Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 20 april 2014 @ 00:37:

Op z'n minst Knack :?
Omdat ie 60 euro kost ? Hij scoort een 54 op metacritic.

Ik zit nu juist helemaal niet te wachten op een full priced game. Er is nog maar een zeer beperkte game catalogus. Daardoor heb ik alle full priced games al die ik zou willen hebben. Dus of ik zit er niet op te wachten of ik heb hem al als ze er 1 weg zouden geven.

Doe mij dan maar een unreleased indie titel :)
Ja he weet ik veel, hier waren wel wat leden enthousiast over Knack dus vandaar.
In de reviews komt hij er idd niet best af.

Probleem met indies is een beetje dat er maar zelden een echte topper tussen zit, er is te vaak iets mee mis om echt lang te boeien.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark16
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 02-05-2014
Ik snap dat Trophy hunten nooit. Of is het iets wat je op je CV gaat zetten? "Kijk, ik heb in Tombraider alle collectibles verzameld" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mark16 schreef op zondag 20 april 2014 @ 13:02:
Ik snap dat Trophy hunten nooit. Of is het iets wat je op je CV gaat zetten? "Kijk, ik heb in Tombraider alle collectibles verzameld" :+
Als je het niet snapt is het ook niet voor jou bedoeld ;) Ik doe het ook zelden, enkel bij games waar ik het echt een uitdaging vind (dus niet level 1 complete, trophy) of de game zo goed en leuk vind dat ik toch uuuuren wil gaan spelen. Dan kan ik netzogoed wat trophy's halen om een 'doel' te hebben tijdens het spelen. Ik snap wel waarom mensen zoveel trophy's willen bij al hun games. Zie het als een verzamelaar. De een verzamelt postzegels, de ander oude games. Zou het beide niet doen, maar snap wel dat iemand dat leuk kan vinden. Net als met trophy's ;)

[ Voor 31% gewijzigd door ASNNetworks op 20-04-2014 13:13 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nou dat is je goed recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:56
Vaag. Start ik net m'n ps4 op, staat trials er niet meer tussen. Lijkt wel verwijderd te zijn. Nu opnieuw downloaden, maar dat gaat echt met een slakke tempo momenteel

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Chaoss schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 19:13:
Laatst Tomb Raider uitgespeeld en gelijk door verkocht. Vanmiddag Infamous:SS gehaald. En een half uurtje gespeeld. Grafisch zeer indrukwekkend repetarieve gameplay kan ik nog niets over zeggen want zien ik net in Seattle ben aangekomen. Enige minpuntje tot nu toe zijn de onzichtbare muren op diverse plaatsen en de debiele springmove die de mainchar heeft :P

Mooie game om de tijd tot Watchdogs te overbruggen en daar de eerste reviews van af te wachten. Denk niet dat infamous tzt in mijn kast blijft staan maar dat ik hem ook weer doorverkoop.
repetitief bedoel je :p

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:51
:D

Inderdaad. Speel een spel zelf zo snel mogelijk uit, al dat zoeken naar onzinnige extras is ook niks voor mij.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Ik heb vorige week deze chatset gekocht via mininthebox. een enorm bedrag van wel €6,43

Iemand ervaring met dit soort chatsetjes? Ik vind de meegeleverde headset eigenlijk ook prima en geeft goede geluidskwaliteit. ben zeer benieuwd naar wat dit setje van nog geen 7 euri gaat leveren. Vind vooral het volumewieltje op de controlunit erg interressant.

[ Voor 16% gewijzigd door swopdark op 20-04-2014 14:31 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:04
Satom schreef op zondag 20 april 2014 @ 12:29:
[...]
Oei, dat zegt wel iets over het spel. Valt een beetje tegen dus?

Multiplayer trophies zijn wel een beetje het hekel punt voor mij, heb een aantal spellen al bijna alle trofeeën behaald, behalve de multiplayer :X
Nee, niet echt. Heb me vermaakt met het spel. Ik vind zulke spellen ook iets voor mij. Ik heb hem al uitgespeeld vandaar. Het is wel een spel dat je leuk moet vinden want anders verveelt het snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:46

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Damn you telefoon autocorrectie!

