Wat dacht je, laat ik eens wat tekst toevoegen in plaats van alleen een youtube link?
Zou deze gewoon omwisselen. Bellen, opsturen en 2 dagen later staat de postbode op de stoep.DarkElement schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:32:
[...]
Ach ik wilde over een tijdje toch een nieuwe DS4 halen, dan gebruik ik die met dat brakke rubber wel als reserve (voor vriendjes op bezoek)
[ Voor 3% gewijzigd door The_Worst op 14-04-2014 16:15 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Ook ik heb mn tritton Kunai binnen. Eerste indruk: sluit goed af en aardig geluidje voor die 20 euro. Voelt wel beetje goedkoop aan.
Volgende week komt mn V-Moda M-100 binnen (waar oa Dash Berlin, Avicii etc mee draaien). Dan gaan we nog eens goed vergelijken
Volgende week komt mn V-Moda M-100 binnen (waar oa Dash Berlin, Avicii etc mee draaien). Dan gaan we nog eens goed vergelijken
Die V-Moda is 250+ euro, beetje oneerlijk vergelijk lijkt me...
Ik heb de headset aangesloten en ik kon een chat beginnen, maar nu hoor ik opeens de andere niet en zij horen mij ook niet. Terwijl ik 5 min geleden hun wel kon horen. Nu gaf ie iets aan met NAT en chat doet het nieg meer.....
Heeft te maken met je internet. Voer een internet test uit via PS4 settings (ergens bij netwerk) en check je NAT type. Als je type 3 hebt ligt het daaraan. Zoek even in deze forum of via google hoe je NAT type 2 kan krijgen en het is gefixt. Voor je dit doet raad ik wel aan even eerst je router van stroom te halen, misschien dat dit het al oplost als je hiervoor nooit dit probleem hebt gehad met chat.HaskoF schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:27:
Ik heb de headset aangesloten en ik kon een chat beginnen, maar nu hoor ik opeens de andere niet en zij horen mij ook niet. Terwijl ik 5 min geleden hun wel kon horen. Nu gaf ie iets aan met NAT en chat doet het nieg meer.....
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
kloptmajoh schreef op maandag 14 april 2014 @ 19:01:
Die V-Moda is 250+ euro, beetje oneerlijk vergelijk lijkt me...

Ik heb nat type 2. Als ik wireless gebruik horen ze mij niet, maar als ik via de kabel aansluit dan horen ze mij wel.
Ik zal is proberen om modem opnieuw uit en aan te zetten.
Ik zal is proberen om modem opnieuw uit en aan te zetten.
Nu maar hopen dat het geen grafisch geen tevenvaller is...AtlAntA schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:33:
Topless dames in watchdogs!
http://www.dualshockers.c...es-aplenty-mild-spoilers/
Een vriend heeft net 1.70 gekregen.. kan het daaraan liggen?? Dat de servefs druk zijn. We worden telkens de party chat uitgegooid.
Huh wat? Heeft hij de nieuwe update al? Ik heb ff snel gekeken en bij mij geeft ie aan dat ik nog de nieuwste firmware al heb (1.62). Of hij is aan het trollen, of de update wordt nu uitgerold. Ik hoop erg op de tweede...HaskoF schreef op maandag 14 april 2014 @ 20:00:
Een vriend heeft net 1.70 gekregen.. kan het daaraan liggen?? Dat de servefs druk zijn. We worden telkens de party chat uitgegooid.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Enige nadeel aan die Tritton Kunai vind ik dat het geluid vrij zacht staat. Ik heb zowel op de koptelefoon als in-game bij Infamous het volume voluit staan en toch had het nog wel een stuk harder gemogen. Voor zover ik weet kan je nergens anders het volume regelen op de PS4.
PS-knop op controller ingedrukt blijven drukken, en dan adjust devices. Kan je volume regelen voor headset.Mark16 schreef op maandag 14 april 2014 @ 20:08:
Enige nadeel aan die Tritton Kunai vind ik dat het geluid vrij zacht staat. Ik heb zowel op de koptelefoon als in-game bij Infamous het volume voluit staan en toch had het nog wel een stuk harder gemogen. Voor zover ik weet kan je nergens anders het volume regelen op de PS4.
En dan denk je alles al te weten.. Thx voor de tip!ASNNetworks schreef op maandag 14 april 2014 @ 20:11:
[...]
PS-knop op controller ingedrukt blijven drukken, en dan adjust devices. Kan je volume regelen voor headset.
Lees ik hier nou dat patch V1.7 uit is?
Voor zover ik weet is die (helaas) nog niet uit dus ik weet niet waar je dit leest?rolandos582 schreef op maandag 14 april 2014 @ 20:27:
Lees ik hier nou dat patch V1.7 uit is?
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
nou hier dus, vandaar ook mijn verwarring daar onder.Mr Ton schreef op maandag 14 april 2014 @ 20:29:
[...]
Voor zover ik weet is die (helaas) nog niet uit dus ik weet niet waar je dit leest?
HaskoF schreef op maandag 14 april 2014 @ 20:00:
Ik probeer dit te bevestigen alleen die vriend is gefrustreerd omdat hij meerdere keren uit de fifa servers is gegooid. Hij speelt divisie 1.
Heren het probleem met chat audio is alleen als ik wireless gebruik maak. Zij horen mij wel, maar ik hun niet. Zodra ik de kabel aansluit aan de controller hoor ik de tegenpartij ook.
Het ligt dus op de een of andere manier aan t feit dat ik wireless speel dan boor ik ze niet. Iemand enig idee ..??
Het ligt dus op de een of andere manier aan t feit dat ik wireless speel dan boor ik ze niet. Iemand enig idee ..??
Ik heb het gevonden. Schijnt een defect te zijn met de volume regeling. Lees hieronder een reactie vanuit us playstation forum
Alephant Alephant First Son
Feb 17
OK, My problem is solved and I'll say bone head move on my part, but in the same breath sony should have made things a little more clear. This also might be why people think they have dead mics or can only chat when cord is plugged into the controller. After reading the online oweners manual 10 times I realized I'm STUPID when it comes to this stuff sometimes. The chat/game volume control if turned all the way up is not turning your chat up but killing the in coming chat. So start with the game/chat about midway and adjust from there. So after realizing this I was able to listen to game and chat. Now I know some are being returned due to defect and it's a true defect. Glad I found that I was my own defect. When working chat and game both sound really good now time will tell the rest.
Hope this helps, Al
Alephant Alephant First Son
Feb 17
OK, My problem is solved and I'll say bone head move on my part, but in the same breath sony should have made things a little more clear. This also might be why people think they have dead mics or can only chat when cord is plugged into the controller. After reading the online oweners manual 10 times I realized I'm STUPID when it comes to this stuff sometimes. The chat/game volume control if turned all the way up is not turning your chat up but killing the in coming chat. So start with the game/chat about midway and adjust from there. So after realizing this I was able to listen to game and chat. Now I know some are being returned due to defect and it's a true defect. Glad I found that I was my own defect. When working chat and game both sound really good now time will tell the rest.
Hope this helps, Al
Gewoon een troll, niks aan de handDarkElement schreef op maandag 14 april 2014 @ 20:33:
Jullie hebben het over PS4 Firmware 1.70?
Haha ja, troll alert!
Wou bijna naar mijn PS4 rennen
[ Voor 8% gewijzigd door PersianBoy op 14-04-2014 20:52 ]
Verdoeme, dacht ik eindelijk mijn Elgato te kunnen gebruiken. Maar helaas nog langer wachten dus.
Dont blame the messenger. Dat is wat ik van hem heb gehoord haha
[ Voor 6% gewijzigd door HaskoF op 14-04-2014 20:58 ]
Volgens het NeoGaf topic komt de officiële aankondiging deze week en begint de uitrol volgende week.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Hmm, wat zal ik doen met mijn controllers.. Ze zijn niet stuk, maarja zal je net zien dat ze buiten de garantie stuk gaan...The_Worst schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:56:
Inderdaad. Heb een paar maand geleden mijn controller laten omwisselen omdat het rubber kapot ging. De nieuwe controller had een ander soort rubber op de pookjes.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Eigenlijk vind ik het zeer verrassend dat ik tot nu toe nog niemand gehoord heb over Trials Fusion, ben ik dan werkelijk de enige die deze game (op de PS4) gaat spelen en er ook naar uitkijkt?
FIFA Benelux Administrator
Verwijderd
Ik heb momenteel een Xbox 360 en speel Far Cry 3 , Assassin's Creed Blag Flag , Grand Theft Auto V , en komende game Watch Dogs .
Een Playstation 4 is voor mij interessant als er een hele goede game uitkomt die het overstappen echt de moeite waard maken .
Tot nu toe is er nog geen game die het mij de moeite waard maakt .
Watch Dogs kan ik spelen op mijn Xbox 360 .
Dus word het waarschijnlijk 2015 .
Een Playstation 4 is voor mij interessant als er een hele goede game uitkomt die het overstappen echt de moeite waard maken .
TLOU? Ik kan me nog herinneren dat ik mezelf zat te verbijten dat ik die niet kon spelen op mn xbox360. Nu ik een PS4 heb en hij officieel ook daar voor is aangekondigd ben ik super happyVerwijderd schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 00:17:
Ik heb momenteel een Xbox 360 en speel Far Cry 3 , Assassin's Creed Blag Flag , Grand Theft Auto V , en komende game Watch Dogs .
Iedereen is lief, ik leef in een wereld van bloemetjes.
Verwijderd
Kun je beter even volledig te titel schrijven omdat ik totaal niet begreep wat je bedoelde met TLOU
The Last of Us
Is dat nu zoooo moeilijk .
The Last of Us
Jack V schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 00:21:
[...]
TLOU? Ik kan me nog herinneren dat ik mezelf zat te verbijten dat ik die niet kon spelen op mn xbox360. Nu ik een PS4 heb en hij officieel ook daar voor is aangekondigd ben ik super happy
Ik keek er ook naar uit, samen met een paar vrienden. Maar niet voor €40. Ik zie Trials altijd als een arcade/indie game. Voor €20 had ik de game gehaald, dat was ook mijn verwachte prijs eigenlijk. Maar voor €40 vind ik het simpelweg te duur. Helemaal als je je bedenkt dat ze ook nog eens met microtransacties en DLC komen.MyUtd4Life schreef op maandag 14 april 2014 @ 23:47:
Eigenlijk vind ik het zeer verrassend dat ik tot nu toe nog niemand gehoord heb over Trials Fusion, ben ik dan werkelijk de enige die deze game (op de PS4) gaat spelen en er ook naar uitkijkt?
[video]
Edit: ik zie nu dat de retail versie €40 is maar dan ook de Season Pass bevat. Via de store kan je ook de normale versie downloaden voor €20. Hmmmm heb nu wel hoop
[ Voor 10% gewijzigd door ASNNetworks op 15-04-2014 00:43 ]
Mee eens hoor, €40 vind ik ook heel bedrag. Echter heb ik zelf laatst gebruik gemaakt van de Wehkamp actie waarbij je €10 korting kreeg, waardoor de Deluxe edition slechts €30 kostte inclusief de zes DLC-pakketten.ASNNetworks schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 00:40:
[...]
Ik keek er ook naar uit, samen met een paar vrienden. Maar niet voor €40. Ik zie Trials altijd als een arcade/indie game. Voor €20 had ik de game gehaald, dat was ook mijn verwachte prijs eigenlijk. Maar voor €40 vind ik het simpelweg te duur. Helemaal als je je bedenkt dat ze ook nog eens met microtransacties en DLC komen.
Maar door de grote stortvloed aan custom maps die gaan komen weet ik zeker dat je echt ontiegelijk lang plezier van de game kan hebben. En dan moet die Deluxe edition ook wel een keertje kunnen voor €40, vind ik.
FIFA Benelux Administrator
ShowmeAtlAntA schreef op maandag 14 april 2014 @ 23:03:
[...]
Volgens het NeoGaf topic komt de officiële aankondiging deze week en begint de uitrol volgende week.
Trials Fusion klinkt zeker interessant, maar Child of Light en Daylight ook!
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Is het nou zo moeilijk om TLOU te googlen en vinden dat het 'The Last Of Us' is?Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 00:26:
Kun je beter even volledig te titel schrijven omdat ik totaal niet begreep wat je bedoelde met TLOU
The Last of Us
[...]

Trials fusion is wel leuk, maar maar geen consolegame. Meer voor op je telefoon/tablet zoals Ubisoft nu ook het Trials Frontier heeft.
[ Voor 16% gewijzigd door dutchgio op 15-04-2014 01:12 ]
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=787337
De user die dit roept en nog niet gebanned is heet Tristan oid.
Verwijderd
Ik ben wel toe aan System update 1.70 inderdaad.
Ik wil het vooral voor de verbeterde recording opties.
Ik wil simpelweg het licht op mijn controller uit kunnen doen. Batterij vreter.
Trials Fusion is absoluut niet mijn ding. Zelfs niet voor 20 euro. Iemand interesse in Child of Light van Ubi? Eind deze maand te koop.
Trials Fusion is absoluut niet mijn ding. Zelfs niet voor 20 euro. Iemand interesse in Child of Light van Ubi? Eind deze maand te koop.
Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl
O jeeeee, ga je dit forum dan helemaal vol spammen met je filmpjes????Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 07:39:
Ik ben wel toe aan System update 1.70 inderdaad.
Sony, sla 1.70 over aub!!!
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Verwijderd
Child of light ga ik zonder twijfel halen op de release. Artstyle, genre en optie tot co-op spreken me allen aan. Game ziet er werkelijk prachtig uit.
Maakt geen reet uit volgens mij. Wat verbruikt zo'n LEDje nou.TheBuddha schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 08:34:
Ik wil simpelweg het licht op mijn controller uit kunnen doen. Batterij vreter.
Verwijderd
Ik kijk echt enorm uit naar Trials, en ik ga ook direct de 40 euro versie aanschaffen. Kan me echt niet schelen of het nu een psn game is of niet. Ik ga er persoonlijk zeer veel speel uren uit halen, dus dan is 40 euro een koopje.
Best wel een verschil hoor: http://www.ps3hax.net/201...nd-the-battery-life-time/bram1984 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:23:
[...]
Maakt geen reet uit volgens mij. Wat verbruikt zo'n LEDje nou.
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Iedereen focust zich wel op de LED (vindt hem zelf ook onnodig) maar je moet ook niet vergeten dat Touchpad,speaker,headphonejack e.d. er ook bij zijn gekomen ten opzichte van DS3 dus alleen die LED uitzetten gaat geen wereld van verschil maken. (gebruik vaak genoeg mijn DS4 als PC controller met LED uit en merk zelf niet erg veel verschil)
Btw: in die test heeft ie controllers ook ongebruikt stil liggen dan gaat ledje al sneller verschil maken op batterijduur ipv normaal gebruik met een game spelen.
Btw: in die test heeft ie controllers ook ongebruikt stil liggen dan gaat ledje al sneller verschil maken op batterijduur ipv normaal gebruik met een game spelen.
[ Voor 19% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 15-04-2014 10:06 ]
Mijn eerste indruk van de GOLD Wireless Headset 2.0 Virtual 7.1
(Mijn eerste review)
Het materiaal van de headset is van kunststof en het voelt allemaal niet erg duurzaam aan. Een zwart matte plastic materiaal is gebruikt en de vouwbare oortjes lijken niet erg stevig. De tijd zal laten zien of ze ook echt stevig zijn.
Verder nemen de oorschelpen je oren helemaal in. De headset zit goed tijdens het gamen. Geen last gehad van irritaties tijdens het gamen. De oorschelpen zijn verstelbaar mocht dat nodig zijn.
Belangrijkste vraag: Hoe zit het met het geluid van deze headset.
Ik heb de companion app gedownload op de ps4 en met deze app is het mogelijk om verschillende EQ's op je headset te uploaden. Jammer dat dit alleen kan door met de usb kabel de headset aan je ps4 te pluggen. Ik heb de shooter EQ erop gezet en heb gelijk BF4 opgestart. Ik moet zeggen dat ik versteld stond van het geluid. Het geluid bij het afvuren van kogels en de kogelresten die op de grond vallen. het leek alsof ik veel meer geluid kon horen. Het gamen krijgt een ander dimensie. Doordat het virtueel 7.1 geluid is wordt er softwarematig zo een geluid gegenereerd en ik moet zeggen dat het best goed is. bijv: er vloog een helikopter en het geluid was geweldig. ik heb mezelf betrapt door echt in mijn kamer te zoeken naar de helikopter ( haha )
Chat
Ik heb tijdens het gamen een party gestart en tijdens het gamen was de tegenpartij goed te verstaan en ik was ook goed te verstaan door te tegenpartij. Geen gedoe met kabeltjes voor de microfoon en geen aparte microfoon die uitsteekt. Microfoon is goed verwerkt en deze zie je niet.
(een paar posts terug is te lezen dat op de een of andere manier door het hoger of lager zetten van de chat volume je de tegenpartij op mute zet. Dit was nergens terug te lezen in de gebruiksaanwijzing)
Conclusie: Tot op heden heb ik nooit een game gespeeld met zo een headset. Ik heb dan ook geen referentiemateriaal en ervaring met andere headsets.
ik kan het geluid wel vergelijken met de luidsprekers van mijn samsung LED TV en het verschil is duidelijk te horen. Ik heb nu het gevoel dat ik veel meer hoor en het surround geluid brengt het gamen naar een andere dimensie. Ik vind het een goede aankoop.
Het is een headset met een goede prijs kwaliteit verhouding.
Toch heb ik het gevoel dat deze headset bestemd is voor de reguliere gamer en niet voor de hardcore gamers.
Ik zou deze headset aanraden.
Om te spreken in tweakers taal zou ik deze headset een score van een 4 geven
SCORE: GOED
+ Goed geluid
+ Virtual surround 7.1
+ Prijs/kwaliteit verhouding
- Materiaal kunststof
- Niet duurzaam
- USB kabel voor uploaden EQ
(Mijn eerste review)
Het materiaal van de headset is van kunststof en het voelt allemaal niet erg duurzaam aan. Een zwart matte plastic materiaal is gebruikt en de vouwbare oortjes lijken niet erg stevig. De tijd zal laten zien of ze ook echt stevig zijn.
Verder nemen de oorschelpen je oren helemaal in. De headset zit goed tijdens het gamen. Geen last gehad van irritaties tijdens het gamen. De oorschelpen zijn verstelbaar mocht dat nodig zijn.
Belangrijkste vraag: Hoe zit het met het geluid van deze headset.
Ik heb de companion app gedownload op de ps4 en met deze app is het mogelijk om verschillende EQ's op je headset te uploaden. Jammer dat dit alleen kan door met de usb kabel de headset aan je ps4 te pluggen. Ik heb de shooter EQ erop gezet en heb gelijk BF4 opgestart. Ik moet zeggen dat ik versteld stond van het geluid. Het geluid bij het afvuren van kogels en de kogelresten die op de grond vallen. het leek alsof ik veel meer geluid kon horen. Het gamen krijgt een ander dimensie. Doordat het virtueel 7.1 geluid is wordt er softwarematig zo een geluid gegenereerd en ik moet zeggen dat het best goed is. bijv: er vloog een helikopter en het geluid was geweldig. ik heb mezelf betrapt door echt in mijn kamer te zoeken naar de helikopter ( haha )
Chat
Ik heb tijdens het gamen een party gestart en tijdens het gamen was de tegenpartij goed te verstaan en ik was ook goed te verstaan door te tegenpartij. Geen gedoe met kabeltjes voor de microfoon en geen aparte microfoon die uitsteekt. Microfoon is goed verwerkt en deze zie je niet.
(een paar posts terug is te lezen dat op de een of andere manier door het hoger of lager zetten van de chat volume je de tegenpartij op mute zet. Dit was nergens terug te lezen in de gebruiksaanwijzing)
Conclusie: Tot op heden heb ik nooit een game gespeeld met zo een headset. Ik heb dan ook geen referentiemateriaal en ervaring met andere headsets.
ik kan het geluid wel vergelijken met de luidsprekers van mijn samsung LED TV en het verschil is duidelijk te horen. Ik heb nu het gevoel dat ik veel meer hoor en het surround geluid brengt het gamen naar een andere dimensie. Ik vind het een goede aankoop.
Het is een headset met een goede prijs kwaliteit verhouding.
Toch heb ik het gevoel dat deze headset bestemd is voor de reguliere gamer en niet voor de hardcore gamers.
Ik zou deze headset aanraden.
Om te spreken in tweakers taal zou ik deze headset een score van een 4 geven
+ Goed geluid
+ Virtual surround 7.1
+ Prijs/kwaliteit verhouding
- Materiaal kunststof
- Niet duurzaam
- USB kabel voor uploaden EQ
Mooie review, bedankt. Is de bass van de headset een beetje goed? Vind dat namelijk altijd belangrijk tijdens het gamen, flinke dreunen. Nu ben ik wel m'n 25kg subwoofer gewend, maar tijdens doordeweeks gamen in de avond stuit dat al gauw op klachten
Sommige mensen zeggen dat je dan beter voor een high-end muziekkoptelefoon kan gaan, zoals van beyerdynamic, sony, audio technica of v-moda. Gebruik nu de sony XB700, maar die is niet echt high-end en die oorschelpen zijn echt enorm... Heb hier ook nog een gesealde turtle beach P11 liggen, maar die gaat de verkoop in want ik weet zeker dat ik die niet goed genoeg ga vinden, was ook een geschenk. Heb ook nog gekeken naar de astro A50, maar bij zulke bedragen voor een headset heb ik zoiets van, als je hetzelfde bedrag spendeert aan een mooie vmoda m100, sony xb1000/z1000 of beyerdynamic dt770/880 heb je een universeel bruikbare high-end headphone die sowieso beter geluid geeft. Als het dan toch surround moet zijn, heeft sony de HW series nog. Kwam net deze dure tegen
: http://www.amazon.co.uk/S...r=1-2&keywords=Sony+mdrhw
Sommige mensen zeggen dat je dan beter voor een high-end muziekkoptelefoon kan gaan, zoals van beyerdynamic, sony, audio technica of v-moda. Gebruik nu de sony XB700, maar die is niet echt high-end en die oorschelpen zijn echt enorm... Heb hier ook nog een gesealde turtle beach P11 liggen, maar die gaat de verkoop in want ik weet zeker dat ik die niet goed genoeg ga vinden, was ook een geschenk. Heb ook nog gekeken naar de astro A50, maar bij zulke bedragen voor een headset heb ik zoiets van, als je hetzelfde bedrag spendeert aan een mooie vmoda m100, sony xb1000/z1000 of beyerdynamic dt770/880 heb je een universeel bruikbare high-end headphone die sowieso beter geluid geeft. Als het dan toch surround moet zijn, heeft sony de HW series nog. Kwam net deze dure tegen
[ Voor 41% gewijzigd door Trishul op 15-04-2014 11:15 ]
Ik vind de bass wel goed klinken. Als dat echt een belangrijk factor is en je hebt er het geld voor zou ik wel voor een high end gaan. Dan ben je wel gauw 200+ kwijt aan een headset.
Je kunt met de companion app BAS, MID en TREBLE instellen. Je kunt dus nog wat spelen met het geluid Naar mijn mening kan je voor de prijs van 90 geen betere krijgen.
Je kunt met de companion app BAS, MID en TREBLE instellen. Je kunt dus nog wat spelen met het geluid Naar mijn mening kan je voor de prijs van 90 geen betere krijgen.
Goedemorgen, ik heb een vraagje.
Ik had een PS3 en sinds gisteren een PS4, maar heb problemen met inloggen op het PSN netwerk.
Krijg steeds een melding dat het netwerk niet beschikbaar is. Ook via Ultimate team kom ik er niet op.
Ik heb de PS3 en de PS4 allebei via de UTP kabel aangesloten op mijn netwerk.
Heb ik misschien een instelling niet goed staan op de PS4 ???
De PS3 logt wel goed in.
Alvast bedankt voor de gouden tip :-)
Ik had een PS3 en sinds gisteren een PS4, maar heb problemen met inloggen op het PSN netwerk.
Krijg steeds een melding dat het netwerk niet beschikbaar is. Ook via Ultimate team kom ik er niet op.
Ik heb de PS3 en de PS4 allebei via de UTP kabel aangesloten op mijn netwerk.
Heb ik misschien een instelling niet goed staan op de PS4 ???
De PS3 logt wel goed in.
Alvast bedankt voor de gouden tip :-)
http://blog.eu.playstatio...ure-chess-comes-ps4-week/
Ziet wel erg goed uit zeg. Nu duimen dat het ook online, real time multiplayer heeft.
Ziet wel erg goed uit zeg. Nu duimen dat het ook online, real time multiplayer heeft.
Hoezo nextgen? Ziet er niet beter uit als de PS3 versieAtlAntA schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:52:
Nextgen gta5 screenshots?
http://m.imgur.com/account/ric4rd094/albums
Trials wordt voor mij instant buy. Heb die game op de 360 zo gruwelijk veel gespeeld. Ook al is het orginele er wel vanaf, blijft het mij boeien. Ik kijk er in ieder geval zwaar naar uit.
PSN ID Binloading_nl
Imgur album 3 months ago....AtlAntA schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:52:
Nextgen gta5 screenshots?
http://m.imgur.com/account/ric4rd094/albums

BFV: SuperflipNL [PS4]
I:SS is ook een vette open world game. Op de next-gen is ook TR:DE heel tof en de verschillen zullen echt met WD op de last en current gen tot uiting komen. Ik weet niet of je DA:O en II gespeeld hebt maar het laatste deel ziet er ook echt gruwelijk uit op next-gen. De ME serie komt mogelijk ook geremastered en is aan te raden voor je de nieuwe delen gaat spelen. Met MGS:V en TESO is next gen voor mij toch wel op gang gekomen.Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 00:26:
The Last of Us
[...]
Koop gewoon zo'n ding want ik heb ook nog cassettebandjes waar ik prima muziek op kan luisteren en wat porno op VHS maar daar kijk ik liever ook niet meer naar terwijl het doel van die tape niet anders is.
Excuses ik werd wat over enthousiast en ik bekeek d de screenshots op mijn telefoon dus dat zag er best goed uit op het 1e gezicht. ;-)
Verwijderd
Ik had hetzelfde met die tekst.steefje schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 12:08:
Jij bent wel van de afkortingen zeg....werkelijk geen idee wat je bedoeld
Duidelijker volgende keer graag.
Hij was ook sarcastisch bedoelt boys...Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 12:38:
[...]
Ik had hetzelfde met die tekst.
Duidelijker volgende keer graag.
Hahaha ik dacht ook dat dat wel duidelijk was
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Is het erg als ik alle afkortingen wel begreep ?
GamiQ, de game notes app met game maps!
I:SS - Infamous second son
TR:DE -Tomb Raider Definitive Edition
WD - Watch Dogs
DA:O en II ??
ME ??
MGS:V - Metal Gear Solid
ESO ??
haha
TR:DE -Tomb Raider Definitive Edition
WD - Watch Dogs
DA:O en II ??
ME ??
MGS:V - Metal Gear Solid
ESO ??
haha
ME = Mass Effect?
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Zoek de definitie van sarcasme eens op zou ik zeggen want je verhaal is dat in ieder geval niet.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Misschien is jouw sarcasme-detectiemeter kaduuk?

Het verhaal sloeg nergens op, dat dan weer wel
Het verhaal sloeg nergens op, dat dan weer wel
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hoho... Het sloeg zeker wel ergens op maar ik had geen zin om twee berichten te quoten...
edit: The Division naar 2015
[ Voor 15% gewijzigd door Kenny_026 op 15-04-2014 15:37 ]
Serieus? Gadverdamme.kbloem schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 15:33:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dat is al een tijdje bekend toch?
PSN ID: Beest41
Planning was eind dit jaar dacht ik, maar dat redden ze dus ook niet meer..
The Division-maker: "Watch Dogs-uitstel belangrijk signaal voor ons"
Door papfles, 15-04-2014 13:43, bron: api
Uitgevers en ontwikkelaars staan onder immense druk om bepaalde releaseperiodes te halen en vervolgens ook nog eens topscores binnen te rijven, gevolgd door een monsterverkoop. Vroegtijdige releases kunnen echter ook stevig roet in het eten gooien, waardoor alle verwachtingen meteen gekelderd worden. Zo moest Ubisoft een pijnlijke beursgang incasseren na het uitstel van Watch Dogs, maar de makers van The Division (Massive Entertainment) vinden het een goede zaak voor hen.
"Het is voor ons enorm belangrijk dat we weten dat de eigenaar en de uitgever bereid zijn om die klap op te vangen en het uitstel van Watch Dogs was zo'n klap. [...] Het vergt enorm veel moed om dat op te vangen en vol te houden dat het een goede beslissing is. Voor ons, als ontwikkelaar, is dat een belangrijk signaal, eentje dat zegt dat het management onze doelstellingen zal ondersteunen met name dat we een geweldige game willen maken en dat als er een keuze gemaakt moet worden tussen tijd en kwaliteit, dat kwaliteit dan altijd wint", vindt men bij Massive Entertainment. The Division staat in elk geval ook onder immense druk, want velen vermoeden dat het spel ook uitgesteld zal worden naar 2015.
[ Voor 89% gewijzigd door dutchgio op 15-04-2014 16:04 ]
Ik kijk echt uit naar
The division.
& Rainbox six Patriots
The division.
& Rainbox six Patriots
Aankomende Watchdogs previews kan je met korrelzout nemen:

Al zijn er sommige die hem aan het goede doel geven:

Functioneel gezien zou ik het ergens nog wel kunnen snappen.AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 16:07:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe moet je anders de geweldige companion app reviewen?
Computer says no
Officieel is het nog steeds eind van dit jaar toch? Ik kan het me ook nauwelijks voorstellen hoor. Publishers moeten het toch echt anders gaan aanpakken met het aankondigen van games en er gelijk een release date aan hangen. Hoe vaak AAA titels wel niet worden uitgesteld de laatste jaren. Maak van The Division gewoon 2015 maar noem geen maand of harde datum en laat af en toe een mooie trailer zien om de interesse vast te houden. "When it's done" zeg maar.dutchgio schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 16:02:
Planning was eind dit jaar dacht ik, maar dat redden ze dus ook niet meer..
[...]
Tja waar rook is is vuur zullen we maar zeggen en als ze nu beginnen over uitstel is iets goeds en vertrouwen blabla dan weten we genoeg. Ubisoft heeft natuurlijk ook een fantastisch jaar gehad straks met assassins creed, watch dogs die als warme broodjes gaat en the crew dat ze dit financiele jaar geen haast zullen hebben met the division. Ik zet mn geld op april-mei 2015...
Ja, want iedere journalist is 10 jaar oud en schrijft alleen maar positieve woorden wanneer die een Nexus 7 tablet krijgt. Zo werkt het nou eenmaal, dat is hetzelfde als die fabrikanten die op Tweakers telefoons weggeven in ruil voor een review. Ik weet dat die niet positief hoeft te zijn, maar als iets gratis is ben je al snel wat positiever.AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 16:07:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zou zon nexus redelijk snel vergeten als de game kut is. Al denk ik niet dat dat met watch dogs het geval zal zijn...
Morgen maar eens naar Sony bellen voor mijn DS4's. De zwarte die bij mijn console zit is nu ongeveer 3 weken oud en heeft al een kleine week een piepende R2 trigger. Gisteren heb ik een 2de (blauwe) DS4 aangekregen die ik 2dehands heb gekocht en daarbij lijkt de rechter analoge stick binnenin ergens tegen te schuren. De onderkant van de stick staat ook vol krassen terwijl dit bij de linker niet is. Morgen eerst de blauwe aanmelden en opsturen en als die terug is mag de zwarte vertrekken. 
Moet je trouwens een kassaticket meesturen of is dit niet nodig aangezien ze nog ruim binnen de garantieperiode zitten?
Moet je trouwens een kassaticket meesturen of is dit niet nodig aangezien ze nog ruim binnen de garantieperiode zitten?
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
Bon kopie moest er bij mij wel bij ja.bibi2205 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 19:30:
Morgen maar eens naar Sony bellen voor mijn DS4's. De zwarte die bij mijn console zit is nu ongeveer 3 weken oud en heeft al een kleine week een piepende R2 trigger. Gisteren heb ik een 2de (blauwe) DS4 aangekregen die ik 2dehands heb gekocht en daarbij lijkt de rechter analoge stick binnenin ergens tegen te schuren. De onderkant van de stick staat ook vol krassen terwijl dit bij de linker niet is. Morgen eerst de blauwe aanmelden en opsturen en als die terug is mag de zwarte vertrekken.
Toevallig . Ik ga de mijne morgen ook opsturen vanwege piepende L2 trigger. En je hebt waarschijnlijk voor een mooie prijs een gloednieuwe blauwe controllerbibi2205 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 19:30:
[ Voor 4% gewijzigd door jayesh op 15-04-2014 19:41 ]
Gewoon met wattenstaafje wat plantaardige olie ertussen
werkte perfect bij mij.
vooral tussen die tussen die gleuf als je hem ingedrukt houdt daar zit het asje
vooral tussen die tussen die gleuf als je hem ingedrukt houdt daar zit het asje
[ Voor 33% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 15-04-2014 20:02 ]
Voor alle liefhebbers van geruchten: http://www.gamepur.com/ne...-release-date-leaked.html
PSN ID: Beest41
Dat zegt helaas nooit zoveel. Veel webshops maken gebruik van placeholders.SCARfaceE schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 20:51:
Voor alle liefhebbers van geruchten: http://www.gamepur.com/ne...-release-date-leaked.html
Een placeholder zou 31 december zijn. Ik vind dit niet echt een placeholder.
Het verbaast me eerlijk gezegd dat ze bij Sony controllers omruilen met een piepende/krakende trigger als 'defect'. Zou een mooie service zijn als het echt zo gaat. Maar is de kans niet érg groot dat de volgende controller dit ook krijgt?jayesh schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 19:40:
[...]
Toevallig . Ik ga de mijne morgen ook opsturen vanwege piepende L2 trigger. En je hebt waarschijnlijk voor een mooie prijs een gloednieuwe blauwe controller
De mijne heeft overigens ook een krakende trigger, maar opsturen is eigenlijk nog niet in me opgekomen.
Tjah heb mijn PS4 vanaf de release en heb geen krakende triggers. Als ze kraken zou ik ook het gevoel hebben dat er iets slijt.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Misschien binnenkort de mogelijkheid om onze PSN namen te veranderen?
https://twitter.com/Tidux/status/456138809718341632
Edit: Dikke 4 minuten offscreen gameplay van watchdogs op pax. Volgens Ubisoft rechtstreeks van een PS4 af.
https://twitter.com/Tidux/status/456138809718341632
Edit: Dikke 4 minuten offscreen gameplay van watchdogs op pax. Volgens Ubisoft rechtstreeks van een PS4 af.
[ Voor 42% gewijzigd door AtlAntA op 16-04-2014 02:14 ]
Het ziet er goed uit. Ondanks dat de camera waarmee er gefilmd word niet gefocust is.AtlAntA schreef op woensdag 16 april 2014 @ 01:45:
[video]
Ook de voertuigen, wapens en items (selecteer menu) zien er goed uit.
Ik hoop alleen dat er veel variatie is. Ik denk dat we te veel missie's krijgen waarvoor je bij een CTO post moet binnensluipen. Paar keer dat uitvoeren (per district) of de keuze hebben om dat te doen is oké,
maar constant, daar kijk ik erg tegen op. Dan liever een optie om een hack poging uit te voeren naar de betreffende CTO post/controle center.
Maar ja, dat is mijn mening.
Nee niet echt. Ik had de day-one controllers beide al opgeschroeft voor de triggers en later teruggestuurd voor het rubber. Beide controllers hetzelfde...DarkElement schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 23:41:
Is dat een '2de-generatie-controllers-kwaaltje'? Ik heb er 1 van de 1e levering en ik heb dan weer last van afbrokkelend rubber op de thumbsticks.
De nieuwe controllers hebben nu weer hangende l1 en r1 buttons. Het zijn prima controllers maar gewoon slordige fabricagefouten...
Word vaak genoeg een random datum gebruikt. Het kan kloppen, maar ik wacht wel tot het officieel is voordat ik enthousiast wordbram1984 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 23:01:
Een placeholder zou 31 december zijn. Ik vind dit niet echt een placeholder.
Marty O'Donnell (audio director en composer van Halo en Destiny) ontslagen bij Bungie. Geen idee of ie al klaar was met de soundtrack voor Destiny maar opvallend is het wel.

Ik kan bevestigen dat de sony xba-4ip prima werken als in-ear headset met de ds4.
Sony xba-4ip kost rond 250€ Wow dat is pas heel veel geld voor een in-ear headset. Wat maakt deze headset zo prijzig?Trishul schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:16:
Ik kan bevestigen dat de sony xba-4ip prima werken als in-ear headset met de ds4.
Gebruik gewoon de in ear doppies die ik bij mn s3 en s4 heb gehad. Werken perfect incl chat. En voice commands werken uiteraard ook.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]