Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Chaoss schreef op woensdag 23 april 2014 @ 20:07:
Watchdogs preview van tweakers.net:: reviews: Watch Dogs: vooruitblik op fijne openwereldgame

Moest zeggen dat mijn vertrouwen in de graphics en gameplay van Watchdogs wel hersteld is na het bekijken van bovenstaande preview.
Dat heb ik precies hetzelfde, uitstel is niet altijd afstel zo blijkt. Hopelijk geld dat ook voor driver club. Wat voor headsets hadden ze daar allemaal op tijdens die speelsessies? Ik dacht een PS logo te zien op de zijkant maar ik herken ze niet. Waren het headcandys?

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:38

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Preview van Gamekings.tv ook bekeken, Watchdogs gaat gewoon een ontzettende topgame worden, dat kan niet anders d:)b

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Chaoss schreef op woensdag 23 april 2014 @ 20:37:
Preview van Gamekings.tv ook bekeken, Watchdogs gaat gewoon een ontzettende topgame worden, dat kan niet anders d:)b
Ik hoop dat je gelijk hebt :). De preview is in ieder geval positiever dan ik tot nu was. Dus ben erg benieuwd naar de echte reviews. Hoop dat er in de missies voldoende afwisseling zit. De action gameplay (het schieten, etc) ziet er niet heel sterk uit, maar dat was in GTA eigenlijk ook niet en toch was dat een erg leuke game.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Chaoss schreef op woensdag 23 april 2014 @ 20:37:
Op giantbomb zegt die Brad juist dat er een stevig verschil is tussen de ps4 en PC versie van de game. En dat de PC versie de overduidelijke voorkeur heeft. *knip* onnodig om zo uit te dagen - Uniciteit

[ Voor 13% gewijzigd door Uniciteit op 28-04-2014 22:49 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

uchiha tijntje schreef op woensdag 23 april 2014 @ 20:44:
[...]

Ik hoop dat je gelijk hebt :). De preview is in ieder geval positiever dan ik tot nu was. Dus ben erg benieuwd naar de echte reviews. Hoop dat er in de missies voldoende afwisseling zit. De action gameplay (het schieten, etc) ziet er niet heel sterk uit, maar dat was in GTA eigenlijk ook niet en toch was dat een erg leuke game.
Als je de reviews had beken dan had je iig kunnen horen dat zowel t.net als gk.tv de game als erg afwisselend en de wereld als erg levendig bestempelen. Naast het prima single player verhaal is het ook weer een echte sandbox game alla GTA met side missions, minigames en gewoon lekker aankloten, hoe kan dat nu niet afwisselend genoeg zijn?. De actie en met name het schieten vond ik er nu juist erg goed uitzien een beetje een mix tussen GTA en Uncharted, waarbij je veel gebruikt maakt van dekking zoeken en wat meer tactisch te werk gaan.

Maar goed ieder zijn mening, ik was eerst heel erg enthousiast over Watchdogs maar daarna wat sceptischer maar nu na de diverse previews ben ik toch wel weer even enthousiast als voorheen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Chaoss schreef op woensdag 23 april 2014 @ 20:07:
Watchdogs preview van tweakers.net:: reviews: Watch Dogs: vooruitblik op fijne openwereldgame

schijnt toch wel goed te zitten met de graphics, PS4 versie misschien zelfs mooier dan PC versie, de ingame beelden zien er ook weer beter uit dan de trailer van een tijdje geleden. Komt ook omdat tweakers.net gewoon goed beeldmateriaal in 1080P zonder achterlijke compressie aanbied.

Moest zeggen dat mijn vertrouwen in de graphics en gameplay van Watchdogs wel hersteld is na het bekijken van bovenstaande preview.
Nou dat heb ik nou ook. Ziet er echt top uit in de nu vrijgegeven beelden.

Wordt een lang maandje.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:55
Net skin-case aangebracht..best tof!

Afbeeldingslocatie: http://s1.postimg.org/f51jlaf25/IMG_20140423_WA0005.jpg

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:29
Maichel schreef op woensdag 23 april 2014 @ 21:36:

[afbeelding]
Heel gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Maichel schreef op woensdag 23 april 2014 @ 21:36:

[afbeelding]
Review... En waar je hem van hebt, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Verstekbakker schreef op woensdag 23 april 2014 @ 22:01:
[...]

Review... En waar je hem van hebt, etc.
Amazon.co.uk...om precies te zijn hier. Had 'm binnen ongeveer een weekje in huis, dus ging lekker vlot.

Het zijn niet echt stickers maar plakkend vinyl. Opbrengen gaat easy en je kan ze makkelijk eraf halen als het toch scheef zit. Daarna moet je even fohnen om de lijm te laten hechten maar ook daarna zijn ze nog makkelijk te verwijderen.

Er zitten ook stickers bij voor de controller...maar die vond ik erg lelijk op de controller dus weer verwijderd. Setje word geleverd in een envelop, met duidelijke instructies.

Edit: owja...de stickers met logo zoals PS4 logo of Sony logo zijn wat lastiger "uit te lijnen" maar na even oefenen...lukt t best!

Als er vragen zijn let me know! :)

[ Voor 7% gewijzigd door Maichel op 23-04-2014 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Dezelfde als deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Lijkt er wel op ja! :) Ben niet zo sterk met laagste prijs zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Maichel schreef op woensdag 23 april 2014 @ 22:25:
[...]

Lijkt er wel op ja! :) Ben niet zo sterk met laagste prijs zoeken ;)
Geeft niks. Ik heb hem via Ebay besteld, ben benieuwd. Heel goede keuze met dat hout. Ik heb nog gezocht naar andere motiefjes, maar die met hout is toch het mooist. Walnoot heb ik gekocht, hetzelfde als de salontafel hier.

Is het van dat plakspul zoals een screen protector ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

Iemand ervaring met plex en de PS4?

