Before me there were many, after me there will be none
Verwijderd
Ik heb van die sony oordopjes voor de vita en daar kan je de mic uitschakelen...Jay-K schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 14:44:
Weet iemand of er oordopjes voor de PS4 zijn waarbij ik de microfoon eventueel uit kan schakelen.
Gebruik nu mijn iPhone oordopjes, maar hierbij staat de mic altijd aan.
http://www.wehkamp.nl/ent...Li85tTtsr0CFc_MtAodlj4AWA
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2014 14:51 ]
http://www.dualshockers.c...s-forms-own-indie-studio/kbloem schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 13:30:
Ik koop hem puur voor de uitbreiding omdat ik die nog niet gespeeld heb. Had mn PS3 al verkocht.
Het lijkt er ook op dat Driveclub na die ontslagen toch weer de goede weg in is geslagen.
Is echt flink misgegaan daar. Driveclub heeft ook al geen director meer... Lijkt me wel dat die rol inmiddels vervuld is.
Old newsTrishul schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 14:58:
[...]
http://www.dualshockers.c...s-forms-own-indie-studio/
Is echt flink misgegaan daar. Driveclub heeft ook al geen director meer... Lijkt me wel dat die rol inmiddels vervuld is.
Het vreemde vind ik wel dat ze eerst zeggen we gaan terug naar de tekentafel, vervolgens een rits ontslagen, en nu binnenkort een releasedatum. Lijkt erop dat er dus intern een flink aantal waren die het niet eens waren met het besluit om verder uit te stellen. Of de director was te perfectionistisch of hij had groot gelijk. Tijd zal leren wat voor ons de juiste beslissing is geweest.
PlayStation-knop op je controller ingedrukt houden. Dan krijg je de optie om je microfoon uit te zetten.Jay-K schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 14:44:
Weet iemand of er oordopjes voor de PS4 zijn waarbij ik de microfoon eventueel uit kan schakelen.
Gebruik nu mijn iPhone oordopjes, maar hierbij staat de mic altijd aan.
Thanks voor de uitleg!saidddd93 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 02:38:
[...]
Ja hoor de PS4 is regiovrij dus je kan op elke account elke gekochte game ter wereld spelen. Je hoeft alleen rekening te houden met DLC (Uitbreidingen o.a. maps missies die je kan kopen in de store). Dus als je een game koopt van Amerika dat je ook in de store van Amerika de DLC koopt.
Voorbeeld:
Je hebt Call of Duty Ghosts gekocht voor de ps4 van Amerika.
Die kan je dan spelen op een NL account. Ben je later van plan nieuwe maps te kopen van de store dan doe je dat via de Amerikaanse store en niet de Nederlandse.
Vind het toch erg tegenvallen, heel veel indie games die me totaal niet interesseren. De meeste konden net zo goed tablet games zijn.kbloem schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:50:
Lijst van Sony van meer dan 100 games die we dit jaar mogen verwachten...
http://blog.eu.playstatio...ced-2014-far-100-growing/
Nice! Moet eerlijk bekennen dat ik de PS4 tot nu toe redelijk vind tegen vallen en er zelfs een beetje van baalde dat ik niet de PS3 + the last of us gekocht had. Maar nu ik weet dat die game in de zomer uit komt ben ik toch wel weer blij dat ik een PS4 thuis heb staan.Ricmaniac schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 12:27:
[...]
Waarom zou het niet waar zijn?nieuws: Sony bevestigt komst PS4-versie The Last of Us
Tomb Raider: Definitive Editiondio22 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 15:49:
[...]
Vind het toch erg tegenvallen, heel veel indie games die me totaal niet interesseren. De meeste konden net zo goed tablet games zijn.
inFAMOUS Second Son
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes
Watch_Dogs
Destiny
The Evil Within
Dragon Age: Inquisition
Alien: Isolation
Diablo III: Ultimate Evil Edition
#Driveclub
The Order: 1886
Putty Squad (Deze staat bij aangekondig maar die speelt mn zoontje toch echt al een paar weken)
Tom Clancy’s The Division
Last of Us
Dat zijn toch wel Tripple A-tjes imho. En ik ga nooit de tijd vinden om die allemaal van a to z te spelen. Helemaal omdat Fifa 15 daar ook nog bij komt.
Let er wel op dat dit schattingen zijn.Ruben0s schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 16:05:
De verkoopcijfers zijn ook weer gereleased:
[afbeelding]
Valt op zich wel mee, alleen Europa zal ze zwaar tegenvallen. In Japan is de console nog niet uit. In de VS lopen ze 'slechts' 20,000 verkopen achter deze week - en dat terwijl inFAMOUS Second Son uitkwam. Kanttekeing daarbij: de XB1 heeft de afgelopen twee weken veel 'promoties' gehad (e.g. tijdelijk korting, gratis games erbij - zo kon je voor een tijdje een XB1 mét Forza voor $399 kopen).
[ Voor 38% gewijzigd door Uniciteit op 27-03-2014 16:13 ]
Ik vind Titanfall erg gehyped. Deel 2 komt trouwens ook naar de PS4 mocht je het echt willen spelen.Uniciteit schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 16:11:
[...]
Valt op zich wel mee, alleen Europa zal ze zwaar tegenvallen. inFAMOUS: Second Son kwam uit en daarom zijn de PS4 verkopen waarschijnlijk ook zo hoog. XB1 verkopen zijn met die geschatte 80,000 in de VS ook erg hoog, slechts 20,000 units achter de PS4.
Kanttekening daarbij is dat er de afgelopen week veel promoties waren met de Xbox One in de VS: zo kun je de XB1 op dit moment al mét Titanfall krijgen voor $449. Op Amazon was het zefls een tijdje mogelijk om een XB1 + Forza voor $399 te kopen.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Als de 3ds meer verkoopt in Europa gaat er toch iets fout, al is die natuurlijk nog niet in alle landen uit. Had eigenlijk niet verwacht dat games als infamous/titenfall zo'n systeemsellers zouden zijn.Uniciteit schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 16:11:
[...]
Valt op zich wel mee, alleen Europa zal ze zwaar tegenvallen. inFAMOUS: Second Son kwam uit en daarom zijn de PS4 verkopen waarschijnlijk ook zo hoog. XB1 verkopen zijn met die geschatte 80,000 in de VS ook erg hoog, slechts 20,000 units achter de PS4.
Kanttekening daarbij is dat er de afgelopen week veel promoties waren met de Xbox One in de VS: zo kun je de XB1 op dit moment al mét Titanfall krijgen voor $449. Op Amazon was het zefls een tijdje mogelijk om een XB1 + Forza voor $399 te kopen.
