Dit vond ik ook mooi:

Dat ziet er dus zo uit
:

Dat ziet er dus zo uit

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Is die auto ook speelbaar in de ps+ demo?Donstil schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 22:52:
God wat is wel enorm overdreven zeg, de remmen van een Huayra krijg je op een bergweggetje niet zomaar zo rood gloeiend hoor.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
beetje offtopic maar: Als je beetje hard remt wel hoor zeker als ze nog redelijk warm zijn.Donstil schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 22:52:
God wat is wel enorm overdreven zeg, de remmen van een Huayra krijg je op een bergweggetje niet zomaar zo rood gloeiend hoor.
[ Voor 11% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 22-05-2014 23:04 ]
Ja nee absoluut. Ik weet dat het kan.AlphaBlack_NL schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 23:01:
[...]
beetje offtopic maar: Als je beetje hard remt wel hoor zeker als ze nog redelijk warm zijn.
zie: YouTube: Ferrari 599XX glowing brake disk + downshifts !!!
edit en:
YouTube: Lamborghini Gallardo LP570 LOUD SOUND & Glowing Brakes!!
daar is het zelfs overdag te zien
[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 22-05-2014 23:54 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Ik heb em ook gehaald in de PSStore.bram1984 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 07:45:
Ik hoor weinig mensen over Wolfenstein. Niet vet? Heb gisteren de Gamekings review bekeken en besloten deze toch maar te bestellen. Een oldschool SP shooter gaat er altijd wel in.
idd goed nieuws, ik kan nu de PS3 eindelijk de deur uit doenExorcist schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 00:47:
Jeuj, Singstar naar PS4! Nu maar hopen (maar naar wat ik lees bevestigd) dat gedownloade content op de PS3 overdraagbaar is en de PS2/PS3 Singstar discs ook afgespeeld kunnen worden. Ik heb tussen de 25 en 30 Singstar discs in totaal, daarnaast boven de 200 gedownloade nummers. De PS3 in de woonkamer is ook alleen bedoeld voor Buzz en Singstar, meer niet.
Hopelijk kan het straks op de PS4. De app boeit me niet echt (zingen doe ik in een mic, niet in een tel.) maar het aanmaken van playlists is wel welkom.
PSN: TDBtje
Ik speel hem wel op de pc, maar ik vind de game tof! Lekker old skool op een rauwe engine. Het feit dat je armor en health packs moet zoeken en niet teveel hints krijgt in de game is juist tof eraan. Dat auto healen van tegenwoordig maakt shooters makkelijker imo.bram1984 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 07:45:
Ik hoor weinig mensen over Wolfenstein. Niet vet? Heb gisteren de Gamekings review bekeken en besloten deze toch maar te bestellen. Een oldschool SP shooter gaat er altijd wel in.
[ Voor 7% gewijzigd door Scrisissszzz op 23-05-2014 08:06 ]
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
PSN: Alvanosa
Ik vind de graphics van MGS toch wel het beste momenteel.bram1984 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 08:32:
Cool. Ik heb WD ook besteld, maar wil dit weekend een nieuwe game hebben om mijn nieuwe TV te testen die straks bezorgd wordt.
Dat moment dat Conan een spel eerder in handen heeft dan ik
[ Voor 11% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 23-05-2014 10:40 ]
Verwijderd
Had een keer een bug op de ps3. Wilde Minecraft kopen dus ik betalen via Ideal en op eens ging de browser freezen. Ik dacht eerst dat ik m'n geld kwijt was. Ps3 was vastgelopen dus ik opnieuw ps store openen. Kon ik gelukkig m'n spel downloaden. Een dag later keek ik wat ik in m'n portemonnee had. Er stond gewoon nog 18,99 in? Is Minecraft dan toch gratis voor de ps3?Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:48:
[...]
Aha dat verklaard het.
Het tegoed moet ik er dus ook op laten staan.
Samen met Rime en The Witness de drie exclusives voor 2014 waar ik naar uitkijk. De sfeer zat er goed in, hoop alleen op wat meer openheid dan hetgeen we in de laatste gameplaytrailer te zien kregen.AlphaBlack_NL schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 10:32:
Aankomende dinsdag impressies van The Order: 1886, er is vorige week een persevent geweest.