Als ik met mijn ps4 probeer de webapp te launchen vraagt de site mij steeds opnieuw om in te loggen..
Wanneer ikditdoekomik gewoon weer uit op de homepage van plex
Blijkbaar zit ik vast in een loop ofzo XD

Kan het zijn dat de ps4 browser geen koekjes opslaat en dat daardoor mijn login niet onthouden wordt?

Iemand (recente) ervaring mee?

EDIT
Cookies toestaan onder instellingen dus... 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Vettigen_Dr33 op 23-04-2014 22:45 . Reden: fixed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Verstekbakker schreef op woensdag 23 april 2014 @ 22:31:
[...]

Geeft niks. Ik heb hem via Ebay besteld, ben benieuwd. Heel goede keuze met dat hout. Ik heb nog gezocht naar andere motiefjes, maar die met hout is toch het mooist. Walnoot heb ik gekocht, hetzelfde als de salontafel hier.

Is het van dat plakspul zoals een screen protector ofzo?
Ja daar kan je t mee vergelijken ja:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
AtlAntA schreef op woensdag 23 april 2014 @ 16:52:
[...]

Tja.. Weer een indie game. Ik snap wel dat we daar voorlopig niet onderuit komen maar echt leuk vind ik het niet.
Nee idd.. Games zijn nog altijd een schaarste.. Verwacht dat vanaf september ofzo wel full games komen.. Maar dan is het mss Knack of Killzone en die heb ik beide al uitgespeeld ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:12

Oxigeon

En zo is dat!

Knack heb ik nog niet gekocht, ik verwacht dat dat de eerste + game gaat worden. Uiteraard verwacht ik DriveClub eerder dan Knack.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
uchiha tijntje schreef op woensdag 23 april 2014 @ 20:44:
[...]

Ik ben ook wat minder positief, of eerder, skeptisch. Op nu.nl lees is:
Gelukkig geeft het spel je steeds meer opties om achtervolgers op andere manieren af te schudden. Met wat vlug hackwerk zet je alle stoplichten op groen en ontsnap je te midden van de ontstane chaos, of je laat net achter je een verkeerspaaltje omhoog komen.
Dan denk ik. Ja dat heb ik al tig keer gezien, die stoplichten en die paaltjes. Zijn er ook nog andere slimme trucjes? Ook op de tweakers preview zijn dít de dingen die uitgelicht worden. Bij de trailers zie je díe twee dingen ook steeds terug komen. Ik zie dat echt als gimmicks die heel leuk lijken, maar snel gaan vervelen.

Bij de tweakers preview lees ik:
Door bijvoorbeeld een kraan op het juiste moment te activeren valt er een container naar beneden die, in het gunstigste geval, twee bewakers direct uitschakelt
Ook dit is zoiets wat je in zowat elke trailer terug ziet. Ik denk dat het 'hacken' met vaak gebruikte gimmicks als deze aan elkaar hangt. Willen ze dit voor mij leuk maken, moeten ze dit soort trucjes elk maar één in het hele spel stoppen en dus overal anderen (al is het logisch dat het stoplicht verhaal overal kan). Ook moeten ze het niet te overduidelijk maken, zodat het ook echt iets is wat je zélf ontdekt in het spel. Niet dat er in een cutscreen al een lang beeld op staat zodat iedereen kan zien 'als je dat hackt kun je voordeel halen'. Maar dat zie ik niet gebeuren.

Ik ben bang dat die dingen erg snel gaan vervelen, net zoals bij mij far cry 3 erg snel ging vervelen.

Ik ben bang dat een groot deel van de positieve reviews/previews grotendeels te danken is aan de hype, al zijn er ook genoeg mensen die far cry 3 wél echt goed vinden.

[ Voor 23% gewijzigd door aicaramba op 24-04-2014 09:15 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColonelSanders
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-09 14:54
Far Cry 3 vond ik geweldig. De eerste paar dagen.
Daarna ging het leuke er heel snel af. Na het uitspelen dan ook niet meer aangeraakt.

PSN: Space-o-saurus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trolljima had weer belangrijke Metal Gear announcement :9 Ground Zero's XBO exclusieve content komt naar PS4 en de PS4 exclusieve content komt naar XBO. Tot zover weer het nut van timed exclusive DLC O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-09 21:05
AlphaBlack_NL schreef op donderdag 24 april 2014 @ 12:49:
Trolljima had weer belangrijke Metal Gear announcement :9 Ground Zero's XBO exclusieve content komt naar PS4 en de PS4 exclusieve content komt naar XBO. Tot zover weer het nut van timed exclusive DLC O-)
Ja idd, trolljima lol. Had gehoopt op Zone of the Enders 3 :P

Dat Eurogamer artikel van gisteren over Project Cars bevat trouwens stiekem een schat aan info in de comments. De CEO van de studio bevestigde namelijk dat Project Cars 1080p 60fps target op de PS4 en de X1, en dat op de PS4 de 60 fps zo goed als gehaald is. Over de X1 versie liet ie niks los (zoals gebruikelijk :+ ) maar de wiiU versie zou er ook vrij goed uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
Trishul schreef op donderdag 24 april 2014 @ 12:56:
[...]

Ja idd, trolljima lol. Had gehoopt op Zone of the Enders 3 :P

Dat Eurogamer artikel van gisteren over Project Cars bevat trouwens stiekem een schat aan info in de comments. De CEO van de studio bevestigde namelijk dat Project Cars 1080p 60fps target op de PS4 en de X1, en dat op de PS4 de 60 fps zo goed als gehaald is. Over de X1 versie liet ie niks los (zoals gebruikelijk :+ ) maar de wiiU versie zou er ook vrij goed uitzien.
Dat wilde ik nog posten ja. Hij gaf ook aan dat de content uit de trailer kwam uit de PS4 en PC versies, waarbij de PC versie draaide op een enkele GTX680.

Ik kijk echt uit naar deze titel. Als het goed is dit jaar nog een race sim (CARS) en meer acarde (DriveClub). Heelrijk nieuws! :)

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Laatst online: 12-08 01:54
kazuka schreef op woensdag 23 april 2014 @ 20:12:
Het huidige aanbod van casual Indie games op de PS4 is inderdaad grafisch niet indrukwekkend maar niet minder leuk om te spelen, daar gaat het toch vooral om.

Maar sommige indie games zien er grafisch inderdaad erg knap uit. Journey op de PS3 vond ik al prachtig en toekomstige PS4 games zoals The Witness, Everybody's Gone To The Rapture en SOMA beloven audiovisueel ook wel fraai te worden.

[video]

[video]
Jaaa hier heb ik eigenlijk een PS4 voor gekocht: de exclusives, en dan vooral die indie exclusives. Ik ben heel erg benieuwd naar wat thatgamecompany gaat maken na Journey :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-09 10:36

lasharor

7 december 2004

Ik heb mijn console toch maar weer verkocht. Op dit moment is er voor mij eigenlijk niets meer te gamen op de PS4. Ik heb zowat alle games die op een schijfje uitgekomen zijn gespeeld en de games op PSN (afgezien van PSN) kunnen me niet echt boeien.

PS+ blijft gewoon doorlopen, dus koop hem over een jaartje weer zodat ik dan wat games heb én hopelijk wat meer aanbod is in AAA titels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Waarom verkoop je in godsnaam je console als je verwacht dat je hem over een jaar weer koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Laatst online: 12-08 01:54
Jochem Boom schreef op donderdag 24 april 2014 @ 14:38:
Waarom verkoop je in godsnaam je console als je verwacht dat je hem over een jaar weer koopt?
Echt he... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06:56
waarom zou een console stof moeten happen... Nu kan je hem nog kwijt tegen een redelijke prijs. je kan je ps4 makkelijk doorverkopen. na een jaar heb je een nieuwe console en je hebt daarbovenop nog is een jaar extra garantie....

Kan dat het misschien zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

aicaramba schreef op donderdag 24 april 2014 @ 08:43:

Ook dit is zoiets wat je in zowat elke trailer terug ziet. Ik denk dat het 'hacken' met vaak gebruikte gimmicks als deze aan elkaar hangt. Willen ze dit voor mij leuk maken, moeten ze dit soort trucjes elk maar één in het hele spel stoppen en dus overal anderen (al is het logisch dat het stoplicht verhaal overal kan). Ook moeten ze het niet te overduidelijk maken, zodat het ook echt iets is wat je zélf ontdekt in het spel. Niet dat er in een cutscreen al een lang beeld op staat zodat iedereen kan zien 'als je dat hackt kun je voordeel halen'. Maar dat zie ik niet gebeuren.

Ik ben bang dat die dingen erg snel gaan vervelen, net zoals bij mij far cry 3 erg snel ging vervelen.

Ik ben bang dat een groot deel van de positieve reviews/previews grotendeels te danken is aan de hype, al zijn er ook genoeg mensen die far cry 3 wél echt goed vinden.
De huidig previews zijn wel gebaseerd op ervaringen van mensen die de game 4 uren hebben gespeeld. Als iets teveel herhaald wordt dan valt dat in een speelsessie van 4 uur ook wel op.

En adhv de laatste previews had ik juist niet het gevoel dat het een "gimmick" is (reviewers geven dat ook letterlijk aan), er zijn constant dingen die je kunt hacken, eigenlijk alles wat in een normale omgeving elektrisch is kan gehacked/beïnvloed worden. De dingen die je kunt hacken worden aangegeven met een vierkantje, reviewers geven aan dat er constant wel 4-5-6 objecten in je omgeving zijn waar je interactie mee kunt hebben.

Ook de namen/omschrijvingen van de mensen op straat zijn zeer divers, ik geloof wel dat Ubisoft echt de moeite heeft genomen om veel content toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aicaramba schreef op donderdag 24 april 2014 @ 08:43:
[...]

Ook moeten ze het niet te overduidelijk maken, zodat het ook echt iets is wat je zélf ontdekt in het spel. Niet dat er in een cutscreen al een lang beeld op staat zodat iedereen kan zien 'als je dat hackt kun je voordeel halen'. Maar dat zie ik niet gebeuren.
Dat lijkt mij de gameplay ook niet ten goede komen. Als jij in een achtervolging zit of midden in een shootout heb je niet ff rustig de tijd om te gaan ontdekken wat je op dat moment kan hacken. Dat haalt de vaart er uit.

Ik kijk na de laatste previews weer enorm uit naar WD. Interesse was ff weg gezakt, maar wat ik nu hoor klinkt erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-09 10:36

lasharor

7 december 2004

Jochem Boom schreef op donderdag 24 april 2014 @ 14:38:
Wat moet ik er nu mee gaan doen dan? Ik krijg nu mijn aankoop bedrag nog terug en vang ook voor mijn game eenzelfde bedrag als dat ik er voor uit heb gegeven. Wanneer ik hem niet verkoop zakt de waarde van mijn console in (zeker tweedehands, als al die problemen zijn opgelost) en heb ik een jaar garantie minder.

Nu heb ik een er een hele tijd gratis mee gespeeld en de launch doorgemaakt. Ik heb er verder echt geen belang bij om een console te houden die ik de afgelopen 2 weken echt amper aangeraakt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 07:56
Hoe zit het eigenlijk met de garantie van de koptelefoon.
Ik heb de gold headset en de rechter oor kraakt bij hoge tonen, de headset heeft ongeveer 12 uur aangestaard.
Krijg ik daar ook garantie op?
En moet ik naar de winkel gaan of naar Sony?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, gewoon terug naar de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
jayesh schreef op donderdag 24 april 2014 @ 15:52:
Hoe zit het eigenlijk met de garantie van de koptelefoon.
Ik heb de gold headset en de rechter oor kraakt bij hoge tonen, de headset heeft ongeveer 12 uur aangestaard.
Krijg ik daar ook garantie op?
En moet ik naar de winkel gaan of naar Sony?
Je kunt het bij de winkel proberen. soms willen ze wel een nieuwe geven en anders kan je terecht bij de sony klantenservice.

