My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Toen werkte de game weer, vaag!
-Ik heb trouwens het volgende issue: Als ik een game in m'n PS4 stop en er later weer uithaal, heb ik een verticale streep op de disc. Het is geen kras, want ik kan het eraf vegen. Kan dit soms komen doordat de ps4 net uit de verpakking is en nog moet warm draaien?
@PlayStation: EA flash sale! http://t.co/wUNTEMOj2K Big deals on PS3 titles like Battlefield 4, Crysis 3, Madden 25, FIFA '14, more http://t.co/AMcZK0yS87
Edit: zie net pas dat het alleen voor de ps3 is.
[ Voor 5% gewijzigd door KookSpook op 28-03-2014 21:37 ]
Verwijderd
Wat is het? Vet of stof? Misschien zit er wat tussen de afdichting van de invoer.Veertien14 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 20:15:
Ik zet Rayman Legends aan, dit werkte. Ik wilde vervolgens kijken of ik de taal in de game ook kon wijzigen naar Engels, toen ik dit bij de invoertaal van de ps4 wilde wijzigen, kreeg ik een melding als: 'cannot start this application' bij het opstarten van de game. Na het schoonmaken van de disc, system herstart en o.a. applicatie verwijderen, heb ik de taal weer naar Nederlands gezet.
Toen werkte de game weer, vaag!
-Ik heb trouwens het volgende issue: Als ik een game in m'n PS4 stop en er later weer uithaal, heb ik een verticale streep op de disc. Het is geen kras, want ik kan het eraf vegen. Kan dit soms komen doordat de ps4 net uit de verpakking is en nog moet warm draaien?
Gisteren uiteindelijk toch maar gekocht, ondanks dat ie voor de PS3 in de plus zit.
Daar vind ik die 30 euro helemaal waard tegenover de ps3 versie gratis op plus.hatsa schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 08:08:
Tomb Raider staat al een paar dagen voor 29,95 in de Nederlandse PSN-store.
Gisteren uiteindelijk toch maar gekocht, ondanks dat ie voor de PS3 in de plus zit.
Ziet er toch een stukje mooier uit en loopt ook lekker op 60 frames.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Erg mooie analyse over een eventuele TLOU PS4 die op 1080p @ 60fps draait. Ik heb de game tot nu toe overgeslagen op PS3 sinds ik een PS4 heb, maar als ie echt komt voor de PS4 (denk het wel) dan scrap ik de PS3 versie en koop ik direct de PS4 versie.
Als je geen sneak fan bent; NIET doen! De game is erg leuk MITS je echt van langzame sneak gameplay houdt. Ik heb hem zelf 2x uitgespeeld, maar het genre ligt mij dan ook.Poulske schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 12:30:
Ik zie dat Thief voor de PS4 35 euro in de PS Store is. Nu is mijn vraag, is Thief dit waard? Ik ben namelijk niet zo'n fan sneaken, maar voor 35 euro begin ik toch te twijfelen.
GamiQ, de game notes app met game maps!
Verwijderd
Hier hetzelfde, vita gekocht vanwege de remote play maar je mist de L2-R2 knoppen gewoon te erg... binnen een week weer verkocht.Mark16 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 16:13:
[...]
Hier hetzelfde. Remote play werkt op zich prima alleen de bediening is ronduit k** als je de DS4 gewend bent. Vita staat inmiddels weer op marktplaats.
Prima game om te spelen, maar niet "dé next-gen game waar je op zit te wachten", maar die 35 euro zou ik het wel waard vinden.Poulske schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 12:30:
Ik zie dat Thief voor de PS4 35 euro in de PS Store is. Nu is mijn vraag, is Thief dit waard? Ik ben namelijk niet zo'n fan sneaken, maar voor 35 euro begin ik toch te twijfelen.
Let op morgen alleen nog opruimingsverkoop! http://www.dixons.nl/magazijn-uitverkoop
[ Voor 9% gewijzigd door lubbertkramer op 29-03-2014 15:19 ]
Tomb Raider was volgens mij ook in de aanbieding...dutchgio schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 14:15:
[...]
Prima game om te spelen, maar niet "dé next-gen game waar je op zit te wachten", maar die 35 euro zou ik het wel waard vinden.
wijze woorden
Thief is niet eens 20 euro waard,bagger game.dutchgio schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 14:15:
[...]
Prima game om te spelen, maar niet "dé next-gen game waar je op zit te wachten", maar die 35 euro zou ik het wel waard vinden.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Verwijderd
Alien Isolation komt dus op 7 oktober!
iemand genoten van Outlast? dan moet deze zeker ook wel leuk zijn?!
wat vinden jullie?
Als je van stealth games houd, is Thief prima speelbaar op een hoger moeilijkheidsniveau. Zeker de 35 euro waard naar mijn mening.
Steam/XBL: Avioto
Mee eens. Leuke game met wat technische mankementjes. Heb twee playthroughs gedaan, dus dat zegt wel wat. Je moet alleen wel van het genre houden. De gameplay is 'traag' ...Avioto schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 18:18:
Thief krijgt zo overdreven veel kritiek, meestal zonder goede argumenten zoals Amaze86 hierboven.
Als je van stealth games houd, is Thief prima speelbaar op een hoger moeilijkheidsniveau. Zeker de 35 euro waard naar mijn mening.
GamiQ, de game notes app met game maps!
http://www.xtralife.es/pl...&siteid=54264#prettyPhoto

Ondanks dat ik de game al meerdere malen heb uitgespeeld, wordt dit een instant buy. Hopelijk krijgt de game net zo een vette upgrade als Tomb Raider.
Verwijderd
Blij dat ik em niet op de PS3 heb gehaald.
Ik heb deze (een beetje gehaast) uitgespeeld op de PS3 (omdat ik de PS4 al klaar had staan), maar ik zou een 2e walkthrough zeker niet erg vinden. Helemaal niet als de textures inderdaad een boost krijgen. Wel zou ik hem pas halen als de prijs schappelijk is, zo rond de 30 euro.
Is er niet iemand die hem heeft gespeeld maar deze toch meteen voor de volle prijs zou kopen?
PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort
Ik zou deze meteen voor de volle prijs halen. Het is wat mij betreft de vetste single player game die ik ooit gespeeld heb.
Alien fan van het eerste uur hier, dus een no-brainer voor mijVerwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 18:08:
hmmm.
Alien Isolation komt dus op 7 oktober!
iemand genoten van Outlast? dan moet deze zeker ook wel leuk zijn?!
wat vinden jullie?
Vraagjes:
Heb je nog wat aan de PS Camera, of is dat een zinloze add-on?
En hoe wordt dat controller oplaadstation van Sony aangesloten; op 220, of met een USB-kabel (wil er eventueel 1 meenemen van vakantie, maar als het op 220 gaat hebben ze m niet)?
Haters everywhere but I don’t really care
[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 30-03-2014 09:55 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Ben ook wel nieuwsgierig naar hoe het uitpakt. Samen met Evil Within toch, zoals het er nu naar uitziet, wel 2 leuke horror games. Ik hoop alleen dat er geen lange laadschermen in zitten. Haalt je uit de flow, wat bij een survival horror game toch redelijk cruciaal is... De ervaring zoals bij Thief is dramatisch... En voor degene die aangaf dat Thief veel negatieve kritiek kreeg zonder onderbouwingkazuka schreef op zondag 30 maart 2014 @ 09:15:
[...]
Alien fan van het eerste uur hier, dus een no-brainer voor mijZe hebben wat goed te maken na Colonial Marines maar wat ik tot nu toe gezien en gehoord heb ziet er zeer goed uit. Echt een sci-fi horror survival met de atmosfeer van de eerste Alien film.
[video]
uchiha tijntje schreef op maandag 03 maart 2014 @ 12:57:
[...]
Crosspost uit x1 topic:
Ik kan het spel niet echt aanbevelen. Het heeft zo zijn leuke momentjes maar er zitten toch echt veel gameplayelementen in die toch wel irritant zijn (ik heb de originele Thiefs nooit gespeeld):
-De beperkte bewegingsvrijheid van de hoofdpersoon. Het niet normaal kunnen springen (en daardoor niet op locaties kunnen komen die in principe makkelijk te bereiken zijn) doet afbreuk aan de beleving van een masterthief. Je kunt echt enkel maar op de door de developer bedachte paden wandelen, waardoor het geheel wat beperkt aanvoelt. Ze hadden beter wat naar Dishonored kunnen kijken. Dat waren echt goede controls. Het vechtsysteem in Thief is ook vrij triest, alhoewel je in Thief eigenlijk niet hoeft te vechten als je het goed doet.
-De loading screens en de tijd die je kwijt bent aan het openen van gesloten ramen. Wat een drama is dat zeg. Zelfs op de vorige generatie consoles lijkt me dit al frustrerend, laat staan op de X1 en PS4. Daarnaast ben je gewoon 10 seconden bezig om een gesloten raam te openen door iedere keer maar weer een quick time event te doorlopen. Je bent soms langer kwijt met het in en uit een kamer te sneak dan de loot te jatten.
-Teveel loot. Ik ben een hoarder in een game (dit is wel toepasbaar: http://penny-arcade.com/comic/2011/11/14). Het looten heeft totaal geen doel, behalve de collectibles. Wilde de eerste paar chapters alles verzamelen, maar kwam een paar keer in een scenario waarbij ik gewoon niet meer kon backtracken en blijkbaar 1 item niet gevonden had. Dan is de lol er vrij snel af.
-Upgrades zijn niet echt boeiend en hebben vrij weinig impact op hoe je het spel speelt.
-De AI is niet gezegend met een hoge i.
Mensen die nog twijfelen zou ik aanraden om even wat gameplay footage te kijken.
Verder is het grafisch ook weinig spannend (zelfs wel beetje teleurstellend, gelet op de andere games die uit zijn).
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Dat is ook de reden dat ik Thief voor 21 euro uit de us store heb gehaald.uchiha tijntje schreef op zondag 30 maart 2014 @ 10:51:
[...]
Ben ook wel nieuwsgierig naar hoe het uitpakt. Samen met Evil Within toch, zoals het er nu naar uitziet, wel 2 leuke horror games. Ik hoop alleen dat er geen lange laadschermen in zitten. Haalt je uit de flow, wat bij een survival horror game toch redelijk cruciaal is... De ervaring zoals bij Thief is dramatisch... En voor degene die aangaf dat Thief veel negatieve kritiek kreeg zonder onderbouwing:
[...]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Ik hoor in de meeste games eigenlijk alleen maar random geluiden van mensen maar niet echt iemand die daadwerkelijk iets door de microfoon zegt.
Slecht,lasharor schreef op zondag 30 maart 2014 @ 13:26:
Wat zijn jullie ervaringen met voice chat op de PS4?
Ik hoor in de meeste games eigenlijk alleen maar random geluiden van mensen maar niet echt iemand die daadwerkelijk iets door de microfoon zegt.
Ik ben zelf Xbox Live gewent, en daar was het toch wel zo dat 75% een mic had, en deze ook goed gebruikte (Afgezien van een aantal mensen die maar wat zaten te schelden).
Mijn ervaring op PSN nu is dat maar een heel klein deel een mic heeft, en de mensen die een mic hebben, hoor je alleen maar wat geschreeuw en ander random geluiden die eigenlijk niets met de game te maken hebben.
Ik heb ook standaard nu voicechat op mute staan, erg jammer want op Xbox Live ben ik nog wel vaker andere "strangers" tegen gekomen waar je gewoon een leuk gesprek mee kon voeren en samen een potje gamen.
Dat soort sfeer is echt totaal niet aanwezig op PSN, of ik heb gewoon echt de pech dat ik steeds in de verkeerde lobbies kom (Speel zelf veel Killzone, CoD Ghosts en NFS Rivals).
Ik hoop dat het niet te lang meer duurt voor er weer oude BT headsets ondersteund gaan worden.Mr Ton schreef op zondag 30 maart 2014 @ 13:56:
Ik moet zeggen dat ik zelf ook nooit met vreemden praat in lobbies, ik zit vrijwel altijd in een party. Daarnaast zijn de headsets die Sony heeft meegeleverd van erg slechte kwaliteit, dat is wel jammer.
Ik heb dezelfde ervaring eerlijk gezegd. Op de Xbox was het altijd prima met betrekking tot voicechat. Ik heb daar toch een aantal mensen ontmoet met wie ik wat games gespeeld heb. Portal 2 zonder voicechat was bijv. nooit echt leuk maar met voicechat veranderd dat nogal snel.Crotchy schreef op zondag 30 maart 2014 @ 13:37:
[...]
Slecht,
Ik ben zelf Xbox Live gewent, en daar was het toch wel zo dat 75% een mic had, en deze ook goed gebruikte (Afgezien van een aantal mensen die maar wat zaten te schelden).
Mijn ervaring op PSN nu is dat maar een heel klein deel een mic heeft, en de mensen die een mic hebben, hoor je alleen maar wat geschreeuw en ander random geluiden die eigenlijk niets met de game te maken hebben.
Ik heb ook standaard nu voicechat op mute staan, erg jammer want op Xbox Live ben ik nog wel vaker andere "strangers" tegen gekomen waar je gewoon een leuk gesprek mee kon voeren en samen een potje gamen.
Dat soort sfeer is echt totaal niet aanwezig op PSN, of ik heb gewoon echt de pech dat ik steeds in de verkeerde lobbies kom (Speel zelf veel Killzone, CoD Ghosts en NFS Rivals).
Op de PS3 was het altijd een drama, in de 1,5 maand dat ik nu heb gegamed op de PS3 ben ik geen enkele persoon met een mic tegengekomen. Ik hoopte dat het bij de PS4, door het bijleveren van die headset én het feit dat je gewoon je oordopjes van je telefoon kan gebruiken anders zou zijn.
Jammer genoeg is dat, tot op heden, dus nog niet het geval.
Speel op de PS4 tot nu toe alleen maar single player games, dus daar geen ervaring mee.
Infamous net besteld voor 52,98 incl een bonus voucher.
Scrooge NL
Paar uurtjes gespeeld en het is idd een erg leuke game, grafisch niet heel indrukwekkend (veel minder mooi dan AC:bf) en hij heeft hier en daar wat schoonheids foutjes maar de gameplay is heel erg tof, verhaal is OK, hoofdpersoon is nice.
Vindt de map wel wat onoverzichtelijk zie bv net een icoontje "treasuremap" maar het is niet te zien of het iets is waar ik heen moet/kan of dat het iets is wat ik al gevonden heb.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Game is (soms) echt prachtig maar de gameplay is wel heel veel van hetzelfde.
Misschien dat dit later in het verhaal anders wordt (ik heb ongeveer 5 uur gespeeld) maar ik heb er geen geduld meer voor.

@ Chaoss: AC mooier dan Tomb Raider? Daar ben ik het echt niet mee eens. AC straalt aan alle kanten uit dat het een licht geretoucheerde port vanaf de oude generatie consoles is. TR is echt geheel vernieuwd op vrijwel alle vlakken. Het loopt daarnaast allemaal veel soepeler op 60 fps. De map is inderdaad waardeloos, net als het hele trophy systeem. Het nodigt allemaal totaal niet uit tot verzamelen. Iets wat ik in AC wel had.
[ Voor 59% gewijzigd door bram1984 op 30-03-2014 20:41 ]
Dat zeg ik gelukkig ook nergens.bram1984 schreef op zondag 30 maart 2014 @ 20:37:
Games staan na een week altijd op Marktplaats. Niet iedereen heeft meteen dezelfde mening als jij hoor. Er zijn ook zat mensen die 'm gewoon hebben uitgespeeld.
De verschillen zijn bij AC juist veel groter. Veel mooier water, mooiere weersomstandigheden, vloeiender bewegingen, veel gedetailleerdere natuur. TR heeft zelfs regelmatig framedrops als er een nieuw stukje level geladen moet worden. Maar goed AC was qua gameplay ook meer mijn ding misschien dat daardoor de negatieve dingen in TR extra opvallen. Verder is TR gewoon een prima game voor tussendoor.bram1984 schreef op zondag 30 maart 2014 @ 20:37:
@ Chaoss: AC mooier dan Tomb Raider? Daar ben ik het echt niet mee eens. AC straalt aan alle kanten uit dat het een licht geretoucheerde port vanaf de oude generatie consoles is. TR is echt geheel vernieuwd op vrijwel alle vlakken. Het loopt daarnaast allemaal veel soepeler op 60 fps. De map is inderdaad waardeloos, net als het hele trophy systeem. Het nodigt allemaal totaal niet uit tot verzamelen. Iets wat ik in AC wel had.
Verwijderd
Het zal wel gewoon niet jouw game zijn. Persoonlijk vind ik de gameplay echt fantastisch. Het enige wat ik mis zijn interessante side-missies. Als je het verhaal eenmaal hebt uitgespeeld (goed en slecht), en al je powers hebt unlocked is er niet veel meer te doen. Hopelijk komt er nog interessante DLC uit.Donstil schreef op zondag 30 maart 2014 @ 18:24:
Nou mijn Infamous Limited Edition staat op Marktplaats en ik was niet de enige zie ik.
Misschien dat dit later in het verhaal anders wordt (ik heb ongeveer 5 uur gespeeld) maar ik heb er geen geduld meer voor.
Paper trail moet ik trouwens nog checken...
Klopt dat zijn ze al een week, althans ik heb het vorige week hier gepost: tr en thief voor ong 30€.Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 14:00:
Thief is als weekend deal nu 34,99 in de PSStore :
[video]
Enjoy.
was dus geen weekend sale maar net als met cod ong 1tot2 weken sale:)
Tr is echt een aanrader
Had jij ook FPS drops ?Donstil schreef op zondag 30 maart 2014 @ 18:24:
Nou mijn Infamous Limited Edition staat op Marktplaats en ik was niet de enige zie ik.
De meeste Games hebben nu FPS drops op mijn PS4, niet zo heel erg en de vorige consoles hadden dit ook.
infamouse heeft leuke momenten, maar ik ben er ook niet kapot van.
Als je dood gaat, kan je soms echt een pokke eind terug lopen,springen,zweven.
Belachelijkste van alles, is dat je niet naar boven kunt gaan met smoke, behalve via roosters
Prototype, waar ik deze game toch met vergelijk, was voor mij 100x beter
Angelo NL / Global Cargo VTC
Toch maar uit kastje gehaald en naast de tv gezet en daarna niet meer gehoord.
Experience is what you get when you don't get what you want.....
Een enkel oordopje noem ik dus geen headset. Had Sony gewild dat voice aangeslagen zou zijn met de PS4, dan hadden ze een degelijke headset moeten meeleveren. Dit hebben zij niet gedaan. En mijn Sennheiser headset werkt ook niet lekker op de PS4.lasharor schreef op zondag 30 maart 2014 @ 15:04:
[...]
Ik heb dezelfde ervaring eerlijk gezegd. Op de Xbox was het altijd prima met betrekking tot voicechat. Ik heb daar toch een aantal mensen ontmoet met wie ik wat games gespeeld heb. Portal 2 zonder voicechat was bijv. nooit echt leuk maar met voicechat veranderd dat nogal snel.
Op de PS3 was het altijd een drama, in de 1,5 maand dat ik nu heb gegamed op de PS3 ben ik geen enkele persoon met een mic tegengekomen. Ik hoopte dat het bij de PS4, door het bijleveren van die headset én het feit dat je gewoon je oordopjes van je telefoon kan gebruiken anders zou zijn.
Jammer genoeg is dat, tot op heden, dus nog niet het geval.
Voor mij voldoende reden om voice via de PS4 dan ook volledig links te laten liggen.
Hetzelfde geld voor mijn meeste vrienden welk ook een PS4 hebben. Onderling houden we contact via Mumble. Maar voor wat betreft voice chat over de PS4 zelf gebruikt slechts één dit.
Metro 2033 komt wel een stuk beter tot zn recht met de power van de ps4 ipv de ps3, als je naar de pc versie kijkt...
Framedrops heb ik niet echt, zo af en toe wel eens eentje als het even druk wordt maar niet storend veel.Pykow schreef op maandag 31 maart 2014 @ 09:38:
[...]
Had jij ook FPS drops ?
De meeste Games hebben nu FPS drops op mijn PS4, niet zo heel erg en de vorige consoles hadden dit ook.
Belachelijkste van alles, is dat je niet naar boven kunt gaan met smoke, behalve via roosters
Je moet ook de dup mobile command centers slopen per district. Pas dan kan je in elk district spawnen. Is ook handiger als je ze sloopt, want anders kom je ze soms tegen tijdens missies en dan is het feest...Pykow schreef op maandag 31 maart 2014 @ 09:38:
[...]
Had jij ook FPS drops ?
Heb de game inmiddels voltooid op good karma, de volle 100% met alle districts cleared. Prima game, zou het wel een 8.5 geven. Leuke boss battles, verschillende powers met zo hun voor en nadelen, mooie stad, beste graphics tot nu toe, optimaal gebruik van de DS4. Enig minpuntje is de bug die ik tegenkwam bij de eindbaas, maar gelukkig had autosave nog een oplossing. Ook jammer dat je met de laatste power geen missies kunt doen (misschien paper trail, moet die nog doen).
Ja sommigen kunnen behoorlijk doordraaien om een PS4, kijk maar naar de DuitsersTRK schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:10:
Iemand wilde volgens mij zo graag een PS4 en niet op de nieuwe batch wachten. Dat die maar dacht, laat ik eens die van een bekende stelen!
Heb je de Infamous nog? Ik heb je een Pm gestuurd.Donstil schreef op zondag 30 maart 2014 @ 18:24:
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Is inderdaad een drama en Nederland heeft voor Sony geen prioriteit, ze proberen in de landen waar de XBO leverbaar is zoveel mogelijk PS4's in de markt te zetten (logisch). En aangezien de XBO in Nederland is uitgesteld tot juni/juli (meende ik) zal er tot die tijd ook geen grote batch PS4's komen.ChrisLNFF schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:53:
In mijn woonplaats is er een Bart Smit en een Dixons, beiden hebben nog nooit een PS4 in de losse verkoop gehad. Dacht met de Wii dat het schaars was maar dit slaat alles geloof ik....
Verwijderd
nu nog nieuwe games:pKookSpook schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:46:
Mediamarkt heeft weer 3is2 actie. Ps4 games doen mee
En in België is deze actie er ook maar zonder games..KookSpook schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:46:
Mediamarkt heeft weer 3is2 actie. Ps4 games doen mee
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
http://www.psx-sense.nl/1...dition-op-in-assortiment/
Verwijderd
Dat is inderdaad de grootste klacht maar ik vind het geen probleem. Het geeft je wel een next-gen gevoel, het is gewoon een vette hoofdmissie en ook de side missies vond ik erg leuk. En kort? Tja.... ik heb 133 minuten over de hoofdmissie gedaan. Dat was op normal en ik nam rustig de tijd. De sidemissies kun je ook in 10 minuten doen als je gaat rushen. Doe je het rustig aan dan kun je bij die 133 minuten makkelijk nog eens zoiets optellen. Dan heb je het alleen nog maar op normal gespeeld. Wil je voor de volle 100% in de game en doe je het zonder cheats dan zit je op 10-12 uur schat ik zo. Dan is 3 tientjes niets te veel als je het mij vraagt... De gemiddelde game van 60 euro geeft net zoveel speelduur...Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:22:
Heeft iemand al Metal Gear Ground Zero gespeeld is het wat? Het is een voorproefje op de echte game. De moeite waard om hem te halen aangezien hij een korte gameplay heeft.
Dank u!MonkeySleeve schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:33:
Psssst, PS4 op voorraad:
http://www.bartsmit.com/n...-plus-infamous-second-son
Gelijk even besteld!
Ik had net mailtje gehad van bol, ze zijn nu pas bij 30 november, ik 18 december besteld.
LOL... 30 november, terwijl het ding hier 29 november uit is gekomen???noodel1988 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:32:
[...]
Dank u!
Gelijk even besteld!
Ik had net mailtje gehad van bol, ze zijn nu pas bij 30 november, ik 18 december besteld.
Dan hebben ze of HEEEELLL VEEELLLLL pre-orders of HEEELLLL WEINIGGGG PS4's gekregen.
Beide, dit was de 6e levering.morm schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:35:
[...]
LOL... 30 november, terwijl het ding hier 29 november uit is gekomen???
Dan hebben ze of HEEEELLL VEEELLLLL pre-orders of HEEELLLL WEINIGGGG PS4's gekregen.
[ Voor 4% gewijzigd door noodel1988 op 31-03-2014 15:36 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
oeh vanavond even langs gaan dan om te kijken.Jumpman schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:43:
Hele stapels PS4's (minimaal 30 stuks) op voorraad bij MM Utrecht.
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Verwijderd
Bedankt ik ga hem denk ik ook halen maar wilde van iemand zijn bevindingen horen.kbloem schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:25:
[...]
Dat is inderdaad de grootste klacht maar ik vind het geen probleem. Het geeft je wel een next-gen gevoel, het is gewoon een vette hoofdmissie en ook de side missies vond ik erg leuk. En kort? Tja.... ik heb 133 minuten over de hoofdmissie gedaan. Dat was op normal en ik nam rustig de tijd. De sidemissies kun je ook in 10 minuten doen als je gaat rushen. Doe je het rustig aan dan kun je bij die 133 minuten makkelijk nog eens zoiets optellen. Dan heb je het alleen nog maar op normal gespeeld. Wil je voor de volle 100% in de game en doe je het zonder cheats dan zit je op 10-12 uur schat ik zo. Dan is 3 tientjes niets te veel als je het mij vraagt... De gemiddelde game van 60 euro geeft net zoveel speelduur...
Tot 16.50 BST, als ik het goed heb 18.50 Nederlandse tijd.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl
Iemand die weet waar je kan zien tot wanneer je ps+ account loopt?
Verwijderd
zou er dan ook een update volgen voor de ps4?dvdkiwi schreef op maandag 31 maart 2014 @ 17:02:
Momteneel onderhoud psn.
Tot 16.50 BST, als ik het goed heb 18.50 Nederlandse tijd.
Gewoon bij kopje accointbeheer.dvdkiwi schreef op maandag 31 maart 2014 @ 17:16:
No problem
Iemand die weet waar je kan zien tot wanneer je ps+ account loopt?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Verwijderd
Ik vond het wel lekker spelen en de graphics zien er ook goed uit.
Vandaag de laatste dag van de 50% korting in de PSStore.
Net nu ik mijn Vita moet deactiveren
Verwijderd
The PlayStation Network is currently:
In order to continue to deliver you the best online games experience, we will be performing maintenance on:
Start: Monday, March 31, 2014 7:50 AM PT
End: Monday, March 31, 2014 9:50 AM PT
During this maintenance period, you may receive a message that states “Sony Entertainment Network is undergoing maintenance” when attempting to access the PlayStation Store or PlayStation Home.
PS4 users will not be able to view the What's New, Live, and Library areas of their console. Share functions will be impacted as well.
We will update you with any changes that may occur in regards to this scheduled maintenance. If you would like to receive a notice when PSN is fully restored, be sure to follow the official PlayStation Twitter account and our support Twitter account, @AskPlayStation.
ziet ernaar uit dat het voorlopig nog wel even kan duren helaas.....

Ik snap überhaupt niet waarom het netwerk plat moet tijdens onderhoud. Er zijn tientallen online diensten te noemen die nooit offline zijn en ook gewoon onderhouden worden.PBP schreef op maandag 31 maart 2014 @ 19:59:
Snap ook niet dat ze ons niet even op de hoogte houden dat het wat langer duurt (nu al 2uur). Normaal gooien ze wel even een tweetje eruit.
Als je de afgelopen tijd heb ingelogt kan je normaal gesproken ook online gamen tijdens onderhoud. Vanmiddag kon dat ook gewoon nog tijdens onderhoud. Alleen nu nietDonstil schreef op maandag 31 maart 2014 @ 20:02:
[...]
Ik snap überhaupt niet waarom het netwerk plat moet tijdens onderhoud. Er zijn tientallen online diensten te noemen die nooit offline zijn en ook gewoon onderhouden worden.
Ooh werkt dat? Dat is een stap in de goeie richting.PBP schreef op maandag 31 maart 2014 @ 20:04:
[...]
Als je de afgelopen tijd heb ingelogt kan je normaal gesproken ook online gamen tijdens onderhoud. Vanmiddag kon dat ook gewoon nog tijdens onderhoud. Alleen nu niet
Ik moest iets op PSn online doen en dat wilde niet werken door onderhoud. Ook de store werk hier niet.
Normaal gesproken als je de afgelopen dagen ingelogt geweest ben kan je gewoon online gamen tijdens onderhoud (geeft Sony zelf ook aan tijdens die onderhoudsberichten). Alleen de Store/Account management zijn offline. Alleen vandaag ging dat dus anders blijkbaarDonstil schreef op maandag 31 maart 2014 @ 20:13:
[...]
Ooh werkt dat? Dat is een stap in de goeie richting.
Ik moest iets op PSn online doen en dat wilde niet werken door onderhoud. Ook de store werk hier niet.
Een goede tip als je Ghost wil kopen is om de PS3 versie aan te schaffen, om daarna voor $10 de upgrade te maken naar de PS4 versie. Ik was in ieder geval klaar voor 30 euro in totaal. Alleen vandaag nog blijkbaar.kazuka schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 14:38:
[...]
Offgamers gisteren nog prima kunnen registreren en kreeg ook een SMS. Zeker weten alles goed ingevuld?
Via Amazon.com schijnt ook te kunnen, echter moet je als billing address dan een US locatie opgeven.
[ Voor 13% gewijzigd door NotSoSteady op 31-03-2014 20:57 ]
Let wel op dat vandaag de laatste dag is dat het mogelijk is om te upgraden!NotSoSteady schreef op maandag 31 maart 2014 @ 20:52:
[...]
Een goede tip als je Ghost wil kopen is om de PS3 versie aan te schaffen, om daarna voor $10 de upgrade te maken naar de PS4 versie. Ik was in ieder geval klaar voor 30 euro in totaal. Hetzelfde kan je doen met Battlefield, die kost in totaal dan $35.
Jammer, ben niet thuis en wilde Battlefield 4 nog.Mr Ton schreef op maandag 31 maart 2014 @ 20:56:
[...]
Let wel op dat vandaag de laatste dag is dat het mogelijk is om te upgraden!
Je hoeft niet thuis te zijnNotSoSteady schreef op maandag 31 maart 2014 @ 20:58:
[...]
Jammer, ben niet thuis en wilde Battlefield 4 nog.
PSN ID: Beest41
Ja ik zag het, maar geldt dit niet alleen voor de fysieke dvd's, aangezien deze alleen staan vermeldt met een datum op de US website.SCARfaceE schreef op maandag 31 maart 2014 @ 21:55:
Volgens mij was battlefield 4 upgrade geldig tot 28 maart?
PSN ID: Beest41
http://www.psx-sense.nl/1...tigt-bestaan-metro-redux/
En de developer is ook bezig aan een next-gen project, een nieuwe game. Kan een vervolg op Metro: Last Light zijn. Ik denk dat we nog veel remasters zullen zien de komende tijd, omdat er A. geen backwards compatibility is en B. het geld oplevert. Uncharted en God of War zijn ook series die remastered zullen worden op den duur.AtlAntA schreef op maandag 31 maart 2014 @ 22:35:
Metro franchise komt ook naar de ps4. Ideaal + materiaal.![]()
http://www.psx-sense.nl/1...tigt-bestaan-metro-redux/
Veel zullen het niet met me eens zijn maar ik zeg kom maar op met die heruitgaven! Ik heb hiervoor geen enkele console gehad en op mijn pc deed ik alleen gta4, Skyrim en de F1 series van codemasters. Dus ik kijk erg uit naar de toppers van de vorige generatie.Trishul schreef op maandag 31 maart 2014 @ 23:31:
[...]
En de developer is ook bezig aan een next-gen project, een nieuwe game. Kan een vervolg op Metro: Last Light zijn. Ik denk dat we nog veel remasters zullen zien de komende tijd, omdat er A. geen backwards compatibility is en B. het geld oplevert. Uncharted en God of War zijn ook series die remastered zullen worden op den duur.
Alleen zou ik juist zulk soort games graag in de playstation plus zien ipv de indy titels van de laatste tijd.
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]