Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

*knip* Dit is geen Xbox vs PlayStation-topic. - Uniciteit

[ Voor 93% gewijzigd door Uniciteit op 28-04-2014 22:40 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-09 12:44
Bullet NL schreef op maandag 28 april 2014 @ 14:29:
[...]

Waarom zou hij nou met "onzin" aankomen?
Hij deelt gewoon zijn ervaring, dat mag toch?
Dat jij het hier niet mee eens bent, prima.... Maar dat maakt zijn mening niet direct onzin.

Weet je wat opmerkelijk is?Dit soort suggestieszonder enkele vorm van onderbouwing;

Waarom ik een dergelijke opmerking op merkelijk vindt? Omdat er gewoon maar wat getrolt wordt richting een ander platform, zonder concreet en met feitelijke gegevens te komen....

;-)

Maar laten we het gezellig houden en niet elkaars mening als onzin wegzetten, het komt de sfeer binnen het topic niet ten goede. Iedereen heeft recht op zijn of haar mening, toch???
Maar hij is daar toch niet aan het trollen richting het andere platform? Hij stelt gewoon een vraag, en als dat verkeerd ligt bij de xbone fans, tsja. Dat is eigenlijk net als xbone fans die bij ps4 artikelen vragen gaan stellen over de kwaliteit van het PSN netwerk. Natuurlijk kan ik begrijpen dat het sommige fans kan irriteren, maar hey, het blijven maar gameconsoles, neem dat niet te serieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09 11:50

[ Voor 92% gewijzigd door Uniciteit op 28-04-2014 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Dit is toch precies wat ik bedoel, Hij vindt een user hier kritisch over de PS4, en beoordeeld een mening van een ander forum lid als "onzin". Opmerkelijk omdat hij zelf ook regelmatig zo bezig is. Nogmaals, als alle GoT-ers bij elkaar kunnen we het toch niet eens worden, heb dan een beetje respect voor de mening van een ander op moment dat deze niet helemaal in het straatje past als die van jezelf.

Ik zie het dagelijks binnen Mobile, je bent iPhone fan en Android hater of Je draagt Android een warm hart toe en je vindt iOS helemaal niets. Het is gebleken dat we er niet uitkomen. Daarom schrijf ik ook dat we elkaar meningen een beetje meer zouden moeten respecteren. Ik heb dagelijkse ervaring op een Xbox One en PS4, mijn persoonlijke voorkeur ligt duidelijk meer bij de eerste. Maar het is daarom niet dat ik de keuze van anderen voor de PS4 onderuit wil halen. Leef en laat leven......

[ Voor 38% gewijzigd door Bullet NL op 28-04-2014 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
sorted.bits schreef op maandag 28 april 2014 @ 13:13:
[...]

Werkelijk?

Games joinen als groep? Matchmaking? De snelheid van de downloads, lag.

Misschien als je nog nooit Xbox Live gebruikt hebt, dan lijkt PSN misschien voldoende. Ik kan er helaas niet helemaal aan wennen.
Dit vind ik ook apart. Games joinen als groep weet ik niet hoe je dat bedoeld, heb dat op de Xbox 360 ook nooit gedaan, of het moet door de game ondersteund worden zoals met de squads in Battlefield 3. Matchmaking is ook een feature van games, niet van Live of PSN, maar van uPlay, EA Servers, etc. Snelheid van downloads is gewoon prima hier, ik kon bijvoorbeeld Infamous na 20 minuten spelen. Ik chat regelmatig met wat Xbox One spelers en heb het idee dat je op PSN sneller de games binnen krijgt dan via Live.
PSN heeft wel af en toe het onderhoud, dat is wat minder tov Xbox Live, maar je kan vaak wel gewoon blijven gamen, enkel niet chatten en trophy's enzo.
De Nederlandse PSN store is ook heel traag om te browsen, de US store is al veel beter. Waarom dit is weet ik ook niet, en ik heb ook geen idee of het op de X1 beter is, op de 360 vond ik de store ook waardeloos. Maar ik koop mn games altijd via de web browser en download ze dan op de PS4, ideaal systeem, zo vaak hoef ik het toch niet te doen. De X1 heeft wel als voordeel dat je van store kan wisselen op dezelfde account, als ik games uit de US store wil halen moet ik die op mn US account kopen en op mn NL account spelen; iets meer werk, maar totaal niet hinderlijk.

Ik zeg dit bewust omdat ik zelf bij het overstappen een beetje huiverig was voor het PSN netwerk, maar dit is me enorm meegevallen. Het heeft zelfs een enorme plus met de PS+ games, en daarnaast heeft het bijvoorbeeld vanaf launch al cross game chat ondersteund, iets wat Live ineens tijdelijk niet meer kon op de X1. Er kunnen genoeg redenen om een Xbox One te kiezen ipv een PS4, beide zijn gewoon prima platformen, maar dat je PSN hiervoor de schuld geeft vind ik maar vreemd. ;)

Buiten dit komen de meeste online problemen tegenwoordig van bijvoorbeeld de EA servers, en niet van PSN en Xbox Live, dat is wel een belangrijk onderscheid.

[ Voor 16% gewijzigd door Mr Ton op 28-04-2014 14:50 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:53

[ Voor 92% gewijzigd door Uniciteit op 28-04-2014 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)

[ Voor 87% gewijzigd door Uniciteit op 28-04-2014 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-09 12:27
Wat mijn ervaring was met Live, het was altijd heel overzichtelijk en dergelijke. Echter toen ze met tiles kwamen op de 360 vond ik het in 1 klap verschrikkelijk onoverzichtelijk geworden.
Op de one heb ik het nog niet bekeken.

Psn store is nooit heel overzichtelijk geweest, maar weet het via zoeken altijd wel te vinden gelukkig

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Om maar weer wat richting een ps4 topic te gaan ipv een "VS" topic. ;)

http://www.psx-sense.nl/1...ion-4-en-xbox-one-online/

Ik ken de games helemaal niet dus voor mij nieuw. Toch goed om te zien dat niet iedereen er blindelings vanuit gaat dat alle mensen die nu een ps4 hebben ook een ps3 hebben of hebben gehad.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
AtlAntA schreef op maandag 28 april 2014 @ 15:00:

Ik ken de games helemaal niet dus voor mij nieuw. Toch goed om te zien dat niet iedereen er blindelings vanuit gaat dat alle mensen die nu een ps4 hebben ook een ps3 hebben of hebben gehad.
Heb alle delen gespeeld op de pc. Als de trilogie uitkomt met alle dlc's enz erin is het voor mij een instabuy!