Hoe bevalt de headset? Ik heb hem zelf ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 07:56
HaskoF schreef op donderdag 24 april 2014 @ 16:16:
[...]

Je kunt het bij de winkel proberen. soms willen ze wel een nieuwe geven en anders kan je terecht bij de sony klantenservice.

Hoe bevalt de headset? Ik heb hem zelf ook
Ja hij bevalt goed.
Bass vind ik wat minder en bij callofduty vind ik het geluid wat minder(vooral de explosies) dan derest van de spellen.
Verder bevalt hij goed.

Ik heb hem trouwens als sinds 14 februari, Had hem alvast gekocht.
Zou ik me controller evt ook mee kunnen nemen, heb Sony al gebeld en heb een ticket ontvangen.
Die heeft last van krakende triggers.
Ze komen beide van toysxl

[ Voor 3% gewijzigd door jayesh op 24-04-2014 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat kan die jurian toch leuke stukken schrijven over games zeg. (watchdogs) Ik heb echt zin in in die game gekregen. Ook online klinkt erg aantrekkelijk. Ik heb nu al zin om de bankrekening van bambeakz te plunderen nadat hij me nipt in een race heeft verslagen.. >:) Om maar een voorbeeld te noemen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:15
AlphaBlack_NL schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:19:
Nou net de DS4 opengekregen het was best een frustrerend karwei en er kwam flink wat wrikken aan te pas... door al die vervelende plastic klipjes |:( Stukken lastiger dan de 360 controllers die ik ook pas ff helemaal had schoongemaakt en nieuwe stickjes in had gezet.

Moest de DS4 openmaken omdat ik op een of andere manier kleefzooi tussen me O en /\ knoppen had gekregen :X Nu gelukkig opgelost en laat hem nu ff nog open liggen om later ook die Xbox One stick mod te doen :9 Vond de DS4 sticks al niet geweldig in de handliggen en daarnaast is natuurlijk dat slijtage probleem... dus dan maar meteen goede sticks erin.
Net ook die xbox knoppenmod uitgevoerd. Geinig, enige dat eruit viel was de resetknop.
Heb zelf een bankpas gebruikt om tussen die kieren te wrikken. Ging op zich vrij eenvoudig.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mijn Xbox One sticks zijn helaas nog niet binnen.

Ging het zo makkelijk als het internet deed geloven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ja, was vrij snel gepiept. Wel ff voorzichtig openmaken omdat er wat kabeltjes lopen, maar je moet wel heel lomp zijn wil je die kapot trekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

Zojuist deze siliconen hoesjes voor de DS4 besteld in het groen/zwart en rood/zwart, per stuk ongeveer €2,55. Heb er geen ervaring mee, maar doe het alleen voor het uiterlijk. Ik hoop dat ze dun genoeg zijn zodat het lekker speelt. Leek me wel het proberen waard voor die paar euro, iemand ervaring?

Trouwens mooie vinyl 'houten' cover die ik eerder voorbij zag komen! Wellicht ook eens zoiets bestellen binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-09 21:19

muhda

Time & Space traveler

Mocht je binnenkort of iemand anders in het topic wat gaan bestellen, ik heb geen creditcard maar ik zou graag wat mee willen bestellen (de blauwe of doorzichtige silicone hoesje voor DS4 controller).
Ik maak het bedrag + verzendkosten wel op voorhand over via iDeal. Laat het me bij interesse maar via DM weten.

[ Voor 7% gewijzigd door muhda op 24-04-2014 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

Iemand een idee hoe je voorbij 1.12 komt? Met een faultje of 10 kom ik bij dit checkpoint. Maar daarna volgen de overige 490 faults vrij snel.... Ik heb echt werkelijk waar geen idee. Ik kom tot en met 1.26, maar daarna kom ik niet over het obstakel.

Edit: Ah, dacht dat ik dit had gepost in het trials fusion topic. Excuus.

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-04-2014 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
muhda schreef op donderdag 24 april 2014 @ 21:21:
[...]

Mocht je binnenkort of iemand anders in het topic wat gaan bestellen, ik heb geen creditcard maar ik zou graag wat mee willen bestellen (de blauwe of doorzichtige silicone hoesje voor DS4 controller).
Ik maak het bedrag + verzendkosten wel op voorhand over via iDeal. Laat het me bij interesse maar via DM weten.
Pssst.. 3vcard.nl. Prepaid cc. Kan je dus niet in de min. Een eenmalige voucher werkt ook prima. Alles via ideal. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08 15:28

afca020

X X X

muhda schreef op donderdag 24 april 2014 @ 21:21:
[...]

Je kunt via DX, Ebay en vergelijkbare sites toch gewoon met Paypal betalen? Ik heb zelf nog nooit iets besteld via een creditcard.

Paypal is gewoon gekoppeld aan je bankrekening en werkt vrijwel hetzelfde als iDeal, plus je bent bij transacties volgens mij ook nog eens automatisch verzekerd. Correct me if I'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-09 19:54
Laat dat driveclub maar zitten :+ Project cars heeft november als releasewindow gekregen \O/

Wederom een erg indrukwekkende trailer erbij :

http://youtu.be/BDIXSouz5LA

Om wat extra te genieten :

http://youtu.be/vnRrgCWBugc

Als het echt zo goed is al het nu lijkt dan haal ik er gelijk een stuurtje bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op donderdag 24 april 2014 @ 23:55:
Laat dat driveclub maar zitten :+ Project cars heeft november als releasewindow gekregen \O/

Wederom een erg indrukwekkende trailer erbij :

http://youtu.be/BDIXSouz5LA

Om wat extra te genieten :

http://youtu.be/vnRrgCWBugc

Als het echt zo goed is al het nu lijkt dan haal ik er gelijk een stuurtje bij.
en welke stuurtje mag dat zijn voor de PS4....?