Het mag misschien een erg gehypte game zijn, maar het verkoopt wel goed. Daarnaast helpt het Microsoft ook wel dat veel mensen denken dat Titanfall alleen voor de XB1 is (en dus niet voor andere platformen, zoals PC en X360).loekf2 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 16:14:
[...]
Ik vind Titanfall erg gehyped. Deel 2 komt trouwens ook naar de PS4 mocht je het echt willen spelen.
Deel twee zal inderdaad waarschijnlijk wel naar de PS4 game. Ik ben wel benieuwd hoeveel 'schade' de franchishe heeft opgelopen. Ik kan het me best inbeelden dat de Titanfall franchise het op PlayStation-platformen minder goed gaat doen. Je zag een vergelijkbaar effect met Mass Effect, waarbij deel één pas eind 2012 op de PS3 kwam.
Nintendo handhelds doen het altijd heel erg goed in Europa. inFAMOUS is de eerste grote exclusive voor de PS4 sinds de lancering, dus mij verbaast het niet echt dat de game het goed lijkt te doen. Titanfall is de eerste grote 'exclusive' sinds de lancering van de XB1 - daar heeft de marketing ook goed z'n best gedaan.Matedeor schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 16:15:
[...]
Als de 3ds meer verkoopt in Europa gaat er toch iets fout, al is die natuurlijk nog niet in alle landen uit. Had eigenlijk niet verwacht dat games als infamous/titenfall zo'n systeemsellers zouden zijn.
[ Voor 29% gewijzigd door Uniciteit op 27-03-2014 16:20 ]
Yup, dat is een beetje een probleem voor Microsoft. Al is de XB1 dadelijk in andere Europese landen uit... 80% van de verkopen zullen uit de landen moeten komen waar hij nu al uit is.Ruben0s schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 16:22:
Achja. Xbox One en PS4 verkopen kunnen we pas echt vergelijken als de consoles overal verkrijgbaar zijn. Maar de verkopen van de Xbox One in Europa lijken wel erg magertjes. Als je van 23.000 verkochte consoles in Europa 14.000 van de UK eraf haalt. Dan blijven er nog maar 9.000 stuks over voor Duitsland, Frankrijk, Italië, Spanje en Ierland.
Dat gezegd: de 'race' is nog maar net begonnen en er kan in de komende jaren veel veranderen. Kijk maar eens naar de comeback die de PS3 heeft gemaakt afgelopen generatie...
Maar de helft van die titels zijn al beschikbaar. De andere helft zie je pas eind 2014 verschijnen. Vroeger werden consoles met system sellers uitgebracht. Je moest die console gewoon hebben om al die gave games te kunnen spelen. Nu waren er bij de release niet dergelijke system sellers verkrijgbaar, en nu nog altijd niet. Daarbij is de helft van alle games al beschikbaar op andere platforms die iedereen al in huis heeft. Het is een prachtige console, maar je hebt er op het moment zo weinig aan. Helemaal als je een goede game pc hebt.kbloem schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 16:03:
[...]
Tomb Raider: Definitive Edition
inFAMOUS Second Son
Watch_Dogs
Destiny
The Evil Within
#Driveclub
Putty Squad (Deze staat bij aangekondig maar die speelt mn zoontje toch echt al een paar weken)
Last of Us
Dat zijn toch wel Tripple A-tjes imho. En ik ga nooit de tijd vinden om die allemaal van a to z te spelen. Helemaal omdat Fifa 15 daar ook nog bij komt.
Tegen de tijd dat er echt titels op uit komen die iedereen moet en zal willen hebben, is de volgende iteratie van die console al uit. En is het pc platform de console al weer ver voorbij geschoten.
Voelt toch niet echt goed, ik zie het meer als: Sony wilde een grote PSN+ titel maar de studio haalde dat niet. Toen is de game uitgesteld tot begin dit jaar, de game is nu niet af maar Sony wil hem toch releasen omdat ze anders alleen maar indie rommel hebben. Daar was de studio het niet mee eens en toen is de "bom" gebarsten.kbloem schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 15:05:
[...]
Old newsMaar de rol is inderdaad al weer vervuld. Er zijn meerdere ontslagen geweest de afgelopen week en nu komt Sony met een statement dat er binnenkort een releasedatum komt.
Het vreemde vind ik wel dat ze eerst zeggen we gaan terug naar de tekentafel, vervolgens een rits ontslagen, en nu binnenkort een releasedatum. Lijkt erop dat er dus intern een flink aantal waren die het niet eens waren met het besluit om verder uit te stellen. Of de director was te perfectionistisch of hij had groot gelijk. Tijd zal leren wat voor ons de juiste beslissing is geweest.
Ja leuke lijst natuurlijk maar dit komt op wat uitzonderingen na ook gewoon op de andere platformen uit.kbloem schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 16:03:
[...]
Tomb Raider: Definitive Edition
inFAMOUS Second Son
Watch_Dogs
Destiny
The Evil Within
#Driveclub
Last of Us
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dat is wel erg veel speculatie.Donstil schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 16:51:
[...]
Voelt toch niet echt goed, ik zie het meer als: Sony wilde een grote PSN+ titel maar de studio haalde dat niet. Toen is de game uitgesteld tot begin dit jaar, de game is nu niet af maar Sony wil hem toch releasen omdat ze anders alleen maar indie rommel hebben. Daar was de studio het niet mee eens en toen is de "bom" gebarsten.
Even een wat realistischer scenario: het financiële jaar zit er bijna op en er moet hier en daar wat worden bezuinigd. In een studio waarbij de ontwikkeling van een game maar niet wilt opschieten, vallen ontslagen en worden mensen vervangen in de hoop dat de ontwikkeling weer op het juiste pad terechtkomt.
Maakt dat de games opeens minderwaardig? Iemand met een PS4 kijkt bijvoorbeeld gewoon uit naar Watch_Dogs... ook al komt die game ook op een ander platform uit.Ja leuke lijst natuurlijk maar dit komt op wat uitzonderingen na ook gewoon op de andere platformen uit.