Vond het te gekke games!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
ik heb een paar trailers en reviews bekeken en gelezen van Watchdogs.

Wat mij is opgevallen is dat de besturing gelijk is aan AC. Alleen de omgeving is in deze tijd.
Zo is het dat je commandoposten moet hacken om een gebied te veroveren.
Dit was ook ongeveer hetzelfde bij Farcry3. Daar moest je radiotorens innemen.

Al moet ik zeggen dat het verhaal van Farcry3 best goed was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
AtlAntA schreef op maandag 28 april 2014 @ 15:00:

Je kent ze helemaal niet ?! Nou dan heb je wat in te halen :p

Als het echt een remake is met deeltje 1 in HD dan ben ik heel happy. Nu Fallout 3 nog _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weer een prominent figuur weg bij Naughty Dog. Dat is nummer 4 inmiddels. Vraag me af wat daar aan de hand is.

En is Live werkelijk nog zoveel sneller dan PSN? Gelukkig compenseert het trage installeren de boel dan weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

[ Voor 122% gewijzigd door Uniciteit op 28-04-2014 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
HaskoF schreef op maandag 28 april 2014 @ 15:19:
ik heb een paar trailers en reviews bekeken en gelezen van Watchdogs.

Wat mij is opgevallen is dat de besturing gelijk is aan AC. Alleen de omgeving is in deze tijd.
Zo is het dat je commandoposten moet hacken om een gebied te veroveren.
Dit was ook ongeveer hetzelfde bij Farcry3. Daar moest je radiotorens innemen.

Al moet ik zeggen dat het verhaal van Farcry3 best goed was.
Krijg je er van, als het allemaal door dezelfde developer word gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
http://www.psx-sense.nl/1...mented-reality-concepten/

Als dit werkelijkheid word hoop ik niet dat het een gimmick blijft maar ze er ook daadwerkelijk wat mee doen, ziet er al tof uit als je het mij vraagt. Vooral het 2de filmpje.

[ Voor 12% gewijzigd door DarkElement op 28-04-2014 17:14 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PROBLEEM:

Ik heb 2 accounts op mijn PS4 en ik wil iets van 70 euro in de playstation store kopen.

Nu heb ik waardebon van 50 en van 20 euro gekocht, en ja je raad het al. Ze zijn gestort op verschillende accounts. Hoe krijg ik ze nu beide op mijn hoofdaccount?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Nee dat kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-09 11:49
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2014 @ 17:16:
PROBLEEM:

Ik heb 2 accounts op mijn PS4 en ik wil iets van 70 euro in de playstation store kopen.

Nu heb ik waardebon van 50 en van 20 euro gekocht, en ja je raad het al. Ze zijn gestort op verschillende accounts. Hoe krijg ik ze nu beide op mijn hoofdaccount?
Dan ben je gewoon keihard in je kontje geboord, want je zult dan op 1 van je accounts opnieuw moeten storten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zooo hinderlijk. Ik speel altijd op 1 account maar vanmiddag was er een vriend. Dus was vergeten dat hij ook ingelogt was op dat andere account..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
Dus je vriend heeft een goeie dag! De vraag is, heeft hij 20 of 50 gekregen:)

Probeer gewoon sony te bellen, misschien, heel misschien kunnen ze je helpen.

[ Voor 34% gewijzigd door KookSpook op 28-04-2014 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Vanmiddag ook maar de Xbox One thumbsticks in mijn dualshock 4 gestopt en het is een hele vooruitgang d:)b veeeel meer grip! Was het gekluns tijdens het in en uitelkaar monteren meer dan waard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

[ Voor 114% gewijzigd door Uniciteit op 28-04-2014 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Nieuwe Destiny gameplay:

De art direction en muziek alleen al vind ik persoonlijk prachtig. Hopelijk speelt het ook lekker maar dat zit wel goed denk ik, afgaande op de Halo games :)

En: Peter Dinklage! :P

[ Voor 5% gewijzigd door kazuka op 28-04-2014 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazuka schreef op maandag 28 april 2014 @ 19:25:
Nieuwe Destiny gameplay:

[video]

De art direction en muziek alleen al vind ik persoonlijk prachtig. Hopelijk speelt het ook lekker maar dat zit wel goed denk ik, afgaande op de Halo games :)

Maar nog niet bekend wanneer de beta start?! Ik ben wel benieuwd ;)

Dat laatste hoorde ik vanmiddag toen ik dat filmpje wat hier geplaatst was met Destiny info zat te kijken, die noemde inderdaad ook dat peter drinkage een rol heeft. Z'n stem bedoel ik dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
DarkElement schreef op maandag 28 april 2014 @ 18:49:
Vanmiddag ook maar de Xbox One thumbsticks in mijn dualshock 4 gestopt en het is een hele vooruitgang d:)b veeeel meer grip! Was het gekluns tijdens het in en uitelkaar monteren meer dan waard. :)
Ging die van jou zo moeilijk open dan? Die van mij had ik echt in 1 minuut helemaal uit elkaar liggen.
(Moet ik er wel even bij zeggen dat ik veel elektronica open sloop en er dus wel wat ervaring mee heb.

Mijn sticks zijn alleen nog niet binnen helaas, daar is het wachten nog even op.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

dutchgio schreef op maandag 28 april 2014 @ 19:42:
[...]

