*knip* Dit is geen Xbox vs PlayStation-topic. - Uniciteit
[ Voor 93% gewijzigd door Uniciteit op 28-04-2014 22:40 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 93% gewijzigd door Uniciteit op 28-04-2014 22:40 ]
Maar hij is daar toch niet aan het trollen richting het andere platform? Hij stelt gewoon een vraag, en als dat verkeerd ligt bij de xbone fans, tsja. Dat is eigenlijk net als xbone fans die bij ps4 artikelen vragen gaan stellen over de kwaliteit van het PSN netwerk. Natuurlijk kan ik begrijpen dat het sommige fans kan irriteren, maar hey, het blijven maar gameconsoles, neem dat niet te serieus.Bullet NL schreef op maandag 28 april 2014 @ 14:29:
[...]
Waarom zou hij nou met "onzin" aankomen?
Hij deelt gewoon zijn ervaring, dat mag toch?
Dat jij het hier niet mee eens bent, prima.... Maar dat maakt zijn mening niet direct onzin.
Weet je wat opmerkelijk is?Dit soort suggestieszonder enkele vorm van onderbouwing;
Waarom ik een dergelijke opmerking op merkelijk vindt? Omdat er gewoon maar wat getrolt wordt richting een ander platform, zonder concreet en met feitelijke gegevens te komen....
;-)
Maar laten we het gezellig houden en niet elkaars mening als onzin wegzetten, het komt de sfeer binnen het topic niet ten goede. Iedereen heeft recht op zijn of haar mening, toch???
[ Voor 92% gewijzigd door Uniciteit op 28-04-2014 22:40 ]
[ Voor 38% gewijzigd door Bullet NL op 28-04-2014 14:48 ]
Dit vind ik ook apart. Games joinen als groep weet ik niet hoe je dat bedoeld, heb dat op de Xbox 360 ook nooit gedaan, of het moet door de game ondersteund worden zoals met de squads in Battlefield 3. Matchmaking is ook een feature van games, niet van Live of PSN, maar van uPlay, EA Servers, etc. Snelheid van downloads is gewoon prima hier, ik kon bijvoorbeeld Infamous na 20 minuten spelen. Ik chat regelmatig met wat Xbox One spelers en heb het idee dat je op PSN sneller de games binnen krijgt dan via Live.sorted.bits schreef op maandag 28 april 2014 @ 13:13:
[...]
Werkelijk?
Games joinen als groep? Matchmaking? De snelheid van de downloads, lag.
Misschien als je nog nooit Xbox Live gebruikt hebt, dan lijkt PSN misschien voldoende. Ik kan er helaas niet helemaal aan wennen.
[ Voor 16% gewijzigd door Mr Ton op 28-04-2014 14:50 ]
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
[ Voor 92% gewijzigd door Uniciteit op 28-04-2014 22:41 ]
[ Voor 87% gewijzigd door Uniciteit op 28-04-2014 22:41 ]
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Heb alle delen gespeeld op de pc. Als de trilogie uitkomt met alle dlc's enz erin is het voor mij een instabuy!AtlAntA schreef op maandag 28 april 2014 @ 15:00:
Om maar weer wat richting een ps4 topic te gaan ipv een "VS" topic.![]()
http://www.psx-sense.nl/1...ion-4-en-xbox-one-online/
Ik ken de games helemaal niet dus voor mij nieuw. Toch goed om te zien dat niet iedereen er blindelings vanuit gaat dat alle mensen die nu een ps4 hebben ook een ps3 hebben of hebben gehad.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Je kent ze helemaal niet ?! Nou dan heb je wat in te halenAtlAntA schreef op maandag 28 april 2014 @ 15:00:
Om maar weer wat richting een ps4 topic te gaan ipv een "VS" topic.![]()
http://www.psx-sense.nl/1...ion-4-en-xbox-one-online/
Ik ken de games helemaal niet dus voor mij nieuw. Toch goed om te zien dat niet iedereen er blindelings vanuit gaat dat alle mensen die nu een ps4 hebben ook een ps3 hebben of hebben gehad.
[ Voor 122% gewijzigd door Uniciteit op 28-04-2014 22:38 ]
Krijg je er van, als het allemaal door dezelfde developer word gemaakt.HaskoF schreef op maandag 28 april 2014 @ 15:19:
ik heb een paar trailers en reviews bekeken en gelezen van Watchdogs.