De game schijnt een goede indruk te hebben gemaakt:
[afbeelding]
Samen met DriveClub toch wel een exclusive waar ik erg naar uit kijk voor eind dit jaar
edit: ugh lees nu ook heel veel geruchten en hints van uitstel![]()
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
[ Voor 18% gewijzigd door OcNewB op 23-05-2014 10:55 ]
Be my guest.Yonix schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 10:40:
Is het een idee om een topic te maken waar tweakers hun gameplay-videos kunnen delen met mede-tweakers? Ik heb al best wat filmpjes die ik wil delen.
Ik zal dit weekend even een topic in elkaar knutselen.dutchgio schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:08:
[...]
Be my guest.
Zal Dennis ook wel leuk vinden, want die kan z'n filmpjes ook nergens kwijt en plaatst het dan maar hier.
Haha grappigYonix schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:45:
[...]
Ik zal dit weekend even een topic in elkaar knutselen.
Trouwens, Watch Dogs is viral gegaan hier in Tilburg. Dit kwam ik net tegen toen ik de plaatselijke Jumbo-supermarkt verliet:
[afbeelding]
Zelf nog niet tegen gekomen, maar dat zijn wel de leukere.Yonix schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:45:
[...]
Ik zal dit weekend even een topic in elkaar knutselen.
Trouwens, Watch Dogs is viral gegaan hier in Tilburg. Dit kwam ik net tegen toen ik de plaatselijke Jumbo-supermarkt verliet:
[afbeelding]
Verwijderd
Het is promotie vanuit Ubisoft, in Amsterdam zijn ze namelijk ook al gespot:
BFV: SuperflipNL [PS4]
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
PS Store digitaal kopenRicmaniac schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:53:
Ik kan hem nu gaan bestellen maar ik twijfel waar ik de meeste kans maak om hem "snel" te hebbeniemand enig idee? Want moet bijna overal of gelijk betalen of aanbetalen maar dat wil ik liever niet tenzij ik weet dat het daar vrij vlot is haha
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Heb hetzelfde met Thief en Killzone. In beide games hooguit 3 uurtjes zitten.Mars18 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:18:
Dit weekend de PS4 ook maar weer eens aanslingeren. Laatste tijd alleen maar fifa gespeeld. Spellen als NFS en Call of Duty en killzone gewoon nog niet gespeeld.
Zonde..
De PC versie is al gelekt.HaskoF schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:30:
Hoe komen die gasten aan Watch Dogs die nu aan het streamen zijn? Waarschijnlijk uit het magazijn meegenomen ?
Klopt, merk ik ook nog wel eens als ik net zo'n mooie goal in fifa hen gemaakt, of in Battlefield.Verstekbakker schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:58:
Die share functie werkt ook nooit als hij moet werken he...
[ Voor 18% gewijzigd door dutchgio op 23-05-2014 14:13 ]
Ik heb nog nooit een goal gemaakt in Battefielddutchgio schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 14:12:
[...]
Klopt, merk ik ook nog wel eens als ik net zo'n mooie goal in fifa hen gemaakt, of in Battlefield.
Juist als je het nodig wilt werkt het niet
Eigenlijk moet je dus voordat je begint met gamen de share knop 1 keer indrukken, en daarna dat menu wegdrukken. Dan forceer je dat ie wel opneemt..
PSN: Maichel
Tjah hij kan het nu ook niet bewijzen... Share functie werke niet:p Anders had hij kunnen laten zien hoe je kunt scoren in BF4 hahaMaichel schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 14:33:
[...]
Ik heb nog nooit een goal gemaakt in Battefield
Kon het helaas niet opnemen, want die share funcite deed het dus nietMaichel schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 14:33:
[...]
Ik heb nog nooit een goal gemaakt in Battefield
Oh ik vergat even erbij te melden dat ik het over een PS4 had en niet over Watch Dogs XD .. ik wil een PS4 bestellen
ik denk persoonlijk dat het iets met "SLuwe hond/Vos" te maken heeft omdat je stilletjes systemen aan het hacken bent en gehacked kan worden.HaskoF schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:15:
Weet iemand waarom het spel WatchDogs heet?
Angelo NL / Global Cargo VTC
Verwijderd
Het gaat hier (waarschijnlijk) om The Order: 1886, ben benieuwdToday, at 8.00pm GMT/9:00pm BST/10.00pm CET, tune in for a sneak peek at new gameplay from an upcoming PS4 title.
Watch_Dogs komt van het Engelse woord: watchdog. Ja het is gewoon een woordPykow schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 16:01:
[...]
ik denk persoonlijk dat het iets met "SLuwe hond/Vos" te maken heeft omdat je stilletjes systemen aan het hacken bent en gehacked kan worden.