Maar nog niet bekend wanneer de beta start?! Ik ben wel benieuwd ;)

Dat laatste hoorde ik vanmiddag toen ik dat filmpje wat hier geplaatst was met Destiny info zat te kijken, die noemde inderdaad ook dat peter drinkage een rol heeft. Z'n stem bedoel ik dan :+
Volgens mij is de beta alleen maar voor mensen die een pre-order hebben besteld, je krijgt daar een beta code bij. Ik verwacht nog wel een uitgebreidere beta waar je je op kunt schrijven of waar nog Keys voor worden weggegeven maar daar is volgens mij nog niets over bekend.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:37
vh weekend nieuwe controllers besteld :)

Afbeeldingslocatie: http://www.evilcontrollers.com/media/catalog/product/cache/1/small_image/161x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/p/s/ps4controllercreator-glossywhite-blackbackplate.png Afbeeldingslocatie: http://www.evilcontrollers.com/media/catalog/product/cache/1/small_image/161x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/p/s/ps4controller-glossyorange.png

Afbeeldingslocatie: http://www.evilcontrollers.com/media/catalog/product/cache/1/small_image/161x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/p/s/ps4controller-whiteurabn.png Afbeeldingslocatie: http://www.evilcontrollers.com/media/catalog/product/cache/1/small_image/161x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/b/l/blueurban_3.png
Nieuwe Destiny gameplay:

[video]

Ik heb gemengde gevoelens hierbij. Filmpjes vallen me eigenlijk telkens tegen.
Combat voelt erg traag en simpel aan, game verder heeft een super sfeer en lijkt me een mooie wereld te hebben. Ze leunen voor mijn gevoel teveel op het FPS gedeelte en moeten toch meer richting MMO gaan lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:02
Frank J. schreef op maandag 28 april 2014 @ 20:26:
[...]
Ik heb gemengde gevoelens hierbij. Filmpjes vallen me eigenlijk telkens tegen.
Combat voelt erg traag en simpel aan, game verder heeft een super sfeer en lijkt me een mooie wereld te hebben. Ze leunen voor mijn gevoel teveel op het FPS gedeelte en moeten toch meer richting MMO gaan lijkt mij.
Het lijkt inderdaad wel alsof ze in slow motion lopen. :) De sfeer is prima, maar dat kun je wel aan Bungie overlaten.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op maandag 28 april 2014 @ 20:14:
[...]

Volgens mij is de beta alleen maar voor mensen die een pre-order hebben besteld, je krijgt daar een beta code bij. Ik verwacht nog wel een uitgebreidere beta waar je je op kunt schrijven of waar nog Keys voor worden weggegeven maar daar is volgens mij nog niets over bekend.
Als je "pre-ordered" krijg je toegang tot de beta.
De Bart Smit valt daar ook onder, en email adres invullen was genoeg om zo'n code te ontvangen. Ik had dat al heel vroeg gedaan en een paar maanden terug ook al een code ontvangen, en geactiveerd. Maar tot dusver nog niets over de data wanneer het gaat plaatsvinden ;)
Daar ben ik wel benieuwd naar, want dat gaat toch bepalen of je m aan gaat schaffen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe Destiny gameplay:

[video]

Toch raar. De paars roze revolver is slechts een 6(?) schots revolver. Blijkbaar is in dat universum de munitie wel zover doorontwikkeld dat er allerlei laser achtige kleurtjes vanaf komen maar is de ontwikkeling van de wapens in 1908 blijven hangen. ;)

Beetje een lol post natuurlijk maar voor mij is nu zeker duidelijk dat dit geen game voor mij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik heb een vraag.
Als ik een ps4 in Duitsland koop, kan ik dan spellen uit Nederland spelen. Kan ik dan ook spellen spelen met DLC content of is de DLC region locked. Moet ik bijv: een duitse game met DLC kopen? Op internet staan wel dingen maar het is mij niet helemaal duidelijk. Als iemand hier ervaring mee heeft, kan diegene mij dan uitleggen hoe dit zit?
Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2014 @ 21:42:
Hey, ik heb een vraag.
Als ik een ps4 in Duitsland koop, kan ik dan spellen uit Nederland spelen. Kan ik dan ook spellen spelen met DLC content of is de DLC region locked. Moet ik bijv: een duitse game met DLC kopen? Op internet staan wel dingen maar het is mij niet helemaal duidelijk. Als iemand hier ervaring mee heeft, kan diegene mij dan uitleggen hoe dit zit?
Bedankt alvast
Kan gewoon.

DLC is regio locked. Maar dat betekend (soms) dat je een USA game alleen kunt voorzien van DLC uit de USA store.

Koop je de console ergens anders, maak je een Nederlands psn account aan en speel je daar in Nederland gekochte games op heb je geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op maandag 28 april 2014 @ 21:48:
[...]

Kan gewoon.

DLC is regio locked. Maar dat betekend (soms) dat je een USA game alleen kunt voorzien van DLC uit de USA store.

Koop je de console ergens anders, maak je een Nederlands psn account aan en speel je daar in Nederland gekochte games op heb je geen problemen.
Oh ok, bedankt. Ik heb al een Nederlands account, dus als ik een Nederlandse game met DLC koop kan ik m dus gewoon activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2014 @ 21:54:
[...]

Oh ok, bedankt. Ik heb al een Nederlands account, dus als ik een Nederlandse game met DLC koop kan ik m dus gewoon activeren.
Dat heb jij goed begrepen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Modbreak:Voor de duidelijkheid, dit is geen Xbox vs PlayStation-topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
bram1984 schreef op maandag 28 april 2014 @ 16:07:
Weer een prominent figuur weg bij Naughty Dog. Dat is nummer 4 inmiddels. Vraag me af wat daar aan de hand is.

En is Live werkelijk nog zoveel sneller dan PSN? Gelukkig compenseert het trage installeren de boel dan weer.
Lijkt erop dat sommige ontwikkelaars ND verlaten omdat het werk op TLOU, incl. het grootste werk aan TLOU remastered, erop zit. Je ziet aan de andere kant dat ND weer personeel aanneemt voor het nieuwe project, zoals Corinne Yu onlangs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trishul schreef op maandag 28 april 2014 @ 23:19:
[...]

Lijkt erop dat sommige ontwikkelaars ND verlaten omdat het werk op TLOU, incl. het grootste werk aan TLOU remastered, erop zit. Je ziet aan de andere kant dat ND weer personeel aanneemt voor het nieuwe project, zoals Corinne Yu onlangs.
Inderdaad en dat is volgens mij gewoon normaal en gebeurt dat bij elke grote studio wel. Waarom dat in het geval van naughty dog steeds in het nieuws moet komen is mij dan ook een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Child of Light krijgt trouwens erg goede reviews: http://www.metacritic.com/game/playstation-4/child-of-light
Hier en daar negens en zelfs tienen.
Kost ook niet zoveel: http://www.nedgame.nl/pla...LrunIqahL4CFanjwgodhpoAKg slechts 20 euro voor zowel de PS3 als PS4 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar zijn deze sticks te bestellen en heb je een tutorial, vind de ps4 pookjes namelijk ook echt shitzooi..
Donstil schreef op maandag 28 april 2014 @ 19:54:
[...]

