Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Grote neiging om langs de lokale game verkoper langs te gaan, mijn puppy eyes opzetten en heel lief vragen of ze niet heel graag mij het spelletje willen meegeven.

Dan kan ik klagen dat het spel overhyped was, maar nog steeds goed is!
Of een week wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01:28
Euphanasia schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:19:
[...]

Ik snap niet dat ze hier tijd en geld in steken, als ze een beetje marktonderzoek zouden ze er makkelijk achter komen dat 99% dit niet wilt.
Ik denk dat dat heel erg tegenvalt. En daarnaast, als het écht niet wil dan zet je je PS4 toch sowieso al op Engels? Tenzij je dat apparaat voor een gezin met kinderen gebruikt dan kan ik maar daarin nog wel wat voorstellen.

Maaruh, ik denk dat 99% niet echt representatief is, sterker nog, voor Tweakers mag dit 99% zijn, maar voor de middenmoot gaat dat niet op, die zullen het juist onwijs gaaf vinden dat het allemaal in het Nederlands kan!

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 16:27
Matedeor schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:28:
[...]

Game mag wel nog niet officieel verkocht worden he ;) .

[.... ingekort ...]
Wel of niet verkocht worden. Diegene heeft hem legaal bemachtigd neem ik aan. Dat is zijn probleem niet. En dat verandert toch ook verder niets aan de copyright?
Maar ik wacht ook even voor ik WD koop. Ben bang dat ze zoveel verwachting hebben geschept dat het zal tegenvallen.
AlphaBlack_NL schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:12:
Exclusieve rechten op de eerste review, beetje dubieus...... wacht de rest nog wel ff af ;)

edit: en bovendien Frans blad beoordeeld game van Franse uitgever/ontwikkelaar, beetje PU beoordeeld Killzone :SF :P
En inderdaad sinds wanneer heb je exclusieve rechten om als eerste te reviewen. Review niet naar de smaak van de uitgever en de volgende keer krijgt iemand anders de kans om als eerste te reviewen. Beetje triest eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xbox One gaat externe harde schijven ondersteunen :

http://www.gamer.nl/nieuw...rde-schijven-ondersteunen

De Xbox One krijgt in juni een update waardoor externe harde schijven ondersteund worden. Daarnaast wordt het mogelijk om vrienden te vinden door hun echte naam in te voeren. Dit meldt Major Nelson.

Nadat de update beschikbaar is, is het mogelijk om twee externe harde schijven van 256Gb of groter aan de Xbox One gelijktijdig te verbinden middels USB 3.0. Nadat de schijven zijn geformateerd zijn games, apps en add-ons voor games op te slaan. Een externe harde schijf is ook aan te sluiten op een andere Xbox One en de data is in te lezen als op de andere Xbox One wordt ingelogd via Xbox Live. Daardoor kunnen games die volledig op de harde schijf staan, op consoles van vrienden gespeeld worden, zonder dat deze opnieuw gedownload hoeven te worden.

Hiernaast wordt het mogelijk om vrienden te vinden via Xbox Live door te zoeken op hun echte naam. Voorheen was het enkel mogelijk om te zoeken op een gamertag. De echte naam van gebruikers wordt niet gebruikt binnen games en is niet verplicht om in te voeren voor gebruikers.

Ik hoop dat de PS4 dit binnekort ook kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-09 16:08

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-10 16:56

Pykow

Angelo OTR

kbloem schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 12:11:
[...]

Bij Fifa 13 hoorde ik op een gegeven moment minimaal 20 keer per wedstrijd "Hij zet een tackle in, Hij zet een tackle in, hij zet een tackle in..." heel irri...

Daarnaast hebben de keuze gemaakt voor de meest zoutloze commentator welke destijds op tv te zien was. Had dan papa Mulder gepakt, die heeft nog enig gevoel voor humor.

Ze moeten nu gewoon twee echte commentatoren pakken van Fox Sports. Die willen vast wat extra's verdienen met zoiets...
Koekkoek.
Er zijn ook commentatoren die echt verschrikkelijk zijn en denken dingen beter te weten.
Ik haat commentatoren die er gewoon 100% naast zitten met hun commentaar.
Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:37:

De Xbox One krijgt in juni een update waardoor externe harde schijven ondersteund worden. Daarnaast wordt het mogelijk om vrienden te vinden door hun echte naam in te voeren. Dit meldt Major Nelson.

Nadat de update beschikbaar is, is het mogelijk om twee externe harde schijven van 256Gb of groter aan de Xbox One gelijktijdig te verbinden middels USB 3.0. Nadat de schijven zijn geformateerd zijn games, apps en add-ons voor games op te slaan. Een externe harde schijf is ook aan te sluiten op een andere Xbox One en de data is in te lezen als op de andere Xbox One wordt ingelogd via Xbox Live. Daardoor kunnen games die volledig op de harde schijf staan, op consoles van vrienden gespeeld worden, zonder dat deze opnieuw gedownload hoeven te worden.

Hiernaast wordt het mogelijk om vrienden te vinden via Xbox Live door te zoeken op hun echte naam. Voorheen was het enkel mogelijk om te zoeken op een gamertag. De echte naam van gebruikers wordt niet gebruikt binnen games en is niet verplicht om in te voeren voor gebruikers.

