nee dat is belachelijk!, en wat ik nog belachelijker vind, is dat Watch dogs in de US store op ~€43 neerkomt, en in de NL store €69,99
Er is echt al meerdere keren in dit topic uitgelegd waar het grootste gedeelte van dit verschil vandaan komt. Dus het is onzinnig om dit elke keer te vergelijken. Zulke zaken moet je in je eigen land of regio (west europa) vergelijken en dan is het allemaal hetzelfde. Producten hebben wereldwijd gewoon andere prijzen, door gemiddelde salarissen, welvaart, overheden etc. etc.Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:48:
nee dat is belachelijk!, en wat ik nog belachelijker vind, is dat Watch dogs in de US store op ~€43 neerkomt, en in de NL store €69,99
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
VGP.com is volgens mij verkeerd? Wat is het correcte adres, ben benieuwed.Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:21:
Ieder zijn eigen meug natuurlijk, maar ik koop (99% van mijn) games via VGP.com, hetgeen mij incl. verzenden ~42,50 kost.
Deze games (NFS rivals etc) heb ik doorverkocht voor minimaal! (vaak meer) 30 euro op marktplaats.
Per game kost mij dit dus 12,50.
Via de US store kost hij omgerekend ook rond de €42,50, echter daar blijf het dan ook bij, wat ik persoonlijk! zonde vind.
Pre orderen en downloaden via de US store gaat natuurlijk sneller, maar ik vind zelf het financiele plaatje belangrijker
Edit: En betaal je geen extra douane kosten?
[ Voor 3% gewijzigd door Aws op 27-05-2014 11:05 ]
Vandaag krijg ik me ps4 binnen met killzone, wat vinden jullie nu echte must buy games? Ik heb bf4 ,fifa al helemaal grijs gespeeld op de xbox one
Infamous, Metal Gear Solid en Watchdogs imo en eind dit jaar Driveclub
[ Voor 23% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 27-05-2014 11:08 ]
Voor mij is blacklight retribution een zeer aangename multiplayer verrassing en het is nog gratis ook.Xenophoben schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:02:
Vandaag krijg ik me ps4 binnen met killzone, wat vinden jullie nu echte must buy games? Ik heb bf4 ,fifa al helemaal grijs gespeeld op de xbox one
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Infamous SecondSon en WatchDogs vind ik persoonlijk erg vetXenophoben schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:02:
als je geld teveel heb nog Metal Gear solid erbij maarja daar ben je gauw klaar mee ;p
Aws schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:01:
[...]
VGP.com is volgens mij verkeerd? Wat is het correcte adres, ben benieuwed.
BFV: SuperflipNL [PS4]
Wolfenstein!Xenophoben schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:02:
Ga vandaag me PS4 denk ik EINDELIJK reserveren. zit overal denk ik nog steeds een 4 weken wacht tijd op of niet?
via amazon.fr bestellen je betaalt 11 euro verzendkosten en je hebt hem binnen 2-3 dagen thuis.Ricmaniac schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:27:
Ga vandaag me PS4 denk ik EINDELIJK reserveren. zit overal denk ik nog steeds een 4 weken wacht tijd op of niet?
Ja al aan zitten denken maar heb je dan geen gezeik met garantie enzo?HaskoF schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:33:
[...]
via amazon.fr bestellen je betaalt 11 euro verzendkosten en je hebt hem binnen 2-3 dagen thuis.
Garantie gaat gewoon via SONY NL. Dit hebben ze ook bekendgemaakt op hun eigen twitteraccount.Ricmaniac schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:35:
[...]
Ja al aan zitten denken maar heb je dan geen gezeik met garantie enzo?
100% via SONY NL. Dit geldt natuurlijk alleen voor PS4's die in Europa zijn gekocht.
Verwijderd
Fysieke kopieën begrijp ik, maar zo'n verschil voor digitale downloads is ridicuulSandyman538 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:00:
[...]
Er is echt al meerdere keren in dit topic uitgelegd waar het grootste gedeelte van dit verschil vandaan komt. Dus het is onzinnig om dit elke keer te vergelijken. Zulke zaken moet je in je eigen land of regio (west europa) vergelijken en dan is het allemaal hetzelfde. Producten hebben wereldwijd gewoon andere prijzen, door gemiddelde salarissen, welvaart, overheden etc. etc.
Verwijderd
Videogamesplus.caAws schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:01:
[...]
nee geen douane kosten
Hmm, dan maar hopen dat de PS4 die ik uit de VS heb meegenomen niet stuk gaatHaskoF schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:36:
[...]
Garantie gaat gewoon via SONY NL. Dit hebben ze ook bekendgemaakt op hun eigen twitteraccount.
100% via SONY NL. Dit geldt natuurlijk alleen voor PS4's die in Europa zijn gekocht.