Ging die van jou zo moeilijk open dan? Die van mij had ik echt in 1 minuut helemaal uit elkaar liggen.
(Moet ik er wel even bij zeggen dat ik veel elektronica open sloop en er dus wel wat ervaring mee heb.

Mijn sticks zijn alleen nog niet binnen helaas, daar is het wachten nog even op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Gezien de hoeveelheid kritiek hier valt te lezen betreffende de sticks van de DS4 zou je haast over een designfoutje kunnen praten. Echt opvallend hoeveel mensen zich hier melden met problemen van de sticks (scheuren) of de wens om ze te vervangen met een alternatief van een concurrerend platform.

Ze hebben de DS4 t.o.v. van de DS3 behoorlijk aangepast, maar schijnbaar nog niet goed genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 01:16:
Gezien de hoeveelheid kritiek hier valt te lezen betreffende de sticks van de DS4 zou je haast over een designfoutje kunnen praten. Echt opvallend hoeveel mensen zich hier melden met problemen van de sticks (scheuren) of de wens om ze te vervangen met een alternatief van een concurrerend platform.

Ze hebben de DS4 t.o.v. van de DS3 behoorlijk aangepast, maar schijnbaar nog niet goed genoeg...
Sinds trials fusion heb ik ook flinke slijtage op d de linker stick. Soms zie je over de gehele controller van die kleine stukjes liggen die van de stick af komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

AtlAntA schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 01:23:
[...]

Sinds trials fusion heb ik ook flinke slijtage op d de linker stick. Soms zie je over de gehele controller van die kleine stukjes liggen die van de stick af komen.
Komt dit dan echt door het spel (veelvuldig gebruik van de sticks) of zit er een materiaalkeuze fout in de controllers? De controller die ik hier nu voor me heb liggen heeft (nog) geen afwijkingen.

Ik zou me voor kunnen stellen dat de DS4 controller problemen heeft met (hand)zuren en of het uitdrogen van materialen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
Bullet NL schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 01:16:

Niet goed genoeg vergeleken met? De DS3? De twee zijn totaal niet te vergelijken, enorm verbeterd. Ik vond de DS3 echt waardeloos, en de DS4 fantastisch.
Bullet NL schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 01:28:
[...]

Komt dit dan echt door het spel (veelvuldig gebruik van de sticks) of zit er een materiaalkeuze fout in de controllers? De controller die ik hier nu voor me heb liggen heeft (nog) geen afwijkingen.

Ik zou me voor kunnen stellen dat de DS4 controller problemen heeft met (hand)zuren en of het uitdrogen van materialen.
Er is met name veel kritiek op het feit dat het rubber op de sticks in sommige batches van DS4's 'loslaat', of in ieder geval te snel afslijt. Ik heb er zelf ook amper tot geen last van bij mijn twee DS4's, en de twee van mijn huisgenoot evenmin. Hoeveel procent van de DS4's er last van heeft is erg lastig te zeggen, dat lijkt altijd meer op het internet aangezien je die mensen wel hoort. De DS4's van na de launch maand hebben al een hardere rubber soort op de sticks zitten heb ik gelezen. Maar ik heb op youtube filmpjes gezien van mensen die het rubber gewoon van de stick afkrabben, dus er zit veel inconsistentie in die batch aan controllers. Gelukkig vervangt Sony ze zonder problemen.

Daarnaast vinden sommige mensen het 'convex concave' design van de sticks niet geweldig gekozen. Ik vind ze zelf heerlijk, maar ook ik glij af en toe van de stick af als ik heel lang een kant op druk, eigenlijk alleen in FIFA. Aangezien de controllers makkelijk te modden zijn gaan een aantal tweakers ze nu vervangen, daar ga ik zelf niet aan beginnen. Maar misschien zet ik wel een keer iets van dopjes op de sticks, wie weet, die KontrolFreek dingen zien er gaaf uit.

[ Voor 23% gewijzigd door Mr Ton op 29-04-2014 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 01:28:
[...]

Veelvuldig gebruik van de sticks zou in mijn opinie geen issue mogen zijn. Want daar is zo'n controller toch voor gemaakt. Maar het is inderdaad wel zo sinds trials fusion. Maar zou gta5 komen of straks met watchdogs (camera controls met 1 van de sticks) dan zou het probleem zich ook wel openbaren denk ik.

Dus dan is het toch de materiaal keuze. Ik heb ook niet het idee dat het door handzuren komt. Maar meer door wrijving aangezien ik toch soms van die opgekrulde stukjes materiaal zie liggen.

In zijn algemeenheid ben ik erg tevreden over de ps4 en de ds4 alleen is het wel zonde dat er nog zulke "kinderziektes" in de controller zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Dat met die controllers is heel vervelend natuurlijk, maar voor dit soort dingen is het toch wel gewoon mogelijk om 2 jaar lang garantie te claimen? Wat mij betreft is dat best een mooie tijd en volgens mij doet Sony niet moeilijk en stuurt je gewoon een nieuwe als je knuppels kapot gaan (als je hem voor die tijd niet al een keer kapot gegooid hebt, zoals het hier volgens mij nog eens gaat gebeuren!). Ze hebben slecht materiaal gebruikt bij die knuppeltjes (waarschijnlijk een batch, dus niet allemaal) en daar kom je blijkbaar pas achter als je ECHTE VINGERS langdurig en intensief gebruikt. Ik neem aan dat ze het machinaal wel getest hebben en ik mag hopen dat ze geen Chineesjes non-stop laten klooien met controllers alvorens het uit te brengen. Mijn sticks hebben nergens last van in elk geval en het serienummer begint met een 1.

Wat dan wel weer slecht is van Sony: de batterijduur van die controllers! Ik moet zowat iedere dag van controller wisselen, dat was bij de DS3 wel anders. Die LED schijnwerper zou ik graag uitzetten of in een 1 LED eco-energy mode ofzo. Hopelijk kunnen ze daar ooit nog eens iets aan doen, maar dat zal wel niet...

Al met al valt het nog wel mee, die dingen zijn net een half jaar op de markt, ook ik vergeet dat wel eens. Ik wil nogal graag zeuren over diversiteit in games, maar vergeet dan te bedenken dat het apparaat nog wel een jaar of 5 mee moet gaan en dat de kindjes in Syrie etc. etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Natuurlijk, Sony moet gewoon garantie geven op de controller fouten. Daar heb je als consument ook recht op, het is namelijk niet normaal dat het meest gebruikte onderdeel van een controller binnen 6 maand defect gaat. Maar het krijgen van garantie is natuurlijk niet het probleem, zoals ik begrepen heb is Sony er als de kippen bij om defecte controllers om te ruilen voor nieuwe exemplaren.

