Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Vandaag voor de 5e keer mijn controller opengemaakt.
De laatste keer bleek ik het kabeltje van de Touchpad (in de touchpad) niet aangesloten te hebben. Die gebruik ik echter zo weinig dat ik er nu pas achter kwam.

Zo ziet hij er van binnen uit mocht iemand dat nog wat boeien :)

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/29pyg41.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/4t0w93.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/n34vsw.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/6itd15.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/30u92fl.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 24-05-2014 18:52 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HaskoF schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 18:20:
Zijn de graphics NExt-gen waardig of meer Last-Gen?

Ik vind tot nu toe NBA 2k14 + infamous de twee games die het hoogste scoren met de graphics
(MGS niet gespeeld)
Graphics zijn prima. Heb je Rage gespeeld? Zelfde engine, maar dan beter en iets minder texture pop-in. Het is niet wonderschoon, maar het knalt gigantisch lekker. Vooral met dual wield assault rifles. Verhaal is ook vet en de characters idem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
Wat is een beetje een goede headset voor de PS4 om via je controller aan te sluiten. Heb een Tritton Kunai gehaald maar daar kan je dus het volume niet mee regelen tenzij je hem op je TV aansluit denk ik want tussen de headset en de 3.5mm jack zit niks behalve een kabel ..

De wireless versie van de Kunai moet je alsnog met een kabel op de controller aansluiten lol. Is de sony headset de enige met directe volume control?

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jezzer schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 23:43:
Wat is een beetje een goede headset voor de PS4 om via je controller aan te sluiten. Heb een Tritton Kunai gehaald maar daar kan je dus het volume niet mee regelen tenzij je hem op je TV aansluit denk ik want tussen de headset en de 3.5mm jack zit niks behalve een kabel ..

De wireless versie van de Kunai moet je alsnog met een kabel op de controller aansluiten lol. Is de sony headset de enige met directe volume control?
Turtle Beach PX4 en Astro A50 hebben beide ook een volume control op de headset zelf. Er zullen vast wel nog andere headsets zijn die dit hebben, maar ik heb deze twee alleen gehad. Bovendien zijn deze ook draadloos, net als de Sony Gold.

Ik heb de Astro A50 uiteindelijk genomen omdat ik mij ergerde aan de Turtle Beach PX4. Voornamelijk met bass hoorde ik veel gekraak. Heb twee modellen geprobeerd, beide gekraak. Uiteindelijk de Astro A50 voor een mooi bedragje kunnen regelen. Als je het geld er voor over hebt, zou ik je die zeker aanraden.
Als je iets goedkoper zoekt raad ik je de Sony Gold aan. Ik heb die ook getest (mijn broertje heeft die) en ik vind die vele malen beter dan de Turtle Beach PX4. Bovendien is de Sony ook eens goedkoper.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:32

Welke versie heb je van de Tritton Kunai? Want ik heb hem ook, maar heb wel degelijk een volumeregelaar erop zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Laatst online: 12-02-2023
ASNNetworks schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 23:59:
[...]

Turtle Beach PX4 en Astro A50 hebben beide ook een volume control op de headset zelf. Er zullen vast wel nog andere headsets zijn die dit hebben, maar ik heb deze twee alleen gehad. Bovendien zijn deze ook draadloos, net als de Sony Gold.

Ik heb de Astro A50 uiteindelijk genomen omdat ik mij ergerde aan de Turtle Beach PX4. Voornamelijk met bass hoorde ik veel gekraak. Heb twee modellen geprobeerd, beide gekraak. Uiteindelijk de Astro A50 voor een mooi bedragje kunnen regelen. Als je het geld er voor over hebt, zou ik je die zeker aanraden.
Als je iets goedkoper zoekt raad ik je de Sony Gold aan. Ik heb die ook getest (mijn broertje heeft die) en ik vind die vele malen beter dan de Turtle Beach PX4. Bovendien is de Sony ook eens goedkoper.
Ja ik had nog gekeken naar de Sony gold maar de Mic schijnt niet zo heel goed te zijn? Of valt het wel mee?
Ruben0s schreef op zondag 25 mei 2014 @ 00:01:
[...]

Welke versie heb je van de Tritton Kunai? Want ik heb hem ook, maar heb wel degelijk een volumeregelaar erop zitten.
Volgens mij is er maar 1 Kunai? ik hen de normale versie voor PC/PS3/PS4
Het gedeelte voor volume control zit aan de kabel die je op de TV moet aansluiten, niet aan de kabel die je van de headset op de controller kan aansluiten bij mij

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is ook een Wii U versie; die kost een paar tientjes minder en schijnt ook prima te werken, ook met de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jezzer schreef op zondag 25 mei 2014 @ 00:30:
[...]
Ja ik had nog gekeken naar de Sony gold maar de Mic schijnt niet zo heel goed te zijn? Of valt het wel mee?
Ik zit regelmatig met paar mensen die allemaal een Sony Gold hebben. Vaak zitten we met vier man, waarvan ik een Astro A50 en de andere een Sony Gold. Ik hoor hen beter/duidelijker dan degenen die de standaard headset gebruiken.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:40
bram1984 schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 21:31:
[...]

Graphics zijn prima. Heb je Rage gespeeld? Zelfde engine, maar dan beter en iets minder texture pop-in. Het is niet wonderschoon, maar het knalt gigantisch lekker. Vooral met dual wield assault rifles. Verhaal is ook vet en de characters idem.
Juist omdat het dezelfde engine gebruikt als Rage zou ik persoonlijk zeggen dat het absoluut niet next-gen is, graphics zijn achterhaald (behalve in de cut scenes waar het er super uit ziet). Gameplay met wapens e.d. oprapen met de druk op de knop zijn juist bij FPS achterhaald. Gaat het om verborgen voorwerpen dan begrijp ik het nog wel maar je moet juist bij alles precies goed staan om iets op te rapen waardoor je soms kamers minutenlang loopt af te zoeken om ondertussen steeds gezeur te horen dat men haast heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
(cross post uit het watchdogs topic)
AtlAntA schreef op zondag 25 mei 2014 @ 10:30:
Watchdogs wordt dinsdag 00:01 beschikbaar in de psn store. Voor de nieuwsgierigen onder ons. In de usa store is die dan dinsdagochtend om 0600 Nederlandse tijd te downloaden.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JorisTheWise schreef op zondag 25 mei 2014 @ 01:59:
[...]

Juist omdat het dezelfde engine gebruikt als Rage zou ik persoonlijk zeggen dat het absoluut niet next-gen is, graphics zijn achterhaald (behalve in de cut scenes waar het er super uit ziet). Gameplay met wapens e.d. oprapen met de druk op de knop zijn juist bij FPS achterhaald. Gaat het om verborgen voorwerpen dan begrijp ik het nog wel maar je moet juist bij alles precies goed staan om iets op te rapen waardoor je soms kamers minutenlang loopt af te zoeken om ondertussen steeds gezeur te horen dat men haast heeft...
Dat klopt. Ik zeg ook nergens dat het er next-gen uitziet, integendeel. En dat oprapen had anders gekund, maar ik stoor me er niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-09 17:30

Zelf heb ik de Sony Pulse Headset! En daar ben ik meer dan tevreden over!

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tropico 5 is uitgekomen voor de pc dit weekend en komt in de herfst naar de ps4. Ik ben uit nieuwsgierigheid aan tropico 4 op de pc begonnen. Ik vind het een leuk spel maar ik vraag me af hoe ze de controls gaan overzetten naar de ds4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
AtlAntA schreef op zondag 25 mei 2014 @ 16:11:
Tropico 5 is uitgekomen voor de pc dit weekend en komt in de herfst naar de ps4. Ik ben uit nieuwsgierigheid aan tropico 4 op de pc begonnen. Ik vind het een leuk spel maar ik vraag me af hoe ze de controls gaan overzetten naar de ds4.
Ik heb het zaterdag een aantal uur zitten doen op de pc. Kon me helaas niet echt pakken.
Ik denk dat ik de Ps4 versie voorbij last gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog een vet filmpje van Wolfenstein :

Erg mooi gedaan allemaal.

Het is echt genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ziet er idd wel tof uit, die haal ik nog wel een keer als hij wat goedkoper is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus, PS4 dood. :(
Doet helemaal niets meer, op een "blue light of dead"-lijkende indicator na...
Al van alles geprobeerd, maar vooralsnog zonder enig succes?

Iemand eerder gehad en dit ook op weten te lossen of wordt dit aanmelden bij Sony....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:05

muhda

Time & Space traveler

dutchgio schreef op zondag 25 mei 2014 @ 19:40:
Dus, PS4 dood. :(
Doet helemaal niets meer, op een "blue light of dead"-lijkende indicator na...
Al van alles geprobeerd, maar vooralsnog zonder enig succes?

Iemand eerder gehad en dit ook op weten te lossen of wordt dit aanmelden bij Sony....
Stroom eraf, dan weer aansluiten. Aanknop of de remote knop 10 sec indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Normaal zou die dan naar safe mode gaan, maar dat wil dus niet. Dan piept ie een keer en gaat ie weer uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:25
Klinkt in ieder geval niet best, Gio.
Succes en sterkte.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-10 13:16
Hebben jullie ook last van een playstation 4 die heel warm word en dat je soms de koeler hoort loeien? Ik speelde Ghosts Campain en de playstation was heel warm. Is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Vandaag ter voorbereiding voor WD mn ps4 maar eens aangesloten.

Verticaal bleef hij maar een geluid maken alsof hij de disc eruit wil doen. Ik kon er ook geen dvd in doen. Horizontaal gezet en stroom er 5 min af hielp wel. Meer mensen met dit probleem?

En kan je dat oranje standby licht bovenop uitzetten?

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 17:52
destroye schreef op zondag 25 mei 2014 @ 21:38:
Hebben jullie ook last van een playstation 4 die heel warm word en dat je soms de koeler hoort loeien? Ik speelde Ghosts Campain en de playstation was heel warm. Is dat normaal?
Ik heb dit ook als ik Infamous speel. Lijkt net alsof er een vliegtuig opstijgt. Daarnaast beginnen ook die R2+L2 te kraken -_-.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die van mij is fluisterstil in het hoofdmenu en zaken als netflix maar hoor hem wel een beetje blazen als ie een zwaar spel als Killzone,Infamous of MGS draait :P(maar zeker geen vliegtuig en komt niet boven de speakers uit) die eer is aan mijn launch 360 besteed 8)7 :) Heb mijn 360 en PS4 in de openlucht boven op mijn tv meubel ze kunnen dus goed ademen en hun lucht kwijt O-) .

[ Voor 4% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 25-05-2014 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Die van mij hoor ik ook niet echt, maar ik had al geen last van de (launch) 360 en (launch) PS3. M;n gehoor is sowieso te bediscussiëren. Heb al wel een paar goede vastlopers gehad met de PS4 tijdens Lego Marvell. Hopelijk is het geen buggy console die ik heb en trekt het Watch_Dogs nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:31
AtlAntA schreef op zondag 25 mei 2014 @ 16:11:
Tropico 3 op de Xbox helemaal grijs gespeeld dus no worries, want het aantal knoppen is alleen maar toegenomen. Het is een beetje vergelijkbaar met hoe je over de track editor heen beweegt in Trials. Beetje het idee dat je er met een helicopter boven hangt zeg maar. Uurtje wennen en je weet niet beter meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:46
Mijne doet het ook. Het meest hoorbare is het bij het afsluiten van de console. Voordat deze daadwerkelijk afsluit zet het nog even de stofzuiger modus aan. Fans op 100% en daarbij nu niet bepaald stil.

Zelf geen ervaring met bijv. de PS3 of Xbox 360. Dus weet niet hoe luid deze waren. Weet wel dat mijn PS2 altijd vrij stil geweest is. En mijn Wii U maakt al helemaal geen geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 16:27
jup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Natuurlijk is dat normaal, dat ding heeft toch niet voor niks een ventilator aan boord? De plaatsing van dat ding in een ruimte is erg belangrijk en in een kastje (ook met een ventilatieopening en deurtje open) zal ie altij harder blazen als open en bloot. Zet hem bij voorkeur gewoon vrij op het kastje. Daarmee zal hij het stilst zijn omdat de warme lucht dan gewoon snel weg kan en niet weer steeds zal worden opgenomen als verse lucht.

Ik ga niet roepen of hij wel of niet hoorbaar is want iedereen heeft een andere vorm van perceptie en voor mij fluisterstil is voor een ander onhoorbaar of juist een ergenis.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_zippey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:38
rnenator schreef op zondag 25 mei 2014 @ 22:55:
Vandaag ter voorbereiding voor WD mn ps4 maar eens aangesloten.

Verticaal bleef hij maar een geluid maken alsof hij de disc eruit wil doen. Ik kon er ook geen dvd in doen. Horizontaal gezet en stroom er 5 min af hielp wel. Meer mensen met dit probleem?

En kan je dat oranje standby licht bovenop uitzetten?
Dan moet je 'm 'uitschakelen' in plaats van in 'stand by' zetten.. ;)

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Laatst online: 09-06 00:10
mr_zippey schreef op maandag 26 mei 2014 @ 09:21:
[...]

Dan moet je 'm 'uitschakelen' in plaats van in 'stand by' zetten.. ;)
Ik was er al bang voor. Kon al niets vinden op google en in de menu's. Dat licht is voor mij wel een reden om em dan vaker uit te zetten dan de standby modus te gebruiken. Hoewel die aanzetten om te downloaden functie mij ideaal leek.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Laatst online: 01-10 13:25
Is het mogelijk om je fb contacts door te zoeken naar psn accounts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri_G
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:12
Mijn playstation 4 maakt een heel zwaar/hard geluid tijdens het aanzetten en tijdens het starten van een game. Naar een tijdje wordt dit wel een stuk minder. Ik hoop elke keer maar dat alles goed blijft gaan, geen zin om hem op te sturen en een tijdje zonder ps4 te zitten.

FFXIV: Zodiark, Teddy Beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtkpr
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:16
Henri_G schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:11:
Mijn playstation 4 maakt een heel zwaar/hard geluid tijdens het aanzetten en tijdens het starten van een game. Naar een tijdje wordt dit wel een stuk minder. Ik hoop elke keer maar dat alles goed blijft gaan, geen zin om hem op te sturen en een tijdje zonder ps4 te zitten.
Die van mij doet dat ook. Hij lag eerst gewoon plat en staat nu sinds tijdje op de PS4 standaard. Toch werkt alles wel goed. Het laden gaat goed, maar in begin veel herrie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri_G
windowsfanaat schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:18:
[...]

Die van mij doet dat ook. Hij lag eerst gewoon plat en staat nu sinds tijdje op de PS4 standaard. Toch werkt alles wel goed. Het laden gaat goed, maar in begin veel herrie...
Maakt hij op een standaard minder geluid? Want dan ga ik er ook wel een halen om het te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 07:54
Henri_G schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:19:
[...]

Maakt hij op een standaard minder geluid? Want dan ga ik er ook wel een halen om het te proberen.
bij mij maakt hij de eerste 3-4 minuten een hoog zoemend geluid daarna verdwijnt dit.
bij het starten van een game-disc dan hoor je het draaien ook best hard.
daarnaast bij het uitzetten hoor ik een harde tik maar dat heeft iedereen geloof ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtkpr
Henri_G schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:19:
[...]

Standaard maakte bij mij geen verschil. ik heb de standaard puur genomen om meer ruimte te creeren op mn desk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri_G
windowsfanaat schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:22:
[...]

Standaard maakte bij mij geen verschil. ik heb de standaard puur genomen om meer ruimte te creeren op mn desk.
Oke, oke. dan hoef ik er geen te halen.
Dus het is eigenlijk vrij "normaal" dat de playstation dit geluid maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtkpr
Henri_G schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:23:
[...]

Oke, oke. dan hoef ik er geen te halen.
Dus het is eigenlijk vrij "normaal" dat de playstation dit geluid maakt.
Nee denk niet dat het veel zin heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Laatst online: 17:26

Pykow

Angelo OTR

Kartale schreef op zondag 25 mei 2014 @ 23:00:
[...]

Ik heb dit ook als ik Infamous speel. Lijkt net alsof er een vliegtuig opstijgt. Daarnaast beginnen ook die R2+L2 te kraken -_-.
De PS4 is inderdaad echt een stofzuiger. ik hoor vooral de CD speler als een gek draaien.
Anno 2014 moet je games gewoon kunnen installeren en vervolgens gewoon alles via de HDD,SHHD of SSD afspelen. Hopelijk komen ze daarvoor nog met een firmware update.

Daarnaast kraken bij mij ook de R2 en L2 trigger op me dualshock 4, ik heb geen last van de dumbsticks.

De PS4 wordt ook behoorlijk warm en dat komt door het misschien te kleine behuizing.
Ik vraag me af hoe warm de Xbox one wordt.

De Xbox360 die ik heb staan, maar btw het meeste geluid.
mijn High end game PC is het stilst van allemaal ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtkpr
Pykow schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:26:
[...]

De PS4 is inderdaad echt een stofzuiger. ik hoor vooral de CD speler als een gek draaien.
Anno 2014 moet je games gewoon kunnen installeren en vervolgens gewoon alles via de HDD,SHHD of SSD afspelen. Hopelijk komen ze daarvoor nog met een firmware update.

Daarnaast kraken bij mij ook de R2 en L2 trigger op me dualshock 4, ik heb geen last van de dumbsticks.

De PS4 wordt ook behoorlijk warm en dat komt door het misschien te kleine behuizing.
Ik vraag me af hoe warm de Xbox one wordt.

De Xbox360 die ik heb staan, maar btw het meeste geluid.
mijn High end game PC is het stilst van allemaal ;)
De PS4 wordt bij mij bloedheet na een tijdje spelen, terwijl hij rondom alle vrijheid heeft. Toch denk ik dat Sony daar wel goed over nagedacht heeft! Mijn Xbox One wordt veel minder warm en maakt ook minder herrie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtkpr
Zo, Watch Dogs is besteld. Morgen maar eens kijken hoe het spel reageert in mijn PS4 ...:-) Daarna nog een camera en ik ben happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:26:
[...]

Heb de tip al eerder gegeven maar beetje siliconenspray of met wattenstaafje heel lichtjes wat zonnebloem/olijf-olie in de kier van het scharnier smeren ;) Had bij 1 DS4 er ook last van en sindsdien niks meer :) En Géén WD40 want dat lost de meeste kunstoffen op

[ Voor 5% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 26-05-2014 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

windowsfanaat schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:42:
Zo, Watch Dogs is besteld. Morgen maar eens kijken hoe het spel reageert in mijn PS4 ...:-) Daarna nog een camera en ik ben happy
Waarom zou je een camera willen ? er is nog geen enkele game voor uitgekomen die hier gebruik van maakt.
met de camera kan je ook voice commando's geven, maar geen enkele game werkt hiermee.
je kan alleen makkelijk naar je home screen of screenshots maken.

BTW je hebt geen camera nodig voor de voice commando's. de standaard oordopjes van Sony bevat een microfoontje en daarmee kan je ook gewoon voice commando's geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:06:
[...]

Waarom zou je een camera willen ? er is nog geen enkele game voor uitgekomen die hier gebruik van maakt.
met de camera kan je ook voice commando's geven, maar geen enkele game werkt hiermee.

BTW je hebt geen camera nodig voor de voice commando's. de standaard oordopjes van Sony bevat een microfoontje en daarmee kan je ook gewoon voice commando's geven ;)
TR :DE heeft voicecommands ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtkpr
Pykow schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:06:
[...]

Zodat vrienden mij kunnen zien als ik een potje speel? Of kan dat niet met de camera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
windowsfanaat schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:10:
[...]

Zodat vrienden mij kunnen zien als ik een potje speel? Of kan dat niet met de camera?
Enkel als je via Twitch streamt. De PS4 ondersteunt GEEN video chat. Ik ben daar best verbaasd over, gezien dat best een basic feature is. Ik stond op het punt de camera aan te schaffen, tot ik erachter kwam dat de PS4 geeneens video chat ondersteunt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:41

Denko

|{ing Øf ßlitz

ASNNetworks schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:12:
[...]

Enkel als je via Twitch streamt. De PS4 ondersteunt GEEN video chat. Ik ben daar best verbaasd over, gezien dat best een basic feature is. Ik stond op het punt de camera aan te schaffen, tot ik erachter kwam dat de PS4 geeneens video chat ondersteunt...
Ik heb hem erbij gekregen bij het "mega pack" maar het is echt nutteloos zover gebleken.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brtkpr
duidelijk, ik ga hem dus NIET aanschaffen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 13:31
Tenzij je zelf een eigen PLAYROOM show wil beginnen. Daar kan je de camera wel voor gebruiken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri_G
Wel jammer dat je zo weinig kan met de camera. Hopelijk komen er binnenkort wat mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

AlphaBlack_NL schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:07:
[...]

TR :DE heeft voicecommands ;)
Dat had ik willen weten, heb die game net uitgespeeld haha.
windowsfanaat schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:10:
[...]

Dat werkt alleen via twitch bij streamen.
windowsfanaat schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:15:
duidelijk, ik ga hem dus NIET aanschaffen :-)
Ik was zelf ook aan het twijfelen om de Camera erbij te halen, want zo duur is hij ook nou weer niet.
Maar alleen PLAYROOM werkt met de camera, andere games doen hier nog niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Camera lijkt mij wel essentieel voor Just Dance mocht je dat een leuk genre vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het playstation access kanaal op YouTube heeft nu een paar leuke watchdogs filmpjes erop staan. Allemaal ps4 footage. Brakke YouTube compressie natuurlijk maar zeker niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gajus26
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-09 08:03
Ik kijk persoonlijk heel erg uit naar Watch Dogs, het concept spreekt me zeer aan. Nu hopen dat de gameplay ook aanspreekt ;).
Ben maar even tijd gaan inruimen om me helemaal te botvieren op Watch Dogs, dus heel wat PS4 games gaan alweer de deur uit :p. Verbazingwekkend hoe snel die stapel games groeit 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:50

spaceboy

Op grote hoogte

Zijn hier nog mensen die voor Rayman, de platinum trophy gaan? Met mijn huidige tempo van daily challenges moet ik nog 2 maanden... Dit is mijn stand, het ziet er NU al uit of ik geen leven heb. :P (en nee, ik ben echt te slecht voor diamant bij zo'n challenge...)

[ Voor 14% gewijzigd door spaceboy op 26-05-2014 12:00 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jh0t
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 22:20
Mijn bestelling van het Watch Dogs pakket inclusief PS4 is inmidels verzonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
spaceboy schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:56:
Zijn hier nog mensen die voor Rayman, de platinum trophy gaan? Met mijn huidige tempo van daily challenges moet ik nog 2 maanden... Dit is mijn stand, het ziet er NU al uit of ik geen leven heb. :P (en nee, ik ben echt te slecht voor diamant bij zo'n challenge...)

[video]
Haha super netjes man.

Ik moet nog steeds 3 trophys. Miljoen Coins, hoogste level, en nog 1 ding.
Alle drie enorm tijd rovend dus ben er maar niet meer mee verder gegaan.

Heb je al munten geoogst door de tijd steeds vooruit/achteruit te zetten? Dat levert ongeveer 10.000 per 50 seconden op. Vreet dus alsnog enorm veel tijd maar is in ieder geval sneller dan 2 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Donstil schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:23:
[...]

Haha super netjes man.

Ik moet nog steeds 3 trophys. Miljoen Coins, hoogste level, en nog 1 ding.
Alle drie enorm tijd rovend dus ben er maar niet meer mee verder gegaan.

Heb je al munten geoogst door de tijd steeds vooruit/achteruit te zetten? Dat levert ongeveer 10.000 per 50 seconden op. Vreet dus alsnog enorm veel tijd maar is in ieder geval sneller dan 2 maanden.
Huh? Munten? Hoe/wat is dat? Ik hoef dus geen "lums" meer he? (daar heb ik er al 1.6 miljoen van, meer dan voldoende voor de trophy van 1m) Ik moet alleen nog punten, en die krijg je zover ik weet alleen met (nieuwe) bekers: dus trophies doen.

Maar als jij een tip hebt om niet nog 2 maanden elke dag te klooien voor goud, please! :D

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-10 16:36
Ik ben ook in het bezit van een Playstation 4.
Nu heb ik 1 Master accounts voor mezelf, Maar nu wil ik ook een account maken voor mijn broertje maar op dit account moet die niet de mogelijkheid hebben om spellen te downloaden. is dit mogelijk?

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sten123 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:29:
Ik ben ook in het bezit van een Playstation 4.
Nu heb ik 1 Master accounts voor mezelf, Maar nu wil ik ook een account maken voor mijn broertje maar op dit account moet die niet de mogelijkheid hebben om spellen te downloaden. is dit mogelijk?
Zolang je geen credit card aan koppelt kan hij geen games downloaden, tenzij hij zelf over Paypal of iDeal beschikt. Je kan er voor kiezen om een sub-account te nemen, echter raad ik dit af. Een sub-account kan namelijk nooit een hoofdaccount worden. Zodra hij wat ouder is en dus wel dingen wil aanschaffen, gaat alles via het hoofdaccount. Dan moet hij een nieuw hoofdaccount aanmaken. Geen pretje wanneer hij allemaal vrienden, trophies en save files heeft.

Mijn advies: stel een hoofdaccount in, en koppel geen credit card. Als je nog meer zekerheid wil, stel gewoon een wachtwoord in voor het account die alleen jij weet. Hij kan altijd automatisch inloggen, maar wanneer hij iets wil aanschaffen moet hij het wachtwoord invoeren.

[ Voor 5% gewijzigd door ASNNetworks op 26-05-2014 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-10 16:36
ASNNetworks schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:37:
[...]

Zolang je geen credit card aan koppelt kan hij geen games downloaden, tenzij hij zelf over Paypal of iDeal beschikt. Je kan er voor kiezen om een sub-account te nemen, echter raad ik dit af. Een sub-account kan namelijk nooit een hoofdaccount worden. Zodra hij wat ouder is en dus wel dingen wil aanschaffen, gaat alles via het hoofdaccount. Dan moet hij een nieuw hoofdaccount aanmaken. Geen pretje wanneer hij allemaal vrienden, trophies en save files heeft.

Mijn advies: stel een hoofdaccount in, en koppel geen credit card. Als je nog meer zekerheid wil, stel gewoon een wachtwoord in voor het account die alleen jij weet. Hij kan altijd automatisch inloggen, maar wanneer hij iets wil aanschaffen moet hij het wachtwoord invoeren.
Oke en dan nog een vraag als ik een spel digitaal koop dus in de psn store, kan een vriend van mij dat spel ook lenen, of heb je daar een disc voor nodig?

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
sten123 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:44:
[...]

Oke en dan nog een vraag als ik een spel digitaal koop dus in de psn store, kan een vriend van mij dat spel ook lenen, of heb je daar een disc voor nodig?
Hij kan het lenen, mits jij zijn PS4 als primair account instelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanochtend gebeld naar Sony, wordt dus PS4 opsturen. En dan maximaal 3 weken kwijt....
Vanaf donderdag weekend en morgen komt Watch Dogs.... Lekkere timing :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sten123 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:44:
[...]

Als je elkaars PS4 als primary instelt kan je elkaars spellen spelen, gewoon via je eigen account. Hou wel rekening ermee dat automatisch cloud saving (en Remote Play als je een Vita hebt) dan niet werkt. Je kan wel gewoon automatisch updates downloaden in standby.

Als je geen waarde hecht aan auto-upload van save files en geen Vita hebt, is dit een manier om dus games met elkaar te delen. Je moet echter wél verbonden zijn met het PSN netwerk als je wil spelen. Omdat jouw PS4 wordt gezien als jouw secundaire, moet jij ten alle tijden verbonden zijn met PSN wanneer je jouw spellen wil spelen. Hij moet altijd verbonden zijn wanneer hij zijn spellen wil spelen. Als jij zijn spel wil spelen, hoef je niet per se verbonden zijn, omdat jouw PS4 zijn primaire is. De primaire PS4 van een account hoeft niet verbonden te zijn, de secundaire ten alle tijden.

Dit is vaak geen probleem, hou er echter rekening mee dat als je internet een dagje eruit ligt je niet je eigen gekochte spellen kan spelen. Of wanneer er werkzaamheden zijn op PSN.

tip: zorg dat een van de twee een US account heeft. Dan deel je de kosten over $59 ipv €69 :*)

[ Voor 36% gewijzigd door ASNNetworks op 26-05-2014 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
spaceboy schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:28:
[...]

Huh? Munten? Hoe/wat is dat? Ik hoef dus geen "lums" meer he? (daar heb ik er al 1.6 miljoen van, meer dan voldoende voor de trophy van 1m) Ik moet alleen nog punten, en die krijg je zover ik weet alleen met (nieuwe) bekers: dus trophies doen.

Maar als jij een tip hebt om niet nog 2 maanden elke dag te klooien voor goud, please! :D
Ooh dan heb ik je verkeerd begrepen. Ik dacht dat je nog lums moest.

Je moet dus alleen nog het hoogste niveau behalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:07
Jesse Hulscher schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:19:
Mijn bestelling van het Watch Dogs pakket inclusief PS4 is inmidels verzonden!
Die van mij ook! Applaus voor bol.com dat ze toch versturen ondanks verkeerde prijs. En kortingscode :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-10 20:49

[ Voor 100% gewijzigd door jayesh op 26-05-2014 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-10 18:55
Is de PS4 + watch dogs bundle nog ergens te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 11:51
ASNNetworks schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:37:
[...]

Zolang je geen credit card aan koppelt kan hij geen games downloaden, tenzij hij zelf over Paypal of iDeal beschikt.

Je kan ook gewoon games downloaden als je een PSN kaart koopt.
Verder heb ik nog nooit mijn wachtwoord moeten ingeven toen ik iets wou kopen, dat zou kunnen doordat ik een PSN kaart heb gebruikt en er dus al geld in de portemonnee zat dus weet het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pompi schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:29:
[...]

Je kan ook gewoon games downloaden als je een PSN kaart koopt.
Verder heb ik nog nooit mijn wachtwoord moeten ingeven toen ik iets wou kopen, dat zou kunnen doordat ik een PSN kaart heb gebruikt en er dus al geld in de portemonnee zat dus weet het niet zeker.
Kan je instellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Donstil schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:22:
[...]

Ooh dan heb ik je verkeerd begrepen. Ik dacht dat je nog lums moest.

Je moet dus alleen nog het hoogste niveau behalen?
Yes. The Final Level of Awesomeness. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aws
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-09 07:52

Aws

Beste xx

In ons distributiecentrum is zojuist een zending voor je ingepakt en verzonden.

Bezorgadres
xxx
Nederland

Producten
1.00x Playstation 4 (PS4) Console + Watch Dogs
Playstation 4

Met vriendelijke groet,
Nedgame.nl

Can't wait <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Vergelijking PS3 vs PS4.....

Niet de revolutionaire sprong waar we op gehoopt hadden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:34
kbloem schreef op maandag 26 mei 2014 @ 15:58:

[video]

Ik vind soms de ps3 versie er beter uitzien. meer sfeer en soms ook betere schaduwen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:08
Adlermann schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:01:
[...]

Ik vind soms de ps3 versie er beter uitzien. meer sfeer en soms ook betere schaduwen?!
Oneens. Vooral het detailniveau en de resolutie is veel lager. Bij de ps3 zijn schaduwen vaak vlak zwart, zodat er geen detail getoond wordt. Dat je dat interpreteert als meer sfeer kan natuurlijk. Maar het is duidelijk te zien dat de resolutie op de ps4 veel hoger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
t0mmiiiii schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:07:
[...]

Oneens. Vooral het detailniveau en de resolutie is veel lager. Bij de ps3 zijn schaduwen vaak vlak zwart, zodat er geen detail getoond wordt. Dat je dat interpreteert als meer sfeer kan natuurlijk. Maar het is duidelijk te zien dat de resolutie op de ps4 veel hoger is.
Ja, de resolutie is hoger, dat zie ik ook. Maar vaak zie je ook opeens gewoon schaduwen wegvallen tussen de twee versies. maar dat kan natuurlijk ook komen omdat ze niet op exact hetzelfde punt stonden, of andere kleine dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:40

kaanmijo

Picobello B.V.

Is er eigenlijk al bekend wat de nieuwe PS+ content gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 16:01
Nope, verwacht het wel ergens deze week.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kbloem schreef op maandag 26 mei 2014 @ 15:58:

[video]

Zonder youtube compressie verander je wel van mening, PC versie ziet er iig zeer strak uit maar het blijf een crossgen game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

AlphaBlack_NL schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:25:
[...]

Zonder youtube compressie verander je wel van mening, PC versie ziet er iig zeer strak uit maar het blijf een crossgen game :)
Het blijven youtube filmpjes.
dus de compressie geld voor zowel de PC als PS4 editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:49:
[...]

Het blijven youtube filmpjes.
dus de compressie geld voor zowel de PC als PS4 editie.
Nee dat snap ik maar de Youtube compressie is vaak gunstig voor de PS3 versie en ongunstig voor de PS4 variant daarom zie je best weinig verschil in die vergelijkingen altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond de Sony kdl50w829b besteld en die komt morgenochtend al. Nu bezig om watchdogs via de US PSN store te pre orderen en dan ben ik er wel klaar voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Adlermann schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:01:
[...]

Lol. Ook al benut deze game waarschijnlijk niet de volledige kracht van de PS4, deze versie rent rondjes om de PS3 versie. Overduidelijk te zien aan vrijwel alles in dit filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
bram1984 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:49:
[...]

Lol. Ook al benut deze game waarschijnlijk niet de volledige kracht van de PS4, deze versie rent rondjes om de PS3 versie. Overduidelijk te zien aan vrijwel alles in dit filmpje.
En toch vond ikmde ps3 versie er soms beter uitzien.. Op sommige momenten in dat fiilmpje...(ik heb een ps4...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 07:54
Adlermann schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:51:
[...]

En toch vond ikmde ps3 versie er soms beter uitzien.. Op sommige momenten in dat fiilmpje...(ik heb een ps4...)
vond de ps4 versie er mooi strak uitzien je merkt dan dat de ps4 beter om gaat met Anti-aliasing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Order 1886 verschuift naar Februari :'(

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ij6PlZ4.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/inauL0P.png

Shinobi hinte daar al eerder op en hij kent iemand die bij RAD werkt. Dus vrij zeker dat dit klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-10 09:52
Kashika schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 12:45:
Had gisteren last dat beide controllers leeg bleken te zijn. Ik kreeg mn PS4 er wel mee aan, maar het systeem bleef ze disconnecten en gaf aan dat ze leeg waren.
Beide controllers staan op een oplaaddock en zijn altijd opgeladen als ik ze er vanaf pak.

PS4 aantal keer aan en uit gezet, maar hielp niet raar genoeg. Vandaag werkt het weer gewoon...

Iemand enig idee wat de oorzaak hiervan kan zijn?
Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Namaakdock ? Of beter gezegd : onofficieel dock ?

[ Voor 13% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 26-05-2014 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Jij heb zeker een dock dat in de usb van de ps4 gaat. Ik heb namenlijk de officiele dock van sony die je gewoon in je stopcontact moet stoppen. Tot op heden werkt dat ideaal(heb m 5 maanden nu).

ik heb van saturn bericht gekregen. Morgen tussen 2 en 4 krijg ik watchdogs :D. Ik kan niet wachten. Ik had hem 3 maanden geleden ofzo gepreordered met de 3 is 2 actie. Samen met infamous. Beiden zijn op de release date binnen. Ik weet dat een aantal mensen problemen met saturn hadden. Ik vind t iig een top webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Wat betreft Watch Dogs zullen de graphics mij worst wezen, wat ik heb gelezen zijn ze wel ok. Ik koop 'm toch wel :)

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op maandag 26 mei 2014 @ 19:18:
Vanavond de Sony kdl50w829b besteld en die komt morgenochtend al. Nu bezig om watchdogs via de US PSN store te pre orderen en dan ben ik er wel klaar voor!
vind je het niet jammer dat je de game niet door kunt verkopen wanneer je hem hebt uitgespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 00:31:
[...]

vind je het niet jammer dat je de game niet door kunt verkopen wanneer je hem hebt uitgespeeld?
Niet echt. Ik heb nogal gauw de neiging om een wat oudere game er weer bij te pakken en nogmaals te spelen. Daarbij komt dat ik nog nooit een game heb doorverkocht.

En de usa store is nogal goedkoper. Ik hoef geen schijfjes te wisselen. Ik gebruik de Blu-ray speler van de ps4 nu ook niet en dat scheelt (relatief) weer lawaai. En als het Klote weer is hoef ik niet naar buiten om de game uit de winkel te halen. En bij release zijn er altijd genoeg in de pre order beschikbaar. Ik weet nog wel dat er tweakers waren die 4 weken na release nog op hun kopie van gta5 zaten te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan ook gewoon online bestellen hè, met kloteweer. En dat met GTA gebeurt natuurlijk ook vrijwel nooit. Ik heb de dag voor release bij Bol besteld en kreeg 'm gewoon op tijd. Ik verkoop vrijwel alles door, tenzij de game echt goed is en lekker wegspeelt. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt TR, AC4 en inFamous weer opnieuw te gaan spelen. Niet dat die niet goed zijn, maar ze duren te lang om opnieuw te spelen en de verhalen zijn niet echt memorabel. Wolfenstein houd ik wel, denk ik. En je hebt kans dat ik TLoU digitaal haal. Die verkoop ik zeker niet door.

[ Voor 12% gewijzigd door bram1984 op 27-05-2014 06:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C4D
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 13:09

C4D

Adlermann schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:08:
[...]

Ja, de resolutie is hoger, dat zie ik ook. Maar vaak zie je ook opeens gewoon schaduwen wegvallen tussen de twee versies. maar dat kan natuurlijk ook komen omdat ze niet op exact hetzelfde punt stonden, of andere kleine dingen.
PS3 versie maakt denk ik geen gebruik van Global Illumination en heeft lang niet zoveel lichtbronnen.
Het gebrek aan dat enorm hoge contrast in de PS4 versie is juist een betere benadering van de realiteit.

psn: lupusergo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 16:27
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 00:31:
[...]

Als je een game koopt op disc voor laten we zeggen 50 euro, en je verkoopt die later dan krijg je vaak 25-30 euro. Dus je raakt altijd 20-25 euro kwijt. Als je nu op een handig moment wacht is dat (of iets meer) vaak omgerekend wat je betaalt aan een game. Met als voordeel dat je die altijd hebt en nog terug kunt gaan (ik geef toe dat dat niet vaak zal gebeuren) en dat ie gewoon laadt vanaf de HDD zonder disc swaps.

Ik doe aan account sharing met m'n broertje dus voor mij is een Amerikaanse account niet haalbaar omdat ik al een EU account heb waar ik op wil blijven spelen. Dus ik doe voor de dingen die alleen ik speel en m'n broertje niet gewoon discs kopen. En iets wat we beiden spelen koop ik online in de EU store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkElement schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 00:06:
Wat betreft Watch Dogs zullen de graphics mij worst wezen, wat ik heb gelezen zijn ze wel ok. Ik koop 'm toch wel :)
Moet zeggen gisteren een stukje gespeeld. de game zit er toch goed en mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:15
Handigst is natuurlijk gewoon 2 maandjes achetr te lopen met games, dan koop je ze voor 30-35 op marktplaats en verkoop je ze voor hetzelfde weer door :)
Wolfenstein bijvoorbeeld: lijkt me cool om te spelen, maar niet voor 65 euro.
Watch Dogs daarentegen...

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ieder zijn eigen meug natuurlijk, maar ik koop (99% van mijn) games via VGP.com, hetgeen mij incl. verzenden ~42,50 kost.

Deze games (NFS rivals etc) heb ik doorverkocht voor minimaal! (vaak meer) 30 euro op marktplaats.
Per game kost mij dit dus 12,50.

Via de US store kost hij omgerekend ook rond de €42,50, echter daar blijf het dan ook bij, wat ik persoonlijk! zonde vind.
Pre orderen en downloaden via de US store gaat natuurlijk sneller, maar ik vind zelf het financiele plaatje belangrijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:21:
Ieder zijn eigen meug natuurlijk, maar ik koop (99% van mijn) games via VGP.com, hetgeen mij incl. verzenden ~42,50 kost.

Deze games (NFS rivals etc) heb ik doorverkocht voor minimaal! (vaak meer) 30 euro op marktplaats.
Per game kost mij dit dus 12,50.

Via de US store kost hij omgerekend ook rond de €42,50, echter daar blijf het dan ook bij, wat ik persoonlijk! zonde vind.
Pre orderen en downloaden via de US store gaat natuurlijk sneller, maar ik vind zelf het financiele plaatje belangrijker :)
Games die ik vaak zal spelen koop ik via de US Store en deze deel ik met iemand ( Vooral Online games; FIFA, BF, en WatchDogs)
En de singleplayer games kopen en verkopen.
ik heb infamous voor 30 gekocht via MP en heb het weer voor 30 verkocht :D

Over 1 ding zijn we het met zijn allen eens. Dat is dat niemand €60-€70 over heeft voor een spel:D

[ Voor 18% gewijzigd door HaskoF op 27-05-2014 10:40 ]

Pagina: 1 ... 40 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]