Constructed: Silver || Limited: Silver
De PS4+Watchdogs bundels vliegen op dit moment de winkel uit. Als je snel bent zou je er vandaag zomaar eentje kunnen meepikkenRicmaniac schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:27:

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ik denk dat hij: VideoGamesPlus bedoeld.Aws schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:01:
[...]
Heb net ook een PS4+watchdogs bundel gekocht bij de mediamarkt. Vrije verkoop. Langsgaan loont.
In the beginning there was nothing,and even that exploded!
Ik ben gameplay aan het streamen via ustream van watchdogs (geen story)
http://m.ustream.tv/chann...tm_content=20140527025233
Ok en verder is alles precies hetzelfde met de PS4 zelf?HaskoF schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:36:
[...]
Garantie gaat gewoon via SONY NL. Dit hebben ze ook bekendgemaakt op hun eigen twitteraccount.
misschien toch maar eens naar kijken vanavond dan
Ik ben aan het kijken, maar het scherm wordt gelijk fullscreen opgerekt, hoe maak ik dat kleiner, ik ben niet bekend met Ustream. En de kwaliteit is niet je van hetAtlAntA schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:52:
Ik ben gameplay aan het streamen via ustream van watchdogs (geen story)
[ Voor 6% gewijzigd door DarkElement op 27-05-2014 12:13 ]
Qua kwaliteit zal het niet beter worden met twitch denk ik. Ik heb een belabberde upload. Dat zal het zijn.DarkElement schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:12:
[...]
Ik ben aan het kijken, maar het scherm wordt gelijk fullscreen opgerekt, hoe maak ik dat kleiner, ik ben niet bekend met Ustream. En de kwaliteit is niet je van hetkan het niet via Twitch?
Ik hoop inderdaad dat de game er niet zo uitziet, want het is behoorlijk blokjes tellen op je streamDarkElement schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:12:
[...]
Ik ben aan het kijken, maar het scherm wordt gelijk fullscreen opgerekt, hoe maak ik dat kleiner, ik ben niet bekend met Ustream. En de kwaliteit is niet je van hetkan het niet via Twitch?
Die van VideoGamesPlus komt uit Canada, dus daar heb je geen garantie voor bij Sony NL.Ricmaniac schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:55:
[...]
Ok en verder is alles precies hetzelfde met de PS4 zelf?
misschien toch maar eens naar kijken vanavond dan
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Verwijderd
Heeft iemand de digitale download versie van Watch Dogs al werkend gekregen?
Ik heb in de NL PSN store de classic edition van Watch Dogs vooruitbesteld.
Gisteren ging de PS4 preloaden en stond er een teller bij dat ie om 24 uur speelbaar zou zijn.
Het is nu 12 en een half uur later en ik kan nog niet spelen.
Het spel blijft op locked staan , licenties al 10 keer hersteld maar niks.
Wat moet ik doen?
Gisteren ging de PS4 preloaden en stond er een teller bij dat ie om 24 uur speelbaar zou zijn.
Wat moet ik doen?
Afgelopen donderdag in de Saturn in Amersfoort geweest en daar hadden ze de PS4 als bundel staan... Stuk of 8.
Kon ze niet los kopen, maar wel vrije keus in game...
Maar ben blij....
Kon ze niet los kopen, maar wel vrije keus in game...
Maar ben blij....
PS5 User ;-) ...
PS4 al opnieuw opgestart? Dus niet Standby, maar echt van stroom af en weer aan. Doet vaak wonderen met downloadsVerwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:34:
Wat moet ik doen?
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Verwijderd
Probleem opgezocht op Google en de oplossing is :
Preorder Watch Dogs cancellen en daarna kopen in de PSStore.
Als je de hele boel al gedownload had werkt ie daarna meteen.
Preorder Watch Dogs cancellen en daarna kopen in de PSStore.
Als je de hele boel al gedownload had werkt ie daarna meteen.
Verwijderd
Koop m in de winkel dan heb je geen gezeur. Ik heb je special edition besteld voor de prijs van de normale versie kan ik die krijgen.Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:34:
Wat moet ik doen?
Zullen wel de PC versies zijn, dus niet een goede vergelijking voor de PS4 
Op de PS3 was GTA IV nogal lelijk, en veel grijze tinten.
Dat Watch Dogs de hoge verwachtingen met een "GTA-killer" niet waar ging maken was natuurlijk al wel bekend, en dat blijkt zo maar weer... Rockstar neemt wellicht dan wat meer tijd, maar dan is het ook 'beter'
GTA IV doet meer qua schademodel aan je auto en de omgeving, maar beide zijn zo statisch dat je de spiegels er niet af kunt rijden
Op de PS3 was GTA IV nogal lelijk, en veel grijze tinten.