Wat mij is opgevallen is dat de besturing gelijk is aan AC. Alleen de omgeving is in deze tijd.
Zo is het dat je commandoposten moet hacken om een gebied te veroveren.
Dit was ook ongeveer hetzelfde bij Farcry3. Daar moest je radiotorens innemen.
Al moet ik zeggen dat het verhaal van Farcry3 best goed was.
[ Voor 12% gewijzigd door DarkElement op 28-04-2014 17:14 ]
Verwijderd
Dan ben je gewoon keihard in je kontje geboord, want je zult dan op 1 van je accounts opnieuw moeten storten.Verwijderd schreef op maandag 28 april 2014 @ 17:16:
PROBLEEM:
Ik heb 2 accounts op mijn PS4 en ik wil iets van 70 euro in de playstation store kopen.
Nu heb ik waardebon van 50 en van 20 euro gekocht, en ja je raad het al. Ze zijn gestort op verschillende accounts. Hoe krijg ik ze nu beide op mijn hoofdaccount?
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door KookSpook op 28-04-2014 18:28 ]
[ Voor 93% gewijzigd door Uniciteit op 28-04-2014 22:38 ]
[ Voor 114% gewijzigd door Uniciteit op 28-04-2014 22:39 ]
[ Voor 5% gewijzigd door kazuka op 28-04-2014 19:33 ]
Maar nog niet bekend wanneer de beta start?! Ik ben wel benieuwdkazuka schreef op maandag 28 april 2014 @ 19:25:
Nieuwe Destiny gameplay:
[video]
De art direction en muziek alleen al vind ik persoonlijk prachtig. Hopelijk speelt het ook lekker maar dat zit wel goed denk ik, afgaande op de Halo games
En: Peter Dinklage!
[ Voor 109% gewijzigd door Uniciteit op 28-04-2014 22:38 ]
Ging die van jou zo moeilijk open dan? Die van mij had ik echt in 1 minuut helemaal uit elkaar liggen.DarkElement schreef op maandag 28 april 2014 @ 18:49:
Vanmiddag ook maar de Xbox One thumbsticks in mijn dualshock 4 gestopt en het is een hele vooruitgangveeeel meer grip! Was het gekluns tijdens het in en uitelkaar monteren meer dan waard.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Volgens mij is de beta alleen maar voor mensen die een pre-order hebben besteld, je krijgt daar een beta code bij. Ik verwacht nog wel een uitgebreidere beta waar je je op kunt schrijven of waar nog Keys voor worden weggegeven maar daar is volgens mij nog niets over bekend.dutchgio schreef op maandag 28 april 2014 @ 19:42:
[...]
Maar nog niet bekend wanneer de beta start?! Ik ben wel benieuwd
Dat laatste hoorde ik vanmiddag toen ik dat filmpje wat hier geplaatst was met Destiny info zat te kijken, die noemde inderdaad ook dat peter drinkage een rol heeft. Z'n stem bedoel ik dan
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik heb gemengde gevoelens hierbij. Filmpjes vallen me eigenlijk telkens tegen.kazuka schreef op maandag 28 april 2014 @ 19:25:
Nieuwe Destiny gameplay:
[video]
De art direction en muziek alleen al vind ik persoonlijk prachtig. Hopelijk speelt het ook lekker maar dat zit wel goed denk ik, afgaande op de Halo games
Het lijkt inderdaad wel alsof ze in slow motion lopen.Frank J. schreef op maandag 28 april 2014 @ 20:26:
[...]
Ik heb gemengde gevoelens hierbij. Filmpjes vallen me eigenlijk telkens tegen.
Combat voelt erg traag en simpel aan, game verder heeft een super sfeer en lijkt me een mooie wereld te hebben. Ze leunen voor mijn gevoel teveel op het FPS gedeelte en moeten toch meer richting MMO gaan lijkt mij.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Als je "pre-ordered" krijg je toegang tot de beta.Chaoss schreef op maandag 28 april 2014 @ 20:14:
[...]
Volgens mij is de beta alleen maar voor mensen die een pre-order hebben besteld, je krijgt daar een beta code bij. Ik verwacht nog wel een uitgebreidere beta waar je je op kunt schrijven of waar nog Keys voor worden weggegeven maar daar is volgens mij nog niets over bekend.
