Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:17
HaskoF schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:23:
[...]

Sony xba-4ip kost rond 250€ Wow dat is pas heel veel geld voor een in-ear headset. Wat maakt deze headset zo prijzig?
Ik had ze al, werden primair gebruikt voor vroeger i.c.m. een iphone als headset, en nu voor mn xperia z1 en ipad. Ook voor het wat kritischer luisterwerk via een usb-dac :P . Ze zijn idd prijzig, maar ik heb er gelukkig geen 250 voor betaald. De reden waarom ze zo duur zijn is omdat ze vier BA drivers bevatten, dus eigenlijk is het een quad-driver in-ear. 1 voor high range, 1 mid range, 1 woofer en 1 superwoofer.

Anyway, het kleinere broertje hiervan is momenteel in de uitverkoop bij sony outlet: https://outlet.sony.nl/sh...s-in-het-oor/XBA2IP.CE7.A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik heb toch liever de wireless headset :D

Gisteren nog een potje BF 4 gespeeld en super geluid :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

v8power67 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:28:
Gebruik gewoon de in ear doppies die ik bij mn s3 en s4 heb gehad. Werken perfect incl chat. En voice commands werken uiteraard ook.
Ik heb nog van die witte Samsung dopjes die ik bij m'n Note II geleverd kreeg; zou dus ook moeten werken? Heeft inderdaad een microfoontje erin verwerkt, wel zonder mute optie dacht ik maar dat is verder geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 15:56
v8power67 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:28:
Gebruik gewoon de in ear doppies die ik bij mn s3 en s4 heb gehad. Werken perfect incl chat. En voice commands werken uiteraard ook.
Heb jij ook het probleem dat het chatgeluid alleen uit het linker oordopje komt? Bij mij is dat wel het geval namelijk, en dat is best irritant aangezien de mic in de kabel van het rechter oordopje zit verwerkt.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben de demo van trials fusion aan het spelen en an sich bevalt het me wel maar ik denk dat dit spel binnenkort in de igc komt dus het is nu even beslissen of ik genoeg geduld heb.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Nieuwe PS4 firmware 1.70 komt volgende week volgens PS Community manager Chris Owen: http://wololo.net/2014/04...sed-next-week/#more-19247

-edit-

Dit meldde althans Wololo (een normaal vrij betrouwbare bron) maar ik kan geen daadwerkelijke bevestiging vinden op de timeline van meneer Owen.

[ Voor 32% gewijzigd door DarkElement op 16-04-2014 14:36 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Dat met die oordopjes heb ik ook met de dopjes van mijn Samsung telefoon. Nu moet ik dus een dopje in doen, en de ander achter datzelfde oor hangen om het microfoontje goed te hebben. Ze mogen echt opschieten met legacy bluetooth devices mogelijk maken op die prul, want op zo'n geavanceerd apparaat nog niet eens relax draadloos te kunnen praten is echt belachelijk.

En ook die USB functie mogen ze wel eens mee opschieten, want de harde schijf raakt al aardig vol met screenshots van naakte tieten in Playroom (de verzameling groeit, wat een feest die optie!) en filmpjes van BF4 fails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Verstekbakker schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:59:
Dat met die oordopjes heb ik ook met de dopjes van mijn Samsung telefoon. Nu moet ik dus een dopje in doen, en de ander achter datzelfde oor hangen om het microfoontje goed te hebben. Ze mogen echt opschieten met legacy bluetooth devices mogelijk maken op die prul, want op zo'n geavanceerd apparaat nog niet eens relax draadloos te kunnen praten is echt belachelijk.

En ook die USB functie mogen ze wel eens mee opschieten, want de harde schijf raakt al aardig vol met screenshots van naakte tieten in Playroom (de verzameling groeit, wat een feest die optie!) en filmpjes van BF4 fails.
haha WTF? screenshot van naaktie tieten ..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)

Welke kanaaltjes moet ik daarvoor hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het zou erg vriendelijk van je zijn om die screenshots te delen. Voor educatieve doeleinden natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
HAhaha Nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Trials Fusion is nu beschikbaar in de store voor 20 euro. Trials Evolution was zijn geld al meer dan waar dus maar gelijk gekocht :D

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op woensdag 16 april 2014 @ 16:19:
[...]

Het zou erg vriendelijk van je zijn om die screenshots te delen. Voor educatieve doeleinden natuurlijk.
Of de naam van de PSN accounts van wie die screenshots zijn, voor 'research' natuurlijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:46

Afbeeldingslocatie: http://img.pandawhale.com/post-25196-BRB-using-imagination-since-no-B9lT.gif

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:21
MonkeySleeve schreef op woensdag 16 april 2014 @ 16:24:
Trials Fusion is nu beschikbaar in de store voor 20 euro. Trials Evolution was zijn geld al meer dan waar dus maar gelijk gekocht :D
Hmmh, us store:14,50 euro >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xminator schreef op woensdag 16 april 2014 @ 16:28:
[...]

US heeft ook een demo dacht ik, die kan ik in de EU/NL ook niet vinden :'(
Ook wel een beetje jammer dat een Season pass even duur is als de game zelf...

[ Voor 14% gewijzigd door dutchgio op 16-04-2014 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
iedereen gaat straks of is nu al aan het verkennen op Playroom haha Nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op woensdag 16 april 2014 @ 16:29:
[...]

US heeft ook een demo dacht ik, die kan ik in de EU/NL ook niet vinden :'(
Ook wel een beetje jammer dat een Season pass even duur is als de game zelf...
Ik wacht daar voorlopig mee. Kan genoeg user created maps spelen zodra ik genoeg heb van de standaard maps. Misschien haal kk over een paar maanden de season pass wel.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
kak, geen demo in de NL store. Das jammer, maar kopen doe ik toch:)

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Nu online

MonkeySleeve

xminator schreef op woensdag 16 april 2014 @ 16:28:
[...]