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Van coöp trophies wordt ik ook altijd een beetje moe. Ik game altijd alleen en wil de platinum trofee ook gewoon alleen kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 16:27
Verwijderd schreef op zondag 20 april 2014 @ 00:37:
[...]

De psn+ games die we tot nu toe hebben gekregen halen metacritic scores varierend van 70 tot 85. Sja, dat geen 1 game daarvan jouw smaak is....Maar doe niet net alsof er geen goede games worden weg gegeven want dat is niet zo.
Als je goed leest zie je dat ik helemaal NIET zeg dat ze geen enkele goede game weggeven. En die score waar jij het over hebt is natuurlijk gewoon de mening van een aantal personen. Dat hoeft dus helemaal niet te betekenen dat IK een game leuk of goed vind of dat het de algemene mening is dat een game goed of slecht is. Resogun bijvoorbeeld ben ik jog steeds met plezier aan het spelen elke keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Dan vind je dead nation ook wel tof... Van dezelfde makers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij de demo van Trials Fusion wordt mijn voortgang niet opgeslagen. Is dit een "feature"van de demo of is dit een bug die ook in de volledige versie voorkomt?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:50:
Bij de demo van Trials Fusion wordt mijn voortgang niet opgeslagen. Is dit een "feature"van de demo of is dit een bug die ook in de volledige versie voorkomt?
Demo. Je tijden worden ook niet bijgehouden in de leaderboards bij de demo.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ASNNetworks schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:59:
[...]

Demo. Je tijden worden ook niet bijgehouden in de leaderboards bij de demo.
Thnx. De game heb ik nu gekocht in de US store. Maar is nog wat bokkig aan het doen. Hopen dat een reboot helpt.

Edit : werkt nu maar het spel geeft aan dat er geen season pass bij zit terwijl die er wel bij hoort te zitten.

[ Voor 15% gewijzigd door AtlAntA op 20-04-2014 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op zondag 20 april 2014 @ 21:02:
[...]

Thnx. De game heb ik nu gekocht in de US store. Maar is nog wat bokkig aan het doen. Hopen dat een reboot helpt.
Hmm. Ik heb de game ook via de US Store aangeschaft en heb geen problemen. Let er wel op dat je verbonden moet zijn met de ubisoft servers. Ik werd een keer niet verbonden (kreeg een foutmelding) en besloot om door te gaan. Dan worden de tijden ook niet bewaard. Zorg dat je met de Ubisoft servers bent verbonden en je zou geen problemen moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ASNNetworks schreef op zondag 20 april 2014 @ 21:05:
[...]

Hmm. Ik heb de game ook via de US Store aangeschaft en heb geen problemen. Let er wel op dat je verbonden moet zijn met de ubisoft servers. Ik werd een keer niet verbonden (kreeg een foutmelding) en besloot om door te gaan. Dan worden de tijden ook niet bewaard. Zorg dat je met de Ubisoft servers bent verbonden en je zou geen problemen moeten hebben.
Ja schijnt nu wel te werken op de season pass na.

Ik heb enkele van jullie (vanuit het Google docs document toegevoegd.

Mochten mensen mij willen toevoegen dan is mijn psn id: AtlAntA_dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 13:21
Games die ik echt leuk vind probeer ik alle trofeeën te halen. Dit om voor mezelf een doel te hebben. Ik ben heel slecht in het afmaken van games, stop spontaan. De trofeeën stimuleren mij om door te gaan :).

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:38

kaanmijo

Picobello B.V.

AtlAntA schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:50:
Staat die demo nou niet in de Nederlandse store of ben ik nou zo scheel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-09 12:51
@kaanmijo: De demo staat in de US Store. :)

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo ik zou even een uurtje trials fusion spelen. En nu zijn we een stevige 6 uur verder! Met andere woorden een echte aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:17
Inferno IV al gehaald? Ik kom op de helft en dan zijn mijn 500 retries op :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 21 april 2014 @ 09:29:
Inferno IV al gehaald? Ik kom op de helft en dan zijn mijn 500 retries op :P
Nee volgens mij niet. Ik ben een beetje bij de user created content blijven hangen. Zitten een paar leuke banen bij.

Edit: Als ik in je sig op PSN id klik dan kom ik op een create PSN id pagina op de SEN website.

Afbeeldingslocatie: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/AtlAntA_Dark.png

[ Voor 22% gewijzigd door AtlAntA op 21-04-2014 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Uchiha moet de link met de .png in zijn signature plaatsen in plaats van de html pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
Ik ben toch blij dat ik voor de PS4 heb gekozen! :)

Afbeeldingslocatie: http://cdn.dualshockers.com/wp-content/uploads/2014/04/gT5kpTb.png

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Edit: nu ik wat langer wakker ben kijk ik nog eens naar de lijst en dan kan ik eigenlijk maar tot een conclusie komen, wat ben je een sneue fanboy als je dit soort lijstjes in elkaar gaat flansen. Dat soort "gamers" moeten echt eens wat vaker een luchtje scheppen buiten 8)7 .

Laat de One kopers lekker genieten van hun console. Over 2 jaar kunnen de rollen zomaar omgedraaid zijn en dan zien we wel weer verder.
Mr Ton schreef op maandag 21 april 2014 @ 10:48:
Ik ben toch blij dat ik voor de PS4 heb gekozen! :)

[afbeelding]
Ja anders had je Backgammon Blitz gemist.

[ Voor 41% gewijzigd door Donstil op 21-04-2014 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
Tja, sommige titels zijn inderdaad ook niks voor mij, maar de keuze en diversiteit hebben we in ieder geval! Dan kun je wel de slechtste / minst interessante eruit lichten maar er zitten ook gewoon hele goede en leuke titels tussen. ;)

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik zou toch liever Peggle 2 hebben op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Kom zojuist bij de media markt Breda vandaan hadden ze daar gewoon Xbox Ones te koop! Ik wist niet dat die in Nederland te koop waren. Nog even de controller vast gehouden, vind de DS4 degelijker aanvoelen en prettiger vast houden. De L2 en R2 triggers gingen wel heerlijk soepel.

Wel sneu om te zien dat er stapels onverkochte Xbox Ones stonden en nergens PS4's te bekennen waren en er waarschijnlijk nog een wachtrij is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Schaarste doet vreemde zaken met de mens :P

Wanneer komt Deep Down uit? Tijdje geleden kwamen er eigenlijk iedere week/maand wel gameplaybeelden uit. Ondanks dat ik totaal geen F2P fan ben, was ik wel nieuwsgierig naar de game. Maar het is nu een tijd erg rustig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik denk dat ze voor veel games nieuw materiaal opsparen voor de E3, die begint tenslotte over 7 weken alweer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ahja, dat zou een goede verklaring kunnen zijn :). Ben erg benieuwd naar de E3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-09 19:00
Zoo eindelijk mijn ps4 ontvangen. En deze werkt zowaar :) Zijn er nog leuke aanbiedingen waar ik op moet letten? Ik kan nu alleen resogun spelen :P

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-09 12:27
Tiwazz schreef op maandag 21 april 2014 @ 14:36:
Kom zojuist bij de media markt Breda vandaan hadden ze daar gewoon Xbox Ones te koop! Ik wist niet dat die in Nederland te koop waren. Nog even de controller vast gehouden, vind de DS4 degelijker aanvoelen en prettiger vast houden. De L2 en R2 triggers gingen wel heerlijk soepel.

Wel sneu om te zien dat er stapels onverkochte Xbox Ones stonden en nergens PS4's te bekennen waren en er waarschijnlijk nog een wachtrij is...
Zijn de duitse versies

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Tiwazz schreef op maandag 21 april 2014 @ 14:36:
En die triggers hebben trilmotortjes erin.
Dat is toch wel erg tof gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verdomme, weer onderhoud aan PSN, knap storend aan het worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fatal Mind schreef op maandag 21 april 2014 @ 19:22:
Verdomme, weer onderhoud aan PSN, knap storend aan het worden...
Dat er onderhoud uitgevoerd moet worden snap ik wel. Maar de timing en de bijbehorende downtime niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
AtlAntA schreef op maandag 21 april 2014 @ 19:24:
[...]

Dat er onderhoud uitgevoerd moet worden snap ik wel. Maar de timing en de bijbehorende downtime niet echt.
Dat dus, onderhoud helemaal prima, maar waarom iedere keer weer:
1. Zo lang.
2. Wanneer 90% van de PS4 gebruikers in NL thuis zit.
3. En waarom kunnen we niet gewoon gebruik maken van in ieder geval de online fucties om bijvoorbeeld BF4 te kunnen spelen.

Prutsers zijn het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Wordt het ook nog ergens aangekondigd? Ik vind dat er wel erg veel down time is voor een nu betaalde dienst. Kunnen ze het voor Europa gewoon niet 's nachts houden... Kijkend naar de vorige onderhouds momenten zal PSN er wel weer heel de avond uit liggen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Tiwazz schreef op maandag 21 april 2014 @ 19:41:
Wordt het ook nog ergens aangekondigd? Ik vind dat er wel erg veel down time is voor een nu betaalde dienst. Kunnen ze het voor Europa gewoon niet 's nachts houden... Kijkend naar de vorige onderhouds momenten zal PSN er wel weer heel de avond uit liggen.....
Kan me een bericht herinneren over dat ze iets met paas gingen doen, en toen een half bericht dat het niet door ging, maar kan et me niet helemaal goed herinneren.

Als ik et me herinner ga ik ze morgen eens bellen om te vragen hoe het zit, en of ik geld terug kan krijgen door dit constante gezeur. ( erg onwaarschijnlijk natuurlijk )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer dat ze aangeven dat als je van tevoren ingelogd bent je gewoon online kunt, maar dat dus niet het geval is...
Onderhoud is opsich prima, maar ze zouden het dan 's nachts moeten doen, zodat de storing minimaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 19:37
PSN komt vanavond niet meer online (je kan soms wel online, maar games starten online werkt niet)volgens onderstaand bericht: http://nl.playstation.com/psnmaintenance/.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

Ik zat 5 minuten geleden nog gewoon BF4 te spelen, maar kreeg wel een pop-up dat PSN ergens mee bezig is. Verder geen problemen eerlijk gezegd, vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
AtlAntA schreef op maandag 21 april 2014 @ 19:24:
[...]

Vooral dat laatste idd. Downtime voor online diensten is toch allang niet meer nodig zou je denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op maandag 21 april 2014 @ 19:46:
Jammer dat ze aangeven dat als je van tevoren ingelogd bent je gewoon online kunt, maar dat dus niet het geval is...
Onderhoud is opsich prima, maar ze zouden het dan 's nachts moeten doen, zodat de storing minimaal is.
Inderdaad want ik had net al je tijden verbeterd in trials fusion. Maar ze werden niet geupload. Ach ja het is even niet anders... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:16
Hmm moet ik straks zeker weer een betere tijd neerzetten ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik stond net weer bovenaan bij een paar trials, dus die van mij moeten ook nog ge-upload worden..
Ik dacht het heel slecht te doen met 26 fout op "rotsvast", sta ik alsnog bovenaan O+ wel alleen brons

[ Voor 35% gewijzigd door dutchgio op 21-04-2014 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Meerendeel van de tracks @ "Vaardigheidstafereel" (6e event) zijn echt bizar moeilijk, ik had een indrukwekkende 228 resets nodig om 'In de ijskast" (Cold Storage) te voltooien :p

Best apart, in de voorgaande events ging het zo slecht nog niet :o

Trouwens, dit schijnt de moeilijkste track in de game te zijn, gaat toch helemaal nergens meer over lol :p (die hindernis op 2:03, buitenaards moeilijk lijkt me die)

[ Voor 47% gewijzigd door DarkElement op 21-04-2014 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:56
Fuck die katterige vertalingen. Snap niet dat ubi daar geld voor uitgeeft. Klinkt echt voor geen meter. Gelukkig kan je de ps4 op engels zetten.

Inzake onderhoud. Ik vind t wel erg vaak. De dienst draait prima maar zoveel onderhoud ben ik niet gewend als voormalig 360 eigenaar

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Laatst online: 25-07 06:01
Als PS3 gebruiker ken ik niks anders. Had alleen verwacht dat nu met PS+ dit soort fratsen eindelijk klaar zouden zijn voor de PS4. Maar helaas.

Nog gekker, op mijn PS4 kan ik niet online maar wel met mijn PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 15:56
Die downtimes beginnen wel belachelijk te worden zeg. Heb ook wel vaker dat mijn licenties niet hersteld kunnen worden omdat het niet mijn "primaire" PS4 is.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:15
AtlAntA schreef op maandag 21 april 2014 @ 19:59:
[...]

Inderdaad want ik had net al je tijden verbeterd in trials fusion. Maar ze werden niet geupload. Ach ja het is even niet anders... :P
Wordt dat later nog automatisch geüpload dan ? Een vriend van me had namelijk tijden neergezet in het eerste blok zonder vebinding en die zijn bij mij niet zichtbaar. ( voor de downtime beide nog wel online geweest)

Lekker suf dat er niet eens een melding was bij trials. Nu ik er over nadenk heb ik ook nog zat replays zitten kijken van de topspelers dus ik zal wel heel de tijd online zijn geweest.

Blijf het suf vinden die tijden van onderhoud. Elke keer is de EU de lul.

Edit : Heb maar 3 mensen met Trials in mijn lijst dus nodig me gerust uit ;) Ben vannacht terug gekomen van vakantie en ik ben vanmiddag begonnen en heb nu alles t/m hard op goud en zelfs al wat top 1000 noteringen neergezet. Nu eerst maar alles op platinum zetten voor ik de extremes aan ga pakken :p Lekker verslavend en frustrerend weer _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door Beakzz op 21-04-2014 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op maandag 21 april 2014 @ 23:34:
[...]

Wordt dat later nog automatisch geüpload dan ? Een vriend van me had namelijk tijden neergezet in het eerste blok zonder vebinding en die zijn bij mij niet zichtbaar. ( voor de downtime beide nog wel online geweest)

Lekker suf dat er niet eens een melding was bij trials. Nu ik er over nadenk heb ik ook nog zat replays zitten kijken van de topspelers dus ik zal wel heel de tijd online zijn geweest.

Blijf het suf vinden die tijden van onderhoud. Elke keer is de EU de lul.

Edit : Heb maar 3 mensen met Trials in mijn lijst dus nodig me gerust uit ;) Ben vannacht terug gekomen van vakantie en ik ben vanmiddag begonnen en heb nu alles t/m hard op goud en zelfs al wat top 1000 noteringen neergezet. Nu eerst maar alles op platinum zetten voor ik de extremes aan ga pakken :p Lekker verslavend en frustrerend weer _/-\o_
Nee dat wordt later (voor mij gelukkig) niet geupload aangezien ik jullie helemaal niet had verslagen maar het wel zo wilde laten lijken. Ach ja soms faalt humor op het internet. ;)

In de werkelijkheid zijn diegene die ik in mijn lijstje heb allemaal sneller dan mij. En dat terwijl ik met een notering in de top 20k dacht al richting de pro's te gaan! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Je eerste Trials toch ? Gewoon een track of 2 per sessie doen en de replays terug kijken van de top 10 van de wereld. Ik kan redelijk makkelijk in de 5K komen bij easy en medium, maar ik ben zeker geen pro ;)

Dat wordt helaas maar al te duidelijk zodra ik 135 pogingen nodig heb om een extreme level te halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Leuk om toch nog aardig van Trials-spelers te zien, heb zelf al aardig wat 'ik-wil-de-controller-doormidden-breken'-momentjes gehad, voornamelijk op wat hogere niveaus :p

Heb Beakzz en Atlanta maar geadd voor een beetje competitie @ trials :p succes allemaal
-edit-

Ik heb problemen met scores ophalen van de Trials server, meer mensen last van?
Dat wordt helaas maar al te duidelijk zodra ik 135 pogingen nodig heb om een extreme level te halen :+
Aangenaam :+

[ Voor 82% gewijzigd door DarkElement op 22-04-2014 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-09 12:51
Beakzz schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 00:47:

Ik had al 77 pogingen nodig om een Hard level te voltooien.. :)

[ Voor 13% gewijzigd door bibi2205 op 22-04-2014 10:26 ]

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bibi2205 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:25:
[...]

Ik had al 77 pogingen nodig om een Hard level te voltooien.. :)
Ik stopte er mee na 50 pogingen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Moeten jullie eens tussen de community-tracks kijken, dan bij best beoordeeld (Trials) en dan 'Mind the gap' spelen, veel succes :+

[ Voor 14% gewijzigd door DarkElement op 22-04-2014 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
https://www.facebook.com/resogun/posts/621913974544399:0

Aankondiging DLC voor resogun. warschijnlijk Local CO-OP !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkElement schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:28:
Moeten jullie eens tussen de community-tracks kijken, dan bij best beoordeeld (Trials) en dan 'Mind the gap' spelen, veel succes :+
Die hamster cirkel is ook erg leuk, of niet? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik kan trouwens sinds gisteren al geen verbinding maken met servers van Trials, dus geen klassementen en communitytracks voor mij op dit moment :(
dutchgio schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:49:
[...]

Die hamster cirkel is ook erg leuk, of niet? :+
Haha ja, totale controle ook over wat je doet :+

[ Voor 43% gewijzigd door DarkElement op 22-04-2014 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
Lekker dan, nieuwe grid komt al uit in juni, maar niet voor de next gen consoles...
Dus voorlopig nog even wachten tot Q3/Q4 2014 voor nieuwe racegames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hee wordt het niet eens tijd dat iemand een topic maakt voor trails?
Kunnen jullie daar lekker babbelen over 54 pogingen of 53 pogingen.

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 22-04-2014 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Het heet Trials en inderdaad goed plan, wie o wie :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-09 16:16

The_Bird

Meneer de Raaf

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door The_Bird op 22-04-2014 12:12 ]

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trishul schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:31:
Lekker dan, nieuwe grid komt al uit in juni, maar niet voor de next gen consoles...
Dus voorlopig nog even wachten tot Q3/Q4 2014 voor nieuwe racegames.
Onbegrijpelijk inderdaad dit spel had super verkocht op PS4 met het uitblijven van Driveclub. Ga deze game dan maar op PC spelen, maar eerst ervaringen afwachten GRID 2 was pure bagger na deel 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:51
Moet zeggen nfs rivals absoluut gaaf is op de ps4. Had ook erg veel zin in driveclub, maar aangezien dat nog even gaat duren heb ik nfs maar op marktplaats gekocht. Rond de 30.- is best haalbaar. Als je hem doorverkoopt zal het je nagenoeg niets kosten! Aanrader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

lasharor

7 december 2004

Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 12:51:
Moet zeggen nfs rivals absoluut gaaf is op de ps4. Had ook erg veel zin in driveclub, maar aangezien dat nog even gaat duren heb ik nfs maar op marktplaats gekocht. Rond de 30.- is best haalbaar. Als je hem doorverkoopt zal het je nagenoeg niets kosten! Aanrader :)
Is er eigenlijk een verschil in gameplay tussen de PS3 en PS4 versie? Ik heb deze game kort op de PS3 gespeeld maar eerlijk gezegd was voor mij de feeling van de auto's niet helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uitleg van Codemasters medewerker op NeoGAF waarom GRID: Autosport niet naar nextgen komt:
Yes, PC as lead platform for us (it's not a PC port as some have said).

Next-gen GRID will come in time, we're not going to rush that and get a game that can only run at 720/30 or something similar, next gen has to look and feel like 'next gen' for us.
Regarding next-gen, ultimately it comes down to a few things.

The first is that we genuinely want our first next gen outing to be something really great, we don't want to have to rush and only put out a handful of tracks. We've got 22 locations in Autosport, the bulk of those are real world circuits, would all those have made it if we were to support next gen? Doubtful.

Secondly, we're working our tech for next-gen now, as such, we're not quite ready. Again, we don't want to rush :)

Thirdly, after GRID 2 we sort of had something to prove, we wanted to leave the 'old gen' with a bit of a bang so to speak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lasharor schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:01:
[...]

Is er eigenlijk een verschil in gameplay tussen de PS3 en PS4 versie? Ik heb deze game kort op de PS3 gespeeld maar eerlijk gezegd was voor mij de feeling van de auto's niet helemaal goed.
ik vond hem ook onverwacht vet! vooral toen ik eenmaal het systeem doorkreeg met de verschillende racen op de map etc:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lasharor schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:01:
[...]

Ik vind de handling van de auto's echt beroerd. Er zit een stevige vertraging in en de auto's gaan erg snel over op onderstuur terwijl de inputs (gas los, insturen, vol gas) het tegenovergestelde zouden moeten laten gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Fifa 14 net 10x moeten starten, en kreeg 9 keer de melding : Kan de applicatie niet starten. E-FFFFFFFF.

de 10e keer proberen startte de game wel op. weet iemand hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:27
Mijn eerste google resultaten leren mij dat de PS4 nogal erg gevoelig is voor vuile vingers en dergelijke op de disc, hoe klein ook, en dat daar de foutmelding mee samen hangt.
Misschien een klein vuiltje/krasje?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 19:23:
de 10e keer proberen startte de game wel op. weet iemand hoe dit kan?
Omdat je hebt volgehouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 20:55:
[...]

Omdat je hebt volgehouden?
nu ben ik wel echt een volhouder;) maar ik doelde meer op het feit dat die foutmelding zovaak voorkwam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2014 @ 08:40:
[...]

nu ben ik wel echt een volhouder;) maar ik doelde meer op het feit dat die foutmelding zovaak voorkwam!
Zoals dvdkiwi ook al zei, google search levert een sloot aan meldingen op, waaronder defecte disc, vuile disc, etc.
http://community.eu.plays...-E-FFFFFFFF/td-p/20238459

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-09 22:30

On_E

Housemusic

Vandaag Octodad op PSN, denk dat ik die wel even ga kopen, lijkt me erg grappig. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
octodad... Ik vind dat echt een slechte spel...... Niet te geloven haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-09 12:00

TRK

Wat betreft FIFA14. Laatste tijd had ik problemen met het opslaan van mij aangepaste formatie in Carriere mode. Deze moest ik elke keer bij het opstarten van FIFA14 opniew instellen en opslaan... Voor diegene die dit probleem ook hebben, je kan het beste je online instellingen verwijderen en selecties van je opgeslagen applicatie data. Dit heeft het voor mij opgelost. Wie weet was alleen selecties verwijderen ook genoeg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Stick it to the man.. lijkt me op zich nog best vermakelijk...

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:54:
[...]

Stick it to the man.. lijkt me op zich nog best vermakelijk...
Tja.. Weer een indie game. Ik snap wel dat we daar voorlopig niet onderuit komen maar echt leuk vind ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-09 20:38
Zie dat hier actief wordt gepost. Vraagje, hoe zit het met de beschikbaarheid van PS4's? Zijn ze nu wel gewoon op te pikken bij de mediamarkt, of is er nog steeds een tekort en lange wachtlijsten? Ik dacht te hebben gezien dat er een tijd geleden een beschikbaarheid-topic was. Nu ik dit topic niet meer zie, mag ik aannemen dat ze volop verkrijgbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Misschien een kijken in het PS4 grote kroeg topic 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freshnub schreef op woensdag 23 april 2014 @ 16:55:
Zie dat hier actief wordt gepost. Vraagje, hoe zit het met de beschikbaarheid van PS4's? Zijn ze nu wel gewoon op te pikken bij de mediamarkt, of is er nog steeds een tekort en lange wachtlijsten? Ik dacht te hebben gezien dat er een tijd geleden een beschikbaarheid-topic was. Nu ik dit topic niet meer zie, mag ik aannemen dat ze volop verkrijgbaar zijn?
Nee dat zou ik niet zomaar aannemen als ik jou was. ;) Voor zover ik weet zijn ze in het wild zo goed als niet te vinden.

Zoek anders even het ps4 kroeg topic op. Ik geloof dat daar de beschikbaarheid uitgebreid besproken word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-09 14:37
Oeh leuk! Had Stick it to the man al gespeeld op de First look.
Was best grappig spel :9

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Ik snap niet dat indiegames gemaakt worden voor de Nextgen... Dat zijn gewoon games voor een smartphone/tablet....
In mijn ogen niet echt games voor PS4 ???

Laat ze maar al die games uitbrengen op de ps1. Daar zullen ze ook nog op werken deze games.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Tja met zo'n redenering ga je het ook nooit snappen :+ Gameplay > Graphics en er zijn genoeg indiegames die gameplay technisch goed mee kunnen komen met triplle A titels.

Ik hou ook van blockbuster games en wil ook graag wat spektakel op de Ps4, maar niet iedereen vindt (gelukkig) hetzelfde leuk en daar springt de indiescene beter op in dan de grote ontwikkelaars. Weinig innovatie bij die laatste partij :/

Edit : Nu moet ik wel toegeven dat ik de meeste indiegames beter tot hun recht vind komen op de Vita dan op de Ps4, (op de local mp games na)

[ Voor 14% gewijzigd door Beakzz op 23-04-2014 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
AtlAntA schreef op woensdag 23 april 2014 @ 16:52:
[...]

Tja.. Weer een indie game. Ik snap wel dat we daar voorlopig niet onderuit komen maar echt leuk vind ik het niet.
Same here, enige games die ik echt heel vet vond waren Resogun en Contrast. Maar ik laat me verrassen, misschien is het wel een geweldig spel.
HaskoF schreef op woensdag 23 april 2014 @ 17:20:
Ik snap niet dat indiegames gemaakt worden voor de Nextgen... Dat zijn gewoon games voor een smartphone/tablet....
In mijn ogen niet echt games voor PS4 ???

Laat ze maar al die games uitbrengen op de ps1. Daar zullen ze ook nog op werken deze games.....
Dat heb ik ook met al die 8/16-bits 2d-games, laat dat lekker op de Nintendo of de Gameboy.

[ Voor 37% gewijzigd door DarkElement op 23-04-2014 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
Mwoah indiegames zien er wel steeds beter uit op de PS4, zoals Strike Suit Zero. Unity engine kan bijv. een stuk betere beelden genereren op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Laatst online: 09:38

kaanmijo

Picobello B.V.

Vandaag zijn er weer een aantal Watch_Dogs previews geupload, en een 9 minuten durend multiplayer filmpje.

http://www.gamer.nl/previ...h-dogs-de-stad-in-je-hand
http://www.theverge.com/2014/4/23/5640896/watch-dogs-preview

En nog een 'The life of a hacker' filmpje

[ Voor 13% gewijzigd door kaanmijo op 23-04-2014 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:46

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Watchdogs preview van tweakers.net:: reviews: Watch Dogs: vooruitblik op fijne openwereldgame

schijnt toch wel goed te zitten met de graphics, PS4 versie misschien zelfs mooier dan PC versie, de ingame beelden zien er ook weer beter uit dan de trailer van een tijdje geleden. Komt ook omdat tweakers.net gewoon goed beeldmateriaal in 1080P zonder achterlijke compressie aanbied.

Moest zeggen dat mijn vertrouwen in de graphics en gameplay van Watchdogs wel hersteld is na het bekijken van bovenstaande preview.

[ Voor 66% gewijzigd door Chaoss op 23-04-2014 20:17 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Het huidige aanbod van casual Indie games op de PS4 is inderdaad grafisch niet indrukwekkend maar niet minder leuk om te spelen, daar gaat het toch vooral om.

Maar sommige indie games zien er grafisch inderdaad erg knap uit. Journey op de PS3 vond ik al prachtig en toekomstige PS4 games zoals The Witness, Everybody's Gone To The Rapture en SOMA beloven audiovisueel ook wel fraai te worden.

Pagina: 1 ... 19 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]