Watch_dogs, betekend dus. Pas op voor sluwe honden, Pas op voor stiekemerds , Pas op voor Hackers.
[ Voor 25% gewijzigd door ASNNetworks op 23-05-2014 18:26 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Verwijderd
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
On the bright side.. Je houdt het al langer vol dan mij!v8power67 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 18:48:
Allemachtig wat is killzone een slecht spel.zeg...
Dit is puur op singleplayer gebaseerd.
Heb de game net binnen. En heb denk ik 30 min tot 45 min gespeeld. Maar ben er alweer klaar mee.
Ten eerste is de tekst veelste klein dus kan vaak niet hellemaal goed.lezen wat de opdracht is.
Ten tweede snap ik vaak niet wat de bedoeling is. Zal mede door het niet goed kunnen lezen komen. Maar ga constant dood omdat iemand me vanaf een halve kilometer al ziet aankomen... heb de uitleg ook half gemist van die owl... weet niet wat het is maar het lukt nu niet hellemaal.
Morgen nieuwe kansen maar voor nu een behoorlijke bagger game... graphics zijn wel mooi maar de animaties soms echt heel slecht.
Meer uitleg terwijl je het gewoon niet kan lezen? Vervelend dat de tekst in jouw situatie te klein is, maar aan uitleg is echt geen gebrek. Je kan door middel van de D-pad ook heel makkelijk een marker plaatsen waar je exact naartoe moet. Verder is de game gewoon lekker pittig. Slechte animaties zijn me verder ook niet opgevallen. Ik vind het een prima singe player shooter. MP doet me verder weinig.v8power67 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 19:09:
Ik speel amper nog 1st person shooters idd.
Maar dit vind ik wel heel matig... beetje meer uitleg ofzo kan geen kwaad.
Maja morgen met een frisse geest weer eens proberen.
Nu maar hopen dat wehkamp.mn eatchdogs op tijd stuurt. Heb toch wel erge zin in die game.
Volgens mij had Aiden, voordat die begon te hacken, een honden uitlaat serviceHaskoF schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:15:
Weet iemand waarom het spel WatchDogs heet?
PSN ID: Enzyme-NL
Met backlichgt ,brightness,contrast instellingen spelen? Neem aan dat dat kan in spel modus? En mischien last van backlight bleeding?bram1984 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 19:35:
Even een crosspost uit het TV topic van LG. Wellicht dat meer mensen hier in dezelfde situatie zitten, en raad kunnen geven.
Ik heb net een 47LB650 binnengekregen en ik vroeg me af of iemand mij kan adviseren met de juiste instellingen. Ik gebruik de TV op een volledig verduisterde zolderkamer uitsluitend voor gaming vanaf mijn PS4. Ik heb de Spel instelling al geprobeerd, maar dat ziet er echt niet uit in mijn optiek. Heel flets en donker zonder enige vorm van scherpte. Ik heb een beetje zitten pielen, maar nu krijg ik geen mooie zwartwaardes (een donker scherm produceert veel licht nu). Iemand tips?
haha dus een game is slecht als jij de tekst niet kunt lezen (ga dichter bij je tv zitten) of als je voor de verandering eens zelf moet nadenken? Sorry hoor maar dat zijn toch wel erg absurde redenen om een game zo af te kraken. Ik heb altijd alle tekst kunnen lezen, ik wist bijna altijd wat ik moest doen of waar ik heen moest en anders moest ik een kleine beetje uitproberen en zoeken. C'mon begin die game overnieuw en zorg dat je nu alle tekst wel kunt lezen dan zijn er echt niet veel onduidelijkheden meer.v8power67 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 18:48:
Allemachtig wat is killzone een slecht spel.zeg...
Dit is puur op singleplayer gebaseerd.
Heb de game net binnen. En heb denk ik 30 min tot 45 min gespeeld. Maar ben er alweer klaar mee.
Ten eerste is de tekst veelste klein dus kan vaak niet hellemaal goed.lezen wat de opdracht is.
Ten tweede snap ik vaak niet wat de bedoeling is. Zal mede door het niet goed kunnen lezen komen. Maar ga constant dood omdat iemand me vanaf een halve kilometer al ziet aankomen... heb de uitleg ook half gemist van die owl... weet niet wat het is maar het lukt nu niet hellemaal.
Morgen nieuwe kansen maar voor nu een behoorlijke bagger game... graphics zijn wel mooi maar de animaties soms echt heel slecht.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Haters everywhere but I don’t really care
Ik snap hem wel, zelf Killzone nooit gespeeld maar als je vanaf het begin van een spel het verhaal niet snapt en niet weet waarom je bepaalde dingen moet doen, haak ik ook snel af. Ze zeggen niet voor niets dat een eerste indruk zo belangrijk is.Chaoss schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 21:14:
[...]
haha dus een game is slecht als jij de tekst niet kunt lezen (ga dichter bij je tv zitten) of als je voor de verandering eens zelf moet nadenken? Sorry hoor maar dat zijn toch wel erg absurde redenen om een game zo af te kraken. Ik heb altijd alle tekst kunnen lezen, ik wist bijna altijd wat ik moest doen of waar ik heen moest en anders moest ik een kleine beetje uitproberen en zoeken. C'mon begin die game overnieuw en zorg dat je nu alle tekst wel kunt lezen dan zijn er echt niet veel onduidelijkheden meer.
Killzone is een prima game, de gameplay is juist vrij standaard voor een FPS en het verhaal heeft misschien wat matige delen, maar de game is echt niet slecht.
Maar misschien ben ik ook gewoon een "old-skool" gamer, "vroeger" moesten we in games het meeste ook zelf uitzoeken en werd je ook niet aan het handje genomen.
Zit op precies zelfde punt. En door de kleine tekst en omdat ik dom genoeg radio aan had staan hoorde en las ik niet goed wat de bedoeling is.matthijst schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 21:26:
Vind Killzone ook vrij irritant. Eerdere delen nooit gespeeld en die Owl, mweh. Moet me ertoe zetten om m weer te gaan spelen, want wil wel ff het einde zien (nog helemaal aan het begin, waar je naar zo'n crash site ziplined en ga daar non stop dood, idd door die tjappies die je schijnbaar van een km kunnen horen en je dan met 6 man komen afmaken.
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Dat klinkt als een LG tv met IPS paneel i.c.m. een edge-backlight systeem. IPS moet je niet hebben voor de zwartwaarden, maar voor de kleurreproductie en kijkhoeken. Ik heb zelf de Sony 42W805, een van de beste tv's voor gaming (lage inputlag, Sony's W-serie tv's staan bekend om de laagste inputlag van hun klasse, m.a.w. de beste tv's voor gaming) deze heeft een IPS paneel; ideale kijkhoeken en kleuren, maar mindere zwartweergave. Wil je best of both worlds, dan kun je voor de W905 gaan, maar die kost wel wat meer... Anywayz, hoewel ik geen LG heb, heeft het bij mij geholpen door gewoon de 'custom' stand te kiezen, zodat je voor gaming de scherpte en motionflow lager kan zetten. Evt. kun je contrast boosten voor mooier beeld, hoewel ik persoonlijk niet verder dan ~70% zou gaan.bram1984 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 19:35:
Even een crosspost uit het TV topic van LG. Wellicht dat meer mensen hier in dezelfde situatie zitten, en raad kunnen geven.
Ik heb net een 47LB650 binnengekregen en ik vroeg me af of iemand mij kan adviseren met de juiste instellingen. Ik gebruik de TV op een volledig verduisterde zolderkamer uitsluitend voor gaming vanaf mijn PS4. Ik heb de Spel instelling al geprobeerd, maar dat ziet er echt niet uit in mijn optiek. Heel flets en donker zonder enige vorm van scherpte. Ik heb een beetje zitten pielen, maar nu krijg ik geen mooie zwartwaardes (een donker scherm produceert veel licht nu). Iemand tips?
Dat is ook de missie waar ik ben afgehaakt. Het ziet er allemaal mooi uit, maar als een spel in het begin al frustrerend is vind ik het wel best. Ik vind het niet erg dat een spel de speler uitdaging biedt, maar het mag best opbouwend zijn.matthijst schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 21:26:
Vind Killzone ook vrij irritant. Eerdere delen nooit gespeeld en die Owl, mweh. Moet me ertoe zetten om m weer te gaan spelen, want wil wel ff het einde zien (nog helemaal aan het begin, waar je naar zo'n crash site ziplined en ga daar non stop dood, idd door die tjappies die je schijnbaar van een km kunnen horen en je dan met 6 man komen afmaken.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Mwoah, Ready at Dawn is toch van een hoger niveau als Crytek (ze hebben Daxter en God of War gemaakt..)Chaoss schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 00:18:
Ja die gameplay van The Order viel een beetje tegen, ten eerste omdat er weinig gamplay te zien was en de kwaliteit van dei stream was weer eens bedroeven (low-res en haperend).
Wat ik tot nu toe van de gameplay heb gezien ziet het er wel allemaal heel erg scripted uit... hoop niet dat dit de Ryse van de PS4 gaat worden.
Even slightly off topic. Ik ben van plan een Sony 50w829b te halen zodra die wat meer beschikbaar is. Is dat dan ook zo'n ips paneel met minder goede zwartwaarden?Trishul schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 23:37:
[...]
Dat klinkt als een LG tv met IPS paneel i.c.m. een edge-backlight systeem. IPS moet je niet hebben voor de zwartwaarden, maar voor de kleurreproductie en kijkhoeken. Ik heb zelf de Sony 42W805, een van de beste tv's voor gaming (lage inputlag, Sony's W-serie tv's staan bekend om de laagste inputlag van hun klasse, m.a.w. de beste tv's voor gaming) deze heeft een IPS paneel; ideale kijkhoeken en kleuren, maar mindere zwartweergave. Wil je best of both worlds, dan kun je voor de W905 gaan, maar die kost wel wat meer... Anywayz, hoewel ik geen LG heb, heeft het bij mij geholpen door gewoon de 'custom' stand te kiezen, zodat je voor gaming de scherpte en motionflow lager kan zetten. Evt. kun je contrast boosten voor mooier beeld, hoewel ik persoonlijk niet verder dan ~70% zou gaan.
Ah vandaar. Nou, ik heb het redelijk goed staan nu en voor € 600,- was geen beter toestel rond 47 inch te vinden (3D en 500 Hz).Trishul schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 23:37:
[...]
Dat klinkt als een LG tv met IPS paneel i.c.m. een edge-backlight systeem. IPS moet je niet hebben voor de zwartwaarden, maar voor de kleurreproductie en kijkhoeken. Ik heb zelf de Sony 42W805, een van de beste tv's voor gaming (lage inputlag, Sony's W-serie tv's staan bekend om de laagste inputlag van hun klasse, m.a.w. de beste tv's voor gaming) deze heeft een IPS paneel; ideale kijkhoeken en kleuren, maar mindere zwartweergave. Wil je best of both worlds, dan kun je voor de W905 gaan, maar die kost wel wat meer... Anywayz, hoewel ik geen LG heb, heeft het bij mij geholpen door gewoon de 'custom' stand te kiezen, zodat je voor gaming de scherpte en motionflow lager kan zetten. Evt. kun je contrast boosten voor mooier beeld, hoewel ik persoonlijk niet verder dan ~70% zou gaan.
[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-05-2014 08:40 ]
Verwijderd
Dat stuk heb ik nog afgemaakt, tot dat ik de helicopter inging en alles ontplofte en ik met de parachute naar beneden ga en daar op 20m boven de grond blijf hangen... 4x overnieuw gedaan en telkens hetzelfde.. kan wel de menu's in maar de game gaat maar niet verdermatthijst schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 21:26:
Paar korte tips.v8power67 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 21:46:
[...]
Zit op precies zelfde punt. En door de kleine tekst en omdat ik dom genoeg radio aan had staan hoorde en las ik niet goed wat de bedoeling is.
Naja morgen probeer ik nog wel keertje. Maar vind gewoon raar dat die tekst zo klein is. Nooit eerder gehad. En kan nergens een optie vinden. En dichterbij zitten zit er niet in helaas.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Lol daar ben ik nog net doorheen gekomen, maar ik ga constant dood net na de crashsite. Misschien dat ik hem nog eens op easy probeer, maar de game trekt me eigenlijk totaal niet (meer).matthijst schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 21:26:
[ Voor 14% gewijzigd door Beakzz op 24-05-2014 10:54 ]
Dat is de 2014 versie van de W8 range, en die hebben idd betere zwartwaarden omdat die VA panelen gebruiken. Deze heeft dankzij dit paneel dan ook active shutter 3d brillen, dus niet meer de passieve wegwerp 3d brillen zoals de W8 van 2013 had. Dus betere 3D, maar wel duurdere brillen.AtlAntA schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 01:44:
[...]
Even slightly off topic. Ik ben van plan een Sony 50w829b te halen zodra die wat meer beschikbaar is. Is dat dan ook zo'n ips paneel met minder goede zwartwaarden?
Op het gebied van gameplay heeft ready at dawn nog steeds een beter track record vergeleken met crytekuchiha tijntje schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 07:52:
The Order ziet er echt geweldig uit. De overgang van cutscene naast gameplay is zoals het hoort, bijna naadloos. Het enige wat me nog niet overtuigd naar aanleiding van de filmpjes die uit zijn gekomen is de gameplay en de AI. Ik hoop dat ze daar nog flink aan gaan schaven. Maar gelet op de geruchten dat die wordt uitgesteld naar 2015 hebben ze daar nog de tijd voor...
En God of War en Daxter. Dat zijn wel de psp versies, niet de console versies. Dat is wel even een nuance.
True, hoewel ze de game natuurlijk onder begeleiding van Sony WWS maken. Sony gaat niet zomaar een game financieren, want vergeet niet, net als quantic dream en insomniac is ready at dawn een 2nd party developer, m.a.w. geen eigendom van Sony.uchiha tijntje schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 11:19:
Ik zeg nergens dat ze slechter of beter zijn. Ze hebben echter nog geen enkele IP (en de bijbehorende gameplay) van de grond af aan opgebouwd. Daarom even de nuance dat het PSP games zijn
Bedankt! En de input lag is nog wel steeds even laag?Trishul schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 11:16:
[...]
Dat is de 2014 versie van de W8 range, en die hebben idd betere zwartwaarden omdat die VA panelen gebruiken. Deze heeft dankzij dit paneel dan ook active shutter 3d brillen, dus niet meer de passieve wegwerp 3d brillen zoals de W8 van 2013 had. Dus betere 3D, maar wel duurdere brillen.
[...]
Op het gebied van gameplay heeft ready at dawn nog steeds een beter track record vergeleken met crytekOp het gebied van techniek, graphics en engineering staat crytek dan weer onmiskenbaar bovenaan (op nr.1 wereldwijd waarschijnlijk..) hoewel ready at dawn wel stappen maakt met the order: 1920x800p met 4X MSAA...
[ Voor 6% gewijzigd door AtlAntA op 24-05-2014 12:06 ]
De input lag is bij alle Sony Bravia 2014 modellen redelijk laag, in ieder geval een stuk lager dan de concurrentie. De 42 inch W6 heeft de laagste input lag van allemaal, iets van 14ms, die heb ik zelf hier staan. Erg mooie TV en goede zwartwaarden, zeker voor de prijs. De kijkhoeken zijn wel maar matig, nu maakt dat voor mijzelf niet veel uit, maar zit je met meer mensen TV te kijken en dus niet allemaal recht voor de TV, dan zou ik toch naar een iets duurder Bravia model kijken!AtlAntA schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 12:01:
[...]
Bedankt! En de input lag is nog wel steeds even laag?
Edit : Agent is blijkbaar still alive.
http://www.psx-sense.nl/1...verlengt-agent-trademark/
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Dat verwacht ik wel. Of dat ze liever een simultaneous release op zowel current als next-gen wilde hebben.Trishul schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 12:26:
Fascinerend om te zien dat de rechten op 'the agent' wederom verlengd zijn. Ook staat die game nog steeds op de rockstar site, naast de huidige games. Zou het net zoals The Last Guardian een game zijn die eigenlijk op de vorige generatie had moeten uitkomen, maar tijdens het ontwikkelproces is gebleken dat de game beter tot z'n recht zou komen op de nieuwe generatie en dus opnieuw gesleuteld moest worden?
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Verwijderd
Nog best veel voor een 6 maanden oude game. Maar goed.. beter dan niets zullen we maar zeggenVerwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 13:32:
PlayStation NL
Vanwege de Champions League finale is #FIFA14 (PS4) nu in de Store verkrijgbaar voor €49,99.
https://store.sonyenterta...00128_00-FIFAFOOTBALL2014
Verwijderd
20 Euro korting is niet niks.AlphaBlack_NL schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 13:37:
Zozo EA is gul...., normaal een belachelijke 69,99 toch?
Verwijderd
Voor mensen die em wel willen hebben is het mooi meegenomen.PBP schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 13:55:
[...]
Game is op disc ook al tijd rond de 50euro en over 4maanden komt FIFA15 dus meh
http://www.deyterra.com
Verwijderd
Nee , maar tot nu toe is het super.bram1984 schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 17:47:
Heb je 'm al uitgespeeld Dennis?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq