Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Op http://www.amazon.com/gp/...ref_=tsm_1_tw_s_vg_n3ru4t

staat dat ie 31-12-2014 uitkomt dus niet zomer 2014 helaas ;(

[ Voor 37% gewijzigd door Theo27 op 09-04-2014 20:16 ]

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Theo27 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 20:13:
Op amazon.com staat dat ie 31-12-2014 uitkomt dus niet zomer 2014 helaas.
Amazon.com zet overal 31-12-2014 bij als ze weten dat de game in 2014 komt maar een exacte datum ontbreekt ;)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:28
AtlAntA schreef op woensdag 09 april 2014 @ 20:10:
[...]

Lager dan 1080p op 60 FPS hadden ze natuurlijk ook niet kunnen maken. Ik ben erg benieuwd. Die gif geeft wel precies weer wat ik dacht toen ik dit las trouwens. ;)
Ik vond die eerste gif op dualshockers wel innovatief lol :P : http://www.dualshockers.c...e-now/#comment-1326743706

1080p @ 60fps TLOU incl. alle DLC is gewoon instant-buy. Vooral omdat ik m nog nooit gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 19:52:
Hopelijk 60fps, of de graphics moeten wel fenomenaal mooi zijn. Maar vrees een makkelijk port en 30fps met redelijke graphics. Maja haal hem nog steeds hpe dan ook :p
Waarom vrees je dat? ND heeft motion capture en voice acting naar een nieuw niveau getild, en met Left Behind hebben ze laten zien voor alles behalve de makkelijke weg te kiezen.

Ik had 30 fps overigens geen ramp gevonden met wat extra eyecandy. De game speelt toch lekker traag, dus prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
ASNNetworks schreef op woensdag 09 april 2014 @ 20:14:
[...]

Amazon.com zet overal 31-12-2014 bij als ze weten dat de game in 2014 komt maar een exacte datum ontbreekt ;)
Oh gelukkig haha.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:15
Koop hem meteen,nice.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

bram1984 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 20:17:
[...]

Waarom vrees je dat? ND heeft motion capture en voice acting naar een nieuw niveau getild, en met Left Behind hebben ze laten zien voor alles behalve de makkelijke weg te kiezen.

Ik had 30 fps overigens geen ramp gevonden met wat extra eyecandy. De game speelt toch lekker traag, dus prima.
Sterker nog, bij zulke cinematische games geef ik de voorkeur aan een locked 30fps. 60fps met af en toe dips naar beneden zou me bij TLOU juist een "uncanny" gevoel geven en afbreuk doen aan de immersie.

Ik ga hem denk ik niet opnieuw spelen voor de PS4 maar ben wel benieuwd hoe het er uit zal zien. Op zich een slimme zet van Naughty Dog, ze leren de ins en outs van de PS4 hardware alvast goed zodat ze dat mee kunnen nemen naar hun eerstvolgende nieuwe game en de nieuwe Uncharted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:54
Ik vind alle remakes wat overdreven. Lekker makkelijk cashen. :) Een remake die ik graag zou willen zien is bijvoorbeeld Dark Souls 2 of the Walking Dead S2. Games die na de launch van de nieuwe generatie zijn uitgekomen op de ps3 en 360.

Echter als die toch uitkomt en je hebt the Last of Us nog nooit hebt gespeeld, dan is het zeker wel een aanrader. De sfeer en het verhaal zijn echt uitstekend.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Voor zover ik weet zijn er veel nieuwe PlayStation gebruikers die na de 360 (en niet in het bezit van een PS3) gekozen hebben voor de PS4. Met name voor hem is TLOU bij uitstek geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:58
Ik ben anders toch wel erg blij dat ze een remake maken van TLOU. Had bijna een PS3 gekocht om alleen dat spel te spelen. Ik had voor de PS4 een xbox 360 en ik weet zeker dat veel van de mensen die van een xbox 360 naar een PS4 zijn gegaan, graag TLOU willen spelen.

[ Voor 55% gewijzigd door Ruben0s op 09-04-2014 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op woensdag 09 april 2014 @ 20:40:
Voor zover ik weet zijn er veel nieuwe PlayStation gebruikers die na de 360 (en niet in het bezit van een PS3) gekozen hebben voor de PS4. Met name voor hem is TLOU bij uitstek geschikt.
Dit inderdaad. Het is zo een beetje de beste game van de afgelopen generatie en de PS4 kent veel nieuwe gebruikers. Simpele optelsom. En ik kan eindelijk mijn PS3 verkopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 13:42
uchiha tijntje schreef op woensdag 09 april 2014 @ 20:38:
Ik vind alle remakes wat overdreven. Lekker makkelijk cashen. :) Een remake die ik graag zou willen zien is bijvoorbeeld Dark Souls 2 of the Walking Dead S2. Games die na de launch van de nieuwe generatie zijn uitgekomen op de ps3 en 360.

Echter als die toch uitkomt en je hebt the Last of Us nog nooit hebt gespeeld, dan is het zeker wel een aanrader. De sfeer en het verhaal zijn echt uitstekend.
Dit dus. Zit ook niet te wachten op remakes, behalve eventueel GTA V. Wil ook graag DS2 op de PS4, etc ...

Bovendien, een beetje zichzelf respecterende gamer heeft TLOU al lang gespeeld ? :9

[ Voor 6% gewijzigd door -SaveMe- op 09-04-2014 20:47 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je zit niet te wachten op remakes, maar je wilt wel dat GTA V en Dark Souls komen. Multiplatform titels notabene die vrijwel iedere vorige console bezitter al heeft kunnen spelen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
TLOU wordt een leuke Psn+ game voor volgend jaar! opnieuw kopen gaat hier niet gebeuren, daar was de game veel te lineair voor.
uchiha tijntje schreef op woensdag 09 april 2014 @ 20:38:
Ik vind alle remakes wat overdreven. Lekker makkelijk cashen. :)
Ik ben benieuwd hoeveel resources het ze kost om die game van de Ps3 architectuur naar de ps4 te poorten.

Kan me voorstellen dat ze daar best nog even mee bezig zijn. Tijd die ze naar mijn mening beter in Uncharted voor de Ps4 hadden kunnen stoppen.

Een nieuwe uncharted dan he, niet een "remasterd" edition.

[ Voor 66% gewijzigd door Donstil op 09-04-2014 20:54 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ik zeg niet dat ik niet begrijp waarom er een remake komt. Dat begrijp ik uitstekend. Uiteindelijk gaat het gewoon om het cashen. En dat gaat ze wel lukken, want er is volgens mij voldoende vraag. :)

Zelf vind ik al die remakes overbodig en zie gewoon graag nieuwe content. Dit met uitzondering van een aantal games die in 2014 enkel op de vorige generatie zijn uitgekomen.

Snap uberhaubt niet goed waarom mensen The Last of Us of andere goede exclusives van de PS3 (zoals Uncharted 2) niet hebben gespeeld. :) Een ps3 kocht je in 2012/2013 met een beetje goed zoeken voor onder de 100 euro en de games kon je makkelijk 2e hands kopen. Zelfde geldt voor de exclusives van de 360. Maar dat is een hele andere discussie.

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-04-2014 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 09 april 2014 @ 20:50:
TLOU wordt een leuke Psn+ game voor volgend jaar! opnieuw kopen gaat hier niet gebeuren, daar was de game veel te lineair voor.

[...]

Ik ben benieuwd hoeveel resources het ze kost om die game van de Ps3 architectuur naar de ps4 te poorten.

Kan me voorstellen dat ze daar best nog even mee bezig zijn. Tijd die ze naar mijn mening beter in Uncharted voor de Ps4 hadden kunnen stoppen.

Een nieuwe uncharted dan he, niet een "remasterd" edition.
Newsflash: de game is nog steeds lineair. Hoewel de replay waarde voor een SP toch echt superhoog is vanwege de moeilijkere gamemodes (waarvan er dus nog eentje aankomt) en de meest ondergewaardeerde multiplayer in jaren, welke ook echt heel goed is.

Ze werken overigens gewoon met verschillende teams aan die games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op woensdag 09 april 2014 @ 20:46:
[...]

Dit dus. Zit ook niet te wachten op remakes, behalve eventueel GTA V. Wil ook graag DS2 op de PS4, etc ...

Bovendien, een beetje zichzelf respecterende gamer heeft TLOU al lang gespeeld ? :9
Ik speelde jarenlang alleen pc games met hogere framrates en over het algemeen betere graphics dan dezelfde spellen op consoles. Vorig jaar heb ik besloten om het gesloten (ook het gebruiksgemak) systeem van een console te proberen. Vandaar dat the last of us ook niet gespeeld heb. Maar dat ik mezelf door deze gang van zaken mezelf geen gamer mag noemen vind ik wat kort door de bocht.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
bram1984 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 20:50:
Je zit niet te wachten op remakes, maar je wilt wel dat GTA V en Dark Souls komen. Multiplatform titels notabene die vrijwel iedere vorige console bezitter al heeft kunnen spelen. 8)7
Dat zijn ook de enige twee uitzonderingen. DS2 is natuurlijk net pas uit, terwijl de nextgen consoles er al zijn. Maar koop liever geen games meer op de 360 (PS3 heb ik al niet meer). DS2 zou niet echt een remake zijn.

GTA V wel, maar dat is ook de enige reden dat ik nog een 360 heb. Hoop nog op single player DLC ervoor. Of eventueel nextgen release inclusief nieuwe singleplayer content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickvdd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-11-2023
Ik vind al die remakes niet verkeerd hehe. Er zijn natuurlijk ook nog mensen die van de PC naar de ps4 zijn overgestapt (onder andere ik :) ) Ik wil al die pareltjes gerust nog wel een keer zien langskomen op m'n TV. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nickvdd schreef op woensdag 09 april 2014 @ 20:58:
Ik vind al die remakes niet verkeerd hehe. Er zijn natuurlijk ook nog mensen die van de PC naar de ps4 zijn overgestapt (onder andere ik :) ) Ik wil al die pareltjes gerust nog wel een keer zien langskomen op m'n TV. :+
Vond jij de overstap van muis toetsenbord naar controller ook moeilijk? Ik had er best veel mee om er aan te wennen. Vooral 3rd person games vond ik lastig. Halverwege ac4 had ik zelfs even spijt van de aanschaf van de ps4. Gelukkig ben ik nu een ware ds4 virtuoos geworden. ;-)

Maar met tutorials van games waarbij men zegt "druk op r3" moet ik geregeld nog even nadenken /kijken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik heb hiervoor ook alleen maar een pc gehad en van mij mogen ze alle goeie ps3 titels opnieuw uitbrengen tegen een wat zachtere prijs. 40 euro voor een toptitel (Tomb Raider) is geen geld. TLOU is voor mij een pre order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op woensdag 09 april 2014 @ 21:15:
[...]

