Wie goed doet, die goed ontmoet.
Die komt een maand later toch?AtlAntA schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 16:22:
Project cars vergeten?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Afaik is daar nog geen datum van bekend. Alleen "fall 2014".
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Het ziet er zeker goed uit maar ik ben door de delay een beetje door mijn hype heen voor de game. Hopen voor Sony dat Project Cars gaat tegenvallen. Ik denk dat ze driveclub tegenover Forza Horizon willen positioneren die dacht ik ook dit najaar uitkomt. Ondanks mijn zuurpuimigheid rondom driverclub komen er erg veel mooie games naar de PS4 nog dit jaar: The Last of Us en Destiny eerst nog binnenhalen en als de gratis PS plus versie van Driveclub niet tegenvalt komt deze er misschien ook wel in.v8power67 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 16:18:
Damnnn driveclub looks gooooood!!
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
En moet ook zeggen op de pc speelt het behoorlijk matig met een controller dus hoop dat dit verholpen is tegen release date aan.
Het wagenpark in pcars is wel heel tof. Oudere wagens en de nieuwste.
En driveclub moet zich nog bewijzen qua wagenpark. Nog weinig gezien.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
YouTube: Exploring Wolfenstein: The New Order - Stealth vs. Mayhem (PEGI)
http://blog.us.playstatio...-date-revealed/#sf2758443
7 oktober

Ik verwacht een soort Project Gotham Racing eigenlijk.AlphaBlack_NL schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 16:36:
Graphics zien er geweldig uit van Driveclub maar de nadruk die ze leggen op driften bevalt me totaal niet.... Waarschijnlijk weer zoon racer waar driften de snelste manier is om de bocht door te komen.
Dat zijn ook mijn gedachten.On_E schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 16:42:
[...]
Ik verwacht een soort Project Gotham Racing eigenlijk.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Die serie vond ik eigenlijk wel tof altijd.On_E schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 16:42:
[...]
Ik verwacht een soort Project Gotham Racing eigenlijk.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

edit : Voor het uitstel iig nog niet zie ik
[ Voor 14% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 29-04-2014 16:51 ]
Deugd? Wil nog steeds niet erg vlotten, zie ik?Bullet NL schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:50:
[...]
En verbeterde pookjes die langer mee gaan dan de huidige die scheuren? Misschien verbeteren ze de vorm ook wel, aangezien ik hier lees dat veel mensen voor alternatieven kiezen.
Aan de andere kant, als ze dit zouden doen geven ze wel toe dat het oorspronkelijke ontwerp niet deugd.
DriveClub ziet er echt gruwelijk uit. En nog gratis voor Plus leden ook!
Precies mijn gedachte, ongelofelijk dat ze een beloofde (pslus)game zolang uitstellen. Ben zelf ook wel een beetje afwachtend nu voor deze game. We gaan het zien.DarkElement schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 17:03:
Van releasegame naar 7 oktober. Dat is bijna een jaar later.
PSNid: robero50
Gedeeltelijke game wel toch?bram1984 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 17:09:
DriveClub ziet er echt gruwelijk uit. En nog gratis voor Plus leden ook!
Ik heb liever dat een ontwikkelaar de moed heeft om te zeggen van ...ho dit is niet goed genoeg, er zijn te veel bugs etc in ... dat gaan we onze klanten niet voorschotelen ondanks toezeggingen...
Dan dat we een half product krijgen waarin het spelplezier aardig bedorven wordt of tegen valt ! Er zijn genoeg bedrijven die half gare producten afleveren en beweren dat dingen niet mogelijk zijn (sim city any one ? ) en opeens een jaar later kan het wel.
Wat dat betreft Respect !
En er komen nog genoeg mooie pareltjes aan... ben ook zeer benieuwd naar "Rime" en "the Island" en zo zijn er nog wel meer mooie dingen op stapel... Ik zeg... E3 kom maar op en blaas de concurrentie omver of zet ze op scherp... goed voor alle liefhebbers van games.
Verwijderd
Ik las op Gamekings dat alleen het aantal auto's is gelimiteerd. Zou een mooie deal zijn als dat het geval is.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2014 18:02 ]
http://blog.eu.playstatio...-detailed-full-new-video/
Verwijderd
Verwijderd
De ander optie is dat men helemaal geen DLC uitbrengt, maar ik zie niet wat dat voor voordelen heeft. Je benadeeld dan alleen mensen die wel zijn geinteresseerd in extra content. Het blijft zoals je al zegt optioneel.
Mja, als je ziet dat een glorified demo als MGZ:GZ ook al meer dan een miljoen keer verkoopt, dan kun je ze bijna geen ongelijk geven. Als er zoveel gekken zijn. Bij DLC hetzelfde, veel zou mijns inziens inderdaad gewoon in de game op release moten zitten. Maar dat geldt niet voor alle DLC. Sommige zijn gewoon prima uitbreidingen op een game, die we vroeger een expansion zouden hebben genoemd,Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 18:39:
Wat zijn ze weer vlot met de season pass aankondiging.. ben ik de enige die deze "trend"nog steeds niet wil slikken? Al die games met hun micro transactions/season passes etc. Het zorgt er eerder voor dat ik nog zwaarder overweeg of ik een game wel of niet koop. Merk dat het echt al normaal word gevonden, en dat game developers het gewoon gelukt is om naast full prices ook nog eens extra te cashen voor latere meuk/ pre order stuff etc. etc. Alles onder noemer van; je hoeft het niet te kopen, of; de fans willen het. Maar de vieze na smaakt blijft, althans bij mij.
Voor wat betreft Watchdogs, ben ik ook niet geinteresseerd in de season pass, hooguit alleen in de extra singleplayer content ...
GamiQ, de game notes app met game maps!
Heeft denk ik te maken omdat de gemiddelde AAA game tientallen miljoenen kost om te maken tegenwoordig. Halo 4 bv. kostte $50 miljoen, TLOU $60 miljoen, enz. Deze generatie zal dat nog hoger liggen. Zou me niet verbazen als Halo 5 een budget heeft van $100 miljoen, en Uncharted 4 idem. Tim Sweeney van Epic gaf ook al aan dat deze generatie AAA games veel duurder zijn om te maken, en hij kan dat weten want hun Unreal Engine 4 wordt door erg veel developers gebruikt momenteel, zoals: Black Tusk Studios van MS, maar ook Sony London studio en Sony Bend geloof ik.Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 18:39:
Wat zijn ze weer vlot met de season pass aankondiging.. ben ik de enige die deze "trend"nog steeds niet wil slikken? Al die games met hun micro transactions/season passes etc. Het zorgt er eerder voor dat ik nog zwaarder overweeg of ik een game wel of niet koop. Merk dat het echt al normaal word gevonden, en dat game developers het gewoon gelukt is om naast full prices ook nog eens extra te cashen voor latere meuk/ pre order stuff etc. etc. Alles onder noemer van; je hoeft het niet te kopen, of; de fans willen het. Maar de vieze na smaakt blijft, althans bij mij.
Season Passes moeten de game dus iets sneller winstgevend maken, zodat je niet Tomb Raider taferelen krijgt waarbij de uitgever met 3 miljoen verkochte exemplaren niet tevreden is...
Echt een season pass kopen zie ik mezelf daardoor niet zo snel doen. Dan betaal ik liever 5x15,- zodat ik zelf kan kiezen dan 1x50,- en er voor me gekozen wordt.
Zeker als je nu ziet hoe het bij Battlefield4 gaat. Sommige daar hebben al 110,- uitgegeven en die game is bij vlagen gewoon niet speelbaar online.
Verwijderd
Ik beweer niet dat BF4 vlekkeloos draait, hier vloeken we ook wel eens. Maar als ik het tegenover de speel uren zet dat het wel werkt, is dat het waard.