Echter, wanneer er geen verandering in het materiaal heeft plaats gevonden is er natuurlijk met deze nieuwe controller ook een kans dat de knoppen onevenredig hard slijten. Op dat moment wordt een relatief probleem toch echt een stukje groter en zal Sony een aanpassing moeten doen.

Zoal hier boven wordt door AtlAntA & Mr Ton aangegeven dat ze denken dat het door de materiaalkeuze komt, mogelijke dat het probleem zich niet bij latere exemplaren voor doet. Dat is natuurlijk vrij gemakkelijk uit te vinden in een topic als dit. Kwestie van de minst oude controller zoeken die problemen geeft. Dan is het vrij duidelijk om te kijken als anderen ook kans maken op pookproblemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Ik heb de indruk dat ze bij een behoorlijke batch gewoon de knuppeltjesmateriaalmaakmachine iets te zuinig hebben ingesteld met het een of het ander aan weekmakers (lekker met de vingers in de weekmakers!). Ik ben benieuwd hoe dat er over twee jaar uitziet, dan zal wel iedereen het vergeten zijn. Ik weet niet hoe ik erbij kom (misschien van hier), maar de mensen met klachten hadden controllers met serienummers beginnend met 2. Die zonder klachten doorgaans 1. Of had ik dat nou gedroomd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:25
Verstekbakker schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 02:20:
Ik heb de indruk dat ze bij een behoorlijke batch gewoon de knuppeltjesmateriaalmaakmachine iets te zuinig hebben ingesteld met het een of het ander aan weekmakers (lekker met de vingers in de weekmakers!). Ik ben benieuwd hoe dat er over twee jaar uitziet, dan zal wel iedereen het vergeten zijn. Ik weet niet hoe ik erbij kom (misschien van hier), maar de mensen met klachten hadden controllers met serienummers beginnend met 2. Die zonder klachten doorgaans 1. Of had ik dat nou gedroomd?
Volgens mij was het andersom, maar het maakte weinig uit. Zowel mensen met 1xxx hadden problemen, terwijl andere zeiden nergens last van te hebben en dat was vice versa met 2xxxx.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Ah, dan is die droom in duigen, nevermind.

Als Sony maar weet waar het door komt, dan halen ze het er vroeg of laat wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de DS4 pookjes. Ik heb in mijn vriendenkring nog zeker 5 personen die ook last hebben van slechte pookjes van de dualshock 4, alleen zij zijn geen forum gangers. Ook slecht nieuws bereikt soms de forums niet. Het probleem is dan ook veel groter dan men denkt. Sony wisselt ook niet zomaar die dingen zonder problemen om. Ik heb zelf al 1x omgewisseld, maar ik heb dus weer hetzelfde probleem met losgaande rubber etc.

Ik heb nu hier de xbox one pookjes besteld, hopelijk lost dit alles op:

http://www.amazon.com/Ori...ords=thumbsticks+xbox+one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Laatst online: 10-09 12:55
Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 04:55:
Over de DS4 pookjes. Ik heb in mijn vriendenkring nog zeker 5 personen die ook last hebben van slechte pookjes van de dualshock 4, alleen zij zijn geen forum gangers. Ook slecht nieuws bereikt soms de forums niet. Het probleem is dan ook veel groter dan men denkt. Sony wisselt ook niet zomaar die dingen zonder problemen om. Ik heb zelf al 1x omgewisseld, maar ik heb dus weer hetzelfde probleem met losgaande rubber etc.

Ik heb nu hier de xbox one pookjes besteld, hopelijk lost dit alles op:

http://www.amazon.com/Ori...ords=thumbsticks+xbox+one
Hier hetzelfde. Dat batch verhaal wat de customer service van Sony oppert is B*sh*t. Uit verschillende batches komen de verhalen dat de rubbers van het pookje los laten. Maar het is een probleem dat Sony wel snel op moet gaan lossen want dit kost ze stiekem toch veel geld. Enkele maten van mij hebben bijvoorbeeld al 6x een controller weg moeten sturen (ze krijgen wel steeds een nieuwe, maar de irritatie begint aardig op te lopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:16
Verstekbakker schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 01:52:
Die LED schijnwerper zou ik graag uitzetten of in een 1 LED eco-energy mode ofzo. Hopelijk kunnen ze daar ooit nog eens iets aan doen, maar dat zal wel niet...
Dimmen, vanaf morgen in 1.70 schijnt het?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Laatst online: 22:05

kaanmijo

Picobello B.V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

matthijst schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 08:39:
[...]

Heb ik nog niets van opgevangen, dacht dat de grootste updates het videobewerkingsprogramma en uitschakeling van HDCP waren.

Indien de LEDs uitgeschakeld/gedimd kunnen worden hadden ze dit wel duidelijker vermeld denk ik.

EDIT:

Of toch wel?
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/AhAxZai.png

[ Voor 8% gewijzigd door Vettigen_Dr33 op 29-04-2014 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 07:56
[...]

Waarschijnlijk niet.
Er is nog niks over verteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:15

On_E

Housemusic

Horrorgame Daylight, die morgen uitkomt, wordt genadeloos afgemaakt in reviews.

Weer eentje om over te slaan.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
AtlAntA schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 01:23:
[...]

Hier helaas ook sinds Trials. Voelde het rubber gewoon loskomen (alsof ik het er af wreef) en daarna een scheurtje. Gelukkig heb ik die opzetdopjes dus is het zo weer opgelost, maar ik ga er zeker Xbox sticks op zetten (als ik dat nog wel mag zeggen in dit topic :? )

Trials is dan ook wel een echte test voor controllers aangezien ik de hele tijd kracht zet die ik bij de andere games bijna niet toepas. Hoe dan ook is de controller niet door de test gekomen :+
On_E schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:35:
Horrorgame Daylight, die morgen uitkomt, wordt genadeloos afgemaakt in reviews.

Weer eentje om over te slaan.
Van de week toevallig een filmpje gezien en dat zag er ook echt niet uit. Gelukkig maar dat het niet de gratis game is van deze maand.

[ Voor 22% gewijzigd door Beakzz op 29-04-2014 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Nu online
Destiny vind ik echt lijken op HALO.
Als ik de gameplay zie trekt de game mij niet aan.

Next please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Ik heb een launch DS4 met serienummer 2xxxx en geen problemen. Ik doe voornamelijk killzone online, nfs rivals en infamous.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:47

Sandyman538

SandstorM [148839]

Wat ik voornamelijk lees zijn het spellen die de L3 toets zwaarder gebruiken waar mensen er last van krijgen (Fifa, trials), dat zijn ook de spellen die ik speel en heb er nu ook op beide controllers last van. Krijg het idee dat het een combinatie van lang indrukken, beetje zweet en ik heb de zwarte korreltjes over mijn controllers liggen. Heb namelijk mijn 2e controller nu een week of 4, eerste 3 weken allen BF4 mee gespeeld en nergens last van, afgelopen week trials ermee gespeeld en het afbladderen begint, vandaar.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Nu online
wat vinden jullie van MGS GZ? Is dit spel aan te raden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
[...]

Ik heb ergens gelezen dat dimmen in de update zit ja. Definitieve changelist moet nog bekend gemaakt worden door Sony, zal vandaag wel op de Playstation Blog verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Laatst online: 22:25
HaskoF schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:19:
wat vinden jullie van MGS GZ? Is dit spel aan te raden ?
Voor dertig euro is het weinig spel. Als je een beetje handig bent met MGS dan heb je de hoofdmissie in een uurtje uitgespeeld.

Er zijn nog wel side missions die je kunt doen, echter is dat allemaal op dezelfde kaart en die is niet verschrikkelijk groot. Het is wel een pareltje wat betreft audio en visual design.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Nu online
SacreBleu schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:50:
[...]

Voor dertig euro is het weinig spel. Als je een beetje handig bent met MGS dan heb je de hoofdmissie in een uurtje uitgespeeld.

Er zijn nog wel side missions die je kunt doen, echter is dat allemaal op dezelfde kaart en die is niet verschrikkelijk groot. Het is wel een pareltje wat betreft audio en visual design.
De laatste MGS die ik heb gespeeld was op de PSX1.
Ik ga is proberen om deze game goedkoop te scoren op MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:19

PBP

jayesh schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 09:31:
[...]

Waarschijnlijk niet.
Er is nog niks over verteld
Jawel, Yoshida heeft een paar dagen op een tweet geantwoord en bevestigde dat we met 1.70 de LED van de dualshock kunnen dimmen. Vandaag volgt er een blogpost op de PS blog met alle features.

[ Voor 17% gewijzigd door PBP op 29-04-2014 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KookSpook schreef op maandag 28 april 2014 @ 18:27:
Dus je vriend heeft een goeie dag! De vraag is, heeft hij 20 of 50 gekregen:)

Probeer gewoon sony te bellen, misschien, heel misschien kunnen ze je helpen.
Nee ik heb zelf 2 accounts op ps4 staan. Dus die 50 euro is naar een verkeerde account van mij gegaan. Ik kan daar verder niets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Donstil schreef op maandag 28 april 2014 @ 19:54:
[...]

Enige wat ik ooit uit elkaar heb gehaald (volledig) was mijn PSVita. Dus dit was nogal 'vreemd'. Maar het is gelukt d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Remmetje schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 08:31:
[...]

Hier hetzelfde. Dat batch verhaal wat de customer service van Sony oppert is B*sh*t. Uit verschillende batches komen de verhalen dat de rubbers van het pookje los laten. Maar het is een probleem dat Sony wel snel op moet gaan lossen want dit kost ze stiekem toch veel geld. Enkele maten van mij hebben bijvoorbeeld al 6x een controller weg moeten sturen (ze krijgen wel steeds een nieuwe, maar de irritatie begint aardig op te lopen).
Een batch kan best een miljoen pookjes betekenen he. Dat zijn al een half miljoen controllers. En als het zo'n groot probleem is, dan verwissel ze voor DS3 of XB pookjes. Het is een beetje ook je eigen schuld als je blijft klooien met de klantenservice, jouw tijd kost ook geld en vervangpookjes zijn goedkoper.

[ Voor 8% gewijzigd door Verstekbakker op 29-04-2014 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-09 20:37
Verstekbakker schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:09:
[...]

Een batch kan best een miljoen pookjes betekenen he. Dat zijn al een half miljoen controllers. En als het zo'n groot probleem is, dan verwissel ze voor DS3 of XB pookjes. Het is een beetje ook je eigen schuld als je blijft klooien met de klantenservice, jouw tijd kost ook geld en vervangpookjes zijn goedkoper.
Maar als je er zelf pookjes in zet is je garantie ook weg. Dat zou voor mij reden zijn het niet te doen en via Sony. Ik heb er gelukkig geen last van maar ook nog maar 15 uur gespeeld vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Verstekbakker schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:09:
[...]

Klooien met klantenservice? Lijkt me niet meer dan normaal dat je aanspraak maakt op je garantie toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

ikbenheelmoe schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:17:
[...]

Maar als je er zelf pookjes in zet is je garantie ook weg. Dat zou voor mij reden zijn het niet te doen en via Sony. Ik heb er gelukkig geen last van maar ook nog maar 15 uur gespeeld vermoed ik.
Mijn eerste controller ging na een kleine 20 uur al naar de klote. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
DarkElement schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:20:
[...]

Klooien met klantenservice? Lijkt me niet meer dan normaal dat je aanspraak maakt op je garantie toch?
Natuurlijk is dat normaal. Maar maak eens de afweging, iedere week een half uur kwijt zijn aan bellen, terugsturen etc etc, of je zet er voor dezelfde tijd en 3 euro andere pookjes in. Scheelt een hoop tijd/geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verstekbakker schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:26:
[...]

Natuurlijk is dat normaal. Maar maak eens de afweging, iedere week een half uur kwijt zijn aan bellen, terugsturen etc etc, of je zet er voor dezelfde tijd en 3 euro andere pookjes in. Scheelt een hoop tijd/geld.
Het kost mij 0 euro om de controller in te leveren bij de winkel waar ik m heb gekocht en dan krijg ik gelijk een nieuwe mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
On_E schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:38:
[...]

Het kost mij 0 euro om de controller in te leveren bij de winkel waar ik m heb gekocht en dan krijg ik gelijk een nieuwe mee.
Woon je in die winkel? Vast niet, en zo ja dan ben je de uitzondering die de regel bevestigt. Voor een keer of drie lijkt het me geen moeite, maar als je toch iedere twee weken naar een winkel moet waar je niet dagelijks langs komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Laatst online: 10-09 12:55
Verstekbakker schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:26:
[...]

Ben ik helaas niet met je eens. Sony dient een degelijk product te leveren die minstens een xxx-aantal uren kan verdragen voordat het kapot gaat. Dat je dit zou voorkomen door zelf met die controllers te gaan klooien (met de potentie dat je 60 euro weggooit als je iets fout doet) is een oplossing die niet voor iedereen acceptabel is.

En nogmaals, ik denk echt wel dat Sony dit op korte termijn gaat aanpakken. Al dat versturen en repareren kost ze smakken met geld, zover ik kan lezen zijn er teveel personen die hier last van hebben, dat niet eens tot een hogere klanttevredenheid leidt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:04
Heb mn ps4 sinds eind januari als ik goed heb.
Heb ergens in februari een 2e controler gehaald. En heb op beide controllers niet eens een scheurtje op de stickies. Wel merk ik met fifa dat na een uurtje ofzo de stickies beetje glad kunnen aanvoelen.
Maar verder geen enkele problemen ermee.
Vind ze vergeleken met de ds3 echt 100x beter aanvoelen. En ook stukken beter dan de 360 controller. Maar misschien dat ik in de toekomst ook x1 stickys koop voor mn ds4's. Hoor een hoop goeds erover !!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-09 13:14

Oxigeon

En zo is dat!

v8power67 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:09:
Heb mn ps4 sinds eind januari als ik goed heb.
Heb ergens in februari een 2e controler gehaald. En heb op beide controllers niet eens een scheurtje op de stickies. Wel merk ik met fifa dat na een uurtje ofzo de stickies beetje glad kunnen aanvoelen.
Maar verder geen enkele problemen ermee.
Vind ze vergeleken met de ds3 echt 100x beter aanvoelen. En ook stukken beter dan de 360 controller. Maar misschien dat ik in de toekomst ook x1 stickys koop voor mn ds4's. Hoor een hoop goeds erover !!
Hier hetzelfde, merk bij fifa dat ik na verloop van tijd (zegmaar een 30-60 minuten) met mijn duim van de linker pook afvlieg. Wordt dan toch wel wat glad. Waardoor ik soms net in een aanval niet meer achter de bal aanren

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

jup 30 april naar ik weet. Bevestigde features zijn:

- HD streaming voor twitch en Ustream (on par met C xbox one)
- controller led dimbaar
- HDCP kunnen uitzetten voor het streamen van gameplay naar je capturedevice
- een videoeditor voor de share functie
- video's en screenshots naar usb kunnen opslaan
- preloaden van games zodat ze speelbaar zijn op launchday.

geruchten zijn:
- notificaties voor als je vrienden online komen. hints worden gegeven door insiders op neogaf forum.
- media player (mp3) Yoshida is ermee gespot, denk niet dat deze 1.70 ermee komt

Nog te missen functies:
- DNLA client
- 3D playback voor Blu Ray's
- instant aan en uit en verder spelen waar je gebleven was (wel gemeld door Sony als feature, dus onderweg?)
- media support (MKV, mp4, mp3)
- meer audio opties
- gemakkelijker ordenen van je games, mappenstructuur of favoriete instellen

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swopdark schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:27:
[...]

jup 30 april naar ik weet. Bevestigde features zijn:

- HD streaming voor twitch en Ustream (on par met C xbox one)
- controller led dimbaar
- HDCP kunnen uitzetten voor het streamen van gameplay naar je capturedevice
- een videoeditor voor de share functie
- video's en screenshots naar usb kunnen opslaan
- preloaden van games zodat ze speelbaar zijn op launchday.

geruchten zijn:
- notificaties voor als je vrienden online komen. hints worden gegeven door insiders op neogaf forum.
- media player (mp3) Yoshida is ermee gespot, denk niet dat deze 1.70 ermee komt

Nog te missen functies:
- DNLA client
- 3D playback voor Blu Ray's
- instant aan en uit en verder spelen waar je gebleven was (wel gemeld door Sony als feature, dus onderweg?)
- media support (MKV, mp4, mp3)
- meer audio opties
- gemakkelijker ordenen van je games, mappenstructuur of favoriete instellen
Dit is waarschijnlijk niet de media player maar een interne beta van Destiny. De media player beta is ontwikkeld door Bungie staat erbij en heeft social features. Waarschijnlijk is dit dus gewoon een interne beta, waarmee testers onderling kunnen spelen. Developers hebben vaak nietszeggende namen voor interne bèta's.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Nu online
ik heb zon 200 uur gameplezier aan de ps4 met 2 controllers en ik heb ook geen problemen.

mijn 2e controller via Bartsmit gekocht en deze deed iets raars ging alle kanten op in het menu van fifa zonder dat ik iets deed. Heb deze teruggebracht en kreeg gelijk een nieuwe.
Bij BS krijg je binnen 30 dagen een nieuwe. Geen gedoe met SONY...
En ik snap nog steeds de hele discussie niet rondom garantie en ze moeten het aanpassen...

Of ze het nou wel of niet aanpassen in het probleem van SONY.

MOCHT het probleem zich voordoen, neem contact op met SONY en stuur het op.

Als het alleen maar over de DS4 gaat, MAAK AUB een nieuwe TOPIC over dit onderwerp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sony Worldwide Studios president Shuhei Yoshida says you'll be able to dim to the DualShock 4's bright, battery-sucking lightbar with PS4 firmware update 1.70.

How, to what extent, and whether you'll be able to turn off the light completely isn't clear, but this option should help PS4 owners conserve controller battery life. DualShock 4's obnoxiously short charge life is arguably its biggest (and, perhaps, only) downside.

Lightbar dimming joins a plethora of confirmed and rumored features that are turning update 1.70 into something of an anticipated event. We already know about video editing with SHAREfactory, toggling HDCP to capture game video directly via HDMI, and pre-loading of digitally purchased games before release. PS4 owners will also gain the ability to upload profile pictures from the PlayStation App, but on the rumor side, we expect to see MP3 playback support (via DualShockers), friends list stability fixes, and sorting of games and apps on the front menu.

Seemingly, PS4 update 1.70 stops short of beating your games for you, but at least you won't be waiting long: the update is scheduled to drop on Wednesday, April 30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Volgens mij gaat dat backlight dimmen geen wereldschokkend verschil opleveren qua batterijduur. LED's zijn toch al zuinig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
PBP schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:39:
Volgens mij gaat dat backlight dimmen geen wereldschokkend verschil opleveren qua batterijduur. LED's zijn toch al zuinig?
Uiteraard zijn Led's zuinig maar bij dit soort elektronica gaat het om zulke kleine waardes (er zit maar een 1000mah accu in) dat iets als het dimmen van de Led's al best wat zou kunnen schelen.

Kijk dit wordt geen 3 uur extra natuurlijk maar elke minuut is er eentje toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Donstil schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:42:
[...]

Uiteraard zijn Led's zuinig maar bij dit soort elektronica gaat het om zulke kleine waardes (er zit maar een 1000mah accu in) dat iets als het dimmen van de Led's al best wat zou kunnen schelen.

Kijk dit wordt geen 3 uur extra natuurlijk maar elke minuut is er eentje toch.
Het punt is gewoon dat die 1000mah veel te laag is, helemaal wanneer de audio ook nog eens via een headset over de controller loopt. De keuze voor deze relatief lage accucapaciteit is dus het feitelijke probleem. Er zouden dus eigenlijk alternatieve accu's van een grotere capaciteit op de markt moeten komen. Een beetje telefoon heeft een accucapaciteit wat dubbel zo hoog ligt als de DS4

[ Voor 5% gewijzigd door Bullet NL op 29-04-2014 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Bullet NL schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:45:
[...]

Het punt is gewoon dat die 1000mah veel te laag is, helemaal wanneer de audio ook nog eens via een headset over de controller loopt. De keuze voor deze relatief lage accucapaciteit is dus het feitelijke probleem. Er zouden dus eigenlijk alternatieve accu's van een grotere capaciteit op de markt moeten komen.
Ik denk dat ze straks stiekem gewoon met een nieuwe controller komen met een langere accuduur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Nu online
de DUAL SCHOCK 4s haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Het punt is gewoon dat die 1000mah veel te laag is, helemaal wanneer de audio ook nog eens via een headset over de controller loopt. De keuze voor deze relatief lage accucapaciteit is dus het feitelijke probleem. Er zouden dus eigenlijk alternatieve accu's van een grotere capaciteit op de markt moeten komen. Een beetje telefoon heeft een accucapaciteit wat dubbel zo hoog ligt als de DS4
Die zijn er toch al? Dacht iets gelezen te hebben over een accu van 2500mah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

PBP schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:47:
[...]

Ik denk dat ze straks stiekem gewoon met een nieuwe controller komen met een langere accuduur :P
En verbeterde pookjes die langer mee gaan dan de huidige die scheuren? Misschien verbeteren ze de vorm ook wel, aangezien ik hier lees dat veel mensen voor alternatieven kiezen.

Aan de andere kant, als ze dit zouden doen geven ze wel toe dat het oorspronkelijke ontwerp niet deugd.
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Bullet NL schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:50:
[...]

En verbeterde pookjes die langer mee gaan dan de huidige die scheuren? Misschien verbeteren ze de vorm ook wel, aangezien ik hier lees dat veel mensen voor alternatieven kiezen.

Aan de andere kant, als ze dit zouden doen geven ze wel toe dat het oorspronkelijke ontwerp niet deugd.
8)
Ik heb al het idee dat ze het rubber aangepast hebben. De vervangcontroller die ik heb slijt (tot nu toe) niet en het rubber lijkt ook anders van structuur. Terwijl ik heel wat meer gespeeld heb dan m'n vorige. Pookjes verder heb ik geen problemen mee, beste controller die ik in m'n handen gehad heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Remmetje schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:55:
[...]

Ben ik helaas niet met je eens. Sony dient een degelijk product te leveren die minstens een xxx-aantal uren kan verdragen voordat het kapot gaat. Dat je dit zou voorkomen door zelf met die controllers te gaan klooien (met de potentie dat je 60 euro weggooit als je iets fout doet) is een oplossing die niet voor iedereen acceptabel is.

En nogmaals, ik denk echt wel dat Sony dit op korte termijn gaat aanpakken. Al dat versturen en repareren kost ze smakken met geld, zover ik kan lezen zijn er teveel personen die hier last van hebben, dat niet eens tot een hogere klanttevredenheid leidt.
Je begrijpt mijn punt niet, en ik ben ook te lam om het nog een keer uit te leggen. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Die zijn er al wel hoor, ik heb er eentje geplaatst afgelopen week van 2200mah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:59:
[...]

Die zijn er al wel hoor, ik heb er eentje geplaatst afgelopen week van 2200mah.
Ook ECHTE mah of Chinese mah? Linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Driveclub komt 8 oktober !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verstekbakker schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 16:02:
[...]

Ook ECHTE mah of Chinese mah? Linkje?
Haha dat is de vraag, bij dit soort lage waardes klopt het meestal wel.
Het is vaak eerder een probleem bij die extreem hoge waardes.

Is van ebay btw, staan er diverse op. Sommige wat betrouwbaarder dan de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Damn dat ziet er nog steeds wel erg goed uit :9 jammer dat oktober nog zo lang duurt..

Hier nog steeds geen problemen met de Release DS4, rubber is nog intact. Wat de update betreft zou ik het prima vinden om optioneel de LED wat zachter te zetten gewoon omdat het soms wat te fel is als je in een donkere omgeving zit. Batterij duur vindt ik geen probleem, net als bij de PS3 heb ik altijd een usb kabel in de PS4 zitten die ik op elk moment zo kan inpluggen.

[ Voor 29% gewijzigd door Chaoss op 29-04-2014 16:19 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:04
Damnnn driveclub looks gooooood!!
Dat ziet er wel echt ziekelijk mooi uit....
Die mist met die real time belichting.
Uitstel heeft die game heel veel goeds gedaan. Alleen de release dste is wel heel laat. Bijna jaar na oorspronkelijke datum..
Maja dit wordt de eerste echte next gen racer die de moeite waard wordt zo te zien.
Hopen ol een fotomodus want die graphics smeken erom.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Pagina: 1 ... 22 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]