Dat Watch Dogs de hoge verwachtingen met een "GTA-killer" niet waar ging maken was natuurlijk al wel bekend, en dat blijkt zo maar weer... Rockstar neemt wellicht dan wat meer tijd, maar dan is het ook 'beter'
GTA IV doet meer qua schademodel aan je auto en de omgeving, maar beide zijn zo statisch dat je de spiegels er niet af kunt rijden
Klopt, staat ook in de videobeschrijving "PC: Core i5 3570k, 8 GB RAM, GTX660Ti, Win 7 64 bit" maar ook geen geweldige benchmark met een videokaart van 2 jaar oud als je het mij vraagt.dutchgio schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:34:
Zullen wel de PC versies zijn
[ Voor 16% gewijzigd door DarkElement op 27-05-2014 13:37 ]
Weet iemand of het mogelijk is ergens digitale versies goedkoper te kopen? Ik zie dat amazon us ook digitale versies verkoopt. Weet iemand een site met codes die werken met de ps4 van hier?
In de video is duidelijk (aan de textures) te zien dat de instellingen op medium of lager staan. Sowieso staat AA heel laag of uit.
Ook is de video wel heel eenzijdig. Dat er geen bloed op de auto komt is een keuze van de ontwikkelaar, niet een grafische beperking. En het water, dat in Watch Dogs veel mooier is, heeft wel golfjes als er een auto in komt. En het feit dat er ook schuim komt wordt dan niet eens in de video opgemerkt.
Maar Watch Dogs ziet er met of zonder schaduw wel beter uit dan GTA IV en het is gewoon een leuk spel dat de prijs van 50-60 euro gewoon waard is.
Ook is de video wel heel eenzijdig. Dat er geen bloed op de auto komt is een keuze van de ontwikkelaar, niet een grafische beperking. En het water, dat in Watch Dogs veel mooier is, heeft wel golfjes als er een auto in komt. En het feit dat er ook schuim komt wordt dan niet eens in de video opgemerkt.
Maar Watch Dogs ziet er met of zonder schaduw wel beter uit dan GTA IV en het is gewoon een leuk spel dat de prijs van 50-60 euro gewoon waard is.
[ Voor 35% gewijzigd door Fleximex op 27-05-2014 13:57 ]
Voor de codes op amazon heb je een US account nodig om die te gebruiken.Xenophoben schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:53:
Weet iemand of het mogelijk is ergens digitale versies goedkoper te kopen? Ik zie dat amazon us ook digitale versies verkoopt. Weet iemand een site met codes die werken met de ps4 van hier?
Je kunt het beste een US account aanmaken
Verwijderd
Dus je maakt een US account aan, koopt en download Watch dogs, en kunt het vervolgens met je NL account spelen?HaskoF schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:55:
[...]
Voor de codes op amazon heb je een US account nodig om die te gebruiken.
Je kunt het beste een US account aanmaken
Yes.Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:55:
[...]
Dus je maakt een US account aan, koopt en download Watch dogs, en kunt het vervolgens met je NL account spelen?
PSN: Maichel
ik denk dat ik deze ook maar ga overslaan.. ik ben geen GTA fan en dit oogt wel erg richting dat genre. het hele idee van dingen hacken leek me erg cool maar denk dat het ook erg snel meer van hetzelfde gaat worden.
besides.. met wildstar om de hoek zal ik er toch geen tijd voor hebben.
besides.. met wildstar om de hoek zal ik er toch geen tijd voor hebben.
Belachelijk trouwens hoe duur die nu op Amazon FR and UK is
.. 2 weken terug was het een stuk goedkoper. omgerekend betaal je in engeland nu 480 ipv 439 hier en in amazon.fr is die zelfs 515

Verwijderd
Eindelijk verkrijgbaar in de PSStore Watch Dogs :
Ziet er goed uit , zet em wel op 720p.
Enjoy.
Enjoy.
Nederlands??Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:24:
Eindelijk verkrijgbaar in de PSStore Watch Dogs :
[video]
Enjoy.
Verwijderd
Klopt , gesproken in het Engels en de ondertiteling in het Nederlands.
Daar stond ie standaard al op bij mij.
Waarom is de benchmark met een 2 jaar oude videokaart niet ok, het word ook vergeleken met een spel van 6 jaar oud.DarkElement schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:37:
[...]
Klopt, staat ook in de videobeschrijving "PC: Core i5 3570k, 8 GB RAM, GTX660Ti, Win 7 64 bit" maar ook geen geweldige benchmark met een videokaart van 2 jaar oud als je het mij vraagt.
Before me there were many, after me there will be none
Daar heb je een goed punt.Jay-K schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:45:
[...]
Waarom is de benchmark met een 2 jaar oude videokaart niet ok, het word ook vergeleken met een spel van 6 jaar oud.