Verwijderd
Ik begrijp dat latere content geld mag kosten, en dat is dan ook geen probleem. Maar het is zo geraffineerd allemaal, de game is nog niet uit en de season pass info ligt alweer op de plank. Zorg nou eerst dat de game in een top staat gelanceerd word, en ga dan kijken wat je wilt gaan ontwikkelen op het gebied van DLC/season pass stuff en/of bepaalde content waar veel vraag naar is van uit de community nadat zij de game heeft kunnen ervaren.Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 18:52:
Als ik voor mijn 60 euro gewoon een volledige game krijg waar ik genoeg speeluren uit haal vind ik het geen probleem als er later nog DLC wordt gereleased. Je kan niet verwachten dat men al die extra content gratis gaat weg geven. Voor niets gaat de zon op....
De ander optie is dat men helemaal geen DLC uitbrengt, maar ik zie niet wat dat voor voordelen heeft. Je benadeeld dan alleen mensen die wel zijn geinteresseerd in extra content. Het blijft zoals je al zegt optioneel.
Ik begrijp dat het allemaal wel beter is voor de aandeel houders en zo, maar een beetje spontane creativiteit kan ik in ieder geval wel waarderen.
Mooi voorbeeld van wat ik bedoel, het is niet zo zeer dat er geld word gevraagd voor nieuwe content maar wel de manier en het moment.Donstil schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 18:55:
DLC vind ik persoonlijk ook geen probleem. Ik koop het niet vaak maar als het de moeite waard is wil ik er best geld aan uitgeven.
Echt een season pass kopen zie ik mezelf daardoor niet zo snel doen. Dan betaal ik liever 5x15,- zodat ik zelf kan kiezen dan 1x50,- en er voor me gekozen wordt.
Zeker als je nu ziet hoe het bij Battlefield4 gaat. Sommige daar hebben al 110,- uitgegeven en die game is bij vlagen gewoon niet speelbaar online.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2014 19:09 ]
Dit inderdaad. De WD DLC lijkt al helemaal klaar en bekend voordat de game überhaupt uit is.Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 19:03:
[...]
Ik begrijp dat latere content geld mag kosten, en dat is dan ook geen probleem. Maar het is zo geraffineerd allemaal, de game is nog niet uit en de season pass info ligt alweer op de plank. Zorg nou eerst dat de game in een top staat gelanceerd word, en ga dan kijken wat je wilt gaan ontwikkelen op het gebied van DLC/season pass stuff en/of bepaalde content waar veel vraag naar is van uit de community nadat zij de game heeft kunnen ervaren.
Ik begrijp dat het allemaal wel beter is voor de aandeel houders en zo, maar een beetje spontane creativiteit kan ik in ieder geval wel waarderen.
Kan mij nog steeds herinneren dat de eerste DLC gewoon op de DVD zelf stond. Toen heb ik voor mijzelf besloten om nooit, maar dan ook nooit er voor te betalen.
[ Voor 33% gewijzigd door Ruben0s op 29-04-2014 19:08 ]
Verwijderd
Lijkt me sterk. Ze hebben de game uitgesteld omdat hij nog niet af was.bram1984 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 19:05:
[...]
Dit inderdaad. De WD DLC lijkt al helemaal klaar en bekend voordat de game überhaupt uit is.
Beetje vreemde redenatie. Dus omdat het in een bepaald geval de DLC in jou ogen niet in orde is koop je meteen helemaal geen DLC meer ? Als een game die je hebt gekocht een keer niet bevalt ga je ook geen games meer kopen ?Ruben0s schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 19:05:
Kan mij nog steeds herinneren dat de eerste DLC gewoon op de DVD zelf stond. Toen heb ik voor mijzelf besloten om nooit, maar dan ook nooit er voor te betalen.
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2014 19:16 ]
Wel slecht dat ze nu al met Season pass promoten, en dan met beelden erbij. Je zal maar haast zeggen dat ze het spel aangevuld hebben met content, en dan deze content opgedeeld in DLC.Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 19:08:
[...]
Lijkt me sterk. Ze hebben de game uitgesteld omdat hij nog niet af was.
Radical Birds
Verwijderd
Of ze wilden in het volgende fiscale jaar lanceren.Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 19:08:
[...]
Lijkt me sterk. Ze hebben de game uitgesteld omdat hij nog niet af was.
Of/en fine tunen van de game, maar dan had die content die in die tussen tijd werd/word ontwikkeld best wel in de launch game mogen worden gestopt. (Rayman heeft dat netjes gedaan, uitstel en daarom ook meer content)
Ben benieuwd hoe dit allemaal verder gaat ontwikkelen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2014 19:16 ]
Verwijderd
Haha dat is een mooie zeg. Schuif het ff af op het netwerk van bepaalde gamersChuckyDevil schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 19:00:
Grappig dat altijd BF4 er weer bij gehaald wordt. Sinds tijden heb ik 150+ uur zitten in een spel. Waar misschien een uurtje (bij elkaar opgeteld dus) niet lekker liep. Tuurlijk, dit geldt voor mij (en mijn broer) en niet voor iedereen. We spelen alle modi, dus daar kan het ook niet aan liggen. Sommige moeten wellicht eens naar hun eigen netwerk kijken. Draadloos gamen blijft helaas ook nog steeds een uitdaging. Zeker met die zogenaamde routers van Ziggo.
Ik beweer niet dat BF4 vlekkeloos draait, hier vloeken we ook wel eens. Maar als ik het tegenover de speel uren zet dat het wel werkt, is dat het waard.

Het is niet dat er honderdduizenden misschien wel miljoenen mensen klagen ofz. Betafield4
Verwijderd
Netwerken enz is mijn vak dus dat zit hier thuis wel goed en ligt het absoluut niet aan.
Zo te zien kunnen mensen die foto alleen zien als ze ook een name request hebben gehad.
What's New in Version 1.70.13
- Notification alerts are now supported.
- Thumbnails are now displayed for screenshots and video clips that are posted to Twitter or Facebook® as activities. (To use this feature, you must have a Twitter or Facebook account.)
- Resolutions for iPad 2 and iPad mini are now supported.
- Pictures you take on your iPad, iPhone, or iPod touch can now be set as your profile picture.
- You can now send a PSN℠ Friend request to your friend using email or text.
- Stability during use of some features has been improved.
* Twitter is a trademark or registered trademark of Twitter, Inc.
* Facebook is a trademark or registered trademark of Facebook, Inc.
* iPad, iPad mini, iPhone, and iPod touch are trademarks of Apple Inc.
[ Voor 81% gewijzigd door PBP op 29-04-2014 20:38 ]
Eindelijk ziet het er op de ipad ook knap uitPBP schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 20:30:
Er is een update van de Playstation App op iOS. Je kunt nu je eigen fotos vanaf je telefoon instellen als avatar. Wel een verbetering als die saaie standaard avatars.
Zo te zien kunnen mensen die foto alleen zien als ze ook een name request hebben gehad.
[...]
Ooh dat was hard nodig ja. Is het een universele app geworden?Erik-1980 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 20:47:
[...]
Eindelijk ziet het er op de ipad ook knap uit
Ik wilde me ps4 in standby modus zetten.
Blijft het witte balk oneindig knipperen
Helaas alleen nog op de iPad 2 en iPad mini. Nog geen Retina ondersteuningErik-1980 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 20:47:
[...]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ziet er hier al stukken beter uit (air)ASNNetworks schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 20:54:
[...]
Helaas alleen nog op de iPad 2 en iPad mini. Nog geen Retina ondersteuningMensen met een iPad 3/4/Air/Mini Retina moeten nog even wachten dus.
Hier is het gewoon nog een iPhone app die vergroot is, met de wel bekende 1x/2x rechts boven in de hoek en zwarte randen. (ook Air)
edit: ok dit is wel apart, ik heb de app net gedownload op mn iPad en het is nog gewoon de oude versie:p Beetje gek aangezien ik de app op mn iPad heb gedownload nádat ik de app op mn iPhone app heb bijgewerkt.
edit2: inmiddels is de app juist geüpdate, ziet er inderdaad erg goed uit nu!
[ Voor 33% gewijzigd door ASNNetworks op 29-04-2014 21:01 ]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Maar alleen portrait mode, en geen native iPad aka landscape verhouding in de app.Erik-1980 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 20:47:
[...]
En hij kan mn ps4 niet meer vinden. Top update dus... Ik hoop dat ik over 1.70 wat positiever kan zijn
Wat bedoel je met rubber banding als ik vragen mag?Donstil schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 19:23:
Ik heb hem onlangs nog geprobeerd te spelen. Terug schieten in de map waardoor je soms ineens ergens staat of vanaf valt is gewoon erg irritant. Rubber banding las ik later, blijkt een groot probleem helaas.
Netwerken enz is mijn vak dus dat zit hier thuis wel goed en ligt het absoluut niet aan.
Dit:DarkElement schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 21:23:
[...]
Wat bedoel je met rubber banding als ik vragen mag?
nieuws: DICE gaat rubberbanding-problemen in Battlefield 4 aanpakken
Rubberbanding is een fenomeen dat zich voordoet in situaties waar pings hoog zijn. Spelers lopen dan door een map, maar worden na enkele seconden teruggezet naar waar ze stonden. De naam verwijst naar het effect dat de speler aan elastiek lijkt vast te zitten bij het terugspringen. Vooral mensen met de console-versies van de game klagen hierover. Naast rubberbanding melden veel spelers dat de tick rate van Battlefield-servers te laag is. Dat is de frequentie waarmee een server de gamewereld ververst. EA en DICE hebben hier nog geen uitspraken over gedaan
Singleplayer stelde verder niet zo veel voor, dus zoveel mis je daar niet aan....
November .. Staat iig aan het eind van de laatste trailer.AtlAntA schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 16:25:
[...]
Afaik is daar nog geen datum van bekend. Alleen "fall 2014".
Ik weet niet goed wat iedereen nou verder nog wil eigenlijk? vind je het kut? naja dan is dat zo, en laat de andere ruim 80.000 man die op iedere moment online zijn in BF4 gewoon lekker van de game genieten. Want naar mijn idee is dit een van de beste games op de PS4 tot nu toe ondanks zijn problemen die voor mij persoonlijk niet opwegen tegen de 200 uur dikke lol die ik ermee beleef. Het ziet er fantastisch uit, draait als een tiet, surround geluid is immers lekker (zet het geluid op WARTAPES) en het zit stampvol unieke momenten die naar mijn mening en ervaring alleen in battlefield te bereiken zijn.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
http://blog.eu.playstatio...morrow-full-feature-list/
maar nog steeds geen fatsoenlijke friend online notifications
Had er 2 gekocht (1 voor de ps3 en 1 voor de ps4)
De ps3 slikt niet meer dan 1TB:(
De ps4 wou niet fatsoenlijk booten met de 2TB schijf.
Gaat een beetje lastig achteraf....swopdark schreef op woensdag 30 april 2014 @ 08:09:
Als je EA wilt straffen voor deze game dan koop je hem toch niet?
Vind ik ook jammer, snap eigenlijk niet waarom het op de xbox one en PS4 zo lang moet duren voordat deze naar mijn idee "core feauture" van de voorgaande generatie op de next gens komt. Verder een mooie uitbreiding van de share features die door mij helaas eigenlijk niet gebruikt worden. Voor mij een niet veel toevoegende update. Ik heb hem in stand by staan dus ik hoop dat vanavond de update erop staat. maar aangezien stand by eigenlijk verder niks doet naar mijn idee tijdens stand by denk ik dat men ps4 pas gaat downloaden wanneer ik hem daadwerkelijk aanzet.flam schreef op woensdag 30 april 2014 @ 08:38:
maar nog steeds geen fatsoenlijke friend online notifications
Verwijderd
Firmware update voor de harde schijf schijnt nodig te zijn.Sinned123 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 08:49:
Is er al iemand die de Spinpoint M9T 2TB werkend heeft gekregen.
Had er 2 gekocht (1 voor de ps3 en 1 voor de ps4)
De ps3 slikt niet meer dan 1TB:(
De ps4 wou niet fatsoenlijk booten met de 2TB schijf.
SHAREfactory: After you update your PS4 to v1.70, an icon to download our free SHAREfactory app will appear on your PS4 system’s home screen once it’s available. Once installed, SHAREfactory allows you to easily customize your gameplay videos with special effects, video commentary with picture-in-picture capability through PlayStation Camera, and custom soundtracks using the included audio tracks or your original music imported from a USB drive. You can then share your videos on Facebook or export them to an external USB storage device. The app is packed with plenty of cool, but accessible, tools. It’s simple enough to use for beginning editors, while functioning as a rich video editor for those with more creative aspirations. Check out our new SHAREfactory video that provides a walkthrough of what you can expect:
Automatic
Pre-download: No more waiting until after a game is released to start downloading select pre-ordered games from PlayStation Store. This new feature allows you to get to your games faster by automatically downloading select pre-ordered games up to several days in advance of the release, so that it’s ready to play as soon as the game is released on launch day. There’s also a countdown timer prior to the release of the game so you’ll know how soon your game will be available for you to start playing.
Option to Disable HDCP for Games: This highly requested feature will allow you to have the option to turn off HDCP for games so you can capture longer gameplay sessions directly from your HDMI output and export them elsewhere.
USB Export Option for Captured Gameplay: It’s now even easier to show off your heroic gaming moments and the SHAREfactory videos you create with the world using this feature to export your videos and screenshots to a USB drive. Just click on the DUALSHOCK 4 SHARE button, save your gameplay on a USB drive, and then share your proudest achievements on other social networks and other video platforms.
Live Broadcasting in HD and Archiving Support: We’ve increased the resolution for live broadcasts so you and your friends can watch games livestreamed in 720p HD. You can also archive your broadcasts on Twitch or Ustream and watch them again later.
New SHARE Options: We’ve got a number of new SHARE settings that will give you better control of what you want to share with your friends. Here is what you can look forward to:
Change the default gameplay recording time in the SHARE menu under Video Clip Settings.
Save only the video clips and screenshots you want by selecting Upload Screenshots or Upload Video Clips for each capture. Also upload video clips and screenshots during your live gameplay broadcasts.
Select specific Facebook audiences to share each video or screenshot with.
New DUALSHOCK 4 Options: New light bar settings have been added for DUALSHOCK 4, allowing you to change it to Bright, Medium or Dim in the Settings menu. The touchpad has also been updated, allowing you to navigate the on-screen keyboard using the DUALSHOCK 4 touchpad.
New Friends Options: It’s now easier to find Friends and send requests with the ability to search Friends-of-Friends, view Mutual Friends on another user’s profile, and accept Friend requests directly from the Friends list.
New Trophies Sort Option: You can now sort Trophies by rarity in the Options menu.
PlayStation Store Payment Support: Similar to PS3, we’re introducing Alternative Payment Methods (APMs) for PS4 for content purchased on PS Store, starting with PayPal support.
More PlayStation Camera Commands: More voice commands are added to PlayStation Camera, allowing you to launch the apps installed on your PS4 with the sound of your voice.
New PlayStation Plus Icon: For Plus members, you’ll now have the PS Plus icon appear next to your SEN ID on the login screen, home screen and other areas across the PS4 system’s sleek user interface.
Music Unlimited SHARE Options: With a Music Unlimited subscription, you can easily share your favorite songs with your friends by pressing the SHARE button on your DUALSHOCK 4.
1.70 en de sharefactory daar download
Rubberbanding is zo goed als compleet verdwenen sinds vorige week hoor.Donstil schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 19:23:
Ik heb hem onlangs nog geprobeerd te spelen. Terug schieten in de map waardoor je soms ineens ergens staat of vanaf valt is gewoon erg irritant. Rubber banding las ik later, blijkt een groot probleem helaas.
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Want me ps4 staat in standby modus en alles in aangevinkt.
Experience is what you get when you don't get what you want.....
Systeem updates niet volgens mij.Falastine schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:34:
Even een vraagje is het niet zo dat de PS4 hem met een Plus abbonement automatisch download en installeert zonder dat ik wat hoef te doen?
Hij download de update wel, maar installeert hem niet uit zichzelf.Falastine schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:34:
Even een vraagje is het niet zo dat de PS4 hem met een Plus abbonement automatisch download en installeert zonder dat ik wat hoef te doen?
PSN: Shiver23
Vertrouw er nog niet op want soms is ie met de oude firmware ook snel en de dag erna weer poeptraag...Mr Ton schreef op woensdag 30 april 2014 @ 10:30:
Hier al geinstalleerd, SHAREfactory ook. Eerste wat me opvalt na de 1.70 patch is dat de Store veel sneller reageert, dus dat is al een enorme niet aangekondigde verbetering!
Verwijderd
Ik moet het editen nog wel FF onder de knie krijgen.
Naar USBstick kopieren werkt prima.
Alles lijkt ook sneller te zijn geworden met 1.70.
Bedankt voor de tip ik ga het even uitzoeken.Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2014 @ 09:04:
[...]
Firmware update voor de harde schijf schijnt nodig te zijn.
Ik had in ieder geval een Samsung 500GB HDD in mijn ps4 en het verhaal was dat die vervanging zou gaan werken.
Ziet er eigenlijk wel puik uit. Denk toch dat ik al mijn fifa eens ga opnemen. Dan naar USB-stick zet en dan via een videobewerkingsprogramma er wel wat moois van kan maken. Denk dat er op Youtube een explosie aan video's gaan komen de komende weken.Verwijderd schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:22:
Voorbeeld van ShareFactory :
[video]
Ik moet het editen nog wel FF onder de knie krijgen.
Naar USBstick kopieren werkt prima.
Alles lijkt ook sneller te zijn geworden met 1.70.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Waarschijnlijk zullen ze vandaag of morgen onderhoud gaan voeren zodat ik het wel kan kiezen. Of zie ik iets over het hoofd en moet ik het ergens instellen?
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
[ Voor 12% gewijzigd door HaskoF op 30-04-2014 13:14 ]
Toen ik mijn PSN+ op de ps3 heb besteld had ik nog €5,00 in mijn PSN portemonnee. Dit heb ik toen ingezet en via IDEAL heb ik dat bedrag opgewaardeerd tot ik het totale bedrag van de PSN+ op mijn account had staan. Maar of dit ook zo op de ps3 werkt weet ik nietSacreBleu schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:58:
Dat PayPal support werkt, volgens mij, nog niet. Zojuist even in de store gekeken maar ik kon bij een PS+ abonnement alleen een CC toevoegen en het kopen van een los spel ging alleen als ik het bedrag in mijn portemonnee aanvulde met een CC of een code.
Waarschijnlijk zullen ze vandaag of morgen onderhoud gaan voeren zodat ik het wel kan kiezen. Of zie ik iets over het hoofd en moet ik het ergens instellen?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Hoe vet als je in BF4 met een sniper een headshot hebt van 2 KM
PSN ID Binloading_nl
Volgens mij moet dat dan echt ondersteund worden door de game zelf, zoals Infamous SS en GT6 dat heeft met de photo mode waarin je camera viewpoints etc. kan instellen.steefje schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:26:
Het zou vet zijn als je met de filmjes die je maakt ook andere standpunten kan instellen, of bijvoorbeeld het volgen van een kogel.
Hoe vet als je in BF4 met een sniper een headshot hebt van 2 KM
frank131331 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:30:
Grappig dat het icoontje van firmware 1.7 al wel op de Playstation website staat maar de download zelf nog niet
Heb 'm al lang geïnstalleerd!
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
En aangezien ik thuis een ADSL lijntje heb(buitengebied) haal ik hier altijd de losse .pub bestanden binnen.
Dit linkje was op Neogaf gepost van 1.7 update :frank131331 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:29:
Ik probeer hem via de website binnen te halen, maar zie dar nog geen download staat (zit op mijn werk haha).
En aangezien ik thuis een ADSL lijntje heb(buitengebied) haal ik hier altijd de losse .pub bestanden binnen.
http://dus01.ps4.update.p...71c/PS4UPDATE.PUP?dest=eu
mischien heb je er wat aan
[ Voor 87% gewijzigd door Jackal131 op 30-04-2014 13:47 ]
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
exFAT werkt wel gewoon.
OTA update is nog geen 200MB, dat is zo gedaanfrank131331 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:46:
Ik heb net de link die Alphablack gepost heeft gedownload. Deze is 663MB. Zal vanavond even proberen of dit allemaal klopt. Verwacht dat ie tegen de avond ook wel officeel op de Playstation site staat.
Oh lol. Achja met 500kb/s max downloaden of hier alvast klaarzetten op een usbstickje. Keuze is gemaaktdutchgio schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:55:
[...]
OTA update is nog geen 200MB, dat is zo gedaan
• Het niet kunnen synchroniseren van je trophies;
• Het ene moment laadt de store meteen en het andere moment helemaal niet. Dan moet de PlayStation opnieuw opgestart worden om toch in de store te kunnen komen;
• Het niet kunnen verbinden met Ubisoft's Uplay-servers bij Trials: Fusion.
Mijn PlayStation 'hangt' met een ethernetkabel direct aan het modem (NAT2).
Ik had die problemen op, ik heb toen mijn Router vanuit het modem in DMZ gegooid, en daarna mijn PS4 in DMZ vanuit mijn router. Toen was alles opgelost, check het Trials Topic maar dan zie je het zelf hoe vaak ik er last van hadYonix schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:10:
Zijn er meer mensen die last hebben van de volgende problemen:
• Het ene moment laadt de store meteen en het andere moment helemaal niet. Dan moet de PlayStation opnieuw opgestart worden om toch in de store te kunnen komen;
Voor het geval je het niet weet:
Modem -> DMZ: ipadres router
Router -> DMZ: ipadres PS4.
[ Voor 10% gewijzigd door DarkElement op 30-04-2014 14:28 ]
Ik herken deze problemen pre-update wel. Ik moet vanmiddag nog de update draaien als ik thuis kom dus hoop dat het dan beter gaat.Yonix schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:10:
Zijn er meer mensen die last hebben van de volgende problemen:
Maar blijft je store dan op het blauwe scherm hangen? Dat is waar ik wel eens last van heb...
Maar zoals ik al zei toen iemand hier riep dat de store sneller was geworden, volgens mij is dat onafhankelijk van elkaar. Je logt namelijk in op een omgeving en volgens mij is er geen nieuwe client voor de store in de update.
Die van mij zit in het DMZ en heb het probleem dus ook...DarkElement schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:26:
[...]
Ik had die problemen op, ik heb toen mijn Router vanuit het modem in DMZ gegooid, en daarna mijn PS4 in DMZ vanuit mijn router. Toen was alles opgelost, check het Trials Topic maar dan zie je het zelf hoe vaak ik er last van had
Voor het geval je het nite weet:
Modem -> DMZ: ipadres router
Router -> DMZ: ipadres PS4.
[ Voor 20% gewijzigd door Kenny_026 op 30-04-2014 14:27 ]
[ Voor 32% gewijzigd door DarkElement op 30-04-2014 14:31 ]
Edit: nvm, na 3 keer deed hij het ineens weer?
[ Voor 8% gewijzigd door Nickvdd op 30-04-2014 15:03 ]
Digitale beveiliging over HDMI die voor encryptie zorgt zodat je niet (makkelijk) je beeld kunt opnemen.HaskoF schreef op woensdag 30 april 2014 @ 15:01:
Wat is HDCP ?
Dit zorgde voor problemen met mensen met game capture kaarten, zoals ik, die deze kaarten niet meer konden gebruiken om gameplay op te nemen.
Ik heb nog steeds nergens de PayPal optie kunnen vinden binnen de PS4 of PSN. Ook niet in mijn account instellingen. Dat is vervelend. Ik kan wel PayPal gebruiken om tegoed aan te vullen via de website maar dan blijf je altijd met een stukje tegoed zitten wat je nooit zal opmaken.
Ik vermoed dan ook dat PayPal alleen nog maar in de Amerikaanse store is toegevoegd en niet in de NL store, omdat ik ook in de changelog in het Nederlands niet kon vinden dat PayPal is toegevoegd alleen in de changelog in het Engels.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Child of Light lijkt daarvoor een mooie gelegenheid, reviews beloven veel goeds. Jammer dat Daylight zo tegenvalt. Je hoopt toch op iets meer van de eerste UE4 game voor de PS4.
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Topic regels:
-Geen XBO vs PS4 discussie
-Geen offtopic discussie over andere bedrijfstakken van Sony (financieel, Tv's, etc.).~~~[/html]