus en dat is morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
spoiler:
[quote]
Bronze

Hello World - Take down Maurice
Enforcer - Use the Crime Detection System to take down 20 confirmed criminals
Family Man -Complete Act 1
Who Is Raymond Kenney? - Complete Act 2
One Down, One to Go - Complete Act 3
Hard Crash - Perform 10 vehicle take downs
Communication Fail - Using non-lethal takedown, stop 10 civilians from calling to report you
Power Cycle - Participate in 5 different City Games
Magic Smoke - Kill 4 enemies within a single instance of Focus
Escape Loop - Escape 15 police chases
Hardware Fail - Shoot out a tire on 15 different vehicles
Revoking Client Privileges - Complete the final mission in the Human Traffic Investigation
Saturday Night Special - Complete the final mission in the Weapons Trade Investigation
Sanity Check - Collect all 8 Burner Phones
Read-only - Complete the final mission in the QR Code Investigation
Darkness Looms - Complete the final mission of the Missing Persons Investigation
Social Lubricant - Complete level 10 against all 3 Drinking Game opponents
Superhighway - Complete 10 Public Online Races
Traced - Get tailed 5 times

Silver

End of Line - Complete 40 Fixer Contracts
Basest Base - Complete every Gang Hideout
They Call Him The Vigilante - Complete every Investigation
Peephole - Complete every Privacy Invasion
Road Rage - Complete every Criminal Convoy
Vengeance - Complete Act 4
Bookmarked - Tag 100 enemies
Free Radical - Escape a level 5 police chase
White Rabbit Object - Escape 15 police scans
Scanproof - Escape a level 5 police scan
Black Hat Trick - Kill 3 enemies with a single IED
Geolocated - Check in at every Hotspot
Disk Space Full - Unlock every song with the SongSneak app
Hackification - Invade and successfully hack 10 enemy Fixers in Online Hacking
Piggyback - Invade and successfully observe 10 enemy Fixers in Online Tailing
System Mangler - Complete every ctOS Breach
Stealth Cookie - Complete an Online Tailing without being detected
Clear Signals - Unlock every ctOS Tower

Gold

Log Off - Complete Act 5
Freeware - Unlock every Skill in the Skills Tree

Platinum
100% Clear - This is the platinum trophy and is unlocked automatically when all the trophies have been unlocked.
[/quote]

De trophies van Watch Dogs. Gelukkig niet te veel online meuk ertussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
dangerpaki schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 09:13:
[...]

Beelden staan alweer geblokkeerd o.b.v. copyright grounds door Ubisoft. Ik vind dat echt een kwalijke zaak. Nou gebruiken ze de smoes copyright om het te laten blokkeren terwijl je gewoon beelden mag opnemen en verspreiden met de PS4. Ik vind echt dat bedrijven die dit flikken en copyright misbruiken goed op de vingers getikt mogen worden.
Game mag wel nog niet officieel verkocht worden he ;) . Kwam op mij heel erg gta v achtig over, met licht verbeterde/scherpere graphics, maar dat is moeilijk te zien op zo'n video. Vond het rijden er wel een beetje zweverig uitzien af en toe. Maar wereld staat wel heel vol met auto's/mensen (voller als gta v) en er leek overal iets te doen. Heel veel zin in deze game, maar wacht toch nog even de eerste reacties af :) .

Zie trouwens dat er al veel meer gameplay beelden ondertussen online staan van de ps4 :9 .

En eerste officiele review staat online:

''Vandaag is de eerste echte review van Watch Dogs verschenen. Het grote Franse magazine JeuxVidéo had de eer om met de eerste review naar buiten te komen. En wat voor een review!

Het Franse magazine beloond de game namelijk met 19 van de 20 punten, en noemt de game “bijna perfect”. Vooral technisch gezien zou de game erg goed in elkaar zitten. Hieronder een aantal – naar Engels – vertaalde punten uit de review.''

Noemen het verhaal helaas tegenvallend.

[ Voor 26% gewijzigd door Matedeor op 21-05-2014 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

kbloem schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:18:
[...]

De trophies van Watch Dogs. Gelukkig niet te veel online meuk ertussen :)
Oh, nice. Heb het even in de ps4 trophies topic gepaste :)

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Matedeor schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:28:
[...]

Game mag wel nog niet officieel verkocht worden he ;) . Kwam op mij heel erg gta v achtig over, met licht verbeterde/scherpere graphics, maar dat is moeilijk te zien op zo'n video. Vond het rijden er wel een beetje zweverig uitzien af en toe. Maar wereld staat wel heel vol met auto's/mensen (voller als gta v) en er leek overal iets te doen. Heel veel zin in deze game, maar wacht toch nog even de eerste reacties af :) .
Ik zag een filmpje van iemand die het op de Xbox One speelde en die gaf aan dat Watch Dogs echt mooi is op het moment dat het regent. Echter als de zon op komt deden de graphics hem denken aan GTA IV last gen :s.

