NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Conan is altijd tof, kijk zijn show regelmatig,CR1691 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 21:54:
Conan O'Brien huurt het AT&T Stadium van de Dallas Cowboys af om op de PS4 te gamen.
[video]
Ook de "inside gaming" YouTube reeks met Conan is erg grappig trouwens.
Edit: Oke het heet dus Clueless Gamer en dit is er ook onderdeel van.
[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 11-04-2014 01:42 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
AC is dan ook een last gen port. Bij langzamere games kiezen devs daarnaast gewoon eerder voor meer eyecandy en 30 fps. En bij multiplatformers lijkt het ook lastiger te zijn. inFamous ziet er bijvoorbeeld veel beter uit en die komt in de regel wel hoger dan 30 fps.SacreBleu schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 01:14:
Bah, ik zag net dat AC IV op de PS4 ook op 30FPS draait. Dat doet het hem gewoon niet. Ook Watch_Dogs zou op 30FPS draaien. Jammer, het gaat - misschien - nog wel komen maar had toch verwacht dat we 30FPS achter ons konden laten. Misschien zou 48FPS een mooie compromis zijn.
Daarnet ook getest met Killzone en ik merk een licht verschil tussen de unlocked FPS en de 30FPS unlocked speelt het toch nét iets vloeiender. Nu ben ik aan het tobben om Watch_Dogs dan misschien tóch maar te kopen voor de PC.
Edit: Watch Dogs op PS4 in ieder geval 1080p.
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=799664
[ Voor 5% gewijzigd door bram1984 op 11-04-2014 07:43 ]
Point taken, had er op basis van de reviews iets meer van verwacht ondanks de prijs van 20 euro. Verder heb ik hem toch nauwelijks nodig, dus geen ramprenzo4000 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 19:01:
[...]
Dan ben jij waarschijnlijk de enige die dat vind gezien alle lovende reviews... Nogmaals houdt er rekening mee dat dit een onversterkte stereo gamingheadset is. Overigens kan hij in mijn optiek meer dan (te) hard. Ik kan me niet voorstellen dat het gezond voor je is om op Max volume te spelen maar wellicht is er al iets met je gehoor aan de hand. Tip, stuur hem terug en zoek minstens in de categorie €100 en meer.
PSN ID Binloading_nl
http://www.psx-sense.nl/1...icrotransacties-bevatten/
Klopt inFAMOUS en Killzone hebben een unlocked FPS, en dat vind ik persoonlijker nét iets fijner dan constant 30FPS. Het is in inFAMOUS en Killzone net iets vloeiender, 30FPS is het hem nét niet.bram1984 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 07:18:
[...]
AC is dan ook een last gen port. Bij langzamere games kiezen devs daarnaast gewoon eerder voor meer eyecandy en 30 fps. En bij multiplatformers lijkt het ook lastiger te zijn. inFamous ziet er bijvoorbeeld veel beter uit en die komt in de regel wel hoger dan 30 fps.
Edit: Watch Dogs op PS4 in ieder geval 1080p.
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=799664
Wel had ik ergens gelezen dat FPS' in WD nog aan het 'finalisen' waren, dus misschien wordt het net als KZ een unlocked FPS en dat zou mij deugd doen.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Voor remoteplay bijvoorbeeld is locked 30 wel prettig omdat remoteplay ook met constant 30fps wordt doorgegeven.
[ Voor 23% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 11-04-2014 11:22 ]
Het grote Infamous Second Son & Paper Trail Topic!-SaveMe- schreef op donderdag 10 april 2014 @ 23:01:
[...]
Als je verder in de game bent zijn het niet meer van die vrachtautos, maar een stalen/metalen koker in dat concrete gebouw in het midden. Op de vier pilaren eromheem kun je van die blauwe lichten kapot schieten en dan komt de core in het midden omhoog!
Als je nog in het begin zit, check alle hoogtes, soms staat zon commandcenter niet op de bgg ...

[ Voor 9% gewijzigd door DarkElement op 11-04-2014 13:30 ]
Hebben meer mensen ook last van een slecht werkende party chat. En dan bedoel ik niet de geluidskwaliteit maar dat jezelf of de persoon welke je uitnodigd steeds uit de party chat wordt gegooid?
Misschien dat het komt door de combinatie met het spelen van Battlefield. Maar ik had dinsdag dat steeds om de paar minuten de persoon die ik had geinvite weer uit de partychat werd gegooid.
Nee ik heb hier geen last van, ik had eerst wel slechte geluidskwaliteit maar dat is nu een stuk beter.VTB schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 14:24:
Vraagje,
Hebben meer mensen ook last van een slecht werkende party chat. En dan bedoel ik niet de geluidskwaliteit maar dat jezelf of de persoon welke je uitnodigd steeds uit de party chat wordt gegooid?
Misschien dat het komt door de combinatie met het spelen van Battlefield. Maar ik had dinsdag dat steeds om de paar minuten de persoon die ik had geinvite weer uit de partychat werd gegooid.
PSNid: robero50
Lijkt me meer een NAT issue eerlijk gezegd. Kun jij of die persoon eens kijken welk NAT type jullie hebben?VTB schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 14:24:
Vraagje,
Haters everywhere but I don’t really care
Verwijderd
Begin deze week had ik er ook 2 dagen last van, terwijl mijn NAT altijd op type 2 staat. Het lijkt nu opgelost maar daarvoor in de plaats heb ik 2x een crash gehad van de applicatie (ce-34878-0). Een vriend van me heeft wel nog het probleem dat hij random uit de chat wordt gekickt ook met NAT type 2. Overigens ook tijdens het spelen van BF4VTB schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 14:24:
Vraagje,
Het is in elk geval iets van Driveclub nieuwsAlphaBlack_NL schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 10:40:
Positief nieuws voor Driveclub: Géén microtransacties
http://www.psx-sense.nl/1...icrotransacties-bevatten/

Iron_pinoVerwijderd schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 16:09:
Zijn er mensen die hun PSN Naam willen gegeven?, misschien dat ik een paar mensen dan kan toevoegen als jullie willen.
Nicked_WickedVerwijderd schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 16:09:
Zijn er mensen die hun PSN Naam willen gegeven?, misschien dat ik een paar mensen dan kan toevoegen als jullie willen.
Heb er ook wel eens last van. Zit op NAT2 en vele poorten doorgestuurd naar de PS4.Djiee schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 16:44:
[...]
Begin deze week had ik er ook 2 dagen last van, terwijl mijn NAT altijd op type 2 staat. Het lijkt nu opgelost maar daarvoor in de plaats heb ik 2x een crash gehad van de applicatie (ce-34878-0). Een vriend van me heeft wel nog het probleem dat hij random uit de chat wordt gekickt ook met NAT type 2. Overigens ook tijdens het spelen van BF4
Ik zit overigens wel draadloos. Soms word ik er 2x uit gegooid op een avond, soms een 6 uur niet.
Trouwens nog geen crash gehad, kon daarna gewoon weer dezelfde chatsessie "joinen"
[ Voor 6% gewijzigd door ChuckyDevil op 11-04-2014 18:46 ]
jägermeistertimZijn er mensen die hun PSN Naam willen gegeven?, misschien dat ik een paar mensen dan kan toevoegen als jullie willen.
psn: jagermeistertim
BSGathenaVerwijderd schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 16:09:
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
https://docs.google.com/s...aDRkbHc&usp=sharing#gid=0
Deze stond in het vorige deel in de topic warning, nu niet meer blijkbaar.
Heb nog geen ps4 friends
Dju-DjuVerwijderd schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 16:09:
[ Voor 5% gewijzigd door Chaoss op 11-04-2014 22:31 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=800349
heb hem gekeken op mn telefoon en zelfs op dat kleine schermpje zie je dat het mooier is dan de ps3 versie.
Heb er weer erg zin in !!
[ Voor 8% gewijzigd door v8power67 op 11-04-2014 22:51 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Verwijderd
Ik ga hetzelfde doen.Brutal1ty schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 06:31:
Ik heb TLOU op de PS3 nog niet gehaald... Denk dat ik misschien maar gewoon even wacht en meteen de Ps4 versie scoor voor de graphics boost en eventuele extra'tjes =p
[ Voor 93% gewijzigd door Trishul op 12-04-2014 13:17 ]
afca020 schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 16:12:
Zou het schadelijk zijn voor de PS4 controller als ik de triggers even smeer met bijvoorbeeld WD-40? Erger me af en toe nog wel eens aan het gekraak van L2 en R2, maar heb geen flauw idee hoe die controllers opgebouwd zijn. Iemand enige ervaring?

Maar serieus, kan geen kwaad denk ik
TheKillingBeanVerwijderd schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 16:09:
http://psntrophyleaders.com/user/view/thekillingbean#games
[ Voor 10% gewijzigd door TheKillingBean op 12-04-2014 16:45 ]
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
PSN: Finally_Chris
Géén WD40 gebruiken dat tast namelijk het kunstof aan.afca020 schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 16:12:
Zou het schadelijk zijn voor de PS4 controller als ik de triggers even smeer met bijvoorbeeld WD-40? Erger me af en toe nog wel eens aan het gekraak van L2 en R2, maar heb geen flauw idee hoe die controllers opgebouwd zijn. Iemand enige ervaring?
Van WD40 site:
Polycarbonate and clear polystyrene plastic are among the few surfaces on which to avoid using a petroleum-based product like WD-40 Multi-Use Product.
Je kan beter iets op siliconen basis gebruiken zoals siliconenspray dat is daarvoor gemaakt
Mijn l2 piept ook heel erg.afca020 schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 16:12:
Maar ik ga hem gewoon opsturen.
Is het ook mogelijk om hem voor een blauwe om te ruilen
Dus wil je op de lijst komen stuur mij even een DM met je tweakers Alias, PSN naam, welke game je voornamelijk speelt en je woonplaats en leeftijd evt. Opmerkingen mogen erbij.
Misschien ook wel leuk om te vermelden waar je hem hebt gekocht en of je een Day one ps4 user bent
Heb mijn PS4 nu sinds november en sinds de laatste update heeft die af toe moeite met opstarten en blijft hij ook een pulserend blauw lampje geven alsof die aan het updaten is, super vaag maar 99/100 keer werkt hij wel zoals het zou moeten.
Xbox 360 verkocht en watch dogs gepreorderd, op NFS en FIFA heb ik geloof ik bijna alle ps4 spellen haha
Mijn Linker trigger kraakte heel erg en was een beetje stroef. Beetje WD40. Ik dacht wauwwwww wat is hij weer soepel de volgende dag werkte de knop nauwelijks.Frank J. schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 16:29:
[...]
[afbeelding]
Maar serieus, kan geen kwaad denk ikSchroefjes lichtjes insmeren met een wattenstaafje bv. Tevens de kunstof delen die elkaar overlappen een klein beetje hiermee insmeren
Als ik wilde aimen via de scope. Dan kwam hij heel af en toe naar boven. maw hij reageerde bijna niet meer. Ik weet niet of het toeval is of dat het aan de WD40 lag maar ik zou wel oppassen.
Heb hem nu maar totaal uitgeschakeld om allicht af te koelen? PS4 voelt vrij warm aan, maar niet schokkend.
Morgen maar weer een poging..
Gamer bouwt Xbox One onderdelen in Dualshock 4
Er zijn veel argumenten te bedenken waarom je een Xbox One of PlayStation 4 zou kiezen. Betere exclusives, Kinect of de Eye, commands of de controller zijn enkele voorbeelden. Reddit-gebruiker TheTurboFD gooide dat laatste argument echter uit het raam.
Hij is namelijk een trotse PS4-bezitter, maar vond de analoge sticks van de Xbox One-controller fijner. Daarom bestelde hij op Amazon een Xbox One-controller en bouwde de sticks ervan op zijn Dualshock 4. Volgens zijn bericht was dit het ''echt waard'' en was er ''geen gepiep en paste ze moeiteloos''. Je weet dus wat je te doen staat als je ook zo'n controller wilt.

http://www.gamequarter.be...onderdelen-in-dualshock-4
[ Voor 85% gewijzigd door DarkElement op 13-04-2014 12:52 ]
In-game zelf nergens last van dus de kans dat het aan de ps4 zelf ligt is klein omdat de video's pre-rendered zijn.
Andere hdmi al geprobeerd, andere poort op tv, gamemode uitgezet en alle hulpfilters, etc.
Die sticks zien er wel robuuster uit.
Shikata ga nai.
Verwijderd
Wachten op de 1.70 system update die er snel aankomt?solique schreef op zondag 13 april 2014 @ 13:52:
Misschien hebben mensen hier ideeën. Ik heb soort artifacts/tearing bij de video's in-game.
In-game zelf nergens last van dus de kans dat het aan de ps4 zelf ligt is klein omdat de video's pre-rendered zijn.
Andere hdmi al geprobeerd, andere poort op tv, gamemode uitgezet en alle hulpfilters, etc.
Je rgb settings in de ps4 al reset? Doe anders een factory reset. Tearing is volgens mij een effect van v-sync. Misschien probeert je tv op 1 of andere manier alsnog de refresh rate te uppen?solique schreef op zondag 13 april 2014 @ 13:52:
Misschien hebben mensen hier ideeën. Ik heb soort artifacts/tearing bij de video's in-game.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Dan zouden er meer mensen last van hebben. Vrienden hebben nergens last van.Verwijderd schreef op zondag 13 april 2014 @ 14:05:
[...]
Wachten op de 1.70 system update die er snel aankomt?
Al compleet reset. Alleen factory nog niet gedaan maar heb het al sinds minuut 1.AtlAntA schreef op zondag 13 april 2014 @ 14:26:
[...]
Je rgb settings in de ps4 al reset? Doe anders een factory reset. Tearing is volgens mij een effect van v-sync. Misschien probeert je tv op 1 of andere manier alsnog de refresh rate te uppen?
Zojuist ook andere tv geprobeerd en die geeft hetzelfde.
Dan is de kans imho groot dat je ps4 een hardwarematig probleem hebt. Ik zou hem aanbieden bij de garantie afdeling van Sony.solique schreef op zondag 13 april 2014 @ 14:35:
[...]
Dan zouden er meer mensen last van hebben. Vrienden hebben nergens last van.
[...]
Al compleet reset. Alleen factory nog niet gedaan maar heb het al sinds minuut 1.
Zojuist ook andere tv geprobeerd en die geeft hetzelfde.
Verwijderd
Inderdaad , het lijkt erop dat de speciale videorecording chip kapot is.AtlAntA schreef op zondag 13 april 2014 @ 14:48:
[...]
Dan is de kans imho groot dat je ps4 een hardwarematig probleem hebt. Ik zou hem aanbieden bij de garantie afdeling van Sony.
Heb een Samsung UEf5000 serie. en meerdere HDMI kabels geprobeerd. Ik gebruik het geluid op mijn televisie ( geen externe geluidsapperatuur dus.)
Of ik eerst de PS4 aan zet en dan pas de TV, of andersom maakt geen verschil.
Iemand Tips qua instellingen?
Een handtekening?!
Als ik geen geluid heb zet ik mijn receiver uit en weer aan en dan is het opgelost. Waar het nu aan ligt is mij nog steeds een raadsel.
Dat heb ik regelmatig als ik HDMI CEC koppeling aan heb staan, en het daardoor maar weer uitgezet. Sindsdien geen last meer van. Staat bij instellingen > systeem.tellavist schreef op zondag 13 april 2014 @ 15:03:
Zijn er ook mede tweakers met een PS4 die soms opstart zonder geluid door te geven?
Heb een Samsung UEf5000 serie. en meerdere HDMI kabels geprobeerd. Ik gebruik het geluid op mijn televisie ( geen externe geluidsapperatuur dus.)
Of ik eerst de PS4 aan zet en dan pas de TV, of andersom maakt geen verschil.
Iemand Tips qua instellingen?
Zou toch erg vet zijn als we deze konden spelen op onze PS4's.. Zal wel niet waarschijnlijk omdat daarvoor $1,35 miljoen binnen geharkt moet worden voor 7 mei as., terwijl ze nu op $184K zitten.
Ik zie niet in wat dat met screen tearing te maken heeft? In mijn optiek compleet ongerelateerd.Verwijderd schreef op zondag 13 april 2014 @ 14:58:
[...]
Inderdaad , het lijkt erop dat de speciale videorecording chip kapot is.
Ga het gelijk proberen!dutchgio schreef op zondag 13 april 2014 @ 15:42:
[...]
Dat heb ik regelmatig als ik HDMI CEC koppeling aan heb staan, en het daardoor maar weer uitgezet. Sindsdien geen last meer van. Staat bij instellingen > systeem.
Ben benieuwd.
Bedankt!
Een handtekening?!
Whoei dat wil ik ook wel
Alleen om er nou 59,95 voor uit te geven gaat me iets te ver.
Er is al een tijdje een Infamous topic hiervoor... Desnoods tussen spoiler tags, in hoeverre het ook relevant is

Recording staat uit, heeft tevens niets met tearing/artifacts te maken.Verwijderd schreef op zondag 13 april 2014 @ 14:58:
[...]
Inderdaad , het lijkt erop dat de speciale videorecording chip kapot is.
Denk toch dat gpu brak is, maar waarom dan alleen bij de in-game vids
Dan maar terug naar de shop
[ Voor 8% gewijzigd door solique op 13-04-2014 18:01 ]
zolang hij maar z'n filmpjes kan posten....Trishul schreef op zondag 13 april 2014 @ 16:55:
[...]
Er is al een tijdje een Infamous topic hiervoor... Desnoods tussen spoiler tags, in hoeverre het ook relevant is
39
Alleen de knoppen toch (staat op z'n reddit)?Donstil schreef op zondag 13 april 2014 @ 16:18:
[...]
Whoei dat wil ik ook wel
Alleen om er nou 59,95 voor uit te geven gaat me iets te ver.
Heb er net 10 besteld op Ebay, zal wel s ff testen of het fijner is.
Ooh keurig, in het tekstje stond dat hij een Xbox One controler bestelde.matthijst schreef op zondag 13 april 2014 @ 17:15:
[...]
Alleen de knoppen toch (staat op z'n reddit)?
Heb er net 10 besteld op Ebay, zal wel s ff testen of het fijner is.
Die zijn 59,- dus vandaar.
Edit: ik zie ze idd op ebay, lot of 10. Ik bestel ze ook even.
Er komt ook nog een sterkere accu deze kant op. Als ik die heb ligt de controler toch open.
[ Voor 19% gewijzigd door Donstil op 13-04-2014 17:35 ]
Verwijderd
ik hoef er nog maar een paar.
want ik ben zo slecht in dit spel (de MP ) en ik kan gewoon die laatste niet krijgen...
behoorlijk vervelend
Hier kan je prima volgen hoe je de huidige thumbsticks uit de DS4 haalt, de Xbox One stickjes erin stoppen lijkt me dan heel simpelDonstil schreef op zondag 13 april 2014 @ 17:32:
[...]
Ooh keurig, in het tekstje stond dat hij een Xbox One controler bestelde.
Die zijn 59,- dus vandaar.
Edit: ik zie ze idd op ebay, lot of 10. Ik bestel ze ook even.
Er komt ook nog een sterkere accu deze kant op. Als ik die heb ligt de controler toch open.
http://www.ifixit.com/Gui...Buttons+Replacement/22447
[ Voor 11% gewijzigd door DarkElement op 13-04-2014 18:16 ]
Uiteraard, ben benieuwd.DarkElement schreef op zondag 13 april 2014 @ 18:14:
[...]
Hier kan je prima volgen hoe je de huidige thumbsticks uit de DS4 haalt, de Xbox One stickjes erin stoppen lijkt me dan heel simpellaat je de resultaten zodra je het hebt uitgevoerd even weten hier?
Vind de pookjes van de One erg fijn, zou die graag goed werkend in mijn ds4 gebruiken.
Nog nooit een xbox controller gehad maar die sticks zijn er wel fijner uit...
Ik ga nu de accu en tumbsticks upgraden voor $15,-
(Accu wordt ongeveer verdubbeld.)
[ Voor 24% gewijzigd door Donstil op 13-04-2014 19:37 ]
Misschien later iets leuk met de controller doen
Verbaas me erover hoelang Tomb Raider is, ben nu al lange tijd bezig maar nog steeds niet aan het einde al dacht ik dat wel vaak. Maar nu denk ik echt bijna klaar te zijn, heb zo goed als alle upgrades
TLOU gaat er zeker komen, heb gewn PS3 gehad en heb die dus gemist. Hoop eigenlijk ook op een gereviseerde Uncharted 1, 2 en 3
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Ik ben al een tijdje op zoek naar een wireless headset voor de ps4.
Ik heb dit forum en ook deel 2 gelezen en ik kan eigenlijk niet tot een beslissing komen.
Ik wil de headset voornamelijk gebruiken voor tijdens het gamen. Wellicht ook wel is als ik in de trein zit.
Een aantal headsets die ik langs zie komen zijn:
-Ps4 gold wireles headset 7.1 virtueel geluid (€90)
Turtle beach PX4 (€130)
razor kraken 7.1 (€90)
Turtle beach PX22 (€80)
ps3 elite (€130)
Dit wordt mijn eerste headset en het moet een one time buy zijn. Ik wil gelijk een goede kopen. Mijn budget is eigenlijk max 100, maar kan er wel bovenop gaan als het het echt waard is.
Mijn voorkeur gaat uit naar de ps4 wireless headset, maar ik wil toch een advies van medetweakers. Wat raden jullie aan ?
[ Voor 3% gewijzigd door HaskoF op 13-04-2014 21:32 ]
Eigenlijk ben je snel klaar met deze lijst,gewoon de gold headset kopen. Mocht je rond 200 euro uitgeven dan kan ke beste een astro a50 wireless kopen (marktplaats,ebay) de gold is erg goed voor die prijs,elite heeft hetzelfde geluod.HaskoF schreef op zondag 13 april 2014 @ 21:28:
medetweakers
Ik ben al een tijdje op zoek naar een wireless headset voor de ps4.
Ik heb dit forum en ook deel 2 gelezen en ik kan eigenlijk niet tot een beslissing komen.
Ik wil de headset voornamelijk gebruiken voor tijdens het gamen. Wellicht ook wel is als ik in de trein zit.
Een aantal headsets die ik langs zie komen zijn:
-Ps4 gold wireles headset 7.1 virtueel geluid (€90)
Turtle beach PX4 (€130)
razor kraken 7.1 (€90)
Turtle beach PX22 (€80)
ps3 elite (€130)
Dit wordt mijn eerste headset en het moet een one time buy zijn. Ik wil gelijk een goede kopen. Mijn budget is eigenlijk max 100, maar kan er wel bovenop gaan als het het echt waard is.
Mijn voorkeur gaat uit naar de ps4 wireless headset, maar ik wil toch een advies van medetweakers. Wat raden jullie aan ?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
PSN & XBL: Denkoyugo
Onder account en dan servicesbram1984 schreef op zondag 13 april 2014 @ 21:11:
Zit nu al een tijdje te zoeken op de iPad, maar waar vind je in godsnaam wanneer Plus verloopt?
PSN: bryanlost
Ik heb alleen als good guy gespeeld en mss dat ik het nog een keer ga doen als evil. Eerst even een pauzen van infamous en BF4 uitspelen.
Ik zag een videoreview vorige week en daar had de reviewer hetzelfde euvel, je moet een boss verslaan maar die vlucht steeds na een paar hits en dan zit je ook nog met die timer. Toen had ik al zoiets van: nee niks voor mijAtlAntA schreef op maandag 14 april 2014 @ 10:17:
Het zal hem wel aan mij liggen maar wat ik ook probeer ik kom niet door het 1e level van mercenary kings door. En als je doodgaat wordt je ook een pokke end terug gestuurd.
Ik ben nu bezig op expert en evil, ik had hem ook eerst als good guy uitgespeeld.DeeSung schreef op maandag 14 april 2014 @ 09:57:
Zo Infamous uitgespeeld. Ging heel snel op het einde. De game is goed. Mooie graphics, verhaal is goed verteld maar een beetje aan de korte kant. Het einde vond ik vet en best pittig. Ook had ik wel wat meer verwacht van de laatste power.
Het is opeens toch wel een stuk leuker aan de slechte kant.
Infamous is ook eigenlijk bedoeld om als bad guy te spelen, het heet niet voor niet is "Infamous" en niet "Famous".
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Ik had hetzelfde, de timer is bloed irritant, de multiplayer werkt niet altijd waardoor je alsnog soms alleen speelt. De timer is gewoon niet cool en dat respawnen van vijanden als je net uit het scherm loopt is al helemaal om te huilen.kazuka schreef op maandag 14 april 2014 @ 10:38:
[...]
Ik zag een videoreview vorige week en daar had de reviewer hetzelfde euvel, je moet een boss verslaan maar die vlucht steeds na een paar hits en dan zit je ook nog met die timer. Toen had ik al zoiets van: nee niks voor mij
Het grappige is dat ik een tijd terug een paar videos van Angry Videogame Nerd had gekeken en nagenoeg al die punten werden daarin benoemt van andere spellen en waarom dat slecht gamedesign is.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Moest de DS4 openmaken omdat ik op een of andere manier kleefzooi tussen me O en /\ knoppen had gekregen

Zou het adviseren om hem alleen uit elkaar te halen als je al 2 de controller hebt liggen en weet wat je aan het doen bent want als er echt iets mis mee is kan je beter Sony bellen.
Verder zitten er wat misleidingen in deze guide:
Step 3 klopt daar niet echt en kan ik niet aanraden want dan forceer je het gewoon kapot omdat het printplaatje nog vast zit met een schroef
Je kan beter langs de zijkant van het handsvat omhoog en dan komt de achterkant er zo af:
Pas trouwens op dat je het veertje van je trigger niet kwijtraakt als ie los schiet en in de shell achterblijft(dat is verder geen probleem, kreeg hem eenvoudig weer op de goede plek geklikt)
Als je daar voorbij bent is het voorderest een eitje
Experience is what you get when you don't get what you want.....
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Ach ik wilde over een tijdje toch een nieuwe DS4 halen, dan gebruik ik die met dat brakke rubber wel als reserve (voor vriendjes op bezoekThe_Worst schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:56:
Inderdaad. Heb een paar maand geleden mijn controller laten omwisselen omdat het rubber kapot ging. De nieuwe controller had een ander soort rubber op de pookjes.
Gewoon gebruik maken van je garantie. Je krijgt zo een nieuwe vanuit sonyDarkElement schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:32:
[...]
Ach ik wilde over een tijdje toch een nieuwe DS4 halen, dan gebruik ik die met dat brakke rubber wel als reserve (voor vriendjes op bezoek)
DoenHaskoF schreef op zondag 13 april 2014 @ 21:28:
ik heb de headset vandaag thuis gekregen.frank131331 schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:36:
[...]
DoenGa je geen spijt van krijgen. Ik vind hem echt perfect kwa prijs/kwaliteit verhouding. Erg goed geluid!

GRRR ik moet nog tot 6 uur werken.
Kan niet wachten om de headset te testen haha

Verwijderd
Nu verkrijgbaar voor PS4 : FINAL FANTASY XIV - A Realm Reborn
34,99 voor standaard editie en 49,99 voor deluxe editie in de PSStore.
Natuurlijk ook als disc versie verkrijgbaar.
Enjoy.
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]