Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:12:
Mooie cijfers van sony. Maar denk dat de sony aanhang hier ms onderschat. Op de e3 zullen ze terugslaan. En denk dat als eenmaal de x1 overal tekoop is en ze een prijsverlaging inzetten het wel eens de andere kant op kan slaan. Weet wel dat mocht de e3 succes zijn voor ms en er prijsverlaging of kinectloze x1 komt ik gewoon een x1 naast mn ps4 zet ;)
Wil altijd beide consoles hebben, ps4 main console multiplatforn en x1 exclusives. Maja ik ben dan ook niet zon erge sony fan als sommige hier ;)
Een prijsverlaging zou de x1 zeker goed doen, maar het succes gaat daardoor niet overslaan. De ps4 is nu al 100 euro goedkoper, en Sony kan de prijs ook weer verlagen als dat echt nodig is. Als ze slim zijn dumpen ze wel de kinect want de meeste gamers zitten daar niet op te wachten.

MS moet zich i.m.o. zich weer gewoon puur richten op de games, zoals ze dat de 1e jaren ook deden met de 360. Laatst het interview gezien van major Nelson met Phil Spencer en dat gaf mij veel hoop. Ik was echt onder de indruk van zijn verhaal. Als hij die visie goed naar voor kan laten komen tijdens komende E3 zal MS wel eens veel gamers terug kunnen winnen. Volgens mij hebben ze nu de juiste man aan het roer

Persoonlijk wacht ik ook nog even met de aanschaf van de x1. Ik vind 500 teveel voor een 2e console want ps4 zal waarschijnlijk mijn hoofdplatform blijven. Al weet je nooit hoe het loopt. Vorige generatie was de 360 mijn hoofd console (p3 ook pas later gekocht na prijsverlaging), maar ben later toch geswitched vanwege psn+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op donderdag 17 april 2014 @ 18:38:
Inderdaad jullie dwalen wat af. ;-)

Codemasters kondigt een aankondiging aan. (best irritant eigenlijk, dat concept) Lijkt mij dat het om een TOCA of Grid achtige game gaat die ongetwijfeld ook naar de ps4 komt.

Brace Yourselves...Racing is Coming: http://youtu.be/EtmH9bldhmE
Cody gebruikt tegenwoordig al meme's om games aan te kondigen? :P
Afbeeldingslocatie: http://cdn.meme.li/instances/300x300/48672516.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 17-04-2014 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:10
Fantozzi schreef op donderdag 17 april 2014 @ 15:37:
In de Sony online store per vandaag Need for speed Rivals voor €49,99, aanbieding. Én battlefield Ps4, prijs weet ik niet.
Niet echt spectaculair (Nfs-R) qua prijs vind ik, maar voor degenen die roepen dat er 'nooit' wat voor de PS4 in de aanbieding is ;-)
Om even hierop in te haken; als je liever een disc versie hebt van NFS Rivals kun je terecht bij simplygames: http://www.simplygames.co...Need-For-Speed-Rivals-PS4 incl. verzending 40,35 pond ofwel 48,93 euro.

Nog even een vraagje, DLC regiolocks gelden voor ons toch niet met UK games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaggettD
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-08 07:38
AtlAntA schreef op donderdag 17 april 2014 @ 18:38:
Inderdaad jullie dwalen wat af. ;-)

Codemasters kondigt een aankondiging aan. (best irritant eigenlijk, dat concept) Lijkt mij dat het om een TOCA of Grid achtige game gaat die ongetwijfeld ook naar de ps4 komt.

Brace Yourselves...Racing is Coming: http://youtu.be/EtmH9bldhmE
Het logo aan het eind wijst erop dat het wederom een Racedriver game is inderdaad. Dit in combinatie met de geruchten dat Codemasters weer richting de racing sims gaat wekken bij mij wel interesse op. Ben benieuwd waarmee ze komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Ik ben ook wel benieuwd waarmee ze gaan komen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:31

PBP

Afbeeldingslocatie: http://cdn.dualshockers.com/wp-content/uploads/2014/04/10256720_10202955462183715_3992299888538801568_o-670x376.jpg
Er komt dus een mogelijkheid om via de ps app je avatar te uploaden.

[ Voor 25% gewijzigd door PBP op 17-04-2014 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaggettD schreef op donderdag 17 april 2014 @ 22:41:
[...]

Het logo aan het eind wijst erop dat het wederom een Racedriver game is inderdaad. Dit in combinatie met de geruchten dat Codemasters weer richting de racing sims gaat wekken bij mij wel interesse op. Ben benieuwd waarmee ze komen. :)
Inderdaad daar ben ik ook benieuwd naar. Ik ben geen echte sim racer maar mijn favoriete racegames zitten over het algemeen redelijk dicht (vind ik dan) tegen het sim racen aan. De eerste toca en grid games vond ik echt super. Ook heb ik me prima vermaakt met de F1 games van codemasters op expert.

Vind het ook best jammer dat er nog geen fatsoenlijke racegame op de ps4 is. Ik heb Nfs rivals wel gekocht maar hooguit 3 uurtjes gespeeld. Dat spel ligt mij qua handling totaal niet. Er komen wel wat racegames aan maar voor zover ik weet komt er niks voor de herfst uit.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .kernel.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-07 21:28
Grid komt dus (te zien aan de linkjes bij youtube). Geen grote verassing dunkt me. Hoewel TOCA ook mooi classic zou wezen.

Dat de ps4 meer heeft verkocht in Maart ondanks Titanfall is best wel een tegenvaller voor MS denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
.kernel. schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 01:58:
Dat de ps4 meer heeft verkocht in Maart ondanks Titanfall is best wel een tegenvaller voor MS denk ik.
Ja inderdaad, zeker omdat Microsoft heel agressief is geweest, met name in de VS. Ze hebben alleen maar Titanfall bundels verkocht en die waren ook nog eens voor 450$ te koop, dus als je doorrekent goedkoper dan een PS4.

Maar we zitten pas heel vroeg in deze generatie, dit zegt echt nog niks, kijk naar de gigantische voorsprong die de 360 had tov de PS3.

Toch denk ik dat dit een heel mooi jaar voor de PS4 wordt. Ze hebben als voordeel dat de X1 de grote games waarschijnlijk niet op 1080p aan kan, en dat is gewoon goede reclame voor de PS4. Daarnaast heeft Sony de marketing rechten voor de twee grootste multiplatformers (Watchdogs en Destiny), dus komen die in beeld met Playstation in reclames en zijn er Playstation bundels. :)

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Die Neogaf thread ook: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=803922 :+

Ik bedoel WTF:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MrK2PXY.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2014 @ 19:06:
MS moet zich i.m.o. zich weer gewoon puur richten op de games, zoals ze dat de 1e jaren ook deden met de 360. Laatst het interview gezien van major Nelson met Phil Spencer en dat gaf mij veel hoop. Ik was echt onder de indruk van zijn verhaal. Als hij die visie goed naar voor kan laten komen tijdens komende E3 zal MS wel eens veel gamers terug kunnen winnen. Volgens mij hebben ze nu de juiste man aan het roer
Toch hangen wij hier op tweakers en een hoop andere mensen aan de lippen van E3 maar ik denk dat het allerallerallerallergrootste gedeelte van de potentiele kopers echt niet naar 1,5 uur aan persconferentie gaat zitten kijken. Veel trailers en verhalen etc die daar getoond worden komen helemaal niet aan buiten de hardcore groep. IK denk echter dat een groot gedeelte van de hardcore grope inmiddels een kant heeft gekozen. PC, PS4 of XBOX.

"Word on the street" is nu veel belangrijker en daar heeft MS een groot probleem. Zeker nu zelfs met Titanfall en de bizarre marketing push van MS voor deze game de PS4 weer meer heeft verkocht dan de xbox One in de VS (een niet onbelangrijke markt). Ik had deze uitkomst zeker niet verwacht.

[/quote]
Persoonlijk wacht ik ook nog even met de aanschaf van de x1. Ik vind 500 teveel voor een 2e console want ps4 zal waarschijnlijk mijn hoofdplatform blijven. Al weet je nooit hoe het loopt. Vorige generatie was de 360 mijn hoofd console (p3 ook pas later gekocht na prijsverlaging), maar ben later toch geswitched vanwege psn+.
Ik verwacht dat de xbox one voor €399 incl kinect sports en Titanfall hier als launch beschikbaar komt. MIsschien zelf wel €350 als MS echt ten einde raad is. let wel dat tegen september (5 maanden hiervandaan) Sony zeer waarschijnlijk weer ruim 3 miljoen extra consoles aan de man bracht en dat ook in de tier 2 landen. MS moet echt flink gaan verlagen of toch de Kinect sensor van de hand doen om de prijs te kunnen drukken.