Omdat je dan GTA wel op high settings kunt spelen, maar Watch Dogs niet.Jay-K schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:45:
[...]
Waarom is de benchmark met een 2 jaar oude videokaart niet ok, het word ook vergeleken met een spel van 6 jaar oud.
Yes ze hadden nog een PS4 + watchdogs liggen bij een winkel die ik gebeld heb
kan hem zo na me werk op komen halen. fucking psyched :D!
Bij Media Markt Eindhoven net Watchdogs (PS4 had ik al) opgepikt enstonden genoeg PS4+Watchdogs op de pallet voor € 439.
[ Voor 10% gewijzigd door m4yall op 27-05-2014 15:56 ]
Media Markt Amsterdam Noord had er een kwartier geleden ook nog genoeg op voorraad!
"Watch Dogs voor de PS4 is nog ruim op voorraad op dit moment!"
https://twitter.com/Media...status/471289597792890880
Evil Within vertraging opgelopen: http://www.gameinformer.c...r.com&utm_campaign=buffer
"Watch Dogs voor de PS4 is nog ruim op voorraad op dit moment!"
https://twitter.com/Media...status/471289597792890880
Evil Within vertraging opgelopen: http://www.gameinformer.c...r.com&utm_campaign=buffer
[ Voor 35% gewijzigd door DarkElement op 27-05-2014 16:19 ]
Het is toch apart dat deze bundel zoveel PS4's extra verscheept. Alleen al in deze tread melden zich al een aantal mensen die op zoek zijn of er eentje hebben opgepikt. De PS4 is picking up steam... straks nog een Destiny bundel en misschien een assassins creed 5 bundel? Zullen ze misschien ook een Last Of Us bundel uitbrengen? Goed te zien dat de community groter blijft worden.m4yall schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 15:56:
Bij Media Markt Eindhoven net Watchdogs (PS4 had ik al) opgepikt enstonden genoeg PS4+Watchdogs op de pallet voor € 439.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Dat is het dus niet (zie mijn argumenten en lees je eens in in de materie), maar ik zal het hier bij laten.Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:39:
[...]
Fysieke kopieën begrijp ik, maar zo'n verschil voor digitale downloads is ridicuul
Ben heel benieuwd naar de online ervaringen van watchdogs, dat wacht ik nog even af voordat ik hem koop.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Kan ik eigenlijk muziek (mp3/m4a) op de ps4 zetten en dit in WatchDogs afspelen?
Ik heb 1x een soort van Barry White actrice artiest gehoord maar het merendeel is knallend Hard metaal. Iets wat nou niet echt in mijn straatje valt.
Ik heb 1x een soort van Barry White actrice artiest gehoord maar het merendeel is knallend Hard metaal. Iets wat nou niet echt in mijn straatje valt.
[ Voor 48% gewijzigd door Donstil op 27-05-2014 16:52 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nee, je kan wel achtergrond muziek uitzetten en zelf een cd opzetten op je stereo
[ Voor 93% gewijzigd door DarkElement op 27-05-2014 17:03 ]
KakDarkElement schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 17:03:
Nee, je kan wel achtergrond muziek uitzetten en zelf een cd opzetten op je stereo

Cd opzetten gaat niet meer helaas. Ik heb geen dvd/cd player op mijn versterker aangesloten.
Ik doe het nu met geluid uit de iPad. Dat blijf ik dan maar doen
Ik kan de digitale download nog stééds niet opstarten? Wat is dit voor lame gekut? Meer mensen last van, of mensen die een oplossing hebben?
Daarvoor heb je dus die mediaspeler functionaliteiten nodig, naast dat je het tegelijk met gamen kunt afspelen.Donstil schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 17:08:
[...]
Kak![]()
Cd opzetten gaat niet meer helaas. Ik heb geen dvd/cd player op mijn versterker aangesloten.
Ik doe het nu met geluid uit de iPad. Dat blijf ik dan maar doen
Voor nu heb je dan nog een apart device nodig, doe ik met Fifa ook vaak aangezien je al snel uitgekeken bent op het commentaar
Verwijderd
Had ik ook :PeevdTee schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 17:30:
Ik kan de digitale download nog stééds niet opstarten? Wat is dit voor lame gekut? Meer mensen last van, of mensen die een oplossing hebben?
Preorder cancellen , dan kopen in de PSStore.
Als je em al gedownload had werkt ie daarna meteen.
Ik lees op meerdere plekken dat dat inderdaad de oplossing is, heel erg omslachtig. Hopelijk gaan ze er snel wat aan doen!Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 17:45:
[...]
Had ik ook :
Preorder cancellen , dan kopen in de PSStore.
Als je em al gedownload had werkt ie daarna meteen.