Zeer goede zet van Microsoft, maar wel te laat.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-10 17:19
Net die batman trailer gezien, maar zal hopelijk aan youtube liggen maar als je zo die stad ziet zie je veel aliasing, en is het allemaal behoorlijk onscherp. En ja de characters zien er beter uit, maar enige nieuwe is de regen druppels ??
Wordt tijd dat er eens een game video site komt met 0,0 COMPRESSIE en andere bullshit.
Youtube heeft bewezen dit niet te zijn... Wil gewoon direct feed 1080p(indien 1080p is) beelden zonder compressie.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Laatst online: 12-02-2023
Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:37:

Het zijn wel grappige extraatjes maar vind het echt niet belangrijke dingen oid.

Een externe HDD aan mijn PS4 hangen hoeft van mij totaal niet, Ik heb aan 750GB interne opslag meer dan genoeg.

Waarvoor zou je het nou echt gebruiken? Als je 50 games door elkaar wilt spelen is het handig maar ik ken persoonlijk niemand die dat doet.

Een collega van mij ging helemaal uit zijn dak; HA dit kan niet op de PS4 he! Xbox RULES! zei die.
Nou geef mij maar 150p meer in een game, hecht ik meer waarde aan :)

Maar het zijn leuke extraatjes maar ik mis die dingen niet. Een goede update is dat er dingen bij komen die echt gemist worden. Maar zo zie ik het.

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
Externe hardeschijf werd met de PS3 vooral gebruikt voor films en muziek. Dat is toch wel goedkoper dat een 2,5" schijf erin doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SuperflipNL schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 16:50:
Externe hardeschijf werd met de PS3 vooral gebruikt voor films en muziek. Dat is toch wel goedkoper dat een 2,5" schijf erin doen.
Dan haal ik toch liever een 1,5TB interne 2,5" voor €95. Een externe is niet zo heel veel goedkoper (rond de €75). Voor dat verschil ga ik liever voor gebruiksgemak en gebruik ik een interne schijf. De X1 is al een stuk groter, heeft een giga voeding erbij en een grote kinect. En dan komt er ook nog een externe schijf bij....

Nee, doe mij maar lekker compact en de interne schijf upgraden ;)

pricewatch: Hitachi Travelstar 5K1500, 1.5TB

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
Ik zie het ook meer als een extra optie. Niet als een vervanger van. Zou het wel een mooie toevoeging vinden als Sony dat ook doet. Zullen vast wel wat mensen gebruik van maken. Maakt je apparaat ook gelijk een stuk veelzijdiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou een externe schijf op de PS4 zeer waarderen.

Vooral om games op te zetten , ik heb namelijk de standaard 500GB harde schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:21
ASNNetworks schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 17:07:
[...]

Dan haal ik toch liever een 1,5TB interne 2,5" voor €95. Een externe is niet zo heel veel goedkoper (rond de €75). Voor dat verschil ga ik liever voor gebruiksgemak en gebruik ik een interne schijf. De X1 is al een stuk groter, heeft een giga voeding erbij en een grote kinect. En dan komt er ook nog een externe schijf bij....

Nee, doe mij maar lekker compact en de interne schijf upgraden ;)

pricewatch: Hitachi Travelstar 5K1500, 1.5TB
Je kan toch de externe kopen en dan de behuizing openmaken en die HDD er inzetten?

Wel goed kijken of er een goede HDD in zit en of het geen impact voor de garantie heeft. Maar er zijn behuizingen die open kunnen zonder de garantie te laten vervallen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 18:50:
[...]

Je kan toch de externe kopen en dan de behuizing openmaken en die HDD er inzetten?

Wel goed kijken of er een goede HDD in zit en of het geen impact voor de garantie heeft. Maar er zijn behuizingen die open kunnen zonder de garantie te laten vervallen.
Kan, maar dan moet je daar idd voor opletten. Bovendien gebruiken sommige fabrikanten speciale aansluitingen aan de binnenkant ipv SATA (of als extra). Er was er een die de usb poort (geen standaard USB-B) had gesoldeerd aan de interne HDD. Als je het dan uit elkaar haalt kan je er niks mee...

edit:
Western Digital doet dat dus:

[ Voor 30% gewijzigd door ASNNetworks op 21-05-2014 18:55 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Leuk voor Xbox One bezitters die met lange installaties en een niet uitbreidbare interne HDD zitten, maar dit nieuws is wel behoorlijk off-topic in het PS4 topic ;)

[ Voor 21% gewijzigd door SToRM666 op 21-05-2014 18:54 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zo je game mee nemen naar vrienden zou wel tof zijn.

Game installeren op externe schijf, schijf mee, op gast ps4 inloggen en gamen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SToRM666 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 18:53:
[...]

Leuk voor Xbox One bezitters die met lange installaties en een niet uitbreidbare interne HDD zitten, maar dit nieuws is wel behoorlijk off-topic in het PS4 topic ;)
Ja, om dat nou in een PS4 topic te posten :o
Kan al gauw resulteren in een console-flame-wars, al blijkt dan dat er natuurlijk maar duidelijk 1 de beste kan zijn, met ondersteuning voor een externe HDD of niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ze gaan wel langzaam terug naar het systeem waar vorig jaar zoveel mensen tegen waren, aangezien je op XBL aangemeld moet zijn om het te kunnen gebruiken.