De PS4 loopt wereldwijd aan verkopen aan consument bijna 3 miljoen stuks voor. Das best wel veel voor systemen die beiden krap 5 maanden op de markt zijn.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:54
swopdark schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 08:11:
[...]
Ik denk echter dat een groot gedeelte van de hardcore grope inmiddels een kant heeft gekozen. PC, PS4 of XBOX.
En dat blijft toch echt zonde. Een kant kiezen... Met andere woorden, een merk kiezen. Het enige wat in mijn optiek relevant is zijn leuke games. Dat je een voorkeur hebt voor bepaalde type games of bepaalde gameseries en sneller geneigd bent om een bepaald platform te kiezen is logisch. Maar door je te klampen aan één kant mis je in imho toch echt veel leuke games die net op het ene platform niet uitkomen. En het gaat tenslotte toch om leuke games.

Zelf merk ik dat al sinds de NES en SNES periode. Ik was iets van 6 jaar toen er een NES in ons huis kwam. 9 jaar toen we een SNES hadden. Destijds had ik ook voor mijn verjaardag een abonnement op de Power Unlimited (vanaf de 3e editie ofzo in 1993). Ik was erg blij met de SNES, maar vond het toch echt jammer dat ik alle mooie games voor bijvoorbeeld de megadrive niet kon spelen. (niet dat ik ze dan kon kopen op mijn negende, maar dat terzijde).

Vanaf de PSX generatie heb ik daarom ook de meeste consoles gehad (met uitzondering van de dreamcast, gamecube, wii en wiiU). En natuurlijk heb ik elke generatie een voorkeur gehad, dat is ook wel logisch. Niets kon de PSX en PS2 overtreffen qua aantal genres en games. Maar het kiezen van een kant.. nee dat blijft iets wat ik niet kan begrijpen. (Kom aub niet aan met de kosten.. Ik snap dat dat best relevant kan zijn voor sommigen, echter de looptijd van een console maakt die discussie in mijn optiek niet heel sterk, afschrijving van max 90 euro per jaar? Een hobby mag ook wel wat kosten).

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Je bent ook veelal afhankelijk van mensen om je heen. Als iedereen een ps4 heeft, ga ik niet zo snel een xbox one kopen. Tenzij ik echt graag games op de X1 wil spelen.Je wilt juist online met je vrienden spelen.

er is een gat in de markt namelijk cross platform online gamen. Bijv, een voorbeeld. Games zijn zelfde controls zijn zelfde alleen het systeem waar het op draait is anders en daardoor kan je niet tegen online met een ps4 tegen een x1 fifa spelen.

Net zoals whatsapp moet er een dienst komen om crossplatform ongeacht welk systeem je speelt X1, Ps4 of Steam om tegen elkaar online te gamen. Dat zou echt vet zijn

Wie weet in de toekomst... Wat denken jullie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik snap wat je zegt echter denk ik dat het in veel gevallen te maken heeft met een kant MOETEN kiezen. Ik denk dat ik zelf in een luxe positie zit omdat ik zometeen alle platformen heb maar dat is financieel voor veel mensen niet mogelijk. Als je beide consoles wilt hebben met een game of twee ben je toch al snel 1200 euro kwijt. Tel daar een gaming PC bij op en dan zit je al snel op het dubbele. Dat is iets wat de jeugd, de student of de single al niet snel heeft liggen. En dat is een groot deel van de gamers. En dan hebben wij het in nederland gemiddeld nog erg goed maar in een groot deel van de andere landen is dat denk ik nog erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:50

BM

Moderator Spielerij
HaskoF schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 09:07:
Je bent ook veelal afhankelijk van mensen om je heen. Als iedereen een ps4 heeft, ga ik niet zo snel een xbox one kopen. Tenzij ik echt graag games op de X1 wil spelen.Je wilt juist online met je vrienden spelen.

er is een gat in de markt namelijk cross platform online gamen. Bijv, een voorbeeld. Games zijn zelfde controls zijn zelfde alleen het systeem waar het op draait is anders en daardoor kan je niet tegen online met een ps4 tegen een x1 fifa spelen.

Net zoals whatsapp moet er een dienst komen om crossplatform ongeacht welk systeem je speelt X1, Ps4 of Steam om tegen elkaar online te gamen. Dat zou echt vet zijn

Lijkt me technisch mogelijk (heck, dat is al gedaan), maar op praktisch elk ander vlak lastig en onwenselijk. Zolang de platformen verschillend zijn (of dat nu X1 vs PS4 is, of Console vs PC) heb je domweg verschillen, zowel in performance als in input. De controllers van de PS4 en de X1 lijken dan welliswaar erg op elkaar, maar zijn absoluut niet gelijk. Om het dan over de verschillen tussen console en pc input maar niet te hebben. Je zult op dat vlak altijd discussie houden dat platform-X of controller-Y beter is voor game-Z. Wat mij betreft blijven games (en hun bijbehorende multiplayer) op hun eigen platform :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
BM schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 09:16:
[...]

Lijkt me technisch mogelijk (heck, dat is al gedaan), maar op praktisch elk ander vlak lastig en onwenselijk. Zolang de platformen verschillend zijn (of dat nu X1 vs PS4 is, of Console vs PC) heb je domweg verschillen, zowel in performance als in input. De controllers van de PS4 en de X1 lijken dan welliswaar erg op elkaar, maar zijn absoluut niet gelijk. Om het dan over de verschillen tussen console en pc input maar niet te hebben. Je zult op dat vlak altijd discussie houden dat platform-X of controller-Y beter is voor game-Z. Wat mij betreft blijven games (en hun bijbehorende multiplayer) op hun eigen platform :)
Games die wat mij betreft echt in aanmerking komen voor multiplatform zijn niet de shooters maar de games zoals Elder Scrolls online, WoW, Final Fantasy online etc... ik kan geen argument bedenken om dat niet te realiseren. FPS spelen geen rol, de controls niet en volgens mij met de architectuur van de nieuwe consoles t.o.v. de pc moet het ook kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark

swopdark

ja doe maar...

HaskoF schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 09:07:
Het gaat veel mensen ook om geld zoals eerder geschreven. Zowel een PS4 als een xbox one hebben incl online abbo kost je het eerste jaar gauw 1000 euro en dan heb je alleen maar twee consoles staan. onhaalbaar voor het gros van de (casual) consumenten.

Wat dat betreft zijn consoles niet erg consumentvriendelijk zolang beide platformen hun exclusieve must haves hebben. In tegenstelling van wat beweert word zou ik de dominatie van één console wel toejuichen zolang alle ontwikkelaars daar ook hun games op uitbrengen. Helaas is dit onmogelijk vanwege exclusieve studio's of moneyhatting. Ten tijde van de PS2 of PS1 was die console genoeg om eigenlijk alle toppers te kunnen spelen. Idem met de Super Nintendo.

Aan de andere kant hebben mensen het onverdrukbare idee ergens bij te willen horen en dan het liefst bij de grootste en winnende partij (sportclubs anyone) de strijd die daarbij hoort tegen de "ander" vind ik een erg interresante bijzaak bij deze consoles. PS3 zat vorige generatie in hetzelfde schuitje als de xbox one nu. ze vochten een uphill battle. en PS3 heeft het gered dus ik verwacht dat ook MS het prima gaat redden. de verkoopcijfers zijn zeker niet teleurstellend en gewoon erg goed maar staat stevig in de schaduw van de ps4 verkopen. Toch goed om te zien dat er toch erg veel vraag is naar de consoles terwijl nay-sayers toch aangevane geen toekomst meer te zien in consolegaming. verkoopcijfers van xbox one en PS4 zeggen toch anders.

PS3 heeft al zulke stappen gemaakt met Portal 2 waarbij je met je PS3 co-op met mensen op pc kon spelen in portal 2... incl voicechat.... werkte erg goed. Jammer dan net tijdens de release van de game de grote PSN hack werd gezet. Maargoed dit zijn kleine stappen die Sony bereid is te maken. War Thunder heeft al aangegeven de PS4 servers te willen koppelen met de PC.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

uchiha tijntje schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 08:46:
[...]