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
afca020 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 21:13:
Zojuist deze siliconen hoesjes voor de DS4 besteld in het groen/zwart en rood/zwart, per stuk ongeveer €2,55. Heb er geen ervaring mee, maar doe het alleen voor het uiterlijk. Ik hoop dat ze dun genoeg zijn zodat het lekker speelt. Leek me wel het proberen waard voor die paar euro, iemand ervaring?

Trouwens mooie vinyl 'houten' cover die ik eerder voorbij zag komen! Wellicht ook eens zoiets bestellen binnenkort.
Die heb ik altijd gebruikt bij de DS3. Paar weken terug dus ook voor de DS4 besteld, valt niet mee te spelen helaas. Ga er maar vanuit dat je ze gaat weggooien.

-edit- Een Ford Sierra in Driveclub Project Cars? Godsamme dat wordt misschien nog een leuk spel ook...

[ Voor 6% gewijzigd door Verstekbakker op 25-04-2014 03:05 . Reden: In de war met die andere race game ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verstekbakker schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 01:43:
[...]

Die heb ik altijd gebruikt bij de DS3. Paar weken terug dus ook voor de DS4 besteld, valt niet mee te spelen helaas. Ga er maar vanuit dat je ze gaat weggooien.

-edit- Een Ford Sierra in Driveclub? Godsamme dat wordt misschien nog een leuk spel ook...
Nee je bent in de war met project cars. ;)

Ik heb nog een stuurtje van Logitech waarvan ik hoop dat ie zal werken. Nu maar hopen dat ik de vrouw kan overhalen om een playseat te halen die in de woonkamer mag blijven staan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:40
ASNNetworks schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 00:25:
[...]

en welke stuurtje mag dat zijn voor de PS4....?
Dat ligt eraan welke ondersteund gaan worden.
Driveclub zou moeten gaan werken met de Logitech sturen die ook op de PS3 ondersteuind werden.
Als dat zo is kan ik mijn playseat lekker laten staan ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Watch_Dogs PS4 framerate en resolutie nog onzeker

Nieuws | 24 april 2014 - Er is de laatste tijd veel te doen rondom de game Watch_Dogs. Zo was er een trailer die liet zien dat de graphics op next-gen een stuk minder waren en weet de game op pc waarschijnlijk ook niet de kwaliteit van de eerste trailer op de E3 in 2012 te halen. Nu laat Ubisoft gamers weer met een raar gevoel zitten. De framerate en resolutie van de PlayStation 4-versie staan ondanks eerdere berichten nog niet vast, zo meldt PlayStation Acces.

Welles nietes
Twee weken geleden liet cinematics animation lead Lars Bonde nog weten dat er naar zijn weten de PS4-versie van Watch_Dogs 1080p zal ondersteunen. Ook over de framerate is er al door meerdere personen gezegd dat dit 30 frames per seconde zal zijn. Volgens creative director Jonathan Morin staan de resolutie en framerate voor de PlayStation 4 nog steeds niet vast.
Bron: GamingOnly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
En hoeveel mensen gaan Watch Dogs dadelijk niet kopen als die maar op 900P draait?!?! :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 09:59:
En hoeveel mensen gaan Watch Dogs dadelijk niet kopen als die maar op 900P draait?!?! :z
Haha, zal je zien inderdaad.

Kijk, ansich kan ik het wel begrijpen dat mensen klagen over het feit dat het een jaar geleden een stuk beter eruit zag en nu dat het dus minder is.

Echter, uiteindelijk gaat het om de gameplay en dergelijke, dan pas komt ( althans in mijn boekje ) pas de graphics, want laten we nu eerlijk wezen, lelijke games bestaan niet meer op de PS4 denk ik.

Ik verwacht dat Watch Dogs een goeie game gaat worden, laat maar snel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:17

On_E

Housemusic

uchiha tijntje schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 09:59:
Het interesseert me vrij weinig eigenlijk, 1080p is natuurlijk top maar zolang de game maar leuk is om te spelen. Dat is veel belangrijker dan de resolutie, voor mij iig.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog +/- een maand en we kunnen het allemaal zelf zien.

Ik heb er in ieder geval wel zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
natuurlijk gaat iedereen spelen als de game op 900p draait. Maar als jullie het allemaal toch hebben over het feit dat de gameplay bepalend is... Waarom zijn jullie dan overgestapt naar de ps4? Al deze games heb je ook op de ps3...

Ik zelf ben juist overgestapt naar ps4 om te gamen met betere graphics !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De versie op de PS4 gaat zeker de beste worden van alle console versies.

Alleen een UBERPC versie kan dan nog beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-09 15:15
HaskoF schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 10:28:
natuurlijk gaat iedereen spelen als de game op 900p draait. Maar als jullie het allemaal toch hebben over het feit dat de gameplay bepalend is... Waarom zijn jullie dan overgestapt naar de ps4? Al deze games heb je ook op de ps3...

Sony spreekt mij meer aan omdat het meer first-party developer on zijn hoede heeft, een betere ondersteuning beidt aan indie developers én dat hun hele IP lijn mij meer aanspreekt.

Voor Halo voel ik helemaal niets, het eerste deel heb ik met heel veel plezier gespeeld maar de delen erna hebben mij nooit kunnen boeien. Gears of War net zo - bijna alle Epic game lijken op elkaar. Als je Unreal Tournament en Gears of War naast elkaar houd zie je bijna geen verschil, het is even grimmig, grijs en grauw.

De enige exclusive die mij nog had weten te trekken was Dead Rising, daar heb ik toen ook de 360 voor aangeschaft. Voor de rest heb ik bijna altijd de PS3 verkozen boven de 360. Daarbij komt kijken dat de Playstation 4 een goede €100 goedkoper is, en niet eens 'echt' beschikbaar is in Nederland.

Kortom er zijn genoeg redenen waarom iemand een Playstation 4 wil hebben zónder dat graphics daarin een grote rol hebben gespeeld.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

kaanmijo

Picobello B.V.

Firmware 1.70 komt op 30 april!

https://twitter.com/PlayStationEU/status/459602688640958464
Heads-up: PS4 firmware update 1.70, inc. SHAREfactory and HDCP Off, goes live on 30th April. More soon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-09 19:36
Heel leuk die nieuwe features maar ik wacht nog altijd op de DLNA ondersteuning. Heb nog altijd m'n PS3 er naast staan voor het streamen. Plex en de PS4 zijn ook geen goeie vriendjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Misschien fixed dit mijn issue, scheelt mijn ps4 rma te sturen.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
matthijst schreef op donderdag 24 april 2014 @ 21:04:
Ja, was vrij snel gepiept. Wel ff voorzichtig openmaken omdat er wat kabeltjes lopen, maar je moet wel heel lomp zijn wil je die kapot trekken...
Bedankt voor het opsturen, ik hoop ze vandaag te ontvangen en anders ga ik er maandag wel mee aan de slag d:)b

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Haha ja dat is mooi altijd he, alles gaat "om de gameplay" maar we liggen als graphics hoeren voor de deur van de intertoys als er een nieuwe console komt 8)7 .

mij persoonlijk maakt 900p of 1080p niet zoveel uit maar ik beleef absoluut meer plezier aan een game als de Graphics van mijn scherm spatten.

Ik kan meer van een Game genieten als de Graphics mooi "aansluiten" op de echte wereld.
Een stad als bv die van WatchDogs is gewoon geloofwaardiger met mooie beelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
DarkElement schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 11:44:
[...]

Bedankt voor het opsturen, ik hoop ze vandaag te ontvangen en anders ga ik er maandag wel mee aan de slag d:)b
Wil je eens een foto'tje maken van het eind resultaat.

Ik heb de "betere" accu wel al liggen maar mijn Xbox One pookjes zijn helaas nog niet binnen. Accu gaat er dus vandaag al in. Rest volgt later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Betere accu? Vertel eens :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
dutchgio schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 11:50:
[...]

Powerbank met usb-kabeltje onder je ps4 controller plakken :+
Whehehe, nog zo'n slecht idee niet. Werkt voor telefoons ook prima, een hoesje met ingebouwde accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou terughoudend zijn met die chinese no-name accu's, komen meestal totaal niet in de buurt van de beloofde capaciteit. Zeker als ie fysiek niet groter is, het is niet dat die van hun 1,5x zo efficiënt is ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
AlphaBlack_NL schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 11:52:
Zou terughoudend zijn met die chinese no-name accu's komen meestal totaal niet in de buurt van de beloofde capaciteit. Zeker als ie fysiek niet groter is, het is niet dat die van hun 1,5x zo efficiënt is ofzo.
Ja klopt er zit veel rommel tussen. Deze aanbieder heeft alleen een keurige reputatie dus ik ga er even vanuit dat het goed zit. En anders vervang ik hem gewoon weer :)

Veel slechter dan de orginele kan haast niet 8)
Ho ho ik zei "betere" accu he :)

De standaard accu schijnt iets van 1100 mah te zijn. Deze is "2200 mah"

Hij is wel wat dikker en wat zwaarder, die ruimte is er alleen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-09 07:59
Eindelijk livestream ondersteuning. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
OMG: http://www.eurogamer.net/...t-to-just-cause-3-in-2015

Just Cause 3 in juni 2015? Op de E3 komen we waarschijnlijk meer te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Donstil schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 11:44:
[...]

Haha ja dat is mooi altijd he, alles gaat "om de gameplay" maar we liggen als graphics hoeren voor de deur van de intertoys als er een nieuwe console komt 8)7 .

mij persoonlijk maakt 900p of 1080p niet zoveel uit maar ik beleef absoluut meer plezier aan een game als de Graphics van mijn scherm spatten.

Ik kan meer van een Game genieten als de Graphics mooi "aansluiten" op de echte wereld.
Een stad als bv die van WatchDogs is gewoon geloofwaardiger met mooie beelden.
Ach ja het is een combinatie van beide heh. gameplay is zeker het belangrijkste maar graphics komt op een goede 2'de plaats.

Als Watchdogs er even goed uitziet als Infamous:SS dan ben ik tevreden! wat ziet die game er goed uit vooral de momenten dat je speelt met opkomende of ondergaande zon, die belichting = _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Donstil schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 11:47:
[...]

Ik heb de "betere" accu wel al liggen maar mijn Xbox One pookjes zijn helaas nog niet binnen. Accu gaat er dus vandaag al in. Rest volgt later.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6jU7rtb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Waarom zijn jullie dan overgestapt naar de ps4? Al deze games heb je ook op de ps3...

1 reden: BF4.
Het verschil tussen de PS3 en PS4 is erg groot.
Niet alleen qua spelersaantal, maar zeker ook qua graphics.
Ik heb tussendoor enkel AC:BF gespeeld, maar ik wist al vanaf de eerste trailer dat ik een PS4 voor BF4 moest gaan halen.

Voordat iemand over de rubberbandjes begint: ze zijn de servers aan het vernieuwen, Naval Strike loopt als een zonnetje!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:17

On_E

Housemusic

Voor de betere graphics o.a. ja.

900p of 1080p, W_D zal er sowieso vele malen beter uit zien op de PS4 dan op de PS3.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
dvdkiwi schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 13:33:
[...]

1 reden: BF4.
Het verschil tussen de PS3 en PS4 is erg groot.
Ook mijn reden dat ik de PS4 heb. Ook was het in de tijd van de E3 heel interessant vanwege de "lage" prijs en launch games. Alleen jammer dat van het laatste weinig van is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ik heb daar niet zo veel problemen mee ;) , zoals ik al zei heb ik de PS4 puur voor BF4 gekocht.
Alles wat daarnaast nog uitkomt en ik leuk vind (tot nu toe enkel AC) is leuk meegenomen.
Dat de prijs laag is, zeker in vergelijking met de PS3 toendertijd, is helemaal mooi.
O ja, qua launchgames wacht ik enkel nog op Driveclub :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet er goed uit! Was echt geen fan van dat halve convexe,concave design. nu rustig wachten op de sticks van Donstil :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
polopolo150 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 13:52:
[...]

Ook mijn reden dat ik de PS4 heb. Ook was het in de tijd van de E3 heel interessant vanwege de "lage" prijs en launch games. Alleen jammer dat van het laatste weinig van is gekomen.
Inderdaad de launch games waren voor mij ook het unique selling point. Vooral watchdogs en driveclub trokken mij. Maar zoals je zelf al zegt is daar niks van terecht gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb console ook vanaf launch voornamelijk met kijk op kijk op console exclusives zoals Destiny,The Order e.d. Daarnaast heb ik ook gemerkt dat ik me ver uit het meeste heb vermaakt met mijn 360 in de eerste 4-4,5 jaar daarna nauwelijks meer aangehad en voornamelijk gegamed op PC en PS3 voor exclusives en PS+. Zal denk met PS4 weer gebeuren tenzij PS5/Xbox'Two' sneller komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Donstil schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 11:47:
[...]

Ik heb dus net de thumbstickjes bninengekregen, maar ik kwam tot het verwijderen van de accu. Daarna werd het me net iets te gek want ik kreeg verder ook niets meer los, zelfs niet met hulp van ifixit :p misschien als ik een reserve controller heb straks dat ik het nog eens probeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkElement schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 14:23:
[...]

Ik heb dus net de thumbstickjes bninengekregen, maar ik kwam tot het verwijderen van de accu. Daarna werd het me net iets te gek want ik kreeg verder ook niets meer los, zelfs niet met hulp van ifixit :p misschien als ik een reserve controller heb straks dat ik het nog eens probeer.
Ribbon kabeltjes en dat ene schroefje losmaken en dan til je het geheel van PCB + rumblemotoren er zo uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
AlphaBlack_NL schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 14:28:
[...]

Ribbon kabeltjes en dat ene schroefje losmaken en dan til je het geheel van PCB + rumblemotoren er zo uit?
Idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 07:54
http://www.ifixit.com/Device/DualShock_4
voor als iemand zijn dualshock uit elkaar wil halen kun je bij de bovenstaande site duidelijke handleidingen inclusief videos vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Nieuwe trailer van Mad Max... Ineens een stuk minder interessant :?

en dit is ook een slechte zaak als je het mij vraagt...
H1Z1 krijgt met echt geld gekochte loot
Ontwikkelaar Sony Online Entertainment (SOE) geeft spelers van de aankomende survival-MMO H1Z1 de optie om voorwerpen te looten die met echt geld zijn gekocht - zij het voor een bepaalde tijd. Dat heeft SOE-bedrijfspresident John Smedley op Reddit gezegd.

Smedley is deze week op het Reddit-forum bezig met de uitleg rondom microtransacties en PvP-gameplay in de zombiegame H1Z1. Volgens hem zal alle loot uiteindelijk 'verslijten' in de vorm van een duurzaamheidsstatus.

Items die met 'Station Cash' (de in-game valuta die met echt geld wordt gekocht en gebruikt wordt in de meeste games van SOE) zijn aangeschaft, kunnen niet kapot. Spelers kunnen elkaar in H1Z1 vermoorden om elkaars voorwerpen te bemachtigen; met Station Cash gekochte items blijven echter bij de gedode speler.

Verder benadrukt Smedley dat Sony Online Entertainment geen optie biedt om onder meer wapens, munitie, voedsel, water of andere doorslaggevende items te kopen via microtransacties. Wel worden zogenaamde emote packs, alsmede extra character slots, kratten en willekeurige voorwerpen verkrijgbaar voor kleine bedragen.

H1Z1 verschijnt eerst voor PC en zal later voor de PlayStation 4 uitkomen, zo bevestigde Smedley eerder deze maand. Een precieze releasedatum is nog niet bekendgemaakt door Sony Online Entertainment.
Bron:XGN

[ Voor 84% gewijzigd door Kenny_026 op 25-04-2014 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
kbloem schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 16:06:

en dit is ook een slechte zaak als je het mij vraagt...

[...]

Bron:XGN
Hoezo is dit een slechte zaak? Ik vind dat het systeem van microtransacties in die game er prima uit ziet.

Mensen zijn heel panisch als het gaat om free2play games, maar je mag ook wel ergens geld aan uitgeven als je een game speelt he. We tellen ook vrolijk 50 euro neer voor een 20 tal uren Infamous, of veel mensen 110 euro aan BF4+Premium terwijl die heel beroerd loopt/liep online.

Ik vind F2P een mooi systeem omdat je gewoon een game uit kan proberen, en als je het leuk vind ga je er geld aan besteden. Zeker als het monetization systeem goed is uitgewerkt, dus dat je als betaler niet teveel voordeel hebt tov een gratis speler, kun je ook als 'freerider' gewoon genieten van de game. En als betaler maak je het jezelf wat makkelijker. Daarnaast heb je het voordeel dat de ontwikkelaar continu werkt aan nieuwe content, die vaak ook gratis beschikbaar komt, terwijl je bij normale titels daar weer een season pass voor moet kopen.

Zelf kijk ik erg uit naar H1Z1, het lijkt me echt een gave game om te spelen, het betalingssysteem ziet er ook heel goed uit, aangezien je de meest cruciale dingen in de game niet kan kopen, en wat je koopt ook gewoon van jou blijft, ongeacht of je dood gaat of niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Mr Ton op 25-04-2014 17:22 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Knoppies zijn op.

[ Voor 87% gewijzigd door matthijst op 25-04-2014 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• general_p
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:58
Hoe zit het met bijvoorbeeld BF4 die ik nu op de PS3 digitaal heb gekocht (dus gedownload via PSN) kunnen dat soort spellen die ook beschikbaar op de PS4 wel gedownload worden als deze op de PS3 zijn aangeschaft? Of is er ook een kortingscode voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
general_p schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 19:47:
Hoe zit het met bijvoorbeeld BF4 die ik nu op de PS3 digitaal heb gekocht (dus gedownload via PSN) kunnen dat soort spellen die ook beschikbaar op de PS4 wel gedownload worden als deze op de PS3 zijn aangeschaft? Of is er ook een kortingscode voor?
dat was er, maar is sinds april afgelopen. Je had daar 4 maanden de tijd voor (je kon de download ook via de PS Store alvast aanschaffen voor €10, mocht je nog geen PS4 hebben gehad in de tussentijd)

Je bent nu dus te laat.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• general_p
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:58
ASNNetworks schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 19:57:
[...]

dat was er, maar is sinds april afgelopen. Je had daar 4 maanden de tijd voor (je kon de download ook via de PS Store alvast aanschaffen voor €10, mocht je nog geen PS4 hebben gehad in de tussentijd)

Je bent nu dus te laat.
Ja helaas wist ik toen nog niet dat ik een PS4 ging kopen. En btw ze zijn zo slecht leverbaar steeds dat ze die periode best hadden kunnen verlengen.

Maar goed wat er niet is is er niet dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-09 13:35
Weet iemand misschien nog waar een blauwe Dualshock 4 te koop is, liefst geen tweedehands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
general_p schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 20:09:
[...]

Ja helaas wist ik toen nog niet dat ik een PS4 ging kopen. En btw ze zijn zo slecht leverbaar steeds dat ze die periode best hadden kunnen verlengen.

Maar goed wat er niet is is er niet dus...
Klopt, maar daarom konden mensen in die 4 maanden tijd ook de upgrade aanschaffen via de web browser op de laptop ;) Dus als je toen al de game had en moest wachten op je PS4, dan kon je het alvast aamschaffen via de website. Achja, BF4 op de PS4 is toch onspeelbaar sinds de laatste update (helemaal de nieuwe maps met conquest). Zit ik daar met BF4+Premium(€110) :/ :F ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
destroye schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 20:45:
Weet iemand misschien nog waar een blauwe Dualshock 4 te koop is, liefst geen tweedehands.
Hehehe... Daar ben ik ook al maanden op zoek naar, nergens te vinden. Wil graag een tweede DS4 kopen, maar dan wel een blauwe of rode en geen zwarte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Thnx!

Keurig idd.
Ik heb net de accu gedaan. Dat was echt een peulenschil. Die controlers zitten echt knetter simpel in elkaar (had ik wel verwacht eigenlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-09 12:51
Trishul schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 23:24:
[...]

Hehehe... Daar ben ik ook al maanden op zoek naar, nergens te vinden. Wil graag een tweede DS4 kopen, maar dan wel een blauwe of rode en geen zwarte.
Ik heb er ook een hele tijd achter gezocht. Uiteindelijk een 2dehands blauwe gekocht via Ebay (zonder verpakking, met kassaticket). Na ontvangst meteen de controller getest en de rechter analoge stick gaf mij de indruk binnenin ergens tegen te schuren. Aangemeld bij Sony, DS4 opgestuurd (dinsdag) en vandaag een gloednieuwe in de verpakking gekregen. Voor 45€ een nieuwe DS4, ik klaag niet. ;)

Ik kan je dus wel aanraden om zeker de 2dehands markt even te bekijken. Je moet er enkel op letten dat je er eentje koopt met kassaticket. :)

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Need for Speed Rivals nu omgerekend voor 35-36 euro bij videogamesplus.ca inclusief verzending.

Nee ik heb geen aandelen bij ze, maar ik denk ik meld het even:)

1 per klant staat er bij.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 07:54
Kwam een trailer van evolve tegen dat ziet er ook goed uit
4 tegen 1 gameplay
http://www.gametrailers.c...hannel---gameplay-trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 16:27
ASNNetworks schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 19:57:
[...]

Je bent nu dus te laat.
Als je het zo bedenkt nu, eigenlijk best wel suf. Er worden meerdere games weggegeven op PSN+ die cross platform zijn. Waarom zorgen ze er eigenlijk niet voor dat als je een game digitaal koopt je die ook gewoon op je nieuwe console kan spelen zonder bij te dokken? Bedoel als het goed is staat de opslagdata gewoon op PSN+ servers tegenwoordig. Dus lijkt mij dat het alleen maar mooi zou zijn om als service aan te bieden dat je op je nieuwe console het spel gewoon gratis downloadt en je saves automatisch op de goede plek komen zodat je gewoon door kan gamen waar je gebleven was.

Kort gezegd: als ik een nieuwe iphone koop en de oude deactiveer dan hoef ik mijn apps ook niet allemaal opnieuw te kopen.

BTW: waar halen jullie die accus vandaan voor de PS4 controller. Ik heb een tijd geleden zitten kijken. Maar kon nergens bijvoorbdeeld de originele DS3 accu vinden (die heeft een grotere capaciteit). Kwam alleen maar Chinese meuk tegen. Wil de accu graag vervangen, maar niet door spul waardoor mijn controller opeens de in de fik gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-09 18:20

spaceboy

Op grote hoogte

Als ik in dit topic zoek op "analog stick" krijg ik nog geen duidelijk beeld bij:

- hoeveel mensen hebben last van afbladderende analoge sticks van de DualShock?
- hoelang geldt de garantie hierop en hoe moeilijk doet Sony hier over?
- wat kan Sony of jezelf hier uberhaupt aan doen?

Ik heb 2 controllers waarbij allebei 1 van de pookjes al serieuze schilfers loslaat.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-09 18:20

spaceboy

Op grote hoogte

dutchgio schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 09:34:
Moet je toch beter zoeken, is al vaak genoeg langsgekomen... ;)
Ok, dan ben ik maar dom: wil je mij vertellen welke zoek-parameters je gebruikt? Ik vind alleen iets over "schurende R1 knoppen".

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Pagina: 1 ... 20 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]