[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 21-05-2014 19:06 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-10 11:29
Prima optie dat het kan. Maar die keer dat ik een spel mee nam naar een vriend die hij dan niet had is 0 keer. En nu juist alles te downloaden valt, wat over het algemeen niet langer duurt dan een half uur zie ik nog geen meerwaarde voor de PS4. Alleen dat je dus "snel" meer hdd ruimte creëert en eventueel voor films en series voor degene die nog geen NAS of iets dergelijks als oplossing hebben. Maar dit laatste werkt toch nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 18:59:
Zo je game mee nemen naar vrienden zou wel tof zijn.

Game installeren op externe schijf, schijf mee, op gast ps4 inloggen en gamen.
Juist, lijkt me inderdaad ideaal, hoef ik mijn PS4 niet meer mee te slepen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

v8power67 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 16:32:
Net die batman trailer gezien, maar zal hopelijk aan youtube liggen maar als je zo die stad ziet zie je veel aliasing, en is het allemaal behoorlijk onscherp. En ja de characters zien er beter uit, maar enige nieuwe is de regen druppels ??
Wordt tijd dat er eens een game video site komt met 0,0 COMPRESSIE en andere bullshit.
Youtube heeft bewezen dit niet te zijn... Wil gewoon direct feed 1080p(indien 1080p is) beelden zonder compressie.
Dan is Gamersyde wat voor jou. Die zetten het materiaal wat ze van de publisher krijgen in volle glorie op hun site. Bitrate varieert van 15 tot 20 Mbit over het algemeen:

http://www.gamersyde.com/...ng_the_odds-32105_en.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 17:37
Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/b6y2j38.gif

Awesome. 8)

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ASNNetworks schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 20:16:
[...]

Volgens mij de nieuwe Batman 8)
Hahaha lol. Nou Ja mijn vergissing is begrijpelijk.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
Inderdaad de nieuwe Batman. Als die uitkomt, ga ik echt los met de Batmobile.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
harrytasker schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 19:06:
[...]

Komt er misschien wel aan, de X1 krijgt het, dus mss zal Sony dit nu ook doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Transistor krijgt erg goede cijfers, Is dus een toppertje, game ziet er ook sfeervol uit. Als Watch dogs niet voor de deur stond had ik hem nu gekocht, nu maar even afwachten :)

Ben overigens benieuwd welke game we bij de IGC krijgen deze maand, ik had gehoopt op Child of Light of Transistor maar die zijn nu beide al uit :+

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
Zo me nieuwe HDD zit erin :)

PS+, hoe werkt dat precies? Iets heel anders hoor maar vraag het me even af. Heb het eigenlijk voor het eerst. Wisselen de games die je krijgt elke maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

bram1984 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 21:28:
Geeft IGC tegenwoordig games weg. :+
Jij bent echt een Playstation n00b :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
jezzer schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 21:29:
Zo me nieuwe HDD zit erin :)

PS+, hoe werkt dat precies? Iets heel anders hoor maar vraag het me even af. Heb het eigenlijk voor het eerst. Wisselen de games die je krijgt elke maand?
Je kunt elke maand een nieuwe game 'kopen' (gratis). Je kunt deze games blijven spelen zolang je lid bent van PS+. Mocht je stoppen met PS+, maar later weer doorgaan dan kun je je 'gekochte' games gewoon opnieuw downloaden en spelen.

Daarnaast heb je toegang tot online multiplayer, cloud saves, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net ff MGS: Ground Zero's opgepikt van Marktplaats en in 1:45 doorgespeeld (hoofdmissies). Heerlijk spel zeg, prachtige graphics, waanzinnig soepel(1080p60) en geweldige gameplay. Game is wel een stuk serieuzer en realistischer dan MGS3. Ene kant leuk maar andere kant hoorde dat over de top ook wel beetje bij MGS. En geen David Hayter meer maar Kiefer Sutherland :'( :'(

Ga hem nog wel ff paar keer doorspelen en 100%en want het heeft zeker replay-value door de openwereld stijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Reageer dan niet?

[ Voor 94% gewijzigd door Chaoss op 22-05-2014 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb Watch_Dogs net toch besteld. Wilde eerst Thief uitspelen en wat PS3 spellen die ik nu nog speel (Sniper Elite V2, Tomb Raider) maar ik kan toch niet wachten. Ook maar gelijk Lego Pirates of the Carribean meegenomen voor als Lego Marvel op de PS4 klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Last of Us : Remastered al 13 juni? oOo

GAME tweette namelijk dit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/l1auWv6.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SOWppwq.png

En ook Amazon.es heeft de release aangepast:
http://www.amazon.es/The-...2&keywords=the+last+of+us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
Er zal vast wel een aankondiging plaatsvinden op de E3.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even Watch_Dogs vooruitbesteld in de PSStore.

Ik heb voor de classic edition gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
harrytasker schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 19:06:
[...]