Dat wat je zegt met rijden had ik ook. Komt niet bepaald natuurlijk over.

[ Voor 4% gewijzigd door Kenny_026 op 21-05-2014 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C4D
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 13:09

C4D

kbloem schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:47:
[...]

Ik zag een filmpje van iemand die het op de Xbox One speelde en die gaf aan dat Watch Dogs echt mooi is op het moment dat het regent. Echter als de zon op komt deden de graphics hem denken aan GTA IV last gen :s.

Dat wat je zegt met rijden had ik ook. Komt niet bepaald natuurlijk over.
Dat id krijg ik ook. Wacht wel tot het spel in prijs zakt of koop het tweedehands. Ik ga mij eerst vermaken met Infamous Second Son (vandaag ontvangen voor 40 EUR). Battlefield misschien ook maar eens proberen, mits de meeste problemen inmiddels zijn opgelost.

psn: lupusergo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Ok waarschijnlijk een domme vraag, maar ik heb mijn PS4 ingesteld in het Nederlands. Nu pakken sommige spellen (zoals Infamous) dit ook, dus zit ik Infamous in het Nederlands te spelen. Iemand een idee of ik dit kan wijzigen? Of moet ik de PS4 hiervoor compleet in het engels voor instellen?

[ Voor 12% gewijzigd door Madstorm op 21-05-2014 11:17 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Madstorm schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:15:
Ok waarschijnlijk een domme vraag, maar ik heb mijn PS4 ingesteld in het Nederlands. Nu pakken sommige spellen (zoals Infamous) dit ook, dus zit ik Infamous in het Nederlands te spelen. Iemand een idee of ik dit kan wijzigen?
Ja bij de audio opties kan je dat gewoon instellen, dat heb ik ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Pykow schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:17:
[...]

Audio opties van het spel? Of van de PS4?
Ik zou zweren dat ik alles had bekeken in het spel zelf..

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-09 16:08
Pykow schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:17:
[...]

Ik snap niet dat ze hier tijd en geld in steken, als ze een beetje marktonderzoek zouden ze er makkelijk achter komen dat 99% dit niet wilt.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Laatst online: 17:08
Madstorm schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:18:
[...]

Van het spel zelf. Ik heb ook een poos lopen zoeken volgens mij moet je in het optie menu over driehoekje nog drukken, zou uit mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 17:52
[...]

In het spel zelf.

Edit: Heb het even opgezocht.

Options -> driehoekje.

Interface: Gelocaliseerde audio --> OFF

[ Voor 17% gewijzigd door Kartale op 21-05-2014 11:25 ]

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Dank allen, zal nog eens goed kijken :)

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Euphanasia schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:19:
[...]

Ik snap niet dat ze hier tijd en geld in steken, als ze een beetje marktonderzoek zouden ze er makkelijk achter komen dat 99% dit niet wilt.
Nou het domme vind ik vaak dat ze er voor kiezen bij games als uncharted, infamous, tomb raider enz. En laat nou net die games veelal gespeeld worden door 16+ die een hekel hebben aan nasynchronisatie. En bij kindergames kan het dan vaak weer niet.

Ik word al jaren lang schijtziek van Youri en Evert in FIFA. Vraag me af hoeveel mensen daar naar luisteren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Preloaden wordt beschikbaar bij de release van destiny en dus niet met WatchDogs.

http://www.dualshockers.c...-will-start-with-destiny/

P. S hierboven staat de trophy list gepost. Imho is het wel netjes om die even in spoiler tags te zetten. Zitten toch (kleine) spoilers in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
AtlAntA schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:51:
Preloaden wordt beschikbaar bij de release van destiny en dus niet met WatchDogs.

http://www.dualshockers.c...-will-start-with-destiny/

P. S hierboven staat de trophy list gepost. Imho is het wel netjes om die even in spoiler tags te zetten. Zitten toch (kleine) spoilers in.
Excuus :) Is aangepast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

[...]

Ik zit nu niet achter mijn PS4, maar je kan het bij de instellingen in Infamous aanpassen.
Ik vondt het ook echt verschrikkelijk in het nederlands, dus ben gelijk gaan zoeken en vrij snel kunnen vinden.
Daarna de game toch weg gelegd, omdat het mij niet zo aanspreekt.
Euphanasia schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:19:
[...]

Precies, nederlands is gewoon zeer fake, alleen bij Fifa vindt ik het nederlands commentaar nog kunnen.
kbloem schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:32:
[...]

Nou het domme vind ik vaak dat ze er voor kiezen bij games als uncharted, infamous, tomb raider enz. En laat nou net die games veelal gespeeld worden door 16+ die een hekel hebben aan nasynchronisatie. En bij kindergames kan het dan vaak weer niet.