En dat blijft toch echt zonde. Een kant kiezen... Met andere woorden, een merk kiezen. Het enige wat in mijn optiek relevant is zijn leuke games. Dat je een voorkeur hebt voor bepaalde type games of bepaalde gameseries en sneller geneigd bent om een bepaald platform te kiezen is logisch. Maar door je te klampen aan één kant mis je in imho toch echt veel leuke games die net op het ene platform niet uitkomen. En het gaat tenslotte toch om leuke games.

Zelf merk ik dat al sinds de NES en SNES periode. Ik was iets van 6 jaar toen er een NES in ons huis kwam. 9 jaar toen we een SNES hadden. Destijds had ik ook voor mijn verjaardag een abonnement op de Power Unlimited (vanaf de 3e editie ofzo in 1993). Ik was erg blij met de SNES, maar vond het toch echt jammer dat ik alle mooie games voor bijvoorbeeld de megadrive niet kon spelen. (niet dat ik ze dan kon kopen op mijn negende, maar dat terzijde).

Vanaf de PSX generatie heb ik daarom ook de meeste consoles gehad (met uitzondering van de dreamcast, gamecube, wii en wiiU). En natuurlijk heb ik elke generatie een voorkeur gehad, dat is ook wel logisch. Niets kon de PSX en PS2 overtreffen qua aantal genres en games. Maar het kiezen van een kant.. nee dat blijft iets wat ik niet kan begrijpen. (Kom aub niet aan met de kosten.. Ik snap dat dat best relevant kan zijn voor sommigen, echter de looptijd van een console maakt die discussie in mijn optiek niet heel sterk, afschrijving van max 90 euro per jaar? Een hobby mag ook wel wat kosten).
Ondanks deze discussie weer de verkeerde kant op gaat (PS4 vs. Xbox One) ben ik het wel met je eens.
De prijsverschillen tussen de consoles zijn verwaarlozen wanneer je dit over de gebruiksduur bekijkt.
Heel simpel, stel dat deze generatie 5 jaar mee gaat. Deze 5 jaar is heel reeel, waarschijnlijk ligt hij nog wat hoger en komt het kostenplaatje nog gunstiger uit omdat de console (maakt niet uit welke) naar 5 jaar nog functioneert en of 2e hand verkocht kan worden.

Dan is het prijs verschil tussen beide consoles uitgaande van de huidige adviesverkoopprijs 100 euro en een looptijd van 5 jaar 1.67 euro per maand in het nadeel van de Xbox One.

Of te wel, 5 jaar = 60 maand, 100/60= € 1.67 per maand.

Wanneer je deze lijn doorzet kost een PS4 zo'n € 6.65 per maand
Iets wat natuurlijk goedkoper is dan de € 8.31 wat een Xbox One per maand zou kosten.

Kortom, het argument dat de PS4 goedkoper is klopt natuurlijk als een bus, maar wanneer je het eens echt gaat uitzoeken valt het verschil reuze mee. Het is namelijk niet zo dat een Xbox One die 1.67 euro per maand extra kost je financieel uitkleed. Sterker nog, voor deze € 1.67 krijg je een Xbox Kinect camera bij je console die een wezenlijk onderdeel maakt van de mogelijkheden van je game ervaring.

Het hele prijsverschil argument is hierbij dan ook tegelijkertijd terug te brengen tot een non-issue!

Natuurlijk kiest iemand op basis van een initiële voorkeur voor een bepaald merk/type, maar dit maakt de andere console niet per definitie minder, vaak omdat deze keuze op emotionele en of persoonlijke voorkeur wordt gemaakt.

Vaak wordt hier aangehaald dat de ene sneller is dan de andere, op details mag dit nu nog wel zo zijn, echter laat zien dat ondanks de consoles op hardwareniveau aardig zijn te vergelijken, de softwareschil daar achter niet. MS heeft bijvoorbeeld aangegeven dat de Xbox One Direct X 12 volledig gaat ondersteunen en dat dit een enorme prestatie boost moet geven. Natuurlijk zal Sony ook niet stil gaan zitten. Maar de komst van Direct X 12 naar de Xbox One laat wel zien dat we betreffende deze console ook nog lang niet het maximale potentieel hebben gezien.

Ik geloof er niets van dat de huidige consoles gedurende hun actieve verkoopduur in eens op een vreemde manier prestaties gaan leveren die boven de 1080P en 60fps gaan liggen. Ik geloof er wel in dat door software (bijvoorbeeld de ondersteuning van Direct X 12) de uiteindelijke prestaties op een 1 op 1 vergelijkbaar niveau zal komen te liggen.

Iedereen hier zal zijn keuze kunnen en soms wel willen verdedigen, feit is dat de beide consoles heel dicht bij elkaar liggen in alles, natuurlijk loopt de verkoop van de PS4 op dit moment harder dan die van de Xbox One. De initiële verkopen liggen nu qua aantallen in het voordeel van de PS4. Het grappige is alleen dat heel veel van de PS4 verkopers in dit topic aangeven dat ze in de toekomst zeker in de markt zijn voor een Xbox One. MS doet het dan ook helemaal niet slecht met 5 miljoen tegen 7 miljoen exemplaren.
Beide consoles doen het ruim beter dan hun voorganger, we zijn op een moment gekomen dat de echt goede game titels uit zijn gekomen (Titanfall, Infamous: Second Son e.d.)

Titanfall is bijvoorbeeld het best verkocht product geweest over alle platformen in de maand Maart met een markt aandeel van bijna 60% verkopen over alle gamegerelateerde omzet.

Kortom, Microsoft doet het uitstekend qua verkopen met de Xbox One, Sony doet het met de PS4 echter nog een klein stukje beter. Wanneer de wereld op dit moment zou stoppen met draaien heeft Sony inderdaad een voorsprong. Het is alleen wel zo dat Microsoft zeker met de verwachte levensduur van de console voldoende tijd heeft om weer dichter naar Sony toe te kruipen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Een hele mooie berekening over wat de consoles maandelijks kosten. jammer dat het niet mogelijk is om op die manier aan je xbox of ps4 te komen. Als je het uitrekt naar 5 jaar dan kost het natuurlijk niks.

Het is juist in deze tijd lastig voor consumenten om dat bedrag in 1x op te hoesten. Als er de mogelijkheid zou bestaan om je console in 5 jaar af te lossen tegen de bovengenoemde bedragen, dan zou denk ik iedereen een console kopen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

Ik heb gewoon voor de PS4 gekozen omdat het me meer aansprak als gameconsole. De Xbox One kwam (en komt nog steeds) bij mij over als een multimediacenter voor een gezin met jonge kinderen die je blij kunt maken met cameraspelletjes. Beetje kleurrijk weergegeven natuurlijk, maar in essentie hetzelfde.

Maar heb van de last-gen ook allebei de consoles thuis staan, dus wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

HaskoF schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 09:52:
Een hele mooie berekening over wat de consoles maandelijks kosten. jammer dat het niet mogelijk is om op die manier aan je xbox of ps4 te komen. Als je het uitrekt naar 5 jaar dan kost het natuurlijk niks.

Het is juist in deze tijd lastig voor consumenten om dat bedrag in 1x op te hoesten. Als er de mogelijkheid zou bestaan om je console in 5 jaar af te lossen tegen de bovengenoemde bedragen, dan zou denk ik iedereen een console kopen. :D
Dat begrijp ik wel, maar iedereen die een auto aanschaft rekent de totale autokosten wel op deze manier uit, incl. afschrijving, maar kan een prijsverschil van een gameconsole dan niet op deze manier inzichtelijk worden gemaakt? Feitelijk praten we dan ook over een klein prijsverschil per maand.

Natuurlijk moet het hele bedrag wel worden opgehoest, je hebt ook helemaal gelijk dat de Xbox One 125% duurder is dan een PS4, maar als je gaat kijken wat een Xbox One feitelijk meer kost is het een non-argument. Namelijk 1.67 euro per maand over een gebruiksduur van 5 jaar (wat heel reëel is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:51

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Laten we even rustig aan doen met de gifjes, deze passen beter in het PS4 kroeg topic

Punt is vooral dat bijna geen mens zijn kosten per maand gaat uitrekenen, men kijkt gewoon wat ze op dit moment moeten uitgeven en dan hoor/lees je wel dat veel mensen alleen al om die 100 euro een PS4 kiezen. Dit prijs verschil gaat alleen maar belangrijker worden als tegen het einde van het jaar beide consoles in de winkels liggen en ouders met de feestdagen voor hun kinderen een console kopen, voor hun zijn het gewoon 2 dezelfde producten van een verschillend merk maar "die ene" is 100 euro duurder.