Het is ook handiger om een bluraydisc mee te nemen ipv een ps4, waarom neem je in godsnaam je ps4 mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

jezzer schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 07:06:
waarom neem je in godsnaam je ps4 mee.
Misschien als hij de game digitaal heeft aangeschaft. IK ben overigens benieuwd hoe ze dit gaan doen ivm piracy... ik neem toch aan dat je niet deze hdd kan kopieren en dan de game vrij onder je vrienden kan verdelen. Toch heb ik liever een intern te vergroten hdd. Geen gerommel met kabels en rotzooi.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-10 16:48

Madstorm

Derping all the way!

swopdark schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 08:33:
[...]

Misschien als hij de game digitaal heeft aangeschaft. IK ben overigens benieuwd hoe ze dit gaan doen ivm piracy... ik neem toch aan dat je niet deze hdd kan kopieren en dan de game vrij onder je vrienden kan verdelen. Toch heb ik liever een intern te vergroten hdd. Geen gerommel met kabels en rotzooi.
Zal wel gebonden zijn aan je PSN account, dus dat zal niet gaan.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 13:31
Ik heb gisteren een USA account aangemaakt en ik wilde een spel kopen met mijn NL CC. Dit lukte niet. Is hier een work around voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.rnix
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-08 20:45
Hallo!
Ik heb een vraag: sinds gisteren heb ik een PS4 uit Amerika. IK heb begrepen dat er een regio lock op zit. Dit betreft alleen de dvd en blu-ray afspeelmogelijkheid. Voor games gelukkig niet.

Is de regio lock hardware matig of firmware matig? Ik heb namelijk de laatste FW versie 1.7 gister geinstalleerd en dat heb ik hier in NL gedaan. Krijg ik dan de EU versie of de Amerikaanse FW versie?

Is er misschien ook een mogelijkheid om de PS4 volledig terug te zetten naar fabrieksinstellingen en de terug te gaan naar de FW versie die er toen op zat. Zodat ik dan de EU FW op kan zetten?

Hopelijk weet iemand hier meer over

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HaskoF schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:09:
Ik heb gisteren een USA account aangemaakt en ik wilde een spel kopen met mijn NL CC. Dit lukte niet. Is hier een work around voor?
Ja PSN cards op Amazon.com kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amerikaanse Paypal account aanmaken, die koppelen met je NL CC. Je kan nu in Store op de PS4 direct afrekenen met Paypal. Ideaal! Je hoeft hierdoor niet eerst $50 + $10 tegoed via Amazon te kopen (of via de Store vanaf web browser upgraden).

Gewoon spel in winkelmand plaatsen, Paypal inloggen en afrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:55
AlphaBlack_NL schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 00:00:

[afbeelding]
[afbeelding]

Dope!
Zou mooi zijn. Volgende week watch dogs en deze 2 weken later?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 10:19
AlphaBlack_NL schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 00:00:

[afbeelding]
[afbeelding]

Oe! Nice! Of eigenlijk niet. Ik heb me zelf voorgenomen niet teveel spellen onafgemaakt te hebben liggen. Maar dit spel is voor mij wel 1 van de redenen geweest waarom ik sinds vorige week een PS4 naast m'n tv heb staan.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-09 14:49
MisterMichel schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:42:
[...]
Oe! Nice! Of eigenlijk niet. Ik heb me zelf voorgenomen niet teveel spellen onafgemaakt te hebben liggen. Maar dit spel is voor mij wel 1 van de redenen geweest waarom ik sinds vorige week een PS4 naast m'n tv heb staan.
Zelfde hier. Mijn vriendin zei nog tegen mij: Je gaat nu niet elke maand 2 of 3 games kopen he! Dat is zonde van je geld..

Toch heb ik snel de neiging om te zeggen: Aaah die koop ik wel eventjes.. Ik laat er maar op wachten.. Eerste Watchdogs volgende week. Moet zeggen: The Last of Us is wel mede de reden dat ik een PS4 heb gekocht.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
ASNNetworks schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:28:
[...]

Amerikaanse Paypal account aanmaken, die koppelen met je NL CC. Je kan nu in Store op de PS4 direct afrekenen met Paypal. Ideaal! Je hoeft hierdoor niet eerst $50 + $10 tegoed via Amazon te kopen (of via de Store vanaf web browser upgraden).

Gewoon spel in winkelmand plaatsen, Paypal inloggen en afrekenen.
Erm volgens mij is dat redelijk frauduleus.. Een fake US adres opgeven en koppelen aan je NL CC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01:28
shoombak schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 10:05:
[...]

Erm volgens mij is dat redelijk frauduleus.. Een fake US adres opgeven en koppelen aan je NL CC?
Gratis geldig US én UK account.

Het is sowieso niet toegestaan - aldus Sony - om meerdere accounts te hebben om zo de prijzen in je regio te ontlopen. Valve heeft dat ook verboden. Het verschil tussen Sony en Valve is dat Sony tot-nu-toe nog geen actie heeft ondernomen om accounts of games te blokkeren. Valve wel.

Je loopt dus altijd een klein risico dat Sony ineens zegt: "Genoeg" en je raakt de toegang tot je games, account of PSN kwijt op je US account. Kans is alleen kleiner dan bij Valve omdat je bij Valve alles koppelt aan je 'eigen' account. Op je PS4 maak je een geheel nieuw account, en je mag gewoon meerdere main accounts op de PS4 hebben.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik offgamers.com. Kan je gewoon psn codes kopen via ideal. De eerste maal duurt het een uurtje en je moet even verifiëren via SMS maar daarna heb je de code meestal binnen 15 minuten. Niks geen geknoei met creditcards en valse adres gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-07 09:15
kbloem schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 12:11:
[...]