Mensen al Watch Dogs aan het spelen? Ik zit nog heel erg te twijfelen, ik heb een paar kortingsbonnen bij bol.com, maar toch weet niet of dit spel mij wel trekt. Sleeping Dogs en Saints Row vond ik heel irritant door slechte physics bijvoorbeeld en hoe ik het overal lees, is dat in Watch Dogs ook het geval.
Verwijderd
Ik heb er nu een paar missies opzitten en het is erg vermakelijk.Orangelights23 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 17:48:
[...]
Ik lees op meerdere plekken dat dat inderdaad de oplossing is, heel erg omslachtig. Hopelijk gaan ze er snel wat aan doen!
Mensen al Watch Dogs aan het spelen? Ik zit nog heel erg te twijfelen, ik heb een paar kortingsbonnen bij bol.com, maar toch weet niet of dit spel mij wel trekt. Sleeping Dogs en Saints Row vond ik heel irritant door slechte physics bijvoorbeeld en hoe ik het overal lees, is dat in Watch Dogs ook het geval.
De stad is ook erg druk , er is veel te doen en het ziet er goed uit.
Dat klinkt wel goed, ik hou van open-world games waar het echt levendig is. Hoe is het autorijden? Ik weet nog dat iedereen het bij GTA IV heel klote vond, bij GTA V was het pas helemaal kut maar zijn ze snel gewend. Ik vond dat zelf helemaal niets, dat arcade-racen lijkt me wel wat.Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 17:50:
[...]
Ik heb er nu een paar missies opzitten en het is erg vermakelijk.
De stad is ook erg druk , er is veel te doen en het ziet er goed uit.
Meer mensen die geen connectie kunnen maken met de ubisoft servers in WD?
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Stuk minder dan GTA vind ik zelf. Je kan minder hard en je gaat beetje vierkant de bochten door.Orangelights23 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 17:51:
[...]
Dat klinkt wel goed, ik hou van open-world games waar het echt levendig is. Hoe is het autorijden? Ik weet nog dat iedereen het bij GTA IV heel klote vond, bij GTA V was het pas helemaal kut maar zijn ze snel gewend. Ik vond dat zelf helemaal niets, dat arcade-racen lijkt me wel wat.
Eerst waren dat veel klachten inderdaad, maar uiteindelijk het wel gewenning.Orangelights23 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 17:51:
[...]
Dat klinkt wel goed, ik hou van open-world games waar het echt levendig is. Hoe is het autorijden? Ik weet nog dat iedereen het bij GTA IV heel klote vond, bij GTA V was het pas helemaal kut maar zijn ze snel gewend. Ik vond dat zelf helemaal niets, dat arcade-racen lijkt me wel wat.
Denk dat het bij Watch Dogs net zo is, al bots je wel letterlijk als een trein tegen bijvoorbeeld andere auto's aan....
Watch dogs is echt een soort Splinter Cell meets GTA met hacken erbij.
Verwijderd
Connectie errors had ik vandaag ook in Watch Dogs.
Het auto rijden is inderdaad even wennen , je vliegt snel de bocht uit.
Het auto rijden is inderdaad even wennen , je vliegt snel de bocht uit.
Niemand boeit het trouwens blijkbaar maar The Order komt nu officieel early 2015 naar Delaystation 4 #Greatnessawaits
Verwijderd
Leek me wel een goeie titel om te spelen.AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 18:05:
Niemand boeit het trouwens blijkbaar maar The Order komt nu officieel early 2015 naar Delaystation 4 #Greatnessawaits
Gelukkig komen en zijn er genoeg andere spellen uit.
Moet zeggen dat ik me prima vermaak met WD. Ziet er prima uit, lekker veel content en speelt lekker weg. En het schijnt nog pittig te worden ook ...
GamiQ, de game notes app met game maps!
Het verbaasd me nog niet eens. Vind het ook geen probleem, er komt genoeg moois uit in Q4 dit jaar en zo hebben we begin 2015 ook nog wat mooie dingen in het vooruitzicht en hopelijk een wat minder droge periode als begin dit jaar.AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 18:05:
Het bevestigd wel de stelling van meerdere devs dat ontwikkeltijd van AAA games voor deze generatie consoles gewoon meer tijd kost dan last-gen, op zich ook logisch. Ik vind het eerder vervelender dat publishers games veel te vroeg tonen en met te optimistische release dates komen. Hopelijk beseft men zich dat tijdens de komende E3 ook.
Had het helaas al zien aankomen vanwege de vele geruchten. Wel jammer, aangezien dat samen met Rime en The Witness de games waren waar ik naar uitkeek. Hoop dat ze voor de E3 toch nog een verrassing in petto hebben voor 3e of 4e kwartaal. Een last guardian bijvoorbeeld.AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 18:05:
This is the end of our Sony E3 meeting... Oh BTW, the last guardian is releasing tomorrow
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Mochten er nog mensen twijfelen over WatchDogs. Ik heb een (HD) stream open voor een collega, dus wie het wil kan mee kijken.