Verwijderd
en dan die dagelijkse uitdagingen?
ik ben nogal nieuw op de PSN en kan wel paar medespelers en vrienden wel gebruiken.
ik ben overigens student en 18 jaar als dat nog een rol mocht spelen
Dan ga ik je niet toevoegenVerwijderd schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 17:26:
spelen hier nog mensen rayman legends?
en dan die dagelijkse uitdagingen?
ik ben nogal nieuw op de PSN en kan wel paar medespelers en vrienden wel gebruiken.
ik ben overigens student en 18 jaar als dat nog een rol mocht spelen
Ben zelf ook 18 en student, heb alleen raymen legends niet
Ik begin me nu toch wel langzaam aan af te vragen of je niet de verkeerde console hebt gekocht. Je hebt vrijwel niks positiefs te melden in dit topic. Echt alleen maar gekreun en gesteun over stomme games en weet ik veel wat nog meer.Donstil schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 16:51:
[...]
Voelt toch niet echt goed, ik zie het meer als: Sony wilde een grote PSN+ titel maar de studio haalde dat niet. Toen is de game uitgesteld tot begin dit jaar, de game is nu niet af maar Sony wil hem toch releasen omdat ze anders alleen maar indie rommel hebben. Daar was de studio het niet mee eens en toen is de "bom" gebarsten.
[...]
Ja leuke lijst natuurlijk maar dit komt op wat uitzonderingen na ook gewoon op de andere platformen uit.
Hij geeft verder alleen maar aan welke, voor hem interessante games, er nog naar de PS4 komen dit jaar. Heeft iemand gezegd dat dit alleen exclusives mogen zijn? Op de PS3 kwamen er ook geen 20 firts party titels uit hoor.
Verwijderd
dutchgio schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 17:33:
[...]
Dan ga ik je niet toevoegen
Ben zelf ook 18 en student, heb alleen raymen legends niet
Ik speel ook BF4 ! alleen ik ben niet zo goed in conquest en daarom speel ik voornamelijk team deathmatch.
Nee he, was net zo blijAtlAntA schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 17:58:
Mijn bubbeltje is geknapt.
http://www.psx-sense.nl/1...t-of-us-naar-de-ps4-komt/

Wel slecht dat het ook weer gewoon op Tweakers wordt geplaatst zonder dubbelcheck/wederhoor. Journalistiek is echt copy-paste aan t worden.
Iedereen is lief, ik leef in een wereld van bloemetjes.
Iemand van Playstation Turkije is nog steeds een goede bron vind ik. Ik denk ook dat hij nog gewoon komt, alleen had Sony het als verrassing willen brengen op de E3 ofzo. Bijvoorbeeld in Apple stijl; ''One more thing, The Last of Us GOTY Edition for PS4 will be available next week''.Jack V schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 18:00:
[...]
Nee he, was net zo blij![]()
![]()
Wel slecht dat het ook weer gewoon op Tweakers wordt geplaatst zonder dubbelcheck/wederhoor. Journalistiek is echt copy-paste aan t worden.
Een TLOU voor PS4 is heel aantrekkelijk om 360 mensen over te halen een PS4 te kopen, echt een system seller, ook al is hij een jaar oud en een PS3 remake.
[ Voor 11% gewijzigd door Mr Ton op 27-03-2014 18:15 ]
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Ik denk ook dat de game wel komt op de ps4. Ik lees al tijden geruchten dat the last of us ps3 op een down tunede ps4 engine loopt. Uncharted 4 zou ook met deze engine ontwikkeld worden. Dus het zou me niks verbazen dat naughty dog de aankondiging graag zelf op de E3 zou willen doen.bram1984 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 18:05:
Ik ga er gewoon vanuit dat 'ie komt hoor. Kijk hoeveel mensen ernaar vragen. Zou zelfs een systemseller kunnen zijn, ook al is het een remake. En genoeg mensen die 'm nog een keer zullen halen, waaronder ik.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Dat hij snel zal komen, 'maar eerder weken dan dagen'. Dat was getweet door iemand.Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 18:35:
Is er al meer bekend over de system update die ze hadden aangekondigd?
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Dat vraag ik me regelmatig af idd, de enige games waar ik me tot nu toe echt mee vermaakt heb zijn Rayman legends en ACBF. Die had ik echter ook op mijn Ps3 kunnen spelen.bram1984 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 17:34:
[...]
Ik begin me nu toch wel langzaam aan af te vragen of je niet de verkeerde console hebt gekocht. Je hebt vrijwel niks positiefs te melden in dit topic. Echt alleen maar gekreun en gesteun over stomme games en weet ik veel wat nog meer.
Kijk we kunnen natuurlijk wel met zijn allen de ps4 ophemelen omdat we hem nou een maal al gekocht hebben maar dat vind ik een beetje kortzichtig.
Het is helemaal niet verkeerd om objectief te blijven kijken. Iets wat ook hier in het topic helaas niet zo vaak gebeurd.
Het is allemaal gewoon niet zo revolutionair als dat we met zijn allen denken.
Ik game er uiteraard nog wel op maar ik ben tot nu toe nog geen een keer echt weg geblazen.
Verwijderd
Je spreekt over "we", maar ipv anderen te betrekken in jou teleurstelling kan je beter toegeven dat je jezelf in de hype hebt laten mee sleuren.Donstil schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 19:17:
[...]
Dat vraag ik me regelmatig af idd, de enige games waar ik me tot nu toe echt mee vermaakt heb zijn Rayman legends en ACBF. Die had ik echter ook op mijn Ps3 kunnen spelen.
Kijk we kunnen natuurlijk wel met zijn allen de ps4 ophemelen omdat we hem nou een maal al gekocht hebben maar dat vind ik een beetje kortzichtig.
Het is helemaal niet verkeerd om objectief te blijven kijken. Iets wat ook hier in het topic helaas niet zo vaak gebeurd.
Ik game er uiteraard nog wel op maar ik ben tot nu toe nog geen een keer echt weg geblazen.
Scrooge NL
Verwijderd
Spreek a.j.b. voor jezelf. Ik ben net als vele anderen oprecht tevreden met mijn ps4. Is dat zo moeilijk voor te stellenDonstil schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 19:17:
[...]
Ik vraag mij af wat je trouwens voor revolutionaire zaken je verwacht van een console van 400 euro. Als je het beste van het beste wil qua performance, koop dat een dikke game pc. Een console koop je voor de exclusieve games, de goede prijs/prestatie verhouding en het gemak.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2014 20:21 ]
Ik spreek niet voor mezelf, ik spreek buiten tweakers best wat gamers van een oudere doelgroep en merk daar dat ik zeker niet de enige ben.Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 20:16:
[...]
Spreek a.j.b. voor jezelf. Ik ben net als vele anderen oprecht tevreden met mijn ps4. Is dat zo moeilijk voor te stellenDat noem ik eerlijk gezegd kortzichtig
Misschien omdat de stappen vroeger groter waren oid.