Het zou mij niet verbazen als er tegen het einde van het jaar een XBO in de winkels ligt zonder camera voor 399,-

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 18-04-2014 10:00 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
DaggettD schreef op donderdag 17 april 2014 @ 22:41:
[...]

Het filmpje is ook geüpload op het Youtube-account van GRID, dus lijkt me niet meer dan logisch dat er een nieuwe GRID komt.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Chaoss schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 09:59:
Laten we even rustig aan doen met de gifjes, deze passen beter in het PS4 kroeg topic

Punt is vooral dat bijna geen mensen zijn kosten per maand gaat uitrekenen, mensen kijken gewoon wat ze op dit moment moeten uitgeven en dan hoor/lees je wel dat veel mensen alleen om die 100 euro een PS4 kiezen. Zeker als tegen het einde van het jaar beide consoles in de winkels liggen en ouders met de feestdagen voor hun kinderen een console kopen, voor hun zijn het gewoon 2 dezelfde producten van een verschillend merk maar "die ene" is 100 euro duurder.

Het zou mij niet verbazen als er tegen het einde van het jaar een XBO in de winkels ligt zonder camera voor 399,-
Ik begrijp je motivatie over de prijs-as helemaal. Echter je jou redenatie helemaal zouden volgen zou iedereen in een Dacia qua autorijden en zou Audi, BMW of Mercedes geen auto meer verkopen. Prijsverschil is helemaal niet erg, mits er maar duidelijk wordt gemaakt waarom. Ik schreef in een bericht hier boven al dat de verwachting is dat de prestaties van de apparaten steeds dichter naar elkaar toe gaan lopen. Mede door de komst van Direct X 12 wat volgens de experts echt een aanwinst gaat zijn. Kortom het wordt in de toekomst steeds moeilijker op het over verschillen van prestaties te hebben, natuurlijk blijft de PS4 qua RAW cpu power wat sterker, echter wanneer MS het zelfde resultaat kan behalen door goed API's aangevuld met Direct X 12 kunnen ze dit opvangen.

Wanneer het eindresultaat op een TV het zelfde is (1080P/60fps enz. enz) maakt de manier waarop een console aan deze prestaties komt toch niet meer uit? Het gaat er om dat het resultaat het zelfde is.

De vraag is alleen, hoeveel ouders kopen voor hun kinderen met de feestdagen een console van 400 of 500 euro? Natuurlijk is het prijs verschil er, het is dan ook aan Microsoft om met een goed marketing verhaal te komen om mensen te overtuigen. Je kan namelijk hoog en laag springen, Microsoft levert (los van mogelijkheden) wel iets extra's bij de Xbox One wat Sony niet standaard doet.

Microsoft ziet de Kinect als wezenlijk onderdeel van de Xbox One, iets wat ik na een half jaar gebruik van een Xbox One ook echt kan beamen. Natuurlijk, sommige mensen zitten er niet op te wachten. Punt uit, echter het ding maakt wel leuke dingen mogelijk. Ik geloof er daarom ook niets in dat MS een Xbox One versie zonder Kinect zal aanbieden, geloof mij maar, ze nemen eerder afscheid van de Blu-ray drive in het apparaat en gaan helemaal op de digitale content zitten dan dat ze de Kinect in de ban zullen doen.

Nogmaals, Sony doet goede dingen met de PS4, MS blijft qua verkopen iets achter, dit is echter geen vanzelfsprekendheidje ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Bullet NL op 18-04-2014 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark

swopdark

ja doe maar...

Bullet NL schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 09:47:

Kortom, het argument dat de PS4 goedkoper is klopt natuurlijk als een bus, maar wanneer je het eens echt gaat uitzoeken valt het verschil reuze mee. Het is namelijk niet zo dat een Xbox One die 1.67 euro per maand extra kost je financieel uitkleed. Sterker nog, voor deze € 1.67 krijg je een Xbox Kinect camera bij je console die een wezenlijk onderdeel maakt van de mogelijkheden van je game ervaring.
Voor deze € 1.67 extra koop je ook nog eens merkbaar inferieure multiplatform games. Daarnaast kan je met de mic op je ps4 ook voice commands geven aan je PS4 en software. Maargoed ik wil er geen vergelijk verhaal van maken want daarvoor zijn ze blijkbaar toch te verschillend qua opzet. En daarbij is dat hier niet de bedoeling. De consument heeft echt wel zijn stem klanten horen wat ze belangrijker vinden. Een tv, kinect, tv box die ook games kan spelen. Of een krachtiger gamebox voor minder geld.
Ik geloof er niets van dat de huidige consoles gedurende hun actieve verkoopduur in eens op een vreemde manier prestaties gaan leveren die boven de 1080P en 60fps gaan liggen. Ik geloof er wel in dat door software (bijvoorbeeld de ondersteuning van Direct X 12) de uiteindelijke prestaties op een 1 op 1 vergelijkbaar niveau zal komen te liggen.
flwuekul natuurlijk want volgens jou magische DX12 argument is het dus ook voor pc kopers geen reden om voor een radeon 7850 te gaan ipv een 7770 want de hardwareverschillen worden door de driver gelijk getrokken. 8)7 direct x 12 gaat closer naar het metaal coderen wat zeker voor pc erg fijn zal zijn maar op console mag je aannemen dat door de vastgestelde hardware de drivers al erg dicht op het metaal coderen. iets wat door Corrine Yu ook al getweet werd toen ze 343 studio's verliet voor Naughty Dog.
Kortom, Microsoft doet het uitstekend qua verkopen met de Xbox One, Sony doet het met de PS4 echter nog een klein stukje beter.
Ruim 2 miljoen stuks beter op 5 maanden vind ik geen "klein stukje" MS geeft daarnaast aan dat hun 5 miljoen verkocht is aan retail. Er zijn al berekeningen gemaakt op basis van eerder cijfers en schattingen dat MS nu waarschijnlijk op 4,2 miljoen verkochte eenheden aan consumenten zit. Een verschil van bijna 3 miljoen consoles. Het vlaggenschip Titanfall heeft gefaald in het verkopen van xboxen en een systemseller als halo en (zeker) gears zijn nog ver weg.

[ Voor 23% gewijzigd door swopdark op 18-04-2014 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Tjah denk dat bij de gemiddelde consument bij producten als Tv's, console's of andere electronica echt niet gaat kijken wat het hun per maand kost over een looptijd van 4-6 jaar. Zo zitten mensen nu eenmaal niet in elkaar, denk dat het aankoopgedrag bij een veel duurder product als auto's wel iets anders is.

Rationeel gezien is het prijsverschil inderdaad niet heel groot, maar als iedereen het rationeel zou bekijken zou er niet zoveel over te doen zijn.

We gaan het zien wat de toekomst gaat brengen, speculeren is prima en leuk maar we zien het vanzelf wat Microsoft (nog meer) in zijn strategie gaat aanpassen en wat de verkoop cijfers gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
het is niet zo dat de X1 fanboys in NL geen X1 hebben. In tegendeel de X1 zijn gewoon leverbaar in nederland. Via webshops in het buitenland en zelfs nu al via bartsmit. Er zijn dus zeker mensen die al een X1 hebben.

Over 1 ding zijn wij het met zijn allen eens en dat is:

the whole game about which console is better?

This game is 4 the players!
PLAYSTATION 4
!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:32
Zelf ook PS4 gekozen om twee redenen: de prijs en betere specs :)
Wil ook wel een xb1, maar 100 euro extra voor mindere specs (en suffe Kinect) was het mij nu nog niet waard. En heb nog een preorder voor 349 bij Neckermann, dus uiteindelijk wil ik hem wel hebben als in in NL uitkomt (ook wel voor retail), maar op dit moment nog niet echt een noodzaak...

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Moet dat echt hier die console war?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Hebben meer mensen trouwens last bij Trials Fusion dat er geen verbinding met Ubisoft kan worden gemaakt, stom dat hij mijn scores niet local kan opslaan en later uploaden -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
http://www.dualshockers.c...ilable-in-canada-at-last/

Nu dus ook amazon die 20 juni aangeeft als release date voor TLOU. Alle grote retailers geven nu dus die datum aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Chaoss schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:15:
Tjah denk dat bij de gemiddelde consument bij producten als Tv's, console's of andere electronica echt niet gaat kijken wat het hun per maand kost over een looptijd van 4-6 jaar. Zo zitten mensen nu eenmaal niet in elkaar, denk dat het aankoopgedrag bij een veel duurder product als auto's wel iets anders is.

Rationeel gezien is het prijsverschil inderdaad niet heel groot, maar als iedereen het rationeel zou bekijken zou er niet zoveel over te doen zijn.

We gaan het zien wat de toekomst gaat brengen, speculeren is prima en leuk maar we zien het vanzelf wat Microsoft (nog meer) in zijn strategie gaat aanpassen en wat de verkoop cijfers gaan doen.
Misschien zijn mensen wel rationeler in hun aankopen dat dat jij denkt ;)

Waarom zie ik bijvoorbeeld wanneer mensen op moment dat ze een nieuwe wasdroger of wasmachine nodig hebben ze kiezen voor een met een hoog rendement qua energieverbruik?

precies, omdat het verbruik i.c.m. levensduur wel degelijk van belang is. Ondanks dat de economie aantrekt ben ik er van overtuigt dat mensen veel rationeler zijn gaan denken. Wanneer je dit dan ook afzet in het prijsverschil tussen de Xbox One en PS4 zal je dan ook zien, en daar ben je het wel met mij over eens geloof ik, dat het prijs verschil tussen beide producten helemaal niet zo groot is als aanvankelijk wordt gedacht...

1.67 euro per maand, waar hebben we het over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik heb ook gekozen voor de ps4 vanwege de prijs :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Bullet NL schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:40:
[...]

Misschien zijn mensen wel rationeler in hun aankopen dat dat jij denkt ;)

Waarom zie ik bijvoorbeeld wanneer mensen op moment dat ze een nieuwe wasdroger of wasmachine nodig hebben ze kiezen voor een met een hoog rendement qua energieverbruik?

precies, omdat het verbruik i.c.m. levensduur wel degelijk van belang is. Ondanks dat de economie aantrekt ben ik er van overtuigt dat mensen veel rationeler zijn gaan denken. Wanneer je dit dan ook afzet in het prijsverschil tussen de Xbox One en PS4 zal je dan ook zien, en daar ben je het wel met mij over eens geloof ik, dat het prijs verschil tussen beide producten helemaal niet zo groot is als aanvankelijk wordt gedacht...

1.67 euro per maand, waar hebben we het over ;)
We hebben het over een prijsverschil van 20%. En dat is veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkElement schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:33:
Hebben meer mensen trouwens last bij Trials Fusion dat er geen verbinding met Ubisoft kan worden gemaakt, stom dat hij mijn scores niet local kan opslaan en later uploaden -_-
Ik mis ook wel dat ie scores van anderen niet lokaal opslaat, want als die verbinding er niet is heb je dus niets van een ranglijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Weet je toevallig ook hoe het trick-systeem werkt? Ik zit in de laatste missie van de 1e trainingen. Maar in het controls-menu staat dat ik door het bewegen van de rechter thumbstick trucs kan doen in de lucht maar hij blijft gewoon op zijn motor zitten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:50

BM

Moderator Spielerij
DeeSung schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:47:
[...]

We hebben het over een prijsverschil van 20%. En dat is veel.
Dat is absoluut een boel, een verschil van 100 euro schrikt mensen af, simpel zat.

Maar ik zou willen voorstellen de PS4/X1 discussie hier te stoppen. Dat is in het verleden keer op keer uit de hand gelopen, en dat wilde ik dit keer graag voorkomen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

*knip*

[ Voor 100% gewijzigd door Uniciteit op 18-04-2014 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:26
DarkElement schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 10:51:
Weet je toevallig ook hoe het trick-systeem werkt? Ik zit in de laatste missie van de 1e trainingen. Maar in het controls-menu staat dat ik door het bewegen van de rechter thumbstick trucs kan doen in de lucht maar hij blijft gewoon op zijn motor zitten :p
Je moet eerst je FMX licentie halen, even zo uit mijn hoofd zit deze in het 3e hoofdstuk van carrière.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Oh dan speel ik nog even lekker verder :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poulske schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 11:07:
[...]

Je moet eerst je FMX licentie halen, even zo uit mijn hoofd zit deze in het 3e hoofdstuk van carrière.
Ah vandaar, dat was mij ook nog niet gelukt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
*knip* excuses aanvaard ;P

[ Voor 91% gewijzigd door Uniciteit op 18-04-2014 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
*knip* Maak de volgende keer een TR aan.

[ Voor 78% gewijzigd door Uniciteit op 18-04-2014 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
*knip*

[ Voor 91% gewijzigd door Uniciteit op 18-04-2014 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
zijn er nog leuke spellen die we kunnen verwachten voor de ps4? Behalve watchdogs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
The Last of Us kijk ik wel naar uit, 20 juni schijnbaar :)
Watchdogs eind mei, TLoU in juni, dat gaat wel lekker...

Zou ook mooi zijn als ze de Uncharted serie nog een keer porten.
En ik hoop stiekem nog op GTAV....

[ Voor 22% gewijzigd door matthijst op 18-04-2014 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Ik vind TLOU totaal niet boeiend ...

Voor mij in ieder geval geen leuke games voor op de ps4. Wat wordt dus lang wachten
Ik kijk uit naar The division, Rainbow six Patriots, Far Cry 4 als die komt
Miss toch nog is overwegen om MGS GZ aan te schaffen ...

Ben zo een beetje uitgespeeld op de ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
De grote releases in mei zijn:

- Bound by Flame
- Wolfenstein: The new Order
- Watch Dogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-08-2020

Frankaro

Greatness Awaits

Persoonlijk kijk ik steeds meer uit naar Watch Dogs. Sinds ik AC4 op platinum heb gehaald heb ik zin in weer een Ubisoft game. Maar voor mij is The Last of Us de zomeraankoop. Ik heb de game al gedaan maar dat was in een drukke afstudeerperiode dus dat is nooit handig. ;) Wat verder dit jaar komt Destiny in september maar ik weet nog steeds niet of dat iets voor mij is.

En The Order 1886... :D

[ Voor 3% gewijzigd door Frankaro op 18-04-2014 11:44 ]

PSNid: robero50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
frankeros schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 11:43:
Persoonlijk kijk ik steeds meer uit naar Watch Dogs. Sinds ik AC4 op platinum heb gehaald heb ik zin in weer een Ubisoft game. Maar voor mij is The Last of Us de zomeraankoop. Ik heb de game al gedaan maar dat was in een drukke afstudeerperiode dus dat is nooit handig. ;) Destiny komt in september maar ik weet nog steeds niet of dat iets voor mij is.

En The Order 1886... :D
Destiny zie ik vooral als een potentiele verslaving :P
Als the Order 1886 net zo leuk om te spelen is als de voorgaande games van Ready at Dawn, komt het wel goed. Ik verwacht eigenlijk gewoon een uncharted met uber graphics en een andere setting. Dat is ook een beetje wat de developer aangegeven heeft in interviews, inspiratie hebben ze gehaald uit Uncharted 2. Ook niet verwonderlijk dat veel van de developers die daar zitten, voorheen werkten bij Naughty Dog.

Watch Dogs ben ik vooral nieuwsgierig naar, omdat het een open world game is met blijkbaar nieuwe gameplay elementen en 'high density' wat me nog nieuwsgieriger maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Laatst online: 13-05 19:52
HaskoF schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 11:21:
Ik vind TLOU totaal niet boeiend ...

Voor mij in ieder geval geen leuke games voor op de ps4. Wat wordt dus lang wachten
Ik kijk uit naar The division, Rainbow six Patriots, Far Cry 4 als die komt
Miss toch nog is overwegen om MGS GZ aan te schaffen ...

Ben zo een beetje uitgespeeld op de ps4
Rainbow Six Patriots is volgens mij zo goed als dood. Daar komt helemaal niks meer over naar buiten. Helaas..
Hier het laatste nieuws dat ik kon vinden

Ik ben wel even blij met een beetje rust nu. Ik vermaak me nog prima met mijn huidige collectie (en nu ook Trials). Volgende maand Watch Dogs en misschien Wolfenstein. Daarna hopelijk snel de beta van Destiny en Last of Us en na de zomer aan slag met het najaarsgeweld!

[ Voor 9% gewijzigd door voxxel op 18-04-2014 11:59 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Ik vind de titels die er momenteel beschikbar zijn niet Next-Gen waardig behalve Infamous.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Trishul schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 11:28:

- Bound by Flame
- Watch Dogs
Ik kijk het meeste uit naar Wolfenstein. Hoop dat Watch Dogs echt goed wordt, maar ik verwacht eigenlijk wat teleurstellende gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Mooie console hoor die Xbox One, maar ik heb het nu al zo druk met het uitspelen van mijn PS3/Vita/PS4 games dat nog een console erbij teveel van het goede is. Ik heb alle PS consoles, dus daar gaat sowieso altijd mijn voorkeur naar uit als ik moet kiezen :)

[ Voor 23% gewijzigd door SToRM666 op 18-04-2014 12:23 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Wolfenstein lijkt mij meer iets voor een budget titel, volgens mij gaat het qua techniek en gameplay gewoon een erg matige titel zijn... dan heeft die game alleen om nostalgische redenen bestaansrecht heeft. Maar ik hoop dat de reviews me zuleln verassen.

Watchdogs keek ik eerst heel erg naar uit maar mijn enthousiasme is nu enigszins getemperd, vooral na die visuele downgrade die volgens mij wel toegepast is ondanks dat Ubisift dat keihard ontkent. Ik wacht een aantal reviews van Watchdogs af en neem dan een beslissing of en hoe snel ik de game koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca020

afca020

X X X

Ben als voetballiefhebber een groot aanhanger van FIFA, vandaar dat ik hem eigenlijk ook wel op de PS4 wil halen. Verder kijk ook ik uit naar Watch Dogs, Destiny en ook stiekem wel Bound by Flame en Dying Light.

Hoop vooral nog op een Elder Scrolls-achtige RPG waar ik nog gigantisch veel uren in kan steken. Ben benieuwd of er nog een next-gen opvolger van Skyrim komt, maar dat zie ik pas tegen 2017 gebeuren. De online MMO van de serie ben ik niet bepaald van overtuigd, had in mijn ogen veel meer potentie.

Momenteel alleen in het bezit van inFamous (valt tegen, wel grafisch sterk) en BF4.

[ Voor 7% gewijzigd door afca020 op 18-04-2014 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Chaoss schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 12:43:
Wolfenstein lijkt mij meer iets voor een budget titel, volgens mij gaat het qua techniek en gameplay gewoon een erg matige titel zijn... dan heeft die game alleen om nostalgische redenen bestaansrecht heeft. Maar ik hoop dat de reviews me zuleln verassen.

Watchdogs keek ik eerst heel erg naar uit maar mijn enthousiasme is nu enigszins getemperd, vooral na die visuele downgrade die volgens mij wel toegepast is ondanks dat Ubisift dat keihard ontkent. Ik wacht een aantal reviews van Watchdogs af en neem dan een beslissing of en hoe snel ik de game koop.
Voor Wolfenstein verwacht ik gewoon een lekker over the top action packed shooter dat een uurtje of 8 duurt. De sfeer in de paar beelden die ik heb gezien staat me wel aan.

Van Watchdogs verwacht ik een te groot spel met te weinig afwisseling in gameplay en missies, waardoor de impact vrij snel wegvloeit. Een beetje ala AC1.

Verder komt binnenkort natuurlijk ook nog Murdered Soul Suspect uit. Nog niet heel veel nieuws over geweest. Hoop dat het een onverwachte hit gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik verwacht inderdaad ook vri weinig gameplay uurtjes in Wolfenstein, replay waarde is ook laag dan is het iig geen titel waar ik meer dan 30-35 euro voor zou betalen. Een over the top no-nonsense shooter kan inderdaad best lekker zijn.

Wat mij betreft mag watchdogs veel lijken op AC:Black Flag, ondanks dat het veel van hetzelfde was had ik toch genoeg afwisseling wat onder andere kwam door de wisselende omgevingen: jungle, steden, dorpen van verschillende grote, ruïnes, battles op het water, onder water levels etc. Ik hoop echt dat ubisoft genoeg afwisseling aangebracht heeft in de omgevingen van Watchdogs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Chaoss schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 13:27:
Ik verwacht inderdaad ook vri weinig gameplay uurtjes in Wolfenstein, replay waarde is ook laag dan is het iig geen titel waar ik meer dan 30-35 euro voor zou betalen. Een over the top no-nonsense shooter kan inderdaad best lekker zijn.

Wat mij betreft mag watchdogs veel lijken op AC:Black Flag, ondanks dat het veel van hetzelfde was had ik toch genoeg afwisseling wat onder andere kwam door de wisselende omgevingen: jungle, steden, dorpen van verschillende grote, ruïnes, battles op het water, onder water levels etc. Ik hoop echt dat ubisoft genoeg afwisseling aangebracht heeft in de omgevingen van Watchdogs.
Ik moest bij je omschrijving van Black Flag gelijk denken aan Tomb Raider, alhoewel ik die game (met name vanaf de helft van de game) niet zo gevarieerd vond in omgevingen heeft ie me wel kunnen bekoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik zal wel spuit 11 zijn, maar wat is Fifa 14 een klote spel zeg. Je kunt alleen online spelen. Lekker duur grapje als je dat niet kunt of wilt. Gelukkig heb ik hem van MP voor weinig, kan hij meteen terug naartoe voor 40. EA weet me weer flink te naaien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Verstekbakker schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 13:52:
Ik zal wel spuit 11 zijn, maar wat is Fifa 14 een klote spel zeg. Je kunt alleen online spelen. Lekker duur grapje als je dat niet kunt of wilt. Gelukkig heb ik hem van MP voor weinig, kan hij meteen terug naartoe voor 40. EA weet me weer flink te naaien!
Hoezo je kunt allen online spelen ? Ik speel vaak genoeg offline ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
HaskoF schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:02:
[...]

Hoezo je kunt allen online spelen ? Ik speel vaak genoeg offline ?
Ja een los potje. Maar geen seizoen ofzo. Of met wat vrienden op de bank. Als ik het internet uit heb staan dan heb ik ook alleen maar de quick match optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Je kunt wel offline seizonenen,
Dit kun je vinden onder FUT en dan offline seizoen.

Het kan best zo zijn inderdaad dat je internet nodig hebt om het FUT scherm binnen te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Laatst online: 07-08 21:17
Verstekbakker schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:06:
[...]

Ja een los potje. Maar geen seizoen ofzo. Of met wat vrienden op de bank. Als ik het internet uit heb staan dan heb ik ook alleen maar de quick match optie.
Inderdaad erg jammer dat ze de toernooi modus eruit hebben gehaald, hopelijk komt die in Fifa 15 terug.

Ik speel vaak met vrienden 2vs2 maar dan gewoon kickoff, gaat prima. Na een paar potjes zijn we er toch wel op uitgekeken dus een heel toernooi spelen is dan ook niks. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Mr Ton op 18-04-2014 14:10 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:30

spaceboy

Op grote hoogte

Kan iemand mij wat tips geven voor Rayman Legends? Ik heb 'm ondertussen "uitgespeeld", maar ik wil alle trophies halen. Problemen die ik daarbij ondervind:

1. Ik heb nog niet alle teensies (heb er 695 vd 700) en ik heb bijvoorbeeld grote moeite met Infiltration Station Invaded. Als ik bijvoorbeeld kijk naar YouTube: Rayman® Legends - Infiltration Station Invaded (35''06) dan snap ik niet hoe je zo'n "jumpstart" maakt, of bijvoorbeeld op 0:08 van het filmpje waarbij Rayman vanaf de muur een soort superjump maakt.

2. Ik haal vrijwel nooit goud op de daily/weekly challenges. Lijkt me dat ik soms gewoon bepaalde superspeed-combo's mis ofzo (als ik de ghosts bekijk, gaan die gasten op sommige punten gewoon veel sneller).

3. Iemand nog tips hoe je z.s.m. 1 miljoen lums haalt? Ik heb er nu 600.000 ofzo, maar elke daily/weekly challenge scoor ik maximaal 2.500 per stuk. Dus daar haal ik 2015 wel mee. :-)

Ik hoor graag tips!

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca020

afca020

X X X

Verstekbakker schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:06:
[...]

Ik neem aan dat career mode ook gewoon aanwezig is? Ik heb nog de Xbox 360 versie, maar de PS4 versie is toch identiek qua gamemodes of heb ik dat fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
afca020 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:42:
[...]

Ik neem aan dat career mode ook gewoon aanwezig is? Ik heb nog de Xbox 360 versie, maar de PS4 versie is toch identiek qua gamemodes of heb ik dat fout?
Er zitten minder game modi in de next gen versie. Zo probeerden we met de mensen van clubs een een potje 2 v 2 te organiseren, wat we wel eens deden op de X360. Blijkt dat dit ook niet meer mogelijk is en dat je enkel 1 v 1 vriendschappelijk kunt doen of co-op mode (maar dan kan je weer niemand uitdagen). Daarnaast zitten er ook geen toernooien in en is het ook niet mogelijk om gasten uit te nodigen in online matches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:04

On_E

Housemusic

Trishul schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 11:28:

- Bound by Flame
- Watch Dogs
MLB The Show 14 vergeet je

YouTube: MLB 14 The Show I Baseball Is Better on PS4

[ Voor 19% gewijzigd door On_E op 18-04-2014 15:19 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Nu je het zegt ja... Een erg belangrijke game in de VS, UK en Australia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
spaceboy schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:35:
Kan iemand mij wat tips geven voor Rayman Legends? Ik heb 'm ondertussen "uitgespeeld", maar ik wil alle trophies halen. Problemen die ik daarbij ondervind:

1. Ik heb nog niet alle teensies (heb er 695 vd 700) en ik heb bijvoorbeeld grote moeite met Infiltration Station Invaded. Als ik bijvoorbeeld kijk naar YouTube: Rayman® Legends - Infiltration Station Invaded (35''06) dan snap ik niet hoe je zo'n "jumpstart" maakt, of bijvoorbeeld op 0:08 van het filmpje waarbij Rayman vanaf de muur een soort superjump maakt.

2. Ik haal vrijwel nooit goud op de daily/weekly challenges. Lijkt me dat ik soms gewoon bepaalde superspeed-combo's mis ofzo (als ik de ghosts bekijk, gaan die gasten op sommige punten gewoon veel sneller).

3. Iemand nog tips hoe je z.s.m. 1 miljoen lums haalt? Ik heb er nu 600.000 ofzo, maar elke daily/weekly challenge scoor ik maximaal 2.500 per stuk. Dus daar haal ik 2015 wel mee. :-)

Ik hoor graag tips!
In de comments stond dat je moet aanvallen en dan springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Effe twee in de categorie zinvolle info....

Destiny ligt op schema. Is volgens Bungie zo goed als klaar en ze kunnen beginnen met het fixen van de laatste kleine bugs. 09-09-2014 lijkt dus met zekerheid nu een harde datum. Persoonlijk kan ik voor de PS4 het woord uitstel niet meer horen...

En een game die me ook wel heel vet lijkt...

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=6C8phAdpJuA]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
kbloem schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 16:26:
Effe twee in de categorie zinvolle info....

Destiny ligt op schema. Is volgens Bungie zo goed als klaar en ze kunnen beginnen met het fixen van de laatste kleine bugs. 09-09-2014 lijkt dus met zekerheid nu een harde datum. Persoonlijk kan ik voor de PS4 het woord uitstel niet meer horen...

En een game die me ook wel heel vet lijkt...

[video]
Ik heb mijn broertje wel eens DayZ zien spelen een hele tijd geleden, lijkt daar inderdaad wel wat op. Alleen lees ik vanalles over micropayments, dat vind ik eerlijk gezegd wat minder gezellig... Volgens mij is de tijd van eenmalig geld uitgeven aan een spel zo bijna voorbij, straks kun je alleen nog maar games met een abonnement spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verstekbakker schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 16:36:
[...]

Ik heb mijn broertje wel eens DayZ zien spelen een hele tijd geleden, lijkt daar inderdaad wel wat op. Alleen lees ik vanalles over micropayments, dat vind ik eerlijk gezegd wat minder gezellig... Volgens mij is de tijd van eenmalig geld uitgeven aan een spel zo bijna voorbij, straks kun je alleen nog maar games met een abonnement spelen.
H1Z1 gaat echter veel en veel verder dan DayZ :). Je kan trouwens goed overleven in de game zonder een cent te hoeven betalen. Dingen die je wel zou kopen hou je voor altijd ook nadat je dood gaat. Persoonlijk zou ik juist in deze game niks willen kopen. Ik wil juist overleven en 3 dagen zoeken tot ik een wapen kan craften, in plaats van een microtransactie. Juist dat alles zo moeilijk en lang duurt (realisme, spanning) trekt mij erg aan. Maar leuk dat het erin zit voor degenen die dit wel willen. Hoop alleen wel dat er een balans in zit. Game wordt al snel verpest als je iemand tegen komt die alsmaar iedereen killt met een AK47 en een jeep, terwijl jij je af vraagt waar je metaal kan vinden voor de loop van een 9mm....

Oaar verschillen met DayZ:

Veel modernere engine (Planet Side 2 engine)
Heeeeeele hele grote wereld, die alsmaar groter wordt (devs spreekt ook echt over 'a world, not an area')
Letterlijk 1000en spelers in elke server
Diepste crafting systeem in de game industrie (van het maken van bio-diesel, tot kogels en wapens)
Uitgebreide trading systeem en eigen economie, alles player driven
Je kan letterlijk eigen steden, forst bouwen
VUUR! Je kan alles in de fix steken, ook handig in de nacht.
Nog meer zaken.

Is al veel info bekend over deze game, meerdere interviews met de CEO etc. Persoonlijk kijk ik hier enorm naar uit. Wacht al jaren op een post-apocolyptische game zoals dit (dus met deze grootte en diepte) en kan niet wachten om het te kunnen spelen.

Over ongeveer 4-5 weken komt de Early Acces op Steam voor Windows. Daarna komt de PS4 versie, echter is het nog onbekend wanneer.

[ Voor 14% gewijzigd door ASNNetworks op 18-04-2014 17:17 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Klinkt veelbelovend. Cross platform? Je hebt me wel benieuwd gemaakt. Is er een officiële twitter die ik moet volgen voor updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Volgende week komt dé systemseller voor de PS4: http://blog.eu.playstatio...-launching-ps4-next-week/ :D
Wel leuk dat die Move support heeft.

[ Voor 12% gewijzigd door SToRM666 op 18-04-2014 17:22 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verstekbakker schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 17:20:
Klinkt veelbelovend. Cross platform? Je hebt me wel benieuwd gemaakt. Is er een officiële twitter die ik moet volgen voor updates?
Nee, ze doen alles via reddit. Ze hebben op hun officiële website (h1z1.com) zelfs alleen de reddit link staan, verder niks haha. http://www.reddit.com/r/h1z1

Gister was er een livestream, die verliep niet helemaal goed schijnt. Maar ze komen binnenkort met nog een livestream waar ze nieuwe dingen willen laten zien. Het is nog niet bevestigd of het cross-platform wordt, maar ik acht de kans hoog in, SOE heeft meerdere MMO's die crossplatform zijn. DC Universe is PC-PS4 crossplatform, PlanetSide 2 komt ook naar de PS4 en is ook crossplatform. Dus lijkt mij het erg logisch dat H1Z1 ook cross-platform wordt :D

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Onaangekondigd onderhoud op psn? Of ligt het aan mij?

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 13:21
Tomb raider single player op 100% uitgespeeld, alle challanges collectables en upgrades. Vandaag de game geruilt voor Call of Duty Ghosts. Echt een top game die tomb raider.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgende week watchdogs week op playstation access.

Watch_Dogs Week is coming to Access!: http://youtu.be/SKuRVuVGJoA

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Tiwazz schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 22:51:
Tomb raider single player op 100% uitgespeeld, alle challanges collectables en upgrades. Vandaag de game geruilt voor Call of Duty Ghosts. Echt een top game die tomb raider.
Hij begint me nu richting het einde een beetje te vervelen en ik wil hem nu gewoon uitspelen. Ik hoop dat ik er bijna ben. Moet nu omhoog klimmen richting de research facility.

Sony krijgt trouwens ook nu tv's met NOW ondersteuning...
Sony-tv's met PlayStation Now-ondersteuning komen in juni

Sony gaat de eerste reeks Bravia-televisies met PlayStation Now-ondersteuning vanaf juni in Noord-Amerika verkopen, zo is de verwachting van het Japanse bedrijf.

De line-up, bestaande uit Sony Bravia 4K Ultra HD-tv's, beslaat negen modellen. De prijzen van deze klasse apparaten variëren tussen 2099 dollar (1519 euro) voor een 49 inch-tv (een diagonaal van ruim 124 centimeter) en 24.999 dollar (18.090 euro) voor een Sony Bravia-tv van 85 inch (bijna 216 centimeter).

Consumenten hebben de mogelijkheid om DualShock 3-controllers van Sony's PlayStation 3 te verbinden met de tv, om zo gestreamde PS3-games te spelen. Op de Consumer Electronics Show (CES), afgelopen januari, maakte Sony al bekend dat gamers dankzij PlayStation Now voorlopig alleen PS3-games kunnen streamen; ondersteuning voor andere platformen volgt later.

Ook is de support op moment van schrijven alleen beschikbaar op de Bravia-tv's van Sony; later wordt het tevens mogelijk om op andere Sony-apparaten en elektronica van andere fabrikanten gebruik te maken van PS Now.

Sony zal de PS Now-dienst deze zomer in Noord-Amerika lanceren. Volgens geruchten wordt de service pas in het eerste kwartaal van 2015 in Europa ingewijd. Met PS Now kunnen gamers toegang krijgen tot individuele spellen of een complete bibliotheek, via een nog te bevestigen abonnementsvorm. In maart werden reeds huuropties in de Amerikaanse PlayStation Store gespot. Daaruit bleek dat gebruikers een titel voor één, zeven of 30 dagen kunnen huren.

Om PlayStation Now optimaal te benutten, heb je volgens Sony een internetverbinding van minstens 5 MB per seconde nodig.
Bron: XGN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-07 09:15
Dalijk maar is ff trials fusion kopen heb ik iedergeval weer wat om de tijd op te vullen totdat watchdogs uitkomt :) . Is er trouwens al wat bekend over de volgende ps plus game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
spaceboy schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 14:35:

Ik hoor graag tips!
Ik heb rayman legends ook uitgespeld.
Althans zo goed als, ik heb 698 teensies. Bij twee invasion levels blijf ik steken op zilver en ik heb ze al zeker 200 x opnieuw gespeeld.

Verder heb ik alle trophys op "Miljoen lums" en "alles goud" na.

Die miljoen lums gaan ook hier wel even duren verwacht ik. Ik heb er nu iets van 550.000.
Er is wel een truuk trouwens om je lums te boosten. De "wezentjes" genereren elke dag lums, als je alle wezentjes hebt zijn dit er ongeveer 1000 per dag. Je kunt dan de datum van je ps4 een dag terug zetten en de lums collecten, dan zet je hem weer vooruit enz enz.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
the_virus26 schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 13:49:
Dalijk maar is ff trials fusion kopen heb ik iedergeval weer wat om de tijd op te vullen totdat watchdogs uitkomt :) . Is er trouwens al wat bekend over de volgende ps plus game.
Volgende PS+ game zal waarschijnlijk Octodad worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Trishul schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 14:20:
[...]

Volgende PS+ game zal waarschijnlijk Octodad worden.
Hij komt volgende week uit en voor PS+ members met korting (tm 29 april). Lijkt me sterk dat we hem dan over 2 weken gratis krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-09 17:42
PBP schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 16:15:
[...]

Hij komt volgende week uit en voor PS+ members met korting (tm 29 april). Lijkt me sterk dat we hem dan over 2 weken gratis krijgen.
Gelukkig maar. Want vind het een game van niks. Laat ze maar een keer weer wat fatsoenlijks weggeven voor de ps4. En ja. Ik weet dat er weinig content is nog en dat ik dat niet kan verwachten etc etc. Maar mag het wel blijven hopen en benadrukken hoe matig de content is. 50% van de games die ze weg hebben gegeven op PSN+ voor de PS4 zijn niet aan mij besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien zegt dat wel meer over jou dan over de Ps plus games?
Op het langdurige uitstel van Driveclub na is het meer dan logisch dat ze geen first-party games kunnen weggeven, was bij de PS3 en Vita ook niet direct zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
dangerpaki schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 16:44:
[...]

Gelukkig maar. Want vind het een game van niks. Laat ze maar een keer weer wat fatsoenlijks weggeven voor de ps4. En ja. Ik weet dat er weinig content is nog en dat ik dat niet kan verwachten etc etc. Maar mag het wel blijven hopen en benadrukken hoe matig de content is. 50% van de games die ze weg hebben gegeven op PSN+ voor de PS4 zijn niet aan mij besteed.
De ps+ games die we tot nu toe hebben gekregen zijn idd niet geweldig.
We hadden toch op zijn minst Knack kunnen krijgen toen die gratis werd weggegeven in Japan.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Ja hoor, twee games gespot. Ze denken dat het gaat om de nieuwe games van Media Molecule en Sony Bend: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=804606

Vorig jaar konden ze zo ook The Order achterhalen, ook in de maand april zo voor de E3.

[ Voor 4% gewijzigd door Trishul op 19-04-2014 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Laatst Tomb Raider uitgespeeld en gelijk door verkocht. Vanmiddag Infamous:SS gehaald. En een half uurtje gespeeld. Grafisch zeer indrukwekkend repitatieve gameplay kan ik nog niets over zeggen want zien ik net in Seattle ben aangekomen. Enige minpuntje tot nu toe zijn de onzichtbare muren op diverse plaatsen en de debiele springmove die de mainchar heeft :P

Mooie game om de tijd tot Watchdogs te overbruggen en daar de eerste reviews van af te wachten. Denk niet dat infamous tzt in mijn kast blijft staan maar dat ik hem ook weer doorverkoop.

[ Voor 21% gewijzigd door Chaoss op 20-04-2014 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Ik ben nu bezig met Tomb Raider. Had deze eerder niet gespeeld. Erg vermakelijk. Denk wel dat dit een game word waar ik voor platinum ga. Voorlopig gewoon maar eens de eerste keer uitspelen. Daarna trophy hunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Laatst online: 23-09 10:05

Satom

Verzamel ervaringen

Ik kon zo snel niet vinden of dit al gepost is, maar via de mail van VideoGamesPlus.ca kreeg ik de volgende Paas aanbiedingen te zien:

Battlefield 4, Tomb Raider en Thief voor maar 39,99 Canadese dollars. Dit komt overeen met ongeveer € 26,-

Dit leek mij geen slechte deal, aangezien Thief mij nog wel iets leek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:58
Voor 26 mag je ook mijn Thief hebben haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

dangerpaki schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 19:22:
Ik ben nu bezig met Tomb Raider. Had deze eerder niet gespeeld. Erg vermakelijk. Denk wel dat dit een game word waar ik voor platinum ga. Voorlopig gewoon maar eens de eerste keer uitspelen. Daarna trophy hunten.
Dat dacht ik ook totdat ik de multiplayer trophies zag :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Haha. Voor mij ook geen platinum dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PBP schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 21:04:
[...]

Dat had ik bij AC:IV toen ik zag dat je tot level 55 moest |:( , is uiteindelijk toch gelukt. Duurt alleen wel even >:)
Hoop dat ze het bij Unity eruit halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ik baal altijd als ik door games als tomb raider, uncharted enz... multiplayer trophies moet halen om tot de platinum te komen. Van mij mogen ze bij de singleplayer games die primair om het verhaal gaan multiplayer trophies eruit halen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerpaki schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 16:44:
[...]

De psn+ games die we tot nu toe hebben gekregen halen metacritic scores varierend van 70 tot 85. Sja, dat geen 1 game daarvan jouw smaak is....Maar doe niet net alsof er geen goede games worden weg gegeven want dat is niet zo.
Donstil schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 17:34:
[...]

De ps+ games die we tot nu toe hebben gekregen zijn idd niet geweldig.
We hadden toch op zijn minst Knack kunnen krijgen toen die gratis werd weggegeven in Japan.
Op z'n minst Knack :?
Omdat ie 60 euro kost ? Hij scoort een 54 op metacritic.

Ik zit nu juist helemaal niet te wachten op een full priced game. Er is nog maar een zeer beperkte game catalogus. Daardoor heb ik alle full priced games al die ik zou willen hebben. Dus of ik zit er niet op te wachten of ik heb hem al als ze er 1 weg zouden geven.

Doe mij dan maar een unreleased indie titel :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2014 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 13:21
PBP schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 21:04:
[...]

Hier hetzelfde, ik heb nog even de multiplayer geprobeert maar die is echt belabbert. Heb wel zo goed als alle single player trophies gehaalt.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Laatst online: 23-09 10:05

Satom

Verzamel ervaringen

Appleman schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 20:48:
Voor 26 mag je ook mijn Thief hebben haha.
Oei, dat zegt wel iets over het spel. Valt een beetje tegen dus?

Multiplayer trophies zijn wel een beetje het hekel punt voor mij, heb een aantal spellen al bijna alle trofeeën behaald, behalve de multiplayer :X

[ Voor 25% gewijzigd door Satom op 20-04-2014 13:33 ]

Pagina: 1 ... 18 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]