Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

spaceboy schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 09:23:
Als ik in dit topic zoek op "analog stick" krijg ik nog geen duidelijk beeld bij:

- hoeveel mensen hebben last van afbladderende analoge sticks van de DualShock?
84. Nee serieus, niet na te gaan en niet belangrijk.
- hoelang geldt de garantie hierop en hoe moeilijk doet Sony hier over?
Je hebt 2 jaar garantie en Sony doet er niet moeilijk over. (zoals je ook in dit topic kunt lezen)
- wat kan Sony of jezelf hier uberhaupt aan doen?
Sony kan betere sticks maken in de toekomst, zelf kun je er niks aan doen.
Ik heb 2 controllers waarbij allebei 1 van de pookjes al serieuze schilfers loslaat.
Opsturen naar Sony en je krijgt 2 nieuwe controllers.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
destroye schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 20:45:
Weet iemand misschien nog waar een blauwe Dualshock 4 te koop is, liefst geen tweedehands.
Bij wehkamp hebben ze er een paar op voorraad, ik heb m donderdag besteld en gisteren binnen gekregen.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:24
skreppiedoe schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 11:27:
[...]

Bij wehkamp hebben ze er een paar op voorraad, ik heb m donderdag besteld en gisteren binnen gekregen.
Als ik doorklik staat er bij mij levertijd meer dan 5 weken. Tenzij die in 8 minuten is uitverkocht natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10:36
Trishul schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 11:35:
[...]

Als ik doorklik staat er bij mij levertijd meer dan 5 weken. Tenzij die in 8 minuten is uitverkocht natuurlijk...
Klopt dat staat er inderdaad. Ik heb het gewoon geprobeerd en wacht wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 07:56
Je hebt 1 jaar garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Plus een jaar consumentenrecht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Ik kom hier niet zo vaak, want ik ben een Microsoft fanboy, ben wel van plan PS4 te kopen eenmaal ik werk, als student kan ik niet twee consoles kopen. Mijn vraag was, of dit waar is:

Dit zou wel een serieus mes in de rug zijn voor iedereen die PS4 kocht, puur voor het feit dat Microsoft dit probeerde te doen. Zelf heb ik geen enkel probleem met DRM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Kan iemand mij vertellen waar het over gaat?
Ik heb 'm na een minuut uitgezet omdat hij niet fatsoenlijk kan vertellen.
En als je je hand niet stil kan houden, zet je camera dan neer...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
X-Fighter schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 11:54:
Ik kom hier niet zo vaak, want ik ben een Microsoft fanboy, ben wel van plan PS4 te kopen eenmaal ik werk, als student kan ik niet twee consoles kopen. Mijn vraag was, of dit waar is:

Dit zou wel een serieus mes in de rug zijn voor iedereen die PS4 kocht, puur voor het feit dat Microsoft dit probeerde te doen. Zelf heb ik geen enkel probleem met DRM.
Ten eerste haat ik die gast al omdat ie zo stoer probeert te doen. Daarnaast is het een kneus omdat ie zn account gedeactiveerd heeft en daardoor zien zijn Playstation niet dat die game met zijn account gekocht is.

Afbeeldingslocatie: http://wittyandpretty.com/wp-content/uploads/2014/02/loser-L.jpg

Ik heb Metal Gear Solid: GZ effe gestart zonder internet connectie en hij geeft de boodschap dat de game offline start en dat online features niet beschikbaar zijn...

[ Voor 87% gewijzigd door Kenny_026 op 26-04-2014 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
kbloem schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 11:59:
[...]

Ten eerste haat ik die gast al omdat ie zo stoer probeert te doen. Daarnaast is het een kneus omdat ie zn account gedeactiveerd heeft en daardoor zien zijn Playstation niet dat die game met zijn account gekocht is.

[afbeelding]

Ik heb Metal Gear Solid: GZ effe gestart zonder internet connectie en hij geeft de boodschap dat de game offline start en dat online features niet beschikbaar zijn...
Dat is duidelijk, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53

Ik heb Trials Fusion digitaal gekocht (gaat volgens het filmpje om digitaal gekochte games) en kan de game gewoon offline spelen.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zijn meer xbox one taferelen voordat ze bij microsoft door hadden dat dat niet zo'n goed idee was en het plan noodgedwongen omgooiden na de nodige kritiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul

Wauw dit is dus echt een tragisch geval van iemand die gehersenspoeld is door de onzin van misterx _/-\o_
Ik kan gewoon killzone offline spelen zonder internet. Infamous hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Infamous vergeleken met real life Seattle. Zoek de verschillen. ;)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EUwOVhc.jpg

Edit : doen we watchdogs ook even.