Bij Fifa 13 hoorde ik op een gegeven moment minimaal 20 keer per wedstrijd "Hij zet een tackle in, Hij zet een tackle in, hij zet een tackle in..." heel irri...

Daarnaast hebben de keuze gemaakt voor de meest zoutloze commentator welke destijds op tv te zien was. Had dan papa Mulder gepakt, die heeft nog enig gevoel voor humor.

Ze moeten nu gewoon twee echte commentatoren pakken van Fox Sports. Die willen vast wat extra's verdienen met zoiets...
Ze moeten gewoon lekker Sierd de Vos als commentator gebruiken KOEKOEK :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RATATATATA :+
Mag best wel eens wat anders inderdaad, het huidige is nogal irritant...
El Sierd is dan wel en goede optie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Gewoon restauranttips er in stoppen dan ook _O_.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie speelt er FF realm reborn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-07 09:15
HeatWave schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 12:07:
Gewoon restauranttips er in stoppen dan ook _O_.
Hahah of een verhaal van een half uur over de vrouw van de trainer. 8)7 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog altijd beter dan het huidige commentaar, wat toch wel de spuigaten uit loopt. Speel eens een wedstrijd met Ajax thuis en je kunt raden wat ie na rust zegt :+
Dan heb ik liever anekdotes van Sierd die helemaal nergens over gaan... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crotchy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-03 08:56
Ik vind het nog steeds schandalig dat de prijs in de EU store zo duur is.
Om even een vergelijking te maken.

Een nieuw digitaal spel in EU store is 70 euro.
Daarin zit BTW al verrekend.

Een nieuw digitaal spel in US store is 60 dollar (43,85 euro op dit moment).
Hierin zit geen BTW verrekend.
Dus laten we dat even doen.
43.85 * 1.21 = 53.05 euro.

Waar haalt Sony dan het lef vandaan om hier gewoon 70 euro te vragen?
Na wat navraag op de Sony forums kwam het neer op dat de extra kosten in de EU te maken hebben met localization ondanks dat de meeste spellen nog niet eens nederlandse localization hebben.
Je betaald dus in feite 17 euro extra zodat het spel localization voor landen als Duitsland, Frankrijk en Spanje krijgt.
Ondanks dat de gemiddelde Nederlandse gamer hier dus geen gebruik van maakt.

*Koopt al zijn PS4 spellen digitaal, van de US store*

p.s. De spellen in de US store koop ik gewoon rechtstreeks met mijn creditcard met een adres van een gratis US postal service (Er zijn genoeg van dit soort services te vinden op google, en volgens mij is Borderlinx ook al eerder langs gekomen in dit topic).

[ Voor 12% gewijzigd door Crotchy op 22-05-2014 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Crotchy schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 12:55:
Ik vind het nog steeds schandalig dat de prijs in de EU store zo duur is.
Om even een vergelijking te maken.

Een nieuw digitaal spel in EU store is 70 euro.
Daarin zit BTW al verrekend.

Een nieuw digitaal spel in US store is 60 dollar (43,85 euro op dit moment).
Hierin zit geen BTW verrekend.
Dus laten we dat even doen.
43.85 * 1.21 = 53.05 euro.

Waar haalt Sony dan het lef vandaan om hier gewoon 70 euro te vragen?
Na wat navraag op de Sony forums kwam het neer op dat de extra kosten in de EU te maken hebben met localization ondanks dat de meeste spellen nog niet eens nederlandse localization hebben.
Je betaald dus in feite 17 euro extra zodat het spel localization voor landen als Duitsland, Frankrijk en Spanje krijgt.
Ondanks dat de gemiddelde Nederlandse gamer hier dus geen gebruik van maakt.

*Koopt al zijn PS4 spellen digitaal, van de US store*

p.s. De spellen in de US store koop ik gewoon rechtstreeks met mijn creditcard met een adres van een gratis US postal service (Er zijn genoeg van dit soort services te vinden op google, en volgens mij is Borderlinx ook al eerder langs gekomen in dit topic).
Amerika kent geen BTW, alleen sales tax. Deze is per staat verschillend en loopt van 0% tot 10%.

In Amerika is een hoop goedkoper, dat heeft te maken met het sociale stelsel, andere manier van loon bepaling, lagere prijzen voor distributie, marketing, enz.

Zomaar de Dollar naar een Euro omrekenen is daardoor wat kortzichtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat laatste gebeurd vaak wel :)
Product van 400 dollar kost hier 400 euro, en dat klopt in principe ook niet helemaal....
Maar het heeft inderdaad wel met meerdere factoren te maken..

[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 22-05-2014 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
dutchgio schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:11:
Dat laatste gebeurd vaak wel :)
Product van 400 dollar kost hier 400 euro, en dat klopt in principe ook niet helemaal....
Maar het heeft inderdaad wel met meerdere factoren te maken..
Valt allemaal reuze mee hoor, als je de PS4 prijs in de vs (die is dus zonder Sales tax) vergelijkt met onze prijs zonder BTW zit er maar iets van 29,- verschil tussen.

