Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 19:40:
[...]

bedankt voor dit, ik had hier geen weet van ;)
Het is ook mogelijk dat de bezorger vanmiddag al is langsgeweest en dat je niet thuis was. In sommige gevallen past de verpakking van Wehkamp niet door de brievenbus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 20:30:
Thief schijnt 30 dollar in de US Store te zijn (zowel PS4 als PS3), heb het zelf niet kunnen controleren.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=790730
Tomb Raider: DE ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Thanx, eerst maar een upnp aangezet in de horizon router (dacht dat die al aan stond), morgen weer eens proberen vanaf het werk.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uniciteit schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 20:35:
[...]

Het is ook mogelijk dat de bezorger vanmiddag al is langsgeweest en dat je niet thuis was. In sommige gevallen past de verpakking van Wehkamp niet door de brievenbus.
tja, dan heeft de bezorger heel weinig moeite gedaan om van zich te laten horen want ik heb nergens een briefje of berichtje gehad dat de zending niet is voltooid.
ook heb ik hem niet horen aanbellen.
ik vind het maar een vreemd verhaal en ik hoop wel dat ik zo spoedig mogelijk infamous daadwerkelijk krijg :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mldn
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-09 10:29
Je kunt het beste even wehkamp.nl via Facebook opzoeken en daar je probleem voorleggen ( incl. bestelnummer + postcode/huisnummer ) Zijn heel veel mensen met problemen/klachten en Wehkamp heeft een goed webcare team.
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 21:24:
[...]

tja, dan heeft de bezorger heel weinig moeite gedaan om van zich te laten horen want ik heb nergens een briefje of berichtje gehad dat de zending niet is voltooid.
ook heb ik hem niet horen aanbellen.
ik vind het maar een vreemd verhaal en ik hoop wel dat ik zo spoedig mogelijk infamous daadwerkelijk krijg :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 20:30:
Thief schijnt 30 dollar in de US Store te zijn (zowel PS4 als PS3), heb het zelf niet kunnen controleren.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=790730
thief zal binnenkort ps+ zijn of in de budgetbakken te vinden zijn:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02:48
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 23:07:
[...]

thief zal binnenkort ps+ zijn of in de budgetbakken te vinden zijn:p
Over PS+ gesproken, nog steeds niet bekend welke PS4 game er in april zal komen voor de IGC. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01:04
Tomb raider net voor het eerst 2 uur gespeeld, wel een aanrader voor wie hem nog niet kent. Speelt beetje als uncharted, veel 'film'/actie momenten en speelt makkelijk weg. Grafisch ook erg mooi/ondanks dat het oorspronkelijk een ps3 game is en het over het algemeen een donkere wereld is, geeft mij veel hoop voor wat nog komen gaat. Hopelijk komt er weer een nieuwe tombe raider voor de next gen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Trishul schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 23:15:
[...]

Over PS+ gesproken, nog steeds niet bekend welke PS4 game er in april zal komen voor de IGC. Toch?
Nope is nog niets van bekend, ik hoop iig dat het NIET Octodad voor de PS4 gaat worden dat zou de zoveelste matige game op rij zijn :X Het zal deze week wel bekend gemaakt worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Chaoss op 25-03-2014 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 22:33

The_Worst

Unox

Het gerucht gaat dat het Mercenary Kings gaat worden. PlayStation Asia heeft haar blog bijgewerkt met de PS+ games voor komende periode. Ben er zelf niet al te enthousiast over. ;(

YouTube: Mercenary Kings trailer (Steam / PS4)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ziet er een beetje uit als een matige Metal Slug remake.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 23:38:
[...]

Nope is nog niets van bekend, ik hoop iig dat het NIET Octodad voor de PS4 gaat worden dat zou de zoveelste matige game op rij zijn :X Het zal deze week wel bekend gemaakt worden.
Ik persoonlijk denk dat we dit jaar hooguit een paar AAAgames in de igc zullen vinden. De rest zal toch grotendeels indie zijn. Of dat goed of slecht is laat ik aan je zelf over. ;)

Leuk geschreven stukje over een speelsessie met watchdogs:
http://www.gameinformer.c...view.aspx?PostPageIndex=1

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ultieme wapen II :

Enjoy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:49
Er was een apart Infamous topic toch?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik vind indie games in IGC niet erg, die kunnen erg vermakelijk zijn, kijk naar Resogun. Nog steeds logisch dat ze geen AAA titels of titels die met de release van de ps4 er waren nu aanbieden. Die games worden nog steeds veel verkocht in winkels.

Maar afgelopen maanden was het inderdaad mager. Better times will come..

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:17

On_E

Housemusic

Trishul schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 23:15:
[...]

Jawel, Mercenary Kings

edit: spuit 11

[ Voor 3% gewijzigd door On_E op 26-03-2014 09:02 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
AtlAntA schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 01:28:
[...]

