Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

8GB-3GB = 5GB

waarvan ze nu met ISS 4,5GB gebruiken..
Niet direct veel speelruimte meer dan?

Hopelijk met optimalisatie van het OS zal dit iets meer worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:54
Scrisissszzz schreef op donderdag 03 april 2014 @ 12:00:
Ik heb zelf heel even een 720+ van Tritton gehad maar vond het na 10 minuten al een onding. Heel schel geluid, teveel kabels en hij zat niet fijn.

Persoonlijk vind ik de rechthoekige oorschelpen niet prettig. Ronde of ovale zitten veel fijner. Heb nu de wireless headset van sony zelf en die bevalt echt goed!

Maar smaken verschillen en deze is iets duurder :)
Dat is absoluut waar dat het persoonlijk is. Bij mij zit die headset perfect en ik heb geen abnormaal groot of klein hoofd (denk ik }:O ) ik heb wel relatief kleine oren (wat zeggie baaass??! :+ ) waar de schelpen perfect overheen vallen.

Nogmaals, gezien de prijs is de kwaliteit zeer goed te noemen. Nagenoeg alle reviews zijn ook lovend over deze headset.

http://www.digitaltrends....ews/tritton-kunai-review/
http://nzgamer.com/featur...kunai-headset-review.html
http://canadianonlinegame...eadset-ps3ps-vita-review/
etc.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-09 23:19
Vettigen_Dr33 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 12:37:
8GB-3GB = 5GB

waarvan ze nu met ISS 4,5GB gebruiken..
Niet direct veel speelruimte meer dan?

Hopelijk met optimalisatie van het OS zal dit iets meer worden.
Volgens mij er nog 512 MB shared memory (OS of game), wat eens voor 100% voor games gebruikt kan worden. Dus 4.5 GB game + 0.5 GB shared + 3 GB voor OS.

Verder mogen games 6 van 8 CPUs gebruiken.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit zegt Sucker Punch:
Om alle kracht van de PlayStation 4 te gebruiken, hebben we ervoor gekozen om maar 4,5GB RAM geheugen te gebruiken in plaats van de volledige 8GB RAM. Van de 8 cores die de console tot haar beschikking heeft, hebben we er 6 gebruikt. De hoeveelheid RAM die we gekozen hebben om te gebruiken, hebben we volledig gebruikt. De voornaamste taak van het geheugen was het laden van data, andere taken van het geheugen zijn: het ondersteunen van de rendering en het klaarzetten van cutscenes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Nou die 8GB gaan ze nooit gebruiken. Er is sowieso een deel reserved voor het OS.
Daarnaast, vind je het niet opvallend dat tot nu toe iedere PS4 game waarvan Engine details naar buiten komen allemaal 4,5GB ram gebruiken?
Iets zegt mij dat 4,5 GB op dit moment gewoon de limiet is die games kunnen benutten.
In die presentatie heeft Adrian Bentley (Sucker punch) het namelijk over een trage I/O naar disk en BR disk.
Ze hebben allerlei aanpassingen/optimalisaties moeten doen om het op tijd in het geheugen te hebben.
Als ze dan al 3,5GB geheugen over zouden hebben, waaarom die dan niet gebruiken om nog meer van BR te cachen? Omdat die niet beschikbaar is ;)

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:19

Falastine

Think about my signature...

Gisteren in de mediamarkt 3 spellen gekocht 2 betaald. Dus voorlopig kan ik vooruit met Fifa, BF4 en COD Ghost.

Moet zeggen dat BF4 mij erg verrast heeft leuk spel reageert snel. COD Ghost heb ik gehaald voor de snelle potjes die je daar kan spelen.
Fifa voor vrienden.

Als ik me ergens kan aanmelden voor mensen met dezelfde spellen hoor ik het graag kunnen we samen gamen.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:40
Die 3GB voor het OS is bij de X1 het geval, omdat die meerdere OS'en naast elkaar draait. Bij de PS4 is het niet zeker hoeveel ram er nu daadwerkelijk beschikbaar is voor de games, vooral ook omdat daarover verschillende geruchten gaan. Digital Foundry zei dat het 4.5 GB is met 512MB flex ram, terwijl bepaalde developers dat ontkenden. Ik denk dat de PS4 API momenteel niet meer dan 4.5GB vrijgeeft aan games, maar dat dit in de toekomst gaat veranderen, net als bij de PS3. Uiteindelijk heeft Sony bij de PS3 het OS footprint ook sterk weten terug te brengen. Want zeg nou eerlijk; waarvoor zou het PS4 OS in vredesnaam 3.5GB voor nodig hebben in z'n huidige versie?! Ik zie ze binnen niet al te lange tijd het PS4 OS footprint terugbrengen naar 2GB. 2GB is nog steeds behoorlijk veel mee te doen, vooral omdat de PS4 kernel een BSD kernel is. Dus de kernel is compact, en voor apps en caching is 2GB wel zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Kan iemand even voor mij in de glazen bol kijken wanneer ze oudere bluetooth headsets weer gaan ondersteunen? Met zo'n kabel aan mn controller zitten is toch behoorlijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verstekbakker schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:28:
Kan iemand even voor mij in de glazen bol kijken wanneer ze oudere bluetooth headsets weer gaan ondersteunen? Met zo'n kabel aan mn controller zitten is toch behoorlijk irritant.
Mijn glazen bol krijgt al een tijdje een verkeerd Ip van mijn router. Daardoor is hij al een tijdje niet echt betrouwbaar.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
DD-WRT erop en static lease instellen op MAC van je glazen bol dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
http://m.marktplaats.nl/a...14-en-ghosts-te-koop.html

Heb hem maar een berichtje gestuurd dat hij "iets" te hoog zit met zn prijs voor een niet nieuwe ps4

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
HaskoF schreef op donderdag 03 april 2014 @ 12:13:
[...]

Is de headset van SONY aan te raden? ik overweeg ook om die headset te kopen.
Ik raad hem aan!

Prijs - kwaliteit is hij echt prima. Grote voordeel vind ik ook: dongle in je pc en werkt meteen top! Geen surround maar eerlijk gezegd heb ik dat op de ps4 ook uit staan.

Er zijn headsets met beter geluid maar voor €89 geeft deze goed geluid. Hoor van vrienden dat mijn stem ook goed is met chatten.

Plus hij is lekker licht, je merkt amper dat hij op je hoofd zit!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Scrisissszzz schreef op donderdag 03 april 2014 @ 15:11:
[...]

Ik raad hem aan!

Prijs - kwaliteit is hij echt prima. Grote voordeel vind ik ook: dongle in je pc en werkt meteen top! Geen surround maar eerlijk gezegd heb ik dat op de ps4 ook uit staan.

Er zijn headsets met beter geluid maar voor €89 geeft deze goed geluid. Hoor van vrienden dat mijn stem ook goed is met chatten.

Ja maar die dongle heb je ook nodig voor de PS4, dat vind ik echt waardeloos, zo'n uitstekende ding aan de voorkant van m'n PS4. Ik wil gewoon een degelijke bluetooth headset, of beter nog, mn PS3 bluetooth headset gebruiken op de PS4. Zijn er eigenlijk wel goede fullsize bluetooth gaming headsets?

Klopt het trouwens dat de gold wireless headset niet echt een goede bass heeft?

[ Voor 4% gewijzigd door Trishul op 03-04-2014 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
renzo4000 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:20:
Voor de mensen die nog een goede headset zoeken kan ik de Tritton Kunai van harte aanbevelen...
Bedankt, ik heb hem net gehaald omdat ik het oortje dat bij de PS4 zat verschrikkelijk vind en iphone dopjes en mijn ps3 set niet werken :/

Nu op werk alleen wat muziek op aan, maar zit prima.
Vanavond eens met ps4 testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:37
renzo4000 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:20:
Voor de mensen die nog een goede headset zoeken kan ik de Tritton Kunai van harte aanbevelen. Gisteren heb ik de WII u versie ontvangen a €20(https://www.all4games.nl/...hite-Nintendo-Wii-U-/-3DS) ipv de universele versie die €55 kost (https://www.all4games.nl/...adset-Black-Playstation-3)

Voordeel van deze WII u versie is dat hij gewoon direct op je DS4 aangesloten kan worden zonder gedoe met extra usbkabels / wifi / accu's etc. Je hebt volledige audio en chat support(wel instellen in je PS4 menu). Tevens heb je de mogelijkheid om het volume en de mic(mute) te regelen met een controller in de kabel.

Geluidskwaliteit is erg goed te noemen, goede helderheid en mooi laag. Met BF4 hoor ik de kleinste details en hoor ik nu mensen veel beter aankomen. Mijn vrienden in de chat geven aan dat ze me erg goed kunnen horen en dat ze nog niet eerder zo'n heldere stem hebben gehoord. Het draagconform is erg goed te noemen, fijne oorkussens en dito hoofdband.

Kortom stel je niet enorme eisen aan een headset (zoals draadloos, 7.1, etc) dan kan je met deze tritton zeer goed uit de voeten. Doe er je voordeel mee!

[afbeelding]
Heb hem zojuist ook besteld. 20 euro is geen geld en heb toch wat beters nodig i.p.v. de standaard meuk die erbij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Ik heb de Kunai ook.

Let er wel op dat je het geluid van de chat en de game niet op de Kunai apart kunt regelen.
Er zit maar 1 volume regelaar op. Verander het ingame geluid via het spel of via de ps4.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek een 2TB harde schijf voor mijn ps4 die er zeker in past.

Ik kan er alleen geen vinden in de NL online stores.

Iemand een koop link in NL shops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:42
Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2014 @ 19:15:
Ik zoek een 2TB harde schijf voor mijn ps4 die er zeker in past.

Ik kan er alleen geen vinden in de NL online stores.

Iemand een koop link in NL shops?
Volgens mij past elke 2.5" SATA300/600 SSD, SSHD of HD erin, toch ? Zit zelf te denken aan zo'n 2TB SSHD ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:09
Ik twijfel om een SSD in de PS4 te plaatsen, is dat het waard of is het verschil minimaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
-SaveMe- schreef op donderdag 03 april 2014 @ 20:33:
[...]
Volgens mij past elke 2.5" SATA300/600 SSD, SSHD of HD erin, toch ? Zit zelf te denken aan zo'n 2TB SSHD ...
zolang deze niet dikker is dan 9,5 mm dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:12
Je kan toch ook een headphones aansluiten op de controller ?

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op donderdag 03 april 2014 @ 15:11:
[...]

Ik raad hem aan!

De Sony 7.1 headsets geven wel degelijk (virtual) surround hoor. Wereld van verschil met mijn bijna 2x zo dure Beats DNA die alleen stereo kan weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 14:34
De Sony Wireless Headset 7.1 is enorm goed voor de prijs! AKG, Beats en Sennheiser heb ik ook, dus ik heb wel wat vergelijkingsmateriaal!

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Meulendijks89 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 20:40:
Ik twijfel om een SSD in de PS4 te plaatsen, is dat het waard of is het verschil minimaal?
Heb er ergens een heel artikel en test over gelezen. De conclusie was dat een SSD gewoon te duur per GB is en het performance verschil met een SSHD te klein. Daarom wil ik er ook een SSHD inzetten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 14:34
Even een tipje voor wie goedkoop eens wat anders wil proberen. LEGO Marvel Super Heroes € 17,99: http://www.bol.com/nl/p/l...-heroes/9200000020117750/.

Staat overigens ook hier gemeld: Console Budget Gaming topic.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Jumpman schreef op donderdag 03 april 2014 @ 22:03:
Even een tipje voor wie goedkoop eens wat anders wil proberen. LEGO Marvel Super Heroes € 17,99: http://www.bol.com/nl/p/l...-heroes/9200000020117750/.

Grrrr....had vanmiddag de wiiu versie gekocht omdat ze voor de ps4 versie gewoon de volle map vroegen, is deze nu ook in de aanbieding...iemand enig idee of de ps4 versie echt beter is dan die wiiu versie?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 18:07
Wat is resogun trouwens een vette game! Co-Op is het helemaal super :). Door een domme fout helaas de game net niet kunnen halen met 1 continue. Ik ga voor de platinum met deze game.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Platinum halen bij Resogun was niet zo moeilijk, maar wel erg leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DYNASTY WARRIORS 8: Xtreme Legends Complete Edition nu verkrijgbaar in de PSStore :

Een heerlijke goed uitziende hack & slash game met veel vijanden en brute aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven85
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-07 14:21
Vettigen_Dr33 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 08:39:
[...]

Ja, met de HDMI poorten zijn al meerdere problemen voorgekomen. De pinnetjes van de poort lijken soms niet zo stevig te zijn en relatief makkelijk te vervormen. Wees dus altijd voorzichtig met wisselen van de kabels.
Ook lijkt de standaard kabel niet van de allerhoogste kwaliteit te zijn..

Zelf heb ik de eerste avond wel wat probleempjes gehad met men PS4. Soortgelijke problemen als jij beschrijft, PS4 die niet deftig wou opstarten na afsluiten e.d.
Laatste probleem was de kabel die blijkbaar geen beeld wou doorsturen, de kabel die ik voor men PS3 gebruikte gebruikt voor men PS4 en opgelost :) de meegeleverde kabel van de PS4 in men PS3 gestoken en die werkte ook d:)b
Maar hier heb ik intussen (gelukkig) geen last meer van gehad. Was enkel de eerste avond, beetje vreemd maarja ik klaag niet nu. Verder ook niet meer aan men setup gekomen 8)
Heb alles nu ongedraaid op mijn tv en geen problemen meer. Misschien over een tijdje maar een andere hdmi kabel aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
bram1984 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 21:34:
[...]

De Sony 7.1 headsets geven wel degelijk (virtual) surround hoor. Wereld van verschil met mijn bijna 2x zo dure Beats DNA die alleen stereo kan weergeven.
Gisteravond even op de ps4 met surround gespeeld en het is inderdaad prima geluid.

Vergelijken met een beats (heb zelf een studio) is ook niet echt een vergelijking. Die beats is gemaakt puur op geluidsweergave van muziek, en dan gericht op lage tonen. De sony headset vind ik meer geschikt voor game geluid en voor muziek weer minder. Maar goed luister ook geen muziek op de ps4 behalve ingame muziek ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quartje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-09 14:50
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 19:53:
hoe kan ik de taal van infamous second son op engels zetten? dat nederlands klinkt echt heel erg mismaakt:p

*nevermind, heb t al;)
Heb het inmiddels ook al gevonden; Volgens mij is de enige optie om interface-taal van de PS4 om te zetten naar Engels. Ik heb alleen de mogelijkheid niet kunnen vinden om de ondertiteling ergens aan te zetten. Wie-o-wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Zullen we een poultje maken voor de hoeveelheid verkochte PS4 per eind maart? IK dacht dat Sony in oktober aangaf te mikken op 5 miljoen verkochte units per eind maart maar dit doel werd al eind januari gehaald. eind februari stond de teller op 6 miljoen stuks en nu een maand later wat zal de stand zijn? De PS4 staat al erg lang op de nummer 1 sellerlijst bij grote online retailers als amazon en bestbuy.

Is Sony in staat 1 miljoen consoles per maand te maken en deze ook nog bij retailers te krijgen? Zoals het er nu voor staat verkopen ze alles wat ze leveren. En verdampen nieuwe leveringen zeker in europa vaak binnen 24 uur.

Ik voorspel dat de stand per 31 maart op 6,7 miljoen verkochte units staat. Mensen? "meer" of "minder"?? ;)

Het goed lopen van een console een essentieel voor je gameaanbod en ondersteuning in de toekomst en dus lijkt het me zeker een interessante discussie.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Nu online
MeNTaL_TO schreef op donderdag 03 april 2014 @ 22:14:
[...]

Grrrr....had vanmiddag de wiiu versie gekocht omdat ze voor de ps4 versie gewoon de volle map vroegen, is deze nu ook in de aanbieding...iemand enig idee of de ps4 versie echt beter is dan die wiiu versie?
De WiiU versie is leuker vind ik (Ook wel handig dat je op die tablet kan doorspelen). Op grafisch gebied is er niet zoveel verschil.

[ Voor 6% gewijzigd door Meekoh op 04-04-2014 10:02 ]

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Zijn er nadelen voor het hebben van een USA account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Quartje schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:49:
[...]

Heb het inmiddels ook al gevonden; Volgens mij is de enige optie om interface-taal van de PS4 om te zetten naar Engels. Ik heb alleen de mogelijkheid niet kunnen vinden om de ondertiteling ergens aan te zetten. Wie-o-wie?
Je moet in Infamous de gelocaliseerde audio uit zetten. Hier kun je ook de ondertitels aan en uitzetten. In je ps4 menu hoef je niks te veranderen.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Ik heb gisteren infamous gehaald en ik moet zeggen dat het grafisch super is. Het ziet er fantastisch uit. Regen effecten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
swopdark schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 09:14:
Zullen we een poultje maken voor de hoeveelheid verkochte PS4 per eind maart? IK dacht dat Sony in oktober aangaf te mikken op 5 miljoen verkochte units per eind maart maar dit doel werd al eind januari gehaald. eind februari stond de teller op 6 miljoen stuks en nu een maand later wat zal de stand zijn? De PS4 staat al erg lang op de nummer 1 sellerlijst bij grote online retailers als amazon en bestbuy.

Is Sony in staat 1 miljoen consoles per maand te maken en deze ook nog bij retailers te krijgen? Zoals het er nu voor staat verkopen ze alles wat ze leveren. En verdampen nieuwe leveringen zeker in europa vaak binnen 24 uur.

Ik voorspel dat de stand per 31 maart op 6,7 miljoen verkochte units staat. Mensen? "meer" of "minder"?? ;)

Het goed lopen van een console een essentieel voor je gameaanbod en ondersteuning in de toekomst en dus lijkt het me zeker een interessante discussie.
'Meer'!

Volgens VGChartz staat de PS4 op 22 maart op 6,6 miljoen stuks verkocht. Laatste week gingen er 220.000 over de toonbank. Aangezien ze weer op voorraad beginnen te komen en de PS4 nog steeds de charts op bijvoorbeeld Amazon.com domineert (i.t.t. Xbox One) verwacht ik dat ze wel over die 6.7 miljoen heengaan voor eind maart ja.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

TR had ik al snel weer verkocht, is toch aardig vraag naar de game. Ondanks de gemengde reacties op infamous ga ik die ook maar 2'de hands proberen te krijgen. Ik snap dat ik op die manier de devs niet echt steun maar juist de gemengde reacties en reviews weerhouden mij ervan om de game in de Retail te kopen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

Inmiddels sinds gisteren de PS4 in mijn bezit, heb maar anderhalve week hoeven wachten. Wat een verademing vergeleken met de vorige generatie! Heb altijd op een 360 met component (oude generatie) gespeeld, dus dit zijn aanzienlijke verbeteringen.

Vanavond even Second Son uitproberen, ben vooral benieuwd naar de grafische kant. Verhaaltechnisch en qua gameplay lijkt het me echter niet zo sterk, maar we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
afca020 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 12:02:
Inmiddels sinds gisteren de PS4 in mijn bezit, heb maar anderhalve week hoeven wachten. Wat een verademing vergeleken met de vorige generatie! Heb altijd op een 360 met component (oude generatie) gespeeld, dus dit zijn aanzienlijke verbeteringen.

Vanavond even Second Son uitproberen, ben vooral benieuwd naar de grafische kant. Verhaaltechnisch en qua gameplay lijkt het me echter niet zo sterk, maar we zullen zien.
Je zult niet teleurgesteld zijn!!! Ik lees graag hoe het is bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Infamous is lekker verslavend. Na uitgespeeld te hebben met Good Karma op normal, nu bezig met Evil Karma op expert. Heerlijk om random civilians te killen op straat, niet hoeven uit te kijken als je weer eens een R1'tje doet, en natuurlijk eindelijk de evil upgrades vrij te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Infamous is inderdaad een leuke game, heb er plezier in en toch uitdagend als er een half korps achter je aan zit.

Wel heb ik 1 probleem waar ik dit weekend eens naar moet kijken.
De filmpjes lijken soort tearing te vertonen, in-game zelf nergens last van.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 16:37
Sinds een week de PS4 in bezit. Nu heb ik op één van mn tv's het volgende probleem.
Alleen een wit/roze beeld verder wel gewoon geluid. (tv is samsung LE37a656)

Wat ik ook probeer ik krijg geen beeld.
Resolutie aangepast naar 1080i, 720.
RGB output op limited en full
CMYK output op limted en full
Aangesloten op 2 andere Samsung tv's en heb daar geen problemen.

Iemand een oplossing? (behalve een andere tv aanschaffen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:00
Al een nieuwe/andere HDMI kabel geprobeerd?

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
Jackal131 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 13:05:
Al een nieuwe/andere HDMI kabel geprobeerd?
Verschillende kabels geprobeerd. Maakte helaas geen verschil.
PS3 op de bewuste TV heeft overgens geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
playstation terugzetten naar fabrieksinstellingen. De updates uitvoeren en probeer op verschillende hdmi poorten. Als de ps3 het wel doet, dan s er wss iets mis met je ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mistermo schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 12:58:
Sinds een week de PS4 in bezit. Nu heb ik op één van mn tv's het volgende probleem.
Alleen een wit/roze beeld verder wel gewoon geluid. (tv is samsung LE37a656)

Wat ik ook probeer ik krijg geen beeld.
Resolutie aangepast naar 1080i, 720.
RGB output op limited en full
CMYK output op limted en full
Aangesloten op 2 andere Samsung tv's en heb daar geen problemen.

Iemand een oplossing? (behalve een andere tv aanschaffen)
Probeer een andere TV met een ander HDMI kabel. Heb je daar hetzelfde probleem: dan is je PS4 defect.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
ASNNetworks schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 13:09:
[...]

Probeer een andere TV met een ander HDMI kabel. Heb je daar hetzelfde probleem: dan is je PS4 defect.
Andere TV's hebben het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:52
Je moet idd proberen het probleem uit te sluiten.

Zet je PS4 terug naar fabrieksinstellingen en update hem dan met de laatste firmware.
Probeer hem eerst op de verschillende hdmi slots aan te sluiten=geen resultaat, herhaal dit met een andere kabel.
Mocht dit ook niet werken zou ik zoeken naar een firmware update voor je tv. Wellicht dat deze helpt.
Als je PS4 het wel doet op een andere TV, dan ligt het probleem niet in de PS4...maar in je tv

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
zijn er nadelen voor het gebruiken van een US Account om spellen te kopen. behalve dat je de games download en niet op een disc heb?

Zijn er restricties bij het online spelen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Nu online
HaskoF schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 13:39:
zijn er nadelen voor het gebruiken van een US Account om spellen te kopen. behalve dat je de games download en niet op een disc heb?

Zijn er restricties bij het online spelen ???
Nee, je moet alleen opletten dat je ook de DLC koopt via het US account.
DLC is vaak regio gebonden.

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
ik heb nu een BF 4 voor de ps4 gekocht via bartsmit. kan ik hiervoor de DLC PREMIUM via de US account kopen? en dan alsnog via mijn NL account spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
Jumpman schreef op donderdag 03 april 2014 @ 22:03:

Voor dat geld had ik het wel iets verfrissend anders gevonden. Helaas is de prijs al weer 40 euro...

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
HaskoF schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 13:54:
ik heb nu een BF 4 voor de ps4 gekocht via bartsmit. kan ik hiervoor de DLC PREMIUM via de US account kopen? en dan alsnog via mijn NL account spelen ?
Voor zover ik weet is DLC regio gebonden. Aangezien je een Europese Battlefield 4 disc hebt moet je de DLC ook uit een Europese store halen. Dus kopen via je US account gaat niet werken.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Mistermo schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 13:16:
[...]

Dan is er iets met je TV niet met je Playstation, dus ik zou niet je playstation resetten zoals je geadviseerd is.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Mistermo schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 13:16:
[...]

Ik had het op dag 1 met mijn nieuwe PS4. Dacht dat ik helemaal gestoord werd. Zelfde symptomen maar dan sneeuw.

Als het op je andere tv's niet is dan hoef je niet in de settings van je PS4 te klooien.

Wat je kunt doen is de laatste firmware voor je tv downloaden en terugzetten naar fabrieksinstellingen.

Bij mij was het één of andere HDMI passthrough setting die de boosdoener was. Maar die had ik ooit zelf aangepast in het proberen/prutsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
kbloem schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:10:
[...]

Ik had het op dag 1 met mijn nieuwe PS4. Dacht dat ik helemaal gestoord werd. Zelfde symptomen maar dan sneeuw.

Als het op je andere tv's niet is dan hoef je niet in de settings van je PS4 te klooien.

Wat je kunt doen is de laatste firmware voor je tv downloaden en terugzetten naar fabrieksinstellingen.

Bij mij was het één of andere HDMI passthrough setting die de boosdoener was. Maar die had ik ooit zelf aangepast in het proberen/prutsen.
Dat is goede tip, ga het vanavond gelijk even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impy101
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-11-2024
Hoe werkt dit hele US account gebeuren dan? Kan ik gewoon op mijn PS4 een nieuwe US account aanmaken en de spellen gewoon op mij NL account spelen? Dat alles onder hetzelfde IP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

impy101 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:33:
Hoe werkt dit hele US account gebeuren dan? Kan ik gewoon op mijn PS4 een nieuwe US account aanmaken en de spellen gewoon op mij NL account spelen? Dat alles onder hetzelfde IP?
Ja hoor, US account als primair op je PS4 instellen.
Dan kan je met je nl account alle games van je US spelen, geen problemen met IP ofzo.

Zoek anders het topic even door, is al meermaals gemeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impy101
Vettigen_Dr33 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:43:
[...]

Ja hoor, US account als primair op je PS4 instellen.
Dan kan je met je nl account alle games van je US spelen, geen problemen met IP ofzo.

Zoek anders het topic even door, is al meermaals gemeld ;)
Dan zal ik dat zo eens even bekijken inderdaad. De prijzen verschillen namelijk behoorlijk wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
impy101 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:47:
[...]

Dan zal ik dat zo eens even bekijken inderdaad. De prijzen verschillen namelijk behoorlijk wat.
Idd

Infamous kost 42 omgerekend en MGS GZ kost 22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impy101
HaskoF schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:48:
[...]

Idd

Infamous kost 42 omgerekend en MGS GZ kost 22
Daarom. Maar het zou behoorlijk lullig zijn als Sony dit in de toekomst wijzigd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Laatst online: 09:44

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Remote Play is wel echt by far mijn favorieten functie van de PS4 <3

[ Voor 45% gewijzigd door MonkeySleeve op 04-04-2014 16:01 ]

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
MonkeySleeve schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:00:
Remote Play is wel echt by far mijn favorieten functie van de PS4 <3
Haha NICE !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt 'closed captioning' op de PS4 ondersteund?

Via mij PS3 is dat helaas niet mogelijk, zelfs met de nieuwste fw niet...
Ik heb het idee dat alleen Amerikanen daar gebruik van kunnen maken, aangezien de CC ondersteuning wel in een oudere fw zit ingebakken.

(ik wil mijn amerikaanse dvd collectie (op een PS4) met CC kunnen bekijken)

Edit:

gevonden:
http://manuals.playstatio...s4/settings/ccaption.html

Zou wel eens willen weten waarom dat enkel voor systemen geldt die in de regio Noord-Amerika worden verkocht, toch bizar.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2014 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo lekker wehkamp...
dacht ik even lekker watch_dogs te preoderen krijg ik dit te zien...

http://imgur.com/4WwDOxK

heeft iemand dit ook? en is er nog een kans dat ik hem op de release dag in huis krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordFather
  • Laatst online: 12:18
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:47:
zo lekker wehkamp...
dacht ik even lekker watch_dogs te preoderen krijg ik dit te zien...

http://imgur.com/4WwDOxK

heeft iemand dit ook? en is er nog een kans dat ik hem op de release dag in huis krijg?
Ja bij mij staat het er ook, ik heb dan wel op 21 maart gepreorderd maar is wel raar dat er uitverkocht staat.
Gelukkig heb ik hem besteld met accepgiro.
Als die niet komt bestel ik hem wel ergens anders als het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LordFather schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 18:47:
[...]

Ja bij mij staat het er ook, ik heb dan wel op 21 maart gepreorderd maar is wel raar dat er uitverkocht staat.
Gelukkig heb ik hem besteld met accepgiro.
Als die niet komt bestel ik hem wel ergens anders als het moet.
wehkamp.... wat een drama winkel
je kan nu ook geen enkele watch_dog game meer vinden op de site.
blijkbaar heeft wehkamp problemen met de leverancier.
ik vind het maar een vreemd verhaal... :/
ik heb een mailtje naar wehkamp gestuurd voor uitleg en een verklaring.
ik deel het met je als ik er een antwoord op heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordFather
  • Laatst online: 12:18
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 18:50:
[...]

wehkamp.... wat een drama winkel
je kan nu ook geen enkele watch_dog game meer vinden op de site.
blijkbaar heeft wehkamp problemen met de leverancier.
ik vind het maar een vreemd verhaal... :/
ik heb een mailtje naar wehkamp gestuurd voor uitleg en een verklaring.
ik deel het met je als ik er een antwoord op heb
Ik hoor inderdaag veel slechte dingen rond de wehkamp als het om preorderen gaat ja.
Daarom had ik ook maar voor accepgiro gekozen om niet alsnog achter mijn geld aan te hoeven gaan.
Ik ben benieuwd wat wehkamp erop tezeggen heeft en ik hoor graag van je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LordFather schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 18:52:
[...]

Ik hoor inderdaag veel slechte dingen rond de wehkamp als het om preorderen gaat ja.
Daarom had ik ook maar voor accepgiro gekozen om niet alsnog achter mijn geld aan te hoeven gaan.
Ik ben benieuwd wat wehkamp erop tezeggen heeft en ik hoor graag van je :)
ik ga hem maar denk ik bestellen bij yourgamezone.
ik ben er wel een beetje klaar hoor met wehkamp.
maar dat is wel slim, acceptgiro had ik ook eigenlijk moeten doen maar ik ben een gewoontemens
altijd al gewend aan ideal omdat het zo makkelijk is 8)7
en geen probleem!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2014 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier ook Watch dogs bij de Wehkamp besteld (was met kortingscode 50 euro), en nu ook op uitverkocht..
Ach ze hebben nog even tot de release om de voorraad op peil te brengen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 19:03:
Hier ook Watch dogs bij de Wehkamp besteld (was met kortingscode 50 euro), en nu ook op uitverkocht..
Ach ze hebben nog even tot de release om de voorraad op peil te brengen :+
jaa die kortingscode had ik ook gebruikt!
jaa daar ben ik nu bang voor, krijg ik de game nu wel op 27 mei of niet?en het is toch een vreemd verhaal...
hoe kan een game nou uitverkocht zijn als die noggeens de gold status heeft bereikt.
ik snap er nog vrij weinig van de wehkmap logica... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Guys gewoon even afwachten, zodra eind mei nadert komt Mediamarkt of Saturn weer met zo'n leuke aanbieding, bv Watch Dogs voor 55 euro. Net als bij Infamous. MM en Saturn doen dat (bijna) altijd met grote releases. En bij dit soort folderacties vang je niet zo gauw bot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Laatst online: 14:30

The Chosen One

Zie signature!

Wat is aan te raden met oog op een andere HD? Ik heb ook PS+ dus de GB's kunnen oplopen over tijd lijkt mij.

Nu met de Infamous bundle wil ik er misschien wel 1 gaan halen maar gelijk een nieuwe HD erin, als dat echt nodig is, is wel zo slim dan later nog een keer.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:20:
Wordt 'closed captioning' op de PS4 ondersteund?

Via mij PS3 is dat helaas niet mogelijk, zelfs met de nieuwste fw niet...
Ik heb het idee dat alleen Amerikanen daar gebruik van kunnen maken, aangezien de CC ondersteuning wel in een oudere fw zit ingebakken.

(ik wil mijn amerikaanse dvd collectie (op een PS4) met CC kunnen bekijken)

Edit:

gevonden:
http://manuals.playstatio...s4/settings/ccaption.html

Zou wel eens willen weten waarom dat enkel voor systemen geldt die in de regio Noord-Amerika worden verkocht, toch bizar.
A het wordt in Europa niet gebruikt en
B je euro-ps4 gaat Amerikaanse dvd's toch niet afspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pagani schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 19:18:
[...]

A het wordt in Europa niet gebruikt en
B je euro-ps4 gaat Amerikaanse dvd's toch niet afspelen
De PS4 is i.t.t. de PS3 niet regiovrij?? (via google kom ik niet anders tegen dat de PS4 wel regiovrij is en dus in staat moet zijn die dvd's af te spelen)
Op de PS3 werkt het namelijk prima, uitgezonderd de CC ondersteuning.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2014 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09 20:40
De PS4 is voor de games regiovrij, voor DVD's en Blu-rays wel een regio beveiliging helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JorisTheWise schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 20:30:
De PS4 is voor de games regiovrij, voor DVD's en Blu-rays wel een regio beveiliging helaas.
Thnx!
Jammer dat ze daar nu een regio-lock aan hebben verbonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 20:19:
[...]

De PS4 is i.t.t. de PS3 niet regiovrij?? (via google kom ik niet anders tegen dat de PS4 wel regiovrij is en dus in staat moet zijn die dvd's af te spelen)
Op de PS3 werkt het namelijk prima, uitgezonderd de CC ondersteuning.
PS3 is ook niet regiovrij voor dvd's en br's! Alleen voor spellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harrytasker schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 20:37:
[...]

PS3 is ook niet regiovrij voor dvd's en br's! Alleen voor spellen!
Dat is opmerkelijk want de dvd's die ik in Amerika heb gekocht werken gewoon op mijn PS3.
(het betreft hier overigens series uit de jaren 70 begin 80, geen idee of dat nog iets uitmaakt)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2014 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Tweakers,

Na uw positieve reacties op mijn vorige BF4 filmpje presenteer ik u met gepaste trots O-) het tweede deel: Battlefield 4 - Recon assault 2. Game on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:55
The Chosen One schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 19:16:
Wat is aan te raden met oog op een andere HD? Ik heb ook PS+ dus de GB's kunnen oplopen over tijd lijkt mij.

Nu met de Infamous bundle wil ik er misschien wel 1 gaan halen maar gelijk een nieuwe HD erin, als dat echt nodig is, is wel zo slim dan later nog een keer.
Ik heb zelf deze erin gezet http://www.alternate.nl/S...duct/1072245?tk=7&lk=9601
Ben er tot op heden zeer tevreden over. :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 22:37:
Beste Tweakers,

Na uw positieve reacties op mijn vorige BF4 filmpje presenteer ik u met gepaste trots O-) het tweede deel: Battlefield 4 - Recon assault 2. Game on!
Zeker weer een tof filmpje. Ik denk eerlijk gezegd wel dat het mooier zou zijn als alles zonder hud en tekst etcetera zou zijn geweest. Dat geeft net wat meer immersie (is dat een NL woord?) aan het geheel. Het ziet er ondanks de leuke presentatie wat rommelig uit. Maar dat ligt natuurlijk meer aan BF4 dan aan jou. ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzlewaxx
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 11:31
Met me stomme kop een Belgische PSN code gekocht! Zijn daar nog truukjes voor om deze code toch te gebruiken? Heb al een Belgisch account toegevoegd, maar de ps4 refereert gewoon naar mijn hoofdaccount!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-09 22:05
Zoek eens op primary account in dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 04:13:
[...]

Zeker weer een tof filmpje. Ik denk eerlijk gezegd wel dat het mooier zou zijn als alles zonder hud en tekst etcetera zou zijn geweest. Dat geeft net wat meer immersie (is dat een NL woord?) aan het geheel. Het ziet er ondanks de leuke presentatie wat rommelig uit. Maar dat ligt natuurlijk meer aan BF4 dan aan jou. ;)
Bedankt voor de tip. Had ook al wel zoveel mogelijk de in-game on-screen tips uitgezet. Zonder HUD opnemen betekent echter ook zonder HUD spelen. Helaas wordt alles namelijk live opgenomen. Vroeger met bijvoorbeeld Counter-Strike nam je een demo op, die je later in de engine afspeelde. Dat was eigenlijk veel mooier en je kon er meer mee, bijvoorbeeld in spectator mode je gameplay met freecam opnemen en volgens mij ook de HUD uitzetten. Toch zal ik eens kijken of er nog mogelijkheden zijn. Verder vind ik het zelf jammer dat de share-knop de beelden een stuk donkerder maakt, maar hej ze hadden de sharefunctie ook weg kunnen laten en ik vind het wel een zeer leuke feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
  • Laatst online: 19-09 22:41
-SaveMe- schreef op donderdag 03 april 2014 @ 20:33:
[...]

Bij mijn weten passen alle 2.5" harde schijven er inderdaad in. Ik heb zelf vanochtend de 1TB SSHD van Seagate er in gezet. Nog niet zelf kunnen testen, maar de berichten op internet waren positief. Waarschijnlijk hier en daar wat mooie winst qua laadsnelheden en bovenal 2x zoveel ruimte voor een schappelijke prijs (82 euro voor betaald). Het wisselen en opnieuw installeren gaat heel soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tolgaliya
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-03-2021
cjpunt schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 13:55:
[...]

Bij mijn weten passen alle 2.5" harde schijven er inderdaad in. Ik heb zelf vanochtend de 1TB SSHD van Seagate er in gezet. Nog niet zelf kunnen testen, maar de berichten op internet waren positief. Waarschijnlijk hier en daar wat mooie winst qua laadsnelheden en bovenal 2x zoveel ruimte voor een schappelijke prijs (82 euro voor betaald). Het wisselen en opnieuw installeren gaat heel soepel.
Is hier toevallig ook een 2 TB variant van beschikbaar? Of wellicht van een ander merk?

Grtz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
  • Laatst online: 19-09 22:41
Nee de SSHD van Seagate is er op dit moment alleen nog in 1TB en 500GB variant:
http://www.seagate.com/in...te-hybrid-drive/#features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek nog steeds naar een 2TB die er in past maar kan em nergens vinden / kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 14:34:
Ik zoek nog steeds naar een 2TB die er in past maar kan em nergens vinden / kopen.
Daar wacht ik / zoek ik ook op. Als ik dan toch ga upgraden, dan gelijk maar goed. Ik heb vast al 500GB nodig voor TESO en alle toekomstige expansions ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-SaveMe- schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 15:06:
[...]

Daar wacht ik / zoek ik ook op. Als ik dan toch ga upgraden, dan gelijk maar goed. Ik heb vast al 500GB nodig voor TESO en alle toekomstige expansions ;)
Het lijkt erop dat 1.5TB het maximale is met 9.5mm hoog als max.

Ik heb alles al afgezocht en gegoogled.

Wachten tot er een 2TB 9.5mm hoog uitkomt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Laatst online: 14:30

The Chosen One

Zie signature!

Dan is het de keuze tussen 0,5 of 1.5GB aan ruimte of 1GB en de hybride HD.
Leun naar 1.5GB voor ruimte gezien PS+ en of die snelheid nou echt zoveel uitmaakt... hmmm.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
De snelheid met een hybrid disk maakt wel uit maar is erg afhankelijk van je gebruik.
Heb je 5 games geïnstalleerd staan die je allemaal afwisselend speelt is de winst marginaal (door het cachen van vaak gebruikte files).

Speel je echter 1 game langere tijd achter elkaar dan is de winst best prima hoor.

Je moet het eigenlijk voornamelijk doen voor de extra opslag en dan is de snelheidswinst mooi meegenomen.
Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 15:09:
[...]

Het lijkt erop dat 1.5TB het maximale is met 9.5mm hoog als max.

Ik heb alles al afgezocht en gegoogled.

Wachten tot er een 2TB 9.5mm hoog uitkomt dus.
De Samsung Spinpoint M9T 2TB is de enige 9,5mm hoge 2TB disk voor zover ik weet.
Er zijn mensen die deze drive in hun PS4 hebben maar dit werkt verre van vlekkeloos helaas.

http://www.amazon.co.uk/S...ds=Samsung+Spin+Point+m9t

[ Voor 51% gewijzigd door Donstil op 05-04-2014 16:20 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:40
Zijn er al mensen die met de beta2 begonnen zijn van final fantasy?
Ik ben hem nu aan het downloaden, voordeel van de beta2 is dat je aangemaakte char met alles blijft behouden wanneer je na 14 april de volledige versie haalt.
Hoe vinden jullie dit spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 07:56
De release datum van the crew en driveclub mogen wel snel bekend worden.
Heb zin in een racegame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Is er iemand die dead nation coöp. speelt. Ben op zoek naar iemand die de online campagne wil spelen. Ben bij missie marrow hospital maar is telkens niemand online die daar ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

Erik-1980 schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 18:49:
Is er iemand die dead nation coöp. speelt. Ben op zoek naar iemand die de online campagne wil spelen. Ben bij missie marrow hospital maar is telkens niemand online die daar ook is.
Wat is je PSN?
Pagina: 1 ... 11 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]