Toch raar. De paars roze revolver is slechts een 6(?) schots revolver. Blijkbaar is in dat universum de munitie wel zover doorontwikkeld dat er allerlei laser achtige kleurtjes vanaf komen maar is de ontwikkeling van de wapens in 1908 blijven hangen.kazuka schreef op maandag 28 april 2014 @ 19:25:
Nieuwe Destiny gameplay:
[video]
Verwijderd
Kan gewoon.Verwijderd schreef op maandag 28 april 2014 @ 21:42:
Hey, ik heb een vraag.
Als ik een ps4 in Duitsland koop, kan ik dan spellen uit Nederland spelen. Kan ik dan ook spellen spelen met DLC content of is de DLC region locked. Moet ik bijv: een duitse game met DLC kopen? Op internet staan wel dingen maar het is mij niet helemaal duidelijk. Als iemand hier ervaring mee heeft, kan diegene mij dan uitleggen hoe dit zit?
Bedankt alvast
Verwijderd
Oh ok, bedankt. Ik heb al een Nederlands account, dus als ik een Nederlandse game met DLC koop kan ik m dus gewoon activeren.Donstil schreef op maandag 28 april 2014 @ 21:48:
[...]
Kan gewoon.
DLC is regio locked. Maar dat betekend (soms) dat je een USA game alleen kunt voorzien van DLC uit de USA store.
Koop je de console ergens anders, maak je een Nederlands psn account aan en speel je daar in Nederland gekochte games op heb je geen problemen.
Dat heb jij goed begrepenVerwijderd schreef op maandag 28 april 2014 @ 21:54:
[...]
Oh ok, bedankt. Ik heb al een Nederlands account, dus als ik een Nederlandse game met DLC koop kan ik m dus gewoon activeren.
Lijkt erop dat sommige ontwikkelaars ND verlaten omdat het werk op TLOU, incl. het grootste werk aan TLOU remastered, erop zit. Je ziet aan de andere kant dat ND weer personeel aanneemt voor het nieuwe project, zoals Corinne Yu onlangs.bram1984 schreef op maandag 28 april 2014 @ 16:07:
Weer een prominent figuur weg bij Naughty Dog. Dat is nummer 4 inmiddels. Vraag me af wat daar aan de hand is.
En is Live werkelijk nog zoveel sneller dan PSN? Gelukkig compenseert het trage installeren de boel dan weer.
Inderdaad en dat is volgens mij gewoon normaal en gebeurt dat bij elke grote studio wel. Waarom dat in het geval van naughty dog steeds in het nieuws moet komen is mij dan ook een raadsel.Trishul schreef op maandag 28 april 2014 @ 23:19:
[...]
Lijkt erop dat sommige ontwikkelaars ND verlaten omdat het werk op TLOU, incl. het grootste werk aan TLOU remastered, erop zit. Je ziet aan de andere kant dat ND weer personeel aanneemt voor het nieuwe project, zoals Corinne Yu onlangs.
Verwijderd
Donstil schreef op maandag 28 april 2014 @ 19:54:
[...]
Ging die van jou zo moeilijk open dan? Die van mij had ik echt in 1 minuut helemaal uit elkaar liggen.
(Moet ik er wel even bij zeggen dat ik veel elektronica open sloop en er dus wel wat ervaring mee heb.
Mijn sticks zijn alleen nog niet binnen helaas, daar is het wachten nog even op.
Sinds trials fusion heb ik ook flinke slijtage op d de linker stick. Soms zie je over de gehele controller van die kleine stukjes liggen die van de stick af komen.Bullet NL schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 01:16:
Gezien de hoeveelheid kritiek hier valt te lezen betreffende de sticks van de DS4 zou je haast over een designfoutje kunnen praten. Echt opvallend hoeveel mensen zich hier melden met problemen van de sticks (scheuren) of de wens om ze te vervangen met een alternatief van een concurrerend platform.
Ze hebben de DS4 t.o.v. van de DS3 behoorlijk aangepast, maar schijnbaar nog niet goed genoeg...
Komt dit dan echt door het spel (veelvuldig gebruik van de sticks) of zit er een materiaalkeuze fout in de controllers? De controller die ik hier nu voor me heb liggen heeft (nog) geen afwijkingen.AtlAntA schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 01:23:
[...]
