Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:26
jayesh schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 18:06:
De release datum van the crew en driveclub mogen wel snel bekend worden.
Heb zin in een racegame
Hehe wie niet,wil next-gen racen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-09 12:40
ja zeg dat, ik kijk vrijwel dagelijks naar de release data van oa drive club, maar het schiet niet op...
NFS rivals daarentegen vind ik zwaar tegen vallen (op de 360gehad) die ga ik dus niet kopen op de ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oud of nieuw, what's the difference ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik ben ook wel toe aan een RaceGame welke wat met de Next-Gen kracht doet.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Laatst online: 19:26
JeroenC schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 20:26:
ja zeg dat, ik kijk vrijwel dagelijks naar de release data van oa drive club, maar het schiet niet op...
NFS rivals daarentegen vind ik zwaar tegen vallen (op de 360gehad) die ga ik dus niet kopen op de ps4
Nfs heb ik helemaal uitgespeeld,nu maar afwachten....

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crotchy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-03 08:56
Ik zoek eigenlijk een goede headset (Zowel game audio als chat audio) voor de PS4, budget is max 50,-
Wat raden jullie eigenlijk aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 07:56
Crotchy schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 22:39:
Ik zoek eigenlijk een goede headset (Zowel game audio als chat audio) voor de PS4, budget is max 50,-
Wat raden jullie eigenlijk aan?
Tritton Kunai voor dat budget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeroenC schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 20:26:
Rivals is echt epic mooi op de ps4:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

Zo ook ik nagenoeg Tomb Raider uitgespeeld. Moet zeggen dat ik het toch wel een erg leuke game vind.

Exclusief dan die quick time events (want dat is eigenlijk alleen maar op driehoekje drukken) en het hele multiplayer gebeuren. Heb nog even wat trophies gehaald maar dit is niet een game waarvoor je voor platinum moet gaan want die multiplayer verpest dat een beetje.

De tombs (puzzels) zijn trouwens ook wel leuk behalve die DLC versie, die is volgens mij een beetje buggy.

[ Voor 12% gewijzigd door lasharor op 05-04-2014 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Ben vandaag ook begonnen aan Tomb Raider, leuk spel maar het voelt echt heel erg cliché aan allemaal, als je op een brug of zo moet klimmen weet je van te voren al dat ie gaat instorten :p En het is vooral paadje volgen, puzzeltje oplossen en mensjes neerknallen, maar ach ik vermaak me prima :) Grafisch gezien is het wel echt een pareltje! Zit overigens rond de 30% nu dus misschien staan me nog wel wat verrassingen te wachten.

[ Voor 11% gewijzigd door DarkElement op 06-04-2014 01:07 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crotchy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-03 08:56
jayesh schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 23:03:
[...]

Tritton Kunai voor dat budget
Heb een Tritton Kunai besteld, :D
Hopelijk is het wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
Zo heb de campaign van Dead Nation voltooid op Grim niveau. Wat is het toch een heerlijke verslavende game, ik blijf constant maar doorgaan, de game blijft je uitdagen. Nu bijna level 2 voltooid op Morbid, dit is nog echt een stuk lastiger! :)

Wel een tip voor als je de game op een hoge moeilijkheidsgraad wil gaan doen, om dan tenminste in de laatste misse alle Armor te verzamelen, die blijf je namelijk houden bij een volgende playthrough op een hoger niveau. Dan begin je dus al met de beste armor, en dat is op Morbid wel noodzakelijk!

[ Voor 38% gewijzigd door Mr Ton op 06-04-2014 01:45 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
In de slowchat is er geen ruimte voor inhoudelijk discussies, alleen leveringen. Maar ik ben gisteren geslaagd bij de lokale Bart Smit hier, Bol.com had ik opgegeven :)

Mijn vraag:
Hoe gaat het nu straks met backwards compatibility?

Ik had op de PS3 in de store verschillende minigame achtige spellen gekocht, Joe Danger, Dead Nation, Wolf3d, Mortal Kombat etc etc. PS3 heb ik niet meer, maar (uiteraard) komen deze op de PS4 niet zichtbaar. Wanneer je straks PS3 games kunt streamen, komen die games dan ook tevoorschijn?

Net even uurtje met Infamous gespeeld, best grappig spel. Je moet hem wel in Engels zetten want in NL is het echt om te janken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superjona
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-09 13:22
Gedownloade PS3 games zullen helaas niet afspelen op de PlayStation 4, ook niet via PlayStation Now. (Sommige games zoals Flower, Sound Shapes & Hotline Miami zijn cross-buy en werken wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Verwacht wordt dat dit in de toekomst wel kan met Playstation Now, en er zou local support komen voor PS1/2 games. PS3 heeft geen local support (maar streaming) dus die games die je hebt gekocht om op de PS3 zelf te spelen zullen naar mijn verwachting niet speelbaar zijn op je PS4, maar hier hebben ze zelf niets over losgelaten dus dit is giswerk.

http://www.psx-sense.nl/1...resultaten-op-te-leveren/
http://www.psx-sense.nl/1...-one-en-ps2-games-spelen/
http://www.psx-sense.nl/1...-backwards-compatibility/
http://www.psx-sense.nl/1...t-1080p-native-rendering/
http://www.psx-sense.nl/1...k-beschikbaar-te-stellen/

[ Voor 15% gewijzigd door DarkElement op 06-04-2014 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkElement schreef op zondag 06 april 2014 @ 09:30:
Verwacht wordt dat dit in de toekomst wel kan met Playstation Now, en er zou local support komen voor PS1/2 games. PS3 heeft geen local support (maar streaming) dus die games die je hebt gekocht om op de PS3 zelf te spelen zullen naar mijn verwachting niet speelbaar zijn op je PS4, maar hier hebben ze zelf niets over losgelaten dus dit is giswerk.

http://www.psx-sense.nl/1...resultaten-op-te-leveren/
http://www.psx-sense.nl/1...-one-en-ps2-games-spelen/
http://www.psx-sense.nl/1...-backwards-compatibility/
http://www.psx-sense.nl/1...t-1080p-native-rendering/
http://www.psx-sense.nl/1...k-beschikbaar-te-stellen/
Ik "koop" voor de zekerheid toch maar alle ps3 (en vita) in de playstation plus voor het geval die straks toch via Now speelbaar zijn. Better safe than sorry.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Crotchy schreef op zondag 06 april 2014 @ 01:16:
[...]

Heb een Tritton Kunai besteld, :D
Hopelijk is het wat.
Je kan ook de Tritton Kunai voor de WII U bestellen. Deze is rond de 25 euro en werkt prima voor de ps4.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
AtlAntA schreef op zondag 06 april 2014 @ 11:18:
[...]

Ik "koop" voor de zekerheid toch maar alle ps3 (en vita) in de playstation plus voor het geval die straks toch via Now speelbaar zijn. Better safe than sorry.
Doe ik ook al sinds ik PS Plus heb ;) heb niet eens een PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkElement schreef op zondag 06 april 2014 @ 12:28:
[...]

Doe ik ook al sinds ik PS Plus heb ;) heb niet eens een PS3.
Ik vraag me af of ze dat gaan doen ;)
Grote kans dat je met Now gewoon alles opnieuw mag gaan kopen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
:'(

[ Voor 99% gewijzigd door jayesh op 06-04-2014 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Laatst online: 24-08 10:42
Ok :)

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

Even een vraagje. De PS3 zorgde er bij inschakeling voor dat de TV overgezet werd naar de goede HDMI poort zodat je het zelf niet meer hoeft te doen met de afstandbediening. De TV sprong ook vanzelf aan als ik de PS3 aanzette. Nu met de PS4 is dit echter niet. Heb al wat zitten zoeken op internet over koppelen van TV en console e.d., maar kan het niet echt vinden.

Weet een van jullie de oplossing? Vond het toch altijd wel handig met de vorige console.

[ Voor 11% gewijzigd door afca020 op 06-04-2014 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:16

kaanmijo

Picobello B.V.

afca020 schreef op zondag 06 april 2014 @ 16:11:
Even een vraagje. De PS3 zorgde er bij inschakeling voor dat de TV overgezet werd naar de goede HDMI poort zodat je het zelf niet meer hoeft te doen met de afstandbediening. De TV sprong ook vanzelf aan als ik de PS3 aanzette. Nu met de PS4 is dit echter niet. Heb al wat zitten zoeken op internet over koppelen van TV en console e.d., maar kan het niet echt vinden.

Weet een van jullie de oplossing? Vond het toch altijd wel handig met de vorige console.
Het staat onder Settings > System > HDMI Device Link. Als je dat aan hebt staan zou het moeten werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Super functie vind ik dat :-) nooit geweten dat het kon tot een klein maandje geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

kaanmijo schreef op zondag 06 april 2014 @ 16:37:
[...]
Het staat onder Settings > System > HDMI Device Link. Als je dat aan hebt staan zou het moeten werken
Bedankt voor de tip, het werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
Mr Ton schreef op zondag 06 april 2014 @ 01:43:
Zo heb de campaign van Dead Nation voltooid op Grim niveau. Wat is het toch een heerlijke verslavende game, ik blijf constant maar doorgaan, de game blijft je uitdagen. Nu bijna level 2 voltooid op Morbid, dit is nog echt een stuk lastiger! :)

Wel een tip voor als je de game op een hoge moeilijkheidsgraad wil gaan doen, om dan tenminste in de laatste misse alle Armor te verzamelen, die blijf je namelijk houden bij een volgende playthrough op een hoger niveau. Dan begin je dus al met de beste armor, en dat is op Morbid wel noodzakelijk!
Zeker een verslavend spel en soms frustrerend. Vandaag eindelijk platinum gehaald. Nu maar met infamous aan de slag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Volgens mij ben ik de enige op Tweakers die dat spel geen fuck aan vindt haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Laatst online: 17-09 16:00

TRK

Iemand bekend met het probleem dat als je een spel speelt dat je de disk nog steeds hoort draaien, ipv dat die stil hoort te liggen na een tijdje... Ik heb dit alleen bij Killzone terwijl ik het bij mijn vorige PS4 (die gestolen is) niet had. Bij FIFA 14 en Infamous stopt de dvd netjes met draaien na een tijdje maar bij Killzone blijft die draaien. PS4 misschien opnieuw initialiseren? Hopelijk is hier een oplossing voor... :/

[ Voor 9% gewijzigd door TRK op 06-04-2014 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
TRK schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:21:
Iemand bekend met het probleem dat als je een spel speelt dat je de disk nog steeds hoort draaien, ipv dat die stil hoort te liggen na een tijdje... Ik heb dit alleen bij Killzone terwijl ik het bij mijn vorige PS4 (die gestolen is) niet had. Bij FIFA 14 en Infamous stopt de dvd netjes met draaien na een tijdje maar bij Killzone blijft die draaien. PS4 misschien opnieuw initialiseren? Hopelijk is hier een oplossing voor... :/
Ja heb ik ook.
Mijn diskdrive maakt best wel een hard geluid je hoor hem van 3 meter verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
DarkElement schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:06:
Volgens mij ben ik de enige op Tweakers die dat spel geen fuck aan vindt haha.
Nee je bent niet de enige.
Volgens mij de meeste maar die reageren niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
jayesh schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:36:
[...]

Nee je bent niet de enige.
Volgens mij de meeste maar die reageren niet
Tja smaken verschillen. Moet zeggen dat het spel leuker wordt als je wat verder bent en de betere wapens hebt. Lekker druk op het scherm met vijanden en explosies 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
[...]
Ik vind het wel jammer dat mijn tv niet automatisch terug schakelt naar het vorig ingestelde HDMI-kanaal. Het gaat terug naar het kanaal waar de oude coax-aansluiting op moet. Maar ik denk dat bijna iedereen tegenwoordig digitale tv heeft, als je een LCD-tv (of jongere techniek) hebt?

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
DrWoetR schreef op zondag 06 april 2014 @ 19:56:
[...]

Ik vind het wel jammer dat mijn tv niet automatisch terug schakelt naar het vorig ingestelde HDMI-kanaal. Het gaat terug naar het kanaal waar de oude coax-aansluiting op moet. Maar ik denk dat bijna iedereen tegenwoordig digitale tv heeft, als je een LCD-tv (of jongere techniek) hebt?
Ik heb hier ook heel lang mee liggen stoeien. Ik heb alle hdmi apparaten aangesloten op mijn receiver en dan de hdmi out naar hdmi 1 van de tv. Maar iedere keer sprong dat ding op een analoog signaal.

Tot ik op internet vond dat ik mijn tv in 'hotel mode' kon zetten door op de zijkant 2 knoppen ingedrukt te houden. Voordeel is dat je in dat menu hard kunt instellen dat hij ALTIJD op hdmi 1 aan moet springen en moet blijven.

Dat lostte alles op :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erik-1980 schreef op zondag 06 april 2014 @ 18:52:
[...]

Tja smaken verschillen. Moet zeggen dat het spel leuker wordt als je wat verder bent en de betere wapens hebt. Lekker druk op het scherm met vijanden en explosies 8)
In vind hem ook erg tof. Gewoon een lekkere ouderwetse arcade shooter. Als je hem een beetje door krijgt speelt hij echt heerlijk weg. En het ziet er ook nog erg goed uit met al die lichteffecten. En dat voor een "gratis" game... mij hoor je niet klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
In het weekend Second son gespeeld en ben nu op 48%. Ik moet zeggen dat second son zeker een aanrader is.
Speelt lekker en verhaal is meeslepend.

Ik vraag me af of aan het eind ook de krachten van Augustine te overnemen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Ik zou willen dat ze een makeover van stardust HD ontwikkelen. Lekker couch Co op.
Was toch een van de leuke spellen op ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stardust HD zou idd ook zeer welkom zijn.

Andere arcade titel waar ik naar uit kijk is Trials Fusion. De vorige delen op de 360 waren echt fantastisch. De rip off die op de ps3 uitkwam was om te huilen dus ik ben blij dat we nu het echte werk krijgen. Nog een weekje geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK

TRK

HaskoF schreef op maandag 07 april 2014 @ 09:28:
In het weekend Second son gespeeld en ben nu op 48%. Ik moet zeggen dat second son zeker een aanrader is.
Speelt lekker en verhaal is meeslepend.

Ik vraag me af of aan het eind ook de krachten van Augustine te overnemen zijn.
Ik vind Infamous Second Son ook zeker een goed spel qua gameplay en vooral graphics! Alleen ben ik nu ook al op 52% na een uur of 6 gamen ofzo. Dus heb het gevoel dat het verhaal niet al te lang is... Ben benieuwd wat je nog kan doen als je het verhaal hebt uitgespeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeSkills
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-11-2024
Zit te twijfelen om Infamous te halen.
Is het handig om de voorgaande delen te spelen?
Of totaal nieuw/ander verhaal en maakt het eigenlijk niet veel uit?

Ty

FFXIV: Brawny Brawler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Second Son kun je zonder enig probleem spelen zonder de eerste 2 gespeeld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:00
Second Son is leuk, maar meer ook niet. Een game die je snel zal vergeten wanneer de echte toppers op de markt zijn, typisch een game voor een nieuwe console in het eerste jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01:35
NotSoSteady schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:18:
Second Son is leuk, maar meer ook niet. Een game die je snel zal vergeten wanneer de echte toppers op de markt zijn, typisch een game voor een nieuwe console in het eerste jaar.
Mwah, dat betwijfel ik. Sucker Punch heeft meerdere keren al aangegeven dat de vier powers die je hebt aan het einde slechts het topje van de ijsberg zijn... Tijdens de paper trail missies krijg je al een beter idee wat ze daarmee bedoelen, maar ik verwacht dat ze komen met nog vele uitbreidingen. Geruchten gaan ook over glass en water powers bijvoorbeeld. In dat geval zal ik de game zeker nog eens opstarten in het najaar. Inmiddels ben ik bezig met mn tweede run, evil karma op expert. Valt me op dat expert nauwelijks moeilijker is dan normal :? Overigens zijn met evil karma de upgrades van je derde power wel erg bruut...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
TRK schreef op maandag 07 april 2014 @ 10:37:
[...]

Ik vind Infamous Second Son ook zeker een goed spel qua gameplay en vooral graphics! Alleen ben ik nu ook al op 52% na een uur of 6 gamen ofzo. Dus heb het gevoel dat het verhaal niet al te lang is... Ben benieuwd wat je nog kan doen als je het verhaal hebt uitgespeed.
Alle collectables verzamelen en paper trails spelen (de komende 3 weken nog) en ik wil niet vervelend zijn maar ik heb een tijdje geleden een Infamous topic gemaakt :p

Het grote Infamous Second Son & Paper Trail Topic!

[ Voor 15% gewijzigd door DarkElement op 07-04-2014 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-09 09:02
Trishul schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:27:
[...]

Sucker Punch heeft meerdere keren al aangegeven dat de vier powers die je hebt aan het einde slechts het topje van de ijsberg zijn... Geruchten gaan ook over glass en water powers bijvoorbeeld. In dat geval zal ik de game zeker nog eens opstarten in het najaar.
Reken maar niet op dlc. Het zal pas in een nieuw deel aan bod komen als je het mij vraagt. Naar die powers wordt verwezen in een audio log ingame. Dat er in een andere stad bepaalde powers zijn opgedoken waaronder glass en water (en nog meerdere, maar weet ik even niet meer). Dus je kan er vanuit gaan dat deze zeker nog terug gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Misschien interessant voor mensen die hun DS4 (effectief) willen gebruiken in vrijwel alle games op hun pc:
This tutorial will guide you on how to use the dualshock 4 controller on your PC. You can use it to play PC games.

1)Download the latest version of DS4Tool (http://www.mediafire.com/...pdvfixjco73ag/DS4Tool.zip).
2)Extract all the files in the archive.
3)Open the folder DS4Tool and go to "Virtual Bus Driver".
4)Run "ScpDriver".
5)Click on the "Install" button.
6)After the installation finish, close the window and connect your DualShock 4 to your PC via the USB cable.
7)After that, run "ScpServer." At this point, the DualShock 4 should be recognized by the application and should work as well as a Xbox 360 controller.

In addition, the software includes some customization options that you can find in "Options". In the options, you can modify the color or intensity of the light bar of the Dualshock 4. You can also use the light bar as an indicator of battery by checking the "Use as a LED battery indicator" box. And also, one last option will let you use the touchpad of the Dualshock 4 as a mouse for your computer.

You will have to launch the software every time you want to use it on your PC.

Enjoy
Laat kortgezegd games denken dat je een Xbox controller aan je pc hebt hangen :*)

Nadelen: Geen rumble, touchpad en geen werkende headphone jack.

http://wololo.net/talk/viewtopic.php?f=66&t=37636

[ Voor 5% gewijzigd door DarkElement op 07-04-2014 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK

TRK

DarkElement schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:53:
[...]

Alle collectables verzamelen en paper trails spelen (de komende 3 weken nog) en ik wil niet vervelend zijn maar ik heb een tijdje geleden een Infamous topic gemaakt :p

Het grote Infamous Second Son & Paper Trail Topic!
Ja ik zag de topic iets te laat maar thanks! Inderdaad daarmee zou je nog wat tijd kunnen doorbrengen in het spel idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
En vergeet niet zowel good als evil uit te spelen mocht je dat nog niet hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkElement schreef op maandag 07 april 2014 @ 14:47:
Misschien interessant voor mensen die hun DS4 (effectief) willen gebruiken in vrijwel alle games op hun pc:

[...]

Laat kortgezegd games denken dat je een Xbox controller aan je pc hebt hangen :*)

Nadelen: Geen rumble, touchpad en geen werkende headphone jack.

http://wololo.net/talk/viewtopic.php?f=66&t=37636
Ik gebruik de DS4 al op mijn laptop , ik hoefde alleen de USB-kabel aan de DS4 te hangen en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Oh oke, heb het zelf nooit getest maar het schijnt op een hoop games niet naar behoren te werken en dit zou een goede workaround zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkElement schreef op maandag 07 april 2014 @ 15:33:
Oh oke, heb het zelf nooit getest maar het schijnt op een hoop games niet naar behoren te werken en dit zou een goede workaround zijn.
Klopt met die manier werkt ie met alle games met 360 controller ondersteuning. En rumble werkt trouwens wél ;)

Laatste versie kan je hier vinden : http://forums.pcsx2.net/Thread-DS4-To-XInput-Wrapper is thread van de ontwikkelaar.

[ Voor 14% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 07-04-2014 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-09 17:29
Zelf de PS4 een week geleden gekocht bij bart-smit (online webshop) en had m de volgende dag netjes in huis :) Het ging hier om de Infamous bundel. Gisteren in de stad (Eindhoven) rondgezocht naar een extra controller, leek nergens meer op voorraad te zijn (mediamarkt, bartsmit etc.) totdat ik bij de Intertoys kwam waar ze deze nog wel op voorraad haaden, evenals de PS4 second son bundel :o
Nu nog een paar mooie co-op games...

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
Enige nadeel is dat er niet echt co-op games zijn, buiten een paar indie games.. En volgens mij niet de meeste local co-op maar alleen over psn.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Laatste jaren zie ik weinig ontwikkeling op het gebied van Coop games. ik vind dat wel jammer.

waar ik op de ps 3 Bijv Stardust HD coop kan spelen is het nu met Resogun alleen Online Co-op.

Alles lijkt te verschuiven naar Online coop ... Beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Net Tomb Raider uitgespeeld vond
spoiler:
de eindbaas nogal makkelijk, vond bijvoorbeeld Augustine in Infamous vele malen moeilijker
en het was verder een nogal lineaire game (veel paadje volgen, poppetjes killen en verder paadje volgen, ook de quicktime events stelden helemaal niks voor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro
  • Laatst online: 21-08-2020

Frankaro

Greatness Awaits

DarkElement schreef op maandag 07 april 2014 @ 17:01:
Net Tomb Raider uitgespeeld vond
spoiler:
de eindbaas nogal makkelijk, vond bijvoorbeeld Augustine in Infamous vele malen moeilijker
en het was verder een nogal lineaire game (veel paadje volgen, poppetjes killen en verder paadje volgen, ook de quicktime events stelden helemaal niks voor :p
Tomb Raider heb ik op de PS3 gedaan en snap wat je bedoeld. Vond het alsnog een echt vermakelijke game met een prima verhaal. Mijn broertje heeft de game nu voor de PS4 misschien toch maar weer oppakken, maar eerst Infamous op platinum halen. ;)

PSNid: robero50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
De puzzels vond ik het leukst :p
spoiler:
alleen waren het er nogal weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
epic! omg heldenfunctie!!:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spoiler tags zijn in principe alleen nodig als
je het verhaal mogelijk verneukt. Niet omdat je de eindbaas makkelijk vindt of vindt dat er te weinig puzzels zijn. Denk dat er welgeteld 0 mensen over zouden vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Beter een spoilertag teveel dan te weinig.

[ Voor 3% gewijzigd door DarkElement op 07-04-2014 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Wat voor headset hebben mensen voor de ps4? Ik overweg een skullcandy slyr te kopen. Of een skullcandy crusher iemand ervaring met deze headset op de ps4? Ik wil het liefst alle geluid via mijn ds4 te laten lopen als het een versie met kabel is. Toch lijk ik in alle vergelijkingen uit te komen op de wireless gold headset van Sony zelf.... Iemand tips?

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkElement schreef op maandag 07 april 2014 @ 19:27:

Niet mee eens. Sommige topics staan helemaal vol met die dingen, terwijl er maar 10% in hoeft te staan. Soms lichtelijk vervelend dat je dan overal op moet gaan klikken.
swopdark schreef op maandag 07 april 2014 @ 19:53:
Wat voor headset hebben mensen voor de ps4? Ik overweg een skullcandy slyr te kopen. Of een skullcandy crusher iemand ervaring met deze headset op de ps4? Ik wil het liefst alle geluid via mijn ds4 te laten lopen als het een versie met kabel is. Toch lijk ik in alle vergelijkingen uit te komen op de wireless gold headset van Sony zelf.... Iemand tips?
Als het stereo is, zou ik het zwaar afraden. Een surround headset geeft een veel rijkere ervaring tijdens het gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-04-2020

djordyy

PSN: Djordyy

#PS4 liefhebbers opgelet:Bij de opening donderdag 10 april om 8.00u hebben we een pallet vol PS4's voor de losse verkoop,geen reserveringen!

Medimarkt Alkmaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
DarkElement schreef op maandag 07 april 2014 @ 19:27:
Absoluut niet, het topics lezen vervelend als ze vol staan met spoilers tags.

Zeker als dat gebruikt wordt voor
alleen waren het er nogal weinig
en
twee dingen die absoluut niet in een spoiler zouden hoeven omdat het meningen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:24:
[...]

[...]
en
[...]
twee dingen die absoluut niet in een spoiler zouden hoeven omdat het meningen zijn.
dalijk gaan mensen nog hele eindes omschrijven in mening-stijl.

als de zwarte balkjes je storen lees je er toch lekker overheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:30:
[...]

dalijk gaan mensen nog hele eindes omschrijven in mening-stijl.

als de zwarte balkjes je storen lees je er toch lekker overheen?
Dat is nou juist het punt, als een heel topic vol zogenaamde spoilers staat leest dat heel irritant.

Zeker als het nergens over gaat zoals in deze voorbeelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:24:
[...]

[...]
en
[...]
Wat? Makkelijke eindbaas in Tombraider? Dat had ik halverwege mijn 1e playthrough nou niet willen weten!!

Beter een spoiler tag teveel dan te weinig dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:41:
[...]

Wat? Makkelijke eindbaas in Tombraider? Dat had ik halverwege mijn 1e playthrough nou niet willen weten!!

Beter een spoiler tag teveel dan te weinig dus. ;)
teveel spoiler tags:p just lol 8)7 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-09 13:28
Ik heb een domme vraag. Kan ik geimporteerde spellen uit Amerika gewoon hier ook online mee spelen? Of kan dat dus niet. Ik heb alleen een nederlands psn account

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:41
volgens mij kan dit wel alleen moet je in amerikaanse store DLC downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
nickdew schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:28:
volgens mij kan dit wel alleen moet je in amerikaanse store DLC downloaden
Het gaat mij gewoon dat de kids online een spel kunnen spelen, want hier zijn die games gewoon duur (>€60) en in Amerika kost me bijna alles playstation 4 games maar €40 inclusief verzenden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
pinokkia schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:33:
[...]

Het gaat mij gewoon dat de kids online een spel kunnen spelen, want hier zijn die games gewoon duur (>€60) en in Amerika kost me bijna alles playstation 4 games maar €40 inclusief verzenden. :)
Inclusief verzenden? en invoerkosten>

Of download je de games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
HaskoF schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:44:
[...]

Inclusief verzenden? en invoerkosten>

Of download je de games?
Ik importeer al 6 jaar bij hetzelfde bedrijf (van consoles tot games) en heb nog nooit invoerkosten hoeven te betalen :). Per game komt er wel €4 a €5 erbij, Console kost een stukje duurder. Maar ik was toen altijd nog een stuk goedkoper uit dan hier in Nederland :)

Het zijn gewoon games en geen download games. Daar ben ik allergisch voor. :)

[ Voor 8% gewijzigd door pinokkia op 08-04-2014 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
oki en zou je willen delen met medetweakers welk bedrijf dat is? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Als je nou ook budgetgaming in de gaten houd. Daar staan ook buitenlandse en Nederlandese bedrijven op met de laagste prijs.

http://www.budgetgaming.nl/winkels/index.html

[ Voor 19% gewijzigd door pinokkia op 08-04-2014 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:58
HaskoF schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:48:
oki en zou je willen delen met medetweakers welk bedrijf dat is? :D
Nee joh dat zou z'n verhaal te geloofwaardig maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Bartske schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:56:
[...]

Nee joh dat zou z'n verhaal te geloofwaardig maken ;)
Nee joh helemaal niet. Mensen zijn tegenwoordig een beetje lui om rond te neuzen voor de goedkoopste prijs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
pinokkia schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:47:
[...]

Ik importeer al 6 jaar bij hetzelfde bedrijf (van consoles tot games) en heb nog nooit invoerkosten hoeven te betalen :). Per game komt er wel €4 a €5 erbij, Console kost een stukje duurder. Maar ik was toen altijd nog een stuk goedkoper uit dan hier in Nederland :)

Is duurder/kost meer O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Een voorbeeld:

Assassin's Creed IV: Black Flag. Goedkoopste prijs NL €54,95 (budgetgaming.nl)

Prijs waar ik voor betaal €39,04 + €5 verzendkosten. Totaal €44,04. Scheelt weer €10,91 :)

[ Voor 4% gewijzigd door pinokkia op 08-04-2014 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:58
pinokkia schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 12:00:
[...]

Nee joh helemaal niet. Mensen zijn tegenwoordig een beetje lui om rond te neuzen voor de goedkoopste prijs. ;)
Prima als je minder betaald, maar deel het of hier of deel het niet. Als je alleen maar een beetje interessant loopt te doen heeft niemand er wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:09
pinokkia schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:15:
Ik heb een domme vraag. Kan ik geimporteerde spellen uit Amerika gewoon hier ook online mee spelen? Of kan dat dus niet. Ik heb alleen een nederlands psn account
pinokkia schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:47:
[...]

Je importeert al 6 jaar en je komt nu met deze vraag? Deze vraag is hier, als op Budgetgaming al vele malen beantwoord (ook voor de PlayStation 4). Gewoon te vinden in de bekende topics.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:49

PBP

Hij heeft het waarschijnlijk gewoon over VGP. Heb ik ook voor de PS3 veel games besteld. Betaal je omgerekend 39euro plus 4 euro verzendkosten. Alleen was de prijs hier in NLse webshops na een paar jaar inmiddels ook rond die prijs dus had het vrij weinig zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:36

NoTimeRemains

I know

waarom de geheimzinnigheid over een webshop?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
een beetje interessant doen en aandacht vragen.....
Ik snap het ook niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Knakker heeft muis/toetsenbord werkend gekregen in BF4 op de PS4.

http://wololo.net/2014/04...board-support/#more-19095

Beetje raar als je het mij vraagt want dan kan je het net zo goed op de pc spelen :p

[ Voor 33% gewijzigd door DarkElement op 08-04-2014 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Laatst online: 06-08 18:20
DarkElement schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:32:
Knakker heeft muis/toetsenbord werkend gekregen in BF4 op de PS4.

[video]

http://wololo.net/2014/04...board-support/#more-19095

Beetje raar als je het mij vraagt want dan kan je het net zo goed op de pc spelen :p
Hij is nu natuurlijk wel een stuk sneller en preciezer dan de rest. Ik zie het als cheaten.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PBP schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 12:27:
Hij heeft het waarschijnlijk gewoon over VGP. Heb ik ook voor de PS3 veel games besteld. Betaal je omgerekend 39euro plus 4 euro verzendkosten. Alleen was de prijs hier in NLse webshops na een paar jaar inmiddels ook rond die prijs dus had het vrij weinig zin.
idd, VGP rules! ook de nieuwe games zijn gewoon ~42 incl. verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
TheKillingBean schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:57:
[...]

Hij is nu natuurlijk wel een stuk sneller en preciezer dan de rest. Ik zie het als cheaten.
Ik denk dat als ik met muis/toetsen vs iemand met een controller zou spelen ik nog onder mn kont werd geschoten, ik zuig persoonijk best wel online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Geen zorgen. Dat kutspel zit zo vol lag en rubberbanding, niemand kan het fatsoenlijk spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als onderstaande ingame beelden zijn (van pc waarschijnlijk maar toch) dan ben ik verkocht en mag codemasters zich wel weer concentreren op een toca game.

Project CARS Trailer - Formula One (2014) (1080p)…: http://youtu.be/_0oTs_8y9r8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Beelden vanuit de cockpit lijken mij wel degelijk ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:40

On_E

Housemusic

Verstekbakker schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:06:
Geen zorgen. Dat kutspel zit zo vol lag en rubberbanding, niemand kan het fatsoenlijk spelen.
Toch zeker de helft van de tijd prima te spelen, maar liever gooien ze die testserver fix ook ff op de rest van de servers zodat het altijd prima te spelen is.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 22-09 12:59
AtlAntA schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:22:
Als onderstaande ingame beelden zijn (van pc waarschijnlijk maar toch) dan ben ik verkocht en mag codemasters zich wel weer concentreren op een toca game.

Project CARS Trailer - Formula One (2014) (1080p)…: http://youtu.be/_0oTs_8y9r8
Codemasters heeft het met Grid 2 en de laatste F1 toch al verziekt bij me. Forza ook door het weinige aanbod van tracks , car dlc's en structuur in de carriere en Gran turismo is na deel 2 alleen nog maar een rijdende showroom. Project cars staat dan ook sinds de aankondiging hoog op mijn verlanglijstje.

Kan de trailer helaas niet in vol HD bekijken op mijn hotelkamertje, maar de vorige trailer wint het nog net bij me. http://youtu.be/g34tOge-gL8

Nu maar hopen dat ze er iig een leuke Championship of een geloofwaardige carriere aanhangen ipv alles los op je bord en dan ben ik blij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan93
  • Laatst online: 18-11-2020
Even een vraagje in de hoop dat jullie het weten. Heb net m'n custom DS4 binnengekregen, maar de lightbar blijft maar wit knipperen als ik hem wil verbinden. Dacht eerst een lege accu, maar na een half uurtje aan de lader en tijdens het laden blijft hij nog steeds wit knipperen. Een seconde of 3 en dan weer blank. Kan het zijn dat de accu zo leeg is dat het gewoon heel lang duurt of heeft het een andere rede?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

tristan93 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:32:
Even een vraagje in de hoop dat jullie het weten. Heb net m'n custom DS4 binnengekregen, maar de lightbar blijft maar wit knipperen als ik hem wil verbinden. Dacht eerst een lege accu, maar na een half uurtje aan de lader en tijdens het laden blijft hij nog steeds wit knipperen. Een seconde of 3 en dan weer blank. Kan het zijn dat de accu zo leeg is dat het gewoon heel lang duurt of heeft het een andere rede?
Druk de resetknop eens in (achterop aan de rechterkant naast de schroef).

[ Voor 3% gewijzigd door PBP op 08-04-2014 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 01:44
Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:58:
[...]

idd, VGP rules! ook de nieuwe games zijn gewoon ~42 incl. verzenden.
en geen invoerkosten??

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Nope, heb ik nog nooit gehad. Staat altijd op de verpakking 20 dollar toy game oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan93
  • Laatst online: 18-11-2020
PBP schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:36:
[...]

Druk de resetknop eens in (achterop aan de rechterkant naast de schroef).
Ja heb ik net geprobeerd, maar dat helpt helaas ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 01:44
PBP schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:39:
[...]

Nope, heb ik nog nooit gehad. Staat altijd op de verpakking 20 dollar toy game oid.
39 euro voor destiny voor ps4 zie ik wel zitten :)

nothing stops this train

Pagina: 1 ... 12 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]