Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
tristan93 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:40:
[...]

Ja heb ik net geprobeerd, maar dat helpt helaas ook niet..
Hang hem eens aan een telefoon lader en houd dan het PS-knopje ingedrukt. Als dat ook niet werkt zou ik toch even contact opnemen met Sony of je retailer.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
Ik heb laatst hetzelfde gehad met 2 controllers. Na de console uit te hebben gezet met de powerknop en weer op te starten met de PS-toets werkte alles gewoon weer.

Edit: typo's

[ Voor 5% gewijzigd door DrWoetR op 08-04-2014 16:55 ]

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan93
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-11-2020
DrWoetR schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:54:
Ik heb laatst hetzelfde gehad met 2 controllers. Na de console uit te hebben gezet met de powerknop en weer op te starten met de PS-toets werkte alles gewoon weer.

Edit: typo's
Ja! Heel raar, had hem al 3 keer uitgezet, maar nou doet ie het ineens nadat ik hem als 2de controller had gekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:22:
[...]

Codemasters heeft het met Grid 2 en de laatste F1 toch al verziekt bij me. Forza ook door het weinige aanbod van tracks , car dlc's en structuur in de carriere en Gran turismo is na deel 2 alleen nog maar een rijdende showroom. Project cars staat dan ook sinds de aankondiging hoog op mijn verlanglijstje.

Kan de trailer helaas niet in vol HD bekijken op mijn hotelkamertje, maar de vorige trailer wint het nog net bij me. http://youtu.be/g34tOge-gL8

Nu maar hopen dat ze er iig een leuke Championship of een geloofwaardige carriere aanhangen ipv alles los op je bord en dan ben ik blij ;)
Wauw dat is ook een mooie inderdaad. En alles daarvan is ingame wat in sommige gevallen ook wel duidelijk te zien is. Zo ziet de spray er niet echt goed uit. Wat me ook op viel is dat de regendruppels op de auto's gewoon blijven liggen en niet door de rij wind bewegen of glijden. Een beetje mierenneuken ik weet het maar in de beide trailers adverteren ze er wel mee.

Verder ziet het er prima uit en heb ik er echt wel zin in. Nu maar hopen dat de AI ook een beetje realistisch is en dan ben ik er klaar voor.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Zelfs GT5 op de PS3 ziet er beter dan dan deze trailer....
Ik w8 liever op GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HaskoF schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 17:02:
Zelfs GT5 op de PS3 ziet er beter dan dan deze trailer....
Ik w8 liever op GT
Ik heb hetzelfde idee, De auto's zijn meeste van de tijd echt super mooi maar de omgevingen zijn op sommige vlakken soms weer ps2 niveau heb ik het idee. consistentie ontbreekt een beetje dat doet Driveclub beter, maar ga ze allebei in de gaten houden heb zin in een goede racegame.

[ Voor 11% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 08-04-2014 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:32
PBP schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 12:27:
Hij heeft het waarschijnlijk gewoon over VGP. Heb ik ook voor de PS3 veel games besteld. Betaal je omgerekend 39euro plus 4 euro verzendkosten. Alleen was de prijs hier in NLse webshops na een paar jaar inmiddels ook rond die prijs dus had het vrij weinig zin.
Wil niet vervelend zijn. Maar hij is zij. Maar het loont wel om ps4 games te importeren vanuit vgp. Vind gemiddeld €10 per games best wel veel. Tegenwoordig let iedereen toch op de kleintjes.

Off-topic voor degene die een rot opmerking plaatsen.
Er word niet gekeken dat ik ook een tip geef om bij budgetgaming.nl te kijken. Maar alleen mensen de grond in trappen!!!!!!!!!!!

[ Voor 17% gewijzigd door pinokkia op 08-04-2014 19:15 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkElement schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:32:
Knakker heeft muis/toetsenbord werkend gekregen in BF4 op de PS4.

[video]

http://wololo.net/2014/04...board-support/#more-19095

Beetje raar als je het mij vraagt want dan kan je het net zo goed op de pc spelen :p
Raar? Voor de PS3 en X360 bestaan al jaren muizen hoor. Splitfish gaat Q3/Q4 ook weer komen met een FragFX controller voor de PS4. Zodra die er is, haal ik er eentje. Ik zal nooit lekker shooters kunnen spelen met een controller. Hoeveel ik ook oefen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:27
bram1984 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 19:50:
[...]

Raar? Voor de PS3 en X360 bestaan al jaren muizen hoor. Splitfish gaat Q3/Q4 ook weer komen met een FragFX controller voor de PS4. Zodra die er is, haal ik er eentje. Ik zal nooit lekker shooters kunnen spelen met een controller. Hoeveel ik ook oefen.
ik heb het andersom, shooters met muis+toetsenbord gaat er bij mij niet in, zelfs BF3 heb ik met xbox 360 controller gespeeld op de pc :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat kan natuurlijk, als je dat gewend bent. Aimen met een pookje vind ik gewoon als bullshit aanvoelen. Ik wil een 1 op 1 vertaling met de crosshair daadwerkelijk op het punt waar ik mik, net als in het echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-09 18:26
pinokkia schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 19:12:

Off-topic voor degene die een rot opmerking plaatsen.
Er word niet gekeken dat ik ook een tip geef om bij budgetgaming.nl te kijken. Maar alleen mensen de grond in trappen!!!!!!!!!!!
offtopic:
Typisch geval van: 'wie de bal kaatst kan hem terug verwachten'

Het is helemaal niet erg dat je deelt dat je je games uit Amerika importeert en daarmee flink wat centen kunt besparen. Maar als iemand doodnormaal vraagt bij welke shop je dat doet en je geeft een link van een prijsvergelijker en je geeft daarna nog een sneer dat 'mensen tegenwoordig lui zijn' moet je niet raar opkijken als mensen daar verweer op geven. 8)7

Killzone is inmiddels binnen! Ik heb me er goed mee kunnen vermaken, ziet er prima uit voor een launch titel. Voor zover heb ik de kritiek over het feit dat next-gen tegenvalt niet kunnen delen. Weliswaar is de stap van PS1 naar PS2 groter geweest, maar daar was de ontwikkeling ook wel naar. De PS1 was al goed outdated ten opzichte van de PC in de tijd dat Tomb Raider zijn kop op deed steken.

Ik vind het allemaal wel mooi en prachtig :P. Als we dezelfde stappen als met next-gen nog mogen zien met launch en het einde dan verwacht ik dat er nog flink wat gaat komen. The Last of Us zag er nog héél behoorlijk uit voor een PS3 spel en ook GTA V heeft me nog goed weten te verassen. Ik wacht nu met smart op Watch_Dogs.

[ Voor 0% gewijzigd door SacreBleu op 08-04-2014 21:33 . Reden: Even een 'offtopic' tag toegevoegd. ]

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Watch Dogs is afwachten; ik heb m besteld en hoop op een GTA V waardige game maar dan meer gericht op hacking, maar vermoed dat het meer een AC IV game met hacking als thema wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
dutchgio schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 21:39:
Watch Dogs is afwachten; ik heb m besteld en hoop op een GTA V waardige game maar dan meer gericht op hacking, maar vermoed dat het meer een AC IV game met hacking als thema wordt...
AC IV heb ik mij goed mee weten te vermaken, al was het op delen wat eentonig, dus als Watch_Dogs daarmee in de buurt komt is dat nog niet eens een minpunt. Ik wil juist dat het spel helemaal niet op GTA V lijkt. Grafisch vond ik het een leuke game, maar de uitwerking van missies vond ik tegenvallen, althans ik had er meer van verwacht.

Als ze de eentonigheid van AC een beetje weten in te perken - en volgens berichten was dát een reden om de game uit te stellen - klik - er waren ook geruchten dat de game was uitgesteld door GTA V maar dat lijkt me een béétje ver gezocht. Te meer omdat de release date van GTA V ten tijden van het uitstellen al een tijd bekend was en er genoeg mensen met een next-gen console uitkeken naar dit spel. Het klinkt niet geheel onlogisch maar het zou niet de beste zet zijn geweest. Vooral niet omdat veel mensen - althans op internet te lezen en in de vriendenkring - al snel waren uitgekeken op GTA V.

Misschien dat ze de game dan release op deze datum omdat dat voor de boekhouder en de aandeelhouders beter te peilen is, maar langer dan dit moeten ze niet wachten want anders begint het geduld en de hype een beetje in te kakken.

Gelukkig heeft Ubi nog niet veel informatie omtrent Watch_Dogs vrij gegeven, dat kan deze twee maanden nog komen maar persoonlijk vind ik het prima zo kan ik zélf veel meer ontdekken.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ac:IV is een goede game, heb er ook flink wat uren ingestopt, ook om de eerste platinium trofee op de PS4 binnen te harken...
Maar de gameplay wordt na een tijd inderdaad wat eentonig..
Er is nog niet veel bekend, dus blijft het nog even afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
Je kent het wel, farcry 3 en AC games, ze hebben 1 ding gemeen: je moetergens opklimmen om zo informatie te krijgen op je minimap.
Ik verwacht dat WatchDogs dit ook zal hebben: je zal ergens hoog moeten op klimmen en vervolgens nog gaan hacken..... mark my words ;)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 22:27:
Je kent het wel, farcry 3 en AC games, ze hebben 1 ding gemeen: je moetergens opklimmen om zo informatie te krijgen op je minimap.
Ik verwacht dat WatchDogs dit ook zal hebben: je zal ergens hoog moeten op klimmen en vervolgens nog gaan hacken..... mark my words ;)
Nee je moet lokaal een serverpark met hoge mast hacken. Je hoeft niet te klimmen. Heb het gisteren nog gezien in die (oude) lange gameplay video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Wat ik heb begrepen was dat je daarvoor ctOS centrales moet hacken. Daarover was één trailer en dat zag nog best tof uit. Kwam een beetje overeen met de outposts in Far Cry 3 en die vond ik wel te pruimen.

Vandaar dat ik er nog een open-mind voor over heb. Ik begrijp best alles voornemens en geruchten en van alles valt wat te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Jumpman in "[PS4] PlayStation 4 - Deel 2"

Mark my words. ;) De graphics lijken overigens weer beter te worden in de nieuw beschikbare videos.

[ Voor 8% gewijzigd door Jumpman op 08-04-2014 22:59 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:23

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

bram1984 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 20:03:
Dat kan natuurlijk, als je dat gewend bent. Aimen met een pookje vind ik gewoon als bullshit aanvoelen. Ik wil een 1 op 1 vertaling met de crosshair daadwerkelijk op het punt waar ik mik, net als in het echt.
Ik snap t wel. Muis en toetsenbord geven normaal gesproken meer precieze dan een pookje. Echter voelt t voor mij dus wel aan als cheaten omdat het niet de standaard is op een Console. En eigenlijk niet eens ondersteund wordt om het 'gelijk' te houden.

Muis en toetsenbord hoort mijn inziens alleen thuis op een PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:30
tristan93 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:32:
Even een vraagje in de hoop dat jullie het weten. Heb net m'n custom DS4 binnengekregen, maar de lightbar blijft maar wit knipperen als ik hem wil verbinden. Dacht eerst een lege accu, maar na een half uurtje aan de lader en tijdens het laden blijft hij nog steeds wit knipperen. Een seconde of 3 en dan weer blank. Kan het zijn dat de accu zo leeg is dat het gewoon heel lang duurt of heeft het een andere rede?
Dit had ik laatst ook nadat ik mijn controller aan mn pc gekoppeld had. Probeer even de reset knop achterop de controller in te drukken. Probeer daarna de controller aan te zetten met de share en ps knop tegelijk indrukken.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
majoh schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 23:31:
[...]
Ik snap t wel. Muis en toetsenbord geven normaal gesproken meer precieze dan een pookje. Echter voelt t voor mij dus wel aan als cheaten omdat het niet de standaard is op een Console. En eigenlijk niet eens ondersteund wordt om het 'gelijk' te houden.

Muis en toetsenbord hoort mijn inziens alleen thuis op een PC.
Ik kan me daarin niet helemaal in vinden. Een toetsenbord en muis mag mij net zo goed op een console gebruikt worden. Máár in multiplayer games moet dan wel een keuze worden gemaakt. KB only of controllers only. Goed 'cheaters' heb je natuurlijk overal, zo heb je ook controllers die 'anders' zijn gemaakt of die een hairtrigger of turbo modus hebben.

Ik ben het eens met de stelling dat een muis en kb een oneerlijk voordeel met zich meebrengt maar niet dat dit met uitstek alleen op de PC thuis hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zolang je geen vage modificaties hoeft te maken en je bij de Media Markt gewoon een FragFX kunt halen, heeft dus iedereen toegang tot een andere controller. Net als dat iedereen een headset of een stuurtje kan kopen. Daarnaast ben je nog altijd gebonden aan de deadzones. Een goede controller speler met mapkennis doet er niet voor onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat vandaag het nieuws komt over de 1.70 system update.

De paar weken zijn nu wel voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2014 @ 08:11:

http://www.psx-sense.nl/1...-meer-van-ons-verwijderd/

Kwestie van dagen tot een week nog dus denk ik ;) blog lekker in de gaten houden, maar ga er nou niet TE veel van verwachten dan valt het straks weer tegen :p

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkElement schreef op woensdag 09 april 2014 @ 09:27:
[...]

http://www.psx-sense.nl/1...-meer-van-ons-verwijderd/

Kwestie van dagen tot een week nog dus denk ik ;) blog lekker in de gaten houden, maar ga er nou niet TE veel van verwachten dan valt het straks weer tegen :p
Afgeschermde tweets

@PlayStationNL Wanneer komt het nieuws over system update 1.70 voor de PS4?

PlayStation NL

@Dennis585 Zodra die firmware update beschikbaar zal zijn, een concrete datum is nog niet bekend gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leak van US PSN store:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Dmr1cnC.png
Als je er op klikt:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FOMH1rM.png

Als er nu nog twijfel over is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:34

The_Worst

Unox

Helaas is er gisteren nogal wat slecht nieuws over The Crew naar buiten gekomen. Het spel leunt op P2P, oftewel host migration, en het spel zal microtransacties bevatten. Tevens moet je altijd online zijn, min of meer logisch voor een mmorpg, maar zelfs als je solo speelt zal je naar het hoofdmenu gaan als de verbinding wegvalt. Ze houden de versies grafisch ook allemaal gelijk, het draait maximaal op 30fps/1080p.

Ik keek erg uit naar dit spel maar nu ze microtransacties gaan introduceren voor een AAA-spel ben zeer serieus gaan twijfelen. De andere minpunten vind ik persoonlijk geen deal-breaker.

[ Voor 14% gewijzigd door The_Worst op 09-04-2014 09:49 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2014 @ 08:11:

wat verwacht je hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Killerfeature is sws share videos exporteren naar usb. Dat uploaden naar facebook :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AlphaBlack_NL schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:08:
[...]

Killerfeature is sws share videos exporteren naar usb. Dat uploaden naar facebook :r
dat is nice idd! (verplicht) uploaden naar Facebook is echt ret****d. Op de ps3 ging het uploaden van bijvoorbeeld goals van fifa veel makkelijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:54

Oxigeon

En zo is dat!

The_Worst schreef op woensdag 09 april 2014 @ 09:46:
Helaas is er gisteren nogal wat slecht nieuws over The Crew naar buiten gekomen. Het spel leunt op P2P, oftewel host migration, en het spel zal microtransacties bevatten. Tevens moet je altijd online zijn, min of meer logisch voor een mmorpg, maar zelfs als je solo speelt zal je naar het hoofdmenu gaan als de verbinding wegvalt. Ze houden de versies grafisch ook allemaal gelijk, het draait maximaal op 30fps/1080p.

Ik keek erg uit naar dit spel maar nu ze microtransacties gaan introduceren voor een AAA-spel ben zeer serieus gaan twijfelen. De andere minpunten vind ik persoonlijk geen deal-breaker.
Racegames hou ik ook meestal wel van. Maar inderdaad microtransacties in AAA-games maak je mij ook niet blij mee. Zolang het geen Pay to win is maakt het me niet zoveel uit. Maar wat je dan meestal tegenkomt is dat je vanaf dag 1 al geen kans meer maakt in online potjes als iemand zijn bak volledig geupgrade heeft met betaalbare content.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-09 22:43
Dat verwacht ik ook, snap werkelijk niet wat de gedachte is hiervan bij Ubisoft. Totaal niet orgineel en naar mijn idee is het ook een beetje rekken van de gameplay. Ik vind het maar een suf onderdeel. Het tekent naar mijn idee de weg die Ubi is ingeslagen

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxForce800
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 20:54

MaxForce800

De enige echte.

The_Worst schreef op woensdag 09 april 2014 @ 09:46:
Als het alleen items voor het uiterlijk van de auto zijn, zoals velgen of neon-kleuren (ik zeg maar wat) dan is het wél weer leuk.

Hennig an!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlphaBlack_NL schreef op woensdag 09 april 2014 @ 09:42:
Leak van US PSN store:
[afbeelding]
Als je er op klikt:
[afbeelding]

Als er nu nog twijfel over is :9
Top! Dit zou kunnen betekenen dat de game al over een paar weken te spelen is op de ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:02:
[...]

Top! Dit zou kunnen betekenen dat de game al over een paar weken te spelen is op de ps4.
of dat het een photoshop is?:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:04:
[...]

of dat het een photoshop is?:p
Zijn genoeg mensen die de banner zelf nog in de store hebben gezien, dus nee geen photoshop. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AlphaBlack_NL schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:06:
[...]

Zijn genoeg mensen die de banner zelf nog in de store hebben gezien, dus nee geen photoshop. ;)
oké mooi;) ik ken het spel verder niet maar het lijkt me een mooie game! ideaal om na infamous te spelen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxForce800

MaxForce800

De enige echte.

Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:06:
[...]

oké mooi;) ik ken het spel verder niet maar het lijkt me een mooie game! ideaal om na infamous te spelen;)
Maar ze zijn dus van plan om full-price te vragen? Ik heb gehoord dat het een goed spel is, maar hoe zit het met de graphics? :/

Hennig an!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxForce800 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:08:
[...]

Maar ze zijn dus van plan om full-price te vragen? Ik heb gehoord dat het een goed spel is, maar hoe zit het met de graphics? :/
het lijkt me wel een spel dat zeer snel op marktplaats zal staan. infamous staat ook tig keer op marktplaats voor 25-30 euro. (daar heb ik infamous ook vandaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MaxForce800 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:08:
[...]

Was op PS3 al prachtig spel alleen beetje veel Aliasing. Met 1080P ,betere textures en AA gaat dit er geweldig uitzien. DLC van 15 euro zit er als het goed is ook bij en het is gewoon een game met meer dan 200 GOTY awards in hetzelfde jaar als GTA V dus dat zegt wel wat. ;)

Verwacht ongeveer dit:
Afbeeldingslocatie: http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--uRZ0ZibF--/198qj0pvzn5wqgif.gif
:+

[ Voor 13% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 09-04-2014 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Ben ik nou de enige persoon op aardie die the last of us echt een enorm overgewaardeerd matig spel vindt?
De graphics waren mooi maar de gameplay zooooo repetatief. En dan ook nog eens compleet lineair met een dertien in een dozijn verhaal aangevuld met er veel te dik op liggende emotionele momenten. En helaas daardoor ook nog eens 0 keuze vrijheid. Om over het einde nog maar te zwijgen :S
Maar aangezien de hele wereld er mee weg loopt zal het wel aan mij liggen ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxForce800

MaxForce800

De enige echte.

AlphaBlack_NL schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:12:
[...]

Was op PS3 al prachtig spel alleen beetje veel Aliasing. met 1080P , Betere textures en AA gaat dit er geweldig uitzien.

Verwacht ongeveer dit:
[afbeelding]
:+
De GIF ziet er in ieder geval goed uit. :P
Als het er daadwerkelijk zo gaat uitzien, heb ik het er wel voor over. En dan is zo'n Marktplaats prijsje helemaal mooi meegenomen.

Om even terug te komen op de micro-transacties in The Crew, in het filmpje dat zojuist door Tweakers gepost is kan je met de limited edition 'performance onderdelen' krijgen?

Dan lijkt het er ook op dat dit soort onderdelen te verkrijgen zijn door middel van micro-transacties.

Hennig an!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
De Uncharted reeks in mijn favoriete game reeks, maar door The Last of Us ben ik niet heen gekomen..
Al heeft dat er deels ook mee te maken dat mijn ps3 halverwege de deur uit ging ivm. de ps4.

Alle positieve verhalen doen me wel twijfelen om het nog een kans te geven op ps4. Maar eerst afwachten wat de reviews over de upgrade zeggen en tot hij wat goedkoper wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:43
rajackar schreef op woensdag 09 april 2014 @ 11:16:
Ben ik nou de enige persoon op aardie die the last of us echt een enorm overgewaardeerd matig spel vindt?
De graphics waren mooi maar de gameplay zooooo repetatief. En dan ook nog eens compleet lineair met een dertien in een dozijn verhaal aangevuld met er veel te dik op liggende emotionele momenten. En helaas daardoor ook nog eens 0 keuze vrijheid. Om over het einde nog maar te zwijgen :S
Ja, denk ik het wel. Ik heb af en toe met open mond en met de tissues voor de TV gezeten.

Hoewel .. bij Infamous op PS4 moet je af en toe ook je mond dicht doen ivm de mooie graphics.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilex
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22-09 07:27
Nee hoor, ik betrapte mezelf er tegen het einde van de game ook op dat ik af en toe begon te rushen. Ik vond het wat betreft gameplay niet het beste spel. Qua graphics, verhaal en emoties vond ik het dan weer wel top. En lineair is weer meer smaak, ik houd bijvoorbeeld helemaal niet van open wereld games en heb een voorkeur voor een lineaire opbouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TLOU is goed, maar ik ga het denk ik niet opnieuw kopen voor de PS4.
Als je het al gespeeld hebt weet je de verhaallijn en grotendeels hoe je moet spelen al, en de replay-waarde is niet heel hoog..
Enige extratje is dan de DLC, die heb ik niet op de PS3 gespeeld in vervand met verkoop van de PS3, een maand voor de PS4 launch.

Maar als je het nog niet gespeeld hebt is het een must-buy. Moet je wel een beetje van zombie/horror/stealth thema houden, wat mij persoonlijk niet zo ligt, al is het niet zo dat je je rot schrik zoals in Outlast, op een enkele momenten na.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:34
Was van plan TLOU binnenkort voor PS3 te halen aangezien de komst van TLOU naar PS4 slechts geruchten bleven. Maar nu ga ik toch serieus even afwachten. :)

PSN: breminem

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik begrijp niet dat mensen TLOU repetitief vinden qua gameplay. Voor een lineaire (de kritiek daarop begrijp ik al helemaal niet, het is een enorm verhalende game en geen free roamer) game is de gameplay juist enorm gevarieerd. Je kan de combat op diverse manieren aanvliegen in grote open omgevingen, waardoor geen enkele playthrough hetzelfde is. En daarbij komt het ontzettend sfeervolle explore-onderdeel inclusief het craften. Een GTA is binnen het verhaal een stuk eentoniger qua gameplay.

Een PS4 versie komt er direct in bij mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
The Last of Us Remastered staat nog steeds in de US PSN store. Ik had nu wel een bevestiging verwacht op de Playstation Blog maar nog steeds niets.

Bij mij komt die direct binnen, als Xbox 360 speler heb ik deze game nooit gespeeld. Dit wordt echt een PS4 system seller om 360 mensen over te halen een PS4 te halen!

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:47

On_E

Housemusic

Ik vind het iig niet zo'n goede game als velen.
Graphics en verhaal vond ik erg tof, de combat erg matig.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
Ik heb TLOU nooit gespeeld op mn PS3, die sinds ik de PS4 heb stof staat te verzamelen. Dit wordt dus een instant-buy voor mij, verplichte kost en ben blij dat ik gewacht heb. Nu nog afwachten of Naughty Dog wel zelf de remaster gedaan heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxForce800

MaxForce800

De enige echte.

Trishul schreef op woensdag 09 april 2014 @ 12:11:
Nu nog afwachten of Naughty Dog wel zelf de remaster gedaan heeft...
Waarom zou dit niet het geval zijn? Ik neem aan dat, sinds dit spel nog niet heel lang uit is je er wel zelf mee aan de slag wil.

Hennig an!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
MaxForce800 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 12:14:
[...]

Waarom zou dit niet het geval zijn? Ik neem aan dat, sinds dit spel nog niet heel lang uit is je er wel zelf mee aan de slag wil.
Ik denk ook wel dat ND het zelf gedaan heeft, maar aan de andere kant doen de Sony 1st parties in de regel niet zelf aan remasters, maar besteden ze dat uit aan kleinere, third party studios. Maar voor TLOU kan ik me voorstellen dat het toch wat meer emotionele waarde heeft, plus dat ND alvast ff kan stoeien met de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
Het is natuurlijk afwachten of Naughty Dog de game heeft ontwikkeld et het oog op de volgende generatie. Iets wat heel goed zou kunnen aangezien de game zo dicht tegen de launch van PS4 aan zat en Sony echt wel in de gaten heeft gehad dat ze het eerste jaar geen hele uitgebreide lineup zouden hebben.

In dat geval verwacht ik wel dat Naughty Dog het zelf doet, zal het niet heel veel werk zijn en zullen we een echte nextgen versie krijgen!

Overigens staat het logo van Naughty Dog op de US PSN store, naast het Day 1 Digital logo, dus ik verwacht dat ze het zelf doen ja.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!
On_E schreef op woensdag 09 april 2014 @ 12:10:
[...]

Ik vind het iig niet zo'n goede game als velen.
Graphics en verhaal vond ik erg tof, de combat erg matig.
Matig? in welke zin? Je houdt niet van Stealth dan ofzo? Moet zelf zeggen dat ik de melee uitwerking en de every shot must count sfeer echt geweldig vondt(iig op hard en survivor, niet op normal gespeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:34

The_Worst

Unox

Oxigeon schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:26:
[...]

Racegames hou ik ook meestal wel van. Maar inderdaad microtransacties in AAA-games maak je mij ook niet blij mee. Zolang het geen Pay to win is maakt het me niet zoveel uit. Maar wat je dan meestal tegenkomt is dat je vanaf dag 1 al geen kans meer maakt in online potjes als iemand zijn bak volledig geupgrade heeft met betaalbare content.
Er was een ander artikel dat dieper ging op de microtransacties. Het wordt deels pay-to-win, je unlocked sneller als je ervoor betaalt maar het is volgens mij niet zo dat er onderdelen exclusief zijn voor betalende mensen (misschien limited edition bonussen) het duurt alleen langer. Daarnaast kan je fast-travelen tegen betaling: zo zou je geen 12 minuten hoeven te rijden van New York naar Miami.
Ik heb het spel nog niet gespeeld maar ik ben zeer benieuwd. Ik hoor echt alleen maar positieve verhalen over deze game met inderdaad wat herhalende gameplay maar de graphics en het verhaal moeten zeer goed zijn. Ik ben dus eigenlijk ook heel erg benieuwd. Ik verwacht ook wel dat ik dit spel zal halen als deze uitkomt.

[ Voor 57% gewijzigd door The_Worst op 09-04-2014 12:39 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
The_Worst schreef op woensdag 09 april 2014 @ 12:29:
Ik heb het spel nog niet gespeeld maar ik ben zeer benieuwd. Ik hoor echt alleen maar positieve verhalen over deze game met inderdaad wat herhalende gameplay maar de graphics en het verhaal moeten zeer goed zijn. Ik ben dus eigenlijk ook heel erg benieuwd. Ik verwacht ook wel dat ik dit spel zal halen als deze uitkomt.
Die herhalende factor zit hem vooral in het feit dat je op een gegeven moment wel kan aanvoelen wanneer er een gevecht aan zit te komen. Je vind onder andere 'ineens' aardig wat kogels en dergelijke en het is een tijdje 'stil' geweest.

Voor de rest is TLOU écht de moeite waard, zeker als je wel van een flinke uitdaging houdt, zelf heb ik het spel gespeeld op de moeilijkste setting - dat werd overal aangeraden - en ik heb de 'magische oren van Joel' uitgezet. Het heeft een lineaire opbouw, echter is er wel vrijheid om te ontdekken, dus het zijn vooral geen kleine 'halletjes' waar je doorheen loopt. Dus als je hem nog niet hebt zéker kopen voor de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breminem
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:34
bram1984 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 12:01:
Ik begrijp niet dat mensen TLOU repetitief vinden qua gameplay. Voor een lineaire (de kritiek daarop begrijp ik al helemaal niet, het is een enorm verhalende game en geen free roamer) game is de gameplay juist enorm gevarieerd. Je kan de combat op diverse manieren aanvliegen in grote open omgevingen, waardoor geen enkele playthrough hetzelfde is. En daarbij komt het ontzettend sfeervolle explore-onderdeel inclusief het craften. Een GTA is binnen het verhaal een stuk eentoniger qua gameplay.

Een PS4 versie komt er direct in bij mij. :)
Bram1984, ik ben de laatste die zegt het niet eens te zijn met jouw mening over de TLOU (ik kan hier namelijk niets over zeggen aangezien ik de game (helaas) nog nooit gespeeld heb) maar ik denk wel dat de mensen waarnaar je refereert (de mensen die zeggen dat TLOU repetitief is qua gameplay) wellicht wat objectiever naar deze game kijken dan jij dat doet. Reden: ik ben van mening dat de hoeveelheid waardering voor een game invloed kan hebben op het objectieve beeld van die game.

Zo ben ik bijvoorbeeld helemaal weg van de MGS-reeks. Toen ik jouw reactie las m.b.t. MGS V: Ground Zeroes (dat je geen 20 euro uit wil geven voor een half uur gameplay) keek ik ook even met een opgetrokken wenkbrauw (verbazing). Dat komt puur door het feit dat ik, als fan, niet zo snel over het feit val dat MGS V: Ground Zeroes vrij weinig content bevat voor 20/30 euro, terwijl dit inderdaad eigenlijk wel een kwalijke zaak is. Blijkbaar neem ik zulke zaken een stuk sneller voor lief dan ik zou doen bij andere games (kortom, mijn waardering voor de MGS-reeks heeft invloed op mijn objectieve blik).

Je zou nooit MGS V: Ground Zeroes voor 20 euro aanschaffen maar je bent wel bereid TLOU full priced voor PS3 EN PS4 aan te schaffen. Helemaal prima natuurlijk! Maar de hoeveelheid waardering voor een game heeft wellicht dan toch invloed op het objectieve beeld dat je van een game hebt.

PSN: breminem

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit wat in ja. Echter ben ik ruim 20 uur met TLOU bezig geweest. Dat staat iets meer in verhouding. Ik vind de DLC namelijk weer veel te kort voor € 15,- (2 uurtjes). Hoewel de ontzettend hoge kwaliteit weer een hoop goed maakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Je moet er van houden. Ik heb totaal niks met horror thriller games...
Ik heb liever watchdogs, alhoewel ik ook over deze game mixed feelings heb.

iedereen kijkt uit naar watchdogs waardoor er een hype onstaat en de game steeds hogere verwachtingen moet waarmaken.
Al lijkt het mij wel een leuke game. het is toch een nieuwe setting als je kijkt naar de omgeving en de gameplay.
Waarschijnlijk na de 1e week al voor een redelijke prijs op marktplaats te koop :P

Al met al kijk ik uit naar The Division...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Das het mooie: het is in principe geen horror game. Hell, het gaat niet eens over zombies of geïnfecteerde mensen. Maar over 2 mensen met een verleden die moeten overleven en langzaam naar elkaar groeien. Dat maakt het zo briljant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxForce800

MaxForce800

De enige echte.

HaskoF schreef op woensdag 09 april 2014 @ 14:22:
Al met al kijk ik uit naar The Division...
Same here, ik kan niet wachten totdat ik samen met mijn vrienden een team kan vormen en auto-deuren dicht kan gooien. :D

Ook wil ik zien wat ze allemaal met ze Snowdrop engine gaan doen. De gameplaytrailers zien er in ieder geval verschrikkelijk mooi uit!

Hennig an!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:05
Zo. Heb de Tritton kunai vandaag ook binnen gekregen via all4games. Eerste indruk is goed. Lekker geluid en een stevige bass. Microfoon werkt ook gewoon via de controller. Prima headsetje voor nog geen €20 inclusief verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crotchy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-03 08:56
Ruben0s schreef op woensdag 09 april 2014 @ 14:55:
Zo. Heb de Tritton kunai vandaag ook binnen gekregen via all4games. Eerste indruk is goed. Lekker geluid en een stevige bass. Microfoon werkt ook gewoon via de controller. Prima headsetje voor nog geen €20 inclusief verzendkosten.
Heb toevallig ook dezelfde headset zaterdag besteld bij all4games.
Echter nog steeds niets ontvangen, wanneer had jij besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
Donderdag. Maar op de website stond dat ze donderdag en vrijdag bezig waren met verhuizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxForce800

MaxForce800

De enige echte.

Maar dan wel zonder volumeregelaar. Ik vraag me wel af, hoe, als dat al kan, regel jij het volume?

-Edit: Sorry, je gebruikt hem op de PS4? Dat is wat ik eruit haalde.-

[ Voor 7% gewijzigd door MaxForce800 op 09-04-2014 15:26 ]

Hennig an!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is het verschil tussen die van de wii u voor 20 euro en die van de ps4 voor 56 euro?

Als ik de specs vergelijk zijn deze exact hetzelfde, behalve de ps4 versie is "geoptimaliseerd voor PSN chat en skype"

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2014 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxForce800

MaxForce800

De enige echte.

Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2014 @ 15:33:
[...]

wat is het verschil tussen die van de wii u voor 20 euro en die van de ps4 voor 56 euro?
Op de site van de fabrikant staat bij de PS3/4 variant: "In-line Audio Controller with Breakaway 3.5mm Connector" als feature, en bij de Wii variant niet.

Dus je krijgt bij de PS3/4 variant wél een volumeregelaar, en bij de Wii variant niet.

(bron: http://www.trittonaudio.com/prod/kunai_ps.asp)

[ Voor 9% gewijzigd door MaxForce800 op 09-04-2014 15:39 ]

Hennig an!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
MaxForce800 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 15:24:
[...]

Maar dan wel zonder volumeregelaar. Ik vraag me wel af, hoe, als dat al kan, regel jij het volume?

-Edit: Sorry, je gebruikt hem op de PS4? Dat is wat ik eruit haalde.-
Ja, ik gebruik de Wii U versie op de PS4. Er zit wel een volumeregelaar op maar niet voor chat. Chat geluid kan je alleen instellen ingame bij de settings, maar zelf ben ik dit nog niet nodig geweest. Ik weet eerlijk gezegd niet of het ook mogelijk is om dit te doen via de PS4 settings.
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2014 @ 15:33:
[...]

Als ik de specs vergelijk zijn deze exact hetzelfde, behalve de ps4 versie is "geoptimaliseerd voor PSN chat en skype"
Uit de link die MaxForce800 in zijn post boven mij heeft gepost blijkt dat je bij de ps3/4 variant wel het volume van de chat kan veranderen. Dit kan niet bij de Wii u versie, wel indirect via games.

[ Voor 35% gewijzigd door Ruben0s op 09-04-2014 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxForce800

MaxForce800

De enige echte.

Ruben0s schreef op woensdag 09 april 2014 @ 15:41:
[...]

Ja, ik gebruik de Wii U versie op de PS4. Er zit wel een volumeregelaar op maar niet voor chat. Chat geluid kan je alleen instellen ingame bij de settings, maar zelf ben ik dit nog niet nodig geweest. Ik weet eerlijk gezegd niet of het ook mogelijk is om dit te doen via de PS4 settings.
Ach wat dom van mij, ik weet zelf ook wel dat er een volume regelaar in de PS4 zit waarmee je het volume aan kan passen. 8)7

Als er wel een volumeregelaar op zit, vind ik het vreemd dat er, als je naar de headset zoekt in de Tweakers pricewatch, op de pagina "Koptelefoon (on ear) zonder volumer..." staat. Hierbij ging ik er vanuit dat er "volumeregelaar" bedoeld werd.

[ Voor 0% gewijzigd door MaxForce800 op 09-04-2014 15:47 . Reden: Grammarnazi ]

Hennig an!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxForce800 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 15:38:
[...]

Op de site van de fabrikant staat bij de PS3/4 variant: "In-line Audio Controller with Breakaway 3.5mm Connector" als feature, en bij de Wii variant niet.

Dus je krijgt bij de PS3/4 variant wél een volumeregelaar, en bij de Wii variant niet.

(bron: http://www.trittonaudio.com/prod/kunai_ps.asp)
thx! voor die 20 euro neem ik die zonder;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
MaxForce800 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 15:46:
[...]

Als er wel een volumeregelaar op zit, vind ik het vreemd dat er, als je naar de headset zoekt in de Tweakers pricewatch, op de pagina "Koptelefoon (on ear) zonder volumer..." staat. Hierbij ging ik er vanuit dat er "volumeregelaar" bedoeld werd.
Zit er echt op.

Afbeeldingslocatie: http://www.trittonaudio.com/imgs/detail/kunai_wiiu/kunai_wiiu_detail_002.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxForce800

MaxForce800

De enige echte.

Foutje in de Pricewatch dan?

OnTopic:

Ik ga Last of Us denk ik wel halen, als het financieel meezit. Het lijkt me sowieso een mooi spel, maar nooit zo naar gekeken omdat het alleen voor PS3 was en ik die niet bezit.

Kijk er naar uit!

[ Voor 29% gewijzigd door MaxForce800 op 09-04-2014 15:59 . Reden: OnTopic ]

Hennig an!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Op de Tritton Kunai voor de WII U kun je met de volume regelaar tegelijkertijd de ingame sound en het chat volume regelen. Dit kun je niet afzonderlijk van elkaar doen. Ik zet gewoon in het ps4 spel het mastervolume hoger of lager werkt prima. Het is ook erg makkelijk dat je de microfoon eraf kunt halen.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Theo27 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 16:14:
Op de Tritton Kunai voor de WII U kun je met de volume regelaar tegelijkertijd de ingame sound en het chat volume regelen. Dit kun je niet afzonderlijk van elkaar doen. Ik zet gewoon in het ps4 spel het mastervolume hoger of lager werkt prima. Het is ook erg makkelijk dat je de microfoon eraf kunt halen.
en dit is het enige verschil met de ps4 versie? (die 2,5 x zo duur is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2014 @ 16:15:
[...]

en dit is het enige verschil met de ps4 versie? (die 2,5 x zo duur is)
Yep. Dit is het enige verschil. Je mist een extra fysieke volumeregelaar Ik heb hem gekocht bij de mediamarkt. Daar stond ie voor 60 euro geprijst. Even uitgelegd dat ze niet hetzelfde zijn :)

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Theo27 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 16:17:
[...]

Yep. Dit is het enige verschil. Je mist een extra fysieke volumeregelaar Ik heb hem gekocht bij de mediamarkt. Daar stond ie voor 60 euro geprijst. Even uitgelegd dat ze niet hetzelfde zijn :)
en toen? ik vind mediamarkt nou niet altijd de meest meegaande bedrijven:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-09 21:49

PBP

Theo27 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 16:17:
[...]

De PS4 versie heeft ook USB aansluiting om hem op je PS3 aan te sluiten. En nog meer van die kabels om hem rechtstreeks in een versterker te prikken geloof ik. En er staat Wii U op de headset :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2014 @ 16:18:
[...]

en toen? ik vind mediamarkt nou niet altijd de meest meegaande bedrijven:p
Toen liet ik zien dat het een andere versie is dan de ps4 versie en kreeg ik hem voor 27 euro mee. Hij was toen nog iets duurder vandaar. Wel heel belangrijk voor mensen met een groot hoofd. De headset is verstelbaar maar niet genoeg voor sommigen. Bij mij gaat het net maar je voelt hem wel zitten. Maar daar raak je aan gewend. Hij heeft zachte oorschelpen die al het geluid van buiten filtreren.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Theo27 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 16:22:
[...]

Toen liet ik zien dat het een andere versie is dan de ps4 versie en kreeg ik hem voor 27 euro mee. Hij was toen nog iets duurder vandaar. Wel heel belangrijk voor mensen met een groot hoofd. De headset is verstelbaar maar niet genoeg voor sommigen. Bij mij gaat het net maar je voelt hem wel zitten. Maar daar raak je aan gewend. Hij heeft zachte oorschelpen die al het geluid van buiten filtreren.
ideaal!:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Bij deze: De tweakers roepen de Tritton Kunai voor de WII U uit als beste koop voor een ps4 budget koptelefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaskoF schreef op woensdag 09 april 2014 @ 16:26:
Bij deze: De tweakers roepen de Tritton Kunai voor de WII U uit als beste koop voor een ps4 budget koptelefoon
link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxForce800

MaxForce800

De enige echte.

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik van de Wolfenstein game moet denken. Ik heb nooit de vorige games gespeeld, dus heeft iemand meer informatie over de nieuwe game, en wat het überhaupt voor soort spel is?

[ Voor 21% gewijzigd door MaxForce800 op 09-04-2014 16:57 ]

Hennig an!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxForce800 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 16:56:
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik van de Wolfenstein game moet denken. Ik heb nooit de vorige games gespeeld, dus heeft iemand meer informatie over de nieuwe game, en wat het überhaupt voor soort spel is?
Wolfenstein is een FPS shooter met Nazi's als thema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:11

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Denk dat wolfenstein echt voor de nostalgie gangers is. Anders is de FPS denk ik echt te achterhaald.
Ik weet wel dat het een nieuwe game is maar ik persoonlijk ga altijd vergelijken. en wat ik zover zie loopt het erg achter op andere fps'ers

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MaxForce800 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 16:56:
Het is een turn based top down horror adventure shooter met een vleugje Fifa erin. Of je Googled gewoon even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
Ik heb de Wolfenstein franchise voornamelijk gespeeld vanwege de multiplayer en die zit er helaas niet in. RTCW is in mijn mening samen met W:ET een van de vetste multiplayer games ooit. Heb die spellen in mijn puberteit helemaal kapot gespeeld (3000+ uur).

Wolfenstein 2009 was nogal slecht. De singleplayer was wel OK, maar de multiplayer was ver onder de maat, wellicht dat dit ook de reden is dat de nieuwe wolfenstein game singleplayer only is.

Verder is het gewoon een FPS maar gericht op de nazi's en dan voornamelijk gericht op de bizarre experimenten die de nazi's deden (zijn wel allemaal fictief).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
bram1984 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 17:05:
[...]
Het is een turn based top down horror adventure shooter met een vleugje Fifa erin. Of je Googled gewoon even.
Volgens mij zaten er ook nog race elementen in!

Ik hoop zelf dat het een leuke over the top shooter wordt die zichzelf niet al te serieus neemt. Beetje ala bulletstorm.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoals het er nu naar uitziet, wordt dat het ook. Twijfel alleen of ik 'm nu haal, of later dit jaar als er ook muizen zijn voor de PS4. Dan geniet ik toch meer van een shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3Mw7Jql.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jippie! De bron krabbelt nu al terug maar ik ben blij dat de kans zo groter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:53

kaanmijo

Picobello B.V.

Hij komt eraan: The Last Of Us Remastered!

Sony Blog: http://blog.eu.playstatio...d-coming-ps4-summer-2014/

Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7295/13741140134_b76a95187d_z.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu ook op amazon:

The Last of Us Remastered
$59.99
Release: TBA (2014)
Resolution: 1920 x 1080
Higher resolution character models
Improved shadows and lighting
Several other gameplay improvements
In-game cinematic commentary from the cast and creative director Neil Druckmann
Includes: Abandoned Territories Map Pack
Includes: Reclaimed Territories Map Pack
Includes: The Last of Us: Left Behind single-player campaign

http://www.amazon.com/The...ered&tag=viglink129408-20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:13
Hopelijk 60fps, of de graphics moeten wel fenomenaal mooi zijn. Maar vrees een makkelijk port en 30fps met redelijke graphics. Maja haal hem nog steeds hpe dan ook :p

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-09 21:49

PBP

v8power67 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 19:52:
Hopelijk 60fps, of de graphics moeten wel fenomenaal mooi zijn. Maar vrees een makkelijk port en 30fps met redelijke graphics. Maja haal hem nog steeds hpe dan ook :p
$59.99
Release: Summer 2014
Framerate: 60 fps source
In-game cinematic commentary from the cast and creative director

[ Voor 11% gewijzigd door PBP op 09-04-2014 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PBP schreef op woensdag 09 april 2014 @ 19:53:
[...]

$59.99
Release: Summer 2014
Framerate: 60 fps source
In-game cinematic commentary from the cast and creative director
Afbeeldingslocatie: http://fc01.deviantart.net/fs71/f/2014/043/e/e/joel_banderas_gif___vga_2013_by_jkphantom9-d7678gb.gif

edit: https://twitter.com/Neil_Druckmann/status/453956735376424960

Neil Druckmann: For those asking, @Naughty_Dog is developing The Last of Us Remastered and we're targeting 60fps. More info to come. #PS4

[ Voor 11% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 09-04-2014 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lager dan 1080p op 60 FPS hadden ze natuurlijk ook niet kunnen maken. Ik ben erg benieuwd. Die gif geeft wel precies weer wat ik dacht toen ik dit las trouwens. ;)

Pagina: 1 ... 13 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]