Dat komt dus door de hierboven al genoemde onderdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Laatst online: 06-08 18:20
SacreBleu schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 10:18:
[...]

Het is sowieso niet toegestaan - aldus Sony - om meerdere accounts te hebben om zo de prijzen in je regio te ontlopen. Valve heeft dat ook verboden. Het verschil tussen Sony en Valve is dat Sony tot-nu-toe nog geen actie heeft ondernomen om accounts of games te blokkeren. Valve wel.

Je loopt dus altijd een klein risico dat Sony ineens zegt: "Genoeg" en je raakt de toegang tot je games, account of PSN kwijt op je US account. Kans is alleen kleiner dan bij Valve omdat je bij Valve alles koppelt aan je 'eigen' account. Op je PS4 maak je een geheel nieuw account, en je mag gewoon meerdere main accounts op de PS4 hebben.
Tsja die risico wil ik wel lopen. Wolfenstein is in de EU store €69 in de Amerikaanse store €43. Is best een groot verschil.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Over de laatste maanden is het een aantal keer voorgekomen dat mijn Playstation 4 een wat luider geluid maakt voor een aantal seconden (10 seconden ongeveer). De laatste keer was dit net na het opstarten van de console. Ik denk dat het iets te maken heeft met de disk drive of wat dan ook. Nou durft ik alleen niet te zeggen of het geluid iets is om me zorgen over te maken. Ik heb natuurlijk al even contact gehad met Sony en een geluidsopname naar ze gestuurd, echter hoor ik door de drukte maar niets terug. Ik stuur mijn Playstation 4 natuurlijk liever niet op en daarom zou ik jullie willen vragen de onderstaande geluidsopname eens te beluisteren:

http://cl.ly/470k3S0S272w

Ik ben benieuwd of meer mensen dit geluid soms ervaren? Nogmaals, het is niet altijd zo. De laatste dagen heeft het apparaat het bijvoorbeeld weer niet laten horen. Ik ben dan ook bang dat wanneer ik het apparaat opstuur naar Sony voor een reparatie dat ze het geluid daar niet waar zullen nemen.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crotchy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-03 08:56
Donstil schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:07:
[...]

Amerika kent geen BTW, alleen sales tax. Deze is per staat verschillend en loopt van 0% tot 10%.

In Amerika is een hoop goedkoper, dat heeft te maken met het sociale stelsel, andere manier van loon bepaling, lagere prijzen voor distributie, marketing, enz.

Zomaar de Dollar naar een Euro omrekenen is daardoor wat kortzichtig.
In mijn berekeningen heb ik dan ook BTW meegenomen, en dan nog kom je op een verschil uit van 17 euro per spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:43
Nipje schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 15:08:
*verhaal*
Ik stuur mijn Playstation 4 natuurlijk liever niet op en daarom zou ik jullie willen vragen de onderstaande geluidsopname eens te beluisteren:

http://cl.ly/470k3S0S272w
Klinkt als een blu-ray die hard spint.. al eens eruit gehaald en er opnieuw ingepropt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-10 13:12

Falastine

Think about my signature...

Denken jullie dat watchdogs een multiplayer heeft die bestand is tegen saaiheid. Ik merk dat een game welke gemaakt is voor singleplayer de multiplayer vaak niet goed uitgewerkt is. m.a.w hij word snel saai.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
GamezMaster schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 15:54:
[...]

Klinkt als een blu-ray die hard spint.. al eens eruit gehaald en er opnieuw ingepropt?
Ja dat is het inderdaad ook denk ik. Ik vraag me alleen af of het draaien wel normaal klinkt. Het lijkt naar mijn mening wat hard te brommen. Ik wissel regelmatig discs omdat ik meerdere games heb. Ervaar jij dit geluid soms zelf ook? Aan het eind van het fragment hoor je de snelheid van het spinnen wel weer omlaag gaan en vanaf dan klinkt het weer "normaal".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Falastine schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:09:
Denken jullie dat watchdogs een multiplayer heeft die bestand is tegen saaiheid. Ik merk dat een game welke gemaakt is voor singleplayer de multiplayer vaak niet goed uitgewerkt is. m.a.w hij word snel saai.
Nee, ik denk niet dat de multiplayer geweldig gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nipje schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:10:
[...]

Ja dat is het inderdaad ook denk ik. Ik vraag me alleen af of het draaien wel normaal klinkt. Het lijkt naar mijn mening wat hard te brommen. Ik wissel regelmatig discs omdat ik meerdere games heb. Ervaar jij dit geluid soms zelf ook? Aan het eind van het fragment hoor je de snelheid van het spinnen wel weer omlaag gaan en vanaf dan klinkt het weer "normaal".
Het klinkt inderdaad als te veel resonantie. Staat je ps4 recht en stabiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
AtlAntA schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:20:
[...]

Het klinkt inderdaad als te veel resonantie. Staat je ps4 recht en stabiel?
Hij ligt en staat stevig in een TV meubel. Niemand die het zelfde geluid hoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben meer mensen die digitaal Watch_Dogs vooruitbesteld hebben in de PSStore er eigenlijk niks voor betaald?

Bij mij is er niks van mijn PSN tegoed gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-09 20:20
Nipje schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:24:
[...]