Geld zat en wil gewoon alles op 1 account hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ja ik heb met een maat samen toch wel een screenshot of 10 van tieten, of kont of neukende lui. Gewoon goed opletten als er dronken Amerikanen zijn, meestal op de zondagochtend.

Wat betreft het posten van de verzameling; als 1.70 uit is dan zal ik eens een poging wagen. Als jullie beloven ook zo nu en dan iets aan te vullen (stel dus je share knop in op quick screenshot methode!). Kanalen worden ook meestal gebanned als er zulke dingen op te zien zijn (of zijn geweest), dus de kanalen heb je niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer gaan ze 3D blu ray playback in patchen, had zo iets al op launch verwacht mjah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:43
Voor mensen die willen strijden om plekken in de leaderbords met trials fusion voeg mij toe.

PSN: Baklapper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:03
Damn ! Ik wil ook Trials spelen !! :D Zit helaas heel "vervelend" nog t/m het weekend in Japan dus ik overleef het wel. Nog iemand tips voor een Japans exclusive voor de PS4 ? Zit zelf aan Yakuza Ishin te denken. Niet dat ik er veel van zal snappen, maar gewoon als souvenir voor mijzelf :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chrizs schreef op zondag 13 april 2014 @ 22:06:
[...]

Onder account en dan services
Welke website? Ik kan het echt niet vinden.

Edit: zit nu op de officiële PS site op mijn telefoon. Nergens een optie om überhaupt in te loggen. Via de app is het verder ook niet zichtbaar en in de Store ook niet.

Edit 2: gevonden, maar man man hoe moeilijk kunnen ze het je maken. _O-

[ Voor 39% gewijzigd door bram1984 op 16-04-2014 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch maar Trials fusion gekocht, mijn eerste Ps store online 'aankoop'. Toch wel makkelijk, paypal ondersteuning..
Ik ben benieuwd of ik een mooie tijd kan neerzetten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
MonkeySleeve schreef op woensdag 16 april 2014 @ 16:52:
[...]

Geld zat en wil gewoon alles op 1 account hebben.
Erg relevant, zie niemand vragen of je voldoende geld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritske23
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 21:28

fritske23

Echte naam Rob

Ik heb een playstation 4 gekocht en heb playstation nog van de ps3. Nu wil ik in de store op de ps4 dingen gaan downloaden maar hij herkend mijn PS+ abonnement niet. Iemand hiermee bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fritske23 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 18:53:
Ik heb een playstation 4 gekocht en heb playstation nog van de ps3. Nu wil ik in de store op de ps4 dingen gaan downloaden maar hij herkend mijn PS+ abonnement niet. Iemand hiermee bekend?
Ik had dat in het begin ook. Was na een reboot wel weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:15
Ik zie hier veel mensen praten over de US store, daar is alles goedkoper. Maar maakt niemand daarvan zich zorgen dat ze iets doen wat niet van de EULA mag? En daardoor het risico lopen dat ze straks alle US aankoop kwijtraken omdat hun account is gesloten?

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
http://www.game.co.uk/en/...Term=murdered&catGroupId=

Dit is toch best een goede deal, of niet?

Trailer: YouTube: Murdered Soul Suspect - PS4 Trailer
Murdered: Soul Suspect Limited Edition voor 39,99 pond, 2,95 komt er nog bij voor verzending

[ Voor 39% gewijzigd door Trishul op 16-04-2014 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
Soms moet je risico nemen :)
Persoonlijk wil ik overstappen op digitaal, alleen 70€ in ps store nl is absurt, 45 uit us store is prima prijs.

Ik heb nog geen verhalen gehoord dat iemand zijn account werd geblokt. Volgens mij vindt sony het wel best, uiteindelijk koop je toch gewoon de game bij hun en eula handhaven kost geld

[ Voor 20% gewijzigd door KookSpook op 16-04-2014 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SacreBleu schreef op woensdag 16 april 2014 @ 19:03:
Ik zie hier veel mensen praten over de US store, daar is alles goedkoper. Maar maakt niemand daarvan zich zorgen dat ze iets doen wat niet van de EULA mag? En daardoor het risico lopen dat ze straks alle US aankoop kwijtraken omdat hun account is gesloten?
Sony is behoorlijk vriendelijk daarmee heb ik het idee, ze bannen niet snel.

Had een tijdje geleden Killzone SF voor 70 pence door een bug in UK store waardoor je door een avatarpack te kopen Killzone er per ongeluk bij kreeg. ze hadden makkelijk die game kunnen deactiveren maar hij doet het gewoon nog steeds _/-\o_

Enige waar je wel meteen ban voor krijgt is iets in de store met creditcard kopen en het dan door creditcard maatschapij laten terugstorten.

btw: morgen inFAMOUS patch met 30fps lock en photomode :)

[ Voor 3% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 16-04-2014 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
xminator schreef op woensdag 16 april 2014 @ 18:39:
[...]

Niemand vroeg jou hoeveel het spel in de US store kostte, dat meldde je ook. Jij vind het nodig om te melden dat het spel elders goedkoper is, hij vindt het nodig om te melden dat hij die 'korting' niet noodzakelijk vind omdat hij alles op één account wil hebben. Duidelijk toch?

Zonet even een tutorial opgezocht om een US Store account aan te maken, misschien dat ik daar eens een keertje wat aanschaf :)

Wel vind ik het irritant dat je wel PayPal kunt gebruiken om je PSN tegoed op te vullen, maar niet kan gebruiken als een "credit card" oftewel zodat ze alleen afschrijven wat opgevuld moet worden. Op deze manier zal ik áltijd tegoed overhouden wat ik nooit kan opmaken. Misschien toch maar eens de Rabo benaderen om een CC aan te vragen :D

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Supervet die photomode:

:9~

[ Voor 29% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 16-04-2014 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Gelukkig heb je die L3 knop nergens voor nodig in inFAMOUS. Het zou wel heul gaaf zijn als ze dit hadden kunnen linken aan de 'SHARE' knop. Dan zouden er meer spellen kunnen zien die dit hadden kunnen doen.

Het ziet er wel heel cool uit, hier zal ik best nog wat uurtjes aan kunnen verliezen! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
[b]SacreBleu schreef op woensdag 16 april 2014 @ 19:24:[/

Zonet even een tutorial opgezocht om een US Store account aan te maken, misschien dat ik daar eens een keertje wat aanschaf :)

Wel vind ik het irritant dat je wel PayPal kunt gebruiken om je PSN tegoed op te vullen, maar niet kan gebruiken als een "credit card" oftewel zodat ze alleen afschrijven wat opgevuld moet worden. Op deze manier zal ik áltijd tegoed overhouden wat ik nooit kan opmaken. Misschien toch maar eens de Rabo benaderen om een CC aan te vragen :D
Let er wel op dat een cc uit nl niet werkt bij de us store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
KookSpook schreef op woensdag 16 april 2014 @ 19:31:
[...]

Let er wel op dat een cc uit nl niet werkt bij de us store.
Kak. T_T.

Werkt PayPal wel, zodat ik tóch mijn krediet moet blijven aanvullen op die manier?
Ik probeerde hier een search te maken maaruh, als je op 'store' of 'us store' zoekt vind ik niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
SacreBleu schreef op woensdag 16 april 2014 @ 19:37:
[...]

Kak. T_T.

Werkt PayPal wel, zodat ik tóch mijn krediet moet blijven aanvullen op die manier?
Ik probeerde hier een search te maken maaruh, als je op 'store' of 'us store' zoekt vind ik niets.
Dan zoek je niet goed genoeg, je kan tegoed kopen via amazon.com (goed te doen) of een andere site die hier is genoemd (weet de naam niet en ook geen ervaring mee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
Paypal met een NL adres werkt niet, wel met een US adres.

Beste is prepaid kaarten te kopen bij bepaalde sites als bv offgamer.com of via inderdaad amazon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Oh dit is heel dik!

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
xminator schreef op woensdag 16 april 2014 @ 19:40:
[...]

Dan zoek je niet goed genoeg
:'(
KookSpook schreef op woensdag 16 april 2014 @ 19:42:
Paypal met een NL adres werkt niet, wel met een US adres.

Beste is prepaid kaarten te kopen bij bepaalde sites als bv offgamer.com of via inderdaad amazon
Thanks! Ik ga eens even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Die update van infamous ziet er super dik uit.
Photomode icm time of day gaat hele mooie plaatjes opleveren. En de 30fps lock zal voor de mensen die zonder lock niet fijn vinden spelen een mooie update zijn. Als de patch er is eens beginnen aan mn evil playthrough :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Laatst online: 20-09 12:51
Vanmiddag naar Sony gebeld om de eerste DS4 aan te melden en ik zou een retourlabel per mail ontvangen.. Krijg je dat label meteen aan of kan dat wat langer duren? Intussen zijn we al enkele uren verder en ik heb nog steeds geen mailtje gekregen dus ik vermoed dat ik ze morgen nog maar even zal terugbellen.. Kan je de RMA status trouwens ergens online volgen?

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:58

PBP

bibi2205 schreef op woensdag 16 april 2014 @ 21:14:
Vanmiddag naar Sony gebeld om de eerste DS4 aan te melden en ik zou een retourlabel per mail ontvangen.. Krijg je dat label meteen aan of kan dat wat langer duren? Intussen zijn we al enkele uren verder en ik heb nog steeds geen mailtje gekregen dus ik vermoed dat ik ze morgen nog maar even zal terugbellen.. Kan je de RMA status trouwens ergens online volgen?
Ik kreeg hem vrijwel meteen. Niet toevallig in je spambox beland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Laatst online: 20-09 12:51
Spam heb ik ook nagekeken maar helaas, ook daar geen label. Ik begin eerder te vermoeden dat hij erin geslaagd is om mijn email adres verkeerd te spellen (al is het gewoon een combinatie van voor- en familienaam en die heb ik beide letter per letter gedicteerd aan de telefoon. :p).

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
En op 6 april jl. is de 7 miljoenste PS4 verkocht: http://www.dualshockers.c...ion-broadcasts-performed/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En op 2 maart was het 4 miljoen toch? Dat is 3 mln in 1 maand. Niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:58

PBP

AtlAntA schreef op donderdag 17 april 2014 @ 00:29:
[...]

En op 2 maart was het 4 miljoen toch? Dat is 3 mln in 1 maand. Niet slecht.
Nee 6miljoen in maart. Al blijft 1miljoen in een maand indrukwekkend voor een console. Nog steeds constant uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
PBP schreef op donderdag 17 april 2014 @ 00:40:
[...]

Nee 6miljoen in maart. Al blijft 1miljoen in een maand indrukwekkend voor een console. Nog steeds constant uitverkocht.
Inderdaad, de PS4 is zo voor je neus weggekaapt door een ander. Ik had écht mazzel dat een plaatselijke Bart Smit nog drie exemplaren had, maar twee uur later waren die andere twee óók weg. En dat terwijl die dingen 'achter' lagen. Bizar hoe goed het allemaal loopt voor de Playstation 4. De Xbox One lag op één grote pallet bij de MediaMarkt, nu moet ik wel eerlijk kwijt dat ze er €539 voor vraagde.

Een mooie prestatie voor Sony en goed nieuws voor ons, op dit moment zullen er genoeg mensen op PSN zitten dus loopt een spel niet zo snel dood. Dat was met sommige games op de PS3 wel een ander verhaal.
Nu hopen dat Watch Dogs ook dé hit wordt die het zou moeten zijn zodat we kunnen overbruggen totdat Destiny de kop doet opsteken, hopelijk krijgen we daar géén uitstel te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

SacreBleu schreef op donderdag 17 april 2014 @ 01:04:
[...]

Inderdaad, de PS4 is zo voor je neus weggekaapt door een ander. Ik had écht mazzel dat een plaatselijke Bart Smit nog drie exemplaren had, maar twee uur later waren die andere twee óók weg. En dat terwijl die dingen 'achter' lagen. Bizar hoe goed het allemaal loopt voor de Playstation 4. De Xbox One lag op één grote pallet bij de MediaMarkt, nu moet ik wel eerlijk kwijt dat ze er €539 voor vroegen.
Hier bij MM in Amsterdam Noord lagen er genoeg Xbox One's voor 499, wat uiteindelijk ook de normale prijs zou worden toch? Maar er lagen er echt een stuk of 10 :')

Sinds afgelopen weer mijn PS4 veel aangehad. Heb m sinds dag 1, maar had vorige week Final Fantasy gekocht. Super vette MMO _/-\o_

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Chaos-Zero schreef op donderdag 17 april 2014 @ 01:24:
[...]

Hier bij MM in Amsterdam Noord lagen er genoeg Xbox One's voor 499, wat uiteindelijk ook de normale prijs zou worden toch? Maar er lagen er echt een stuk of 10 :')

Sinds afgelopen weer mijn PS4 veel aangehad. Heb m sinds dag 1, maar had vorige week Final Fantasy gekocht. Super vette MMO _/-\o_
In R'dam centrum wilde ze er €539 voor hebben. Heb voor de rest niet de moeite genomen om te vragen of dat €499 kon worden, ik wilde een PS4 hebben. Die Xbox zal er wel komen, maar dan wanneer er games zijn die ik écht zou willen hebben. Ben altijd wel fan geweest van Dead Rising maar om daar nu een console van €499 voor te gaan halen. Bij R'dam hadden ze er volgens mij 20 oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-09 20:50
Nieuwe PS4 1.7 update brengt SHAREfactory:
The 1.70 update will enable “SHAREfactory,” our new rich video editor app for PS4 that makes it easy for you to customize your gameplay videos.

With SHAREfactory, you can now easily combine your captured video clips for editing, personalize them with special effects using filters, transitions and themes and share them with your friends and social networks. SHAREfactory also allows you to personalize your videos by adding text, stickers and a set of included audio tracks, as well as video commentary with picture-in-picture capability with PlayStation Camera. It also allows you to import original music to add to the custom soundtrack for your video.
We’ll have more information to share about new upcoming features for this major system software update as the release approaches, so stay tuned!
Ik gok elke dag wat meer info en een release rond pasen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

En eindelijk games pre-loaden :)
Play as Soon as the Game is Released
Providing you with immediate access to your games is a priority designed into PS4, and something we will always strive to make better. We’ve had a great response from PS4 fans about the Play as You Download feature, the snappy load times when launching and playing games, and the general speed and responsiveness of the UI. The 1.70 update adds features to build on this idea and make it faster to play the games you pre-order with an auto pre-download capability, which allows you to pre-download your select pre-ordered game up to several days prior to release. If you have the auto-download feature enabled, it will automatically pre-download your pre-ordered game so you can play as soon as the game is unlocked on release day.
As I mentioned earlier, some of these features were a direct result of the great feedback we’ve been getting from you, our dedicated gamer community.

We enjoy listening to your comments, and encourage you to continue sharing your thoughts with us. And this is just the beginning. We’ve got a lot more coming in PS4 system software update v1.70 and beyond. The PS4 experience will constantly evolve, and new innovative ideas can come from anywhere to ensure the platform continues to deliver the best in gaming and entertainment every time you turn it on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super nieuws dit , ik ben blij dat ik voor PlayStation heb gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:22

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Persoonlijk doe ik niets met sharen en zit ik meer te wachten op media support zoals die op de PS3 aanwezig was. Of beter natuurlijk. Maar dat verwacht ik niet.

Maar nog geen nieuws daarover dus denk ik dat ik nog even mag wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
majoh schreef op donderdag 17 april 2014 @ 07:53:
Persoonlijk doe ik niets met sharen en zit ik meer te wachten op media support zoals die op de PS3 aanwezig was. Of beter natuurlijk. Maar dat verwacht ik niet.

Dit willen als ik forums mag geloven heeeel veel mensen. Ik ook :)

Als Sony nog steeds goed naar hun klantwensen luistert gaat het wel nog komen lijkt me..

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Nu online
Gisteren uurtje of twee met Trails gespeeld.Ben er nog niet helemaal van overtuigd. Ik heb Trails HD, Evolution inlcusief alle DLC grijs gespeeld.
Ten eerste bevalt mij de setting niet zo. Dat is natuurlijk erg persoonlijk, maar ik heb niets met een fabriekssetting uit het jaar 2225.
Ten tweede de levels die ik tot nu toe heb gespeeld, vind ik nog niet echt uitdagend. Ik ben inmiddels aanbeland bij het eerste level dat je met de buggy kan spelen. Nu weet ik ook dat de levels daarvoor Beginner, Easy en medium zijn, maar mijn ervaring met Trials is dat ook die levels uitdagend zijn doordat je daar keer op keer je tijd wilt verbeteren om voor een platinum medaille te gaan. Omdat ik de levels en het design zo saai vind, heb ik die drang niet zo.
Mijn laatste punt en dat is de feedback vanuit de PS4 controller. De trilling die je voelt als je een perfecte landing uitvoert, voelt niet zo voldaan als op de 360. Ik heb het gisteren nog even vergeleken, maar op de 360 voelt dat een stuk lekkerder. Al snap ik erg goed dat dit enorm subjectief is.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Ik heb het nieuws aangemeld bij tweakers. ben erg benieuwd of ze er weer een spin aangeven en of ze weer durven te melden dat de verkopen van de ps4 en xbox one nek aan nek liggen. Natuurlijk zullen ze wel melden dat de Ps4 wereldwijd verkrijgbaar is en de xbox one niet maar vergeten ze vlotjes dat iin alle markten waar beide beschikbaar zijn de Ps4 voor loopt.

Vandaag komen overigens ook de NPD cijfers vrij waarbij zichbaar moet zoijn wat het titanfall effect is geweest op de verkopen in de VS. ik verwacht dat de xbox one meer heeft verkocht dan PS4 deze maand mede door de ontzettend aantrekkelijke bundels en onofficiele aanbiedingen bij grote retailers.

De start van consoles zijn erg belangrijk voor de support die een consoel krijgt. mede door deze cijfers beslissen ontwikkelaar wel of niet in te stappen bij een console. De Ps4 laat overtuigende cijfers zien wat voor ons PS4 bezitters goed nieuws is. daarnaast is het altijd fijn om aan de winnende kant te staan in een consolewar. het is net voetbal.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Nu online
Volgens mij is dat helemaal geen goed nieuws.
Het beste is juist dat beide consoles in de buurt van elkaar blijven qua verkopen. Alleen dan profiteren wij hiervan als consument. Concurrentie is zo extreem belangrijk in deze, daarom snap ik ook niet het fanboy gedrag van vele console eigenaren.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Nu online

MonkeySleeve

xminator schreef op woensdag 16 april 2014 @ 18:39:
[...]

Hij zegt dat die in de USA store maar 14,50 is, aanduidend dat hij hem goedkoop wilt hebben. Mij maakt dat niet erg veel uit en vind het fijner om al mijn aankopen op 1 account te hebben.

Kwam alleen wel wat cocky over inderdaad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Die nieuwe Infamous update ziet er goed uit met photo mode, mogen ze bij meer spellen doen.
Wacht trouwens nog steeds op 3D Blu Ray support. Hopelijk komt dat snel in een volgende update.

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

steefje schreef op donderdag 17 april 2014 @ 09:12:
Het beste is juist dat beide consoles in de buurt van elkaar blijven qua verkopen. Alleen dan profiteren wij hiervan als consument. Concurrentie is zo extreem belangrijk in deze, daarom snap ik ook niet het fanboy gedrag van vele console eigenaren.
Exact. Volgens mij doet de Xbox One het qua verkopen ook helemaal niet slecht, bovendien zijn ze erg actief met firmware updates om zaken te verbeteren. Ook denk ik dat het verstandig is dat ze Phil Harrison hoofd van de Xbox divisie gemaakt hebben. Die komt op mij altijd erg goed over en begrijpt de veeleisende gamers, althans dat doet hij voorkomen. Net als Yoshida bij Sony.

Zolang ze dicht bij elkaar blijven qua verkopen heeft men niet de mogelijkheid om rustig achterover te leunen en daar profiteren wij als consument van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
steefje schreef op donderdag 17 april 2014 @ 09:12:
Dat valt wel weer mee. Kijk naar de volgende situaties:
- PS1 - N64: 100 vs 30 miljoen
- PS2 - gamecube: 150 vs 30 miljoen

We kunnen nou niet echt zeggen dat de ps1 en ps2 niet goed waren voor de consument. Volgens mij is de gameslibrary van bv. De PS2 nog steeds ongeëvenaard. De vorige generatie was een heel andere situatie, in de zin dat de rollen omgedraaid waren; MS deed alles goed en Sony maakte blunder na blunder.

De consument die er wel de dupe van is, zijn diegenen die voor het concurrerende platform gekozen hebben, en voor hun kan het wel behoorlijk zuur uitpakken, zoals bij de Saturn, N64, gamecube en in mindere mate de eerste xbox.

Anyway, goede verkoopresultaten in het begin zeggen nog niet zoveel; kijk maar naar de dreamcast, die in het begin records zette en we weten allemaal hoe dat is afgelopen :X

[ Voor 7% gewijzigd door Trishul op 17-04-2014 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Mooie cijfers van sony. Maar denk dat de sony aanhang hier ms onderschat. Op de e3 zullen ze terugslaan. En denk dat als eenmaal de x1 overal tekoop is en ze een prijsverlaging inzetten het wel eens de andere kant op kan slaan. Weet wel dat mocht de e3 succes zijn voor ms en er prijsverlaging of kinectloze x1 komt ik gewoon een x1 naast mn ps4 zet ;)
Wil altijd beide consoles hebben, ps4 main console multiplatforn en x1 exclusives. Maja ik ben dan ook niet zon erge sony fan als sommige hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
v8power67 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:12:
Mooie cijfers van sony. Maar denk dat de sony aanhang hier ms onderschat. Op de e3 zullen ze terugslaan. En denk dat als eenmaal de x1 overal tekoop is en ze een prijsverlaging inzetten het wel eens de andere kant op kan slaan. Weet wel dat mocht de e3 succes zijn voor ms en er prijsverlaging of kinectloze x1 komt ik gewoon een x1 naast mn ps4 zet ;)
Wil altijd beide consoles hebben, ps4 main console multiplatforn en x1 exclusives. Maja ik ben dan ook niet zon erge sony fan als sommige hier ;)
Helemaal mee eens, ik wil ook wel een wiiU zetten naast mijn PS4, als X uitkomt. MS zal zeker weten alles op alles zetten komende E3, je ziet dat ze flink de handen uit de mouwen steken met al die X1 updates, voordelige titanfall bundels (in UK bv. voor 330 pond gespot) enz. Ze zullen ook flink wat games gaan showen, zoals sunset overdrive, gears of war, halo 5, forza horizon 2, quantum break enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Met de 7 mil verkopen die sony heeft gerealiseerd hebben ze alleen al door de ps4 een omzet van 2.8 miljard gedraaid.

Het gaat hier om miljarden. Wil je geld verdienen dan ga je in deze wereld niet achterover leunen.
eerlijk Sony heeft veel goedgemaakt met de ps4.
De consoles moeten en kunnen zich alleen onderscheiden door het aanbieden van exclusives.
voorbeeld:
fifa 14 of je deze game nou op de ps4 of fifa speelt, je zult weinig verschil zien. alleen een andere controller
Als je het hebt over de exclusives, die maken een console zo speciaal.
Als je infamous gek bent, koop je natuurlijk een ps4.

op prestaties gebied is de ps4 ietstje beter, maar tijdens het spelen zal je daar weinig van merken.
De consoles kunnen zich alleen onderscheiden door exclusives! Ik kijk dan ook ongeduldig uit naar E3.

Wanneer is de E3 eigenlijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

v8power67 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:12:
Mooie cijfers van sony. Maar denk dat de sony aanhang hier ms onderschat. Op de e3 zullen ze terugslaan. En denk dat als eenmaal de x1 overal tekoop is en ze een prijsverlaging inzetten het wel eens de andere kant op kan slaan.
Wie zegt dat Sony ook niet haar prijs kan/zal verlagen wanneer de vraag afneemt en XBox erg profiteert van een rpijsverlaging. De PS4 is goedkoper te produceren en heeft nu al een prijsvoordeel. Dit prijsvoordeel zal wellicht altijd in stand gehouden worden.
Weet wel dat mocht de e3 succes zijn voor ms en er prijsverlaging of kinectloze x1 komt ik gewoon een x1 naast mn ps4 zet ;)
Eens, zo sta ik er ook in. heb altijd xboxen gekocht voor de launch van een nieuwe halo deel en dus zal er wellicht in 2015 een one komen te staan. Maar misschien dat Destiny straks mijn halo itch stevig weet te bewerken. Ik heb afgelopen maand een Wii u gekocht voor de backlog aan mario spellen op de wii en zelda.. heerlijke spellen maar de console zelf bied me niks. Ik heb alle generaties altijd alle consoel gehad want ik wil alles spelen. Enkel de wii heb ik nooit gehad. vanaf de Super Nintendo alles gehad van Sony, nintendo en Microsoft en zelfs een dreamcast.

Toch snap ik het verhaal over dat concurrentie goed is heel goed maar als ik terugkijk was de PS2 en xbox een van de beste generaties geweest en had de PS2 ENORM veel support wat voor de consument een hartstikke gave tijd was. de PS2 bood immers ALLE genres en er zijn echt pareltjes voor uitgekomen. Als de PS4 dezelfde kant op gaat als de PS2 kan ik niet zeggen dat dit slecht gaat zijn voor ons.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-09 17:42
Frank J. schreef op donderdag 17 april 2014 @ 06:45:
Nieuwe PS4 1.7 update brengt SHAREfactory:

[...]

[video]

[...]

Ik gok elke dag wat meer info en een release rond pasen
Ziet er vet uit. Maar ik gok dat het sharen dus nog alleen kan naar dat onnozele facebook. En dat dus je PSN friends die videos niet kunnen zien tenzij ze ook vrienden met je zijn op facebook of dat je de video iedereen sharet. Maar ja das voor velen (inclusief ikzelf) geen optie omdat je niet iedereen op facebook wilt lastig vallen met die videos. Laten ze daar eens iets aan doen. Gewoon een functie toevoegen voor youtube bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:21

The_Worst

Unox

Als je de bron had gelezen dan had je geweten dat er alternatieven komen waaronder het opslaan naar USB-storage. :)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
http://www.playstationbre...utm_campaign=Headliner.nl

Wie snapt hier de link tussen PS4 firmware 1.70 en die screenshot van de Vita?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkElement schreef op donderdag 17 april 2014 @ 13:42:

Ik denk dat het een en ander met de psvita en ps4 connectie ook verbeterd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-09 17:42
The_Worst schreef op donderdag 17 april 2014 @ 13:40:
Als je de bron had gelezen dan had je geweten dat er alternatieven komen waaronder het opslaan naar USB-storage. :)
Dat USB storage ben ik op de hoogte van. Maar dat is toch iets heel anders. De hele bedoeling van de share ervaring was toch juist dat je makkelijk met je PSN vrienden dingen kon sharen. Moet ik het eerst nu naar USB gaan overzetten, daar op youtube en dan al mijn PSN vrienden mailen met een linkje? Het zou direct vanaf de PS4 moeten kunnen.
Bedoel nu kun je ook al via omwegen je video vanaf FB downloaden en dan weer ergens anders uploaden. Het gaat er juist om dat je moeiteloos iets zou moeten kunnen sharen ALLEEN voor je PSN vrienden. Zonder omwegen en stappen ertussen. En dat is straks nog steeds niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkElement schreef op donderdag 17 april 2014 @ 13:42:

Dat is niet de Vita, maar de PS Vita TV ;) De nieuwe update voor de Vita TV voegt Remote Play toe en ondersteuning voor 2 accounts tegelijk om Remote Play te gebruiken. Wellicht is dit gedaan voor multiplayer games aangezien gebruikers moeten inloggen op de PS4 per controller (maar dat denk ik). Remote Play zit nog niet op de Vita TV, enkel de Vita.

Meer info vind je hierrrrrrrr http://www.dualshockers.c...hdcp-off-option-and-more/

Overigens zijn er geruchten dat de update 30 april in Japans verschijnt. Er zijn wel verwarringen hierover. De ene denkt dat 30 april een delta update (1.71) volgt die enkel bedoeld is voor Japan (toevoeging Nico Nico) voor 1.70, terwijl de ander juist zegt dat 1.70 gewoon 30 april komt wereldwijd.

http://www.dualshockers.c...demonstrated-on-the-26th/

[ Voor 31% gewijzigd door ASNNetworks op 17-04-2014 14:57 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
ASNNetworks schreef op donderdag 17 april 2014 @ 14:50:
[...]

Dat is niet de Vita, maar de PS Vita TV ;) De nieuwe update voor de Vita TV voegt Remote Play toe en ondersteuning voor 2 accounts tegelijk om Remote Play te gebruiken. Wellicht is dit gedaan voor multiplayer games aangezien gebruikers moeten inloggen op de PS4 per controller (maar dat denk ik). Remote Play zit nog niet op de Vita TV, enkel de Vita.

Meer info vind je hierrrrrrrr http://www.dualshockers.c...hdcp-off-option-and-more/

Overigens zijn er geruchten dat de update 30 april in Japans verschijnt. Er zijn wel verwarringen hierover. De ene denkt dat 30 april een delta update (1.71) volgt die enkel bedoeld is voor Japan (toevoeging Nico Nico) voor 1.70, terwijl de ander juist zegt dat 1.70 gewoon 30 april komt wereldwijd.

http://www.dualshockers.c...demonstrated-on-the-26th/
Kijk dat is duidelijke info d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

majoh schreef op donderdag 17 april 2014 @ 07:53:

Blijf het een rare reden vinden, voor minder dan 100 euro heb je een mediaplayer die alles afspeelt, waarom ga je dan aankutten met DNLA, wat laten we eerlijk zijn, op de ps3 was het ook maar halfbakken, dan heb ik gewoon liever niets. Ik wil een console om te gamen en een mediaspeler voor het afspelen van media.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
MeNTaL_TO schreef op donderdag 17 april 2014 @ 15:20:
[...]

Blijf het een rare reden vinden, voor minder dan 100 euro heb je een mediaplayer die alles afspeelt, waarom ga je dan aankutten met DNLA, wat laten we eerlijk zijn, op de ps3 was het ook maar halfbakken, dan heb ik gewoon liever niets. Ik wil een console om te gamen en een mediaspeler voor het afspelen van media.
True, maar los van dit vind ik het bizar dat hij helemaal geen standaard mp3s/wma/cd's afspeelt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:37
MeNTaL_TO schreef op donderdag 17 april 2014 @ 15:20:
[...]

Nou dat werkte op de ps3 als een zonnetje via DLNA vanaf mijn homeserver hoor. ;)
Waarom zou ik nog een mediaplayer kopen, waar ik eerst al mijn films naartoe moet kopieren? Heb al genoeg apparaten onder de TV staan.

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantozzi
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-12-2024
In de Sony online store per vandaag Need for speed Rivals voor €49,99, aanbieding. Én battlefield Ps4, prijs weet ik niet.
Niet echt spectaculair (Nfs-R) qua prijs vind ik, maar voor degenen die roepen dat er 'nooit' wat voor de PS4 in de aanbieding is ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
De DLNA functionaliteit van de ps3 was niet super hoor.

Probeer maar eens een flinke MKV door te spoelen. Dan liep het bij mij altijd vast. Kon je weer opnieuw beginnen...

Plus die vervelende Cinavia die je geluid blokkeerde...

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
Scrisissszzz schreef op donderdag 17 april 2014 @ 15:39:
De DLNA functionaliteit van de ps3 was niet super hoor.

Probeer maar eens een flinke MKV door te spoelen. Dan liep het bij mij altijd vast. Kon je weer opnieuw beginnen...

Plus die vervelende Cinavia die je geluid blokkeerde...
Ik spoel nooit door. Dus daar heb ik geen last van gehad. Het heeft bij mij echt altijd perfect gefunctioneerd.
Zolang je het server side maar goed configureerd.

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:13
Meekoh schreef op donderdag 17 april 2014 @ 15:34:
[...]

waar ik eerst al mijn films naartoe moet kopieren?
In welk tijdperk leef jij dan? Kopieren? Dude je hebt toch een netwerk of niet? Gewoon een WDTV live oid voor een paar tientjes (ding is kleiner dan een apple tv) en je speelt inderdaad alles af. Daarnaast een fatsoenlijke media lib. met alle info, sub support, etc. De PS4 gewoon lekker gebruiken waarvoor hij gemaakt is, de rest is leuk voor erbij.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven85
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-07 14:21
renzo4000 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 15:48:
[...]

In welk tijdperk leef jij dan? Kopieren? Dude je hebt toch een netwerk of niet? Gewoon een WDTV live oid voor een paar tientjes (ding is kleiner dan een apple tv) en je speelt inderdaad alles af. Daarnaast een fatsoenlijke media lib. met alle info, sub support, etc. De PS4 gewoon lekker gebruiken waarvoor hij gemaakt is, de rest is leuk voor erbij.
De WDTV Live is idd fijn, maar ik had eerst alleen mijn PS3 nodig, hoe minder apparaten hoe beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 15:56
[...]

Waarom meerdere apparaten als het ook met één apparaat kan? Dat snap ik dan ook weer niet. Heb altijd met de PS3 m'n films/series op de tv gestreamd, zonder problemen.. Zou fijn zijn als de opvolger van de PS3 het ook kan :).

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Ik gebruikte Mezzmo op mijn PC om vervolgens alle HD kwaliteit te sharen op mijn ps3!
Dat ging altijd goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
PSX-Sense meldt dat Sony ook overweegt om in de 'nabije toekomst' mp3/mp4 te gaan toevoegen aan de PS4 firmware.

http://www.psx-sense.nl/1...irmware-1-70-vrijgegeven/

[ Voor 27% gewijzigd door DarkElement op 17-04-2014 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
[...]

Waarom een WDTV erbij als mijn PS3 het al kan via DLNA? Ik heb niet voor niets al een server in huis met gigabit lan 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Meekoh op 17-04-2014 17:08 ]

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Meekoh schreef op donderdag 17 april 2014 @ 17:07:
[...]

Waarom een WDTV erbij als mijn PS3 het al kan via DLNA? Ik heb niet voor niets al een server in huis met gigabit lan 8)7
Omdat native afspelen het altijd wint van streamen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-08 19:29
Donstil schreef op donderdag 17 april 2014 @ 17:10:
[...]

Ga ik mee akkoord. Ik heb geen aparte mediaspeler maar gebruik m'n pc of macbook vaak met HDMI-kabel op tv, geen haperingen en goede kwaliteit ;-). Zou dan wel leuk zijn om met een USB-stick op de PS4 ook content af te spelen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
Donstil schreef op donderdag 17 april 2014 @ 17:10:
[...]

Liever een apparaat minder onder de tv wat mij betreft. Maargoed ieder zijn ding.
Gebruik het nu toch niet meer dankzij netflix :P

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Meekoh schreef op donderdag 17 april 2014 @ 17:23:
[...]

Liever een apparaat minder onder de tv wat mij betreft. Maargoed ieder zijn ding.
Gebruik het nu toch niet meer dankzij netflix :P
Zelfde geld voor netflix, liever native kijken dan streamen via netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op donderdag 17 april 2014 @ 17:26:
[...]

Zelfde geld voor netflix, liever native kijken dan streamen via netflix.
Als je echt native wil kijken moet je Blu-Ray's aanschaffen en via een Blu-Ray Player afspelen, tenzij je een aparte media player hebt die iso's (25-50GB) kan afspelen. De meeste standaard media players ondersteunen dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
En dan zijn de meeste Blu-Rays om te janken qua kwaliteit. Niks mis met Netflix hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
polopolo150 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 17:30:
En dan zijn de meeste Blu-Rays om te janken qua kwaliteit. Niks mis met Netflix hoor.
De meeste Blu Rays om te janken? Ik download regelmatig Blu Ray iso's, is een 1:1 kopie van origineel dus uitstekende kwaliteit.

Overigens ben ik het met je eens dat er niks mis is met Netflix. SuperHD ziet er bij mij altijd erg strak uit moet ik zeggen. Doet echt niet veel onder voor MVK's.

[ Voor 3% gewijzigd door ASNNetworks op 17-04-2014 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
ASNNetworks schreef op donderdag 17 april 2014 @ 17:29:
[...]

Als je echt native wil kijken moet je Blu-Ray's aanschaffen en via een Blu-Ray Player afspelen, tenzij je een aparte media player hebt die iso's (25-50GB) kan afspelen. De meeste standaard media players ondersteunen dit niet.
Heb zelf een Xtreamer Sidewinder 3 die dit wel kan (en tevens 3D blurays+isos) erg prettige mediaspeler als je het mij vraagt, maar volgens mij dwalen we nu een beetje af van het onderwerp :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkElement schreef op donderdag 17 april 2014 @ 17:53:
[...]

Heb zelf een Xtreamer Sidewinder 3 die dit wel kan (en tevens 3D blurays+isos) erg prettige mediaspeler als je het mij vraagt, maar volgens mij dwalen we nu een beetje af van het onderwerp :p
Ja ik heb een Bluetimes, die kan het ook (ook 3D iso's) net als meerdere mediaplayers in die prijsklasse (rond de €100). Ze zijn eigenlijk allemaal identiek op menu en uiterlijk van player na, vanwege dezelfde hardware en chipset.

En we dwalen inderdaad een beetje af:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ASNNetworks schreef op donderdag 17 april 2014 @ 17:29:
[...]

Precies, ik download zoveel mogelijk br50 iso's

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad jullie dwalen wat af. ;-)

Codemasters kondigt een aankondiging aan. (best irritant eigenlijk, dat concept) Lijkt mij dat het om een TOCA of Grid achtige game gaat die ongetwijfeld ook naar de ps4 komt.

Brace Yourselves...Racing is Coming: http://youtu.be/EtmH9bldhmE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
AtlAntA schreef op donderdag 17 april 2014 @ 18:38:
Inderdaad jullie dwalen wat af. ;-)

Codemasters kondigt een aankondiging aan. (best irritant eigenlijk, dat concept) Lijkt mij dat het om een TOCA of Grid achtige game gaat die ongetwijfeld ook naar de ps4 komt.

Brace Yourselves...Racing is Coming: http://youtu.be/EtmH9bldhmE
Veelzeggend filmpje ook 8)7

Pagina: 1 ... 17 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]