Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik heb een tijdje geleden Tomb Raider uitgespeeld. Super vette game. Had niet gedacht dat het verhaal mij zo zou pakken. Aanrader!!

Nu bezig met infamous. Verhaal en de gamplay samen, pakte mij niet echt. Ik kwam pas in het verhaal nadat ik de tweede power had. Ik merk wel dat de eerste power echt slecht is vergeleken de 2e en 3e. 3e speelt ook lekkerder dan de neon. Ik speel het makkelijk 3 uur achterelkaar (en dat is veel voor mijn doen).

Lijst van uitgespeelde games:

Call of Duty Ghosts (SP)
Assasins creed Black Flag
Tomb Raider

Waar ik nu mee bezig ben:

Infamous second son
battlefield 4
Injuctice Gods Among us
Skylanders swap force (met mijn vriendin alhoewel ik het stiekem ook wel leuk vind:P)

Verder heb ik ook alle gratis playstation plus games, maar op de ene manier speel ik alles maar een paar uur en dan gaat mijn interesse weg. (Of de games zijn gaar of ik heb het gratis gekregen waardoor mijn drang niet hoog is om het te spelen. Ik denk het laatste).

Al met al heeft de PS4 niet teleurgesteld.

Mijn verleden: Ik was gestopt met consoles na de eerste xbox. Waarna ik overging op de pc. Alle HD reissues die er voor de ps4 beschikbaar zijn voelen voor mij nieuw aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:51
HD reissues?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
DeeSung schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 00:41:
Ik heb een tijdje geleden Tomb Raider uitgespeeld. Super vette game. Had niet gedacht dat het verhaal mij zo zou pakken. Aanrader!!

Nu bezig met infamous. Verhaal en de gamplay samen, pakte mij niet echt. Ik kwam pas in het verhaal nadat ik de tweede power had. Ik merk wel dat de eerste power echt slecht is vergeleken de 2e en 3e. 3e speelt ook lekkerder dan de neon. Ik speel het makkelijk 3 uur achterelkaar (en dat is veel voor mijn doen).

Lijst van uitgespeelde games:

Call of Duty Ghosts (SP)
Assasins creed Black Flag
Tomb Raider
Tomb Raider is gaaf inderdaad!

Wel grappig dat je de Neon power krachtiger vind dan de Smoke, ik had het juist precies andersom. Met de smoke heb je de mogelijkheid om constant weer met die pijpen bovenop een gebouw te komen waardoor je even kan ontsnappen aan al het vijandelijk vuur. Dit heb je echt nodig op expert, zeker als je de powers unlocked waarbij je healt als je door een pijp gaat en de headshot power waardoor je vijanden instant subdued, dan is Smoke erg krachtig. Ook ben je in die smoke dash even invincible. Bij neon had ik vaak het idee dat ik niet kon ontsnappen, en de wapens zijn ook niet heel sterk.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Mr Ton schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 02:31:
[...]

Tomb Raider is gaaf inderdaad!

Wel grappig dat je de Neon power krachtiger vind dan de Smoke, ik had het juist precies andersom. Met de smoke heb je de mogelijkheid om constant weer met die pijpen bovenop een gebouw te komen waardoor je even kan ontsnappen aan al het vijandelijk vuur. Dit heb je echt nodig op expert, zeker als je de powers unlocked waarbij je healt als je door een pijp gaat en de headshot power waardoor je vijanden instant subdued, dan is Smoke erg krachtig. Ook ben je in die smoke dash even invincible. Bij neon had ik vaak het idee dat ik niet kon ontsnappen, en de wapens zijn ook niet heel sterk.
Ik loop mij echt de pleuris te zoeken naar die ventilatie schachten.

Met neon heb je endless run, refill van slow wanneer je rent, range is groter en instakill headshot. Maarja, het is maar net hoe je het speelt.
Wel goed om te horen dat andere wel goed zijn met smoke dan is dat beter dan gedacht.
Ik noem het HD heruitgaven. Weet niet of dat geheel correct is maar de game is hetzelfde als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 16:37
Sinds het weekend mn PS4 in huis. (ja eindelijk)

Battlefield 4 liep ik redelijk snel doorheen. Aardige gameplay, leuke missies.
Nu bezig met Assassins Creed: Black Flag. Moet zeggen dat het eerste uurtje echt enorm saai was.
Het spel begon voor mij pas echt op het moment dat je controle krijgt over je eigen schip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-09 15:59
Wanneer krijg je die neon powers uberhaupt? Ik ben maar gewoon een beetje een districten aan het overnemen, maar heb alleen smoke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:44

MonkeySleeve

It's just Monkey business

MonkeySleeve schreef op maandag 31 maart 2014 @ 16:05:
[...]

oeh vanavond even langs gaan dan om te kijken.
Heb em gekocht :D 440€ voor een PS4 + inFamous, mooie deal ^_^

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Spud82 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 09:55:
Wanneer krijg je die neon powers uberhaupt? Ik ben maar gewoon een beetje een districten aan het overnemen, maar heb alleen smoke...
Je krijgt die tijdens een story missie, volgens mij je tweede missie al in Seattle. Dus even die story verder spelen :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de playstation 4 nu wel gewoon uit voorraad leverbaar? Stel je koopt er nu een kan je em dan ook kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 10:20:
Is de playstation 4 nu wel gewoon uit voorraad leverbaar? Stel je koopt er nu een kan je em dan ook kwijt?
Hebben we voor al het levertijden gebrabbel niet het grote ps4 kroeg topic?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
DeeSung schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 07:56:
Ik noem het HD heruitgaven. Weet niet of dat geheel correct is maar de game is hetzelfde als het goed is.
Sorry, ik zei het verkeerd. Ik was benieuwd over welke HD reissues het het hebt? Zijn die er al, of gaan ze nog komen? Heb hetzelfde namelijk: geen PS3 gehad, dus reissues van topspellen zijn hier ook welkom :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vraag: als ik de Playstation 4 aanstaande vrijdag krijg. Kan ik dan een nieuw account maken en mijn Facebook account er aan koppelen. Wil het oude account niet meer gebruiken en daar staat ook niks meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:08:
een vraag: als ik de Playstation 4 aanstaande vrijdag krijg. Kan ik dan een nieuw account maken en mijn Facebook account er aan koppelen. Wil het oude account niet meer gebruiken en daar staat ook niks meer op.
Je bedoelt een nieuwe PSN account? Zo lang je een nieuw emailadres gebruikt moet dat wel lukken ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr Ton schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:16:
[...]

Je bedoelt een nieuwe PSN account? Zo lang je een nieuw emailadres gebruikt moet dat wel lukken ja!
Ja dat bedoel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Ik heb wat problemen met accounts gehad maar dat lag aan mijzelf. Uiteindelijk een nieuw account gemaakt en ik kon mijn facebook gewoon opnieuw koppelen.
Ik krijg btw mijn facbook foto niet als plaatje voor mijn psn account. Ik kan hem wel selecteren maar het blijft uiteindelijk een grijs vlak met een soort verboden bord. Iemand een idee?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

rajackar schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:31:
Ik heb wat problemen met accounts gehad maar dat lag aan mijzelf. Uiteindelijk een nieuw account gemaakt en ik kon mijn facebook gewoon opnieuw koppelen.
Ik krijg btw mijn facbook foto niet als plaatje voor mijn psn account. Ik kan hem wel selecteren maar het blijft uiteindelijk een grijs vlak met een soort verboden bord. Iemand een idee?
Komt omdat facebook aan het rommelen is met zijn interface. Beste is dus om niet te syncen met je facebook account zodat je oude foto nog blijft staan.

In jou geval is het gewoon wachten totdat Sony zijn software heeft geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgeschermde tweets

@PlayStationNL Wanneer kunnen we de 1.70 update voor de PS4 verwachten?

PlayStation NL ‏

@Dennis585 Een specifieke datum is nog niet genoemd, we verwachten de nieuwe firmware een dezer weken.

Nog even geduld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
matthijst schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:06:
[...]

Sorry, ik zei het verkeerd. Ik was benieuwd over welke HD reissues het het hebt? Zijn die er al, of gaan ze nog komen? Heb hetzelfde namelijk: geen PS3 gehad, dus reissues van topspellen zijn hier ook welkom :D
Call of duty ghosts
Battlefield 4
Tomb Raider
Assasins Creed Black Flag
Rayman Legends
Injustice Gods Among us

Schijnen geruchten te gaan over
The last of us en vast nog een paar andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan ik de taal van infamous second son op engels zetten? dat nederlands klinkt echt heel erg mismaakt:p

*nevermind, heb t al;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2014 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Ik heb een vraagje over het PS+ gebeuren.

Ik heb zojuist een 12 maanden lidmaatschap code geactiveerd. Omdat ik wellicht in de toekomst een vita ga kopen wil ik graag die games die nu gratis te downloaden zijn aan mijn account toevoegen. Wanneer ik echter de games toevoeg aan het winkelmandje zijn ze niet gratis maar kost het geld. Ik heb verschillende keren geprobeerd maar ik kan ze niet gratis downloaden.

Moet dit op een speciale manier ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
lasharor schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 19:58:
Ik heb een vraagje over het PS+ gebeuren.

Ik heb zojuist een 12 maanden lidmaatschap code geactiveerd. Omdat ik wellicht in de toekomst een vita ga kopen wil ik graag die games die nu gratis te downloaden zijn aan mijn account toevoegen. Wanneer ik echter de games toevoeg aan het winkelmandje zijn ze niet gratis maar kost het geld. Ik heb verschillende keren geprobeerd maar ik kan ze niet gratis downloaden.

Moet dit op een speciale manier ofzo?
Kijk je wel bij de instant game collection?

p.s. iemand nog interesse in de thumbstick covers voor de dualshock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

kbloem schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 20:08:
[...]

Kijk je wel bij de instant game collection?

p.s. iemand nog interesse in de thumbstick covers voor de dualshock?
Ik zie inderdaad wel alle games staan in de store. Toevoegen aan winkelmandje lukt ook, maar blijft om geld vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-04-2020

djordyy

PSN: Djordyy

Infamous 1 en 2 gespeeld.

Vorige week dan ook second son gekocht en man wat valt het me tegen.

Ik bedoel de graphics zijn super! En het personage natuurlijk ook maar ik speelde het spel zo uit 60 euro was iets te veel voor dit spel naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-09 21:47

CR1691

Hero of Time

Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 14:38:
Afgeschermde tweets

@PlayStationNL Wanneer kunnen we de 1.70 update voor de PS4 verwachten?

PlayStation NL ‏

@Dennis585 Een specifieke datum is nog niet genoemd, we verwachten de nieuwe firmware een dezer weken.

Nog even geduld dus.
Ik heb het even gemist maar wat gaat deze update toevoegen?

En is het trouwens mogelijk om een game direct op te laten starten zodra je de disc in de PS4 stopt?

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
djordyy schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 20:32:
Infamous 1 en 2 gespeeld.

Vorige week dan ook second son gekocht en man wat valt het me tegen.

Ik bedoel de graphics zijn super! En het personage natuurlijk ook maar ik speelde het spel zo uit 60 euro was iets te veel voor dit spel naar mijn mening.
Defineer '' zo '' ?

Ik heb me er mateloze uren mee vermaakt, zeker als je alle shards vind, sidemissions ( hoe eentonig soms ook )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 15:01
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=794501
Infamous update komt die 30fps cap brengt. Een no hud modus en een time of day optie na het uitspelen van de game. Dat gaat hele mooie plaatjes opleveren dalijk icm time of day en no hud.
http://blog.us.playstatio...day-hud-off-30fps-option/

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvanOsch
  • Laatst online: 09-09 15:27
Update Mediamarkt Eindhoven:

Meer dan genoeg PS4's op voorraad. Nog 3 Xbox One's klaar voor verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 21:41:
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=794501
Infamous update komt die 30fps cap brengt. Een no hud modus en een time of day optie na het uitspelen van de game. Dat gaat hele mooie plaatjes opleveren dalijk icm time of day en no hud.
http://blog.us.playstatio...day-hud-off-30fps-option/
Hopelijk komt er ook een update die alle districten reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
CR1691 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 20:45:
[...]

Ik heb het even gemist maar wat gaat deze update toevoegen?

En is het trouwens mogelijk om een game direct op te laten starten zodra je de disc in de PS4 stopt?
Ik geloof iets van captures op USB kunnen zetten om op de PC te bewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik fifa online wil spelen krijg ik de melding dat er een probleem is met de controle van de online teams.

vervolgens kan ik niet verder. heeft iemand dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-09 23:32
TheRaven123, probeer bij teams bewerken de nieuwe selecties te downloaden. Waarschijnlijk zal het daarna beter gaan ;)

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 22:47:
als ik fifa online wil spelen krijg ik de melding dat er een probleem is met de controle van de online teams.

vervolgens kan ik niet verder. heeft iemand dit ook?
Had hier ook last van vanavond. Heb de fifa bestanden verwijderd via de instellingen menu van de PS4. Daarna opnieuw fifa aangezet en de squad files gedownload. Werkt zonder problemen weer.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-07 09:15
Iemand toevallig dynasty warriors 8 van de amerikaanse store gedowload?. En zo ja wat is je ervaring met die game want heb een paar filmpjes gezien en het zag er wel vet uit :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaggettD
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-08 07:38
Iemand hier vorige week Infamous van Shop4NL besteld en deze al binnen gehad? Mjine is vorige week Maandag verstuurd maar nog niets binnen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:48

On_E

Housemusic

Ik kan er echt niet over uit hoe ontzettend tof Awesomenauts Assemble is! O+

Zijn er hier mensen die het ook regelmatig spelen?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik lees eigenlijk alleen minder positieve reacties over Infamous second son
Zegt dit wat over de game of hoor/lees ik alleen de minder positieve reacties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

HaskoF schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:13:
Zegt dit wat over de game of hoor/lees ik alleen de minder positieve reacties...
Ieder zal zijn eigen mening hebben.
Ik lees ook positieve en negatieve reviews, dit zal met elke game zo wezen.
Het ligt natuurlijk aan de verwachtingen van mensen, zelf gister bij een vriend gezien en zag er zeer gaaf uit.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
Bij bol.com is nu ook The Last of us the reserveren. Lijkt er toch op dat hij gaat komen.

https://m.bol.com/nl/p/th...ferrer=ADVNLTWI612000SN09

[ Voor 33% gewijzigd door KookSpook op 02-04-2014 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

solique schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:15:
[...]

Ieder zal zijn eigen mening hebben.
Ik lees ook positieve en negatieve reviews, dit zal met elke game zo wezen.
Het ligt natuurlijk aan de verwachtingen van mensen, zelf gister bij een vriend gezien en zag er zeer gaaf uit.
Ik heb mijn exemplaar zaterdag ontvangen maar ik herken de reacties over dat het zo supermooi is eigenlijk totaal niet? :?

Als ik NFS rivals of AC:BF speel vind ik dit vele malen mooier uitzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
HaskoF schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:13:
Ik denk dat tweede. Ik vind het zelf echt een fantastische game. Heerlijk door die stad vliegen, beetje chaos veroorzaken, missies zijn leuk en erg afwisselend. De main story line van de game is inderdaad niet heel lang, maar een game als Tomb Raider is niet veel langer, zeker niet als je good en bad story lines van Infamous optelt. Wel zorgen dat je hem op expert moeilijkheidsgraad zet anders is het te makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:32:
[...]

Ik heb mijn exemplaar zaterdag ontvangen maar ik herken de reacties over dat het zo supermooi is eigenlijk totaal niet? :?

Als ik ps3 naar ps4 vergelijk vind ik het zeker netjes.
Maar grafisch is ook niet alles, gameplay + story vind ik veel belangrijker
Vanavond kan ik er zelf over oordelen.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

solique schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:40:
[...]

Als ik ps3 naar ps4 vergelijk vind ik het zeker netjes.
Maar grafisch is ook niet alles, gameplay + story vind ik veel belangrijker
Vanavond kan ik er zelf over oordelen.
ik heb hem nooit op de ps3 gespeeld;) qua gameplay en story vind ik hem ook heel vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
KookSpook schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:30:
Bij bol.com is nu ook The Last of us the reserveren. Lijkt er toch op dat hij gaat komen.

https://m.bol.com/nl/p/th...ferrer=ADVNLTWI612000SN09
Damn gewoon full price... Had gehoopt dat het een wat vriendelijkere prijs zou krijgen, zoals 49,99 ofzo. Anyway, kan natuurlijk gewoon een placeholder price zijn, net als de datum. Verwacht TLOU eerder ergens in de zomer dan in december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trishul schreef op woensdag 02 april 2014 @ 11:05:
[...]

Damn gewoon full price... Had gehoopt dat het een wat vriendelijkere prijs zou krijgen, zoals 49,99 ofzo. Anyway, kan natuurlijk gewoon een placeholder price zijn, net als de datum. Verwacht TLOU eerder ergens in de zomer dan in december.
Beide gewoon placeholder, bol.com wil gewoon cash vangen van mensen die zo gek zijn om een onaangekondige game zonder releasedatum te gaan pre-orderen :z

YouTube: South Park - Cartman on pre-ordering games (Season 17 - Black Friday) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 10:32:
[...]

Serieus?

Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/iMropxp2tvvdI.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/i4sHaPg7sVEQ7.jpg

ook met hud dan:

Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/iTxnyXfqhE9Bq.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i4.minus.com/iAFKaOmlQ9BKf.png

Afbeeldingslocatie: http://i6.minus.com/iLIag6HRLG2Hp.png

uit: Neogaf screenshot thread

[ Voor 8% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 02-04-2014 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die van inFamous zijn niet captured vanaf de console met HUD en dergelijke, die van AC wel. Waarschijnlijk wel rendered van de PS4, maar dat zegt ook niet alles.
En ik weet niet met wat voor bellaberde instellingen diegene speelt maar Black Flag ziet er echt wel beter uit op de TV dan dat..
Beetje rare vergelijking zo

[ Voor 4% gewijzigd door dutchgio op 02-04-2014 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op woensdag 02 april 2014 @ 11:27:
Die van inFamous zijn niet captured vanaf de console met HUD en dergelijke, die van AC wel. Waarschijnlijk wel rendered van de PS4, maar dat zegt ook niet alles.
En ik weet niet met wat voor bellaberde instellingen diegene speelt maar Black Flag ziet er echt wel beter uit op de TV dan dat..
ik wilde net al zeggen dat ik vanavond wel wat plaatjes die ik zelf maak ga posten:p

de vergelijking is echt nietszeggend sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op woensdag 02 april 2014 @ 11:27:
Jawel zijn gemaakt met capture card en op Neogaf hebben ze trucje dat de hud ff verbergt volgens mij net nadat je opties menu sluit.

http://www.neogaf.com/for...=106558172&postcount=8764 hier wordt het genoemd maar kan het niet meer zo 1 2 3 vinden.

[ Voor 10% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 02-04-2014 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:01
AlphaBlack_NL schreef op woensdag 02 april 2014 @ 11:42:
[...]

Jawel zijn gemaakt met capture card en op Neogaf hebben ze trucje dat de hud ff verbergt volgens mij net nadat je opties menu sluit.
Zoals al door anderen aangegeven, het ziet er echt heel apart uit, zeker de screens van AC, weet niet hoe ze zulke lelijke screens hebben kunnen maken. Zal vanavond bij thuiskomst ook wel even wat posten, maar bij mij ziet het er echt veel beter uit....

De HUD bij Infamous is vanaf de volgende update te verbergen:
Naast deze nieuwe feature is er voor degene die mooie plaatjes van Seattle willen schieten de optie om de Heads Up Display (HUD) uit te schakelen.
http://www.psx-sense.nl/1...voegt-mooie-features-toe/

EDIT:
http://www.neogaf.com/for...558172&postcount=8764 hier wordt het genoemd maar kan het niet meer zo 1 2 3 vinden.
Staat ook in jouw link dat het in de volgende update pas zit @AlphaBlack_NL

[ Voor 10% gewijzigd door lubbertkramer op 02-04-2014 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lubbertkramer schreef op woensdag 02 april 2014 @ 11:46:
[...]

Zoals al door anderen aangegeven, het ziet er echt heel apart uit, zeker de screens van AC, weet niet hoe ze zulke lelijke screens hebben kunnen maken. Zal vanavond bij thuiskomst ook wel even wat posten, maar bij mij ziet het er echt veel beter uit....

De HUD bij Infamous is vanaf de volgende update te verbergen:

[...]

http://www.psx-sense.nl/1...voegt-mooie-features-toe/

EDIT:
[quote[
http://www.neogaf.com/for...558172&postcount=8764 hier wordt het genoemd maar kan het niet meer zo 1 2 3 vinden.[/quote[
Staat ook in jouw link dat het in de volgende update pas zit @AlphaBlack_NL
Weet ik maar was ook trucje:

YESSS! So glad they did this since the HUD removal trick was such a pain.

HIer meer black flag maar komt naar mijn idee niet in de buurt van Infamous:

http://www.neogaf.com/for...p=95208424&postcount=4873
http://www.neogaf.com/for...p=95207545&postcount=4872

maar iedereen heeft natuurlijk weer eigen mening wat mooi is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Ik heb infamous vandaag thuisgekregen dus ik zal vanavond beginnen met spelen en dan kan ik het ook beoordelen. Totzover ik het heb gezien:
+Graphics komen tot hun recht met de NExtGEN.
+Je kunt morele beslissingen maken
-Gameplay is niet vernieuwend van daken afspringen vliegen openworld had je ook met Infamous 1+2
-Storyline is niet zo sterk

Vernieuwend zou kunnen zijn als bijv. je ook autos kon besturen of helikopters
Of gebouwen neerknallen, muren knallen more destructubility

allemaal gebasseerd op videos en reviews die ik heb gezien.
Wat vinden jullie ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die screens zijn al een stuk beter en zit wat dichter tegen de realiteit van de graphics van Blag Flag aan...
Met name die tweede link zijn de screenshots velen malen beter als wat hierboven werd geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
DaggettD schreef op woensdag 02 april 2014 @ 07:20:
Iemand hier vorige week Infamous van Shop4NL besteld en deze al binnen gehad? Mjine is vorige week Maandag verstuurd maar nog niets binnen. :(
Totaal nietszeggende site, zou me niets verbazen als je bent opgelicht.

Kijk ook de ervaringen van anderen op facebook, ik zie vrijwel alleen maar berichten van mensen die nog op hun spel zitten te wachten, volgende keer gewoon lekker bij een vertrouwde zaak kopen en niet bij dit soort duistere zaakjes 8)7

https://www.facebook.com/shop4nlcom

[ Voor 9% gewijzigd door DarkElement op 02-04-2014 12:30 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkElement schreef op woensdag 02 april 2014 @ 12:29:
[...]

Kijk ook de ervaringen van anderen op facebook, ik zie vrijwel alleen maar berichten van mensen die nog op hun spel zitten te wachten, volgende keer gewoon lekker bij een vertrouwde zaak kopen en niet bij dit soort duistere zaakjes 8)7

Ik hoop natuurlijk niet dat je bent opgelicht, maar AUB! doe eerst vooronderzoek naar dat soort onbekende winkels. Bestel hem dan nog liever bij videogamesplus.ca voor ~42 euro. Daar kan het een weekje langer duren (al had je hem gezien de release dat nu ongeveer ook wel van hun ontvangen) maar dan heb je wel zekerheid van betrouwbaar zakendoen en service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:29
HaskoF schreef op woensdag 02 april 2014 @ 11:55:
Ik heb infamous vandaag thuisgekregen dus ik zal vanavond beginnen met spelen en dan kan ik het ook beoordelen. Totzover ik het heb gezien:
+Graphics komen tot hun recht met de NExtGEN.
+Je kunt morele beslissingen maken
-Gameplay is niet vernieuwend van daken afspringen vliegen openworld had je ook met Infamous 1+2
-Storyline is niet zo sterk

Vernieuwend zou kunnen zijn als bijv. je ook autos kon besturen of helikopters
Of gebouwen neerknallen, muren knallen more destructubility

allemaal gebasseerd op videos en reviews die ik heb gezien.
Wat vinden jullie ervan?
Ik ben al sinds de introductie fan van de serie geweest, en niet zozeer dat het een exclusieve titel is voor de playstation maar meer omdat het één van de goede games is in dit genre. Als ik zo naar de kritiek kijk dan is dat alleen maar een compliment voor het team van Suckerpunch.

Ik heb Infamous Second Son sinds de release datum en ben op 60% voor me tweede run, mensen kunnen wel zeggen dat het spel zo kort is. maar komt dit niet allemaal door het feit dat het spel echt geweldig weg speelt en je constant maar door blijft spelen?

Nog een kritiek punt waar mensen het over hebben is dat de gameplay hetzelfde is, ik vind dit echt onzin. In infamous 1 en 2 was de game veel meer georiënteerd op het klimmen van de gebouwen. Nu hoef je in 90% van de gevallen niet eens te klimmen omdat je gebruik kan maken van de ventilatie systemen (Smoke) en het op muren rennen (Neon)

Story wise is het verhaal niet zo sterk, maar wel meer dan de vorige delen. Dit heeft deels te maken met het script maar ook door de technologische voordelen die de PS4 biedt. De gezichtsanimaties zijn zo overtuigend dat je in het verhaal wordt meegesleept.

In infamous Second son heb je eindelijk het gevoel dat de stad (Seattle) je speeltuin is, en dan is echt een compliment aan Suckerpunch. Geen enkele andere game heeft me dat gevoel gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zidanexo schreef op woensdag 02 april 2014 @ 12:51:
[...]

Ik ben al sinds de introductie fan van de serie geweest, en niet zozeer dat het een exclusieve titel is voor de playstation maar meer omdat het één van de goede games is in dit genre. Als ik zo naar de kritiek kijk dan is dat alleen maar een compliment voor het team van Suckerpunch.

Ik heb Infamous Second Son sinds de release datum en ben op 60% voor me tweede run, mensen kunnen wel zeggen dat het spel zo kort is. maar komt dit niet allemaal door het feit dat het spel echt geweldig weg speelt en je constant maar door blijft spelen?

Nog een kritiek punt waar mensen het over hebben is dat de gameplay hetzelfde is, ik vind dit echt onzin. In infamous 1 en 2 was de game veel meer georiënteerd op het klimmen van de gebouwen. Nu hoef je in 90% van de gevallen niet eens te klimmen omdat je gebruik kan maken van de ventilatie systemen (Smoke) en het op muren rennen (Neon)

Story wise is het verhaal niet zo sterk, maar wel meer dan de vorige delen. Dit heeft deels te maken met het script maar ook door de technologische voordelen die de PS4 biedt. De gezichtsanimaties zijn zo overtuigend dat je in het verhaal wordt meegesleept.

In infamous Second son heb je eindelijk het gevoel dat de stad (Seattle) je speeltuin is, en dan is echt een compliment aan Suckerpunch. Geen enkele andere game heeft me dat gevoel gegeven.
Ik ben pas op 6% ofzo:p en heb gekozen voor goed. Bedoel je met tweede run dat je goed of slecht hebt uitgespeeld, en nu voor de andere kant bent gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 12:56:
[...]

Ik ben pas op 6% ofzo:p en heb gekozen voor goed. Bedoel je met tweede run dat je goed of slecht hebt uitgespeeld, en nu voor de andere kant bent gegaan?
Dat klopt!, ik ben op goed begonnen op medium en heb dat voor 100% uitgespeeld. Nu ben ik op 60% op Evil (hard) en ik kan je vertellen dat de wijziging van karma en het verhogen van de moeilijkheidsgraad het spel nog leuker maakt. Ook de conversaties zijn geheel anders waardoor ik geen idee heb hoe dit verhaal zal eindigen.

Wanneer ik het heb uitgespeeld zal ik waarschijnlijk het spel gewoon nog eens opnieuw beginnen, om weer lekker in me speeltuin te spelen.

PS: Nadat je het verhaal heb uitgespeeld kan je nog aan de slag gaan met de paper trail missies. Elke week zal er een nieuw stukje verhaal aan deze missie worden toegevoegd. De paper trail missie is ook dan geheel anders dan de traditionele missies in infamous second son. Ik zal het niet verklappen maar het is zeer origineel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
Zidanexo schreef op woensdag 02 april 2014 @ 13:04:
[...]

PS: Nadat je het verhaal heb uitgespeeld kan je nog aan de slag gaan met de paper trail missies. Elke week zal er een nieuw stukje verhaal aan deze missie worden toegevoegd. De paper trail missie is ook dan geheel anders dan de traditionele missies in infamous second son. Ik zal het niet verklappen maar het is zeer origineel!
Valt er eigenlijk nog iets extra's te verdienen met die papertrail missies. Want ik hoorde dat je moet switchen tussen je pc en de game en dit lijkt me nogal omslachtig vooral als je er niks mee kan verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

the_virus26 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 13:24:
[...]

Valt er eigenlijk nog iets extra's te verdienen met die papertrail missies. Want ik hoorde dat je moet switchen tussen je pc en de game en dit lijkt me nogal omslachtig vooral als je er niks mee kan verdienen.
Extra speeluren })
Heb je nog iets nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
Vettigen_Dr33 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 13:38:
[...]

Extra speeluren })
Heb je nog iets nodig?
Haha nee dacht misschien krijg je nog een nieuwe power of een nieuwe jas of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
the_virus26 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 13:24:
[...]

Er zijn geruchten dat je aan het einde van het verhaal een nieuwe kracht krijgt, en het klopt dat je tijdens deze missies een aantal websites moet bezoeken. Je kan misschien de browser van de PS4 gebruiken om dit te doen, anders zal je het moeten doen door middel van een PC of tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
Zidanexo schreef op woensdag 02 april 2014 @ 13:41:
[...]

Er zijn geruchten dat je aan het einde van het verhaal een nieuwe kracht krijgt, en het klopt dat je tijdens deze missies een aantal websites moet bezoeken. Je kan misschien de browser van de PS4 gebruiken om dit te doen, anders zal je het moeten doen door middel van een PC of tablet.
Thanks voor de info dan ga ik ook maar is beginnen met de paper trail want heb de game verder al 100% uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mercenary Kings nu gratis te downloaden voor PSPLUS leden :

Enjoy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:01
Is het google docs document met alle PSN namen van Tweakers nog ergens online of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-09 20:24
lubbertkramer schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:21:
Is het google docs document met alle PSN namen van Tweakers nog ergens online of?
Ja dat zou ik ook wel willen weten want volgens mij staat mijn oude psn naam er nog in die niet meer actief is

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 17:41
DarkElement schreef op woensdag 02 april 2014 @ 12:29:
[...]

Ik anders goede ervaringen met shop4nl. Laatst infamous besteld voor 42€ incl verzenden. 6-9werkdagen en op dag 7 viel ie op de mat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Ik hoop nog steeds op GTA V naar de PS4 ;)
Infamous begint een beetje een flop te worden voor mij.
Je kan niet met de smoke omhoog vliegen. ik had het te veel vergeleken met Prototype, die het in mijn ogen veel beter deed.

Ik heb tot nu toe alleen nog maar genoten van Killzone en Fifa.
Ik kan niet wachten op een goede race game of shooter.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 13:59:
Mercenary Kings nu gratis te downloaden voor PSPLUS leden :

[video]

Enjoy.
Leuk spelletje voor 5 minuten, niet verwonderlijk dat ie gratis is, ik vond dit meer iets voor het gameboy/snes tijdperk.
Pykow schreef op woensdag 02 april 2014 @ 17:43:
Je kan niet met de smoke omhoog vliegen.
zelf weten of je de spoiler leest maar,
spoiler:
Kan later met video-power wel

[ Voor 31% gewijzigd door DarkElement op 02-04-2014 17:50 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit de TS:

"Met PS+ krijg je ook andere voordelen, zo kun je bijvoorbeeld een aantal triple A games gratis uitproberen voor een periode van 1 uur. Game Patches worden automatisch gedownload en geïnstalleerd in de achtergrond, waardoor je niet hoeft te wachten op een Game Patch als deze is uitgekomen."

Dit begrijp ik niet zo goed. Bedoelen ze hiermee dat je zonder plus account de patch alleen kan installeren op het moment dat je wil spelen, dus enkele minuten vertraging kan hebben. En met het plus account gebeurt dit op de achtergrond?

Zo ja, wat een vreemd, kunstmatig voordeel. Je zou verwachten dat Plus voordelen uitsluitend betrekking op zaken die extra kosten, zoals je inderdaad ziet aan de andere voordelen, bijv. toegang tot gratis games, multiplayer (heeft servers nodig) etc.

Niet zoiets kneuterigs als updates in de achtergrond installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 17:50:
Uit de TS:

"Met PS+ krijg je ook andere voordelen, zo kun je bijvoorbeeld een aantal triple A games gratis uitproberen voor een periode van 1 uur. Game Patches worden automatisch gedownload en geïnstalleerd in de achtergrond, waardoor je niet hoeft te wachten op een Game Patch als deze is uitgekomen."

Dit begrijp ik niet zo goed. Bedoelen ze hiermee dat je zonder plus account de patch alleen kan installeren op het moment dat je wil spelen, dus enkele minuten vertraging kan hebben. En met het plus account gebeurt dit op de achtergrond?

Zo ja, wat een vreemd, kunstmatig voordeel. Je zou verwachten dat Plus voordelen uitsluitend betrekking op zaken die extra kosten, zoals je inderdaad ziet aan de andere voordelen, bijv. toegang tot gratis games, multiplayer (heeft servers nodig) etc.

Niet zoiets kneuterigs als updates in de achtergrond installeren...
Game patches worden geïnstalleerd in stand-by wordt ermee bedoeld. Wanneer er een patch is uitgebracht, dan download de PS4 terwijl hij is stand-by staat, bijvoorbeeld in de nacht. Dus de volgende keer dat je gaat spelen, is de game al geüpdatet en hoef je niks zelf te updaten en te wachten.

Met grote patches van 2GB bijvoorbeeld is dit een welkome toevoeging.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkElement schreef op woensdag 02 april 2014 @ 17:48:
[...]

Leuk spelletje voor 5 minuten, niet verwonderlijk dat ie gratis is, ik vond dit meer iets voor het gameboy/snes tijdperk.

[...]

zelf weten of je de spoiler leest maar,
spoiler:
Kan later met video-power wel
Wel nogal een retro spel inderdaad..
Pixels, vasthangend geluid, nintendo geluidjes als je op een knopjes drukt etc. :o
Het is opsich wel grappig om 1 keer te spelen, maar voegt verder totaal niets toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:39
Al iets bekend over nieuwe media apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASNNetworks schreef op woensdag 02 april 2014 @ 17:53:
[...]

Game patches worden geïnstalleerd in stand-by wordt ermee bedoeld. Wanneer er een patch is uitgebracht, dan download de PS4 terwijl hij is stand-by staat, bijvoorbeeld in de nacht. Dus de volgende keer dat je gaat spelen, is de game al geüpdatet en hoef je niks zelf te updaten en te wachten.

Met grote patches van 2GB bijvoorbeeld is dit een welkome toevoeging.
Op die manier. Het is dus wel iets wat de ervaring van het primaire doel (namelijk games spelen) beter maakt. (Waarbij het qua kosten voor Sony niet veel uitmaakt hoeveel mensen er gebruik van maken). Vind het dus vreemd dat ze dit onder Plus scharen. (Als je dit gaat doortrekken waar trek je dan de grens? Moet je bij de PS5 een Plus account nemen als je UHD graphics wil?) My 2 cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
http://www.dualshockers.c...-second-trailer-released/

Daylight uitgesteld naar eind april. Als PS+ member kun je de game kennelijk voor $9.99 kopen. Anders is ie $14.99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2014 @ 18:13:
[...]

Op die manier. Het is dus wel iets wat de ervaring van het primaire doel (namelijk games spelen) beter maakt. (Waarbij het qua kosten voor Sony niet veel uitmaakt hoeveel mensen er gebruik van maken). Vind het dus vreemd dat ze dit onder Plus scharen. (Als je dit gaat doortrekken waar trek je dan de grens? Moet je bij de PS5 een Plus account nemen als je UHD graphics wil?) My 2 cents.
Je kan het ook meer zien als een extra bonus voor mensen die PS+ afsloten. Ik neem sowieso al PS+ omdat ik online wil spelen. Dat ik dan elke maand gratis games krijg en in stand-by games/patches kan downloaden save files kan uploaden (ook een handige optie) vind ik dan wel mooi meegenomen. Ik zou het dan jammer vinden als ik alleen online gaming als extra krijg voor PS+.

Het is daarom ook PS PLUS. Je krijgt hetzelfde, alleen net ietsjes meer wat de ervaring nét iets beter kan maken. Dit was zo begonnen voor de PS3. Bij de PS4 hebben ze online gaming er ook aan toegevoegd. Je betaalt eigenlijk dus gewoon extra voor die features, echter hebben ze ervoor gekozen om online gaming niet meer gratis te maken en een onderdeel van PS+.

[ Voor 10% gewijzigd door ASNNetworks op 02-04-2014 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 07:56
op ghosts heb ik wel vaak last van framedrops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Wat een poep zeg dat "Mercenary Kings" als je als gamer ook maar een klein beetje van MetalSlug genoten hebt moet je dit absoluut skippen. Het is een genadeloos slechte remake van een top game.

Zonde.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op woensdag 02 april 2014 @ 17:43:
Je kan niet met de smoke omhoog vliegen. ik had het te veel vergeleken met Prototype, die het in mijn ogen veel beter deed.

Ik heb tot nu toe alleen nog maar genoten van Killzone en Fifa.
Ik kan niet wachten op een goede race game of shooter.
Designkeuze. Als je gelijk al kan vliegen op het begin, is er geen reet aan. Het is juist tof om vanaf de vents te boosten en dan met een dubbele dash zover mogelijk te zweven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 18:07
Donstil schreef op woensdag 02 april 2014 @ 19:12:
Wat een poep zeg dat "Mercenary Kings" als je als gamer ook maar een klein beetje van MetalSlug genoten hebt moet je dit absoluut skippen. Het is een genadeloos slechte remake van een top game.

Zonde.
Ik vind het echt een geweldige game die mercanary kings :). Speelt lekker weg, leuke co-op mode en best veel missies. Probeer het niet te veel te zien als metal slug al heeft het er veel van weg.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Tiwazz schreef op woensdag 02 april 2014 @ 22:39:
[...]

Ik vind het echt een geweldige game die mercanary kings :). Speelt lekker weg, leuke co-op mode en best veel missies. Probeer het niet te veel te zien als metal slug al heeft het er veel van weg.
Maar Metal Slug is Jeugdsentiment 8)

[ Voor 26% gewijzigd door Donstil op 02-04-2014 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 23:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Vanavond TR uitgespeeld, 4 avondjes over gedaan en ik zit op 70% completion, een leuke afwisselende single player maar voor mij niet een game waar ik nog tijd in de extraatjes ga steken. Voor de verkoop dus.

Wat ze met name goed hebben gedaan is dat je al snel in de game met "grootse" actie te maken krijgt qua gevechten of instortende gebouwen etc. Ik heb regelmatig het gevoel gehad tegen het einde van de game te zitten terwijl dat nog lang niet zo was. Het eigenlijke eindgevecht vond ik daarentegen weer wat magertjes :)

[ Voor 43% gewijzigd door Chaoss op 03-04-2014 00:12 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
via pm graag

[ Voor 94% gewijzigd door Chaoss op 03-04-2014 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Kan je op je NL PlayStation ook de NBA Game Time app installeren?
En gebruikt iemand deze (hoe is het beeld en loopt het vlekkeloos)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
matthijst schreef op donderdag 03 april 2014 @ 00:28:
Kan je op je NL PlayStation ook de NBA Game Time app installeren?
En gebruikt iemand deze (hoe is het beeld en loopt het vlekkeloos)?
downloaden via de US Store met een US account en gebruiken met je NL account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven85
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-07 14:21
Gisteren mijn PS4 via Amazon gekregen. Alles geïnstalleerd, geen problemen. Toen AC BF een paar uurtjes gespeeld en daarna de PS4 helemaal afgesloten.

Toen ik na een paar uur de PS4 weer opstartte kreeg ik alleen een groen scherm. Meerdere keren PS$ aan en uitzetten loste niets op. Uiteindelijk las ik ergens dat het aan de hdmi kabel zou kunnen liggen. Dus ik heb toen de hdmi kabel in een andere poort op mijn tv gestoken en toen was het probleem verholpen.

Zijn hier al meer problemen mee geweest?
Heb verder niet meer getest of het met nu opnieuw opstarten weer hetzelfde probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33

Vettigen_Dr33

steven85 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 08:25:
Gisteren mijn PS4 via Amazon gekregen. Alles geïnstalleerd, geen problemen. Toen AC BF een paar uurtjes gespeeld en daarna de PS4 helemaal afgesloten.

Toen ik na een paar uur de PS4 weer opstartte kreeg ik alleen een groen scherm. Meerdere keren PS$ aan en uitzetten loste niets op. Uiteindelijk las ik ergens dat het aan de hdmi kabel zou kunnen liggen. Dus ik heb toen de hdmi kabel in een andere poort op mijn tv gestoken en toen was het probleem verholpen.

Zijn hier al meer problemen mee geweest?
Heb verder niet meer getest of het met nu opnieuw opstarten weer hetzelfde probleem is.
Ja, met de HDMI poorten zijn al meerdere problemen voorgekomen. De pinnetjes van de poort lijken soms niet zo stevig te zijn en relatief makkelijk te vervormen. Wees dus altijd voorzichtig met wisselen van de kabels.
Ook lijkt de standaard kabel niet van de allerhoogste kwaliteit te zijn..

Zelf heb ik de eerste avond wel wat probleempjes gehad met men PS4. Soortgelijke problemen als jij beschrijft, PS4 die niet deftig wou opstarten na afsluiten e.d.
Laatste probleem was de kabel die blijkbaar geen beeld wou doorsturen, de kabel die ik voor men PS3 gebruikte gebruikt voor men PS4 en opgelost :) de meegeleverde kabel van de PS4 in men PS3 gestoken en die werkte ook d:)b
Maar hier heb ik intussen (gelukkig) geen last meer van gehad. Was enkel de eerste avond, beetje vreemd maarja ik klaag niet nu. Verder ook niet meer aan men setup gekomen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tiwazz schreef op woensdag 02 april 2014 @ 22:39:
[...]

Als ik de destuctoid review lees van de pc versie dan wordt ik daar wel enthousiast van
http://www.destructoid.co...cenary-kings-272700.phtml
9/10
Mercenary Kings is a game that keeps on giving with its breadth of content. Combining the mission structure from Monster Hunter with the gameplay of Metal Slug is a brilliant idea, and one that has paid off in spades. The bland mission objectives and lack of enemy variety quickly become obvious, but the constant pull of making better and better equipment is incredibly strong and will keep players coming back for more. A wonderful aesthetic and strong sense of progression make Mercenary Kings an excellent experience, whether playing alone or with friends.
Kruising Metal Slug / Monster Hunter. Vanavond maar eens downloaden :)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2014 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33

Vettigen_Dr33

Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:05:
[...]

Als ik de destuctoid review lees van de pc versie dan wordt ik daar wel enthousiast van
http://www.destructoid.co...cenary-kings-272700.phtml

[...]

Kruising Metal Slug / Monster Hunter. Vanavond maar eens downloaden :)
Gemengde gevoelens als ik zo wat rondlees.
Misschien vanavond ook eens aan beginnen, zonder de vooringesteldheid dat ik Metal Slug ga spelen
(wat niet makkelijk is, de link is snel gelegd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-03 08:18
Als Metal Slug fan vind ik Mercenary Kings een prima game. Heb me er uitstekend mee vermaakt gisteren. Het is wat minder arcade dan ik had verwacht maar dat is prima. Als je Metal Slug verwacht moet je gewoon Metal Slug gaan spelen. Het is ondanks zijn simpliciteit een unieke game.

Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 15:53
Voor de mensen die nog een goede headset zoeken kan ik de Tritton Kunai van harte aanbevelen. Gisteren heb ik de WII u versie ontvangen a €20(https://www.all4games.nl/...hite-Nintendo-Wii-U-/-3DS) ipv de universele versie die €55 kost (https://www.all4games.nl/...adset-Black-Playstation-3)

Voordeel van deze WII u versie is dat hij gewoon direct op je DS4 aangesloten kan worden zonder gedoe met extra usbkabels / wifi / accu's etc. Je hebt volledige audio en chat support(wel instellen in je PS4 menu). Tevens heb je de mogelijkheid om het volume en de mic(mute) te regelen met een controller in de kabel.

Geluidskwaliteit is erg goed te noemen, goede helderheid en mooi laag. Met BF4 hoor ik de kleinste details en hoor ik nu mensen veel beter aankomen. Mijn vrienden in de chat geven aan dat ze me erg goed kunnen horen en dat ze nog niet eerder zo'n heldere stem hebben gehoord. Het draagconform is erg goed te noemen, fijne oorkussens en dito hoofdband.

Kortom stel je niet enorme eisen aan een headset (zoals draadloos, 7.1, etc) dan kan je met deze tritton zeer goed uit de voeten. Doe er je voordeel mee!

Afbeeldingslocatie: http://masonicgamer.com/wp-content/uploads/2012/11/1.png

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
Het verhaal achter de engine van Infamous Second son. Uitgelegd door Adrian Bentley de lead programmer van Suckerpunch.

http://www.dualshockers.c...te-to-make-our-jaws-drop/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

Gisteren gebeld door Saturn Venlo dat ik mijn gereserveerde PS4 op kan halen. Ze hebben een lading InFamous bundels binnengekregen (€450,-), géén kale consoles.

Ga hem vanmiddag ophalen, meteen maar BF4 meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

renzo4000 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:20:
Voor de mensen die nog een goede headset zoeken kan ik de Tritton Kunai van harte aanbevelen. Gisteren heb ik de WII u versie ontvangen a €20(https://www.all4games.nl/...hite-Nintendo-Wii-U-/-3DS) ipv de universele versie die €55 kost (https://www.all4games.nl/...adset-Black-Playstation-3)

Voordeel van deze WII u versie is dat hij gewoon direct op je DS4 aangesloten kan worden zonder gedoe met extra usbkabels / wifi / accu's etc. Je hebt volledige audio en chat support(wel instellen in je PS4 menu). Tevens heb je de mogelijkheid om het volume en de mic(mute) te regelen met een controller in de kabel.

Geluidskwaliteit is erg goed te noemen, goede helderheid en mooi laag. Met BF4 hoor ik de kleinste details en hoor ik nu mensen veel beter aankomen. Mijn vrienden in de chat geven aan dat ze me erg goed kunnen horen en dat ze nog niet eerder zo'n heldere stem hebben gehoord. Het draagconform is erg goed te noemen, fijne oorkussens en dito hoofdband.

Kortom stel je niet enorme eisen aan een headset (zoals draadloos, 7.1, etc) dan kan je met deze tritton zeer goed uit de voeten. Doe er je voordeel mee!

[afbeelding]
Heb je nu niet een enorm lange kabel aan je controller hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 15:53
lasharor schreef op donderdag 03 april 2014 @ 10:12:
[...]

Heb je nu niet een enorm lange kabel aan je controller hangen?
Nope, de kabel is maar 100 cm lang ... het is de WII u versie, die je normaal gesproken ook in je hand hebt. De kabel is dus zeker niet te lang of te kort.

Afbeeldingslocatie: http://i1.ytimg.com/vi/U2ab9bc92LE/maxresdefault.jpg

Nog een klein voordeeltje, je kan de mic eraf halen en dan heb je best een goede hoofdtelefoon voor je muziek ;). De mic kan je dan ook los in je DS4 doen en het geluid over je speakers laten gaan en toch de mogelijkheid hebben om te chatten 8)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik heb zelf heel even een 720+ van Tritton gehad maar vond het na 10 minuten al een onding. Heel schel geluid, teveel kabels en hij zat niet fijn.

Persoonlijk vind ik de rechthoekige oorschelpen niet prettig. Ronde of ovale zitten veel fijner. Heb nu de wireless headset van sony zelf en die bevalt echt goed!

Maar smaken verschillen en deze is iets duurder :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
Scrisissszzz schreef op donderdag 03 april 2014 @ 12:00:
Ik heb zelf heel even een 720+ van Tritton gehad maar vond het na 10 minuten al een onding. Heel schel geluid, teveel kabels en hij zat niet fijn.

Persoonlijk vind ik de rechthoekige oorschelpen niet prettig. Ronde of ovale zitten veel fijner. Heb nu de wireless headset van sony zelf en die bevalt echt goed!

Maar smaken verschillen en deze is iets duurder :)
Is de headset van SONY aan te raden? ik overweeg ook om die headset te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Absoluut.

Ik lees net overigens dat inFamous maar 4,5 GB RAM van de 8 gebruikt. Hoe gaan games eruit zien als ze alles benutten?

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33

Vettigen_Dr33

bram1984 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 12:28:
Absoluut.

Ik lees net overigens dat inFamous maar 4,5 GB RAM van de 8 gebruikt. Hoe gaan games eruit zien als ze alles benutten?

:9~
Wordt er ook niet een deel van het geheugen gereserveerd voor het OS en achtergrond applicaties?
Meen te herinneren dat naar de aanloop van de release enkele berichten verschenen daarover.
Eventjes zoeken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Vettigen_Dr33 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 12:31:
[...]

Wordt er ook niet een deel van het geheugen gereserveerd voor het OS en achtergrond applicaties?
Meen te herinneren dat naar de aanloop van de release enkele berichten verschenen daarover.
Eventjes zoeken..
Ik lees dat ze 3GB reserveren voor het OS, maar dat die footprint in de toekomst kleiner kan worden, Ze wilden problemen zoals bij de PS3 voorkomen (te weinig geheugen voor cross-game chat etc.).
Pagina: 1 ... 10 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]