Ik persoonlijk denk dat we dit jaar hooguit een paar AAAgames in de igc zullen vinden. De rest zal toch grotendeels indie zijn. Of dat goed of slecht is laat ik aan je zelf over. ;)

Leuk geschreven stukje over een speelsessie met watchdogs:
http://www.gameinformer.c...view.aspx?PostPageIndex=1
Sony heeft al aangegeven dat er voorlopig nog geen grote titels zullen komen, maar dat dit uiteindelijk wel gaat gebeuren. Ik ga er van uit dat we pas na de zomer de eerste grote game gaan krijgen en misschien pas rond december.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Driveclub zou de eerste AAA titel voor de IGC zijn... die zou bij de release al aanwezig zijn... beetje jammer :P

Maar ik heb me vaak genoeg met Indy games vermaakt, maar de games die ik tot nu toe op de PS4 krijg aangeboden zijn, voor mij, niet zo interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Chaoss schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:39:
Driveclub zou de eerste AAA titel voor de IGC zijn... die zou bij de release al aanwezig zijn... beetje jammer :P

Maar ik heb me vaak genoeg met Indy games vermaakt, maar de games die ik tot nu toe op de PS4 krijg aangeboden zijn, voor mij, niet zo interessant.
Same here, Contrast heb ik als enige uitgespeeld. Resogun ziet er leuk uit, maar is gewoon niet mijn ding. Don't Starve is wel aardig, maar ik vind het leuker om een let's play te kijken dan het zelf te spelen. De rest spreekt me helemaal niet aan. Gelukkig maak ik er op de Vita wel goed gebruik van.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 13:17
Heb Tomb Raider bijna uitgespeeld, maar vind het wel een Uncharted Min. Speelt opzich lekker weg, maar bij Uncharted (deel 2) heb ik zo veel plezier gehaald. Dat haal ik minder uit tomb raider.
Hoewel een prima game, verwacht ik weinig van een 2e walktrough.
mbt de Indie games, het aanbod is erg karig. Met Resogun zeer goed vermaakt, de overige games totaal niet.
Gelukkig komt volgende maand Trials uit.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 08:58

Denko

|{ing Øf ßlitz

Zit eraan te denken Tomb Raider te halen uit de US store, maar toch een paar vraagjes. Ik log zeer zeer zelden in op mijn US account. Update hij ook de game als ik ingelogd ben in mijn EU account?

En ik kan hem gewoon spelen op mijn EU account toch? Was bij de PS3 ook altijd zo, maar toch even vragen.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florissant
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 18:40
Denko schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:10:
Zit eraan te denken Tomb Raider te halen uit de US store, maar toch een paar vraagjes. Ik log zeer zeer zelden in op mijn US account. Update hij ook de game als ik ingelogd ben in mijn EU account?

En ik kan hem gewoon spelen op mijn EU account toch? Was bij de PS3 ook altijd zo, maar toch even vragen.
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Tomb Raider heeft inderdaad nauwelijks herspeelbaarheid, maar wat ik vind de grote gebieden wel leuker in TR dan in Uncharted. In TR had ik altijd wel het idee dat er veel te verkennen was, waar Uncharted altijd behoorlijk lineair en beperkt is.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Ik vind Lara ook aantrekkelijker dan Drake :P lol...

Ik heb me vorig jaar op de pc heel goed vermaakt met TR, maar nog een keer spelen op de PS4 ga ik niet doen. Uncharted games zijn gewoon super.

Ben benieuwd naar nieuwe versies van beide games!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 13:17
Persoonlijk vond ik de Tomb Raiders van heel vroeger vetter. Zaten wat meer puzzel elementen in...die zijn er nu nauwelijks of te makkelijk

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Ja vooral Tomb Raider 1 en 2 waren echt heel erg goed. Die games draaiden ook helemaal niet zo om de actie, maar meer om het verkennen van de omgeving en puzzels oplossen. Vaak was het al een enorme uitdaging om de weg door het level te vinden.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de nieuwe TR vond ik wel echt heel awesome, lekker modern qua gameplay. Dat miste ik bij de vorige delen wel achteraf. Ik heb hem wel alleen op de PC gespeeld en ik ga geen 40+euro uitgeven om een game nog een keer te spelen, maar dan op mijn tv ipv pc monitor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zitten wel meer verschillen tussen de PC en de next gen versie hoor, zij het bijna allen van cosmetische aard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:17
European PlayStation Plus April line-up revealed
The PlayStation Plus lineup for the coming month has been revealed, by the very same source that has correctly predicted the previous two months of content.

Gamepointsnow, the website in question, now lists Tribute Games’ Mercenary Kings as the PlayStation 4 offering; the Metal Slug-esque 2D shoot ‘em up is to be released on April 1 (barring some elaborate April Fools) and seems to fit the criteria of the last few months of PS+ PS4 content, which has mostly indie titles, such as Don’t Starve and Dead Nation: Apocalypse Edition.

Budding PS3 gamers, on the other hand, are listed to get their mitts on Pro Evolution Soccer 2014 and Sly Cooper: Thieves in Time. Both games were released last year, and despite only lukewarm critical reception, have been received well by gamers.