Www.twitch.tv/donstil
Www.twitch.tv/donstil
krijgt iemand het voor elkaar om in te loggen in Uplay met watchdogs?
Top, kan ik me daarmee vermaken zolang ik zelf niets met de disc kanDonstil schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:18:
Mochten er nog mensen twijfelen over WatchDogs. Ik heb een (HD) stream open voor een collega, dus wie het wil kan mee kijken.
Www.twitch.tv/donstil
Kwaliteit is prima, en het ziet er goed uit!
Besturing lijkt wel erg lastig, want zo nu en dan gaat het nog mis
Ik ben ook echt beroerd hoor verder, casual gamer zeg maar.dutchgio schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:32:
[...]
Top, kan ik me daarmee vermaken zolang ik zelf niets met de disc kan
Kwaliteit is prima, en het ziet er goed uit!
Besturing lijkt wel erg lastig, want zo nu en dan gaat het nog mis
En ik zit nog veel te klooien met "klimmen" en "dekking".
Dekking is hier X maar in de game die ik hiervoor speelde O. Dus druk nu steeds verkeerd
[ Voor 17% gewijzigd door Donstil op 27-05-2014 19:43 ]
Geweldig apparaat hoor sony, ik ben al 3 uur kill zone aan het downloaden en hij is nog maar op 20 % .... Mijn xbox one haalt lekker met 180 mbit binnen maar nee hoor , sony is weer poep in het downloaden van games ...
Geen problemen mee hier, heb je je PS4 in Nat type 2 of dmz?Xenophoben schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:51:
Geweldig apparaat hoor sony, ik ben al 3 uur kill zone aan het downloaden en hij is nog maar op 20 % .... Mijn xbox one haalt lekker met 180 mbit binnen maar nee hoor , sony is weer poep in het downloaden van games ...
Ik heb ook 180 mbit down en bij mij gaat t binnen een half uurtje. Aangezien het dus wel kan ligt t aan jou.Xenophoben schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:51:
Type 2 geeft hij aan, ik zal dmz is proberenDarkElement schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:53:
[...]
Geen problemen mee hier, heb je je PS4 in Nat type 2 of dmz?
Nope... hier lukt het ook niet. Na lang proberen had ik EINDELIJK een account weten aan te maken.Flghter1982 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:27:
krijgt iemand het voor elkaar om in te loggen in Uplay met watchdogs?
Maar inloggen ermee lukt niet. Ook niet op de tablet.
Het blijft me verbazen dat bedrijven als Ubisoft vrijwel IEDERE launch de capaciteit die nodig is compleet verkeerd inschatten. Zowel op de PC, als de consoles.

Capacity planning is al jaren iets wat redelijk goed in te schatten is. Enfin... het zal in de komende dagen wel opgelost worden (hoop ik).
http://www.deyterra.com
In de US store staat een demo van Thief, voor de liefhebber. Ik haal hem in ieder geval binnen
Van mij mogen er wel meer demo's komen.
Net een paar keer issues ondervonden dat de download van Watch Dogs gewoon halverwege afgekapt werd.. (wel faal dat je dan je download niet kan hervatten ipv opnieuw beginnen) maar de 3e keer lukte het in ene prima. Nu wachten tot de rest binnen is en verder spelen.
Merk trouwens nu ook dat je niet meer online kan met Trials Fusion (ook ubisoft), zal wel door de hype van Watch Dogs komen
Merk trouwens nu ook dat je niet meer online kan met Trials Fusion (ook ubisoft), zal wel door de hype van Watch Dogs komen
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Grappig dat twitch. Had het nog nooit echt gebruikt maar er wilde nu iemand mee kijken met WatchDogs dus ik heb twee uurtjes zitten streamen.
Ging keurig in HD, halverwege zelf even mee gekeken met de iPad en daar was niet echt iets op aan te merken (ik heb ziggo 180/18).
Uiteindelijk hebben er toch nog 96 mensen mee gekeken.
Ging keurig in HD, halverwege zelf even mee gekeken met de iPad en daar was niet echt iets op aan te merken (ik heb ziggo 180/18).
Ook even meegekeken met Watchdogs, thanksDonstil schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:20:
Ik heb nog geen PS4. Zal er zeker een keer komen, maar tot dusver nog geen games waarvoor ik gelijk naar de winkel ren. Dacht dat Watchdogs zo'n must-have game is (zoals GTA4 destijds reden was om een PS3 te kopen), maar echt overtuigd ben ik niet. Denk die nog wel te gaan kopen want lijkt mij best leuk, maar doe dat tzt wel als de prijs wat lager is (of als ik gewoon zin heb om iets te kopen).
Best geinig, Watch Dogs, verhaallijntje is wel aardig en het ziet er redelijk uit. Mooi vermaak tot TLoU uitkomt
Haters everywhere but I don’t really care
Ah even binnehalenikbenheelmoe schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:28:
In de US store staat een demo van Thief, voor de liefhebber. Ik haal hem in ieder geval binnenVan mij mogen er wel meer demo's komen.
Ik dacht dat ik de enige wasRevoNL schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:50:
-edit-
Ik kom de 1e missie van thief al niet door omdat er een bepaald klim punt niet zit die in de full game wel zit als ik het filmpje zo bekijk. fail demo.
[ Voor 46% gewijzigd door DarkElement op 27-05-2014 23:39 ]
Stil hier. Iedereen aan de WD zeker
GamiQ, de game notes app met game maps!
Ik heb vandaag een PS4 + Watchdogs + 1 jaar PS+ mogen scoren bij de MediaMarkt voor 499 euro
Geen super deal, maar de MediaMarkt in Groningen wil er ook nog wel crap bij bundelen zoals van die peperdure gaming headsets dus ben blij dat ik een bundel heb kunnen krijgen met dingen die ik anders wel los had gekocht 
Ik vraag me overgens af hoe "legaal" dat is. Ik weet dat onze zuiderburen erg streng zijn op koppelverkoop, maar het is toch borderline crimineel als je alleen een console (of een spel, losse Watch_Dogs voor PS4 lag er ook alleen icm een headset) verkoopt icm andere dingen?
Ben tot nu toe wel tevreden. Wel erg teleurgesteld over het PS+ aanbod (kom op, Stick it to the man is toch iets wat je voor 99 cent in de iOS appstore hoort te kopen en niet op een nextgen console?) maar iets over paarden en in de mond kijken.
Watch_Dogs is leuk. Afgezien van het thema wist ik er niets van voordat ik het kocht, maar het is gewoon GTA meets Person of Interest (tv serie). Wel merkte ik al de matige AI, kwam bij een missie waar je een gebouw moest infiltreren door slimme hacks, maar die gewapende luitjes gingen netjes stuk voor stuk in mijn gezichtsveld lopen zodat ik uiteindelijk gewoon door kon lopen
Ook is de reputatie scheef, 1 persoon redden van een overval en je moet weer 4 vermoorden om die reputatie kwijt te raken
Ik vraag me overgens af hoe "legaal" dat is. Ik weet dat onze zuiderburen erg streng zijn op koppelverkoop, maar het is toch borderline crimineel als je alleen een console (of een spel, losse Watch_Dogs voor PS4 lag er ook alleen icm een headset) verkoopt icm andere dingen?
Ben tot nu toe wel tevreden. Wel erg teleurgesteld over het PS+ aanbod (kom op, Stick it to the man is toch iets wat je voor 99 cent in de iOS appstore hoort te kopen en niet op een nextgen console?) maar iets over paarden en in de mond kijken.
Watch_Dogs is leuk. Afgezien van het thema wist ik er niets van voordat ik het kocht, maar het is gewoon GTA meets Person of Interest (tv serie). Wel merkte ik al de matige AI, kwam bij een missie waar je een gebouw moest infiltreren door slimme hacks, maar die gewapende luitjes gingen netjes stuk voor stuk in mijn gezichtsveld lopen zodat ik uiteindelijk gewoon door kon lopen
Nou wettelijk zal het heus mogen. Echt klant vriendelijk is het niet.
Losse ps4's bundelen met producten waar je anders niet vanaf komt (rot games, goedkope headsets).
Losse ps4's bundelen met producten waar je anders niet vanaf komt (rot games, goedkope headsets).
Volgens wikipedia is koppelverkoop alleen verboden als een onderneming een economische machtspositie heeft. Als enige Nederlandse winkel die de PS4 in minder dan 10 weken kan leveren is daar in mijn ogen wel sprake van een machtspositie, maar achDonstil schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:05:
Nou wettelijk zal het heus mogen. Echt klant vriendelijk is het niet.
Je moet die reputatie niet kwijt raken he, je kunt in de + en in de -BlackMage schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:02:
Watch_Dogs is leuk. Afgezien van het thema wist ik er niets van voordat ik het kocht, maar het is gewoon GTA meets Person of Interest (tv serie). Wel merkte ik al de matige AI, kwam bij een missie waar je een gebouw moest infiltreren door slimme hacks, maar die gewapende luitjes gingen netjes stuk voor stuk in mijn gezichtsveld lopen zodat ik uiteindelijk gewoon door kon lopenOok is de reputatie scheef, 1 persoon redden van een overval en je moet weer 4 vermoorden om die reputatie kwijt te raken
Doe je veel zonder te moorden en voor de medemens ga je in de plus. Vermoord je alles wat loopt ga je in de min.
Ai wordt later wel een stuk pittiger trouwens, ik heb net 10x moeten doen over een Side mission, wilde hem volledig stealty halen maar dat was echt lastig. Hoop met die camera's werken en vijanden goed indexeren helpt een hoop.
Grappig dat je over Person of Interest begint trouwens, het voelt een beetje alsof je John en Finch in 1 bent
Ik reset mijn missies als ik -reputation krijg dus wat dat betreft zit ik nog wel goed. Ik hoop dat alle missies op meerdere manieren te doen zijn. Dus sneaken, puur knallen of een combinatie tussen die tweeDonstil schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:09:
[...]
Je moet die reputatie niet kwijt raken he, je kunt in de + en in de -
Doe je veel zonder te moorden en voor de medemens ga je in de plus. Vermoord je alles wat loopt ga je in de min.
Ai wordt later wel een stuk pittiger trouwens, ik heb net 10x moeten doen over een Side mission, wilde hem volledig stealty halen maar dat was echt lastig. Hoop met die camera's werken en vijanden goed indexeren helpt een hoop.
Grappig dat je over Person of Interest begint trouwens, het voelt een beetje alsof je John en Finch in 1 bent
Dat kan ook wel, ik had in een missie het eerste stuk sneaky gedaan, toen een foutje gemaakt en moest knallen. Toen ik daarna op een nieuwe verdieping kwam had niemand door dat en beneden een enorm vuur gevecht was geweest dus kon ik weer sluipend verderBlackMage schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:14:
[...]
Ik reset mijn missies als ik -reputation krijg dus wat dat betreft zit ik nog wel goed. Ik hoop dat alle missies op meerdere manieren te doen zijn. Dus sneaken, puur knallen of een combinatie tussen die twee
Verwijderd
ik wist dat het slecht gaat bij de retailers deze dagen, maar dit vind ik wel heel erg:pBlackMage schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:02:
Ik heb vandaag een PS4 + Watchdogs + 1 jaar PS+ mogen scoren bij de MediaMarkt voor 499 euroGeen super deal, maar de MediaMarkt in Groningen wil er ook nog wel crap bij bundelen zoals van die peperdure gaming headsets dus ben blij dat ik een bundel heb kunnen krijgen met dingen die ik anders wel los had gekocht
Watch_Dogs is leuk. Afgezien van het thema wist ik er niets van voordat ik het kocht, maar het is gewoon GTA meets Person of Interest (tv serie). Wel merkte ik al de matige AI, kwam bij een missie waar je een gebouw moest infiltreren door slimme hacks, maar die gewapende luitjes gingen netjes stuk voor stuk in mijn gezichtsveld lopen zodat ik uiteindelijk gewoon door kon lopenOok is de reputatie scheef, 1 persoon redden van een overval en je moet weer 4 vermoorden om die reputatie kwijt te raken
Ik vermaak me prima met WatchDogs. Zit nu al een uur te pokeren.
Laat thuis na een etentje, direct even Watch_Dogs erin gedaan. Twee vrienden vandaag hun PS4 opgepikt, eindelijk eens de mic/headset kunnen proberen..maar wat erbarmelijk slecht. Zit niet lekker, klinkt niet lekker. Maar goed, we doen het er voorlopig maar mee. Eerst WD maar eens doorgronden.
Haha cool.AtlAntA schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:34:
Ik vermaak me prima met WatchDogs. Zit nu al een uur te pokeren.
Kun je dan met de camera erachter kijken wie wat in zijn hand heeft?
Ik heb wel al wat knaken gewonnen met "balletje balletje"
Alleen inmiddels heb ik 30k op mijn rekening en dan denk ik "ach die 50,- van balletje balletje geloof ik wel"
Verwijderd
heb je hier iets van bronnen van ofzo?Sandyman538 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 16:40:
[...]
Dat is het dus niet (zie mijn argumenten en lees je eens in in de materie), maar ik zal het hier bij laten.
Ben heel benieuwd naar de online ervaringen van watchdogs, dat wacht ik nog even af voordat ik hem koop.
Gisteren me Ps4 opgehaald met Watch dogs en ik zelf vind het een erg leuk spel.
Ik had ook al een lange tijd telkens op de PS store ingelogd op internet en voor die maand de gratis PS4 games in me download lijst gezet.
Nu ik eindelijk me PS4 heb kon ik die alsnog allemaal gewoon downloaden
En wat is dat Resogun verslavend zeg... zo'n simpele arcade game maar het houd je echt vastgekluisterd (mij althans)
Ik had ook al een lange tijd telkens op de PS store ingelogd op internet en voor die maand de gratis PS4 games in me download lijst gezet.
Nu ik eindelijk me PS4 heb kon ik die alsnog allemaal gewoon downloaden
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]