Sinds trials fusion heb ik ook flinke slijtage op d de linker stick. Soms zie je over de gehele controller van die kleine stukjes liggen die van de stick af komen.
Niet goed genoeg vergeleken met? De DS3? De twee zijn totaal niet te vergelijken, enorm verbeterd. Ik vond de DS3 echt waardeloos, en de DS4 fantastisch.Bullet NL schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 01:16:
Gezien de hoeveelheid kritiek hier valt te lezen betreffende de sticks van de DS4 zou je haast over een designfoutje kunnen praten. Echt opvallend hoeveel mensen zich hier melden met problemen van de sticks (scheuren) of de wens om ze te vervangen met een alternatief van een concurrerend platform.
Ze hebben de DS4 t.o.v. van de DS3 behoorlijk aangepast, maar schijnbaar nog niet goed genoeg...
Er is met name veel kritiek op het feit dat het rubber op de sticks in sommige batches van DS4's 'loslaat', of in ieder geval te snel afslijt. Ik heb er zelf ook amper tot geen last van bij mijn twee DS4's, en de twee van mijn huisgenoot evenmin. Hoeveel procent van de DS4's er last van heeft is erg lastig te zeggen, dat lijkt altijd meer op het internet aangezien je die mensen wel hoort. De DS4's van na de launch maand hebben al een hardere rubber soort op de sticks zitten heb ik gelezen. Maar ik heb op youtube filmpjes gezien van mensen die het rubber gewoon van de stick afkrabben, dus er zit veel inconsistentie in die batch aan controllers. Gelukkig vervangt Sony ze zonder problemen.Bullet NL schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 01:28:
[...]
Komt dit dan echt door het spel (veelvuldig gebruik van de sticks) of zit er een materiaalkeuze fout in de controllers? De controller die ik hier nu voor me heb liggen heeft (nog) geen afwijkingen.
Ik zou me voor kunnen stellen dat de DS4 controller problemen heeft met (hand)zuren en of het uitdrogen van materialen.
[ Voor 23% gewijzigd door Mr Ton op 29-04-2014 01:49 ]
Veelvuldig gebruik van de sticks zou in mijn opinie geen issue mogen zijn. Want daar is zo'n controller toch voor gemaakt. Maar het is inderdaad wel zo sinds trials fusion. Maar zou gta5 komen of straks met watchdogs (camera controls met 1 van de sticks) dan zou het probleem zich ook wel openbaren denk ik.Bullet NL schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 01:28:
[...]
Komt dit dan echt door het spel (veelvuldig gebruik van de sticks) of zit er een materiaalkeuze fout in de controllers? De controller die ik hier nu voor me heb liggen heeft (nog) geen afwijkingen.
Ik zou me voor kunnen stellen dat de DS4 controller problemen heeft met (hand)zuren en of het uitdrogen van materialen.
Volgens mij was het andersom, maar het maakte weinig uit. Zowel mensen met 1xxx hadden problemen, terwijl andere zeiden nergens last van te hebben en dat was vice versa met 2xxxx.Verstekbakker schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 02:20:
Ik heb de indruk dat ze bij een behoorlijke batch gewoon de knuppeltjesmateriaalmaakmachine iets te zuinig hebben ingesteld met het een of het ander aan weekmakers (lekker met de vingers in de weekmakers!). Ik ben benieuwd hoe dat er over twee jaar uitziet, dan zal wel iedereen het vergeten zijn. Ik weet niet hoe ik erbij kom (misschien van hier), maar de mensen met klachten hadden controllers met serienummers beginnend met 2. Die zonder klachten doorgaans 1. Of had ik dat nou gedroomd?
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Verwijderd
Hier hetzelfde. Dat batch verhaal wat de customer service van Sony oppert is B*sh*t. Uit verschillende batches komen de verhalen dat de rubbers van het pookje los laten. Maar het is een probleem dat Sony wel snel op moet gaan lossen want dit kost ze stiekem toch veel geld. Enkele maten van mij hebben bijvoorbeeld al 6x een controller weg moeten sturen (ze krijgen wel steeds een nieuwe, maar de irritatie begint aardig op te lopen).Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 04:55:
Over de DS4 pookjes. Ik heb in mijn vriendenkring nog zeker 5 personen die ook last hebben van slechte pookjes van de dualshock 4, alleen zij zijn geen forum gangers. Ook slecht nieuws bereikt soms de forums niet. Het probleem is dan ook veel groter dan men denkt. Sony wisselt ook niet zomaar die dingen zonder problemen om. Ik heb zelf al 1x omgewisseld, maar ik heb dus weer hetzelfde probleem met losgaande rubber etc.