Afbeeldingslocatie: http://www.gamepur.com/files/imagepicker/6/watch-dogs-chicago-city-comparison-screenshot.png

[ Voor 37% gewijzigd door AtlAntA op 26-04-2014 13:32 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Close enough :+
Ik kan me die vergelijkingsfoto's van GTA V ook nog wel herinneren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 14:26

CR1691

Hero of Time

Misterxmedia blijft mij wel verbazen eerlijk gezegd. Hoe tragisch om op deze manier mensen proberen te beïnvloeden. Als dit werkelijk waar zou zijn waren we hier allang achtergekomen :+ . Nice try misterx.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
CR1691 schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 14:02:
Misterxmedia blijft mij wel verbazen eerlijk gezegd. Hoe tragisch om op deze manier mensen proberen te beïnvloeden. Als dit werkelijk waar zou zijn waren we hier allang achtergekomen :+ . Nice try misterx.
Hehehe ik zal wel eerlijk bekennen dat ik af en toe nog kijk op die site, gewoon puur om even te lachen. Aan de andere kant blijft het triest dat ie toch zoveel volgelingen heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Met alle anti dit anti campagnes van MS zou het mij niet eens verbazen als ze ook achter dit soort blogs en filmpjes zitten.

Lekker negeren die hap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marchanekamp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-06 07:33
weet iemand of het mogelijk is om ondertiteling bij een spel groter te zetten? Het is nu echt veel te klein en niet te lezen als je ver van je tv vandaan zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
marchanekamp schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 19:27:
weet iemand of het mogelijk is om ondertiteling bij een spel groter te zetten? Het is nu echt veel te klein en niet te lezen als je ver van je tv vandaan zit.
Ik heb ditzelfde, voor films, tv kijken etc is mijn tv perfect kwa afmeting. Ook volgens alle richtlijnen, hoe ver van bank naar tv vs schermafmeting. Maar met mijn ps3&4 heb ik kleine letters die lastig te lezen zijn, dan moet ik soms echt op mijn salontafel gaan zitten. Ik heb hier helaas niks voor gevonden om dit groter te zetten

[ Voor 4% gewijzigd door KookSpook op 26-04-2014 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:31
AtlAntA schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 13:26:
Infamous vergeleken met real life Seattle. Zoek de verschillen. ;)

[afbeelding]

Edit : doen we watchdogs ook even.

[afbeelding]
Jouw vergelijking heeft mij overgehaald om Infamous te kopen :)

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timmet schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 19:36:
[...]

Jouw vergelijking heeft mij overgehaald om Infamous te kopen :)

Ben benieuwd!
Kleine correctie, ik heb die vergelijking niet gemaakt. Sterker nog ik heb de game niet eens. ;) Desalniettemin wens ik je veel game plezier toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-09 20:43
Ik heb infamous 2x uitgespeeld en dat is voor mij echt de eerste game waarbij ik dat doe. Ik vond het iig echt een grafisch pareltje, daarnaast echt heel leuk om te spelen. Ik heb me er echt enorm mee vermaakt. Vind het een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Infamous wordt naar mijn mening echt ondergewaardeerd. Ik vind het echt geweldig om over de daken te vliegen met je smoke powers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Is het ook leuk als je nog niet de eerdere Infamous games heb gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Dit is mijn eerste Infamous game en ik beleef er heel veel plezier aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik ga m ook zeker kopen, maar eerst even wat andere games uitspelen.
Met de vorige 2 delen heb ik me ook prima vermaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SToRM666 schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 19:56:
Ik ga m ook zeker kopen, maar eerst even wat andere games uitspelen.
Met de vorige 2 delen heb ik me ook prima vermaakt :)
Als ik me niet vergis zijn alle voorgaande delen in playstation plus verschenen. Ik ga daar op proberen te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Laatst online: 25-09 20:43
Ook voor mij de eerste infamous en heb niet het idee dat ik eerdere delen had moeten spelen. Ik kocht de game vnl vanwege de grafische vooruitgang te checken op de next gen. Echter de game is echt zo verslavend en leuk dat had ik niet verwacht. Ik vind het een top game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
CR1691 schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 16:18:
Met alle anti dit anti campagnes van MS zou het mij niet eens verbazen als ze ook achter dit soort blogs en filmpjes zitten.

Lekker negeren die hap.
Dat hoeft Microsoft niet te doen, daar zijn Fanboys zelf onuitstaanbaar genoeg voor.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Jep, die fanboy discussies neemt absoluut trieste hoogte/dieptepunten aan. Las altijd eigenlijk nog wel comments onder artikels, want soms stond er vaak additionele informatie. Maar dat is nu echt ergerlijk en zonde van je tijd.

Is er eigenlijk al wat meer duidelijk over Alien Isolation? Ik kom eigenlijk alleen dezelfde beelden tegen.

http://uk.ign.com/videos/...-scary-is-alien-isolation

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-09 23:38

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

polopolo150 schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 19:52:
Is het ook leuk als je nog niet de eerdere Infamous games heb gespeeld?
Ik heb andere delen ook niet gespeeld, dat is geen probleem omdat het opzich zelf staande games/verhalen zijn.

Grafisch is Infamous echt heel erg indrukwekkend evn mooi als Killzone maar dan open wereld. Daarnaast hebben ze de sfeer van Seattle heel erg goed over weten te brengen in de game, dat zie je ook wel aan de vergelijking op de vorige pagina.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Chaoss schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 23:33:
[...]

Grafisch is Infamous echt heel erg indrukwekkend evn mooi als Killzone maar dan open wereld. Daarnaast hebben ze de sfeer van Seattle heel erg goed over weten te brengen in de game, dat zie je ook wel aan de vergelijking op de vorige pagina.
Grafish is het prachtig, maar die sfeer valt wel tegen hoor. Ik woon in Seattle en heb nog geen enkel moment gehad waar ik de Seattle sfeer terug zag. GTA 5 doet dat VEEL beter met LA (daar woonde ik voordat ik naar Seattle ben verhuisd). Verder een erg goede game hoor! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:49
:D

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gajus26
  • Laatst online: 14-09 08:03
Er is korting op geselecteerde PS4 en XB1 games bij videogamesplus.ca. Deze zijn gelimiteerd tot 1 per koper. Er is geen pagina waar deze games te zien zijn, dus even door de games bladeren. De aanbiedingen hebben een rode prijsvermelding op de site.

Zo voor gemiddeld nog geen 32 inclusief verzending enkele games gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:09

MeNTaL_TO

The future is not set

gajus26 schreef op zondag 27 april 2014 @ 09:31:
Er is korting op geselecteerde PS4 en XB1 games bij videogamesplus.ca. Deze zijn gelimiteerd tot 1 per koper. Er is geen pagina waar deze games te zien zijn, dus even door de games bladeren. De aanbiedingen hebben een rode prijsvermelding op de site.

Zo voor gemiddeld nog geen 32 inclusief verzending enkele games gekocht
Geen idee of het vaak wisselt, maar op dit moment volgens het overzicht: https://www.videogamesplus.ca/default.php?cPath=646_647

Assassin's Creed IV Black Flag
Knack
LEGO Movie Videogame
LEGO The Hobbit
Madden NFL 25
Need for Speed Rivals
Thief

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

MeNTaL_TO schreef op zondag 27 april 2014 @ 10:00:
[...]

Geen idee of het vaak wisselt, maar op dit moment volgens het overzicht: https://www.videogamesplus.ca/default.php?cPath=646_647

Assassin's Creed IV Black Flag
Knack
LEGO Movie Videogame
LEGO The Hobbit
Madden NFL 25
Need for Speed Rivals
Thief
Als side note nog wel verstandig om te vertellen dat er mogelijk invoerkosten overheen komen in de orde van grote van zo'n 20 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gajus26
Sandyman538 schreef op zondag 27 april 2014 @ 10:18:
[...]

Als side note nog wel verstandig om te vertellen dat er mogelijk invoerkosten overheen komen in de orde van grote van zo'n 20 euro.
Niet dus gezien het vrijhandelsverdrag dat Nederland met Canada heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-09 23:38

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Net "even" bekeken inderdaad leuk kijkvoer, jammer dat Shuhei soms lastig te verstaan is :P wel grappig om te horen dat hij van elke console die er uitkomt altijd 2 koopt :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
gajus26 schreef op zondag 27 april 2014 @ 10:23:
[...]

Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gajus26
Voor de sceptici onder ons:
"Eliminating duties - this will happen quickly with most of them going as soon as the agreement enters into force. Overall, both sides will fully eliminate tariffs on more than 99% of all tariff lines"

Bron

Verder hoeven diegenen die er natuurlijk alsnog niets van geloven ook geen games daar te kopen ;).

[ Voor 9% gewijzigd door gajus26 op 27-04-2014 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ja, voor bedrijven, niet voor particulieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gajus26
matthijst schreef op zondag 27 april 2014 @ 10:46:
Ja, voor bedrijven, niet voor particulieren.
"...to increase bilateral trade in goods and services"
Er wordt geen onderscheid gemaakt tussen consument en het bedrijfsleven. Lees verder vooral even de bron van mijn vorige post plus de verklaring van de Europese Commissie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Echt duidelijk is die bron niet. Ben ff aan het zoeken want meen me te herinneren dat het niet voor particulieren geldt (dat ging over de Amerikaanse variant). Als het wel zo zou zijn dan is Europa behoorlijk onnozel bezig, want dan verneuk je je hele lokale economie: kleding, iPads, games koop je dan voortaan online uit de VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gajus26
matthijst schreef op zondag 27 april 2014 @ 11:01:
Echt duidelijk is die bron niet. Ben ff aan het zoeken want meen me te herinneren dat het niet voor particulieren geldt (dat ging over de Amerikaanse variant). Als het wel zo zou zijn dan is Europa behoorlijk onnozel bezig, want dan verneuk je je hele lokale economie: kleding, iPads, games koop je dan voortaan online uit de VS.
Het vrijhandelsverdrag geldt alleen met Canada, dus niet de VS.
Aan kopen in het buitenland zijn ook veel nadelen verbonden zoals de lange wachttijden, minder kopersbescherming e.d., waardoor de meeste mensen voor hun alledaagse producten in Nederland zullen blijven kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-08 16:46
Sowieso wel The Last Of Us Remastered bij VideoGamePlus bestellen want op die game kan ik wel een paar daagjes wachten na de release...en het scheelt toch in de prijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
[...]

De onderhandelingen over CETA werden namens de EU door de Europese Commissie gevoerd. In oktober kwamen de EU en Canada tot een politiek akkoord. De laatste technische en juridische details worden nu uitgewerkt, zodat CETA mogelijk al in 2015 in werking kan treden.

Oftewel: al die gratis imports tot nu toe waren mazzel.
http://www.rijksoverheid....lsakkoord-met-canada.html

[ Voor 76% gewijzigd door matthijst op 27-04-2014 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DirtyDutch schreef op zondag 27 april 2014 @ 11:22:
Sowieso wel The Last Of Us Remastered bij VideoGamePlus bestellen want op die game kan ik wel een paar daagjes wachten na de release...en het scheelt toch in de prijs ;)
Of digitaal kopen in de US store? Volgens mij ongeveer dezelfde prijs. Je hebt dan geen disc maar in mijn optiek is dat een voordeel.

Er zullen vast wel spellen komen die ik op disc wil hebben maar tot nu toe overwint het gebruiksgemak van digitaal aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
Zonder disc vind ik zelf een nadeel want als je de game zat bent kan je hem dus nooit verkopen of door ruilen daarom ook altijd gewoon fysieke game...voor mij dan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Chaoss schreef op zondag 27 april 2014 @ 10:37:
Net "even" beken inderdaad leuk kijkvoer, jammer dat Shuhei soms lastig te verstaan is :P wel grappig om te horen dat hij van elke console die er uitkomt altijd 2 koopt :P
Ik moest ook goed luisteren om te horen wat die zei. Maar het is wel een komische en relaxte kerel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een gek probleem met Killzone SF.

Die heb ik in december gekocht.

Eerder stond er op de Sony website en PSStore op de PS4 altijd gekocht bij.

Sinds deze maand staat er geen gekocht meer bij maar het bedrag waar je em voor kunt kopen.

Ik heb de licenties al vernieuwd , maar dat helpt niet.

Ik kan em nog wel prima spelen , maar ik ben bang om em te verwijderen , want ik vrees dat ik em dan weer moet kopen.

Wat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Voordeel van disks vind ik dat je ze weer kunt verkopen :)
Net een PS4 gehaald met 9 spellen via marktplaats/fok/tweakers en als je ze dan weer verkoopt dan speel je praktisch gratis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Precies, gamen vind ik leuk maar wel als een van de laatste bezigheden op mijn hobby lijst.
Daarom mag het ook nooit zo heel veel geld kosten.

Singleplayer games die me aanspreken koop ik altijd op release. Als ik er dan na een weekje of twee door ben slinger ik ze op Marktplaats. Alleen multiplayer games bewaar ik langer (omdat ik die nog wel eens pak).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

[...]

Ik denk dat je er naast zit, zie ook Belastingdienst over importeren. In ieder geval, ik bestel daar ook gewoon maar hou in mijn achterhoofd wel de mogelijkheid dat zo'n spel er bij de douane tussenuit getrokken wordt en ik toch op een hogere prijs uit kom dan verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DirtyDutch schreef op zondag 27 april 2014 @ 11:22:
Zit die gekke censuur overigens weer in de MP van de EU versie? Als dat zo is, haal ik 'm ook wel uit Canada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:37:
[...]

Zit die gekke censuur overigens weer in de MP van de EU versie? Als dat zo is, haal ik 'm ook wel uit Canada.
Dat is wel een goede vraag. Ben ik ook erg benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
Ben wel benieuwd wat nu de exacte release datum is/word van The Last Of Us Remastered....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 17:41
Verwijderd schreef op zondag 27 april 2014 @ 14:17:
Ik heb een gek probleem met Killzone SF.

Die heb ik in december gekocht.

Eerder stond er op de Sony website en PSStore op de PS4 altijd gekocht bij.

Sinds deze maand staat er geen gekocht meer bij maar het bedrag waar je em voor kunt kopen.

Ik heb de licenties al vernieuwd , maar dat helpt niet.

Ik kan em nog wel prima spelen , maar ik ben bang om em te verwijderen , want ik vrees dat ik em dan weer moet kopen.

Wat nu?
Ehm.. Sony bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .kernel.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-07 21:28
Weet iemand of de laatste lichting DS4 controllers verbeterd rubber heeft?

Ik heb er bij 1 van mijn 2 controllers last van dat het splijt en loslaatr. Het serienummer daarvan begint met 2xxxxxxxx terwijl mijn 'goeie' begint met 1xxxxxxxxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Die van mij is van boutkwaliteit en begint met 2xxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Die van mij is van kwaliteit release (lees: De pookjes zijn al voor 80% weg gesleten) en heeft een 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Ik heb ook een controller die bij mn launch PS4 zat, volledig intacte rubber. Misschien heb ik geluk..

edit: https://www.facebook.com/...25860765111?stream_ref=10
Hoppa, meer driveclub info in de maand mei dus.

[ Voor 40% gewijzigd door Trishul op 27-04-2014 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Trishul schreef op zondag 27 april 2014 @ 23:51:
Ik heb ook een controller die bij mn launch PS4 zat, volledig intacte rubber. Misschien heb ik geluk..
Of wij pech natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-09 21:04
Trishul schreef op zondag 27 april 2014 @ 23:51:

edit: https://www.facebook.com/...25860765111?stream_ref=10
Hoppa, meer driveclub info in de maand mei dus.
Eigenlijk vind ik dat bericht meer een warmhoudertje van de hype dan dat er daadwerkelijk iets zinnigs instaat.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
MyUtd4Life schreef op maandag 28 april 2014 @ 00:04:
[...]

Eigenlijk vind ik dat bericht meer een warmhoudertje van de hype dan dat er daadwerkelijk iets zinnigs instaat.
Het is, zoals inmiddels helaas gebruikelijk is geworden, een aankondiging van een aankondiging.
Echter zeggen ze hier dus wel via de officiele facebook pagina dat ze videos gaan showen de komende weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

.kernel. schreef op zondag 27 april 2014 @ 20:33:
Weet iemand of de laatste lichting DS4 controllers verbeterd rubber heeft?

Ik heb er bij 1 van mijn 2 controllers last van dat het splijt en loslaatr. Het serienummer daarvan begint met 2xxxxxxxx terwijl mijn 'goeie' begint met 1xxxxxxxxx
Ik geloof dat ze wel verbeteringen hebben doorgevoerd. Gewoon gebruik maken van de garantie zolang het er nog is zou ik zeggen. Mijne begint met 1, ik heb geen scheurtjes maar wel dat het rubber afslijt waardoor op beide sticks (vooral rechts) het ruwe al van de sticks af is. Slordig hoor.

[ Voor 14% gewijzigd door swopdark op 28-04-2014 08:44 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Het kan vandaag wel eens een mooie dag worden... Ik ben het aan het uitzoeken en hoop dat het geen fout is van IGN...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

kbloem schreef op maandag 28 april 2014 @ 09:46:
Het kan vandaag wel eens een mooie dag worden... Ik ben het aan het uitzoeken en hoop dat het geen fout is van IGN...

[video]
Vermoed dat de vermelde datum een oude release date is, het filmpje dat je post is een compilatie van teasers (waarvan er een paar iets ouder zijn)

Van wiki
The game will be released on the PlayStation 3, PlayStation 4,[4] Xbox 360, and Xbox One[5] video game consoles on September 9, 2014,[3] with a beta testing phase planned for this upcoming summer. The beta will launch first on PlayStation 3 and PlayStation 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Laatst online: 06:17
Vettigen_Dr33 schreef op maandag 28 april 2014 @ 10:03:
[...]

Vermoed dat de vermelde datum een oude release date is, het filmpje dat je post is een compilatie van teasers (waarvan er een paar iets ouder zijn)

Van wiki

[...]
Dit ja. De beta begint pas in de zomer vlak daarna gevolgd door release. Vandaag gaat er echt niks bijzonders gebeuren hoor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Het persembargo voor Destiny word vandaag om 19.00 nederlandse tijd opgeheven. Dus waarschijnlijk veel info en lets plays van sites als IGN, gamespot etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kbloem schreef op maandag 28 april 2014 @ 09:46:

[video]
Ik ben eerlijk gezegd niet erg onder de indruk van dit spel tot nu toe. Lijkt wel wat op Warframe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06:56
AtlAntA schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:22:
[...]

Ik ben eerlijk gezegd niet erg onder de indruk van dit spel tot nu toe. Lijkt wel wat op Warframe?
Ik moet eerlijk zeggen dat ook ik niet erg onder de indruk ben van dit spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-09 19:54
AtlAntA schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:22:
[...]

Ik hoop het niet, want dat vond ik echt een baggergame :p Was wel heel enthousiast over Destiny omdat ik dacht dat het een mix was tussen Borderlands en Planetside. De laatste geruchten zijn echter dat het veel meer op singelplayer gericht is dan eerst het geval leek. Eigenlijk hebben ze nooit gezegd wat voor soort game het zou worden en heeft iedereen er een type game bij bedacht. Ben dus wel benieuwd naar het nieuws dat vanavond vrij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-08-2020

Frankaro

Greatness Awaits

Haha ja precies. Ik heb twee controllers één die uiteraard bij de PS4 zat en een blauwe variant, de rubbers zijn nog volledig intact. En ja ik gebruik ze wel. ;) Heb zelfs met mijn vriendin Knack gedaan terwijl zij met haar nagels in het rubber van de pookjes zat te duwen. Snap wel dat het vervelend is als zoiets stuk gaat.

Ben ook heel benieuwd naar verschillende releasedata's van bijvoorbeeld Driveclub en The Last of Us. Wat meer informatie over The Order zou ik ook niet erg vinden. :) Heb heel veel zin in de E3 en wat daar allemaal aangekondigd gaat worden, maar eerst WatchDogs.

PSNid: robero50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Beakzz schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:42:
[...]

Ik hoop het niet, want dat vond ik echt een baggergame :p Was wel heel enthousiast over Destiny omdat ik dacht dat het een mix was tussen Borderlands en Planetside. De laatste geruchten zijn echter dat het veel meer op singelplayer gericht is dan eerst het geval leek. Eigenlijk hebben ze nooit gezegd wat voor soort game het zou worden en heeft iedereen er een type game bij bedacht. Ben dus wel benieuwd naar het nieuws dat vanavond vrij komt.
Wow nice als het meer op SP gericht is. Vind de art design van Bungie games altijd geweldig ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je geïnteresseerd bent in Destiny is het het ook wel waard om deze video te kijken:

Heb zelf erg in zin in de béta alvast daarna zie ik wel verder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Laatst online: 25-09 11:50
Ondertussen staat de PS4 hier toch wel aardig stof te happen. Wat me vooral tegenvalt van mijn switch van de Xbox 360 naar de PS4 is dat het PSN toch wel erg simplistisch is vergeleken met Xbox Live.

Daarom eigenlijk maar besloten om hem weg te doen en voor een Xbox One te gaan, het game aanbod is ongeveer hetzelfde, maar hopelijk is het netwerk beter dan PSN.

Wat me wel opviel is dat je tegenwoordig je PS4 al niet meer snel kwijt bent. Zijn de voorraden tegenwoordig al weer beter dan aan het begin van het jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Jep de bevoorrading is sinds begin deze maand een stuk beter inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Klopt, Saturn en de MediaMarkt hebben de PS4 hier nu ruim op voorraad.... Sterker, het magazijn staat regelmatig vol..... Al dan maar niet om op het oog schaarst in de winkel te creëren.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
*knip* Dit is geen Xbox vs PlayStation-topic. - Uniciteit

[ Voor 84% gewijzigd door Uniciteit op 28-04-2014 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, ik ben ook overgestapt van de Xbox 360 naar de PS4, dus van Live naar PSN, en ik heb totaal geen problemen gehad met het netwerk. Enkel op de launch dag waren er problemen met het registreren van mijn PSN, dat is alles.

Verder begint de PS4 nu wel op voorraad te komen, dat wordt natuurlijk ook wel eens tijd, want launch is alweer een tijdje geleden. Sowieso helpt het dat er deze weken veel minder consoles worden verkocht, aangezien er geen grote titels uit komen. Binnenkort komen Bound by Flame, MLB14 en Watch Dogs, dus ik denk dat de PS4 eind mei weer strak uitverkocht is overal. Iedereen wil WatchDogs op een nextgen console spelen, Sony heeft de marketing rechten en komt met bundels, dus die zullen weer als warme broodjes over de toonbank gaan. Dan eind juni hetzelfde met The Last of Us, in de zomer weer voorraad opbouw, en begin september gaan de Destiny bundels weer honderdduizenden/miljoenen verkopen. Sony heeft slim de marketing rechten op de twee grootste multiplats van dit jaar gekocht. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Mr Ton op 28-04-2014 13:07 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Laatst online: 25-09 11:50
dvdkiwi schreef op maandag 28 april 2014 @ 12:55:
In hoeverre is het PSN simplistisch tov Xbox Live?
Ik heb een netwerk, kan online gamen en als ik wil via PS(+) games downloaden.
Wat wil je nog meer van een netwerk op een gameconsole?

*Kiwi gebruikt zijn PS4 om te gamen. Niks meer niks minder*
Werkelijk?

Games joinen als groep? Matchmaking? De snelheid van de downloads, lag.

Misschien als je nog nooit Xbox Live gebruikt hebt, dan lijkt PSN misschien voldoende. Ik kan er helaas niet helemaal aan wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Bullet NL schreef op maandag 28 april 2014 @ 12:53:
Klopt, Saturn en de MediaMarkt hebben de PS4 hier nu ruim op voorraad.... Sterker, het magazijn staat regelmatig vol..... Al dan maar niet om op het oog schaarst in de winkel te creëren.
Ja, zou me niet verbazen als Sony de MM en Saturn holding betaald heeft om maar max. X aantal consoles in de winkel te plaatsen O-)

Blijf het dan toch apart vinden dat ie nog steeds overal snel uitverkocht is.
sorted.bits schreef op maandag 28 april 2014 @ 13:13:
[...]

Werkelijk?

Misschien als je nog nooit Xbox Live gebruikt hebt, dan lijkt PSN misschien voldoende. Ik kan er helaas niet helemaal aan wennen.
Vreemd, Killzone SF werkt online als een speer. Downloads gaan ook zeer snel; bij mij met zo'n 7MB/s, heb een 100mbit lijn maar er is altijd wel nog iemand of meerdere mensen hier online. Games joinen met groep heb ik geen ervaring mee, dus daar kan ik niet over oordelen. Ik kan me wel voorstellen dat BF4 veel online problemen (gekend) heeft.

[ Voor 40% gewijzigd door Trishul op 28-04-2014 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online
[...]

Werkelijk?

Games joinen als groep heeft in BF3 altijd gekund.
Dat is nu geen PSN issue maar een BF4 issue.
Als je dat bedoelt tenminste.

Matchmaking begrijp ik niet helemaal wat je daarmee bedoelt.

Snelheid van de downloads stoor ik me niet aan, ik zet de downloads vaak aan voordat ik ga slapen.
(op mijn pc heb ik ook gewoon het traagste internet)

Heeft lag met het PSN te maken? Of met de verbinding van mensen?
Ten tijde van BF3 heb ik geen lag gehad, en dat speelde ik ook op psn.

Enige problemen die ik heb is af en toe het onderhoud aan het netwerk.
Maar zoals ik zei: voor gamen vind ik het PSN prima zijn werk doen.
Wellicht dat Xbox Live meer mogelijkheden geeft, maar ik heb niet meer nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
[...]

Werkelijk?

Ook ik kom van Xboxlive en PSN mist inderdaad nog genoeg. En dan die vervelende tijden van onderhoud (laatste keer 2e paasdag in de avond 8)7 ) Xboxlive werkte in alles net wat beter en toch mis ik het niet, want bij Xboxlive kreeg je ook nog eens reclames voor je neus en was een deel van de user interface vervuild met films en muziek. Geef me dan maar een user interface die meer is ingericht op games zoals bij de PS4 wel het geval is.

Bij de PS4 kan alles nog verbeteren, maar bij Microsoft is het een instelling die niet bij mijn manier van gamen past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06:56

[ Voor 76% gewijzigd door Uniciteit op 28-04-2014 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:44

[ Voor 90% gewijzigd door Uniciteit op 28-04-2014 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-09 13:06
Heb alleen een xbox 360 gehad dus weet niet hoe nu op x1 werkt maar ik deed altijd ee party maken met broertje en dan direct een game starten. Werkte heel goed. Maar ik merk eigenlijk weinig dingen op die ik mis op mn ps4. Game niet meer online en chatten gebruik ik ook niet. Voor mij is gamen belangrijkste en de UI is perf3ct voor gamen ingericht. Heerlijk !!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom ook van een Xbox 360 af en de PS4 met zijn online mogelijkheden bevallen me prima.

Het kan hier en daar wat beter maar dat komt binnenkort allemaal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
steffeh schreef op maandag 28 april 2014 @ 13:36:
EENS! Echt onbegrijpelijk dat Sony hier nog geen werk van heeft gemaakt. We moeten even gaan rellen op Twitter. Echt triest hoe de interface op de PS4 nu is. Ja, het werkt als een speer, maar wel stroef omdat je teveel moet doorklikken voordat je iets gevonden hebt waar je naar op zoek was. Beter categoriseren zou een hoop schelen, en levert Sony volgens mij ook een stuk meer op.

[ Voor 31% gewijzigd door Uniciteit op 28-04-2014 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-09 14:37
Trishul schreef op maandag 28 april 2014 @ 13:41:
[...]

EENS! Echt onbegrijpelijk dat Sony hier nog geen werk van heeft gemaakt. We moeten even gaan rellen op Twitter. Echt triest hoe de interface op de PS4 nu is. Ja, het werkt als een speer, maar wel stroef omdat je teveel moet doorklikken voordat je iets gevonden hebt waar je naar op zoek was. Beter categoriseren zou een hoop schelen, en levert Sony volgens mij ook een stuk meer op.
Denk dat je dan vooral bij Sony Europe (of benelux?) moet zijn. Van wat ik op de PS3 in de US store zag was dat vele malen beter. Ook goed gecategoriseerd met een apart deel voor Demo's enzo.
Heb op de PS4 nog niet in de US store gekeken.

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Laatst online: 09-06 00:10
Ik wil graag mn mini-jack hoofdtelefoon gebruiken en dan aansluiten met een losse mic. Weet iemand of dit werkt? En als je er ervaring mee hebt, welke mic adapter gebruik je?

Zoiets als dit: Afbeeldingslocatie: http://img.dxcdn.com/productimages/sku_285140_2.jpg

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Meekoh schreef op maandag 28 april 2014 @ 13:46:
[...]

Denk dat je dan vooral bij Sony Europe (of benelux?) moet zijn. Van wat ik op de PS3 in de US store zag was dat vele malen beter. Ook goed gecategoriseerd met een apart deel voor Demo's enzo.
Heb op de PS4 nog niet in de US store gekeken.
Dit dus. Elke regio bepaalt zelf de indeling van de store. En die in de Benelux is inderdaad diep triest. Dingen staan vaak in de verkeerde categorie, en de categorieën in Benelux zijn sowieso niet de duidelijkste. Dan moet je gaan zoeken, en dat werkt niet als de beste. US Store is altijd veel beter geweest.

Tegenwoordig zoek ik dus maar op de PC, en laat het dan downloaden naar mn PS4, gaat stuk sneller.

Een verbeter puntje dus voor de Store. Verder vind ik PSN niet storend slechter werken dan Xbox Live...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
rnenator schreef op maandag 28 april 2014 @ 14:01:
Ik wil graag mn mini-jack hoofdtelefoon gebruiken en dan aansluiten met een losse mic. Weet iemand of dit werkt? En als je er ervaring mee hebt, welke mic adapter gebruik je?

Zoiets als dit: [afbeelding]
http://www.allekabels.nl/...r-microfoon-en-audio.html
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2014 @ 13:40:
Ik kom ook van een Xbox 360 af en de PS4 met zijn online mogelijkheden bevallen me prima.

Het kan hier en daar wat beter maar dat komt binnenkort allemaal wel.
Ik kom ook van de 360, maar ik vind PSN ook slecht gecategoriseerd. Dat het allemaal soepel loopt klopt wel maar toch. Minder gefilter -> meer categoriseren.

Er staan bijvoorbeeld ook demo's op PSN van Trine 2 en Tiny Brains maar dat kan je met filtering niet eens terug vinden.

[ Voor 37% gewijzigd door DarkElement op 28-04-2014 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
steffeh schreef op maandag 28 april 2014 @ 13:36:
Navigeren door de PSN Store gaat wel veel stroever ten opzichte van de Xbox LIVE store. Bij de PSN Store is het niet overzichtelijk en slecht gecategoriseerd ( naar mijn mening ).

Als ik bv. demo's wil vinden op de PS4 ( oké, er zijn weinig, maar toch ) is dit niet fatsoenlijk te doen. Op de Xbox is alles helder opgedeeld in categorieën. Waar ik me echt aan erger: als je naar het filter rechtsboven wilt, moet je eerst voorbij de rij spellen navigeren.
Daar heb je gelijk nog een punt, want bij de Xbox was voor alle arcade titels een demo verplicht. Op de Ps4 zou dit ook het geval zijn, maar blijkt bijna nooit het geval te zijn. Zelfs demo's die in de USstore wel te vinden zijn. (bv. Trials)

Ook had je bij MS veel minder tot geen ondersheid tussen verschillende regio's. Bij de PS4 zijn wij altijd de laatste die iets krijgen (als we het al krijgen)

edit : oh en die verschrikkelijke downloadlijst was ik nog vergeten |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 28-04-2014 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
Ik bedoel geen splitter, maar eigenlijk een MIC waar je ook een headset kan aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
rnenator schreef op maandag 28 april 2014 @ 14:11:
[...]

Ik bedoel geen splitter, maar eigenlijk een MIC waar je ook een headset kan aansluiten.
Ik heb echt geen idee wat je bedoeld :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
DarkElement schreef op maandag 28 april 2014 @ 14:12:
[...]

Ik heb echt geen idee wat je bedoeld :p
Zoiets als dit: Afbeeldingslocatie: http://thumbs1.ebaystatic.com/d/l225/m/mvFTWCYxF_p45lXeLR-bDmQ.jpg

een MIC waar je een headset hoofdtelefoon op kan aansluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Werkelijk?

Games joinen als groep is iets dat de game moet ondersteunen. Bf doet dit helaas niet, ook niet op Xbox one overigens. Zeker nu er party chat is op de ps4 is het joinen van een game als party zeer aannemelijk.

[ Voor 26% gewijzigd door Uniciteit op 28-04-2014 22:44 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Pagina: 1 ... 21 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]