Nope, als ik jou was zou ik hem terug sturen naar sony (of terug brengen waar je hem hebt gekocht ). Als je PS4 nu al kuren heeft, kan dat in de toekomst alleen maar erger worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Laatst online: 06-08 18:20
Nipje schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:10:
[...]

Misschien helpt dit?
YouTube: PS4 Disc Drive Noise Fix

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:39:
Hebben meer mensen die digitaal Watch_Dogs vooruitbesteld hebben in de PSStore er eigenlijk niks voor betaald?

Bij mij is er niks van mijn PSN tegoed gegaan.
Niet toevallig een credit card aan gekoppeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASNNetworks schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:42:
[...]

Niet toevallig een credit card aan gekoppeld?
Nee , ik betaal ook altijd met PSN tegoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:43:
[...]

Nee , ik betaal ook altijd met PSN tegoed.
Heb even zelf gekeken en het klopt dat er niks af gaat. Het wordt namelijk later verrekend ;)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/6773600/BoP1pUsIIAAFopb.jpg

Hou er dus rekening mee dat je bij pre-orders niet direct betaald maar paar dagen later. Voordat je als een gek allemaal games gaat pre-orderen denkende dat je ze gratis kan downloaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASNNetworks schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:46:
[...]

Heb even zelf gekeken en het klopt dat er niks af gaat. Het wordt namelijk later verrekend ;)

[afbeelding]

Hou er dus rekening mee dat je bij pre-orders niet direct betaald maar paar dagen later. Voordat je als een gek allemaal games gaat pre-orderen denkende dat je ze gratis kan downloaden ;)
Aha dat verklaard het.

Het tegoed moet ik er dus ook op laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Ik heb dit maar eens even geprobeerd. Ik zal het eens een aantal dagen bekijken.
iSpaceman schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:39:
[...]

Nope, als ik jou was zou ik hem terug sturen naar sony (of terug brengen waar je hem hebt gekocht ). Als je PS4 nu al kuren heeft, kan dat in de toekomst alleen maar erger worden.
Omdat het geluid niet altijd te horen is ben ik bang dat ze het bij sony niet waar zullen nemen (natuurlijk is het apparaat dan stil als het daar is, dat zal je altijd zien). Tevens heb ik net even telefonisch contact gehad met sony en de medewerker vertelde me dat als hij mij was en de console verder goed werkt, hij zou wachten met het opsturen van de console totdat de garantie bijna verloopt. Hij vertelde me dat ik dan een gerepareerde console krijg met weer 3 maanden garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaaaaah
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-09 12:59
Nipje schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:24:
[...]

hai,

ik heb exact hetzelfde, iemand anders noemde het al: resonantie
kan verder geen kwaad behalve dat het bloed irritant is...

verder heb ik het niet meer gehoord nadat ik er iets onder heb gelegd 8)7 8)7
zelfde idee als t filmpje wat gepost is :-P

[ Voor 16% gewijzigd door Petaaaaah op 22-05-2014 17:58 ]

PSN-ID: ThaDwizzle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 16:13
De announcement trailer van Metro Redux: [YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=VulDmnxnyPc]
Ik heb beiden Metro's nooit gespeeld en ben er wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaaaaah
ASNNetworks schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:46:
[...]

[afbeelding]

Ik kan watch dogs niet vinden in de PS store ?

Correctie: heb t al gevonden |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Petaaaaah op 22-05-2014 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Driveclub Pre-E3 preview event

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=823480

Allemaal behoorlijk positief :)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5ZNUy2_c2dU]

[ Voor 49% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 22-05-2014 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat ik het antwoord al weet maar ik vraag hier even "super" bevestiging. ;)

Als ik watchdogs nu via de usa store pre order. Kan ik dan A) maandagmiddag 1600 spelen of B ) dinsdagmiddag 1600?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
AtlAntA schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 18:09:
Ik denk dat ik het antwoord al weet maar ik vraag hier even "super" bevestiging. ;)

Als ik watchdogs nu via de usa store pre order. Kan ik dan A) maandagmiddag 1600 spelen of B ) dinsdagmiddag 1600?
Amerika loopt achter, met alles, dus ook met tijd. :)
Dinsdagmiddag zal het zijn

[ Voor 3% gewijzigd door KookSpook op 22-05-2014 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SacreBleu schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 10:18:
[...]

Het is een grijs gebied. Sony geeft in hun algemene voorwaarden inderdaad aan dat je de Store moet gebruiken in het land waar je woont. Echter zijn er ook landen die géén PS Store hebben. Bovendien is de PS4 regio vrij. Als iemand een game op Bluray aanschaft vanuit USA, dan moet hij de DLC ook via de US Store aanschaffen. Zolang je de DLC niet in de NL Store kan aanschaffen voor een US geïmporteerde game is er geen alternatief en heb je geen keus. En niet te vergeten: wat als iemand verhuist naar een ander regio. Je kan niet verwachten dat iemand daarvoor een nieuw account gaat aanmaken. Zeker als de gebruiker al jaren lid is, PS+ heeft lopen en shitload aan content heeft gekocht.

En ik denk dat Sony niet zomaar hun klanten wil bannen die honderden dollars aan games hebben gekocht. Ze kunnen zeker wel verwachten op veel klachten van mensen die opeens hun account kwijt zijn geraakt. Dat je account geblokkeerd wordt is een ding, maar dat je alle content waar je voor betaald hebt ook kwijt bent gaat te ver.

Het is in de algemene voorwaarden opgenomen zodat mensen niet massaal misbruik van gaan maken. Overigens is het meer dat Sony aanraadt om gebruik te maken van je eigen regio voor digitale en fysieke games. Zoals in de FAQ staat:

'In general, neither digital nor disc-based games will be region locked, but PlayStation recommends that all users purchase games at the region of their residence to guarantee the best overall experience and customer service. In certain instances, a software publisher may choose to region lock a game title for specific reasons, but Sony Computer Entertainment expects these instances to be uncommon.'

Ik weet wel dat als ik opeens mijn account en daarmee honderden dollars aan content kwijt ben ik direct overstap naar de Xbox One, zonder terug te keren. Natuurlijk zal ik er eerst alles aan doen om het terug te krijgen. Maar mij zijn ze als klant dan wel kwijt. De Xbox One is hier een stuk makkelijker in moet ik zeggen. Je kan gewoon via de Xbox van Store wijzigen. Geen gedoe met verschillende accounts etc.

Tot nu toe heb ik nooit problemen gehad, of iets erover gelezen. Ik betaal nu €22 per game door uit de US Store te kopen en met een ander PS4 te delen (de ander heeft een US account). Ik ben gek als ik dan alsnog voor €69 uit de NL Store aanschaf, of zelfs op disk.

[ Voor 24% gewijzigd door ASNNetworks op 22-05-2014 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KookSpook schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 18:11:
[...]

Amerika loopt achter, met alles, dus ook met tijd. :)
Dinsdagmiddag zal het zijn
Ok bedankt. Nu nog even beslissen of het 17 euro waard is om 16 uur te wachten.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed nieuws voor Sony als bedrijf(en vrij tegen de algemene gedachte in volgens mij):

平井CEO「PS4はすでにハードウェア単体で利益を計上しており、従来のプラットフォームビジネスとは異なる事業体制となっている」

Mogen jullie zelf ontcijferen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:54

kaanmijo

Picobello B.V.

Voor de geïnteresseerden: vanavond vanaf 20:00 een Watch_Dogs livestream bij IGN

http://www.ign.com/articl...-live-presents-watch-dogs

Edit:

Gamespot streamt al:
http://www.gamespot.com/v...now-playing/2300-6418882/

[ Voor 25% gewijzigd door kaanmijo op 22-05-2014 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
AlphaBlack_NL schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 18:28:
Goed nieuws voor Sony als bedrijf(en vrij tegen de algemene gedachte in volgens mij):

Dus? Wie google translate dit effe? Op je mobiel is dit wat lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petaaaaah
Dit is wat translate eruit poept :)

"PS4 heeft een winst in hardware alleen geregistreerd heeft al een bedrijf structuur die verschilt van de traditionele business platform" Hirai CEO

[ Voor 12% gewijzigd door Petaaaaah op 22-05-2014 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sony maakt al winst op alleen de PS4 ;)

edit: ^^vertalen naar engels geeft beter resultaat

[ Voor 40% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 22-05-2014 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Petaaaaah schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 17:54:
[...]

hai,

ik heb exact hetzelfde, iemand anders noemde het al: resonantie
kan verder geen kwaad behalve dat het bloed irritant is...

verder heb ik het niet meer gehoord nadat ik er iets onder heb gelegd 8)7 8)7
zelfde idee als t filmpje wat gepost is :-P
Goed om te horen dat ik iig niet de enige ben. Was het bij jou ook zo dat het niet altijd herrie maakte maar gewoon random een keer? Ik heb er tevens inmiddels ook een stukje karton onder gestoken en ik ben benieuwd of het helpt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:55
AlphaBlack_NL schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 18:28:

PS4 hardware is already profitable for Sony, a very different model to previous consoles, which lost money on each unit when they hit the market.

't is niet dat ze alleen door de PS4 winst maken als Sony, maar dat ze op de PS4 hardware geen verlies maken lijkt me.

[ Voor 6% gewijzigd door matthijst op 22-05-2014 20:00 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ziet er goed uit inderdaad. Lijkt erop dat ze de uitstel periode goed gebruikt hebben maar dat het ook wel echt nodig was. De lighting ziet er echt prachtig uit. Maar goed, belangrijker is dat het ook een leuke game is om te spelen.

Nog een mooi gemaakte trailer om het geluid te showen van 1 van de auto's:

Ik vind het stukken beter klinken dan die grasmaaier geluiden van de GT serie eigenlijk :P

Ze hebben trouwens wat leuke auto's voor hun kantoor staan:

Afbeeldingslocatie: http://photos-a.ak.instagram.com/hphotos-ak-frc/10354359_316078438542712_100223058_n.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door kazuka op 22-05-2014 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Mozeskriebel dat ziet er op bepaalde punten toch wel heel erg vet uit, dat ze het lightning model vergelijken met Infamous SS doet mij ook deugd want die game had echt briljant sfeervolle belichting.

Nu weet je gewoon dat bijna een jaar uitstel de game gewoon heel erg veel goed gedaan heeft!

Pagina: 1 ... 38 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]