Ik heb nu hier de xbox one pookjes besteld, hopelijk lost dit alles op:
http://www.amazon.com/Ori...ords=thumbsticks+xbox+one
Dimmen, vanaf morgen in 1.70 schijnt het?Verstekbakker schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 01:52:
Die LED schijnwerper zou ik graag uitzetten of in een 1 LED eco-energy mode ofzo. Hopelijk kunnen ze daar ooit nog eens iets aan doen, maar dat zal wel niet...
Haters everywhere but I don’t really care
Heb ik nog niets van opgevangen, dacht dat de grootste updates het videobewerkingsprogramma en uitschakeling van HDCP waren.
[ Voor 8% gewijzigd door Vettigen_Dr33 op 29-04-2014 08:47 ]
Waarschijnlijk niet.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Hier helaas ook sinds Trials. Voelde het rubber gewoon loskomen (alsof ik het er af wreef) en daarna een scheurtje. Gelukkig heb ik die opzetdopjes dus is het zo weer opgelost, maar ik ga er zeker Xbox sticks op zetten (als ik dat nog wel mag zeggen in dit topicAtlAntA schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 01:23:
[...]
Sinds trials fusion heb ik ook flinke slijtage op d de linker stick. Soms zie je over de gehele controller van die kleine stukjes liggen die van de stick af komen.
Van de week toevallig een filmpje gezien en dat zag er ook echt niet uit. Gelukkig maar dat het niet de gratis game is van deze maand.On_E schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:35:
Horrorgame Daylight, die morgen uitkomt, wordt genadeloos afgemaakt in reviews.
Weer eentje om over te slaan.
[ Voor 22% gewijzigd door Beakzz op 29-04-2014 09:44 ]
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Ik heb ergens gelezen dat dimmen in de update zit ja. Definitieve changelist moet nog bekend gemaakt worden door Sony, zal vandaag wel op de Playstation Blog verschijnen.
Voor dertig euro is het weinig spel. Als je een beetje handig bent met MGS dan heb je de hoofdmissie in een uurtje uitgespeeld.HaskoF schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:19:
wat vinden jullie van MGS GZ? Is dit spel aan te raden ?
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
De laatste MGS die ik heb gespeeld was op de PSX1.SacreBleu schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:50:
[...]
Voor dertig euro is het weinig spel. Als je een beetje handig bent met MGS dan heb je de hoofdmissie in een uurtje uitgespeeld.
Er zijn nog wel side missions die je kunt doen, echter is dat allemaal op dezelfde kaart en die is niet verschrikkelijk groot. Het is wel een pareltje wat betreft audio en visual design.
Jawel, Yoshida heeft een paar dagen op een tweet geantwoord en bevestigde dat we met 1.70 de LED van de dualshock kunnen dimmen. Vandaag volgt er een blogpost op de PS blog met alle features.jayesh schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:31:
[...]
Waarschijnlijk niet.
Er is nog niks over verteld
[ Voor 17% gewijzigd door PBP op 29-04-2014 12:42 ]
Verwijderd
Nee ik heb zelf 2 accounts op ps4 staan. Dus die 50 euro is naar een verkeerde account van mij gegaan. Ik kan daar verder niets mee.KookSpook schreef op maandag 28 april 2014 @ 18:27:
Dus je vriend heeft een goeie dag! De vraag is, heeft hij 20 of 50 gekregen:)
Probeer gewoon sony te bellen, misschien, heel misschien kunnen ze je helpen.
Enige wat ik ooit uit elkaar heb gehaald (volledig) was mijn PSVita. Dus dit was nogal 'vreemd'. Maar het is geluktDonstil schreef op maandag 28 april 2014 @ 19:54:
[...]
Ging die van jou zo moeilijk open dan? Die van mij had ik echt in 1 minuut helemaal uit elkaar liggen.
(Moet ik er wel even bij zeggen dat ik veel elektronica open sloop en er dus wel wat ervaring mee heb.
Mijn sticks zijn alleen nog niet binnen helaas, daar is het wachten nog even op.
Een batch kan best een miljoen pookjes betekenen he. Dat zijn al een half miljoen controllers. En als het zo'n groot probleem is, dan verwissel ze voor DS3 of XB pookjes. Het is een beetje ook je eigen schuld als je blijft klooien met de klantenservice, jouw tijd kost ook geld en vervangpookjes zijn goedkoper.Remmetje schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 08:31:
[...]
Hier hetzelfde. Dat batch verhaal wat de customer service van Sony oppert is B*sh*t. Uit verschillende batches komen de verhalen dat de rubbers van het pookje los laten. Maar het is een probleem dat Sony wel snel op moet gaan lossen want dit kost ze stiekem toch veel geld. Enkele maten van mij hebben bijvoorbeeld al 6x een controller weg moeten sturen (ze krijgen wel steeds een nieuwe, maar de irritatie begint aardig op te lopen).
[ Voor 8% gewijzigd door Verstekbakker op 29-04-2014 13:12 ]
Maar als je er zelf pookjes in zet is je garantie ook weg. Dat zou voor mij reden zijn het niet te doen en via Sony. Ik heb er gelukkig geen last van maar ook nog maar 15 uur gespeeld vermoed ik.Verstekbakker schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:09:
[...]
Een batch kan best een miljoen pookjes betekenen he. Dat zijn al een half miljoen controllers. En als het zo'n groot probleem is, dan verwissel ze voor DS3 of XB pookjes. Het is een beetje ook je eigen schuld als je blijft klooien met de klantenservice, jouw tijd kost ook geld en vervangpookjes zijn goedkoper.
Klooien met klantenservice? Lijkt me niet meer dan normaal dat je aanspraak maakt op je garantie toch?Verstekbakker schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:09:
[...]
Een batch kan best een miljoen pookjes betekenen he. Dat zijn al een half miljoen controllers. En als het zo'n groot probleem is, dan verwissel ze voor DS3 of XB pookjes. Het is een beetje ook je eigen schuld als je blijft klooien met de klantenservice, jouw tijd kost ook geld en vervangpookjes zijn goedkoper.
Mijn eerste controller ging na een kleine 20 uur al naar de klote.ikbenheelmoe schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:17:
[...]
Maar als je er zelf pookjes in zet is je garantie ook weg. Dat zou voor mij reden zijn het niet te doen en via Sony. Ik heb er gelukkig geen last van maar ook nog maar 15 uur gespeeld vermoed ik.
Natuurlijk is dat normaal. Maar maak eens de afweging, iedere week een half uur kwijt zijn aan bellen, terugsturen etc etc, of je zet er voor dezelfde tijd en 3 euro andere pookjes in. Scheelt een hoop tijd/geld.DarkElement schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:20:
[...]
Klooien met klantenservice? Lijkt me niet meer dan normaal dat je aanspraak maakt op je garantie toch?
Het kost mij 0 euro om de controller in te leveren bij de winkel waar ik m heb gekocht en dan krijg ik gelijk een nieuwe mee.Verstekbakker schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:26:
[...]
Natuurlijk is dat normaal. Maar maak eens de afweging, iedere week een half uur kwijt zijn aan bellen, terugsturen etc etc, of je zet er voor dezelfde tijd en 3 euro andere pookjes in. Scheelt een hoop tijd/geld.
Woon je in die winkel? Vast niet, en zo ja dan ben je de uitzondering die de regel bevestigt. Voor een keer of drie lijkt het me geen moeite, maar als je toch iedere twee weken naar een winkel moet waar je niet dagelijks langs komt...On_E schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:38:
[...]
Het kost mij 0 euro om de controller in te leveren bij de winkel waar ik m heb gekocht en dan krijg ik gelijk een nieuwe mee.
Ben ik helaas niet met je eens. Sony dient een degelijk product te leveren die minstens een xxx-aantal uren kan verdragen voordat het kapot gaat. Dat je dit zou voorkomen door zelf met die controllers te gaan klooien (met de potentie dat je 60 euro weggooit als je iets fout doet) is een oplossing die niet voor iedereen acceptabel is.Verstekbakker schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:26:
[...]
Natuurlijk is dat normaal. Maar maak eens de afweging, iedere week een half uur kwijt zijn aan bellen, terugsturen etc etc, of je zet er voor dezelfde tijd en 3 euro andere pookjes in. Scheelt een hoop tijd/geld.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Hier hetzelfde, merk bij fifa dat ik na verloop van tijd (zegmaar een 30-60 minuten) met mijn duim van de linker pook afvlieg. Wordt dan toch wel wat glad. Waardoor ik soms net in een aanval niet meer achter de bal aanrenv8power67 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:09:
Heb mn ps4 sinds eind januari als ik goed heb.
Heb ergens in februari een 2e controler gehaald. En heb op beide controllers niet eens een scheurtje op de stickies. Wel merk ik met fifa dat na een uurtje ofzo de stickies beetje glad kunnen aanvoelen.
Maar verder geen enkele problemen ermee.
Vind ze vergeleken met de ds3 echt 100x beter aanvoelen. En ook stukken beter dan de 360 controller. Maar misschien dat ik in de toekomst ook x1 stickys koop voor mn ds4's. Hoor een hoop goeds erover !!
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
jup 30 april naar ik weet. Bevestigde features zijn:
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Dit is waarschijnlijk niet de media player maar een interne beta van Destiny. De media player beta is ontwikkeld door Bungie staat erbij en heeft social features. Waarschijnlijk is dit dus gewoon een interne beta, waarmee testers onderling kunnen spelen. Developers hebben vaak nietszeggende namen voor interne bèta's.swopdark schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:27:
[...]
jup 30 april naar ik weet. Bevestigde features zijn:
- HD streaming voor twitch en Ustream (on par met C xbox one)
- controller led dimbaar
- HDCP kunnen uitzetten voor het streamen van gameplay naar je capturedevice
- een videoeditor voor de share functie
- video's en screenshots naar usb kunnen opslaan
- preloaden van games zodat ze speelbaar zijn op launchday.
geruchten zijn:
- notificaties voor als je vrienden online komen. hints worden gegeven door insiders op neogaf forum.
- media player (mp3) Yoshida is ermee gespot, denk niet dat deze 1.70 ermee komt
Nog te missen functies:
- DNLA client
- 3D playback voor Blu Ray's
- instant aan en uit en verder spelen waar je gebleven was (wel gemeld door Sony als feature, dus onderweg?)
- media support (MKV, mp4, mp3)
- meer audio opties
- gemakkelijker ordenen van je games, mappenstructuur of favoriete instellen
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Sony Worldwide Studios president Shuhei Yoshida says you'll be able to dim to the DualShock 4's bright, battery-sucking lightbar with PS4 firmware update 1.70.
How, to what extent, and whether you'll be able to turn off the light completely isn't clear, but this option should help PS4 owners conserve controller battery life. DualShock 4's obnoxiously short charge life is arguably its biggest (and, perhaps, only) downside.
Lightbar dimming joins a plethora of confirmed and rumored features that are turning update 1.70 into something of an anticipated event. We already know about video editing with SHAREfactory, toggling HDCP to capture game video directly via HDMI, and pre-loading of digitally purchased games before release. PS4 owners will also gain the ability to upload profile pictures from the PlayStation App, but on the rumor side, we expect to see MP3 playback support (via DualShockers), friends list stability fixes, and sorting of games and apps on the front menu.
Seemingly, PS4 update 1.70 stops short of beating your games for you, but at least you won't be waiting long: the update is scheduled to drop on Wednesday, April 30.
Uiteraard zijn Led's zuinig maar bij dit soort elektronica gaat het om zulke kleine waardes (er zit maar een 1000mah accu in) dat iets als het dimmen van de Led's al best wat zou kunnen schelen.PBP schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:39:
Volgens mij gaat dat backlight dimmen geen wereldschokkend verschil opleveren qua batterijduur. LED's zijn toch al zuinig?
Het punt is gewoon dat die 1000mah veel te laag is, helemaal wanneer de audio ook nog eens via een headset over de controller loopt. De keuze voor deze relatief lage accucapaciteit is dus het feitelijke probleem. Er zouden dus eigenlijk alternatieve accu's van een grotere capaciteit op de markt moeten komen. Een beetje telefoon heeft een accucapaciteit wat dubbel zo hoog ligt als de DS4Donstil schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:42:
[...]
Uiteraard zijn Led's zuinig maar bij dit soort elektronica gaat het om zulke kleine waardes (er zit maar een 1000mah accu in) dat iets als het dimmen van de Led's al best wat zou kunnen schelen.
Kijk dit wordt geen 3 uur extra natuurlijk maar elke minuut is er eentje toch.
[ Voor 5% gewijzigd door Bullet NL op 29-04-2014 15:46 ]
Ik denk dat ze straks stiekem gewoon met een nieuwe controller komen met een langere accuduurBullet NL schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:45:
[...]
Het punt is gewoon dat die 1000mah veel te laag is, helemaal wanneer de audio ook nog eens via een headset over de controller loopt. De keuze voor deze relatief lage accucapaciteit is dus het feitelijke probleem. Er zouden dus eigenlijk alternatieve accu's van een grotere capaciteit op de markt moeten komen.
Die zijn er toch al? Dacht iets gelezen te hebben over een accu van 2500mah.Bullet NL schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:45:
[...]
Het punt is gewoon dat die 1000mah veel te laag is, helemaal wanneer de audio ook nog eens via een headset over de controller loopt. De keuze voor deze relatief lage accucapaciteit is dus het feitelijke probleem. Er zouden dus eigenlijk alternatieve accu's van een grotere capaciteit op de markt moeten komen. Een beetje telefoon heeft een accucapaciteit wat dubbel zo hoog ligt als de DS4
En verbeterde pookjes die langer mee gaan dan de huidige die scheuren? Misschien verbeteren ze de vorm ook wel, aangezien ik hier lees dat veel mensen voor alternatieven kiezen.PBP schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:47:
[...]
Ik denk dat ze straks stiekem gewoon met een nieuwe controller komen met een langere accuduur
Ik heb al het idee dat ze het rubber aangepast hebben. De vervangcontroller die ik heb slijt (tot nu toe) niet en het rubber lijkt ook anders van structuur. Terwijl ik heel wat meer gespeeld heb dan m'n vorige. Pookjes verder heb ik geen problemen mee, beste controller die ik in m'n handen gehad heb.Bullet NL schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:50:
[...]
En verbeterde pookjes die langer mee gaan dan de huidige die scheuren? Misschien verbeteren ze de vorm ook wel, aangezien ik hier lees dat veel mensen voor alternatieven kiezen.
Aan de andere kant, als ze dit zouden doen geven ze wel toe dat het oorspronkelijke ontwerp niet deugd.
Je begrijpt mijn punt niet, en ik ben ook te lam om het nog een keer uit te leggen.Remmetje schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:55:
[...]
Ben ik helaas niet met je eens. Sony dient een degelijk product te leveren die minstens een xxx-aantal uren kan verdragen voordat het kapot gaat. Dat je dit zou voorkomen door zelf met die controllers te gaan klooien (met de potentie dat je 60 euro weggooit als je iets fout doet) is een oplossing die niet voor iedereen acceptabel is.
En nogmaals, ik denk echt wel dat Sony dit op korte termijn gaat aanpakken. Al dat versturen en repareren kost ze smakken met geld, zover ik kan lezen zijn er teveel personen die hier last van hebben, dat niet eens tot een hogere klanttevredenheid leidt.
Die zijn er al wel hoor, ik heb er eentje geplaatst afgelopen week van 2200mah.Bullet NL schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:45:
[...]
Het punt is gewoon dat die 1000mah veel te laag is, helemaal wanneer de audio ook nog eens via een headset over de controller loopt. De keuze voor deze relatief lage accucapaciteit is dus het feitelijke probleem. Er zouden dus eigenlijk alternatieve accu's van een grotere capaciteit op de markt moeten komen. Een beetje telefoon heeft een accucapaciteit wat dubbel zo hoog ligt als de DS4
Ook ECHTE mah of Chinese mah? Linkje?Donstil schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:59:
[...]
Die zijn er al wel hoor, ik heb er eentje geplaatst afgelopen week van 2200mah.
Haha dat is de vraag, bij dit soort lage waardes klopt het meestal wel.
Damn dat ziet er nog steeds wel erg goed uitOn_E schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 16:09:
DriveClub release is op 8 oktober.
http://blog.eu.playstatio...vealed-brand-new-trailer/
Nieuwe trailer:
YouTube: DRIVECLUB Release Date Trailer | Exclusive to PS4
[ Voor 29% gewijzigd door Chaoss op 29-04-2014 16:19 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq