Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Direct naar mijn tv.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
En dan wil je optisch naar een versterker oid?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:04
Waar gaat die optische kabel naartoe, een audio systeem? Krijg je daar wel geluid uit?

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik zie het al, het is een optical out poort, wat stom zeg dat ik daar niet op heb gelet. Mijn excuses voor mijn domheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Optical out? Op je tv bedoel je?

Waarom zou je in eerste instantie je ps4 via HDMI op je tv willen en dan het geluid via optisch naar die zelfde tv? Dat haalt niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik dacht dat de geluidskwaliteit beter zou zijn dan via HDMI, had toch zo'n kabel liggen dus dacht ik probeer dat gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
DarkElement schreef op zondag 18 mei 2014 @ 18:59:
Ik dacht dat de geluidskwaliteit beter zou zijn dan via HDMI, had toch zo'n kabel liggen dus dacht ik probeer dat gewoon.
Optisch heeft minder bandbreedte dan HDMI. Daarnaast zijn beide optisch en HDMI digitaal geluid dus daar kan geen verschil in zitten. Niet als hetzelfde signaal wordt doorgestuurd.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
DarkElement schreef op zondag 18 mei 2014 @ 18:59:
Veel mensen denken dat nog hoor, was laatst nog bij een familie lid.
Alles nieuw (versterker, speakers, tv, mediaplayer) en wilde perse via optisch uitsturen "omdat dit beter was" maar vond het wel vreemd dst DTS-MA niet werkte 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkElement schreef op zondag 18 mei 2014 @ 18:51:
Ik heb een vraag, ik heb mijn PS4 sinds een paar dagen voor de audio aan een optische kabel gehangen. In de instellingen staat primaire audio uitvoer ook op 'optisch', maar als ik dan de kabel eruit trek hoor ik gewoon nog mijn geluid dus ik vermoed dat ondanks die instelling het geluid gewoon doorgevoerd word via HDMI, hoe fix ik dit? En hebben meer mensen hier last van?
De optische poort op je TV is een uitgang, geen ingang. Die op de PS4 is ook een uitgang. Als je geen hifi set hebt met een optische ingang, heb je niks aan optisch geluid.

Hoe je het zou moeten gebruiken:

PS4 ->HDMI -> TV
TV -> Optical -> Hifi

In deze opstelling gaat het geluid van je PS4 naar je TV en van daaruit naar je hifi. In feite wordt je TV gebruikt als receiver. Als je meerdere apparaten hebt en maar 1 optische ingang op je receiver, kan je op deze manier dus alle apparaten gebruiken met je hifi geluidsset.

Ik heb het zelf ook zo aangesloten en kan nu dus 5.1 surround krijgen van mn PS4, AppleTV, Mediaplayer en TV (digitaal, CI+). Als de TV uit staat heb je géén geluid omdat het geluid van je apparaat eerst naar je TV gaat en dan naar je receiver. Voor radio is dit dus niet geschikt, tenzij je de TV aan wil houden.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Direct optisch naar je versterker meestal alsnog het beste want weinig tv's sturen alles door vrijwel nooit DTS(veruit beste optie over optical) en je hebt er ook heel veel tussen zitten die doodleuk maximaal 2.1 PCM uitsturen. :O

edit: Na HDMI natuurlijk

[ Voor 5% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 18-05-2014 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlphaBlack_NL schreef op zondag 18 mei 2014 @ 19:13:
Direct optisch naar je versterker meestal alsnog het beste want weinig tv's sturen alles door vrijwel nooit DTS(veruit beste optie over optical) en je hebt er ook heel veel tussen zitten die doodleuk maximaal 2.1 PCM uitsturen. :O
Klopt, echter de meeste nieuwere (mid-high) LG's ondersteunen dit wél. Ik krijg netjes 5.1 DTS én 5.1 DD doorgestuurd naar mn surround set.

Ik heb de LG 47LM6600S overigens.

[ Voor 11% gewijzigd door ASNNetworks op 18-05-2014 19:27 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Maar Tv's die DTS via optisch ondersteunen ondersteunen toch ook heus wel retour HDMI?

Misschien is dit een leuk of interessant artikel voor de mensen die niet precies weten wat welke codec in houd en wat wel en niet over Optisch kan.

Edit: kort samengevat kan er geen DD+, Dts-HD, 5.1PCM, Dolby TrueHD en DTS-HD Master Audio over Optical.

[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 18-05-2014 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 18 mei 2014 @ 19:42:
Maar Tv's die DTS via optisch ondersteunen ondersteunen toch ook heus wel retour HDMI?

Misschien is dit een leuk of interessant artikel voor de mensen die niet precies weten wat welke codec in houd en wat wel en niet over Optisch kan.

Edit: kort samengevat kan er geen DD+, Dts-HD, 5.1PCM, Dolby TrueHD en DTS-HD Master Audio over Optical.
Ja, waarschijnlijk wel. Die van mij ondersteunt wel retour HDMI (HDMI ARC), maar ik heb geen receiver ;) Ik heb echt een surround set (Logitec Z5500). Die heeft enkel optical en coax in. Zo zijn er velen die geen receiver gebruiken maar gewoon een surround setje (met optical in). Die kunnen dan gebruik maken van passthrough over optical.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja precies, daar is het handig voor ja. Als je nog een oudere set hebt, of een pc set idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:17

kaanmijo

Picobello B.V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet zeggen dat ik de SP campagnes van deel 1 en 3 erg vermakelijk vind. Als deze niet gelijk de hoofdprijs kost, wil ik er best over nadenken. Tegen die tijd is er hopelijk ook weer een FFX muis voor de PS4, dus dan kunnen we helemaal los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
ASNNetworks schreef op zondag 18 mei 2014 @ 19:08:
[...]

De optische poort op je TV is een uitgang, geen ingang. Die op de PS4 is ook een uitgang. Als je geen hifi set hebt met een optische ingang, heb je niks aan optisch geluid.

Hoe je het zou moeten gebruiken:

PS4 ->HDMI -> TV
TV -> Optical -> Hifi

In deze opstelling gaat het geluid van je PS4 naar je TV en van daaruit naar je hifi. In feite wordt je TV gebruikt als receiver. Als je meerdere apparaten hebt en maar 1 optische ingang op je receiver, kan je op deze manier dus alle apparaten gebruiken met je hifi geluidsset.

Ik heb het zelf ook zo aangesloten en kan nu dus 5.1 surround krijgen van mn PS4, AppleTV, Mediaplayer en TV (digitaal, CI+). Als de TV uit staat heb je géén geluid omdat het geluid van je apparaat eerst naar je TV gaat en dan naar je receiver. Voor radio is dit dus niet geschikt, tenzij je de TV aan wil houden.
Oké tot zover volg ik je nog, maar waarom zit die optical out op de ps4 als ik hem in jou theorie toch niet gebruik? Of zou het ook direct op een versterker kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkElement schreef op zondag 18 mei 2014 @ 21:27:
[...]

Oké tot zover volg ik je nog, maar waarom zit die optical out op de ps4 als ik hem in jou theorie toch niet gebruik? Of zou het ook direct op een versterker kunnen?
Omdat er ook mensen zijn die geen TV hebben die passthrough ondersteunen, of geeneens een optische uitgang hebben ;) Dan heb je dus de mogelijkheid om de PS4 direct op de surround set aan de sluiten om DTS/Dolby te krijgen.

De optische uitgang van de PS4 hoef je alleen te gebruiken als je geen receiver hebt, of geen TV die als receiver kan functioneren dmv passthrough. Dan kan je dus ervoor kiezen om het direct aan te sluiten op je surround set.

[ Voor 18% gewijzigd door ASNNetworks op 18-05-2014 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:37
[...]

Ja je kan hem idd direct op je versterker aansluiten. Ik gebruik de optische uitgang zelf voor mijn (bedrade) headset,werkt prima. :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
[...]

Absoluut! Sterker nog van 2008 t/m 2013 heb ik alleen DTS en Dolby Digital ontvangen via een optische kabel op een Harman Kardon receiver. Pas in 2013 kocht ik een nieuwe receiver die HDMI passthrough had.

Optisch was toen-der-tijd de enige optie voor mij om surround geluid te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo

kaanmijo

Picobello B.V.

De review die ik vanmiddag plaatste over Watch_Dogs is blijkbaar nep.
Hackers have attempted to infiltrate our system and post false reviews of Watch Dogs. All valid reviews will emerge at release on May 27_
https://twitter.com/watchdogsgame/status/468071829509521408

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ASNNetworks schreef op zondag 18 mei 2014 @ 23:59:
[...]

Haha, de ironie druipt er vanaf :9 8)7 Watch Dogs.......hackers..... Ben ik de enige?
Haha nee, dat zeiden we in het Watchdogs topic ook al.
Gewoon een reclame tweet, niets meer niet minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo

kaanmijo

Picobello B.V.

Bol.com heeft PS4 games aanbiedingen!

http://www.bol.com/nl/l/g...eergave/tegels/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer , ik koop alleen digitaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:38
kaanmijo schreef op zondag 18 mei 2014 @ 22:17:
De review die ik vanmiddag plaatste over Watch_Dogs is blijkbaar nep.

[...]

https://twitter.com/watchdogsgame/status/468071829509521408
Weer zo'n review embargo wat pas op de dag van release wordt opgeheven :? Reviews moeten gewoon een paar dagen van te voren beschikbaar zijn imo en dat laat ook gelijk zien dat je in je product geloofd. De game staat in pre-order, maar ik laat hem lekker in het plastic tot ik genoeg reviews heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Leuk die aanbiedingen, 29 euro is verleidelijk voor Knack. Is dat nou een beetje een leuke game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 07:54
Beakzz schreef op maandag 19 mei 2014 @ 09:09:
[...]

Weer zo'n review embargo wat pas op de dag van release wordt opgeheven :? Reviews moeten gewoon een paar dagen van te voren beschikbaar zijn imo en dat laat ook gelijk zien dat je in je product geloofd. De game staat in pre-order, maar ik laat hem lekker in het plastic tot ik genoeg reviews heb gezien.
Begrijp wat je bedoeld maar om dan direct je game in plastic te laten zitten :P
zodra het spel binnen is gewoon zelf vol gas en ervaren of het een game is die je bevalt.
reviews zijn altijd subjectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkElement schreef op maandag 19 mei 2014 @ 09:10:
Leuk die aanbiedingen, 29 euro is verleidelijk voor Knack. Is dat nou een beetje een leuke game?
ik wacht wel tot ie in de IGC zit, want vroeg of laat gaat dat toch wel gebeuren.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-09 20:39
Ja daar zat ik ook over na te denken, schijnt nog een leuke game te zijn. Maar ik wacht ook even op een digitale aanbieding of IGC, of pluk hem wel een keer van marktplaats.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 18:49
Knack leuk? Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:19
Heb knack besteld voor mijn kids. Hoef toch niets te betalen :P . Zo kom ik mooi van mijn airmiles af :)

[ Voor 3% gewijzigd door pinokkia op 19-05-2014 09:53 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-09 10:48
nba 2k14 is een leuk spel. misschien wel proberen voor zo een zachte prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:20
Beakzz schreef op maandag 19 mei 2014 @ 09:09:
[...]

meestal is dat geen goed teken nee, zie bijv: Mario Kart 8 die wordt 2 weken voor de release al vrij gegeven (en krijgt alleen maar dikke cijfers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:41

PBP

Hoeft geen slecht teken te zijn (GTA,RDR) maar in dit geval heb ik wel m'n twijfels bij deze game. Ik hoop niet dat het AC1 achtige gameplay gaat worden met veel herhaling. Maar als ik de laatste gameplay/trailers zie heb ik weinig anders gezien als ik eerlijk ben. Ik wacht de reviews wel even af voordat ik hem aanschaf.

[ Voor 17% gewijzigd door PBP op 19-05-2014 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
dutchgio schreef op maandag 19 mei 2014 @ 09:27:
[...]

ik wacht wel tot ie in de IGC zit, want vroeg of laat gaat dat toch wel gebeuren.. 8)
Met een Metacritic score van 54 is dat nog maar de vraag aangezien Sony ooit de 70 % als ondergrens aan gaf. Volgens mij zijn ze hier 1 x van afgeweken dus wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

PBP schreef op maandag 19 mei 2014 @ 10:32:
Hoeft geen slecht teken te zijn (GTA,RDR) maar in dit geval heb ik wel m'n twijfels bij deze game. Ik hoop niet dat het AC1 achtige gameplay gaat worden met veel herhaling. Maar als ik de laatste gameplay/trailers zie heb ik weinig anders gezien als ik eerlijk ben. Ik wacht de reviews wel even af voordat ik hem aanschaf.
Wel opvallend want volgens die creative director was de belangrijkste reden van de uitstel om de content gevarieerder en afwisselender te maken, zodat het blijft boeien :P

De direct feed PS4 gameplay vond ik er eigenlijk best goed uit zien. Ik hoop vooral dat het inderdaad geen AC1 rinse and repeat verhaal gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:41

PBP

kazuka schreef op maandag 19 mei 2014 @ 10:40:
[...]

Wel opvallend want volgens die creative director was de belangrijkste reden van de uitstel om de content gevarieerder en afwisselender te maken, zodat het blijft boeien :P

De direct feed PS4 gameplay vond ik er eigenlijk best goed uit zien. Ik hoop vooral dat het inderdaad geen AC1 rinse and repeat verhaal gaat worden.
Klopt ik zag wat dingen van een enorme spider en 8bit achtige shootouts. Deed me beetje denken aan Saints Row. En eerlijk gezegd vond ik dat niet echt passen bij de game en leek het er echt maar bijgemaakt zodat er wat variatie was. Maar ik hoop dat ik nog steeds dat ik fout zit en volgende week de game mij het tegendeel kan bewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik dacht aan die alien-missie op dat pleintje met Micheal in GTA V :)
zo hebben ze wel meer afgekeken en een eigen creatie van gemaakt, zoals het reputatiesysteem van InFamous etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Het spel kan met momenten erg pittig en frustrerend zijn en over de checkpoints is ook niet altijd even goed nagedacht, maar buiten die negatieve punten heb ik me zeer goed vermaakt met dit spel.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:33
Knack lijkt me wel de eerste game die in de Instant Game Collection komt. In Japan kregen ze 'm al gratis vanwege de late release.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Laatst online: 24-08 10:42
Wie weet trouwens waar je BF Premium voor onder de 50 euro kunt bestellen ??
Wel de europese versie.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige wat interessant lijkt voor mij is Killzone. Is dat wat om nog te checken of raden jullie me aan om te wachten op betere titels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:04
Killzone is naast infamous een echte next gen titel, ik heb me goed vermaakt met de singeplayer!

De multiplayer is uniek, dit kan positief en negatief worden gezien omdat het heel anders is dan bf of cod.

Maarja over het algemeen speel ik meer bf (realistisch) en fifa dus tja het hangt van je smaak af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Knack wordt m niet. Zelfs nu nog staat in de voorwaarden dat gratis games minimaal een metacritic score van 70 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uniciteit schreef op maandag 19 mei 2014 @ 13:35:
Knack wordt m niet. Zelfs nu nog staat in de voorwaarden dat gratis games minimaal een metacritic score van 70 hebben.
Het zal me niks verbazen als we straks veelal hd remakes (naast indies) in de igc zien.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-04 20:53
Games verkopen kun je doen via Vraag & Aanbod

[ Voor 87% gewijzigd door BM op 19-05-2014 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
Een vraagje: Games die je digitaal koopt kan je die ook op andere ps4's spelen, of mensen die op jou account inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-08-2020

Frankaro

Greatness Awaits

Knack is echt best vermakelijk, vooral doen voor tussendoor en niet al teveel van verwachten. Zeker geen slechte game zoals vaak gezegd wordt.

De nieuwe trend is blijkbaar HD remakes want op de PS3 en de Vita wordt je er ook aardig door bedolven. Maar goed sommige games wil ik best nog een keer doen (The Last of Us bijv. of een Uncharted Triology). :)

PSNid: robero50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
Matedeor schreef op maandag 19 mei 2014 @ 14:22:
Een vraagje: Games die je digitaal koopt kan je die ook op andere ps4's spelen, of mensen die op jou account inloggen?
Ja en ja. Games worden gekoppeld aan je account. Dus je kan, als je op een andere PS4 inlogt, de games downloadden en spelen. Echter moet je wel ingelogt zijn op de account waarmee je de games hebt gekocht. Je kan niet met 1 account op meerdere PS4 tegelijk zijn ingelogt.

[ Voor 5% gewijzigd door SuperflipNL op 19-05-2014 14:34 ]

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
SuperflipNL schreef op maandag 19 mei 2014 @ 14:32:
[...]

Ja en ja. Games worden gekoppeld aan je account. Dus je kan, als je op een andere PS4 inlogt, de games downloadden en spelen. Echter moet je wel ingelogt zijn op de account waarmee je de games hebt gekocht. Je kan niet met 1 account op meerdere PS4 tegelijk zijn ingelogt.
Oke bedankt :) . Dat is dan wel een voordeel van digitaal kopen, misschien in de toekomst maar eens overwegen. Alleen mogen de prijzen nog wel zakken van digitale games.

[ Voor 5% gewijzigd door Matedeor op 19-05-2014 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Matedeor schreef op maandag 19 mei 2014 @ 14:35:
[...]

Oke bedankt :) . Dat is dan wel een voordeel van digitaal kopen, misschien in de toekomst maar eens overwegen. Alleen mogen de prijzen nog wel zakken van digitale games.
Met een schijfje kan het sowieso. Dat voordeel van digitale games gaat snel vervelen als je bij je maat met een 30Mbit lijntje 'iedere' keer dat spel opnieuw moet downloaden :P.

Het grootste voordeel wat ik erin kan zien is dat je niet iedere keer hoeft op te staan om van spel te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SacreBleu schreef op maandag 19 mei 2014 @ 14:52:
[...]

Met een schijfje kan het sowieso. Dat voordeel van digitale games gaat snel vervelen als je bij je maat met een 30Mbit lijntje 'iedere' keer dat spel opnieuw moet downloaden :P.

Het grootste voordeel wat ik erin kan zien is dat je niet iedere keer hoeft op te staan om van spel te wisselen.
Het voordeel is ook dat je games kan delen met zn 2en. Zorg dat je de andere PS4 als main zet. Jij kan gewoon inloggen met je eigen account op je eigen PS4 en de game downloaden en spelen. De 2e persoon kan ook met zijn eigen account op de eigen PS4 inloggen en spelen. Je kan zo tegelijkertijd games spelen en dus delen. Hou wel rekening ermee dat automatisch uploaden van save files niet meer werkt op je eigen PS4, omdat dit gebonden is met de main PS4.

PS4 van van jou wordt als secundair gezien en kan alle games alleen met jouw account spelen.
PS4 van de ander wordt als jouw main gezien. Iedereen heeft toegang tot de game en kan zelf inloggen en spelen.

Voor meer info: Google. Het is hier denk ik 20x voorbij gekomen. Ik heb het onderhand 10x hier uitgebreid uitgelegd, dus voor alle voor en nadelen en regeltjes: even zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uniciteit schreef op maandag 19 mei 2014 @ 13:35:
Al houden ze zich daar niet consequent aan, ze hebben pas nog: Modnation Racers voor de vita weggegeven. Score 62

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:50
Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2014 @ 09:05:
[...]

Jammer , ik koop alleen digitaal.
Gewoon benieuwd, wat is daar het voordeel van? Zover ik het zie zijn spelletjes digitaal vaak (best veel) duurder?

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Thanks voor de tip hoor! Dat zijn best leuke kortingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-09 01:39

solique

Fire is all I need

Games in de aanbieding terwijl mijn PS4 RMA moet ;(
Heb ik wel wat om naar uit te kijken. :9~

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maichel schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:52:
[...]

Gewoon benieuwd, wat is daar het voordeel van? Zover ik het zie zijn spelletjes digitaal vaak (best veel) duurder?
Je hoeft niet van disc te wisselen, En pre-orders kun je preloaden. Als je het dan ook nog eens via de US stote doet is het nog goedkoop ook, anders is het geen optie...
Kun je die besparing investeren in een nieuwe harde schijf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19:29
dutchgio schreef op maandag 19 mei 2014 @ 16:10:
[...]

Je hoeft niet van disc te wisselen, En pre-orders kun je preloaden. Als je het dan ook nog eens via de US stote doet is het nog goedkoop ook, anders is het geen optie...
Kun je die besparing investeren in een nieuwe harde schijf..
Vindt je het niet van disc hoeven te wisselen serieus een voordeel? Dude... :P Het enige voordeel wat mij betreft is het preloaden, voor de rest vind ik het veel fijner om gewoon zelf een hoesje te hebben staan. En het geld dat je bespaart via de US Store, is naar mijn idee vele malen lager dan een uitgespeeld spel verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Voor mensen die nog een PS4 willen bestellen, hier een tip:

Amazon Frankrijk heeft de standaardbundel nog op voorraad (zie hier). Heb zelf de bundel daar afgelopen zaterdag besteld en krijg de PS4 morgen/overmorgen thuis geleverd.

Levertijd indicatie van Amazon FR op moment van schrijven = 2-3 werkdagen.

Mocht je dus nog geen PS4 hebben en er eentje willen hebben, bijvoorbeeld omdat eind van de week Watchdogs uit komt, dan kun je hier nog je slag slaan ;-).

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-09 10:53
Meestal mag je dan de game al spelen om.middernacht van release datum. Dat is dus voordeel van preloaden. Want als je disc er is op release dstum is dat niet om middernacht :p
Is dus een voordeel maar vind dat de prijs niet waard. Heb watchdogs nu voor 50 euro. In de store is die denk 69 euro ??

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 16:41:
Wat is het voordeel van pre-loaden? Het is niet zo dat je een game op disc compleet moet downloaden.
Je kan direct op launch spelen.

Bijvoorbeeld Watch Dogs: je koopt de game via de Store. 27 mei komt hij uit, maar hij download de game alvast paar dagen eerder. Zodra het 00.00u is op 27 mei kan je direct spelen. Er zijn weinig winkels die een nacht release houden en niet iedereen wíl midden in de nacht naar de winkel. Op disc krijg je de game op release dag in huis of moet je het ind e winkel nog ophalen. Bovendien kan het zomaar gebeuren dat hij uitverkocht is in je stad. Door te preloaden kan je de gam dus direct op launch (middernacht) gelijk spelen, zonder ook nog eerst te moeten downloaden.

Kanttekening: als je via de US Store koopt zul je uiteraard niet om 00.00 kunnen spelen aangezien daar een andere tijdzone is. 00.00 PST = 16.00 GMT. Ik heb de game via de US Store ge-preordered voor $60 (en deel de game met een andere PS4). Voor mij is het gewoon erg cheap op deze manier ($30) én lekker makkelijk.

[ Voor 7% gewijzigd door ASNNetworks op 19-05-2014 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
bram1984 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 16:41:
Wat is het voordeel van pre-loaden? Het is niet zo dat je een game op disc compleet moet downloaden.
Je kan om middernacht direct spelen! Je hoeft niet eerst de deur uit, in een rij te wachten én weer terug voordat je kunt spelen. Je kan op klokslag 12 uur direct het spel spelen. Mooier kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Orangelights23 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 16:32:
[...]

Vindt je het niet van disc hoeven te wisselen serieus een voordeel? Dude... :P Het enige voordeel wat mij betreft is het preloaden, voor de rest vind ik het veel fijner om gewoon zelf een hoesje te hebben staan. En het geld dat je bespaart via de US Store, is naar mijn idee vele malen lager dan een uitgespeeld spel verkopen.
Dat word hier als voordeel geroepen ja :+
Onder de noemer "je hoeft niet op te staan" heb ik het ook al voorbij zien komen :0
Zit zelf vrij dichtbij dus is dat niet nodig... :)
Overigens geldt dat niet voor mij, ik heb alles op disc waar dat kan, op Trials Fusion na.
Vind die hoesjes ook wel prima, hele collectie verzamelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Disc wisselen is juist een voordeel, want dan blijf ik langer dezelfde game spelen :+ Op mijn Vita heb ik 64 GB aan spellen staan en dat zorgt er voor dat ik bijna niks uitspeel (of hoe dan ook meer dan 1 keer ;) )

Dat preloaden is natuurlijk grappig, maar bij het gros van de games wordt de disc versie te vroeg verzonden en zit je met je digitale versie te wachten tot ze het eindelijk vrij geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
dutchgio schreef op maandag 19 mei 2014 @ 16:51:
[...]
Onder de noemer "je hoeft niet op te staan" heb ik het ook al voorbij zien komen :0
Vind ik een prima gegronde reden eigenlijk :)

Hier houd weder verkoop (wat ik regelmatig doe) en de duurdere aanschafprijs me nog een beetje tegen trouwens.

Weder verkoop zou ik wel kunnen laten varen maar om nou €69,99 te betalen voor een Game die op schijf €59,99 kost (en soms nog goedkoper ook) gaat me gewoon te ver.

(Kopen in de USA store is i.v.m. mijn Nederlandse PSN account niet interessant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
ASNNetworks schreef op maandag 19 mei 2014 @ 16:47:
[...]

Je kan direct op launch spelen.

Bijvoorbeeld Watch Dogs: je koopt de game via de Store. 27 mei komt hij uit, maar hij download de game alvast paar dagen eerder. Zodra het 00.00u is op 27 mei kan je direct spelen. Er zijn weinig winkels die een nacht release houden en niet iedereen wíl midden in de nacht naar de winkel. Op disc krijg je de game op release dag in huis of moet je het ind e winkel nog ophalen. Bovendien kan het zomaar gebeuren dat hij uitverkocht is in je stad. Door te preloaden kan je de gam dus direct op launch (middernacht) gelijk spelen, zonder ook nog eerst te moeten downloaden.

Kanttekening: als je via de US Store koopt zul je uiteraard niet om 00.00 kunnen spelen aangezien daar een andere tijdzone is. 00.00 PST = 16.00 GMT. Ik heb de game via de US Store ge-preordered voor $60 (en deel de game met een andere PS4). Voor mij is het gewoon erg cheap op deze manier ($30) én lekker makkelijk.
Ja ok, duidelijk verhaal :) Er zitten natuurlijk ook nadelen aan, maar je hebt gelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja ik werk gewoon doordeweeks, dus niet echt behoefte om om 12 uur 's nachts te gaan gamen. Ik verkoop mijn games ook graag door en betaal niet graag de hoofdprijs. Twee gigantische nadelen wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 19 mei 2014 @ 17:01:
[...]

Vind ik een prima gegronde reden eigenlijk :)

Hier houd weder verkoop (wat ik regelmatig doe) en de duurdere aanschafprijs me nog een beetje tegen trouwens.

Weder verkoop zou ik wel kunnen laten varen maar om nou €69,99 te betalen voor een Game die op schijf €59,99 kost (en soms nog goedkoper ook) gaat me gewoon te ver.

(Kopen in de USA store is i.v.m. mijn Nederlandse PSN account niet interessant)
Je kan toch gewoon een usa account aanmaken op je ps4 en vanuit die account je games aanschaffen? Daarna speel je ze ook gewoon onder je eigen account. Dit is precies zoals ik het wel ook doe en dat bevalt me prima. Tevens heb je in de usa psn store meer content zoals demo's en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
AtlAntA schreef op maandag 19 mei 2014 @ 17:05:
[...]

Je kan toch gewoon een usa account aanmaken op je ps4 en vanuit die account je games aanschaffen? Daarna speel je ze ook gewoon onder je eigen account. Dit is precies zoals ik het wel ook doe en dat bevalt me prima. Tevens heb je in de usa psn store meer content zoals demo's en dergelijke.
Maar dan moet je de USA account als primair instellen?

En @ASNNETWORKS
Is het mogelijk om met zijn 2en tegelijk een spel te spelen die is gedownload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
AtlAntA schreef op maandag 19 mei 2014 @ 17:05:
[...]

Ik heb een USA PSn account (van de ps3 nog). Maar al mijn Trophy's en vrienden enz zitten op mijn Nederlandse.

Dus ik kan games kopen via mijn USA account en dan gebruiken zonder nadelen van regio lock op mijn Nederlandse account?

Dat zou het wel iets interessanter maken namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
Zag dat Wolfenstein vandaag al released is. Zou in eerste instantie morgen pas komen. Iemand de game al gehaald?

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HaskoF schreef op maandag 19 mei 2014 @ 17:11:
[...]

Maar dan moet je de USA account als primair instellen?

En @ASNNETWORKS
Is het mogelijk om met zijn 2en tegelijk een spel te spelen die is gedownload?
Ja klopt dat moet. Je mag meerdere primaire accounts op 1 ps4 hebben dus het kan ook prima.
Donstil schreef op maandag 19 mei 2014 @ 17:14:
[...]

Ik heb een USA PSn account (van de ps3 nog). Maar al mijn Trophy's en vrienden enz zitten op mijn Nederlandse.

Dus ik kan games kopen via mijn USA account en dan gebruiken zonder nadelen van regio lock op mijn Nederlandse account?

Dat zou het wel iets interessanter maken namelijk.
Inderdaad zo werkt het. Ik heb 5 games uit d de usa store gekocht maar geen enkele daarvan heb ik met de usa account gespeeld.

In theorie zou je zo na aanschaf van 3 full priced games 1 gratis hebben als je de prijzen tegenover de eu store zou zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt Wolfenstein in de NL PSStore?

Morgen? Woensdag met de store update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
AtlAntA schreef op maandag 19 mei 2014 @ 18:16:
[...]

Ja klopt dat moet. Je mag meerdere primaire accounts op 1 ps4 hebben dus het kan ook prima.

[...]

Inderdaad zo werkt het. Ik heb 5 games uit d de usa store gekocht maar geen enkele daarvan heb ik met de usa account gespeeld.

In theorie zou je zo na aanschaf van 3 full priced games 1 gratis hebben als je de prijzen tegenover de eu store zou zetten.
Mm misschien toch maar eens naar gaan kijken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Kan je met zijn 2en tegelijk (online) spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HaskoF schreef op maandag 19 mei 2014 @ 19:11:
Kan je met zijn 2en tegelijk (online) spelen?
Je mag je vraag wel wat uitgebreider stellen want ik weet niet precies wat je bedoelt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Als ik (persoon a) met persoon b een gedownloadde game share via de methode van ASNNETWORKS.
Dus ik log op de ps4 van persoon b in en stel deze in als primair systeem.ik download fifa 14 en Persoon b logt in met zijn eigen account op zijn eigen ps4. Ik log met mijn eigen account in op mijn eigen ps4. Kan ik dan samen met persoon b tegen elkaar fifa online spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Nee en ook niet tegelijk tegen anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19:29
bram1984 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 17:03:
Tja ik werk gewoon doordeweeks, dus niet echt behoefte om om 12 uur 's nachts te gaan gamen. Ik verkoop mijn games ook graag door en betaal niet graag de hoofdprijs. Twee gigantische nadelen wat mij betreft.
Precies. Ik heb totaal niet te behoefte om een spel om 12 uur 's nachts te gaan spelen. Lekker bestellen, de volgende dag in huis krijgen, installeren en spelen! En ben ik er na een tijd op uitgekeken, kan ik hem voor een leuke prijs verder verkopen.

Als je een spel digitaal koopt, betaal je echt de hoofdprijs en je kunt hem niet doorverkopen. Naar mijn idee is digitaal kopen dus echt zonde van je geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:29

Pykow

Angelo OTR

Is er een mogelijkheid om games te kunnen spelen zonder CD ?
ik speelde net lekker Tomb raider uit.
Vervolgens wil ik mijn Fifa 14 CD erin stoppen en na 5x leest hij mijn disc pas :S

Bij huidige generatie verwacht je toch iets van een online oplossing.
Hoesjes zijn leuk om te kopen, maar het zou handig zijn dat je een code krijgt of iets dergelijks om hem online te activeren.

CD's is niet het meest betrouwbare bron, hoe zuinig ik er ook mee om ga.
Erg jammer.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-09 20:39
Ach die voordelen van dat 's nachts spelen vind ik persoonlijk onzin, volgens mij moet bijna iedereen gewoon werken de volgende dag dus gefeliciteerd met je uurtje gameplay 's nachts nog.

Voor mij is het voordeel van digitaal dat je geen schijfje hoeft te wisselen, en dat je via een US account goedkoop aan de games, EN de bijbehorende DLC kan komen. Maar het heeft ook grote nadelen, bijvoorbeeld dat je het kunt doorverkopen, uit kunt lenen aan vrienden, of even mee kan nemen.

Ik vind het dan ook raar dat sommige het helemaal niets vinden en anderen het digitaal kopen bijna heilig verklaren. Beide hebben hun voor en nadelen en je kunt ze het best afwegen per game, dat doe ik zelf ook. Single player titels of titels waar ik wellicht snel op ben uitgekeken gaan fysiek, multiplayer titels met DLC die ik graag wil hebben gaan digitaal. Infamous, Killzone, Tomb Raider gingen fysiek, WatchDogs, Destiny en Fifa 15 gaan digitaal. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Mr Ton op 19-05-2014 21:06 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op maandag 19 mei 2014 @ 20:59:
Vervolgens wil ik mijn Fifa 14 CD erin stoppen en na 5x leest hij mijn disc pas :S

Hoesjes zijn leuk om te kopen, maar het zou handig zijn dat je een code krijgt of iets dergelijks om hem online te activeren.

Erg jammer.
Serieus? :>
Nog nooit dat icoontje linksbovenaan je homescreen aangedrukt? :+
Zijn overigens ook Blu-rays, geen CD's >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HaskoF schreef op maandag 19 mei 2014 @ 19:44:
Als ik (persoon a) met persoon b een gedownloadde game share via de methode van ASNNETWORKS.
Dus ik log op de ps4 van persoon b in en stel deze in als primair systeem.ik download fifa 14 en Persoon b logt in met zijn eigen account op zijn eigen ps4. Ik log met mijn eigen account in op mijn eigen ps4. Kan ik dan samen met persoon b tegen elkaar fifa online spelen?
Ja dat kan! Ik doe dit al een tijdje. Let echter wel op dat je hierdoor geen gebruik kan maken van Remote Play als je een Vita hebt en werkt auto-uploaden van save files niet op je PS4, alleen op de main. Daarnaast moet er een actieve verbinding zijn op jouw PS4. Zodra je geen internet hebt (ook tijdens het spelen) kan de licentie check niet worden gedaan en keer je terug naar home. Gebeurt echter zelfden dat je een dag geen internet hebt, helemaal met hotspots tegenwoordig (smartphones). Het automatisch downloaden van games en updates werkt wél gewoon.
Beakzz schreef op maandag 19 mei 2014 @ 19:47:
Nee en ook niet tegelijk tegen anderen.
Eerlijk, snap niet hoe erbij komt dat het niet werkt. Je hebt het klaarblijkelijk niet zelf getest, want dan zou je weten dat het gewoon kan. Blijf het erg jammer vinden dat er altijd mensen zijn die zomaar iets roepen terwijl ze het antwoord simpelweg niet weten. Zorgt voor erg veel onnodig verwarring. Bovendien lijk je ook niet slimmer als blijkt dat je geen benul hebt waarover je praat.

Dus nog even ter verduidelijking: Ja, je kan samen tegelijkertijd spelen en hij kan gewoon met zijn eigen account inloggen. Zorg er echter wel voor dat jouw PS4 ten alle tijden verbonden is met het internet.

Staat keurig in de Sony FAQ en wordt hier door IGN nog eens uitgelegd.
http://www.ign.com/articl...how-digital-sharing-works

[ Voor 34% gewijzigd door ASNNetworks op 19-05-2014 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Pykow schreef op maandag 19 mei 2014 @ 20:59:

Erg jammer.
Dat was zo mooi aan de Xbox One oplossing die ze voor ogen hadden.

Schijf kopen. Koppelen aan online account en daarna recht op de digitale versie.

Heel de wereld viel er toen over maar ik zag dat eigenlijk wel zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 19 mei 2014 @ 21:23:
[...]

Dat was zo mooi aan de Xbox One oplossing die ze voor ogen hadden.

Schijf kopen. Koppelen aan online account en daarna recht op de digitale versie.

Heel de wereld viel er toen over maar ik zag dat eigenlijk wel zitten.
Ze brachten het verkeerd, waardoor de focus al snel op de nadelen lag in plaats van de voordelen. 24/7 online werd als 'no-go' bestempeld, terwijl dat uiteindelijk 1 keer per 24 uur zou zijn, en helemaal niet zo'n groot probleem is. Concept is prima, qua Uitwerking ging het wat minder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 16:27
HaskoF schreef op maandag 19 mei 2014 @ 19:44:
Gaat hier zonder problemen: mijn broertje z'n PS4 heb ik ingesteld als mijn primary. Hij kan op zijn eigen account (waar dus niets mee is gekocht) alles wat ik gekocht heb spelen. Mijn eigen PS4 heb ik als secondary PS4 ingesteld. Op deze PS4 kan ik alleen op mijn eigen account spelen wat ik gekocht heb. Zou iemand anders inloggen op mijn secondary PS4 met zijn account dan kan die geen gebruik maken van mijn aangekochte content, want ik kan maar 1 primary PS4 hebben.

En tegelijk spelen gaat prima. Heb al regelmatig BF4 samen met m'n broertje gespeeld op deze manier.

Zoals hierboven genoemd alleen 1 probleem. Als je geen internet verbinding hebt dan gaat het gedownloade spel na 15 uit op je secondary PS4. Op de primary is dat geen probleem. Dat hebben ze gedaan omdat je anders meerdere secondary consoles zou kunnen aanmaken, game downloaden en internetkabel eruit trekken. Op deze manier zorgen ze ervoor dat je echt alleen maar 1 secondary en 1 primary console hebt.

[ Voor 16% gewijzigd door dangerpaki op 19-05-2014 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:29

Pykow

Angelo OTR

dutchgio schreef op maandag 19 mei 2014 @ 21:16:
[...]

Serieus? :>
Nog nooit dat icoontje linksbovenaan je homescreen aangedrukt? :+
Zijn overigens ook Blu-rays, geen CD's >:)
Ja als je download uit de PSN store duhh.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
ASNNetworks schreef op maandag 19 mei 2014 @ 21:17:

[...]

Eerlijk, snap niet hoe erbij komt dat het niet werkt. Je hebt het klaarblijkelijk niet zelf getest, want dan zou je weten dat het gewoon kan. Blijf het erg jammer vinden dat er altijd mensen zijn die zomaar iets roepen terwijl ze het antwoord simpelweg niet weten. Zorgt voor erg veel onnodig verwarring. Bovendien lijk je ook niet slimmer als blijkt dat je geen benul hebt waarover je praat.
In plaats van zo lekker onnodig bijdehand te reageren had je me ook gewoon even normaal kunnen corrigeren. Als ik nou een spoor van verkeerde informatie achter zou laten op dit forum dan had je een punt, maar nu zit je me een beetje de les te lezen omdat ik iets fout heb :?

Bij deze was ik dus zelf blijkbaar verkeerd geïnformeerd en aangezien ik het zelf (nog) niet nodig heb gehad heb ik het inderdaad niet zelf getest. Als je kritiek wilt uiten op deze manier dan stuur je maar een dm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolfenstein - The New Order nu te downloaden in de PSStore :

Vanouds Nazi's neerknallen.

Enjoy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij NuTech waren ze niet erg positief, de game zou vol zitten met bugs en je moet veel zoeken naar waar je heen moet...
Full-price niet waard dus.
Je hebt wel eindelijk gevonden dat ie vandaag uitkomt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 08:04:
Bij NuTech waren ze niet erg positief, de game zou vol zitten met bugs en je moet veel zoeken naar waar je heen moet...
Inderdaad weet ik het nu , Wolfenstein games zijn niet altijd de beste in de FPS genre.

Maar het blijft een heerlijke knaller , op IGN zijn ze der wat positiever over.

Ik ga dus ook van deze game genieten , net als ik bij de vorige delen deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
dutchgio schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 08:04:
Polygon - 9
IGN - 7.8
Eurogamer - 6
USGamer - 4/5
Game Informer - 8
Destructoid - 7.5
Spawnfirst - 8.0
AusGamers - 8.7
Gamesrader - 4/5
CraveOnline - 8.0
Metro - 9/10

Ziet er toch niet echt slecht uit qua cijfers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-09 14:49
Nutech moet je nier serieus nemen. Die hebben in dit geval geen idee waar ze het over hebben. Lees andere sites maar, krijg je een beter beeld.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al gehoord over de nieuwe PS4 controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:00
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 08:40:
Iemand al gehoord over de nieuwe PS4 controller?
Vertel!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er komt een nieuwe controller, omdat de oude problemen had met de sticks (het rubber laat snel los) en de R1 en L1 blijven hangen na lang gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 08:44:
[...]

Er komt een nieuwe controller, omdat de oude problemen had met de sticks (het rubber laat snel los) en de R1 en L1 blijven hangen na lang gebruik.
En wij mogen onze controllers gratis ruilen neem ik aan? ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Pagina: 1 ... 36 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]