Ik word al jaren lang schijtziek van Youri en Evert in FIFA. Vraag me af hoeveel mensen daar naar luisteren....
Eerste jaar dat de nederlandse commentaar erin kwam, was echt geweldig.
tweede jaar was ook nog leuk, maar weinig vernieuwd en nu hebben ze het NOOIT meer aangepast.
Ik heb niks tegen het nederlandse commentaar in Fifa, als ze tenminste meer variaties erin verwerken.

Als je Fifa met engelse commentaar speelt, dan krijg je echt overal commentaar.
Intro en Outro bij een match, 4 verschillende commentatoren (voor competitie en interlands)
Wedstrijdverslag van andere wedstrijden, wat echt leuk is om naar te luisteren.

Ik vindt Fifa 14 een leuke voetbal game en ook best wel goed uitgewerkt, maar ik zat al lang te wachten op nieuw publiek (dat hebben ze nu gedaan) en op beter nederlands commentaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Pykow schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 12:03:
[...]

Ik zit nu niet achter mijn PS4, maar je kan het bij de instellingen in Infamous aanpassen.
Ik vondt het ook echt verschrikkelijk in het nederlands, dus ben gelijk gaan zoeken en vrij snel kunnen vinden.
Daarna de game toch weg gelegd, omdat het mij niet zo aanspreekt.

[...]

Precies, nederlands is gewoon zeer fake, alleen bij Fifa vindt ik het nederlands commentaar nog kunnen.

[...]

Eerste jaar dat de nederlandse commentaar erin kwam, was echt geweldig.
tweede jaar was ook nog leuk, maar weinig vernieuwd en nu hebben ze het NOOIT meer aangepast.
Ik heb niks tegen het nederlandse commentaar in Fifa, als ze tenminste meer variaties erin verwerken.

Als je Fifa met engelse commentaar speelt, dan krijg je echt overal commentaar.
Intro en Outro bij een match, 4 verschillende commentatoren (voor competitie en interlands)
Wedstrijdverslag van andere wedstrijden, wat echt leuk is om naar te luisteren.

Ik vindt Fifa 14 een leuke voetbal game en ook best wel goed uitgewerkt, maar ik zat al lang te wachten op nieuw publiek (dat hebben ze nu gedaan) en op beter nederlands commentaar.
Bij Fifa 13 hoorde ik op een gegeven moment minimaal 20 keer per wedstrijd "Hij zet een tackle in, Hij zet een tackle in, hij zet een tackle in..." heel irri...

Daarnaast hebben de keuze gemaakt voor de meest zoutloze commentator welke destijds op tv te zien was. Had dan papa Mulder gepakt, die heeft nog enig gevoel voor humor.

Ze moeten nu gewoon twee echte commentatoren pakken van Fox Sports. Die willen vast wat extra's verdienen met zoiets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 07:56
werkt jullie spraakbesturing nog als je de playstation op nederlands hebt staan?
bij mij werkt het niet meer voorheen wel voordat ik hem geupdate had naar 1.70.
misschien komt het doordat ik hem via mijn amerikaanse account heb geupdate.

er staat de PS4 ondersteunt geen spraakbediening in de door jou geselecteerde taal. Momenteel begrijpt de PS4 alleen spraakbediening die in het brits-engels worden gesproken.

ik kan voorlopig ook weinig doen.
omdat ik vorige week me controller heb opgestuurd en hem nog steeds niet binnen heb.
gebruik nu mijn vita met remote play

[ Voor 16% gewijzigd door jayesh op 21-05-2014 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Nu online

kaanmijo

Picobello B.V.

Watch_Dogs scoort 19 uit 20 in Jeux Vidéo!

http://www.psx-sense.nl/1...dogs-is-uiterst-positief/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exclusieve rechten op de eerste review, beetje dubieus...... wacht de rest nog wel ff af ;)

edit: en bovendien Frans blad beoordeeld game van Franse uitgever/ontwikkelaar, beetje PU beoordeeld Killzone :SF :P

[ Voor 39% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 21-05-2014 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Fransen die hun eigen beoordelen.. Exclusieve review...
(Ubisoft: Jullie mogen als eerst een review uitbrengen, hoge verkoopcijfers
Jeux-Video: Dank je wel, jullie krijgen een goede review, ook hoge verkoopcijfers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

HaskoF schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:20:
Fransen die hun eigen beoordelen.. Exclusieve review...
(Ubisoft: Jullie mogen als eerst een review uitbrengen, hoge verkoopcijfers
Jeux-Video: Dank je wel, jullie krijgen een goede review, ook hoge verkoopcijfers)
Dit kan je toch voor elke game reviewer zeggen... maakt op dat vlak niet uit of het Fransen zijn of niet imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Het verhaal, voor mij heel belangrijk, is volgens die gasten ruk. En dan toch een 9,5 krijgen. Vind ik wel vreemd hoor....
Pagina: 1 ... 37 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]