Vond jij de overstap van muis toetsenbord naar controller ook moeilijk? Ik had er best veel mee om er aan te wennen. Vooral 3rd person games vond ik lastig. Halverwege ac4 had ik zelfs even spijt van de aanschaf van de ps4. Gelukkig ben ik nu een ware ds4 virtuoos geworden. ;-)

Maar met tutorials van games waarbij men zegt "druk op r3" moet ik geregeld nog even nadenken /kijken. :+
Grappig, ik heb juist veel meer moeite met shooters. 3rd person lijkt imo juist gemaakt voor een controller. Daar hoef je in de regel niet zo heel nauwkeurig te aimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 21:19:
[...]

Grappig, ik heb juist veel meer moeite met shooters. 3rd person lijkt imo juist gemaakt voor een controller. Daar hoef je in de regel niet zo heel nauwkeurig te aimen.
Tja ik weet niet waar het aan lag. Ik denk voornamelijk dat ik de 2 sticks in de war haalde en het een spin feestje werd. :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 20:55:
[...]

Newsflash: de game is nog steeds lineair. Hoewel de replay waarde voor een SP toch echt superhoog is vanwege de moeilijkere gamemodes (waarvan er dus nog eentje aankomt) en de meest ondergewaardeerde multiplayer in jaren, welke ook echt heel goed is.

Ze werken overigens gewoon met verschillende teams aan die games.
Ja ik begrijp dat ze met meerdere teams werken maar dat neemt natuurlijk niet weg dat de mensen die nu aan deze uitgaven hebben gewerkt niet ingezet hadden kunnen worden bij een echte Ps4 game.

Niet dat die mensen anders in de kantine hadden gewerkt ofz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickvdd
  • Laatst online: 18-11-2023
AtlAntA schreef op woensdag 09 april 2014 @ 21:15:
[...]

Aan het begin merkte ik het behoorlijk. De beginnende potjes van Cod: ghosts was als het ware een afslachting voor mij. Maar na een maandje oefenen en pielen met load-outs ben ik toch al een aardig stukje omhoog geklommen. en begin ik toch wel veel in de top 5 te staan. 8)

3rd person games waren ook wel even wennen, maar na een paar uurtjes infamous en/of mgs begin je het toch wel automatisch op de bijhorende knopjes te drukken. Ik moet daar trouwens ook bij zeggen dat het wel een heel stuk prettiger is dan keyboard + mouse toch wat meer ''cinematic''. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
http://www.dualshockers.c...h-coming-later-next-week/

Nog meer goed nieuws voor de Infamous fans! Ze gaan kijken naar DLC na de paper trail missies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op pagina 7 in het NGaf topic staan klaarblijkelijk screenshots van TLOU. Zit op mijn mobiel nu (niet letterlijk), dus zoek en vind. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
bram1984 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 22:23:
Op pagina 7 in het NGaf topic staan klaarblijkelijk screenshots van TLOU. Zit op mijn mobiel nu (niet letterlijk), dus zoek en vind. :)
Toch niet die Joel Banderas gifs he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee. Lees nu dat het screens van PS3 cutscenes zijn. Hoe gruwelijk gaat de PS4 versie er dan wel niet uit zien.

Hoe hebben ze die Joel Banderas gif trouwens gemaakt? Echt briljant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die Joel Banderas was door Naughtydog zelf gemaakt als reactie op Award die ze wonnen

edit: linkje : http://n4g.com/news/14087...win-as-studio-of-the-year

Was rond zelfde tijd als Banderas gif hype op NeoGaf :+

[ Voor 56% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 09-04-2014 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Lol haha doet me ineens weer denken aan de gloriedagen van Uncharted 2: YouTube: Uncharted 2 - IGN Overall Game of the Year 2009 Revealed! vooral dat stukje van 1:26 tot 1:50 is briljant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoeveel remasters gaan er nog komen? GTA5 is iig al vrij zeker en Uncharted collectie gingen ook geruchten over voor dit jaar. Volgende Gran Turismo 6? Sowieso een fout geweest om daar geen PS4 versie van te maken zeker nu met die racegame droogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arbraxas
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-09 18:20
Aanbod is bedroevend op dit moment voor de PS4. Zeker als je naar playstation+ kijkt. Remasters kunnen wel leuk zijn, maar niet waar ik de ps4 voor gekocht heb. Wat ik op het moment echt mis is de RPG afdeling. Daar zie ik helaas nog niet veel gebeuren.

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Tja, het zal met TLOU vooral een smaak dingetje zijn denk ik. Ik ben erg fan van horror games en games net een goed verhaal en daarom had ik er heel veel van verwacht. Helaas vond ik het verhaal juist een beetje tegen vallen en de combat niet echt lekker werken.
Maar gezien de hoeveelheid lof die de game krijgt ze het niet aan de game liggen. Soms kan iets erg goed zijn maar pakt het je gewoon net niet en ik denk dat dat bij mij aan de hand is met TLOU.

Een gta5 release lijkt me ook super. Die game zag er al goed uit maar ik had wel het gevoel dat alles aan de max zat en er was genoeg ruimte voor visuele verbeteringen.
Jammer dat er nergens cross platform trade ups zijn. Ik kom namelijk van een xbox 360. Zou niet eens een heel gek idee zijn om fans van de andere kant makkelijk over te laten stappen maar bijzonder lastig te implementeren aangezien je niets uit checken in accounts enzo.

[ Voor 32% gewijzigd door rajackar op 09-04-2014 23:05 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
arbraxas schreef op woensdag 09 april 2014 @ 22:58:
Aanbod is bedroevend op dit moment voor de PS4. Zeker als je naar playstation+ kijkt. Remasters kunnen wel leuk zijn, maar niet waar ik de ps4 voor gekocht heb. Wat ik op het moment echt mis is de RPG afdeling. Daar zie ik helaas nog niet veel gebeuren.
Bound by Flame in mei?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arbraxas
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-09 18:20
Bound by Flame in mei?
Die had ik gemist, toch nog iets om naar uit te kijken :)

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Bound by Flame inderdaad en daarna Watch dogs. Beide al gepreordered. Vooral BBF zou wel eens een sleeper hitje kunnen worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-09 22:03
Het aanbod is op dit moment best karig. Maar met 1 a 3 games vermaak ik me prima voorlopig. Je kan toch maar 1 game tegelijk spelen.

Heb dinsdag een inFamous bundel gekocht.

Net even Metal Gear Solid en Rayman besteld.

Heb Outlast ook meteen gekocht via PSN.

Denk dat dat wel voldoende is tot Watch Dogs uitkomt.

Misschien dat AC4 er ook nog gaat komen. Maar die lijkt me (afgezien van het varen) best boring.

Lees alleen maar negatieve dingen over BF4 op dit moment. Dus die laat ik ook maar even liggen (hoe verslavend BF3 ook was)

Nou maar hopen dat Driveclub ooit nog gaat uitkomen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Heeft iemand al ergens iets gelezen over 3D blu-ray support?

Ik dacht vanavond even m'n nieuwe 3D scherm te testen, en schuif een 3D film in de ps4, maar dat blijkt ie helemaal niet te ondersteunen!
En heb nou niet echt zin om daarvoor mijn ps3 weer aan te sluiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RonnieB82 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 01:54:
Heeft iemand al ergens iets gelezen over 3D blu-ray support?

Ik dacht vanavond even m'n nieuwe 3D scherm te testen, en schuif een 3D film in de ps4, maar dat blijkt ie helemaal niet te ondersteunen!
En heb nou niet echt zin om daarvoor mijn ps3 weer aan te sluiten...
Men heeft het wel aangekondigd maar dat is al een tijdje geleden. In de 1.70 update die er aan komt zit het niet afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Laatst online: 03-04 17:37
Vraagje aan de whizzkids hier. Mijn ps4 zat via een hdmi splitter aan mijn tv vast. Omdat t allemaal een zooitje was had ik besloten dit allemaal netjes in een kastje weg te stoppen, en middel een 5mtr lange hdmi kabel alles naar mijn tv te verbinden, alleen dan krijg ik ineens geen ps4-beeld meer op mijn tv. De mediaspeler (het andere kanaal als het ware via mijn splitter) doet het wel gewoon.

Zou het kunnen dat het ps4 signaal niet sterk genoeg is voor die lange kabel?

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 07:54
Heb je hem al met een andere kabel geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Ja, voorheen (kortere kabel) werkte hij ook gewoon via die splitter. Alleen met die langere kabel niet, ook niet als ik die splitter er tussen uithaal.
Maar voor ik een dure lange kabel aanschap, wil ik wel eerst zeker weten dat dit de reden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkPatat
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-06 21:29
Als ik jou was, zou ik nog even testen of je PS4 het nog steeds doet met die kortere kabel. Er zijn wat verhalen bekend over PS4s met slechte HDMI-poorten waarbij pinnetjes worden verbogen tijdens het aansluiten en loshalen van HDMI-kabels en daarna niet meer werken. In dat geval kun je aansprak maken op je garantie.

Als rechtstreeks aansluiten met de korte kabel wel werkt, kun je nog proberen om de PS4 en de mediaspeler van poort te wisselen om te kijken of het probleem misschien in (een poort van) je switch zit. Hoewel dat niet aannemelijk lijkt, aangezien je zegt dat je mediaspeler wel via de switch en de langere kabel werkt en je PS4 ook niet direct via de langere kabel.

Een duurdere kabel voor zo'n korte afstand lijkt me sowieso zonde van je geld.

Playstation 4 | ZTE Blade S6 | Onda v975m v1 | Dell XPS 13 (2015)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Alles geprobeerd, met en zonder splitter, alle poorten, en alles wijst op die lange kabel. Maar het lijkt me gewoon sterk dat het aan die kabel ligt.
Hoewel er natuurlijk ook gewoon verschil zit in kwaliteit HDMI kabels. Zal vanavond nog eens incl splitter proberen, en dan korte kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:37
Probeer eerst eens PS4 met die lange kabel op een andere tv?
Hoe vaag het ook klinkt ik heb het een keer gezien bij een vriend, waar het bij hem niet werkte.
Plugt zijn ps4 met kabel in mijn tv ->werkt
Daarna weer in zijn tv -> werkt ook weer 8)7

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wauzer schreef op donderdag 10 april 2014 @ 08:42:
Alles geprobeerd, met en zonder splitter, alle poorten, en alles wijst op die lange kabel. Maar het lijkt me gewoon sterk dat het aan die kabel ligt.
Hoewel er natuurlijk ook gewoon verschil zit in kwaliteit HDMI kabels. Zal vanavond nog eens incl splitter proberen, en dan korte kabel.
Zou goed kunnen hoor, zoon lange kabel en dan nog een splitter geeft gewoon teveel signaalverlies. En bij digitaal(zoals HDMI) is het dan meteen geen beeld ipv ruis.Bij lange hdmi kabels is de shielding een stuk belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Zie deze site, Last of us dus eindelijk officieel aangekondigd. Zat ik persoonlijk heel erg op te wachten :-)

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
@Meekoh serieus joh?? Dat klinkt wel heel vreemd, haast ongeloofwaardig. Zal t vanavond eens proberen.

@Alpha maar dan zou een dure kabel, of eventueel splitter met versterker de oplossing zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
wauzer schreef op donderdag 10 april 2014 @ 09:59:
@Meekoh serieus joh?? Dat klinkt wel heel vreemd, haast ongeloofwaardig. Zal t vanavond eens proberen.

@Alpha maar dan zou een dure kabel, of eventueel splitter met versterker de oplossing zijn?
Serieus, sindsdien heeft hij geen problemen meer gehad. Geen idee waarom :|

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Haha apart joh. Zal eens kijken vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Sefaex schreef op donderdag 10 april 2014 @ 01:22:
Het aanbod is op dit moment best karig. Maar met 1 a 3 games vermaak ik me prima voorlopig. Je kan toch maar 1 game tegelijk spelen.

Heb dinsdag een inFamous bundel gekocht.

Net even Metal Gear Solid en Rayman besteld.
Rayman is fantastisch, daar zit zo onwijs veel afwisselende content in.

Zeker als je Rayman Origins niet gespeeld hebt (zoals ik) ga je hier veel plezier aan beleven.
Ik heb de game nu bijna uit en zit op 75% trophy completion, ik ruik de platinum trophy al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
wauzer schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:12:
Haha apart joh. Zal eens kijken vanavond
Alleen bij hem werkte het in eerste instantie met geen 1 hdmi kabel, lang of kort.
Bij jou werkte het wel met kort toch? Dan weet ik niet of het gaat helpen...

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Ja klopt, alles werkte gewoon. Totdat ik heel mn slaapkamer verbouwd had, alle kabels mooi weggewerkt (eindelijk!) en ik mn ps weer aanzette.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Imho niet erg bijzonder maar wel onverwacht. En binnen 6 weken speelbaar.

nieuws: Sony kondigt zombie-mmo-survivalgame H1Z1 aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
eerste wat ik dacht: DayZ .
en dat klopt dus ook redelijk..
concept is goed, nu afwachten hoe de uitvoering verloopt.
een MMO met microtransacties zou IMHO wel gewoon gratis te downloaden moeten zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
dutchgio schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:33:
een MMO met microtransacties zou IMHO wel gewoon gratis te downloaden moeten zijn...
DayZ is ook het eerste dat ik dacht, en dat is een goed teken. Nu ziet er een professionele studio achter deze game, en hopelijk kunnen ze het genre naar een nieuwe niveau tillen.

Hopelijk komt hij een beetje snel uit voor de PS4, want als ze het voorbeeld van Planetside2 volgen dan kan het wel even duren.

En de game is gewoon gratis te spelen toch? Alleen voor early access vragen ze geld.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:33:
De game is ook free2play had ik ergens gelezen maar ik kan de bron niet terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr Ton schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:43:
[...]

DayZ is ook het eerste dat ik dacht, en dat is een goed teken. Nu ziet er een professionele studio achter deze game, en hopelijk kunnen ze het genre naar een nieuwe niveau tillen.

Hopelijk komt hij een beetje snel uit voor de PS4, want als ze het voorbeeld van Planetside2 volgen dan kan het wel even duren.

En de game is gewoon gratis te spelen toch? Alleen voor early access vragen ze geld.
Oh kan maar zo, ik zag alleen 15 euro staan via steam, de early acces dus. ;)
Je zou juist blij mogen zijn dat mensen je game willen beta-testen, maar je moet er nog voor betalen ook :+
Maar de PS4 versie zal dan wel gratis zijn; een gratis MMO is altijd mooi meegenomen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
AtlAntA schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:09:

Ik vind dit eigenlijk best wel Tof.
Als het een beetje fatsoenlijk wordt uitgewerkt kan dat nog best wat worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

AtlAntA schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:09:

Maar voorlopig alleen PC

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Pfff. Ik weet t niet meer. Wil een leuk spel gaan kopen voor de ps4 omdat onze jaarlijkse mannenweekend er weer aan komt :p. Heb nu alleen fifa14 op de ps4. Daar vermaken we ons opzich prima mee, maar wil er ff een spel bij. Zat aan battlefield te denken. Heeft dit spel ook wat offline mogelijkheden? Zoals met COD? Bijv zombies enzovoort. Heb ghosts op de ps3 maar ben niet erg onder de indruk van de graphics op de ps4. Hebben jullie wat tips? Battlefield ziet er iig wel gruwelijk uit en je heb genoeg online mogelijkheden wat ik ook wel belangrijk vind voor als ik alleen speel :p. Dillema's allemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Battlefield heb je niks aan als je met meerderen wilt spelen. of je moet na elke (2) keer dood in online de controller doorgeven :+
Ghosts schijnt ook niet zo best te zijn, maar heeft wel offline coop zombies.
Fifa is dan nog het enige spel waar wel wat mogelijkheden zijn, al zit er in de next-gen versie weer geen tournament modus...
dat aanbod is dus redelijk beperkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
nba 2k14 ;-)

maar moet je van houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

@wizzlewaxx

Vrees dat je bij de grotere namen je ding niet zult vinden.. had ook FIFA gekocht puur omdat dit het enige is dat je lokaal mp kunt spelen..

Verder is via PSstore tiny brains ook te koop, deze is wel met 4 tegelijk te spelen (local en online)

EDIT: zoals hierboven vermeld NBA 2k14 ook ja, was ik even vergeten O-)

EDIT2: lego games kan je volgens mij ook met 2 spelers coop ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Vettigen_Dr33 op 10-04-2014 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

wizzlewaxx schreef op donderdag 10 april 2014 @ 12:45:
Pfff. Ik weet t niet meer. Wil een leuk spel gaan kopen voor de ps4 omdat onze jaarlijkse mannenweekend er weer aan komt :p. Heb nu alleen fifa14 op de ps4. Daar vermaken we ons opzich prima mee, maar wil er ff een spel bij. Zat aan battlefield te denken. Heeft dit spel ook wat offline mogelijkheden? Zoals met COD? Bijv zombies enzovoort. Heb ghosts op de ps3 maar ben niet erg onder de indruk van de graphics op de ps4. Hebben jullie wat tips? Battlefield ziet er iig wel gruwelijk uit en je heb genoeg online mogelijkheden wat ik ook wel belangrijk vind voor als ik alleen speel :p. Dillema's allemaal...
Awesomenauts Assemble!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Bedankt voor de reacties! NBA is niet echt mijn ding. Heb helemaal niks met basketbal nmlk. Al ziet het er trouwens wel supermooi uit dat spel! Met alle respect, de lego, rayman, Tiny brains spellen zijn ook niks voor mij. Heb altijd het gevoel dat de ps4 daar niet voor gemaakt is :p. Hou wel van een grafisch hoogstandje. Heb je in battlefield niet dat je offline met ze vieren in een map elkaar neer kan knallen? Of een modus met waves om steeds verder te komen? Ben de naam ff kwijt, maar kan bij cod ook (extintion)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Nee heb je niet in Battlefield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uit een interview blijkt dat ND al sinds de release van TLOU aan de PS4 versie werkt. Ze laten er gelukkig dus geen gras over groeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:44
Wordt wel blij van het TLOU ps4 nieuws :D
1080p 60fps en dan hopen dat het richting de cutscenes graphics gaat. Dan heb je een last gen game die mooier is dan wat dan ook op current gen!!

Nu hopen dat we niet te lang hoeven te wachten want heb er zin in. Was laatst bijna begonnen aan nieuwe playthrough maar kon toch geduld vinden voor ps4 versie :p
Nu hopen dat in mei watchdogs niet tegen valt. Deze maand niet echt veel intresants qua games volgens mij ?

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

wizzlewaxx schreef op donderdag 10 april 2014 @ 12:45:
Als je echt een leuke offline partygame wilt hebben voor de PS4; wacht even op Sportsfriends. Die komt binnen enkele weken uit als alles meezit.

https://www.kickstarter.c...ann-sebastian-joust/posts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-09 22:43
renzo4000 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 12:37:
[...]

Dat is absoluut waar dat het persoonlijk is. Bij mij zit die headset perfect en ik heb geen abnormaal groot of klein hoofd (denk ik }:O ) ik heb wel relatief kleine oren (wat zeggie baaass??! :+ ) waar de schelpen perfect overheen vallen.

Nogmaals, gezien de prijs is de kwaliteit zeer goed te noemen. Nagenoeg alle reviews zijn ook lovend over deze headset.

http://www.digitaltrends....ews/tritton-kunai-review/
http://nzgamer.com/featur...kunai-headset-review.html
http://canadianonlinegame...eadset-ps3ps-vita-review/
etc.
Sinds gisterenavond deze headset in huis.....wat een bagger ding. Geluid is echt om te janken zo slecht. Bsss klinkt nog wel redelijk, maar schoten en muziek klinken gewoon niet goed. Daarnaast is het volume beperkt, zou van mij wel iets harder mogen.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
wat verwacht je van een headset die 20 kost ..???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-09 21:49

PBP

Trailer Last of Us Remastered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-09 18:26
PBP schreef op donderdag 10 april 2014 @ 17:44:
Trailer Last of Us Remastered
[video]
'Trailer' 1:27 lang en 00:13 seconden footage van de game :P.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!
''spoiler'' screenshot comparison PS3 vs PS4
http://i.imgur.com/WvKf9BV.png
http://i.imgur.com/WHBiRS9.png

Aardig verschil nog. Je vergeet altijd snel weer hoe slecht die IQ(image quality) is van lastgen titels.Als het echte verschil moeilijk in te schatten met die YT compressie

En in 1080P:
http://abload.de/img/vlcsnap-2014-04-10-17g4su6.png

[ Voor 63% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 10-04-2014 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SacreBleu schreef op donderdag 10 april 2014 @ 18:50:
[...]

'Trailer' 1:27 lang en 00:13 seconden footage van de game :P.
Dat is niet eens footage ;)
Als je TLOU nog niet hebt gespeeld kun je beter niet kijken.. >:)
Screens hierboven zijn al geplaatst, nou hoef je alsnog de youtube link niet aan te drukken.

Geen mega-groot verschil, aangzien dat wel echt de max. Van de Ps3 is..

[ Voor 23% gewijzigd door dutchgio op 10-04-2014 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 22-09 13:54
steefje schreef op donderdag 10 april 2014 @ 16:23:
[...]

Sinds gisterenavond deze headset in huis.....wat een bagger ding. Geluid is echt om te janken zo slecht. Bsss klinkt nog wel redelijk, maar schoten en muziek klinken gewoon niet goed. Daarnaast is het volume beperkt, zou van mij wel iets harder mogen.
Dan ben jij waarschijnlijk de enige die dat vind gezien alle lovende reviews... Nogmaals houdt er rekening mee dat dit een onversterkte stereo gamingheadset is. Overigens kan hij in mijn optiek meer dan (te) hard. Ik kan me niet voorstellen dat het gezond voor je is om op Max volume te spelen maar wellicht is er al iets met je gehoor aan de hand. Tip, stuur hem terug en zoek minstens in de categorie €100 en meer. ;w

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
renzo4000 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 19:01:
[...]

Dan ben jij waarschijnlijk de enige die dat vind gezien alle lovende reviews... Nogmaals houdt er rekening mee dat dit een onversterkte stereo gamingheadset is. Overigens kan hij in mijn optiek meer dan (te) hard. Ik kan me niet voorstellen dat het gezond voor je is om op Max volume te spelen maar wellicht is er al iets met je gehoor aan de hand. Tip, stuur hem terug en zoek minstens in de categorie €100 en meer. ;w
Wat ook helpt is een ''bass optimized' headphone gebruiken, zo gebruik ik de Sony XB700 met alle plezier op mn DS4. Heb je geen headset, maar goed, ik praat toch niet online :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlphaBlack_NL schreef op donderdag 10 april 2014 @ 18:59:
[afbeelding]

[afbeelding]

Aardig verschil nog. Je vergeet altijd snel weer hoe slecht die IQ(image quality) is van lastgen titels.

En in 1080P:
Ik wil niet lullig doen, maar het is nogal lomp om deze screenshots hier zo te plaatsen. Er zitten hier veel mensen die de game nog helemaal niet gespeeld hebben. Plaats alleen ff een link dan. Dit is namelijk een van de gedenkwaardigste momenten uit de game. :F

Vrij bizar dat ze deze scene ook in de trailer stoppen overigens. Kijk die ook vooral niet. :)

Mensen die gelijk helemaal omlaag zijn gescrold en The Last of Us nog niet hebben gespeeld: scroll vooral niet naar boven.

Edit: moest om deze wel lachen net, op IGN.

Afbeeldingslocatie: http://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/944/2068/original.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door bram1984 op 10-04-2014 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark16
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 02-05-2014
Wtf is xbots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dat is een term die Sony PlayStation Fanboys wel eens gebruiken om gebruikers van de Xbox console mee aan te duiden.
AlphaBlack_NL schreef op donderdag 10 april 2014 @ 18:59:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WvKf9BV.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WHBiRS9.png

Aardig verschil nog. Je vergeet altijd snel weer hoe slecht die IQ(image quality) is van lastgen titels.

En in 1080P:
God wat zag die ps3 versie er toch goed uit als je dit ziet.
Je moet bijna naar het verschil zoeken.

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 10-04-2014 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 19:36:
[...]

Ik wil niet lullig doen, maar het is nogal lomp om deze screenshots hier zo te plaatsen. Er zitten hier veel mensen die de game nog helemaal niet gespeeld hebben. Plaats alleen ff een link dan. Dit is namelijk een van de gedenkwaardigste momenten uit de game. :F
Het is niet echt een spoiler als je de context van de scene niet van weet. En het juist door het zeggen OMG spoiler gaan mensen er dan wat achter zoeken. Maar pas wel ff aan dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja ik weet nog dat ik echt mega nieuwsgierig was op dat moment. En vervolgens vol verbazing. Dat is nu compleet weg voor die mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Donstil schreef op donderdag 10 april 2014 @ 20:12:
[...]

Dat is een term die Sony PlayStation Fanboys wel eens gebruiken om gebruikers van de Xbox console mee aan te duiden.

[...]

God wat zag die ps3 versie er toch goed uit als je dit ziet.
Je moet bijna naar het verschil zoeken.
Ik verwacht dat het uiteindelijk verschil wel groter zal zijn? Met name belichting zal een mooie upgrade kunnen krijgen? Op basis van deze 2 plaatjes vind ik het niet zo'n heel groot verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 10 april 2014 @ 20:40:
[...]

Ik verwacht dat het uiteindelijk verschil wel groter zal zijn? Met name belichting zal een mooie upgrade kunnen krijgen? Op basis van deze 2 plaatjes vind ik het niet zo'n heel groot verschil.
Belichting en schaduws(zie muurtje) lijken wel een upgrade te hebben gehad. Maar textures zijn nog niet echt overtuigend vind ik. Character models zien er ook wel iets beter uit(Joel banderas gif) maar beetje moeilijk te zien allemaal met die YT compressie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlphaBlack_NL schreef op donderdag 10 april 2014 @ 20:43:
[...]

Belichting en schaduws(zie muurtje) lijken wel een upgrade te hebben gehad. Maar textures zijn nog niet echt overtuigend vindt ik. Character models zien er ook wel iets beter uit(Joel banderas gif) maar beetje moeilijk te zien allemaal met die YT compressie.
Was die GIF niet door Naughty Dog gemaakt als reactie op die 200 awards?
Kan me zo'n moment in de game niet herrineren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op donderdag 10 april 2014 @ 20:48:
[...]

Was die GIF niet door Naughty Dog gemaakt als reactie op die 200 awards?
Kan me zo'n moment in de game niet herrineren :+
Ja klopt maar denk dat ze die HQ Asset nu wel in TLOU PS4 versie gaan gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb maar ik heb dus gelezen dat de engine die naughty dog gebruikt voor Uncharted 3 en tlou is gebouwd voor de ps4. Wat dus zou betekenen dat tlou voor de ps3 en Uncharted 3 gedowngrade versies zijn. Ik vind zoiets erg intrigerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Laatst online: 22-09 14:26

CR1691

Hero of Time

Conan O'Brien huurt het AT&T Stadium van de Dallas Cowboys af om op de PS4 te gamen.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatsa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:12
Ik vind het vooral heel fijn dat ik TLOU met de ps4 controller kan geen spelen. Ik heb het nooit op de ps3 gespeeld, maar de graphics van bijvoorbeeld uncharted 3 vond ik eigenlijk ook wel al meer dan prima.

Wel een instabuy hier trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

Ben wel benieuwd naar de aankomende releases voor de PS4, zeker omdat het aanbod nu nog tegenvalt. Vooral een sterke RPG of actieshooter heb ik wel zin in, daarom kijk ik persoonlijk uit naar bijvoorbeeld Watch Dogs.

TLOU ben ik eerlijk gezegd helemaal niet bekend mee, had er zelfs nog nooit van gehoord waarvoor ik me volgens mij moet schamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 10 april 2014 @ 20:40:
[...]

Dat verwacht ik eigenlijk niet meer, we moeten geen wonderen verwachten denk ik persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op donderdag 10 april 2014 @ 22:09:
[...]

Dat verwacht ik eigenlijk niet meer, we moeten geen wonderen verwachten denk ik persoonlijk.
Mwah ik verwacht minimaal een vergelijkbare upgrade zoals die van Tomb Raider. En die vind ik er bij tijd en wijle echt next gen uitzien. En de framerate komt daar dan ook nog bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje, ik moet bij infamous een DUP mobiel command center destroyen als missie, op de plek die op de map wordt aangeven staat een DUP logo. in de legenda staat dit ook symbool voor zon mobiel commando center.

echter vind ik hier geen command center, alleen heel veel tegenstanders. als ik iedereen kill, dan staat er nogsteeds geen command center : lees ik kan dus niet verder.

kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:44
Mensen moeten niet teveel van de ps4 plaatje voorstellen. Is namelijk van een hoog gecomprimeerd youtube video gemaakt.
Laten we gewoon direct feed afwachten ;) als je ziet wat ze met een ps3 kunnen. En dan kijken wat bv suckerpunch al kan met de ps4. Nou dan zal naughty gods echt wel heel veel uit een ps4 halen.
En durff mn hand in het vuur te steken dat dalijk een last vs current gen video komt en het verschil behoorlijk gaat zijn.
Enigste wat ik hoop is een snelle release date ;)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2014 @ 22:56:
vraagje, ik moet bij infamous een DUP mobiel command center destroyen als missie, op de plek die op de map wordt aangeven staat een DUP logo. in de legenda staat dit ook symbool voor zon mobiel commando center.

echter vind ik hier geen command center, alleen heel veel tegenstanders. als ik iedereen kill, dan staat er nogsteeds geen command center : lees ik kan dus niet verder.

kan iemand mij helpen?
Als je verder in de game bent zijn het niet meer van die vrachtautos, maar een stalen/metalen koker in dat concrete gebouw in het midden. Op de vier pilaren eromheem kun je van die blauwe lichten kapot schieten en dan komt de core in het midden omhoog!

Als je nog in het begin zit, check alle hoogtes, soms staat zon commandcenter niet op de bgg ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-SaveMe- schreef op donderdag 10 april 2014 @ 23:01:
[...]

Als je verder in de game bent zijn het niet meer van die vrachtautos, maar een stalen/metalen koker in dat concrete gebouw in het midden. Op de vier pilaren eromheem kun je van die blauwe lichten kapot schieten en dan komt de core in het midden omhoog!

Als je nog in het begin zit, check alle hoogtes, soms staat zon commandcenter niet op de bgg ...
haha ik zag net die lichtgevende lampen opeens zitten:p thanx!
Pagina: 1 ... 14 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]