Last but not least, PlayStation Vita gamers get Hotline Miami for free ahead of PlayStation 4 gamers and Moto GP 13; two games that will no doubt tide everyone over until the next month of PS+ action presents itself.

Although this is very much unconfirmed as of right now, the website’s track record points to the list hopefully being the definitive April account of PS+. Are you happy with the games in question? Sound off in the comments below.
http://www.psu.com/a022878/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Vorige week donderdag Infamous besteld via Media Markt, voor 55 euro. Viel mijn order net erbuiten waardoor alles volledig is uitverkocht. Volgende levering is pas 13 april (wat best lang is). Zo te zien is Infamous dus erg populair! Heb hem maar gecanceld, en download hem zo wel via de PS Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 17:42:
iemand hier infamous bij Wehkamp besteld?
ik 22 maart.
volgens wehkamp komt die vandaag aan tussen 14:00-18:00
ook kan ik het pakketje niet traceren.
iemand iets vergelijkbaars gehad?
ik vreet hier mijn vingers op 8)7
Precies het zelfde, ik heb inFamous op 21 maart besteld en kreeg maandag een e-mail met daarin dat hij dinsdag tussen 14:00-18:00 zou worden bezorgd, maar heb niks binnen gekregen en er is ook niemand langs geweest. Zal mij benieuwen of ik hem vandaag wel binnenkrijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doet de track and trace het? als daar niet duidelijk opstaat dat het vandaag komt, meteen wehkamp bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:23:
doet de track and trace het? als daar niet duidelijk opstaat dat het vandaag komt, meteen wehkamp bellen!
Maar wehkamp gebruikt toch ook Selektvracht en die doen niet aan track and trace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen track en trace idd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor nu kan ik alleen maar aanraden om Wehkamp te bellen.
En voor de toekomst : niet meer bij wehkamp bestellen dan;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Ik snap ook niks van Wehkamp.

Ooit meegemaakt dat ik ineens een pakketje thuis kreeg, oordopjes. Had wel er naar gekeken op de site maar dacht dat ik tijdens bestellen had afgekapt. Blijkbaar niet, en nooit een bevestigingsmail of verzendmail gehad :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-09 16:05
Scrisissszzz schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:17:
Ik snap ook niks van Wehkamp.

Ooit meegemaakt dat ik ineens een pakketje thuis kreeg, oordopjes. Had wel er naar gekeken op de site maar dacht dat ik tijdens bestellen had afgekapt. Blijkbaar niet, en nooit een bevestigingsmail of verzendmail gehad :S
Dat heb ik ook gehad met de PS4 zelf op de releasedag, had aangegeven om hem bij zo'n punt op te halen 6 maanden voordat ie uitkwam. Nooit verzendbevestiging gehad maar hij stond wel klaar op de releasedag bij het punt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Project morpheus en project cars! Ik ben verkocht!

http://www.psx-sense.nl/1...ct-morpheus-ondersteunen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeker vet nieuws dit! Hier nog het persbericht:
Here at Slightly Mad Studios we’re always striving for new ways to immerse the player in the race experience beyond the couch, the controller, and the television.

Therefore, building upon all the techniques and features we’ve pioneered in our previous games to simulate a sensation of speed, distance perception, changing focal points, and physically-accurate cockpit and helmet views, we’re proud to announce today that Project CARS will be supporting Project Morpheus giving players a totally fresh and exhilarating new perspective on what it feels like to sit in the cockpit of a high-performance machine screaming around a beautiful location.

Virtual reality is a perfect fit for racing games since the game world literally comes rushing towards you from the distance and the increased sense of depth and speed that stereoscopic vision affords you makes this incredibly real and tangible. So when you’re racing you get a much better perception of distances and position and you feel far more enveloped by that world rather than just looking through a window at it.

Project Morpheus also allows you to see detail you might have otherwise missed… Via our interior cameras not only can you look around the cockpit and see everything from a first-person perspective, but using head-tracking via the PlayStation®Camera you can also now move around the cockpit too – peer closer at some intricate detail or turn around and look out of the back window.

We think players are going to be blown away by Project Morpheus when they get their hands on it.
Project CARS is all about stepping into the shoes of a race driver and taking that ultimate journey towards the hall of fame. Virtual reality and Project Morpheus are going to allow you to experience every start light, every corner, every finish line now through the driver’s eyes like never before.

This is Beyond Reality.

Project CARS will be available for on PlayStation 4, Xbox One, PC, Wii U, and Steam OS in November 2014.
http://www.wmdportal.com/...rs-meet-project-morpheus/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind $300 sowieso alles behalve duur als het een 1malige investering is en de komende jaren op nieuwe games gebruikt kan worden :O.

Persoonlijk! zou ik hier eerder 300$/€ voor neertellen dan een headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ik kan er nog steeds niet echt enthousiast over worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Recon24 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:18:
Vorige week donderdag Infamous besteld via Media Markt, voor 55 euro. Viel mijn order net erbuiten waardoor alles volledig is uitverkocht. Volgende levering is pas 13 april (wat best lang is). Zo te zien is Infamous dus erg populair! Heb hem maar gecanceld, en download hem zo wel via de PS Store.
Bij de mediamarkt in Utrecht lag er echt een hele hoop.
In Tilburg zie ik de game ook bij de Saturn volop in de winkel liggen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

The development of DriveClub continues to go "from strength to strength", SCEE has told VideoGamer.com while responding to yesterday's reports highlighting the recent changes at Evolution Studios.

In a statement provided to us this afternoon, SCEE said that it "would like to make it very clear that the development of DRIVECLUB on PS4 is going from strength to strength. The announced studio changes across WWS yesterday have not affected the development of DRIVECLUB or the DRIVECLUB team, which has always had great direction and continues to do so.

"We have full confidence that the game will deliver on its PS4 promise to be the first truly socially connected racing title and we are very pleased and excited by the calibre of work from Evolution Studios.

"The progress being made on the game is spectacular," Sony continued, "so we're looking forward to sharing an update on development, release date and videos of the game in action in the weeks to come. We thank you for your patience and assure you, it will be worth the wait."

SCEE also confirmed that "DRIVECLUB does have a Game Director at the helm who we will be revealing very soon."
Nou, hopelijk ergens volgende maand dus meer info over Driveclub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolfenstein komt al eerder. Mei lijkt een leuke maand te worden met vlak na wolfenstein watchdogs.

nieuws: Bethesda vervroegt release Wolfenstein: The New Order naar 20 mei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolfenstein is wel meer voor de singleplayer , multiplayer is meestal snel uitgestorven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 17:55:
Wolfenstein is wel meer voor de singleplayer , multiplayer is meestal snel uitgestorven.
Vind ik persoonlijk geen probleem hoor. Multiplayer FPS ben ik toch te langzaam voor. Volgens previews (revision3 sessler) is de gunplay erg goed en verslavend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 16:50:
[...]

Bij de mediamarkt in Utrecht lag er echt een hele hoop.
In Tilburg zie ik de game ook bij de Saturn volop in de winkel liggen.
het stuitend vervelende van die keten is dat het allemaal franchisehouders zijn met aparte voorraden prijzen etc etc, dus als tilburg vol ligt kunnen ze in adam niet meer leveren bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 15:35
AtlAntA schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 17:58:
[...]

Vind ik persoonlijk geen probleem hoor. Multiplayer FPS ben ik toch te langzaam voor. Volgens previews (revision3 sessler) is de gunplay erg goed en verslavend.
Sterker nog, de nieuwe Wolfenstein heeft helemaal geen multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 13:30
Hey tweakers, ik heb een vraagje:

Al sinds ik de ps4 heb (bijna 2 maanden), heb ik last dat spontaan de internet verbinding verbreekt met de melding: lan kabel niet aangesloten.
Ik heb deze zelfde kabel voorheen gebruikt met de xbox 360 en nooit problemen gehad.

Ik heb ook al getest met een vast lan ip voor de ps4, ook getest met de ps4 als dmz host, en ook de poorten. Alles afzonderlijk en in combinatie.

Ik blijf de melding krijgen ( niet zo leuk als je net goed gaat in bf4)

Veel fora met dit probleem, alleen niemand heeft de oplossing..

Meer tweakers hier last van? En wat zou ik nog kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik heb de eerste uurtjes Infamous erop zitten maar ik weet het zo net nog niet.

Vind het niet echt lekker besturen, voor mijn gevoel ga ik soms kanten op die ik helemaal niet ingedrukt heb. Vooral bij dat "Vooruit in rook" actietje. Ook springt hij heel raar, alsof hij heel ff zweeft ofz (deed hij voor zijn powers al).

Klimmen en klauteren had wel wat meer AC mogen zijn, nu doe ik soms maar wat om boven te komen :D

Ook spreekt de stad me nog niet echt aan, ik klooi wel wat aan, neem wat punten over maar er lijkt geen verandering in te komen. Het is allemaal wel mooi maar ik ben niet weggeblazen ofz, het voelt niet levendig aan op een of andere manier.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JeroenC schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 18:57:
Hey tweakers, ik heb een vraagje:

Al sinds ik de ps4 heb (bijna 2 maanden), heb ik last dat spontaan de internet verbinding verbreekt met de melding: lan kabel niet aangesloten.
Ik heb deze zelfde kabel voorheen gebruikt met de xbox 360 en nooit problemen gehad.

Ik heb ook al getest met een vast lan ip voor de ps4, ook getest met de ps4 als dmz host, en ook de poorten. Alles afzonderlijk en in combinatie.

Ik blijf de melding krijgen ( niet zo leuk als je net goed gaat in bf4)

Veel fora met dit probleem, alleen niemand heeft de oplossing..

Meer tweakers hier last van? En wat zou ik nog kunnen doen?
Ik ben afgelopen weekend uren lang aan het klooien geweest om iemand anders zijn PS4 van hetzelfde probleem te verlossen. Helaas was ik de basis ict regel vergeten.. Nadat we de router (zo'n combi ding van upc) hadden herstart was het probleem verholpen. Met andere woorden, heb je je router/modem al eens herstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 17:41
Vraag: ik heb een europese disc van thief. Deze heb ik volledig geinstalleerd en ik heb de game voor een groot gedeelte uitgespeeld op mijn Nederlandse profiel. Uiteraard is er een savegame en die staat "in de cloud" Nu heb ik voor 30$ uit de usa store de digitale versie van thief gekocht en geinstalleerd (via mijn 2e account namelijk een US account. Nu wil ik de savegame van het nldse profiel inladen in de digitale downloadversie van het spel (dus het US account). Alleen dat lukt niet. Is het uberhaupt mogelijk? Op de 360 kon ik savegamea iverzetten naar een ander "account" dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
AtlAntA schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 19:15:
[...]

Ik ben afgelopen weekend uren lang aan het klooien geweest om iemand anders zijn PS4 van hetzelfde probleem te verlossen. Helaas was ik de basis ict regel vergeten.. Nadat we de router (zo'n combi ding van upc) hadden herstart was het probleem verholpen. Met andere woorden, heb je je router/modem al eens herstart?
Ik heb de router (ook combi ding van UPC) regelmatig herstart en ook weleens een reset gegeven.

Zo gaat het 1/2 dagen goed en zo heb ik er een paar x per avond last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OcNewB schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 19:17:
Vraag: ik heb een europese disc van thief. Deze heb ik volledig geinstalleerd en ik heb de game voor een groot gedeelte uitgespeeld op mijn Nederlandse profiel. Uiteraard is er een savegame en die staat "in de cloud" Nu heb ik voor 30$ uit de usa store de digitale versie van thief gekocht en geinstalleerd (via mijn 2e account namelijk een US account. Nu wil ik de savegame van het nldse profiel inladen in de digitale downloadversie van het spel (dus het US account). Alleen dat lukt niet. Is het uberhaupt mogelijk? Op de 360 kon ik savegamea iverzetten naar een ander "account" dacht ik.
Als je de digitale Thief vanaf je nl account opstart dan zou ie in theorie je savegame moeten vinden. Ik denk dat je je savegames niet tussen verschillende psn accounts kan overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
Toch vindt ie m niet. Misschien omdat t een us digital is en een eu disc en savegame; dus andere ID's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
OcNewB schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 19:29:
Toch vindt ie m niet. Misschien omdat t een us digital is en een eu disc en savegame; dus andere ID's?
Zit ik er volledig naast of is het juist logische dat je niet zomaar in de cloud van een ander account komt?
Als het lokaal staat zou het moeten werken.
Kan je niet de save file downloaden naar je hdd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OcNewB schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 19:29:
Dat zou goed mogelijk kunnen zijn. Vaak werkt eu dlc ook niet met us digital. Maar waarom koop je een us digital als je al een eu disc versie hebt? Doorverkoop van de disc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
Ja en het was een mooi koopje. De usa account deel ik met
Een vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-08 11:04
OcNewB schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 19:46:
Ja en het was een mooi koopje. De usa account deel ik met
Een vriend.
Om en om hem op primary zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
Mijn USA en NL accounts staan beide op primary.. Ik ben er een beetje bang voor... Dan maar uitspelen op de NL account, vervolgens de disc verkopen, de install deleten, de save game deleten en degame opnieuw spelen op de US account.. Wel balen want had liever mijn NL save op de USA installatie gebruikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OcNewB schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 20:11:
Mijn USA en NL accounts staan beide op primary.. Ik ben er een beetje bang voor... Dan maar uitspelen op de NL account, vervolgens de disc verkopen, de install deleten, de save game deleten en degame opnieuw spelen op de US account.. Wel balen want had liever mijn NL save op de USA installatie gebruikt..
Ach een goeie game is een 2e play through wel waard toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
Zo ist! Begrijp de negativiteit ook niet zo rondom thief. Als je loslaat dat t niet echt freeroaming is en af en toe een laadscherm kan dulden heb je echt wel een tof spel! Maarja ieder zijn ding. Ben me een paar keer rot geschrokken in t spel en beetje rondsluipen wachters van achter neerslaan. Prima! 😁

[ Voor 95% gewijzigd door OcNewB op 26-03-2014 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 19:02:
Ik heb de eerste uurtjes Infamous erop zitten maar ik weet het zo net nog niet.

Vind het niet echt lekker besturen, voor mijn gevoel ga ik soms kanten op die ik helemaal niet ingedrukt heb. Vooral bij dat "Vooruit in rook" actietje. Ook springt hij heel raar, alsof hij heel ff zweeft ofz (deed hij voor zijn powers al).