Nou ik begin te groeien in infamous moet ik zeggen, zojuist "haalde" ik een missie en stopte het met regenen en begon de zo'n te schijnen. Toen werd de game wel even 10 stappen mooier zeg, toen zag ik voor het eerst echt next-gen eigenlijk. Althans iets wat ik daar dan een beetje in verwacht.bram1984 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 19:25:
Ik heb ook niets revolutionairs verwacht. Voor de launch is al meerdere malen gezegd dat de stap van de PS2 naar de PS3 op grafisch vlak groter was. Ik heb geen idee wat jij verwacht had, maar als early adopter kies je er gewoon voor in de startup fase te zitten. Devs leren de console kennen en het duurt even voordat de echte blockbusters arriveren. Ik ben op grafisch gebied weggeblazen door Tomb Raider, Killzone en vooral inFamous die echt prachtig is (vooral op het einde heb ik met open mond zitten kijken). En in mindere mate AC4 (daar kon je goed aan afzien dat er rekening met de oude consoles gehouden is). Daarbij ben ik zeer onder de indruk van het OS en de snelheid ervan, inclusief het downloaden. Ook maak ik veel gebruik van Remote Play, wat wel revolutionair werkt in mijn ogen. Dit jaar komen o.a. Destiny, The Order en Batman er nog aan, en die zullen grafisch ongetwijfeld nog een flinke duit in het zakje doen. Je moet gewoon ff geduld hebben.
Ik spreek over we omdat ik het over we heb, ik ben hierin namelijk niet de enige.Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 19:53:
[...]
Je spreekt over "we", maar ipv anderen te betrekken in jou teleurstelling kan je beter toegeven dat je jezelf in de hype hebt laten mee sleuren.
Verwijderd
Niemand zegt dat jij de enige bent. Ik zie ook niet wat leeftijd er verder toe doet. Ik draai zelf ook al mee sinds de c64.Donstil schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 20:38:
[...]
Ik spreek niet voor mezelf, ik spreek buiten tweakers best wat gamers van een oudere doelgroep en merk daar dat ik zeker niet de enige ben.
Anyway, als je al wat langer mee draait had je kunnen weten dat launch games nooit de volle potentie laten zien van een console. Is ook vrij logisch. Begin van vorige generatie waren er ook genoeg mensen die precies hetzelfde riepen als wat jij nu vindt. Met name de personen die nog geen hd tv hadden (die toen nog niet mainstream waren) liepen te klagen.
Als ik ziet wat ze met Infamous (met een relatief klein team) nu al uit de ps4 weten te toveren maak ik mij geen enkele zorgen. Het verschil met vorige generatie is nu al gigantisch. DF heeft een mooie technische analyse
http://www.eurogamer.net/...14-vs-infamous-second-son
Om even het verschil te laten zien met een 1e generatie openwereld game van vorige generatie

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2014 22:33 ]
Dat zag je toen bij bv GTA nog niet. Op dat gebied dus erg vernieuwend en het zag er nog eens super tof uit voor die tijd. Een duidelijke stap vooruit.
Dat is nu bij infamous een stuk minder, het is wel erg mooi (soms ook weer niet, erg afhankelijk van de belichting) maar verder niet zoveel. Je kunt bv nergens naar binnen en er rijden continu dezelfde auto's op straat welke je niet eens kunt besturen. Duidelijk consessies die ze hebben moeten doen om het beeld boosten.
Van de games die nu zijn aangekondigd verwacht ik eigenlijk het meeste van the Division. Dat zag er op de E3 wel echt super Next-Gen uit zeg. Nu alleen nog hopen dat ze dat waar kunnen maken.
Heb je intussen Remote Play via internet al aan de praat gekregen? Ik ben er heel de avond mee bezig geweest en nog werkt het niet.. (Gelukkig heeft 1 van mijn buren een onbeveiligd wifi netwerk waardoor ik het van thuis uit kan testen.) Via mijn thuisnetwerk werkte het wel meteen.Chaoss schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 21:00:
[...]
Thanx, eerst maar een upnp aangezet in de horizon router (dacht dat die al aan stond), morgen weer eens proberen vanaf het werk.
PS4 staat ingesteld als primaire console, automatisch inloggen staat aan en rechtstreeks verbinding maken met de Vita staat uit. (En geen USB kabels aangesloten, enkel stroom/hdmi/ethernet.)
Ik kan mijn PS4 wel remote laten opstarten maar verbinding maken lukt me tot hiertoe niet. Om te vermijden dat het aan (een instelling van) de router ligt heb ik de PS4 even rechtstreeks op mijn modem gehangen (die enkel een internet IP doorgeeft zonder firewall) en zo geraak ik ook geen stap verder. PS4 start op maar wil niet verbinden. (Op de TV staat enkel "Welkom terug bij Playstation" met de melding dat ik de DS4 moet aanzetten.)
Momenteel heb ik alles geprobeerd dat ik via Google al heb gevonden en aan eventuele poorten kan het in theorie niet liggen aangezien de modem zelf niets blokkeert.
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
Sterker nog, Naughty Dog heeft zelf aangegeven dat de engine die ze voor uncharted 4 gebruiken, een hier en daar opgepompte versie is van de uncharted 3 en TLOU tools. Niet alles hoeft herschreven te worden, hoewel er wel een hevig aangepaste (of nieuwe) rendering engine nodig is. Dit heeft Sucker Punch ook gedaan bij de stap Infamous 2 (PS3) naar Infamous Second Son (PS4). Anyway, een TLOU PS4 edition zou natuurlijk een perfecte testcase zijn voor Naughty Dog en Team ICE, en lijkt gegarandeerd 1 miljoen keer over de toonbank te zullen denderen. TLOU is ook een game die in ontwikkeling is geweest terwijl Naughty Dog al de eerste devkits had als elitedeveloper binnen SCE, dus het zou me ook niets verbazen dat ze al rekening hebben gehouden met veel hogere kwaliteit assets. Sterker nog, ik meen dat ergens zelfs gelezen te hebben, een uitpraak van Naughty Dog zelf, dat ze voor TLOU nog hogere kwaliteit textures e.d. hebben dan mogelijk was op de PS3.AtlAntA schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 18:15:
[...]
Ik denk ook dat de game wel komt op de ps4. Ik lees al tijden geruchten dat the last of us ps3 op een down tunede ps4 engine loopt. Uncharted 4 zou ook met deze engine ontwikkeld worden. Dus het zou me niks verbazen dat naughty dog de aankondiging graag zelf op de E3 zou willen doen.

Meer te vinden op NeoGAF: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=787112
Ziet er echt zeer goed uit!
PSN id: NL_SToRM
Bij mij werkte het pas toen ik upnp op de router aanzette. Maar je zegt zonder tussenkomst van router te hebben geprobeerd, dus dan zal mijn idee wel niet meer werken.bibi2205 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 00:10:
[...]
Heb je intussen Remote Play via internet al aan de praat gekregen? Ik ben er heel de avond mee bezig geweest en nog werkt het niet.. (Gelukkig heeft 1 van mijn buren een onbeveiligd wifi netwerk waardoor ik het van thuis uit kan testen.) Via mijn thuisnetwerk werkte het wel meteen.
PS4 staat ingesteld als primaire console, automatisch inloggen staat aan en rechtstreeks verbinding maken met de Vita staat uit. (En geen USB kabels aangesloten, enkel stroom/hdmi/ethernet.)
Ik kan mijn PS4 wel remote laten opstarten maar verbinding maken lukt me tot hiertoe niet. Om te vermijden dat het aan (een instelling van) de router ligt heb ik de PS4 even rechtstreeks op mijn modem gehangen (die enkel een internet IP doorgeeft zonder firewall) en zo geraak ik ook geen stap verder. PS4 start op maar wil niet verbinden. (Op de TV staat enkel "Welkom terug bij Playstation" met de melding dat ik de DS4 moet aanzetten.)
Momenteel heb ik alles geprobeerd dat ik via Google al heb gevonden en aan eventuele poorten kan het in theorie niet liggen aangezien de modem zelf niets blokkeert.
Sorry, maar wat een onzin. Alsof dit in de andere inFamous games wel kan. Waarom zou ik in een superhelden game auto willen rijden of een hamburger willen halen bij Cluckin' Bell? Dat is gewoon een designkeuze en heeft werkelijk niks met het doen van (graphische) consessies te maken. Jij denkt dat GTA 5 dit allemaal wel kan met 256 MB geheugen en inFamous met 8 GB GDDR5 en een kleinere stad niet? De focus ligt op het vliegen etc. en niet op rijden. Of kan ik nu zeggen dat GTA consessies doet omdat er geen superpowers in zitten?Donstil schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 23:13:
SaintsRow was toen wel echt baanbrekend trouwens, goed voorbeeld van het benutten van nieuwe technieken. Je kon in winkels, jezelf aanpassen en meer,
Dat zag je toen bij bv GTA nog niet. Op dat gebied dus erg vernieuwend en het zag er nog eens super tof uit voor die tijd. Een duidelijke stap vooruit.
Dat is nu bij infamous een stuk minder, het is wel erg mooi (soms ook weer niet, erg afhankelijk van de belichting) maar verder niet zoveel. Je kunt bv nergens naar binnen en er rijden continu dezelfde auto's op straat welke je niet eens kunt besturen. Duidelijk consessies die ze hebben moeten doen om het beeld boosten.
Van de games die nu zijn aangekondigd verwacht ik eigenlijk het meeste van the Division. Dat zag er op de E3 wel echt super Next-Gen uit zeg. Nu alleen nog hopen dat ze dat waar kunnen maken.
InFamous is een totaal andere game en niet gemaakt om in auto's te rijden of Hamburgers te eten....
Ik had wat twijfels over het aantal games, en de graphics (omdat ik hier nog niet veel over had gehoord).
Nu ik hem heb ben ik erg tevreden! Sinds een half jaartje een Panasonic 55inch led te en daarop zijn de graphics erg mooi! ik ben een pc gamer en ben wel goeie graphics gewend maar de PS4 vind ik tot nu goed bevallen!
De snelheid van laden en installeren is goed te doen, en de controller went snel.
(heb wel altijd een ps3 gehad maar niet veel gespeeld afgelopen 1,5 jaar)
De spellen die ik nu heb zijn NBA2k14 en killzone!
Had je inderdaad kunnen doen, dan had je inferieure versies gespeeld.Donstil schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 19:17:
[...]
Dat vraag ik me regelmatig af idd, de enige games waar ik me tot nu toe echt mee vermaakt heb zijn Rayman legends en ACBF. Die had ik echter ook op mijn Ps3 kunnen spelen.
Prima als jij nog niet bent weg geblazen, ik wel, direct na aankoop al met Shadow Fall en NBA 2k14.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Zou niet te snel oordelen over de PS4 (of One) en in dit jaar eerst afwachten, of in ieder geval de E3.
[ Voor 8% gewijzigd door Frankaro op 28-03-2014 10:12 ]
PSNid: robero50
Toch is het vreemd om hier op de GoT over 'we' te spreken als je het niet over 'ons' hebt. Zeker zonder die context. Daarbij vallen hier ook een hoop mensen in de wat oudere gamer doelgroep die duidelijk een andere mening hebben. Prima dat je er anders over denkt hoor, dat is je goed recht.Donstil schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 20:38:
[...]
Ik spreek niet voor mezelf, ik spreek buiten tweakers best wat gamers van een oudere doelgroep en merk daar dat ik zeker niet de enige ben.
Misschien omdat de stappen vroeger groter waren oid.
[...]
Nou ik begin te groeien in infamous moet ik zeggen, zojuist "haalde" ik een missie en stopte het met regenen en begon de zo'n te schijnen. Toen werd de game wel even 10 stappen mooier zeg, toen zag ik voor het eerst echt next-gen eigenlijk. Althans iets wat ik daar dan een beetje in verwacht.
[...]
Ik spreek over we omdat ik het over we heb, ik ben hierin namelijk niet de enige.
Ik ben zelf heel tevreden met de ps4 en nog wel meer dan ik had verwacht. Het was namelijk al voor de launch bekend wat we tot de zomer konden verwachten en ik dacht dat er weinig tussen zou zitten tot Destiny. Maar door het beperkte aanbod ben ik games gaan spelen uit genres die ik anders niet zo snel zou proberen. Zoals Killzone, Black Flag en nu InFamous. En ik ben blij dat ik dat gedaan heb, want ik vermaak me er een stuk beter mee dan ik had gedacht
Ik deel overigens de mening van Donstill. Het is gewoon matig wat we krijgen voorgeschoteld. Qua aanbod en qua kwaliteit. Natuurlijk is de eerste generatie games niet representatief voor de mogelijkheden, maar ik had wel meer verwacht.
Ik vermaak me er prima mee, maar om nu te zeggen dat dit The Shit is...mwa
PSN ID Binloading_nl
Ziet er echt heel goed uit inderdaad, maar ben benieuwd hoe het echt ingame eruit ziet.... mooie plaatjes maken en posten kan bij heel veel games wel. Zeker als het bijvoorbeeld uit een demofilmpje komt.SToRM666 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 02:39:
MLB 14:
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer te vinden op NeoGAF: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=787112
Ziet er echt zeer goed uit!
Maar mijn interesse is zeker gewekt
Volgens mij reageert iedereen juist heel normaal. Het is prima als je aangeeft dat het tegenvalt oid, maar dan moet het ook prima zijn als mensen aangeven waarom ze wel tevreden zijn. Of ben je dan meteen een fanboysteefje schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 10:26:
Verbaas me altijd over hoe mensen zich aangevallen voelen als hun favo console enige vorm van kritiek krijgt. Alsof het over een voetbalclub of het uiterlijk van je vriendin gaat....
Ik deel overigens de mening van Donstill. Het is gewoon matig wat we krijgen voorgeschoteld. Qua aanbod en qua kwaliteit. Natuurlijk is de eerste generatie games niet representatief voor de mogelijkheden, maar ik had wel meer verwacht.
Denk dat erg persoonlijk is of je het vind tegenvallen. Daarnaast is bij geen enkele console tot nu toe het aanbod direct erg groot geweest, de echte topgames komen toch altijd wat later (dus in zekere zin was je verwachtingspatroon gewoon te hoog). Voor mijn zijn er al genoeg games om mij te vermaken, en aan het eind van het jaar zal dit helemaal het geval zijn. Games als Fifa, Battlefield en Cod speel ik toch over het algemeen het meest, en de meeste mensen in mijn omgeving ook. Daarnaast heb ik mij prima vermaakt met Killzone en nu met Tomb Raider (die ik nog niet op de ps3 had gespeeld) als singleplayer games. Games als assassin creed, infamous en nba2k14 zijn bijvoorbeeld ook prima games, schijnt het volgens de recensies.steefje schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 10:26:
Verbaas me altijd over hoe mensen zich aangevallen voelen als hun favo console enige vorm van kritiek krijgt. Alsof het over een voetbalclub of het uiterlijk van je vriendin gaat....
Bovendien werkt het menu veel sneller, downloaden gaat veel sneller, controller speelt veel fijner, alles ziet er als een ''high-end pc'' uit en draait over het algemeen veel soepeler als op de ps3, dus ik heb niks te klagen tot nu toe. Dit jaar staan er al weer genoeg games op de planning die ik interessant vind, zelf waarschijnlijk meer als ik tijd voor heb.
Ik verbaas mij over mensen die voor anderen denken.steefje schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 10:26:
gajus26 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:06:
Er is weer 20% korting voor WOWHD, voor diegenen die nog opzoek zijn naar leuke games voor een mooie prijs. Houdt wel even rekening met de langere verzendtijd etc!
Haha ja, maar iedereen (naja, iedereen die het nog niet gespeeld heeft) wil het zo graag!kbloem schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:05:
Valt me wel op dat er slechts één bericht is over dat The Last of Us niet naar de PS4 komt...
Ze hebben niet gezegd dat die niet komt, alleen heeft een medewerker uit Turkije waarschijnlijk zijn mond voorbij gepraat, waarop Sony heeft gereageerd dat er helemaal geen aankondiging is van the last of us.kbloem schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:05:
Valt me wel op dat er slechts één bericht is over dat The Last of Us niet naar de PS4 komt...
Volgens mij hebben ze alleen gezegd: we hebben nog niets aangekondigd, geloof mij maar die game komt er gewoonkbloem schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:05:
Of zou het een foutje zijn en word the Last of us via Now aangeboden deze zomer?Matedeor schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:09:
[...]
Ze hebben niet gezegd dat die niet komt, alleen heeft een medewerker uit Turkije waarschijnlijk zijn mond voorbij gepraat, waarop Sony heeft gereageerd dat er helemaal geen aankondiging is van the last of us.
Wat ik wel apart vind is dat er op sommige sites al gesproken word over opgepoetste graphics. Allemaal uit de duim gezogen?
Dus omdat Sony nu zegt dat ze nog niks hebben aangekondigd, betekent dit meteen dat de game helemaal niet komt? Vreemde conclusie nik denk namelijk dat 'ie wel komt.kbloem schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:05:
Ja dat is het idd, mensen voelen zich aangevallen terwijl dat helemaal niet nodig is.steefje schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 10:26:
Voor iedereen is dat anders en ik geef hier alleen mijn mening over.
Het lijkt soms wel alsof iedereen hun aankoop graag wil verdedigen o.i.d.
Maakt me eigenlijk niet zoveel uit of dat in andere inFamous games wel kon. Die heb ik nooit gespeeld.bram1984 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 06:52:
[...]
Sorry, maar wat een onzin. Alsof dit in de andere inFamous games wel kan. Waarom zou ik in een superhelden game auto willen rijden of een hamburger willen halen bij Cluckin' Bell? Dat is gewoon een designkeuze en heeft werkelijk niks met het doen van (graphische) consessies te maken. Jij denkt dat GTA 5 dit allemaal wel kan met 256 MB geheugen en inFamous met 8 GB GDDR5 en een kleinere stad niet? De focus ligt op het vliegen etc. en niet op rijden. Of kan ik nu zeggen dat GTA consessies doet omdat er geen superpowers in zitten?
Superman, Spiderman, Batman nemen ook allemaal de auto ergens heen hoor, die vliegen ook niet altijd
Had gewoon wat extra diepgang gegeven als dit allemaal wel had gekund, daardoor voelt de wereld nu wat dood aan. Zeker omdat het continu dezelfde auto's zijn (Die oranje auto bv, zie ik echt overal) en ook heel vaak de zelfde personen.
Het gaat (mij) helemaal niet om aangevallen te voelen, het interesseert me verder vrij weinig wat iemand anders van de PS4 vindt.Donstil schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:13:
[...]
Ja dat is het idd, mensen voelen zich aangevallen terwijl dat helemaal niet nodig is.
Voor iedereen is dat anders en ik geef hier alleen mijn mening over.
Het lijkt soms wel alsof iedereen hun aankoop graag wil verdedigen o.i.d.
Maar, jij en anderen presenteren jullie mening steeds als feit.
Ik bedoel prima als jij niet enthousiast bent, ik wel, leven en laten leven.
[ Voor 71% gewijzigd door voxxel op 28-03-2014 11:21 ]
Verwijderd
Saints Row baanbrekendDonstil schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 23:13:
SaintsRow was toen wel echt baanbrekend trouwens, goed voorbeeld van het benutten van nieuwe technieken. Je kon in winkels, jezelf aanpassen en meer,
Dat was een regelrechte ripoff van GTA. En grafisch was hij ook zeker niet indrukwekkend. Enige wat indrukwekkend was was de redelijk stabiele framerate.
Weet je het zeker? Ik zie het niet...Trishul schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:24:
Watch dogs bij wehkamp nu 49,99.. Twijfel, twijfel
Ik zit een meter of 5 van mijn console, dat zou de controller gewoon moeten kunnen. De PS4 ligt wel bij de versterker in de buurt. Wisselend af en toe opeens lag van de controller. Ook in het system menu van de PS4. Dichterbij staan lijkt wel te helpen dan. Maar dit zou toch niet moeten?
Bekend verhaal bij iemand?
De game was vele malen leuker dan GTA IV imo.Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:32:
[...]
Saints Row baanbrekend![]()
Dat was een regelrechte ripoff van GTA. En grafisch was hij ook zeker niet indrukwekkend. Enige wat indrukwekkend was was de redelijk stabiele framerate.
Rip-off of niet, Saints Row was (deel 4 reken ik even niet mee) op eigen houtje baanbrekend. GTA voor het meer serieuze werk en SR voor de pure lol. En dat gaat imho ver boven graphics, al vond ik SR 1 toen ik mijn 360 toentertijd net had er geweldig uitzienVerwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:32:
[...]
Saints Row baanbrekend![]()
Zou er niet vreemd van opkijken, destijds in de eerste jaren van de X360 was Volition er ook als de kippen bij om een GTA concurrent uit te brengen, waar de markt naar snakte. Ik denk dat we voor eind 2015 wel een saints row kunnen verwachten voor de PS4 en X1. Zonder GTA op de nieuwe consoles is er nu eenmaal een leegte.
Hoewel ik ze liever een nieuwe Red Faction Guerilla zie maken, wat was die game awesome zeg.
[ Voor 10% gewijzigd door Trishul op 28-03-2014 12:11 ]
Het zou enorm onlogisch geweest zijn om als developer daar je resources aan te besteden, als achteraf blijkt dat vrijwel iedereen zijn superpowers gebruikt om door de stad heen te bewegen. Voor het rijden in een auto heb je games als GTA al.Donstil schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 11:13:
[...]
Maakt me eigenlijk niet zoveel uit of dat in andere inFamous games wel kon. Die heb ik nooit gespeeld.
Superman, Spiderman, Batman nemen ook allemaal de auto ergens heen hoor, die vliegen ook niet altijd![]()
Had gewoon wat extra diepgang gegeven als dit allemaal wel had gekund, daardoor voelt de wereld nu wat dood aan. Zeker omdat het continu dezelfde auto's zijn (Die oranje auto bv, zie ik echt overal) en ook heel vaak de zelfde personen.
Het is me verder ook niet opgevallen dat auto's hetzelfde zijn. Ik spendeer 90% van de tijd bovenop gebouwen, zoals de game ook bedoeld is. Misschien moet je iets minder op dat soort dingen gaan letten, want zo zijn er maar weinig games waar je je niet aan dingen gaat storen. Denk je dat je in The Division auto's kan besturen?
Heb ze ook besteld, kan de mic iig op een makkelijke manier uitgeschakeld worden.Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 14:48:
[...]
Ik heb van die sony oordopjes voor de vita en daar kan je de mic uitschakelen...
http://www.wehkamp.nl/ent...Li85tTtsr0CFc_MtAodlj4AWA
Verwijderd
Er zit een knopje op het snoer bij de mic....Jay-K schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 12:34:
[...]
Heb ze ook besteld, kan de mic iig op een makkelijke manier uitgeschakeld worden.
Maar een paar reacties geleden beweerde je nog dat dit makkelijk zou kunnen en geen resources zou kosten. Je maakte nog een vergelijk tussen het geheugen van de PS3 en de Ps4. Wat is het nou?bram1984 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 12:27:
[...]
Het zou enorm onlogisch geweest zijn om als developer daar je resources aan te besteden, als achteraf blijkt dat vrijwel iedereen zijn superpowers gebruikt om door de stad heen te bewegen. Voor het rijden in een auto heb je games als GTA al.
Het is me verder ook niet opgevallen dat auto's hetzelfde zijn. Ik spendeer 90% van de tijd bovenop gebouwen, zoals de game ook bedoeld is. Misschien moet je iets minder op dat soort dingen gaan letten, want zo zijn er maar weinig games waar je je niet aan dingen gaat storen. Denk je dat je in The Division auto's kan besturen?
Mij is nooit verteld dat de game bedoelt is om op de daken te spelen. Als dat zo is dan maken de auto's idd minder uit.
Ik vermaak me verder wel met Infamous hoor . Het is absoluut geen top game maar zeker leuker als dat ik had verwacht.
Verwijderd
Dat is een kwestie van smaak. Ik vond hem ook leuker. Dat maakt een game niet baanbrekend zoals hier wordt beweerd. Deel 1 was gewoon bijna 1 op 1 gekopieerd van GTA. Dat is ook in alle reviews terug te lezen. Alleen was de gameplay verbeterd t.o.v. GTA III. Deel 4 wist niemand toen nog het bestaan van.
Saints Row baanbrekend noemen is echt de grootste kolder
Misschien dan vooraf iets beter verdiepen in de spullen die je koopt ? Scheelt (ons) een hoop gezeur acterafDonstil schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 13:30:
[...]
Mij is nooit verteld dat de game bedoelt is om op de daken te spelen. Als dat zo is dan maken de auto's idd minder uit.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2014 13:39 ]
Mijn router (Apple Time Capsule) heeft geen upnp maar als ik de PS4 rechtstreeks op de modem aansluit maakt dat niet meer uit en zelfs dan werkt het niet.. Helaas.Verstekbakker schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 03:13:
[...]
Bij mij werkte het pas toen ik upnp op de router aanzette. Maar je zegt zonder tussenkomst van router te hebben geprobeerd, dus dan zal mijn idee wel niet meer werken.
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
Ja, waarom zou het niet kunnen dan? Het is alleen de essentie van de game niet en vrijwel niemand zou het gebruiken. Zeg ik ergens dat het niet zou kunnen dan? Ik volg je niet meer.Donstil schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 13:30:
[...]
Maar een paar reacties geleden beweerde je nog dat dit makkelijk zou kunnen en geen resources zou kosten. Je maakte nog een vergelijk tussen het geheugen van de PS3 en de Ps4. Wat is het nou?
Ik vermaak me verder wel met Infamous hoor . Het is absoluut geen top game maar zeker leuker als dat ik had verwacht.
Meen je dat serieus? Daar was je niet na 10 minuten spelen al achter? Het is juist het "hoveren" en het springen wat de het bewegen door de game zo tof maakt.
Hoewel we nu nog vroeg in de lifecycle van de PS4 zitten, kunnen we toch niet klagen over een gebrek aan games. Iedere maand komt er wel weer een topper uit, behalve misschien dan april (of nee, toch wel, Daylight en Dynasty warriors 8 extreme). Maar in mei krijgen we dan weer watchdogs, wolfenstein en bound by flame. Echter om teleurstellingen te voorkomen, is het verstandig om niet zomaar games te kopen, maar eerst goed voor jezelf na te gaan of de game je wel echt echt aanspreekt. Natuurlijk komt het wel eens voor dat je een game koopt en het niet eens uitspeeld doordat het je niet lang genoeg kan boeien. Ik had dat met Uncharted 3 bv, terwijl ik deel 1 & 2 echt briljant vond.
Verwijderd
ik heb hier een 10€ kortingscode
code : hoera
'dus als een game 59,99 kost heb je hem voor 49,99
Lijkt mij eigenlijk ook.Trishul schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 14:02:
Ach joh, af en toe een kritische noot is toch prima?
Dingen als "Vrijwel niemand zou het gebruiken" en "de game zo tof maakt" zijn wel (jou) meningen natuurlijk.bram1984 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 13:54:
[...]
Ja, waarom zou het niet kunnen dan? Het is alleen de essentie van de game niet en vrijwel niemand zou het gebruiken. Zeg ik ergens dat het niet zou kunnen dan? Ik volg je niet meer.
Meen je dat serieus? Daar was je niet na 10 minuten spelen al achter? Het is juist het "hoveren" en het springen wat de het bewegen door de game zo tof maakt.
upnp op de router aanzetten was bij mij voldoende, helaas blokkeert de firewall van mijn werk eea maar na het aanzetten van upnp kon ik via 3G wel inloggen.. uiteraard was die verbinding veel te traag voor remote playbibi2205 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 00:10:
[...]
Heb je intussen Remote Play via internet al aan de praat gekregen? Ik ben er heel de avond mee bezig geweest en nog werkt het niet.. (Gelukkig heeft 1 van mijn buren een onbeveiligd wifi netwerk waardoor ik het van thuis uit kan testen.) Via mijn thuisnetwerk werkte het wel meteen.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Dit weekend infamous eens testen. Maar die zal op mijn tv beter tot zijn recht komen lijkt me..
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Verwijderd
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Beste klant,
De PlayStation 4 inclusief inFAMOUS is vanaf nu te bestellen op bartsmit.com!
Bestel vandaag nog vóór 18.00 uur via één van de onderstaande links en ontvang de console de volgende dag in huis.
Let op! Het is belangrijk om hetzelfde e-mailadres te gebruiken om de bestelling te plaatsen als waarmee de reservering gedaan is. Hier zal achteraf een controle op plaatsvinden en bestellingen die niet met een geldige reservering gedaan zijn zullen worden geannuleerd.
VOOR NEDERLANDSE KLANTEN:
www.bartsmit.com/nl/bsnl/...-plus-infamous-second-son
VOOR BELGISCHE KLANTEN:
www.bartsmit.com/nl/bsbe/...-plus-infamous-second-son
Zodra je order in het magazijn is ingepakt, ontvang je van ons een e-mail met je Track & Trace code.
Onze klantenservice kan geen invloed uitoefenen op het aflevermoment van je bestelling.
Let op: deze console is zeer schaars dus wacht niet te lang! Voor dit artikel geldt maximaal 1 per klant en 1 per bestelling.
Met vriendelijke groeten,
Team bartsmit.com
http://blog.eu.playstatio...rcenary-kings-sly-cooper/
[ Voor 26% gewijzigd door AtlAntA op 28-03-2014 15:28 ]
Ja, die meegeleverde van Sony gebruik ik niet, Gebruik momenteel mijn iPhone oordopjes als headset.Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 13:06:
[...]
Er zit een knopje op het snoer bij de mic....
En wil op een makkelijkere manier de microfoon uit kunnen schakelen ipv menu's door te moeten of in een party te gaan.
Komt Hotline Miami 1 ook nog naar de PS4?AtlAntA schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 15:25:
Bij de PS plus van april zit ook hotline Miami voor de ps3 en vita maar deze is ook cross buy voor de ps4 als die uitkomt. Dus wel even aanschaffen.
http://blog.eu.playstatio...rcenary-kings-sly-cooper/
Ik heb die game een stukje gespeeld op de PsVita maar game beviel me prima.
Haha dat had ik ook , zag ze liggen bij de BartSmit voor 129,95 en heb er toen een aangeschaft.kbloem schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 14:32:
Ik heb in mn enthousiasme een PS Vita gekocht voor remote play. Tot vandaag de dag nog niet gedaan...
Staat inmidels inclusief Game en geheugen op Marktplaats.
Heb het wel geprobeerd, werkt opzich prima maar ik heb best flinke handen en dan speelt het toch wat minder. Ook is het erg jammer dat er geen L2 en R2 op zit. Simuleren op de touchpad vind ik niet zo lekker werken eigenlijk.
Ik dacht dat dit deel 1 hotline Miami is?Donstil schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 15:42:
[...]
Komt Hotline Miami 1 ook nog naar de PS4?
Ik heb die game een stukje gespeeld op de PsVita maar game beviel me prima.
[...]
Haha dat had ik ook , zag ze liggen bij de BartSmit voor 129,95 en heb er toen een aangeschaft.
Heb het wel geprobeerd, werkt opzich prima maar ik heb best flinke handen en dan speelt het toch wat minder. Ook is het erg jammer dat er geen L2 en R2 op zit. Simuleren op de touchpad vind ik niet zo lekker werken eigenlijk.
Hier hetzelfde. Remote play werkt op zich prima alleen de bediening is ronduit k** als je de DS4 gewend bent. Vita staat inmiddels weer op marktplaats.Donstil schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 15:42:
[...]
Haha dat had ik ook , zag ze liggen bij de BartSmit voor 129,95 en heb er toen een aangeschaft.
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]