Klimmen en klauteren had wel wat meer AC mogen zijn, nu doe ik soms maar wat om boven te komen :D

Ook spreekt de stad me nog niet echt aan, ik klooi wel wat aan, neem wat punten over maar er lijkt geen verandering in te komen. Het is allemaal wel mooi maar ik ben niet weggeblazen ofz, het voelt niet levendig aan op een of andere manier.
Totaal onherkenbaar dit alles. Ik zoef met totale controle overal naartoe waar ik wil. En levendig vind ik de stad zeker. Overal rijden auto's of lopen mensen, er zijn protesten en drug deals, er worden mensen in elkaar gebeukt, er zijn DUP checkpoints waar mensen doorheen moeten. Genoeg te doen en te zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OcNewB schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 21:37:
Zo ist! Begrijp de negativiteit ook niet zo rondom thief. Als je loslaat dat t niet echt freeroaming is en af en toe een laadscherm kan dulden heb je echt wel een tof spel! Maarja ieder zijn ding. Ben me een paar keer rot geschrokken in t spel en beetje rondsluipen wachters van achter neerslaan. Prima! 😁
Ik was eerst wat huiverig om full price neer te tellen voor deze game maar voor omgerekend 21 euro kan ik hem toch niet laten "liggen". Moet wel toegeven dat dit ook kan komen door de honger naar nieuwe content. :P

edit: Officieel GDC filmpje van Project Morpheus

[ Voor 8% gewijzigd door AtlAntA op 26-03-2014 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 09:15

CR1691

Hero of Time

Zojuist Tomb Raider uitgespeeld. Wat een heerlijke game zeg. De graphics, de gameplay, characters en het verhaal zijn absoluut subliem. Hopelijk krijgen we op de E3 dit jaar beelden van het vervolg te zien. Deze game smaakt absoluut naar meer.

En nu op naar Infamous :)

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:17
Kun je games bij videogamesplus gewoon spelen op je Nederlandse PS4 met Nederlands store account? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-03-2024
lubbertkramer schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 01:30:
Kun je games bij videogamesplus gewoon spelen op je Nederlandse PS4 met Nederlands store account? :)
Ja hoor de PS4 is regiovrij dus je kan op elke account elke gekochte game ter wereld spelen. Je hoeft alleen rekening te houden met DLC (Uitbreidingen o.a. maps missies die je kan kopen in de store). Dus als je een game koopt van Amerika dat je ook in de store van Amerika de DLC koopt.

Voorbeeld:

Je hebt Call of Duty Ghosts gekocht voor de ps4 van Amerika.
Die kan je dan spelen op een NL account. Ben je later van plan nieuwe maps te kopen van de store dan doe je dat via de Amerikaanse store en niet de Nederlandse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Thief en tombraider in de aanbieding (ps. store nl)

Ik twijfel tussen tomb raider en thief?!

Ik hou niet bepaald van het "vast hangen" in een spel, ik wil de game lekker kunnen doorspelen..

[ Voor 34% gewijzigd door LopendeVogel op 27-03-2014 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Dan lijkt me tombraider een goeie keus.. Daar zit een mooi tempo in.
Tenzij je overal alle collectibles wilt zoeken, dan gaat t iets trager ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Scrisissszzz schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 08:06:
Dan lijkt me tombraider een goeie keus.. Daar zit een mooi tempo in.
Tenzij je overal alle collectibles wilt zoeken, dan gaat t iets trager ;)
Oké kijk, ja ik ben hem nu aant downloaden, ook op het internet zie je vrijwel alleen maar positieve berichten over TR terwijl thief van zeer negatief naar goed gaat.

Hoe is de multiplayer van TR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'The Last of Us komt deze zomer naar PS4'

De PS3-game The Last of Us zou deze zomer op PlayStation 4 verschijnen. Dat meldt PlayStation's Eurasian Software Marketing Manager Sercan Sulan.

Sulan meldde dat in een interview met de Turkse website Multiplayer. IGN vertaalde het interview vervolgens. De Sony-medewerker zou zeggen dat er geen informatie te geven valt over een vervolg, maar: "Vanaf deze zomer is The Last of Us op PlayStation 4 verkrijgbaar. Zowel op PSN als fysiek."

Daarnaast zou de PS4-versie de downloadbare content 'Left Behind' bevatten. Sony zelf heeft nog geen officiële aankondigingen gedaan, maar geruchten rondom een PS4-versie van The Last of Us gaan al langer. Sulun werkt sinds augustus 2012 bij Sony.

Bron : http://www.gamer.nl/nieuw...-komt-deze-zomer-naar-ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
JeroenC schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 08:09:
[...]

Oké kijk, ja ik ben hem nu aant downloaden, ook op het internet zie je vrijwel alleen maar positieve berichten over TR terwijl thief van zeer negatief naar goed gaat.

Hoe is de multiplayer van TR?
Kan ik je niet vertellen, heb vorig jaar de single player op 100% gehaald en MP niks mee gedaan. Er lag nog genoeg om te doen en de MP leek me niet veel toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

30 euro voor TR Ps4 is wel een leuk prijsje maar volgens mij is de Ps3 versie gratis voor PS+ members?

Zat ook nog wat naar TR te kijken op marktplaats maar ik overweeg nu om mijn PS3 er maar weer voor aan te slingeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 08:13:

De PS3-game The Last of Us zou deze zomer op PlayStation 4 verschijnen. Dat meldt PlayStation's Eurasian Software Marketing Manager Sercan Sulan.

Sulan meldde dat in een interview met de Turkse website Multiplayer. IGN vertaalde het interview vervolgens. De Sony-medewerker zou zeggen dat er geen informatie te geven valt over een vervolg, maar: "Vanaf deze zomer is The Last of Us op PlayStation 4 verkrijgbaar. Zowel op PSN als fysiek."

Daarnaast zou de PS4-versie de downloadbare content 'Left Behind' bevatten. Sony zelf heeft nog geen officiële aankondigingen gedaan, maar geruchten rondom een PS4-versie van The Last of Us gaan al langer. Sulun werkt sinds augustus 2012 bij Sony.

Nice! Deze opnieuw spelen, totaal geen problemen mee :)

DLC nog nooit gedaan dus toch beetje nieuw spul

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 08:13:

Veel mensen zullen zeggen dat dit onzin is want die hadden we al op de ps3 toch? Die mensen vergeten dat er veel nieuwe console gamers bij zijn gekomen die geen ps3 hebben gehad. Of mensen die overstappen van pc/Xbox.

Ik juich dit toe en ga deze game zeker kopen. Nu gta5 nog.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTA 5 zit ik ook op te wachten , ik heb em al wel uitgespeeld op de Xbox 360.

Al wil ik dan wel verbeterde graphics , voor de rest was GTA 5 al perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:17

On_E

Housemusic

Chaoss schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 08:23:
30 euro voor TR Ps4 is wel een leuk prijsje maar volgens mij is de Ps3 versie gratis voor PS+ members?

Zat ook nog wat naar TR te kijken op marktplaats maar ik overweeg nu om mijn PS3 er maar weer voor aan te slingeren :P
Doe ik dus ook, dan maar iets mindere graphics, scheelt me toch geld. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_virus26
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-07 09:15
OcNewB schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 21:37:
Voor die 30 dollar kan ik hem ook eigenlijk niet laten liggen. Als het niks is heb ik er iedergeval niet teveel voor betaald. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark16
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 02-05-2014
Donstil schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 19:02:
Heb je de update wel gedownload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
The last of us komt naar de PS4 inclusief de DLC. Zou deze zomer moeten zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:00
Ik wil Killzone Shadow Fall 2e hands kopen. Zie een hoop versies met sticker: Not to be sold separately.
Zijn de versies anders dan de retail versie? Of maakt het geen donder uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
baronruud schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:09:
Ik wil Killzone Shadow Fall 2e hands kopen. Zie een hoop versies met sticker: Not to be sold separately.
Zijn de versies anders dan de retail versie? Of maakt het geen donder uit?
Nee dat zijn de versies die in de PS4 bundel zitten. Voor winkels geld dat ze die niet apart mogen verkopen. Tweedehands is daar volgens mij geen policy voor. Inhoud van de game is hetzelfde...

[ Voor 3% gewijzigd door Kenny_026 op 27-03-2014 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:08
Ben erg blij met het nieuws over TLOU! Nu nog GTA5 en dan ben ik helemaal blij. Ik heb dan wel nog steeds een PS3, maar ik stoor mij al geruime tijd aan de graphics van de PS3 (game ook veel op de PC). Dus ik verwelkom de PS4 versie met open armen :) Hoewel ik moet zeggen dat zowel TLOU als GTA5 echt het uiterste uit de PS3 persen.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Lijst van Sony van meer dan 100 games die we dit jaar mogen verwachten...

http://blog.eu.playstatio...ced-2014-far-100-growing/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
kbloem schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:46:
The last of us komt naar de PS4 inclusief de DLC. Zou deze zomer moeten zijn..
Mooi! Had hem nog niet gespeeld op de ps3, omdat ik toen andere games nog niet uit had en mij daarna met gta v heb beziggehouden. Alleen maar goed dat zulke games naar de ps4 komen, topgames die er nog is geweldig uit komen te zien ook. Maakt de keus voor ps4 bezitters alleen maar groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Laatst online: 23:33

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Boobybandit schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:26:
Ben erg blij met het nieuws over TLOU! Nu nog GTA5 en dan ben ik helemaal blij. Ik heb dan wel nog steeds een PS3, maar ik stoor mij al geruime tijd aan de graphics van de PS3 (game ook veel op de PC). Dus ik verwelkom de PS4 versie met open armen :) Hoewel ik moet zeggen dat zowel TLOU als GTA5 echt het uiterste uit de PS3 persen.
Ik denk niet dat het heel erg veel mooier wordt. Het enige waar je echt aanzienlijk verschil in ziet is Battlefield 4 imo.
Games zoals CoD en Assassins Creed, Tomb Raider. Zijn allemaal wel wat mooier maar niet een echte grote improvement.

Ben dus erg benieuwd wat ze gaan doen met The Last of Us. Hoop echt dat het zo'n zieke improvement wordt waar je bek van open valt

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
Ricmaniac schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:02:
[...]

Ik denk niet dat het heel erg veel mooier wordt. Het enige waar je echt aanzienlijk verschil in ziet is Battlefield 4 imo.
Games zoals CoD en Assassins Creed, Tomb Raider. Zijn allemaal wel wat mooier maar niet een echte grote improvement.

Ben dus erg benieuwd wat ze gaan doen met The Last of Us. Hoop echt dat het zo'n zieke improvement wordt waar je bek van open valt
CoD en Assassins Creed heb ik niet gespeeld maar Tomb Raider vind ik wel degelijk een grote verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Matedeor schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:06:
[...]

CoD en Assassins Creed heb ik niet gespeeld maar Tomb Raider vind ik wel degelijk een grote verbetering.
Amen! Had bij die game heel onverwacht voor het eerst een next-gen gevoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Matedeor schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:06:
[...]

Ok, ik Tomb Raider zelf niet dus had die er eigenlijk niet bij moeten zetten, maar dat dacht ik zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02:48
Wow ik hoop dat het waar is van the last of us voor ps4. Heb bewust de game op de ps3 niet gekocht, omdat ik al een gevoel had dat ie een jaar later op ps4 zal verschijnen in hd/goty edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kbloem schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:17:
[...]

Nee dat zijn de versies die in de PS4 bundel zitten. Voor winkels geld dat ze die niet apart mogen verkopen. Tweedehands is daar volgens mij geen policy voor. Inhoud van de game is hetzelfde...
ik heb knack via mplaats gekocht en de cd stond helemaal vol met texten als not to be sold enzo. Hier zat niet eens een opdruk op van Knack. Hij kostte dan ook maar 20 euro en de game is wel gewoon volledig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Trishul schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:49:
Wow ik hoop dat het waar is van the last of us voor ps4. Heb bewust de game op de ps3 niet gekocht, omdat ik al een gevoel had dat ie een jaar later op ps4 zal verschijnen in hd/goty edition.
Waarom zou het niet waar zijn? :P nieuws: Sony bevestigt komst PS4-versie The Last of Us

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 12:17:
[...]

ik heb knack via mplaats gekocht en de cd stond helemaal vol met texten als not to be sold enzo. Hier zat niet eens een opdruk op van Knack. Hij kostte dan ook maar 20 euro en de game is wel gewoon volledig :)
komt uit de bundel, maar is uiteraard gewoon de volledige game.
bij de Dixons verkocht men die versies in tegenstelling tot wat er op staat wel gewoon los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Lijkt me echt een vette game, ik heb zelf geen PS3 dus ik zou hem graag op de PS4 proberen :)

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ik koop hem puur voor de uitbreiding omdat ik die nog niet gespeeld heb. Had mn PS3 al verkocht.

Het lijkt er ook op dat Driveclub na die ontslagen toch weer de goede weg in is geslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Awww YEAH!!! Hier ben ik echt blij mee *O* Ik heb de ps3 versie niet gespeeld, maar wel het eerste uur van een let's play gekeken. Ik heb nog niet vaak eerder een brok in mijn keel gehad van een videogame. Het kan me niet schelen of het 1 op 1 gekopieerd is, deze game wil ik echt spelen.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:49
kbloem schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:50:
Lijst van Sony van meer dan 100 games die we dit jaar mogen verwachten...
http://blog.eu.playstatio...ced-2014-far-100-growing/
Dat wordt een goedkoop gamejaar :)
Enige welke ik interessant vind zijn Batman Arkham Knigth en Driveclub.
Dat wordt dus weer gewoon heel veel BF4 :9
Ik hoop dat er nog wel een Street Fighter en een God of War uit gaan komen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
dvdkiwi schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 14:04:
[...]

Dat wordt een goedkoop gamejaar :)
Enige welke ik interessant vind zijn Batman Arkham Knigth en Driveclub.
Dat wordt dus weer gewoon heel veel BF4 :9
Ik hoop dat er nog wel een Street Fighter en een God of War uit gaan komen.
Ik ben juist bang dat ik games moet laten liggen omdat ik niet genoeg tijd heb:

Trials Fusion
Watch_Dogs
Wolfenstein: The New Order
Destiny
The Elder Scrolls Online
Dragon Age: Inquisition
Hotline Miami 2: Wrong Number
The Witness
Hyper Light Drifter
Alien: Isolation
Batman: Arkham Knight
Diablo III: Ultimate Evil Edition
The Order: 1886
Starbound
Tom Clancy’s The Division
En sinds vandaag: The Last of Us!

Bovenstaande hangt natuurlijk wel behoorlijk af van reviews.

Zonnepanelen

Pagina: 1 ... 7 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]